петак, 19. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Реџеп Тајип Ердоган: Неприхватљиво да државе које имају нуклеарно наоружање забрањују Турској да га и сама набави

Kоментари (24) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 четвртак, 05 септембар 2019 09:54
Алекса
Могу пво системи и сухоји Турчине, али ту си га моћно претерао. Нису Руси Запад да не држе реч, или ти засметао плафон више него што ти одговара "турско пријатељство" са Москвом?
Препоруке:
9
4
2 четвртак, 05 септембар 2019 10:32
Србољуб
Ердоган је у праву.
Вратили смо се на право силе. Када Империја напада земље без одлука УН нормално је очекивати да свако жели да се наоружа. И свако ко може ће то и урадити.
Како расте број оних који имају атомско или нуклеарно расте могућност да буде употребљено.
Израел има бомбу а сви се праве да нема. Пакистан је уз помоћ запада дошао до бомбе. Северно Кореанци уз помоћ Кине и/или Русије. Асад је пробао па су га напали.
Да је Садам имао бомбу вероватно га неби напали. Нас не би напали. Гадафија....
САДисти су то покренули са својим кршењем међународног права. Енглези кажу да се "закон мора поштовати па макар свет пропао". Без закона имамо силу и ништа више, постајемо гори од животиња.
Сви поданици империје који је подржавају у насиљу не размишљају о дугорочним последицама.
Препоруке:
15
2
3 четвртак, 05 септембар 2019 11:13
Ненад Пиваш
Док су се неки радовали могућношћу да Иран добије нуклеарно наоружање, ја сам одавно говорио да ће то довести до тога да га пожеле и Саудијска Арабија и Турска. И ево то се остварује. Међутим, у међувремену су неки српски националисти постали обожаваоци не само Ирана, већ и Ердогана - па их можда и ово обрадује?! На страну то што је, само по себи, дискутабилно којим ће путем ићи Турска, они наши људи наивно верују да је нама од посебне важности да ли је она ближа САД или Русији. Не схватају да је политика Турске, увек и пре свега турска и да они могу да промене свој однос према овој или оној великој сили, али не и према Балкану, гдје ће увек постојати подршка Бошњацима и Албанцима као константа. Турско-руски савез би чак могао да буде врло лош за Србију, јер би у таквој ситуацији Руси лако могли да препусте Балкан Турцима као сферу интереса. А свеједно нам се лоше пише, јер и Анкара и Москва подржавају Вучића из својих разлога.
Препоруке:
15
14
4 четвртак, 05 септембар 2019 11:20
Турска је заокренула!
За 180 степени.

А ви, Срби, договорите се да ли вам се то свиђа или не.
Препоруке:
12
1
5 четвртак, 05 септембар 2019 11:56
Redzho, turski pobratime
zidaj gljive i raketle sa RF, Kinom, Iranom, Pkaistanom i slobodarskim delom planete.
Spremi se za konachan obrachun sa petoglavom azhdajom i janjicharima.
Препоруке:
5
4
6 четвртак, 05 септембар 2019 12:01
Србољуб
@Ненад Пиваш
Мислим да за жељу/потребу за наоружавањем није крив Иран.
Запад тј. англосаксонци су толико зла и неправде учинили иранском народу и не само њима.
Ако неко стално прети да ћете напасти онда би било глупо да се не спремаш за тај напад. Ако те нападну преко посредника (Ирак) онда ће се још више спремати.
Количина конвенционалног наоружања коју САДисти могу да изруче је огромна и толико кошта да је јефтиније да направиш пар бомбица. И онда те чува страх.
Да је Србија 99 имала бомбу тешко да би нас бомбардовали. Мимо права и морала смо нападнути.
Свима је јасно шта се догодило. Имају две опције да прихвате примат Изузетних или да се спремају за рат.
За слободу и независност земље потребна је технологија из 1945. амери бомба + немци испорука исте. И нико те неће дирати. Када Иранци направе прву пробу (не подржавам али разумем) однос према њима ће се променити. Главни кривац за потребу/жељу држава да поседују нуклеарно оружје је непоштовање права од стране Изузетних.
Препоруке:
14
0
7 четвртак, 05 септембар 2019 12:13
Ненад Пиваш
@Србољуб

Мотиви Ирана да набави нуклеарно наоружање су једно, а реакција других муслиманских држава на Блиском Истоку на такву ситуацију су нешто сасвим друго. Ја говорим о овом другом. Такође, мени за разлику од других српских националиста није довољно да неко у свету буде у сукобу са САД па да кренем аутоматски да га подржавам и величам.
Препоруке:
4
4
8 четвртак, 05 септембар 2019 12:52
ANALITICAR
Nenad Pivas

Geopolitika i tvoje analize su nebo i zemlja, osoba koja glumi srpskog nacionalistu a slika se sa zastavom izraela je blago receno amater ili si njihov a glumis da si nas. Bosnjaci su mi ubili oca ali u ratu muslimana i USA / Britanije uvek sam kontra 666 tj kontra satane sa komandom u londonu a pesnicom u oruzanim snagama usa jer su oruzane snage britanije propale a Rusi su ih prebili u Siriji, pobili i zarobili u Guti i oko Damaska i na Alepu na desetine "Sasovaca". Srpska nekadasnja jedinica policije u Kuli cuveni SAJ ili 72 brigada Pancevo ili 63 niska su izmislile rat za pogane engleze. Englezi su najjaci samo u filmovima o agentu 007 bondu.
Препоруке:
13
8
9 четвртак, 05 септембар 2019 12:53
Zoran
"Ердоган је у праву.
Вратили смо се на право силе."

Peavo sile je uvek i bilo, samo je nisu imali svi. Sada se vracamo na pravdu, a to znaci sto vazi za jednog, vazi za sve, pa i pravo na silu.

DRUG komunjara Obama je sve zakuvaoo sa Turskom. Namestio puc Erdognau i oterao ga ka Rusima. Sad Erdogan mora ovako jer mu visi zivot o koncu.
Препоруке:
4
3
10 четвртак, 05 септембар 2019 13:31
Ненад Пиваш
@Аналитичар

Огњене Дракулићу, не очекујем да ти схватиш ишта комплексније с обзиром да су основни извор твог "знања" сликовнице Дејана Лучића. Али тако ти Алаха, не лупетај баш толико. Какве везе имају моје слике на Фејсбуку са питањем да ли Турска треба да има нуклеарно оружје?! Ти си грђи параноик од Илије Чворовића. И уопште ме не чуди што мењаш мишљење на свака два-три месеца када твој идол Дејан Лучић у једној књизи негира све оно што напише у другима. Тако у Краљевству Хазара пише како се нада да ће Рокфелер бити српски пријатељ, а у другим књигама га напада. У књизи Исламска република Немачка пише како ће се у Другој половини 2000-их Американци окренути против Албанаца. Ако је веровати његовом делу Владари из сенке требало је да пре неких 10ак година започне војна инвазија Немачке на Русију.

То је само мали број глупости које је он написао. А сада, као посебан шлаг на торту, могу да додам и шта је господин мени лично говорио.
Препоруке:
8
5
11 четвртак, 05 септембар 2019 13:32
Ненад Пиваш
Елем, тамо 2009. Д. Лучић ми је причао како ми Срби треба да оснујемо неке српске масонске организације путем којих ћемо да се боримо за српске интересе?! Такође, говорио ми је, још у време док је СНС био у опозицији, како је Николић амерички играч и како ће се Вучић због тога одвојити од СНС и своју нову странку окренути Русији. Такође ми је хвалио квази-историчара Јована Деретића који нас својим лажима брука на све стране.

Твој Дејан Лучић је обична удбашка старлета која како му пошаљу сигнал увек пушта нову буву. Сличан је шарлатан као и Дарко Трифуновић, једино што покушавају да граде другачији имиџ.

Елем, са свом том јефтином конспиролошком литературом ја стојим далеко боље од тебе и могао бих, када бих хтео, да одглумим неког параноика који пише о томе па да ми ти скидаш капу - јер си инфериоран.

А ти настави да се "бориш против сатане", у међувремену ти саветујем да набавиш и светлосни мач, јер показао се ефикасан у Ратовима звезда, па што не би и против демона...?
Препоруке:
7
7
12 четвртак, 05 септембар 2019 14:37
Аца
Колико год ми, ратници за тастатуром, бистрили геополитику, једна чињеница је константа још од 1945.: земља која поседује нуклеарно оружје је "ненападива".
Препоруке:
5
0
13 четвртак, 05 септембар 2019 15:18
Алекса
за "Ненад Пиваш"
"Док су се неки радовали могућношћу да Иран добије нуклеарно наоружање, ја сам одавно говорио да ће то довести до тога да га пожеле и Саудијска Арабија и Турска. И ево то се остварује".
Добро и? Зар је тешко тако нешто помислити? Звучи као да си победио те радоснике.

Турско-руски савез би чак могао да буде врло лош за Србију, јер би у таквој ситуацији Руси лако могли да препусте Балкан Турцима као сферу интереса.
Мимо контекста да тренутно нато држи цео Балкан, негде чвршће, негде мање, Зашто би Руси препустили Балкан Турцима као сферу интереса?
Зазвучало ми је ко да мора нешто, па чак на силу, да се лоше напише о Русима. Ајде стварно, зашто би Руси препустили свој утицај у Србији, Македонији, Црној Гори и Српској?
Препоруке:
3
0
14 четвртак, 05 септембар 2019 16:51
богме реџо
за злочине током Отоманске имеперије

нисте ви заслужили да имате само једну атомску бомбу

него после свих злочина и геницида заслужили сте ви више атомских бомби него Јапанци
Препоруке:
7
1
15 четвртак, 05 септембар 2019 17:04
да саберемо шта смо имали
Да су "рби имали атомску бомбу 99" бомбардовали би нас још пре него што би је и започели

"да су срби имали атомску бомбу" пре кОсовоског боја неби имали проблем са Отоманском империјом

Русија је под санкцијама и у дефанзиви "плашећи мечку решетом" одуговлаи свој неминовни пад, а ко то не види нема ни очи а ни мозак дар разуме свтетску политику

Русија нема никаквог стратешког интереса на Балкану осим да одложи неким крвипролићем свој неминовни пад а сви турско руски "споразуми" су завршавали на штету Срба

З Ненад Пиваш - дивим се вашој способности да читате Лучића што пакује изузетно чврст карактер и упорност
Препоруке:
3
4
16 четвртак, 05 септембар 2019 17:44
Kralj majmuna
Da, neka svaka zemlja sa ludakom na celu dobije nuklearno oruzje i balisticke rakete i zivecemo u raju.
Koji je ovo ludak, kao sto su i ludaci svi oni koji ga podrzavaju
Препоруке:
5
1
17 четвртак, 05 септембар 2019 18:35
Србољуб
@Ненад Пиваш @Kralj majmuna
Мислим да нису муслимани пожелели бомбу због Ирана. Пре ће бити да су је пожелели због Израела који је "нема". А Израел је направио јер је био угрожен од Арапа. Краљ је указао у које лудило то води.
Покушао сам да скренем пажњу да онај који има силу и користи је мимо међународног, таквог каквог, права сноси највећу одговорност за ширење нуклеарног оружја. Број земаља са Бомбом ће расти. Кад тад ће је неко употребити. Неколико надземних експлозија неће уништити човечанство као што није неколико десетина већ изведених али направиће огромну штету.
Едуард Телер, главни заговорник прављења бомбе,када је схватио да Немци немају бомбу молио је да се ни не проба. Да се неби показало да је могуће направити.
Од тада сви знамо да се може направити па што је не би направили. Југа је имала материјала за пар комада. Ђики вратио Русима. Имате документарац.
На микро нивоу неби изгорела кућа да насилник није кренуо да гради МХЕ мимо воље домородаца, које подржавам.
Препоруке:
0
0
18 четвртак, 05 септембар 2019 20:05
шта знамо до сада
Kralj majmuna
Da, neka svaka zemlja sa ludakom na celu dobije nuklearno oruzje i balisticke rakete i zivecemo u raju.
Koji je ovo ludak, kao sto su i ludaci svi oni koji ga podrzavaju

А ко ти каже да се то већ није десило гомилу пута за време постојања планете земље у периоду од 4.5 милијарди година и да се човечанство више пута враћало у дивљаштво што би значкило да је природа уградила у "људску врсту" механизам самоуништења као и за леминге који када се намноже изврше масовно самоубиство.

Иако научници тврде да астроидни појас између Марса и Јупитера није распаднута уништена планета

тако су и тврдили да је Марсову северну популопуту ударио велики објекат који је уништио атмосферу и живот,

док најновија испитивања сонди на Марсу нису показала да је количина изотопа који се јавља на земљи само после нуклеарних проба на Марсу у таквој концентрацији да је нуклеарна експлозија уништила и атмосферу и сверну полулопту Марса
Препоруке:
0
2
19 четвртак, 05 септембар 2019 20:59
Звонимир Бгд
Наслов као цитат речи турског председника садржи чисто начелну констатацију. Та констатација је, сама по себи - исправна! Не видим с које би се стране логички могла нападати. Исто као и чињеница коју је један колега констатовао:

Аца
...једна чињеница је константа још од 1945.: земља која поседује нуклеарно оружје је "ненападива".

Е, сад, друго је питање у кога ми као појединци имамо поверења. Па, тако имамо и овај коментар:
Kralj majmuna
Da, neka svaka zemlja sa ludakom na celu dobije nuklearno oruzje i balisticke rakete i zivecemo u raju.
Koji je ovo ludak, kao sto su i ludaci svi oni koji ga podrzavaju

Ја бих рекао да су "лудаци" све оне елите људског рода које су нуклеарну енергију искористиле (и) за прављење средстава за масовно убијање. Али, био бих вудстоково дете цвећа ("мир брате мир!") када не бих схватио да је то одраз човеколиког развоја људске историјске судбине. Лудак је онај који напада, не онај који се брани.
Препоруке:
1
0
20 петак, 06 септембар 2019 00:09
Kralj majmuna
@ Srboljub (i ostali):

Zemlje koje imaju nuklearnu bombu nece se iste odreci u dogledno vreme. Svet nece postati bezbednije mesto ako zemlje kao sto su Turska i Iran nabave istu. Nece postati bezbedniji cak ni taj bliski istok.

Srbiji nije u interesu da se povecava broj zemalja koje vladaju atomskim oruzjem, to je sve. Amerika nam nije prijatelj, ali nam nisu prijatelji ni americki neprijatelji, Iran i Turska.
Препоруке:
0
0
21 петак, 06 септембар 2019 00:42
Tačno
  • . Турски председник Реџеп Тајип Ердоган изјавио је да је неприхватљиво да државе које имају нуклеарно наоружање забране Турској да га и сама набави.


Tačno.
Препоруке:
0
0
22 петак, 06 септембар 2019 03:48
@ Звонимир.бгд.Шешељ
А ти беше из партије оних лудака Шешеља Вучића и Николића и годинама си гласоговорник Шешеља на НСПМ

који су деведесетих претили да ће "бомбардовати све европске престонице" (не и САД јер је Шешељ амерички агент)

Значки ви би радикалски лудаци употребили атомску бомбу за "одбрану" и 5.октобра би сте бацили атомску бомбу на београд а током побуне "јединице" постављачи би мини атомске бомбе на врата функционера ДОСа, а "мики" би уместо јајима да избије неком око гађао ДОС протесте мини атомским бомбама

Лудак је свако онај који је и помислио и извршио пробу нукеарног оружја у затворенм екосистему планете Земље

а таквих је гомила https://youtu.be/dGFkw0hzW1c

који су за само 150 година "индустријализације" пронашли начин да униште живот на планети Земљи
Препоруке:
0
0
23 петак, 06 септембар 2019 04:08
Вило једонм у Страдији
Ја сам био досадно дете које је увек постављало незгодна питања, а отац да би ме научио да сам долазим до одговора би само показао на предратну библиотеку књига.

И тако давно пре Вудстока "децецвећа" "мире марковић са цветом у кости" и пре рачунара се докопам кратке научно фантастичне приче на енглеском


У регистру уједињених система у Млечном путу долази службеник и каже да се у задњој рупи на свирали у једном сунчевом систему појавила рада људи који имају нуклеарну енергију

Пише службеник формулар

атомска енергија - имају
међу звездана путаовање - немају каже доносилац вести

- Па гед врше атомске пробе
- На својој планети

- Будале каже службеник и баци регистрациони лист у корпу за отпатке.

То је прво што сам научио о атомској енергиј и нуклеарном оружју и подржавам закључак службеника
Препоруке:
0
0
24 петак, 06 септембар 2019 17:50
Звонимир Бгд
Па, добро, хајде нека ти буде...
Јер си дао видео-прилог толико интересантан и користан да сам потпуно забезекнуто нешто и научио. Ако се да веровати цифрама које су приказане. До сада сам наивно мислио да се број тих "проба" мери на десетине, рецимо до највише стотину. Кад оно, испаде да је ова наша јадна планета претрпела на ХИЉАДЕ нуклеарних испробавања од стране највећег олоша на Земљи - човеколиких зверова.
Препоруке:
0
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер