петак, 19. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Ђорђе Вукадиновић: Уколико будем излазио на изборе, биће то у оквиру једног озбиљног суверенистичког блока; Прича о бојкоту за сада користи само Вучићу

Kоментари (51) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 понедељак, 26 август 2019 08:41
ЗР
Шира верзија интервјуа је у "Блицу" од недеље.

Иако се нисам увек слагао са свим Ђорђевим ставовима и размишљањима, овога пута је апсолутно свака реч на месту, пуна подршка у састављању те суверенистичке листе, али са тиме се мора почети што пре, јер ниеј остало још пуно времена до избора.
Препоруке:
41
97
2 понедељак, 26 август 2019 09:54
Raćel
G-din Vukadinovića odavno pratim i moram da kažem da me ni jednog momenta razočarao nije. Sa velikim zadovoljstvo, ovo najiskrenije kažem, čitam i uvažavam njegove komentare, tako da ću, što se izbora tiče, poslušati njegov savet.
Препоруке:
37
90
3 понедељак, 26 август 2019 10:15
Мићко
Па то би супер било, али такав блок чекамо још откад а никад га на видику.
Препоруке:
41
65
4 понедељак, 26 август 2019 10:35
Nikola KG
Veliko poštovanje za g. Vukadinovića, jedan od retkih političara sa integritetom!
Препоруке:
34
70
5 понедељак, 26 август 2019 10:37
у праву сте, али
У праву сте. Али са ким правити ту патриотску листу? Све је растурено и разваљено, нико више ни у шта не верује. Људи су убијени у појам, а то је и био циљ.
Препоруке:
39
60
6 понедељак, 26 август 2019 10:42
Војислав
Изванредно, ово је прави приступ проблему са властима. Добар програм, прави људи и оде Вучић.
Препоруке:
33
75
7 понедељак, 26 август 2019 10:51
пензионер Цвико,
Овде се разилазимо. Ја нисам посланик већ губитник, изашао не изашао на гласање. Остајем при свом ставу БОЈКОТ. На изборима после бојкота немам ништа против суверенистичке политичке групе, блока или странке. Не верујем да ће политичка група формирана месец, два пре избора постићи неку победу, поготово не ону од 50% плус један глас. Србија је толико "прљава" да је прво треба очистити, умити па тек онда избори, гласање ....
Препоруке:
110
16
8 понедељак, 26 август 2019 11:14
...
Bojkot je najobičnija glupost za koju se neki amateri zalažu pogotovo ako se zna činjenica da će stranci PRIZNATI izbore. Dakle nema tu neke bitnije razlike za opoziciju: Ukoliko izađu na izbore - neće preći cenzus, ukoliko bojkotuju izbore - klize polako u potpuni zaborav i nestanak! A o finansijskom kolapsu i da ne pričamo!
Препоруке:
19
75
9 понедељак, 26 август 2019 11:18
Svetlana82
Za Vukadinovića ću glasati opet pa makar se moj glas "rasuo"! Pozdrav!
Препоруке:
26
66
10 понедељак, 26 август 2019 11:47
...
Став за поздрављање. Ко жели да се бави политиком мора да то схвати као непрестану борбу а изборе као њен неодвојиви део. Принципијелношћу против непринципијелне `принципијелности` која иде ка стварању фактички једнопартијске Србије. Бојкот је за туристе и `комете` у политици...
Препоруке:
15
59
11 понедељак, 26 август 2019 11:50
56
чији ће циљ бити борба против економске и политичке колонизације, односно институционална, национална, демократска и демографска обнова земље.

Суштина сваке нормалне приче.
Препоруке:
24
41
12 понедељак, 26 август 2019 11:52
Београђанин
Ђорђе, уколико ви будете изашли на избора, и ја ћу изаћи да гласам.
Препоруке:
22
61
13 понедељак, 26 август 2019 11:55
Arsić Dragoljub
Potpuno ispravan način razmišljanja. Savez za Srbiju, koji ću podržati isključivo zbog toga što drugi nemaju šanse, je skup amatera bez uvrede koji nemaju nikakvog političkog znanja a pogotovu iskustva. Potrebno političko iskustvo je ono koje je prošlo veliki broj izbora, odnosno poznavanje tehnologije podizanja podrške građana kako bi se u datom trenutku izašlo na megdan trenutnoj vlasti.Ta tehnologija , pošto imam ne malo iskustvo u tome, nikako nepoznaje bojkot kao reč već žestoko prisustvo na terenu sa prisustvom na ne molom broju dostupnih medija, tribine, prisustvo većim skupovima naroda i sl. sa dobro dobro preciziranim i jasnim programom (Nipokoju cenu nema odstupanja od Kosova kao deo Srbije, učvršćivanje odnosa sa Republikom Srpskom, nikako puštanje niz vodu Crne gore koja je trenutno "neka samostalna država" jer ogromna većina naroda koji živi tamo je za Sriju,ali mudro sa tim problemom, razvoj nacionale ekonomije a ne kolonijalne koju ovaj režim forsira i sl.).
Препоруке:
16
53
14 понедељак, 26 август 2019 12:11
Ljubisa
Izaci ili ne,pitanje je sad? :) Trenutno je oko 1% (i to je precenjeno) regularnosti od uslova da bi se izaslo na 'izbore'.Ljudi ovde nakon bezbroj godina jednostavno su izgubili svaku predstavu ili ideju kako ustvari to izgleda,cudo zvano regularni izborni uslovi.Ovo sto ovde postoji nije nikad postojalo niti igde postoji,potpuna farsa i groteska! Ali,recice mnogi,ako ne izadjemo,gubimo prihode a stranci ce ionako priznati izbore. Tacno! Pa sta?Sta bi ono rekao Mesa,boj se ovna ,itd...Mora da se jednom dodje na nultu tacku,na dno rupe u kojoj smo i gde kupamo i dalje.Dakle,rasejanje da se ukljuci,milioni Srba,svako po evro-dva i nema potrebe ovisiti o kasici skupstinskoj.Pravi,provereni,neokaljani ljudi da povedu,koga ili cega da se plasimo.Sve drugo je prosipanje iz supljeg u prazno,mada mora se priznati,eksperti sto vode ovo sludjivanje zaista temeljno i dosledno i neumorno rade i ne nameravaju da zastanu ili smanje gas.A mi?
Препоруке:
53
6
15 понедељак, 26 август 2019 12:14
Arsić Dragoljub
Da nastavim .Podizanje potencijala stranke ili koalicije se postiže kroz žestoku borbu na izborima bez obzira na uslove izlaska i rezultat. Drugo je pitanje što formiranje bilo kakve alternative ovoj najgoroj vlasti u modernoj istoriji Srbije kasni sigurno od 2013. Do danas bi ta koalicija imala preko 80 poslanika u skupštini. NE MOŽE SE JEDNIM UDARCEM OBORITI VLAST KAO OVA VEĆ JE TO PROCES. To očigledno ne razumeju sadašnji pretedenti na političko preuzimanje vlasti. Iluzije o nekakvom "iznenadnom slomu" ovog režima će ostati iluzije Problem je što jedini realni čovek u opoziciji Dragan Đilas ,koji ima organizacioni i onaj drugi potencijal, nema potrebno političko iskustvo da sve ovo što sam izneo realizuje (Đilas ovo mora shvatiti kao realnosta ne kao uvredu i da traži način da ovo prevaziđe). Njegova "politička škola" iz DSa je običan kurs u odnosu na ono što mu nedostaje. DSa je politika lažne elite, društvo političkih neradnika koji samo poznaju beograd a ostali deo Srbije je "au
Препоруке:
13
47
16 понедељак, 26 август 2019 12:22
Деда Миле има фарму
До сада сам се углавном слагао ставовима г-дина Вукадиновића, бар у значајној већини случајева, али сада сматрам да је Ђорђе, иако још увек није донео, дефинитивну одлуку о учешћу на изборима, мало неопрезно пришао теми. У реду, има још увек времена да се донесу исправне одлуке.
Излишно је причати о томе шта се добија и шта губи изласком или бојкотом избора, јер свако од нас има свој став и своје мишљење по том питању, те тако не сумњајући у искреност, родољубље, и демократску црту Ђорђевог карактера мислим да ће ипак на крају одлука бити исправна!
Препоруке:
44
9
17 понедељак, 26 август 2019 12:27
Поштовалац НСПМ
Чињенице говоре у прилог Вукадиновића господо. Ми смо на одбору странке (општински) анализирали стање и околности у Србији. Бојкотом се губи и ово мало политичке снаге и маневра у отпору овој погубној власти, изгубиће се средства и просторије свих оних који су то до сада имали у срединама где грађани нису за АВ. Последице овога у локалу су катастрофалне чак и одумирање политичких странака. Бојкот према већ изнетим чињеницама у претходним коментарима а пре свега у чињеници да је опозиција разједињена велико је питање како ће СзС успети да мобилише и спроведе протест на дан избора ако се узме у обзир да је протест од 13. био грађански и имао далеко шири одјек од мобилности чланица СзС, даље чак и Стаматовић који је у СзС се прикључио ''националом блоку'' В. Илића што је разједињавање као додатна негативна околност. Протести и трибине до и током изборне кампање са огромним напорима да се блокаде разбију да и покушај стварања најширег фронта али бојкот у овим околностима не. Живела Србија
Препоруке:
14
52
18 понедељак, 26 август 2019 12:54
Подсећање
Кад је Недић направио квислиншку власт у Београду кренуо је у акцију прикупљања потписа подршке од виђенијих људи у Србији, а пре свега од универзитетских професора. На један од таквих скупова био је доведен и чувени хелениста и етичар др Милош Ђурић. Видећи о чему се ради др Ђурић је почео да се корак по корак примиче излазу из сале. Видећи то један колега, музички стручњак, му рече: "Шта је Мишо, је л` ти то бежиш?", др Милош му одговори: "Лако је теби ти учиш децу да свирају у дипле, а ја предајем етику!" - Годинама пратим овај сајт због онога "КОМЕ ЈЕ ДО МОРАЛА У ПОЛИТИЦИ, НЕКА ИДЕ НА НСПМ". Нешто слутим да ово неће бити објављено.
Препоруке:
49
11
19 понедељак, 26 август 2019 13:19
Бране
Поштовани Ђорђе,

како решити крађу на изборима.Кампања коју води СНС траје од 2012. нон-стоп.Уши мрдају магарцима и њихово ''размишљање'' за 1 мм није могуће променити. Нон-стоп кампања и крађа гласова - ето их близу 50%.

Како спречити онај огавни приступ СНС на изборима у општини Лучни?

Како спречити да запослени у ЈП не убаце већ заокружен листић, у понедељак враћају шефу бланко? Поуздано прате да запослени у ЈП мора прићи гласачкој кутији.

...има СНС механизме за крађу, Блер саветује, Запад подржава - битно им је Косово и Метохија и израбљивање српских ресурса.Вучић диже маглу и прашину да се ништа од тога не види.Ни Србија.
Препоруке:
54
6
20 понедељак, 26 август 2019 13:20
Dragisa
Ne slazem se uopste da bi trebalo iti razmatrati opciju izlaska na 'izbore',za koje su izbori 'coravih kutija'bili olicanje demokratskog izbornog procesa. Za sta da se ide na izbore? Za ulazak u Skupstinu? I onda? Onda Jovo nanovo,opozicija proglasi pobedu (nad strahom u 'nenormalnim uslovima') sa osvojenih maksimum 15 %,reci ce da su izvukli pouke,da nastavljaju borbu na svim frontovima,od Skupstine (gde kako se vidi, ne mogu bilo sta),preko televizija (gde ih nema),stampe (ima ih,u tragovima) do portala i twittera( e,tu su vec jaki,ali dopiru do 3 % glasaca tako). Spremni su za jos 7 godina mazohizma,da pojacaju konkurenciju za izbor dvorskih luda,ako zele,zasto da ne i urade to? Ja skromno mislim da je najbolji potez da se samoukinu, Ako nista drugo,na televizijama gde ih se dnavno cereci,bice vise vremena da reklame raznih Venogela i madraca,da glasaci imaju malo vece koristi,proizvode trebaju reklamirati naravno udarna ekipa dezurnih 'eksperata'sa svih televizija,sve ih znate.:)
Препоруке:
49
8
21 понедељак, 26 август 2019 13:22
итд или ...
пратећи стране медије и изборе на западу приметна је идентична матрица као и код нас

избори као status quo

ма кога да изаберете иста политика се води
Препоруке:
23
25
22 понедељак, 26 август 2019 13:22
Milos
Sadasnja opozicija ce mozda izaci a mozda i nece izaci na izbore.U oba slucaja sumnjam da ce to iko od biraca primetiti.
Promena je moguca samo u slucaju ponovnog uspostavljanja gradjanskog vecinskog izbornog sistema a to nece ni vlast kao ni ova opozicija jer je jasno da za ove ljude iz opozicije kao i iz vlasti niko osim njihove rodbine i klijenata ne bi glasao.Poslanickom mandatu bi se mogali nadati samo Palma , Stamatovic i jos najvise desetak do danas poznatih politicara naravno ni jedan tkzv. lider kako sebe vole da zovu.Zato hajde da se ne lazemo , ne radi se ovde o demokratiji ili zelji za promenama koje ce doneti boljitak zemlji , vec o licnim interesima sadasnjih vecitih politicara.Ko misli drugacije neka mi navede jednu jedinu opstinu van uzeg centra Beograda u kojoj bi mogao pobediti neko ko bi bio na listi sadasnjih opozicionih partija.Jasno je svima da bi partijske poltrone oduvali kandidati grupa gradjana koje bi se same organizovale, a to se zove demokratija.
Препоруке:
10
32
23 понедељак, 26 август 2019 13:23
Ljubisa
* Postovalac NSPM

Uz svo duzno postovanje vama i istomisljenicima,- vasa teza vodi samo u nastavak agonije zvane sveopsti zivot u Srbiji i njenom tzv. demokratskom tzv. sistemu. Izlazak na izbore donosi u najboljem slucaju isti scenario i stanje stvari kao sto je sad,a sad je katastrofa.Ti koje vi podrazumevate pod opozicijom imali su,sto se mene tice sve vreme ovoga sveta i bezbroj sansi da pokazu i dokazu da su 'drugaciji od onih'.Imali su i prokockali,sve i jednu jedinu. Jer nisu znali i nisu smeli,i jedno i drugo.I sad zele sta? Na izbore pa opet 4 god. okolo naokolo. :)Ajde vi napravite anketu po pijacama u Srbiji ,uzorak sto ljudi,pitajte ih sta hocete,do 5%(maksimum maksimuma) zna sta se desava,a ostalih 95% ce vam reci ono cime ih kljukaju Krstici,Raduni,Orhani Dragasi,Sarape(DJV isto) i ostali medijski satrapi.Da im prethodni sugerisu da glasaju za Paju Patka,nema problema,moze i to.Karikiram ali je istina.Da li je vama to jasno ili vam treba jos 77 godina ovog iskustva?
Препоруке:
43
9
24 понедељак, 26 август 2019 13:24
"бојкоташки ген"
Од кога су наследили "бојкоташи" тај ген него ос својих родитеља и дедова Брозових партизана који опале метак па онда четири године беже по шуми а Броз чак у Италију.

Тај "бојкоташки ген" се потврдио деведесетих када је једна он днајачих војски у европи најурена од теткица са партвишем а 2.5 милиона "срба" је одбило да помогне својим сународницима осталих по брозовим нацистичким републикама а сада државама па смо "бојкотовали" НАТО "победом мира"

И сада "савез за србију демократске странке" увређен што грађани са којима су опљчакали јавни дуг 2008-2012 неће да гласају за њих стоје "на мосту са каменом око врата" и тврде "да ће да скоче"

Е па брозови "инетлектуалци и демократе" не можете да издардите Вучића као што сте израдили Коштуницу па с брозовим и милошевићевим отпадом предвођеним Дачићем се дочепали власти
Препоруке:
10
43
25 понедељак, 26 август 2019 13:24
Прича - бели листићи...
... можда је ефектнија.

Ено, ономад оне две Весне срушише Тадића и доведоше на власт овога - три пут горег по Србију.
Препоруке:
16
25
26 понедељак, 26 август 2019 13:26
Владимир Челекетић
По мом мишљењу, Србији је потребна једна суверенистичка партија, а не блокови и савези. Колико пута је потребно да имамо блокове и савезе који не ураде ништа и на крају се распадну? Једино што има смисла је један национални фронт и једна српска Марин Ле Пен, макар ова наша била и мушко. Тако нешто, што би "вукло", бар 10 или 20%, све остало је замајавање.
Излазак на изборе може да буде један од начина борбе, али се никако не треба заваравати да ће се, само изборима, у Србији нешто суштински променити.
Оно што је, међутим, најважније, јесте отварање озбиљне расправе, међу суверенистима, каква се држава хоће, на којим темељима заснова држава? Борба против стране управе мора да буде приоритет, али српско унутрашње устројство не може да се подразумева. Ако је циљ да "поправимо демократију", да "наштелујемо и калибрирамо" постојећи "демократски систем", који је Вучић, наводно, раштимао, онда се не исплати улазити у било какву борбу.
Препоруке:
8
27
27 понедељак, 26 август 2019 13:27
Uz duzno postovanje
Gospodine Vukadinovicu, rec je o tome da narod nece izaci na izbore. Ako nema glasaca, nema ni kradje. A vasih (opozicionih) 10-15% ne znaci nista. Prema tome, pomozite narodu pozivom na bojkot.
Препоруке:
48
10
28 понедељак, 26 август 2019 13:27
Ignoriši bandu, čoveče...
Poštovani Đorđe, da li taj suverenistički blok gradi strukturu na Bećkoviću, Miroviću i dr. "antimilogircima"? Vi onda ili ste naivni ili ste mnogo pokvareni.
Препоруке:
43
9
29 понедељак, 26 август 2019 13:28
Nista ne razumem
Jedini bojkot koji ima smisla je bojkot celokupne drzavne uprave i politickog sistema koji je proizveo "drustvo sa greskom". U nasem drustvu postoji izmesteni centar moci koji je kopca stranih okupatora i domacih kompradora. On ce nece promeniti ili njegovo delovanje onemoguciti na izborima. I taj centar ce nastaviti da pruza logistiku za razaranje Srbije. Taj centar je nesmetatno radio iz rezima
u rezim. Taj centar i te kako ima ulogu u namestanju izbora. Medjutim, ako postovani profesor Vukadinovic izadje na izbore, dobice moj glas. On sam nece moci da pobedi azdaju, ali ce ostati svedocanstvo o razlozima nase propasti kao poruka buducim
generacijama. Nasim ili necijim tudjim. Ipak, ne verujem da ca nas drustveni sistem moci da se promeni na bolje pre njegove potpune propasti. Preziveli posle toga, nece imati izbora vec da stvore drustvenu organizaciju koja omogucava prezivljavanje i razvoj clanova zajednice. Za razliku od drustva koje imamo danas, koje unistava svoje pripadnike.
Препоруке:
14
17
30 понедељак, 26 август 2019 13:29
искрено разочаран
Вукадиновић и све више Антонић играју улогу Вука Драшковића пред 5 октобар,у одсудним моментима ѕа КиМ.ѕаговарањем изласка на изборе стају уз Вучића,велико су разочарање.
Препоруке:
52
12
31 понедељак, 26 август 2019 13:29
гандра
па такав суверенистички блок не постоји ни у назнакама - нити га је у србији икада било - могао је господин вукадиновић да буде мало прецизнији
Препоруке:
48
7
32 понедељак, 26 август 2019 13:30
Nema dobre varijante za (ne)izlazak na izbore
Izbori su kada se nesto bira. Kada rezultat nije poznat unapred. Ovde kod nas to nije slucaj. Ovde pod ovakvim uslovima moze da se odrzi samo glasanje.

Treba razmisliti i odluciti se o najmanjem zlu. Necemu sto moze da donese PROMENE.
Препоруке:
27
11
33 понедељак, 26 август 2019 13:32
Kopernikanski obrt
Koji crni ozbiljan suverenistički blok?? Sa kime? Ovakve ideje mi liče na naivno maštanje. Da li nam pred izbore predstoji osnivanje novih stranaka (zna se kome bi to išlo u prilog)?
Da li je to onaj isti Đorđe koji je izveštavao o crnim džipovima koji za vreme izbora kruže i "neposlušnim" biračima uteruju strah u kosti? Šta se u poslednje vreme promenilo, što bi opravdalo izlazak na (unapred nameštene)izbore?
Što se tiče odluke o bojkotu izbora, zaista je rano o tome govoriti. Opozicija bi prvo trebala da se ujedini oko zajedničke platforme, a onda da se napravi plan delovanja. Naravno, to se sa ovakvom opozicijom nikada neće desiti.
Препоруке:
45
7
34 понедељак, 26 август 2019 13:39
Бојкот јер нисам покриће за сатирање Србије
Вучић је сјајан технолог власти, а шта Вукадиновић не зна? У време 2. светског рата Американци и Немци су извршили проучавања и закључили да се 5% војника бори рационално са особинама вође, 15% рационално без особина вође, док су осталих 80% обичне овце. У Вијетнаму на ратним заробљеницима експерименти од стране Американаца и од стране Вијетнамаца показало је када из групе издвојите 5% људи са особинама вође и 15% рационалних без жеље за лидерством остаје 80% гомиле оваца... и много таквих других експеримената. Вучић то зна и он се обраћа овцама(они који самостално нису у стању да доносе одлуке и самостално не ступају у акције) које по свим истраживањима чине 80% друштва. Те овце се поводе за тренутном влашћу, за неком личном користи (црвена, сендвич, сок) и за медијском вештином и галамом. Ући у изборе са позиције опозиције, без пара и медијски равноправне галаме је глупост која води ка тешком поразу и легализацији издаје Србије од стране АВ и његовог стада. Чему то?
Препоруке:
51
7
35 понедељак, 26 август 2019 13:45
Politicka
Kombinacija Nacionalno-Demokratska sa umnim i neiskvarenim ljudima moze da donese rezultat,sa proverenim lopovima,politickim hohstaplerima,pukim amaterima nema ni naznake o nekoj pobedi na sledecim izborima,ovima koji sada vode ove neuspesne proteste narod nece prici jer zna ko su i sta su,njihov jedini interes je poslanicka fotelja i imunitet,inace ce ovaj jos dugo da vlada.
Препоруке:
9
20
36 понедељак, 26 август 2019 14:12
бојкот једне недемократске,диктаторске власти
Без ослобођења медија,бесмислени су"избори".
Не и за Вучића који добија бланко овлашћење да ради по старом.
Узети му легитимитет,за све што треба да заврши.
Отвореним дијалогом о Космету,"крњи"народ је рекао:замрзнути конфликт,а он тера по свом.
За њега је плебс гласачка,поткупљива машина.
Нек се зна.
хејтер
Препоруке:
32
6
37 понедељак, 26 август 2019 14:40
bog dano vic
G-dine Vukadinoviću hvala Vam što pokušavate da otvorite oči narodu koji je ZAGADIO VEVIKI VADIKAV...sa kamarilom besramnih naprdnjaka
Препоруке:
15
15
38 понедељак, 26 август 2019 14:50
Мићко
@ljubiša

А како ће твој бојкот да промени стање? Да не буде "опет 4 године около па наоколо". Хајде, дај већ једном да чујемо то чудесно решење. Одговор на то тако просто питање, просто да простије не може бити: Шта после бојкота?

Ја ћу ти рећи шта, а ти ме слободно исправи ако грешим. Опуштено Вучићево владање, без сметњи.
Препоруке:
7
27
39 понедељак, 26 август 2019 15:24
Ljubisa
&Micko

Hvala za pitanje.
Sta posle? Pa svasta,nebo je limit.Ovako dakle ne moze,sistem je savrseno napravljen da su mislecima zavezane ruke i noge i jezik i oci.Kad je tako-bojkot!Dan pred farsu od izbora ja bih da se ispod nekog Hrasta,bilo gde u Srbiji okupi ekipa od desetak ljudi za koju vecina nas zna,koji nikad nisu bili u aktivnoj politici a koji su,gle cuda nevidjenoga dokazani u svojim strukama i koji imaju nefalsifikovane reference.Oni su Vlada NACIONALNOG spasa.Dalje,u svim medjima napolju,u zemljama gde zivi vise od deset hiljada Srba,plate se mediji (to tamo jos uvek moze,za neverovati),i prenese proglas svima Srbima u rasejanju,kao i onima u Srbiji i krene se od nultog dana.U borbu bez oruzja,samo glava i srce i po koji evro i dolar,pravi patriotski.Kad su mogli preci,zasto mi ne mozemo?Zbog koga ili cega?Naprednjaka?:)Mora da se stvori prva grudva snega i stavi na vrh brega.Ili to ili ovo.A ovo je propast,totalna,iz dana u dan ,iz 'izbora' u 'izbore'.
Препоруке:
25
5
40 понедељак, 26 август 2019 15:32
пензионер Цвико,
@ Мићко,
После бојкота следе нови избори. Циљ Бојкота је да кажемо и Курти и Мурти да сјашу са наше грбаче. По речима Г-дина Вукадиновића појавиће се неки суверенистички блок... Али ако се деси УКОЛИКО???
Препоруке:
26
5
41 понедељак, 26 август 2019 15:33
Deda Mile ima farmu
Ajmo genijalci koji zagovarate izbore, samo jedno pitanje za nas ostale, naivne, edukujte nas. Dakle, pitanje glasi: Kako će to pod uslovom da pređu cenzus, dvadesetak, pa neka bude i pedesetak, narodnih poslanika opozicije, da spreči da budući saziv Skupštine donese recimo, promenu Ustava i izbaci preambulu o KiM, i usvoji plan AV za razgraničenje odnosno kompromis koji je suštinski priznanje KiM?
Ne čini li to te poslanike saučesnicima u izdaji, i ne daje li to legitimitet takvim odlukama jer je i opozicija trčala izbornu trku, iako svesna da su izborni uslovi katastrofalni? Moramo, braćo, pokazati svetu i potomstvu da nismo svi kao AV, Vulin, Rističević, Vesić i ostali kojima je lični interes iznad interesa naroda i Srbije. Moramo pokazati da smo različiti od njih, jer će u protivnom ovo zauvek biti Vučićeva Srbija.
Препоруке:
35
5
42 понедељак, 26 август 2019 16:40
Oposum
Naravno da gospodina Đorđa Vukadinovića veoma cenim. Pa boravim evo na njegovom sajtu već skoro godinu dana jer je zaista najbolji sajt sa najboljim temama i jer gosn Đorđe sa svojim stavovima je meni politički najbliži da se tako izrazim. Ali nažalost po pitanju izlaska na Vučićeve izbore pod ovakvim okolnostima i ovakvom atmosferom koju je Vučić napravio u ovoj jadnoj državi se ne slažem. Naravno da u takvim uslovima nema ni govora o iole regularnijim izborima. Više sam puta to poredio sa fudbalskom utakmicom jer i izbori su utakmica, izborna utakmica, pa ću to još jednom ponoviti. Dakle, kako neki sjajni tim sa 5 Mesija i 5 Ronalda u svom sastavu, misli da pobedi nekog koji meri i kroji teren, koji postavlja golove onako kako on želi, čiji je gol pola metra a protivnički 20, čije su sudije na njegovom platnom spisku, gde protivničkim navijačima ne dopušta ulazak u teren, itd, itd? To je nemoguće! Nema utakmice u tim uslovima! B-O-J-K-O-T!
Препоруке:
22
3
43 понедељак, 26 август 2019 16:51
итд или ...2
ја не разумем дилему, дакле сви у опозцији су били на власти, сви данас на власти су били на власти пре ових, сви су (сем Коштунице) водили слугерањску политику и воде - сви су исти актери и у наредним изборима, само Коштунице нема, што би човек гласао да стално буде СВЕ ИСТО кога год да бирате и колико год лагали пред изборе да ће поништити а испотписаше исто и горе од Борка?!?!?!

у чему је проблем да сви о којима је реч схввате - да ТРЕБА ДА СЕ СКЛОНЕ!

ЛУСТРАЦИЈА И ЈДНИХ И ДРУГИХ

нећу да бирам између Чеде и Чанка и Живковића и Пешићке, НЕЋУ!
Препоруке:
13
7
44 понедељак, 26 август 2019 16:59
Подсећање
проблем има макар два слоја, један сегмент су неравноправни услови, други сегмент је квалитет опозиције и поверење у њу! то је оно што се овде упорно игнорише, ко ће гласати за Пешићку или Живковића? или Чеду или Чанка?

то су искомпромитовани људи
Препоруке:
7
5
45 понедељак, 26 август 2019 17:01
steva
av ce pasti kad izgubi na lokalu. Zato ne treba bojkotovati lokalne izbore. Republicki ce ionako biti namesteni i priznati od eu. Bojkot ili ne - nema veze.
Treba da se sva opozicija ujedini na lokalu i izadje na crtu. Sav novac i autoritet treba uluziti u lokalne izbore.
Препоруке:
7
10
46 понедељак, 26 август 2019 18:35
I Djordje zna da se i te kako vredi (iz)boriti!
Vredi se (iz)boriti za antikolonijalnu, suverenu, socijalno pravednu i natalitetnu Srbiju van EU-NATO rajha, koja misli, a ne kopira, koja je subjekt, a ne objekt, koja stvara sebe, a ne otudjenost, koja stvara istoriju, a ne djubrad, koja stvara slobodu, a ne ropstvo, koja stvara razboritost, a ne izdaju, koja stvara celovitost, a ne otcepljenost, koja stvara jednakost, a ne eksploataciju, koja stvara dostojanstvo, a ne pokornost, koja stvara zdravlje, a ne sadomazohizam, koja stvara solidarnost, a ne gramzivost, koja stvara samoupravljanje, a ne diktaturu, koja stvara humanost, a ne samoprezir, koja stvara samostalnost, a ne botovanje, koja stvara dijalog, a ne muk, koja stvara hrabrost, a ne roptanje, koja stvara radost, a ne defetizam, koja se bori, a ne puzi, koja proizvodi, a ne rasprodaje, koja stvara uzlet, a ne beg, koja stvara polet, a ne mrtvilo, koja stvara radjanje, a ne nestanak!
Препоруке:
4
4
47 понедељак, 26 август 2019 18:49
ЗР
Ajmo genijalci koji zagovarate izbore, samo jedno pitanje za nas ostale, naivne, edukujte nas. Dakle, pitanje glasi: Kako će to pod uslovom da pređu cenzus, dvadesetak, pa neka bude i pedesetak, narodnih poslanika opozicije, da spreči da budući saziv Skupštine donese recimo, promenu Ustava i izbaci preambulu o KiM, i usvoji plan AV za razgraničenje odnosno kompromis koji je suštinski priznanje KiM?


Можда и не спрече, али ће бар покушати. Са 0 посланика, неће бити ни те мала шансе. А када би цела опозиција изашла сложно, та трећина места у парламенту била би и те како достижна.
Препоруке:
5
20
48 понедељак, 26 август 2019 20:43
богуми
Вукадиновић се озбољно замерио Ђиласу и ђилкошима кад су поред Чанкове "специјалке" Тепић из Љига војводине

послали на НСПМ и остале бојкоташе
Препоруке:
4
9
49 понедељак, 26 август 2019 22:12
Турас
@ Вукадиновић -избори као светло на крају тунела ?
Ђорђе има право на своје мишљење чак и да погреши , он је отворено према нама поступио . Зашто ? Можда баш жели да види шта ми - не сматра нас без значаја- о томе мислимо .
Сматрам и даље да је бојкот важнији него СзС , да као целина изађе на изборе . Јер избори су фарса .
Сви знамо да запад подржава вучићеву владу због признања КиМ . Упркос што нисмо 100% сигурни да ће то смети и да уради . Сва остала нагађања овде на НСПМ о некавим градњама "сувереног блока"опозиције ,репарације , полит. крпежа жутих и неко јединство (међу Србима ?) , у циљу јачања опозиције је оно - не липчи магаре до зелене траве .
Ђорђе ће да буде НАШ глас - заступних слободоумних Срба у Скупштини и ја му желим срећу на изборима , на којима за њега требамо сви да гласамо .
Препоруке:
3
2
50 понедељак, 26 август 2019 22:32
Уз све поштовање за г. Вукадиновића и НСПМ једно питање - да ли сме да се примети да је Савез за Србију дефакто суверенистичка коалиција хтели не хтели без обзира на прокламоване циљеве фокусиране на изборне услове?
Слободни избори постоје само у сувереним државама ако и то сме да се примети?
Препоруке:
6
3
51 уторак, 27 август 2019 10:32
Поштовалац НСПМ
Љубиша и остали.
Нисам рекао да ви нисте у праву али истовремено и ја односно и господин Вукадиновић смо у праву. Ђорђе је већ рекао да су за опозицију све опције лоше али да је излазак мање лоша опција. Ја сам покушао да вам само делом укажем на оно са чим ћемо се суочити ми у мањим срединама где је опозиција ушла у скупштине општина као мањина али тиме омогућила политичко опстајање. Ови у кругу двојке су обезбеђени и боје се за свој рејтинг више него за судбину својих политичких активиста у бази. Замолио бих господине Ђорђе да ви као анлитичар упоредном анализом како год представили укажете на лоше и добре стране и једне и друге опције ја немам довољно простора. Мислим да је најбитније то што још увек у народу опозиција нема углед и поверење, то је оно на чему ви инсистирате као уједињење исте, као први показатељ јединствене одбране државе и народа. Има ту још гомила ствари јоке би се могле са оба предзнака извести. Ја сам крајње нерадо ушао у политику под старе дане. Живела Србија.
Препоруке:
1
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер