Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Srbija, leto 2019. - Šutiranje u praznu mrežu

Komentari (39) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 petak, 09 avgust 2019 07:32
Vladimir Čeleketić
Jedno je izvesno. Kakav god da je odnos snaga između SNS i SzS,sa bojkotom ili bez bojkota, politika koja uništava Srbiju, politika koja se kreira na Zapadu i koju marionetska vlast sprovodi, ostaće ista i posle izbora.
Inače, želeo bih da dam jedan predlog, ako je ikako moguće izvesti, napravite malo istraživanje među putnicima Er Srbije za Njujork, na primer, neposredno pre leta. Neće biti njih hiljadu, nekih 250, ali ni to nije loše.
Uđite u avion i recite im da imaju demokratsko pravo, da među sobom, odaberu dvojicu koji će da piliotiraju do Nju Jorka, pa javite koliko njih je bilo spremno da ostane na tom letu. Mislim, ako penzioner iz Surdulice kome je Vučić dobar i najbolji i jedini, a njemu je gore nego pre pet godina, može da odlučuje ko će da "pilotira" Srbijom, šta onda mi, dalje, imamo da pričamo o tome kakva je sudbina Srbije?
Preporuke:
54
14
2 petak, 09 avgust 2019 10:17
Spiridon
Jako mi je drago što je ovo istraživljnje preneto i ovde, jer daje savršen presek srpskog društva danas sa sve nekim od odgovora ispitanika kao šlagom na torti. Jedino sa čime se ne bih složio je da je SNS tigar od papira, odnosno čini mi se da ne stoji poređenje sa Tadićevim DS-om koji je nestao preko noći, iz prostog razloga jer je taj i takav žuti DS bio samo veštačka tvorevina dok su naprdnjaci organski izrasli iz samog naroda koji je opet sam po sebi jedan ogroman medijski modifikovan organizam. Takođe bih ukazao na jednu povezanost koja je čini mi se ostala zaboravljena a tiče se odgovora na pitanje saveza sa Rusijom. Naime isti oni režimski tabloidi koji svojim prostačko-primitivnim pisanjem podstiču verbalnu agresiju kod ispitanika, razvijaju ili bolje reći održavaju o skoro pa istom trošku priču sa Migovima, S300 i Putinom koji će nas braniti, čuvati i spasiti od bilo koga. To je zato jer je ciljna grupa ono isto staro dobro vadikalsko biračko telo, koje se naprdnjački premetnulo...
Preporuke:
45
16
3 petak, 09 avgust 2019 11:17
penzioner Cviko,
Gde god pogledam, ono stative odnosno golovi i na njima golotinja. To je veliki uspeh!? Nikad nismo imali toliko mnogo golmana i golmanki koje brane ovo u čemu živimo. Malopre,u prolazu čujem izjavu Vučića da je pruga koja se gradi, (mislim da je to Beograd-Budimpešta)najveće železničarsko gradilište u Evropi, na što je posebno ponosan. Jest najveće. On ne zna da se Evropa davno izgradila... Očekujem da će me golmani i golmanke koji ga brane, zbog ovog napasti u velikkom paraderskom stilu. Meni kako bude ali oni, ima da tresnu o zemlju...
Preporuke:
34
13
4 petak, 09 avgust 2019 11:24
...
Stariji penzioner iz Kruševca (glasač SNS-a): "Đilasu bih stavio konopac o vrat, Jeremiću isto, da ovaj prvi ne bude sam. Obradoviću metak u čelo, a Sergeju ludačka košulja. A mogu svi oni da se po kratkom postupku bace u jamu i zatrpaju."


A lepo sam rekao ćaletu da ne mora baš uvek da pada u vatru...
Preporuke:
33
17
5 petak, 09 avgust 2019 11:47
ob4cl
Po vasim istrazivanjima nesto oko 65 % ljudi koristi internet sto je daleko gore od podataka na koje sam nabasao na nekim stranim sajtovima gde se spominje isuvise optimisticna cifra od 75 %.

Dakle mrak.
Preporuke:
26
7
6 petak, 09 avgust 2019 11:49
Nista ne razumem
Iz istrazivanja je jasno da ce se propadanje Srbije nastaviti najmanje do 2040-2050, sve dok je tu generacija sadasnjih budzetskih korisnika penzije koja zavisi od dnevne doze Pinka i dok se broj stanovnika Srbije ne smanji na 3-4 miliona. Odnosno do potpunog sloma drustva. Bilo zbog unutrasnje implozije ili spoljne agresije. Zdrav budzetski uzivalac penzije u Srbiji ima 1000 zelja... a bolestan samo jednu... da glasa za Vucica. Bolesnom uzivaocu narkotika zvani "pemzija" nije bitno sto mu je Vucic uzeo penziju. Najvaznije mu je da je nekom drugom uzeo VISE. Od toga nema vece srece! Nije mu bitno ni to ko je i kada penzioni fond opljackao i ko pljacka njihove sugradjane. Oni glasaju da nerodjene generacije placaju. To su ljudi koji ne vole sopstvenu decu i unuke. Sadasnje generacije nece da njihovi rodjeni i nerodjeni potomci placaju. Njihov izlaz iz sadasnjeg stanja su terminali 1,2,3 na aerodromu Beograd. Oni na izborima glasaju nogama. Jer rajetinskih ludaka je uvek vise.
Preporuke:
54
12
7 petak, 09 avgust 2019 13:01
KDB Srbija
Pored vojske glasača, SNS dominira u medijskoj manipulaciji koju su podigli na viši nivo za razliku od prethodnih vlasti. Narod u suštini nema mesto gde će se normalno informisati i stvoriti neki kritički pogled prema unutrašnjem stanju u zemlji, kao i sa položajem Srba van matice.
Sputnjik je npr. uspeo da privuče solidan broj pratilaca, ali njihove teme su dosta često spoljna politika Rusije. I onda na sve to dolazi manipulacija medija pod kontrolom vlasti, gde oni stvaraju sliku kako smo mi u nekom savezu sa Rusijom.
A u suštini 90% vežbi vojska izvodi sa NATO-om, a načelnik Generalštaba Mojsilović je obučen u Briselu.
Sve u svemu, ovu lošu krvnu sliku naše zemlje i naroda više ne može da izmeni ni ovakva opozicija. Potreban je novi koncept državnog uređenja i politike, postavljanje stručnih i neukaljanih ljudi na sve važne funkcije u svakoj pori društvenog, političkog, ekonomskog i bezbednosnog sistem. Predugo nam idu kola nizbrdo i vremena imamo sve manje.
Preporuke:
42
6
8 petak, 09 avgust 2019 13:32
Mrak!
@Spiridon: Kao i obično, slažem se sa Vašim komentarom. Mislim da su ovi današnji vlastodršci (AV/SNS/SPS) ništarije. Jučerašnji (DS i Komp.) nisu bili ništa bolji, mada malo kultivisaniji. Prekjučerašnji (Sloba, Mira, Šešelj i ostala bulumenta) su bili totalno dno – a pikantno je da su ovi današnji najvećim delom baš bili njihovi saradnici – reciklirani, malo presvučeni prekjučerašnji. Naravno, najveće zlo potiče od onih crvenih vampira – nakjučerašnjih (Tita i jugokomunista) koji su naneli nepopravljivu, katastrofalnu štetu samom suštinskom biću srpskog društva, koje ionako nikada u daljoj prošlosti nije bilo baš sasvim zdravo i zrelo, niti znalo šta je to dobro uređena država u kojoj se zakoni poštuju i sprovode. I - šta sada imamo? Imamo zablesavljeno, zatupljeno stado – nezdravi hibrid gena nakjučerašnjih, prekjučerašnjih, jučerašnjih, pod totalnom kontrolom današnjih, koji nisu u suštini ništa drugo nego unuci i praunuci nakjučerašnjih komunističkih zlikovaca. Perspektiva? Mrak!
Preporuke:
45
18
9 petak, 09 avgust 2019 14:42
Jos jedan "Tribalac"
Cinjenica je da svaka osoba kojoj medju dnevnim obavezama nije da "izadje napolje" i zaradi za zivot moze da ima izrazito iskrivljenu sliku o stanju u drustvu.

Sto se opozicije tice ona jos i dobro stoji s obzirom da nudi isto ovo samo sto ce umesto "batica" u suskavim trenerkama i cackalicom ustima da sprovode osobe koje povremeno odrzavaju licnu higijenu i nose sako.

Stvar sa bojkotom je inace urnebesna, Djilas, Jeremic i Obradovic hoce sebi bolje izborne uslove i medijske slobode nego sto ih je imao Donald Tramp u svojoj kampanji. Pa ja nemam pojma ko na ovom svetu moze to da im omoguci? Svrha opozicionog delovanja je upravo da se tokom kampanje po svim pitanjima suprotstave vladajucem diskursu bez obzira da li i koliko smeju od toga da sprovedu ako eventualno dodju na vlast. Ako pozoves narod na "prelomni miting" a onda tu dovedes Z. Zivkovica da obecava nove "Sablje" ti narodu obecavas novo protivustavno delovanje a onda pozivas ljude da protestvuju za "demokratiju" strava
Preporuke:
26
29
10 petak, 09 avgust 2019 15:48
Mali
Meni protivnici bojkota liče na niže oficire na Titaniku koji vide da kapetan tera brod na ledeni breg, a oni mu se suprotstavljaju tako što ribaju palubu.
Preporuke:
39
14
11 petak, 09 avgust 2019 16:17
Spiridon
@ Mrak!
Imamo zablesavljeno, zatupljeno stado – nezdravi hibrid gena nakjučerašnjih, prekjučerašnjih, jučerašnjih, pod totalnom kontrolom današnjih, koji nisu u suštini ništa drugo nego unuci i praunuci nakjučerašnjih komunističkih zlikovaca.
Moram da priznam kako sam živeo za dan kada ću onim Titinim da vidim leđa, naivno verujući kako će kada njih više ne bude sve biti onako kako treba. Na moj užas oni su se premetnuli sa Miloševićem u nekog mutanta koji je još krenuo tu nešto da primitivno i prostački srbuje, svađajući se sa bivšim partijskim drugovima iz drugih Titinih republika. Dobro rekoh ja sebi, samo ove mutante da skinemo i ima konačno da nam svane. Onda je došla ta kao fol sloboda u kojoj su opet kolo vodili neki prevrtači i premetači, koji su se tu po običaju prišljamčili da se opet oni za bitne stvari pitaju. Tada sam već počeo da gubim veru ali ne i nadu da će sve to sa vremenom na dobro izaći. E kada su došli naprdnjaci sam konačno shvatio da tu pomoći nema...
Preporuke:
45
13
12 petak, 09 avgust 2019 17:19
Nenad
Ja mislim da se mi ovde grdno zavaravamo sa nekim stvarima. Pod broj jedan, kada je to, u dosadasnjim izborima u Srbiji od devedesete naovamo neka prosrpska stranka (mislim stranka ala Karadzicev SDS) dobila znacajan broj glasova u Srbiji. SPS je dobijao izbore jer je obecavao mir i blagostanje i nije ratovao, nije branio Srbe u Krajini ni Srbe u Bosni. Kada je pokusao da obrani Srbe na Kosovu tada je i pao. DS sa koalicijama je vladao isto obecavajuci mir, blagostanje i nepomaganje Srbima u okolini. Isto tako SNS radi isto to. To je sve isto biracko telo. Slobino, Tadicevo 2008, Vucicevo od 2014te. Radikali nikad ozbiljno nisu ni hteli vlast niti im je neko vlast nudio. Jedina donekle prosrpska stranka koja je bila blizu vlasti je DSS koji su strane agenture temeljito unistile zajedno sa imidzom Kostunice. Takodjer treba napomenuti da prosprske stranke trenutno u Crnoj Gori imaju daleko vise procentualno glasova nego u Srbiji. Republiku Srpsku da ni ne spominjem.
Preporuke:
35
13
13 petak, 09 avgust 2019 20:26
Eh /zaNenada/
"prosrpska stranka koja je bila blizu vlasti je DSS koji su strane agenture temeljito unistile zajedno sa imidzom Kostunice"
Da, počeo je tada nekakav red polako da se uspostavlja. Da, Zapad je imao respekta prema njemu,jer je pred sobom imao izvanrednu ličnost , nekompromitovanu i lišenu pohlepe, ostao je čist do kraja.Dovoljno je setiti se njegovog govora u UN, kada su svi zaćutali i pažljivo slušali. I za njegovog vakata nije se baš spominjalo Kosovo i mislim , da je ostao i imao podrški naroda, zemlja Srbija bi sada drugačije izgledala.Zapad i domaći veleizdajnici su odahnuli kada je otišao. Častan , pošten i poštovan od sličnih njemu./ ja/
Preporuke:
38
7
14 petak, 09 avgust 2019 21:01
Gorštak
Izbor iz komentara (vremešnih ispitanika) - ubedljivo najbolji deo svake ankete u poslednjih 2-3 godine!

Ali to nije samo zanimljivost iz istraživanja javnog mnjenja. Ovo je već ozbiljan i nezaobilazni pokazatelj stanja u kome se nalazi starija populacija, pa i cela Srbija zajedno sa njima, ali i pokazatelj brutalnosti i dometa režimske propagande.

Babe i dede su pazavađeni sa decom i unucima zbog Vučića čije im kabadahije na poslu prave pakao od života. Znam čoveka koji je na sred Uskršnjeg ručka kod svojih roditelja pokupio ženu i decu i posvađao se sa starim roditeljima koji su dizali Vučića u nebesa i bojkotovao ih mesecima posle, jer dok je on (sa porodicom) žrtva nestručnih i bahatih SNS kadrova na poslu, njegovi roditelji daju vetar u leđa tom bolesnom idiokratskom sistemu.

Pa čak i moji senilni i praktično nepokretni baba i deda koji vegetiraju kao biljke ne izlazeći iz kuće - postaju veoma ratoborni ako im dirneš u Vučića. To im je jedina strast u životu - vole ga više od dece i unuka.
Preporuke:
38
6
15 petak, 09 avgust 2019 22:16
Nista ne razumem
Srbija je razapeta izmedju "staracke sebicnosti" i "mladalacke sebicnosti". Nekada svaku mladu Srpsku generaciju cekao je bar jedan rat za slobodu, a stare... ako su preziveli treci poziv i ponasali se kao neki od ispitanika iz ankete, cekao ih je "lapot". Do ovakvog sukoba generacija do sada nije dolazilo. Komunizam je zavadio bracu, decu i roditelje. Sto bi rekao Mirko iz Maratonaca "Ja hocu svoj deo !!!". I tako svako hoce svoj deo, zato se delimo, umesto da se mnozimo i uvecavamo svoj narod. Ne treba biti vidovit pa shvatiti da Srbiju ceka veliko stradanje prema kojem ce padanje u Tursko ropstvo, 1914 i 1941. biti luna park, i da ce narod doci na ivicu bioloskog opstanka. Sve vlasti od 2000. predano rade da Srbi sto vise postradaju prvom prilikom u nekom sledecem ratu. Medjutim, sve dok u Srbiji postoji zdravo jezgro naroda, ma koliko malobrojno, narod ce se obnoviti. Nece biti prvi put.
Preporuke:
21
16
16 petak, 09 avgust 2019 22:46
penzioner Cviko,
Kolege penzioneri i koleginice penzionerke. Nekada davno, voleli ste Kasandru. Živa je. Potpišite peticiju da nam Kasandra dođe u Srbiju za Predsednika. Ako ništa drugo bolja je od ovih. Iznad svega razume vašu patnju u kojoj uživate i nalazite (po vama) pravi smisao svog života.
Preporuke:
24
5
17 petak, 09 avgust 2019 23:31
Albanopolis
Dakle, svaki drugi srbin ne može na more! Verujem da je među suverenističkom sirotinjom negde 75 - 80% populacije koja je zaboravila plivati (na moru bili poslednji put za Titovog života). I vi biste i dalje da vladate nad Kosovom, pendrečili i kundačili Albance, celo Kosovo očistili jednim vašim novim slobodarskim genocidom?! A šta da vam kažem, Mediteran je još uvek prelep, na plažama duva prijatan vetar, priroda je predivna - nema takve u srbiji! Uživajte i dalje u vladalačkoj moći večne srbije, hahahaha
Preporuke:
15
37
18 subota, 10 avgust 2019 01:18
Ah
//Mediteran je još uvek prelep, na plažama duva prijatan vetar,


Znači imaćete dobar vetar u leđa do Sicilije odakle ste došli. Ne brini za Srbe koji se nikad do Tita nisu kupali u moru, ali su znali i znaju šta je naše, nego brini za sebe i svoje potomke i učite italijanski i engleski, trebaće vam.
Preporuke:
33
9
19 subota, 10 avgust 2019 12:21
Srpska dijaspora
Zašto srpska dijaspora koja je prijavila prebivalište u inostranstvu nema pravo glasa u Srbiji a šalje enorman iznos novca u Srbiju?
Preporuke:
26
7
20 subota, 10 avgust 2019 20:22
@albanopolis
Postovani, tek nakon Drugog svetskog rata doslo je do razvoja morskog turizma, bas u vreme vladavine dragog vam druga Tite. Sve do tog vremena, u celom svetu, vladalo je vece interesovanje za banje i planine.

Vi to ne biste mogli znati, jer ne pripadate civilizovanom, niti ucenom svetu.
Preporuke:
22
10
21 subota, 10 avgust 2019 20:35
Heteronomni, antinarodni i servilni politikanti serviseri su zapadnog imperijalizma i privatni izvršitelji (auto)kolonijalnog kapitalizma. Kipti iz njih političko nesvesno rajinskog dodvoravanja i identifikacije sa zločinačkim agresorom.
Dok ne mali deo našeg naroda politički uplašeno, umrtvljeno i nezrelo životari, dok duhovno, praktički, i moralno tavori i siromaši bez snažnog, jasnog i odlučnog htenja za antikolonijalnom, rodoljubivom i životvornom alternativom, pa čak i ''svojevoljno'' beži iz Srbije, smatrajući da će nam valjda sami bog bez nas i našeg delanja napraviti državu, dotle na istom servilnom zadatku izdajnička, podanička i kompradorska vlast i opozicija ''moraju'' da se ''mudro'' dogovore oko dalje EUforije nastavka nestanka dostojanstvene, celovite i socijalno pravedne Srbije, oko kontinuiteta mazohizma, patetike i puzanja pred ovim ili onim neokolonijalno-uranijumsko-eksploatatorskim SADistima, oko daljeg razvaljivanja, rasprodaje i razgraničenja suvereniteta, obrazovanja, zdravstva i domaće privrede do EUtanazije narodnog nataliteta, životne radosti i našeg prosperiteta, a radi natkompenzacionog zadovoljenja sopstvene inferiornosti, sebične koristi i vlastoljubive pohlepe.
OZDRAVI PONOSNA SRBIJO!
Preporuke:
16
5
22 subota, 10 avgust 2019 20:43
Zoran
Meni nije jasno na osnovu cega vi odlucujete za koga ce da ghlasate.

Evo vidite nase iskustvo p arazmislite malo i tome:

Dosli iz Amerike u Krusevac, pa hajde da odemo u Ribarsku banju. To je jedno 30km od Krusevca. Tamo postoje 2 bazena, jedan je stari, a druugi noviji. U tom drugom 99% su gastarbajteri, ovih iz Srbije nema takoreci. A evo i zasto. 600 dinara je ulaz, bez lezaljki. To je 1800 za nas troje. Onda smo otisli na rucak u restoran, 2400, to je 4200 ukupno. Benzin tamo i nazad...5000 dinara. 40 evra za jedan dan za troje u banji. Inace napuniti prazan Audi A6 sa G-Drive je 100 evra.

I recimo pogledajte koliko je sve ovo priustivo jednom lekaru, a o onima s anizim primanjima(profesori,...) i da ne pricam.

Sto s eEU tice...jedino kao cekarte da vam deca odu u tu EU, pa vam salju pare.
Preporuke:
13
7
23 subota, 10 avgust 2019 21:04
Nenad
Ove
analize gospodine
Vukadinovicu su jako precizne,ali u politici bi valjda trebalo ici na pobe
du,za sta je neophodno srusiti protivnika,prvo oslabiti a onda dalje urusiti.Naprednjaci su sebe delegitimisali svojim postupcima kao normalnu narodnjacku opciju,kakve postoje u evropi,pa zasto to ne iskoristiti.Oni ce da se ponasaju ko fasisti a mi treba da ih do,ivljavamo kao legitimnu vlast.Pa ja evo necy,i zato smatram bojkot jedinim prirodnim odgovorom na ovo,a savez za srbiju ako oce na izbore,u redu,ali glasaci nece.Inace savez je nateran na takav stav od glasaca a ne obrnuto,kako vi analizurate.
Preporuke:
19
6
24 subota, 10 avgust 2019 22:05
@Zoran
Eto vidite kakva smo mi beda kada nam je 40eura puno da odemo u banju.
Preporuke:
12
3
25 subota, 10 avgust 2019 22:25
primećujem
da ovim istraživanjima nije obuhvaćen jug Srbije, inače bi podrška AV bila i veća.
Preporuke:
12
0
26 subota, 10 avgust 2019 23:05
212
Vidim ja da je nekima let za Njujork nesto suvise na pameti. Vise puta sam bila na tom letu u pocetku je bilo malo trapavo jer kabinsko osoblje nije bilo obuceno, prethodno otpustili. PIloti uvek odlicni, medju najboljima. Ako ista imamo u Srbiji od Aeroputa, Jata evo sad se zove Air Srbija to je solidan avio prevoznik (necu da ulazim u mega problem finansija i i kako su pol. stranke upropastile jat); Zla vremena nisu na svu srecu uticala na pilote a sada je i posada u kabini bolja. Sto se tice strukture putnika, ima dosta mladog sveta iz regiona, i ima dosta Siptara oni cine obicno pola putnika, makar je tako bilo kad sam putovala. NE znam ko je komentarisao Mediteran, nisam razumela komentar.
Kad razmislljate o odnosima Crne Gore i Srbije, valja malo i da mislite da ove samozvane vrhuske uospte nisu u svadji. Kakvi, orodili se Djukanovic i Vucic. NJih vezuje zajednicka ljubav prema parama i moci, nije vazno kakav je novac..Svadje su namenjene naivnima koji ne umeju da prepoznaju.
Preporuke:
10
4
27 nedelja, 11 avgust 2019 00:36
Kako smo izgubili Srbiju - i da li je mozemo vratiti?
Srbiju su nam oteli - vratiti je moramo sami!
Preporuke:
22
4
28 nedelja, 11 avgust 2019 03:29
Ah
Situacija nija nimalo laka. Zato bi bilo dobro da opozicija razmisli i o pomoćnoj strategiji bojkota. Naime ako se reše da pozivaju na bojkot stranačkih izbora u režiji vlasti možda bi bilo pametno da ostave neki nezavisan glas i u takvoj naopakoj skupštini u vidu nezavisnih poslanika. Onima koji ipak izađu na takve izbore a nisu ucenjeni ili SNS koaliciona vojska eventualno preporučiti listu nezavisnih poslanika. G Vukadinović bi se očigledno tu negde dobro snašao a vedrovatno još i neki koji su bili u ekspertskom timu SzS.
Na taj način kao i sada bi se bojkotovala skupština ali bi se mogao čuti glas razuma na prenosima iz skupštine što će u produženoj situaciji medijskog mraka biti jedan od načina da se čuje i druga strana.
Preporuke:
10
10
29 nedelja, 11 avgust 2019 08:59
Onaj ko može da plasira laž ,on će vladati
ONAJ ko ima LAŽ u rukama on vlada.Pogledajte gde se narod informiše i biće vam jasno.Sva priča komunističko nasledje ovo,ono pada u vodu kada dobro osmisljenje LAŽI se plasiraju svaki dan.Vlasnici medija u Srbiji su USA okupator i domaći poslušnik.Kada vidite da je vlasnik medija i cijaski agent petreus ,šta tu ima dalje da se govori
.
Preporuke:
5
5
30 nedelja, 11 avgust 2019 09:19
unutrašnji dijalog (glasanje sa ličnim kartama)
Za sledeću rundu razgovora vlasti i opozicije za parlamentarne izbore - trebalo bi da se uzme sledeći predlog za izborni mehanizam: Da se na glasačkim listićima naznači "nacionalna pripadnost" glasača (preko ličnih karata da imaju taj sadržaj) zbog statističke evidencije? Da se formira objektivna slika o nacionalnoj pripadnosti glasačkog tela. Da se ne koriste nac. manjine za izbornu pobedu i osvajanje vlasti, kao što je Zajev u S. Makedoniji iskoristio albanske glasače (2 najveće stranke)...
Preporuke:
4
5
31 nedelja, 11 avgust 2019 09:43
Vlada1 @ Mrak
Predpolitičko smo društvo.Sve je tačno što ste vi i Spiridon naveli kada je političko-ekonomska elita u pitanju.
Mozda mala ispravka -ovo je mutant koji mutira stalno,rukovodeći se političkim kameleonstvom Miloševicevog tipa kada je retorika (spoljna fasada) u pitanju.Pri tome nisu gadljvi kada je saradnja u pitanju.Kao da je ovih 30 godina vršena negativna selekcija (ne kao ,nego jeste) pa su najgori i najiritantniji likovi iz svih dosadašljnih režima na vrhu.Bez osecaja za sram,bez osecaja za bilo koga osim zasvoj lični interes lako su našli zajednički jezik - od najnizih esalona boljsevičko-milosevicevske udbe,preko g17 sekretara i ministara do profi patriJota i najgorih likova iz DS-DSS perioda.
Ako je i bio neko normalan u svim tim rezimima taj nije prošao.
To je jedna interesna grupa u kojoj nema mesta za bilo koga kome je opšti interes na umu.
Preporuke:
9
3
32 nedelja, 11 avgust 2019 09:52
Vlada2
Narod je ,nazalost sličan.
Normalno je da je politika prvo interes.Najnormalnije.
Ono što razlikuje predpolitička društva od političkih je što se tim prvim (kojim pripadamo) veliki broj ljudi ne zeli sa svoj lični interes ostvaruje u okvirima interesa zajednice,da tu trazi neki model,ne ide se direktno,kolje se vo za kilo mesa i bas ih briga sto to ne moze vecno da traje...
U paketu ide dozivljaj servisa gradjana kao vlasti srednjevekovnog tipa i navijački pristup (ne postoji kriticki stav prema "svojima" - stranka je kao fudbalski klub - i kada je penal za rivala reći ćemo da nije).
Oportunizam - pa nama je Mirka i Slavka crtao bivsi četnik.Nepravda,novo vreme ali čovek se prilagodio (kao i deo Srbije koji je pretekao).
Preporuke:
7
3
33 nedelja, 11 avgust 2019 11:25
nisi u pravu - istraživanje je tačno samo odgovori nisu istiniti
ob4cl
Po vasim istrazivanjima nesto oko 65 % ljudi koristi internet sto je daleko gore od podataka na koje sam nabasao na nekim stranim sajtovima gde se spominje isuvise optimisticna cifra od 75 %.

Dakle mrak.

U današnje vreme reći da "nisi internet pismen" je isto kao da si za izdaju KiM tj da si "peder". Zto se svi čuvaju da priznaju "homoseksualnost" te i daju odgovor isto kao i oni koji tvrde da "imaju osnovnu i srenju školu" a nemaju jer jeviećina stanovništva funkcionalno nepismena što se vidi po odgovorima za "saveze" i da imaju ozbiljan promblem ingeligencije i logike.

korišćenje interneta
komšija - šalje račune da sa javnim kućama pljačka građane
komšinica- viber za ogovarenje
ćerka - fejsbuk
sin - igranje igara

komšinica - skajp da rpiča sa ćerkom za koju je otele potkrovlje za "atelje" pa "otkupila" i preprodala kad joj je ćekra opljčakavši radničku decu za obrazovanje otišla u Kanadu

i tako dalje

svi su oni "korisnici inteneta"
Preporuke:
3
4
34 nedelja, 11 avgust 2019 11:31
šta reći
osim da u gulagu "srbiji" gde je "najveći sin našeg naroda" bio bravar

a do pre dve godine predsednik zidar sa tri razreda srenje škole

odgovori su još i dobri na istraživanju osim po ključnom pitanju Kosova i Metohije jer će tek tada "ispitanici" dati pravi odgovor tajno kada ih niko ne pita u lice šta su.

Zar nije bilo 98 procenata glasača 1998 na referendumu protiv stranih trupa na KiM

a niko nije zucno od tada tvrdeći da "nisu strane trupe" na KiM i da smo mi "pobedili" ceo svet dokazujući da "jedna mala zemlja može da pobedi" natO
Preporuke:
5
5
35 nedelja, 11 avgust 2019 11:35
jedina "zamerka"
SVa ispitivanja su uvek precizna i ono što je najvažnije za normalne osobe potpuno tačna bez ulepšavanja koja su prisutna kod naručenih istraživanja režima i opozicije

Trebalo je ispitanike "koji se razumeju" i u "saveze" i pristupanja eu i Rusiji

da li znaju da su "dobrovoljni davacoci organa" i šta misle o tome dda psole smrti režim odlučuje šta će se sa njima deseti, jer još uvek ne postoji "mehanizam" da stanovništvo posle smrti ima pravo da odluči o sudbini sopstvenog tela.
Preporuke:
6
5
36 nedelja, 11 avgust 2019 16:42
Turas
@ FPN dogovaranje i "otrežnjenje" naroda .
To pokazuje Vukadinovićeva anketa . Još ako uzmemo i one "uzdržane" dobijamo da smo mi sa interneta i tviteraši , ti koji su razumeli SzS kao "opoziciju"!
Daleko im lepa kuća . Otuda i oni "neodlučni" i oni koji bi da glasaju za opoziciju ali ne znaju KOJU !
Sergej nije opozicija , on je svesno ili ne , pomagač SNS koaliciji . Srbija dragi komentatori (osim uvek prisutnih provokatora)neka se spremi za sledeću SNS četvorogodišnju diktaturu .
Kakav narod takva i vlast .
Preporuke:
5
3
37 nedelja, 11 avgust 2019 17:09
na drugi pogled
Naravno bilo je bespredmetno pitati ispitanike za rejting stranaka unutar "saveza za srbiju" jer za većinu "stranaka" i "lidera" niko nije ni čuo

Iako prema mom mišljenju poslednji po jetingu bi bili samozvani lideri Đilas i Obradović

U celom savezu najvći gubitnik je Jeremić koji je počeo da gubi rejting otkako mu se ime i stranka vezuju za Đilasov "savez za srbiju"
Preporuke:
2
2
38 ponedeljak, 12 avgust 2019 13:01
Vera Nastasovic
Ova anketa samo pokazuje koliko smo razbijeni i uništeni kao društvo.
Kad nam se 46,1% izjasni da je za ulazak u EU a istovremeno ti isti ljudi kažu da su 78% protiv ulaska u NATO, vidite koliko smo neobavešteni i sluđeni.
Za sve je kriva marionetska vlast( svaka od 2000. godine) koja nas je stavila u kolonijalni položaj i nema nameru da nas iz tog statusa izvuče.
Nama je neophodno pročišćenje političke elite (ako ova bulumenta može tako da se nazove). Gde ćemo takve da nađemo kad su se svi pošteni, moralni ljudi povukli iz javnog života?
Nama više ni Bog ne može da pomogne.
Preporuke:
2
3
39 utorak, 13 avgust 2019 20:05
voja
Godinama vec govorim slicno onome sto je Nenad napisao da je Kostunica bio najbolje resenje za Srbiju. Na zalost DS uz podrsku tzv nezavisnih medija godinama je uporno vrsio propagandu protiv DSS. Mi smo imali npr ekonomski napredak kao i slobodu medija (da i ne govorimo o iskrenoj borbi za interese Srbije) samo dok je Kostunica bio na vlasti.Ono sto me je jako cudilo je da cak i visokoobrazovani ljudi nisu ovo primecivali. Kada sam, npr 2005 rekao da smo imali priverdni rast od sada neverovatnih 8% moje kolege su me belo gledale, a vrlo pazljivo pratile apsolutno svaku kritiku, neslanu salu o kostunici, ma kako besmislene i nelogicno zvucale. I dan danas pljuju ovog coveka, pricaju najneverovatnije price.
Preporuke:
3
2

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner