петак, 19. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Србија, лето 2019. - Шутирање у празну мрежу

Kоментари (39) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 петак, 09 август 2019 07:32
Владимир Челекетић
Једно је извесно. Какав год да је однос снага између СНС и СзС,са бојкотом или без бојкота, политика која уништава Србију, политика која се креира на Западу и коју марионетска власт спроводи, остаће иста и после избора.
Иначе, желео бих да дам један предлог, ако је икако могуће извести, направите мало истраживање међу путницима Ер Србије за Њујорк, на пример, непосредно пре лета. Неће бити њих хиљаду, неких 250, али ни то није лоше.
Уђите у авион и реците им да имају демократско право, да међу собом, одаберу двојицу који ће да пилиотирају до Њу Јорка, па јавите колико њих је било спремно да остане на том лету. Мислим, ако пензионер из Сурдулице коме је Вучић добар и најбољи и једини, а њему је горе него пре пет година, може да одлучује ко ће да "пилотира" Србијом, шта онда ми, даље, имамо да причамо о томе каква је судбина Србије?
Препоруке:
54
14
2 петак, 09 август 2019 10:17
Спиридон
Јако ми је драго што је ово истраживљње пренето и овде, јер даје савршен пресек српског друштва данас са све неким од одговора испитаника као шлагом на торти. Једино са чиме се не бих сложио је да је СНС тигар од папира, односно чини ми се да не стоји поређење са Тадићевим ДС-ом који је нестао преко ноћи, из простог разлога јер је тај и такав жути ДС био само вештачка творевина док су напрдњаци органски израсли из самог народа који је опет сам по себи један огроман медијски модификован организам. Такође бих указао на једну повезаност која је чини ми се остала заборављена а тиче се одговора на питање савеза са Русијом. Наиме исти они режимски таблоиди који својим простачко-примитивним писањем подстичу вербалну агресију код испитаника, развијају или боље рећи одржавају о скоро па истом трошку причу са Миговима, С300 и Путином који ће нас бранити, чувати и спасити од било кога. То је зато јер је циљна група оно исто старо добро вадикалско бирачко тело, које се напрдњачки преметнуло...
Препоруке:
45
16
3 петак, 09 август 2019 11:17
пензионер Цвико,
Где год погледам, оно стативе односно голови и на њима голотиња. То је велики успех!? Никад нисмо имали толико много голмана и голманки које бране ово у чему живимо. Малопре,у пролазу чујем изјаву Вучића да је пруга која се гради, (мислим да је то Београд-Будимпешта)највеће железничарско градилиште у Европи, на што је посебно поносан. Јест највеће. Он не зна да се Европа давно изградила... Очекујем да ће ме голмани и голманке који га бране, због овог напасти у великком парадерском стилу. Мени како буде али они, има да тресну о земљу...
Препоруке:
34
13
4 петак, 09 август 2019 11:24
...
Старији пензионер из Крушевца (гласач СНС-а): "Ђиласу бих ставио конопац о врат, Јеремићу исто, да овај први не буде сам. Обрадовићу метак у чело, а Сергеју лудачка кошуља. А могу сви они да се по кратком поступку баце у јаму и затрпају."


A lepo sam rekao ćaletu da ne mora baš uvek da pada u vatru...
Препоруке:
33
17
5 петак, 09 август 2019 11:47
ob4cl
Po vasim istrazivanjima nesto oko 65 % ljudi koristi internet sto je daleko gore od podataka na koje sam nabasao na nekim stranim sajtovima gde se spominje isuvise optimisticna cifra od 75 %.

Dakle mrak.
Препоруке:
26
7
6 петак, 09 август 2019 11:49
Nista ne razumem
Iz istrazivanja je jasno da ce se propadanje Srbije nastaviti najmanje do 2040-2050, sve dok je tu generacija sadasnjih budzetskih korisnika penzije koja zavisi od dnevne doze Pinka i dok se broj stanovnika Srbije ne smanji na 3-4 miliona. Odnosno do potpunog sloma drustva. Bilo zbog unutrasnje implozije ili spoljne agresije. Zdrav budzetski uzivalac penzije u Srbiji ima 1000 zelja... a bolestan samo jednu... da glasa za Vucica. Bolesnom uzivaocu narkotika zvani "pemzija" nije bitno sto mu je Vucic uzeo penziju. Najvaznije mu je da je nekom drugom uzeo VISE. Od toga nema vece srece! Nije mu bitno ni to ko je i kada penzioni fond opljackao i ko pljacka njihove sugradjane. Oni glasaju da nerodjene generacije placaju. To su ljudi koji ne vole sopstvenu decu i unuke. Sadasnje generacije nece da njihovi rodjeni i nerodjeni potomci placaju. Njihov izlaz iz sadasnjeg stanja su terminali 1,2,3 na aerodromu Beograd. Oni na izborima glasaju nogama. Jer rajetinskih ludaka je uvek vise.
Препоруке:
54
12
7 петак, 09 август 2019 13:01
КДБ Србија
Поред војске гласача, СНС доминира у медијској манипулацији коју су подигли на виши ниво за разлику од претходних власти. Народ у суштини нема место где ће се нормално информисати и створити неки критички поглед према унутрашњем стању у земљи, као и са положајем Срба ван матице.
Спутњик је нпр. успео да привуче солидан број пратилаца, али њихове теме су доста често спољна политика Русије. И онда на све то долази манипулација медија под контролом власти, где они стварају слику како смо ми у неком савезу са Русијом.
А у суштини 90% вежби војска изводи са НАТО-ом, а начелник Генералштаба Мојсиловић је обучен у Бриселу.
Све у свему, ову лошу крвну слику наше земље и народа више не може да измени ни оваква опозиција. Потребан је нови концепт државног уређења и политике, постављање стручних и неукаљаних људи на све важне функције у свакој пори друштвеног, политичког, економског и безбедносног систем. Предуго нам иду кола низбрдо и времена имамо све мање.
Препоруке:
42
6
8 петак, 09 август 2019 13:32
Мрак!
@Спиридон: Као и обично, слажем се са Вашим коментаром. Мислим да су ови данашњи властодршци (АВ/СНС/СПС) ништарије. Јучерашњи (ДС и Комп.) нису били ништа бољи, мада мало култивисанији. Прекјучерашњи (Слоба, Мира, Шешељ и остала булумента) су били тотално дно – а пикантно је да су ови данашњи највећим делом баш били њихови сарадници – рециклирани, мало пресвучени прекјучерашњи. Наравно, највеће зло потиче од оних црвених вампира – накјучерашњих (Тита и југокомуниста) који су нанели непоправљиву, катастрофалну штету самом суштинском бићу српског друштва, које ионако никада у даљој прошлости није било баш сасвим здраво и зрело, нити знало шта је то добро уређена држава у којој се закони поштују и спроводе. И - шта сада имамо? Имамо заблесављено, затупљено стадо – нездрави хибрид гена накјучерашњих, прекјучерашњих, јучерашњих, под тоталном контролом данашњих, који нису у суштини ништа друго него унуци и праунуци накјучерашњих комунистичких зликоваца. Перспектива? Мрак!
Препоруке:
45
18
9 петак, 09 август 2019 14:42
Jos jedan "Tribalac"
Cinjenica je da svaka osoba kojoj medju dnevnim obavezama nije da "izadje napolje" i zaradi za zivot moze da ima izrazito iskrivljenu sliku o stanju u drustvu.

Sto se opozicije tice ona jos i dobro stoji s obzirom da nudi isto ovo samo sto ce umesto "batica" u suskavim trenerkama i cackalicom ustima da sprovode osobe koje povremeno odrzavaju licnu higijenu i nose sako.

Stvar sa bojkotom je inace urnebesna, Djilas, Jeremic i Obradovic hoce sebi bolje izborne uslove i medijske slobode nego sto ih je imao Donald Tramp u svojoj kampanji. Pa ja nemam pojma ko na ovom svetu moze to da im omoguci? Svrha opozicionog delovanja je upravo da se tokom kampanje po svim pitanjima suprotstave vladajucem diskursu bez obzira da li i koliko smeju od toga da sprovedu ako eventualno dodju na vlast. Ako pozoves narod na "prelomni miting" a onda tu dovedes Z. Zivkovica da obecava nove "Sablje" ti narodu obecavas novo protivustavno delovanje a onda pozivas ljude da protestvuju za "demokratiju" strava
Препоруке:
26
29
10 петак, 09 август 2019 15:48
Мали
Мени противници бојкота личе на ниже официре на Титанику који виде да капетан тера брод на ледени брег, а они му се супротстављају тако што рибају палубу.
Препоруке:
39
14
11 петак, 09 август 2019 16:17
Спиридон
@ Мрак!
Имамо заблесављено, затупљено стадо – нездрави хибрид гена накјучерашњих, прекјучерашњих, јучерашњих, под тоталном контролом данашњих, који нису у суштини ништа друго него унуци и праунуци накјучерашњих комунистичких зликоваца.
Морам да признам како сам живео за дан када ћу оним Титиним да видим леђа, наивно верујући како ће када њих више не буде све бити онако како треба. На мој ужас они су се преметнули са Милошевићем у неког мутанта који је још кренуо ту нешто да примитивно и простачки србује, свађајући се са бившим партијским друговима из других Титиних република. Добро рекох ја себи, само ове мутанте да скинемо и има коначно да нам сване. Онда је дошла та као фол слобода у којој су опет коло водили неки превртачи и преметачи, који су се ту по обичају пришљамчили да се опет они за битне ствари питају. Тада сам већ почео да губим веру али не и наду да ће све то са временом на добро изаћи. Е када су дошли напрдњаци сам коначно схватио да ту помоћи нема...
Препоруке:
45
13
12 петак, 09 август 2019 17:19
Nenad
Ja mislim da se mi ovde grdno zavaravamo sa nekim stvarima. Pod broj jedan, kada je to, u dosadasnjim izborima u Srbiji od devedesete naovamo neka prosrpska stranka (mislim stranka ala Karadzicev SDS) dobila znacajan broj glasova u Srbiji. SPS je dobijao izbore jer je obecavao mir i blagostanje i nije ratovao, nije branio Srbe u Krajini ni Srbe u Bosni. Kada je pokusao da obrani Srbe na Kosovu tada je i pao. DS sa koalicijama je vladao isto obecavajuci mir, blagostanje i nepomaganje Srbima u okolini. Isto tako SNS radi isto to. To je sve isto biracko telo. Slobino, Tadicevo 2008, Vucicevo od 2014te. Radikali nikad ozbiljno nisu ni hteli vlast niti im je neko vlast nudio. Jedina donekle prosrpska stranka koja je bila blizu vlasti je DSS koji su strane agenture temeljito unistile zajedno sa imidzom Kostunice. Takodjer treba napomenuti da prosprske stranke trenutno u Crnoj Gori imaju daleko vise procentualno glasova nego u Srbiji. Republiku Srpsku da ni ne spominjem.
Препоруке:
35
13
13 петак, 09 август 2019 20:26
Eh /zaNenada/
"prosrpska stranka koja je bila blizu vlasti je DSS koji su strane agenture temeljito unistile zajedno sa imidzom Kostunice"
Da, počeo je tada nekakav red polako da se uspostavlja. Da, Zapad je imao respekta prema njemu,jer je pred sobom imao izvanrednu ličnost , nekompromitovanu i lišenu pohlepe, ostao je čist do kraja.Dovoljno je setiti se njegovog govora u UN, kada su svi zaćutali i pažljivo slušali. I za njegovog vakata nije se baš spominjalo Kosovo i mislim , da je ostao i imao podrški naroda, zemlja Srbija bi sada drugačije izgledala.Zapad i domaći veleizdajnici su odahnuli kada je otišao. Častan , pošten i poštovan od sličnih njemu./ ja/
Препоруке:
38
7
14 петак, 09 август 2019 21:01
Горштак
Избор из коментара (времешних испитаника) - убедљиво најбољи део сваке анкете у последњих 2-3 године!

Али то није само занимљивост из истраживања јавног мњења. Ово је већ озбиљан и незаобилазни показатељ стања у коме се налази старија популација, па и цела Србија заједно са њима, али и показатељ бруталности и домета режимске пропаганде.

Бабе и деде су пазавађени са децом и унуцима због Вучића чије им кабадахије на послу праве пакао од живота. Знам човека који је на сред Ускршњег ручка код својих родитеља покупио жену и децу и посвађао се са старим родитељима који су дизали Вучића у небеса и бојкотовао их месецима после, јер док је он (са породицом) жртва нестручних и бахатих СНС кадрова на послу, његови родитељи дају ветар у леђа том болесном идиократском систему.

Па чак и моји сенилни и практично непокретни баба и деда који вегетирају као биљке не излазећи из куће - постају веома ратоборни ако им дирнеш у Вучића. То им је једина страст у животу - воле га више од деце и унука.
Препоруке:
38
6
15 петак, 09 август 2019 22:16
Nista ne razumem
Srbija je razapeta izmedju "staracke sebicnosti" i "mladalacke sebicnosti". Nekada svaku mladu Srpsku generaciju cekao je bar jedan rat za slobodu, a stare... ako su preziveli treci poziv i ponasali se kao neki od ispitanika iz ankete, cekao ih je "lapot". Do ovakvog sukoba generacija do sada nije dolazilo. Komunizam je zavadio bracu, decu i roditelje. Sto bi rekao Mirko iz Maratonaca "Ja hocu svoj deo !!!". I tako svako hoce svoj deo, zato se delimo, umesto da se mnozimo i uvecavamo svoj narod. Ne treba biti vidovit pa shvatiti da Srbiju ceka veliko stradanje prema kojem ce padanje u Tursko ropstvo, 1914 i 1941. biti luna park, i da ce narod doci na ivicu bioloskog opstanka. Sve vlasti od 2000. predano rade da Srbi sto vise postradaju prvom prilikom u nekom sledecem ratu. Medjutim, sve dok u Srbiji postoji zdravo jezgro naroda, ma koliko malobrojno, narod ce se obnoviti. Nece biti prvi put.
Препоруке:
21
16
16 петак, 09 август 2019 22:46
пензионер Цвико,
Колеге пензионери и колегинице пензионерке. Некада давно, волели сте Касандру. Жива је. Потпишите петицију да нам Касандра дође у Србију за Председника. Ако ништа друго боља је од ових. Изнад свега разуме вашу патњу у којој уживате и налазите (по вама) прави смисао свог живота.
Препоруке:
24
5
17 петак, 09 август 2019 23:31
Albanopolis
Dakle, svaki drugi srbin ne može na more! Verujem da je među suverenističkom sirotinjom negde 75 - 80% populacije koja je zaboravila plivati (na moru bili poslednji put za Titovog života). I vi biste i dalje da vladate nad Kosovom, pendrečili i kundačili Albance, celo Kosovo očistili jednim vašim novim slobodarskim genocidom?! A šta da vam kažem, Mediteran je još uvek prelep, na plažama duva prijatan vetar, priroda je predivna - nema takve u srbiji! Uživajte i dalje u vladalačkoj moći večne srbije, hahahaha
Препоруке:
15
37
18 субота, 10 август 2019 01:18
Ах
//Mediteran je još uvek prelep, na plažama duva prijatan vetar,


Значи имаћете добар ветар у леђа до Сицилије одакле сте дошли. Не брини за Србе који се никад до Тита нису купали у мору, али су знали и знају шта је наше, него брини за себе и своје потомке и учите италијански и енглески, требаће вам.
Препоруке:
33
9
19 субота, 10 август 2019 12:21
Српска дијаспора
Зашто српска дијаспора која је пријавила пребивалиште у иностранству нема право гласа у Србији а шаље енорман износ новца у Србију?
Препоруке:
26
7
20 субота, 10 август 2019 20:22
@albanopolis
Postovani, tek nakon Drugog svetskog rata doslo je do razvoja morskog turizma, bas u vreme vladavine dragog vam druga Tite. Sve do tog vremena, u celom svetu, vladalo je vece interesovanje za banje i planine.

Vi to ne biste mogli znati, jer ne pripadate civilizovanom, niti ucenom svetu.
Препоруке:
22
10
21 субота, 10 август 2019 20:35
Heteronomni, antinarodni i servilni politikanti serviseri su zapadnog imperijalizma i privatni izvršitelji (auto)kolonijalnog kapitalizma. Kipti iz njih političko nesvesno rajinskog dodvoravanja i identifikacije sa zločinačkim agresorom.
Dok ne mali deo našeg naroda politički uplašeno, umrtvljeno i nezrelo životari, dok duhovno, praktički, i moralno tavori i siromaši bez snažnog, jasnog i odlučnog htenja za antikolonijalnom, rodoljubivom i životvornom alternativom, pa čak i ''svojevoljno'' beži iz Srbije, smatrajući da će nam valjda sami bog bez nas i našeg delanja napraviti državu, dotle na istom servilnom zadatku izdajnička, podanička i kompradorska vlast i opozicija ''moraju'' da se ''mudro'' dogovore oko dalje EUforije nastavka nestanka dostojanstvene, celovite i socijalno pravedne Srbije, oko kontinuiteta mazohizma, patetike i puzanja pred ovim ili onim neokolonijalno-uranijumsko-eksploatatorskim SADistima, oko daljeg razvaljivanja, rasprodaje i razgraničenja suvereniteta, obrazovanja, zdravstva i domaće privrede do EUtanazije narodnog nataliteta, životne radosti i našeg prosperiteta, a radi natkompenzacionog zadovoljenja sopstvene inferiornosti, sebične koristi i vlastoljubive pohlepe.
OZDRAVI PONOSNA SRBIJO!
Препоруке:
16
5
22 субота, 10 август 2019 20:43
Zoran
Meni nije jasno na osnovu cega vi odlucujete za koga ce da ghlasate.

Evo vidite nase iskustvo p arazmislite malo i tome:

Dosli iz Amerike u Krusevac, pa hajde da odemo u Ribarsku banju. To je jedno 30km od Krusevca. Tamo postoje 2 bazena, jedan je stari, a druugi noviji. U tom drugom 99% su gastarbajteri, ovih iz Srbije nema takoreci. A evo i zasto. 600 dinara je ulaz, bez lezaljki. To je 1800 za nas troje. Onda smo otisli na rucak u restoran, 2400, to je 4200 ukupno. Benzin tamo i nazad...5000 dinara. 40 evra za jedan dan za troje u banji. Inace napuniti prazan Audi A6 sa G-Drive je 100 evra.

I recimo pogledajte koliko je sve ovo priustivo jednom lekaru, a o onima s anizim primanjima(profesori,...) i da ne pricam.

Sto s eEU tice...jedino kao cekarte da vam deca odu u tu EU, pa vam salju pare.
Препоруке:
13
7
23 субота, 10 август 2019 21:04
Nenad
Ove
analize gospodine
Vukadinovicu su jako precizne,ali u politici bi valjda trebalo ici na pobe
du,za sta je neophodno srusiti protivnika,prvo oslabiti a onda dalje urusiti.Naprednjaci su sebe delegitimisali svojim postupcima kao normalnu narodnjacku opciju,kakve postoje u evropi,pa zasto to ne iskoristiti.Oni ce da se ponasaju ko fasisti a mi treba da ih do,ivljavamo kao legitimnu vlast.Pa ja evo necy,i zato smatram bojkot jedinim prirodnim odgovorom na ovo,a savez za srbiju ako oce na izbore,u redu,ali glasaci nece.Inace savez je nateran na takav stav od glasaca a ne obrnuto,kako vi analizurate.
Препоруке:
19
6
24 субота, 10 август 2019 22:05
@Zoran
Eto vidite kakva smo mi beda kada nam je 40eura puno da odemo u banju.
Препоруке:
12
3
25 субота, 10 август 2019 22:25
примећујем
да овим истраживањима није обухваћен југ Србије, иначе би подршка АВ била и већа.
Препоруке:
12
0
26 субота, 10 август 2019 23:05
212
Vidim ja da je nekima let za Njujork nesto suvise na pameti. Vise puta sam bila na tom letu u pocetku je bilo malo trapavo jer kabinsko osoblje nije bilo obuceno, prethodno otpustili. PIloti uvek odlicni, medju najboljima. Ako ista imamo u Srbiji od Aeroputa, Jata evo sad se zove Air Srbija to je solidan avio prevoznik (necu da ulazim u mega problem finansija i i kako su pol. stranke upropastile jat); Zla vremena nisu na svu srecu uticala na pilote a sada je i posada u kabini bolja. Sto se tice strukture putnika, ima dosta mladog sveta iz regiona, i ima dosta Siptara oni cine obicno pola putnika, makar je tako bilo kad sam putovala. NE znam ko je komentarisao Mediteran, nisam razumela komentar.
Kad razmislljate o odnosima Crne Gore i Srbije, valja malo i da mislite da ove samozvane vrhuske uospte nisu u svadji. Kakvi, orodili se Djukanovic i Vucic. NJih vezuje zajednicka ljubav prema parama i moci, nije vazno kakav je novac..Svadje su namenjene naivnima koji ne umeju da prepoznaju.
Препоруке:
10
4
27 недеља, 11 август 2019 00:36
Kako smo izgubili Srbiju - i da li je mozemo vratiti?
Srbiju su nam oteli - vratiti je moramo sami!
Препоруке:
22
4
28 недеља, 11 август 2019 03:29
Ах
Ситуација нија нимало лака. Зато би било добро да опозиција размисли и о помоћној стратегији бојкота. Наиме ако се реше да позивају на бојкот страначких избора у режији власти можда би било паметно да оставе неки независан глас и у таквој наопакој скупштини у виду независних посланика. Онима који ипак изађу на такве изборе а нису уцењени или СНС коалициона војска евентуално препоручити листу независних посланика. Г Вукадиновић би се очигледно ту негде добро снашао а ведроватно још и неки који су били у експертском тиму СзС.
На тај начин као и сада би се бојкотовала скупштина али би се могао чути глас разума на преносима из скупштине што ће у продуженој ситуацији медијског мрака бити један од начина да се чује и друга страна.
Препоруке:
10
10
29 недеља, 11 август 2019 08:59
Onaj ko može da plasira laž ,on će vladati
ONAJ ko ima LAŽ u rukama on vlada.Pogledajte gde se narod informiše i biće vam jasno.Sva priča komunističko nasledje ovo,ono pada u vodu kada dobro osmisljenje LAŽI se plasiraju svaki dan.Vlasnici medija u Srbiji su USA okupator i domaći poslušnik.Kada vidite da je vlasnik medija i cijaski agent petreus ,šta tu ima dalje da se govori
.
Препоруке:
5
5
30 недеља, 11 август 2019 09:19
unutrašnji dijalog (glasanje sa ličnim kartama)
Za sledeću rundu razgovora vlasti i opozicije za parlamentarne izbore - trebalo bi da se uzme sledeći predlog za izborni mehanizam: Da se na glasačkim listićima naznači "nacionalna pripadnost" glasača (preko ličnih karata da imaju taj sadržaj) zbog statističke evidencije? Da se formira objektivna slika o nacionalnoj pripadnosti glasačkog tela. Da se ne koriste nac. manjine za izbornu pobedu i osvajanje vlasti, kao što je Zajev u S. Makedoniji iskoristio albanske glasače (2 najveće stranke)...
Препоруке:
4
5
31 недеља, 11 август 2019 09:43
Vlada1 @ Mrak
Predpolitičko smo društvo.Sve je tačno što ste vi i Spiridon naveli kada je političko-ekonomska elita u pitanju.
Mozda mala ispravka -ovo je mutant koji mutira stalno,rukovodeći se političkim kameleonstvom Miloševicevog tipa kada je retorika (spoljna fasada) u pitanju.Pri tome nisu gadljvi kada je saradnja u pitanju.Kao da je ovih 30 godina vršena negativna selekcija (ne kao ,nego jeste) pa su najgori i najiritantniji likovi iz svih dosadašljnih režima na vrhu.Bez osecaja za sram,bez osecaja za bilo koga osim zasvoj lični interes lako su našli zajednički jezik - od najnizih esalona boljsevičko-milosevicevske udbe,preko g17 sekretara i ministara do profi patriJota i najgorih likova iz DS-DSS perioda.
Ako je i bio neko normalan u svim tim rezimima taj nije prošao.
To je jedna interesna grupa u kojoj nema mesta za bilo koga kome je opšti interes na umu.
Препоруке:
9
3
32 недеља, 11 август 2019 09:52
Vlada2
Narod je ,nazalost sličan.
Normalno je da je politika prvo interes.Najnormalnije.
Ono što razlikuje predpolitička društva od političkih je što se tim prvim (kojim pripadamo) veliki broj ljudi ne zeli sa svoj lični interes ostvaruje u okvirima interesa zajednice,da tu trazi neki model,ne ide se direktno,kolje se vo za kilo mesa i bas ih briga sto to ne moze vecno da traje...
U paketu ide dozivljaj servisa gradjana kao vlasti srednjevekovnog tipa i navijački pristup (ne postoji kriticki stav prema "svojima" - stranka je kao fudbalski klub - i kada je penal za rivala reći ćemo da nije).
Oportunizam - pa nama je Mirka i Slavka crtao bivsi četnik.Nepravda,novo vreme ali čovek se prilagodio (kao i deo Srbije koji je pretekao).
Препоруке:
7
3
33 недеља, 11 август 2019 11:25
ниси у праву - истраживање је тачно само одговори нису истинити
ob4cl
Po vasim istrazivanjima nesto oko 65 % ljudi koristi internet sto je daleko gore od podataka na koje sam nabasao na nekim stranim sajtovima gde se spominje isuvise optimisticna cifra od 75 %.

Dakle mrak.

У данашње време рећи да "ниси интернет писмен" је исто као да си за издају КиМ тј да си "педер". Зто се сви чувају да признају "хомосексуалност" те и дају одговор исто као и они који тврде да "имају основну и срењу школу" а немају јер јевиећина становништва функционално неписмена што се види по одговорима за "савезе" и да имају озбиљан промблем ингелигенције и логике.

коришћење интернета
комшија - шаље рачуне да са јавним кућама пљачка грађане
комшиница- вибер за оговарење
ћерка - фејсбук
син - играње игара

комшиница - скајп да рпича са ћерком за коју је отеле поткровље за "атеље" па "откупила" и препродала кад јој је ћекра опљчакавши радничку децу за образовање отишла у Канаду

и тако даље

сви су они "корисници интенета"
Препоруке:
3
4
34 недеља, 11 август 2019 11:31
шта рећи
осим да у гулагу "србији" где је "највећи син нашег народа" био бравар

а до пре две године председник зидар са три разреда срење школе

одговори су још и добри на истраживању осим по кључном питању Косова и Метохије јер ће тек тада "испитаници" дати прави одговор тајно када их нико не пита у лице шта су.

Зар није било 98 процената гласача 1998 на референдуму против страних трупа на КиМ

а нико није зуцно од тада тврдећи да "нису стране трупе" на КиМ и да смо ми "победили" цео свет доказујући да "једна мала земља може да победи" натО
Препоруке:
5
5
35 недеља, 11 август 2019 11:35
једина "замерка"
СВа испитивања су увек прецизна и оно што је најважније за нормалне особе потпуно тачна без улепшавања која су присутна код наручених истраживања режима и опозиције

Требало је испитанике "који се разумеју" и у "савезе" и приступања еу и Русији

да ли знају да су "добровољни давацоци органа" и шта мисле о томе дда псоле смрти режим одлучује шта ће се са њима десети, јер још увек не постоји "механизам" да становништво после смрти има право да одлучи о судбини сопственог тела.
Препоруке:
6
5
36 недеља, 11 август 2019 16:42
Турас
@ ФПН договарање и "отрежњење" народа .
То показује Вукадиновићева анкета . Још ако узмемо и оне "уздржане" добијамо да смо ми са интернета и твитераши , ти који су разумели СзС као "опозицију"!
Далеко им лепа кућа . Отуда и они "неодлучни" и они који би да гласају за опозицију али не знају КОЈУ !
Сергеј није опозиција , он је свесно или не , помагач СНС коалицији . Србија драги коментатори (осим увек присутних провокатора)нека се спреми за следећу СНС четворогодишњу диктатуру .
Какав народ таква и власт .
Препоруке:
5
3
37 недеља, 11 август 2019 17:09
на други поглед
Наравно било је беспредметно питати испитанике за рејтинг странака унутар "савеза за србију" јер за већину "странака" и "лидера" нико није ни чуо

Иако према мом мишљењу последњи по јетингу би били самозвани лидери Ђилас и Обрадовић

У целом савезу највћи губитник је Јеремић који је почео да губи рејтинг откако му се име и странка везују за Ђиласов "савез за србију"
Препоруке:
2
2
38 понедељак, 12 август 2019 13:01
Vera Nastasovic
Ova anketa samo pokazuje koliko smo razbijeni i uništeni kao društvo.
Kad nam se 46,1% izjasni da je za ulazak u EU a istovremeno ti isti ljudi kažu da su 78% protiv ulaska u NATO, vidite koliko smo neobavešteni i sluđeni.
Za sve je kriva marionetska vlast( svaka od 2000. godine) koja nas je stavila u kolonijalni položaj i nema nameru da nas iz tog statusa izvuče.
Nama je neophodno pročišćenje političke elite (ako ova bulumenta može tako da se nazove). Gde ćemo takve da nađemo kad su se svi pošteni, moralni ljudi povukli iz javnog života?
Nama više ni Bog ne može da pomogne.
Препоруке:
2
3
39 уторак, 13 август 2019 20:05
voja
Godinama vec govorim slicno onome sto je Nenad napisao da je Kostunica bio najbolje resenje za Srbiju. Na zalost DS uz podrsku tzv nezavisnih medija godinama je uporno vrsio propagandu protiv DSS. Mi smo imali npr ekonomski napredak kao i slobodu medija (da i ne govorimo o iskrenoj borbi za interese Srbije) samo dok je Kostunica bio na vlasti.Ono sto me je jako cudilo je da cak i visokoobrazovani ljudi nisu ovo primecivali. Kada sam, npr 2005 rekao da smo imali priverdni rast od sada neverovatnih 8% moje kolege su me belo gledale, a vrlo pazljivo pratile apsolutno svaku kritiku, neslanu salu o kostunici, ma kako besmislene i nelogicno zvucale. I dan danas pljuju ovog coveka, pricaju najneverovatnije price.
Препоруке:
3
2

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер