Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Otvoreno pismo javnosti povodom ponašanja Zorana Ćirjakovića, predavača na Fakultetu za medije i komunikacije

Komentari (84) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 sreda, 10 jul 2019 23:08
Nenad Pivaš
Autorke ovog pisma nisu moje istomišljenice skoro ni po jednom jedinom pitanju, ali u ovom slučaju stajem na njihovu stranu, jer znam kako se Ćirjaković ponaša već duže vreme i to svakako zaslužuje osudu.
Preporuke:
17
73
2 sreda, 10 jul 2019 23:34
Licemerje
Ženska momčad Druge Srbije staje kao jedan u odbrani svog saborca Saše Dragojla koji je pretio da će polomiti ruke Zoranu Ćirjakoviću.
Preporuke:
87
4
3 četvrtak, 11 jul 2019 01:16
Sima
Bez obzira šta ko mislio o Ćirjakoviću, ne bih voleo da sam mu u koži. Na opasnu se ekipu namerio. Samo ono gotovo neurolingvističko ponavljanje reči "zajedno" govori koliko su se dobro pripremile da mu dobro zabibere. Smrdi mi ovo pisamce do neba.
Ne znam da li je čovek zaista voajer i stoker, ali ceo dan danas razmišljam, da li uopšte postoji neko ko bi se usudio da javno dovede u pitanje tvrdnje potpisnica ovog pisma?
Evo, čak ni ja u ovom komentaru nisam napisao "možda čovek nije", već "ne znam da li je." Pavlovljev refleks, ne zameraj se gradžanistima/LGBT/antifa/ljudskopravašima, živog će te pojesti sve u ime "univerzalnih vrednosti".
Preporuke:
80
4
4 četvrtak, 11 jul 2019 04:21
tri korne penal
Opa, zaigrala mečka i pred vašim vratima!

S obzirom na ono što sam čitao od i čuo o pojedinim sa ovog spiska, rekao bih da su se "dame" malo preigrale. Godinama nas maltretiraju i zlostavljaju razne "napredne" žene - baš pre neki mesec su neke od njih okačile ljubičastu kecelju na spomenik Patrijarhu Pavlu na Tašmajdanu! Ne sećam se šta je ono pisalo na njoj, ali nije ni bitno.

Verujem da bi svaka od "dama" sa ovog spiska podržala taj čin i još mnogo gnusnih činova koji navodno vode emancipaciji žena. Kao one Pusi Rajot što su se borile za neka prava tako što su "muzicirale" ispred oltara jedne crkve.

Evo danas će jedna skupina "ženetina u crnom" da nas podseća da smo genocidna nacija.

Mi smo pod terorom, teškom artiljerijskom vatrom - terorom koji se zove ispiranje mozga, sahrana zdrave pameti, lov u mutnom, tu se ne zna ko se za šta bori, ko čije interese brani, ko koga plaća.

Preterao je Ćirjaković, ali mi nešto nije preterano žao "dama" sa spiska.
Preporuke:
68
3
5 četvrtak, 11 jul 2019 05:45
tri korne penal
Sima

Ovo što ste napisali je izgleda ubitačno tačno i do bola smešno! Svaka čast!
Preporuke:
28
2
6 četvrtak, 11 jul 2019 06:05
što se mene tiče
"žene" su postale toliko bezobrazne drske da prevršuju meru pristojnog ponašanja u medijima i sa njima se ne može razgovarati argumentima jer odmah okreću na "seksizam" "rodnu ravnopravnost" "ličnu ugroženost" Klasični primeri takovg ponašanja se mogu videti na svakoj televiziji od "voditeljki" koje na svaki način pokušavaju da dođu do "ženjenog odgovora" a da ne pominjem bezobrazluk i drskost predstavnica "vlasti" i "NVO"Svako "ponašanje" izaziva i "kontra ponašanje" ali svako ko ne živi u mehuru može svakodnevno da vidi "žene" koje se ponašaju vulgarnije drskije i bezobrazije od normalnih ljudi a sve u tom opšte primitivnom vulgarnom stilu začetom devedesetih
Preporuke:
54
1
7 četvrtak, 11 jul 2019 07:33
#NevinašcaToo
Tužilje izigravaju nevinašca a to nisu. Pratim Ćirjakovića dugo i pažljivo, nikad nije koristio teži rečnik za neku osobu a da to nije prethodno od te osobe trpeo u daleko težem obliku.

Zanimljivo je kako se Jelena MeToo Lalatović potpisuje - profesor jezika i književnosti. Koji jezik, čija književnost? Ili je Jelena opet lascivna kao u svojim tvitovima o lizanju p***e? Doslovno.
Preporuke:
65
2
8 četvrtak, 11 jul 2019 07:52
gandra
ćirjaković se bori protiv ovog društvenog zla koje decenijama uništava srbiju - ako srbija ikada stane na noge - ćirjakovića treba postaviti na mesto sudije prekog suda, koji bi imao ograničeni mandat od godinu dana, da počisti ovaj talog od koga srbija više ne može da diše
Preporuke:
52
7
9 četvrtak, 11 jul 2019 08:09
pemzioner DDT
Zašto se na Zorana Ćirjakovića kreće baš sada, a ne juče, pre nedelju dana, pre mesec dan, pre godinu dana?
Preporuke:
39
3
10 četvrtak, 11 jul 2019 08:58
tri_korne_penal
#NevinašcaToo

Imate li neke linkove da se ovo potkrepi "crno na belo". Ja ne pratim detaljno, ali ovog puta je malo preterao pa me baš zanima je li neko istraživao pomenute "dame". Pošto je i moja intuicija bila da on ne štedi samo one koji ni njega ne štede, ali to je samo intuicija:)
Preporuke:
19
4
11 četvrtak, 11 jul 2019 09:12
#NevinašcaToo
Vi koji niste u toku bacite pogled na rečnik i teme jedne od tužilja:

https://twitter.com/JelenaLalatovic
Preporuke:
31
0
12 četvrtak, 11 jul 2019 09:34
#NevinašcaToo
@tri_korne_penal

Ćirjaković, sabrana dela:
https://nepismenidjavoljiadvokat.blogspot.com/
https://twitter.com/politickiqueer


Najtužnije od Tužilja, sabrana dela:
https://twitter.com/jovanana
https://twitter.com/JelenaLalatovic
Preporuke:
25
0
13 četvrtak, 11 jul 2019 09:34
ludaci su preuzeli ludnicu
Pod "emancipacijom" i "rodnom r ravnopravnošću" umesto inteligentnih i obrazovanih žena isplivala je takva fukara da ti se gadi kad pogledaš većinu žena koje "učestvuju u političkom i društvenom životu"Tako se ni "dame iz picin parka" kod Ekonomskog ne ponašaju
Preporuke:
53
3
14 četvrtak, 11 jul 2019 09:49
#NevinašcaToo
Pogrešan je utisak da se Ćirjaković posebno bavi ovim osobama, Tužilje su tek kap u moru osoba o kojima Ćirjaković piše. Kako sam autor kaže zainteresovan je za perverzne društvene pojave u društvu a tu spadaju mnoge moralne nakaze iz euro-atlantskih gibanja u nas. Ono što Tužilje izdvaja jeste njihova odluka da se više ne prepucavaju sa Ćirjakovićem preko tvitera jer su se pokazale kao nedorasle i da posle mnogih meseci (ako ne i godina) međusobnog vređanja zaigraju na kartu mizoginije. Ta karta je potpuno u duhu vremena, jednostavno pali. Naravno tu su ih podržali svi oni koji su im idološki bliski i oni koji su takođe bili meta Ćirjakovićevog seciranja...
Preporuke:
47
2
15 četvrtak, 11 jul 2019 10:11
Nema vece sramote
i ponizhenja nego li gledati one znachkice tzv. socijalnih mrezha na sajtovima RT-a, Sputnika, FortRusa i ostalih.
Zashto SLUZHE krvolochnim teroristima samo oni znaju.
SVE te "platforme" su FINANSIRANE i POSADJENE isharanim papiricima duboke drzhave najVece glavurde petoglave azhdaje.
Jednom od osnivacha antiwar.com su darovali isto shto i Chavezu, chisto nako iz milosrdja i ljuckih prava.
Preporuke:
4
7
16 četvrtak, 11 jul 2019 10:16
DA
Pavlovljev refleks, ne zameraj se gradžanistima/LGBT/antifa/ljudskopravašima, živog će te pojesti sve u ime "univerzalnih vrednosti".

potpuno tachno ali, ipak je to nozh sa DVE strane koji znade da se vrne ki bUmerang.
Preporuke:
13
1
17 četvrtak, 11 jul 2019 10:20
Spiridon
Ah, milina li je gledati patriJote kako brane svoga, nevinu žrtvu takoreći na pravdi Boga optuženu. E sad to što se može evo upravo ovde u tekstu pročitati crno na belo delić verbalne agresije dotičnog, to se vidim podvodi pod ingeniozni predosećaj da su te odvratne drugosrbijanke njemu sigurno pre toga nešto nažao učinile, jer gde bi naš patriJota prvi krenuo tj on se samo jelte branio od tih jednih autošovinističkijeh zlotvora. Što opet za te fantazmagorične vizije nema nikakvih dokaza je koliko shvatam potpuno nebitno, taj jedan osećaj za filing je sve kod patriJota, jer naši su pravednično svetlo a ini su pakao...
Preporuke:
7
43
18 četvrtak, 11 jul 2019 10:24
Dokle god
postoje LJUDI kao Zoran Cirjakovic, srbstvo je neUnishtivo.
Prava retkost i smelost da pishe brez dlaku na jeziku POSHTUJE svoj narod.
Bravo G-dine Cirjakovicu.
Preporuke:
38
8
19 četvrtak, 11 jul 2019 10:40
Spiridon
Dokle god
postoje LJUDI kao Zoran Cirjakovic, srbstvo je neUnishtivo.

Ja bih samo dodao, da je srBski patriJotizam neuništiva kategorija dokle god je ljudi kao što je gdin Ćirjaković. Gde ćeš zaista boljeg primera od njega...
Preporuke:
7
36
20 četvrtak, 11 jul 2019 11:32
//\\
ko o cemu....

don o postenju
Preporuke:
9
4
21 četvrtak, 11 jul 2019 11:32
tri_korne_penal
#NevinašcaToo

Čim videh da "mikropenis" nije "improvizacija i nadahnuće" nego se ponavlja shvatih kakva je sorta žena u pitanju. Šta će im ove čalme na glavi:)
Preporuke:
33
1
22 četvrtak, 11 jul 2019 11:35
Obrni, okreni i pokreni
Ja bih samo dodao, da je srBski patriJotizam

Srbin nije niti mozhe biti turchin, ustasha, balija i slichno, nemamo savitljivu kichmU ki srbi gradjanske i gradzhanske orijentacije a navikli smo da hodamo USPRAVNO, ne nosimo pelene ne prihvatamo robstvo niti superiornost krvozheda nad nama.
Cenimo i POSHTUJEMO sebe i svoje, svesni da to nije za svakoga.
To je daleko tezhe od pokornosti i poslushnosti.
Preporuke:
23
4
23 četvrtak, 11 jul 2019 11:47
Tatjana
Ne znam da li se radi o istom tekstu, ali pre "otvorenog pisma JAVNOSTI" iste autorke su Mišku Šuvakoviću, uglednom teoretičaru i istoričaru umetnosti i dekanu fakulteta na kome je Ćirjaković ѕaposlen, uputile dopis kojim - na osnovu istih optužbi, što implicitno što eksplicitno - traže da ovaj bude izbačen sa posla. O njihovoj pravednoj borbi je, naravno, pisao Danas.Nesrećni Šuvaković se iz toga ispetljao kako je mogao, ѕaobilazeći u širokom luku ono što mu je bilo jasno da se od njega zahteva, a pošto im taj manevar nije uspeo (niti je, čak i u Danasu) izazvao veću pažnju, drugarice aktivistkinje su krenule u širenje fronta. Nastavak očekujemo!
Preporuke:
44
1
24 četvrtak, 11 jul 2019 12:22
Jorg
Dobar primer koji jasno oslikava karakter tuziteljki je namerno izvalcenje iz konteksta Cirjakovicevih reci. Tvit u kom Cirjakovic, odgovarajuci na optuzbu da nije novinar kaze: "Nadam se da će i tu smradušu držati namerno u srušenoj zgradi bez zidova i prozora na nišanu snajpera druge strane, da će joj repetirati pušku dok joj cev na čelu..." zapravo predstavlja njegovo novinarsko iskustvo tokom ratova devedesetih. Da li profesinalnim denuncijantkinjama u zenskog rodu nedeostajalo pameti i volje da shavate smisao statusa, sasvim je svejedno. Drugi problem u optuzbama ovih borkinishkinja je sto se necije misljenje, podvodi pod kategoriju verbalne agresije i zastrasivanja. Sta to znaci?! Da treba da se odreknemo sopstvenog misljenja ili da odaberemo cutanje jer bi govor nekoga moglo da uvredi? Da li samo rodnoravni koven ima pravo da donosi vrednosne sudove? Ne bih rekao.
Preporuke:
36
2
25 četvrtak, 11 jul 2019 12:24
//\\
.......neko neka izlista one bljuvotine koje su ciri upucivane od tih dama....

...sta je novinarstvo,spinovanje,ne kazu za dzabe da je

poluistina gora od najgore lazi......
Preporuke:
23
3
26 četvrtak, 11 jul 2019 13:03
Mile Kosmajac
Pazi ovu Lalotivic koja se potpisuje kao profesor "jezika i knjizevnosti". Pa ona nece ni da navede u profesiji da je profesor srpskog. Pa to je sramno. Kojeg jezika i koje knjizevnosti? E, sta se u Srbiji zapatilo?!?!?!
Preporuke:
36
4
27 četvrtak, 11 jul 2019 13:23
mislim da ..
Nema opravdanja za reci koje je Cirjakovic napisao. Ni jednog. Ako je u sukobu sa nekim damama iz medija/profesure i sl., on moze sa njima da razgovara argumentima, a ne uvredama. Reci koje koristi u komentarima da ih "okarakterise" nisu ni jezik ulice, gore je od toga. I ovde neki komentatori nalaze opravdanja..zgrozena sam !!

Kazu "izvuceno iz konteksta" ..kada ce se u Srbiji nauciti da se ne upucuju uvrede jedni drugima? Kakav je ovo primer studentima? onima koji citaju??
Cirjakovic ima problem u komunikaciji i ima problem sa egom. NJemu je potrebna najmanje terapija i to od min godinu dana. Agresija, voajerstvo, ego problemi to sve spada u mentalne probleme. Neophodni su razgovori sa strucnim licima. Pitajte ako hocete bilo kog psihologa..A u stvari vrlo je jednostavno, ne govori i ne cini drugim ljudima sta ne zelim da drugi kazu ili ucine tebi.
Umesto "smrd..." moglo se reci krajnje je nekorektno od gdje te i te ..da napise to i to..nema opravdanja i sl.
Preporuke:
13
26
28 četvrtak, 11 jul 2019 14:24
Nenad Pivaš
Za ove koji su mi nalupali silne minuse, moram da vam poručim da ovo NIJE prvenstveno ideološko pitanje. Nije ovo situacija u kojoj eto neke feministkinje progone i napadaju Ćirjakovića zbog njegovih stavova. Niti je Saša Dragojlo njemu pretio, već je branio Isidoru Petrović od istog. A čitava stvar ne traje tako kratko, i znam za nju mnogo pre nego što je dospela u javnost. Nisam u kontaktu sa autorkama ovog pisma, ali imam dosta zajedničkih prijatelja i poznanika sa njima i vrlo dobro sam upućen u celu stvar. Neke od njih su i u istim organizacijama sa njima, i samo je stvar slučaja što Ćirjaković nije napadao i maltretirao i neku od njih i u takvoj situaciji bih ja bio prinuđen da ih branim. Ponavljam, to nema veze sa ideologijom, na samoj promociji je govorio i Miša Đurković, koji je konzervativac, i koji se u svom radu bavio kritikom feminizma. I Ćirjaković nije ni najmanje borac protiv sistema - u njegovu odbranu je stala Maja Gojković!
Preporuke:
9
27
29 četvrtak, 11 jul 2019 14:57
Zvao si me Charly
po Aristotelu, etika i politika bave se ljudskom sudbinom, dakle srećom i vrlinom. A pravi političar treba da stremi uređenju u kom bi čovek bio najčestitiji i najsrećniji Dakle, to je po Aristotelu! E, ali to je Aristotel!? A ovi sada!? Blagi Bože, sačuvaj me od njih.Pa čitam ovo i ne mogu da dođem sebi! Zaista smo dodirnuli dno, a što kažu Bugari: mi i dalje kopamo.!
Pa ljudi, oko čega se diže ova dreka?! Čitam i ne verujem. Ne mogu da verujem. Ma, ja sam žena, pratim događaje/bez farme i parova/, što kaže Ovidie, izbegavam proste ljude i klonim ih se./Pa oni hoće baš sve što valja , da nam istisnu, da mi ne dođemo do nekog suvislog poimanja. Ćirjaković, sad, odličan je, sve što sam sada i ranije pročitala, ja, kao žena,ne nisam ni malo povređena. Čak mi i štima, jer čini mi se, on tera pravdu, a " sa nestankom pravde, iščezavaju sve vrednosti iz života ljudi i naroda"/Kant/. I gde smo mi sad? Rezon: hoće da istisnu i prokažu i Ćirjakovića!Ima orhideja, za tebe Zorane
Preporuke:
23
1
30 četvrtak, 11 jul 2019 15:17
Spiridon
@ Obrni, okreni i pokreni
Srbin nije niti mozhe biti turchin, ustasha, balija i slichno, nemamo savitljivu kichmU ki srbi gradjanske i gradzhanske orijentacije a navikli smo da hodamo USPRAVNO, ne nosimo pelene ne prihvatamo robstvo niti superiornost krvozheda nad nama.
Cenimo i POSHTUJEMO sebe i svoje, svesni da to nije za svakoga.
To je daleko tezhe od pokornosti i poslushnosti.

Neka me samo gospod Bog sačuva od svih vas preletača, premetača, što ste se krstili i pokrštavali tek posle 8. Sednice, bivših nosioca Titine partijske knjižice, Jugoslovenčića bivših a Srbenda današnjih, polaznika večernje škole srBstva u školi druga Slobodana, naučenih da je biti Srbin isto što mrzeti sve one koji to nisu, ili one koji pokušavaju da vam pokažu i ukažu da srpstvo treba da bude ekvivalentno nečemu drugome od prostakluka i primitivizma...
Preporuke:
3
20
31 četvrtak, 11 jul 2019 15:25
Spiridon
@ Nenad Pivaš
Ponavljam, to nema veze sa ideologijom, na samoj promociji je govorio i Miša Đurković, koji je konzervativac, i koji se u svom radu bavio kritikom feminizma. I Ćirjaković nije ni najmanje borac protiv sistema - u njegovu odbranu je stala Maja Gojković!

Miša Đurković je gospodin a ko je i šta je Ćirjaković se vidi i više nego dobro iz priloženog, samo nažalost patriJote vole da razmišljaju kao čopor, to jest neki njihovi napali nekog našeg, ne možeš ti loše obrazovanim primitivcima objasniti da su upravo to i ništa više, jer oni smatraju da su sve čime treba da se ponose stekli samim svojim rođenjem kao Srbi i pravoslavci, te da nema potrebe da se trude sem kada treba baciti kamen na one koji drugačije misle...
Preporuke:
8
25
32 četvrtak, 11 jul 2019 15:41
InstrUkcije
Neka me samo gospod Bog sačuva od svih vas preletača, premetača, što ste se krstili i pokrštavali tek posle 8. Sednice, bivših nosioca Titine partijske knjižice, Jugoslovenčića bivših a Srbenda današnjih, polaznika večernje škole srBstva u školi druga Slobodana, naučenih da je biti Srbin isto što mrzeti sve one koji to nisu, ili one koji pokušavaju da vam pokažu i ukažu da srpstvo treba da bude ekvivalentno nečemu drugome od prostakluka i primitivizma...

omishljene u Langliju i CK autoSHovinista OKUPIRANE i razbucane Srbije.
Posle vasheg genocida nad srBstvom mi smo manjina to svaki Srbin i Srbkinja znaju.
Iste otrcane fraze i frazice je koristila Bilijeva zhenka, rezultat znamo jer tamo josh nisu uspeli da eksterminishu vecinu murikanaca.
Prijatno
Preporuke:
18
3
33 četvrtak, 11 jul 2019 15:45
//
pa sto niste vi svi zastitinici zena lazanskom 'lomili prstice' (sta je-ne smete,je li) kada je onako balkanski biljanu s. u emisijama provocirao,a sta tek za marica kada jeleni m. kaze "dobices ti vise"

sto ona nije izasla u javnost (a sta se sve o njoj ne govori i sta sve trpi)-PRISTOJNIJA JE OD SVIH NA JAVNOJ SCENI,CEDA TAKODJE......

Nesto i ja znam (znao sam) iz prve ruke,dragi prvi i slucajnisrbi
Preporuke:
3
12
34 četvrtak, 11 jul 2019 17:14
Totem
Znači glavni problem nije to navodno vređanje (na koje se godinama ćuti) nego je problem što je napad na Ćirjakovića objavljen u medijima pa postoji mogućnost da on ispadne žrtva. A znamo za koga je uloga žrtve ovde rezervisana. Dovoljno je pročitati jedan tekst Antonića sa citatima drugosrbijanskih tvitova i ostalih objava pa da svima bude jasno ko su ovi koji se sada, sa kojom godinom zakašnjenja, žale na Ćirjakovića.
Preporuke:
21
4
35 četvrtak, 11 jul 2019 19:35
Spiridon
@ InstrUkcije
omishljene u Langliju i CK autoSHovinista OKUPIRANE i razbucane Srbije.
Posle vasheg genocida nad srBstvom mi smo manjina to svaki Srbin i Srbkinja znaju.
Iste otrcane fraze i frazice je koristila Bilijeva zhenka, rezultat znamo jer tamo josh nisu uspeli da eksterminishu vecinu murikanaca.
Prijatno

Kada je moja malenkost izvolela sebe nazivati srpskim rodoljubom, vi ste gospodo moja draga, SrBende moje mile, još bili drugovi maršale Tite Jugoslovenčići, koji su mislili da je religija opijum za narod a da krsnu slavu, Božić i Uskrs, slave jedino zatucani i neosvešćeni. Međutim onda dođe drug Slobodan, i vi to jest tate vaše i mame shvatiste da 29 novembar i 25 maj nisu najvažniji datumi u godini, srpstvo postade srBstvo, rodoljublje postade gejački patriJotizam, a ljubav prema svome rodu zameni mržnja prema svemu što ne pokazuje na dovoljno prostački način svoju nacionalnu osvešćenost. Ništa gore od janjičara...
Preporuke:
6
15
36 četvrtak, 11 jul 2019 19:41
Zvonimir Bgd

Nenad Pivaš
I Ćirjaković nije ni najmanje borac protiv sistema - u njegovu odbranu je stala Maja Gojković!

Znači, dokaz da Z.Ćirjaković nije NI NAJMANjE borac protiv sistema je taj što je funkcionerka sistema stala u njegovu odbranu! (???) Dakle, čim Maja brani Ćirjakovića "u ovom slučaju", to dokazuje da su njih dvoje istomišljenici! (???)
A pre toga ste napisali ovo:
Autorke ovog pisma nisu moje istomišljenice skoro ni po jednom jedinom pitanju, ali u ovom slučaju stajem na njihovu stranu

U ovom slučaju??? Dakle, vi niste istomišljenik sa onima koje branite, jer to ste, zaboga, vi. Kada je Z.Ćirjaković u pitanju, tada važi drugo pravilo: on i njegov branitelj su - istomišljenici. I to vam je krunski dokaz da Ćirjaković nije NI NAJMANjE borac protiv sistema! (???)

Ekskluziva "u ovom slučaju" važi samo za vas. Za druge ne postoji pojedinačan "slučaj", nego kada ih neko brani, mora da su (sistemski) istomišljenici.
Predrasude zaslepljuju...
Preporuke:
29
1
37 četvrtak, 11 jul 2019 19:53
Spiridon
@ Zvao si me Charly

Neko vam je očigledno poprilično loše objašnjavao šta su Aristotel i Kant želeli da kažu, jer moram priznati da me način na koji iz onoga što su oni rekli preskačete do onoga što bi vi želeli da izvučete kao poentu, prosto ostavlja bez teksta Mislim zaista, citirati Kanta i to da kada nestane pravde onda više nema ništa što bi davalo vrednost ljudskom životu, pa onda odatle preko skoro ingenioznog “Jer čini mi se, on tera pravdu”, doći nekim misterioznim metodama konkluzije u vidu oni hoće da istisnu Ćirjakovića, to zaista prevazilazi domen ljudima znane logike...
Preporuke:
2
17
38 četvrtak, 11 jul 2019 20:04
Spiridon
@ Zvonimir Bgd
Predrasude zaslepljuju...

Jeste, sve ste u pravu. Evo ja već skoro pa tri decenije imam užasne predrasude prema novoSrbima druga Slobodana i musavim vadikalima, zato što čak i da ne otvore usta, sami po sebi unižavaju ono što je srpski patriotizam bio dok se oni to jest vi niste setili koliki ste samo Srbi. Izašli ste vi iz Titine partije, ali džaba ona crvena knjižica kao praziluk viri dalje iz džepa...
Preporuke:
3
16
39 četvrtak, 11 jul 2019 20:48
Zvao si me Charly /za Spiridona/
@ Zvao si me Charly
a..ha...Spiridone, Spiridone, odavno me niste potkačili, jer niste imali prilike za to, jednostavno, nije me bilo! I ..evo mene, eto vas!Zaista ste mi vrlo vrlo simpatični. Znam ja odlično Aristotela, tu mi je na stolu, Kanta manje, ali znam kako da ga upotrebim. I citirala sam ga baš gde i kako treba! Eh, ali vi tražite prepirku/šalim se/ benignu, eto prihvatila sam i na svoj način vam odgovaram. I...da znate, dala sam vam plus, kao i uvek.
A kao pomirenje,predlažem: odlušajte odličnu Betovenovu tišinu!
Preporuke:
8
3
40 četvrtak, 11 jul 2019 21:12
tri korne penal
Aman zaman Spiridone, čoveče božiji, vaša nadmenost poništava vašu pamet. Ne znam šta radite ovde među sve samim neznalicama, koje, gle čuda, komentarišu, iznose svoje poglede, suočavaju argumente. I greše ponekad, ponešto i nauče.

Kakve veze ima ako je neko bivši miloševićevac, ako je imao privilegije tada, dobio stan, sada se prekrstio, treba li da ga razapnemo.

Ne kapiram šta postižete tim stavom - ja pa ja i samo ja ću vam svima očitati lekcije neznalice jedne.
Preporuke:
20
1
41 petak, 12 jul 2019 00:50
vladimir m.
za sta se zalaze ovaj pametan -toliko da mu je m.djurkovic gospodin,

.......a primitivne,poludrugosrbijanke zrtve proganjanja
Preporuke:
3
4
42 petak, 12 jul 2019 05:37
Spiridon
@ tri korne penal
Kakve veze ima ako je neko bivši miloševićevac, ako je imao privilegije tada, dobio stan, sada se prekrstio, treba li da ga razapnemo
Da je bilo sreće i pameti neko bi još tamo početkom 90-tih, kao u Češkoj i Poljskoj, izvršio lustraciju i svima onima koji su bili deo titoističke nomenklature zabranio da se više ikada u svom životu bave javnim i političkim delovanjem. Kako to nije urađeno tada, odnosno kako se ponovo napravila ista greška 2000-te, onda je Srbija došla tu gde jeste a one bedne, jadne i sive države kao što su bile Poljska i Češka, su danas tu gde jesu. Međutim, ne vole Srbi da im se prinosi ogledalo pred lice, vole da uživaju u sopstvenom smradu i truleži, sve pri tome izmišljajući kosmičke zavere zbog kojih je sve oko njih jedno veliko ništa. Tako da ne može se od Titinog Jugoslovena postati Srbin eto tek tako preko noći, pa onda ostalima objašnjavati šta su nacija i vera. Uživajte uostalom, nemoj samo da vam Spiridonovi komentari sreću kvare...
Preporuke:
6
12
43 petak, 12 jul 2019 09:39
Nefeli
Ne ljutite se, Spiridon je jedan osamljen i duboko nesrećna osoba.Kivan je i na prošlost i budućnost i nikada ni jedan komentar svoj nije završio, jer nije znao kako.Uvek je počinjao sa uvredama i to upućenim baš onima koji su bolji i pismeniji od njega,ali da to zabašuri, on odmah napada. Zna samo ono staro, otrcano pravilo, "Napad je najbolja odbrana"! Što nije uvek tačno.Ja mu savetujem da se malo odmori i promisli, jer skretati pažnju na sebe isključivo mržnjom, pogubno je!
Preporuke:
13
3
44 petak, 12 jul 2019 10:06
Spiridon
@ Nefeli
Ne ljutite se, Spiridon je jedan osamljen i duboko nesrećna osoba.Kivan je i na prošlost i budućnost i nikada ni jedan komentar svoj nije završio, jer nije znao kako.Uvek je počinjao sa uvredama i to upućenim baš onima koji su bolji i pismeniji od njega,ali da to zabašuri, on odmah napada.

Draga moja gospođo, prilježno se već decenijama borim protivu ljudske gluposti, prostakluka i primitivizma, tako da potpuno ste u pravu jer u zemlji Srbiji to znači biti usamljen i ne previše srećan. Na svoju sreću shvatio sam pre par godina gde je osnovna pogreška koju činim, pa sam postupio shodno tome i tako je sa datom promenom, sva ta očajnička borba postala samo bezbrižna zabava, koja se završava istog sekunda kako se monitor ugasi. Kao što rekoh uživajte, mislim vi bolji i pismeniji tu gde ste, za bolje i niste...
Preporuke:
5
15
45 petak, 12 jul 2019 10:14
Spiridon
@ Zvao si me Charly /za Spiridona/
A kao pomirenje,predlažem: odlušajte odličnu Betovenovu tišinu!

Hvala zaista, više preferiram džez a Betoven me je zamorio još davnih dana. Porazmislite bolje da li možda i naprdnjački glasači misle kada slušaju Vođu dok drži one svoje agresivne propovedi ili kada Pink i Informer nekoga kroz blato provlače, kako i oni isto to rade iz tih jednih pravedničkih nagona, pa im je stoga sve dozvoljeno a posebno jer se oni sami ne osećaju uopšte uvređeno. Na svu sreću skromni intelekt im ne dozvoljava da u taj svoj osećaj za pravedni filing ubace i Kanta, inače bi smo svašta mogli da čujemo...
Preporuke:
7
9
46 petak, 12 jul 2019 14:27
Zvao si me Charly
/ za Spiridona/ E, sada ste me konačno uverili da veze nemate sa dobrom muzikom. Možda vam više paše Ražnatovićka ili kiborg Karleuša!?/mada je i ova isto kiborg/ To što sam vam predložila, nije...ne...Betoven. Drugi je autor, a zove se Betovenova tišina!Ne..nema nikakve veze sa Betovenom! I najbolje, povucite sei vi u "svoju" tišinu, biće vam bolje!
Preporuke:
8
1
47 petak, 12 jul 2019 17:55
Nenad Pivaš
@Zvonimir BGD

Moram priznati da mi nije jasno zašto tako često u svojim raspravama pribegavate ovakvim mentalnim akrobacijama kako bi relativizovali sve (najčešće to radite pokušavajući da operete Šešelja). Ja sam stao u odbranu autorki ovog pisma ne zato što sam njihov istomišljenik, već zato što su one bile maltretirane. To nema veze sa ideologijom. Sa druge strane Ćirjaković nije maltretiran, tako da se stajanje na njegovu stranu može protumačiti isključivo kao podrška onome što on radi, piše i misli. Takođe, moja podrška i podrška državne funkcionerke iz redova vladajuće stranke (u kojoj nema nikakve spontanosti) svakako nemaju istu težinu.
Preporuke:
2
10
48 petak, 12 jul 2019 19:05
Spiridon
@ Zvao si me Charly
/ za Spiridona/ E, sada ste me konačno uverili da veze nemate sa dobrom muzikom. Možda vam više paše Ražnatovićka ili kiborg Karleuša!?/mada je i ova isto kiborg/ To što sam vam predložila, nije...ne...Betoven. Drugi je autor, a zove se Betovenova tišina!Ne..nema nikakve veze sa Betovenom! I najbolje, povucite sei vi u "svoju" tišinu, biće vam bolje

Gospođo moja draga, ako je to što sam izguglao pod nazivom Betovenova tišina dobra muzika, onda se plašim da vi pored iste niste nikada ni prošli. Ne shvatam odakle vam samo ideja da bi svi trebali da znaju za nekakvu klasičnu muziku za domaćice ili lake umirujuće note za slušanje u liftu. Hvala zaista na preporuci, ali prosto preferiram neke malo kompleksnije stvari kada je muzika u pitanju...
Preporuke:
2
9
49 petak, 12 jul 2019 20:11
Zvao si me Charly /za Spiridona/
Dakle" laka muzika za domaćice ili slušanje u liftu"? Dragi spiridone, niti sam domaćica niti imam lift! Slušam odličnu muziku, čak i vŠ OMILJENI DŽEZ, MADAMI NE PIACE!
Preporuke:
5
1
50 petak, 12 jul 2019 20:42
Zvao si me Charly/za redakciju/
Pri pisanju teksta, "odleteo "je, a nisam ga ni završila ni revidirala. Molim vas, ovaj objavljen , sklonite, a poslala sam duži tekst. Unapred hvala!
Preporuke:
4
1
51 subota, 13 jul 2019 06:27
Spiridon
@ Zvao si me Charly /za Spiridona/
Dakle" laka muzika za domaćice ili slušanje u liftu"? Dragi spiridone, niti sam domaćica niti imam lift! Slušam odličnu muziku, čak i vŠ OMILJENI DŽEZ, MADAMI NE PIACE!

Pa sad, drago mi je da slušate odličnu muziku mada ako smem da primetim i oni što vole mama Sesili to skoro pa sigurno misle za sebe, takođe još mi je draže da slušate i džez, ali vidite kao što u tom džezu postoji tzv džez za domaćice ili ti ga smooth jazz, tako je i ova vaša tišina tzv Clayderman klasika ili ti ga Relaxing soft piano (za domaćice) a paše i za u lift. U prevodu lake note koje glume da su nešto malo ozbiljnije, pa su u smooth jazz-u popularni saksofoni a u relaxing soft piano, kao u ovoj tišini neka klavirska laganica da vi (ako se ne razumete previše u muziku) kažete sebi, auuuu što je ovo mnogo dobro i zamišljate sebe negde na moru dok sunce zalazi. Tako da, kao što rekoh, hvala od srca na preporuci ali zaista preferiram malo kompleksniju muziku...
Preporuke:
1
7
52 subota, 13 jul 2019 07:38
lajavi krelac eks-srpska sarma, a može i pasulj i eks-thinking maize
Ako smem da primetim koautor i vlasnik ovog sajta gosn Vukadinović je svojevremeno na SLIČNE JAVNE DIFAMACIJE od Svete Blesare, pardon Svetislava Basare presavio tabak i TUŽIO ga sudu za uvredu časti! Posle dužeg većanja sud je DOSUDIO da se TUŽBA ODBACUJE, POZVAVŠI se na činjenicu da naš Ustav i zakonodavstvo PRIZNAJU i USVAJAJU tekovine EU-ropskog zakodavstva, uključujući i jednu skorašnju PRESUDU Evropskog suda za ljudska prava iz Strazbura da je DOZVOLjENO JAVNO DIFAMIRATI, uključujući i podatke iz privatnog života, SVE JAVNE LIČNOSTI, jeri to spada u "slobodu izražavanja"!? Pošto je na tako SRAMAN NAČIN ZAŠTIĆEN jedan "beli medved" "drugo(I)sPrdijanstva" poput Svete Blesare, iskreno preporučujem gosn Ćirjakoviću da i on posegne za ISTIM TIM PRAVNIM INSTRUMENTOM i tako sebe zaštiti! Jer, možda su NAČINI gosn Ćirjakovića pogrešni, ali njegove krajnje namere su ISPRAVNE! U krajnjem, TELI STE PRAVNU DRŽAVU, EVE VAM GA PRAVNA DRŽAVA!
Preporuke:
10
2
53 subota, 13 jul 2019 09:33
Spiridon
@ lajavi krelac
Pošto je na tako SRAMAN NAČIN ZAŠTIĆEN jedan "beli medved" "drugo(I)sPrdijanstva" poput Svete Blesare, iskreno preporučujem gosn Ćirjakoviću da i on posegne za ISTIM TIM PRAVNIM INSTRUMENTOM i tako sebe zaštiti! Jer, možda su NAČINI gosn Ćirjakovića pogrešni, ali njegove krajnje namere su ISPRAVNE! U krajnjem, TELI STE PRAVNU DRŽAVU, EVE VAM GA PRAVNA DRŽAVA!

Mislite da bi gdin Ćirjaković trebao samog sebe da tuži ako se ne varam, pa da mu onda sud na tu njegovu skoro pa ingenioznu tužbu odgovori kako je sve to bilo u skladu sa zakonom, to jest da gdin Ćirjaković kao tužilac izgubi a da gdin Ćirjaković kao optuženi u istom trenutku bude crno na belo oslobođen optužbi. Auuuuuu, pa ovo je prosto genijalno.
Inače, primećujem da vi kao i većina patriJotske vam sabraće polazite od načela te jedne ispravnosti, koji onda širom otvara vrata da se dati pravednik može ponašati kako god mu se ćefne, sve dok tera pravdu. Šta da vam kažem, slični se sličnima raduju...
Preporuke:
2
11
54 subota, 13 jul 2019 10:11
Spiridon
@ lajavi krelac

Inače, evo kao moj skromni doprinos datoj tematici i vašim predlozima jedna takoreći odlična ideja. Dakle, čini mi se kako bi u srpsko zakonodavstvo umesto prezumpcije ili ti ga pretpostavke nevinosti, trebalo uvesti novu koja bi se zvala prezumpcija pravednosti. To jest, ako je dati subjekt onaj koji tera neku pravdu, a patriJotski je podobna ličnost, da mu se istog časa i to sudski crno na belo izda jedno uverenje na kome će pisati da je on jedan pravednik i kao takav da ne podleže zakonu, tzv leks specijalis za pravednike...
Preporuke:
1
10
55 subota, 13 jul 2019 13:39
Zvao si me Charly /za Spiridona/
E dobili ste tekst, koji niste trebali. Ali ne menja na stvari!Odlično se razumem u muziku, jer potičem iz takve porodice, a peporučila sam vam pravu tišinu...utihmite malo, ako je mogao jedan Karadžić da tihuje, pa uradite i vi to.Mada ćete mi tada nedostajati!Ali , da se vratimo na početak, tj. glavu temu: Ćirjakovića. Ostajem pri onome što sam prvo napisala, Aristotel, Platon, Slobodan Jovanpvić Dragoš Kalajić i još nekoliko, tu su mi , tik, na domaku ruke. A najbliža mi je Biblija. Dakle, za moju mentalnu higijenu ne brinite, kao što ja za vašu ne brinem/nije ni potrebno/ ali se samo malo..malo uzdržite!Ponekad mislim da ste maliciozni , a nekad da mi se to čini. A sada, kako vam nije pasovala Betovenova tišina, eto novog predloga: odslušajte uvertiru za Ekmonda i to baš po dir. štapićem velikog Vilhema Firtvenglera, to će valjda da poboljša naše prijateljstv.
Preporuke:
8
2
56 subota, 13 jul 2019 17:21
Spiridon
@ Zvao si me Charly /za Spiridona/
Ostajem pri onome što sam prvo napisala, Aristotel, Platon, Slobodan Jovanpvić Dragoš Kalajić i još nekoliko, tu su mi , tik, na domaku ruke...
Ponekad mislim da ste maliciozni , a nekad da mi se to čini.

Odlično, čast mi je onda uzvratiti imenom, jer su i meni kako Aristotel, tako i Platon pri ruci, pa bih vas onda najusrdnije zamolio da mi pojasnite kako se delovanje gdina Ćirjakovića može podvesti pod Aristotelovu εὐδαιμονία-u, odnosno gde vi tu njega nalazite u 1. knjizi Nikomahove etike, kao i na koji se način njegovo činjenje može uklopiti u 5. knjigu Nikomahove etike, kada je pravednost u pitanju. Nemojte mi samo reći kako su njegovi postupci takvi, da ih mogu ceniti pametni ljudi ili treba da vas podsećam koja obrazovna grupacija preferira takav vokabular...!?
Maliciozan sam jedino prema ljudskoj gluposti, a za ostalo što reče Bulgakov u svom Majstoru, kako bi vi znali gde je vaše svetlo da nije ove moje “tame” senku da vam pravi...
Preporuke:
2
5
57 subota, 13 jul 2019 21:09
lajavi krelac eks-srpska sarma, a može i pasulj i eks-thinking maize@ Spiridon
Kao i uvek se šalite herr Spirice, no ko što je rečeno, Ćirjakoviću se sprema "katil-ferman" po prijavi drugo(I)sPrdijanskih klikuša, što može da bude odličan razlog da Zoća jeziko-pogani tuži njegovu buduću bivšu firmu, onda i srpsku državu, sve do Strazbura i to DOBRO naplati, ukoliko ga srpska država u licu nekog sudije il radne inspekcije pre toga, a na osnovu spora Basara vs. Vukadinović, NE VRATI na POSAO UPRKOS denuncijacijama dotičnih drugo(I)sPrdijanskih g-DŽa, prosto što će tim zasad teorijskim (u najavi vrlo stvarnim!) otkazom RADNA PRAVA g-dina Ćirjakovića da budu veoma narušena! Vidite, pažljivo sam prelistao etikete koje je koristio gosn Ćirjaković i U DLAKU SU ISTE ko one koje je koristio Sveta Blesara il Pera Pornoman Luković, tako da je SA PRAVNE TAČKE GLEDIŠTA situacija gosn Ćirjakovića obećavajuća... I uopšte me NE ZANIMA da li je moralno ili ne to što Ćirjaković dotične drugo(I)sPrdijanke nako časti, BITNO je da li je sve to u širini EU-ropskog zakonodavstva, a JESTE!
Preporuke:
6
2
58 subota, 13 jul 2019 21:12
lajavi krelac eks-srpska sarma, a može i pasulj i eks-thinking maize@ Spiridon
Inače, tek da primetim, počeo su u trolovanju prilično da BAGUJEŠ herr Spirice! Dugo nisi bio na odmoru!? Stigle godine!? Udarila ova sidža!? Brinem se za tebe čoveče, nije mi gušt da te tek tako pobeđujem...
Preporuke:
6
2
59 nedelja, 14 jul 2019 05:01
Spiridon
@ lajavi krelac

Izvinjavam se, ali gde vi vidite ovde bilo kakvu prijavu...!? Dakle, kao što čujete i to ne od tih “zlih” drugosrbijanki već od našeg Nenada Pivaša, za koga ruku u vatru dajem da govori suštu istinu, Ćirjaković već godinama progoni i maltetira ove žene. Međutim pre par nedelja na promociji knjige Jove Bakića je Ćirjakoviću prišao Saša Dragojlo, jer mu se malo kao prijatelju dotičnih smučilo Ćirjakovićevo ponašanje i rekao mu šta je već rekao, pa je onda od toga vaš hrabri pravdenik napravio u Novostima, Svedoku i Pečatu kako drugosrbijanci hoće da ga linčuju. E tek onda one pišu ovo otvoreno pismo, da bi javnost čula celu priču.
Prema tome gdin Vukadinović je tužio Basaru za difamaciju, a Ćirjaković može jedino da tuži samog sebe. Inače on radi na privatnom fakultetu i sutra mogu da ga otpuste i nema tog suda koji tu išta može, tj izađite već jednom iz titoizma, jer on svojim ponašanjem donosi fakultetu negativan publicitet tj potencijalno ih udara po džepu...
Preporuke:
2
7
60 nedelja, 14 jul 2019 05:12
Spiridon
@ Spiridon

Vidite, pažljivo sam prelistao etikete koje je koristio gosn Ćirjaković i U DLAKU SU ISTE ko one koje je koristio Sveta Blesara il Pera Pornoman Luković,

E vidite u tome što ste rekli se krije taj nepregledni ponor koja deli moju malenkost od vas patriJota. Naime, za mene su Basara i Luković samo prostaci dostojni prezira, a za vas pošto imate kao i svaki patriJota taj primitivni svetonazor čopora, su oni oličenje drugosrbijanskog zla, a gdin Ćirjaković je imao te jedne ispravne (čitaj patriJotske) namere i samim time je sve što je radio opravdano. Da komedija bude veća, kao i svakom ponosnom izdanku titoizma odmah vam se priviđaju neke prijave, pa onda kao Titin piJonir izgubljen negde u bespućima tranzicije bežite do suda u Strazburu koji treba Ćirjakovića da zaštiti. Kada bi ga otpustili na osnovu njegovih političkih uverenja, onda bi mogao nekoga da tuži, međutim kako ga drže već godinama uz sve njegovo patriJotsko delovanje onda to nije slučaj. Kraj priče...
Preporuke:
1
5
61 nedelja, 14 jul 2019 05:21
Spiridon
@ lajavi krelac

Inače, tek da primetim, počeo su u trolovanju prilično da BAGUJEŠ herr Spirice! Dugo nisi bio na odmoru!? Stigle godine!? Udarila ova sidža

Hvala zaista na brizi oko mog odmora, možda ste i u pravu uostalom. Stani da vidimo... Aha, bio sam sad u maju na Baliju, spremam se još malo na Krit, a na zimu ako Bog da eto mene u Vijetnamu da se banjam na Phu Quoc ostrvu. Šta je ta vaša sidža iskreno rečeno nemam pojma, a čisto sumnjam da imam išta sa istom...
Preporuke:
2
6
62 ponedeljak, 15 jul 2019 06:07
tri_korne_penal
Spiridone

Ne mislim da se od titoiste ili miloševićevca može lako postati Srbin pravoslavac.

Vi malo učitavate svoju, u osnovi dobru, ali ne uvek primenjivu dihotomiju između pravih srba i ovih koje zovete patriJotama sa plemenskom logikom. Nemam ništa protiv te logike, samo je li neko kriv što se rodio u to vreme i vaspitavan je na taj način. Sem toga, imate dosta onih koji se kao Ćirjaković deklarišu kao ateisti a da poštuju religiju naroda kojem pripadaju. Uopšte ne mislim da je Ćirjaković deo nekog stada i da robuje logici mi/oni drugi. Imate i onih koji se vraćaju, kao što je monah Aresnije Jovanović. Takođe, Basara i Luković nisu obični primitivci nego deo jedne nomenklature koja radi na tome da otprilike Svetog Savu strpa u Hag zbog zločina koje je učinio! Lako bismo da su ti drugi tako bezazleni kao što kažete ali nisu.
Preporuke:
5
1
63 ponedeljak, 15 jul 2019 17:48
Spiridon
@ tri_korne_penal

Pokušavam samo da objasnim da su za mene gorepomenuti Basara i Ćirjaković plodovi istog stabla. Nemojte da zaboravite ako su 90-tih njih dvojica na primer bili na potpuno suprotnim pozicijama od ovih na kojima su danas, odnosno Basara je zagovarao ovo što zagovara Ćirjaković danas, i vice versa. Pogledate uostalom bilo koga iz date plejade ostrašćenih golubova prevrtača, pa ćete videti fascinantne podudarnosti, od Vuka Draškovića, Voje Šešelja, Čede Jovanovića, Basare, Vučića ili Ćirjakovića.
Sve ovo što pričam, inače govorim od vremena 8. Sednice, zato što je osnovni uzrok svog onog zla 90-tih upravo to što su se vere i nacije dohvatili bivši titoisti. Pogledajte na drugoj strani ljude kao što su Đorđe Vukadinović, Sanda Rašković ili Atanasije Jevtić i shvatićete da je to razlika kao nebo i zemlja, jer ne uče se neke stvari preko noći već sve kreće iz porodice i od malih nogu, pa onda nema niti može biti kopernikanskih obrta...
Preporuke:
1
2
64 utorak, 16 jul 2019 06:12
lajavi krelac eks-srpska sarma, a može i pasulj i eks-thinking maize@ Spiridon
Viš herr Spirice postoji PROCEDURA KAKO se DAJE OTKAZ, čak i u privatnoj firmi poput tog fakulteta, gde je Ćirjaković zaposlen, pa ako se ta procedura NE ISPOŠTUJE, može doći do tužbe i onda sledi "igranka bez prestanka"!? Naravno vlasnik tog fakulteta može Ćirjakoviću dati otkaz zbog "tehnološkog viška", ali onda ČEMU onaj njegov JAVNI NASTUP i najava pokretanja procedure za odgovornost!? Drugo, kada po tom, zasad teorijskom otkazu, Ćirjaković, zasad teorijski, bude tužio taj fakultet, moraće kroz njen SUDSKI SISTEM da reaguje i država, što znači, "ćeraćemo se do Strazbura..." Ukratko, sve vi to lepo znate, al mnogo voledete da se pravite pametni!? Inače, registrovao sam Pivašev stav, ali ga NISAM UVLAČIO u vašu i moju diskusiju! Ostarilo se moj Spirice, dosta se ostarilo, pa mora malo da se pohađaju i te zanimljive destinacije iz jugoistočne Azije i Australazije, šta ćete koso-oke mlogo lepo masiraju, potrebno je to nekome poput vas...
Preporuke:
5
1
65 utorak, 16 jul 2019 08:23
tri_korne_penal
Spiridone

Vaš poslednji komentar u potpunosti i uz male dodatke potpisujem. Vidite kako možete biti mudri i komunikativni, a ne-nadmeni.

Ćirjaković nikako ne može ići u koš sa pomenutima pa čak ni intelektualcima tipa Samardžića, Basare, Srbljanovićke. On je čovek argumenata, piše kao ludak na onom svom blogu, od kada je prognan iz javne sfere zbog osvete nekih drugosrbijanskih ništarija čovek je poludeo, imao je zdravstvenih problema jer je odlučio da ne bud čovek klana nego slobodna ličnost, da uzima razložno ideje i sa leve i sa desne strane, i liberalne i socijalističke i konzervativne i napredne...ne zaboravite,odličan je poznavalac Afrike, delom i Azije, trećeg sveta, jedan od onih koji poznaje ceo svet, a ne zapadni deo koji zovu međunarodna zajednica.
Preporuke:
5
1
66 utorak, 16 jul 2019 10:57
Spiridon
@ lajavi krelac

Kao što rekoh vi živite i dalje u titoizmu, radničkim pravima, doživotnom poslu u dražavnoj firmi, te svinjskim polutkama i letovanjima po sindikalnim odmaralištima, sa sve kolutom napred i gubljenjem u tranziciji sa pratećim tehnološkim viškovima. Gdin Ćirjaković je potpisao ugovor i u tom ugovoru stoje tačno stavke i rokovi za davanje otkaza, a vi samo sanjajte kojekakve gluposti i sud u Strazburu. Da bi bilo šta uspeo na bilo kom sudu, njegova firma mora ili da prekrši proceduru i otkazne rokove prilikom davanja otkaza, ili da on nekako dokaže kako je otpušten zbog diskriminacije na osnovu verskih, seksualnih ili političkih uverenja. Kako se on godinama bavi javnim delovanjem a da mu niko nije reči rekao, može da se slika sa svojom tužbom...
Što se tiče tih vaših kiselo grožđe primedbi na destinacije gde se volim odmarati, sve što imam da vam kažem da ih doživljavate upravo onako kao i svaki patriJota koji je od inostranstava video dva puta Segedin i jednom Trst...
Preporuke:
0
4
67 utorak, 16 jul 2019 11:08
Spiridon
@ tri korne penal
Ćirjaković nikako ne može ići u koš sa pomenutima pa čak ni intelektualcima tipa Samardžića, Basare, Srbljanovićke. On je čovek argumenata, piše kao ludak na onom svom blogu, od kada je prognan iz javne sfere zbog osvete nekih drugosrbijanskih ništarija čovek je poludeo, imao je zdravstvenih problema

Bez ljutnje, ali to je taj isti zilotsko-janjičarski pogled na svet u kome se kao klatno šeta iz jednog u drugi ekstrem, pa se onda celokupna energija troši na dokazivanje sve pogubnosti upravo onog istog stava za koga se živelo i umiralo do pre nekoliko godina. Tekstovi gdina Ćirjakovića u proteklih iks godina u kojima nema tog vrlo agresivnog načina na koji se piše o zlu drugosrbijanskih-autošovinista se mogu nabrojati na prste jedne ruke. Prema tome ako je poludeo kao što vi kažete, treba da potraži stručnu pomoć, a ne da se iživljava i maltetira sve one za koje je umislio da su krivi za njegovo stanje. Inače iz aviona vidi da duži neku gadnu psihopatologiju...
Preporuke:
1
3
68 utorak, 16 jul 2019 11:59
tri_korne_penal
Spiridone

Vama patriJote iz frižidera ispadaju, kao Darku Šukoviću Srbi! Vi jedan komentar ne možete da napišete a da ih ne pomenete, prosto ta želja da istaknete sebe kao pravog u korpusu srpstva mi je jako bliska ovog podeli na Srbe i bivše/slučajne Srbe (autošoviniste, i sl).

"Lud je" FMK ako otpusti Ćirjakovića zbog ovoga, njegova stručnost nema cenu, knjiga o Africi, more dobrih tekstova, čitajte ga na Akademiji, on je bio ratni izveštač, novinar zanatlija, stara garda, poznaje Afriku, kolonijalizam, dakle, na svet ne gleda iz anglofilnog ugla i nekoga ko je sve to gledao na TVu nego ima iskustvo, poštuje druge rase, kulture, čovek veoma obrazovan i iskusan i predaje dugo i nema razloga da ga ovo diskredituje.

On se uopšte ne odriče toga što je bio, pa sad to negira svom snagom. On kritikuje neke svoje mladalačke naivne poglede, samo pravi neophodne nijanse i otklone, biti protiv Miloševiće nije isto što i biti protiv države, Crkve, nacije - a mnogi su otišli baš u to.
Preporuke:
4
0
69 utorak, 16 jul 2019 12:01
Spiridon
@ tri korne penal

Inače pokušavam zaista samo da shvatim na koji je to tačno način bilo ko gdina Ćirjakovića maltretirao sa te druge tj zle drugosrbijanske strane, samo nešto ne vidim bilo kakve dokaze sem nekih eto tako uopštenih priča, kao oni su mu mnogo zla naneli pa mu je i zdravlje stradalo, itd. Koliko shvatam on sve ovo vreme potpuno slobodno piše u medijima koji naginju njegovim političkim stavovima, radi kao profesor na privatnom fakultetu, odnosno koliko shvatam iz teksta koji je napisao o Bangladešu, leteo je na primer iz Beograda za Daku preko Dohe, ili ti u prevodu isprsio se za nekih sitnih 1250 eura samo za avionsku kartu do tamo. Dakle, pustite me tih imao je znate nesrećno detinjstvo priča, jer hoće to obično tako kada neko gaji neku dijagnozu...
Preporuke:
0
4
70 utorak, 16 jul 2019 13:05
tri_korne_penal
Spiridon

Eto, opet dijagnoza, čemu takve diskvalifikacije, znatel za onog doktora iz jedne od prvih glava Čarobnog brega koji kaže nešto u stilu "ne postoji zdrav čovek, samo ga dovedite meni u kliniku i videćete da ću mu naći nešto"

Pa sad, ne bih da zavirujem u bilo čiji džep, ali bio je dopisnik dve američke novinske kuće, nekoliko domaćih medija, predaje na fakultetu, čovek nije sirotinja.

Mislim da su ga isterali iz NIN-a, da su razbili tu staru redakciju. Mislim da je u okviru tog gražanskog korpusa došlo do problema kada su netrpeljivi građanisti-strani plaćenici počeli da ne-trpe ove koji kritički misle (aha, nije baš sve tako crno-belo kako kažu zapadni bogovi ili Konstantinović i Latinka). Neće baš biti da su za sve krivi Srbi i samo Srbi i palanka i taj diskurs "mi najgori,mi izazvali ratove, mi najveći zločinci, sve sve sve najgore". Od toga je normalnom čoveku muka, on hoće građansko, parlamentarno, demokratsko, ali da mu neko s*** po glavi to neće.
Preporuke:
6
1
71 utorak, 16 jul 2019 13:13
tri_korne_penal
http://independent.academia.edu/Zoran%C4%86irjakovi%C4%87/Ostali-tekstovi

Odavde sam čitao neke vrlo dobre, razložne tekstove Ćirjakovića.
Preporuke:
3
1
72 utorak, 16 jul 2019 14:15
Spiridon
@ tri_korne_penal
Pa sad, ne bih da zavirujem u bilo čiji džep, ali bio je dopisnik dve američke novinske kuće, nekoliko domaćih medija, predaje na fakultetu, čovek nije sirotinja.
Odlično ako je tako, onda se samo odlučite za koju ste opciju, ztj da li je shvatimo čoveka, drugosrbijanci ga kinje, maltretiraju i ne daju mu da živi, eto i zdravlje mu je nesretniku od sve te muke otišlo, ili je opcija dva, ima se do Bangladeša može se, predaje, piše, putuje.
Ili vi to sve po potrebi, pa kao kada vaš heroj najprizemnijim mogućim vokabularom napada neke tamo ljude, odnosno ide okolo po njihovim promocijama da bi ih tamo provocirao, onda ide pesma dajte razumimo čoveka, nije mu lako, zlotvori autošovinistički krv mu popiše. Dok opet, kada ja pitam za putešestvija, e onda aaaa, pa on je ugledni profesor, živi lepo, pa mu se može gde god onhoće.
Kao što već rekoh upravo u tom Bangladeš tekstu, pričamo o užasima neokolonijalizma i rada za par dolara, noseći Lakost majice od 100$...
Preporuke:
1
3
73 utorak, 16 jul 2019 14:25
Spiridon
@ tri_korne_penal
"Lud je" FMK ako otpusti Ćirjakovića zbog ovoga, njegova stručnost nema cenu...
čovek veoma obrazovan i iskusan i predaje dugo i nema razloga da ga ovo diskredituje.

Ja se izvinjavam, je l’ ovo po vama vokabular koji je po meri profesora na fakultetu, vrhunskog stručnjaka kako vi kažete...
Nadam se da će i tu smradušu držati namerno u srušenoj zgradi bez zidova i prozora na nišanu snajpera druge strane, da će joj repetirati pušku dok joj cev na čelu, da će joj pijani vojnici sa ček pointa pucati za jugom koji vozi, pa nek guta njen rivotril to mizerno govno.

Da je ovo isto napisao neki zli drugosrbijanac o nekome iz tog vašeh patriJotskog tabora (inače sa tim izrazom vam samo objašnjavam da drugosrbijanci koje vi ne vadite iz usta imaju svoju sliku u ogledalu), vi bi ovde plakali i nad zlehudom sudbom kukali, a sada dajte to je jedan vrhunski stručnjak. Pre će biti da je samo još jedan iz plejade patriJotskih primitivaca sa dijagnozom...
Preporuke:
0
4
74 utorak, 16 jul 2019 14:36
Spiridon
@ tri korne penal

poštuje druge rase, kulture, čovek veoma obrazovan

Evo ovako nekako izgleda to poštovanje drugih rasa i kultura...
Ne samo da su skoro svi nepismeni već se na bengalskom i brojevi pišu drugačije. Mislim da niko od mojih saputnika na letu iz Dohe za Daku nije umeo sam da nađe svoje sedište. Svi su se u avionu prvi put susreli sa WC-om – sa tekućom vodom i šoljom

Ovo je pod jedan užasno ružno, pod dva potpuno netačno, jer ti ljudi su dakle gastarbajteri koji žive i rade pazite u Kataru, ali iz nekog potpuno nepoznatog razloga oni tamo dakle nemaju ni WC šolju. Prema tome, ovo može da napiše samo neko ko ne poznaje neke elementarne činjenice...
Preporuke:
1
2
75 utorak, 16 jul 2019 16:11
nemo
citao sam taj tekst o bangladesu i ima kod njega tog stila koji je slican spiridonovom....

ovde nije zeleo da uvredi radnike iz bangladesa vec da ukaze na mnogo tezu poziciju njihovih od srpskih

recnik je bio neprimeren,ali spiro onda kreni da otpustas sve redom novinare koji su njega blatili ili si ti za

da se cisti prd svojom kucom.....


ti zaprljas moje dvoriste i pricas kako je to moja krivica-jesi genije propagande,svaka ti..........cast
Preporuke:
6
1
76 sreda, 17 jul 2019 02:58
tri korne penal
Pa dobro bre Spiridone, što lepo ne napišete tekst pa na to njegovo ne odgovorite, niko nije sveznajuć, svi grešimo pa i on, gleda stvari iz neke druge perspektive. A taj tekst mu je po meni dobar.

Zašto mešate lične i javne stvari. To gde putuje i da li je nekome na na nekom nalogu rekao u nekom kontekstu "daj odj..." i sad ga to čini lošim i nemoralnim, hajte molim vas, ja o tome ne želim da pričam, iako priča ima tu ličnu dimenziju - kad mi ružimo to je emancipacija žena, kad nas neko pritisne onda ide ono "iju, pa mi smo žene, zaštitite nas od siledžije"

I nije nikakav moj heroj, pogrešno razumete ovo što pišem, ja samo kažem da on gleda mnogo šire od onih kojima je horizont i pogled otprilike Klifornija-Kanada-Švedska, NATO pakt je vrhovna institucija sveta koja brani neke vrednosti. On gleda i Afriku i Kinu i meri sve sa te neke globalne antiglobalističke i antikapitalističke tačke, bar sam to nazreo iz dvadesetak tekstova koje sam čitao.
Preporuke:
1
1
77 sreda, 17 jul 2019 06:22
Spiridon
@ tri korne penal
Pa dobro bre Spiridone, što lepo ne napišete tekst pa na to njegovo ne odgovorite, niko nije sveznajuć, svi grešimo pa i on, gleda stvari iz neke druge perspektive. A taj tekst mu je po meni dobar.

Sticajem okolnosti imam dobrog poznanika upravo iz Dake, sa kojim sam proverio odmah neke stvari iz teksta koje su mi bile nepoznate, tipa prskanje voća-povrća. Tako da, se nešto tu kao pomalo i razumem u datu problematiku zahvaljajući razgovorima sa njim, plus neko moje skromno poznavanje situacije na Arapskom poluostrvu kada je ta priča u avionu u pitanju. Problem sa vama ostalima i sa tim tekstom, je što vam je rekao ono što želite da čujete, pa vam se zato i sviđa, a meni su opet zasmetele neke stvari, upravo zato što poštujem ljude druge boje kože, koji imaju neku sasvim drugačiju kulturu, odnosno veru i što je najbitnije ne smatram ih lošijima u bilo kom pogledu od sebe. Ne zaboravite da je nit vodilja bila kako samo autošovinisti tvrde smo mi evropski oni...
Preporuke:
0
0
78 sreda, 17 jul 2019 06:35
Spiridon
@ nemo
recnik je bio neprimeren,ali spiro onda kreni da otpustas sve redom novinare koji su njega blatili ili si ti za da se cisti pred svojom kucom.....

On ne radi kao novinar, već kao profesor na fakultetu, odnosno on treba da podučava neke mlade ljude nečemu, a ja i dalje čekam da čujem bilo koji konkretan dokaz za priču da je neko njega prvi na neki način maltetirao. Meni je na primer i pre nego što smo došli do ovog otvorenog pisma, odnosno do izjave svedoka NSPM saradnika u vidu Nenada Pivaša, odmah u tekstu o Jovi Bakiću prvo pitanje u glavi bilo, izvini a šta ti tačno imaš da radiš na njegovoj promociji, u mrskom ti Mikseru, okružen odvratnim ti kvazilevičarima, svim ostalim autošovinistima i slučajnim drugosrbijanskim prolaznicima?!! Šta dakle tačno radi gdin Ćirjaković na toj promociji, osim da je došao tu da bi nekog provocirao i posle o svemu tome pisao, predstavljajući naravno sve te ljude tamo kao najgori mogući socijalni, politički i moralni talog...?!?
Preporuke:
0
4
79 sreda, 17 jul 2019 11:05
tri_korne_penal
Stanite Spirodone, duboko udahnite, ništa vi ne poštujete ljude druge rase i kože više od mene, Ćirjakovića i drugih ljudi.

Čovek u tom tekstu govori o tome da smo mi percipirani kao evropski Bangladeš, da nas tako percipiraju i levičari i liberali, a da ni jedni ni drugi ne razumeju ni položaj Bangladeša u svetu, ni položaj Srbije, ni to poređenje koje je neki "genije" napravio, te da oni od nas prave Bangladeš sve pokušavajući da nas uvedu u Evropu i poprave nam standard. Otprilike, gomila obrazovanih neznalica zalažući se za levi ili neutralni liberalizam prave od nas Bangladeš, a Bangladeš učvršćuju tu gde jeste, na dnu...ključna stvar koju on govori tu je po meni da se iz siromaštva ne vide nikakve ideje, govori da ljudi žive bedno i da su na to prinuđeni i da ih globalizam melje.

Ćir. se bavi kolonijalizmom, ideologijom, rasizmom, on je čovek koji iz prof. razloga mora biti na promociji te knjige. Da gleda, sluša, piše o tome šta je čuo.
Preporuke:
2
0
80 četvrtak, 18 jul 2019 05:22
Spiridon
@ tri_korne_penal

Niste nažalost u stanju da vidite u tom tekstu ono što meni prosto bode oči a to je tako tipičan evropski pristup ljudima koji nemaju istu boju kože, kulturu i veru. Ovdašnji europejci su polazeći iz tog istog ključa i došli do tog Srbija evropski Bangladeš, da bi im onda tim tekstom, potpuno nesvestan da pravi potpuno iste greške, Ćirjaković dokazivao kako to baš i nije poređenje na mestu, uz propratne primere iz aviona, koji samo pokazuju kako taj čovek vidi neke druge ljude. Inače, kroz priču sa mojim poznanikom sam shvatio kako i tamo isto kao i u Srbiji neke stvari funkcionišu na jako sličan način, kako je sve prepuno nepotizma i korupcije, kako sirotinja krpi kraj sa krajem dok se političari vozikaju u crnim limuzinama. Tako da je taj famozni Bangladeš tu ne zato što se oseća neka empatija, već jedino zato da bi se prodala odgovarajuća politička mantra. Inače ona ista Lakost majica od 100$ pravi gle čuda baš u Bangladešu, a radnik u fabrici dobije 50$ mesečno...
Preporuke:
0
1
81 četvrtak, 18 jul 2019 05:50
Spiridon
@ tri_korne_penal

Između percepcije tih kao levičara i liberala, i datog teksta jedina je razlika zadati politički okvir po kome se onda uklapa cela slika, a pristup odnosno način na koji se vide ti ljudi tamo je manje više isti. Dok opet, kada se ode na drugu stranu i poseti Minsk na primer, onda se od činjenice da se mogu kupiti strane cigarete pravi raj na zemlji gde sve eto cveta. To isto važi za bilo koju tačku na zemaljskoj kugli a sve u zavisnosti da li su “naši” ili su “njihovi” ili su neutralni koje “njihovi” iskorištavaju, odnosno kod “naših” je sve predivno, kod “njihovih” ništa ne valja a kod ovih trećih je sve loše zato što im “njihovi” ne daju da im bude bolje. Neki mali ljudi i njihovi životi su tu nebitni, bitna je jedino geostraktika. Pa tako onda vi meni objašnjavate kao gdin Ćirjaković ima taj jedan ispravan pogled na svet koji nije svet iz anglofilnog ugla. E vidite u tome i jeste problem, što su ta dva ugla u suštini jedan te isti, samo to vi nažalost ne primećujete...
Preporuke:
0
1
82 četvrtak, 18 jul 2019 09:58
tri_korne_penal
Ja mislim da povodom njega niste u pravu, vreme će pokazati da li jeste, ja iz njegovih tekstova ali i iz nastupa Jova Bakića koga on kritikuje vidim empatiju sa tim malim čovekom, bespomoćnim radnikom, bilo da je u Srbiji, Kini, Bangladešu ili Brazilu.

I ta empatija sa običnim ljudima, to kad vidiš da je beda svugde beda i da je razne elite iskorišćavaju i da je to taj famozni globalizam, vlast korporacija i kapitala, splet politike i krupnog kapitala, kupovina medija, širenje dezinformacija, lažne diplome, rat oko resursa - sva ta konstrukcija je ono čime se Ćirjaković bavi kao istraživač.

Da li je njegov rečnik dobar ne znam, da li su mu rešenja dobra ne znam, ali neke probleme dobro markira i uočava.

Drago mi je da je naša diskusija privedena kraju na ovakav način.
Preporuke:
1
0
83 četvrtak, 18 jul 2019 10:58
tri_korne_penal
Ja mislim da većina tih savremenih i novolevičara i neoliberala, da su oni upregnuti u taj novi svetski kapitalistički poredak i da se to ne vidi i da nam ljudi kao Ćirjaković pomažu da to vidimo.

Imate ljude kao što je Varufakis koji su ustali protiv toga, idejno su ustali, jer i on pripada kapitalističkoj klasi, porodično joj pripada.

Nisam nikakav teoretičar, ali nekako mislim da će svet pre izvaditi iz ovog ludila neki reformisani hrišćanski liberalizam (sa načelom slobode ličnosti), a ne socijalizam (jednakost kao načelo).
Preporuke:
1
0
84 četvrtak, 18 jul 2019 17:33
tri korne penal
I da se zna, moj kolega Teša Tešanović, koji je radio na NSPMu i koji je osnovao Balkan info samo zbog hrabrosti da objavljuje i intervjuiše ljude koje niko drugi ne sme mora jednog dana biti makar i simbolički direktor RTSa...on je borac i entuzijasta, nije naročit talenat, ali je hrabar i čestit i niko ga ne plaća da nešto zastupa i sluđuje nas...Tešo, sedećeš u Takovskoj pa makar i kao počasni direktor:) Zaslužio si!
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner