субота, 20. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Под покровитељством Хрватског сабора, у Блајбургу одржано "одавање поште припадницима усташких формација убијених на том подручју"

Kоментари (39) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 субота, 18 мај 2019 12:47
Алекса
"У Блајбургу, у Аустрији данас се одржава 74. по реду одавање поште..."јесте танјугованци илегалци, хрватски усташе се почели са "одавањем поште" моментално и паралелно са тамошњим "злочином".
Препоруке:
16
7
2 субота, 18 мај 2019 13:49
Мало је то, друже Тито!
У поређењу са српским жртвама.
Препоруке:
25
8
3 субота, 18 мај 2019 14:07
!!!
Satanisti.
Препоруке:
21
2
4 субота, 18 мај 2019 14:20
miro split
Mi u Hrvatskoj jednostavno imamo problem sa antifašizmom.Činjenica je da je dio Hrvata dobrovoljno ili prisilno ratova za ideju fašizma,činjenica je da smo imali antifašistički pokret kojeg su vodili komunisti,činjenica da nemamo drugog izbora nego se držat Tita i partizana ako se oćemo predstavit kao dio antifašističke koalicije,a opet je činjenica da je taj Tito počinija masovne zločine.Mi od Stepinca koliko se god trudili nećemo napravit gerilca koji je slomija fašizam na Balkanu,koji je predvodija juriš na Normandiju i Okinavu,koji je slomija opsadu Lenjigrada i napija se krvi Švabama kod Staljingrada.Manje više svi pokreti otpora u Evropi su imale dvi strane.
Препоруке:
17
4
5 субота, 18 мај 2019 14:21
miro split
2 . Onu boljševićku i onu prozapadnu.Mi to jednostavno nemamo.Zato i jesmo u krizi indetiteta.
Trbamo svatit jednu stvar da današnji antifašizam nije opredjeljivanje za ovu ili onu ideju,već jedan civilizaciski iskorak u kojem postoji normalan dijalog bez govora mržnje.
Tribamo shvatit da poklić Za dom spremni ne čini od nas samo fašiste nego i divljake kojima nije misto među normalnim civiliziranim ljjudima i narodima.
Препоруке:
29
2
6 субота, 18 мај 2019 14:26
Страдија за нато хонорарце
Нормално,издао их поглавник,са свитом утекао преко пацовских канала а њих оставио на ледини у уверењу да ће их спасити љигави Енглези,који су опет вероватно знали истину о Јасеновцу и нису хтели да прљају беле руке.
Препоруке:
21
2
7 субота, 18 мај 2019 14:44
бабро
Nedovoljna eksploatacija pobede s jedne strane,ali i opstrukcija zapadnih naslednika 3.rajha.Partizani su se tamo lepo potrudili,ali šta su mogli kad su tzv saveznici ugošćavali najveće krvnike do duboke starosti.Tito je i pored toga slao operativce i pojedinačno su ih tamanili u azilu,ali je ipak previše njih opstalo i prvom prilikom se obrušilo na pobednike koji to više nisu.Ko ti je na vlasti u yu respublikama,sve sami kolaboracionisti i izdajnici na čelu sa vučićem.
Препоруке:
15
4
8 субота, 18 мај 2019 14:50
Disko Partizani
Морало је тако - и једино тако.
Препоруке:
11
2
9 субота, 18 мај 2019 14:50
Causa Spectandum
Do istrage turske ili nase!?

Ja zaista ne mogu shvatiti sve ovo. Kao da neko pokusava ubediti srbe da su uvek bili u krivu i na krivoj strani.

Bas mi se nesto mota po glavi. Americki piloti oboreni iznad Srbije u II Ratu!?
Kako to da niti jedan jedini nije oboren iznad NDH, ili mozda jeste, ali nije zivu glavu izvukao.
Gledan na Vecernjem Listu fotografiju s kraja 44, bas kada se desilo masovno preumljenje ustasa i domobrana, dve zagrebacke frajle, nasmejane u tramvaju!? Moram li napomenuti da Zagreb nije ni okrznut, osim u "Nepokorenom Gradu".

Mozda da pitamo americki narod zasto je saveznik iz oba rata neprijatelj, a neprijatelj iz oba rata saveznik?? Mislim da bi odgovor bio znatno drugaciji od zvanicnog kursa politike SAD.

Pametan svet bi odresio kesu, angazovao advokate i public relation firme u SAD, te poceo komunicirati na engleskom. Za pocetak, kljucni tekstovi na NSPM bi trebali imati, i englesku, i nemacku kopiju.

ETO
Препоруке:
19
5
10 субота, 18 мај 2019 14:51
miro split
Molim vas isto kao i mnogi gradjani bivse Jugoslavije, ostanite na sajtu. Ima nas daleko vise negó sto mislite u svim republikama koji zudimo za onim godinama kad niko nije mrzio nikoga, godinama kad su ustase, cetnici, domobrani, nací-svestenici i ostali neprijatelji svog sopstvenog naroda ostali u proslosti, zaboravljeni i tad smo mislili da ce to biti zauvijek ali nazalost probudila se azdaja, proradili pohlepni izdajnici i unistili ono zbog cega smo toliko krvi prolili i ne mislim na komunizam, vec jedno jednostavno bratstvo i jedinstvo jednog naroda koji isti jezik govori, isti zrak udise, istu vodu pije i u istoj muzici uziva. Zar je Bog stvarno Bog ili ga mi sataniziramo kad u njegovo ime koljemo, mrzimo, stvaramo granice izmedju naroda i rasa koji je isti taj Bog stvorio? Zamolite preko tog vaseg sajta sve popove, hodze, paroke, rabine nek malo vise ture nos u bibliju, kuran, torah i nek vide da u svakom pise isto, ne ubij, ne lazi, ne kradi itd.
Препоруке:
29
5
11 субота, 18 мај 2019 15:19
Dap-ap
kakva bi to slia bila kad bi nemacka pravila ovave skupove za fasisticom falangom koju su Rusi satrli zbog zlodela?
Препоруке:
13
1
12 субота, 18 мај 2019 16:06
АгатонФонПетровић
@miro split

ја верујем да ви мислите искрено све што сте написали па и ово:

''koji zudimo za onim godinama kad niko nije mrzio nikoga''

е са тим не могу да се сложим јер то једноставно није тачно. ви сте из сплита. а како онда не знате за ово:''марјане, марјане, ча барјак не вијеш, ча барјак не вијеш милу тробојницу, на којој је слово, слово исусово'' то се певало у сплиту. певали су навијачи хајдука и то у време СФРЈ и за титовог живота.

нико није мрзео никога током хрватског прољећа и станке дапчевић-кучар?

престаните да живите у заблуди да је све то почело деведесетих. није. није никада ни престајало. помирите се са истином да је братство и јединство била обична парола. нисмо ви и ја живели у неким паралелним световима већ у хрватској.
Препоруке:
14
5
13 субота, 18 мај 2019 16:28
Johnny
@Causa Spectandum
Морамо бити прецизнији .. нису Авиони обарани .. падали су сами .. једноставно по враћању са задатка ( скоро увек бомбардовање Плоештија и нафтних постројења у Румунији ) недостајало је горива .. или су бивали оштећени и нису могли да стигну до база у Италији .. и падали су у Србији..
поздрав ..
Препоруке:
5
4
14 субота, 18 мај 2019 16:34
Cirkulus vitizionus
Tako to biva. Srbi rehabilitirali Drazu Mihailovica i cetnike a Hrvati rehabilitiraju ustase. Uvek je srpski sovinizam hranio hrvatski sovinizam.
Препоруке:
4
17
15 субота, 18 мај 2019 16:48
Mamajev Kurgan
Koliko znam iste stvari (glorifikovanje klero naci fasizma)imamo od 1990g naovamo i u onih 3 pribalticke drzavice)zatim u Ukraini nakon prevrata ).
Ustasistancima je pomognuto i odobreno da izvrse i ponovni genocid nad nami Srbima...Danas u Srbiji nema ni slova o nami prezivjelim srbskim krajisnicima a kamoli da neko spomene genocid.Zato se Srbima ma gde god zivjeli na Balkanu stalno i od svih kolaboracista nacifasizma izmisljaju genocidi ko biva Srbi pocinili

Pozdrav Srbima gde god da su iz daleke Kanade.

Ima li te Boze da pomognes mom mnogostradalnom slobodarskom rodu....?
Препоруке:
12
2
16 субота, 18 мај 2019 18:21
...
@ Causa Spectandum

Moram li napomenuti da Zagreb nije ni okrznut, osim u "Nepokorenom Gradu".

To sam i ja mislio, medjutim, prema Wikipediji, Zagreb je bombardovan 12 puta tokom II sv rata, i to 6 puta 1944 i isto toliko 1945. Od strane saveznika, naravno, i to americka 15. vazdusna flota

@ Johnny

Tacno, mahom su iskakali iz aviona kada su procenili da ne mogu preleteti Jadran ili sleteti na Visu. Jedan od poznatijih je americki as, por. Ralf Hofer cije je telo pronadjeno u blizini lovca P-51B kod mostarskog aerodroma, 2.jula 1944., a avion je ostecen u borbi iznad Budimpeste
Препоруке:
3
2
17 субота, 18 мај 2019 18:37
Друг Тито и праведни партизани
су добро поступили са геноцидним усташким зликовцима.
Препоруке:
10
4
18 субота, 18 мај 2019 18:58
Oposum
Ništa novo, ustaško divljanje uz saglasnost i odobravanje njihovih zapadnih međunarodnih mentora i ove godine u Blajburgu doseže novu veliku sramotu Hrvatske ali i sveta koji to prećutno odobrava! Evo na ovim slikama jasno se vide i dični pripadnici katoličkog Klera koji ponosno blagosiljaju ustaše koljače koji su na tom mestu stradali od ruke pravde, i sve to uz blagoslov i pokroviteljstvo Hrvatskog Sabora. I onda Papa hoće da "širi ljubav i mir" na ovim našim pravoslavnim prostorima a svesrdno podržava ovaj sramotni skup podrške ustaškim zločincima. NIKADA ništa sa Katoličanstvom NE SMEMO da imamo zajedničko! Onda i naš sumanuti predsednik takođe želi da širi "ljubav i mir u regionu" i bratski se grli sa ustaškim predstavnicima! NIKADA bratstva sa tim zločincima, daleko im grozna kuća!
Препоруке:
9
4
19 субота, 18 мај 2019 20:27
XXX
Ja sam šokiran - evropa ćuti a time i otvoreno podržava naci fašizam... I ovi naši slepci nas guraju u eu sektu... Strašno...
Препоруке:
32
1
20 субота, 18 мај 2019 21:20
Svetlana
@xxx
A nisi bio sokiran kad je rehabilitovan Draza Mihailovic i njegovi cetnici!?
Препоруке:
6
37
21 субота, 18 мај 2019 21:46
Stanić Milan
@ miro split
Malo su mi čudni vaši stavovi po pitanju antifašizma danas u Hrvatskoj.Ne treba tu neka velika pamet pa da se konstatuje, da je Blajburg postao ustaški dernek,a kao kulisa, iza toga stoje visoki crkveni prelati(dakle iste scene kao u II sv.ratu).Tvrdite da je Tito bio zločinac,a da li ste malo bolje zagrebali u istorijske činjenice,pa da vidite, šta se sve dešavalo oko Blajburga,kad je ustaška vojnica kapitulirala 7 dana po potpisivanju mirovnog sporazuma u odnosu na Nemce.Kako to, da su Tita i partizane prihvatili svi saveznici kao legitimnu vojnu silu,a kolaboracioniste kao razbojničku bandu na koju se ne primenjuju zakoni i običaji rata.( De maxima non curat lex.)Slažem se s Vama da se na ovim prostorima dešavaju neke čudne stvari,90-ti vraćeni smo jedan vek unatrag.E,dragi moj splićo,tu je početak i kraj priče.
Zašto Plenki ne pošalje delegaciju na Tjentište,kad je od ukupno od stradalog partizanskog sastava bila polovina Hrvati iz dalm.jedinica,a antifašista.
Препоруке:
6
4
22 субота, 18 мај 2019 21:56
Causa Spectandum
@ miro split

Gospodine, u pravu ste, ali i u manjini. Znam mnoge hrvate, oko 50 godina stare, dakle one koji su zapamtili vreme pre rata. Uprkos svim ekonomskim pokazateljima, koji kazu da smo svi, izuzev Slovenije otisli u debeo bedak, uprkos razumu i svojim ocima, oni tvrde da im je danas bolje, nego u "diktaturi"!?
Pri tom ne govorim o povlastenima, vec o ljudima koji rade za neku mizernu platu.
Kakav je Tito bio je druga pesma, ali je cinjenica da su za njegovog vremena izgradjene hidrocentrale, termoelektrane, brodogradilista, PKB, Varteks, Borovo, da su YU strucnjaci gradili svuda po svetu, imali desetak tvrnica automobila, najbolji tenk na svetu ......

I je li znate sta je najzanimljivije? Sta je uradheno za vreme Tita, dakle 35 godina, ovi nasi vladaoci za 40 nisu uspeli da pokradu, rasprodaju, ili uniste.
Hrvatski deo duga MMF-u je bio manji nego sto je Todoric sam napravio, a danas je 8 puta veci nego ukupan dug SFRJ.
Препоруке:
9
3
23 субота, 18 мај 2019 22:06
Causa Spectandum
@ Johnny
@Causa Spectandum
нису Авиони обарани .. падали су сами .. једноставно по враћању са задатка ( скоро увек бомбардовање Плоештија и нафтних постројења у Румунији ) недостајало је горива ..

Dobro, a u Nisu i Beogradu su svabe same bacale bombe u vazduh pa cekale da padnu!?

Ne znam odakle Vam podaci sa kojima baratate, ali govorimo o distancama od 200 do 1000 kilometara, dakle ugrubo, od jednog, do pet sati leta. Zelim reci da je to velika kolicina benzina, a da bi se omanulo u proracunu.
Препоруке:
4
1
24 субота, 18 мај 2019 22:11
Stanić Milan2
@ miro split
Podsećanja na Blajburg,bljeskove i oluje znači držati tenziju na potrebnom nivou koja će omogućiti reprodukciju kompradorske buržoazije-koja je zagospodarila vašim( ali i našim) prostorima stvarajući pod ideološkom krinkom nacije kao krovne sociološke grupe mat.bogastvo.Naravno, tu se odmah interpolira crkva kao ideološka kulisa,jer religija u čoporu prerasta u ideologiju.
Vaši sugrađani iz 4. gardijske brigade bili su revnosni prema Srbima i njihovim domovima.Da li znate šta je ta brigada radila u Krajini?Šta se dobilo paljenjem srpski kuća i ubijanjem ljudi.Valjda je Gotovina mislio da će vaše kuće izgledati lepše,ako zapali kuću susjeda Srbina?Šta se dobilo? 1/3 današnje Hrvatske je pusto,stvoreni su ogromni demografski lišajevi,300.000 Hrvata ode raditi vani i šta je reyultat?Ono,što nekada davno konstatira Ciceron: U gradjanskom ratu sve je prljavo,a naročito pobeda.
Препоруке:
8
3
25 субота, 18 мај 2019 22:40
Tonchi
@Stanic Milan,
Gradjanski rat!!?? Ne gospodine, HR, Bosna i Kosovo su bile zrtve brutalne agresije. A vi dobro znate ko je bio agresor.
Препоруке:
2
16
26 субота, 18 мај 2019 23:01
пензионер Цвико
Ово у Блајбургу је велика фарса и ништа друго или више. Антифашизам би био да се нису окупили у Блајбургу. Овако, сам чин окупљања јесте чин слављења фашизма. Да ли ће ти који славе дићи руку у стилу "ала Хитлер", споредно је. Спољне ознаке су у овом случају небитне. Битно је шта имају у глави. Одговор на ово питање даје сам чин окупљања, дакле фашизам. То што има оних који размишљају другачије јесте за поздравити али су они немоћни и на основу њихових размишљања не можемо окупљање у Блајбургу другачије вредносати до "тотални фашизам". Усташе, какви су код куће, такви су и напољу.
Препоруке:
13
1
27 субота, 18 мај 2019 23:05
ако ћемо по правди
Svetlana
@xxx
A nisi bio sokiran kad je rehabilitovan Draza Mihailovic i njegovi cetnici!?

Михаиловић и Недић никада не могу да буду рехабилитовани јер су изневерили Српски народ и дозволили да Броз са злочинцима из Србије и словенцима, усташама, турцима, мађарима,бугарима, шиптарима и натогорцима

поубијају и окупирају Српски народ и дан данас да да се потомц Брозових злочинаца и данас хвале својим злочинцима.

Срби нису схатили 1941. да нема већих злочинаца и непријатеља Српског народа од Брозове злочиначке банде, што данас доказује историја јер су потомци брозових сзлочинаца још уевк на власти а злочинци гласају за њих
Препоруке:
10
8
28 субота, 18 мај 2019 23:09
нормално да је мало
Мало је то, друже Тито!
У поређењу са српским жртвама.

Броз је убиајо само усташе које нису хтели да постану "партизани"

а онда је са усташама и "партизанима" убијао и убија Србе и дан данас.

Закога гласа оматорела Брозова фукара него за Брозове "бивше комунисте" Вучића Дачића и Шешеља као и за злочинце Мири у Слобу
Препоруке:
9
11
29 субота, 18 мај 2019 23:19
Svetlana

A nisi bio sokiran kad je rehabilitovan Draza Mihailovic i njegovi cetnici!?


Неправда нанета генералу Драгољубу није у потпуности исправљена, па чак ни том тзв. "одлуком" суда на коју се дежурни домобрани, домољуби и остали часници и сатници попут тебе толико хистерично позивате и цвилите сваки пут , у очајницком покушају да изједначите усташе и четнике. Неправда према генералу ће бити исправљена када његови посмртни остаци буду предати преосталим члановима његове породице. А кад смо већ код тога, ред би био да Шпанија пошаље павелићеве остатке назад у хр. Прво неће више загађивати њену престоницу, друго, нећете морати да трошите гориво до блајбурга, и треће, најважније, добићете одличну прилику да покажете да и од трулог запада има горих.

Адиос.
Препоруке:
12
3
30 субота, 18 мај 2019 23:22
лажопедија за почетнике
...
@ Causa Spectandum

Moram li napomenuti da Zagreb nije ni okrznut, osim u "Nepokorenom Gradu".

To sam i ja mislio, medjutim, prema Wikipediji, Zagreb je bombardovan 12 puta tokom II sv rata, i to 6 puta 1944 i isto toliko 1945. Od strane saveznika, naravno, i to americka 15. vazdusna flota


Ја сам на лажопедији порчитао да су "бошњаци" најстарији народ на свету,

а сутра ћу вероватно прочитати да су Угљанинови "илири" колевка цивилизације

Деценијама уназад словенци, усташе, турци, шитпари бугари и натогорци пишу измишљене историје да би оправдали своје злочине над Српским народом
Препоруке:
7
10
31 субота, 18 мај 2019 23:27
аха

Друг Тито и праведни партизани
су добро поступили са геноцидним усташким зликовцима.


А Брозови злочинци су убијали Србе током и после рата

"превентивно"

јер су "знали" да ће Срби да извше "геноцид" над турцима, "муслиманима" "бошњацима" "илирима" или како год ће сутра да се "зову"

и "геноцид" над шиптарима на Косову и Метохији?

САм Броз је постао "комуниста" кад се предао Русија, исто као и усташе што су постали "партизани" или као што су усташе код Стаљинграда постали "црвена армија"
Препоруке:
5
10
32 недеља, 19 мај 2019 00:59
XXX
Svetlana
@xxx
A nisi bio sokiran kad je rehabilitovan Draza Mihailovic i njegovi cetnici!?


Dotični me zanima manje od ovih hijena i pavijana što orgijaju po blajburgu uz blagoslov rimske kurije naravno... Dva puta smo sa tim divljacima živeli u istoj državi i oba puta ste je podmuklo i vavrarski rušili... Neka se sad lepo nemci usreće sa vama.

Adios.
Препоруке:
9
2
33 недеља, 19 мај 2019 06:05
Stanić Milan3
@ Tonchi
DRagi moj gospodine za vašu tvrdnju treba biti totalni pol. analfabet ili zao do boli.SFRJ je bila legitimna i legalna država sa svim atributima suverene države i napad na nju je predstavljao akt agresije.Prema Ustavu SFRJ iz 1974.(kakav god bio) JNA je između ostalog morala silom štiti ustavni poredak koji je od strane Slovenije,Hrvatske,Kosova i muslimanskog dela BiH napadnut metodom podzemnog rata i terora.U takvim uslovima JNA je stekla po međ.i unutrašnjem pravu "iuri bello".
Što se tiče ovih Dragoljubaca,najbolje bi bilo da ćute.Istorija je tu jasna i nedvosmislena.Četnički pokret zajedno sa Nedićem i Ljotićem bio je i ostao kvislinški zločinački pokret.Istina;četnički pokret je počeo kao antifašistiški,ali već 1941.kolaborira sa Nemcima i Italijanima,a kasnije i sa ustašama.To,što danas pravni poredak banana država rehabilituje prononsirane zločince,ustvari, sve govori o njima,a ne o pravu i antifašizmu.
Препоруке:
2
3
34 недеља, 19 мај 2019 09:09
Vlada1@Agaton fon Petrović
Verovatno Miro misli iskreno.Pamtim njegove postove sa B92.Sigurno se radi o čoveku koji ima 50+ i koji pamti neko vreme koje je on lično lepo proziveo.Verujem da je tako doživljavao SFRJ i da ga sećanje na to podstiče da kontaktira sa Srbima.
Ali! Realnost je nešto drugo.
Svodjenje srpsko-hrvatskih odnosa na period od 1941. pa nadalje je greška.Tačno je da se u tom periodu dogodilo,blago rečeno traumatično iskustvo po nas Srbe ali to nikako nije sve.
Kada se dogodi tako nešto (kada komsija izme oruzje i "iz čista mira nasrne na komšilik npr.) gleda se šta je do toga dovelo,zar ne?
Pavelić i NDH nisu "istorijski incident" koji se ,etp tek tako dogodio.Taj zločin prema jednom narodu je produkt politike )Beča prvenstveno) koja je vodjena čitav jedan vek.
Pravo hrvatsko rodoljublje,koje je zasnovano na ljubavi prema svom narodu je nestalo u političkom smislu u periodu 1841/1844. kada je Beč rešio da marginalizuje Ljudevita Gaja.
Препоруке:
5
2
35 недеља, 19 мај 2019 09:18
Vlada2@Agaton fon Petrović
Od tada Beč preuzima kreiranje hrvatske nacije prema svojim potrebama.
Mi Pravoslavni Srbi smo skloni da optuzimo Vatikan jer postoji hiljadugodisnje strateško rivalstvo izmedju Rima i Carigrada,medjutim Vatikan nije bio izrazito antisrpski dok Beč nije izvrsio pritisak.Kulminacija toga se dogodila 1900. godine (katolički sabor) kada se insistiralo na tome da je svaki katolik Hrvat.Čak su tada pokušali da Zavod sv.Jeronima preimenuju u hrvatski ali nije uspelo jer su se pobunili Srbi katolici (ne pokrsteni ,nego oni koji su to bili posle podele Crkve- tako im "zapalo").
Imamo onda zlocine nad Srbima pred Veliki rat,imamo zločine u Mačvi (jedinice u kojima je sluzio JBT),Katolicku akciju,pravu katolicku akciju ,Ustaski pokret...
Dakle- genocid nije bio izolovani incident - zlocin na mah ,vec brizljivo planiran zločin do kojeg je doslo kada su se okolnosti "namestile".
Препоруке:
5
2
36 недеља, 19 мај 2019 09:27
Vlada3@Agaton fon Petrović
Mouemo zapaziti da delovanje elite novonastale nacije koja je nusprodukt specijalnog rata Beča protiv Garašanina ide ivek u dva smera.
Jedan je Starcevićevski ,ekstremno sovinisticki(Frank,Pavelic,Tudjman) koji u datom momentu napravi štetu srpskom nacionalnom interesu a drugi je tobož projugoslovenski,tolerantan (Štrosmajer ,Tito,Josipović npr) ,koji pegla brljotine šovinista kako ne bi negativno uticale na hrvatski nacionalni interes ,često relativizujuci zlocine i trazeci paralelu sa nekim medju Srbima.
Dakle - dva koraka napred pa jedan nazad.Od prilike.
Jugoslovenstvo hrvatske elite je izlazna strategija da se ne bi snosile posledice zbog delovanja austrofila.Bratstvo i jedinstvo je izlazna strategija da se ne snose posledice za period 41-45. Politicka korektnost je "brazstvo i ubistvo" novog doba po kojem opet valja da prihvatimo da "su svi nacionalisti isti" ali da su Srbi izazvsli rat.
Препоруке:
4
3
37 недеља, 19 мај 2019 09:38
Vlada4@Agaton fon Petrović
Pri tome imamo stalni specijalni rat ,po Beckom receptu od strane Hrvatske ,koji je usmeren prvo peotiv nase istorijsko-kulturne bastine.Napada se sve - od istorije do jezika.Nemojmo zaboraviti da je npr. "crnogorski jezik" stvoren od ljudi koji su studirali u Zagrebu a "overen" na sveucilistu u Osjeku.
Ok je biti u dobrim odnosima sa nekim Hrvatom,biti prijatelj - to je lični odnos - ali nacionalna politika Hrvatske je i dalje usmerena protiv Srba i ljudi ,čak i kada su dobronamerni kao @Miro jednostavno trpe uticaj sredine ,stvaraju sliku za koju smatraju da je ok - nije ok. Ne moze da bude ok.Istorijske činjenice su neumoljive.Odnosi sa hrvatskom drzavom zavise od promene njihove politike i spremnosti njihovog drustva da prihvati istorijske činjenice.
Što se tiče Blajburga ,to je zločin,bez obzira što su vecina žrtava zločinci - svako ubistvo zarobljenika bez sudjenja je zlocin,ucinili ga Srbi,Hrvati ili Jigosloveni ,komunisti...
Препоруке:
4
4
38 понедељак, 20 мај 2019 01:13
Звонимир Бгд

Vlada4@Agaton fon Petrović

Što se tiče Blajburga ,to je zločin,bez obzira što su vecina žrtava zločinci - svako ubistvo zarobljenika bez sudjenja je zlocin,ucinili ga Srbi,Hrvati ili Jigosloveni ,komunisti...

Нема суђења одметницима. Ни по једном међународном или ратном праву. Када су се оглушили о акт опште капитулације и нису положили оружје на лицу места, тог тренутка су постали - одметници. При томе, пружали су оружани отпор потерним јединицама победника. Такви се не хапсе и не суде. Такви не подлежу ратном праву, ни Женевској Конвенцији. Такви постају жртве сопственог одметништва и могу се надати једино милости прогонитеља. Према таквима милости није требало да буде, па је није ни било.
Препоруке:
1
3
39 уторак, 21 мај 2019 07:16
Vlada @Zvonimir br
1.Nema rata - kraj Maja je u pitanju.
2. Predhodno jeste ponudjena amnestija a onima koji odbiju predaju Tito je pretio sudjenjem pred narodnim sudovima (kakvi god oni bili).
3. Ti odmetnici ,medju kojima je bilo civila su se predali van teritorije tzv. FNRJ i izručene su komunistima.
4.Veliko je pitanje da li je do streljanja došlo na tom mestu - pretpostavlja se da je streljanje obavljeno na teritoriji tzv.FNRJ.
5.Činjenica je sa nisu svi streljani - nejasni su kriterijumi po kojima je odredjivano ko će umreti a ko ne.
6. Ne postoje tačni spiskovi streljanih ni prezivelih.
Zaključak - radi se o masovnom ubistvu ,sličnom komunistickoj praksi po kojoj su posle rata samo na teritoriji Srbije komunisti ubili 59900 Srba (pipisanih - tačni spiskovi postoje u Ministarstvu pravde i utvrdila ih je komisija posle pada Miloševića) od čega preko 30000 bez sudjenja.
To sto je medju zrtvama(Blajburg) veliki broj zlocinaca ne menja činjenicu da su i ubice zločinci.
Препоруке:
2
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер