уторак, 23. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Вук Јеремић: Србија се ни под којим условима не сме одрећи Косова, јер ће "џемпер наставити да се пара"

Kоментари (44) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 среда, 24 април 2019 11:41
Љубиша
Одлично Вуче!
Препоруке:
79
8
2 среда, 24 април 2019 11:43
Војислав
То је истина и око овог питања не смемо да се делимо.
Препоруке:
77
7
3 среда, 24 април 2019 12:26
пензионер Цвико
@ Војислав,
У праву сте али и ја сам у праву. Ми се ипак делимо, на жалост. Укратко, делимо се на патриоте и велеиздајнике. Патриоте готово ни пис а велеиздајници су се "раширили" по медијима.
Препоруке:
26
12
4 среда, 24 април 2019 12:30
ЗР
Нема се шта ни додати ни одузети, одлична изјава и ставови.
Препоруке:
52
6
5 среда, 24 април 2019 13:00
илузије...
Јеремић "је казао да широм света разговара са успешним људима из Србије, међу којима су како је навео, веома утицајни и моћни банкари, адвокати, предузетници и научници и додао да би велика већина њих волела да се врати у Србију, али да то не чине јер "неће да плаћају рекет криминалцима". То је, наравно, илузија... Ниједан стварно успешан човек, који је успех постигао под нормалним околностима у некој нормалној западној земљи не може да жели да се врати у земљу каква је данас Србија. Ма - ни у онакву каквом је Јеремић замишља да би постала под његовом владом... Од 1944 г. на овамо Србија је непрестано тонула у моралну мочвару, у којој је све што је нормално ишчезло, а све што је одвратно, подло, ниско, постало стандард за одмеравање нормалности и узора у њеном друштву. И у такву смрдљиву мочвару да неки нормалан човек жели да се врати??? Не будите смешни! Највише што је прихватљиво је кратка посета, после чега се жели што бржи повратак у нормалан живот у нормалној ѕемљи ван Србије.
Препоруке:
35
22
6 среда, 24 април 2019 13:55
какав државник
Свака му је ко у Његоша!
Ој ха!
поззз
Препоруке:
16
12
7 среда, 24 април 2019 13:58
Igor
Ovaj covek je nekako sterilan. Nije tip za kojm ce narod krenuti. Sad su svi na nekoj vatri jer im je dosta SNS i AV, koji je isto tako pricao bajke dok nije seo u veliku fotelju. Naravno da niko normalan iz inostranstva nece, niti treba da skoci samo tako i dodje u Srbiju. Znam licno nekoliko ljudi koji su bili oglodani za kratko vreme i gorki i razocarani se vratili u svoje Australije i Nemacke itd. Jedno je doci u posetu, gde se i za to kratko vreme oseti odbojnost, u onom fazonu "sta ti mislis ko si ti, mi znamo sve, kako ti tamo preko radis i zivis", a zamisli tek kad dodjes i oni te osete da si spustio sidro i sad si im na dohvat ruke,i povredljiv. Jedan lik blizak Jeremicu cesto koristi priliku da adresira ljude iz dijaspore kao da su amebe. Hvala :( S. K.
Препоруке:
15
16
8 среда, 24 април 2019 14:47
провалила их дијаспора...а и народ је провалио бизнисмене који би целу Србију да запосле да сади салату
"Неопходно је поставити систем који ће бити предвођен солидном екипом квалитетних људи која неће преварити дијаспору, тако да она поред патриотског мотива, добије и снажан економски интерес да улаже у Србију", рекао је

Сви су већ изварали дијаспору више пута и Вук и Шешељ и ови други да се не наљуте, тако да ако мислите да се опарите од дијаспоре, слаба вајда.
С једне стране очекују се стране инвестиције, а с друге јефтина радна снага, а са треће млади и образовани одлазе, јер немају посла. Сви обећавају промене пре него што дођу на власт, а на крају само партиократија профитира.
Ако нас "труст мозгова" не извуче, "сто паметних Срба" или нека надприродна сила не видим излаз из тунела? Наравно да није тако.
Нама не треба труст мозгова, хиљаду и једна партија и државници за интерну употребу који диване по свету у наше име а за свој рачун, стаклени пластеници у граду, демагогија о повратку на село и сл. већ програм. Аврамовић је имао програм, имао је и Анте Марковић, Панић..
Препоруке:
11
9
9 среда, 24 април 2019 15:00
Милорад Радовић
Србија и народ су највећи капитал али први пут у историји у непосредној опасности да потезом пера буду избрисани за сва времена. Догодили се то ми више нећемо имати статус народа , ми ћемо бити етничка група.
Да се ја питам не бих рачунао на ове "успешне" , пре бих рачунао на ову другу већину њихови животи су највећи капитал .
Препоруке:
11
4
10 среда, 24 април 2019 15:11
алиса у земљу чуда
Од дивана нема пуно вајде.
Колико ће наш принципијелан став осиромашене да кошта и ко су спољни "пријатељи" на које се можемо у економском смислу ослонити? И Карић има везе у Русији, али за се, а ми?
Кажу људи на Косову помаже их Црква.
Помажемо им ми, јер им шаљемо пакете, а СПЦ само посредује. Одакле Цркви, није то предузеће. Али докле ће људи доле да живе од донација, а ми да живимо од милостиње или да радимо за 200 еура?
Ова власт очекује од људи без посла да се снађу на било какав начин или да нестану, јер су за државу терет, грађани трећег реда, маргинална појава, од радника у пеленама траже да ћуте и трпе, да буду срећни што уопште раде, а од радника у државним службама да митингују и ботују. И како време пролази све је горе.
Има ли ко јасну визију како то променити?
Нико се не обраћа онима које не види. То је врло занимљиво односи се и на Ђиласа и на Јеремића. Кога нема без њега се може. И онда очекују од тих људи да им помогну кад оду и кад се снађу, да буду СрБи.
Препоруке:
16
3
11 среда, 24 април 2019 15:14
@илузије...
Iz licnog primera vam mogu reci da niste u pravu. Ja sam decenijama izvan Srbije i imam svoju privatnu gradjevinsku kompaniju u SAD. Cesto posecujem Srbiju i bio bih zainteresovan za neku vrstu "new deal" - a o kome g. Jeremic prica. Novac investiram i ovako i onako a ako mogu to da uradim na relativno bezbedan nacin u Srbiji, to bi mi svakako bila ozbiljna opcija.

Ali, to ne znaci da je dijaspora spremna da svoje mukotrpno zaradjene novce investira u Srbiju kakva je sada, i tu ste potpuno u pravu. Medjutim, ukoliko se stanje promeni, ako se uspostavi pravna sigurnost, ako se povrati poverenje u politicki sistem i ako se vecina gradjana prestanu ponasati kao da zive u Severnoj Koreji, dijaspora bi definitivno mogla i htela da ucestvuje u obnovi Srbije.
Препоруке:
39
5
12 среда, 24 април 2019 15:23
Zoran
Dva pitanja i za Vuka Jeremica i za sve one koji su za "dva koloseka" (gde isceznu onaj jedan) i KiM i EU:
1) EU insistira na medjusobnom pravno regulisucem sporazumu (citaj: medjusobnom i formalnom i faktickom priznanju) izmedju Beograda i Pristine pre nego sto se Srbija eventualno jednog dana prikljuci EU; kako g. Jeremic misli da i dalje vodi Srbiju ka EU i pored ovog za Srbiju neprihvatljivog uslova?
2) Sasvim je jasno da se Srbiji nece dati zeleno svetlo prikljucenja pre nego sto uvede sankcijne Rusiji; kako g. Jeremic misli da zadrzi to opredelenje nad opredelenjima (clanstvo u EU) i uvede Srbiju u EU bez da uvodi sankcije zemlji koja nas ne samo stiti na medjunarodnom planu nego nam je i glavni izvor dugorocne energetske stabilnosti?
Препоруке:
13
6
13 среда, 24 април 2019 17:13
Iz šveCQ @ илузије...
Pomaci koji su učinjeni za vreme Koštunice za dijasporu i obrnuto za maticu nisu zanemarljivi, ali sve je to puklo, pa i uništeno, jer danas recimo možete da glasate samo lično u ambasadi ili konzulatu. Dati našem narodu pravu priliku da ispune svoju neku patriotsku potrebu bila bi više nego odlična ideja.
Препоруке:
10
5
14 среда, 24 април 2019 17:14
Jugoslavija
se oparala ko čarape Kralja Petra.
Препоруке:
3
1
15 среда, 24 април 2019 17:42
Звонимир Бгд
Zoran

Написали сте основан и разложан коментар. О тој политичкој заврзлами мало ко говори, а кључна је. Када год читам шта говоре присталице ЕУ из опозиције, видим да се куну у нашу јужну покрајину, али и даље верују у "безалтернативни пут" Србије у ЕУ. Како те две супротности да измире када дођу на власт, о томе мало или нимало не говоре.
Углавном се држе веома уоштених формулација. На пример, г.Јеремић помиње значај некакве дипломатске вештине и, како каже, цивилизованог дијалога са онима који су признали Косово*. Заиста ми није јасно какву то нову политичку и дипломатску методу жели да употреби против нпр. америчке или немачке политике, с обзиром да му је учинак никакав када је био у позицији да нешто предузме.
Препоруке:
16
2
16 среда, 24 април 2019 17:46
Можете ви то и боље?!
А зашто нисте као целокупна опозиција написали писмо Меркеловој, Макрону и осталим међународним факторима и институцијама да Вучић нема никакво Уставно право ни могућност да као Председник Србије разговара и одлучује о КиМ???
И ставили им до знања да ће сваки договор који он постигне или потпише бити неуставан па тиме и по међународном праву ништаван.
Препоруке:
24
0
17 среда, 24 април 2019 17:54
на балкану ништа ново
Организоваће демократски референдум о Косову Зоране, а на референдумима је све већ виђено. А онда ће рећи ето народ је одлучио.
Препоруке:
12
0
18 среда, 24 април 2019 18:21
Nista ne razumem
O tome sta ce biti kada dzemper pocne da se para, DS elita je trebalo da razmislja kada je slala Borka u Brisel da divani sa Editom Tahiri. Ili kada su pristali da porode osmog putnika - SNS. A pre toga kada su rasturali nase banke, privredu i ekonomiju sa pajtasima iz G17 i pripremali nase stanovnistvo za osiromasavanje i ekonomski genocid u skladu sa zeljama stranaca. Bez neke vrste konotrolisane ekonomije, nacionalizacije opljackanog, promene vlasnickih i proizvodnih odnosa, Srbija nikada ponovo nece stati na noge. Nikada vise nece imati preko 6 miliona stanovnika. Iluzorno je ocekivati nesto novo od ljudi koji su drzavu i njenu ekonomiju vec jednom unistili i podveli ono sto je ostalo strancima. Medjutim, razgovor o tome sta dalje i malo samokritike su dobrodosli. Za pocetak bi mogli da krenu od "Drugovi, gresili smo, jeli smo... "
Препоруке:
10
2
19 среда, 24 април 2019 18:25
Promene?
Sta je u Srbiji najneophodnije? Promena vlasti koja od Srba zahteva promenu svesti! Tu promenu zahteva dripac koji nema nikakvu svest, neko ko ima - razumece kvisling ovaj termin - criminal mind! Mi da povijemo glave, on i njegovi kriminalci-analfabete da nas peljese i diktiraju nam cak i misli!?
Ovo je vec treci dripac u nizu! Teror nad Srbima zapoceo je onaj sto je pozivao NATO da udara po nama do kraja! Djindjica je nasledio Tadic, koji je razvio sistem licne vlasti, sa svojim beskorisnim sminkerima. Taj sistem usavrsice sibicar Vucic i time baciti Srbiju na ivicu ambisa.
Protesti koji traju mesecima beleze negativan razvoj! Jedna od udarnih pesnica zutih, samovoljni ministar zute kulture Lecic, preuzeo je vodjenje protesta, opet on drzi govoranciju!? Stice se utisak da se zuti spremaju da preuzmu vlast - i sta ce Srbija od toga imati? Pa, imace to da ce time biti spreceno da se Srbija vrati Srbima, narodu! Umesto borbenog glumca Sergeja sad zuta krpa Lecic predvodi?!
Препоруке:
10
0
20 среда, 24 април 2019 19:12
Спиридон
@ среда, 24 април 2019 15:14 @илузије...
IJa sam decenijama izvan Srbije i imam svoju privatnu gradjevinsku kompaniju u SAD. Cesto posecujem Srbiju
Одавно сте отишли а не бих се баш могао заклети да је тако често посећујете, иначе вам не би падало на памет било шта слично. Први коментатор је савршено описао земљу Србију, јер је заиста од 1944 па на овамо све гори и гори шљам и морални талог зајахао да се иживљава, да би то данас личило на једну смрдљиву септичку јаму, где су најгори на врху а оно што вреди тавори у некој немаштини или гледа цене авионских карата у једном правцу. Можемо ми да се лажемо, можемо ми да се надамо, можемо ми и да сањамо али у реалности земљу Србију не упристоји више ни Бог са небеса. Ево сутра да дође Јеремић на власт или ко год иоле нормалан, па да се суспендују избори на 10 година а да се истовремено свим тзв сигурним гласачима СНС-а заувек укине право гласа, па опет повуци потегни да и после те једне деценије то на било шта пристојно личи...
Препоруке:
12
8
21 среда, 24 април 2019 19:45
Драгославић
To je to. Ako jednom pocne povlacenje onda kraja nema.
Препоруке:
5
1
22 среда, 24 април 2019 20:00
EU je iluzija
Srbija ce po dizajnu EU nestati. Cak i ako ostane pod Carapicevim Drvetom, NIKADA nece biti primljena u EU.
Kladim se sa bilo kim u sve sto imam. Da je EU postena, YU se ne bi raspala vec kao najnaprednija zemlja, kako kazu istocne Europe, bila bi prva primljena.
Mozda izgleda surovo ili paranoidno ali osnivaci EU hoce da Srbija nestane sa nape i na dobrom su putu.
Препоруке:
4
1
23 среда, 24 април 2019 20:23
Милан В.
Терор над Србима започео је Јосип Броз, а не Зоран Ђинђић. Ђинђића су убиле удбашке Брозове структуре које су остале нетакнуте и антисрпске у својој основи. Зашто убише баш њега а не неког другог јасно је сваком ко има иоле мозга. На своје они не ударају. Мислим на ове подметнуте удбине опозиционаре и преваранте задужене за уништавање и блаћење племените идеје здравог српског национализма и монархије, претворивши све то у свињски брлог и септичку јаму мафијашко естрадног карактера што им је био основни задатак. Тренутно обојица уживају у плодовима свога нечовештва, добро финансијски збринути и још покваренији него што су били. Служба их чува ко очи у глави. Одрадили су одличан посао, свако на свој начин. Србије и српске идеје наиме, више нема.
Препоруке:
7
6
24 среда, 24 април 2019 20:28
Nista ne razumem
Paradoksalno jeste, ali samo neka velika nepogoda svetskih razmera i teska iskusenja mogu spasiti Srbiju i osvestiti nas narod. Bar neki njegov jos vitalan deo. Od reformi, reorganizacije, promene svesti, stranih investicija nema pomoci. Uopste ne treba sumnjati da smo kao narod obelezeni za nova velika stradanja i da ce se ona dogoditi kada budemo najmanje spremni. Ponovo cemo praviti Srbiju sa neke livade, posle gubitka polovine stanovnistva, u ratu za koji opet necemo biti spemni. Po ko zna koji put. Do pogibelji bi dosli, ali za toliku koja ceka nas narod treba da zahvalimo politickim garniturama koje nas pripremaju da sto vise i temeljnije stradamo, SKJ, SPS, DS, G17 i sada SNS. Ko bude preziveo znace da bolje ceni slobodu. Medju prezivelima nece biti mesta za nomenklature i karakter ljudi koji su nosioci sadasnje unutrasnje okupacije. Svaki sastanak Mucica, Dacica po svetu, znaci po 1000 novih dodatnih Srpskih zrtava, vise sutra u borbi za slobodu.
Препоруке:
4
1
25 среда, 24 април 2019 20:34
@Spiridon
Jesam otisao odavno ali sam cesto bio nazad, poslednji put pre dva meseca, tako da pristojno znam situaciju u Srbiji.

Slazem se da je sadasnja situacija takva da niko normalan iz dijaspore ne bi ulagao u Srbiju. Ali nije uvek bilo tako.

U vreme g. Djindjica poceli su da se donose zakoni koji bi garantovali institucionalna ulaganja dijaspore i bilo je entuzijazma da se to resi. Od tada nazalost sve ide nadole, ali to ne znaci da se situacija ne moze preokrenuti. A da li ce to uraditi g. Jeremic ili neko drugi, to ostavljam vama da odlucite.

Ja vam samo kazem dve stvari:

A) bez resavanja korupcije i kriminala u drzavi necete privuci ulaganja iz dijaspore (a interesa za ulaganja ima, a ima i sredstava)

B) ova vlast je digla korupciju na tako visoku lestvicu da je BILO ko drugi bolji od njih, sa gledista postenog investitora!
Препоруке:
11
4
26 среда, 24 април 2019 20:37
POSTACEMO
Kurdi na Balkanu.
Nemamo jasan i jedinstven cilj, jaku vojsku, niti jaku crkvu.
Inace g. Jeremic sve tacno kaze, ali je i on "tigar od papira" bez gore navedenog.
Препоруке:
4
3
27 среда, 24 април 2019 21:04
Мићко
Дај, човече, помените онда то Косово на протестима чешће. И озбиљније.
Препоруке:
11
1
28 среда, 24 април 2019 21:28
Ах
У овоме је Јеремић потпуно у праву - било какво признање отимачине Косова које Вучић и његова интересна мафија одавно спремају је катастрофа која ће се само ширити даље.
Исто тако је у праву да се развој не може заснивати на јефтиној радној снази и субвенцијама странцима.
Друго је питање како искористити потенцијал дијаспоре. То ће бити могуће тек када се успостави правни поредак, независно судство и искорене главни токови корупције. Дотле неће бити интереса за улагање у оно што је данас ефективно српска привреда-црна рупа у којој се сналазе само добро увезани и склони мутним шемама.
Дијаспори треба понудити када се за то стекну услови - прво сарадњу у свим областима а после тога конкретне проценте и у парламенту, и у пословним уговорима сада резервисаним искључиво за странце, и у научним установама које су сада рецимо тврђаве медиокритета где доказани научници из дијаспоре не могу ни да привире. Уз то иде и гласање поштом. Тек онда ће постати могуће ово о чему говори Јеремић.
Препоруке:
5
1
29 среда, 24 април 2019 22:10
АгатонФонПетровић
ЗА ДИЈАСПОРИЈАНЦА

да ли бисте ви и остали дијаспоријанци могли да нам сјашете с леђа? ко је молим вас од вас из дијаспоре уложио нешто у србију у време ђинђића? нико. када су избори у србији не пријављујете се да гласате иако се због вас тамо шаљу и плаћају изборне комисије. деца вам у најбољем случају натуцају српски а двојно држављанство немају.


ви бисте наводно да улажете у србију али под посебним условима за капитал из дијаспоре? а то су да имате пореске олакшице шта би друго било. боље улажите у гватемалу. али проблем је што ви немате новац ни да га уложите у гватемали већ су то празне приче о томе како бисте улагали новац који у ствари немате.

одавно сте ви заборавили на србију а и она на вас.
Препоруке:
4
9
30 четвртак, 25 април 2019 01:32
Спиридон
@ среда, 24 април 2019 20:34 @Spiridon

Па сад о томе да ли ће то бити Јеремић (не) одлучујем у истој мери као и ви, али потпуно небитно, јер је он поменут једино текста ради а што се мене тиче може да буде било ко, мени реално потпуно свеједно или боље рећи ни из џепа ни у џеп али буквално
Оно што сам ја, заиста најдобронамерније желео да кажем, је да сте вероватно пропустили тај један јако битан период да би имали просто бољи увид у оно што је Србија данас. Цео систем у смислу државног апарата или припадајућих државних компанија подређена томе да Вођина партија запосли своје људе, који онда у огромном броју случајева покушавају да извуку материјалну корист из свог положаја тако што ће блиским људима давати послове или просто узимати мито ако већ не може она прва опција. У преводу ви да би инвестирали, морате да сте из те екипе или да прво дате паре тој екипи а да се при томе пазите да вас не ошишају, или још горе да својом инвестицијом и послом нисте конкуренција коме не треба...
Препоруке:
2
0
31 четвртак, 25 април 2019 01:50
Спиридон
@ среда, 24 април 2019 20:34 @Spiridon

Тако да у таквом систему паре зарађују не најпаметнији, најспособнији и највреднији, као што сте то ви навикли, већ најгори, најподмуклији и најбезобразнији. Народ опет животињари те неке своје бедне животе, занимајући се којекаквим глупостима и верујући у најгоре могуће идиотарије. Што се тиче ове сада власти, она је само у себи скупила све најгоре од својих претходника и као таква је нажалост само огледало самог друштва.
Јако често се сетим речи Иве Андрића које савршено описују управо стање у Србији...
Дуготрајно робовање и рђава управа могу толико збунити и унаказити схватања једног народа да здрав разум и прави суд у њему отанчају и ослабе, да се потпуно извитопере. Такав поремећен народ не може више да разликује не само добро од зла у свету око себе него ни своју сопствену корист од очигледне штете.
Или још боље речено...
Дође време када паметни заћуте, будале проговоре, а фукара се обогати...
Е то вам је Србија данас...
Препоруке:
2
1
32 четвртак, 25 април 2019 02:00
Турас
@... "даје милијарде евра субвенција странцима, док са дијаспором уопште ни не разговара" каже Јеремић
Не жели Јеремић да наведе разлог који је очит али није материјално доказан (за сада) Прави разлог је "провизија" која се дели са странцима , али из буџета Србије . Учешће странаца се надомешћује кроз јефтину радну снагу у пар година , после којих се обично фирма затвара а радници остају без посла . То је Вучићева цела мудрост економског "развоја" Србије .
Препоруке:
2
1
33 четвртак, 25 април 2019 08:48
АгатонФонПетровић
@Спиридон

подстакли сте ме на размишљање о свим бојама наше ''буржоазије'' после другог светског рата. после 1945. године добили смо ''црвену буржазију'', онда смо после петог октобра добили ''жуте бароне'', али не могу да се сетим којом би бојом назвали садашњу напредњачку буржазију. имате ли идеју? или су они у ствари до те мере без својстава да немају чак ни боју?
Препоруке:
2
0
34 четвртак, 25 април 2019 09:04
Pozdravi kući
Ovo sa paranjem džempera je tačno 1000% i to je i najubedljiviji argument za one koji KiM doživljavaju kao balast i misle da će nam procvetati ruže čim se ratosiljamo toga.
Sa druge strane, treba biti pošten, koliko god nas nervirala aktuelna vlast - odnos zapada se neće promeniti prema nama. Njihov trajni cilj i jeste paranje džempera. Kosovo nije čak ni cilj, već samo jedna od stanica na tom putu.
Препоруке:
2
1
35 четвртак, 25 април 2019 09:30
то је то
илузије...
Од 1944 г. на овамо Србија је непрестано тонула у моралну мочвару, у којој је све што је нормално ишчезло, а све што је одвратно, подло, ниско, постало стандард за одмеравање нормалности и узора у њеном друштву.


Taчно, тачно, тачно! Али, Србија још није дошла до те свести да би могла да крене даље с њом.

И у такву смрдљиву мочвару да неки нормалан човек жели да се врати??? Не будите смешни! Највише што је прихватљиво је кратка посета, после чега се жели што бржи повратак у нормалан живот у нормалној ѕемљи


Ипак није толико црно, има потенцијала за боље. Веровали или не, али има и странаца који се доселе и раде у Србији и тврде да им је овде боље него другде, чак су и породицу довели. Јесу изузеци, али постоје.
Треба нам систем, нов, здравији систем који ће се одмакнути од комунистичке моралне и системске мочваре у којој СНС, СПС, Чанкови, Гојковићке, Шешељи, Чеде и остали пливају и уживају.
Препоруке:
2
3
36 четвртак, 25 април 2019 09:39
неспојивост

среда, 24 април Милан В.
Терор над Србима започео је Јосип Броз, а не Зоран Ђинђић. Ђинђића су убиле удбашке Брозове структуре које су остале нетакнуте и антисрпске у својој основи.


Апсолутно!!! Када већина то схвати и повеже са садашњошћу, створиће се услови да кренемо даље. Ми смо још у систему који је у дубини комунистички, наказно болестан, корумпиран и антисрпски.
Сва власт је таква, а и добар део тзв. европејаца, тобожњих демократа, а нарочито НВО. Деца комунистичких генерала и политичара, с пливајућом либералном реториком и тврдом комунистичком свешћу и праксом.
Препоруке:
4
1
37 четвртак, 25 април 2019 09:41
Zoran Simić
Odlično rečeno. Drago mi je što su lideri Opozicije postali sigurniji i tvrđi u izjavama.To je bilo jako potrebno.
Препоруке:
1
2
38 четвртак, 25 април 2019 09:47
анђели
среда, 24 април EU je iluzija
Da je EU postena, YU se ne bi raspala vec kao najnaprednija zemlja, kako kazu istocne Europe, bila bi prva primljena.


Све је у томе што сте рекли нетачно! Југославија је била ТРУЛА до сржи, никада успешна земља! Њу су толерисали као што сада толеришу Вучића, или бандите на Космету, у Босни, Хрватској и другде ... Баш их брига догод тако одговара њиховим геостратешким интересима и некаквом миру док он траје, а и у рату ће наћи интерес када се деси.
Југославија је илузија створена тонама пропаганде, лажи и фалсификата; на сличан начин сада СНС и СПС међу непросвећеним светом стварају илузију успешности и напретка док сатиру оно што је преостало од здраве супстанце чије остатке истискују и она бежи напоље.
Да људи имају свести о томе шта је била Југославија, препознали би и природу и стање садашње Србије. Почните од латинице којом пишете, то је то.
Препоруке:
3
1
39 четвртак, 25 април 2019 10:27
Спиридон
@ АгатонФонПетровић

Они су савршена мешавина све претходне три опције и то тако да су неким невероватним чудом покупили све најгоре од свакога од њих. Морам да признам да су убедљиво најбизарнија могућа власт у земљи Србији свих времена, односно њихова боја је свака али опет нити једна посебно. Једина власт откако је света и века, која је решила да се бори против опозиције штрајкујући глађу. Власт која је успела да у себи споји неспојиво, да су увек у медијима представљени као победници али и жртве у исто време, односно једина власт у историји људског рода која је са толико контроле медија кукала даноноћно да их у медијима нема довољно и да при томе сви медији лоше говоре о њима, иако овакав стадијум медијског подаништва није још од Тита виђен. Једина власт у историји где новинари долазе на конференције за штампу да би одговарали на питања, уместо да они питају. Мислим да треба да будемо поносни, јер први у свету имамо ријалити власт у буквалном смислу те речи...
Препоруке:
4
0
40 четвртак, 25 април 2019 13:30
@ АгатонФонПетровић
Gosn Fon, za prvi komentar postovani vi nemate pojma.
Celokupna pomoc, (uglavnom zajmovi) EU i US u proteklih 19 godina je jedna cetvrtina (1/4) gospodine od ukupnih doznaka preko zvanicnih bankovnih racuna od diaspore, ne pominjem kes u kovertama.
Dragi moj prijatelju Srbije bez dijaspore vec odavno ne bi bilo.
U SAD nasa dijaspora ne moze da glasa u lokalnim crkvamar, koje su jedine predstavnice Srbije u US, tako da prosecna familija treba da putuje 1200 milja da bi glasala. Pitam vas javno ovde da treba da idete u Finsku da li bi glasali?
Nemate vi pojma kakav je odnos drzave pprema dijaspori, stoga o cemu nemam znanje, najbolje je ne komentarisati.
Vuk jeste najkompletniji politicar popunio je rezime da li ce uspeti u Srbiji million $ pitanje ? Danasnja vlast je duginih boja na celu sa tata Anom, zivela Srbija!
Препоруке:
1
1
41 четвртак, 25 април 2019 14:22
АгатонФонПетровић
@Спиридон
значи иамо тренутно безбојну буржоазију мада би прави назив можда ипак био људи без својстава.
Препоруке:
1
0
42 четвртак, 25 април 2019 15:10
АгатонФонПетровић
ЗА ДИЈАСПОРИЈАНЦА
то што ви вашим мамама и татама шаљете паре није никаква помоћ србији већ вашима. ваше тате и меме би пропали без тога а не србија. једини човек из дијаспоре који је стварно давао нешто србији а не својима је онај из, ако се не варам ужица, који је давао и даје новац за болнице и све и свашта тако да је за живота добио улицу. никада српска дијаспора није била ни принети хрватској дијаспори, која је заслужна за то што је хрватска водила рат јер су давали паре за то. али и они су сада добили дијаспору као што је наша. и њихови баш као и ви говоре сада ''ми'' тамо и ''ви'' овде. хрвати су били забезекнути када су се такви појавили, али смо и ми објаснили да ми такву дијаспору имамо поодавно. сада би и да гласате по црквама? знате то не може никако јер је србија секуларна земља. ни у америци се не гласа по црквама. иначе зар просечна српска породица не превали и више миља када иде у дизниленд? ево можете да помогнете србији. сакупите паре да отвори конзулате.
Препоруке:
2
2
43 четвртак, 25 април 2019 17:29
Dijasporijanac
@АгатонФонПетровић
Zao mi malo kad vidim da se neko upecao, i da se nastavlja sa "intelektom" kao sto si ti, koji si na nivou zelene muve. zelena metalik, (i svi znaju tacno gde ona najvise voli da sleti).
Препоруке:
3
0
44 понедељак, 29 април 2019 13:06
критика
Није ми се допало што је арх. Бакић синоћ оптужио арх. Бориса Подреку да је Васину улицу начинио пешачком и "направио некакве шаре" ... Сваки арх. мора да зна да Подрека нема никакву кривицу за одлуку о томе да је Васина одређена као будућа пешачка улица. Одлуку је донео неко други (власти), и то се архитекти задаје као почетни услов на основу којег он прави своје решење ИЗГЛЕДА улице. Оптуживати Подреку за нешто што није одлучио је нетачно и непрофесионално, поготово што као архитекта то треба да знате.

Разочарао сам се због глупости и незнања изречених синоћ. Једино је човек из НДБ звучао веродостојно, ненадуван осећајем сопствене важности.

И сама емисија има лош концепт, и пример је како код нас једно решење и једном заузета позиција дају основа за неколико десетина година истог без помака и побољшања. Три-четири телефонска гласа одлучују о томе шта је утисак недеље у Србији!?! Смешно.
Препоруке:
0
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер