субота, 20. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Апелациони суд у Београду потврдио решење Вишег суда - правоснажно одбијена рехабилитација Милана Недића

Kоментари (104) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 уторак, 23 април 2019 16:24
ЗР
Ђенерал мученик је дакле по Апелационом суду крив што није дозволио да 1941. Немци спроведу свој план да и тај мали остатак Србије доделе Мађарима, Бугарима, Албанцима и усташама на окупациону управу.
Препоруке:
83
138
2 уторак, 23 април 2019 16:29
Kurir Jovica
Haška konvencija iz 1907. god. o međunarodnom ratnom pravu, izričito zabranjuje suprotstavljanje okupacionoj sili i nalaže saradnju sa istom.
Препоруке:
41
36
3 уторак, 23 април 2019 16:30
Добро у злу
Зло је одбијање рехабилитације добровољне жртве за спас Срба и бројних избеглица из Рајха и НДХ, прибеглих у његову "квислиншку државу".

Мада у нашем систему прецедент није извор права, држаћемо се истог принципа када се буде судило данашњем квислингу са супротним, нечасним мотивима.
Препоруке:
61
40
4 уторак, 23 април 2019 16:40
drugovi se ne moraju držati zakona ko pijan plota, ali mi ostali moramo
Što ste lajali (na crvene) zvezde, lajali ste, od sad jezik za zube "braćo i sestre".Sad kad je i naš prepošteni i nezavisni sud presudio, nema nam druge nego da to prihvatimo, pljunemo i zapevamo "Moja Jugoslavijo"!
Препоруке:
30
25
5 уторак, 23 април 2019 16:41
трагикомично
не знам много о Недићу, али из вашег текста ми се чини да је у тешким условима покушао да помогне Србима, колико год је то могао;
за разлику од ав ава који је исто тако окупациони уоравник, али из све снаге помаже окупатори - па и више од тога.
Волео би да пресуду прокоментарише неки историчар, не Брозов...
Препоруке:
74
46
6 уторак, 23 април 2019 16:42
Zoran
Gde njega da rehabilitujete, posle bi morali i Vucica.:)
Препоруке:
46
31
7 уторак, 23 април 2019 16:57
у тадићевој србији...што јес, јес се чекало седам година, а у Вучићевој се "дочекала" правда
Поступак за рехабилитацију Недића инициран 2008. године, али је расправа пред судским већем почела 7. децембра 2015, седам година пошто су захтев за рехабилитацију поднели Српски либерални савет, Удружење политичких затвореника и жртава комунистичког режима и породица Недић.
Препоруке:
27
22
8 уторак, 23 април 2019 16:59
Синиша из расејања
....”за председника Владе која је за време манадата помагала окупатору, не само у експлоатацији добара државе и радне снаге, већ у прогону свих оних грађана Србије који се нису сврставали на страну окупатора или нису делили његова политичка или идеолошка убеђења или се нису придржавали окупационих прописа, а о чему сведочи низ докумената”.

Ово исто може да буде део оптужнице против Вучића и компаније.
Препоруке:
43
24
9 уторак, 23 април 2019 17:02
једно питање
Хоће ли се у позоришту у даље изводити представа Синише Ковачевића "Ђенерал Недић"?
Спада ли то у уметничке слободе, после овакве правоснажне пресуде?
https://www.youtube.com/watch?v=Fm461EBuFqo
Препоруке:
16
17
10 уторак, 23 април 2019 17:05
Causa Spectandum
Cudni kriterijumi. Pogotovo onaj o reviziji istorije, kome nije mesto na sudu.
Upravo je sud potvrdio da je istorijska proizvoljnost, jer Nedicu nije ni formalno sudjeno, a time niti bilo sta dokazano, cinjenica.
Medjutim, to ne mora da cudi, jer su sve sudije u Srbiji zavrsile istu skolu kako i najbolji pravnik u Vasioni a i sire.

Uzgred, daleko je vise srba stradalo od prisilne mobilizacije i komunisticke ruke nego od svaba, pa cak i po formuli 100 za 1, a koju su komunisti debelo ignorisali?

Zasto se ni dan danas ne zna ko je bio junak i pucao iz zasede na svabe, a sta je izazvalo odmazdu u Kragujevcu?
Da li bi i to bila revizija istorije?
Препоруке:
60
29
11 уторак, 23 април 2019 17:05
Скоро пет година помагао...
... немачким нацистима да убијају по Србији.

И, сад - рехабилитација.

Што је много, много је.
Препоруке:
51
51
12 уторак, 23 април 2019 17:06
BojanM
Nijedno sudjenje pred komunistickom sudom ne treba priznati!Iz principijelni razloga!
Ali Nedic je kvisling!
Препоруке:
20
45
13 уторак, 23 април 2019 17:12
Nobody's Fool
Dobro je,crta u pesku je povučena - kolaboracija se ne oprašta.Ima,dakle,nade da će jednom isto snaći sve Vučićoide,Dačićoide i njima klimoglavne nazovi opozicionare koji su služinčad evrounijatskog projekta.
Препоруке:
37
23
14 уторак, 23 април 2019 17:13
Бошко
Zasto Milan Nedic nije prisvojio Knin ??
Препоруке:
29
12
15 уторак, 23 април 2019 17:25
BojanP
Ne damo naša Vojvođanska žita!
Препоруке:
3
15
16 уторак, 23 април 2019 17:28
zanimljivo
Od 2008. godine do 2015.godine trebalo je sudu da otpočne suđenje.
Препоруке:
19
8
17 уторак, 23 април 2019 17:31
Светлана Броз
Коначно!
Препоруке:
37
32
18 уторак, 23 април 2019 17:35
Ах
Недић јесте био сарадник окупатора и то не само у спровођењу администрације већ и у спровођењу одмазди окупатора над цивилима као стрељања у Крагујевцу и другде. Само ово друго га дисквалификује као искључиво "невољног учесника окупације" чак и да се превиди његово учешће у помагању борбе против герилаца у Србији. Иако је он и био идеолошки противник комунистичког режима, то га не оправдава. И Петен је био антикомуниста па је ипак осуђен за сарадњу са окупатором и то од стране демократске Француске.
Случај сасвим различит од случаја Драже Михајловића иако су их комунистички и потоњи режими а поготово антисрпско окружење у региону трпали у исти кош.
Добро је направити ипак разграничење где престаје нужда а почиње вољна издаја, управо да се не би и данашњи квислинзи осећали недодирљивим у својој намераваној издаји.
Препоруке:
24
28
19 уторак, 23 април 2019 17:36
Турас
Да је Вучко наредио или неко подмазао , ствар би клизнула .
Препоруке:
8
6
20 уторак, 23 април 2019 17:42
Nista ne razumem
U vreme Nedica, Kosovska Mitrovica je bila u Srbiji. Njegov sporazum sa Nemcima je bio povoljniji za Srbiju od Briselskih sporazuma, SSP i SOFA. NIje bitno sta danasnji saradnici okupatora odlucuju. Srbija ce jednom ponovo biti slobodna.
Препоруке:
49
26
21 уторак, 23 април 2019 17:44
поштена интелигенција
Моје мишљење зависи од тога шта ће Кесић и Павловић да кажу.
Препоруке:
7
6
22 уторак, 23 април 2019 17:56
па да
то су те две Србије народних хероја и победника и ратних злочинаца и губиташа, све се уклапа.

Ко ће сад да рехабилитује другове из ОЗНЕ када они нису ни осуђени, а њихови унуци и праунуци доносе пресуде "туђим ђенералима"?

Велика деца се данас поново играју "жмурке", другим средствима. Циљ је увек исти.
Препоруке:
36
16
23 уторак, 23 април 2019 18:00
Горан Су
Da nije bilo Nedica, ne bi bilo ni vas iz Apelacionog suda
Препоруке:
54
22
24 уторак, 23 април 2019 18:02
доказ
Још један доказ да Срби и Србија не заслужују да се човек за њих жртвује.Њима одговара комунизам и за њим пате. Па - нека пате, можда ће га и дочекати.
Препоруке:
43
24
25 уторак, 23 април 2019 18:06
!!!
Nešto razmišljam... Ako je Nedić bio saradnik okupatora, šta su onda ovi danas što su zajahali Srbiju... Od 5.Oktobara pa do ovih današnjih pokondirenih vadikava SNS sektaša!

Izvinjavam se Nediću na upoređivanju.
Препоруке:
46
24
26 уторак, 23 април 2019 18:18
све је то
У ИМЕ НАРОДА!
А народ није народ, већ оно што власт сматра народом.
Препоруке:
21
12
27 уторак, 23 април 2019 18:21
ЗАТО ЈЕ СРБИЈА ЛУДАРА
Ко је судио "херојима" из ОЗНЕ?
Препоруке:
42
22
28 уторак, 23 април 2019 18:24
Zoran@ Nobody's Fool
Vi komunisti ne opraštate "kolaboraciju", to vam je u krvi.
Препоруке:
18
16
29 уторак, 23 април 2019 18:49
Dragan
Živ je ON, svaki dan ga gledamo i slušamo.
Препоруке:
14
19
30 уторак, 23 април 2019 19:03
Vlada
Da se ne lažemo,da je gradjanska,domaćinska Srbija pobedila u gradjanskom ratu Nedić bi bio osudjen.Ljotić takodje.
Imao je on i svojih epizoda pre rata u kojima se nekako uvek nalazio na suprotnoj strani od Draze...
DM je smenjen sa mesta konzula u Sofiji jer je šurovao sa opozicijom i čak sa Dimitrovim i planirao prevrat.Povučen je zbog antinacizma i iz Češke.Kada je sluzbovao u Sloveniji,posle anšlusa je poslao genrralštsbu plan za organizovanje gerilske borbe protiv Nenaca (predvidjao iskrcavanje saveznika na Jadran) - povučen i poslat da predaje u Akademiji.Opet smenjen i na kraju dobio mesec dana zatvora zbog antinemačkog govora u britanskoj ambasadi.Uvek je tu negde bio Nedić.
Sad,koliko je visa politika tu bila u pitanju a koliko Nedicev lični stav to ne mozemo znati.
Tačno je da su njegovi saradjivali sa DM i da je Gestapo zbog toga ilegalce DM sam procesuirao ali opet- koliko je to njegova zasluga? Bio bi osidjen svakako.
Препоруке:
15
15
31 уторак, 23 април 2019 19:09
Zoran
уторак, 23 април 2019 18:24
Zoran@ Nobody's Fool
Vi komunisti ne opraštate "kolaboraciju", to vam je u krvi
-----------------

Ne oprastaju samo kolaioraciju drugih, za svoje nema probelma.:)
Препоруке:
28
11
32 уторак, 23 април 2019 19:30
Zoran Đ.
Bedno je sto se uopste pokrece diskusija da li je covek koga su postavili okupatori zemlje da sprovodi politiku koju okupator zeli, izdajnik naroda ili ne. Milan Nedic je izdajnik naroda.
Препоруке:
33
25
33 уторак, 23 април 2019 19:30
Antifasista
Rehabilitovan Draza Mihailovic, rehabilitovan cetnicki pokret, i ovog kvislinga zelite rehabilitovati a na to sve vam smeta revizionizam istorije u Hrvatskoj!! Pa pustite onda i Hrvate da rehabilituju Antu jer o istoj sorti se radi!!
Препоруке:
29
37
34 уторак, 23 април 2019 19:35
Deno
Nedić je isto provodio rasne zakone pa je samim time diskvalificiran kao pozitivna osoba u povijesti. Istina pomogao je Srbe izvan Srbije u Srbiji iako kvislinškoj ali da nije takav subjekt kao provizorij postojao to ne bi mogao. Netko je dobro napisao da sa pravnog stanovišta njemu nije suđeno nego politički ali takva je tužba odnosno podnesak bio predat sudu od udruga i obitelji. Slažem se da su ovo Titovi đaci koji su jedva dočekali da potvrde Brozovu veličinu kroz ovu presudu jer su im djedovi hodočastili u političku školu u Kumrovec. Ovoj generaciji titića je to onemogućeno ali njihovoj djeci bi to moglo biti omogućeno. Naime najbogatija poduzetnica u Kini Jiang Yu koja potječe iz Mao Ce Tungove obitelji je nedavno boravila u Kumrovcu i rekla kako će sve vezano za Tita obnoviti i godišnje dovoditi u turizam možda i milijun kineza. Pravila je selfie kraj Titova spomenika i rekla kako to vrlo emotivno doživljava. Kada se Kumrovec obnovi onda će i jugonostalgičari doći na svoje
Препоруке:
10
16
35 уторак, 23 април 2019 19:35
Овако је било
Милан Недић се 18. септембра 1943. срео са Хитлером у Берлину. Недић је Хитлеру предложио свој пројекат нове српске државе који је предвиђао уједињење Србије и Црне Горе (у њиховим тадашњим, ратним границама) са одређеним деловима територије НДХ који нису ушли у састав Бановине Хрватске на основу споразума Цветковић-Мачек из 1939. године. Хитлер није био заинтересован за обнављање државности Србије и њена територијална проширења, тако да је предлог Недића још током самог састанка одбијен. Зашто Милан Недић није тражио од Хитлера да и Приштина, Нови Пазар, Книн не буду у Србији? Зашто Милан Недић није испалио ни један метак на Немце?
Препоруке:
25
20
36 уторак, 23 април 2019 19:39
КДБ Србија
Занимљиво је да су и Чича Дража и војвода Бојовић прошли на исти начин од стране комуниста. А и они су, као и Ђенерал Недић били на победничкој страни 1918. за разлику од аустро-угарског ћопавог коњушара.
Такође треба добро упамтити да је Недић спасио 200.000 Срба из загрљаја НДХ. Исто тако време у коме је он био на челу Србије, не може да се пореди ни са једним периодом у историји.
И за крај, једно питање за комунисте до гроба на овом сајту. Зашто је Благоје Јововић самоиницијативно гањао Павелића по Јужној Америци, док је тако врлим борцима као што су саборци ћопавог, злочинац Павелић побегао испред носа?
Чекам одговор од љубитеља лика и дела аустро-угарског каплара.
Препоруке:
41
16
37 уторак, 23 април 2019 19:45
КДБ Србија
И цела ова прича о српским сарадницима немачког окупатора из другог светског рата служи, да би се ставио знак једнакости измрђу нас и усташа по питању тог периода. И онда кажу, ето било је на свим странама сарадника Хитлера. У ову причу верују још само излапели комунисти, а за Србију не бринем. Долазе нове генерације, које ће да разбуцају ову лажну причу и историју на ситне комаде. Последњи пример и лекцију, добио је амерички амбасадор у основној школи пре неки дан.

С НАМИ БОГ.
Препоруке:
38
15
38 уторак, 23 април 2019 19:47
Autsajder
... zasto decenijama kasnije ne priznaju laz? Jedini moguci odgovor je da mogu neometano da nastave da lazu. Ko zna sta ce nasa (ja ih nemam , moji nisu bili komunjare nemam de ni da zivim) deca sutra uciti u knjigama i lektirama o Komandantu Vulinu., Aci Srbinu, Dacicu estradnoj zvezi, partizanski Ceci...Komunisticke zveri su namerene da do u beskraj podesavaju srbiju ne po istini nego po potrebi da sakriju SVOJE ZLOCINE.
Препоруке:
24
11
39 уторак, 23 април 2019 19:52
КДБ Србија
И још једно питање за комунисте. Због чега вам је требало 20 година да оформите комисију за утврђивање злочина у Јасеновцу?
Препоруке:
32
16
40 уторак, 23 април 2019 20:03
Партизан сам тим се дичим
Рехабилитација четника, љотићеваца, усташа. На Балкану се вратио фашизам.
Препоруке:
29
30
41 уторак, 23 април 2019 20:10
BojanM
Namece se pitanje:"Kada ce otpoceti sudjena za ZLOCINE KOMUNISTA?",kao i dokazanu saranju sa Ustasama i Nemcima.
Zasto je to tabu tema u "demokratskoj zemlji",ili kao sto sam rekao duboka komunisticka sluzba jos uvek sludjuje Srbe svojim lazima podmetanjima.
Препоруке:
33
17
42 уторак, 23 април 2019 20:13
Aleksić
jok nego je moja baba zlocinac...

nisu mi ni komunisti nesto specijalno dragi, ali ovaj lik je ultra vele izdajnik, tu nema razgovora.
Препоруке:
27
24
43 уторак, 23 април 2019 20:14
BoraK.
Bravo za Apelacioni sud!
Препоруке:
28
25
44 уторак, 23 април 2019 20:15
Ljubiša
Ko bre forsira rehabilitaciju ovog veleizdajnika Srbije. Ovom presudom spasen je obraz srpskog naroda. Mozda ima sanse za nas.
Препоруке:
26
25
45 уторак, 23 април 2019 20:16
Bravo
Pa normalno da se ne sme rehabilitovati zbog svih nevinih zrtava.Cudi me da se neko i setio ove gluposti.
Препоруке:
23
20
46 уторак, 23 април 2019 20:22
BojanM@partizan
Ne bi bilo lose ,ako ste Srbin da se malo edukujete o blizoj istoriji,a ako niste, sto predpostavljam, idete negde drugo da pricate o lepotama Vase borbe,umesto sto lazete mladje generacije!
Препоруке:
23
9
47 уторак, 23 април 2019 20:40
Keserovic
Svi jugo-zombi, drugosrbijanske provinijencije, neka cuju svedocenje nemackog civilnog upravnika o tome kako je i zasto Nedic postao predsednik "kvislinske" vlade, pa nek dodju da komentarisu...
Препоруке:
27
11
48 уторак, 23 април 2019 21:11
Dragan
Sud je osvetlio obraz slobodarske Srbije.Koja je imala dva pokreta otpora protiv okupatora.Nedic je kolaboracionista i izdajnik koji je svesrdno pomogao okupatora i za to primao od istog debelu platu.Sa ovakvima kao sto su Ndic i Ljotic ne smemo da kaljamo obraz oslobodilackim pokretima.Uostalom da je Nedic bio covek mogao je spreciti zlocin u Kragujevcu(Sumaricama) kao i zlocin u Kraljevu,Valjevu....Nije ni prstom mrdnuo,vec je pruzio logistiku.Znaci,nije on bio prestavnik Srbije u porobljenoj Evropi nego je bio prestavnik Vermahta i treceg Rajha u Beogradu.To sto je srpskog porekla je slucajnost.Takvi ljudi su uvek na pogresnoj strani.Neponovilo se!!!
Препоруке:
28
22
49 уторак, 23 април 2019 21:13
Bata
Kakva bi se buka digla da Hrvati pokušaju rehabilitirati Pavelića ili da podignu spomenik Luburiću i proglase ga antifašistom . Četnici Draze Mihajlovića koje u Srbiji slave kao borce za slobodu su u Bosni počinili grozne zločine . U mom rodnom mjestu su 30 zena i djece zatvorili u školu i zive zapalili .
Препоруке:
23
23
50 уторак, 23 април 2019 21:15
U SVOJE IME@Tyras
Da je Vučić sredio i podmazao stvar bi kliznula...a jok i nije, pa čije su sudije od 1945. do danas?! Da nisu možda moje?!
Препоруке:
11
6
51 уторак, 23 април 2019 21:18
Zoran
"
уторак, 23 април 2019 19:45
КДБ Србија
И цела ова прича о српским сарадницима немачког окупатора из другог светског рата служи, да би се ставио знак једнакости измрђу нас и усташа по питању тог периода. "

Rusi ti izjednacavaju cetnike i ustase. Inace cetnici Nedica nisu podrzavali niti radili sa njim. Price o Prletu i Tihom apsolutno nemaju nikakv eveze sa partizanima, nego sa cetnicima. Oni su imali radio stanice po BG i pravili diverzije, partizani NE.
Препоруке:
16
8
52 уторак, 23 април 2019 21:29
Zoran
једно питање
Хоће ли се у позоришту у даље изводити представа Синише Ковачевића "Ђенерал Недић"?
Спада ли то у уметничке слободе, после овакве правоснажне пресуде?
https://www.youtube.com/watch?v=Fm461EBuFqo

--------Imas Britanca cuvenog koji podrzavao Hil;era: Bernard So. Paimas nacisticke organizacije po Americi, iako nacisti nagrdjeni od strane sveta, pa imas da Fon Braun radio z anaciste, ali to niej bila prepreka da ga uzmu Ameri da im pravi raketni program.

Malo je to skakljivo sa nacistima...znas...:)

Nece oni da ti kazu neke stvari, ali po delima vidis da su mnogiam tolerisali.:)
Препоруке:
6
3
53 уторак, 23 април 2019 21:40
Zoran
Znate sta Amer prvo kaze kad cuje Hitler?

On hteo socijalu....

:)

To vama u Evropi isprali mozak...ovde se na njega malo drugacije gleda.
Препоруке:
5
3
54 уторак, 23 април 2019 21:47
наравоученије
Владаће АВ дуго, дуго, јер је лош, а нисте ни ви бољи, смрадови потомака ОЗНЕ.
Препоруке:
14
8
55 уторак, 23 април 2019 21:52
Srbin
Znači nakon brzog strahovitog sloma Kraljevine Jugoslavije 1941. godine, srpski živalj našao se u jednim od najtežih trenutaka u svojoj dugoj istoriji. Srbima je pretilo totalno istrebljenje i brisanje sa mape sveta. Srpski nacionalni korpus je nakon razbijanja Kraljevine Jugoslavije bio razvrstan u nekoliko okupacionih zona, u NDH je bio u ostavljen ustašama pod nož i tu je bio u najstrašnijoj situaciji, ustaše su za svo vreme trajanja monstruozne NDH poklali na stotine hiljada srpske dece i civila, u Srbiji srpski narod je bio podeljen na još nekoliko okupacionih zona, na jugu je ostavljen Arnautima pod nož, na istoku Bugarima pod nož, na severu Mađarima i Nemcima Folksdojčerima pod nož, ono malo "Srbije" koja je preostala bila je ponuđena Srbima kolaboracionistima na upravu, bilo je uzmi ili ostavi, ako ne uzmeš biće Jasenovaca i u Šumadiji, ako uzmeš sačuvaćeš srpski živalj od totalnog fizičkog nestanka. Đeneral Nedić se odlučio za ovo drugo. Đeneral Nedić je to morao da uradi.
Препоруке:
26
12
56 уторак, 23 април 2019 22:10
BojanM@Keserovic
Da,ali je on i dalje saradnik Nemacki.Pazi Nedic je bio i sam svestan u sta ulazi .Polozio je po njegovim recima ,parafrazim svoj obraz za opstanak,kakav takav Srbije.Nazalost to ga ne abolira.
Sam znas i da ga je blazenopocivsi djeneral Mihailovic osudio kao kvislinga.Za one koji ne znaju mislim ,da su po zakonu o sudovima Kraljevine Jugoslavije u vreme ratnog stanja vec pukovnici mogli da imaju ulogu suduje.Ako nisam u pravu za visinu cina neka me neko ispravi.
Препоруке:
8
12
57 уторак, 23 април 2019 22:11
Đorđevic F.
Pozdravljam odluku. Među osudama vlasti nakon II svetskog rata mnoge jesu sporne, nema sumnje, ali ne i sve! U ratu je bilo i pravih kolaboracionista koji su apsolutno zaslužili da budu osuđeni. A predsednik marionetske vlade za vreme okupacije je u najmanju ruku na samom vrhu liste takvih. Proces rehabilitacije je poštena i neophodna stvar, a na sudovima je da pravedno procene gde za nju ima mesta, a gde ne. U ovom slučaju - verujem da je odluka bila apsolutno ispravna.
Препоруке:
21
18
58 уторак, 23 април 2019 22:12
BojanM
Bravo Zorane,napokon neko ...Dace Bog da nas bude i vise.
Препоруке:
3
6
59 уторак, 23 април 2019 22:15
BojanM@Dragan
Nema bato dva pokreta.Partizani su paravojska ,a mi regularna u svetu priznata Vojska Kraljevine Jugoslavije.
Препоруке:
16
7
60 уторак, 23 април 2019 22:22
Keserovic
@Srbin

Od prilike, s to sto je prvi put odbio. Tek kad su mu svabe nacrtale sliku Srbije izdeljene na okupacione zone ustasa, balista i bugara nevoljno je pristao... Ali, moraju da se prave vestacke paralele tipa "To je kao da rehabilituju Pavelica..." i slicne fekalije, potomaka oslobodilaca Senjaka i Dedinja... "Aca,srbin" je samo logican epilog negativne selekcije od 1945. UCITE SVOJU ISTORIJU SRBI!
Препоруке:
19
5
61 уторак, 23 април 2019 22:30
Овако је било
Srbin
Srpski nacionalni korpus je nakon razbijanja Kraljevine Jugoslavije bio razvrstan u nekoliko okupacionih zona, u NDH je bio u ostavljen ustašama pod nož i tu je bio u najstrašnijoj situaciji, ustaše su za svo vreme trajanja monstruozne NDH poklali na stotine hiljada srpske dece i civila.

Зашто су четници у Вранићу клали невине србе ?? Масакр у Вранићу је било масовно убиство 67 цивила у селу Вранић 30 km од Београда, које су током ноћи 20/21. децембра 1943. убили припадници Првог батаљона Посавске бригаде Авалског корпуса ЈВуО (у народу још позната и као Вартоломејска ноћ надомак Београда).[1] Подељени у три групе, четници су извршили покоље у 14 кућа у селу чији су поједини чланови били сумњичени за одржавање везе са партизанима. У свим кућама побијени су сви укућани, осим петоро који су случајно преживели.

Овај масакр био је најмасовнији у низу децембарских покоља на територији Авалског корпуса ЈВуО.
Препоруке:
25
11
62 уторак, 23 април 2019 22:53
слава му!
Ђен. Недић је био јунак из Великог рата, и био је невољни, свесни колаборациониста у Другом. Али, упркос томе, треба да има споменик на којем би писало: Колаборациониста због савести који је спасао Србију и стотине хиљада Срба.
Без њега и његове СВЕСНЕ, несебичне жртве вероватно не би било данас Србије и Срба.
За разлику од комуниста, који су побили стотине хиљада Срба и уништили Србију као земљу, нацију, културу, и уназадили их за пола века, од чега се још опорављамо.
Управо имамо на власти човека који влада на комунистички начин.
Препоруке:
26
18
63 уторак, 23 април 2019 22:54
Srbin
Da Keseroviću upravo to, to upravo i ja hoću da kažem. Ludački je porediti Nedića i Pavelića naravno, to su dva potpuno dijametralna čoveka, dodirnih tački uopšte nemaju, to je najobičnija komunistička izmišljotina i jedna od najgorih laži koju su oni izmislili. Đeneral Nedić je bio okupacioni namesnik porobljene Srbije koji je na tu funkciju zaista nevoljno pristao i to nakon što mu je jasno i glasno rečeno da od Srbije neće ostati ništa ako ne uzme tu funkciju, jer, prethodno su i princa Đorđa Karađorđevića molili da preuzme vođenje okupirane Srbije nakon što su ga oslobodili iz ludnice u kojoj ga je sramno njegova familija smestila, što je on kategorički odbio, pa je onda đeneral Nedić jednostavno morao da preuzme tu funkciju, da ne bi Srbija nestala sa mape sveta potpuno. Dok je Pavelić bio jedan deklarisani nacista hrvatski i monstrum kakvog ova planeta do tada videla nije. Još će Srbi morati mentalno da sazrevaju ne bi li shvatili u kakvim zabludama su živeli celi vek nažalost.
Препоруке:
23
10
64 уторак, 23 април 2019 23:02
Srbin
@ Ovako je bilo

Iz kojih to komunističkih bukvara si mi prepisao? Ne možemo ja i ti polemisati na ovakav način. Moraš mi ČINJENICE pokazati, nemoj me izlagati besomučnoj propagandi bez dokaza, na to ne nasedam! Komunističkoj propagandi se moramo oštro suprodstaviti, decenijama nakon Drugog svetskog rata ta propaganda je nažalost velikoj većini Srba uspela da ispere svest i da ih natera da veruju u izmišljotine i laži na račun jedine legalne vojne formacije nakon sloma Kraljevine Jugoslavije a to je JVuO naravno.
Препоруке:
17
9
65 уторак, 23 април 2019 23:03
доследност
А шта је са онима који су после 1944. сарађивали са хрватским окупатором.
Препоруке:
20
11
66 уторак, 23 април 2019 23:04
Лудак Мики
Партизани су на власт довели Тита, а он је распарчао Србију и створио лажну црногорску и македонску нацију.
Препоруке:
23
10
67 уторак, 23 април 2019 23:08
Овако је било
Srbin
@ Ovako je bilo
Iz kojih to komunističkih bukvara si mi prepisao?


Против си комуниста Партизана. РАТКО МЛАДИЋ је комуниста,и носи петокраку. Па дали је РАТКО МЛАДИЋ као комуниста непријатељ Срба или је давао свој живот за Србе и Републику Српску. РАТКО МЛАДИЋ се Савезу комуниста Југославије придружује 12. фебруара 1964.год.
Шта је писало на кравати коју је Српски херој Ратко Младић носио у Хагу.
Приликом изрицања пресуде Ратко Младић носио је црвену кравату са логом Комунистичке партије Руске Федерације и комунистичким симболом комунистичке партије - срп и чекић.
Препоруке:
10
10
68 уторак, 23 април 2019 23:09
шта може отаџбина да уради за њега
Србија би за почетак морала наћи начина да надокнади губитак Недићевим наследницима.
Препоруке:
12
6
69 уторак, 23 април 2019 23:11
Мики
Лудак Мики
Партизани су на власт довели Тита, а он је распарчао Србију и створио лажну црногорску и македонску нацију.


Титов Устав из 1974.год. је био лош по Србију и Слободан Милошевић је 28 марта 1989.год. променио Устав Србије. Социјалистичка Република Србија је 28 септембра 1990.год. прогласила нови Устав који су између осталог промењени називи Републике и Аутономних Покрајина. Назив Социјалистичка Република Србија промењен је у Република Србија; назив Социјалистичка Аутономна Покрајина Косово промењен је у Аутономна Покрајина Косово и Метохија; а назив Социјалистичка Аутономна Покрајина Војводина промењен је у Аутономна Покрајина Војводина. Скупштина Србије је 28 марта 1989.год. изгласала усвајање уставних промена чиме је практично одузета аутономија дата Уставом из 1974.год.
Препоруке:
15
5
70 уторак, 23 април 2019 23:15
Srbin
@ Dragan

Ama kako je to đeneral Nedić brale "mogao da spreči" streljanje u Kragujevcu i Kraljevu 41-ve? Isuviše precenjuješ ingerencije kolaboracionističkog upravnika porobljenog naroda onako kako je to bio srpski tih mračnih dana!! Đeneral Nedić jedino što je od Nemaca dobio na ingerencije je da SAČUVA RED I MIR u devastiranoj i od svih ostavljenoj na milost i nemilost Nemcima Srbiji. U tim trenucima Nemci nisu imali vremena da se bakću sa razbijenom Srbijom jer su uveliko spremali da sprovedu u delo plan Barbarossa i bukvalno svaki vid pobune u Srbiji su SUROVO kažnjavali. Komunisti su upravo na taj način teško naškodili srpskom narodu, dizali su pobune u devastiranoj Srbiji a da nisu imali šanse za organizovaniji otpor, samo bi napravili probleme da bi se potom Nemci svetili surovo nad civilima srpskim. Đeneral Nedić je od Nemaca dobio te ingerencije, da sprečava divljanje komunista, time Nemcima praveći uslugu to je tačno ali i spasavajući srpske civile od surovih odmazdi.
Препоруке:
17
4
71 уторак, 23 април 2019 23:24
Srbin
@ Ovako je bilo

Aha dakle tako znao sam, dakle menjanje teza zar ne? Tipična komunistička škola kada god se nađete u tesnacu kojeg najpre sami sebi napravite. Koje veze ima general Ratko Mladić sa onim što sam ti prethodno odgovorio? Najpre mi to odgovori, a ako uspeš u tome onda mi kaži kakve veze sa đeneralom Nedićem i njegovim velikim naporikma da spasi što se spasti može u okupiranoj Srbiji ima ta tvoja priča o generalu Ratku Mladiću i njegovoj borbi? Osim toga, generala Mladića izuzetno cenim naravno, ali njegovu komunističku zvezdu na titovki ne podržavam, to nije srpski znak, nikada bio niti će biti, to je znak neprijatelja Srbije i Pravoslavlja, to je znak pod kojim je nestalo desetine možda i stotine hiljada srpskih rodoljuba nakon Drugog svetskog rata! To je ideološki znak podela i mržnje u srpskom narodu. Dakle generala Mladića naravno podržavam ali njegov znak na kapi ne, taj znak i ta zabluda je i njega i nas dovela u ovoj situaciji u kojoj se i danas nalazimo.
Препоруке:
17
5
72 среда, 24 април 2019 00:32
КВИСЛИНЗИ И ДЕЗЕРТЕРИ
Недић је дакле био помагач окупатора мада се као војник борио на фронту 6. априла 1941. како би спречио да Србија буде окупирана.
Тито и комплетно руководство Комунистичке партије – Кардељ, Бакарић, Кидрич, Ђилас, Ранковић, Лола-Рибар су за то време седели у усташком Загребу и посматрали како се сарадник окупатора Недић бори да Србија не буде окупирана. Није им падало на памет да се боре на фронту мада су сви осим Тита били војни обвезници. То се у целом свету зове бити дезертер.
Али они не само да су били дезертери него су до 22. јуна били и званично сарадници окупатора као огранак Коминтерне. И да Немачка није напала СССР не би им падало на памет да воде „ослободилачку борбу“. У War Time Ђилас отворено пише да су се комунисти борили за социјални преврат што неминовно има за последицу грађански рат. Али комунисте то није било брига. Сто Срба за једног Немца, братоубилачки рат четника и партизана, Србија без Срба... битно је било да се дочепају власти.
Препоруке:
28
4
73 среда, 24 април 2019 00:49
Разочаран у Окупациони суд у Београду
Дуго сам био у заблуди да се овде окупља елита. Ова полемика је показала да смо само недоучени, вишедеценијском пропагандном "науком" изманипулисани, а надобудни и препотентни у незналаштву. Такви смо лак плен страних завојевача и њихових слугерања попут Александра Вучића.

Мртвима се не суди. По правоснажној извршној пресуди умрлима у присуству власти суђење је могуће поновити. Онима пак, којима пресуда није ни изречена, а умрли су у току (попут Слободана МИлошевића), не следи рехабилитација, јер нема од чега, већ пост мортем аутоматско враћање свих грађанских права.

Све друго је незнање, бахатост, идеолошка острашћеност, глупост, или све заједно.
Препоруке:
24
6
74 среда, 24 април 2019 01:06
BojanM@ ovako je bilo
Samo znas za Vranic i naravno za nista vise.Da li znas koliko ste vi pobili cetnickih ranjenika.Ovo Vam je bila odmazda za to.Raspitaj se malo kod tih sto stalno pominju Vranic ,kako je pocelo.
I zapamti Vi ste ti koje je Hrvat zaglupeo da povedete gradjanski rat u Srbiji.
Na Cicin predlog da se otvori front u Hrvatskoj ,kategoricki je rekao ne.A dosao da zapali bratoubilacki rat u Srbiji.Sto ne pomogoste Srbima na Romaniji kada je Francetic krenuo na njih.Branila su Romaniju dva slabo naoruzana cetnicka odreda.Vi ste bili zauzeti pisanjem focanskim propisa odmarali i zezali se sa mladim partizankama.
Na Igmanu su Vas docekali Cetnici ,tada u Bosni nema jos zavade i podele izmedju Cetnika i partizana.Za zahvalnost su ih Vasi proleteri pobili.
Mogao bih da ti napisem knjigu o zlocinima partizana,ali Vasa indoktrinacija je takva da vi prosto niste u stanju da procesuirate cinjenice.
Препоруке:
14
3
75 среда, 24 април 2019 02:12
Катарина Крстић
Апелациони суд је ушао у историју, а богами победио је и предисторију: по први пут у свесном човечанству озаконивши и легализајући обрачун са идеолошким притвницима - бацањем кроз прозор. Колико год неправедна и незналачка, ова пресуда представља најбољу могућу прсуду коју су могли донети у овом политичком тренутку - јер - она отвара неслућене могућности за расплет српске историјске драме.

Ипак, да не буде неречено а према простору: Током 2. св. рата није постојала никаква Влада, постојао је Министарски савет на чијем челу је био М.Недић. Разлика није само у имену,већ у ресорима и надлежностима; па према томе ни он није био никакав премијер.Из штурих текстова јасно је да АС не зна ратно право, нити зна, нити примењује Хашке(и Женевску)ратне конвенције. Не кажем да би пресуда била другачија, доста зависи од самог предмета који нам је непознат, али су пракса и незнање црвених усташких судова трагично владајући и данас.
Препоруке:
8
6
76 среда, 24 април 2019 03:43
вук длаку мења, али ћуд никада
Гле чуда Апелациони суд није више "легло корупције и блуда", већ "народни суд"?
Неки су у старе дане постали већи верници од Патријарха, а неки комунисти, ако су икад ишта друго и били, јер требало је некако јавно трајати све ове године после Тита на овај или онај начин, свеједно?
Ваљда се "исплатило".
Препоруке:
8
3
77 среда, 24 април 2019 03:53
НАРАВНО@ КВИСЛИНЗИ И ДЕЗЕРТЕРИ
Сто Срба за једног Немца, братоубилачки рат четника и партизана, Србија без Срба... битно је било да се дочепају власти...и шта се до данас променило?!
Препоруке:
8
3
78 среда, 24 април 2019 06:28
Vlada1
Ako je Nedić sam rekao da je zalozio svoj obraz za spas Srba,zasto bi mi obesmišljavali to što je rekao - bio je svestan da je počinio izdaju.Pozivanje na to da je prihvatio izbeglice ne briše izdaju - šta je trebalo sa uradi,da ih ne primi? Sa Ljotićem je još jasnija situacija - on je,po svojim rečima svesno poneo krst izdaje.Ko smo mi da mu taj krst uzimamo.
Odakle nam pravo da izdaju aboliramo i time pravimo preduslove za novu?
Jedini regularni pokret otpora,jedina legalna antinacistička i antifašistička vojna formacija na tlu porobljene Kraljevine je bila JVO.Sve ostalo su ili partijske paravojske ili klasični kvislinzi koji su prešli granicu konvencija koje propisuju ponašanje legalnih uprava u uslovima okupacije.
Pravno gledano presuda je nezakonita.Istorijski - kriv je.
Ono što neki ne shvataju- gresi Nedićevi i Ljotićevi ne amnestiraju austrokomuniste za sve što su činili od 1919. do danas,a posebno ne za zločine nad Srbima u ratu i po reokupaciji Srbije.
Препоруке:
6
7
79 среда, 24 април 2019 06:43
Vlada2
Da je u gradjanskom ratu pobedila gradjanska,domaćinska,prava Srbija Nedić bi bio sudjen.Sigurno ni se cenila saradnja sa pokretom otpora,koje je sigurno bilo - veliki broj Nedicevih oficira je saradjivao sa "DM organizacijom" kako su je Nemci nazivalini mnogi su život izgubili zbog toga.Izmedju ostalih Milan Kalabić,Nikolin otac,kojeg je Gestapo ubio 1942. Jaka obavestajna mreza DM organizacije (Draza je inace bio obavestajac) i činjenica da su bili infiltrirani u drzavnu upravu,policijske snage itd. je primorala Gestapo da preuzme procesuiranje pripadnika DM ,dok je crvene procesuirala domaca policija.Dve trećine logoraša na Banjici su bili pripadnici i simpatizeri DM a Nemci su taj logor interno nazivali DM logor Dedinje.
Medjutim,Nedicu nije sudjeno upravo zbog toga a ne zato što je bio nevin i zato je presuda nemoguca - kako suditi mrtvog čoveka?Njegovo sudjenje bi momentalno bacilo svetlo na lazi koje su komunisti plasirali o DM.
Препоруке:
5
7
80 среда, 24 април 2019 09:38
Djordje
Ovde se postavlja pitanje da li je neko ispalio metak na Nemce.Moj zakljucak je da smo metak dobili mi,ali pri tom ne mislim na Nemce.Uostalom sve je to proslost i podlozna je raspravi,a sadasnjost kakva je.Ko sad vlada Srbijom;Potomak onoga ko ispali metak ili onog ko ne ispali ili oboje.Znam samo da ce od ove ni musko ni zensko stajati slika u zgradi vlade.Kakva je ona takvi smo i mi.
Препоруке:
0
7
81 среда, 24 април 2019 09:48
Босанац
Не видим ИЗДАЈУ код Недића. Ваљда би промјенио вјеру, националност, прешао у комунисте. Парадокс да му и данас суде исти. Видим издају Код Тита, Моше Пијаде, Кардеља..у новије вријеме Тућмана, Месића, Високих официра ЈНА, Орићуа, Харадинаја. Колико је убијено Срба од 45. - 1999. Њима се не суди, зашто и ко је жедан Србске крви. А суди се Србским "Обилићима" у свим одбрамбеним ратовима и данас дан. Багро комунистичка. Стаљин би вам позавидио.
Препоруке:
9
7
82 среда, 24 април 2019 09:53
Engleska pravda
Nedostojni likovi koji mogu da osude čoveka koji je spasio nekoliko stotina hiljada svojih sunarodnika a i nekoliko desetina hiljada Slovenaca, koji je za razliku od Broza prošao kao srpski vojnik albansku golgotu i solunski front i koji je za razliku od Pavelića odbio da pošalje srpske vojnike na ruski front.
Препоруке:
12
4
83 среда, 24 април 2019 10:11
Deda
Srbi još nisu odlučili načisto, jesu li bili na partizansoj strani ili na kvislinškoj. Tako će i za Kosovo trajati jedno 70 godina odluka na čijoj su strani.
Препоруке:
5
12
84 среда, 24 април 2019 12:19
елита је данас онај ко живи ко елита
Суде судије чије су деде и бабе носиоци партизанске споменице, а овамо је држава за национално помирење. Какво лицемерје. Кад буде једнако и једних и других у правосуђу чија је борба призната као антифашистичка, кад се и комунистичким злочинцима буде судило као и четничким и свим другим, е онда ћемо моћи да причамо о националном помирењу и да идемо даље.
Рече неко да је мислио да је овде на сајту елита, кад оно испаде да је само он елита и то она елита коју смо гледали протеклих 80 година.
Што би овде била елита, кад свако може да остави коментар?
Елита је ваљда у Апелационом суду, у Парламенту, у САНУ, на Универзитету. Елита је стуб и покретач сваког друштва. Они су толико заузети да ове баљезгарије немају времена читати. Каква елита такав народ.
Нашој елити је требало седам година да одлучи о захтеву за рехабилитацију Милана Недића.
Свако данас може бити квази елита, ако се потруди, али елита никад неће бити партијски суд, по мери једног човека и једне идеологије.
Препоруке:
7
4
85 среда, 24 април 2019 12:41
деда је опасан манипулатор
Јесте деда, Косово и цела српска историја се рачунају од доласка вас комуниста на власт 1945. године, једино ви имате право да у име народа кажете ко је квислинг, а ко је сарадник окупатора, шта су српски интереси и где се они налазе. Сваког дана, у сваком тренутку, све више "напредујете", толико да ће Србија ускоро остати без Срба док нас ви и комунистички правоверни Руси = 300 милијуна не ослободите из ропства, илузија и грађанштине.
Препоруке:
12
4
86 среда, 24 април 2019 13:11
Onaj
Takodje, umjesto mlacenja prazne slame - jes kriv nije kriv - svako iz svog ugla, bilo bi korisno uciniti nemoguce i otvoriti arhive te objaviti vjerodostojnu dokumentaciju o ucescu svih strana u zlocinima za vrijeme i posle rata, pa nakon prebrojavanja staviti svakoga na zasluzeno mjesto. Tek nakon toga, moglo bi se konstatovati da je srpski nacionalni korpus najvise bio izlozen genocidu na prvom mjestu od strane NDH, a na drugom mjestu od strane crvenih i to upravo na teritorijama i NDH ali i sire, na kojima su crveni i djelovali, kao i nakon njihovog dolaska na vlast. Sto se prije suocimo s tim, prije cemo i ozdraviti.

Ali ovo ce izgleda sacekati jos par stotina godina.
Препоруке:
12
2
87 среда, 24 април 2019 13:26
Onaj
Inace, citava ujdurma oko rehabilitacije je i pokrenuta kako bi bila odbijena, jer je ona jedan od stubova projekta relativizacije pokolja nad nama koji su sproveli Hrvati i muslimani u drugom svjetskom ratu. Drugi stub je navodni genocid u Srebrenici. Mi smo sami cementirali oba.

Ja vas ne bi' vise zadrzav'o, tj. gnjavio.Prijatno.
Препоруке:
11
1
88 среда, 24 април 2019 14:47
Бата
Што би рекао Данило Бата Стојковић тумачећи лик Ђенерала Недића: "Плаше стару бабу великим к.....".
Препоруке:
7
2
89 среда, 24 април 2019 15:56
тако је
среда, 24 април 2019 12:19
елита је данас онај ко живи ко елита
Суде судије чије су деде и бабе носиоци партизанске споменице, а овамо је држава за национално помирење. Какво лицемерје. Кад буде једнако и једних и других у правосуђу чија је борба призната као антифашистичка, кад се и комунистичким злочинцима буде судило као и четничким и свим другим, е онда ћемо моћи да причамо о националном помирењу и да идемо даље.


Баш тако!
Ми живимо у мутираном, али једнако антисрпском комунизму.
Препоруке:
9
3
90 среда, 24 април 2019 17:03
@Vlada 1
"Ako je Nedić sam rekao da je zalozio svoj obraz za spas Srba,zasto bi mi obesmišljavali to što je rekao - bio je svestan da je počinio izdaju.Pozivanje na to da je prihvatio izbeglice ne briše izdaju - šta je trebalo sa uradi,da ih ne primi? Sa Ljotićem je još jasnija situacija - on je,po svojim rečima svesno poneo krst izdaje.Ko smo mi da mu taj krst uzimamo."

Ако неко свесно жртвује своју част да би спасао другог онда је он светац.
Ако отац који нема другог начина да нахрани своје дете него да украде,онда он није лопов него светац. Само што многи то не схватају. То су они који би рекли - Шта ја ту могу. Немам паре да му купим храну, нећу ваљда ја да будем лопов да он не би умро.
Недићева величина и јесте у томе што је жртвовао своју част мада је знао да ће га многи које је спасао пљувати. И зато таквим људима не могу да суде овоземаљске судије по овоземаљским критеријумима. Односно могу да суде али њихове пресуде су безвредне.
Препоруке:
7
4
91 среда, 24 април 2019 17:11
BojanM@Vlada
Hvala ,cenjeni gospodine,hvala Bogu da jos uvek postoje ljudi koji znaju istinu,preko oceva i dedova.
A danas se ono sto mi pricamo decenijama vec moze i proveriti.Komunisti ce odgovarati za svoj zlocin,izazivanja bratoubilackog rata kao i saradnje sa svim srpskim neprijateljima.Dace Bog da deca komune pogledaju istini u oci i uvide laz dedova i oceva,pa tek onda da se IZMIRIMO i podignemo Srbiju.
Препоруке:
5
3
92 среда, 24 април 2019 17:42
@@Vlada 1
Да, онај ко свесно понесе жиг издајника да би спасао што више српских глава је антички херој а не издајник.
Препоруке:
7
4
93 среда, 24 април 2019 18:15
Звонимир Бгд
– Нека Срби сачувају овај споменик! Он ће научити њихову децу шта вреди независност једног народа, показујући им по какву су је цену платили њихови очеви. – Алфонсо де Ламартин у свом проласку кроз Ниш, када је видео Ћеле кулу.

Чак је и странац тада боље разумео српство и његову традицију него многи моји жалосни савременици који мисле да су прави Срби.
Српски народ је у свету познат као слободарски народ. По томе смо препознатљивији од свих околних народа. Ово слободарство има утемељење у нашој историји, а посебно у наслеђеној духовности која негује љубав према светој Слободи на сенима палих српских синова у борби против силника завојевача, ма колико да су моћни били. Синова као што је био Лазар. Као што је био Карађорђе, Синђелић и многи, многи други. Тада је Србија сачувала своју државност, а Срби своје постојање.
Идеологија "реда и мира" под оковима окупатора је губитничка идеологија. То је идеологија одумирања једног народа. Своју погубност показује и данас.
Препоруке:
1
2
94 среда, 24 април 2019 18:46
Звонимир Бгд
– Ви не полазите ни на италијански, ни на руски ни на француски фронт. Ви полазите у борбу против једног новог непријатеља, опасног, жилавог, храброг и оштрог. Ви полазите на српски фронт и Србију, а Срби су народ који воли слободу и који се БОРИ И ЖРТВУЈЕ ДО ПОСЛЕДЊЕГ. Пазите да вам овај мали непријатељ не помрачи славу и не компромитује досадашње успехе.

Овако је говорио својој војсци немачки генерал, фелдмаршал Аугуст фон Макензен пред полазак на српски фронт 1915.
Препоруке:
2
2
95 среда, 24 април 2019 19:52
Nisu uspeli nacistički zlikovci i kvislinzi. Neće ni američki fašisti i evroatlanske sluge.
Autookupatorski pronedićevski ološ postepeno gubi bitku.
Препоруке:
3
4
96 среда, 24 април 2019 20:11
Moša
Iz komentara se vidi koliko smo mi jedno beznadežno podeljeno društvo koje nema pojma gde ide,šta radi,gde je bilo i gde udara i shodno tome prolazi kako prolazi i plaća i tek će da plaća.
Препоруке:
3
2
97 среда, 24 април 2019 20:22
Срб
1.
Од свих „србских“ влада, после 1918. године па све до дана-дањег, влада Милана Недића је била најмање издајничка.

Јесте била квислиншка, јесте сарађивала са окупатором, али, што се Србства тиче, а са србског становишта, макар није била издајничка!

У поробљеној Србији, 1941. године, није ни могла боља и више србска влада ни у помислима да се створи.

Милан Недић је учино за Србство највише што је у даним приликама могао.

Да се, неким случајем, ђенерал Недић није прихватио тог веома сложеног и одговорног посла, Србство и Србија би били предати у руке највећим србским кољачима – хрватским усташама, балијама и хортијевцима.

Да се, неким случајем, ђенерал Недић није прихватио тог веома сложеног и одговорног задатка, питање је, да ли би и милион Срба преживело усташку, балијску и хортијевску кланицу!

Данас кроатофилија, усташофилија, југофилија и англофилија урла на сав глас: Ђенерал Недић је био квислинг и издајник, те стога не може ни бити рехабилитован!
Препоруке:
7
3
98 среда, 24 април 2019 20:24
Срб
2.
Претпоставимо, и рецимо, да је тако!

Но, шта ћемо, господо издајници и „србски“ изроди, са свим оним потоњим „србским“ владама, са „србским“ владама после ђенерала Недића па све до дана дањег?!

Ако је влада Милана Недића и била издајничка, то исто су и све потоње „србске“ владе све до дана дањега.

Како смо могли да рехабилитујемо све издајничке владе после ђенерала Недића, тако можемо рехабилитовати и владу Милана Недића; јер је у односу на све потоње владе, та Недићева влада, ипак, била најмање издајничка!

Где је ту логика и здрав разум?!
Препоруке:
6
2
99 среда, 24 април 2019 20:26
Срб
3.
Неке издајничке владе можемо да рехабилитујемо, а неке не можемо, или, пак, не смемо!

Ако ћемо по Правди и Праву, Милан Недић је – ма шта ми мислили или ма како год судили о њему – ипак, и упркос свему, спасао на милоне Срба од хрватско-усташког, балијског и хортијевског ножа!

Све потоње „србске“ владе до дања-дањег, нити су шта чиниле нити шта предузимале за спасавање Србства од усташко-комунистичких погрома.

И не само што ништа нису ни предузимале ни чиниле за спасавање Србства, већ су, штавише, још и сарађивале са душманима и вразима на сатирању и затирању Србства.
Препоруке:
7
3
100 среда, 24 април 2019 21:05
раја
Неким сарадницима окупатора подижу споменике, а овога неће да рехабилитују. Зашто је онај који је позивао окупатора за још бомбардовања и убијања мањи сарадник од Недића. Или садашњи властодржац.
Препоруке:
5
1
101 среда, 24 април 2019 21:33
Зашто су четници у Вранићу клали невине Србе?
Масакр у Вранићу је било масовно убиство 67 цивила у селу Вранић 30 km од Београда, које су током ноћи 20/21. децембра 1943. убили припадници Првог батаљона Посавске бригаде Авалског корпуса ЈВуО (у народу још позната и као Вартоломејска ноћ надомак Београда).[1] Подељени у три групе, четници су извршили покоље у 14 кућа у селу чији су поједини чланови били сумњичени за одржавање везе са партизанима. У свим кућама побијени су сви укућани, осим петоро који су случајно преживели.

Овај масакр био је најмасовнији у низу децембарских покоља на територији Авалског корпуса ЈВуО.
Препоруке:
3
9
102 четвртак, 25 април 2019 00:44
Vlada @@Vlada 1
Gledajte,teška je to priča i verovatno je tim ljudima bilo teško da donesu takvu odluku (mislim na Nedica i Ljotića) a njihove reči govore da si ipak bili svesni da je to što rade izdaja.
Bez obzira na pobude drustvo mora da osudi izdaju.Razlog - generalna prevencija.
Mozemo mi meriti ,centi pobude/motive izdaje ,kao što mozemo razumeti tog oca koji je ukrao da bi nahranio decu.Ali izdaja je izdaja a kradja je kradja.
Ako jednom opravdaš kradju,izdaju otvaraš vrata novim i novim.
Dakle,ne govorim sa stanovišta morala vec sa stanovista srpskog nacionalnog interesa ,interesa našeg drustva.
Sama presuda je nebuloza.Čovek je bio mrtav u vreme donosenja presude.To je kao kada bi sada sudili Titu za sve što nam je učinio.Pravno nemoguce - još od Rima.
Препоруке:
3
2
103 четвртак, 25 април 2019 08:38
Pih
Za Nedića se znalo ko je i koja mu je funkcija a četnici su za račun NDH ubijali Srbe partizane kako ne bi dizali pobunu na teritoriju NDH. O služenju rajhu da se ne govori.
Препоруке:
3
6
104 четвртак, 25 април 2019 12:47
Onaj
Ukoliko neko zaista smatra da su Srbi bili jedini narod u Evropi koji je u najnepovoljnijem trenutku po sebe morao za racun Engleza i uopste zapadnog liberalnog kapitalizma, olicenog u raznim tajnim, polutajnim,pa i okultnim drustvima, i njihovim najuspjelijim projektom - SAD, podici ustanak protiv zvijeri nacizma i fasizma(koji su posledica tog zla, kao i komuna uostalom), i time direktno izazvati Hitlera da dozvoli pokolj Srba, a koji su citavo vrijeme rata gorepomenuti ignorisali (ne bombardovase ustase i jasenovac-mehanizam pokolja, nego srpske nacionalne snage), onda ova tri nasa kukavca o kojima polemisemo - i jesu izdajnici. Onaj koji uspije da jasno saopsti Srbima da je sva ova agonija u poslednjih vijek-dva posledica jedne dugorocne istorijske neminovnosti koja svijet evo polako dovodi i na ivicu nuklearnog rata sa konacnim ciljem zapada-Rusijom, skinuce im oreol izdaje, i konacno Srbe pribliziti jedinom pravom savezniku koji njima tada nije bio dostupan-zarobljen Sovjetijom.
Препоруке:
4
3

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер