субота, 20. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Борба за душу антирежимских протеста, или може ли се Вучић рушити без Косова

Kоментари (41) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 петак, 12 април 2019 14:49
steva
..."А народ је једино што треба да се деси, све остало је испразни политички игроказ Курте и Мурте који је додијао свима осим двојици јахача."...
Препоруке:
106
5
2 петак, 12 април 2019 16:25
Дино Зоранић
Догодине у Призрену!
Препоруке:
99
4
3 петак, 12 април 2019 16:26
Аха
Добра анализа стања у подељеном српском друштву. Грађанске прозападне снаге само би да наставе Вучићеву политику "још брже јаче и боље" наравно са собом у обновљеној улози пре - ЕУ комесара. Њима то једино и смета, што нису ти они који одређују све уз наравно лукративне позиције и послиће који иду уз позицију продавача магле.
Зато је питање Косова кључно и било би добро да сви који не би да распродају Србију чак и када су неки од њих за режим, схвате да морају да разговарају међусобно. Окорели Вучићевци и самопроглашени кандидати за ЕУ "комесаре" нису из тог филма.
Зато је и добро да се догоди народ и све док се то не деси имаћемо распродају Србије нажалост.
Препоруке:
78
6
4 петак, 12 април 2019 16:42
Форевер Јанг
Без Косова се не може ништа ни рушити ни градити. Браво НИкола!
Препоруке:
107
5
5 петак, 12 април 2019 17:03
Војвода Јован Стојковић Бабунски
Сјајно господине Танасићу, изванредна аналаиза актуелних дешавања у Србији.
Препоруке:
85
2
6 петак, 12 април 2019 17:53
ZEMUNAC
Treba se PRIPAZITI od Vrhovnog komadanta,gdina Vucica,koji se proslavio bacanjem kamenica na protivnicke navijace i VULINA,saborca i priucenog ministra odbrane koji je salonski levicar,a VOLI diktaturu proletarijata,a sada su i bliski sa NATO paktom!S obzirom da SAD traze priznavanje KOSOVA,oni mogu da,prekonoci, uvedu,zbog nemira ,VOJNU DIKTATURU,koja,to je i sasvim jasno, i najvise odgovara njihovom shvatanju slobode i demokratije!SAD bi to podrzale,u zamenu za resavanje pitanja KOSOVA.ONI vole FASISTE u banana republikama.NASI prijatelji u VOJSCI i policiji,NA SRECU SU MNOGOBROJNI I NE TREBA IM DOZVOLITI,ovaj moguci SCENARIO!
Препоруке:
60
4
7 петак, 12 април 2019 18:07
тако
Одлично објашњено. Зато мене нема на протестима. Ја нећу да дам допринос томе да уместо Вучићеве булументе заседне нова антисрпска булумента. И заиста ми није јасно шта Анасоновић, Бећковић, Георгијев, Карановић, Вујошевић, Пантић, Трифуновићи, Маљевић и остала твитер квазиелита има против садашњег режима. Издаја КиМ, распродаја земље, посипање пепелом, накарадни антисрпски и противприродни закони...све што су они до 2012. спроводили Вучић је само наставио. И шта им није по вољи?
Препоруке:
70
34
8 петак, 12 април 2019 19:02
александар
У Србији је све сулудо. Буркеска. Вучићева власт се гради као "патриотска" а спремна је да призна "косову" те да сутра, ради "безалтернативног пута у "ЕУ"" пусти Српску низ воду.
Велика већина "опозиционих снага" (ДС, Ђилас, Трифуновић, Тадић, Анасоновићка), који су као против Вучића, такође баштине "безалтернативни пут у "ЕУ", а о нашем КиМ се изјашњавају кроз зубе, и неискрено. Лако се може претпоставити какву би националну политику водили када би били у прилици.
Друга Србија се потпуно поделила. Део ових издајника јасно подржава Вучића (Чеда, Чанак, Мићун, Лихт, Бисерко...). Други део (разни циркузанти Којо и компанија, професорчићи и новинарчићи другосрбијанци, Турајлићка, Теодоровић, Danasovci, Corax, Југослав Ћосић) су уз "опозицију". Иако Вучић заправо спроводи њихову политику.
"Највећи националиста" Шешељ, Печатовци,разни Радуни и слични као пудлице шене пред Вучићем и као "праве се" да не виде велеиздају.
Све у свему, циркус. Не зна се ко пије ко плаћа.
Препоруке:
98
8
9 петак, 12 април 2019 19:18
александар
За тако.
У мало речи, све сте савршено рекли.
Препоруке:
62
5
10 петак, 12 април 2019 21:15
Копка ме
зашто се не помиње Катанићева 15? Зар то не би било елегантно решење? И то добро решење?
Препоруке:
29
0
11 субота, 13 април 2019 02:14
Само слога Србина спасава
Без Косова и Метохије нема Србије.

Бранећи Косовце бранимо себе, потомство и српство.

Ако не одбраним друге, ко ће мене када наме дође ред?
Препоруке:
52
2
12 субота, 13 април 2019 02:34
70-годишњак
Утемељена аналитика, луцидно опажање, способност дистинкције и синтетичка моћ, врлине су и вредност аутора. Хвала у име моје и свеколиког српства.

Национална држава је још једини извор какве-такве демократије и свих исходећих дужности, слобода и права. Наш идентитет проистиче из породице и нације. Без њих престајемо да будемо личности; сводимо се на јединке подложне манипулацијама, на добровољне робове.
Препоруке:
55
3
13 субота, 13 април 2019 03:13
Драган, Катун /окупациона зона Темнић, Левач, ..../
Хвала Танасићу, и Уредништву на објави.

Бар неког да имам у ког могу да се закунем, јбт све оде у ...
Препоруке:
45
3
14 субота, 13 април 2019 03:14
Gordana
Odlicna analiza! Masovnost pokazuje i dokazuje da je narodu zaista prekipelo, da ne moze vise da izdrzava i trpi diktaturu i siledzistvo vlasti, da mu je svega dosta,... Tuzno je sto pravi program, ideja, resenje ne moze da nametne, probije blokadu zabrane i usmeri u pravom pravcu ovoliku pozitivnu energiju nezadovoljne mase. Izbor i zabrana govornika na skupovima govori sve o organizaciji. Zalosno je sto nije uspla da se afirmise prava ideja vodilja koja bi sigurno dovela do potpunog uspeha i smene ove siledziske izdajnicke vlasti, ali nebi dozvolila samo promenu licnosti u foteljama i nastavak pogubnog puta Srbije u kolonijalizam nedobronamerne Evrope i Amerike.
Препоруке:
37
3
15 субота, 13 април 2019 03:41
Zoran
Ja ne znam sto se mib po Srbiji uzrujavamo kad Srbi na Kosovu ne prace problem, cak su i u Tacijevoj vladi. Ne dizu oroteste protiv Vucica i Siptara. Pa necu ja da budem veci Kosovar od njih.
Препоруке:
5
40
16 субота, 13 април 2019 06:21
Ljubisa
Jedan od najboljih tekstova na NSPM. Da,dupli paradoks,u Skupstini imamo 90 ili vise odsto poslanika koji su pro- Nato I pro EU a moglo bi se reci I za prizvavanje KiM umotanog u foliju nekakvog 'razgranicenja'. Realno I pored ekstremno zestoke kampanje preko svih mogucih I nemogucih medija I dalje je najmanje 80% nas protiv Nato-a I jos vise protiv 'razgranicenja'. Isto se preslikava na proteste,glavnu rec vode oni drugosrbijanci koje ili bolje receno ciji stav najbolje opisuje glumac Trifunovic, - 'Kosovo je izgubljeno,pa eto,sami smo krivi sto smo ga izgubili,tu vise nemamo sta da trazimo,ali ja ga ipak ne bih gurao u UN I priznao dok to ne urade Kina,Rusija' I tako dalje.Eto,ti I takvi predstavljaju nekakvu alternative I ti vuku konce I vrebaju iz prikrajka,te Murte da uskoce umesto Kurte.Ni sam nisam pametan da kazem ili predlozim kako to da se promeni,koliko god naprednajci cuvaju paranoicno kontrolu nad svim I svacim tako I ovi cuvaju kontrolu nad protestima uz suflere iz
EU.
Препоруке:
44
3
17 субота, 13 април 2019 07:27
@aleksandar
Sve da je tako, tom logikom neće opozicija stići nigde.
Zato treba izvagati šta se odlaskom AV gubi i da li ste spremni na borbu ili ste i vi prirepak vlasti, šatro partriJote koje pljuvanjem po svemu upravo rade za sistem?
Drugo je pitanje šta narod stvarno želi? Da li ima iste poglede na NATO, istoriju, EU, Rusiju, Ameriku, liberalizam, kapitalizam, komunizam kao Vi?
Šta ako ga vođa poznaje bolje od vas?
Treće je pitanje šta vi želite i koliko ste spremni da ginete za svoje ideale kao u filmu Apokalipto na primer, ili kao na Košarama, ili ste idealista samo u toplom salonu - uvali se u otoman, reklo bi se al'je skroman, al' mi znamo Gedu...i njegove sledbenike koji su posle "crnog petog oktobra" samo promenuli košuljicu i prešli u Koštuničin DSS, a sad opet pomahnitali - šatro ruše AV?!
Препоруке:
6
24
18 субота, 13 април 2019 09:19
Posmatrac
Kosovo vise nije u Srbiji. To je cinjenica.
Vucic nepotrebno razvlaci laznu pozorisnu predstavu oko Kosova.

A protesti se ticu svakodnevnog zivota svih gradjana.
Gradjani traze pravnu i uredjenu drzavu.
I odlazak lazova.
Препоруке:
5
55
19 субота, 13 април 2019 09:23
гандра
@александар...па добар исход би био да се власт и опозиција међусобно уништи, и онда да се формира влада националног спаса... звучи превише добро, али никад се не зна...одлична вам је анализа
Препоруке:
26
0
20 субота, 13 април 2019 09:30
Спиридон
Милина је гледати лепо подашишану траву, још лепше када војска стројевим кораком као један гази а најлепше је слушати када у хору сви као један запевају...
Читам недељни коментар који јасно каже
ко не мисли овако тај клевеће и лаже
људи без калибра и идеје
уфуравају нам истине црно беле
а ми бисмо хтели да будемо центар света
кинески синдром за многа љета
а ја...
ја немам дара
забрањено је да се одговара...
Нека је слава и хвала зато свим надлежнима, који се самопрегорно боре за ону једну једину могућу истину и да сви мисле како треба. Аферим и прашћајте мили...
Препоруке:
6
30
21 субота, 13 април 2019 10:00
александар
За непотписаног.
Ради Вашег обавештења да, спреман сам да гинем за отаџбину, ако треба. Био сам мобилисан 1999. и наравно да сам се одазвао позиву, мада ми распоред није био на КиМ у најжешћим борбама. Елем, нисам салонски националиста нити "прирепак власти" већ истински родољуб кога интересују само витални српски интереси, КиМ, Српска, промена образовног, медијског културног простора у нашој отаџбини и бескомпромисна борба против другосрбијанаца који већ дуго воде коло и уништавају биће нашег народа. Признајем да ме уопште не интересују тривијална питања тзв. "демократије", већ само национална.
У том смислу, не мислим да је решење да Курту замени Мурта због лошег стања "медијских слобода" и "демократије" већ мислим да нам треба национална патриотска власт.
И даље мислим да су већина Србаља патриоте и да би паметније било да се сви националисти удруже у једну колону и руше велеиздајничку власт без удруживања са Муртама који би наставили садашњу политику још "боље и брже".
Препоруке:
44
6
22 субота, 13 април 2019 10:22
Спиридон
@ субота, 13 април 2019 07:27 @aleksandar
Zato treba izvagati šta se odlaskom AV gubi i da li ste spremni na borbu ili ste i vi prirepak vlasti, šatro partriJote koje pljuvanjem po svemu upravo rade za sistem?

Тачан одговор је онај под б. али шта очекивати боље од оних који су до јуче држали Милошевићеве слике у новчанику
Drugo je pitanje šta narod stvarno želi?
Šta ako ga vođa poznaje bolje od vas?

Тачан одговор је да народ једино жели паризер, пиво и Вођу, а да тај и такав народ овај најновији Вођа у душу познаје, што је у крајњем збиру изродило оволику љубав према њему.
Treće je pitanje šta vi želite i koliko ste spremni da ginete za svoje ideale kao u filmu Apokalipto na primer, ili kao na Košarama, ili ste idealista samo u toplom salonu - uvali se u otoman

Опција два, напољу уме да буде ладно а и ветар уме јако да дува, док је унутра фино, топло и геострактички се може квалитетно заорати по небесима, Руси тамо а Кинези онамо...
Препоруке:
10
24
23 субота, 13 април 2019 10:43
@александар
управо тако!
Препоруке:
9
0
24 субота, 13 април 2019 10:46
Adam Jensen (1/2)
Kao tobož "oko Kosova se sve vrti i to je gorući problem ove zemlje". Jeste, ali je to gorući SPOLJNOPOLITIČKI problem ove zemlje. Mi imamo daleko veće unutrašnjopolitičke probleme koji zapravo ubijaju ovaj narod i državu od daleko više od pitanja Kosova.

Pa pobogu, jel nam EU i NATO kriv što:

- smo lideri po stopi smrtnosti od raka i broju pušača

- je neko protivzakonito zakopavao otrovne materije širom Srbije i zatraovao zemljište i vodu

- neko uveze tone pokvarenog mesa iz Brazila i ne odgovara

- nam svako iole ambiciozan i obrazovan beži odavde glavom bez obzira

- smo među najstarijim nacijama u Evropi

- što nam je stopa depresije među mladima (kojom se uzgred niko ne bavi) u samom evropskom vrhu

- nam se bolnice raspadaju

- su ljudi agresivni u saobraćaju

- ljudi masovno gledaju rijaliti

- narod ostao bez kičme i dostojanstva i prodaje se za crkavicu

- što nam se raspadaju zdravstvo i školstvo
Препоруке:
25
24
25 субота, 13 април 2019 10:53
Adam Jensen (2/2)
- što su nam mrtvi i korumpirani sindikati

- se ne poštuju zakoni

- ogromna količina različitih modernih društvenih pojava nije ni na jedan zakonski način regulisana

- smo mahom neprosvećen i infantilan narod, bez orjentacije, koji luta u tom ludilu i lagano nestaje (500.000 nas je manje nego 2012.)

....

Shvatate li sada, barem malo, poštovana gospodo, da nije Kosovo "gorući problem od kog sve počinje"? Shvatate li da od Kosova "gorući problem" prave samo naši vlastodršci zato što ne umeju (ili ni neće) da rešavaju neke od problema koje sam pobrojao?

Kosovo je samo jedan od problema, ali NIJE najveći. Ovaj narod i država propadaju i trunu pre svega zbog razloga koje sam pobrojao (i mnooogih drugih koje nisam) i time se treba baviti.

A sad neka me slobodno pojedinci nazovu "drugosrbijancem" i "autošovinistom" jer sam pokazao ogledalo i usmerio reflektor na STVARNE probleme ovog društva i države.
Препоруке:
27
28
26 субота, 13 април 2019 11:07
Београђанин
У три пред Скупштином!
Препоруке:
20
2
27 субота, 13 април 2019 11:23
Пера
E svaka ti je na mestu. Bravo.
Препоруке:
10
1
28 субота, 13 април 2019 11:59
Dejan
@Adam Jensen
Druže, nisi ti drugosrbijanac zato što ističeš prioritetne probleme, potpuno se slažem da je ostatak Srbije i te kako ugrožen u svakom pogledu. Ovde je puki opstanak u pitanju, a ne samo deo teritorije. Mi bismo bili mnogo srećniji srećniji da nam je Kosovo jedini i najveći problem.
Drugosrbijanci hoće još više ovoga što imamo, još više propadanja Srbije, još više rasprodaje, još više puzanja pred strancima i susedima...
Препоруке:
20
5
29 субота, 13 април 2019 12:47
Ромеј
Ма наравно, у овим тренуцима страшне велеиздаје земље, када актуелни режим сурово гази Устав ове земље и бесрамно пљује по достојанству овоме народу, најављујући некакво фамозно "разграничење" са Шиптарима које би правили на Копаонику, у тим тренуцима протествовати против тог актуелног режима а не ставити управо ову велеиздају земље је сумануто лош потез. Прво Космет па онда све остало наравно. Нема бољитка ни у чему ако нема државе наравно, а државе Србије неће бити ако нема Космета у њеном саставу. Надам се да ће организатори данашњег протеста бити довољно паметни да то истакну у први план, дакле да Космет ставе на врх протеста, ако њега сачувамо лако ћемо онда са свим осталим јер овај режим ће пасти не успе ли да изда Космет јер због тога га западни зликовци и подржавају наравно и не успе ли да испуни тај главни задатак који су им западне газде дали онда губи подршку од истих и пада сам од себе без да их ми уопште и морамо толико притискати. Значи Космет на првом месту и до победе.
Препоруке:
17
3
30 субота, 13 април 2019 12:59
александар
Ево нама Шпирице, са својих елитних висина, вероватно негде из "иностранства", како се својевремено хвалуцкао и пувакао овде. Прави племенити Србин посебног кова, избрушени дијамант такорећи.
Тја, у праву сте. Сви националисти који остављају коментаре су салонски, љубитељи Слобе (узгред, Слоба, против кога сам демонстрирао на свим демонстрацијама, а сада се кајем, је заиста био државник за ове шабане), "безјаци"...
Тако је Шпирице, нема никакве дилеме да сте ванвременски и ванкосмички паметни и изображени, далеко изнад других и да сте један од само неколико на овом земаљском шару (мада је Ваша граница васиона заправо) који све зна, у све се разуме и у "све се меша" како каже она стара добра реклама.
Тако је Шпирице, тастатура је ексклузивно само за Вас и можда још неколико Вама сличних. Након Ваших бравура и мудролија, просто ме стид и срам да се поново ухватим тастатуре.
Али напредоваћу, трудићу се да се променим, нећу га вала мајци више бити припрости патриЈота.
Препоруке:
14
3
31 субота, 13 април 2019 13:43
Posmatrac
Pozdrav komentatorima SPIRIDON i ADAM JENSEN !
Nisu botovi !
Препоруке:
1
13
32 субота, 13 април 2019 14:37
Спиридон
@ александар

Е мој синак, ниси ти ни прошао никада поред појма национализам, односно ти под тиме подразумеваш управо тог милошевићевског мутанта познатијег још и као патриЈотизам. Иначе колики је Слоба био државник се види из свих његових достигнућа на плану Срба преко Дрине и Срба на Косову, или ти где год да их је он бранио, тамо их данас има само у виду статистичке грешке, а како му изгледају сарадници са којима се играо државништва гледате сваког дана и сами, пошто су на власти. Међутим, проблем свих проблема је да је за вас патриЈоте државник неко као Вучић, само онај стари док је гуслао ону милошевићевско-вадикалску причу, држава је када је војска бројна а полиција бије издајнике, док је национализам мрзети све што није срБско и неправославно, тј свако ко тако не мисли је аутошовинистички другосрбијанац. Жао ми вас је, јер су вас све Титини удбаши и комитетлије учили да будете Срби и такви ћете нажалост заувек и остати, јер што се грбо роди то нико више не исправи...
Препоруке:
9
25
33 субота, 13 април 2019 14:40
Mali Djokica
Po meni, clanak je odlican. Nasa tragedija je sto od kralja Aleksandra i N. Pasica pa do danas nismo imali drzavnika vec politikante kalibra seoskih mehana.Za mene, na Balkanu, jedini drzavnik je bio Ataturk. Svi nasi danasnji ''politicari''bilo na vlasti ili u opoziciji nista nevrede. Oni nisu uspeli u zivotu pa zato zele da se afirmisu kroz politiku. Za nas, kao narod, to je katastrofa. Tacno je da opozicija bezi od problema Metohije i Kosova, jer nema resenja. Ona zeli samo vlast i nista vise. Zato ja na izbore ne izlazim. Vidimo se dogodine u Prizrenu.
Препоруке:
5
7
34 субота, 13 април 2019 15:57
Драган Р
@Posmatrač
Управо то што сте ви написали је тема коју је у свом тексту бриљантно обрадио господин Никола Танасић. Ви уствари не замерате Вучићу што хоће да преда (поклони) део територије Србије Шиптарима, већ што то не чини брже („Вучић непотребно развлачи лажну позоришну представу око Косова“). Ви директно и отворено подржавате најгрубље могуће кршење устава и закона своје земље, а са друге стране се наводно борите за правну и уређену државу? Да ли је такво нешто могуће у правним и уређеним државама? Уста су вам пуна демократије а овамо би били срећни да се један човек преко ноћи, у име свих нас, одрекне дела територије наше државе и то мимо законске процедуре (промена устава), институција система (Скупштина) и противно вољи огромне већине грађана ? Да ли је то ваша демократија? И у чему се то ви и вама слични, како написа господин Танасић „Случајни Срби“, разликујете од Вучића?
Препоруке:
20
1
35 недеља, 14 април 2019 06:50
Ах
@Драган Р
Управо тако Драгане, "неслучајни посматрачи" се праве да не схватају да се не би стало на отимачини Косова и Метохије, већ наставило са дезинтеграцијама и колонијалном пљачком, што је устаљени метод Вучићевих и њихових ментора са запада.
Има и наивних наравно који мисле "само још да дамо Косово па ће потећи млед и млеко". Тешке заблуде нажалост.
Вучић је само сирови и новокомпоновани "европејац" и то им једино смета код њега. Они би да се пљачка "у рукавицама".
Препоруке:
8
1
36 недеља, 14 април 2019 08:33
Бране
Честитке Танасићу, увек прочитам све што објави.

Вучић је загадио српске медије и манипулацијама српско Косово и Метохију гура у наручје шиптарима.

Смена Вучића (узурпирао све полуге власти, само не ради оно што је по Уставу Србије дужан да ради)строго је у вези са медијским амбијентом у Србији.Промена медијског амбијента у Србији (забагрило је) потрајаће јер су и ''кадрови'' у медијима огрезли.

Српски интелектуалци да се укључе у борбу лечења медија у Србији.Болест је у поодмаклој фази.
Препоруке:
8
0
37 понедељак, 15 април 2019 00:51
телетабис
Ако протествујемо и тражимо да се поштују Устав и Закони чему онда биштање проблема које нам је ова Луда направила?

Сада све више неки "душебрижни аналитичари" стално причају да морамо да мењамо Устав ко да је он поцепана смрдљива чарапа. Па Устав се не мења сваке године али мора да се поштује сваки дан.
Препоруке:
4
0
38 понедељак, 15 април 2019 18:15
Slavomir Srpski
Citiram: "При томе се не зна се ко овај народ више потцењује — режим, или опозиција. Режим мисли да је народу довољно показивати прстом на 5. октобар да би се поколебао у политичкој борби. Опозиција мисли да је 5. октобар нешто што може да их инспирише на политичку борбу. А народ је решен да 5. октобар не понавља, и то је још један став око кога постоји јасан политички консензус. Један део наших суграђана је управо стога одлучио да трпи зулум напредњачких кабадахија колико може. А други је одлучио да их овај пут руши паметније."

Potpisujem
Препоруке:
3
0
39 понедељак, 15 април 2019 19:19
неспојиво
субота, 13 април 2019 Спиридон


Поштовани Спиридоне, пролазите као и ја, тако Вам је то у Србији која је још у суштини комунистичко-јањичарска, комунистичко-патриотска, комунистички необразована и комунистички плитка.

Помислите да овде има патриота, кад оно све комуниста и брозовац, непријатељ Срба и савремене цивилизације.
Препоруке:
1
2
40 уторак, 16 април 2019 03:23
Zoran
понедељак, 15 април 2019 19:19
неспојиво
субота, 13 април 2019 Спиридон


Поштовани Спиридоне, пролазите као и ја, тако Вам је то у Србији која је још у суштини комунистичко-јањичарска, комунистичко-патриотска, комунистички необразована и комунистички плитка.

---------------

Ili: kako objasniti slepom od rodjenja kako izgleda zelena boja.
Препоруке:
1
2
41 недеља, 21 април 2019 22:57
J.M.
Cenim pisca ovih redova i redovno pratim njegove komentare u NSPM,medjutim ,cini mi se da je ovaj clanak previse optimistican i romantican.Vrlo je moguce da obe strane imaju podrsku istih centara moci sa Zapada i time mogucnost da autenticno narodno nezadovoljstvo zajedno sa patriotskim osecajima ima vrlo male sanse da iznedri bilo kakvu promenu bez da bude podrzano od nekog drugog izvora i finansijski i organizaciono.Naime,nije uopste jasno kako pisac ovih redova vidi resenje ovog problema?Kroz istoriju se ponavljalo da svako autenticno narodno nezadovoljstvo je moralo biti organizovano i finansirano od neke strukture jer u protivnom bi se brzo rasplinulo.U slucaju Srbije situacija je vrlo teska jer uz masovnu depopulaciju stanovnistva (iseljavanje i mali natalitet) zemlja je u polu-kolonijalnom ,ekonomskom i politickom, statusu.Jedini izlaz bi,mozda mogao da bude,organizovanje i diaspore koja bi donela program nacionalne obnove i potom rad na terenu da se pripremi za neke izbore ? ?
Препоруке:
0
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер