Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Platforma Prirodne Albanije

Komentari (29) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 petak, 02 oktobar 2009 03:48
Sidarta
Izvinjavam se NSPM-u i uvaženom čitalštvu ali - OVO je istorija?!!?
HA-HA...
Preporuke:
0
0
2 petak, 02 oktobar 2009 05:09
Sizif
Sada samo zamenimo u tekstu pomove Albanci, Albanija, Kosovo, Dukađini bla, bla, bla...sa pojmovima Srbi, Srbija, Kosmet, Republika Srpska i Republika Srpska Krajina. I dobićemo naš nacionalni program.
Preporuke:
0
0
3 petak, 02 oktobar 2009 07:18
Laza
Kakvu ovaj napisa bajku.
Preporuke:
0
0
4 petak, 02 oktobar 2009 08:25
Rodoljub
Jaoooo, kakvi zlotvori!

Provalite da 'ladno NIGDE ne spominju Srbiju, osim na jednom mestu u imenu Kraljevine SHS.

Toliko im se gadimo (a i ostali) da ni naše ime neće da prevale preko tastera!

Ma, ćeraćemo se dok je sveta i veka. Prirodno.
Preporuke:
0
0
5 petak, 02 oktobar 2009 09:23
Vladimir Čeleketić - Zambija
Onaj ko je napadnut ima dva izbora. Jedan je da se brani, drugi je da se povuče. Ako se povuče pre ili kasnije će biti suočen sa istom dilemom. Osvajač se ne zaustavlja sam. On se mora zaustaviti intervencijom onoga ko se brani. Tako je odkad je sveta i veka.
Ne treba imati uvid u ovaj tekst da bi se znalo da šiptarski politički program predstavlja direktnu opasnost za 4 države (da ne kažem nacije jer to ne bi bilo tačno). Jedini razlog zašto adekvatne odbrane nema već decenijama je nesposobnost i lični interes vlastodržaca.
Šiptari će uvek biti podržani od strane Zapada u ovom slučaju. Zapad zna da su oni najbolje moguće sluge na Balkanu. Srbija, Grčka, Crna Gora i Makedonija nemaju puno izbora. Ili će se suprotstaviti ili će, u krajnjem ishodu, nestati.
I ovde treba naglasiti još nešto što je jako važno, a što skoro niko ne pominje. Prihvatanje EU ideologije na Balkanu tj. otvaranje granica, je ravno samoubistvu. Granice se moraju utvrditi, ne samo na papiru nego i na terenu. U stvari, stvar će se trajno rešiti samo onda kada tretman albanskih državljana u susednim državama bude isti kao tretman izraelskih državljana u arapskim zemljama.
Preporuke:
0
0
6 petak, 02 oktobar 2009 09:39
Fosforni vatrogasac
- Prirodna Albanija teži transformaciji albanske nacije, od uloge vatrogasca na glavnog graditelja mira balkanskog regiona.

E baš da vidimo hoće li ovaj Memorandum stvoriti drugoalbance, njihovu Biserko, Čedu, više od 500 NGO, ... ili će za to nedostajati malo Soroš kvasca?
Preporuke:
0
0
7 petak, 02 oktobar 2009 09:47
brm
sasvim normalan i u uslovima ovako "moćnog" i "jedinstvenog" srpskog naroda realan nacionalni plan..što ga mi nemamo nisu nam albanci krivi.
Preporuke:
0
0
8 petak, 02 oktobar 2009 10:35
Konstantin V
Eto nama novih Balkanskih ratova...
Preporuke:
0
0
9 petak, 02 oktobar 2009 11:59
Polihistor
Savet mudraca! Nisam znao da je "savet mudraca" deo evropskog mentaliteta.
Preporuke:
0
0
10 petak, 02 oktobar 2009 12:13
Morton
Ljudi rade svoj posao.

Na nama je da ih sprecimo.
I da im jednom za uvek iz glave izbijemo ideju o velikoj Albaniji.
Preporuke:
0
0
11 petak, 02 oktobar 2009 12:54
list
Ovo nije nikakva bajka, i nije ništa novo. Oni imaju svoj cilj i sigurno će ga ostvariti ako im se niko, čiji su interesi ovim ugroženi, ne suprostavi. Zato što imaju podršku Zapada, cilj im je bliži.

Bilo bi zaista korisno kada bismo na NSPM čitali tekstove Milovana Drecuna. On bi o ovoj temi mogao podosta da napiše.
Preporuke:
0
0
12 petak, 02 oktobar 2009 13:43
roadrunner
Kao sto rece Morton, nema se tu sta cuditi - ljudi rade svoj pos'o. Ko je nama kriv sto mi ne radimo nas...
Preporuke:
0
0
13 petak, 02 oktobar 2009 14:17
Milan
Ne slazem se sa ovim tekstom! Sto sta mu se moze zameriti u istorijsko-cinjenicnoj osnovi. Ali dobro je da se pojavio, tera na razmisljanje!
Preporuke:
0
0
14 petak, 02 oktobar 2009 15:51
NaStraži
Remasterizovani Sami Frašari. Ali i ovoga svakako treba proučiti radi pripreme strateškog odgovora na to.
Ukoliko neko zna gde se može naći kopija knjige "Shqipëria ç'ka qenë, ç'është e çdo të bëhetë" tj. "Albanija, kakva je bila, kakva jeste i kakva će biti" na nekom nekavkaskom jeziku, molio bih da mi ostavi link. Uporno tražim, ali tu knjigu ni na engleskom ne mogadoh naći. Kriju je kao zmija noge, a bila im je polazna teorijska osnova ne samo iredentizma, već i kolonističkog ekspanzionizma, nacionalne ideologije (iliti "religije"), "moralnog" kodeksa i sl. Sve ostalo /(savremenije) potiče od nje. Treba ih, svakako, dobro proučiti. I onda smisliti odgovor.
Preporuke:
0
0
15 petak, 02 oktobar 2009 17:22
sasvim prirodno
Kako istinu govorili, tako im Bog pomogao!
Preporuke:
0
0
16 petak, 02 oktobar 2009 21:17
Neofit77
Najači je deo kada priča o osllobodilačkom pokretu a zna se da je većina Albanaca u 2. sv ratu bila na strani fašista. Ovo je stari otomanski san Albanaca, zavijen u priču o Evropi, dok se ova poslednja glava otomanske aždaje na Balkanu ne smiri, dotle će uvek postojati opasnost od novih ratova. Na nama, Makedoncima, Crnogorcima i Grcima je da ovaj tekst imamo na pameti.
Preporuke:
0
0
17 subota, 03 oktobar 2009 12:27
Genius loci!
platforma!!!!!
hahaha,uhhhh!romanticno!
NIJE TI BILO DOSTA PRIRODNE ALBANIJE 50 GODINA!
dragi komentatori,
nemojte se uzbuditi,jer nemoze jedan covek da napravi platformu jedne citave nacije, i kao drugo svi albanci u jednu drzavu to je jako neozbilna misao,ako bi ga uopste misao nazvali!Ideja o prirodnom drzavom Albaniju zvuci jako prevazidjenom,kao i o sve ostalim prirodnim drzavama!A ako ovaj gospodin i koji jos drugi"Intelektualni Albanci" stvarno misle da naciju vode ovim putem onda "Blago albancima"!
kako bi mi objasnio ovaj mudrac na primjer;kako bi izgledao Skopje po njihovom planu?u koju prirodno bi spao? itd!
Za mene je vec sve u redu ako u EX-YU drzavice stvarno dodje do demokratizacije,onda to je vec prirodna albanija,prirodna srbija,prirodna crna gora, prirodna makedonija itd. Sve bi bilo vise nego prirodno!
Ovakve ideje mrzim,i me cine tuznim,jer od ovih ljudi koji ovako misle su nesvesni najveci neprijatelji same nacije- u ovome SLUCAJU albanske!
Ali znajuci da za balkance i male nacije, posebno za Albance i historijsko i u danasnjicu drugi stampaju buducnost,nije se seriozno baviti sa ovom gospodinom!pa jer zna ovaj covek da on i njegov minister president dobili platu od SB( To vazi i za druge vlade regijona)! Pa koja ti je to drzava molim te?Uh zvuci to jako prirordno!!!

ps.NA STRAZI, molim te nemoj se baviti ovim glupostima jer ovaj N.Frasheri pripada vreme ROMANTIZMA i nema nista sa ovom zvanim KOCO DANAJ!!!ali,...
Preporuke:
0
0
18 subota, 03 oktobar 2009 13:28
Smiljanski
Nažalost,ovo je realnost,a čak osećam da se neko ovome i podsmeva.Lepo je sedeti u još uvek slobodnom Beogradu,i sprdati se raspadanju Srbije.Šiptari imaju cilj,i sa nama, ovakvima ga vrlo lako ostvaruju.Mnogi misle da bi priznavanjem Kosmeta rešili sve probleme,ali to nje tačno,jer oni idu dalje i polako osvajaju sve do Niša.Ilegalno kupju zemlju od Srba,koji su prinuđeni jer izloženi torturi,a većine njih vode žene da se porađaju po Vranju,Leskovcu,Prokuplju,da bi, u kasnejem periodu dokazivali da su to njihove teritorije.Istovremeno daju ogroman novac za lobiranje na zapadu,ali zato i mnogi Srbi rade za njih. Mnogi od nas finansiraju,nesvesno jednog od glavnih sponzora "Nezavisnog Kosova",Bedžeta Pacolija,vlasnika "OMV" pumpi.To samo Srbi mogu ,da svojim parama finansiraju svoju nesreću.
Preporuke:
0
0
19 subota, 03 oktobar 2009 20:13
AVAS
1. Arbanaški velikodržavni projekat nije za potcenjivanje i predstavlja veliku pretnju ne samo zemljama i narodima prema kojima ima pretenzije, već Balkanu u celini
2. Arbanaška percepcija teritorijalnih gabarita "Prirodne Albanije" nisu ništa novo, a sami Arbanasi smatraju da proističu iz opšteg, a posebno demografskog sunovrata njihovih suseda (prazni se teritorija za koju smatraju da ostaje prepuštena njima)
3. "Prirodna Albanija" u teorijsko-geopolitičkom smislu počiva na /fizičko/geografskom determinizmu, koji je razvio Nemac Fridrih Racel (kraj 19.veka), organicistički (biologistički) uobličio Šveđanin Rudolf Kjelen (delo "Država kao životni oblik", na početku 20. veka) i do ekstremno ekspanzionističkog smisla doveo Nemac Karl Haushofer 1930-1940-ih godina (zločinački konkretizovao Adolf Hitler). Ne svedoči li ovo dovoljno o "prirodnosti", "savremenosti", "evropeičnosti" arbanaških velikodržavnih ambicija?
4. Ideolozi "Prirodne Albanije" na više mesta pozivaju se na "nove geopolitičke realnosti", tj. pravi geopolitički timing za realizaciju projektovanih nacionalnih ciljeva. Ne može se reći da nisu u pravu. Ali, ako je nešto na Balkanu lako i brzo promenljivo - to je geopolitička realnost. Na žalost, primer je Republika Srpska Krajina.
5. Šta može da se učini? U ovom ternutku i kratkoročno - veoma malo. Ugrožene države pojedinačno - gotovo ništa. Možda samo da stvar pacifikuju, prolongiraju i razvodnje. Ali, jednom će moći (morati) neka vrsta zajedničkog anti-velikoalbanskog delovanja (AVAD) Srbije, Crne Gore, (BJR)Makedonije i Grčke, i to samo u dugoročno građenim uslovima i sa podrškom jedne ili više velikih sila. Ideja ne izgleda"/geo/politički korektna"? Onda ništa. Mirdita (tako se kaže?) za tridesetak godina na Krfu, u Prevezi, Janini, Vodenu (Edesi), Bitolju, Prilepu, Ohridu, Skoplju, Kumanivu, Vranju, Leskovcu, Prokuplju, Kuršumliji, Raškoj, Novom Pazaru, Bijelom Polju, Podgorici, Baru, Budvi...
Preporuke:
0
0
20 nedelja, 04 oktobar 2009 04:03
NaStraži @ AVAS - 1. deo
Tačno je sve što ste napisali. Ignorisanje njihovog nacionalnog ekspanzionističkog programa bilo bi krajnje istorijski neodgovorno. Pogotovu imajući u obziru empirijski aspekt celog pitanja. Ono zahteva temeljan i detaljan rad na proučavanju celokupnog teorijskog i praktičnog razvitka njihove nacionalne ideje. U grubim crtama, albanski ekspanzionizam bi se mogao gradirati u 4 etape:
1. kolonizacija - sporadično naseljavanje u okolnim mestima, kupovina imanja, 1-2 domaćinstva po naselju. Ekonomsko etabliranje velikih porodičnih zajednica. Faza je "miroljubiva". Podrazumeva dobre odnose i saradnju sa domaćim, ne-albanskim stanovništvom.
2. demografska ekspanzija - nepotrebno pojašnjavati. Faza, takođe, uključuje početak pritiska na ne-albansko stanovništvo da se iseli. Naseljavanje novih porodičnih zajednica (dvogeneracijskih, koje će se kasnije razviti u višegeneracijske). Takođe, podrazumeva i bezbednosne pripreme za treću fazu. Faza podrazumeva nasilje i zastrašivanje ne-albanaca.
3. rat - prvi sledeći oružani konflikt (globalni, regionalni ili inscenirani lokalni) se iskorišćava za brutalan progon i likvidaciju najvećeg dela ne-albanskog življa iz referentnog područja. Sredstva se biraju samo kriterijumima maksimizacije brutalnosti. Jedini cilj je jačanje straha i osećaja nesigurnosti kod ne-albanaca. Ovu fazu je moguće ostvariti isključivo ukoliko se stvore uslovi konstelacije albanskog nacionalnog interesa sa geostrateškim interesima jedne ili više globalnih sila. Takva konstelacija je ostvariva jedino u slučaju opadanja geopolitičkog uticaja jedne ili više sila na Balkanu, ili pak ekspanzije uticaja istih, gde je potrebno "načeti" stabilnost regiona (stvaranje "mostobrana").
4. brisanje - eliminacija i falsifikovanje (poalbanjivanje) svih istorijsko-kulturnih spomenika, svih tragova o postojanju nekog drugog etniciteta na referentnom prostoru, kao i postepena, asimilacija malobrojnog preostalog ne-albanskog stanovništva. Asimilacija podrazumeva miroljubiv metod, izuzev kod izričitih
Preporuke:
0
0
21 nedelja, 04 oktobar 2009 04:06
NaStraži @ AVAS - 2. deo
protivnika, pojedinačnih porodica, koje jednostavno bivaju eliminisane (primer starijeg bračnog para iz teksta NSPM – „Bez komentara“).
Na Kosmetu je 1998-99. reprizirana 3. faza, jer u Drugom sv. ratu nije dala očekivane rezultate, odn. prekinuta je i već 1948. je Kosmet vraćen u 2. fazu. Jedini razlog je taj što je KosMet bio „preveliki zalogaj“ zbog njegove, relativno velike teritorije i velike koncentracije nealbanskog življa. Već u martu 2004. Kosmet je ušao u 4. fazu (uništavanje spomenika kulture, pogrom nad preostalim nealbanskim življem, promena toponima i dr.)
Zapadna Makedonija je 2001. ušla u 3. fazu, koja je metodski modifikovana i prilagođena uslovima modernog konflikta i geostrateških trendova.
Jugoistočna Crna Gora je ušla u 2. fazu. Jug Srbije je na prelasku u 3. fazu. Region Vranja u drugoj. Karelija i južni Epir u prvoj, odn. drugoj itd. Da ne nabrajam više...
Treba naglasiti i to da je religijska pripadnost albanskog stanovništva podložna fleksibilnim promenama i isključivo korespondira religijskoj pripadnosti „velikih nacija“, na čiju dugoročnu zaštitu „računaju“. Svež individualni primer je konverzija Ibrahima u Petra Rugovu. Intenziviranje konverzije iz islama u katoličanstvo je počelo još u Drugom Sv. ratu, da bi danas imalo pun zamah. Navešću samo par karakterističnih nacionalnih religijskih konverzija:
a) iz kavkaskog politeizma u islam, u vremenu arapskog patronata.
b) konverzija iz islama u pravoslavlje, od seobe pod Đ. Maniakosom, radi obezbeđivanja patronata Vizantije, a potom Srbije.
v) konverzija u islam, koja je bila i najsveobuhvatnija (usled dugoročnog turskog prisustva), od dolaska Turaka u Srednji Balkan.
g) konverzija u katoličanstvo, koja traje od kraja pretprošlog veka, do danas.
* koliko je religijska pripadnost irelevantna za razvoj albanske nacije ilustruje primer iz Hodžinog vremena, gde su, u vrlo privremenom periodu, prihvatili ateizam, kada je bilo potrebno „dodvoriti se“ Staljinu i Maou.
Preporuke:
0
0
22 nedelja, 04 oktobar 2009 04:08
NaStraži @ AVAS - kraj
Da ne dužim više... Evidentno je da je njihov plan mnogo brižljivije kreiran nego što bi neko kratkovid i mogao uočiti. Stoga ga treba TEMELjNO proučiti i spremiti STRATEŠKI politički, pravni, ekonomski i, pre svega, BEZBEDNOSNI antidot! Svi navedeni procesi su REVERZIBILNI!
Takođe, treba proučiti baš te REVERZIBILNE procese, koji su dali rezultate i metodski ih prilagoditi uslovima 21-og veka. Jedan od uspešnijih je opisan u knjizi „Rat posle rata“, Dmitra Tasića, o slamanju iredentizma u periodu 1918-1921.


@ Genius loci

"Daleko je Beograd" ?!
Preporuke:
0
0
23 nedelja, 04 oktobar 2009 13:10
Genius loci!
@Na strazi,
hahah,OK!ali ipak mislim da Beograd nije bas tako daleko,bar u ova doba internet revulucije!!!
No,ostajemo na temu, kako izgleda Platforma ce se prevediti i na Srpski pa imacete priliku sve detaljno da studirate namere "albanske strategije", pa ne bi bilo problema da "pripremite kontra strategiju".

ps:a medju ostalom za neku "dobru SAVJET" mozete kontaktirati SANU,imaju jako dobro izradjenu strategiju i se pozabavali sa ovim stvarima prije sto se neko setio da stoji "Na strazi"!mislim da oni imaju jaka iskustva sa ovim stvarima,i naravno vec imaju gotovu tu "strategiju",ili su ga vec "revizirali" jer nije bila bas tako uspesna u ovi zadnjih godina!
Preporuke:
0
0
24 nedelja, 04 oktobar 2009 17:45
Sami
U vasim komentarima vidim samo mrznju prema Albanskom narodu. Ovakve prazne price na nekakav pan Albanski plan je u sluzbi protiv Albanskog naroda. Albanski narod tezi prema saradnji svuda gde zivi Albanski narod i to kulturna , ekonomska i politicka ne ulazeci u suverinitet okolni drzava. Svi narodi balkana teze prema Evropi pa ovakva antialbanska propaganda koju citamo u vasim novinama samo steti dorosusedskim odnosim. Molim vas da govorite o saradnji i o pozitivnjim iskustvima.
Napred zahvalan
Preporuke:
0
0
25 nedelja, 04 oktobar 2009 20:40
Rodoljub
Sami... sada i nikada više:

Vaš komentar je toliko neistinit da se ne sećam da sam skoro nešto tako otvoreno lažno pročitao ovde.

Kakvo, more, "neulaženje u suverenitet"? Pa, pre svega, sama mapa "velike Šćipnije" govori koliko ste "fina roba", tj. tolerantni i dobre komšije.

A što se tiče "saradnje i pozitivnih isustava" sa vama, od strane nas ih NEMA niti ih se sećamo, pa o tome nećemo nikada više ni pričati, a pogotovo ne ovde, na NSPM.

Vaši su zemljaci, rođaci i plemenski pretci metodično i pametno iskoristili nesposobne i kompromitovane Obrenoviće, Karađorđeviće, pa zlurade i iskompleksirane komuniste... a finalno i alave "demokrate", a sve u cilju da steknete sve ovo što sada imate u Srbiji, pomnoženo to u još barem dve države unaokolo Šćipnije.

Grke neću da vam spominjem, oni su vam još uvek veliki problem, srećom. Molim se za njihovo zdravlje i prosperitet Grčke, jer samo ona sprečava da vi ne zavladate Balkanom, uz pomoć SAD, EU i para od heroina.

Što se Srbije tiče, odavno ste je silovali i znamo, opet ćete, ako vam se pruži prilika. Ja vam obećavam da vam tu priliku neću opet pružiti.


Zbogom.
Preporuke:
0
0
26 nedelja, 04 oktobar 2009 22:00
NaStraži
@ Rodoljub

Pridružujem se obećanju
Preporuke:
0
0
27 ponedeljak, 05 oktobar 2009 10:47
Krajina
Albanski narod je jak narod, prilagodljiv i otporan; ako nastavi ovako jedinstven - pred njim je buducnost.
Srbi su star i slab narod, bez glave, a truo iznutra, nesposoban da opstane u okruzenju. Nestace i zamjenice ih zdraviji i otporniji.
Sta se moze, zakoni prirode su neumoljivi....
Preporuke:
0
0
28 ponedeljak, 05 oktobar 2009 12:13
NaStraži
@ Krajina

Socijal-darvinizam je teorijski prevaziđen, jer je doveo do dva svetska rata. U njima smo ga i praktično pobedili.
Čuti ga iz srpskih usta... zvuči samo kao apologija dželatu.
Ali Vi takođe uđoste i u semantički problem nerazdvajanja nemogućeg i neverovatnog. Napravite istorijski osvrt i svrstajte određene događaje iz srpske prošlosti u odgovarajuću kategoriju i vrlo lako ćete doći do zaključka da grešite.
Preporuke:
0
0
29 sreda, 07 oktobar 2009 20:03
Aca
Bolje je imati zlog brata nego ,,dobrog''komsiju kakvi su Siptari(sa izuzetkom onih koje su oni sami poubijali jer su zeleli da zive u miru sa svojim komsijama i onima koji su posteni ali moraju iz straha da prihvate stanje na terenu).Bez ikakvih(negativnih)predrasuda mojih licnih kao coveka samo poucen da je ;;istorija uciteljica zivota''a i moje iskustvo sa siptarima jer sam svojevremeno proveo dovoljno dugo godina u Prizrenu Carskom Srpskom gradu Cara Dusana sto mi je pomoglo da upoznam njihov duh i nacin razmisljanja kao i njihov mentalitet, ponavljam upozno sam i neke koji su dobri i kvalitetni ljudi ali za njh kao takve je bila strasna pomisao na vreme koje se tada naziralo a koje je sada nastupilo na Kosovu i Metohiji.Ukratko saveti starijih ljudi koji su me prilikom mojih dolazaka svojoj kuci savetovali:,,sine neveruj mu ni kad spava''su se obistinili.Ali nasa tragedija su NVO,uspavani i nesposobni politicari koji su tu da upropaste i ono vec postojece a kamoli da ucine nesto od koristi svome narodu ili pak sprovode ideje o napretku svoga naroda kako to cine Albanci sa Prizrenskom ligom.Kuku i jao nama jadnima sa takvim vodjama skupljenim s`klinca i konopca. U pamet se Srbi i uz pomoc Boga jedinoga i sto rece nas veliki prijatelj Dr.Arcibald Rajs:,,Srbi cuvajte se sebe samih ''
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner