Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Krivična prijava protiv Ivice Dačića

Komentari (81) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 četvrtak, 21 februar 2019 15:07
Slavomir Srpski
Svaka cast pavlovicu, svaka vam se pozlatila. Ima postenih ljudi u Srbiji i ova drzava ce ipak preziveti sve svoje izrode ljudske.

Posteno da im se sudi, po zakonu !
Preporuke:
257
2
2 četvrtak, 21 februar 2019 15:11
RS
Konačno! Bravo!
Preporuke:
235
2
3 četvrtak, 21 februar 2019 15:12
pesimista
ajde na robiju, kriminalci!!!
koje bi zadovoljsto bilo doziveti to, ali tesko,
nema ovde viska normalnih ljudi!!!
Preporuke:
146
2
4 četvrtak, 21 februar 2019 15:38
Ahe
Alal Vera majstore !
Kad vec nemamo institucije bar imamo postene i savesne pojedince - profesionalce.
Neka ostane zabelezeno!
Preporuke:
203
2
5 četvrtak, 21 februar 2019 15:48
Hrišćanin
Konačno da neko povuče konkretan potez. Gospodin Branko je pokazao hrabrost i stao u odbranu Otadžbine. Mnogi od nas bi trebalo da ga sledimo i da svi zajedno "zatrpamo" tužilaštva i sudove krivičnim prijavama. Naravno da će skoro sve biti odbačene ili odložene u ladice ali ostaće pisani (pravni) trag/dokaz da je neko reagovao, a imena sudija i tužioca koji će postupati po krivičnim prijavama će ostati upisana za vjek i vjekova. Jednom će kvislinzi pasti, a onda će biti suđeno svima koji počine veleizdaju, kao što je oduvek suđeno izdajnicima roda svoga. I da završim sa slavnim Njegošem: "Svak je rođen da po jednom umre, čast i bruka žive dovijeka." Pozdrav braći i sestrama sa NSPM kao i uredništvu.
Preporuke:
202
5
6 četvrtak, 21 februar 2019 16:06
gandra
bravo!!!
Preporuke:
147
1
7 četvrtak, 21 februar 2019 16:08
ZEMUNAC
KASNO JE REAGOVATI SADA.Zasto su SVI pustili,osim velikog patriote Gorana Jevtovica,da potpisu NEKAZNJENO BRISELSKI SPORAZUM!Ponovo tvrdim da je sve dogovoreno jos tada,pa i privremeni granicni prelazi!GORI IM POD NOGAMA,ne znaju KAKO DA ZAVRSE DOMACI ZADATAK!On trazi,na preskupim turnejama po Africi,i po dalekom Pacifiku,odbijanje priznanja nezavisnosti Kosova,da bi smiroio janost!A on SAM predao je,PROTIV USTAVA,SEV.KOSOVO!PA ko je ovde lud?A VELIKI VODJA,se sav upleo u kucine,daje silne isprazne IZJAVE,ali bez jasne IDEJE STA HOCE!U PREVODU bez sadrzaja!LEPO je americki ambasador U PRISTINI rekao da iskoriste sto je Vucic na vlasti.ZATO IH HITNO TREBA ZAMENITI!ULICA CE IM DOCI GLAVE!
Preporuke:
90
27
8 četvrtak, 21 februar 2019 16:12
Živana
Bravo!
Preporuke:
134
1
9 četvrtak, 21 februar 2019 16:34
Nista ne razumem
Odlican je Branko Pavlovic. Da li ce biti i prijava protiv Mucica? Ne bi bilo lose da se oformi jedan jak tim pravnika, koji bi svakodnevno podnosio krivicne prijave protiv rezimskih prekrsilaca zakona i Ustava? Po promeni vlasti, prekrsioci mogu odmah biti gonjeni i odgovarati, bez da se gubi vreme? A istovremeno mogu da odgovaraju tuzioci i sudije koji nisu radili svoj posao, vec su bili saucesnici rezimskih prekrsilaca?
Preporuke:
126
2
10 četvrtak, 21 februar 2019 17:02
Cmok Toronto
Koja je Kazna?Maksi svaka sledeća od 5 oktobra dok se ne osudi.19 god.28 god..Ih.Hvala.
Srbija je Kosovo.Svedok sam svog kukavičluka.Iskrenost je VERA koja junake stvara..Neko u Boga neko u $ a ja u PRAVDU za sve.
Preporuke:
69
2
11 četvrtak, 21 februar 2019 17:20
Sava Stariji
Gospodine Pavloviću,

hvala Vam i u ime svih nas koji delimo Vaše mišljenje.
Svako čast, neko je najzad trebao da pokrene stvari.
Sada treba dati medijske pažnje ovoj priijavi. A onoga koji o njoj odlučuje staviti pod lupu javnosti.
Preporuke:
143
1
12 četvrtak, 21 februar 2019 18:06
Ah
Bravo. Isto i protiv Vučića koj je sam izjavio da "krši ustav svaki dan".

Vreme je da se opozicija malo trgne i zatrpa tužilaštvo tužbama. Pa neka odbacuju - poenta je da se pokaže da imamo na vlasti prestupnike. Svakako će doći vreme u kome će i Dačić i Vučić doći do suda.
Preporuke:
111
3
13 četvrtak, 21 februar 2019 18:11
nebitan
Svaka čast majstore. Ovo je rodoljubiv potez, da iskorenimo više te bitange koje Srbiju vode u ponor samo da bi sačuvali svoju kožu i svoje bedne funkcije. Naravno, lakrdija od "našeg" sudskog sistema će za minut odbaciti ovu tužbu, proglasiće se nenadležnim ili već sa nekim drugim izgovorom, ali doći će nekad sloboda u Srbiju pa će ivica i alek sedeti pred sudijom. Ili će se to desiti, ili će ta dva nitkova pobediti i uništiti Srbiju pa više neće imati ni ko da im sudi.
Preporuke:
114
3
14 četvrtak, 21 februar 2019 18:29
Komunista Uvek
Ovaj potez g Pavlovica je revolucionaran u ovim uslovima. Njegov primer bi morali da slede svi posteni pravnici i advokati u Srbiji i da operu svoj "obraz" jer se bune i slozni su samo kad su oni ugrozeni, a radi se o prihodima koje ne zele da evidentiraju i placaju shodno tome porez. Gospodo advokati, vi ste na potezu. Pokazite se u svakom smislu: strucno, hrabro, odvazno....i na kraju kao ljudi.
Preporuke:
101
5
15 četvrtak, 21 februar 2019 19:06
Spiridon
@ Komunista Uvek
Ovaj potez g Pavlovica je revolucionaran u ovim uslovima. Njegov primer bi morali da slede svi posteni pravnici i advokati u Srbiji


Misliš pošteni pravnici i advokati, kao što je nekada u neka druga vremena bila poštena inteligencija...?! Da ti pomognem, u zemlji Srbiji je i dalje na snazi ono vaše revolucionarno pravo sa kote Tita-partija-omladina-akcija, ili što bi rekao svojevremeno najveći sin naših naroda i narodnosti, nemojmo se držati zakona kao pijan plota. Tako da mirno spavaj nano, nikada Dačić neće biti u zatvoru zaključan, odnosno u najgorem slučaju će da prođe kao drugarica Mira i sin joj Marko, što se “zlopate” u Rusiji sve krpeći kraj sa krajem a čak i za to su šanse ravne nuli...
Preporuke:
33
69
16 četvrtak, 21 februar 2019 19:21
Komunista Uvek
Spiridon,
Gospodine, mozete o Titu i socijalizmu da pricate sta hocete, ali cinjenica je da smo imali pravno uredjenu drzavu, da su svi zakonski sankcionisani bez obzira na partijsku pripadnost, da smo bili svoji na svome, nismo bili robovi, za izdaju drzave znalo se sta sledi itd. itd. A Mirjana Markovic i njen sin se ne mogu stavljati u kontekst Titovog vremena i socijalizma, naprosto zato sto je raspad sistema i zemlje zapocet posle Titove smrti. Socijalizam je imao mana i Tito, naravno, ali reci da je visepartijski sistem danas bolji, socijalizam proglasavati za utopiju i sl nebuloze moze samo neko ko ne razume sustinu sistema,zlonamerno i tendenciozno zbog samo licne koristi.Poznato je da je Hitler koristio visepartijski sistem u zemljama,pored ostalog,da zavadja narod,jer svaka partija zbog svoje zelje za dominacijom i vladavinom je potkazivala ostale pa cak i izdavala zemlju da bi se dokazala i bila prihvacena.Ima li slicnosti s ovim danas u svim zemljama i delovanaja SAD?
Preporuke:
61
15
17 četvrtak, 21 februar 2019 19:39
Marko M.
Stručno najgori, moralno politički najposlušniji kadar sedi u sudovima i tužilaštvima Srbije. Ne očekujte ništa povodom ove krivične prijave, posebno što će se Gljivica pozvati na imunitet. Izvinjavam se svima koji rade u sudovima i tužilaštvima časno svoj posao, i koji radno mesto nisu dobili preko veze.
Preporuke:
56
3
18 četvrtak, 21 februar 2019 19:59
budjavi
Bilo bi jos jace, da ADVOKATSKA komora podnese prijavu!
Pa da vidim tuzioca, sta ce da kaze !
Preporuke:
74
1
19 četvrtak, 21 februar 2019 20:23
Ima Srba
E, konačno sada možemo reći da ima ovde Srba. To je pravi pristup, gospodine Pavlovicu, ne kukati nego podnositi krivične prijave i preduzimati druge mere za sprečavanje veliizdajničkog delovanja ovog dokazano veleizdajničkog režima. Možda bi bilo potrebno tražiti i trenutnu suspenziju dotičnog sa svih fukkcija u periodu dok sud ne donese pravovaljanu presudu, kako isti ne bi počinio veću štetu i uticao na svedoke.
Preporuke:
82
1
20 četvrtak, 21 februar 2019 20:59
penzioner Cviko
Krivična prijava je kompletna, što se vidi ne samo po sadržaju već i pečat da je prijava primljena od strane zvaničnog državnog organa. Šta sada? Ako organ odbaci prijavu što je moguće, onda licima u državnim organima treba kazati da laganje nije pravo... I naravno, konkretno, izlazimo na ulice, ne smao petkom i subotom već svaki dan. Ima dovoljno penzionera, domaćica i nezaposleni za 24 čaasa protesta iz dana u da dok se stvari ne reše u skladu sa Ustavom i zakonima Republike Srbije. Nema kompromisa,nema sad će mo ovo, pa ono, direktno problem treba udariti u glavu.
Preporuke:
66
4
21 četvrtak, 21 februar 2019 21:24
VeMi
Veliko Vam hvala, Branko! U ime svih nas....!
Preporuke:
74
1
22 četvrtak, 21 februar 2019 21:42
Spiridon
@ Komunista Uvek
Gospodine, mozete o Titu i socijalizmu da pricate sta hocete, ali cinjenica je da smo imali pravno uredjenu drzavu...
Poznato je da je Hitler koristio visepartijski sistem u zemljama.
Po jedan to nije bio nikakav socijalizam, nego najobičnija diktatura u kojoj je jedan čovek i klika poslušnika oko njega vedrila i oblačila, sudila i presuđivala, otimala i davala, a ti očigledno nemaš pojma šta znači pravno uređena država ukoliko zaista misliš da je ono tada videlo i P, od pravne države.
.Drugarica Mira je od tih vaših tj Titinih, kao i drug Slobodan što je bio, a ovi danas su sve Titina duhovna dečica, odnosno ceo život gledam jedan te isti sistem u različitim verzijama, samo se svemogući Vođa koji se smeši sa svih ekrana i naslovnih strana menja sa vremena na vreme, sve ostalo je potpuno isto...
P. S. Ne znam zaista šta znači poznato je, to oko Hitlera i višepartijskog sistema, pošto za to prvi put čujem, ali dobro vi Titići i istina niste baš na ti...
Preporuke:
27
54
23 četvrtak, 21 februar 2019 21:56
Spiridon
@ Uvek komunista

Inače kada smo već tu kod teme kao fol pravno uređene Titine države, samo da se malo podsetimo upravo priče o Kosovu. Dakle u aprilu 1947 godine Titina delegacija u sastavu drug Edvard Bevc Kradelj i drugovi Simić i Popović u Moskvi sa Staljinom pričaju kako će se Kosovo pokloniti Albaniji. Da li je bilo kome od njih ikada dlaka sa glave zafalila za taj čin veleizdaje, prema kome je Dačić sa ovim razgraničenjem danas još malo pa sam car Lazar...?!! Da li je Stamboliću suđeno, jer je dao na poklon tj pripojio Leposavić Kosovu zarad par skupštinskih delegata više što mu potrebalo...?!! Kome je suđeno, onima koji su se protivili Ustavu iz 1974 ili onima što su ga doneli...?!! Tako da ja bih ćutao na vašem mestu a posebno kada se vodi rasprava o Kosovu...
Preporuke:
28
54
24 četvrtak, 21 februar 2019 21:57
Ah
Današnja "Politika" objavljuje članak - Profesor Ustavnog prava Petrov: Vučić ima legitimitet za pregovore

Znači pobediš na izborima i možeš da menjaš granice kako ti se ćefne i to još uz odobravanje profesora "ustavnog prava"????
Naša intelektualna elita je totalno izgubila kompas ako ga je ikad i imala.
Pravno načelo kaže da nepoznavanje zakona nije opravdanje za njegovo kršenje pa tako i ustava i kada je predsednik i ministri u pitanju podjednako kao i profesor.
Moraće mnogo šta da se menja u Srbiji da bi se uvela vladavina prava, ne samo vlast već i oni koji pravdaju njene zloupotrebe ako Srbija želi da ostane demokratska zemlja.
---
Naravno ovaj komentar nije prošao režimsku cenzuru u Politici. Moraće Srbija da menja i novinare a ne samo vlast i profesore ustavnog prava ako misli da preživi.
Preporuke:
74
2
25 četvrtak, 21 februar 2019 22:03
boriša
Branko je reagovao odmah posle izdajničke javne izjave ove naše bruke od ministra. Gde ste sada drugi advokati, udruženja. kancelarije da podržite Srpskog advokata patriotu da ga izdajnici ne slome???
Preporuke:
74
1
26 četvrtak, 21 februar 2019 22:35
Miki
Tako treba, dosta vala više izdajničkih izjava i namera! Aj sad da vidimo tužilaštvo i sudstvo šta će reći. Naravno, nema od toga ništa, al neka Pavlović redovno izveštava javnost o toku postupka, i nek se o ovome drži tenzija. To će u svakom slučaju biti još jedna rana na telu režima koja dugoročno donosi rezultat.
Preporuke:
69
1
27 četvrtak, 21 februar 2019 23:06
koga Broz degeneriše, taj ostaje degenerisan do kraja života
Komunista Uvek
Gospodine, mozete o Titu i socijalizmu da pricate sta hocete, ali cinjenica je da smo imali pravno uredjenu drzavu, da su svi zakonski sankcionisani bez obzira na partijsku pripadnost, da smo bili svoji na svome, nismo bili robovi, za izdaju drzave znalo se sta sledi itd. itd.

A šta si ti opljačkao i "stekao" za vreme Broza pa ti sad nevalja i gde si to bio "komunista" kada je još u Drezdenu "kpj" promenila političku orijentaciju u nacizam (nacional socijalizam) koji je vladao sve do raspada SKJ na 14 kongresu 1990 godine

U "uređenoj" državi zločinac Broz donese zakon da se Srbi podele u pet "državva" imisle tri "nacije", poubijaju svi Srbi protivnici Brozove nacističke okupacije i otme imovina Srpskim porodičnim zadrugama, a građane poubijau zbog kuća i stanova

Eno zločinac Broz i danas leži na opljačkanom imanju

Dokle god ima vas Brozovih degenerika ni Vučić ni Dačić a ni Šešelj nemaju problema sa glasačima
Preporuke:
35
62
28 četvrtak, 21 februar 2019 23:14
Pozdrav iz Rusije
Krivična prijava protiv Dačića, nego šta! Protiv njega se može pokrenuti nekoliko krivičnih prijava! On je sa nalogu zapadnih službi preoteo SPS i promenio njihovu do tada patriotsku i antikapitalističku politiku još dok je Slobodan bio živ! Zapadne službe i njihovi domaći igrači su to vrlo spretno uradile, namerno su izabrale čoveka koga Slobodan nikada nije voleo. Pa čak i na ovom sajtu piše nekoliko komentatora koji su imali mnogo veće pravo da vode SPS od Dačića.
Preporuke:
76
2
29 četvrtak, 21 februar 2019 23:18
"Panter"
B R A V O
Preporuke:
60
2
30 petak, 22 februar 2019 00:41
Zvonimir Bgd
Naravno, pozdravljam krivičnu prijavu advokata g.Pavlovića protiv ministra spoljnih poslova Srbije Dačića. Smatram da je osnovana. Ovim je g.Pavlović pokazao hrabrost i, verujem, rešenost da istraje.
Ne bih bio optimista kao neke kolege komentatori, jer je pravo (sistem normi u ustavu i zakonima države) jedno, a pravda ne tako retko nešto drugo.
Savitljivost državnog prava u pravcu nepravde nije odlika samo država sa diktaturom. Ova pojava postoji i u pravno najuređenijim zemljama. Postoje najmanje 2 problema koja se u praksi susreću: institucinalna nedoslednost i tumačenje prava (normi).
Institucionalna nedoslednost postoji u skoro svim državama sveta. To je ona pojava gde zakon počesto ne važi za vlastelu i istaknute bogataše, a dosledno se primenjuje na sve ostale. Zakon je, načelno, "isti za sve", tj. "svi su jednaki pred zakonom". Međutim, u praksi se to izvitoperuje. Korupcija i strah odnose svoj danak svuda, ne samo u Srbiji.
Tumačenje pravnih normi je problematika stručnjaka.
Preporuke:
35
1
31 petak, 22 februar 2019 01:11
brundalo
Kao dugogodišnji diplomata, neprekidno sam tražio, molio, da se pjevača iz Žitorađe smijeni. Pridružujem se podnosiocu krivične prijave, odnosno ako mogu naknadno da je potpišem i snosiću sudke troškove. Pozivam sve ljude dobre volje da je potpišu.
Preporuke:
64
0
32 petak, 22 februar 2019 03:27
Spiridon
@ Pozdrav iz Rusije
On je sa nalogu zapadnih službi preoteo SPS i promenio njihovu do tada patriotsku i antikapitalističku politiku još dok je Slobodan bio živ! Zapadne službe i njihovi domaći igrači su to vrlo spretno uradile, namerno su izabrale čoveka koga Slobodan nikada nije voleo

Ahahahahaha, pa ovo je šaljivi komentar godine i to bez razmišljanja. Šta kaže, antikapitalistička politika Slobodanovog SPS-a... Ahahahaha, bukvalno za rubriku Verovali ili ne ali zaista...!?? Znači da sam ja sanjao 90-te, kada je kojekakav titoistički talog sebi i praunucima napunio džepove. Gde vam je drug Radoman Božović, i drug Perčević, šta rade ti antikapitalisti danas, jesu li i oni bili podmetnuti drugu Slobodanu. Kada je Željko Mitrović napravio svoje milione, kada je Arkan bio strah i trepet a Karići organizovali balove u Hajatu. Ko je švercovao one cigarete i onu naftu, ko je zilione stekao dok je narod grcao u bedi...!?! Zapadne službe ili Slobodanovi čauši i kulovski šljam...
Preporuke:
22
38
33 petak, 22 februar 2019 04:39
Spiridon
@ Zvonimir Bgd
Institucionalna nedoslednost postoji u skoro svim državama sveta. To je ona pojava gde zakon počesto ne važi za vlastelu i istaknute bogataše, a dosledno se primenjuje na sve ostale.


To jednostavno nije tačno, odnosno institucionalna nedoslednost i korupcija postoje u značajnijoj meri jedino u autoritativnim režimima, koje gle čuda srBske patriJote naj-što-više do iznemoglosti obožavaju. Eno vam u Americi upravo u ovom trenutku je sudija u Floridi presudio da je Aleksandar Akosta trenutno Trampov ministar rada kriv, zato što je svojevremeno kao tužilac napravio mutan dil kojim je praktično oslobodio krivice bogataša DŽefri Epštajna sa debelim vezama u Vašingtonu, koji je inače podvodio maloletnice. Zamislite u Srbiji da se to desi sa Vučićeve čauše, ili da na primer u Rusiji neko pita skoro pa najbližeg Putinovog saradnika odakle mu ona vila, jahta, basnoslovno skupoceni sat, tj odakle oni milioni dolara njegovoj ženi na računu u Švajcarskoj...?!!
Preporuke:
9
38
34 petak, 22 februar 2019 07:50
penzioner Cviko
@ brundalo,
Mislim da nema potrebe za dodatnim potpisima. Dovoljno je da svaki dan, ljudi u što većem broju, izađu na protest. Mislim da je ovo najbolji potpis. Ako Vi potpišete, ne smeta.
Preporuke:
42
3
35 petak, 22 februar 2019 07:59
.
brundalo
Svako može zasebno , prepišeš i potpišeš.
Preporuke:
38
0
36 petak, 22 februar 2019 09:27
Mali Radojica
Spiridon je čovek mržnje. Njemu nije bitno da li su njegovi kometari izazvali negativne reakcije baš zbog neobjektivnosti i negativne energije kojom zrači. On uporno nastavlja da šalje utuk na utuk do iznemoglosti. Titovo vreme pamtim po mnogim dobri stvarima, ali po nekim lošim kao što je etiketiranje neistomišljenika. Spiridon se ljuti kad neko napravi šalu na ime koje koristi, ali zato se poigrava i sprda sa tuđim imenima (Tita, titići). Josip Broz je koristio ime Tito, a ne Tita, što je pežorativno i neprihvatljivo. Baška što takvo pisanje dovodi u sumnju Spiridonovu pismenost.
Preporuke:
48
7
37 petak, 22 februar 2019 10:21
Spiridon
@ Mali Radojica

Josip Broz je koristio ime Tito, a ne Tita, što je pežorativno i neprihvatljivo. Baška što takvo pisanje dovodi u sumnju Spiridonovu pismenost.

O Bogo dragi, moram li ovo svakih deset dana ponovo svakom Titinom patriJoti iz početka da objašnjavam...!? No šta je tu je... Dakle genija moj patriJotski, u zemlji Srbiji za razliku od nekih drugih okolnih predela sa istog govornog područja u kojima pretežno uspevaju kamenje, zmije i kvalitetni rukovodeći kadrovi, ne postoje nadimci koji se završavaju na slovo O. Pa tako Jovana ne zovu Jovo, već Jova, nije Milo već Mile, odnosno nije Simo već Sima. E tako su nekada Titini gejaci u zemlji Srbiji mislili da nije Tito, već je Tita, pa mu tako tepali od milošte. Posle je došao drug Slobodan, pa su zavoleli njega ludo i nezaboravno a posle 12 godina dosmanlijskog zuluma, došao im novi Tita, sveCki a naš...

P.S. Ako se gađenje prema titoističkom primitivizmu, koji je preko Slobe došao i do Vučića zove mržnja, taj sam...
Preporuke:
11
43
38 petak, 22 februar 2019 10:28
Spiridon
@ Mali Radojica

Njemu nije bitno da li su njegovi kometari izazvali negativne reakcije baš zbog neobjektivnosti i negativne energije kojom zrači


Istina ume da bude bolna kategorija, a posebno kada su Titini piJoniri u pitanju, što su od bratstva i jugoslovenskog jedinstva, sada postali naj-što veće može biti SrBende i grandiozni zaštitnici prava. Gde je to pravo bilo kada su neke prošle vama drage Vođe vladale da vas čovek pita...!?! Zato i jeste Srbija tu gde jeste, jer se od 1944 godine pod državom ne podrazumeva da postoji uređeni sistem, nego da imaju ti tenkovi i ta vojska, i da policija bije ko ne valja. E dotle ste vi gospodo moja stigli sa državom i ni makac dalje a sada se kao čudimo odakle Dačić da se ovako ponaša...
Preporuke:
9
39
39 petak, 22 februar 2019 10:35
Dragan.S
Hvala vam.
Preporuke:
41
0
40 petak, 22 februar 2019 12:09
Konobar
Liberalni intelektualci u Srbiji rade za imperiju.Srpski intelektualci u Srbiji rade za Srbiju.

Probni balon (toplo-hladno) pušten, Dačić ga startovao i pazite sada : na scenu stupaju liberalne gnjide u Srbiji.Pratiti i praviti spisak ko će sve javno da odobri i Vučiću i Dačiću da su u pravu to što rade.Biće tu i sudija iz ustavnog suda i...ko sve orkestrirano.Prvoborci, duše prodane.Već dali kožu na šiljak.Bagra.
Preporuke:
48
1
41 petak, 22 februar 2019 13:04
nenad
Svaka cast Dacicu.
Svaka cast Vucicu.
Narod hoce razgranicenje!
Preporuke:
4
54
42 petak, 22 februar 2019 13:35
Rade Neimar
Ako pravda konačno zaživi, optužba za veleizdaju neće mnogo potresti Dačića jer će već sedeti u zatvoru zbog koferčeta i svega povezanog sa tim. A veleizdaja je način razmišljanja vladajuće garniture koja ima podršku većine koja izlazi na birališta. E, to je tragično.
Preporuke:
33
1
43 petak, 22 februar 2019 15:03
Mali Radojica
Moja pokojna baba je imala mnogo unuka i trudila se sve lepo da vaspita. Uglavnom je imala uspeha, ali poneko dete se uzjoguni pa uporno tera svoje. Tad bi baba uzdahnula i reka: "Gospode Bože, ja ga učim, a ono p.di!". Tako i Spiridon. Zalud mu objašnjavam da nema pravo da se sprda sa tuđim IMENOM niti da ga menja. A mrtvog Tita možeš da mrziš koliko hoćeš.
Preporuke:
32
7
44 petak, 22 februar 2019 15:31
Miroslav Đukić
Ozbilno i profesionalno sačinjena krivična prijava. Nijedan tužilac je ne može i ne sme olako odbaciti!
Preporuke:
38
0
45 petak, 22 februar 2019 17:05
marinko
Spiridone svaka Vam je na mestu.
Preporuke:
6
30
46 petak, 22 februar 2019 17:07
Spiridon
@ Mali Radojica
Zalud mu objašnjavam da nema pravo da se sprda sa tuđim IMENOM niti da ga menja. A mrtvog Tita možeš da mrziš koliko hoćeš
Pa sad, to mu kao bio nadimak a ne ime i tako ga u zemlji Srbiji zvali a inače hvala na pitanju, Tite i Titića se gadim i prezirem od kako znam za sebe. Avaj za razliku od vas Jugoslovenčića i piJonira, ja nisam imao taj jedan razvojni put Bore Šnajdera sa okretanjem ćurka naopako, odnosno kakav sada takav i nekada. Ne mogu svi kao vi, prvo drugovi samoupravljači, poštena inteligencija, bratstvo i jedinstvo, suzbijajmo negativne pojave drugovi, a onda preko noći na levo krug pa u dve kolone posle 8. Sednice. Pa jedni postadoše XXL pravoslavne SrBende do TokiJa, a oni drugi opet samo EU, samo graDŽanerstvo, pa kao danas tužimo Dačića, bravo tako je, genijalno. Sada ste se setili prava, posle osamdeset godina bezakonja, ispiranja mozga i jednoumlja... Sada...!?! E sada uživajte u čorbici koju ste skuvali, taman vam se ukrčkala kako treba...
Preporuke:
10
26
47 petak, 22 februar 2019 18:21
Nikita Panin
To Majstore!
Preporuke:
21
0
48 petak, 22 februar 2019 18:56
Dragoslavić
Hvala Branko! Ima li načina da se peticijom potpisima podrži pomenuta tužba?
Preporuke:
28
0
49 petak, 22 februar 2019 19:33
Pozdrav iz Rusije
@Spiridon

Ukoliko ste iole džentlmen onda ne treba na tako pritivan način da razgovarate sa jednom damom. Dobro ste me iznervirali i čak ste mi podigli pritisak. Pošto sam upoznala Mirjanu Marković i znam da ona čita komentare na ovom sajtu, zamolila bih vas da budete pristojniji. Željko Ražnatović nije bio kriminalac nego čovek države koji je vodio računa da kriminalci ne budu ono što bi hteli zakoni džungle i zapadne službe. Ove druge su još početkom 90-ih ušle u Voždovački klan, srećom to je presečeno. Zato je njegovo ubistvo 2000. bio jedan od koraka nasilnog rušenja Slobodana. Da je Željko Ražnatović ostao živ, ne bi bilo 5. oktobra. Dok je Slobodan bio na čelu Srbije, školovanje je bilo besplatno.
Preporuke:
21
10
50 petak, 22 februar 2019 20:07
siniša @ Komunista uvek
Znate šta smo mi imali.

Imali smo JNA.

To je bila ozbiljna sila koja je držala granice i ustavni poredak, kakav god da je bio. Drugo, to je bila zaista narodna armija i dan danas će svi koji su je služili reći da su ponosni na tu činjenicu.

Istina je da je bio preveliki i nepotreban uticaj partije, ali niko nije savršen. Ni sva kadrovska rešenja nisu bila ni opravdana ni dobra. Bilo je previše ključa.

Ali, kad zrelo razmislim koji je to bio faktor stabilnosti države, koji je to bio faktor razvoja, ( nabrojaću vam gradove koje je izgradila JNA, vojne stanove, mostove, aerodrome, ulice i slično, Split, Mostar, Novi Beograd, Zadar, Podgorica ) i videćete da je to to.
JNA.
Dok je bila bila je i država, kad je nje nestalo zbog ideološki postavljene linije komandovanja koja nije imala veze sa životom nestala je i država.

Sve teškoće i sve probleme smo rešavali zahvaljujući JNA.

To je to.
Preporuke:
14
8
51 petak, 22 februar 2019 20:24
penzioner Cviko,
Ova tema zahteva da se prati. Ne bi bilo dobro da se završi samo na našim komentarima.
Preporuke:
21
3
52 petak, 22 februar 2019 20:39
Mister X
Ne, ne; prvo preba krivicna prijava protiv drzavnog tuzioca. Ko je taj covek, i cime se uopste bavi?
Preporuke:
15
0
53 petak, 22 februar 2019 20:51
penzioner Cviko,
@ siniša @ Komunista uvek,

Da je JNA bila tako dobra i da su njeni oficiri radili u duhu i obaveza iz Ustava i zakona, ti isti ne bi ostali bez vojske i bez države. Kad ovome dodamo pohlepu kod radnog naroda, onda je jasno da JNA nije bila faktor mira, sreće i napretka... Ja sam sin oficira i znam da je još pedesetih godina u JNA bilo "korozije". I sam Tito je kazao da sam imao toliko oficira na početku rata, isti bi završio 41-ve a ne 45-te. Posle toga ustaške oficire je primio u JNA a Srbe polako eliminisao. Ovo je najkraći opis kako je došlo do raspada JNA.
Preporuke:
16
7
54 petak, 22 februar 2019 22:33
Komunista nedićevać
Šta niko ne objašnjava ljudima? Zbog prodaje RSK Sloba je platio glavom. Ništa bolje nije prošao ni Đinđić. Ostali su bili oprezniji za sada, i naprimer Koštunica se odrekao vlasti kada je shvatio da ga je zapad izigrao. Sa mukom slušam izjave lidera da je petog oktobra ušla demokratija u Srbiju čime se aboliraju predhodni izdajnici. Ljudi shvatite: demokratija nije izdaja zemlje i naroda!!! Bosle takve traume Srbe 100% čeka građanski rat.
Preporuke:
20
1
55 petak, 22 februar 2019 23:48
laži i falsifikati
petak, 22 feb siniša @ Komunista uvek
Imali smo JNA.
To je bila ozbiljna sila koja je držala granice i ustavni poredak, kakav god da je bio. Drugo, to je bila zaista narodna armija i dan danas će svi koji su je služili reći da su ponosni na tu činjenicu.


Ponosan!?! Tada, 1985/6 u vojsci, shvatio sam koliko je vojska trula, a i tadašnja država. Nacionalni nepravedni ključevi, ogovaranja, podmetanja, bežanje na bolovanje, krađa i sitnije diverzije, neodgovornost i prikrivanje loših pojava, u Hrvatskoj otvorena mržnja prema Vojsci ...
Navodno zbog rukovodstva i vojske je straćeno u beton za podzeman protivatomska skloništa, aerodrome i luke nekoliko desetina milijardi ondašnjih dolara, umesto u fabrike, puteve i železnicu. Milion radnika je otišlo u inostranstvo jer POSLA nije bilo već šezdesetih godina. Dobre fabrike su iz predratne JUgoslavije, samo preimenovane, a za nove su kupljene licence, pošto se gušilo preduzetništvo, one su zastarele. I sve je puklo na kraju.
Preporuke:
15
9
56 subota, 23 februar 2019 01:27
reagovanja
Da li ste primetili kako režimska bulumenta i njihovi "mediji" reaguju na svaku izjavu i gestu opozicije i obrušavaju se svom silinom ako neko kaže nešto protiv AV, ID i njihove klike. Ali na zvaničnu sudsku tužbu za najteži zločin veleizdaje nema reakcija. To oni, kao ignorišu, da ne bi skrenuli još veću pažnju na svoju izdajničku delatnost. Ali može se desiti da to dođe do nekog poštenog sudije, pa da vidiš bato frke i kako bi se dobro zamislili da li se veleizdaja isplati.
Preporuke:
20
1
57 subota, 23 februar 2019 06:34
Spiridon
@ Pozdrav iz Rusije
Željko Ražnatović nije bio kriminalac nego čovek države koji je vodio računa da kriminalci ne budu ono što bi hteli zakoni džungle i zapadne službe..
Ahahahahaha, pa vama sve bolje i bolje ide kada su šaljivi komentari u pitanju...!?! Šta kažete, gdin Arkan nije bio kriminalac već valjda skromni poslastičar i rodoljub koji je vodio reda o kriminalu u Beogradu. Uništili ste sve što god da ste mogli, unizili sve što je vredelo da bi neki šljam i društveni talog mogao na miru da krade, otima i onda sa punim džepovima glumi elitu. Vas je porodio gejački titoizam iz udbaškog krila, koje je sačinjavao klan Markovića koji je pobedio na 8. Sednici i od kojih posle nastaje patriJotska vlast, dok je od poraženog klana Stambolića opet nastala graDŽanerska opozicija. Sanjate tu neke zapadne službe i ostale babaroge, umesto sebe u ogledalu da pogledate i u zemlju da propadnete kakvo ste nepojamno zlo stvorili, kakve ste laži pričali ljudima. Evo uživajte, opet vaši na vlasti...
Preporuke:
11
12
58 subota, 23 februar 2019 08:05
Spiridon
@ siniša

Imali smo JNA...

Dok je bila bila je i država, kad je nje nestalo zbog ideološki postavljene linije komandovanja koja nije imala veze sa životom nestala je i država.

Hvala vam ali do neba vam hvala, jer ste tako predivno u svom komentaru pokazali gde je srž celog ovog zla i zašto je Srbija tu gde jeste. Upravo to primitivno i anahrono razmišljanje, po kome je država jednaka tome da imaju ti neki tenkovi, da je najbitnije uz to da ima policije koja bije i da ima neki svemoćni Vođa i njegova partija, nas je dovelo do Vučića danas. U normalnom svetu država znači uređeni sistem, gde je dobrobit pojedinca ono što je osnovna briga države a ne neke fantazmagorično-grandiozne ideje, i gde umesto Vođe postoji zakon koji je svetinja...
Preporuke:
9
8
59 subota, 23 februar 2019 13:32
penzioner Cviko
Mnogi su se okomili na "Spiridona", što govori na ne razumeju onu Ajnštajnovu teoriju relativiteta, po kojoj svi vidimo isti problem ali ga ne tumačimo na isti način. Ponekad potrefimo suštinu a nekad nam se samo čini da smo potrefili suštinu a ustvari nismo. Razlika je drastična. Dobro je da imamo mogućnost kazivanja različitih viđenja odnosno doživljaja o istoj stvari, jer se time približavamo pravoj istini. Narod kaže: "više ljudi više zna". Logika kaže, što imate više tačnih premisa konkluzija je tačnija. Opasno je da sa nekoliko tačnih premisa dođete do pogrešne konkluzije ubeđeni da je tačna jer je postupak razmišljanja bio tačan. Zato je dobro što imamo ovakvog "Spiridona". Jedan moj prijatelj je isti "Spiridon". Diskusija sa njim mi uvek da neku inspiraciju ili podatak zbog kojeg ili korigujem ili učvršućejm svoju sliku o pitanju koje razmatramo.
Preporuke:
6
3
60 subota, 23 februar 2019 13:52
lajavi krelac @ Spiridon
Jeri herr Spirice, ti baš voleš da kontriraš!? Ono jes da nije brez povoda, al tolko energije straćiti na gluposti drugih... Meni lično je premnogo mojih sopstvenih gluposti, a ti se još petljaš u gluposti drugih... Drugo, mogli bi divaniti o Miloševiću, koji JESTE započeo kao eks-Titić, ali on je PRVI među njima shvatio da je Nepomenik STVARNO umro, ali odatle, pa do Dejtona i 1244 dug put je pređen, obaška što je Zlobino lopovisanje u suštini bio maltene JEDINI način da se ima para za bilo kakvu spoljnu trgovinu u vreme SANKCIJA!? (Koje su DA PODSETIM, uvedene PRE IJEDNE GRANATE ispaljene na Sarajevo!?) Ili mislite li da su se Milan Stojadinović ili Rade Pašić možda MORALNIJE bogatili!? Msm, kad smo kod Amerike, oni imaju jednu vrlo znakovitu poslovicu glede bizMisa: "Ne pitajte me za prvih milion dolara, ostalo je bilo sve po zakonu!" Istina je verovatno mnogo kompleksnija u vezi tog GUBITNIKA (to je osnovna karakteristika Miloševića!), nego što sad eksplikujemo u krajnostima!? Toliko.
Preporuke:
8
7
61 subota, 23 februar 2019 14:37
Ma, je l' taj Dačić beše...
... Miloševićev portparol.

Pa, kako sad. Onaj - heroj, a ovaj - veleizdajnik.
Preporuke:
7
3
62 subota, 23 februar 2019 17:00
Onako usput
Ovaj hrabri i ozbiljni postupak g. Branka Pavlovića, protiv, naoko samo neozbiljnih, izjava visokog zvaničnika vlasti u Srbiji, potpredsednika Vlade i ministra SP I. Dačića, zaslužuje punu podršku i poštovanje. On predstavlja pravi signal uzbune medju oodgovornim i ozbiljnim gradjanima ove zemlje, na nesavesno i opasno ponašanje službenika sa vrha vlasti Srbije. Kršenje Ustava države prvo počinje na rečima a završava se na delima. Pošto su Ustavni sud i Tužilaštvo "zanemeli" još pre nekoliko godina, nadajmo se da će ih ovaj pokušaj savesnog pravnika Pavlovića pokrenuti da nastave da rade svoje Zakonom propisane poslove.
Preporuke:
19
1
63 subota, 23 februar 2019 22:24
Radoje
Sledeća krivična prijava protiv AV, koji ima toliko kršenja Zakona i Ustava, da se mogu podneti stotine.
Preporuke:
6
0
64 nedelja, 24 februar 2019 05:09
Spiridon
@ lajavi krelac

Dragi moj sarmice, drug Milošević je ceo svoj život bio samo mali titoistički aparatčik, kome je san bio da bude Tita umesto Tite a to što je za potrebe svoje lične varijante titoizma, umesto bratstva i jedinstva sa radničkim samoupravljanjem usvojio nekakvu nakaradnu verziju srpskog nacionalizma znanu i kao patriJotizam, nikakve veze nema. Eno vam danas Vučić Titića, koji je prvo sa šesnaest godina bio za Tita-partija-omladina-akcija, da bi sa dvadeset i kusur već živeo i umirao za granice Karlovac-TokiJo-Virovitica, a danas preprodaje Srbljima Vebera i protestantsku etiku. Koji je od njih dakle onaj pravi Vučić, ili su svi ravnopravni jer ih povezuje titoistički pogled na svet u kome ima Vođa, Vođa ima partiju, Vođa ima medije, Vođa je sve...!?! Ko je biračko telo Vučića danas, ko je bio biračko telo Miloševića devedesetih, ko je Titu obožavao pre toga...!?? Jedni te isti ljudi, primitivna rulja kojoj je država da ima vojske a sreća da ima salame u frižideru...!?!
Preporuke:
3
5
65 nedelja, 24 februar 2019 05:20
Spiridon
@ penzioner Cviko

Pa sad Spiridon vam samo objašnjava da se manete ćorava posla i jurenja kojekakvih babaroga sa propratnim oranjem po geostraktičkim nebesima, već da sebe same i svoju okolinu stavite pred ogledalo pa da vidite odakle sve počinje. Nisu vam zapadne službe, niti kosmičke sile krive za SNS poverenika u Surdulici koji je tamo Bog i batina, ili za to što država sa velikim D ne postoji u najmanju ruku od 1944 a ko je bilo uopšte i pre toga. Nisu moj Cviko kako veseli Srbi primitivno razmišljaju vojne parade država, odnosno za vreme Tita isto nije bilo ni D od države, kao što je nije bilo za vreme Slobodana, ili kao što je nema sada pod Vučićem. Država je kada postoji sistem u kome sudovi sude, policija održava red, vojska brani zemlju, skupština donosi zakone, dok su vlada i predsednik samo izvršne grane vlasti. Još od Tita sudovi sude kako partija naredi, policija i vojska služe toj istoj partiji, skupština glasa na zvonce, vladu sačinjavaju čauši Vođini a Vođa je sve i svja...
Preporuke:
2
5
66 nedelja, 24 februar 2019 05:34
Spiridon
@ penzioner Cviko

Takav sistem u kome je svaki direktor, sudija ili bilo šta drugo u Surdulici postavljen na nalog iz partijske centrale i na mig onog istog SNS poverenika, koji se 90-tih bio iz SPS-a, a za vreme Tite sekretar komiteta, je osuđen na propast jer forsira negativnu selekciju. Problem još od Tita je upravo to, što ne postoji meritokratija, već partokratija i što se ne cene znanje i kvalifikacije, već poslušnost i rođačko-partijske veze. Onda vi kao plod toga imate da ništa ne radi kako treba i da vam oni najbolji beže napolje iz tog svinjca, jer neće svoj život da troše uludo. Međutim Srbi ne vole da se gledaju u ogledalo ali vole da u svemu vide mračne sile i zavere, pa onda ste vi danas opsednuti time da je za sve ovo kriv Zapad i drugosrbijanci, i da bi Srbija procvetala samo da se okrene Rusiji, a da ste zaboravili da su isto tako 90-tih ljudi mislili samo u kontri, tj za sve je kriv nacionalizam, ili ti samo EU i Bog da nas vidi. To su gluposti, ogledalo u šake...
Preporuke:
2
5
67 nedelja, 24 februar 2019 07:12
Spiridon
@ penzioner Cviko

Eh da, čisto da ne zaboravim i ovo. Dakle da se isti ovaj Vučić koga kao fol mrzite, očima ne možete da ga vidite, koliko sutra premetne opet u onog starog Vučića koji vam gusla o srBstvu, Karlobag-TokiJo granicama i majčici Rusiji, vi bi ga koliko prekosutra u zvezde kovali, i nazivali najvećim srpskim državnikom ikada. E to je vidite ono što je najpogubnije, odnosno tu je sama srž njegovog uspeha, jer on dobro zna da Srbe zabole briga za državu kao uređen sistem ili za slobodne medije, sve dokle god ima tog nekog grandioznog cilja, velikih reči, vojnih parada, Putinovih poseta, patrijarhovih pohvala, i dokle god postoji neka kao zavera, zvana još i pakleni plan, kojoj je na čelu Soroš i CiJa, koji mu kao fol rade o glavi...
Preporuke:
2
7
68 nedelja, 24 februar 2019 11:47
drugarice sedi jedinica iz kulture
Pozdrav iz Rusije
@Spiridon

Ukoliko ste iole džentlmen onda ne treba na tako pritivan način da razgovarate sa jednom damom. Dobro ste me iznervirali i čak ste mi podigli pritisak. Pošto sam upoznala Mirjanu Marković i znam da ona čita komentare na ovom sajtu, zamolila bih vas da budete pristojniji. Željko Ražnatović nije bio kriminalac

Od kad su komunjarske babetine postale "dame"? Naročito ona kojia ima poremećaj ličnosti i piše o sebi u trećem licu.

Dame ne baljezgaju gluposti, ne obraćaju se najvećem izdajniku Srpskog naroda ličnim imenom, kao da su zajedno ovce čuvali.

Jadna je to zemlja u kojoj su poludela Mira Marković i njen potuljeni poltron Slobo "spasioci" naroda a kriminalac "čuvar državnosti"

Svi smo mi stariji "upoznali" Miru Marković, zato se zločinka i krije u Rusiji sa sinom ubicom.
Preporuke:
3
6
69 nedelja, 24 februar 2019 12:06
Spale
Obuzdajte se malo, gospodine Spiridone. Promašili ste metu. Ostavite prostora i za nas.
Preporuke:
6
2
70 nedelja, 24 februar 2019 12:11
aha
Zvonimir Bgd
Naravno, pozdravljam krivičnu prijavu advokata g.Pavlovića protiv ministra spoljnih poslova Srbije Dačića. Smatram da je osnovana. Ovim je g.Pavlović pokazao hrabrost i, verujem, rešenost da istraje.

Baš me interesuje zašto ista ovakva krivična prijava nije podneta protiv Dačića, Miloševića sa suproguom, Šešljlja, Vučića, još 80-90tih

Da jeste sad možda nebi imali ni DAčića, Šešelja, Vučića, pobeglu MIru Marković niti "zvonimire" "mikije" i "pozdrave u rusiji2 jer bi svi bii u zatvoru sa svojim "idolima"
Preporuke:
1
4
71 nedelja, 24 februar 2019 15:57
Kvante
Sreca te nece Albanci razgranicenje, tako da ce ostati status quo.
Preporuke:
1
1
72 ponedeljak, 25 februar 2019 10:27
u ime naroda@ penzioner Cviko
Da je JNA bila tako dobra i da su njeni oficiri radili u duhu i obaveza iz Ustava i zakona, ti isti ne bi ostali bez vojske i bez države. Kad ovome dodamo pohlepu kod radnog naroda, onda je jasno da JNA nije bila faktor mira, sreće i napretka...

To je suština. Da su bili prava vojska, kao što su se busali u grudi, rekramirali kao četvrta sila u Evropi, valjda bi odbaranili zemlju, zaustavili pučiste. A da političari nisu bili ista govna, valjda bi pronašli neki drugi način da se odele, ako zajednički suživot u federaciji nije bio ostvariv.
Ali naučilo se na lagodan život u vojnim stanovima, vojnim odmaralištima, titule, avioni, kamoioni, ušla voda u uši, nije se dugo ratovalo, stalan posao i velika plaća, a politička propaganda komunističkog ološa koji je i danas na vlasti postao je preko noći sloj ratnih buržuja, dok generali primaju penzurine i sahranjuju se u aleji velikana. E zato nije moglo drugačije. I onda kada nam kažu rasturili nas spolja. Ista je to priča i za Kosovo.
Preporuke:
3
0
73 ponedeljak, 25 februar 2019 16:46
lajavi krelac@ Spiridon
Herr Spirice mnogo se jedite!? Što se tiče zamjećivanja: "Eno vam danas Vučić Titića, koji je prvo sa šesnaest godina bio za Tita-partija-omladina-akcija..." malo bih vas ispraviJo, ne kaže se "Titina omladina", već "Titina omlaTina", pošto današnjica ukazuju na to da od "panonskog go....." i sve te generacije slabo šta mož da ispane, al da PODSETIM, g-DŽa Vesna Kara-Pešičeva je pripadala "poraženoj graDŽanskoj klasi", takođe Raša Konstantinović, sinak knez Pavlovog juriste, koji sastavljaše NAGODBU sa kripto-Ujacima još 1939, da bi 1969 usledila i "Filosofija palanke", koje se vi olako odričete, neznam kako je mogo BeJograd iz 1914 od oko 80000 ljudi da ima nešto Comy-fo-Mico-fo, da bi zadovoljio vaše& Rašine "visoke kriterijume", baba-Lata obaška!? No, svakako ste zanimljivi kao POJAVA& SLIKA u OGLEDALU istih tih graDŽanista... Vas NE TREBA čovek da shvata ozbiljno, tu sam grešio, greše i ostali... Nego, baš ste opsednuti sa NjIM kad nađoste: "sa šesnaest godina bio za Tita...", otkud vam to!?
Preporuke:
0
1
74 ponedeljak, 25 februar 2019 18:53
Spiridon
@ lajavi krelac
No, svakako ste zanimljivi kao POJAVA& SLIKA u OGLEDALU istih tih graDŽanista[
Pre bih rekao da vaša malenkost ima veze sa Slobinim patriJotama, nego ja sa bilo kojim oblikom graDŽanerstva. Avaj, kako lično tako i porodično slabo da ikakve veze imam sa bilo kojim Titićima, bili to oni iz tog vama bliskog patriJotskog krila klana Marković-Milošević ili iz one druge poražene struje sa 8. Sednice klana graDŽanera-stambolićevaca.
Nego, baš ste opsednuti sa NjIM kad nađoste: "sa šesnaest godina bio za Tita...", otkud vam to!?
Pobogu, pa zar vi ne znate da je naš Vođa sa 16 godinica učlanio kod Tite u SKJ, što mu je bila prva partija, pre nego što je shvatio koliko je on veliki Srbin, takoreći vadikalno veliki. Inače nisam ja opsednut sa njim, jer on je samo posledica a uzroci su mnogo dublji i sveobuhvatniji, nego sve to vaše jedno te isto patriJotsko tralalanje i talambasanje o zlim domaćim liberašima & Zapadu, i pretežno se nalaze u predelu ogledala...
Preporuke:
1
0
75 ponedeljak, 25 februar 2019 20:19
Spiridon
@ lajavi krelac

Inače celokupan vaš miloševićevsko-patriJotski svetonazor se svodi na par osnovnih aksioma. Mi smo najlepši, mi smo najbolji, mi smo najpametniji, i baš zato što smo toliko predivni nas zli Zapad mrzi i potura nam preko domaćijeh izdajnika klipove u točkove, pa je samo zato zbog te zlobe i tih klipova zapadnijeh u zemlji sve jadno, bedno i musavo. Svako onaj ko kaže drugačije od toga, kleveće i laže, jer je on jedan najobičniji drugosrbijanski graDŽaner autošovinističke provinijencije, a možda je i bot plaćen da širi smutnju i defetizam...
11.08.1999 cela Srbija sakrivena u zamračene stanove, jer rekli na teveju da od pomračenja sunca može da se oslepi iz momenta...

P.S. Eh da mi je ta vaša silna pamet samo na pola dana, pa da odmorim mozak ko čovek malo....
Preporuke:
1
0
76 utorak, 26 februar 2019 08:57
lajavi krelac @ Spiridon
Pod 1, evo vam "na pola dana" moj doktorat iz biologije, pa se odmarajte!? 2, evo vam mojih skoro četvrt veka rada u poljoprivrednim institutima, pa se "odmarajte još pola dana"!? 3, evo vam mojih 10 leta licence Ministarstva poljoprivrede, pa sastavite i vikend odmora!? Četvrto i najvažnije, dobro se zna KAKO su Kodža Miloševi poverenici i njiovi proto-"naprdni" eksponenti u 19-tom veku "sticali" bogatstva, eno "Glave šećera", eno zapisnika i drugih istorijskih akata, eno pola Slobodana Jovanovića, pa da se shvati koji je to DŽIBERAJ vodio obrenovićevsku Srbiju!? I kakav je džukac bio veseli kralj Milanče, a još više njegovo okruženje!? Mislite li da se nezna NA ČEMU je zasnovan taj PSEUDO"plemićki" stav, taj Comy-fo-Mico-fo "nazor"!? FUUUJJJ& pljuc! Mnogo šta nije dobro kod proto-radikala, komunizam u Srbalja JESTE anomalija, ali govoriti da su SVI DRUGI KRIVI, pored "živog" Tojnbija i svega što on piše o "telegenciji" zapadnih PRIREPAKA, što obrenovićevska Srbija JESTE, to je znak NEPOŠTENjA!
Preporuke:
2
1
77 utorak, 26 februar 2019 17:57
Spiridon
@ lajavi krelac

Ne znam šta da vam kažem, sem da ako rešim da se bavim zemljoradnjom možete računati kako ću vas kontaktirati za savet. Avaj, kako smo sada na nekim drugim teritorijama onda vas moram razočarati, jer se od Srbije do 1944 godine možda i moglo napraviti nešto, jer je postojalo zdravo jezgro i zato što je prost narod poštovao neke osnovne vrednosti. Međutim dođe Tita, prost narod postade radnička klasa, srce i duša sistema, a umesto škole i truda, postade partijska knjižica ulaznica za sve u životu. Kada njega nestade, nama opet zapade drug Slobodan da onom istom prostom narodu, što je Titu naj-što više obožavao, objasni kako su oni tj mi užasno kosmički bitni i kako ima ta neka ogromna zavera samo da nas unište. Šljam se obogati, gejaci postadoše elita i tako malo posle dođe i Vučić kao šlag na tortu. E sada posle šest godina sreće pod njim, možete jedino da sednete i da plačete, ili da se smejete u zavisnosti od ličnog izbora, jer to više Bog otac sa nebesa ne popravi...
Preporuke:
2
0
78 utorak, 26 februar 2019 18:16
Spiridon
@ lajavi krelac
pored "živog" Tojnbija i svega što on piše o "telegenciji" zapadnih PRIREPAKA, što obrenovićevska Srbija JESTE, to je znak NEPOŠTENjA!


Sačekajte, sada ste me bacili u rebus... Dakle pod jedan kako se zvao čovek koji je lično preveo i napisao predgovor za knjigu koja je kamen temeljac i biblija zapadnog liberalizma pod nazivom O slobodi od DŽona Stjuarta Mila. Mogao bih se zakleti da mu je ime bilo Petar Karađorđević, posle znani i kao Petar I Oslobodilac. Ali to su te uobičajene lokalne mitomanije, u kome se po običaju ni o čemu ne zna ništa ali se etikete lepe tako olako.
Elem, jedna druga stvar tu meni bode oči. Dakle, da pustimo mi Karađorđeviće i Obrenoviće, vi pričate ovde o zapadnim prirepcima a u svakom petom komentaru se odnekle pojavi Tojnbi. Mada što da ne, to je to tipično srBsko praznoslovlje u kome se Zapad prezire ali samo u kafani, dok se do kafane dolazi u nemačkim kolima, čita se Tojnbi i sanja o delu Rimskog carstva zvanog Vizantija...
Preporuke:
3
0
79 sreda, 27 februar 2019 10:42
Ljiljana
Sve potpisnike Briselskog Sporazuma, redom, suditi, pod uslovom da sudovi nisu politizovani, a sumnjam da su neutralni i pošteni kad se radi o sopstvenoj zemlji. Sve sami profiteri i kriminalci, a šta su radili naši akademici - ćutali su. Mnogo pošteni neki, boje se da ne talasaju i izgube fotelje. Sramota jedna! Izdajnici svog naroda.
Preporuke:
3
0
80 sreda, 27 februar 2019 20:17
lajavi krelac @ Spiridon, jopet
Prvo, NE VOZIM NIKAKVA KOLA, ali zato kupujem i čitam knjige i trudim se da u svojoj profesiji budem dobar. Drugo, neko ko me BOMBARDUJE nije za mene neki "teorijski neprijatelj" o kome (kako rekoste!) "naklapam po kafanama", već VRLO REALAN DUŠMAN, naravno ne kao pojedinac, niti kao pripadnik običnog naroda, ali kao pripadnik jedne političke elite tih zapadnih zemalja svakako JESTE moj, ako hoćete i LIČNI NEPRIJATELj! Eto, recimo, imao sam neki porodični udes i išao sam na neko veštačenje, "dobio po njonji" kao roditelj i kad sam se malo poraspitao o LIKOVIMA KOJI DONOSE TAKVE ODLUKE o nečijoj intimi, kao što je roditeljstvo, shvatio sam da tu ima I PREVIŠE ljuCkopravaškog UČITAVANjA podobro DOTIRANOG od recimo gosn Soroša i njemu sličnih!? Vidite, da eto imam i LIČNOG RAZLOGA da te i takve smatram NEPRIJATELjIMA, pa sami izvucite kakvo mišljenje imam o vesternoljubima poput vas!? Toliko o tome, nego ne rekoste da li vam je askurđel, kao dobar obrenovićevac ZAKIDAO na GLAVI ŠEĆERA srpskim seljacima!?
Preporuke:
1
2
81 utorak, 05 mart 2019 17:47
Umesto zaključka@Spiridon
Mada što da ne, to je to tipično srBsko praznoslovlje u kome se Zapad prezire ali samo u kafani, dok se do kafane dolazi u nemačkim kolima, čita se Tojnbi i sanja o delu Rimskog carstva zvanog Vizantija...GENIJALNO ZAPAŽANjE, SVAKA ČAST!
Preporuke:
1
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner