уторак, 23. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Вук Драшковић: НАТО ће решавати све неспоразуме; Вучић је тачно рекао да би Србија уласком у НАТО решила готово све своје безбедносне и развојне изазове

Kоментари (133) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 петак, 11 јануар 2019 12:00
Горан Станковић
Ето, до сад нисам знао: и код вас може да касни плата... .
Препоруке:
155
6
2 петак, 11 јануар 2019 12:01
Ћале
Дсмра.
Препоруке:
151
8
3 петак, 11 јануар 2019 12:02
D.Mihajlovic
Ko je ovaj?
Препоруке:
180
10
4 петак, 11 јануар 2019 12:03
Samo jedan
od poskoka u njedrima OKUPIRANOG srbstva.
Regrutovan shesetIosme.
Препоруке:
152
8
5 петак, 11 јануар 2019 12:05
Miša
Da budem pristojan-fekalija.
Препоруке:
233
10
6 петак, 11 јануар 2019 12:12
stizu dolari...u se ,na se i poda se
vazno je da je on ta 'ucena'vecina i da sve zna...za cudo takvoga 'genijaca' ne trazi 'svet' i 'medjunarodna zajednica'....zasto oni to ne vide...on bi mogao da ih 'osvezi'.
---------------------------
kako takav 'mislilac' ne postavi prosto pitanje: 'zasto treba ulaziti u vojni savez'...da bi ginuli na istoku i bili zrtve atomskog rata???
to ga razotkriva.
--------------------
Препоруке:
138
4
7 петак, 11 јануар 2019 12:13
zanimljivo, ali i od Draskovica je mnogo..
Ovo inace kaze veliki "geostrateski" strucnjak a usput i kafedzija ..kako se zovu sve one nekretnine koje su teskim radom zaradili Vuk i Danica Draskovic u Knez MIhailovoj ? Javnost treba da zna..dok je vecina siromasila ovo dvoje ..
a ona i pored toga nosi kradenu robu.
Toliki kriticari komunista a dosli iz nekih gudura koje ne postoje ni na mapi bivsih republika, ona bi bila u najboljem slucaju covanica da nije bilo soc .realizma,
ali to nije poenta.
Draskovic je u koaliciji sa Vucicem; pa mozda bi Srbija resila i neki svoj problem ali dovoljno je pogledati kako prolazi CG; toliko se udvaraju zapadnjacima i sad im presusile kreditne linije pa mora da propadne neka od banaka, propadaju dve..
bas je cudno da o tome niko od medija u Srbiji NE pise? kako to?
Znaci CG su primer da eto nato bas nesto nije izdasan..
i sad Vucic dobio orden pa krenuo da prica o nato..ne ide to..
Dobio je orden radi rada na prijateljstvu dva naroda ..samo mi nije jasno koji to narod predstavlja Vucic?
Препоруке:
166
7
8 петак, 11 јануар 2019 12:13
Деда Миле има фарму
Препознао се Вук у оних 23 издајника, па брже боње да се оправда!Какав срамотан лик.
Препоруке:
168
5
9 петак, 11 јануар 2019 12:18
Конобар
Багра. Багре.
Препоруке:
187
4
10 петак, 11 јануар 2019 12:24
marlon
ne verujem sta citam, ali razumem da mora jer ce imati zatvorski meni
Препоруке:
147
8
11 петак, 11 јануар 2019 12:40
Радомир Мачванин
Немам речи. Тешко је нешто о овоме бићу рећи а да се остане у оквирима пристојности.

Једино бих му могао поручити да у овом тексту замени реч "нато" са "четврти рајх" и да замисли како би то звучило 1945-е а како 1945-е. И шта ће бити ако/кад падне његов нато-рајх.
Препоруке:
135
7
12 петак, 11 јануар 2019 12:51
синиша
Постоји и некрофилска логика, што је очигледно.

Кад си мртав онда си решио и питање здравства, не требају ти лекови и лекари. И питање посла и новца, не треба ти ни посао ни новац, и питања образовања, не мораш да учиш стране језике иако то није Драшковићев проблем, он спада у категорију људи који не могу ма колико учили да научи ниједан страни језик, не треба ти ни решавање стамбеног питања. Кад си мртав или си сахрањен у земљи или спржен у крематоријуму.

Кад си мртав не треба да бринеш ни о старим родитељима ни о малој деци, а тек политички проблеми, у смислу шта ће бити са Косовом, каква је међународна позиција Србије тек ту си решио све проблеме.

Према томе зашто НАТО, за некрофиле је смрт боље решење од НАТО-а. Своди се на исто само што кад си мртав онда нема мучења, а кад си у НАТО има да се смрзаваш, гладујеш, трпиш понижења и менталне и физичке напоре.

За мене избор између НАТО и смрт је врло једноставан.

Боље ти је бити мртав него у НАТО!
Препоруке:
133
10
13 петак, 11 јануар 2019 12:54
Леду ГАГА
A DA LI CE ULAZAK SRBIJE U NATO VRATITI SRBIJI KOSOVO?
Препоруке:
130
5
14 петак, 11 јануар 2019 12:55
софи
Како би рекао добри Патријарх Павле ,,полечи се, Вуче". Постоји терапија која се не сме прескакати.
Препоруке:
158
6
15 петак, 11 јануар 2019 13:08
Србољуб
Никако да се сетим одакле познајем овог човека.
Може ли неко да ми освежи памћење?
Препоруке:
84
6
16 петак, 11 јануар 2019 13:15
gandra
nece biti u srbiji NIKADA bolje dok ovakve protuve ne dospeju na robiju - jedno deset hiljada njih minimum u zatvore, na prinudni rad - a ova nistarija da bude prva na spisku - E!!!! - onda u srbiji moze da se gradi pravna drzava
Препоруке:
133
8
17 петак, 11 јануар 2019 13:24
Олињала џукела
Још лаје олињала .... да јој се баци комад меса са софре.
Препоруке:
117
6
18 петак, 11 јануар 2019 13:24
Kakav put!
Od komuniste - titoiste, preko velikog vernika (po sopstvenim rečima) i tvrdog srpskog nacionaliste, do euro - atlantiste!
C, c, c, c...
Препоруке:
148
5
19 петак, 11 јануар 2019 13:25
фрљ
Потрошени `пророк` и `џокер` поуздања у евро-атлантизам ...
Препоруке:
83
4
20 петак, 11 јануар 2019 13:28
Згрожен актуелним стањем у сваком погледу
'Потурица гори од Турчина', Јелена Милић му није ни до колена.
Препоруке:
145
5
21 петак, 11 јануар 2019 13:29
АНАЛИТИЧАР
Двије најјаче силе света су УСА и Русија. Русија је један на један војно јача док је УСА многољуднија и уз Кину прва економија света. Русија има 147 милиона а УСА 325 ДО 327 милиона. И Русија и УСА као суперсиле имају велику моћ, УСА има чак 17 обавештајних служби, Русија око 5 (полицијску ФСБ, војну ГРУ, спољну СВР и службу најјачу у Русији заштите председника чији агенти имају права да хапсе све остале службе и агенти су им вођени сви по шифрама). Али оно што чини Русе и Американце најјачим су "Закони о страним агентима". Ако Србија жели да опстане мора донијети такав Закон. О страним агентима, одмах ће СРБИЈА бити заштићена а биће ухапшени Вучић (енглески агент) , Брнабићка ( амерички агент) , Драшковић ( масон, амерички агент), Јелена Милић (УСА) , Чадеж (Немачка), Зорана Михајловић ( уса ) , Вучићев саветник Вељовић ( шиптарски агент ), Миломир Марић ( британски агент ) , Беба Поповић ( британски агент ) , Зоран Живковић ( амерички агент ), Душан Јањић (ЦИА ).
Препоруке:
91
10
22 петак, 11 јануар 2019 13:40
пензионер Цвико
По Вуку око 80% не зна за предности чланствау НАТО-у. Готово 99%грађана није знало да је Вук без знања грађана-незналица, потписао акт који НАТО јединицама омогућава да шпартају Србијом по својој милој вољи. То што су нас бомбародвали, трајно озледили, неизлечиво, то нема везе...Пре десетак година, у "Политици" написао сам коментар да ће се "шаховница" проносити на Теразијама. По Вуку то би могло бити веома брзо. И не само шаховница већ и остали симболи оних који су нас нападали а сада у паузи, пљују по нама. Кад би којим случајем ушли у НАТО, да ли би у сред Загреба могли развити српску заставу? Одговор је прост и једноставан: НИКАКО. То би било вређање хрватских национални осећања... А да подигнемо јарбол са српском заставом у Јасеновцу. Још горе, то би био напад на хрватски део НАТО-а, агресија на Хрватску и њихових симпатизера.
Препоруке:
100
7
23 петак, 11 јануар 2019 13:48
АНАЛИТИЧАР
Док је владао СПС (Социјалистичка Партија Србије ) и Председник Милошевић задњи наш државник (Додик се сада намеће), дакле док је владао СПС уз Слобу најмоћнији је био човек који је водио ресор државне безбедности Србије господин Јовица Станишић "Ледени". Нажалост радио је Станишић за ЦИА. Служба да би заштитила СПС на власти имала је план да у опозицији створи лажну опозицију, тако су гурали Вука и Шешеља и Мићуновића. Шешељ је радио за службу још у Сарајеву, Воја никада није радио контра Срба, веома интелигентна особа. Са друге стране Вук Манити Драшковић је од стране држ. безбедности лансиран још 1968 а регрутовао га је фантастични агент Ступар , Вуково кодно име је било ПРЕЊ. Радио је за Савезну Службу у Танјугу , био војни дописник , касније га служба поставља код Мике Шпиљка у кабинет. Касније Вук Манити та срамна сподоба почиње радити за УСА , данас је масон, наравно да је лажни четник. Али оно што је страшно је да он као амерички играч да му је жена Дана у НИС-у (Руси)
Препоруке:
79
12
24 петак, 11 јануар 2019 13:51
Чедомир сића
Овај Шпиљков секретар, Неман Србије, опет проговорио. Сада очекује одликовање Колинде.
Препоруке:
90
7
25 петак, 11 јануар 2019 13:53
Ратко
Српски непријатељи су неуморни у омањивању грађана.
СрпскаПодгузнаОлош.
Препоруке:
94
8
26 петак, 11 јануар 2019 13:59
Човјек
.


Ко о чему,
Драшковић Вук о поштењу.

Вук длаку мијења, ћуд никада.


Срби, има ли нас?

Је ли мајка родила јунака??


.
Препоруке:
80
9
27 петак, 11 јануар 2019 14:01
Vuk Drašković: NATO će rešavati sve nesporazume;
Vučić: je tačno rekao da bi Srbija ulaskom u NATO rešila gotovo sve svoje bezbednosne i razvojne izazove…
Ana: Kosovsko pitanje se mora rešiti .
S’potpisom Briselskog sporazuma imaju dozvolu da rešavaju, i za zamrznuti konflikt i za sve probleme— sporazume .

Da li su DS počeli 2000 da uništavaju Srbiju, a ti/SNS sada sahranjujete Srbiju. Ratko Mladić je srpski heroj.
KIM korekcijama" granica Srbije = Kreativna rešenja = RAZGRANIČENJE = STATUS KOSOVA = DIJALOG = KOMPROMIS = ZAMRZNUTI KONFLIKTI = REFERENDUM = PERFIDNA VELEIZDAJA!!!…
DA LI JE SRBIJA VEĆ PRIZNALA KOSOVO 19.4.2013 , potpisala Briselski sporazum .

Pre : Gotov je , Gotov je , Gotov je.
Sada : Gotovi smo , Gotovi smo.
Препоруке:
59
9
28 петак, 11 јануар 2019 14:05
раја
Овај створ је нешто најодвратније што природа може дати. Када тај његов нато чини најгнусније злочине по свету то оправдава некаквом демократијом и заштитом народа од диктатора. А када увлаче неку државу у свој брлог онда подржавају диктаторе. Пример монтенегра где су против воље народа окупирали ду државицу. То заговара и овај идиот над идиотима да ураде и у Србији.
Препоруке:
92
8
29 петак, 11 јануар 2019 14:10
koba
Rundava Vučino, kad toliko voliš NATO, rusak na leđa pa u Avganistan. Bori se za svoj NATO umesto što palamudiš po Srbiji.
Препоруке:
109
9
30 петак, 11 јануар 2019 14:19
Б@лкански шпијун дигитализовани
Гомилањем станова и места у управним одборима, и Дана и ти Вуче, вероватно мислите да сте решили све своје проблеме. Али мислите мало о томе, јер сте у годинама када би морали да имате свест о томе да када за то дође време неће имати ни ко да вас наследи, сахрани, ожали и посети гроб за Задушнице.
Препоруке:
68
7
31 петак, 11 јануар 2019 14:20
мала примедба
@D.Mihajlovic
Ko je ovaj?

То је коалициони партнер онога којем ће руски председник следеће недеље да уручи орден. И то својеручно, зато долази у Србију.
Препоруке:
75
8
32 петак, 11 јануар 2019 14:30
Преторијанац
Речено "политички коректно" по светским стандардима:
" Вук се реинкарнирао".
Речено по "нашки - српски" можда мало политички некоректно :
" Вук се повампирио ".
Тачно је , нажалост , и једно и друго.
Препоруке:
58
3
33 петак, 11 јануар 2019 14:36
Nesa
Jes to tako kad nebi bilo moralnih vrednosti i duhovnih zakonitosti.Ulazak dobrovoljni u nato znaci i priznanje da smo uzalud branili kosovo i srbe u bosni.Znaci da vrednosti otpora porobljivacu ovde više ne stanuju i da smo sami sebi spremni da okacimo zvonce o vrat.
Препоруке:
52
2
34 петак, 11 јануар 2019 14:36
bog dano vic
Dačić, Vučić, Drašković, Karić, Rističević, Brnabić, Palma, Vulin, KRKOBabić...o bože kakva ekipa za spas Srbije
Препоруке:
57
6
35 петак, 11 јануар 2019 14:36
Драган Р
1.
Не пада ми на памет да коментаришем ништа што говори и ради смрад Драшковић, али морам изјаву ,,највећег патриоте у историји Србије" Вучића, да би Србија чланством у НАТО решила све своје безбедносне и развојне проблеме. Као прво, Србији и Србима су од кад постојимо непријатељи били (и остали)само и искључиво НАТО државе. Почев од Турака, преко Бугара, Немаца и Мађара до, у новије време, Американаца, Енглеза, Француза и готово читавог Запада, нападали су нас, убијали, протеривали, покрштавали и отимали нам територије само и искључиво садашње и будуће НАТО државе. Наравно, уз све поменуте ту су увек и у свакој прилици кад су могли да нам забоду нож у леђа били и Шиптари, муслимани (данас тзв Бошњаци)и Хрвати, сви такође садашње или будуће НАТО државе. Чак и они које смо сматрали рођеном браћом (тзв Црногорци) или (бар)полубраћом (тзв Македонци), од како су у НАТО или на том путу, све отвореније постају наши непријатељи.
Препоруке:
79
5
36 петак, 11 јануар 2019 14:38
Causa Spectandum
Вучић је тачно рекао да би Србија уласком у НАТО решила готово све своје безбедносне и развојне изазове



Bas kako ih resise i komsije htvati.
Препоруке:
50
4
37 петак, 11 јануар 2019 14:44
@ Analitičar
Milošević je u odnosu na svog ondašnjeg koalicionog partnera, a našeg sadašnjeg predsednika, zaista imao državničke manire. Npr., nikada nije bio ličan u obračunu sa političkim protivnicima. To je prepuštao rts - u i ostalim režimskim medijima. Sadašnjem predsedniku to nije dovoljno, mora uvek lično da pljuje protivnike.
Ali, S. Milošević je iza sebe ostavio upropašćenu državu.
(Tu državu su ovi posle njega dokusurili bezuslovnim privatizacijama, bezalternativnim putem u E U, itd., pretvorivši je u koloniju u kojoj se prema potrebama gazde spolja, postavlja i smenjuje upravnik).
Препоруке:
45
10
38 петак, 11 јануар 2019 14:45
Drašković je greška
"Greška je poštovati volju 80% naroda"


Valjda jedino treba poštovati "Vučićevu volju".
Po Draškoviću, narod postoji zbog Vučića?!
Jednostavno je rešenje. Tih 80 odsto naroda koji su protiv NATO - smene vlast i ovakve besramne likove.
Препоруке:
65
5
39 петак, 11 јануар 2019 14:50
kao i obicno
Vuk ne gresi, sve sto je rekao za bezbedonosne strukture je upravu. Ali npr. Sinisa koji je utekao s prve linije 'da ne cuva stale po Palama', sad je kao spreman na smrt. Sve u zivotu sto je zaradio je od zapada i nato-a, mada ce on reci da je kao podrivao taj sistem. Jasta je... nemoj Sinisa na rende kora
Препоруке:
10
45
40 петак, 11 јануар 2019 15:00
пензионер Цвико
Обратимо пажњу на реч а може и целу реченицу: Србија би уласком у НАТО решила готово све своје безбедносне и развојне изазове. Дакле Србија би "РЕШИЛА". Да, Србији би дали решење, неоспорно, а да ли би народ био задовољан? Шта би био исход обзиром да НАТО није организација за решавање државних проблема, већ прављење како би владао са тим државама. Само наивни могу да верују Вучићу и Вуку.
Препоруке:
46
6
41 петак, 11 јануар 2019 15:12
М. Обрад Симовић
Србија не може да уђе у НАТО/ЕУ пре него ови из ње изађу. Косово (и Метохија) није наша средишња невоља. Када се из јавног делања јадних делатника уклони оплата пропаганде, морална копрена, сваковрсни интереси и/или бесплатна залуђеност прикаже се сва чамотиња и државе и самозване елите.
Препоруке:
27
2
42 петак, 11 јануар 2019 15:13
Мрачајски прото
Велика је заблуда да ће нека војна сила помоћи онима који потпишу капитулацију, или сада модерно рећи приступе једном или другом пакту. Вучина као да је из јазбине изашао па режи на случајне пролазнике. Шта су 'Рвати добили када су приступили Нато пакту.Пола становништва, окорјелих домољубаца, побјегло је са тисућљетне лијепе материне. Шта ми, мислим и на нас и с друге стране воде Дрине, добијамо од браће Руса, осим медаља, честитки и поздрава, ништа. У ствари, обичног човјека никада се није ни питало када се о таквим стварима одлучивало. Не питају се ни наше продане душе који само ради којег перпера праве циркус по својим вашарима - медијским разласима.
Препоруке:
24
8
43 петак, 11 јануар 2019 15:28
синиша @ АНАЛИТИЧАР бр.1.
Ваше информације нису тачне. Нико од побројаних није агент тих великих страних служби.

Постоје разне врсте сарадника од агената од утицаја, до информера и оперативаца.

НИ један од поменутих сигурно није "агенмт" ни једне од служби које сте произвољно и одока разврстали.

Сви од њих су били сарадници савезнмог супа Југославије, или њихови репови, а у вези са страним службама су били преко својих ментора из Савезног Супа.

Па ако је ментор био повезан са немачком или британском службом и они су "наследили " ту везу.

Најчешће су били двоструку сарадници.

На пример Горан Свилановић је био сарадник Савезне удбе, а тамо су га увели можда Џавид Нимани и преко њега је у вези са пре свега Сигуримијем, и сад преименованом албанском службом, а тек потом са немачком.

Или Душан МИхајловић. Уведен као сарадник савезне удбе преко Словенаца, и сада је прво сарадник словеначке службе па преко њих са свима којима Словенцима одговара.
Препоруке:
22
6
44 петак, 11 јануар 2019 15:31
NATO / koalicija / Srbi / Rusija
Drašković je pomenuo "meni" da se ne bi bilo ba "meniju" mora se na vreme pristupiti u ruski vojni savez a ne "glumiti" sa nekom vojnom "neutealnošću" Srbije i Srpske.
Препоруке:
24
3
45 петак, 11 јануар 2019 15:37
синиша @ АНАЛИТИЧАР бр.2.
Дакле нико у државни апарат није могао да уђе мимо БЕЗБЕДОНОСНЕ ПРОВЕРЕ. Безбедонмосну проверу су вршили у Савезном суопу, односно руководиоци који су били представници неких република и покрајина су уводили људе за које су они гарантовали.

На врху хијерархије је био Кардељ.

Касније су њихови људи преузели те послове.

Ситуација је усложњена преко Џемала Биједића који је био издвојен од Западних служби, као турски човек, али је имао одличне контакте са свим службама па је могао на пример заменика ДБ БиХ Васу Гачића да протури Русима, и да буде по задатку сарадник руске службе.

Друга специфичност је био Фадиљ Хоџа и сви савезни сарадници који су дошли тим ланцем су везани за пре свега албанске службе. Па и Срби из ДБ Косова и Метохије.

ВУк Драшковић је прво хрватски човек, као и Чанак, Михајловић словеначки,за Брнабићку не знам појавила се касније.

А Вучић јесте човек савезног супа, потурен британцима 1990.

Треба гледати уназад да би се пратио ланац.
Препоруке:
25
7
46 петак, 11 јануар 2019 15:48
александар
Аман зааман, ућути више лајави крелче.
Хоће ли се "ово" више склонити да га не гледамо и не чујемо.
Несрећо једна.
Препоруке:
47
3
47 петак, 11 јануар 2019 15:59
телетабис
Овај још жив?

Не разумем оволику жуч изливену за овако небитну особу.

Само будалу пусти да говори па ћеш се увек изненадити да је много већа будалетина него што си икада помислио колика може да буде.
Препоруке:
37
3
48 петак, 11 јануар 2019 16:12
Увек исто
Некада је говорио: само нека оде Милошевић, преко ноћи ће у Србију улетети милијарде ДМ, долара, евра... и све ће бити решено. Сад је само заменио речи Нато и Милошевић, и ето ти обећање. Срећа што сви знају ко је он.
Препоруке:
41
2
49 петак, 11 јануар 2019 16:13
Putin
Naredni kandidati za orden Aleksandra Nevskog su Drašković, Šormaz, Drecun, Dragišić i Jelena Milić.
Препоруке:
46
6
50 петак, 11 јануар 2019 16:16
Добро да говори оно што Вучић мисли и ради-ко шљиви демократију јелте, то је тако "ретроградно". О образу не треба јер не зна шта је то.
Иначе очигледно се осећа недодирљивим као и Вучић као и све слуге окупатора кроз историју, мисли да може да говори и ради против народа.
Ово удбашко зло ради оно зашта је упрегнуто одавно - кува српске жабе за НАТО као и Вучић. Ово зло је оно које је потписало да Србијом могу да шпартају необележени НАТО авиони и избацују бог те пита шта. Можете их видети ако мало окренете главу навише.
Да ли се чудити да је ово зло блиско Милу Ђукановићу, још једном НАТО патенту?
Не, треба се чудити народу кога су овакви заводили и заводе.
У старој грчкој демократији постојао је закон прогона за оне који угрожавају заједницу, овај непоменик је одавно са Вучићем, Михајловићком и гомилом других из балканских забити придошлих претендената на "Шћепана малог" заслужио то као минимум.
Наравно прво им треба одузети све што су "зарадили" политиканством и издајом.
Препоруке:
26
3
51 петак, 11 јануар 2019 16:16
АНАЛИТИЧАР
Синиша

Подаци су вам апсолутно али апсолутно нетачни, а катастрофа је ако сте ви радили за савезну или српску службу а на овако једном угледном сајту потурате лажне информације. Није тачно да је Душан Михајловић човек Словеније. Он је уз Вучића и Бебу Поповића најподмуклији британски кадар. Питајте у Ваљеву шта тај гад чини. Масон прве класе. Знао од својих газди из МИ6 да ће Ђинђића МИ6 убити - на директној вези са шефом МИ6 за Србију који је организовао ликвидацију Ђинђића Ентонијем Ендрјуом Монктоном. Горан Свилановић је из мешовитог српско-шиптарског брака. Директни експонент УСА, Игманска иницијатива.

Жалосно је да ја као цивил боље знам од вас као профија ако сте профи за кога ради Душан Михајловић - повезан са Тахиром Хасановићем водећим човеком МИ6 и масона за Србију - заједно су водили пункт МИ6 странку НОВА ДЕМОКРАТИЈА. Даље, Г17+ чиста америчка прича. Усташки агент је Ана Брнабић као и Соња Бисерко. Службу им води у Србији Подбевшек и Бенко. Вељовић човек шиптара.
Препоруке:
19
6
52 петак, 11 јануар 2019 16:26
Drašković = Vulin = Ana = Zorana = Milo = Vučić = Dačić = Čeda = Tadić = Đinđić .
Препоруке:
39
6
53 петак, 11 јануар 2019 16:27
Драган Р
2.
Из мог првог коментара, заснованог на историјским чињеницама, је јасно да Србија никада није имала, нити ће вероватно имати у блиској будућности других непријатеља сем држава чланица НАТО и оних који су на том путу. Ако уђемо у НАТО, од кога би нас то НАТО штитио? Једино од самог себе, а како то изгледа видимо већ близу 30 година. Ако неко мисли да ћемо чланством у НАТО сачувати КиМ и Републику Српску, па чак и тренутне границе Србије без КиМ, да ће се наши протерани сународници вратити у своје домове у Хрватској и на КиМ, да ће се околни народи одрећи претензија на српске територије и нових уцена и отимачина и да ће се реалније гледати на недавну прошлост и престати са пљувањем и прозивањем нашег народа и државе, тај заиста има проблем са здравим расуђивањем. Чланством у НАТО ће стари непријатељи остати непријатељи, а добићемо и нове. Оне са којима никада нисмо имали проблема (нпр Кина), па чак и оне који су нам вековима помагали, често и на своју штету (Русија).
Препоруке:
21
2
54 петак, 11 јануар 2019 16:34
Драгољуб
Неко рече: "Боље жив магарац него мртав лав"
Паметнији примети:"Ту пословицу су измислили магарци"
Благо НАТО-у у Србији када су му главне перјанице Милићка и Вук Драшковић. Само ви лобирајте за НАТО.
Е мој Вуче. Не брукај се више. Страшмо је када човек нема мере.
Препоруке:
33
3
55 петак, 11 јануар 2019 16:36
Bora
Tacno da narod nema dovoljno informacija i da je medijski zasipan lazima pa ne moze da bude merilo za mnoge vazne odluke.Da nije tako ovaj rezim ne bi bio na vlasti.Ali EU ce morati vrlo skoro, da stvori svoju vojsku,inace im preti nestanak, pa samim tim NATO odlazi u proslost.
Препоруке:
4
6
56 петак, 11 јануар 2019 16:44
Profesor
O prokleti Vuče Draškoviću ....
Препоруке:
36
3
57 петак, 11 јануар 2019 16:45
Miško
Vuk veoma realno sagledava situaciju u kojoj se danas kao država nalazimo. Glas je razuma, a mudrost nam je više nego ikada potrebna. Drago mi je da je deo vladajuće koalicije.
Препоруке:
8
41
58 петак, 11 јануар 2019 16:54
gandra
srbiji je potrebna REVOLUCIJA - bas kao i u francuskoj - vazno je da ne bude krvoprolica - a da svi oni koji su krali i pljackali ovaj narod zavrse na robiji - svi!svi!svi!
Препоруке:
36
3
59 петак, 11 јануар 2019 17:10
Krsta
Sukobom sa NATO-om sve smo dosad izgubili - i ljudske živote, i teritorije, i odbeglu budućnost. Savezništvom i priključenjem NATO-u možemo samo bolje proći!
Препоруке:
6
42
60 петак, 11 јануар 2019 17:17
Драгиша
Реално, ми смо окружени све самим чланицама НАТО, Русија војском не може да прелети њихове територије и сваки евентуални сукоб у коме не бисмо били на истој страни са НАТО одвео би нас у нови велики пораз, можда и већи од оног косовског 1999. године.
Препоруке:
7
44
61 петак, 11 јануар 2019 17:18
пензионер Цвико
@ синиша @ АНАЛИТИЧАР бр.1 и 2,
По вашим информацијама кад службама безбедности владају "поверљиви" људи из врха а они су сарадници страних обавештајних служби, онда је њихово ангажовање почетак распад државе. У овом случају Југославије, после СРЈ и сада Србије. Нпр. Стане Доланц је из Словеније, 1948 г. дошао у Задар. Дошао је из јединице која се распала због лоших међуљудских односа. У писму које је предао команданту гарнизона Задар, писало је "од њега направити човека и официра". Командант је био збуњен јер је пред њим стајао "ни човек ни официр". Писмо то потврђује. И поред свега Доланц је стекао симпатије у Београду. Итд. Како кажу, далеке 1958 г., код нас био је забрањен један број немачког листа "Билд". Званични разлог, напад на социјализам... На насловној страни била је слика Едварда Кардеља на шалтеру једне банке у Швајцарској. Тада, законом је било забрањено да грађанин ФНРЈ има девизни рачун у страним банкама. А Кардељ је морао подићи хонорар...
Препоруке:
23
4
62 петак, 11 јануар 2019 17:19
Vjekoslav
Srbija treba da shvati da je Slobodan dozvolio odlazak srpske uprave sa kosova, vojske, policije, ime treba nikakav novi potpis za nešto što je već potpisano. Gde to ima na svetu da kada se država povuče ikad više može da se vrati. Jer tu državu zamenjuje neka druga uprava. Nažalost slobodan je ubedio Srbiju u suprotno. Pre toga ušao u izgubljeni rat sa NATO što je kamen oko vrata Srbiji.
Препоруке:
10
48
63 петак, 11 јануар 2019 17:21
Стефан из Ниша
Ако је ђаво у друштву онда је боље бити на његовом менију него ли да ти је он најбољи пријатељ.
Препоруке:
16
6
64 петак, 11 јануар 2019 17:30
Vjeko
Slobodan je dao potpis za odlazak srpske uprave, vojske, policije sa kosova. Zar je verovao da će se ikad vratiti jer nju zamenjuje neka nova uprava. Zbog toga nikakav novi potpis nije ni potreban da bi se "legalizovao" odlazak Srbije. Nažalost Srbiju je ubedio u suprotno što je kamen oko vrata Srbiji. Ulazak u izgubljeni rat sa NATO je kamen oko vrata Srbiji. Slobodanovu politiku treba resetovsti jer imamo pravo na novu politiku a ne da budemo robovi Slobodanove gubitnike politike marksistilkih pogleda.
Препоруке:
11
39
65 петак, 11 јануар 2019 17:46
Поздрав из Русије
Вук Драшковић није неки анонимус! Ова власт је пре свега преузела његове идеје! Тако да се може рећи да је он онај који спроводи политику Србије! Вучић је исти он!!!

Коалиција која влада у Србији је заправо коалиција капиталистичких НАТО-четника и тајкуна који презиру идеју српског Косова и суверене Србије какву је формулисао Слободан!!!
Препоруке:
39
7
66 петак, 11 јануар 2019 17:47
ZEMUNAC
AJDMO,AJDE SVI U NAPAD!KADA JA BUDEM PREDSENIK....ali MASKE SU PALE!KUPLJEN si od SAD,odvratni PREVARANTU I LAZOVU!SPAKUJ KOFERE,PA U ZEMLJU TVOJIH SNOVA,AMERIKU,ALI OVDE CE DA ODLUCI VECINA,A NE IZDAJNICI I UCENJENI!
Препоруке:
25
3
67 петак, 11 јануар 2019 17:47
небитан
близу 80 одсто грађана Србије одлучно против чланства у НАТО савезу


А близу 100% грађана Србије је против СПО.
Препоруке:
47
5
68 петак, 11 јануар 2019 17:48
Milica
Ovi što napadaju Vuka, kad bi zaratilo, prvi bi sa sve decom sakrili se i pobegli. Nekad sam se slagala s Vukom, nekad i ne baš, ponekad ga i glasala, ali sada je skroz u pravu. A ako hoćemo da zabijamo glavu u pesak i inatimo se dok ne nestanemo kao narod - samo napred "junačine". Vučić i Vuk imaju moju podršku jer pre će oni nešto odbraniti i sačuvati za našu decu nego ovi licemeri koji vole da ratuju tuđom decom.
Препоруке:
10
60
69 петак, 11 јануар 2019 17:58
xxx
Jadni mali mentalni bogalj.....
Препоруке:
47
4
70 петак, 11 јануар 2019 17:58
раја
Мишко и Крсто- Нато се определио да буде против Срба. Не може бити и за нас и против нас, он је против нас био и биће. Стварност вас демантује.
Препоруке:
33
4
71 петак, 11 јануар 2019 17:59
Ilija
Kome se vraća u devedesete i ratuje, samo napred... Meni se još živi. Još važnije mi je i da su mi deca živa i zdrava. Bravo Vučino!!! Puna podrška!
Препоруке:
7
56
72 петак, 11 јануар 2019 17:59
јована р
Prvi opozicionar koji je ojadio Beograd, napljackao se dok je bio u politici, porodica postala opasno tajkunska, pametan da se povuce i nastavi da pljacka na drugi nacin. I kao pragmatican je, pa zato obrazlaze nasiroko zasto treba da udjemo u NATO. Ne treba da udjemo u NATO, ima dosta zemalja koje nisu u NATO i nista im ne fali. A kad se promeni vlast treba ispitati poreklo imovine Vuka i nacionalizovati sta treba da se nacionalizuje...
Препоруке:
35
6
73 петак, 11 јануар 2019 18:01
crni 5 oktobar
Vjekoslav
Srbija treba da shvati da je Slobodan dozvolio odlazak srpske uprave sa kosova, vojske, policije.

После потписивања мировног Кумановског споразума на КиМ је прва стигла Руска војска и Путин.12 јуна 1999.год. долазак руских војника на аеродром Приштина . 18 јуна 1999.год. потписан званичан уговор у Хелсинкију о учешћу руских трупа у саставу КФОР . 10 јула 1999.год. 86 руских војника из састава КФОР размештено у Косовској Каменици . 17 јун 2001.год. Путин у Приштини. Зашто је Путин повуко Руску војску са КиМ ?? Зато што је НАТО слуга ђинђић одбио предлог Путина да помогне трошкове останка Руске војске са 16 милиона долара годишње. Састанак Путина и ђинђића је био у Београду 17 јуна 2001.год.
Препоруке:
40
9
74 петак, 11 јануар 2019 18:09
Ivan Veljković
Vuk Maniti opet baulja. Opet gomila najgnusnijih uvreda i vređanja na račun srpskoga naroda dolazi iz njegovih reči. Taj nečovek ne zna šta je to stid. A i ne znam koga još u Srbiji uopšte zanima šta ovaj nečovek, lažni četnik, kum lažnog "vojvode", okoreli saradnik udbaša i negdašnji Titov pionir koji je još davno sa studentima igrao Kozaračko kolo, ima da kaže. Od mene, jednog običnog, najobićnijeg Srbina, može da dobije samo gnušanje i prezir i poruku da se gubi skupa sa svojim omiljenim natovcima ubicama srpske dece, čiji hleb jede, što dalje od nas, Srbiju da ostavi na miru.
Препоруке:
19
8
75 петак, 11 јануар 2019 18:11
Jean Grey
О Вуче,
Знамо те
Ниси од јуче.
О Вучићу, такорећи Вучко,
Колико си дуго К(иМ)крчко?
Идеје обојице нису вредне
По луле дувана
Скинутог са српског тавана.

П.С. Наша, не само политичка
"елита"је углавном прелетачка
и/или произашла из "служби".
Препоруке:
14
5
76 петак, 11 јануар 2019 18:17
Vjekos
Kako je moguće da država kada se povuče i nju zameni nova administracija (verovatno albanaca a ne Japanaca jer na Kosovu žive Albanci) da se posle nekog vremenskog intervala vrati stara administracija. To je pravna besmislica jer se odričeš ovlašćenja a drugi ih stiču. Zato je suština tog potpisa predaja kosova, kapitulacija gubljenjem rata. Zato se u rat nije smelo ni ući. Rambuje je omogućavao ostanak naše policije i vojske u ne malom broju-5000. Rat se vodi povodom nekih pitanja i ako izgubi gubi i to pitanje. Danas prorusi ubeđuju da obavezujući sporazum sa Kosovom je potpis "legalizacije" odlaska Srbije a ne već stavljeni Slobodanov. Štite slobodanovu ličnost i potpisnicima novog sporazuma saradnje stavljaju žig "izdajnika" a ne potpisu iz Kumanova. Slobodan je stavio potpis povlačenja države i drugi ne treba po tom pitanju.
Препоруке:
5
25
77 петак, 11 јануар 2019 18:34
Никола
Гад.
Препоруке:
26
3
78 петак, 11 јануар 2019 18:42
Vjek
Iza NE NATO kriju se marksistički pogledi a ne to nesrećno bombardovanje koje je maska. Mi odnosno komunisti stvarni, kameleonski, ne bi u NATO ušli ni da nije bilo bombardovanja. Oni su u "tripu" da su poslednja odbrana bedema komunizma, poslednja tvrđava komunizma, od najezde imperijalnog, kolonijalnog, liberalnog zapada i hoće da ih istorija upamti po tome po cenu poslednje Srbina i srpskog interesa. Slobodan nije hteo u NATO ni 91-ve, ni u Rambujeu pre i jedne bombe. To pokazuje stvarni cilj i motiv i to je implant ponora Srbije, rak rana...
Препоруке:
9
23
79 петак, 11 јануар 2019 18:49
Јоле
Они којима је до тога да се овде са сукобима и несрећом настави очекивано нападају Вука. Тврдим да је Вук Драшковић сасвим у праву и сигуран сам да ће и Вучић донети мудре одлуке, те да неће бити вођен емоцијама - већ интересима државе.
Препоруке:
6
27
80 петак, 11 јануар 2019 18:57
Zoca
Vuk Drašković je glas razuma na Balkanu. Bolje ga je slušati i razumeti, da nam sutra opet ne bi zavijale sirene a narod ginuo.
Препоруке:
7
33
81 петак, 11 јануар 2019 19:02
ел србињо
а грчка је уласком у нато решила све своје безбедоносне и развојне изазове? решила је тако да је пред банкротом.
Препоруке:
29
3
82 петак, 11 јануар 2019 19:11
Милун
Вук је непрестана мета удбаша. Данас је најразумнији политичар у овом делу света. да је више таквих, не би ни Српкиње, ни Албанке, ни Хрватице рађале синове за пушке, нити би нам деца одавде одлазила...
Препоруке:
7
34
83 петак, 11 јануар 2019 19:14
Samo jedno objasnjenje: Draskovic je hteo da bude na celu Srbije; kad Srbi nisu dali vlast njemu i njegovoj Dani - on je strasno i bezostatno zamrzeo Srbiju!
У неким питањима, неукој већини држава не сме да повлађује. Већина би могла да изгласа и да два плус два нису четири“, рекао је Драшковић.

Da li je sam Draskovic bio NEUK, dok je strastveno zastupao interese Srbije? Da li je on tada mislio kako dva i dva nisu cetiri? U njegovom slucaju nije - kao u Vucicevom - moguce kazati kako su dosli neki s novcem i rekli mu koliko je odsad dva plus dva! Nije, jer je Vucic beskrupulozni dripac, koji celog zivota trguje svime, od svog tela, porekla, do drzavnih i nacionalnih interesa. Sta je tu kod Draskovica drugacije? Gordost! Onaj teski, po Bibliji najtezi ljudski greh! Nikad Srbiji nije oprostio sto mu nije dala vlast pocetkom 90-ih! Zasto je on mislio da ima pravo na vlast? Pa, bio je prvi glasni nacionalista u Srbiji, u doba dok je Milosevic jos citirao Tita! Mi ne mozemo znati da li bi mozda tada iskreni nacionalista Draskovic uradio za Srbiju i Srbe vise nego Milosevic. Ne dobivsi vlast - Draskovic je zamrzeo Srbe i Srbiju! Patoloski!
Препоруке:
21
8
84 петак, 11 јануар 2019 19:30
...
да је до овога ми би одавно нестали! нема он с разлогом порода, зато тако и прича, по оној после мене потоп! тужно је то! а накрао се, и он и она у инвалидској а ради у Управном одбору јавног предузећа, неморалан човек, такви му и погледи - дубоко неморални!
уосталом отпочео каријеру као шеф кабинета Мике Шпиљка, глупљег лика није било, и још његов шеф кабинета - лудило од каријере! крађа је логично била следећи његов циљ, дотле може да добаци! и он и жена му!
Препоруке:
17
7
85 петак, 11 јануар 2019 19:32
Posmatrac
Kao i obicno ODLICAN Draskovic.
Jedan od retkih Srba koji ume da misli, pise i govori.
I koji to sme, kao sto je dakazao 1996, na Trgu Republike, pod Slobom.
Nisam citao, al kazu da je njegova zadnja knjiga o kralju Aleksandru izvanredna !
Препоруке:
8
37
86 петак, 11 јануар 2019 20:06
Ljiljana
Kao i uvek Vuk Draskovic je u pravu.Uci cemo u Nato kad tad jer drugacije ne moze da bude
Препоруке:
7
36
87 петак, 11 јануар 2019 20:08
mrljavko
Vuce Draskovicu,
izvisio si totalno pa si kao svaka budala i konvertit iz ozlojedjenosti i protiv naroda.
Nekada si igrao na jednu kartu, koja nije prosla, a danas igras na drugu kartu, a karte ti nikako ne valjaju.
Jednostavno nije ta srea kockara zatebe.

Pa sad jos hoces da primenjujes silu.
Gde ce bo;je kontre reklame od tvoje besede.

Onog sveg resavanja samo ima u tvojoj glavi koja sve vise pokazuje koliko si poremecen.

Izgleda da hoces drugi Majdan. Hoces rasturanje Srba i u Bosni i u Srbiji.
I ti se za nekog politicara izdajes.

Zanamo mi da se Majdani organizuju spolja.
Samo ne postoji samo jedan organizator, vec vise, a posebno kad je sav narod protiv necega.
Sta mislis, tesko li ga je organizovati u kontra-Majdan, a onda ce organizatori domaci Majdana da vise po banderama ili da budu javno spaljivani.

Dali su to ti tvoji sveti.
Rusi i lomi narod.
Препоруке:
17
4
88 петак, 11 јануар 2019 20:09
Nikola Popović
Svakom razumnom čoveku ove reči zvuče trezveno. Mnogi bi da prolivaju tuđu krv a kad dođe stani pani, u mišju rupu. Vuk je izgleda jedini glas razuma u ovoj zemlji.
Препоруке:
7
37
89 петак, 11 јануар 2019 21:00
Звонимир Бгд
Он је изнео став да већина грађана Србије не зна чињенице о НАТО, нити је у прилици да се едукује.

Оно што већина грађана Србије не зна јесу чињенице у вези са овим давно заврбованим агентом Запада и НАТО. Он је то постао још и пре 9.мартовских нереда када је његова субверзивност постала очигледна. У међувремену, многи су га провалили, али је и даље јавна личност у политици. До које се мере понос и слободарство Србије изгубило најбоље се видело у времену досманлијске власти када је овај агент био ни мање ни више него министар спољних послова.
Јадно и страшно...
Препоруке:
32
3
90 петак, 11 јануар 2019 21:19
Звонимир Бгд

Miša
Da budem pristojan-fekalija.

Др Шешељ је мање учтив. Назвао га је - кофа г..ана!
И у свакој прилици о њему тако говори. Верујем, с правом.
Сигуран сам да свог бившег кума он најбоље познаје.
Препоруке:
28
9
91 петак, 11 јануар 2019 21:25
Расписали се
неписмени.
Препоруке:
11
22
92 петак, 11 јануар 2019 22:09
Симптоматично
Међу првим коментарима су искључиво спонтани и афективни редовних симпатизера НСПМ. Ботови се не јављају јер не могу рачунати да би уопште били уочљиви. Или им сенвичи касне. Јављају тек на репу дискусије, када интересовање опада, па њих пар понављајући симптоматично сличне коментаре и лоајкујући их бесомучно настоје да створе утисак како их има више од троје (Вук, Дана и сендвичар).
Препоруке:
19
3
93 петак, 11 јануар 2019 22:49
gandra
@ Расписали се...неписмени. ---- ovo je bas duhovito - zamislite ososbu koja draskovica smatra pismenim
Препоруке:
16
3
94 петак, 11 јануар 2019 22:59
Rusija je jedna od najvećih sila na svetu, i glavna u dijalogu sa SRBIJOM!Putin je glavni na Planeti zemlje, pogotovo pa i na Balkanu .
Препоруке:
4
6
95 петак, 11 јануар 2019 23:13
100
Čitavih trideset godina srpska štampa pumpa protiv NATo-a i sad ti reci narodu da ide u NATO ? Nemoguća misija.Šta bi rekli Kurir,Informer i ostali Vučićevići ?
Препоруке:
7
6
96 петак, 11 јануар 2019 23:22
Иван
Зашто да ми Срби променимо губитничку политику из деведесетих, кад нам једино она сигурно гарантује да изгубимо све што као бранимо? Е, мој Вучино, у Србији која хвали Милошевића који је за само неколико година изгубио оба светска и оба балканска рата и који је изгубио Косово, нормално је да нападају тебе и Вучића који покушавате да из очајне ситуације извучете највише могуће за Србију.
Препоруке:
8
21
97 петак, 11 јануар 2019 23:31
Goran Stojilović
Vuk je sinonim moralnog čoveka koji sa hrišćanskim principima nastupa u politici. U vremenu mržnje gde svi gledaju da šire zlo i na taj đavolji način sakupljaju poene, govori istinu i strada kao rani hrišćanin. Svaka šuša ga napada, a naročito oni koji propovedaju mržnju, rat, koji provociraju dalje stradanje i ubijanje Srbije. On, za sve to vreme, zalaže se za mir i pomirenje među ljudima i narodima. Svaka čast Čiča!
Препоруке:
5
20
98 петак, 11 јануар 2019 23:53
Александар Михаиловић
Вук је најчешће сам себи смешан, он покушава егзактне чињенице, математику, да претвори у политику, по њему би и лоши ђаци ако су већина изгласали да су добри а они најбољи да су понављачи. Вук мисли да је народ ту због политичара и да народ треба да поштује интересе политичара, посебно оних корумпираних, са купљеним дипломама, ко има шта да пита народ, има народ да слуша шта му се каже. Дакле, Вук би најрадије да изабере народ који ће да му аплаудира и када народ некога изабере он не треба интересе истог да следи и заступа већ својих пајташа, јесте да су у мањини, али, народ је променљива и кварљива роба. Вук је потписао везано за НАТО што нико на свету не би ни да је пијан и дрогиран у исто време, те би по оваквим погледима на власт и политику искључиво одлучивао како он мисли или како му Дана каже, Устав и све друге папирологије су само за сликање и тек да се каже да су ту негде. Све је очигледније због чега му је странка пропала и нестала, у складу са ставовима и политиком.
Препоруке:
19
4
99 субота, 12 јануар 2019 00:05
Dragi
Vuk je sinonim moralnog vođenja politike. Ne zagovara mržnju, zalaže se za mir i pomirenje među narodima. Logično da ga svi ratni huškači i svi otrovani takvom ubilačkom ratnom propagandom napadaju. Količina napada na Vuka samo pokazuje koliko je ljudi otrovano mržnjom i koliko ljudi ne želi da prihvati realnu i zdravu politiku.
Препоруке:
5
22
100 субота, 12 јануар 2019 00:07
Zoran
Predlazem da kada ta fantasticna organizacija u koju g. Draskovic zeli da ugura Srbiju, kada bude napala sledecu zemlju koja joj nista nije ucinila niti je predstavljala bilo kakvu opasnost za bilo koju clanicu NATO-a, kada pobije na hiljade ljudi na njihovoj sopstvenoj zemlji i osakati tri puta vise, kada od infrastrukture napadnutog naroda napravi pustos, kada radioaktivnim bombama zagadi vodu i tlo zemlje koju je odlucila da unisti, da se onda g. Draskovic dobrovoljno prijavi da bude taj egzekutor koji se sipati bombe i pametne i glupe po ljudima i deci koji mu nista nazao nisu ucinili a jedina greska im je to sto im se vlast nije uklopila u planove NATO-a za geo strateskom dominacijom u pojedinim podrucjima zemaljske kugle.
Vec duze ne citam knjnige ovog propalog politicara koji je od ubednjivo najvece opozicione stranke sveo SPO na statisticku gresku; ima li nekoga ko se cudi zbog cega? Zar ga nije sranmota?
Препоруке:
14
3
101 субота, 12 јануар 2019 00:29
Драгославић
Србија Дунавом (међународним пловидбеним коридором) ИМА директну везу са Русијом. Мале земље морају да се определе и ставе уз озбиљну силу. Русија (евроазијска унија)нам нуди заштиту, економску и енергетску сигурност док нам друга страна (САД,ЕУ) намеће распарчавање земље и статус колоније.
Пушење или здравље, одлучите сами!
Препоруке:
10
5
102 субота, 12 јануар 2019 01:05
Влајко Куршумлија
@Александар Михаиловић Документ који је Вук потписао везано за слободан пролаз НАТО потписали су министри спољних послова и десетина других држава и реч је о типском документу. У свим тим државама никоме и не пада напамает да напада потписнике, само овде губитници Косова а љубитељи Мире, Марка и Милошевића који су га изгубили оптужујете оног ко је тај важан споразум потписао. Да не говорим да без тог потписаног документа у случају напада на Србе на КиМ снаге за брзо дејство из БиХ (у време потписивања биле сконцентрисане у Тузли) не би могле проћи и заштитити наш народ на КиМ. Прво сте изгубили Косово и Метохију, па сте оставили народ доле незаштићен и још сад нападате великог Вука Драшковића који вам је крив што је потписивањем споразума омогућио пролаз јединим трупама које наш народ могу данас на КиМ да заштите.
Препоруке:
7
22
103 субота, 12 јануар 2019 01:20
Сићо
Сви знамо да Руси овамо не могу да прелете и да смо окружени све самим државама НАТО-а, а да управо војска тог војног савеза може једина да нас заштити на Косову али они који не размишљају понашају се неодговорно и још и нападају паметног Драшковића. Да заговара рат, мржњу, да нам деца гину, вероватно би га све оне будале које га сада нападају - хвалиле. Нека, хвала. Мени су моја деца најважнија и зато - браво Вучино! Живео велики СПО и опет постао највећа странка у држави!
Препоруке:
6
19
104 субота, 12 јануар 2019 01:29
александар
Више него фантазмагорично.
Гомила Вучићевих робота добила задатак да на овом патриотском сајту пише "афирмативне коментаре" о овом несрећнику, супригу Данином. И то само за себе говори о данашњој "званичној српској политици".
Иначе, један је Вук Драшковић, тако нешто мајка више не рађа.
На срећу.
Препоруке:
21
5
105 субота, 12 јануар 2019 01:34
Раде
Пуна подршка Вуку. Фала Богу да има неко овим лудим главама да каже истину. Брину за Устав, а ми пре 20 година протерани с Косова пошто су управо они који сад лицемерно кукају над изгубљеним Косовом управо највећи кривци за његов губитак.
Препоруке:
5
21
106 субота, 12 јануар 2019 01:40
Игор Јовановић Гишка
Више него фантазмагорично што ботови Шешеља, Милошевића, мире, Легије, Аркана и осталих монструма не могу да истрпе истину коју им Вук Драшковић храбро саопштава. Ја сам Игор Јовановић, живим на Вождовцу од детета и мени ће сад неке шешељуге кошуничаве да кажу да сам Вучићев робот. А поменутог Вучића мрзите само зато јер гледа да извуче што више за Србију а вама салонским националистима све што је добро за Србију није добро.
Препоруке:
5
25
107 субота, 12 јануар 2019 05:32
@ "Игор Јовановић Пишка"
Шта год да си добио, паштету или паризер, мизер си и лузер.
Препоруке:
9
3
108 субота, 12 јануар 2019 05:39
Каран
Што су се осилили Шешељеви копилад!
Препоруке:
4
5
109 субота, 12 јануар 2019 07:28
Bgd
Igore Jovanovicu, ovde niko ne mrzi Vucica, nema ovde nista licno. LJudi nisu za njegovu politiku i o tome pisu; Svako ima pravo na svoje misljenje..i Vi imate svoje, ali ocigledno da Vi ne mozete da istrpite posto zamerate NEistomisljenicima.
Posto kazete da se Vucic bori za Srbiju, molim vas pojasnite u cemu se to po Vama ogleda njegova borba za Srbiju? Imate neki dokaz?
LJudi mogu da budu ovakvi i onakvi, ali svako ima pravo na svoj sta. Evo ja na pr mislim da je Vucic najgora vlast koju smo imali u posl 150 god i da je neprirodna i losa za Srbiju, da mora da se menja. Ne podrzavam ljude koji uzurpiraju vlast, obmanjuju, govore NEistine, huskaju, spletkare..radi neki svojih licnih koristi.
izbore se namestaju, mediji uzurpiraju, neistomisljenici zastrasuju, batinaju..
sta je tu dobro za Srbiju?
A sto se tice nato, meni se cini da smo mi pod nato okupacijom..a prethodno su nas bombardovali bez ikakvog ozbiljnog razloga, u takvim uslovima retko ko ce da podrzava pristup nato.
Препоруке:
10
4
110 субота, 12 јануар 2019 08:36
раја
Не бих објављивао коментаре који подржавају квислинге и издајнике. Они патриоте називају ртнохушкачима и да призивају рат. Нико није за рат већ против издаје и признања да је КиМ шиптарско. А подржаваоци Вука имају например Новости и све остале новине и ТВ па нека се тамо башкаре колико хоће на треба им дозволити да загађују НСПМ.
Препоруке:
9
3
111 субота, 12 јануар 2019 09:25
Александар Михаиловић
@Влајко Куршумлија. Очигледно је да не разумете да потписати неки документ као чланица НАТО и ако ниси је огромна разлика, посебно ако потпишеш да имају неограничену слободу, да наносе штете,чак и убијају и да не одговарају. Они око Вука су растурали мобилизације и из кукавичлука позивали на протесте и митинге и бежали са фронта, а Вук је командовао јурише са балкона позоришта. Његов патриотизам је ту завршавао, а да дође у свој родни крај или на линију фронта не би смео ни у сну. Да ли сте били на фронту и да ли сте и Ви бежали са истог? Да ли знате да је највећа издаја КиМ испорука свих који су издејствовали Р1244 убицама малих Милица и трговцима и купцима људских органа Срба, све са циљем да нико не тражи реализацију исте? Можете ли да схватите да КиМ није изгубљено, осим у главама издајица и оних који су га већ отписали, као што није било изгубљено ни у време Турака, Хитлера и Мусолинијевих хорди? Флоскула спремних за издају и потписивање капитулације је та, "КиМ је изгубљено".
Препоруке:
8
3
112 субота, 12 јануар 2019 09:36
mrljavko
premalo je onih koji razumeju kakvo nesdagledivo zlo ovaj propoveda.

Cak ima i onih koji o ratu pricaju, samo ne vide gde je pravo zakuvavanje, pa u pogresnom pravcu upiru prstom.

Opasne su i njegove i misli onih koji se eto oko tog njkihovog prozaicnog rata tako ko pravi bleckovi zabrinuse.
Na drugu stranu treba gledati, jer oci nisu na potiljku.
Препоруке:
10
3
113 субота, 12 јануар 2019 10:56
Влајко Куршумлија
@Александар Михаиловић Пошто си ме питао - ред је да ти и одговорим. Нисам избегао ниједну мобилизацију и у тих 10 година учествовао сам у свега три рата! Мени се чини да сте ви интернет јунаци избегавали мобилизације. Узгред, камо среће да нисам ратовао више него што је мој прадеда пре 100 година. Велику смо вајду видели од ратова и мобилизација. Све сте распикуће растурили. Кажеш нисмо изгубили Косово. Па ако нисмо изгубили, скокни до Приштине, Призрена и одатле србуј, а не сад кад сте глупом политиком дозволили да га бранимо на једини начин који је водио његовом сигурном губитку причате као Милошевић како смо победили? Па нисмо баш толике будале да у толику лаж поверујемо.
Препоруке:
2
7
114 субота, 12 јануар 2019 11:29
koba
@Звонимир Бгд

Др Шешељ је мање учтив. Назвао га је - кофа г..ана!

Nije ga tako nazivao Šešelj već Đinđić. Šešelj je samo prepričao Đinđićevu ocenu Vuka Draškovića.
I slažem se sa vama, odličan opis. Sve rečeno u par reči.
Препоруке:
7
3
115 субота, 12 јануар 2019 11:50
Турас
@петак, 11 јануар 2019 19:09 Nikola Popović
Изгледа Поповићу Вама није нико погинуо у прошлим ратовима ? Знали би добро да разликујете људе од мишева . Управо сте сада похвалили Вашим коментаром једног пацова . Жалосно је што људи као Ви не разпознају родољубе од издајника . Што се тога тиче да разјаснимо . Отаџбина се брани борбом . А у борби се и гине . Таква је судбина родољуба .
Препоруке:
9
2
116 субота, 12 јануар 2019 13:01
александар
Ево нама Гишке, поново међу Србима. Прави Гишка се борио за Српство на нашим правим западним границама, и тамо погинуо. То је било онда када је твој "мудри визионар" Волфганг Драшковић запенушано урлао "тамо где су српски гробови, тамо су српске земље". Сада прича другу причу,у удобности богатства у елитном делу Београда.Не бих се радије изјашњавао како се зову такви људи и ко је заправо "салонац".
Еј, сироти овај данашњи Гишка, са "Вождовца" као и његов идол Волфганг, спремни су сада свега да се одрекну због "уласка у Нато", "да би нам било боље".
Срам те било.
И не, има нас који нисмо "салонски националисти", већ прави националисти, спремни да када отаџбина позове ратујемо за овај народ, као и наши преци. Спреман сам и ја да се одазовем (као што сам се одазвао 1999.) и мој једини син, несрећниче.
А ти ћеш да седиш "на Вождовцу" док ти отимају земљу.
Неко свет посматра из перспективе усправног Човека, а неко из перспективе гмизавца. Свако бира за себе.
Препоруке:
8
1
117 субота, 12 јануар 2019 13:01
aca
Idiot
Препоруке:
5
1
118 субота, 12 јануар 2019 13:29
Александар Михаиловић
@Влајко Куршумлија. Жао ми је, али овако не говоре они који су изворно из Топлице, потомци Гвозденог пука, да ли знате који је тај пук? Овако не говоре ни они који су учествовали на мобилизацијама и нису бежали са истих, већ они који су јуришали за рачун Вука по Београду и са фронта са пуним рукама не напред него назад. Да сте били тамо где се пуцало и гинуло ни на крај памети Вам не би било да подржавате комадање Србије, капитулацију и издају. Да ли уопште знате шта је то, посебно окупација државе? Да ли сендвич бригаде могу да схвате да је део Србије окупиран, да је читава била окупирана 1941, у време Турака више векова, и да тада никоме није пало на памет да призна капитулацију, окупацију и издају, да изврши парцелисање државе за рачун криминалаца, злочинаца и убица?
Препоруке:
7
2
119 субота, 12 јануар 2019 13:56
Neša
Jel' to trajni lažni patriota, komunista, ponovo "brani" narod. On je taj koji "miks grendmoders end frogs".
Препоруке:
5
2
120 субота, 12 јануар 2019 16:58
Радоје
@Александар Михаиловић Много ми ти знаш шта је Гвоздени пук... Још си умислио да си тумач истог. За разлику од тебе, био сам на 4 фронта у 3 ваша рата. Наравно да не подржавам комадање Србије, капитулацију и издају. Све то је синоним за Милошевића, Шешеља, Караџића, Младића и вас који им верно служите. Па те штеточине су за непуних 10 година изгубиле све што је малена Србија градила цела два века! Па они су потписали капитулацију пошто су изгубили последњи косовски рат и морали да повуку и последњег полицајца и војника са целе територије КиМ. Они су сулудом политиком у једином већем рату у другој половини 20. века у Европи довели до распарчавања Србије. Нису ово турска времена, нити је у току 1941. година већ смо као никад у историји од 1990. први пут у историји против боље и напредније стране света. Зато смо и изгубили деведесетих, али вама је мало пораза и терали бисте док последњи Србин не изгине. Неће моћи!
Препоруке:
2
5
121 субота, 12 јануар 2019 17:42
Александар Михаиловић
@Радоје=Влајко Куршумлија. Из Вашег коментара се види где сте и на којој страни били, у каја сте 3 то рата били а не знате која је улога оних које прозивате, делује да сте били међу онима који су их испоручивали убицама Србије? Да сте били на ратишту и тамо где се гинуло морали бисте да знате да Кумановски споразум и Р1244 нису губитак КиМ већ добитак, а да оно што није урадио НАТО је урађено пучем под Арчибалсом за мање од 80 милиона $. Увек се нађу "Тројанци" који и своју државу руше за паре, а онда у стилу џелата таламбасирају да су жртве злочинци а злочинци жртве. Највеће зло које је задесило Србију икада и исту увело у распродају, задуживања и комадања је кренуло са тим плаћеничким пучем 5. октобра. То знају и ментори свих овомиленијумских власти и зато нас и не цене, зато нас условљавају, понижавају, пљачкају, трују и претварају у резервне делове. Који интерес имају они који то подржавају и нестајање Србије, претварање народа у робове, одлазак радно најспособнијих у "бели свет"?
Препоруке:
5
2
122 субота, 12 јануар 2019 18:27
Звонимир Бгд

Александар Михаиловић
@Влајко Куршумлија. Жао ми је, али овако не говоре они који су изворно из Топлице, потомци Гвозденог пука, да ли знате који је тај пук?

Према ономе шта пише, чини се да наш земљак Влајко спада у потомке Косте Пећанца и његових људи. Иако је у 1.св.рату авионом спуштен у Топлицу да донесе депешу Врховне команде о предузимању устаничких акција у непријатељској позадини, а касније проглашен командантом свих четника у Краљевини, већ на самом почетку 2.св.рата је отишао у Аранђеловац и на Букуљи августа месеца поклонио се шефу Гестапоа за Србију штурбанфиреру Карлу Краусу. Тај олињали и капитулантски квислинг стрељао је родољубе који су ослободили Куршумлију од бугарског окупатора, фебруара 1942, и вратио окупаторску посаду у српску варошицу. Ови данашњи Пећанци би да нас све комплет уведу у НАТО - војну формацију окупатора.
Препоруке:
3
2
123 субота, 12 јануар 2019 18:41
Александар Јовић
@Александар Михаиловић

Милошевић је одбио предратни предлог конфедералног преуређења Југославије. Искористио је рат за учвршћивање свог режима и богаћење своје породице и пријатеља. Све време рата је био у тесним контактима са Туђманом. Одговоран је за егзодус српског народа из Крајине јер је за њиховог лидера поставио Милана Мартића, који је уз његову сагласност одбио судбоносни план Z 4 за Крајину. Пљачкао је народ преко Језде и Дафине и штампањем безвредних новчаница, којим је произвео највећу инфлацију на свету. У његово време медији су били налик онима у Северној Кореји. Наређивао је убиства својих политичких противника. Судском пресудом је означен за налогодавца убиства Стамболића и атентат на Вука Драшковића у Будви. Три рата је скривио и изгубио, а притом је свог сина ослободио Војске. За прва два је тврдио да Србија уопште у њима не учествује, а после трећег када је Србија капитулирала, поручио је преко екрана његове ТВ Бастиље да смо победили!???
Препоруке:
3
6
124 субота, 12 јануар 2019 18:44
Миладин Ваљево
Јадна си Србијом са људима отрованим удбашком пропагандом. Па будалетине једне наш велики кнез Лазар је отишао на Косово са циљем да брани Србију, да брани „земаљско царство“ и да победи у боју. Једина косовска битка у коју смо ушли са циљем да је изгубимо била је она са НАТО алијансом 2000. године. Сада се тај, Милошевићев, Косовски завет намеће Србији. Не. Србија и Срби морају да живе и да опстану! Пуна подршка Чичи, стидим се што сам га само једном био напустио. Опет ће Чича да ојача па ћете у рупе мишеви, да се скривате... Боље вам је и то, него да Србију увучете у неки нови рат и несрећу.
Препоруке:
2
7
125 субота, 12 јануар 2019 19:14
Никша
@aca Ти си идиот, а Вук је мудар човек, искрен родољуб и патриота. Ви који га нападате хтели бисте да нас гурнете опет у рат и несрећу, да као деведесетих Србија опет само губи. Овај пут ће удбашка багро вама бити МАЛО МОРГЕН!
Препоруке:
1
6
126 субота, 12 јануар 2019 19:51
Александар Михаиловић
@Александар Јовић. Да ли познајете неку успешну конфедерацију у свету? Нема их више. Да ли знате шта је значио предлог о конфедерацији о коме говорите, као и о асиметричној федерацији? Нисте се у то удубили јер не бисте на овакав начин говорили. То је значило да се административне границе признају као државне и да се Срби као државотворни народи у 3 републике, што је једна од већих грешака револуције, уместо да буду као целина у једној држави, претворе у Хрватској и БиХ у националне мањине. Ко је то могао да потпише, да ли бисте Ви потписали? Незнање није оправдање. Том преваром би се на легалан начин, други је био само рат, извршила сецесија. Да ли знате да су у СФРЈ само народи, било их је 6, имали право на самоопредељење до отцепљења, а не републике, те да је једнако право Хрвата да изађу из ЈУ било и Срба да остану у заједничкој држави? То право у конфедерацији не би имали. То сада желе Драшковић и сви који су за "компромис", разграничење, давање националној мањини права народа.
Препоруке:
7
1
127 недеља, 13 јануар 2019 10:29
Драгославић
Вуче, Вуче, бубо лења....шта ће рећи поколења?
Препоруке:
3
2
128 недеља, 13 јануар 2019 18:03
Goran Jevtić
Slažem se sa Vukom. U politici ne sme da bude inaćenja. Svi politički, ekonomski, razvojni i bezbednosni razlozi nalažu nam da hrabro sprovodimo evro-atlantske integracije. Ko će da brani našu muku i sirotinju na Kosovu i Metohiji ako budu napadanuti? Sigurno neće oni licemeri koji su kao foleri za rat a prvi bi se sakrili kad bi on i počeo.Čuvajmo naše interese, čuvajmo decu, čuvajmo budućnost Srbije. Branimo se što možemo da odbranimo ali i ne ponavljajmo mantru kako spo pobedili 99-e na Kosovu. nismo. Izgubili smo, na žalost i povuklise sa te teritorije.
Препоруке:
1
4
129 недеља, 13 јануар 2019 18:36
Ђоле
Наравно да нам је потребна реална политика. Вук је глас разума. Сећам се кад су га сви нападали што се залагао за План Z-4. Данас исти ти који су га најгоре пљували кукају до неба што га не прихватисмо. Тако и за ово. Боље да извучемо максимум из тешке косовске ситуације него да нас води инат и изгубимо оно што данас можемо да остваримо.
Препоруке:
1
3
130 недеља, 13 јануар 2019 20:21
Toja
Vuk je pogodio u metu. On je jedan od najmudrijih političara i dobro je da je njegova stranka u vlasti. Zamislite da su u vlasti Boško, Šešelj, Koštuničini ekstremisti... Opet bi se proveli kao devedesetih. Meni su bila dosta dva rata... Nemoram još i preko Albanije u 21. veku kao moj pradeda! Ma bravo Vuče, kad vidim kakvi te napadaju glupim "argumentima", jo[ sam sigurniji da si u pravu.
Препоруке:
1
4
131 недеља, 13 јануар 2019 21:09
Milivoje
Svako dobronameran vidi da nam je i Srbima i Albancima životno važan nekakav sporazum. Pravno-obavezujući, ili kakav god, ali svakako ljudi neki sporazum nam treba. Nećemo da nam deca i narednih 100 godina ratuju oko gluposti ili granica koje uostalom već tolike gdine više nigde u Evropi i ne postoje (sem među nama na Balkanu). Zato je Vukova izjava važna i dobra. Puna podrška Vuku i svima koji su za razumno i po obe strane korektno rešenje.
Препоруке:
1
2
132 недеља, 13 јануар 2019 22:28
Novica
Treba nam mnogo razložne analize a ne inaćenja ako želimo da Srbija nastavi sa privrednim rastom, oporavkom i obnovom snage Srbije. Alternativa je propast, dalji gubitak teritorija, ljudskih života, ratovi, nesreća. A svaki novi rat bi za našu državu i društvo mogao da bude i - fatalan! Zato treba ozbiljno o krucijalnim pitanjima razmišljati i Vukova izjava je doprinos takvom ponašanju. Pljuvači na njega samo pokazuju da nemaju ozbiljnu argumentaciju kojom bi se suprotstavili njegovim stavovima.
Препоруке:
0
2
133 понедељак, 14 јануар 2019 20:44
Турас
@недеља, 13 јануар 2019 21:28 Novica
"Озбиљна аргументација" са В.Драшковићем !
Ваша "аргументација" није ни дефетизам , просто је издаја . Издајници су обично плашљивци и неминовност борбе за одбрану своје земље , прикривају "озбиљним аргументима" алијас вучићевским "компромисом" .
Препоруке:
1
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер