петак, 19. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Танасићево мутно „југословенство“ као великосрпски пројекат

Kоментари (131) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 среда, 05 децембар 2018 23:12
нискање
После Танасићевог мудрог рашчешљавања умршених српских мисли и (о)сећања добијемо ову прост(ачк)у папазјанију ...
Препоруке:
95
25
2 четвртак, 06 децембар 2018 00:15
Bya-Bya
Kakav pacijent treba da budeš da utrošiš gomilu vremena i napišeš ogromnu kritiku antiglobalizma Mikija, Šilje i Paje. Kalika za predsednika(svog odeljenja)

Šta bi Dart Vejder rekao na sve ovo?
Препоруке:
52
13
3 четвртак, 06 децембар 2018 08:32
Спиридон
@ нискање

Па сад, из неке моје перспективе ово би се могло пре назвати титоистичка папазјанија на милошевићевску папазјанију, или ипак можда боље речено Милошевић са Ушћа 1988 године када је причао о Југославији Титу и братству и јединству, противу Милошевића на Газиместану 1989 године када је већ било Србија у Југославији, хоћемо и ми свој део.
Иначе ако смем да приметим, никакве суштинске разлике у оба текста нема, сем што је гдин Калик за ту изворну братствено-јединствену идеју, или ти Југословен југословенско-титиоистичке провинијенције, противу србоидног-Југословена који Југославију посматра мало шире, па се за њено оправдање враћа до њених почетака и краља Александра, мада није гадљив ни на друга Тита.
У суштини, изузетно ми је драго да се појавио и овај текст баш као одговор на Танасића, да би се видело како је то једна те иста ствар само сагледана из два угла...
Препоруке:
28
34
4 четвртак, 06 децембар 2018 08:38
.
Да саберемо: Сви национализми су опасни ал` је српски најопаснији!
Препоруке:
37
9
5 четвртак, 06 децембар 2018 09:23
Ogorčeni vojvođanski penzioner
Drago mi je što se konačno pojavio neki srpski patriota koji ceni Tita. Jer zaista je malo ko učinio za ovaj narod toliko kao on. Ljudi zaboravljaju da je Jugoslavija (sa sve Srbijom) pre Tita bila "država" koja je više ličila na Somaliju nego na evropsku državu. Tito je ovaj narod doslovno izvukao iz blata. Nikada se u naše vreme nije tako dobro živelo kao tada. Ne mislim da je to bilo zbog komunizma, jer je svejedno da li je kapitalizam ili komunizam. Bolji je onaj sistem u kome se manje krade, a u Titovo vreme se to strogo kažnjavalo. Koliko se dobro živelo onda znam i na ličnom primeru, ja sam kao zaposlen u Naftagasu (naravno uz pomoć rodbine) uspeo sebi da kupim stan i da izgradim vikendice u Budvi i kod Splita. Možemo misliti kakva bi ova država bila da se nije pojavio Milošević i njegova zločinačka jogurt revolucija, koja je upropastila nas u Vojvodini, opljačkala penzioni fond i dovela do jačanja nacionalizma u Hrvatskoj, te se zbog toga raspade država.
Препоруке:
12
77
6 четвртак, 06 децембар 2018 09:24
Ogorčeni vojvođanski penzioner
Ljudi danas pričaju da su Tito i jugoslovenstvo krivi za sudbinu Srba. To je potpuna laž, nisu Srbi žrtve jugoslovenstva već njegovog nepostojanja, toga što Hrvati, Šiptari i ostali nisu hteli da budu Jugosloveni i što se ta država raspala i onda naš narod dobi batine svuda. Za vreme Tita niko od njih nije smeo da se odvaja, a za vreme Miloševića to je mogao svako. Zato je ispravno da se kaže ODE TITO, ODE I SRBIJA.
Препоруке:
17
61
7 четвртак, 06 децембар 2018 10:02
Staljin
Tito je kompleksna ličnosti. Treba kod njega razdvojiti dobro i loše. Njegovo vođstvo narodnooslobodilačke borbe, obračun sa izdajnicima i kulacima na kraju rata su jedne od najpozitivnijih tekovina srpske istorije, zajedno sa Miloševićevim antiimperijalizmom. Međutim, ona bruka iz 1948. kada su okrenuta leđa čitavog slobodnom čovečanstvu su ga previše kompromitovala. Stoji da je izvršena modernizacija zemlje i da je taj sistem bio bolji od neoliberalizma u kome danas živimo, ali opet bilo bi još bolje da smo ostali na ispravnom putu kao pre 1948. jer je centralnoplanska ekonomija dokazano bolja od Titove mešovite ekonomije, samoupravljanja i sl.
Препоруке:
21
48
8 четвртак, 06 децембар 2018 10:23
Спиридон
@ Ogorčeni vojvođanski penzioner

Drago mi je što se konačno pojavio neki srpski patriota koji ceni Tita.


Колико је мени познато, млади гдин Калик се нешто не осећа као српски патриота, пре ће бити да се осећа као Југословен, што ћу увек да поштујем јер ако ништа друго макар је искреније, него они који ми као наводне српске патриоте причају како је Југославија била за Србе испуњење свих снова...
Препоруке:
27
21
9 четвртак, 06 децембар 2018 10:40
Спиридон
Staljin

Tito je kompleksna ličnosti. Treba kod njega razdvojiti dobro i loše. Njegovo vođstvo narodnooslobodilačke borbe, obračun sa izdajnicima i kulacima na kraju rata su jedne od najpozitivnijih tekovina srpske istorije, zajedno sa Miloševićevim antiimperijalizmom.


Стоп, стоп, стоп, је л' није проблем да се оно "тековина српске историје" избрише, из простог разлога што је нека шумска титоистичка банда дошла 1944 година и мало ту отимала и убијала нас што смо били Срби и што само држали до тих тековина. Тако да слободно се ви поносите, што-се каже чега се паметан стиди, тиме се будала поноси, само немојте у том свом поносу ни да помислите да ми причате о тековинама српске историје. Тековине чега год на овом свету, само не српске историје, јер Србин и шумски титоиста слабо да иде у исту реченицу...
Препоруке:
37
26
10 четвртак, 06 децембар 2018 10:48
Сељак Беземљаш1
Ако треба критиковати Танасића онда му треба замерити коришћење синтагме "несрећни устав из 1974."
Укупан контекст те синтагме чува маглу изнад историје Титове Југославије и КПЈ.

Најмање је важно што то није 1974. Већ 1971 имамо амандмане на Устав који преузимају све идеје МАСПОКА

Ево шта о томе између осталог каже професор Михаило Ђурић

" Treba biti načisto sa tim da je Jugoslavija već danas gotovo samo geografski pojam, budući da se na njenom tlu ili, tačnije, na njenim razvalinama, i to pod maskom doslednog razvijanja ravnopravnosti između naroda koji u njoj žive, uspostavlja nekoliko samostalnih, nezavisnih, čak međusobno suprotstavljenih nacionalnih država. To je činjenica kojoj treba smelo pogledati u oči."

Ово је део Ђурићеве дискусије изречене 18. марта 1974.И словима осамнаести март хиљаду деветстотина седамдесет прве године.
Двадесет пет година после рата насртљиви национал-шовинизам под руководством КПЈ одбацује идеју југословенске државне заједнице.
Препоруке:
34
9
11 четвртак, 06 децембар 2018 11:42
ТОПЛИЧАНИН ПОТОЧИЋ
Свака час аутору,потрудио се. Али НОВА ЈУГОСЛАВИЈА, то је ипак превише.
Препоруке:
15
17
12 четвртак, 06 децембар 2018 11:59
Згрожен актуелним стањем у сваком погледу
А да се мало енергије, љубави и разумевања уложи у државу у којој (сада) живимо?
Актуелно титословенство је права шизофренија,
нема Титославије и не може је више бити!
Препоруке:
37
7
13 четвртак, 06 децембар 2018 12:38
Спиридон
@ Згрожен актуелним стањем у сваком погледу

А да се мало енергије, љубави и разумевања уложи у државу у којој (сада) живимо?
Актуелно титословенство је права шизофренија,
нема Титославије и не може је више бити!


И после Тита Тито, јер то је нама наша борба дала да имамо новога Титу, Вучића маршала...
Препоруке:
22
17
14 четвртак, 06 децембар 2018 13:16
Агент за Ogorčeni vojvođanski pensioner 1
...To je potpuna laž, nisu Srbi žrtve jugoslovenstva već njegovog nepostojanja, toga što Hrvati, Šiptari i ostali nisu hteli da budu Jugosloveni i što se ta država raspala i onda naš narod dobi batine svuda. Za vreme Tita niko od njih nije smeo da se odvaja,

Нико није смео да се одваја ал је смео да се припрема. Авнојевско комадање српског етничког простора, фуснота: „Илок у Србији????“, прављење вештачких нација, бетонирање јама, федерирање федерације, маспок закључно са уставом 1974 о који је лепо поменуо г Сељак Беземљаш???
Колико год ви комунисти узвикивали пароле готово да сте исти материјалисти као и западни неолиберални капиталисти. Некад викендице код Будве и Сплита....а данас???? Да ли бисте данас дали Косово и Метхоију за викендицу код Паралије и на Халкидикију??? А што не одете поново у сплит, на ауто ставите буктиње па им причајте о тити и југи.
Препоруке:
32
7
15 четвртак, 06 децембар 2018 13:23
Агент за Ogorčeni vojvođanski pensioner 2
Увек ми је сметала теза како Срби треба да буду срећни и захвални за југославију јер су тобо'ж захваљујући њој живели у истој држави. Испада некако наопак след догађаја. Ко је кога ослободио и направио? Срби југославију или југославија Србе? Па није југославија ослободила и окупила Србе већ обратно. Ваљда су Срби већ били слободни (бар један добар део), имали своју државу-државе (Краљевина Србија и Краљевина Црна Гора која се сматрала тада национално српском) , па су онда ослободили остале Србе, успут и друге народе, и на концу направили југославију. И без југославије, да је политика кренула другим током, након завршетка I Св.рата Срби би живели у једној држави. Били би окупљени у Краљевину Србију на просторима које су Срби и њихова војска ослободили.
Препоруке:
33
5
16 четвртак, 06 децембар 2018 13:54
Staljin
@Spiridon

Ti si jedan obični razmaženi krugodvojkaš kome smetaju naša braća zapadno od Drine. Samo takvi mogu oslobodioce da nazovu "šumskom bandom". Ko je tvoj heroj? Da nije možda onaj Vuk Drašković, pardon Draža Mihailović...? I ko su ti tvoji Srbi i tvoje srpske tekovine? Ona dekadentna odrođena buržoazije koja je živela na grbači osiromašenog srpskog naroda? Ili možda onaj Nikolaj Velimirović što je poredio Hitlera i Svetog Savu? Partizani su ti po svim kriterijumima bili isto što i Karađorđeva vojska iz 1804. Da su pobedili ti tvoji naša zemlja bi ušla u NATO.
Препоруке:
39
32
17 четвртак, 06 децембар 2018 14:07
Lovćenac
Drago mi je da se konačno pojavi neko da eksplicitno osudi velikosrpstvo i da pohvali Tita koji se borio protiv toga i koji je dosta učinio i za Srbiju i za Crnu GOru. Velikosrpstvo je veliku šteta za naš bratski srpski narod jer su usled tog zla svi komšijski narodi omrzli Srbe. Sve je to započelo sa Miloševićem i njegovim agresijama, a zatim su istu politiku umivenim putem nastavili Tadić i Koštunica koji su kojima bi najmilije bilo da gazduju Crnom Gorom i koji su sproveli pljačkaške privatizacije. Sva sreća pojavio se Vučić i on se bori i protiv nacionalizma i protiv lopovluka. Ponovo su odnosi Srbije i Crne Gore bratski. Sada jedini problem pravi SPC.
Препоруке:
4
63
18 четвртак, 06 децембар 2018 14:20
Titoisticki Jugosloveni protiv velikosrpskih Jugoslovena protiv Betmena
Kada ne mozes da povezes uzrok sa posledicom, onda imas teoriju zavere.Posto se titoisticki najbolji zivot okoncao u klanju komsija, a ne mozete u njemu da nadjete uzrok (nije socijalisticka privreda, nije politicka jednopartijska diktatura, nisu sukobi unutar partijske oligarhije, mora da su Vatikan i iluminati uz pomoc NATO-a kao vojnog sredstva svetskog imperijalizma i katolicanstva).Komunisticka paranoja od spoljasnjih i unutrasnjih neprijatelja je postala metodsko objasnjenje raspada SFRJ (tako je to kada niko ne cita onaj natpis na telefonu "PAZI!NNEPRIJATELJ PRISLUSKUJE!").SFRJ je bio jedan od najnizih oblika ljudskog organizovanja.Posto sam rodjen u industrijskom gradu u visenacionalnoj sredini, mogao sam da pratim to sistemsko stvaranje malogradjanstine od radnistva i srednje klase lisenih bilo kakvog identiteta nacionalnog, verskog, kojima "samoupravljanje" sluzi za sprdnju, a "bratstvo jedinstvo" ni za to.To je dovelo do "privatizacije" licnih interesa koja je prevazilazila
Препоруке:
16
8
19 четвртак, 06 децембар 2018 14:57
Ogorčeni vojvođanski penzioner
@Spiridon

Koliko mi se čini taj Kalik se pozitivno izjasnio o srpskom patriotizmu. Tako treba, meni je moj otac uvek govorio da treba voleti svoje ali da ne treba mrzeti tuđe.

@Agent

Kako je bilo nekada a kako je sada? Pre jogurt revolucije prosečna plata u Vojvodini je bila 40% veća od prosečne plate u Beogradu i 60% veća od prosečne plate u Srbiji. Danas ja koji sam imao iznadprosečnu platu u Srbiji imam tek oko 5% veću penziju od ženine familije u Leskovcu, iako sam uplaćivao mnogo više od njih u penzioni fond. Znači da sam opljačkan, moje pare je uzeo Miloševio i deo toga dao Marku za džeparac, a deo odneo na Kipar. Posle je tu očigledno i Dinkić omastio brk. A ja eto ispadoh budala što sam uplaćivao u penzioni fond...
Препоруке:
12
19
20 четвртак, 06 децембар 2018 15:00
Спиридон
@ Staljin

Мислиш друже Стаљине на ону исту браћу за коју ниси ни знао да постоје до доласка Милошевића, односно исту ону браћу преко Дрине коју је твој маршал Тита својим границама и новим нацијама, братством и јединством и Уставом из 1974, довео у оне републике-мале државе, па је требало само мало југословенског титоисте Милошевића и ето нама Београдског пашалука, док Срба у Хрватској више нема, Шиптари узеше Косово, муслимани постадоше Бошњаци из државе Босне а Срби из Црне Горе постадоше Црногорци из независне Црне Горе.
Иначе хвала на питању, моја маленкост и преци му су били ту када је дошла она ваша банда 1944, пређосмо Албанију, после Цера и Колубаре, уз Црнога Ђорђија стадосмо 1804, односно и његовог оца сачекасмо када је у Србију дошао из неке црногорске сиротиње. Према томе, ако није заиста проблем да се у том контексту не помињу српске тековине, нити Карађорђе, јер такви као ти и не знају шта је Србија а камоли шта су српске тековине.
Унапред захвалан на разумевању...
Препоруке:
26
33
21 четвртак, 06 децембар 2018 15:05
Titoisticki Jugosloveni protiv velikosrpskih Jugoslovena protiv Betmena
...imamo zamenu politickog zivota stranackim, pri cemu stranke sluze kao biroi za zaposlavanje, odgovaraju samo svom clanstvu, a bore se kao stranacke vojske, pa je drzava u stalnom vanrednom stanju koje odgovara vlasti jer moze da koristi sva raspoloziva sredstva u stranackoj, ne politickoj, borbi, ali i opoziciji, jer ne mora da nudi nikakve programe osim rusanje "diktatorske" vlasti kojoj kada ode sa vlasti nece biti nista, kao i neprincipijalne koalicije.Eto, od raspada SFRJ do danasnjeg raspada.
Препоруке:
9
4
22 четвртак, 06 децембар 2018 15:16
Спиридон
@ Ogorčeni vojvođanski penzioner

Koliko mi se čini taj Kalik se pozitivno izjasnio o srpskom patriotizmu. Tako treba, meni je moj otac uvek govorio da treba voleti svoje ali da ne treba mrzeti tuđe.


Све се слажем са вама, само просто мислим да се гдин Калик из неких својих личних разлога осећа као Југословен, против чега ја немам ама ништа против. Што ви рекосте, воли своје али поштуј и туђе...
Препоруке:
10
7
23 четвртак, 06 децембар 2018 15:26
Агент за Ogorčeni vojvođanski pensioner
Дакле само да је мени потаман а онај у Лесковуцу нек се чеше, њега сте се сетили тек кад сте спали на његов ниво. Да вам није пао стандард вероватно би вам ваљао и Милошевић. Могао је да буде на челу државе и Тесла кад се држава распала и кад су нам уведене санкције пад стандарда је био неминован. Ако кажете да волите своје зашто не волите Србију као целину због чега ограђивање у један њен део - Војводину? Чему величање тита и сфрј који је оделио аутономну покрајину војводину од српске целине, то је пут ка аутономаштву и сепаратизму. Причате о оцу, присетите се деде или праде који се радовао уједињењу 1918.
Препоруке:
21
3
24 четвртак, 06 децембар 2018 16:24
Slavomir Srpski
Verovatno nije bilo potrebe ni da se javim. Samo jedno pada izvesno u oci je da dok su pre dosta godina Kalikovi slicni tekstovi ovde nailazili na dosta suprostavljenih stavova, danas posle tih godina se jasno uvidja koliko je propala ta kalikova ideja Jugoslovenstva, barem ovde na NSPM ciji sam direktan svedok (uz jos nekoliko komentatora).

Dakle proces odumiranja Kalikove ideologije je ocit, i skoro zakoncan i pokopan u proslosti.

Ipak bih zamerio neku stvar: naime Jugoslovenstvo za razliku od Kalikovog ideoloskog prepucavanja nije u direktnoj vezi sa Brozovstvinom, kojom se on iskljucivo bavi, vec pre svega sa Kraljevinom izmedj 2 SV rata, kao i nametanje Kopitar-V.karadzic Beckog obrasca nad procesom oslobadjanja Srba od Turaka u 19 veku. Kalik se brine samo o Titoizmu, koji je bio antinacionlan, do te mere da je izmisljao i nepostojece narode, pali negde sa Crvenog Marsa na Balkan, a sve u sluzbi: razbij Srbe definitivno, kosta kolko kosta.

Kalik je dinosaur istorije.
Препоруке:
19
5
25 четвртак, 06 децембар 2018 16:41
Сељак Беземљаш2
Југославија је само географски појам и конфедерација од 1971. а Устав из 1974 само потврђује то стање.

То је пут националне политике КПЈ (СКЈ)То је потврда АВНОЈа из 1942. и 1943. То је потврда АСНОСА из 9 новембра 1944.Тада је најбројнијем народу одређена држава од Београда до Врања.Половина постаје као национална мањинаТо му је била награда за вероватно и два милиона костију српског народа, уграђених у обе Југославије.

Те 1971. могли су да кажу: "Ја сам (Ми смо)наш задатак обавио (обавили).Српска "хегемонија" је уништена.Југославије више нема Наступају Велика Хрватска и Велика Албанија"

Михаило Ђурић је одведен у затвор.Пет професора је најурено са Правног факултета.
Без отпора.Разлог треба тражити у средствима које су комунисти предузимали према српском народу од 1941.

Марио Калик да нам објасни како види Михаила Ђурића.
Препоруке:
23
16
26 четвртак, 06 децембар 2018 18:58
ЖИВЕЛА АНТИИМПЕРИЈАЛИСТИЧКА, АНТИФАШИСТИЧКА, АНТИШОВИНИСТИЧКА, СЛОБОДАРСКА, СУВЕРЕНА, ВИШЕНАЦИОНАЛНА и СОЦИЈАЛИСТИЧКА СРБИЈА!
Не само интелектуално, не само у мислима, већ храбро и борбено, а то значи практичко-теоријски, ослободимо прво нашу Србију од америчко-евроунијско-евроатланског окупатора, домаћих издајника и компрадора, па ћемо онда видети има ли искрене заинтересованости и критичне масе и код других народа са простора бивше Југославије за такав велики подухват као што је обнова Југославије. За сада, не делује тако. Напротив, западни колонизатор је успео да им подстакне и наметне ксенофобију кроз србофобију као преовлађујући регресивни доживљај и модел понашања (погледајмо само евроатланске колоније и ''државе'' - проусташку Хрватску и Монтенегро). Први задатак - ослобођење Србије - сада је примаран, јер је у Србији најјача жеља (то је и Тито знао), а ускоро ће то, вероватно, бити и масовније хтење потврђено праксом за самосталношћу, слободом, непокорношћу и непотчињеношћу окупатору и експлоататору. Пратимо и трагове Михаила Марковића...

Гусле за Космет
https://www.youtube.com/watch?v=lbnJW9BtzVE
Препоруке:
35
9
27 четвртак, 06 децембар 2018 19:16
onako
niti je ta drzava (jugoslavija) nastala bez uticaja sa strane, a takodje, nije se bez uticaja sa strane ni raspala;

bilo je i unutrasnjih teznji za tom zemljom, ali i otpora njenom nastajanju;

sadasnji ekonomski uslovi vecine nastalih drzava su na oko 50% od uslova eu; to ekonomski nije evropski region;

odavde se ljudi bezglavo iseljavaju, a region ima i sve karakteristike evropskih demografskih kretanja;

kao i zapad, i ova teritorija realno stagnira ili retardira;

ceo razvojni model objektivno je u velikoj krizi; nista cudno, sve sto se rodi mora i da umre;

istina je, u ovom kontekstu, mladost ideja, a ona umire, dok je cinizam u porastu;

zakljucak: potrebne su u praksi nove, mlade ideje i istine;

tada ce i prica o jugoslvaji biti normalnija;
Препоруке:
16
2
28 четвртак, 06 децембар 2018 19:45
Спиридон
@ Slavomir Srpski

Мислим да грешите, зато што никаквог несретног југословенства није ни било пре рата, односно била је земља која се звала Југославија а и то тек од 1929 године, када је већ Радић био убијен те је било каква даља прича са њим била и сахрањена. Иначе мислим да не схватате просто зашто гдин Калик има однос какав има, односно превише га осуђујете а да не схватате одакле он црпи своју причу. Он се осећа из неких својих личних разлога као Југословен, ја то поштујем иако се ни најмање не слажем са било чиме што је он написао, али га схватам и имам разумевања, јер је макар искрен. Оно што ја не разумем, то су косовски јунак Дарт Вејдер, борац противу Империје чика Супермен, то јест Само Југославија је за Србина потаман била, па зато браћо да ми ставимо барјак на јарбол, а тај јарбол на трг, а трг да се зове трг Југославије, па да тамо сваки дан пуштамо Хеј Словени, јер је то једна бодра песма на трагу косовске етике, коју је иначе имао и Цар Николај а и Лук Скајвокер...
Препоруке:
3
11
29 четвртак, 06 децембар 2018 20:39
Ах
Југоносталгичарима кад год их ухвати носталгија остаје да се уштину и пробуде у Београду. Тешко да ће приметити разлику сем знатно смањене територије. Ту је једна партија - удбашка (додуше са много различитих секти званих партије), ту је братствено јединствени народ нагуран свуда а највише у новобеоградске спаваонице и Дедиње. Ту је и буџет за пљачку а ту су и државна радио телевизија к'о у стара добра времена само са пинк појачањима.
Кад се ужеле друга Тите, ту је и маузолеј а ту је и његова реинкарнација друг Вучић јелте.
Ту су и додуше нешто смањени али још увек региони и легиони послушних следбеника све са аутобусима и митинзима, радним акцијама са заставама сендвичима и пивом, а све фрај!
Додуше удраника нема више јер нема ни наших рудника ни наших фабрика ни наших банака ни наших продавница. Све смо то препустили јелте братствено јединственим друговима и партнерима са стране јер је њихова заслуга за овај рај радничко ударничке касте која ни дана није радила немерљива.
Дивота.
Препоруке:
12
10
30 четвртак, 06 децембар 2018 22:09
ел србињо
Ogorčeni vojvođanski penzioner@

да ти није било лесковчана са солунског фронта провео би животни век на имању неког дунавског швабе скупљајући кравље балеге. од пензијског фонда к унд к монархије добио би стругане роткве.
Препоруке:
21
4
31 четвртак, 06 децембар 2018 22:36
Спиридон
@ ел србињо

да ти није било лесковчана са солунског фронта провео би животни век на имању неког дунавског швабе скупљајући кравље балеге. од пензијског фонда к унд к монархије добио би стругане роткве.


Па сад, само две ствари. Прва је да би од Шваба у било ком облику, добио далеко већу пензију него што је и могао да сања код Тите, и после правог Тите што је могао код Слобе Тите или код Вучића Тите. Друга ствар је да можда човек и нема много са Војводином, барем не толико далеко у прошлост, јер обично Титу и Титине по Војводини воледу много они што су у њу дошли тек у Шестој офанзиви. Има додуше и старих Војвођана али ретко који, док на пример у Ловћенцу воле Титу као рођеног оца. Додуше и ја би га волео тако, да ме је довукао од змија и камења па ми дао туђе куће и имања. Мислим хвала Тити и где чуо и где не чуо што нама из уже Србије као и из Војводине доведе то појачање о’зго туте нуте, виђ’ вамо, шједи јадо, да нам буде квалитетан руководећи кадар...
Препоруке:
9
10
32 четвртак, 06 децембар 2018 22:48
александар
Сваку Југославију у мутну Марицу. Пунктум.
И Танасићев и Каликов текст само показују колико тешко се Срби ослобађају катастрофе југословенства. Ваљда се то зове мазохизам. Једино се ми у Србији још бавимо југословенством, пишу се текстови, снимају емисије и филмови о "Југославији", позивају се креатуре "из региона" да учествују у тим емисијама и да нас представљају као хегемонисте и злочинце, у име "југоносталгије" пуштају се усташки и муџахедински певачи и групе да жаре и пале нашим тв програмима и халама.
На неки перверзан начин, Срби су и даље заробљени у зачараном кругу "југословенства". Да не причамо о томе да је културна, научна и медијска сцена апсолутно у рукама средовечних југоносталгичара и да се та баријера тешко може пробити док цела та генерација не оде у пензију.
Немогуће је све то рационално објаснити када се има у виду национална катастрофа коју смо доживели у свим сегментима у тој неприродној творевини.
Само Србија и Српска, никада више Југославија.
Препоруке:
27
20
33 четвртак, 06 децембар 2018 23:02
@ Спиридон
Вучић је незрели камелеон и, дубински гледано, једна несрећна и штеточинска особа која шири ропство и људску беду међу народом коме припада. Био је национал-шовиниста, а данас је издајнички аутошовиниста и марионета капитализма и империјализма која у стилу антидржавничког пијаног расипника махнито распродаје природне, друштвене и државне ресурсе, готово као и претходници. Ту нема никаквог развоја. Напротив. Служењем колонизатору чини још већу штету грађанима Србије. Меркелин папучар и Макронов пузавац нема везе са антифашистичким борцем Титом, са Покретом несврстаних нити са херојском борбом наших родољубивих предака, партизана и партизанки за слободу од окупатора, за радничку класу и социјалну правду нити има везе племенитом тековином реал-социјализма као што су доступно и бесплатно школство (и докторске студије) и здравство. Након победе у Другом светском рату и жене су могле да се масовно школују и да добију право гласања.
Препоруке:
20
8
34 четвртак, 06 децембар 2018 23:09
мала примедба
Оба текста и већина коментара показују да српски народ није способан чак ни да препозна очигледну штету по своје интересе. Зато је не само било каква идеја Југославије погубна, већ и било каква идеја уласка Србије у ЕУ. Са титоистима, југоносталгичарима, другосрбијанцима и радикалима, у таквој зеједници као што је ЕУ је сигурно да бисмо прошли још горе него у Југославији. Једноставно, српски народ нема капацитет да конкурише народима који знају шта је њихов национални интерес и како да га бране. Уосталом, по Уставу, Србија чак није ни национална држава српског народа, за разлику од практично свих осталих европских држава где је то јасно дефинисано.
Или једноставније речено, кад смо такве памети да су нас Словенци и Хрвати превели жедне преко воде, Немци и Французи ће нас појести у једном залогају.
Препоруке:
17
11
35 четвртак, 06 децембар 2018 23:31
ел србињо
Спиридон@

добио би од шваба да не кажем шта. можда плинску боцу да не озебе. а ви спиридоне и даље водите битку са неретве. оживљавате идеолошки сукоб који нас је завио у црно. пропагирате културрасизам делећи србе на ове у србији и оне преко дрине. на основу појединачног искуства не би требало изводити опште закључке.
Препоруке:
16
7
36 петак, 07 децембар 2018 03:15
Bane
@ел србињо - kakvo pojedinacno iskustvo? Pa 1944-45 je pobijeno izmedju 60-100 hiljada ljudi ( a kasnije mnogo vise) kada su dosle VI licka i II proleterska iza tenkova Crvene armije. Vi masovna ubistva Srba iz Srbije od strane novodoslih titoista nazivate "pojedinacnim"? To je uvreda za Aristotelovu logiku a ona je malo starija od Tita.
Препоруке:
9
19
37 петак, 07 децембар 2018 05:08
Комунисти су убијали нацисте и примерено кажњавали њихове безочне слуге. Слава им!
Партизани и комунисти били су спремни да дају своје животе за слободу. Познато је да су у једном тренутку немачки зликовци престали да примају дојаве, јер их је било превише. Кукавичке ''контемплативне'' издајничке ''бубашвабе'' скривене у ћошку кад је требало водити борбу против фашистичких звери, пузале су пред нацистичким шљамом и служиле их одајући, прогањајући, мучећи и убијајући храбре родољубе и антифашистичке борце.
СМРТ НАЦИЗМУ, КОЛАБОРАЦИОНИЗМУ И ИЗДАЈИ!
ЖИВЕЛО ЉУДСКО ДОСТОЈАНСТВО!
ЖИВЕЛА АНТИФАШИСТИЧКА СРБИЈА!
ЖИВЕЛА СЛОБОДАРСКА БОРБА И ПОБЕДА!

ЕПОПЕЈА ПАРТИЗАНА
https://www.youtube.com/watch?v=zBE649CjV3E
Препоруке:
26
13
38 петак, 07 децембар 2018 07:29
Спиридон
@ ел србињо

Јес’ и то што кажете, ко се икада код Шваба леба најео, ко је икада од њих две дојч марке пензије добио. Вероватно зато трче људи из Србије како знају и умеју да оду код Шваба, никада више у Србију да се не врате, што им је у Њемачкој много лоше. Када год видим неког таквог а ја Само слушам ganz genau, natürlich, ааа па код нас у Њемачкој то не може тако.
Не делим ја никога на ништа драги мој пријатељу, само констатујем да су 1944 дошла 6. Личка и 2. Црногорска, па како дођоше тако и остадоше, после дође и шесто-офанзивно појачање, а онда и сва родбина им. Слажем се, ништа нисмо ваљали, зато је требало нас прво пробрати, па оне што нису ваљали по кратком поступку, затим отети нам вишак јер превише смо имали а то није у реду било, па онда на крају сести у фотеље да се ту мало руководи, јер шта смо ми геџовани знали о руковођењу а посебно о оном квалитетном. Тако да све се слажем, пар је то појединачних случајева и само култур-расисти могу да злобно истичу такве ствари...
Препоруке:
5
11
39 петак, 07 децембар 2018 07:53
Спиридон
@ четвртак, 06 децембар 2018 22:02 @ Спиридон
Па сад, чисто сумњам да је Вучић био национал-шовиниста када се учланио у вама срцу драгу Титин СКЈ, који му је била прва љубав и прва политичка партија. Чисто сумњам да је и Војислав Шешељ његов каснији политички шеф из тог национал-шовинистичког периода био такав када јe као млада звезда истог тог СКЈ бранио свој магистарски у Сарајеву на тему Марксистички концепт наоружаног народа. Но видим да сте ви заборавили да су људи као Вулин или Жељко Митровић били својевремени јуловска авангарда анти-империјапистичке борбе, а Дачић портпарол Милошевићевог СПС-а, као и да су перјанице тог национал-шовинизма били сви до једног за Титу и Титине пре те ултра-националне фазе. Тако да пустите ме те празне приче и те велике глобално битне борбе, гледам цео свој живот, сем једног јако кратког периода, један те исти политички систем. Има увек неки Вођа, има његова свемоћна партија, његови чауши, и имају увек ти неки издајници који потурају клипове...
Препоруке:
7
12
40 петак, 07 децембар 2018 08:43
серпска сарма, а мож и пасуљ
Драго ми је да постоје Другови попут Калика и Г-да СИМПАТИЗЕРИ попут "Спиридона" да нам посведоче ОСНОВАНОСТ старе народе "Не пада снег..." У сваком случају, од Калика очекивано, од herr "Спирице" такође!? Као што је интересантно од herr "Спирице" да се СЛАЖЕ са флоскулом (тачном истина, али и даље флоскулом) оног "ogorčenog vojvođanskog peMzionera": "Туђе поштуј, својим се поноси"!? Што много говори о ЛИКОВИМА попут њих двојице и Друга Калика!? Јер, ако се види шта је СТВАРНО КО УНЕО у Југославију, може се закључити да су Срби и Србија ТАДА имали СВЕ, а ДРУГИ НИШТА! А сада Срби и Србиуја СКОРО НИШТА (добро, Република Српска је ипак нешто!), а СВИ ОСТАЛО нешто МАЛО ВИШЕ, а то је да буду СЛУГЕ ТУЂИНА у сопственим домајама, као што су И БИЛИ до 1918!? Узгред, БИЛО је Срба (и то не малих!) који су колаборирали са Швабама још 1916-18, а ИМА их ЈОШ И ВИШЕ попут гореиментованих!? Према томе, а да закључимо ДОБРО је да постоје, да знамо ко су апликанти за ЦРНУ РЕКУ!?
Препоруке:
8
7
41 петак, 07 децембар 2018 09:40
Спиридон
@ серпска сарма, а мож и пасуљ
Драго ми је да постоје Другови попут Калика и Г-да СИМПАТИЗЕРИ попут "Спиридона"
Ох па то сте ви драги мој Сармице, дошли сте нам из фејс тиховања да обасјате ово место вашом мисли. Елем, изволите прочитајте сваки мој коментар, како овде тако и у тексту гдина Танасића, па ако нађете да се Спирица у било чему слаже како са гдином Танасићем или са гдином Каликом а ви се слободно јавите, са датим цитатом из мог коментара који би доказивао да сам ја за било какву Југославију или било какво југословенство. Оно што ваш мозак очигледно није у стању да схвати, је да никада нећу заступати те ваше Титићке флоскуле о једноумљу и да стога нећу јурити издајнике.
Према томе ја само поштујем право да гдин Калик другачије мисли од мене и да се осећа као Југословен или као било шта друго. Хвала на питању, био сам и остаћу оно што јесам, нисам као ви Тита-партија а онда Србија до ТокиЈа, са пропратним јурцањем неправоверних издајника...
Препоруке:
4
10
42 петак, 07 децембар 2018 09:56
Спиридон
@ серпска сарма, а мож и пасуљ
Јер, ако се види шта је СТВАРНО КО УНЕО у Југославију, може се закључити да су Срби и Србија ТАДА имали СВЕ, а ДРУГИ НИШТА! А сада Срби и Србиуја СКОРО НИШТА
Иначе хвала вам што се јавили, зафалило нам је мало у дискусији србоидног-југословенства милошевићевске провинијенције, које тако здушно заступате сви ви што сте некада волели Титу и Титине, па онда после на крају баладе схватили да вас је Тита мало израдио, па онда дај да ми видимо ђе је наш део у тој СФРЈ. Тако да, када ме већ вучете за језик, интернет раб звани Спиридон сматра исто што и отац му, деда му и прадеда му а то је да било какву Југославију никада није требало ни направити, ни са краљем ни без њега а са Титом. Да је среће, сваки 1. децембар би требао да буде дан жалости у Србији, и да се све заставе спусте на пола копља, јер је тог дана 1918 српски народ себи самом потписао смртну пресуду. Имали смо прилику каква се добија једном у хиљаду година, пуцали смо себи у главу...
Препоруке:
8
7
43 петак, 07 децембар 2018 11:09
серпска сарма, а мож и пасуљ@ Спиридон
Било би ми драго кад бисте ме подсетили где сам ја то био ЗА Милошевића. Ако мислите на мој исказан став да су ОКОЛНОСТИ принудиле Милошевића да се у неким тренуцима понаша "про-српски" (рецимо у Дејтону), то је једна ствар, а сасвим друга ствар ваша учитавања. Друго, фала Вишњему да се и ви КОНАЧНО декларишете као АНТИ-Југословен! Но, ваше ДАВАЊЕ за право "nezadovoljnom vojvođan(er)skom peMzosu" и слагање са ФЛОСКУЛОМ "туђе поштујемо, своје волимо", просто ПОЗИВА да се РАЗМОТРИ ПИТАЊЕ ШТА је то 1918 било НАШЕ, а шта ЊИХОВО, па да би се ПОШТОВАЛО!? Осем, ако и Ви на Макароновом трагу не сматрате да се са ПРОШЛОШЋУ МОЖЕ онако постмодерно поигравати, обашка ваша ЈЕДВА ПРИКРИВЕНА обреновићевска мантра о "малој, али часној Србији"!? Па да вас у том смислу питам, јери мислите на ОНУ (и)сПрдију из Тајне Конвенције 1881!? Чисто онако да се отворе карте, г-дине Грофе Мијатовићу!? Е, сад каква је то "суштинска разлика" између грофа Мијатовића и барона от Голич, пааа незнам, стварно незнам!?
Препоруке:
8
7
44 петак, 07 децембар 2018 12:39
александар
За "комунисти су убијали нацисте.....".
Врло је идеалистичка та Ваша "партизанска епопеја".
Ако ћемо реално, није много Немаца изгинуло у рату 1941.-1945. од руку патлиџана. Нешто јесте тек након уласка Стаљинових трупа у Југославију и током повлачења Немаца у последњој фази рата. Пре тога, готово ништа (на опеваној чувеној "Кадињачи" је погинуо словима и бројем један "Немац").
"Партизанска епопеја" је било углавном мање или више организовано повлачење пред повременим наступањем Хитлерове трећепозивске солдатеске (све те тзв. "офанзиве" и слични "подвизи").
"Партизанска епопеја" је пре свега била социјалистичка револуција (партизани су позвали на оружје тек након напада Хитлера на Совјетски Савез) и грађански рат, где су се Срби комунисти и Срби монархисти жестоко међусобно истребљивали. Што је наравно била катастрофа за наше национално биће.
За оне који нису упознати, чак су прокажени италијански "фашисти" у много наврата спасавали и штитили народ српски од усташке каме.
Препоруке:
11
18
45 петак, 07 децембар 2018 15:10
@ петак, 07 децембар 2018 06:53
Вучић је био национал-шовиниста и ту никаква твоја спиридонска релативизација не помаже. 100 за 1 изговара нациста или национал-шовинистички идиот. Што се тиче његовог чланства у СКЈ, учланио би се тај хетерономни, незрели и каријеристички камелеон у сваку партију која је у тренду. Кад је тренд био бити бирократски ''комуниста'' ту је био, кад је тренд био бити међу шовинистима био је њихов потрчко. Сад је тренд да будеш антинародни евроунијски десничар, издајник и аутошовиниста и тај задатак камелеон ревносно испуњава на ''ползу'' равнодушних јадника и примитивних ботова, уплашених, попустљивих и користољубивих десничара, мондијалистичких ''левичара'' и западног колонијалног шљама. Док му слободољубиви и родољубиви не стану за врат.
Препоруке:
11
3
46 петак, 07 децембар 2018 15:18
Спиридон
@ серпска сарма, а мож и пасуљ

Драги мој Сармице, мало сте раније требали да нам се придружите, јер је овај текст само наставак или ти боље речено одговор на текст гдина Танасића. Написах тамо омање трактате, на тему 1 децембар 1918 дан српске пропасти, односно овде само константујем да су та два текста једно те исто, то јест да је гдин макар Калик искрен Југословен, тако се и осећа, тј срцем је и душом за Титу и Титине. Тако да је моја инкриминсана опаска само гледе тога да треба поштовати свачије право да заступа другачији став и да се осећа национално како год жели.
Наше је хвала на питање комплетно штокавско подручје, односно оно што нам је нуђено Лондонским уговором, само смо ми били глупи, наш краљ мегаломан и себи самом потписасмо смртну пресуду. Међутим, то није значило да треба да узмемо батину и пођемо за Милошевићем титоистичким Југословеном и његовом женом идемо да се бијемо около, него прво да скинемо Титине, извршимо потпуну лустрацију, па видимо шта и како даље...
Препоруке:
3
6
47 петак, 07 децембар 2018 16:08
Спиридон
@ @ петак, 07 децембар 2018 06:53

Колико ја знам целу ту национал-шовинистичку назови партију за полусвет, је створила титоистичка Удба, односно целу тарапану 90-тих направише Милошевић-Титић, жена му и остала врхушка Титине партије-српско одељење, која се прозва СПС. Иначе у земљи Србији не постоје било каква трајна или боље рећи било каква политичка уверења, већ само Вође, његови чауши, и стадо верника у Вођину “генијалну” промисао. Уосталом, где ћете бољег примера од вас самог и тог вашег стаљинизма-титоизма, који је само последица васпитања и живота под Титом, односно да сте се родили и живели у Шпанији неким случајем, били би тежак франковац и мрзели би сте комунисте толико, да ни за њихово име не би сте желели да чујете...
Препоруке:
2
12
48 петак, 07 децембар 2018 16:59
Jugoslavija ne, Srbija da, homogeno srpstvo da
SFR Jugoslavija se nije ni branila, branili su se nacionalni interesi i vodila se borba za teritorije. Jugoslaviju nije imao ko da brani onako kako je idejno zamišljena "kao zajednica ravnopravnih naroda i narodnosti", već samim puštanjem Slovenije da izađe iz zajednice. Nakon Slovenije branila se Moljevićeva Jugoslavija ili homogena Srbija, što je odlična stvar samo da je uspjela. Ovako kada nije uspjela sa "mršavim rezultatom", Republika Srpska "koja još visi između pripojenja Srbiji ili nestanka u novom ratu, ukoliko se izgubi rat' / koji zbog toga Srbi ne smiju nikako izgubiti i Srbija u punom svom kapacitetu mora biti uključena u taj rat. Znači da pozicija srpskih nacionalnih interesa "Jugoslavija" je bila dobar "paravan" za homogenu Srbiju. Danas više nije potrebno te vrste lukavstvo ili mudrost, tako da treba otvoreno nastupati kao ujedinjenju ostataka srpskih zemalja Republike Srpske Srbiji. Ukoliko može mirom, dobro je, ako ne može tako onda totalnim ratom.
Препоруке:
6
8
49 петак, 07 децембар 2018 17:09
Jugoslavija ne, Srbija da, homogeno srpstvo da
Jugoslavija ili srpsko teritorijalno proširenje do granice sa Austrijom i do granice sa Grčkom je izgubljena stvar i to treba zaboraviti, ali zato se treba fokusirati na ono što je još ostalo srpsko da se sačuva Republika Srbija i Republika Srpska i da se spoje u jednu srpsku državu. Nema više potrebe da se gubi snaga na raspravama oko Jugoslavija, šta bi bilo kad bi bilo, treba vidjeti šta će biti i kako pripojiti Republiku Srpsku Srbiji i da se ne dozvoli da Republika Srpska doživi sudu Republike Srpske Krajine. Jasno je da će biti novog rata pa treba biti spreman na njega jer je moguće da Srbi istovremeno vode rat protiv tri ili četiri nacionalne politike kako na Kosovu i Metohiji, tako i Republici Srpskoj a moguće i na drugim teritorijama.
Препоруке:
5
8
50 петак, 07 децембар 2018 17:40
Jugoslavija ne, Srbija da, homogeno srpstvo da
Ne razumijem zašto se Srbi svađaju jesu li Srbi ratovali za proširenu ili ako već neko hoće "Veliku Srbiju" ili za Jugoslaviju. Naravno da se ratovalo za srpstvo i Srbiju simbolički onog trena "kad su skinute petokrake" i kad su se počela podizati tri prsta o uzvikivati Srbija. I neka je, to je pohvalno, ali nije dobro da se oko toga i danas vodi polemika i svađa. Naravno da seSrbi bore za Srbiju i srpstvo. Nikome više ne treba da se "kamuflira" kroz neko "Jugoslovenstvo" i drugi nas prepoznaju kao Srbe i srpstvo. Nema potrebe da se bilo kome skrivamo, mi znamo da smo Srbin a i drugi znaju da smo Srbi.
Препоруке:
6
9
51 петак, 07 децембар 2018 17:59
Jugoslavija ne, Srbija da, homogeno srpstvo da
Srbi su ratovali za ono što je danas Republika Srpska, srpska nacionalna država, srpska nacionalna teritorija, sve srpsko i tačka. To je istina i ne treba se bilo kome pravdati nekim "Jugoslovenstvom". Znači, nema potrebe da lažemo sami sebe i skrivamo pred samima sobom istinu. Još je ostalo ujedinjene Republike Srpske u Republiku Srbiju i to je istina o našoj srpskoj borbi šta nam je u srcu i duši, naravno srpska nacionalna država a ne Jugoslavija.
Препоруке:
6
8
52 петак, 07 децембар 2018 18:08
Jugoslavija ne, Srbija da, homogeno srpstvo da
Treba već jednom da rasčistimo ko hoće s nama Srbima u zajednicu može samo sa pozicija srpske nacionalne politike i nikako drugačije da nam prodaje "pod bubrege" neko "Jugoslovenstvo", ko on ili ona vole Jugoslaviju pa eto mogu sa Srbima zajedu tako. Takvima treba odgovarati "bježi bre" ili Srbija i Srpstvo ili nikako. Tako treba da se Srbin ponaša. Srpstvo je "crvena linija".
Препоруке:
4
7
53 петак, 07 децембар 2018 18:33
negde izmedju
Tito je režim doveo do meke diktature, a sto se ideje komunizma tice - odlicna je, ali nema veze s Titom.
Препоруке:
5
4
54 петак, 07 децембар 2018 20:20
ел србињо
Bane@

мислио сам на спиридоново искуство. једном је написао да су му партизани убили некога из породице.
Препоруке:
1
3
55 петак, 07 децембар 2018 20:41
ел србињо
Спиридон@

каже: Јес’ и то што кажете, ко се икада код Шваба леба најео, ко је икада од њих две дојч марке пензије добио.

па то их закони на то обавезују. није то швапска, него цивилизацијска тековина. сви што радише тамо крваво су те пензије зарадили, ништа им швабе нису дале на муфте. кад су тако фини што нам не платише ратну одштету? три пута нас у једном веку убијали и рушили. од шваба смо се много више "најели" граната и метака, него хлеба. ви сте, изгледа, следбеник оног неуништивог човека из "ко то тамо пева". него, за коју се ви то србију залажете? судећи према вашим културолошким стајалиштима и стремљенима то би била нека србија "од једне до друге реке"?
Препоруке:
6
3
56 петак, 07 децембар 2018 23:59
Сељак Беземљаш
петак, 07 децембар 2018 10:09 серпска сарма, а мож и пасуљ@ Спиридон
Пријатељу,драго ми је да си се јавио.
Са пропашћу ДССа овај сајт су многи напустили.

И да те подсетим.Ја сам био за Милошевића.Било је то и више од подршке.
Гласао сам за њега 2000.(на изборе ређе излазим а пре 2000.није било потребе.)

Шта има неприлично у подршци Слободану.Када се све слегне и нас не буде остаје 1999.За понос потомцима.
Ту стојим заједно са Мариом Каликом.Лоше смо ти друшто, шта ли.
(Калик је диван човек.Идеалиста левичар.Врста коју други левичари користе као гориво.Па су увек нека врста страдалника)
А овај "огорчени пензионер".То је члан милионске коалиције "радника и поштене интелигенције" са КПЈ.
КПЈ (СКЈ)њима обезбеђивала приходе који се своде на 7 начина пљачкања и пустошења државе а они КПЈ лгитимност власти.
Када КПЈ није могла да испуњава обавезе коалиција је пукла.(напуштање коалиције господин Калик види као Антикомунизам)Отишли на разне стране.Овај у аутономаше.
Препоруке:
4
7
57 субота, 08 децембар 2018 00:02
Бојан, Приштина
Свака држава-федерација у којој би се оволика количина народне енергије трошила на јалове расправе , надмудривања и учвршћивање неких позицијанза народе унутар земље - не треба да постоји.

Прво, ко су ти Хрвати, шта су они некад имали од државе, или макар неких озбиљних институција унутар туђе државе?

Да ли је ико пре државе срба хрвата и словенаца уопште чуо за Хрвате и Словенце?
Чувени Игор Мандић, архи-Сплићанин сведочи да се његов деда изјашњавао као Словинац(Словен) да за оно време за хрвате нису ни чули у Сплиту да уооште постоје.
Препоруке:
4
2
58 субота, 08 децембар 2018 00:19
Бојан, Приштина
2
Кључна мана југославије јесте лаж.

Који смо ми то југо-словени.

Наши и Хрватски интелектуалци треба да прво расчисте ту ствар.

Како је могуће да на истом простору живе два различита народа измешани, имају исте антрополошке одлике, говоре исти језик чак локално и исти дијалекат, често у микро простору имају и иста карактеристична презимена презимена попут Буха, Будак, Шкоро, Санадер, Баста, а да нису исти народи?

Значи, прво треба утврдити да ли су све то Срби или бар пореклом Срби, или смо можда сви ми Хрвати, нека докази пресуде, јер нигде на свету нема два различита народа са толико истинитих особина.

Е онда ако можемо да на истинитим чињеницама, ако је могуће правимо неко удруживање, макар само и економско - Цефта а за остало као да смо на два континента, ни помоз бог.

Нажалост, зарад тренутног мира у кући прихваћена је та лаж, која је корен свих зала.
Препоруке:
5
2
59 субота, 08 децембар 2018 00:20
мала примедба
@negde izmedju
Tito je režim doveo do meke diktature, a sto se ideje komunizma tice - odlicna je, ali nema veze s Titom.


Потпуно се слажем, додао бих да за идеје социјалне правде није потребна никаква Југославија и братство и јединство са Хрватима и Словенцима. Као што за претварање Србије у правну државу у којој функционишу институције није потребан комесар Брисел.
Препоруке:
8
4
60 субота, 08 децембар 2018 07:55
Спиридон
@ мала примедба

Потпуно се слажем, додао бих да за идеје социјалне правде није потребна никаква Југославија и братство и јединство са Хрватима и Словенцима. Као што за претварање Србије у правну државу у којој функционишу институције није потребан комесар Брисел.


Ту тако једноставну и очигледну истину народ земље Србије ће схватити о светом никада, а можда чак ни тада...
Препоруке:
3
7
61 субота, 08 децембар 2018 10:53
ел србињо
што се тиче распада југославије, подудара се потписивање "вашингтонског споразума о заштити врста" из 73.г. са каснијом америчком сполном политиком. између осталих врста, заштићени су и камелеони. па су американци под своју заштиту ставили у калемеонству огрезле хрвате, па донекле и муслимане, који су се деценијама претварали попримајући изглед околине. за хрватског пролећа мало су се више љуштили, тешко се могло сакрити да се од средине разликују. али нису они томе криви. природа их тако обдарила.
Препоруке:
5
4
62 субота, 08 децембар 2018 11:06
серпска сарма, а мож и пасуљ@ Спиридон, па "Сељак Беземљаш"
Мислим да сам једном шјор Спирице већ цитирао "Историју" Нићифора Григоре, где тај ромејски учењак рекапитулира владавину његовог ЗАКЛЕТОГ ПОЛИТИЧКОГ ОПОНЕНТА цара, писца и монаха Јована Кантакузина: "Само да је живео у неко срећније време повео би царство ка неслућеним висинама!?" Тако је и са Милошевићем, ма шта о њему мислили. Друго, НАСИЉЕ у политици је, ако не пожељно, а оно ВРЛО НУЖНО СРЕДСТВО, еда би се неки циљеви остварили, уосталом, зар нису СВИ НАШИ ОПОНЕНТИ за њиме ПОСЕГЛИ током ратова 1990-тих!? Ај да се лагимо да нису!? Уосталом, ко ОВДЕ прича о "невиности" СВИХ ДРУГИХ, сем Срба!? Само ЕКС-ТИТОИСТИ и понеко од осталих... Неке од "ОСТАЛИХ" видим и овде... Сад, госн "Сеља"!? За Милошевића НИКАД нисам гласао. Због њега сам се сукобљавао са оцем. Због њега сам правио опозиционе глупости во времја оно. У инат њему сам "шетао" и очијукао са "Отпором"!? Зато мирне душе и при чистој свести и савести кажем: СЛАВА Слоби Милошевићу!
Препоруке:
7
8
63 субота, 08 децембар 2018 12:53
сликовница
Сад погледах ово око Новосадског договора. Потписници према месту рођења по авнојским границама: 9 - Хрватска, 6 - Војводина, 5 - Црна Гора, 2 - БиХ, 2 - Србија.

Уз напомену да Белић рођен у Београду пореклом није из Србије, ни по оцу ни по мајци.
http://bit.ly/2QjSza4
Препоруке:
6
2
64 субота, 08 децембар 2018 15:49
сликовница
(додатак за оне који нису одавде)

Према попису 1948. у ФНРЈ је било становника рођених у Србији угрубо 3 пута више него у Војводини и 9 пута више него у Црној Гори. Оних рођених у БиХ 2 пута више него у Војводини и 6 пута више него у Црној Гори.
Препоруке:
4
2
65 субота, 08 децембар 2018 16:12
Турас
@субота, 08 децембар 2018 10:06 серпска сарма, а мож и пасуљ@ Спиридон, па "Сељак Беземљаш"
Дуго Вас није било пасуљевино са сарму .Због Вас се јављам . Нисам за "каликовизам" и не поштујем(живот ме научио ) увиђавност у идеолошком опредељивању . Мајка ме је учила да човек мора да припада своме Народу у супротном је "ништак". Ја такође поштујем хашког НЕОСУЂЕНИКА Милошевића упркос што се нисам слагао(ваљда је тако морало да бидне) са његовом "увиђавном" политиком у "региону".
Госпон "сармо" нама Србима смета што нисмо национално опредељени , већ на уштрб својих нац. интереса изједначавамо се са нац.мањинама , што ове не лишавам њихових грађанских права . Али Србија мора да буде стуб друштвених и свих осталих кретања других народа који у Србији живе . У супротном страдамо и ми и они , како до сада тако и у будућности . Поздрав.
Препоруке:
7
5
66 субота, 08 децембар 2018 19:18
серпска сарма, а мож и пасуљ@ Tурас
Мој наклон Почитајеми! Био сам одсутан, јери сам открио виртуелни "универзум" Шећер-бега, тамо сам под мојим правим именом, неки су ме препознали, неке друге сам упознао и срео и тако земаљски дани иду... Што се тиче теме, таква је каква је, уосталом процес ДЕТИТОИЗАЦИЈЕ код Срба се одвија, полако, споро, али се одвија... Наравно са свим нашим манама, од којих се највећа може свести у познату моравску сентенцу "Е нећу ни како ја хоћу", на турском звану још краће ИНАТ!? Што се тиче ГЕОСТРАТЕГИЈЕ и она се одвија независно од наших намера и жеља, истина ПОВОЉНО по нас, али то не значи да треба да се опустимо, НАПРОТИВ!? Још нешто, СВАКА од гарнитура, укључујући и Слобину, је бар "по мало" ИЗДАВАЛА, СВАКА је "мало много" КРАЛА, проблем са овом садашњом је ЕКСТРЕМНА НЕКОМПЕТЕНТНОСТ! То би било отприлике то.
Препоруке:
4
6
67 субота, 08 децембар 2018 19:38
серпска сарма, а мож и пасуљ@ Турас, Post Scriptum
ПРОБЛЕМ са Другом Каликом и њему сличнима јесте што НЕ СХВАТА да Тито НИЈЕ био левичар, нити заговорник "равноправности народа и народности", већ опаки авантуриста, сличан Империјиним НЕПРИЗНАТИМ СИНОВИМА, ма ко он лично био!? Нити су његове "славне офанзиве" биле ишта него спашавање његове "маршалске" гу...., НАУШТРБ српске сељачије, прогоњене ОД СВИХ РЕДОМ (па и од његових!), као да је звер!? Нити схвата да се Титина "славна" модернизација & индустријализација може свести на поговорку извесног Allen-a Dulles-a (шефа ЦИЈЕ кад је Ајк био преЦедник Америке): KEEP AFLOAT Tito! Још једном: KEEP AFLOAT Tito! И трећи пут за "тврде главе": KEEP AFLOAT Tito! Једном речју ПРЕДАЛИ смо се МАНГУПУ да нас ТРАМПИ за мало брашна& Труманових јаја!? А које се сад ПРЕПЛАЋУЈЕМО са КРВАВОМ КАМАТОМ!? Ето, све је то лако ПРОВЕРЉИВО само кад би Друг Калик ВЕРОВАО његовим очима!? АЛИ ЈОК: "Ћоравом намигивати! Глувом причати!" Толико о Калику и иним Титићима& Титићима-увеоцима!?
Препоруке:
6
7
68 субота, 08 децембар 2018 20:44
сликовница
@серпска сарма, а мож и пасуљ
Једном речју ПРЕДАЛИ смо се МАНГУПУ

Ово је написано у Недићевој Србији после Авноја.
"Ovo nekoliko Hrvata, članova Titove vlade, dopušta verovanje da se šareno hrvatsko društvo okupilo „u vladi oslobođene teritorije” sa posebnim političkim ciljevima, iza kojih stoji i poglavnik i cela Hrvatska zajedno sa dr Vlatkom Mačekom."
"Iz oblika dosadašnjih partijskih akcija na teritoriji hrvatske države, vidi se da mahom stradavaju srpska naselja i da se uništava srpski živalj... I u samim partizansko-komunističkim redovima ubijaju se i uništavaju Srbi, a vodeća mesta poverena su Hrvatima. I ove činjenice ukazuju na ustaški duh u ovim redovima i ostvarivanje ustaškog programa preko Titovih bandi."
"Ovo raskrinkati, ili bar ukazati na ove perfidne mehanizme ustaškog režima, hrvatskih političara i katoličke crkve naša je dužnost."
Referat M. Banića, Beograd, 17.12.1943.
http://bit.ly/1rtytcJ
Препоруке:
6
2
69 субота, 08 децембар 2018 22:17
сликовница
@серпска сарма, а мож и пасуљ
Још једном: KEEP AFLOAT Tito!

Па нормално је ваљда да Хрвати гледају да се позиционирају у међународним односима да би могли да реализују своје националне циљеве. Зар нису претходно уз подршку Кремља раскрчили простор и преузели КПЈ.

Уосталом, да ли уопште можете замислити Србина у улози "Маршала Тита"!? Какав су однос имали Хрвати према "Краљу Александру Ујединитељу"? И то без искуства НДХ, напротив.
Препоруке:
7
3
70 недеља, 09 децембар 2018 15:46
серпска сарма, а мож и пасуљ@ сликовница
Био је овде са другим nick name-om, један лик што се стално позивао на Банићев реферат, а притом није ни покушао да понуди смислено решење, сем жвакања давно одбачене обреновићевштине и закаснелих и његовом добу непримерених Недићевих& Љотићевих шема!? Ко да не знамо да је то у "Идејама" ПРЕ Недића, Љотића& Банића писао о ЊЕГОВОМ "руву& круву" Црњански, па га опет НИКО НИЈЕ "зарезивао", чак је у емиграцији био и скрајнут!? Очекујем да слично оном другом Банићевом фану подметнете ШВАПСКУ етничку мапу из 1940-те, као "доказ погубне карађорђевићевске политике", ко да не знамо да је "ЈУЖНИ ПРАВАЦ" српске политике, под ПРИТИСКОМ Аустроугара, био започет од Обреновића!? Знате НЕИМЕНОВАНИ "опоненту", абажавам ове што "све знају", а само пласирају СЕЛЕКТИВНЕ "информације"!? Проваљени сте "драги наш"!? И Last but not least, ГЛАВНА МАНА вашег приступа јесте што желите да НАСТАВИТЕ код 1903, као да баш НИЧЕГ у међувремену није било!? У ЧЕМУ се суштински разликујете од Калика& иних Титића-увеока?
Препоруке:
2
6
71 недеља, 09 децембар 2018 17:54
сликовница
@серпска сарма, а мож и пасуљ
подметнете ШВАПСКУ етничку мапу из 1940-те, као "доказ погубне карађорђевићевске политике"

Ево погледајте онда ову "карађорђевићевску" :) мапу из 1921.
http://bit.ly/1Ynn7Dq

За српски народ је далеко најпогубнији био Београдски универзитет који је генерацијама тровао српску децу. Ви сте диван пример :) Српским школцима није било дозвољавао ни да знају које су Срби а које нису, где су српска села а где нису. Потпуно су одвојени од европске цивилизације. Српска нација је ометена у развоју остала недорасла околним неупоредиво зрелијим нацијама.

Без тога би и Хрват "Маршал Тито" и монструозне авнојске границе (усред Европе 20. века !?) били незамислливи. Без обзира на "KEEP AFLOAT Tito!", "одлуке Дрезденског конгреса", Совјете, Енглезе, Ватикан, комунисте, Аустроугаре и друге мање помињане мрачне силе.
Препоруке:
4
3
72 недеља, 09 децембар 2018 21:43
Ogorčeni vojvođanski penzioner
@srpska sarma

Realno sinko, Tito je bio najveći srpski car. Čak ni Dušan nije imao toliku teritoriju kao on. A to tome koliko je unapredio život našeg naroda da i ne govorim. Neće ovom narodu biti bolje dok se ne vrati na Titove stope. Ne mora nužno komunizam, ali borba protiv lopovluka i postavljanje kompetentnih ljudi na funkcije, to je ono što nam je potrebno. Zato je Tito bio najbolji. Za vreme Tita su svi Srbi živeli u jednoj državi, a posle njega smo se raspali i dobili batine od svakog. Odavno ja govorim, ode Tito, ode i Srbija...
Препоруке:
6
5
73 понедељак, 10 децембар 2018 00:10
серпска сарма, а мож и пасуљ@ сликовница
Извинте "сличице", а ШТА ПИШЕ на мапи коју сте приложили!? Да вас ПОДСЕТИМ: "Вјероисповјест по општинама у Краљевини СХС према попису из 1921. год." Толико, хвала на пажњи иии... био је то добар покушај, који НЕ ПРОЛАЗИ код мене!? Друго, јери мислите на онај Београдски Универзитет, који је дао 1300 каплара, од који је МАЊЕ од 50% дочекало крај Великог Рата или мислите на НЕКИ ДРУГИ Београдски Универзитет!? Треће, сама ваша тврдња да је требало "српску омладину ПОДУЧАВАТИ" у бити РАЗБИЈА сав детерминизам који је једва прикривен у вашем наступу!? Знате, лично сам велики критичар карађорђевића и њиховог доприноса настанку Југославије, као и њиховом евентуалном повратку на српски престо, али факат је да је ПОД ЊИХОВИМ ВОЂСТВОМ тај рат ДОБИЈЕН за Србе!? ПРОБЛЕМ са Карађорђевићима јесте исти онај који је за Јована Кантакузина насписао Нићифор Григора: "Да је живео у друго време..." ... где те нпр. НЕЋЕ ЈЕДАН АУСТРИЈСКИ ГРОФ, а ТВОЈ СОПСТВЕНИ ПОСЛАНИК у Лондону Чеда Мијатовић ОЛАЈАВАТИ!?
Препоруке:
2
4
74 понедељак, 10 децембар 2018 00:12
серпска сарма, а мож и пасуљ@ Ogorčeni vojvođanski penzioner
Јери узимаш РЕДОВНО "пилуле за лилуле"!? Немој да промашиш термин, захебато је то у твојим годинама!?
Препоруке:
3
7
75 понедељак, 10 децембар 2018 05:17
ni za ni protiv Tita
Budući da je klevetanje svakoga ko ne posmatra svet i pojave oko sebe kao vi vaša karakterna osobina, doduše, veoma slična srbijanštini, bar oko tzv. pojma "tekovine" zaobiđite sopstveni besmisao. Tekovina nije nešto očvrslo i stvrdnuto kako je sebi predstavljate već puka misaona prerađevina podložna ovakvom ili onakvom tumačenju. Tako, na primer, četničko junaštvo i oslobodilaštvo kao srpstvo. Naravno, mogu i NOB tekovine a dakako TABAN, RAKIJA, KAFANA ili ĆURČIJA. Ovo tek da shvatiš da Rodčenko nije nikakav običan fotograf. Ubi te ono mračno Heraklitovsko.........
Препоруке:
4
5
76 понедељак, 10 децембар 2018 05:31
Camicia rossa
Jesi sarma ali, ondak, srpska nijesi. Nego, šta to bi sa tom vašom upokojenom klasnom borbom!? Kanda jopet voskrese ni đe joj vrijeme nit' mjesto jeste!?
Препоруке:
4
7
77 понедељак, 10 децембар 2018 05:45
Camicia rossa
@ел србињо

Da li vas je neko tero u Švabiju!?
Препоруке:
6
2
78 понедељак, 10 децембар 2018 06:00
Camicia rossa
@александар

Уобичајено лупетање. Дакле, ако не убијеш Немца не смеш ни онога ко у име њега поробљава земљу и народ!?!?!? Па, можда су Бошко Бећаревић, Залад и Космајац као и побегуља Грујичић а да не зборим о белогардејцима у служби Хитлера какав је био Губарев Николај, били неприкосновени Патриоти!?!?!? Зар партизани нису погубили већ ако га нису у време рата смакли једног Аугуста Мајснера или А. Лера!? О чему лапрдаш?????
Препоруке:
7
5
79 понедељак, 10 децембар 2018 06:03
Camicia rossa
@александар

А ево и једне "неопростиве чињенице". Напросто, од толиког броја српских издајника и есесовских симпатизера једва је било могуће пробрати и смакнути чистокрвног Дојчера.
Препоруке:
6
5
80 понедељак, 10 децембар 2018 13:08
ел србињо
Camicia rossa@ел србињо

Da li vas je neko tero u Švabiju!?

где ме само нађосте? отераше ме швабе 1941.г. да правим неки пут. у немачку сам дошао везан.
Препоруке:
5
5
81 понедељак, 10 децембар 2018 15:06
Camicia rossa
Šta je? Ne prija istina o 6. ličkoj!?!? Da su je pri oslobađanju Srbije činili sve sami Šumadinci, mladići koji su popunjavali njene redove umesto poklanih i pobijenih ličkih mladića i devojaka. Pa, prirodno, kako bi, onda, priznali ko je to, zapravo, upadao u dedinjske vile i kućerine. Bili su to, dakako, ovdašnji srbijanski osloboditelji a sve pod kapom kobajagi 6. ličke. Manipulacija podacima zlata vredi. Sada pripovedaju bajke o svom junaštvu i "antifašizmu" ne bi li prevarili naivne i neznalice. Ko to danas "osvaja" i rasprodaje socijalističko nasleđe? Možda opet 6. lička proleterska. Niste se setili ni da u celo posleratno doba siđete u te jame i prebrojite koliko je Tesli tamo okončalo. Dobro, vas su od domaćih izdajnika oslobađali četnici i ljotićevci...
Препоруке:
6
7
82 понедељак, 10 децембар 2018 15:13
Camicia rossa
@ел србињо

Bar si tamo bio od neke koristi kada si već odbio da se boriš za svoju zemlju i narod. Kako bi te, inače, i oterali, zar ne? Ne zvuči li logično?
Препоруке:
5
5
83 понедељак, 10 децембар 2018 20:49
ел србињо
Camicia rossa@

Bar si tamo bio od neke koristi kada si već odbio da se boriš za svoju zemlju i narod. Kako bi te, inače, i oterali, zar ne? Ne zvuči li logično?

хоћеш да кажеш да су у ратном заробљеништву у немачкој били само они који су одбили да се боре за своју земљу и народ? и тито је признао оне који су били у заробљеништву, а ти их на признајеш, алудираш да су издајници. партијска недисциплина? и одакле тај тврд и непоколебљив став? да се ниси ти негде можда борио за своју земљу и народ?
Препоруке:
4
6
84 понедељак, 10 децембар 2018 22:39
Camicia rossa
Malo si mlad da bi bio u nemačkom zarobljeništvu. No, lagarija je ovde ko dobar dan. Elem, moj otac je među prvima kao graničar opalio puškom na neprijatelja, ranjen je u nogu i odveden u Segedin u zarobljeništvo. Sve se odigralo na severu zemlje, u predelu Gakova, blizu Sombora. Uspeo je da pobegne i potom je radio za NO odbor. To je primer koji pokazuje da ne posmatram pojave onako kako mi vi sugerišete. Bavite se manipulacijom i lažima što je odvratno.
Препоруке:
6
4
85 уторак, 11 децембар 2018 01:31
ел србињо
Camicia rossa@

па, прво си ти сугерисао да радим у немачкој. наравно да је прича о мом заробљеништву измишљотина, али толико очигледна да је сваком ко је прочитао коментар било јасно да се шалим. сумњам да си је и ти буквално схватио, него си је намерно приказао озбиљном да би ме назвао лажовом. дакле, све време си ти манипулисао. врло простачки и злонамерно. узгред, прича је у ствари и тачна, само што се не ради о мени, него о мом стрицу, који је 41.г. одведен у немачко заробљеништву одакле се није вратио. говорио сам у његово име.
Препоруке:
4
4
86 уторак, 11 децембар 2018 06:51
Bane
@Camicia rossa - istina o VI lickoj ili II proleterskoj? Gde si video tu Sumadince? Tito, Kardelj, Djilas, Velebit, Kapicic ili Koca? Imamo takodje Krcuna koji rece nismo vas (Srbe) dovoljno pobili - svuda ima "patriota" pa tako i u Uzicu. Eno cveta im izlozba "Mleko i krv". Statistiku su pisali "licko-proleterski oslobodioci" Srbije u minsitarstvu pravde, nisam ih ja terao: http://www.otvorenaknjiga.komisija1944.mpravde.gov.rs/ Ne mislim da ce ti koji su puskom oslobadjali vile i kuce na Dedinju i Senjaku (kao ni njihovi "naslednici") sada da kazu jeste opljackali smo. Jos nigde nisam video lopova koji se hvali kradjom, nego kaze idem da radim.
Препоруке:
7
5
87 уторак, 11 децембар 2018 07:51
Camicia rossa
@ел србињо

Пре свега, научи да саговорника ословљаваш са ви а не ти. Ви сте најобичнија примитивчина. А лаж је ваша карактерна особина. О чему даље да разговарамо ако је то уопште и био?
Препоруке:
5
3
88 уторак, 11 децембар 2018 12:29
Camicia rossa
@Bane

Šta je, smeta vam istina osnovana na čistoj logici. Kako je moguće da VI lička dospe do Srbije netaknuta sa sve svojim Ličanima prošavši kroz najkrvavije bitke NOR-a!? Ako to nije bilo moguće usled velikih žrtava i gubitaka onda je morala biti usput popunjavana. A od koga je mogla svoje rezerve popuniti? Pa, od onih mladih boraca iz krajeva kroz koje je sa puškom u ruci prolazila. Dakle, kada su stupili na tlo Srbije bilo je prirodno da je popunjavana srpskim mladićima. Ništa logičnije od toga! E, sada, kada pričamo o jurišu na dedinjske vile u kojima su boravili oni koji su okupirali zemlju ili oni koji su mirno posmatrali pljačku i ubijanje od strane okupatora i njegovih domaćih kolaboranata onda se ništa prirodnije nije moglo očekivati nego osveta za takvo ponašanje. Da, tu osvetu su izveli, između ostalih, i pripadnici pomenute partizanske jedinice. Samo, logično je da je u njoj većinu predstavljao novopopunjeni kadar. Pod imenom VI ličke to su izveli Šumadinci.
Препоруке:
5
7
89 уторак, 11 децембар 2018 13:53
ел србињо
Camicia rossa@

Пре свега, научи да саговорника ословљаваш са ви а не ти...

а како ти овде ословљаваш?.. Malo si mlad da bi bio u nemačkom zarobljeništvu.

значи ти себи дозвољаваш оно што другима браниш. закључак-умишљена си величина. комплекс више вредности.

коментаришем овде близу десет година, а до сад нисам наишао на тако острашћеног коментатора. каква расправа с тобом? па ти се ниси јавио да водиш расправу, него да се свађаш. овако почиње један твој коментар: Šta je?...прилично изазивачки и неотесано.

тачно се код тебе осети та фрустрација због пропале идеологије. али са тако "карактерним" њеним заступницима није ни чудо што је пропала.

у праву си што се тиче даље конверзације. треба је прекинути. немам намеру да се ваљам у твом блату. збогом и нека ти је бог на помоћи.
Препоруке:
5
5
90 уторак, 11 децембар 2018 15:06
Camicia rossa
@ел србињо

Сем што сте божја овчица танко и капирате. А када масно лажете онда и не заслужујете да вас ословљавам до као обичног уличног мангупа. Дакле, према свецу и тропар!. Приговарате због "пропале идеологије" а и не схватате шта је то. Ваше веровање, ако је искрено јер је тешко у то веровати како сте доказали, је управо та пропала идеологија која се преко два меленијума вуцара ко омашћена крпа по радионици каквог мајстора. У питању је, заправо биготерија. Знате, на француском има значење лицемерства и верске затуцаности.......
Препоруке:
5
5
91 уторак, 11 децембар 2018 15:18
Ђорђе Ивковић
Ви се овде препирете око два у суштини једнако аустрогарштином контаминирана виђења Југославије.

Наравно да је Краљевина Југославија била суштински Велика Србија. Да. И шта?

Чињеница је да је Краљевина СХС била најмоћнија српска држава од Душановог царства. И то потврђују историјске чињенице.

Кључни слом се догодио 1928 године неуспехом плана Краља Александра о "Ампутацији Словеначке и Хрватске", чиме би се процес српског уједињења окончао, а нико не би био оштећен. Слом је у томе што су план спречили западни Срби, па су касније, упорно, по цену сопственог холокауста, остали верни аустроугарштини.

"Партизани и комунисти били су спремни да дају своје животе за слободу. Познато је да су у једном тренутку немачки зликовци престали да примају дојаве, јер их је било превише."
Јесте, само су дојаве стизале од комуниста.
Прво од Ратка Митровића - Шиље и н.х. сестре му Вукице, па редом једни друге, Ђуро Стругар, Давид Пајић, Саво Стјепић, Душан Грубач... све "Београџани".
Препоруке:
2
10
92 уторак, 11 децембар 2018 15:30
Ослобађање Београда - Liberation of Belgrade
Александру и осталом бесрамном релативизујућем олошу, као и потомцима сарадника окупатора препоручујем да обнове странице славне борбене историје синова Србије.

ПАРТИЗАНИ ЗАУВЕК У СРЦИМА АНТИНАЦИСТА
Ослобађање Београда - Liberation of Belgrade
https://www.youtube.com/watch?v=eljiG2K0iyw
Препоруке:
11
3
93 уторак, 11 децембар 2018 19:53
серпска сарма, а мож и пасуљ
Драга браћо националисти, немојте се узбуђивати и наседати на провокације ових у црвеним кошуљама. Па то је стари, добро познати Reddy alias Cyber Makrsista aliаs Likota итд. итд. Знамо да се он васпитао и образовао у шуми, шта друго очекујете од таквих?!
Препоруке:
5
7
94 уторак, 11 децембар 2018 23:33
серпска сарма, а мож и пасуљ
Само бих приметио да је неко ПРИСВОЈИО БЕЗ ПИТАЊА мој nick name, а реко бих да је то управо неки Reddy-jev фан, пошто претходни ПСЕУДО"коментар" личи на ТРОЛОВАЊЕ... Но, зато што овде, на овом сајту постоје стриктна правила понашања, ставићу три тачке ... и сматрајте да сам ОПСОВАО. Толико, хвала на пажњи!?
Препоруке:
4
5
95 уторак, 11 децембар 2018 23:50
@серпска сарма, а мож и пасуљ
Тролује Мики
Препоруке:
4
4
96 уторак, 11 децембар 2018 23:57
серпска сарма, а мож и пасуљ, али ПРАВИ (тек да се разликујем од ТРОЛА!)@ Camicia rossa
Додао бих Даме и Господо, да сам замијетио, типично Reddy-jevski "стил" пљувања код БОТУ под nick name-om Camicia rossa!? Кога, а и остале "црвене" ђилкоше, овим путем овбавештавам да имамо довољно капацитета за њих у... ЦРНОЈ РЕЦИ!
Препоруке:
4
5
97 среда, 12 децембар 2018 06:07
Bane
@Camicia rossa - Sta je, smeta ti sto izlazi na videlo da su ustase dosle pod imenom VI licke i II proleterske u Srbiju zato sto ti je deda ili otac dosao tim "vozom"? Kako je moguce da pobijeni Srbi u NDH dodju 1944-5 u Srbiju? Dragi ujkice, nisu to bili Srbi nego tvoji. A mobilisani mladici iz Sumadije nisu jurisali na Dedinje nego su poslati na Sremski front gde su takodje izginuli pa opet nekako nisu stigli da "oslobadjaju" tudje vile. Dragi, ukljuci malo prostora izmedju usiju pre nego sto nesto otkucas.
Препоруке:
6
6
98 среда, 12 децембар 2018 07:11
die Rote Fahne
@серпска сарма, а мож и пасуљ, али ПРАВИ

ЗНАЧИ, признајеш да си српска сарма у турској обланди! Браћа ће, ваљда то размети, не!? Шумидеру, опет си атерирао на блатњави tarmac.
Препоруке:
5
3
99 среда, 12 децембар 2018 07:36
серпска сарма, а мож и пасуљ, али ПРАВИ (тек да се разликујем од ТРОЛА!)
Што наравно НЕ ЗНАЧИ да се слажем са ТРОЛОМ, иако је све што је за Reddy du-a рекао ТАЧНО! Мислим, ако разумете шта ХОЋУ РЕЋИ...
Препоруке:
0
6
100 среда, 12 децембар 2018 11:17
Camicia rossa
@Bane

Konverzacija ti je nesuvisla i jedva da se može logički proknjižiti a znaš da ni tvoji malo pribraniji "Momci iz Brazila" u takve bajke ne veruju. Mogu ih ispovedati u operativno-ideološke svrhe što je razumljivo obzirom u kakvom ste se kokošinjcu našli. A ujke ste iskopali ovde u Srbiji jer se sličan sličnom raduje. Znaš, moja majka je bosa po snegu bežala u Velebit od takvih gadova
Препоруке:
6
5
101 среда, 12 децембар 2018 14:04
Camicia rossa
@Ђорђе Ивковић

Nije vas sramota da prozivate ilegalce, ljude koji nisu izdržali batine volovskim bičem i drugim alatkama za mučenje u rukama agenata Specijalne policije sastavljene od samih izdajnika i probisveta kakvi su bili Paranos, Dragi Jovanović, Bećarević, Grujičić, Zalad, Vujković i bezbrojni njima slični. Sve to pod komandom esesovskih dresera koji su iz pozadine upravljali pomenutim "vrlim srbijanskim nakazama". Zapravo, i vi ste tek preslikana prilika iz tih gorkih srpskih i beogradskih dana ilegale. Jer, kako tumačiti da istovremeno tako mirno gledate okupaciju sopstvene zemlje a da vam u isto vreme neprijatelje predstavljaju ljudi koji su svoje mlade živote polagali slobode ove zemlje radi!? Uostalom, nije Peti oktobar slučajno nastao.
Препоруке:
8
3
102 среда, 12 децембар 2018 14:16
Camicia rossa
@Bane

Bedni čoveče, nisi u stanju ni da shvatiš vreme o kome ovde zamuckuješ. To radiš iz neznanja ali i kukavičluka jer se ovo drugo oslanja na ono prvo. Moj otac nije upadao u nikakve vile mada nosi plemićko srpsko prezime/carskog roda/ već je neposredno pre nego što sam rođen odbio ponudu novih vlasti da se useli u jednu folksdojčersku kuću i na njegovo imanje u Banatu uz obrazloženje da mu nije potrebna ničija privatna svojina. Već je mene odgajio u jednoj jedinoj sobici u zgradi u kojoj je stanovao i rođeni brat jednog od najvećih zločinaca, Dragog Jovanovića, kome, usput da kažem, ni dlaka sa glave nije zafalila posle rata. Zašto? Zato što je ustanovljeno da nikome nije učinio na žao niti je koga prokazao. A za razliku od domaćih kolaboranata moja majka je imala prijateljicu, folksdojčerku, koja je iz logora vadila od strane "vrlih Beograđana prokažene Srbe. Zbog toga je posle rata dobila penziju i odbila da se vrati u Nemačku. Prezivala se Kolundžija Julija.
Препоруке:
7
8
103 среда, 12 децембар 2018 15:28
Ђорђе Ивковић
1.
Camicia rossa
@Ђорђе Ивковић

Nije vas sramota da prozivate ilegalce, ljude koji nisu izdržali batine volovskim bičem i drugim alatkama za mučenje


Неће бити баш све тако. Бећаревић и Драги Јовановић су били врхунски професионалци који су комунисте лако држали под уздом. "Рецепт" је био једноставан. На почетку рата Немци и комунисти су били савезници. Зато су у полицији знали комунисте, па је до прве "провале" дошло само месец дана након сукоба Немачке и СССР. Намерно су пропуштали неколико мање експориних комуниста и међу њима пар својих доушника, да формирају нове ћелије. Онда поново рација. Погледајте, видећете да су се провале дешавале периодично, сваких пар месеци.Једини кога никако нису могли сломити је Мустафа Голубовић, врхунски професионалац. Њега су Немци стрељали везаног за столицу, јер није могло дркчије пошто су му све кости биле сломљене. Али, он свој "Црвени оркестар" није издао. Мислите да су обични људи у Београду знали за Мустафу Голубовића?
Препоруке:
4
8
104 среда, 12 децембар 2018 19:28
Camicia rossa
@Ђорђе Ивковић

Tako dakle, Dragi i Bećar su bili vrhunski profesionalci!?!?!? Da nije tragikomično bilo bi prosto neverovatno. Koliko je prvi bio profesionalac najbolje svedoči njegov podebeo dosije u Gestapo beogradskoj centrali gde se o njemu nalaze i takve pribeleške da je odan najmizernijim poslovima, da je alav na novac, nakit i tuđu imovinu, lak na žene i sklon svakakvim marifetlucima. Zaključak, nikakav karakter! Kada ga je Gestapo želeo kazniti intervenisao je i sam Artur Miler iz berlinske centrale Gestapoa!?!?!? A o njemu je, pre toga ponajbolji sud dao i kralj Aleksandar kada ga je proterao u Zagreb kao kaznu za slično ponašanje. Nema šta, vrstan profesionalac, možda i zato što mu je majka bila folksdojčerka. Ovaj drugi, Bećarević, dozvolio je sebi da ga u sred dana ilegalci odvedu na jednu žurku gde su ga namamili i kontuzovali te već spakovali za "transport" koji nije uspeo usled nepredviđenih okolnosti. Profesionalac!?!?!? Imate obraza da javno hvalite ovakve tipove?
Препоруке:
8
6
105 среда, 12 децембар 2018 22:36
серпска сарма, а мож и пасуљ, али ПРАВИ@ die Rote Fahne, alias Camicia rossa, alias Reddy
Ко што рекох ЦРНА РЕКА победити мора! А за тебе Немањин рецопис примењен на вођу БАБУНА!
Препоруке:
4
4
106 четвртак, 13 децембар 2018 07:13
die Rote Fahne
@серпска сарма, а мож и пасуљ, али ПРАВИ

O tebi je i previše napisano. To si mnogo čime i zaslužio. Mlatiti po mrtvom magarcu je gubljenje vremena a i grehota je.
Препоруке:
5
5
107 четвртак, 13 децембар 2018 09:21
серпска сарма, а мож и пасуљ, али ПРАВИ@ die Rote Fahne, alias Camicia rossa, alias Reddy
Иначе, Camicia Rossa, alias Друг Reddy, кад помињете да је Драги Јовановић био гњида од човека, ЗАШТО су комунисти после WW2 КОРИСТИЛИ баш Драгог Јовановића као СВЕДОКА ОПТУЖБЕ против ђенерала Михаиловића, а касније његово сведочење за харангу против Карађорђевићам, у смислу њиховог неморала и алавости!? ОСНОВНО је у праву да је НЕПОУЗДАН човек НЕПОУЗДАН и као сведок!? Како то да се згражавате над човеком Драгим Јовановићем, а користите његово "сведочење" у процесима против Михаиловића и Карађорђевића!? Јер, баш по сведочењу Драгог Јовановића доносе се ПРЕСУДЕ о ОДУЗИМАЊИ ИМОВИНЕ и ЛИШАВАЊУ ДРЖАВЉАНСТВА СВИХ Карађорђевића, између осталих и тад врло младог (мање од 2 године) Александра Карађорђевића или нпр. Марије, Томислава и Андреја Карађорђевића, који су ГОДИНАМА ПРЕ РАТА и ТОКОМ ЦЕЛОГ РАТА ЖИВЕЛИ ВАН ЗЕМЉЕ!? Шта је то Драги Јовановић могао да каже о њима!? НИШТА БИТНО! А опет му верујете!? Обашка жаљење Крцуново што су "морали да стрељају Драгог", кад "нас је толико тога научио"!?
Препоруке:
6
7
108 четвртак, 13 децембар 2018 16:09
Мики
Ух богами српска сарма одлично узвратио Reddy-ју за Драгог Јовановића, стварно не видим како црвенокошуљаш може од тога да се одбрани!
Препоруке:
2
6
109 петак, 14 децембар 2018 10:22
Camicia rossa
@серпска сарма, а мож и пасуљ, али ПРАВИ

Emituješ besmislice! Šta uopšte i kakav značaj u pravu ima pojam pouzdanosti. Na kom se to još primeru iz prava može pokazati da je ovo igralo neku ulogu? Sudi se na osnovu činjenica a ne na osnovu pouzdanosti ili nepouzdanosti. Svedok je pouzdan ako iznosi činjenice a ne pre nego što ih iznese. Pokušavaš kao i uvek manipulacijom i predrasudama da opovrgneš očigledne stvari. Tako si se pouzdao i u svoje ideološke fantasmagorije pa si pretrčavao iz jednog tabora u drugi i završio kao ideološki beskućnika te sada laprdaš gde god stigneš ili te koriste kao dvorsku ludu.
Препоруке:
7
3
110 петак, 14 децембар 2018 11:43
NEMO
-serpska kuhinjo.......


Postovao sam te zbog osobenih pisanija,drugojacijih pogleda,ali posle usporedjenja sa crnom rekom....


Valjalo bi razmisliti jos jedared,usled novoijih dogadjaja kada tako pretis.......


Nije pametno-ja bi stao u tvoju/svaciju odbranu,ali znajuci kakvi su ljudi danas-vasi i nasi.......


Plasim se da li cu uspeti........
Препоруке:
3
2
111 петак, 14 децембар 2018 12:41
Ђорђе Ивковић
Југославија је само исти надимак за две потпуно различите државе.

Прва Југославија је била најмоћнија српска држава у историји. Након планираног али неоствареног амутирања Словеначке и Хрватске, процес заокруживања српске државе би био довршен. То су спречили номинални Срби а суштински недовршени Хрвати.

Друга Југославија је била антисрпски провизоријум док сепаратисти државно не ојачају и осамостале се на рачун српских земаља и српског народа. Ни то не би могло бити остварено без кључног доприноса номиналних Срба - недовршених Хрвата.

Шта је изворна и никад промењена национална концепција комуниста конзервирала је опскурна и бизарна "Комунистичка Интернационала Стаљинистичко-Хоџаистичка"
http://ciml.250x.com/sections/serbian_section/worldrev_serbian_2015.html

Та концепција се ни по чему не разликује од савременог ТАТО-ЕУ-људскоправашко решења, све са подршком УЧК.

Отуда, подржавам:
ЦРНА РЕКА ПОБЕДИТИ МОРА!
Препоруке:
3
6
112 петак, 14 децембар 2018 16:07
Camicia rossa
Kao i uvek do sada sav belaj donosi antikomunizam. Taj revizionistički i potpuno obnevideo pokušaj inverznog kretanja nema gotovo nikakvih šansi na istorijsko uspravljanje. Čovečanstvu nema šta novo da pruži. Eksploatacija prirodnog i ljudskog resursa je dovedena do apsurda. Sudbina sveta je sudbinski vezana za njegov nestanak. To se već uviđa i u najrazvijenijim državama sveta gde se omladina gotovo imperativno opredeljuje protiv takvog sistema. Francuska je najeklatantniji primer. Gotovo da je slično u Nemačkoj. Jakim merama represije gotovo očajnički se sprečava ono što je neminovnost. Ostrva zabluda rezervisana su za uglavnom zaostala društva kakvo su Srbija, Hrvatska i slične katoličke enklave gde popovijoš uvek obavljaju uzaludnu setvu besmislica.
Препоруке:
7
4
113 петак, 14 децембар 2018 20:29
Camicia rossa
@Мики

Ti vidiš koliko vidiš. I budi s tim zadovoljan. Sve drugo je za tebe nedostižno.
Препоруке:
5
3
114 петак, 14 децембар 2018 21:53
Мики
Reddy, видим да је за тебе недостижно да одговориш сарми за Драгог. Ћутање (и прећуткивање) знак је одобравања. Недостатак контрааргумената покушаваш да прикријеш скретањем теме. То је тако видљиво и провидно. И да ти је бар нека тема. Него старе комуњарске фантазмагорије о светској револуцији и пропасти "трулог капитализма". Како да не, само што није проп'о у Француској, Немачкој итд. Можда и хоће једног дана. Али не за твога живота...
Препоруке:
3
5
115 петак, 14 децембар 2018 23:49
серпска сарма, а мож и пасуљ, али ПРАВИ@ die Rote Fahne, alias Camicia rossa, alias Reddy, ЈОПЕТ
Кад већ питаш о поузданости, ево ти пар ПОУЗДАНИХ факата: 1) Карл Маркс будала и тежак нерадник, који се није бринуо за породицу, већ којешта пискарао цео живот, успут са једним од Ротшилда испијајући шампањац на маргинама Првог конгреса ВАШЕ интернационале; 2) Фридрих Енглез, најбољи пајтос претходног лунатика, цео живот био у његовој сенци и то је ишло толико да је не само финансирао претходну будалу, већ је и признао за свог Марксовог копиљана из везе са његовом спремачицом. Иначе Енглез је живео са две рођене сестре, а добро је што није имао класних предрасуда, јербо су обе биле раднице; 3) дедица Лењин, alias Владимир Иљич Уљанов, КРВОЛОК par excelance, уз то сифилистичар и еротоман до бола. Направио терористичку бољшевичку странку, којом није само приграбио власт већ изазавао небројено смрти у Русији; 3) Јосиф Висарионович Џугашвили-Стаљин, мада повереник претходника и узрочник поред гомиле злочина, урадио је нешто ипак добро, припремао је совјетску Русију за рат и добио га!
Препоруке:
2
4
116 субота, 15 децембар 2018 06:52
Hugo Ball
@серпска сарма, а мож и пасуљ

Nije primereno doktoru poznanja da se služi stranom rečju a da nije u stanju da je napiše pravilno. Excelance sa piše udvojenim L. Podseti me to na ono vaše nesnalaženje sa rečju transcendentalan i upornim izbegavanjem /ispuštanjem/ u tri navrata slova N pred slovom D

loyalté à vous!
Препоруке:
5
4
117 субота, 15 децембар 2018 06:56
Camicia rossa
@Мики

A шта теби, сиромашко, поручити!? Паучина се 'вата где ни влаге нема...
Препоруке:
5
4
118 субота, 15 децембар 2018 10:02
Југославија
Tanasićevo jugoslovenstvo je zdravo i logično a nikako mutno kako ga nazva ovaj meni nepoznati autor. Iako su neke primjedbe na mjestu (recimo ona da drugi narodi nisu mogli ništa da učine da očuvaju Jugoslaviju već samo Srbi) tekst ovog autora je u potpunosti konfuzan sam po sebi iako pretenduje da razjasni "konfuzije" iz kritikovanog teksta.
Препоруке:
2
2
119 недеља, 16 децембар 2018 02:36
серпска сарма, а мож и пасуљ@Hugo Ball
А мене више брине та ваша ХРВАШТИЦА, него евентуално (не)знање речи из романских језика!? Подсећа ме на АустроУгарску, на ту ГАДНУ "Каканију", на коњушарство и КултурТрегерство НАЈНЕДОСТОЈНИЈИХ међу Словенима!?
Препоруке:
3
3
120 недеља, 16 децембар 2018 08:08
Hugo Ball
@серпска сарма, а мож и пасуљ

A jel' vas možda brine i što je jedan Nikola Tesla govorio HRVAŠTICOM jer je školovan tamo gde i sav intelektualni potencijal ovdašnjih Srba? Pa, da vam nije bilo te i takve kakanije ne bi ni vas ovde, koliko je jada, bilo. Svi bi završili kao rajetinsko đubrivo.
Препоруке:
2
4
121 недеља, 16 децембар 2018 18:03
серпска сарма, а мож и пасуљ@ Hugo Ball
Фала Вишњему па смо ту могућност СПРЕЧИЛИ! Е, сад, што има КАКАНО-љубаца попут вас, шта ћете, НЕКО И ТО МОРА ДА БУДЕ!? Узгред, ЦРНА РЕКА је стрептомицин за таке какано-љубце!? Оче Брано, оче Брано, ми ти се кунемо...
Препоруке:
3
2
122 недеља, 16 децембар 2018 18:14
серпска сарма, а мож и пасуљ@Hugo Ball
Узгред, КАКО је то: "jedan Nikola Tesla govorio HRVAŠTICOM"!? "Хрваштицом" може само да се ПИШЕ,а говорити може се само на СРПСКОМ!?
Препоруке:
3
2
123 понедељак, 17 децембар 2018 17:12
Мики
Живео Социјализам!!
Препоруке:
4
1
124 понедељак, 17 децембар 2018 22:07
Hugo Ball
@серпска сарма, а мож и пасуљ

Аха, ту смо, дакле! Захваљујеш свевишњем уместо обичном српском сељаку који је изнео сав терет ослобођења. Дакле, народ је стока од којих после рата, за учињене заслуге још и као инвалиди, нису заслужили ни пензије него су морали да просе за изгубљене екстремитете. Све то је решено тек у социјализму за разлику од краљевине која је на рачун таквих ратника-бедника градила себи богатства и фаворизовала ратне профитере од којих је због једног страдао и сам Арчибалд Рајс. Дакле, свевишњи је у питању а не народ који је поднео жртву ослобађања Србије. А ти и теби слични би/сте тако и данас. Само, народ се не да преварити и борити за ваше интересе.
Препоруке:
1
1
125 понедељак, 17 децембар 2018 22:11
Hugo Ball
@Мики

Ne beri brigu, i bez tebe socijalizam je neminovnost. TAKVI MU NISU POTREBNI!
Препоруке:
1
3
126 уторак, 18 децембар 2018 06:15
Џејми Шеј
@Мики - a gde to ziveo socijalizam? Na Kubi ili Severnoj Koreji? Vecina nas nije bila tamo da bi mogli da prisvojimo bilo koju od te dve varijante.
Препоруке:
2
1
127 уторак, 18 децембар 2018 11:40
Мики
Reddy, Camicia rossa, die Rote Fahne, Hugo Ball...Толико залагање за српског сељака, све на латиници, и под сељаку неразумљивим и страним изразима. Много би добро прошао кад би те доватио српски сељак. Да га хушкаш на буне, док му завлачиш руку у џеп и њушкаш по домаћинству шта ћеш пре да мазнеш. У праву је серпска сарма, само Црна Река спасава од црвене куге!
Препоруке:
2
2
128 уторак, 18 децембар 2018 16:02
Павле
Мики, мож добро да послужи и Црна Рука, не само Црна Река :)
Препоруке:
2
2
129 уторак, 18 децембар 2018 17:26
серпска сарма, а мож и пасуљ@ Hugo Ball, alias Друг Reddy
А ЗАБОРАВИО си кад сам те звао НА ЊИВУ да ми помогнеш за ПОШТЕНУ дневницу!? И да видиш како је то ФИЗИЧКИ РАДИТИ на земљи и још приде доприносити српској науци!? Мој дилберу, НИСИ ти ВИДЕО српског сељака ни у Вучићевим предизборним спотовима, а камоли уживо!?
Препоруке:
2
1
130 среда, 19 децембар 2018 09:05
Camicia rossa
@серпска сарма у турском омоту

Vas je nemoguće zaobići. Baš zato što ste neuobičajeno inferioran.
UN TALE DOTTORE E NESSUN CONOSCITORE!
Препоруке:
2
1
131 среда, 19 децембар 2018 09:10
Camicia rossa
@Мики, Павле

Miniature e figure spaventose!
Препоруке:
2
1

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер