Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

U rukama Jeremića Vuka

Komentari (21) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 sreda, 24 decembar 2008 21:31
Armitage
Slažem se sa mišljenjem autora. Besmisleno je poverovati da će neko preko noći postati patriota, a do juče je bio samo još jedan eksponent poznate (anti patriotske, štetne i anti državne) politike.
Međutim, sve i da je ministar Jeremić postao veliki patriota preko noći, diplomatsku bitku (kad ne vodimo nijednu drugu) i dalje gubimo tako da nam njegove izjave ionako ne znače ništa.
Sem da leče povređen ponos. A on se ne leči rečima već delima.
Preporuke:
0
0
2 sreda, 24 decembar 2008 22:22
Doktor Igi
Truman(T.Show)Vi se nije zalio,niti ce.Svako dobronameran bi se obradovao osvezenju koje je doneo Vuk Jeremic i kao novo lice pruzio nadu mladost srbije,kojoj starmali Radun izgleda ne pripada.Kao da nema veze sto je dosta toga nesumnjivo dobro uradjeno,nego ajmo malo stranacki, da se Vucic ne naljuti i da glasaci ne odu Jeremicu.To ne ocekujem od slobodnog i objektivnog komentara.Mnogima bih zabranio da brane Vojvodinu jer to moze biti kontraproduktivno s obzirom na kompetentnost.
Preporuke:
0
0
3 sreda, 24 decembar 2008 22:58
Aleksandar Pavić
Nema se ništa suštinski dodati ovoj analizi. Ovo je verovatno prvi ozbiljniji tekst koji kontrira najnovijoj spin kampanji. Što bi rekli Dorsi, "Toliko sam dugo na dnu da mi deluje kao vrh..."
Preporuke:
0
0
4 sreda, 24 decembar 2008 23:18
pelikan
Zaista, i ja poput autora imam pomalo skepse prema nenadnoj navali patriotizma ministra Jermića. Sklon sam da poverujem da je on projekat DS-a,i da se udvara biračkom telu desnije orjentacije.
Preporuke:
0
0
5 četvrtak, 25 decembar 2008 00:25
marko
Bravo Branko!
Preporuke:
0
0
6 četvrtak, 25 decembar 2008 01:14
Boban
Odlican clanak,otvara oci i ukazuje na koordinisanost kako u nasoj tako i u inostranoj javnosti. Englezi su majstor u tome da podmetnu lisicu sa imenom Vuka
Preporuke:
0
0
7 četvrtak, 25 decembar 2008 02:55
Vladimir
I ovaj teks i komentari na njega deluju kao da svi sumnjaju u neku ozbiljnu konspiraciju Borisa Tadića, a možda i Engleza, stranih sila i ko zna kojih sve već mrzitelja svega što je srpsko.
Moćan je naš srpski argument da nam svi rade o glavi, žele da nam podele državu, ili da nas suoče sa nečim za šta mi verujemo da ne postoji, i na svakakve već perfidne načine da nas prevari!
Meni Jeremić samo deluje neuverljivo i neozbiljno kad maše i odmahuje.
Preporuke:
0
0
8 četvrtak, 25 decembar 2008 05:01
Moleriks
Paranoja. Da Vuk nije clan DS ovog clanka ne bi ni bilo. Mozda bi trebalo suditi o ljudima po onome sto rade i govore, a ne po onome sto mi mislimo da ce ,mozda, u buducnosti da rade i govore.
Preporuke:
0
0
9 četvrtak, 25 decembar 2008 09:02
kritika nije privid
Previse ostrine prema Vuku Jeremicu. Cini mi se da je on bio korektan u vreme Kostunicine vlade.Demokratska stranka je u konfuziji.Postoje dve struje, jedna ekstremno zuta i druga umereno zuta sa plavim i crvenim tufnama. Prema tome, moguce je da Jeremic pripada ovoj umerenoj , patriotizmu, sklonijoj struji.Moguce je da se tu nalazi i vrh Demokratske stranke.E sad, sto se tice modifikacije profila i skretanja ka desnoj opciji, odnosno ovoj suverenistickoj,jasno je da se vec godinu dana mnogi prestrojavaju. To naravno izaziva mucninu. Kad se setimo, a svi se secamo, svih izjava nasih analiticara, politicara,profesora i raznih profesorki, koje su davali od kraja 2000. godine, jasno je ko je bio na kojoj strani.Sad se stvari menjaju, ishod jedne takozvane pragmaticne politike se ozbiljno ne poklapa sa ekonomskom situacijom na Zapadu,donacija, stipednija ce biti sve manje i manje, pa sad nek vide radikalni propazadnjaci.Ostali su bez teksta. Naravno, jedni su u soku, a ovi tradicionalno pragmaticni likovi se prestrojavaju.Pozdrav.
Preporuke:
0
0
10 četvrtak, 25 decembar 2008 09:28
Danijel K
Bravo g. Radunu na njegovom dosad možda najsubjektivnijem, najnestrucnijem, "naj-sve-negativno" tekstu, punom demagogije i prezira ka svemu što nije iz njemu omiljene stranke. Da g. Radune, u pravu ste, nije trebalo ništa raditi po pitanju EULEKS-a, prostim zatvaranjem očiju (što je naš bivši premijer tako uspešno i sa ogromnim elanom praktikovao), isti bi jednostavno nestao. U pravu ste, apsolutno je beznačajno što smo sa ovim neuspehom u UN-u pokazali da se ipak još pitamo kad je KiM u pitanju. Naravno i po pitanju mladog g. ministra ste u pravu,kako se samo usudjuje pokazivati državničku odgovornost, sram da ga bude...ma treba bre da dovedemo bivšeg ministra za KiM, taj je vala radio, ništa dušmanima nije dao, u nikakve crne i izdajničke pregovore se upuštao nije, stajao je čvrsto kao stena u krugu dvojke, šta bi tek ta ljudina i moralna gromada postigla...
Nekad sam izuzetno cenio tekstove g. Raduna, no kako se čini od analitičara je prešao u demagoga i portparola političke partije koja je izgubila gotovo sve naše bitke posle 2000. Ovaj tekst nije ništa više od puke markentiške kampanje jedne (nadam se uskoro nepostojeće ili sa drugim vodstvom) partije.
Preporuke:
0
0
11 četvrtak, 25 decembar 2008 09:50
Slobodan Stamenic
Pripreme za narednu izbornu sezonu. Kako Tadic vise ne moze da se kandiduje za predsednika, priprema coveka od poverenja za tu ulogu, a on ce verovatno pokusati da bude premijer neke buduce vlade. Jos ako eliminise Sutanovca ...
Preporuke:
0
0
12 četvrtak, 25 decembar 2008 11:45
Lav
Ima istine u analizi, mada se ne bih složio sa zaključcima. Pogledajmo malo američke izbore - Obama je tokom cele svoje kampanje pozivao na promene i raskid sa prošlošću. Kada je izabran, odmah je u svoj tim doveo ljude koji su simbol kontinuiteta sa dosadašnjom politikom. To nije iznenadilo nijednog pažljivijeg posmatrača prilika na američkoj političkoj sceni. Ali se postavlja pitanje - ako silna, iako neartikulisana, želja za novim iznedri tako skromne rezultate čak i u jednoj Americi, zašto, zaboga, iko i pomišlja da u Srbiji postoji više manevarskog prostora za političare na vlasti?
Uostalom, Jeremić i čini ono što mu je dato u mandat. Njegova stranka je pobedila na izborima sa sloganom "i Kosovo i Evropa". Pritom je svaki glasač bio svestan da je takav poduhvat himera, a ipak su za njega glasali. I jasno je da bi se, prinuđeni da ipak izaberu samo jedno, ako su iskreni, radije opredelili za Evropu. I nije ih za to kriviti. Dovoljno dugo su glasali za Kosovo pri čemu je ono bivalo sve dalje, a život sve lošiji. A sadašnja opozicija nije uspela da formuliše koherentnu strategiju koja bi ih ubedila da alternativa postoji.
Dakle, iako Jeremićeva politika jeste svojevrsna simulacija odlučnog državništva, i to ponajviše naduvana u domaćim medijima, u ovom trenutku je čak i to značajno. Pokušaj da se promeni retorika u odnosima sa svetom, makar iz marketinških razloga, postoji. Ako je glas Srbije koji se pritom čuje slab i nesiguran, ipak ga ima. A to je nekakva osnova na kojoj se može graditi.
Preporuke:
0
0
13 četvrtak, 25 decembar 2008 14:21
Vanja
Odličan tekst.
Preporuke:
0
0
14 četvrtak, 25 decembar 2008 17:30
bole2000
Taman sam poverovao u bajku o mladom princu koji se bori za svoj narod kad mi ovaj tekst razbi iluziju. Voleo sam da verujem da je Jeremic to sto se predstavlja ,ali na zalost nije.
Preporuke:
0
0
15 četvrtak, 25 decembar 2008 21:13
zozon
Interesuje me koju funkciju u DSS-u obavlja g.Radun?
Preporuke:
0
0
16 petak, 26 decembar 2008 15:24
Nikola
pf, ovdje mnogo nemaju neko osnovno znanje o političkom marketingu, PRu, dijalektici prosvjetiteljstva, ali onoj Kozelekovoj, čiju je knjigu preveo Zoran Đinđić... i onda se nađu da kritikuju Raduna za sajan tekst, jer kao ''stranački'' je.

Radun zna za jadac, a vi na čitanje Kozeleka i nabavite neki udžbenik PRa, nemojte da se burkate više sa ovakvim komentarima.
Preporuke:
0
0
17 subota, 27 decembar 2008 01:19
Peđa
Prvo pročitao sam tekst da vidim šta drugi misle mimo one očigledne medijske slike o ministru kao patrioti.

Drugo treba mnogo vremena da prođe da bi se videlo šta je neko uradio i zašto da bi rekli ovaj je patriota. Najveća greška Srpskog naroda možda u istoriji je bilo zaletanje za Miloševićevom patriotskom pričom.

Treće ne bih rekao da je gospodin Radun stranački i subjektivno sastavio ovaj tekst, to je njegovo viđenje dodaću retko u medijima pa bar zbog toga vredno.

Četvrto misnisru Jeremiću se mora priznati da zna jezik savremene diplomatije za razliku od "evro prosjaka-klošara" i "polupanih lončića". Da li će iz njega govoriti duša Srpskog naroda tako da je svet razume to ćemo još videti, u svakom sličaju kroz more promašaja trebalo bi da posedujemo strpljenje i mudrost u proceni ko je patriota. Problem je međutim da li je Srpski narod naučio šta to zaista znači biti patriota?
Preporuke:
0
0
18 nedelja, 28 decembar 2008 13:10
bole
da stvarno svi su sad na strani ministra Jeremica i ovi evropejci i mnogi patrijote ga gotive. Mora da autor gresi jer su drugi za jeremicovski retoricki patrijotizam, pa ma iz kojih motiva bio. Naime iako se slazem sa autorom da je to simulacija, treba i nju podrzati jer ona barem malo vraca dostojanstvo Srbiji i iritira Hrvate. Srpski receno neka im je samo rekao u lice, pa makar i ne mislio to sto je rekao.
Preporuke:
0
0
19 utorak, 30 decembar 2008 20:45
marija
odlican tekst, mali Jeremic nije ono sto se predstavlja, ja to vidim i osecam a ovaj tekst mi to potvrdjuje. Pozdrav od Marije
Preporuke:
0
0
20 petak, 02 januar 2009 01:56
Padobranac
Ko je zozon?
Preporuke:
0
0
21 sreda, 07 januar 2009 18:30
Darko
Histerija prema Jeremicu koja postoji na ovom sajtu zaista postaje nepodnosljiva. Verovatno bi vas ubedio u svoj patriotizam kada bi napustio Tadica i presao u DSS.

Tadicu i Jeremicu zaista nista ne mogu da zamerim, problem je nazalost u 90% DSa, Dinkicu, Canku i ostalim marginalcima koji se slepaju na vlasti i rovare.

Po meni, vlada DSa, SPSa (prijatno su me iznenadili u poslednjih par meseci) i Tominih naprednjaka (pokazuju politicku zrelost i spremnost za preuzimanje odgovornosti) mogla da bude najbolje resenje u trenutnim okolnostima.
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner