Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Dvorsko okruženje kao vodenični kamen o vratu lidera i stranke

Komentari (46) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 nedelja, 16 avgust 2009 15:42
Milos
Zasto i sam autor ovog teksta nije napisao na koga se odnosi ovaj tekst?Da li su u pitanju Dejan Mihajlov i Aleksandar Nikitovic i zasto je to tesko reci?
Preporuke:
0
0
2 nedelja, 16 avgust 2009 16:11
njegovo vreme tek dolazi
Prvo, ta prica o bogaćenju, aferama i sl. je potpuni promašaj. Pa šta ako je par ljudi iz Koštunicinog okruženja otkupilo stanove? Pa svi smo otkupili stanove i to po još mnogo smešnijim cenama! I ko je to "uvećao kapital"? Šta to znači? Ako je par ljudi rešilo stambeno pitanje to ne može da se nazove "uvećavanjem kapitala"... ili ako su neki ljudi uzimali dnevnice... Kad je pala Koštunicina vlada, krenula je afera protiv Bubala jer je koristio državni stan! Nije ga otkupio, prodao, ruinirao, ministar je tokom mandata taj stan, zamislite, koristio... A da li znate da je Koštunica tokom mandata pio kafu iz državne džezve? A moguće je da je slomio par državnih šoljica! Auuu, strašno!
Preporuke:
0
0
3 nedelja, 16 avgust 2009 16:27
Prle
Konstatacija da je sunjivo da se toliko dugo i tako sistematski smanjuje politički kapital DSS i Koštunice lično a raste neki drugi kapital nekih ljudi iz njegovog okruženja sigurno nije slučajnost.
Takođe je jasno ni da neizgrađenost stranačke infrastrukture DSS i njena dalja razgradnja nije slučajnost. Osim par dobrih akcija omladine DSS sve ostalo se svelo na virtuelno bavljenje politikom i političarenje uz nekoliko incidentnih uzleta koji su nekim drugim potezima anulirani.
Definitivno je okruženje Koštunice i vrh DSS inficiran sindromom pasivizacije, neinventivnosti, uskog viđenja politike.
Ukoliko Koštunica okruženje oko sebe ne provetri onda on i ne zaslužuje dalje poverenje onih koji su mu verovali ali koji su vešto gurani na marginu (jer taman posla da DSS postane delatna i da nešto uradi inventivno pa da poljulja koaliciju koju su gradili ambasadori stranih država i tajkuni).
Da budem precizan: DSS verovatno nema snage niti će je više ikada imati da povrati politički kapital koji je imala pre par godina. Suviše je žabokrečine i/ili pasivnosti u vrhu stranke i u Koštuničinom okruženju da bi se bilo šta promenilo.
Svedoci smo da omladina DSS odstupa od rečenog ali ona se sistematski gura u drugi plan tako da polako gubi dah u svojim inicijativama.
Ako pogledamo političku scenu Srbije sve se svelo na životarenje i ulagivanje onima koji još imaju neku kintu.
Ideali više ne postoje, nove ideje (osim na stranicama NSPM) ne postoje. Sve je utonulo u sivilo koje može da znači skori (politički) kraj Srbije i dovođenja novih gospodara koji neće znati srpski (a ni sadašnji ne mogu da se pohvale upotrebom srpskog jezika i ćiriličnog pisma) ali će znati šta hoće (za sebe i svoje multinacionalne prijatelje - naravno o trošku Srbije).
Preporuke:
0
0
4 nedelja, 16 avgust 2009 16:37
oprezno!
Ali mene živo zanima šta je to Koštunica mogao da uradi? Čiju je on to podršku imao, ko je stajao iza njega? Ko je tu bio iskren ili pouzdan partner? Toma? Ivica? EU? Rusi? S obzirom na to koliko je bio usamljen, pravo je čudo da je uradio i ovo što je uradio, pravo je čudo da se i ovoliko održao. Ali ja mislim da nije sve izgubljeno... Čini mi se da vreme radi za njega... I, molim vas, nemojte toliko da ga potcenjujete, cela priča o zlonamernim savetnicima je smešna, pa nije on dete, neiskusno, koje ne zna šta je politika... ne verujem da on nema svoje mišljenje nego da samo sluša šta mu govore savetnici...
Preporuke:
0
0
5 nedelja, 16 avgust 2009 17:08
Krpiguz
Svi lideri (osim Dinkiuca) su uglavnom neukaljani, ili bar ne dirktno, ali nikako nije moguce da u mojoj kuci nesto "smrdi", a da ja to ne osetim, nego, tamo neki (zlonamerni) izmisljaju price, ne bi li mi ugrozili vec srozani rejting.
Dosta je bilo price o neobavestenosti i raznim iznenadjenjima o kojima on nije imao pojma. Uvek je njemu smesteno. Pa ukoliko je stvarno tako, onda nije za bilo koje mesto (a bio je predsednik i dva puta premijer). Nadam se da su sada i plavuse shvatile da ta politika i pored Velje (i Maje) nema sanse.
Preporuke:
0
0
6 nedelja, 16 avgust 2009 18:38
Moj deda Laza
Kako samo sladostrasti Borisovo društvo i njegovi glasnogovornici nad ovakvim kolačićem što im je ponuđen! Tu smo, dakle: i Koštunica je lopov! Mislim da je ovaj časni i dosad neokaljani čovek trebalo da se i pre reši niekih i da dalje nastavi sa onima koji, poput Siniše Kovačevića duh Srbije stavljaju ispred svoga tela! To nije stranački već i državno važno!
Preporuke:
0
0
7 nedelja, 16 avgust 2009 19:28
drago.ca
Najveci problem DSS-a je sto ne shvata da je sve "roba" koja mora da se "proda". Oni jos uvek veruju da je dovoljno imati "dobar proizvod" i da je to toliko ocigledno da nema sta da se objasnjava "kupcima" (biracima). Njima nedostaje jedan dobar tehnokrata, prakticar, koji bi preuzeo organizaciju i prezentaciju stranke.
P.S. Meni nikako ne ide u glavu da nikom od njih nije bilo jasno da moraju da kupe jedno od vecih glasila u Srbiji da bi izbegli medijsku izolaciju u kojoj su sada. NIN je recimo otisao budzasto.
Preporuke:
0
0
8 nedelja, 16 avgust 2009 22:47
Saša
Bojim se da tekst počivan na "narodskoj" mudrosti koju smo toliko puta imali prilike da čujemo: "E, kad bi znao Sloba/Tito/Staljin/ šta ovi mangupi oko njega rade...." U tom smislu je tekst politički naivan te mu zaista nije mesto na NSPM-u ili svesno pokušsva da zaštiti Koštunicu što je, naravno, politički sasvim legitimno ali nije mnogo analitički. Da li će NSPM biti ozbiljan analitički portal s orijentacijom ka desnom centru ili će upasti u strančarenje i biti servis DSS-a? U tom smislu ne bi škodilo malo kritičnijeg odnosa i prema Koštunici
Preporuke:
0
0
9 nedelja, 16 avgust 2009 22:50
@drago.ca
Znaju oni ono što tvrdite ali su veliki čistunci. Tvrdnje "Istina je na našoj strani.", "Pravda će pobediti.", itd. su lepe ali ako iza njih ne stane operativni program (ili akcioni plan) korišćenja raspoloživih resursa i slabosti protivnika istine, pravde, itd. sve su to prazne parole unapred osuđene na neuspeh.
Sudbina DSS pokazuje da dobar proizvod (patriotski duh, istina, pravda) ne znači i dobru trgovinu sa (srpskim) biračima. Birači su kupovali razne treš tvrdnje (1000 EUR-a za akcije, Fijat, itd. i druge šarene laže) ali sa mašnicom u živim bojama, sa slatkorečivim promoterima (promoterkama), itd.

Rezultati su nam poznati.

I da se ne lažemo konzumenti žute štampe i žutih medija traže žute proizvode koje na kraju i dobiju.
Da bi im se prodao neki drugi proizvod mora da se učini napor da im se proizvod približi ali to od čistunaca iz DSS nije realno očekivati.

P.S.

1. Žuto je upotrebljeno u kolokvijalnom smislu (uvedenom 30ih godina prošlog veka) u značenju površno, senzacionalistički, bezvredno, jednom rečju sinonim za treš (smeće).
2. Ne treba imati iluzije da će se nešto promeniti. DSS je u medijskoj ilegali, bez stranačke infrastrukture, bez para. To što je ljudima simpatičan, što smatraju da je Koštunica OK, ne znači da će mu se rejting popraviti. Ako neko ima kapital treba da ga na razuman način investira da bi se oplodio. Nažalost DSS jalovo investira i kapital se smanjuje nekorišćenjem. I da se zna mnogi koji su razočarani neće glasati ni za Koštunicu, ni za Tomu, ni Velju, već za Šešelja. Nekoliko mojih prijatelja koji su 2000. glasali za DOS, pa za DS, pa za DSS, sada smatraju da je Šešelj jedini koji ima onu mušku stvar da barem malo zatalasa srpsku žabokrečinu. Možda su u pravu.
Preporuke:
0
0
10 ponedeljak, 17 avgust 2009 00:09
vlks
Što bi mi kukali nad sudbinom jedne stranke. Kažu propašće pa neka propadne! Život ide dalje.
p.s Glasač sam DSS-a.
Preporuke:
0
0
11 ponedeljak, 17 avgust 2009 00:17
Jozef K.
Ima nešto što dugo i sistematski ne valja u DSS-u, a da bi to bilo tek tako, odnosno - slučajno! Reč je o odnosu prema javnom mnjenju, a koji se manifestuje prećutnim stavom: građani će, već po svojoj zdravoj pameti, razumeti šta i zašto im se događa, pa o tome ne vredi trošiti ni sredstva, ni reči.
Sve i da je to tako, promašaj bi se svejedno dogodio - nema toliko "zdrave pameti" na koju se, sasvim naivno, računa.
Kako rekoh, nije to slučajno: ili se radi o totalnoj "iščašenosti" ili pak o smislenom "zavlačenju". Ovo drugo na prvi pogled miriše na teoriju zavere. Da li? Sve do preuzimanja uređivanja TV Avale, najodgovorniji čovek službe za informisanje DSS-a i Šef kancelarije za odnose sa javnošću Koštuničine vlade bio je Srđan Đurić. Onda su mediji otkrili da Đurić ima zajedničku firmu sa Draganom Đilasom, sadašnjim gradonačelnikom Beograda. Firma se zove "Olaf i Mekatir"!
Šašavo, zar ne? Ali njega leđa ne bole!
Međutim, ako ovako nastave i posle Đurića, onda je ipak ono prvo u pitanju! Nažalost (po onaj treći put Srbije), jedno od ta dve jeste!
Preporuke:
0
0
12 ponedeljak, 17 avgust 2009 00:36
@sasi
Vi ste verovatno u pravu ako trvdite da i Vojislav Kostunica jeste i mora biti odgovoran za rezultate i neuspehe DSS/a. Ali gresite u kritici nspm/a, odnosno izgleda da ste i sami pali na drugosrbijanski stereotip o "glasnogovornicima DSS", koji se usled neprestanog ponavljanja izgleda primio i kod vas. Ali ako pratite nspm onda znate da su se upravo na ovom sajtu i u ovoj rubrici mogle u kontinuitetu procitati najozbiljnije i najostrije analize poteza i gresaka DSS/a i Vojislava Kostunice, ali sa patriotskih, a ne drugosrbijanskih pozicija.
Preporuke:
0
0
13 ponedeljak, 17 avgust 2009 04:08
"ničija nije gorela do zore"
ja se bojim da svi mi potcenjujemo situaciju u kojoj se Koštunica nalazio:

  • prvo na mestu predsednika SRJ: bio je apsolutno sam; protiv njega je radio ostatak DOS-a, ostatak Jugoslavije (Đukanović), EU i SAD;

    kao predsednik vlade u dva mandata - na koga je mogao da računa? Razmislite, ko je sve podržavao drugu stranu? A ko je podržavao Koštunicu? Da nije možda imao rusku podršku?

    na kraju, ko je mogao da očekuje da će posle ovih izbora da se napravi ovakva koalicija? Ili da će EU rehabilitovati Miloševićevu partiju - opet radeći protiv Koštunice!


Pa meni koji nemam veze sa viskom politikom bilo je jasno da na Tomu ne može da se računa - naravno da je to mnogo bolje i mnogo ranije znao i Koštunica...

I recite mi sada: šta je on to bolje mogao da uradi?

Što ne znači da neće - politički kapital njegovih protivnika topi se neverovatnom brzinom...
Preporuke:
0
0
14 ponedeljak, 17 avgust 2009 07:51
Jasna Simonović
Kakvu ozbiljnu temu protkaste kroz pripovedački naziv teksta: "lično poštenje"!
Da, poštenje je kad nemaš materijalnu korist od mahinacija i zloupotreba, ali svakako da je bitno da li je neko znao ili nije...
Nije poštenje ako te (se) opkoliš "čepom" ljudi... Šteta što niste “čep” bolje opisali za nas koji ne znamo koji su ti ljudi...
Divno ste opisali “Koštuničin dvor”...Još dok je bio na visokoj poziciji, niti Savet za borbu protiv korupcije nije dobijao odgovore na brojne dopise i urgencije Kabinetu...
A nije poštenje ni kad se opkoliš "aurom ćutanja"... Narod godinama uglavnom ovako opisuje Koštunicu: ” nije lopov” i: “znao, a sakrio se, pa ćuti”...“Provetravanje “dvorskog okruženja” svakako ima smisla jer na “narodnom dvoru” sa svežim vazduhom ulaze i sveži ljudi...
"Zašto je sada gdin Koštunica politički siromašan čovek?” Pa to je dobro! "Politika bez politike" je meni baš "cool"!... Odavno “the Bill Gates makes the world go around” umesto “polu-veštačkog” novca sabijenog u veliki balon...Čak i da nikada ne pukne, ko će da drži u ruci toliki balon? Pa to je teže od "vodenog kamena" za vratom...To je i deci ponekad teško, pa "uskaču" roditelji sa rukama punim neplaćenih računa i jeftinih drangulija...
MOJ DEDA LAZA, Duh i telo Srbije treba da su JEDNO, jer kad "duh" ide napred onda "telo" slabi (materijalno siromašan narod), a kad "telo" ide napred onda "nevera" pustoši (duhovno slab narod)...
Umetnik sebi može dozvoliti “igru tela i duha” (S.Kovačević), ali biti predsednik države, pa to je visoka umetnost!
A gdinu Koštunici kao prijatelj savetujem da otvori širom vrata, pozove nekog "običnog komšiju", popije jednu dobru kafu i ispriča se kao čovek...Ako misti da i dalje "ima posla” sa narodom...A i nikad se ne zna ko je od nas u vezi sa "dvorom" čak i kad poštuje svaki kamen, uključujući pravi srpski "kamen za kupus"...Božja volja... "For everything there is a season, and a time for every matter under heaven."--Ecclesiastes 3:1
Preporuke:
0
0
15 ponedeljak, 17 avgust 2009 09:16
Vladimir Čeleketić - Zambija
Evo nekih rezultata rada raznih Koštuničinih vlada.
1. Uvedena je redovna praksa da se srpska vlada sastavlja i radi pod direktnim nadzorom ambasadora zapadnih zemalja i kojekakvih EU komesara.
2. 17 ljudi je (ako se ne varam) uhapšeno i poslato u Hag. Da bi se shvatilo da je haski sud kriminalna institucija ne treba biti pravnik Koštuničinog kalibra. U stvari, ne treba biti pravnik uopšte.
3. Za pljačku zemlje iz doba Miloševića praktično niko nije odgovarao. Ono što normalan čovek naziva korupcijom i kriminalom postao je uobičajeni deo srpske svakodnevice.
4. Tzv. liberalizacija privrede dovela je do pljačke državne imovine. Ekonomija se svela na špekulaciju. U Srbiji je otvoren mali milion banaka koje se isključivo bave zelenašenjem i špekulativnim poslovima.
5. Koštunica je postao naprasno "nacionalno" orijentisan kada je su SAD odlučile da priznaju Kosovo. Pri tom je srpska vlast bila spremna da prihvati samoubilački plan da Kosovo bude država u državi, a Šiptari srpski "sunarodnici".
E, sada smo saznali za "aferu" u vezi sa nekim stanovima. Prvo, ja mislim da je šteta od gore navedenog veća od vrednosti svih stanova u Beogradu. Drugo, za to svakako niko neće odgovarati. U Srbiji i Ustav i krivični zakon služe da štite "ljudska prava" kriminalaca.
Varamo se ako mislimo da postoje dva puta, pa Koštunica nudi "treći". Srbija ide jednim putem - u propast. Drugi put je sledeći: suverena država, jasna definicija nacionalnog bogatstva koje se ne može prodavati, lopovi na robiju (uz težak rad), zabrana finansiranja političkih stranaka od strane firmi, bogatih pojedinaca i iz inostranstva, ekonomska saradnja sa svima sa kojim se ta saradnja isplati bez političkih ucena, ...(dodao bih još štošta ali sam siguran da će da bude cenzurisano).
Varamo se ako mislimo da bratija tipa Tadića, Koštunice i ostalih izniklih ispod komunističko-demokratskog šinjela može da krene tim drugim putem. Dakle ostaje prvi, sa Koštunicom ili bez njega i bez obzira u kom stanu će on da stanuje.
Preporuke:
0
0
16 ponedeljak, 17 avgust 2009 11:17
Nikola
Zasto u DSS vise ne forsiraju mlade, veoma obrazovane, nacionalno svesne pojedince, poput Petra Petkovica, Prorokovica, Milosa Jovanovica...?Mislim da bi njihovo pojavljivanje bilo veliko osvezenje i za DSS ali i za celokupnu politikcu scenu, jer je rec o veoma obrazovanim i elokventnim ljudima sa izrazenim osecajem za nacionalno
Preporuke:
0
0
17 ponedeljak, 17 avgust 2009 12:38
Dika Toronto
Srbija je u paklu. Pamet više ne pomaže osim da poludiš, što nije tako lako.Mržnja je pokretač intelekta,srca i stomaka.Srpska vlada je kao crtani film.Žao mi je demonstranata iz 1999’2000’,polupali cepter lonce i šerpe.Svaka čast Koštunici.
Preporuke:
0
0
18 ponedeljak, 17 avgust 2009 14:53
boxi
svi oko njega uzeli sve što je moglo, samo ON nije!
Možda bi bilo jevtinije da je bilo obrnuto.Pogrešno savetovan,dezinformisan...nije valjda? ON je imao ono što je hteo, VLAST uprkos
univerzalnoj mrzovolji i nesposobnosti,a cinike oko sebe okuplja jer samo oni mogu da laskaju po potrebi.O našem trošku.
Preporuke:
0
0
19 ponedeljak, 17 avgust 2009 15:06
Jasna Simonović
Dika Toronto, baš ste lepo napisali za cepter lonce...Eh, kada bi barem 80% devizno prodavanih šerpi stiglo na naše račune, i intelekt i srce i stomak vratili bi se svojoj funkciji, pa bi možda i ostali “klupski” privrednici počeli da vraćaju, a narod bi im, verujem, 20% oprostio, ipak su mnogi živeli...
Ne znam gde živite, ali ipak priđite bliže! U tom “paklu od Srbije” ima I drugih ljudi. Evo, danas sam provela par sati da namirim dug firme od oko pola eura na 10 priznanica da bude “čista”!
A kad bi Srbiji počeli da namiruju dug pojedinci i firme, ne samo Srbija, već i "svet" otišli bi iz visokorizičnog finansijskog “delfin stila” u ovozemaljski raj!
Prosto da čovek “podivlja i kad nije divlja životinja”, rekoh blagajnici i sačuvah se da “ne poludim” ... (moji dužnici su višemilionski u svim valutama)...Ali i kad čovek “poludi”, onda i crtani film političara može dobro da se proda! (Šta bi sa PINK-om?).
Ne znam zašto “svaka čast Koštunici”, ako Srbiju vidite kao pakao?! Možda treba čast da se stigne do pakla?
Možda ima nešto što vi, ako ovde ne živite, bolje vidite od nas? Please keep writing..
I u pravu ste..Često “pamet” ne pomaže (u tome sam baš defektna!), ali srećom nas je Bog obdario prirodnim instinktom, pa se neki od nas na vreme zaštite i od šerpi i od "nelegalnih lekova"...i od sebe samog! Sve najbolje...
Preporuke:
0
0
20 ponedeljak, 17 avgust 2009 16:21
pčela radilica
Nisam zadovoljan brzinom promena, jer kod nas u njih nije uključen dovoljan broj ljudi. Mnogi se ponašaju kao posmatrači u utakmici u kojoj i sami učestvuju. Mi smo postali taoci vlasti koja više govori o rušenju Šilerove nego Vukovara i Sarajeva, vlasti koja više govori o smrti Dušana Spasojevića i Mileta Lukovića, nego Slavka Ćuruvije i Ivana Stambolića. Da li bi bilo 12. marta da je kao predsednik savezne države, Vojislav Koštunica podržao hapšenje Slobodana Miloševića? Ne! Da li bi bilo 12. marta da je prećutao ekstradiciju Haškom tribunalu, umesto što ju je nazvao politikom državnog udara i zbog toga napustio koaliciju? Ne! Da li bi bilo 12. marta da je u protestu crvenih beretki video pobunu, a ne sindikalno nezadovoljstvo? Ne! Da li bi bilo 12. marta da je u junu 2002. godine podržao Zakon o borbi protiv organizovanog kriminala? Ne! Ja ne želim da vučem kola iz blata, a da posle toga budem kriv što je neko seo na ta kola i koči!
Preporuke:
0
0
21 ponedeljak, 17 avgust 2009 19:49
maja
Interesantan fenomen - Kostunice nema vec godinu dana na vlasti, a svi (politicari, analiticari, novinari) se i dalje bave - Kostunicom. Odjednom je bas Kostunica sav nas problem i samo njime treba da se bavimo. I to onako kako moda nalaze - da ga kudimo, da ga crnimo, da mu prebacujemo, ako ne bas njega nace se neko iz okoline. To sto je leba sve manje, a i snovi se tope je manje vazno - da se mi bavimo likom i delom VK. Hvaliti vlast i kritikovati opoziciju je podjednako licemerje. Cast samo onima koje se suzdrze od gadne rabote.
Preporuke:
0
0
22 ponedeljak, 17 avgust 2009 22:50
Jozef K.
Istorija će to kad-tad pokazati, ako već i nije, da je Koštunica uradio najbolju moguću stvar upravo kočeći onaj veliki DOS. "Naša kola" sasvim bi se već razbila da nije bilo tako i da smo još onda bili ovako raspojasani, bez volana i kočnica, imajući samo famozni cilj bez alternative - EU!
Kad sam prvi put čuo za ovu aferu, odmah sam pomislio: biće prevremenih izbora, kampanja je već počela. Naravno, ranije nego što se zvanično objavi, prikriveno, državnim sredstvima sa podrškom žute štampe (a ima li danas neke druge?).
Preporuke:
0
0
23 utorak, 18 avgust 2009 14:10
uzgred
Kad vidim Andreju Mladenovića, a tek Šormaza, dovoljno mi je da NIKAD ne glasam za Koštunicu!
Preporuke:
0
0
24 utorak, 18 avgust 2009 14:58
Petar
Utisak je, kao da je neko iz DSS prešao u Pres i
da je osujećen zbog gubitka vlasti, svoje projekcije ili insajderska znanja šaputao u redakciji, možda čak nekom u pero, ali više puta.Zato valda baš u Presu i više članaka o tim projekcijama posle frustracija, ili su pak možda
sve činjenice i saznanja, analize.Verovatno te kritike nebi ni bilo da je DSS i dalje u vladi, ovako je sad lako biti kaplar ili kapetan posle bitke kada oni više nisu u vlasti, pa i u više opština u Beogradu, posebno ne u centralnim. A to mora da je neke zabolelo jer su na gubitku. Treba se vratiti svom poslu, a ne ko ovi iz nevladinih organizacija, koji bi da u NVO još budu na budžetu, bez želje da se vrate struci.
Preporuke:
0
0
25 utorak, 18 avgust 2009 15:54
@uzgred
A šta to fali Šormazu i Mladenoviću? Dobro, možda je Mladenović još mlad i nema tako mnogo iskustva, ali i mladi ljudi moraju da se uključuju u politiku da bi na vreme stekli iskustvo. Što se tiče Šormaza, tek tu ne mogu da shvatim gde vidite problem? Pa on je sjajan praktičar, ume da se snalazi i na lokalu i u TV nastupima. Mene njegove intervencije u skupštini često podsećaju na one duhovite Pašićeve dosetke koje su postale deo istorije. Verujem da vreme ovih mladih ljudi tek dolazi!
Preporuke:
0
0
26 utorak, 18 avgust 2009 19:22
@ uzgred
Problem i jeste u iracionalnom pristupu.
Nije politika moda pa da se gleda. Šta više, potrebno je često zatvoriti oči i dobro, dobro razmišljati. Oni što atakuju na oči, najčešće su samo manekeni iza kojih stoje drugi kreatori. Otud i parola: "Isključi televizor, uključi mozak"!
Preporuke:
0
0
27 sreda, 19 avgust 2009 00:10
Vladimir
Mozda je zabavno deliti savete i ukazivati na greske Kostunice.

Cinjenica je da je Kostunica poprilicno sam, cak i kada je okruzen kamarilom.

U Srbiji jednostavno nema potrebe za liderom kakav je Kostunica.
Koji pokusava, u pogresno vreme, u jeku liberal kapitalizma i opste otimacine i prevare da formira kostur nekakve ozbiljne drzave.

U Srbiji se i dalje smatra da onaj koji ima VLAST, ima pristup svim parama i privilegijama, i informacijama ko sta mulja i ko koga vara.

U Srbiji je, i u 21-om veku, normalno da ministar posece drzavnu sumu. Napravi sebi "benefit", ili po starinski, vajdicu.

U zemlji Srbiji se jos uvek svi snalaze, namestaju i raubuju drzavne resurse, bilo da je to uzurpacija parceta zemlje, bilo da je prisustvo na tenderu ili vec nekoj "raspodeli" para.

I sta ce nama, u Srbiji, jedan Kostunica, koji se zalaze za ustav, i neke nepojmljive elemente drzave, umesto da sebi dodeli nekoliko stanova, napravi kompaniju, ili bar privatni univerzitet za medjunarodnu politiku...

Jednostavno, od svakodnevice, posla i brige za potomstvo, ne mozemo ni da vidimo sta je radio, u kakvim uslovima ili okruzenju, niti da shvatimo zasto je to radio, a u njegovom okruzenju je zasigurno bilo "prosecnih" mozgova, sklonih blagoutrobiju, u velikoj kolicini...
Preporuke:
0
0
28 sreda, 19 avgust 2009 01:17
@Jozef K

Ovo ѕa medijske i biznis partnere Đilasa& Đurića govori o tome kakvi su kadrovi servirani Koštunici.Iskreno se nadam da takve greške više neće praviti ako ponovo postane mandatar. Sve medijske zloupotrebe vlasti su postale providne,a posledice pogrešne politike su katastrofalne i tragične.Vlastodršci se ponašaju kao grogirani bokser i vade poslednje oružje iz arsenala, famozni Zakon o informisanju. Pred zoru je,kažu, najmračnije.
Preporuke:
0
0
29 sreda, 19 avgust 2009 14:55
milan
Svakom normalnom čoveku je jasno zaštose vodi hajka protiv gospodina Koštunice . Pogledajte ko je vodi ! Ta hajka nije od juče , nego su se raznoraѕni ohrabrili , izašli iz mišjih rupa , pa se sad busaju u junačka prsa . KOliko smo puta čuli od predstavnika aktuelne vlasti ''Sadkad nema KOštunice ... Sad kad smo se konačno otarasili Koštunice i njegove politike začinjene mirisom tamjana ... itd.'' U tini stvari oni po svaku cenu hoće da se otarase bolo kakve državotvorne politike , čiji je sinonim baš gospodin Koštunica .Šta mislite kome to odgovara ? Naravno i sam gospodin Koštunica je tome doprineo ( mada mislim da ni mnogo veće angažovanje ne bi pomoglo jednostavno zato što su on i njegovo shvatanje politike kakvu trba da vodi srbija unapred anatemisane ). Po mom mišljenju ; 1. Okružio se ljudima kojima je Srbija zadnja rupa na svirali , 2. Potpuno se zapostavio opštinske organizacije , od kojih su neke otvoreno šurovale sa političkim protivnicima.
Gospodine Koštunica probudite se ! Još nije kasno ! Ne dozvolite da vas ovaj napaćeni narod pravi od blata !
Preporuke:
0
0
30 sreda, 19 avgust 2009 18:09
Dača
Milanov komentar je dovoljan , u potpunosti se slažem .......mislim da ima još nade za nas !
Preporuke:
0
0
31 sreda, 19 avgust 2009 18:20
goran
Sve u tekstu manje ili više podržavam. Slažem se sa svime sem sa jednom tezom, a to je da se Koštunica nije opskrbio nikakvim računima u stranim bankama i novcem? Kako to autom može da zna. Evo ja ne znam da li jeste ili nije, ne tvrdim ni jedno ni drugo, ali ako bih nešto od toga tvrdio onda bih morao da znam. I to da Koštunica ne voli pare, to je ipak deo mita, kao što je deo mita bilo to da je on misija, da zna kako da izvuče Srbiju iz ludnice, da je sposoban častan, pošten itd itd... Evo vidimo kako vreme prolazi da sve to što smo mislili o Koštunici pre 10 godina sada ili ne stoji ili je veoma relativizovano. Pa što bi se samo održala ta priča o Koštunici i parama... Ja eto mislim da se on jako dobro obezbedio i to nelegalno. Možda ne s milionima kao neki, ali onoliko koliko mu jedovoljno da lagodno živi do kraja života.
Preporuke:
0
0
32 četvrtak, 20 avgust 2009 00:40
Vladimir
Pa gorane, prosto je.
Da je Vojislav Kostunica otvorio racun bilo gde van Srbije, to bi CIA, MI6, mozda i Mosad iskopali trenutno i doturili za potrebe propagande.
A van Zemlje nije poznato da postoje banke, i koja je vazeca interplanetarna moneta.:)

Nivo "afera" koje plasiraju marketinski pocetnici, ocigledno daje za pravo logici da zakljuci da nemju nista licno da prigovore Kostunici, pa su za kreiranje afera podobni nasumicno odabrani krivci-posrednici, kandidati su svi koji su se bar jednom rukovali sa premijerom.
Gde ima dima mora da ima i vatre.
Preporuke:
0
0
33 četvrtak, 20 avgust 2009 07:59
Vitomir
V. Koštunica, je Srbin starog kova za koga je politika služenje zajednici a država veliko domaćinstvo koje treba dograđivati i unapređivati. Onda kada se (i ako uopšte) u Srbiji umnoži broj građana spremnih i sposobnih slediti takvoga vođu, onda će prilike i biti drugačije. Sve dotle ćemo imati ovo što imamo...
Preporuke:
0
0
34 četvrtak, 20 avgust 2009 22:56
Alan Ford
"Mi ništa ne obečavamo i to ispunjavamo – stranka istine"
Preporuke:
0
0
35 petak, 21 avgust 2009 14:07
Vladimir
Potpuno ste u pravu Alane, vazno je obecavati i biti na vlasti, marketinski obradjeno, "europa nema alternativu":)..ne moze se reci "stranka lazi", nije ugodno za usi.
Preporuke:
0
0
36 subota, 22 avgust 2009 00:48
romolog
DSS su se prvi zalagali za regionalizaciju, a sad su centralisti.
Preporuke:
0
0
37 subota, 22 avgust 2009 02:05
gay aktivista
Ja sam gay i aktivno se bavim promocijom gay prava ali moram da priznam da u "velikim" državnim pitanjima podržavam isključivo Koštunicu. Tačno je da je Voja konzervativac ali nisam kod njega primetio nešto homofobično (možda homofobije ima kod Velje, mada nisam siguran ni da je to sasvim ozbiljna homofobija, pre bih rekao da je to samo poza)... Hoću samo da kažem da nije u redu to što sve nas svrstavate uz LDP, ima i nas koji smo za Voju a među gay populacijom ima čak i radikala... Kad bolje razmislim, poznajem više gay tipova koji podržavaju nacinalnu opciju nego onih koji su za Čedu. Pozdrav!
Preporuke:
0
0
38 subota, 22 avgust 2009 06:07
libero.ny
Kad sam bio u poseti pre par godina prilično sam se razočarao ko je u DSS u mom malom mistu. Iako sam sumnjao da tu ima i dosta podmetnutih ljudi, koji su tu da uprljaju DSS u zgodnom trenutku, ipak mi je izgledalo da nemaju baš podršku u narodu. Narod je samo trčao da se 'snađe', ko je imao i malo morala taj je bio 'mlakonja' i 'nesposoban'. Naravno da vlast ne može biti puno bolja od naroda, zato je i sklonjen, ali sad je đavo došao po svoje. Ali dobro, možda i ne može drugačije a ne bi bilo ni pošteno. A ako narod misli da će se opet 'snaći' sa ovakvom vlašću, onda drugačije nemože ni biti: Koštunica će sigurno braniti ono u šta veruje, i čekaćemo još već propast, još jedne vanredne izbore i naravno nove Koštuničine 'afere'.
Preporuke:
0
0
39 subota, 22 avgust 2009 14:08
Jozef K.
@romolog
Ima regionalizacija i regionalizacija... Nisu sve iste. Stoga, nije sve tako crno-belo, tj. ako DSS nije za regionalizaciju kakva se namerava uvesti, ne znači odmah da je za centralizam!
Osim što to važi u načelu (logički) za svaki sličan slučaj, u ovom slučaju, to važi i faktički (postoji predlog DSS-a kao još uvek aktuelan).
Naša politička scena jeste ovako jadna, između ostalog, jer se mnogo čini da percepcija stvarnosti bude baš takva, crno-bela! I upecali ste se!
Preporuke:
0
0
40 nedelja, 23 avgust 2009 00:06
S.A.
Kostunica ni luk jeo ni luk mirisao!
Preporuke:
0
0
41 nedelja, 23 avgust 2009 10:18
Goran
@vladimir
Da je Vojislav Kostunica otvorio racun bilo gde van Srbije, to bi CIA, MI6, mozda i Mosad iskopali trenutno i doturili za potrebe propagande.

Ovo je možda neslana i neuspešna doskočica, ali nije argument, još manje činjenica. Ja bih čak rekao da je to citat iz predškolskog ubeđivanja zašto su superheroji neuništivi. Ako tvrdite da Koštinica nije "odvajao malo više sivih para za crne dane" morate se potruditi da to i dokažete.
To što vi mislite da nije - nije on takav čovek, pa on je skroman, pa gde bi držao pare, a što ih onda ne troši i tako dalje pseudoargumente ozbiljni ljudi ne mogu uzeti kao istinu.
Ja nisam tvrdio da je on kao i njegovi "drpio pare i nekretnine" ja sam samo izneo sumnju da je i on takav, da ima duge lepljive prste, ali možda nije toliko gramziv, i mnogo je oprezniji.
A kad se radio o ovim službama koje pominjete.. što bi se one bavile jednim istrošenim gubitnikom koji je potpuno gotov u političkom smislu. Koštunici samo nešto malo nestajućih pristalica ukazuje poverenje i nada se da će on malo opet da se vrati. I naravno Koštunicom se pomalo bavimo i mi koji istine radi ne možemo da gledamo kako mu idolopoklonici grade hram poštenja, dobrote, mudrosti, plemenitosti i čega sve još ne, kada je ipak u stvarnosti život drugačiji i sve je suprotno.
Preporuke:
0
0
42 nedelja, 23 avgust 2009 16:17
Jozef K.
@Goran
"Koštunicom se pomalo bavimo i mi koji istine radi ne možemo da gledamo kako mu idolopoklonici grade hram poštenja, dobrote, mudrosti, plemenitosti i čega sve još ne, kada je ipak u stvarnosti život drugačiji i sve je suprotno."
Od zaludnog vremena preteklog iz stvarnog života, bavite se brigom za duše idolopoklonika?!
Naravno, tek kolateralno, bavite se i brigom za one idolopoklonike od kojih se očekuje da u sve vaše motive poveruju, pa i one deklarisane!
Preporuke:
0
0
43 utorak, 25 avgust 2009 14:11
Gubernator
Gorane, tkz. negativna činjenica, nikada nije i ne može biti predmet dokazivanja.
Prosto rečeno, dokazuje se da "jeste", a ne da "nije", osim kod nehata, ali složićete se, iz nehata se ne može otvoriti račun u inostranstvu.
Preporuke:
0
0
44 utorak, 25 avgust 2009 14:24
goran
Jozef bi trebalo da zna da o njihovim dusama ne brinem, jer mislim da su odavno prodate.
Preporuke:
0
0
45 sreda, 26 avgust 2009 13:10
Vedrana
Treba svako pojedinacno da odgovara za svoje propuste, pocevsi od predsednika, ministara, vlade i njene nezasitne administracije, koja je upinjuci se da pokaze sliku Srbije, zaboravila da oni u stvari bas i zive u Srbiji.
Preporuke:
0
0
46 četvrtak, 27 avgust 2009 18:58
Darko Andzic
@ drago.ca
Najveci problem DSS-a je sto ne shvata da je sve "roba" koja mora da se "proda". Oni jos uvek veruju da je dovoljno imati "dobar proizvod" i da je to toliko ocigledno da nema sta da se objasnjava "kupcima" (biracima). Njima nedostaje jedan dobar tehnokrata, prakticar, koji bi preuzeo organizaciju i prezentaciju stranke.
P.S. Meni nikako ne ide u glavu da nikom od njih nije bilo jasno da moraju da kupe jedno od vecih glasila u Srbiji da bi izbegli medijsku izolaciju u kojoj su sada. NIN je recimo otisao budzasto.

Apsolutno tacno!
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner