четвртак, 18. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Дворско окружење као воденични камен о врату лидера и странке

Kоментари (46) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 недеља, 16 август 2009 15:42
Milos
Zasto i sam autor ovog teksta nije napisao na koga se odnosi ovaj tekst?Da li su u pitanju Dejan Mihajlov i Aleksandar Nikitovic i zasto je to tesko reci?
Препоруке:
0
0
2 недеља, 16 август 2009 16:11
njegovo vreme tek dolazi
Prvo, ta prica o bogaćenju, aferama i sl. je potpuni promašaj. Pa šta ako je par ljudi iz Koštunicinog okruženja otkupilo stanove? Pa svi smo otkupili stanove i to po još mnogo smešnijim cenama! I ko je to "uvećao kapital"? Šta to znači? Ako je par ljudi rešilo stambeno pitanje to ne može da se nazove "uvećavanjem kapitala"... ili ako su neki ljudi uzimali dnevnice... Kad je pala Koštunicina vlada, krenula je afera protiv Bubala jer je koristio državni stan! Nije ga otkupio, prodao, ruinirao, ministar je tokom mandata taj stan, zamislite, koristio... A da li znate da je Koštunica tokom mandata pio kafu iz državne džezve? A moguće je da je slomio par državnih šoljica! Auuu, strašno!
Препоруке:
0
0
3 недеља, 16 август 2009 16:27
Прле
Констатација да је суњиво да се толико дуго и тако систематски смањује политички капитал ДСС и Коштунице лично а расте неки други капитал неких људи из његовог окружења сигурно није случајност.
Такође је јасно ни да неизграђеност страначке инфраструктуре ДСС и њена даља разградња није случајност. Осим пар добрих акција омладине ДСС све остало се свело на виртуелно бављење политиком и политичарење уз неколико инцидентних узлета који су неким другим потезима анулирани.
Дефинитивно је окружење Коштунице и врх ДСС инфициран синдромом пасивизације, неинвентивности, уског виђења политике.
Уколико Коштуница окружење око себе не проветри онда он и не заслужује даље поверење оних који су му веровали али који су вешто гурани на маргину (јер таман посла да ДСС постане делатна и да нешто уради инвентивно па да пољуља коалицију коју су градили амбасадори страних држава и тајкуни).
Да будем прецизан: ДСС вероватно нема снаге нити ће је више икада имати да поврати политички капитал који је имала пре пар година. Сувише је жабокречине и/или пасивности у врху странке и у Коштуничином окружењу да би се било шта променило.
Сведоци смо да омладина ДСС одступа од реченог али она се систематски гура у други план тако да полако губи дах у својим иницијативама.
Ако погледамо политичку сцену Србије све се свело на животарење и улагивање онима који још имају неку кинту.
Идеали више не постоје, нове идеје (осим на страницама НСПМ) не постоје. Све је утонуло у сивило које може да значи скори (политички) крај Србије и довођења нових господара који неће знати српски (а ни садашњи не могу да се похвале употребом српског језика и ћириличног писма) али ће знати шта хоће (за себе и своје мултинационалне пријатеље - наравно о трошку Србије).
Препоруке:
0
0
4 недеља, 16 август 2009 16:37
oprezno!
Ali mene živo zanima šta je to Koštunica mogao da uradi? Čiju je on to podršku imao, ko je stajao iza njega? Ko je tu bio iskren ili pouzdan partner? Toma? Ivica? EU? Rusi? S obzirom na to koliko je bio usamljen, pravo je čudo da je uradio i ovo što je uradio, pravo je čudo da se i ovoliko održao. Ali ja mislim da nije sve izgubljeno... Čini mi se da vreme radi za njega... I, molim vas, nemojte toliko da ga potcenjujete, cela priča o zlonamernim savetnicima je smešna, pa nije on dete, neiskusno, koje ne zna šta je politika... ne verujem da on nema svoje mišljenje nego da samo sluša šta mu govore savetnici...
Препоруке:
0
0
5 недеља, 16 август 2009 17:08
Krpiguz
Svi lideri (osim Dinkiuca) su uglavnom neukaljani, ili bar ne dirktno, ali nikako nije moguce da u mojoj kuci nesto "smrdi", a da ja to ne osetim, nego, tamo neki (zlonamerni) izmisljaju price, ne bi li mi ugrozili vec srozani rejting.
Dosta je bilo price o neobavestenosti i raznim iznenadjenjima o kojima on nije imao pojma. Uvek je njemu smesteno. Pa ukoliko je stvarno tako, onda nije za bilo koje mesto (a bio je predsednik i dva puta premijer). Nadam se da su sada i plavuse shvatile da ta politika i pored Velje (i Maje) nema sanse.
Препоруке:
0
0
6 недеља, 16 август 2009 18:38
Moj deda Laza
Kako samo sladostrasti Borisovo društvo i njegovi glasnogovornici nad ovakvim kolačićem što im je ponuđen! Tu smo, dakle: i Koštunica je lopov! Mislim da je ovaj časni i dosad neokaljani čovek trebalo da se i pre reši niekih i da dalje nastavi sa onima koji, poput Siniše Kovačevića duh Srbije stavljaju ispred svoga tela! To nije stranački već i državno važno!
Препоруке:
0
0
7 недеља, 16 август 2009 19:28
drago.ca
Najveci problem DSS-a je sto ne shvata da je sve "roba" koja mora da se "proda". Oni jos uvek veruju da je dovoljno imati "dobar proizvod" i da je to toliko ocigledno da nema sta da se objasnjava "kupcima" (biracima). Njima nedostaje jedan dobar tehnokrata, prakticar, koji bi preuzeo organizaciju i prezentaciju stranke.
P.S. Meni nikako ne ide u glavu da nikom od njih nije bilo jasno da moraju da kupe jedno od vecih glasila u Srbiji da bi izbegli medijsku izolaciju u kojoj su sada. NIN je recimo otisao budzasto.
Препоруке:
0
0
8 недеља, 16 август 2009 22:47
Saša
Bojim se da tekst počivan na "narodskoj" mudrosti koju smo toliko puta imali prilike da čujemo: "E, kad bi znao Sloba/Tito/Staljin/ šta ovi mangupi oko njega rade...." U tom smislu je tekst politički naivan te mu zaista nije mesto na NSPM-u ili svesno pokušsva da zaštiti Koštunicu što je, naravno, politički sasvim legitimno ali nije mnogo analitički. Da li će NSPM biti ozbiljan analitički portal s orijentacijom ka desnom centru ili će upasti u strančarenje i biti servis DSS-a? U tom smislu ne bi škodilo malo kritičnijeg odnosa i prema Koštunici
Препоруке:
0
0
9 недеља, 16 август 2009 22:50
@drago.ca
Знају они оно што тврдите али су велики чистунци. Тврдње "Истина је на нашој страни.", "Правда ће победити.", итд. су лепе али ако иза њих не стане оперативни програм (или акциони план) коришћења расположивих ресурса и слабости противника истине, правде, итд. све су то празне пароле унапред осуђене на неуспех.
Судбина ДСС показује да добар производ (патриотски дух, истина, правда) не значи и добру трговину са (српским) бирачима. Бирачи су куповали разне треш тврдње (1000 ЕУР-а за акције, Фијат, итд. и друге шарене лаже) али са машницом у живим бојама, са слаткоречивим промотерима (промотеркама), итд.

Резултати су нам познати.

И да се не лажемо конзументи жуте штампе и жутих медија траже жуте производе које на крају и добију.
Да би им се продао неки други производ мора да се учини напор да им се производ приближи али то од чистунаца из ДСС није реално очекивати.

П.С.

1. Жуто је употребљено у колоквијалном смислу (уведеном 30их година прошлог века) у значењу површно, сензационалистички, безвредно, једном речју синоним за треш (смеће).
2. Не треба имати илузије да ће се нешто променити. ДСС је у медијској илегали, без страначке инфраструктуре, без пара. То што је људима симпатичан, што сматрају да је Коштуница ОК, не значи да ће му се рејтинг поправити. Ако неко има капитал треба да га на разуман начин инвестира да би се оплодио. Нажалост ДСС јалово инвестира и капитал се смањује некоришћењем. И да се зна многи који су разочарани неће гласати ни за Коштуницу, ни за Тому, ни Вељу, већ за Шешеља. Неколико мојих пријатеља који су 2000. гласали за ДОС, па за ДС, па за ДСС, сада сматрају да је Шешељ једини који има ону мушку ствар да барем мало заталаса српску жабокречину. Можда су у праву.
Препоруке:
0
0
10 понедељак, 17 август 2009 00:09
влкс
Што би ми кукали над судбином једне странке. Кажу пропашће па нека пропадне! Живот иде даље.
п.с Гласач сам ДСС-а.
Препоруке:
0
0
11 понедељак, 17 август 2009 00:17
Јозеф К.
Има нешто што дуго и систематски не ваља у ДСС-у, а да би то било тек тако, односно - случајно! Реч је о односу према јавном мњењу, а који се манифестује прећутним ставом: грађани ће, већ по својој здравој памети, разумети шта и зашто им се догађа, па о томе не вреди трошити ни средства, ни речи.
Све и да је то тако, промашај би се свеједно догодио - нема толико "здраве памети" на коју се, сасвим наивно, рачуна.
Како рекох, није то случајно: или се ради о тоталној "ишчашености" или пак о смисленом "завлачењу". Ово друго на први поглед мирише на теорију завере. Да ли? Све до преузимања уређивања ТВ Авале, најодговорнији човек службе за информисање ДСС-а и Шеф канцеларије за односе са јавношћу Коштуничине владе био је Срђан Ђурић. Онда су медији открили да Ђурић има заједничку фирму са Драганом Ђиласом, садашњим градоначелником Београда. Фирма се зове "Olaf i Mekatir"!
Шашаво, зар не? Али њега леђа не боле!
Међутим, ако овако наставе и после Ђурића, онда је ипак оно прво у питању! Нажалост (по онај трећи пут Србије), једно од та две јесте!
Препоруке:
0
0
12 понедељак, 17 август 2009 00:36
@sasi
Vi ste verovatno u pravu ako trvdite da i Vojislav Kostunica jeste i mora biti odgovoran za rezultate i neuspehe DSS/a. Ali gresite u kritici nspm/a, odnosno izgleda da ste i sami pali na drugosrbijanski stereotip o "glasnogovornicima DSS", koji se usled neprestanog ponavljanja izgleda primio i kod vas. Ali ako pratite nspm onda znate da su se upravo na ovom sajtu i u ovoj rubrici mogle u kontinuitetu procitati najozbiljnije i najostrije analize poteza i gresaka DSS/a i Vojislava Kostunice, ali sa patriotskih, a ne drugosrbijanskih pozicija.
Препоруке:
0
0
13 понедељак, 17 август 2009 04:08
"ničija nije gorela do zore"
ja se bojim da svi mi potcenjujemo situaciju u kojoj se Koštunica nalazio:

  • prvo na mestu predsednika SRJ: bio je apsolutno sam; protiv njega je radio ostatak DOS-a, ostatak Jugoslavije (Đukanović), EU i SAD;

    kao predsednik vlade u dva mandata - na koga je mogao da računa? Razmislite, ko je sve podržavao drugu stranu? A ko je podržavao Koštunicu? Da nije možda imao rusku podršku?

    na kraju, ko je mogao da očekuje da će posle ovih izbora da se napravi ovakva koalicija? Ili da će EU rehabilitovati Miloševićevu partiju - opet radeći protiv Koštunice!


Pa meni koji nemam veze sa viskom politikom bilo je jasno da na Tomu ne može da se računa - naravno da je to mnogo bolje i mnogo ranije znao i Koštunica...

I recite mi sada: šta je on to bolje mogao da uradi?

Što ne znači da neće - politički kapital njegovih protivnika topi se neverovatnom brzinom...
Препоруке:
0
0
14 понедељак, 17 август 2009 07:51
Jasna Simonović
Kakvu ozbiljnu temu protkaste kroz pripovedački naziv teksta: "lično poštenje"!
Da, poštenje je kad nemaš materijalnu korist od mahinacija i zloupotreba, ali svakako da je bitno da li je neko znao ili nije...
Nije poštenje ako te (se) opkoliš "čepom" ljudi... Šteta što niste “čep” bolje opisali za nas koji ne znamo koji su ti ljudi...
Divno ste opisali “Koštuničin dvor”...Još dok je bio na visokoj poziciji, niti Savet za borbu protiv korupcije nije dobijao odgovore na brojne dopise i urgencije Kabinetu...
A nije poštenje ni kad se opkoliš "aurom ćutanja"... Narod godinama uglavnom ovako opisuje Koštunicu: ” nije lopov” i: “znao, a sakrio se, pa ćuti”...“Provetravanje “dvorskog okruženja” svakako ima smisla jer na “narodnom dvoru” sa svežim vazduhom ulaze i sveži ljudi...
"Zašto je sada gdin Koštunica politički siromašan čovek?” Pa to je dobro! "Politika bez politike" je meni baš "cool"!... Odavno “the Bill Gates makes the world go around” umesto “polu-veštačkog” novca sabijenog u veliki balon...Čak i da nikada ne pukne, ko će da drži u ruci toliki balon? Pa to je teže od "vodenog kamena" za vratom...To je i deci ponekad teško, pa "uskaču" roditelji sa rukama punim neplaćenih računa i jeftinih drangulija...
MOJ DEDA LAZA, Duh i telo Srbije treba da su JEDNO, jer kad "duh" ide napred onda "telo" slabi (materijalno siromašan narod), a kad "telo" ide napred onda "nevera" pustoši (duhovno slab narod)...
Umetnik sebi može dozvoliti “igru tela i duha” (S.Kovačević), ali biti predsednik države, pa to je visoka umetnost!
A gdinu Koštunici kao prijatelj savetujem da otvori širom vrata, pozove nekog "običnog komšiju", popije jednu dobru kafu i ispriča se kao čovek...Ako misti da i dalje "ima posla” sa narodom...A i nikad se ne zna ko je od nas u vezi sa "dvorom" čak i kad poštuje svaki kamen, uključujući pravi srpski "kamen za kupus"...Božja volja... "For everything there is a season, and a time for every matter under heaven."--Ecclesiastes 3:1
Препоруке:
0
0
15 понедељак, 17 август 2009 09:16
Владимир Челекетић - Замбија
Ево неких резултата рада разних Коштуничиних влада.
1. Уведена је редовна пракса да се српска влада саставља и ради под директним надзором амбасадора западних земаља и којекаквих ЕУ комесара.
2. 17 људи је (ако се не варам) ухапшено и послато у Хаг. Да би се схватило да је хаски суд криминална институција не треба бити правник Коштуничиног калибра. У ствари, не треба бити правник уопште.
3. За пљачку земље из доба Милошевића практично нико није одговарао. Оно што нормалан човек назива корупцијом и криминалом постао је уобичајени део српске свакодневице.
4. Тзв. либерализација привреде довела је до пљачке државне имовине. Економија се свела на шпекулацију. У Србији је отворен мали милион банака које се искључиво баве зеленашењем и шпекулативним пословима.
5. Коштуница је постао напрасно "национално" оријентисан када је су САД одлучиле да признају Косово. При том је српска власт била спремна да прихвати самоубилачки план да Косово буде држава у држави, а Шиптари српски "сународници".
Е, сада смо сазнали за "аферу" у вези са неким становима. Прво, ја мислим да је штета од горе наведеног већа од вредности свих станова у Београду. Друго, за то свакако нико неће одговарати. У Србији и Устав и кривични закон служе да штите "људска права" криминалаца.
Варамо се ако мислимо да постоје два пута, па Коштуница нуди "трећи". Србија иде једним путем - у пропаст. Други пут је следећи: суверена држава, јасна дефиниција националног богатства које се не може продавати, лопови на робију (уз тежак рад), забрана финансирања политичких странака од стране фирми, богатих појединаца и из иностранства, економска сарадња са свима са којим се та сарадња исплати без политичких уцена, ...(додао бих још штошта али сам сигуран да ће да буде цензурисано).
Варамо се ако мислимо да братија типа Тадића, Коштунице и осталих изниклих испод комунистичко-демократског шињела може да крене тим другим путем. Дакле остаје први, са Коштуницом или без њега и без обзира у ком стану ће он да станује.
Препоруке:
0
0
16 понедељак, 17 август 2009 11:17
Nikola
Zasto u DSS vise ne forsiraju mlade, veoma obrazovane, nacionalno svesne pojedince, poput Petra Petkovica, Prorokovica, Milosa Jovanovica...?Mislim da bi njihovo pojavljivanje bilo veliko osvezenje i za DSS ali i za celokupnu politikcu scenu, jer je rec o veoma obrazovanim i elokventnim ljudima sa izrazenim osecajem za nacionalno
Препоруке:
0
0
17 понедељак, 17 август 2009 12:38
Дика Торонто
Србија је у паклу. Памет више не помаже осим да полудиш, што није тако лако.Мржња је покретач интелекта,срца и стомака.Српска влада је као цртани филм.Жао ми је демонстраната из 1999’2000’,полупали цептер лонце и шерпе.Свака част Коштуници.
Препоруке:
0
0
18 понедељак, 17 август 2009 14:53
boxi
svi oko njega uzeli sve što je moglo, samo ON nije!
Možda bi bilo jevtinije da je bilo obrnuto.Pogrešno savetovan,dezinformisan...nije valjda? ON je imao ono što je hteo, VLAST uprkos
univerzalnoj mrzovolji i nesposobnosti,a cinike oko sebe okuplja jer samo oni mogu da laskaju po potrebi.O našem trošku.
Препоруке:
0
0
19 понедељак, 17 август 2009 15:06
Jasna Simonović
Dika Toronto, baš ste lepo napisali za cepter lonce...Eh, kada bi barem 80% devizno prodavanih šerpi stiglo na naše račune, i intelekt i srce i stomak vratili bi se svojoj funkciji, pa bi možda i ostali “klupski” privrednici počeli da vraćaju, a narod bi im, verujem, 20% oprostio, ipak su mnogi živeli...
Ne znam gde živite, ali ipak priđite bliže! U tom “paklu od Srbije” ima I drugih ljudi. Evo, danas sam provela par sati da namirim dug firme od oko pola eura na 10 priznanica da bude “čista”!
A kad bi Srbiji počeli da namiruju dug pojedinci i firme, ne samo Srbija, već i "svet" otišli bi iz visokorizičnog finansijskog “delfin stila” u ovozemaljski raj!
Prosto da čovek “podivlja i kad nije divlja životinja”, rekoh blagajnici i sačuvah se da “ne poludim” ... (moji dužnici su višemilionski u svim valutama)...Ali i kad čovek “poludi”, onda i crtani film političara može dobro da se proda! (Šta bi sa PINK-om?).
Ne znam zašto “svaka čast Koštunici”, ako Srbiju vidite kao pakao?! Možda treba čast da se stigne do pakla?
Možda ima nešto što vi, ako ovde ne živite, bolje vidite od nas? Please keep writing..
I u pravu ste..Često “pamet” ne pomaže (u tome sam baš defektna!), ali srećom nas je Bog obdario prirodnim instinktom, pa se neki od nas na vreme zaštite i od šerpi i od "nelegalnih lekova"...i od sebe samog! Sve najbolje...
Препоруке:
0
0
20 понедељак, 17 август 2009 16:21
pčela radilica
Nisam zadovoljan brzinom promena, jer kod nas u njih nije uključen dovoljan broj ljudi. Mnogi se ponašaju kao posmatrači u utakmici u kojoj i sami učestvuju. Mi smo postali taoci vlasti koja više govori o rušenju Šilerove nego Vukovara i Sarajeva, vlasti koja više govori o smrti Dušana Spasojevića i Mileta Lukovića, nego Slavka Ćuruvije i Ivana Stambolića. Da li bi bilo 12. marta da je kao predsednik savezne države, Vojislav Koštunica podržao hapšenje Slobodana Miloševića? Ne! Da li bi bilo 12. marta da je prećutao ekstradiciju Haškom tribunalu, umesto što ju je nazvao politikom državnog udara i zbog toga napustio koaliciju? Ne! Da li bi bilo 12. marta da je u protestu crvenih beretki video pobunu, a ne sindikalno nezadovoljstvo? Ne! Da li bi bilo 12. marta da je u junu 2002. godine podržao Zakon o borbi protiv organizovanog kriminala? Ne! Ja ne želim da vučem kola iz blata, a da posle toga budem kriv što je neko seo na ta kola i koči!
Препоруке:
0
0
21 понедељак, 17 август 2009 19:49
maja
Interesantan fenomen - Kostunice nema vec godinu dana na vlasti, a svi (politicari, analiticari, novinari) se i dalje bave - Kostunicom. Odjednom je bas Kostunica sav nas problem i samo njime treba da se bavimo. I to onako kako moda nalaze - da ga kudimo, da ga crnimo, da mu prebacujemo, ako ne bas njega nace se neko iz okoline. To sto je leba sve manje, a i snovi se tope je manje vazno - da se mi bavimo likom i delom VK. Hvaliti vlast i kritikovati opoziciju je podjednako licemerje. Cast samo onima koje se suzdrze od gadne rabote.
Препоруке:
0
0
22 понедељак, 17 август 2009 22:50
Јозеф К.
Историја ће то кад-тад показати, ако већ и није, да је Коштуница урадио најбољу могућу ствар управо кочећи онај велики ДОС. "Наша кола" сасвим би се већ разбила да није било тако и да смо још онда били овако распојасани, без волана и кочница, имајући само фамозни циљ без алтернативе - ЕУ!
Кад сам први пут чуо за ову аферу, одмах сам помислио: биће превремених избора, кампања је већ почела. Наравно, раније него што се званично објави, прикривено, државним средствима са подршком жуте штампе (а има ли данас неке друге?).
Препоруке:
0
0
23 уторак, 18 август 2009 14:10
узгред
Кад видим Андреју Младеновића, а тек Шормаза, довољно ми је да НИКАД не гласам за Коштуницу!
Препоруке:
0
0
24 уторак, 18 август 2009 14:58
Петар
Утисак је, као да је неко из ДСС прешао у Прес и
да је осујећен због губитка власти, своје пројекције или инсајдерска знања шапутао у редакцији, можда чак неком у перо, али више пута.Зато валда баш у Пресу и више чланака о тим пројекцијама после фрустрација, или су пак можда
све чињенице и сазнања, анализе.Вероватно те критике неби ни било да је ДСС и даље у влади, овако је сад лако бити каплар или капетан после битке када они више нису у власти, па и у више општина у Београду, посебно не у централним. А то мора да је неке заболело јер су на губитку. Треба се вратити свом послу, а не ко ови из невладиних организација, који би да у НВО још буду на буџету, без жеље да се врате струци.
Препоруке:
0
0
25 уторак, 18 август 2009 15:54
@узгред
A šta to fali Šormazu i Mladenoviću? Dobro, možda je Mladenović još mlad i nema tako mnogo iskustva, ali i mladi ljudi moraju da se uključuju u politiku da bi na vreme stekli iskustvo. Što se tiče Šormaza, tek tu ne mogu da shvatim gde vidite problem? Pa on je sjajan praktičar, ume da se snalazi i na lokalu i u TV nastupima. Mene njegove intervencije u skupštini često podsećaju na one duhovite Pašićeve dosetke koje su postale deo istorije. Verujem da vreme ovih mladih ljudi tek dolazi!
Препоруке:
0
0
26 уторак, 18 август 2009 19:22
@ узгред
Проблем и јесте у ирационалном приступу.
Није политика мода па да се гледа. Шта више, потребно је често затворити очи и добро, добро размишљати. Они што атакују на очи, најчешће су само манекени иза којих стоје други креатори. Отуд и парола: "Искључи телевизор, укључи мозак"!
Препоруке:
0
0
27 среда, 19 август 2009 00:10
Vladimir
Mozda je zabavno deliti savete i ukazivati na greske Kostunice.

Cinjenica je da je Kostunica poprilicno sam, cak i kada je okruzen kamarilom.

U Srbiji jednostavno nema potrebe za liderom kakav je Kostunica.
Koji pokusava, u pogresno vreme, u jeku liberal kapitalizma i opste otimacine i prevare da formira kostur nekakve ozbiljne drzave.

U Srbiji se i dalje smatra da onaj koji ima VLAST, ima pristup svim parama i privilegijama, i informacijama ko sta mulja i ko koga vara.

U Srbiji je, i u 21-om veku, normalno da ministar posece drzavnu sumu. Napravi sebi "benefit", ili po starinski, vajdicu.

U zemlji Srbiji se jos uvek svi snalaze, namestaju i raubuju drzavne resurse, bilo da je to uzurpacija parceta zemlje, bilo da je prisustvo na tenderu ili vec nekoj "raspodeli" para.

I sta ce nama, u Srbiji, jedan Kostunica, koji se zalaze za ustav, i neke nepojmljive elemente drzave, umesto da sebi dodeli nekoliko stanova, napravi kompaniju, ili bar privatni univerzitet za medjunarodnu politiku...

Jednostavno, od svakodnevice, posla i brige za potomstvo, ne mozemo ni da vidimo sta je radio, u kakvim uslovima ili okruzenju, niti da shvatimo zasto je to radio, a u njegovom okruzenju je zasigurno bilo "prosecnih" mozgova, sklonih blagoutrobiju, u velikoj kolicini...
Препоруке:
0
0
28 среда, 19 август 2009 01:17
Џ
@Joзеф К

Ово ѕа медијске и бизнис партнере Ђиласа& Ђурића говори о томе какви су кадрови сервирани Коштуници.Искрено се надам да такве грешке више неће правити ако поново постане мандатар. Све медијске злоупотребе власти су постале провидне,а последице погрешне политике су катастрофалне и трагичне.Властодршци се понашају као грогирани боксер и ваде последње оружје из арсенала, фамозни Закон о информисању. Пред зору је,кажу, најмрачније.
Препоруке:
0
0
29 среда, 19 август 2009 14:55
milan
Сваком нормалном човеку је јасно заштосе води хајка против господина Коштунице . Погледајте ко је води ! Та хајка није од јуче , него су се разнораѕни охрабрили , изашли из мишјих рупа , па се сад бусају у јуначка прса . КОлико смо пута чули од представника актуелне власти ''Садкад нема КОштунице ... Сад кад смо се коначно отарасили Коштунице и нјегове политике зачињене мирисом тамјана ... итд.'' У тини ствари они по сваку цену хоће да се отарасе боло какве државотворне политике , чији је синоним баш господин Коштуница .Шта мислите коме то одговара ? Наравно и сам господин Коштуница је томе допринео ( мада мислим да ни много веће ангажовање не би помогло једноставно зато што су он и нјегово схватанје политике какву трба да води србија унапред анатемисане ). По мом мишљењу ; 1. Окружио се људима којима је Србија задња рупа на свирали , 2. Потпуно се запоставио општинске организације , од којих су неке отворено шуровале са политичким противницима.
Господине Коштуница пробудите се ! Још није касно ! Не дозволите да вас овај напаћени народ прави од блата !
Препоруке:
0
0
30 среда, 19 август 2009 18:09
Dača
Milanov komentar je dovoljan , u potpunosti se slažem .......mislim da ima još nade za nas !
Препоруке:
0
0
31 среда, 19 август 2009 18:20
goran
Sve u tekstu manje ili više podržavam. Slažem se sa svime sem sa jednom tezom, a to je da se Koštunica nije opskrbio nikakvim računima u stranim bankama i novcem? Kako to autom može da zna. Evo ja ne znam da li jeste ili nije, ne tvrdim ni jedno ni drugo, ali ako bih nešto od toga tvrdio onda bih morao da znam. I to da Koštunica ne voli pare, to je ipak deo mita, kao što je deo mita bilo to da je on misija, da zna kako da izvuče Srbiju iz ludnice, da je sposoban častan, pošten itd itd... Evo vidimo kako vreme prolazi da sve to što smo mislili o Koštunici pre 10 godina sada ili ne stoji ili je veoma relativizovano. Pa što bi se samo održala ta priča o Koštunici i parama... Ja eto mislim da se on jako dobro obezbedio i to nelegalno. Možda ne s milionima kao neki, ali onoliko koliko mu jedovoljno da lagodno živi do kraja života.
Препоруке:
0
0
32 четвртак, 20 август 2009 00:40
Vladimir
Pa gorane, prosto je.
Da je Vojislav Kostunica otvorio racun bilo gde van Srbije, to bi CIA, MI6, mozda i Mosad iskopali trenutno i doturili za potrebe propagande.
A van Zemlje nije poznato da postoje banke, i koja je vazeca interplanetarna moneta.:)

Nivo "afera" koje plasiraju marketinski pocetnici, ocigledno daje za pravo logici da zakljuci da nemju nista licno da prigovore Kostunici, pa su za kreiranje afera podobni nasumicno odabrani krivci-posrednici, kandidati su svi koji su se bar jednom rukovali sa premijerom.
Gde ima dima mora da ima i vatre.
Препоруке:
0
0
33 четвртак, 20 август 2009 07:59
Витомир
В. Коштуница, је Србин старог кова за кога је политика служење заједници а држава велико домаћинство које треба дограђивати и унапређивати. Онда када се (и ако уопште) у Србији умножи број грађана спремних и способних следити таквога вођу, онда ће прилике и бити другачије. Све дотле ћемо имати ово што имамо...
Препоруке:
0
0
34 четвртак, 20 август 2009 22:56
Alan Ford
"Mi ništa ne obečavamo i to ispunjavamo – stranka istine"
Препоруке:
0
0
35 петак, 21 август 2009 14:07
Vladimir
Potpuno ste u pravu Alane, vazno je obecavati i biti na vlasti, marketinski obradjeno, "europa nema alternativu":)..ne moze se reci "stranka lazi", nije ugodno za usi.
Препоруке:
0
0
36 субота, 22 август 2009 00:48
romolog
DSS su se prvi zalagali za regionalizaciju, a sad su centralisti.
Препоруке:
0
0
37 субота, 22 август 2009 02:05
gay aktivista
Ja sam gay i aktivno se bavim promocijom gay prava ali moram da priznam da u "velikim" državnim pitanjima podržavam isključivo Koštunicu. Tačno je da je Voja konzervativac ali nisam kod njega primetio nešto homofobično (možda homofobije ima kod Velje, mada nisam siguran ni da je to sasvim ozbiljna homofobija, pre bih rekao da je to samo poza)... Hoću samo da kažem da nije u redu to što sve nas svrstavate uz LDP, ima i nas koji smo za Voju a među gay populacijom ima čak i radikala... Kad bolje razmislim, poznajem više gay tipova koji podržavaju nacinalnu opciju nego onih koji su za Čedu. Pozdrav!
Препоруке:
0
0
38 субота, 22 август 2009 06:07
libero.ny
Кад сам био у посети пре пар година прилично сам се разочарао ко је у ДСС у мом малом мисту. Иако сам сумњао да ту има и доста подметнутих људи, који су ту да упрљају ДСС у згодном тренутку, ипак ми је изгледало да немају баш подршку у народу. Народ је само трчао да се 'снађе', ко је имао и мало морала тај је био 'млакоња' и 'неспособан'. Наравно да власт не може бити пуно боља од народа, зато је и склоњен, али сад је ђаво дошао по своје. Али добро, можда и не може другачије а не би било ни поштено. А ако народ мисли да ће се опет 'снаћи' са оваквом влашћу, онда другачије неможе ни бити: Коштуница ће сигурно бранити оно у шта верује, и чекаћемо још већ пропаст, још једне ванредне изборе и наравно нове Коштуничине 'афере'.
Препоруке:
0
0
39 субота, 22 август 2009 14:08
Јозеф К.
@romolog
Има регионализација и регионализација... Нису све исте. Стога, није све тако црно-бело, тј. ако ДСС није за регионализацију каква се намерава увести, не значи одмах да је за централизам!
Осим што то важи у начелу (логички) за сваки сличан случај, у овом случају, то важи и фактички (постоји предлог ДСС-а као још увек актуелан).
Наша политичка сцена јесте овако јадна, између осталог, јер се много чини да перцепција стварности буде баш таква, црно-бела! И упецали сте се!
Препоруке:
0
0
40 недеља, 23 август 2009 00:06
S.A.
Kostunica ni luk jeo ni luk mirisao!
Препоруке:
0
0
41 недеља, 23 август 2009 10:18
Goran
@vladimir
Da je Vojislav Kostunica otvorio racun bilo gde van Srbije, to bi CIA, MI6, mozda i Mosad iskopali trenutno i doturili za potrebe propagande.

Ovo je možda neslana i neuspešna doskočica, ali nije argument, još manje činjenica. Ja bih čak rekao da je to citat iz predškolskog ubeđivanja zašto su superheroji neuništivi. Ako tvrdite da Koštinica nije "odvajao malo više sivih para za crne dane" morate se potruditi da to i dokažete.
To što vi mislite da nije - nije on takav čovek, pa on je skroman, pa gde bi držao pare, a što ih onda ne troši i tako dalje pseudoargumente ozbiljni ljudi ne mogu uzeti kao istinu.
Ja nisam tvrdio da je on kao i njegovi "drpio pare i nekretnine" ja sam samo izneo sumnju da je i on takav, da ima duge lepljive prste, ali možda nije toliko gramziv, i mnogo je oprezniji.
A kad se radio o ovim službama koje pominjete.. što bi se one bavile jednim istrošenim gubitnikom koji je potpuno gotov u političkom smislu. Koštunici samo nešto malo nestajućih pristalica ukazuje poverenje i nada se da će on malo opet da se vrati. I naravno Koštunicom se pomalo bavimo i mi koji istine radi ne možemo da gledamo kako mu idolopoklonici grade hram poštenja, dobrote, mudrosti, plemenitosti i čega sve još ne, kada je ipak u stvarnosti život drugačiji i sve je suprotno.
Препоруке:
0
0
42 недеља, 23 август 2009 16:17
Јозеф К.
@Goran
"Koštunicom se pomalo bavimo i mi koji istine radi ne možemo da gledamo kako mu idolopoklonici grade hram poštenja, dobrote, mudrosti, plemenitosti i čega sve još ne, kada je ipak u stvarnosti život drugačiji i sve je suprotno."
Од залудног времена претеклог из стварног живота, бавите се бригом за душе идолопоклоника?!
Наравно, тек колатерално, бавите се и бригом за оне идолопоклонике од којих се очекује да у све ваше мотиве поверују, па и оне декларисане!
Препоруке:
0
0
43 уторак, 25 август 2009 14:11
Губернатор
Горане, ткз. негативна чињеница, никада није и не може бити предмет доказивања.
Просто речено, доказује се да "јесте", а не да "није", осим код нехата, али сложићете се, из нехата се не може отворити рачун у иностранству.
Препоруке:
0
0
44 уторак, 25 август 2009 14:24
goran
Jozef bi trebalo da zna da o njihovim dusama ne brinem, jer mislim da su odavno prodate.
Препоруке:
0
0
45 среда, 26 август 2009 13:10
Vedrana
Treba svako pojedinacno da odgovara za svoje propuste, pocevsi od predsednika, ministara, vlade i njene nezasitne administracije, koja je upinjuci se da pokaze sliku Srbije, zaboravila da oni u stvari bas i zive u Srbiji.
Препоруке:
0
0
46 четвртак, 27 август 2009 18:58
Darko Andzic
@ drago.ca
Najveci problem DSS-a je sto ne shvata da je sve "roba" koja mora da se "proda". Oni jos uvek veruju da je dovoljno imati "dobar proizvod" i da je to toliko ocigledno da nema sta da se objasnjava "kupcima" (biracima). Njima nedostaje jedan dobar tehnokrata, prakticar, koji bi preuzeo organizaciju i prezentaciju stranke.
P.S. Meni nikako ne ide u glavu da nikom od njih nije bilo jasno da moraju da kupe jedno od vecih glasila u Srbiji da bi izbegli medijsku izolaciju u kojoj su sada. NIN je recimo otisao budzasto.

Apsolutno tacno!
Препоруке:
0
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер