уторак, 16. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Динкићева рачуница

Kоментари (39) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 среда, 29 јул 2009 15:59
sava
Za Evropu Dinkic je jedina prava vlast pozeljna u okupiranoj Srbiji. Ko god se iz Dos-a dokopa vlasti mora da primi Dinkica, jel to Evropa trazi, kao i LSV.Oni tiho i necujno ubijaju Srbiju. Ako bi kojim slucajem bio onemogucen dolazak neko iz Dos-a na vlast, onda bi pocelo bucno ubijanje Srbije.
Jednostavno, svetskim silama ne treba ni jedna jaka zemlja na Balkanu, da bi ga lako kontrolisale, a Srbija je istorijski pokazala da pretenduje da bude najjaca na Balkanu-vekovna teznja da svi Srbi budu u jednoj drzavi i zbog toga je mogla da predstavlja prepreku opustenom "demokratskom" osvajanju Azije.
Jednostavno, da bi se Dinkiceva koncepcija izbrisala,nije dovoljno Dinkica skloniti,nekad je tu bio Labus,potrebno je da Amerika nestane,bar ovakva kakva je sada.
Препоруке:
0
0
2 среда, 29 јул 2009 16:15
Žetvar Banat
Izgleda da smo mi, Srbi, na korak od konačne pobede. Treba samo da u stilu Radovana III izvršimo završnini juriš - na same sebe. Još da ubijemo to nesnosno Georginino novorođenče koje nas podseća na to ko smo i šta smo. Lobotomija je obavljena, mozak nam je u tegli u formalinu. Deca nam se rasejala po zemljinom šaru. Ostali su Dinkići, naši utešitelji i usrećitelji. A plač Georginine bebe polako zamire...
Препоруке:
0
0
3 среда, 29 јул 2009 16:34
Александар Павић
Већ неко време постоји свест и код аутора и код коментатора на овом цењеном сајту да је потребно учинити корак даље од анализе, ка акцији. Можда време досад није било зрело, али овај текст на изузетно добар, сликовит, духовит и концизан начин говори да је, хтели-не-хтели, сазревање врло близу.
Препоруке:
0
0
4 среда, 29 јул 2009 16:56
Мирослав Свирчевић
Још један изванредан текст др Антонића. Слажем се са г. Павићем да долази време за акцију. Ми, који посећујемо овај сајт, имамо моралну обавезу према прецима и потомцима да зауставимо ово лудило и спречимо распад наше отаџбине. За почетак, било би добро да НСПМ организује једну трибину у Београду посвећену заштити Србије, којој би могло да присуствује већи број заинтересованих људи. Затим би следила слична акција у свим осталим српским градовима. Надам се да ће остали коментатори подржати ову идеју.
Препоруке:
0
0
5 среда, 29 јул 2009 17:02
Димитрије Логданов
На територији Србије има довољно лекара опште праксе. Има чак довољно и лекара специјалиста. А грађани Србије (потомци Срба), ипак не иду код лекара. Више верују врачарама и бапским лековима. То се еуфемистички зове народна медицина.
Многи од нас се чуде том „мизерном, наопаком, варварском“ менталитету. На крају ХХ и почетку ХХІ века, наши грађани не иду код лекара. Али нису у праву.
Кад сам био мали, имао сам и ја свог лекара у дому здравља. Звали смо га Јоца Бактрим. Увек је имао спреман рецепт за своје пацијенте - бактрим. Касније сам почео да верујем да је надимак изведен из његовог омиљеног лека. Тада сам израчунао да ћу уштедети и времена и труда, ако просто одем у апотеку и купим бактрим. Јоца ми више није био потребан.
А онда су дошла црна времена. Више није било лекова у апотекама. Нигде бактрима, нигде ничег другог. Лекара је и даље било, а људи болесни. Већ, ево, дуго чекамо да се трефе сви фактори неопходни за излечење. Да имамо лекаре, да они преписују праве лекове, да лекова има у апотеци и да почнемо да се боримо против болештина.
И сад ви мислите да ја пишем о политичарима.
Е, не. Пишем, уствари, о аналитичарима и критичарима. Политичари су болест. Аналитичари су лекари, а ја не знам где има лекова.
Докторе, помозите.
Препоруке:
0
0
6 среда, 29 јул 2009 17:21
Branko
Nisu bile obveznice od 1.000 evra vec akcije. Ali nije lose za politickog "analiticara" da poznaje cak dva termina ove vrste, pa makar ih pomesao...
Препоруке:
0
0
7 среда, 29 јул 2009 17:29
Du$an Toronto
":Да ли смо сви заиста толико морално пали? Да ли смо заиста све то и заслужили"?
Razbucali nas ko dete zvcku.Sto oni sto mi sami.
Препоруке:
0
0
8 среда, 29 јул 2009 17:36
Небојша Малић
Најтрагичније од свега је што је управо Динкић, са својом камарилом у Г17, одговоран за пљачку Србије и централизацију свега у Београду! И сада ће те регионалне велможе да се са својим крвником удружују? Ово има логике отприлике колико и било шта у данашњој Србији. Једно је сигурно - са оваквим владарима не може се изаћи на крај путем система који они стопостотно контролишу и користе за своје личне потребе...
Препоруке:
0
0
9 среда, 29 јул 2009 18:27
Милован Балабан
Са Динкићем и осталим српским корифејима, сличним њему, Србија вероватно прави најлошију трговину у познатој светској историји. "Осваја" Европу у коју неће никада ући док губи саму себе каквом су је стварали сви њени досадашњи нараштаји.Ако ове наше усрећитеље не зауставимо загарантовано нам је дуготрајно и исцрпљујуће искупљење и таворење на европском дну. Слажем се са Павићем, потребна је, уз овако добре текстове, и адекватна акција.
Препоруке:
0
0
10 среда, 29 јул 2009 18:55
Ala
Kao i uvek,odlicno zapazanje g.Antonica.bojim se da mnogi ne shvataju da su G17,LDP,pa i veci deo DS
pogubni za drzavu Srbiju i sve njene gradjane.
Neophodna je smena vlasti-ne bira Brisel nego mi.
Mnogo Srbija cuti.....
Препоруке:
0
0
11 среда, 29 јул 2009 20:06
Racun bez krcmara
Nas narod kaze, "racun bez krcmara". Naizgled dobra Dinkiceva ideja, pravi "spas u zao cas", ali samo naizgled. Kriza sve zesce pogadja male ljude, seljake i radnike, obican svet. Sezona odmora prolazi za mesec dana. Od niza strajkova cemo u septembru dobiti permanentne proteste i strajkove, a kao glavni krivci ce biti oznaceni upravo ti, veliki i mali bogovi Beograda i unutrasnjosti, koji nisu ispunili obecanja i time uvalili posten svet u dugove koji se ne mogu vratiti, dok su usput mnogi i posao izgubili, a mogucnosti da nadju novi nema. Zivi bili pa videli, ali ta bratija nema ni minimalne sanse da predje cenzus, ma kako se prozvali i na ma koga se pozvali.
Препоруке:
0
0
12 среда, 29 јул 2009 20:07
VH
@ Svircevic
Jos tribina,jos price.Samo nova,jaka politicka partija moze da pokrene ljude i da se suprotstavi sadasnjim politickim partijama.Ko je danas mocan u Srbiji da osnuje novu partiju i izbori se za mesto na javnoj sceni,pitanje je za milion dolara.
Naravno,i narod sa motkama neko mora da organizuje.
Srbija je neorganizovana drzava i to je njen problem u svim oblastima.
Препоруке:
0
0
13 среда, 29 јул 2009 21:39
Дарко Здравковић
Динкић и његови садрузи из Г17+ су класични утилитаристи. Ова доминантна црта њиховог карактера их, у јавности, прати од оснивања "експертске групе", па до данас када Г17+ представља једну од политичких партија које су на власти. Будући да ће, без сваке сумње, имати проблем са цензусом, они прибегавају "надоградњи" сопственог утилитаризма и иду још даље- окупљају регионалне политичке групације у нади да ће им, када настане изборни потоп, нос остати на површини цензуса.
Лично, ни мало не сумњам у Динкића и Г17+. Оволико и овакво одржавање на власти виђено је још само код Нове демократије и Душана Михајловића који је маестрално сишао са власти и дошао на власт након 5. октобра. Г17+ има нешто од те логике, са том резликом што је Динкић разборитији од Михајловића који се загубио у "повленским маглама".
И, мада не сумњам у Динкићеву способност политичке алхемије, надам се да никада више неће бити у прилици да учествује у српској власти или да ће бар његово учешће бити минорно.
31. јул ће бити дан за гласање тек ако другарица Ђукић Дејановић одлучи тако сутра. У супротном, а по данашњој најави, посланици одоше на одмор, а август ће служити да се, путем политичке трговине, социјално одговорни и еурофорични коалициони партнери, договоре око предлога Закона о информисању.
Препоруке:
0
0
14 среда, 29 јул 2009 23:23
Milos Stankovic
Dinkic je izgleda jako popularan ovih dana. Tesko da se moze naci veca stetocina od njega u novijoj istoriji. Medjutim, toliko se pise o Dinkicu da ispada da je on najmociniji politicar u Srbiji sto ipak nije tacno. G. Antonic bi mogao da napise tekst o predsedniku Tadicu, ciji se uticaj meri sa uticajem koji je devedestih imao Slobodan Milosevic. Nekako mi se cini da on, kada treba da uradi nesto lose, u prvi plan isturi nekog drugog, u ovom slucaju Dinkica, a kada treba da se pokupe zasluge onda ministar Jeremic kaze:"Ukidanje viza je velika pobeda politike koju vodi predsednik Tadic". Kao da zivimo u predsednickom sistemu gde je predsednik sve i svja. Da li iko veruje da iza Predloga zakona o informisanju stoji samo Dinkic? Prosto je nemoguce poverovati da predsednik sa svojim medijskim magovima nije predvideo reakciju javnosti na ovako katastrofalan predlog zakona, nego je pustio Dinkica da sve uradi sam. Ispade da su za sve lose krivi neki drugi: Dinkic, svetska finansijska kriza ili bivsi rezim(i). Krajnje je vreme da se stvari nazovu pravim imenom i kao najodgovorniji prozove onaj koji ima najvise vlasti.
Препоруке:
0
0
15 четвртак, 30 јул 2009 01:05
Вламил
Слободане Антонићу, свака част!
Препоруке:
0
0
16 четвртак, 30 јул 2009 01:35
veljko
Srbi nemaju državu, a narod koji nema državu će nestati i već nestaje. Da li će biti baš tako, iako sad za sad stvari stoje baš tako. Neće. Evo zašto mislim da neće nestati srpska država i narod. Sila zla koja stoji iza tog projekta, nestanka Srba i Srbije je Amerika. Doduše ona, Amerika, nije smislila taj plan, ali sada ona stoji iza njega. Međutim, desilo se nešto. Amerika je pukla. Nije pukla što je neko na nju nasrnuo, nego samo zato što je pucanju sklona. Dakle politički i ideološki sistem Amerike je slomljen, tek tako, sam od sebe, nije izdržao probu vremena i to, kao što to uvek biva u tim situacijama, u trenutku kad je izgledalo da vladaju svetom. Je li vam promakla današnja vest kako traže od Kineza da nešto kupe od njih. Šta oni imaju da prodaju? Koju robu i koju pamet. Ostalo im je golo nasilje u svetskoj politici, koje izgleda ne daje željene rezultate. Dakle, Srbiju će spasiti pre svega ideološki, pa tek onda vojni i finansijski slom Amerike. A Dinkić? Proći će njegov zakon, ali on neće. Zašto? Zato što zlo ne može da ima konačan trijumf. Možda je momenat da Koštunica objasni šta će on (Dinkić) i Labus i Dulićka u njegovoj vladi. Ko mu ih je nametnuo i zašto je prihvatio diktat? Šta je očekivao kad ih je promovisao? Šta će u drugoj vladi opet G17 plus? I konačno, zašto je Koštunica ulaskom u drugu vladu, na čijem je čelu bio, a nije je kontrolisao, namestio, svesno ili ne, da DS preuzme sve funkcije, ali ne i kontrolu nad Srbijom i da na primer kontrolu nad vojskom da "Šutanovcu". Tadić ima puno više ovlaštenja nego Milošević kao predsednik Srbije. Na primer vojska. Perišić nije zarezivao Miloševića uopšte, a ko ne zarezuje Tadića? Ni više ovlaštenja ni manje moći. Koga i čiju vlast treba da spase Nikolić? Oli traži Nikolića. Mora biti da mu je mnogo teško. Više autoriteta ima Šešelj iz Haga nego Vlada. Ali, ne vodi se država iz zatvora uz sve simpatije Šešelju. Meni se čini da je sve u rukama Boga i prirode. Deus sive natura.
Препоруке:
0
0
17 четвртак, 30 јул 2009 07:32
Жељко
На жалост сви коментари су против Динкића и Г17+ али сви заборављају једну чињеницу, није Динкић ни на овим изборима прошао цензус, него му је Тадић даривао 24(21+3)мандата. Мислите ли да је то била реална процена политичког утицаја у Србији и броја гласова које они доносе.Није, већ је ствар трговине и утицаја моћних заштитника Динкића и његове партије.Поново ће ти моћници заштити Динкића и Г17+ да би он контролисао све токове новца и омогућио својим заштитницима утицај на Владу, политику и кључне законе који ће омогућити Мишковићу, Цептеру, Беку и сличнима да постану власници Србије а ми најамни радници код последњих робовласника у Европи.
Препоруке:
0
0
18 четвртак, 30 јул 2009 09:20
kengur
Milose u pravu si 100%. Ako niko u Srbiji nema petlje da nesto preduzme, a ni dokaza protiv Dinkica vec 10 godina to samo moze da nam kaze dve stvari. Ili je covek u pravu ili su svi drugi toliko korumpirani da ne smeju da jedan protiv drogog nista. Moze i trece, da svi imaju iste gazde.
U norodu nista nije ostalo sto je minimum ljudskog dostojanstva tako da ovi mogu bez brige da se zezaju koliko hoce. Cela Srbija se krece od kraduckanja do kradje.. kako nam se samo primi materijalizam, posle toliko brige o bliznjem svome?
Препоруке:
0
0
19 четвртак, 30 јул 2009 10:26
Vladimir Celeketic - Zambija
Ja ne razumem zasto se skoro svaka analiza bavi posledicama, a ne uzrocima. U cemu je sada problem? U Dinkicu, Tadicu, opoziciji, "nevladinim" organizacijama, regionalnim "liderima"...? Problem ovde nije u pojedincima koji su "losi". Problem je u sistemu. Sistem koji mi nazivamo "demokratski" (i koji nema nikakve veze sa originalnom idejom demokratije) je sistem u kojem je jedino licni i partijski interes legitiman, pa ako hocete i legalan. U "demokratiji" postoji "pravo" i interes pojedinca, "pravo" i interes "manjine", grupe partije... U "demokratiji" nema "drzave" i "nacije". Interes drzave i nacije je nesto sto se "demokratski" "dogovara" i "usaglasava" u "demokratskom" procesu kada drugovi namire sopstveni interes. Ako, na primer, interes grupe sitnih lopova iz zapadne Afrike moze da bude "stariji" i vazniji od interesa pojedinih evropskih drzava ili ako sudbina Opela moze da zavisi samo od toga da li ce neka nemacka partija dobiti ili izgubiti sledece izbore, zasto se onda stalno cudimo sta radi kojekakav moralni i duhovni talog koji vlada tom zemljom vec decenijama. Ako neki lokalni razbojnik odluci da hoce svoju "drzavu" od dve varosi i tri sela i ako ima pare, on u "demokratiji" moze da "finansira" taj svoj "projekat" i to je sasvim legitimno i legalno. Ako neki drugi razbojnik iz Brisela smatra da je to i njemu u interesu i on moze da ulozi koji dolar, i to je legitimno i legalno. Pogledajte Ustav, pogledajte zakone, tamo sve pise. Ono sto nazivamo "demokratijom" je vladavina novca. Politicke odluke se placaju.
Postoje samo dva nacina da se takve odluke ospore. Ili da se sa vise para finansiraju drugacije odluke ili da se pravi sistem u kojem ne moze bas sve da se plati parama.
Препоруке:
0
0
20 четвртак, 30 јул 2009 11:16
Mihajlo
DS i Boris Tadic su najveci problem Srbije. G17, LDP, LSV su samo satelitske stranke koje uz pomoc stranog faktora i najvece partije (sto je isto) potpuno kontrolisu ekonomiju, policiju, vojsku, medije u Srbiji. U Srbiji vlada diktatura. Bespostedna, kleptokratska. Koja ne stiti sopstvenu teritoriju, naciju, crkvu, jezik, ali je spremna da po svaku cenu stiti sebe od radnika, seljaka, gradjana.

U zemlji nema demokratije. Naprotiv, Srbi su zrtve prljave, prilicno jasne i koncentrisane kampanje da se zemlja razori, ekonomski urnise a zatim podeli izmedju okolnih drzava, koristeci 'prijateljski' nastrojene susedne zemlje i manjine. Sasvim je jasno da u toj raboti strani faktor ima podrsku najveceg dela srpske vlasti i nevladinih organizacija kojima uglavnom upravljaju mediokriteti i ljudi spremni na sve zarad licne promocije i koristi. To su uglavnom autoritarne licnosti koje nemaju nikakav osecaj odgovornosti, koje su na ove pozicije stigle bez radnog staza, i nece ih napustiti do konacnog ispunjenja cilja koji su njihovi poslodavci zacrtali. A to je smrt Srbije.

Ova garnitura nije dosla na vlast parlamentarnim putem vec pucem, 2000. godine. Njihov agent, nacionalista ili 'nacionalista', g. Kostunica je igrao kratku epizodu do momenta kada je stalnim podrivanjem njegovog autoriteta na vlast stigla DS, jedna od najnepopularnijih stranaka u Srbiji u poslednjih dvadeset godina. Jasno je da Srbija postaje Cile. Jasno je da rezim drzi sve konce u svojim rukama i da zemlja postaje diktatura. Jasno je da je ceo sistem sveden na nesmenjivost DS-a parlamentarnim putem dokle god i poslednji kamen Srbije ne bude prevrnut, i poslednja fabrika ne bude prodata, i poslednja crkva oteta, dok i poslednja drzavica ne bude stvorena na zemlji nasih predaka.

Mozda je vreme da otvoreno porucite svakom Srbinu da kaze sebi da postoji. Da kaze NE daljem unistavanju drzave.
Препоруке:
0
0
21 четвртак, 30 јул 2009 11:27
ТОПОЉ
Господин Антонић нема дилему око Динкићевог закона,тј.да ли ће бити изгласан на сутрашњој сједници.Ако се Динкићевом терору нестане на пут, онда нека заиста све иде до ђавола.Вјерујем поштованом Слободану Антонићу на ријеч.Србијо престани са покушајима да отвориш главни падобран.Давно је отказао.Вријеме је за резервни.Што прије то боље.Земља је јако близу.
Препоруке:
0
0
22 четвртак, 30 јул 2009 12:12
Sumnja u Dinkicev uspeh
Dinkic je pre izbora kontrolisao tokove novca i tako kupio veliko parce kolaca u vladajucoj koaliciji, ali je Tadic sada u boljoj situaciji, ima pomoc srpskih tajkuna, dok Dinkic vise nije tako vazan kao sto je bio, jer je dotok novca sa zapada ptresusio zbog krize. Zakljucak, DS ce ga pustiti niz vodu! Iz toga proizilazi da ce on krenuti u neku novu kombinaciju, okupljajuci lokalne lidere i lidercice koji su nezadovoljni odnosom DS prema njima, nebi li svi zajedno presli cenzus i ziveli od ucenjivanja poslanickim mestima. To se i dogadja na nase oci, a uspek Dinkiceve "akcije" zavisi od nas, tj.nasih glasova. Licno sumnjam u njegov uspeh, vecina ga mrzi zbog neispunjenih obecanja, a mediji su se okrenuli protiv njega.
Препоруке:
0
0
23 четвртак, 30 јул 2009 13:01
manja
Dinkić je poslednji političar kome možete pripisati neispunjena obećanja.Ne mogu da verujem da tako uvažen analitičar, tako brzo zaboravlja. Zaboravili ste bankarsku reformu, suzbijanje hiperinflacije, prebacivanje platnog prometa iz ZOPA u banke, uvodjenje fiskalnih kasa, uvodjenje PDV,vracanje stare devizne štednje, krediti za početnike,stipendije za mlade i gomila drugih stvari koje je Dinkic izgurao za Srbiju. Vi ste obrazovan i vi znate kako svetska kriza utiče i na automobilsku industriju i na vrednost akcija, ali ne želite da u svoju analitiku uključite i taj deo vašeg obrazovanja.
Препоруке:
0
0
24 четвртак, 30 јул 2009 15:55
Благоје
Браво Антонићу! Јасно, и оштро као бријач. Свака част за текст, и велики поздрав.
Препоруке:
0
0
25 четвртак, 30 јул 2009 16:02
Branko S.
Bilo bi dobro da je Manja manje duhovita.Jedino je tačno da je Dinkić svašta obećavao (kvalitet) i da je svašta uradio (kvantitet). Trebalo je ugasiti domaće banke da bi se dovele tuđe. Rezultat je u tome da je legalizovano zelenaštvo. Hiperinflaciju je obarao deda Avram, i to pre 15 godina, tako da čak ni D.M. ne može to pripisati sebi.Imam utisak da je Manja mlađa osoba, pa ne pamti stari dobri SDK.Tada su se zaista mogli kontrolisati tokovi novca, i ispunjavanje obaveza prema državi, a mogao se imati samo jedan žiro-račun.O PDV-u i fiskalnim kasama mogu raspravljati stručnjaci, a Manja neka razmisli kakav je posao kada se proda 300 - 400.000 kasa (pa kakva god da je cena)...i još se lista obveznika nastavlja. Staru deviznu štednju vratila je država, a ne M.D. Verujem da to ne bi ni učinili da ih EU nije primorala. Uostalom, seti se Manja šta je sa restitucijom, tj. vraćanjem oduzete imovine...Akcije i obveznice imaju isti (ili sličan) smisao, a samo je laž besmislena. D.M. pokušava da sa novom akrobacijom preživi fijasko G 17, ali su Verko i ekipa veći maheri...neće se oni upecati na tu priču...a i zašto bi ?
Препоруке:
0
0
26 четвртак, 30 јул 2009 18:17
manja takodje zaboravlja
Dinkic je, zapravo, prvi politicar kome mozemo pripisati neispunjena obecanja. 1000 euroa po glavi, Fiat, 200.000 radnih mesta, kiparske milijarde, zaduzenje u inostranstvu, da ne nabrajam. Pa to se ne moze sakriti pod tepih, ljudi imaju slonovsko pamcenje. Uostalom, videcete na prvim izborima. Dinkic je vec bivsi, Bogu hvala!
Препоруке:
0
0
27 четвртак, 30 јул 2009 19:37
mlada Manja
Postovani Branko S, Imam dovoljno godina da pamtim i hiperinflaciju i uspešne srpske banke koje su progutale celu staru deviznu štednju, a nije pomogao ni savršeni SDK sistem.Ne mogu da verujem da i dalje postoje ljudi koji oplakuju banke u kojima niko nije mogao da dobije ni kredit, ni uplaćenu platu i gde su šalterske službenice prodavale kozmetiku i djindjuve.Pamtim da je inflacija 2000. bila 120%, a da je 2008. bila 6.6%. Za politikante koji sede i samo kritikuju to nije ništa, za ekonomiste koji se trude da nešto urade za ovu zemlju to je mnogo. EU nije naterala da se vrati stara devizna štednje, a MMF je bio protiv. DInkić je uspeo da ispregovara sa MMF da vraćamo staru štednju (domaći dug), bez obzira što je stav MMF bio da pošto tražimo otpis spoljnog duga, treba da otpišemo i domaći.MOgla je srpska država da vraća staru štednju i pre 2000., pa što nije vraćala. MOgla je i inflacija da bude 8%, pa što nije. Nemojte minimizirati značaj pojedinaca ni u dobru, ni u zlu.
Препоруке:
0
0
28 четвртак, 30 јул 2009 23:42
Владимир НС
Г-дин Динкић није "експерт" већ "економски шарлатан". Мада, како време одмиче, уопште не сумњам да није свестан консеквенци које произилазе из његове економске политике нити имам дилему да ли су оне добре или лоше, г-дин Динкић једноставно има ЛОШЕ НАМЕРЕ.
Препоруке:
0
0
29 петак, 31 јул 2009 11:36
Ужичка република
Недавно су се у Ужицу,појавили плакати са црвеном петокраком у кругу и натписом Ужичка република.Мајице,разгледнице,и сличне туристичке понуде у граду који туристе нема.Људи су легли на причу о злом окупаторском Београду"који нас музе".Ако их неко потплали на локалним изборима са регионализацијом по систему "граница"из 41.та лаокална опција иде 15% минимум.Не зна се шта је горе оваква децентрализација по идеолошки и историјски непотребним матрицама(узгред шта је са жртвама из доба "славне републике"или етничка децентрализација(незабележена у свету)по партијском и етничком принципу,где се једном реално гледајући историјском ,културном и привредном центру региона(ужицу)отимају општине из округа и зарад мира две странке(дс и сдп-сда екипе)додељују некој санџачкој регији упркос противљењу народа и руководилаца тих општина(Прибој,Нова Варош,Пријепоље и сл)
С поштовањем
Владимир.
Препоруке:
0
0
30 петак, 31 јул 2009 12:26
Branko S.
Mlada Manja

Poštovana Manja, nadam se da ste shvatili da nisam imao nameru da vas uvredim, jednostavno, u pitanju je dosta dug vremenski period, pa je tu mladost, eventualno, određeni hendikep. Tema je jako obimna i komplikovana, ali se nadam da ću vam pomoći da na stvari gledate sasvim realno. Hiperinflacija ima svoj uzrok i povod (nadam se da bar to ne treba objašnjavati), i u takvim okolnostima ne pomažu nikakve čarolije. Komercijalne banke su bile samo servis centralne nacionalne banke i one su sprovodile zacrtanu monetarnu politiku (o tome možemo raspravljati). Ali, ovde je reč o likvidaciji banaka koje su bile žrtve političkog obračuna (sa jedne strane) i finansijsko-tajkunskog lobija sa druge strane. Setite se farse oko prodaje banke Inteza. To nikada nije bila srpska banka, i budžet Srbije nije dobio ni jedan dolar od njene prodaje (naravno). Na kanalima svih TV stanica je to obnarodovano kao još jedan od neverovatno uspešnih (u prevari) poteza vašeg štićenika. Nažalost, javnost je to "progutala" kao i bajku sa akcijama od 1000 evra. SDK nije možda bio savršen sistem (uostalom šta je to savršeno), ali je u datom trenutku bio najbolji.Pogotovo što je bilo nemoguće (ili jako teško) uraditi nešto suprotno zakonu i propisima (nenamenske transfere novca). Već sam napomenuo da se tada mogao imati samo jedan žiro-račun (pravilo je bilo obavezno za sve učesnike u platnom prometu), i ono što je verovatno najviše smetalo, imao se stalni uvid i vršila se kontrola oba učesnika u transakcijama.
Što se inflacije tiče, nažalost, moram opet da vas ispravim: 1999.godine (one posle bombardovanja) ista je iznosila 21,8 %, a već sledeće (po zlu poznate 2000.) bila je 46,2 %. Obaveza vraćanja devizne štednje (i svega ostalog) detaljno je opisana u svim relevantnim dokumentima EU i to nikako ne može biti zasluga D.M. Njega najmanje.
Za razliku od pomenutog, mi ekonomisti znamo šta je ispravno, a šta ne. I šta sad? Pa, ako su Nemci DM gurnuli u prošlost, možemo to i mi.
Препоруке:
0
0
31 петак, 31 јул 2009 15:51
Пеђа
ДС је постао СПС а Г17+ је постао ЈУЛ.

Овом приликом честитам нашој мафији тј. нашим тајкунима,оним великим познатим из медија и оним локалним који углавном раде за ове веће. Одличан посао!

То што смо ми ОВЦЕ то је друга прича, трагична и тужна, али овце и служе за ШИШАЊЕ!

Кад будемо личили на орлове или вукове онда нас неће шишати!
Препоруке:
0
0
32 петак, 31 јул 2009 16:22
MP
@Svirčević
Mnogo puta sam uz slične odlične članke autora i ĐV predlagao i prizivao akciju.Trenutno je u Srbiji u toku oko 300 štrajkova.Akcija je počela.Slažem se da je podržimo na Vaš način. I sve druge.
Препоруке:
0
0
33 петак, 31 јул 2009 23:05
Ђапето
Кад сам био мали маштао сам да будем као Динкић - да имам најачег "тату" у држави!

Ајде да вас чујем: Ко има јачег "тату" тј. "тате" од Динкића?!?

Док те "тате" не стрпамо у затвор биће нам све једно да ли чувају Динкића или неког другог "Пи-ар-ића"!
Препоруке:
0
0
34 субота, 01 август 2009 10:54
Милисав Петрић
Хммм, по мени један од лошијих текстова. Не због теме, већ због недовољно појашњених ставова. Све нешто у цртама.
А Динкић је постао свима мета када год неко жели да испише критику било чега. Када би га оставили по страни мислим да би то било боље. Овако написане критике не постижу циљ... и то по мени нема везе са законом о информисању
Препоруке:
0
0
35 понедељак, 03 август 2009 13:48
луди скретничар
Дистанцирање од Динкића, није ништа друго до прање руку ДС-а од резултата сопствене катастрофалне политике, празних обећања и шупљих прича. Исто као што Коштуница не може чињеницу да су медији распродати (читај: упрегнути) и војска уништена за његова мандата, поребацити на истог тог Динкића.

Они (ДС) су суштина и главни узрок садашњег стања, као што је ДСС био за своје владавине. Динкић је само користио свој статус на политичкој сцени у оба случаја.
Препоруке:
0
0
36 уторак, 04 август 2009 13:32
Mirko
I sta vi mislite da uradite po pitanju ucmalosti ne samo naroda, vec i intelektualne "elite"? Elita je pod navodnicima jer jos nije dokazala da zasluzuje taj epitet. Pa da li cete vi dokazati?
Препоруке:
0
0
37 уторак, 04 август 2009 13:34
Mirko
Zaboravih da naglasim. Bice nas dovoljno da vas pratimo u konacno skidanje vea sa ociju javnosti! Potrebna nam je akcija
Препоруке:
0
0
38 уторак, 04 август 2009 15:19
Marko Milisavljevic
Nedostatak politicke odgovornosti je velika boljka drzave Srbije. O Mladjanu Dinkicu se sve zna i njega vise ne treba komentarisati. Krajnje je vreme da se ispita i odgovornost Borisa Tadica kao predsednika najvece politicke partije u zemlji. Jos uvek nismo culi jasan stav predsednika o spornom predlogu zakona o informisanju. Cudno, budici da nas predsednik ima misljenje za sve. Bune se novinari, "opozicija"-tresla se gora, rodio se mis. Sta ocekivati od coveka koji nije pokazao dovoljno dostojanstva i prepusti mesto predsednika stranke za vreme obavljanja funkcije predsednika RS. O prepravljanju izbornih lista nakon izbora i pomeranje Ruzice Djindjic sa mesta nosioca liste i da ne govorimo. Izgleda da smo u oskudici sa dugotrajnim pamcenjem, buduci da se isti ljudi stalno smenjuju na vlasti. Srbijo pamti!
Препоруке:
0
0
39 среда, 05 август 2009 04:11
Srpkinja
Ne moze Srbija da propadne i nestane. Nije ona iz nicega nastala, previse je krvi proliveno za tu zemlju, mnogo molitvi nebu poslano. Bog cuva Srbiju, nisu sigurno slucajno rodjeni veliki sveci, svetiteljke, junaci, naucnici i vodje od roda srpskoga. loza Nemanjina ostavila je neizbrisiv trag na zemlji i cvrstu vezu sa nebom
Ima jos Srba sto Srbiju vole i dobro joj misle i zele. Sada su dosla druga vremena , oni koji su u svetu krivi platice za svoja zla. Bog je stvorio svet, pa ce on i da sudi.Sadasnja vlada u Srbiji nije dobronamerna. Jadni su oni koji iznose pare u strane banke, jos ako misle da je to za srecu njihovih vlastitih potomaka, tesko njima.
Препоруке:
0
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер