Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Dinkićeva računica

Komentari (39) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 sreda, 29 jul 2009 15:59
sava
Za Evropu Dinkic je jedina prava vlast pozeljna u okupiranoj Srbiji. Ko god se iz Dos-a dokopa vlasti mora da primi Dinkica, jel to Evropa trazi, kao i LSV.Oni tiho i necujno ubijaju Srbiju. Ako bi kojim slucajem bio onemogucen dolazak neko iz Dos-a na vlast, onda bi pocelo bucno ubijanje Srbije.
Jednostavno, svetskim silama ne treba ni jedna jaka zemlja na Balkanu, da bi ga lako kontrolisale, a Srbija je istorijski pokazala da pretenduje da bude najjaca na Balkanu-vekovna teznja da svi Srbi budu u jednoj drzavi i zbog toga je mogla da predstavlja prepreku opustenom "demokratskom" osvajanju Azije.
Jednostavno, da bi se Dinkiceva koncepcija izbrisala,nije dovoljno Dinkica skloniti,nekad je tu bio Labus,potrebno je da Amerika nestane,bar ovakva kakva je sada.
Preporuke:
0
0
2 sreda, 29 jul 2009 16:15
Žetvar Banat
Izgleda da smo mi, Srbi, na korak od konačne pobede. Treba samo da u stilu Radovana III izvršimo završnini juriš - na same sebe. Još da ubijemo to nesnosno Georginino novorođenče koje nas podseća na to ko smo i šta smo. Lobotomija je obavljena, mozak nam je u tegli u formalinu. Deca nam se rasejala po zemljinom šaru. Ostali su Dinkići, naši utešitelji i usrećitelji. A plač Georginine bebe polako zamire...
Preporuke:
0
0
3 sreda, 29 jul 2009 16:34
Aleksandar Pavić
Već neko vreme postoji svest i kod autora i kod komentatora na ovom cenjenom sajtu da je potrebno učiniti korak dalje od analize, ka akciji. Možda vreme dosad nije bilo zrelo, ali ovaj tekst na izuzetno dobar, slikovit, duhovit i koncizan način govori da je, hteli-ne-hteli, sazrevanje vrlo blizu.
Preporuke:
0
0
4 sreda, 29 jul 2009 16:56
Miroslav Svirčević
Još jedan izvanredan tekst dr Antonića. Slažem se sa g. Pavićem da dolazi vreme za akciju. Mi, koji posećujemo ovaj sajt, imamo moralnu obavezu prema precima i potomcima da zaustavimo ovo ludilo i sprečimo raspad naše otadžbine. Za početak, bilo bi dobro da NSPM organizuje jednu tribinu u Beogradu posvećenu zaštiti Srbije, kojoj bi moglo da prisustvuje veći broj zainteresovanih ljudi. Zatim bi sledila slična akcija u svim ostalim srpskim gradovima. Nadam se da će ostali komentatori podržati ovu ideju.
Preporuke:
0
0
5 sreda, 29 jul 2009 17:02
Dimitrije Logdanov
Na teritoriji Srbije ima dovoljno lekara opšte prakse. Ima čak dovoljno i lekara specijalista. A građani Srbije (potomci Srba), ipak ne idu kod lekara. Više veruju vračarama i bapskim lekovima. To se eufemistički zove narodna medicina.
Mnogi od nas se čude tom „mizernom, naopakom, varvarskom“ mentalitetu. Na kraju HH i početku HHІ veka, naši građani ne idu kod lekara. Ali nisu u pravu.
Kad sam bio mali, imao sam i ja svog lekara u domu zdravlja. Zvali smo ga Joca Baktrim. Uvek je imao spreman recept za svoje pacijente - baktrim. Kasnije sam počeo da verujem da je nadimak izveden iz njegovog omiljenog leka. Tada sam izračunao da ću uštedeti i vremena i truda, ako prosto odem u apoteku i kupim baktrim. Joca mi više nije bio potreban.
A onda su došla crna vremena. Više nije bilo lekova u apotekama. Nigde baktrima, nigde ničeg drugog. Lekara je i dalje bilo, a ljudi bolesni. Već, evo, dugo čekamo da se trefe svi faktori neophodni za izlečenje. Da imamo lekare, da oni prepisuju prave lekove, da lekova ima u apoteci i da počnemo da se borimo protiv boleština.
I sad vi mislite da ja pišem o političarima.
E, ne. Pišem, ustvari, o analitičarima i kritičarima. Političari su bolest. Analitičari su lekari, a ja ne znam gde ima lekova.
Doktore, pomozite.
Preporuke:
0
0
6 sreda, 29 jul 2009 17:21
Branko
Nisu bile obveznice od 1.000 evra vec akcije. Ali nije lose za politickog "analiticara" da poznaje cak dva termina ove vrste, pa makar ih pomesao...
Preporuke:
0
0
7 sreda, 29 jul 2009 17:29
Du$an Toronto
":Da li smo svi zaista toliko moralno pali? Da li smo zaista sve to i zaslužili"?
Razbucali nas ko dete zvcku.Sto oni sto mi sami.
Preporuke:
0
0
8 sreda, 29 jul 2009 17:36
Nebojša Malić
Najtragičnije od svega je što je upravo Dinkić, sa svojom kamarilom u G17, odgovoran za pljačku Srbije i centralizaciju svega u Beogradu! I sada će te regionalne velmože da se sa svojim krvnikom udružuju? Ovo ima logike otprilike koliko i bilo šta u današnjoj Srbiji. Jedno je sigurno - sa ovakvim vladarima ne može se izaći na kraj putem sistema koji oni stopostotno kontrolišu i koriste za svoje lične potrebe...
Preporuke:
0
0
9 sreda, 29 jul 2009 18:27
Milovan Balaban
Sa Dinkićem i ostalim srpskim korifejima, sličnim njemu, Srbija verovatno pravi najlošiju trgovinu u poznatoj svetskoj istoriji. "Osvaja" Evropu u koju neće nikada ući dok gubi samu sebe kakvom su je stvarali svi njeni dosadašnji naraštaji.Ako ove naše usrećitelje ne zaustavimo zagarantovano nam je dugotrajno i iscrpljujuće iskupljenje i tavorenje na evropskom dnu. Slažem se sa Pavićem, potrebna je, uz ovako dobre tekstove, i adekvatna akcija.
Preporuke:
0
0
10 sreda, 29 jul 2009 18:55
Ala
Kao i uvek,odlicno zapazanje g.Antonica.bojim se da mnogi ne shvataju da su G17,LDP,pa i veci deo DS
pogubni za drzavu Srbiju i sve njene gradjane.
Neophodna je smena vlasti-ne bira Brisel nego mi.
Mnogo Srbija cuti.....
Preporuke:
0
0
11 sreda, 29 jul 2009 20:06
Racun bez krcmara
Nas narod kaze, "racun bez krcmara". Naizgled dobra Dinkiceva ideja, pravi "spas u zao cas", ali samo naizgled. Kriza sve zesce pogadja male ljude, seljake i radnike, obican svet. Sezona odmora prolazi za mesec dana. Od niza strajkova cemo u septembru dobiti permanentne proteste i strajkove, a kao glavni krivci ce biti oznaceni upravo ti, veliki i mali bogovi Beograda i unutrasnjosti, koji nisu ispunili obecanja i time uvalili posten svet u dugove koji se ne mogu vratiti, dok su usput mnogi i posao izgubili, a mogucnosti da nadju novi nema. Zivi bili pa videli, ali ta bratija nema ni minimalne sanse da predje cenzus, ma kako se prozvali i na ma koga se pozvali.
Preporuke:
0
0
12 sreda, 29 jul 2009 20:07
VH
@ Svircevic
Jos tribina,jos price.Samo nova,jaka politicka partija moze da pokrene ljude i da se suprotstavi sadasnjim politickim partijama.Ko je danas mocan u Srbiji da osnuje novu partiju i izbori se za mesto na javnoj sceni,pitanje je za milion dolara.
Naravno,i narod sa motkama neko mora da organizuje.
Srbija je neorganizovana drzava i to je njen problem u svim oblastima.
Preporuke:
0
0
13 sreda, 29 jul 2009 21:39
Darko Zdravković
Dinkić i njegovi sadruzi iz G17+ su klasični utilitaristi. Ova dominantna crta njihovog karaktera ih, u javnosti, prati od osnivanja "ekspertske grupe", pa do danas kada G17+ predstavlja jednu od političkih partija koje su na vlasti. Budući da će, bez svake sumnje, imati problem sa cenzusom, oni pribegavaju "nadogradnji" sopstvenog utilitarizma i idu još dalje- okupljaju regionalne političke grupacije u nadi da će im, kada nastane izborni potop, nos ostati na površini cenzusa.
Lično, ni malo ne sumnjam u Dinkića i G17+. Ovoliko i ovakvo održavanje na vlasti viđeno je još samo kod Nove demokratije i Dušana Mihajlovića koji je maestralno sišao sa vlasti i došao na vlast nakon 5. oktobra. G17+ ima nešto od te logike, sa tom rezlikom što je Dinkić razboritiji od Mihajlovića koji se zagubio u "povlenskim maglama".
I, mada ne sumnjam u Dinkićevu sposobnost političke alhemije, nadam se da nikada više neće biti u prilici da učestvuje u srpskoj vlasti ili da će bar njegovo učešće biti minorno.
31. jul će biti dan za glasanje tek ako drugarica Đukić Dejanović odluči tako sutra. U suprotnom, a po današnjoj najavi, poslanici odoše na odmor, a avgust će služiti da se, putem političke trgovine, socijalno odgovorni i euroforični koalicioni partneri, dogovore oko predloga Zakona o informisanju.
Preporuke:
0
0
14 sreda, 29 jul 2009 23:23
Milos Stankovic
Dinkic je izgleda jako popularan ovih dana. Tesko da se moze naci veca stetocina od njega u novijoj istoriji. Medjutim, toliko se pise o Dinkicu da ispada da je on najmociniji politicar u Srbiji sto ipak nije tacno. G. Antonic bi mogao da napise tekst o predsedniku Tadicu, ciji se uticaj meri sa uticajem koji je devedestih imao Slobodan Milosevic. Nekako mi se cini da on, kada treba da uradi nesto lose, u prvi plan isturi nekog drugog, u ovom slucaju Dinkica, a kada treba da se pokupe zasluge onda ministar Jeremic kaze:"Ukidanje viza je velika pobeda politike koju vodi predsednik Tadic". Kao da zivimo u predsednickom sistemu gde je predsednik sve i svja. Da li iko veruje da iza Predloga zakona o informisanju stoji samo Dinkic? Prosto je nemoguce poverovati da predsednik sa svojim medijskim magovima nije predvideo reakciju javnosti na ovako katastrofalan predlog zakona, nego je pustio Dinkica da sve uradi sam. Ispade da su za sve lose krivi neki drugi: Dinkic, svetska finansijska kriza ili bivsi rezim(i). Krajnje je vreme da se stvari nazovu pravim imenom i kao najodgovorniji prozove onaj koji ima najvise vlasti.
Preporuke:
0
0
15 četvrtak, 30 jul 2009 01:05
Vlamil
Slobodane Antoniću, svaka čast!
Preporuke:
0
0
16 četvrtak, 30 jul 2009 01:35
veljko
Srbi nemaju državu, a narod koji nema državu će nestati i već nestaje. Da li će biti baš tako, iako sad za sad stvari stoje baš tako. Neće. Evo zašto mislim da neće nestati srpska država i narod. Sila zla koja stoji iza tog projekta, nestanka Srba i Srbije je Amerika. Doduše ona, Amerika, nije smislila taj plan, ali sada ona stoji iza njega. Međutim, desilo se nešto. Amerika je pukla. Nije pukla što je neko na nju nasrnuo, nego samo zato što je pucanju sklona. Dakle politički i ideološki sistem Amerike je slomljen, tek tako, sam od sebe, nije izdržao probu vremena i to, kao što to uvek biva u tim situacijama, u trenutku kad je izgledalo da vladaju svetom. Je li vam promakla današnja vest kako traže od Kineza da nešto kupe od njih. Šta oni imaju da prodaju? Koju robu i koju pamet. Ostalo im je golo nasilje u svetskoj politici, koje izgleda ne daje željene rezultate. Dakle, Srbiju će spasiti pre svega ideološki, pa tek onda vojni i finansijski slom Amerike. A Dinkić? Proći će njegov zakon, ali on neće. Zašto? Zato što zlo ne može da ima konačan trijumf. Možda je momenat da Koštunica objasni šta će on (Dinkić) i Labus i Dulićka u njegovoj vladi. Ko mu ih je nametnuo i zašto je prihvatio diktat? Šta je očekivao kad ih je promovisao? Šta će u drugoj vladi opet G17 plus? I konačno, zašto je Koštunica ulaskom u drugu vladu, na čijem je čelu bio, a nije je kontrolisao, namestio, svesno ili ne, da DS preuzme sve funkcije, ali ne i kontrolu nad Srbijom i da na primer kontrolu nad vojskom da "Šutanovcu". Tadić ima puno više ovlaštenja nego Milošević kao predsednik Srbije. Na primer vojska. Perišić nije zarezivao Miloševića uopšte, a ko ne zarezuje Tadića? Ni više ovlaštenja ni manje moći. Koga i čiju vlast treba da spase Nikolić? Oli traži Nikolića. Mora biti da mu je mnogo teško. Više autoriteta ima Šešelj iz Haga nego Vlada. Ali, ne vodi se država iz zatvora uz sve simpatije Šešelju. Meni se čini da je sve u rukama Boga i prirode. Deus sive natura.
Preporuke:
0
0
17 četvrtak, 30 jul 2009 07:32
Željko
Na žalost svi komentari su protiv Dinkića i G17+ ali svi zaboravljaju jednu činjenicu, nije Dinkić ni na ovim izborima prošao cenzus, nego mu je Tadić darivao 24(21+3)mandata. Mislite li da je to bila realna procena političkog uticaja u Srbiji i broja glasova koje oni donose.Nije, već je stvar trgovine i uticaja moćnih zaštitnika Dinkića i njegove partije.Ponovo će ti moćnici zaštiti Dinkića i G17+ da bi on kontrolisao sve tokove novca i omogućio svojim zaštitnicima uticaj na Vladu, politiku i ključne zakone koji će omogućiti Miškoviću, Cepteru, Beku i sličnima da postanu vlasnici Srbije a mi najamni radnici kod poslednjih robovlasnika u Evropi.
Preporuke:
0
0
18 četvrtak, 30 jul 2009 09:20
kengur
Milose u pravu si 100%. Ako niko u Srbiji nema petlje da nesto preduzme, a ni dokaza protiv Dinkica vec 10 godina to samo moze da nam kaze dve stvari. Ili je covek u pravu ili su svi drugi toliko korumpirani da ne smeju da jedan protiv drogog nista. Moze i trece, da svi imaju iste gazde.
U norodu nista nije ostalo sto je minimum ljudskog dostojanstva tako da ovi mogu bez brige da se zezaju koliko hoce. Cela Srbija se krece od kraduckanja do kradje.. kako nam se samo primi materijalizam, posle toliko brige o bliznjem svome?
Preporuke:
0
0
19 četvrtak, 30 jul 2009 10:26
Vladimir Celeketic - Zambija
Ja ne razumem zasto se skoro svaka analiza bavi posledicama, a ne uzrocima. U cemu je sada problem? U Dinkicu, Tadicu, opoziciji, "nevladinim" organizacijama, regionalnim "liderima"...? Problem ovde nije u pojedincima koji su "losi". Problem je u sistemu. Sistem koji mi nazivamo "demokratski" (i koji nema nikakve veze sa originalnom idejom demokratije) je sistem u kojem je jedino licni i partijski interes legitiman, pa ako hocete i legalan. U "demokratiji" postoji "pravo" i interes pojedinca, "pravo" i interes "manjine", grupe partije... U "demokratiji" nema "drzave" i "nacije". Interes drzave i nacije je nesto sto se "demokratski" "dogovara" i "usaglasava" u "demokratskom" procesu kada drugovi namire sopstveni interes. Ako, na primer, interes grupe sitnih lopova iz zapadne Afrike moze da bude "stariji" i vazniji od interesa pojedinih evropskih drzava ili ako sudbina Opela moze da zavisi samo od toga da li ce neka nemacka partija dobiti ili izgubiti sledece izbore, zasto se onda stalno cudimo sta radi kojekakav moralni i duhovni talog koji vlada tom zemljom vec decenijama. Ako neki lokalni razbojnik odluci da hoce svoju "drzavu" od dve varosi i tri sela i ako ima pare, on u "demokratiji" moze da "finansira" taj svoj "projekat" i to je sasvim legitimno i legalno. Ako neki drugi razbojnik iz Brisela smatra da je to i njemu u interesu i on moze da ulozi koji dolar, i to je legitimno i legalno. Pogledajte Ustav, pogledajte zakone, tamo sve pise. Ono sto nazivamo "demokratijom" je vladavina novca. Politicke odluke se placaju.
Postoje samo dva nacina da se takve odluke ospore. Ili da se sa vise para finansiraju drugacije odluke ili da se pravi sistem u kojem ne moze bas sve da se plati parama.
Preporuke:
0
0
20 četvrtak, 30 jul 2009 11:16
Mihajlo
DS i Boris Tadic su najveci problem Srbije. G17, LDP, LSV su samo satelitske stranke koje uz pomoc stranog faktora i najvece partije (sto je isto) potpuno kontrolisu ekonomiju, policiju, vojsku, medije u Srbiji. U Srbiji vlada diktatura. Bespostedna, kleptokratska. Koja ne stiti sopstvenu teritoriju, naciju, crkvu, jezik, ali je spremna da po svaku cenu stiti sebe od radnika, seljaka, gradjana.

U zemlji nema demokratije. Naprotiv, Srbi su zrtve prljave, prilicno jasne i koncentrisane kampanje da se zemlja razori, ekonomski urnise a zatim podeli izmedju okolnih drzava, koristeci 'prijateljski' nastrojene susedne zemlje i manjine. Sasvim je jasno da u toj raboti strani faktor ima podrsku najveceg dela srpske vlasti i nevladinih organizacija kojima uglavnom upravljaju mediokriteti i ljudi spremni na sve zarad licne promocije i koristi. To su uglavnom autoritarne licnosti koje nemaju nikakav osecaj odgovornosti, koje su na ove pozicije stigle bez radnog staza, i nece ih napustiti do konacnog ispunjenja cilja koji su njihovi poslodavci zacrtali. A to je smrt Srbije.

Ova garnitura nije dosla na vlast parlamentarnim putem vec pucem, 2000. godine. Njihov agent, nacionalista ili 'nacionalista', g. Kostunica je igrao kratku epizodu do momenta kada je stalnim podrivanjem njegovog autoriteta na vlast stigla DS, jedna od najnepopularnijih stranaka u Srbiji u poslednjih dvadeset godina. Jasno je da Srbija postaje Cile. Jasno je da rezim drzi sve konce u svojim rukama i da zemlja postaje diktatura. Jasno je da je ceo sistem sveden na nesmenjivost DS-a parlamentarnim putem dokle god i poslednji kamen Srbije ne bude prevrnut, i poslednja fabrika ne bude prodata, i poslednja crkva oteta, dok i poslednja drzavica ne bude stvorena na zemlji nasih predaka.

Mozda je vreme da otvoreno porucite svakom Srbinu da kaze sebi da postoji. Da kaze NE daljem unistavanju drzave.
Preporuke:
0
0
21 četvrtak, 30 jul 2009 11:27
TOPOLj
Gospodin Antonić nema dilemu oko Dinkićevog zakona,tj.da li će biti izglasan na sutrašnjoj sjednici.Ako se Dinkićevom teroru nestane na put, onda neka zaista sve ide do đavola.Vjerujem poštovanom Slobodanu Antoniću na riječ.Srbijo prestani sa pokušajima da otvoriš glavni padobran.Davno je otkazao.Vrijeme je za rezervni.Što prije to bolje.Zemlja je jako blizu.
Preporuke:
0
0
22 četvrtak, 30 jul 2009 12:12
Sumnja u Dinkicev uspeh
Dinkic je pre izbora kontrolisao tokove novca i tako kupio veliko parce kolaca u vladajucoj koaliciji, ali je Tadic sada u boljoj situaciji, ima pomoc srpskih tajkuna, dok Dinkic vise nije tako vazan kao sto je bio, jer je dotok novca sa zapada ptresusio zbog krize. Zakljucak, DS ce ga pustiti niz vodu! Iz toga proizilazi da ce on krenuti u neku novu kombinaciju, okupljajuci lokalne lidere i lidercice koji su nezadovoljni odnosom DS prema njima, nebi li svi zajedno presli cenzus i ziveli od ucenjivanja poslanickim mestima. To se i dogadja na nase oci, a uspek Dinkiceve "akcije" zavisi od nas, tj.nasih glasova. Licno sumnjam u njegov uspeh, vecina ga mrzi zbog neispunjenih obecanja, a mediji su se okrenuli protiv njega.
Preporuke:
0
0
23 četvrtak, 30 jul 2009 13:01
manja
Dinkić je poslednji političar kome možete pripisati neispunjena obećanja.Ne mogu da verujem da tako uvažen analitičar, tako brzo zaboravlja. Zaboravili ste bankarsku reformu, suzbijanje hiperinflacije, prebacivanje platnog prometa iz ZOPA u banke, uvodjenje fiskalnih kasa, uvodjenje PDV,vracanje stare devizne štednje, krediti za početnike,stipendije za mlade i gomila drugih stvari koje je Dinkic izgurao za Srbiju. Vi ste obrazovan i vi znate kako svetska kriza utiče i na automobilsku industriju i na vrednost akcija, ali ne želite da u svoju analitiku uključite i taj deo vašeg obrazovanja.
Preporuke:
0
0
24 četvrtak, 30 jul 2009 15:55
Blagoje
Bravo Antoniću! Jasno, i oštro kao brijač. Svaka čast za tekst, i veliki pozdrav.
Preporuke:
0
0
25 četvrtak, 30 jul 2009 16:02
Branko S.
Bilo bi dobro da je Manja manje duhovita.Jedino je tačno da je Dinkić svašta obećavao (kvalitet) i da je svašta uradio (kvantitet). Trebalo je ugasiti domaće banke da bi se dovele tuđe. Rezultat je u tome da je legalizovano zelenaštvo. Hiperinflaciju je obarao deda Avram, i to pre 15 godina, tako da čak ni D.M. ne može to pripisati sebi.Imam utisak da je Manja mlađa osoba, pa ne pamti stari dobri SDK.Tada su se zaista mogli kontrolisati tokovi novca, i ispunjavanje obaveza prema državi, a mogao se imati samo jedan žiro-račun.O PDV-u i fiskalnim kasama mogu raspravljati stručnjaci, a Manja neka razmisli kakav je posao kada se proda 300 - 400.000 kasa (pa kakva god da je cena)...i još se lista obveznika nastavlja. Staru deviznu štednju vratila je država, a ne M.D. Verujem da to ne bi ni učinili da ih EU nije primorala. Uostalom, seti se Manja šta je sa restitucijom, tj. vraćanjem oduzete imovine...Akcije i obveznice imaju isti (ili sličan) smisao, a samo je laž besmislena. D.M. pokušava da sa novom akrobacijom preživi fijasko G 17, ali su Verko i ekipa veći maheri...neće se oni upecati na tu priču...a i zašto bi ?
Preporuke:
0
0
26 četvrtak, 30 jul 2009 18:17
manja takodje zaboravlja
Dinkic je, zapravo, prvi politicar kome mozemo pripisati neispunjena obecanja. 1000 euroa po glavi, Fiat, 200.000 radnih mesta, kiparske milijarde, zaduzenje u inostranstvu, da ne nabrajam. Pa to se ne moze sakriti pod tepih, ljudi imaju slonovsko pamcenje. Uostalom, videcete na prvim izborima. Dinkic je vec bivsi, Bogu hvala!
Preporuke:
0
0
27 četvrtak, 30 jul 2009 19:37
mlada Manja
Postovani Branko S, Imam dovoljno godina da pamtim i hiperinflaciju i uspešne srpske banke koje su progutale celu staru deviznu štednju, a nije pomogao ni savršeni SDK sistem.Ne mogu da verujem da i dalje postoje ljudi koji oplakuju banke u kojima niko nije mogao da dobije ni kredit, ni uplaćenu platu i gde su šalterske službenice prodavale kozmetiku i djindjuve.Pamtim da je inflacija 2000. bila 120%, a da je 2008. bila 6.6%. Za politikante koji sede i samo kritikuju to nije ništa, za ekonomiste koji se trude da nešto urade za ovu zemlju to je mnogo. EU nije naterala da se vrati stara devizna štednje, a MMF je bio protiv. DInkić je uspeo da ispregovara sa MMF da vraćamo staru štednju (domaći dug), bez obzira što je stav MMF bio da pošto tražimo otpis spoljnog duga, treba da otpišemo i domaći.MOgla je srpska država da vraća staru štednju i pre 2000., pa što nije vraćala. MOgla je i inflacija da bude 8%, pa što nije. Nemojte minimizirati značaj pojedinaca ni u dobru, ni u zlu.
Preporuke:
0
0
28 četvrtak, 30 jul 2009 23:42
Vladimir NS
G-din Dinkić nije "ekspert" već "ekonomski šarlatan". Mada, kako vreme odmiče, uopšte ne sumnjam da nije svestan konsekvenci koje proizilaze iz njegove ekonomske politike niti imam dilemu da li su one dobre ili loše, g-din Dinkić jednostavno ima LOŠE NAMERE.
Preporuke:
0
0
29 petak, 31 jul 2009 11:36
Užička republika
Nedavno su se u Užicu,pojavili plakati sa crvenom petokrakom u krugu i natpisom Užička republika.Majice,razglednice,i slične turističke ponude u gradu koji turiste nema.Ljudi su legli na priču o zlom okupatorskom Beogradu"koji nas muze".Ako ih neko potplali na lokalnim izborima sa regionalizacijom po sistemu "granica"iz 41.ta laokalna opcija ide 15% minimum.Ne zna se šta je gore ovakva decentralizacija po ideološki i istorijski nepotrebnim matricama(uzgred šta je sa žrtvama iz doba "slavne republike"ili etnička decentralizacija(nezabeležena u svetu)po partijskom i etničkom principu,gde se jednom realno gledajući istorijskom ,kulturnom i privrednom centru regiona(užicu)otimaju opštine iz okruga i zarad mira dve stranke(ds i sdp-sda ekipe)dodeljuju nekoj sandžačkoj regiji uprkos protivljenju naroda i rukovodilaca tih opština(Priboj,Nova Varoš,Prijepolje i sl)
S poštovanjem
Vladimir.
Preporuke:
0
0
30 petak, 31 jul 2009 12:26
Branko S.
Mlada Manja

Poštovana Manja, nadam se da ste shvatili da nisam imao nameru da vas uvredim, jednostavno, u pitanju je dosta dug vremenski period, pa je tu mladost, eventualno, određeni hendikep. Tema je jako obimna i komplikovana, ali se nadam da ću vam pomoći da na stvari gledate sasvim realno. Hiperinflacija ima svoj uzrok i povod (nadam se da bar to ne treba objašnjavati), i u takvim okolnostima ne pomažu nikakve čarolije. Komercijalne banke su bile samo servis centralne nacionalne banke i one su sprovodile zacrtanu monetarnu politiku (o tome možemo raspravljati). Ali, ovde je reč o likvidaciji banaka koje su bile žrtve političkog obračuna (sa jedne strane) i finansijsko-tajkunskog lobija sa druge strane. Setite se farse oko prodaje banke Inteza. To nikada nije bila srpska banka, i budžet Srbije nije dobio ni jedan dolar od njene prodaje (naravno). Na kanalima svih TV stanica je to obnarodovano kao još jedan od neverovatno uspešnih (u prevari) poteza vašeg štićenika. Nažalost, javnost je to "progutala" kao i bajku sa akcijama od 1000 evra. SDK nije možda bio savršen sistem (uostalom šta je to savršeno), ali je u datom trenutku bio najbolji.Pogotovo što je bilo nemoguće (ili jako teško) uraditi nešto suprotno zakonu i propisima (nenamenske transfere novca). Već sam napomenuo da se tada mogao imati samo jedan žiro-račun (pravilo je bilo obavezno za sve učesnike u platnom prometu), i ono što je verovatno najviše smetalo, imao se stalni uvid i vršila se kontrola oba učesnika u transakcijama.
Što se inflacije tiče, nažalost, moram opet da vas ispravim: 1999.godine (one posle bombardovanja) ista je iznosila 21,8 %, a već sledeće (po zlu poznate 2000.) bila je 46,2 %. Obaveza vraćanja devizne štednje (i svega ostalog) detaljno je opisana u svim relevantnim dokumentima EU i to nikako ne može biti zasluga D.M. Njega najmanje.
Za razliku od pomenutog, mi ekonomisti znamo šta je ispravno, a šta ne. I šta sad? Pa, ako su Nemci DM gurnuli u prošlost, možemo to i mi.
Preporuke:
0
0
31 petak, 31 jul 2009 15:51
Peđa
DS je postao SPS a G17+ je postao JUL.

Ovom prilikom čestitam našoj mafiji tj. našim tajkunima,onim velikim poznatim iz medija i onim lokalnim koji uglavnom rade za ove veće. Odličan posao!

To što smo mi OVCE to je druga priča, tragična i tužna, ali ovce i služe za ŠIŠANjE!

Kad budemo ličili na orlove ili vukove onda nas neće šišati!
Preporuke:
0
0
32 petak, 31 jul 2009 16:22
MP
@Svirčević
Mnogo puta sam uz slične odlične članke autora i ĐV predlagao i prizivao akciju.Trenutno je u Srbiji u toku oko 300 štrajkova.Akcija je počela.Slažem se da je podržimo na Vaš način. I sve druge.
Preporuke:
0
0
33 petak, 31 jul 2009 23:05
Đapeto
Kad sam bio mali maštao sam da budem kao Dinkić - da imam najačeg "tatu" u državi!

Ajde da vas čujem: Ko ima jačeg "tatu" tj. "tate" od Dinkića?!?

Dok te "tate" ne strpamo u zatvor biće nam sve jedno da li čuvaju Dinkića ili nekog drugog "Pi-ar-ića"!
Preporuke:
0
0
34 subota, 01 avgust 2009 10:54
Milisav Petrić
Hmmm, po meni jedan od lošijih tekstova. Ne zbog teme, već zbog nedovoljno pojašnjenih stavova. Sve nešto u crtama.
A Dinkić je postao svima meta kada god neko želi da ispiše kritiku bilo čega. Kada bi ga ostavili po strani mislim da bi to bilo bolje. Ovako napisane kritike ne postižu cilj... i to po meni nema veze sa zakonom o informisanju
Preporuke:
0
0
35 ponedeljak, 03 avgust 2009 13:48
ludi skretničar
Distanciranje od Dinkića, nije ništa drugo do pranje ruku DS-a od rezultata sopstvene katastrofalne politike, praznih obećanja i šupljih priča. Isto kao što Koštunica ne može činjenicu da su mediji rasprodati (čitaj: upregnuti) i vojska uništena za njegova mandata, porebaciti na istog tog Dinkića.

Oni (DS) su suština i glavni uzrok sadašnjeg stanja, kao što je DSS bio za svoje vladavine. Dinkić je samo koristio svoj status na političkoj sceni u oba slučaja.
Preporuke:
0
0
36 utorak, 04 avgust 2009 13:32
Mirko
I sta vi mislite da uradite po pitanju ucmalosti ne samo naroda, vec i intelektualne "elite"? Elita je pod navodnicima jer jos nije dokazala da zasluzuje taj epitet. Pa da li cete vi dokazati?
Preporuke:
0
0
37 utorak, 04 avgust 2009 13:34
Mirko
Zaboravih da naglasim. Bice nas dovoljno da vas pratimo u konacno skidanje vea sa ociju javnosti! Potrebna nam je akcija
Preporuke:
0
0
38 utorak, 04 avgust 2009 15:19
Marko Milisavljevic
Nedostatak politicke odgovornosti je velika boljka drzave Srbije. O Mladjanu Dinkicu se sve zna i njega vise ne treba komentarisati. Krajnje je vreme da se ispita i odgovornost Borisa Tadica kao predsednika najvece politicke partije u zemlji. Jos uvek nismo culi jasan stav predsednika o spornom predlogu zakona o informisanju. Cudno, budici da nas predsednik ima misljenje za sve. Bune se novinari, "opozicija"-tresla se gora, rodio se mis. Sta ocekivati od coveka koji nije pokazao dovoljno dostojanstva i prepusti mesto predsednika stranke za vreme obavljanja funkcije predsednika RS. O prepravljanju izbornih lista nakon izbora i pomeranje Ruzice Djindjic sa mesta nosioca liste i da ne govorimo. Izgleda da smo u oskudici sa dugotrajnim pamcenjem, buduci da se isti ljudi stalno smenjuju na vlasti. Srbijo pamti!
Preporuke:
0
0
39 sreda, 05 avgust 2009 04:11
Srpkinja
Ne moze Srbija da propadne i nestane. Nije ona iz nicega nastala, previse je krvi proliveno za tu zemlju, mnogo molitvi nebu poslano. Bog cuva Srbiju, nisu sigurno slucajno rodjeni veliki sveci, svetiteljke, junaci, naucnici i vodje od roda srpskoga. loza Nemanjina ostavila je neizbrisiv trag na zemlji i cvrstu vezu sa nebom
Ima jos Srba sto Srbiju vole i dobro joj misle i zele. Sada su dosla druga vremena , oni koji su u svetu krivi platice za svoja zla. Bog je stvorio svet, pa ce on i da sudi.Sadasnja vlada u Srbiji nije dobronamerna. Jadni su oni koji iznose pare u strane banke, jos ako misle da je to za srecu njihovih vlastitih potomaka, tesko njima.
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner