Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Niš, proleće 2018. – Vučića vole, aerodrom ne bi da da(va)ju

Komentari (46) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 utorak, 29 maj 2018 09:48
Iš iz Niš, iš iz Srbije SNS i SPS izdajnici
Kosovo ne žele da priznaju, ni po cenu (ne)ulaska u EU – i tih 77,1 prema 9,1, po svoj prilici, predstavlja nalaz koji, više-manje, odgovara i opštenacionalnom raspoloženju građana. A što je verovatno glavni razlog Predsednikovog vajkanja od pre neki dan kako se „80 odsto naroda protivi njegovom stavu povodom kosovskog pitanja i podržava zamrznuti konflikt



Ima nade, još nas nisu slomili.
Preporuke:
58
15
2 utorak, 29 maj 2018 09:53
zoran
Sve sam vise zbunjeniji sa srpskim narodom, u drzavi jezivo stanje a oni bi da glasaju za aleksandra vucica.....pazite, i ako im uzima aerodrom.

Mi smo kao narod bas mnogo propali u svakom smislu!
Preporuke:
85
14
3 utorak, 29 maj 2018 09:54
Deda Mile ima farmu
Oni znaju da ih AV laže, žive gore nego pre, znaju da ih naziva tupavima i da hoće da im otme aerodrom i opet bi glasalu za njega?! Klasičan Stokholmski sindrom!
Preporuke:
88
11
4 utorak, 29 maj 2018 10:37
...
Ovo za Vučića i sns, nažalost, nije iznenađenje. Ali ipak utešno je i ohrabrujuće da se ljudi još drže čvrsto po pitanju Kosova i neulaska u NATO.
Preporuke:
50
10
5 utorak, 29 maj 2018 10:41
Nišlija
Treba se pomiriti da većina svakog naroda pa i našeg je retardirana i tu nema pomoći.Treba ukinuti demokratiju ..jedan čovek-jedan glas..jer idioti uvek izaberu najgore iz prostog razloga jer su RETARDIRANI.Zašto bi glas idiota bio jednak sa glasom razumnog prosečno inteligentnog čoveka?Nema razloga.Sve to dobro zna Klintonova snajka i vladaće dok Srbiju ne uništi i izbriše je sa lica zemlje.
Preporuke:
65
18
6 utorak, 29 maj 2018 11:26
..ba ga za mal' crče
Ćuti si kad nije gore!
Preporuke:
28
8
7 utorak, 29 maj 2018 11:33
Infatilni narod
Psihopatološki profil duhovne degradacije srpskog naroda koga teško danas nazvati narodom nego više infatilni šizofrenom masom ☹️
Preporuke:
57
12
8 utorak, 29 maj 2018 11:38
@Nislija
Slažem se u vezi demokratije ali ne i u vezi toga da nam nema pomoći, na šta vam to liči.
Preporuke:
29
12
9 utorak, 29 maj 2018 12:31
Stevan Veljović
Koliko ja vidim iz podataka, čak 40% ispitanika čine penzioneri i radnici državne uprave. To nam objašnjava i rezultate ankete...
Preporuke:
49
9
10 utorak, 29 maj 2018 13:20
Laik za politiku
@ Nišlija

Nisi u pravu, srećom, u vezi "retardiranosti" većine u narodu. Radi se o tome, da narod na izborima nema mnogo izbora. Koga su stranke predložile kao alternativu SNS koaliciji? Nema nijednog od ubedljivo ozbiljnih protivkandidata. A sadašnji na vlasti, se koriste populističkim merama. Penzionerima ispod 25000 din. penzije povećaju na račun umanjenja drugima sa većim penzijama. I odmah dobiju veliki broj svojih glasača, jer je ovih penzionera najviše u Srbiji. Otvaraju jevtine fabrike za automobilske kablove, i zapošljavaju mlade ljude pretežno sa sela. I oni su im zahvalni. To što poljoprivreda stagnira, o tome će kasnije. Svoju SNS omladinu angažuju oko izbornih radnji i dobro ih nagrade. Kao opozicija se uglavnom vide stranke koje su se pokazale u prethodnom periodu višestranačja. Oni ništa novo ne mogu da obećaju. Jedino pričaju: ne u NATO, ne u EU, za Evroazijsku uniju idr. To glasači ne smatraju za ubedljivu promenu. Misle, bolje vrabac u ruci, nego golub na grani. I to je to.
Preporuke:
20
17
11 utorak, 29 maj 2018 13:50
Nikola - deo 1
Srbiji nema pomoći u predstavničkoj demokratiji jer naprosto demokratija i stručnost ne idu zajedno. Ne možemo mi sad da organizujemo glasanje ko će biti upravnik Narodnog pozorišta, ili ko će biti direktor EPS-a. Jednostavno, tu treba da se biraju ljudi prema stručnosti od strane ljudi koji su stručni. Kako neko ko je totalno neobrazovan može da glasa i da odlučuje ko će biti ministar energetike, ekonomije, policije,... a ne zna odakle je šupalj? Naš ljubljeni vođa kaže kako imamo npr 3% rast. Ok, neka bude. Pa da li ste vi ljudi svesni koliko naroda u Srbiji ne zna šta je 3%, i ne zna šta je budžet? Sad da ga pitaš "imaš platu ili penziju 30.000, ja ti je povećam 3%, kolika je nova suma?", garantujem da 20% ljudi u Srbiji ne bi znalo da odgovori. Jednostavno, demokratija nije za svaku naciju na svetu. Mi imamo dve mane, em smo neobrazovani, em smo jako siromašni. Kad neko rmba za 200-250 evra lako ga je ubediti u svešta.
Preporuke:
31
12
12 utorak, 29 maj 2018 13:54
ZR
Sam naslov pokazuje totalnu sluđenost anketiranih.

Stoga, ne bih delio optimizam po pitanju stavova vezanih oko Kosova, kada je u isto vreme 65% anketiranih spremno da na izborima i dalje glasa za SNS-SPS-SRS, tj. da podrži nastavak sadašnje politike.
Preporuke:
26
10
13 utorak, 29 maj 2018 13:58
Nikola - deo 2
Ima tu još jedna stvar. Mi smo emocionalno neinteligentan narod. Mnogi ljudi u Srbiji npr poštuju Putina, ali smem da se kladim kad bi na našu scenu došao takav neki političar, inteligentan, pametan, smiren, hladan... nikad ne bi pobedio na izborima. Jednostavno Srbi su narod koji voli viku. Ovde možeš da budeš glup, neobrazovan, neotesan, nesposoban,... ali ako umeš da drekneš i lupiš šakom o sto - proglase te za sposobnog. Znam lično ljude koji su zavoleli Vučića posle onog navodnog davnog lomljenja kvake zbog plata u Kontroli leta i posle onog "tišina tamo" (sa svim onim propratim uzdisanjem i dramaturškim pauzama) iako bi svakom čoveku koji ima elementaran nivo socijalne i emocionalne inteligencije ono trebalo da se gadi. Ukratko rečeno, mi smo postali nacija koja više nema ukusa, a kod takvog naroda sve može da prođe, svaki džiber.
Preporuke:
43
13
14 utorak, 29 maj 2018 14:03
Nikola - deo 3
Mene najviše plaši šta će biti posle Vučića, i tu je moje veliko razočaranje u spostveni narod. Šefovi će uskoro da skinu namesnika, ali ako naš narod nije znao da prepozna ovako lošeg glumca i jeftinog lažova, kako će bre da prepozna nekog novog namesnika koga Beliki bata postavi, a taj neko bude pametniji, smireniji, lukaviji, bolji glumac... pa mi smo ga svi nadrljali.
Nekako kad razmišljam o naivnosti naše nacije, uvek se setim 90ih. I dan danas mi nije jasno kako su onakve praseće i lopovske njuške Jezda i Dafina mogle da namagarče onoliki narod koji im je dao devize na obrtanje i čuvanje.
Isto tako se setim i činjenice da su Srbi trenutno narod gde je najzastupljeniji odlazak kod gatara i vračara u Evropi. Ako neko može da veruje da će neka babetina sa pasuljom i olovom da mu reši probleme, ne čudi me što takva osoba veruje u SNS reforme.
Preporuke:
35
10
15 utorak, 29 maj 2018 16:21
mala primedba
@Stevan Veljović
Koliko ja vidim iz podataka, čak 40% ispitanika čine penzioneri i radnici državne uprave. To nam objašnjava i rezultate ankete...


Upravo tako. U pitanju je onaj deo populacije koji je uvek uz trenutnu garnituru na vlasti, nema to nikakve veze sa navodnom Vučićevom ličnom popularnošću. U Nišu je svojevremeno lista Boris Tadić dobijala 40% na stvarnim izborima, ne u anketama. (pogledati na sajtu RIK parlamentarne izbore 2008.)
Preporuke:
13
10
16 utorak, 29 maj 2018 17:37
penzioner Cviko
@ Nikola,
Što južnije to tužnije. Oduvek su ljudi branili stečenu poziciju, po cenu da mast ode u propast ... Imam utisak da su Hrvati glasali za ulazak u "EU-tanaziju" samo da bi stekli mogućnost da u vlastitoj organizaciji odlaska odu sa ovih prostora. Nešto gotovo isto razmišljaju i Srbi. Oni bi samo što bi Srbija ušla u "EU-tanaziju", "digli sidro" i ćao Srbijo. To što bi mi koji ostajemo nadrljali, za njih nema veze. Veoma, veoma smo nesložni. Sveti Sava uveo je Krsnu Slavu kao porodični obred radi usložnjavanja porodica i šire ali vezano za porodicu kao stub razvoja društva. Na žalost ni dana današnjeg, nije uspeo u tome. A svi se mi zaklinjemo u "Svetosavlje". Čak se i sprdamo sa "Svetosavljem". Eto npr. političke stranke imaju Krsnu Slavu ali istovremeno i programe koji isključuju svaku slogu sa drugim strankama. Tu nema sloge! Narod to guta zajedno sa sveštenstvom. Da li Crkva razume "Svetosavlje"? Gde to mi idemo sa svojom alavošću, gramzivošću, pohlepom, egoizmom itd.?
Preporuke:
22
12
17 utorak, 29 maj 2018 21:38
brlj
Veoma interesantni rezultati. Zar se ne čini da su ne samo jug već i drugi znatni delovi srpske populacije van ozbiljnijih posmatranja ? A južnjački mentalitet i temperament je zaista nešto posebno. Njihove ljubavi (i u politici, prema fatalnom) i nadanja, praćene sa u osnovi, prizemnim rasuđivanjem čine čudan sklad?! Jes` da za njih, svi političari manje ili više lažu ali nije isto KAKO to čine. A obećanja na konto `domaćih snaga`, ne prolazi, kod njih i ne ostavlja im mesta za nade i snove. Bez, šale, malo ko u Evropi toliko voli EU kao na jugu. EU bi morala da otvori neki svoj centar ili filijalu u Niš(u). Zato i AV toliko `trči` (u mestu) - radi održavanja neke nade za `bolji život` ?! Drugo, njihova istorijska kivnost je u odnosu na Bugare, što je razlika u odnosu na druge Srbe. Oni veruju, ne bez osnova, da bi se u EU mnogo bolje snašli nego `komšije` na istoku. Zaključno, samo velika harizma, sposobna da komunicira sa velikim brojem srpskih posebnosti, može da računa na visoke izborne cifre?!
Preporuke:
9
10
18 utorak, 29 maj 2018 22:26
Zvonimir Bgd
Ovo je neverovatno koliko smo kao narod podeljeni. U ovoj našoj Srbiji nema konsenzusa ni oko čega. A onda i potpuna nedoslednost u izboru političkih opcija. Na primer, skoro polovina je i dalje za euRopske integracije, a više od 70% ipak ne bi to ukoliko je uslov "Kosovo"! Pa dobro, dokle više ta shizofrenija?! Da li je moguće da i dalje, posle svega viđenog i doživljenog, ima toliko mnogo onih koji ne shvataju da srpsko priznanje lažne države "Kosova" tj. smanjenje Srbije JESTE uslov za EU?! I to glavni uslov!

Ovde je neko dobro poradio na tome da se narodna sirotinja raja do te mere zbuni i izbezumi da više ne zna ni šta jeste, a šta nije u interesu Srbije i Srba.
Tajkuni, političari i profiteri raznih fela žive život sebi u korist. A život... prolazi.
Preporuke:
14
6
19 utorak, 29 maj 2018 22:56
Ah
Da li će ikada opozicija da shvati da je potrebno obrlatiti dobar deo ovih 40% koji redovno glasaju za vlas' pa makar ta vlast bila efektivno kvislinška, samo iz percipirane lične koristi za njih same. Zašto im ne ponuditi, ne sitniš kao Vučić, nego realnu perspektivu materijalne koristi i to ne na dugačkom štapu u vidu ulaska u EU bestragiju već u vidu konkretnog ekonomskog plana za povećanje primanja svih i to značajnog i to odmah po skidanju korumpiranog režima. Pare bi se našle, čim korumpirani završe kod tužilaca i sudija, prestane bacanje para stranim robovlasnicima za subvencije najniže plaćene radne snage u Evropi i vrate se carine na uvoz robe iz inostranstva uz subvencije domaćoj proizvodnji i oporezovanju ekstraprofita.
Preporuke:
8
5
20 utorak, 29 maj 2018 23:05
šklj
@ penzioner Cviko... Svetosavlje, kao i druge grane Pravoslavlja pokazuje veliku sposobnost regeneracije. Obnavljanja narodnog vinograda uništavanog i zapuštenog decenijama. Sada je vreme sejanja ili sadnje i iluzorno je odmah očekivati prave plodove. Sveti Sava je, kao retko ko, duboko poimao vučji karakter ili blagoslov svog naroda. Shvatao je šta može a šta ne, pa je shodno tome davao akcenat na pojedine stvari. A činjenica, da i nakon osam vekova uživa duboko poštovanje kod svog naroda, svedoči o njegovoj vrlini istinske svetosti. I, zar srpski vladari, istorijski posmatrano, nisu toliko veliki koliko su bili bliski sa Svetosavljem ?
Preporuke:
6
7
21 sreda, 30 maj 2018 05:49
penzioner Cviko
@ šklj,
Lako će mo sa regeneracijom Svetosavlja ... . Ponavljam, prvo, SPC odnosno njeno sveštenstvo mora odustati od blagosiljanja Krsne Slave u strankama čiji su programi političkog delovanja inače u suprotnosti međusobom. Manimo se jedinstva razlika i pravljenja sloge na razlikama ... . Drugo, Krsna Slava je VERSKI PORODIČNI OBRED i ne može se primenjivati u strankama, jer stranke nisu porodice (otac, majka, deca i rodbina, kumovi i šire). Unošenje badnjaka je takođe verski porodični obred. Naše političke stranke pa i sam predsednik unose badnjak u svoje prostorije što obesmišljava smisao badnjaka. I kod badnjaka, bitna je porodica. Koji je smisao unošenja badnjaka u prostorije stranke ili kancelarije Predsednika Republike ako tamo nema porodice? Verujem da će Nišllije obratiti pažnju na ovo te da će rasčistiti ova pitanja u svojoj sredini. Manimo se političkog pomodarstva koje je inače blamaža.
Preporuke:
3
8
22 sreda, 30 maj 2018 08:42
beda iz Nis
sad je vise nego ikad jasno da ce im uzeti aerodrom!Vole ga i tamo gde sve suprotno radi od onih koji protestuju.
Preporuke:
8
7
23 sreda, 30 maj 2018 11:05
Spiridon
@ penzioner Cviko & šklj

Kao da je juče bilo kada je Peđa Ristić zblanuto pričao tamo početkom 90-tih dogodovštinu sa neke tribine gde je pričao i kada mu je posle toga prišla je jedna novokomponovana vernica, sa naglaskom na verovanje da je Sloba novi car Lazar, te mu rekla kako je predivno govorio samo bi trebalo da se mane tih nasilnih stvari tipa tog Svetosavlja...!?
E ta priča je slika i prilika zemlje Srbije i Niša iz ovog istraživanja. Bauljanje okolo decenijama, bez ikakvog shvatanja ko, gde, zašto i kako, pa se samo isključi jedan prekidač i uskoči u novo odelo po trenutnoj modi, dok odnekle iz džepa viri praziluk sa etiketom maršala Tite srBskoga vladara, te vožda Slobe i njegovih četrdeset vadikala. Tako da se slika besmrtnoga maršala, samo zamenila sa slavskom ikonom a onda je nastala ta jedna diferencijacija, pa su jedni počeli da kose malo zapadno na EU, vi ste ostali u opciji dva a kod ovih veselnika iz grad Niš je došlo do izvesne pometnje, pa više i ne znaju gde udaraju...
Preporuke:
4
6
24 sreda, 30 maj 2018 11:27
Seljak Bezemljaš1
Postoji srpska izreka koja opisuje opaženo stanje."J... bi se a da mu ne uđe."
Izreka jeste srpska ali je i opšteljudska.
Svi oni koji se "čude" (bilo gadljivi ili licemerni)
vade Srbe izvan ljudskog i svetskog konteksta.

"O tempora o mores"(O vremena o običaji) uzvikivao je Ciceron zgađen događajima pre Hrista.(Cicerona su ubili, a jezik mu prikucali na zid)

Mi smo dotirano i ekonomski neuspešno društvo i otuda ide naše o tempora o mores.

Trošimo lagarije evo već osmu deceniju.
Pokušao bih da prikažem prikažem zašto smo tu gde jesmo, preko MIN Niša (Mašinska industrija Niš) a li je zgodnije na primeru IMTa.

Na mnogobrojnim sajtovima koji se bave istorijom naše traktorske industrije, ili samo istorijom IMTa, ili objašnjavaju "tranciciju" unisono svi pišu da je fabrika bila prava i zdrava i onda na prečac crkla,"uništena"
Posebno svi od reda pišu da je IMT 1988 imao rekordnu proizvodnju od 48000 hiljada traktora i priključnih mašina u VREDNOSI 600 MILIONA MARAKA.
nastavak
Preporuke:
7
5
25 sreda, 30 maj 2018 13:47
Orwell 1984
Los obrazovni sistem u nasoj zemlji kreira ovakve rezultate.Nemaju ljudi u Nisu dovoljno znanja i obrazovanja da bi se snasli u moru lazi i propagande njima treba neko strucan da im prevede sve to u nesto razumljivo.Taj posao je ranije uspesno obavljala lokalna TV5 koja je dobro potkopavala tu milosevicevsku propagandu koju imamo i danas opet.
Od kad je zatvorena Nis je potonuo u medijski totalni mrak pa su rezultati takvi kakvi jesu.
Preporuke:
4
5
26 sreda, 30 maj 2018 15:52
Seljak Bezemljaš2
nastavak
IMT nije prodavao traktore za marke.Izvoz je bio zanemarljiv.Cena traktora nije indeksirana u markama Kupac nije u obavezi da isplatu u dinarima obračunava prema kursu marke na dan isplate.
(ili dolaru, franku).
Te 1988 inflacija je 192% i za godinu dana 600 miliona je palo na 200 miliona obračunato u markama.Proces od naplate do nabavke materijala, ponovne proizvodnje, isporuke i nove naplate bio je veće od godinu dana.
U ime "razvoja" poljoprivrede prodaja traktora išla na 9 (devet) godina.
Mnogi su 1989 ili 1990 otplaćivali više od polovine traktora sa manjom sumom od sume kojom su platili sebi ručak za uspešnu "transakciju".
Inflacija je 1988 120%,1986 90% 1985 72% i treba znati da je inflacija u socijalističkoj privredi bila sistemska i stalna pa je prva denominacija dinara (za dve nule)bila 1965 (1990 za pet nula)
Fabrikama su večno davani krediti ispod nivoa inflacije i na tome su građeni mnogi naši "giganti".
To je oporezivalo dobre i razvijalo parazitaizam.
Preporuke:
6
3
27 sreda, 30 maj 2018 17:46
Nemanja@Laiku za politiku
Niste vi laik za politiku,vi ste laik i nepoznavalac sopstvenog naroda.Nemojte misliti da ga volite vise samo ukoliko ne zelite da vidite njegove mane o kojima su svi ovde i pisali.

U normalnim drustvima,politickim zrelim i sa necim u glavi kad vidite da je njih 80% nezadovoljno i smatra da je gore ili isto u odnosu na pre par godina logicno je ocekivati neki vid bunta prema sadasnjoj vlasti.Ne morate vi svoj bunt iskazivati glasanjem za ove sto su isti ili gori,ali makar reicet nikad vise na izbore.Pre dve godine u rumuniji koja ima 22 mil.stanovnka izaslo je manje od 40%.To sto se mi tesimo kako i kod nas je mala izlaznost,to nije istina,kod nas je ona manja zato su su spiskovi naduvani i ima mrtvih,odseljenih i oni koji su fizicki spreceni da glasaju.Kad bi se sredo spiska vi biste videli da u srbiji izlazi u stvari preko 60% gradjana.

Pola Nisa se protivi protiv davanaja aerodoram i onda ti isti glasaju za onog koji im to uzima.
Preporuke:
3
4
28 sreda, 30 maj 2018 19:45
Laik za politiku
@ Nemanja@Laiku za politiku

Moj komentar, napisan juče, je bio reakcija na komentar "Nišlija" koji je ovaj naš pametni i promišljeni narod nazvao, u većini, retardiranim. Razume se da to nije istina. I onda sam objasnio razloge takvog izbora. Ponavljam, da je narod na izborima imao bolje kandidate, on bi ih izabrao. Neću pisati o konkurenciji ovoj vlasti u tzv. opoziciji. Ali ovaj narod, glasači ih dobro znaju kada su bili na vlasti pre 2012. godine. Te njihove sadašnje priče u predizbornoj kampanji ne mogu da potisnu sećanja glasača. I, da ponovim, ova garnitura na vlasti se ponaša populistički. Kod penzionera, poveća penzije onoj najvećoj grupi sa manje od 25000 din. tako što umanji onima sa većom penzijom. I dobije sigurne zahvalne glasače. Tako radi i sa otvaranjem fabrika za KV i NKV radnu snagu. Korisnicima fonda nešto poveća plate pred izbore i oni su zahvalni vlastima. I sada će neko da brine čiji će biti aerodrom u Nišu. Ljudi gledaju od čega žive. A ideali su za elitu koje - nema.
Preporuke:
10
4
29 sreda, 30 maj 2018 21:44
nema sumnje u tačnost
Stevan Veljović
Koliko ja vidim iz podataka, čak 40% ispitanika čine penzioneri i radnici državne uprave. To nam objašnjava i rezultate ankete...

To samo potvrđuje tačnost ankete jer je toliki odnos penzionera i zaposlenih u javnim preduzećima u ukupnom glasačkom telu, i baš su oni ti koji većinom izlaze na glasanje.
Preporuke:
3
4
30 sreda, 30 maj 2018 21:57
ako si laik sedi u stranu i pusti da te želja da napišeš nešto "pametno" prođe
Laik za politiku
Moj komentar, je bio reakcija na komentar "Nišlija" koji je ovaj naš pametni i promišljeni narod nazvao, u većini, retardiranim. Razume se da to nije istina. I onda sam objasnio razloge takvog izbora. Ponavljam, da je narod na izborima imao bolje kandidate, on bi ih izabrao.
Ako "narod nema bolje kandidate" od Vučića, Dačića i Šešelja, to znači da je "retardiran" kada od 5.8 miliona Srba ponovo bira izdajnike i pljačkaše jer "nema boljih"

Kod penzionera, poveća penzije onoj najvećoj grupi sa manje od 25000 din. tako što umanji onima sa većom penzijom. I dobije sigurne zahvalne glasače.

Znači oni koji su sa Vučićem opljačkali stanove do 2000. vredne desetine i stotine hiljada evra i dočepali se penzija kao komunistiki funkcioneri i birokrate,

ne glasaju za Vučića,

nego nesretnici koje su Vučić i "penzioneri sa smanjenim penzijama" pljačkali i opljačkali celog života, i čim im Vučić "poveća" za 200 dinara penziju glasaju za Vučića.
Preporuke:
3
5
31 sreda, 30 maj 2018 23:13
Seljak Bezemljaš3
Sistem je tražio da se svakog dana i svake godine proizvodi sve više.Da se zapošljava više.Da se gradi sve više hala......Već šezdesetih se znalo da je naš socijalizam jalov.
Sedamdesetih to nije znao onaj ko nije hteo da zna.
IMT je bio deo sistema.
Nije se razlikovao od drugih naših fabrika.
Nesposoban da izvozi prodavao je na domaćem tržištu ispod cene koštanja.

Svi su znali sve a gradili su ono što se danas zove virtuelna stvarnost.
Vlastodršci, profesori, umetnici, novinari, ekonomisti,direktori, pravnici, radnici,svi, svi..

Zašto i na sajtu IMTa, i sajtu "Koreni" i kod naučnih radova, i u novinskim napisima u listu "Danas"i "Vreme"i da ne nabrajam više stoji tih fantomskih 600 miliona.
Zato da odložimo odgovor na pitanje kakvi smo to stručnjaci i ljudi bili.
I zato da redom jedni druge kriminalizujemo.
Da tražimo "krivca".Jer ko "krivca" nađe,misli da je rešio sve teškoće.
A zbrka u glavi ostaje i nastavlja se konfabuliranje.
Preporuke:
3
4
32 četvrtak, 31 maj 2018 02:10
Radoznali
@ Seljak Bezemljaš

Čitam tvoj obiman i zanimljiv komentar. U vezi sa fabrikom-gigantom IMT, ako je proizvodnja 1988. god. bila 48000 komada traktora i priključne opreme, kome su prodavali tolike mašine? Da li je poljoprivreda imala tolike potrebe? Ili su to kupovali "neki", pa prodavali u izvozu? Tada je još bila SFRJ. Da li je već počelo sa "pljačkanjem" Srbije od strane drugih republika - država? A i te inflacije, svake godine, pa još trocifrene!? Kako je i ko odlučivao o potrebi i visini inflacije? Sve su to zanimljiva pitanja. Poznato je da su neke republike izašle iz Federacije kao bogate. Pišeš da se još 1960-tih znalo da je naš socijalizam "jalov". Ali, u tom "jalovom" socijalizmu, mi smo imali preduzeća koja su radila sa izvozom proizvoda. I preduzeća koja su radila u inostranstvu. Kako je odlučivano ko će raditi za domaće potrebe, a ko za izvoz? Možda je već tada planirano prelivanje prihoda iz jedne u drugu, buduću državu? Ili je Srbija žrtvovana da bi druge "države" napredovale?
Preporuke:
7
2
33 četvrtak, 31 maj 2018 05:48
Spiridon
@ Radoznali
Da li je već počelo sa "pljačkanjem" Srbije od strane drugih republika - država?...
Poznato je da su neke republike izašle iz Federacije kao bogate...
Ili je Srbija žrtvovana da bi druge "države" napredovale?

Evo sada će 30 godina od kako je rahmetli Sloba preko svojih udbaških medija pokrenuo taj lov na veštice iz drugih republika, koje su potkradale mučnu i žrtvovanu Srbiju da bi one napredovale, odnosno prođe 27 godina otkako njih više nema ali Srbija zato danas ima jednog Vučića i jedno veliko ništa, pošto je on valjda toliko veliki da zauzima sve u zemlji. Nemojte mi reći da su za sve ove godine opet neki drugi zli ljudi iz inostranstava krivi, za našu nesposobnost da proizvedemo i prodamo makar nešto, sem oružja koje smo inače prodavali i tada. Kako ono beše, slovenački konjušari, Fruktal sokovi a voće srpsko, ne kupujmo Tomi majonez, samo da se njih oslobodimo pa da nam svane a oni će da pocrkaju bez nas, bez naših sirovina i turista. I.....?!! I....!!?
Preporuke:
2
4
34 četvrtak, 31 maj 2018 05:57
Spiridon
@ Laik za politiku

Moj komentar, napisan juče, je bio reakcija na komentar "Nišlija" koji je ovaj naš pametni i promišljeni narod nazvao, u većini, retardiranim. Razume se da to nije istina


Sada sam zaista ostao bez teksta...!? Pametni i promišljeni narod koji voli Vučića, jer on kažeš ti em daje sto pedeset dinara penzionerima što imaju mala penzije, em nagradi ovu njegovu omladinu u kampanji sa po jednom črvenom, pa ko bi normalan više od toga mogao da poželi. Vidiš, kako da ti objasnim, dakle oni glupi i nepromišljeni narodi pošto su baš glupi, ne vide tu trenutnu korist, već gledaju malo širu sliku, tako da onda mi od naše silne pameti imamo Vučića, deca jednu črvenu jednokratno a penzioneri sto pedeset dindži svaki mesec i Bog bre da nas (pre)pametne vidi...
Preporuke:
2
5
35 četvrtak, 31 maj 2018 06:23
/
ZA SELJAKA bezemljasa/naravno i NAJVECEG........


IMT nije nista znao,pravio ispod kostanja,sram ga bilo i td i slicno.........


KAKAV JE FIAT DANAS-JEDAN JEDINI PUT VI/TI RECITE.........SAMO JEDNOM-JE LI TO EKONOMIJA DA TE JA SUBVENCIONIRAM,A DA TI NOSIS SVOJIM ITALIJANSKIM RADNICIMA VISAK


KAKO JE U TURSKOJ KOMPANIJI,KAKO JE U BENETONU BILO U ISTOM NISU


SAMO JEDNOM IMAJTE (INTELEKTUALNOG) POSTENJA



KOMUNIZAM JE MRTAV (osim u glavama pojedinih)


samo jedno isto 'tito,partija,prcija,musavi'......ajde nesto smisli bolje
Preporuke:
3
2
36 četvrtak, 31 maj 2018 06:40
/
-NAJVECI (prepoznaces se,usprkos svojoj skromnosti),opet tvoja/Vasa podmetanja o najgorima.........


1)zapamti(te),Vucic vodi drugosrbijansku politiku (Mali,Vessic,A.Joksimovic,npr.,Zorana,Ana,Vujovic MMF.......),slilo se u SNS pola DS (minimimum,cca)........


2)ceda ovako ne bi vodio evropolitiku,kosovo,rs,ekonomija,stednja..........

3)reganomika i tacerovstina kombinovana sa pinoceom/frankom,kakvu svet (pa i TI/vi NISU VIDELI)

pa cemu nezadovoljstvo i ako sve to podrzavaju nepismeni (kako,zasto,je 'jasno',jer su takvi)


Tvoja/vasa kritika nema vise 'utemeljenja',osim u dobacivanju (kako bi ti rekao 'preko plota')
Preporuke:
3
1
37 četvrtak, 31 maj 2018 06:57
/
I samo jos nesto:


Sve to sto vi prosipate kao najvece-150 i vise,cca mudrosti ......znaju se vec nekih 50 godina,SAMO.


Fadil Hadzic je snimio realan film o soc-ekonomiji,koju vi vulgarno prezentujete (pa se ni malo niste potrudili,a volite uciti,da nesto malo drugacije sagledate,dopunite).


Komunisticka ekonomija,sistem je bio utopija,ali je sve to mrtvo i kod nas i u svetu,a sta vi,hrabri,mudri,genijalni radite-guslate i dan-danas jedno-isto........

Zalosno je,ali i smesno kako su neki opsednuti decenijama.
Preporuke:
3
0
38 četvrtak, 31 maj 2018 08:57
/
-radoznali........


Hrvati su kukali kako dele sa Srbima zaradu od SVOG turizma (iako su prethodno zajednicki,SFRJ,gradili hotele-nekada i 400 u nekoliko godina),a 'mi',kako sve uzese Brozovi.....

Sada su i jedni i drugi srecni.....


Prvi u IRELAND,a drugi u SLOVAKIA........
Preporuke:
3
2
39 četvrtak, 31 maj 2018 09:28
Kolovrat
Ako je ovo sve kako je napisano, onda nema nade i trebalo bi prestati podržavati narod koji sam sebe gura u sve dublji očaj.

Šta očekivati od onih kojima je televizija konačno medijsko dostignuće. 33,2 odsto ne koristi internet, a 9,3 % "nekoliko puta nedeljno".

Baš me interesuje kako se to internet može koristiti "nekoliko puta nedeljno". To bi bilo slično kao kad bi rekli da idete u klozet nekoliko puta nedeljno ili pijete vodu isto toliko puta.

Dakle, suma sumarum, polovina stanovništva nema internet, i čini predivno izborno testo. Nema zime za Vučića, piši propalo. Neka on njima ostavi aerodrUm, biće sve ostalo u redu, sve drugo radi kako treba.

Ne bi da daju aerodrom, ali vole Vučića. Strašno, koliki nedostatak zdravog razuma. Strašno koliki stepen gluposti zbog nepovezivanja očiglednih činjenica da je Vučić=nesreća i GLAVNI otimač aerodroma. Stid me je i da pišem o tome, koliko je očigledno.

Vrhunac ludila je i većina za EU i većina za Rusiju. Nemam reči.
Preporuke:
2
4
40 četvrtak, 31 maj 2018 09:44
Spiridon
@ /

Pričaš o vremenu koje ne poznaješ, odnosno nisi ga lično doživeo ali si ubeđen da sve znaš o njemu, valjda iz priča i knjiga. Prema tome, Vučić vodi tipičnu titoističku politiku, samo si ti premlad da uvidiš fasinantne sličnosti između tog doba koje je iznedrilo prvo Slobu & 90-te a onda i ovo zlo danas. Sve te velike fabrike socijalizma državnog kapitalizma u SFRJ su radile upravo ovako kao što ti Seljak Bezemljaš priča i zato je sve i propalo. Ono što se desilo je Trocki odavno predvideo a to je da će "komunistički" aparattčici i državna birokratija na povratku u pravi kapitalizam iz degenerisane radničke države, da postanu nova buržoazija, eno ti Miškovića pogledaj mu biografiju. Problem svih problema je što su titoizam, staljinizam i svi ostali Vođa-izmi, stvarali veliku decu koja uvek traže novog oca, novog Vođu da ih vodi a da pri tome ne mogu da pobegnu iz svetonazora da članstvo u partiji vredi više od pet diploma...
P.S. Ja lično sam prezadovoljan, vas mi je žao...
Preporuke:
4
2
41 četvrtak, 31 maj 2018 10:43
/
Na Pinku gledam scene,explicitne (jasno,u duhu istrazivackog novinarstva sa profi izvestavanjem) kako se mlad,verovatno moderan,urban covek razracunava sa penzionerom,'koji je nesto dobacio njegovoj devojci' (Pink je objektivan,neutralan,informisan)......


Naravno,osudili su 'ne sme se uzimati pravda u svoje ruke',ali je relativizacija nasilja,zla zastrasujuca-zasluzili su/smo.......


To je tvoja matrica razmisljanja,ponasanja,to je Srbija danas,nasilnicka,fasisticka,agresivna-Vucic je najmanji problem tu.



SMRT FASIZMU..........


PINK leti prvi,cim se vratimo
Preporuke:
3
4
42 četvrtak, 31 maj 2018 12:51
Spiridon
@ /

Tja a ja sam vidiš dovoljno mator da se sećam vremena kada je tvoj ljubljeni maršal bio Vučić pre Vučića, odnosno mogu da uporedim to, kao i sve ono što se dešavalo u međuvremenu. Ono što vidim je da se ništa pod milim Bogom ne menja, sem novih Vođa i te neke nove jedine moguće paradigme koju on, njegovi satrapi i njegovi mediji nemilosrdno propagiraju. U prevodu sve mi znamo u sve se mi razumemo, uvek imamo najbolji mogući društveno-ekonomski sistem i najpametnijeg Vođu, i svako onaj ko se usudi da kaže drugačije je neprijatelj naroda, što samo kleveće i laže. Međutim i pored sve te silne pameti, vreme ide, život prolazi a Srbija izgleda sve gore, gore i gore...

P.S. Inače ovo istraživanje, sa sve tim šizofrenično sluđenim odgovorima i to tvoje SMRT FAŠIZMU, evo nas opet su dve strane jedne te iste medalje...
Preporuke:
3
2
43 četvrtak, 31 maj 2018 14:12
Marksista
Za Spiridona i još neke

Marksova XI Teza o Fojerbahu: - Filozofi su samo različito tumačili svet. A stvar je u tome da se on izmeni.
Preporuke:
5
1
44 četvrtak, 31 maj 2018 19:39
Spiridon
@ Marksista


Marksova XI Teza o Fojerbahu: - Filozofi su samo različito tumačili svet. A stvar je u tome da se on izmeni.


Ukoliko ti zaista misliš da ćeš u vremenu hipermodernosti i homo digitalisa nešto zaista da promeniš sa rečenicama iz marksističkog metanarativa o tome da svet treba izmeniti, onda se plašim da ne shvataš na prvom mestu svet oko sebe, odnosno da Marksova teorija više ne može da tvori neku novu socio-ekonomsku strukturu. To je tako iz prostog razloga što je taj svet koga treba menjati otišao negde dalje u međuvremenu i što su ti sa kojima bi ti zajedno da kao menjaš nešto, pretežno zagledani u neki od ekrana sveopšteg simulakruma gde je perpetualni spektakl postao (be)smisao svega. Kao što je uostalom tačno da bez poznavanja Marksa definitivno ne možeš nigde da kreneš, isto tako je još tačnije da ne možeš nigde više ni da stigneš, osim u neku svoju ličnu spoznaju...
Preporuke:
2
3
45 četvrtak, 31 maj 2018 20:50
Nemanja@Laiku za politiku
Aha,sad mi je jasno sa kim imam posla.Jedan malo naprdniji i obrazovaniji naprednjak(inace statisticka greska kod vas naprednjaka)koji po uzoru na svoje idole iz pecata i novog standarda svestan da ne moze da obrani ove danas na vlsti pa se zato vec sestu godinu bavi onima koji su bili na vlasti.Cuvena parola,jesmo mi losi i necemo se truditi da vam dokazemo da smo dobri,ali ovi zuti lopovi sto je to tek lose i niej valjalo.

Slazem se ja sa vama da oni nisu valjali,ali ono sto smo mi dobili sa vama je zuto preduzece +.Naravno da ne zaboravimo da svuda na lokalu,pa i kod mene u opstini je sve ono sto nije valjalo kod zutih preslo kdo vas naprednjaka,zato ja nebi bas pravio veliku razliku izmedju vas i njih.
Preporuke:
3
2
46 petak, 01 jun 2018 09:59
statistika "elita" protiv "južne pruge"
To stalno pominjanje "elite" koja je izgradila i zaslužna za "sve što imamo" i stalno traži priznanja ali pri tome i traži da nema nikakvu odgovornost za sve što nemamo, uz omalovažavanje "južne pruge" je "iznedrilo" ovu uporednu tabelu dva istraživanja NSPM. Beogradska "elita" najstariji i najmudriji heroji socijalističkog rada penzioneri (sa najvećim primanjima u Srbiji) protiv Niša

-------- "elita" - Niš
osnovna - 21.1 - 15.4
srednja- - 52.4 - 49.9
gimnazija 2.8 - 6.8
viša škola 5.3 - 8.4
fakultet- 18.4 - 19.5

Za koga ste glasali na predsedničkim izborima
Vučić 65.1 - 63.9

Upoređenje "reprezentativnog uzorka Beograda" sa Nišem je nemoguće jer posle ispitivanja javnog mnjenja od NSPM i rezultata beogradskih izbora, pokazalo se da +50% beogradžana ne daju istinite odgovore, na šta je upozoravalo uredništvo NSPM pred beogradske izbore na ničim izazvanu euforiju pojedinih opozicionih stranka u pogledu rezultata beogradskih izbora.
Preporuke:
3
1

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner