четвртак, 18. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Душан Петричић: Вучићева свест је таква да му не треба парламент и демократија; Политичари на власти за мене су нелегитимни, они нас вуку у фашизам

Kоментари (60) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 четвртак, 15 март 2018 11:52
evo kako
Како се догодило да се од Србије одвојише сви, и то главом без обзира побегоше, и Словенија, БиХ, Хрватска, Македонија и Црна Гора - нешто дебело није у реду са српским размишљањем, наводи. Ако желиш с неким да будеш, мораш нешто да уложиш, да му буде инспиративно да буде с тобом, а не да бежи главом без обзира, додаје.


Pa, lopov kad nekog pokrade, bezi. To je prirodno. Nema se vise sta uzeti, i lopov odlazi.

A jeste problem sa srpskim razmisljanjem, sto su toliko dugo trpeli lopove, i sada jos uvek hoce s tim istim barabama da budu prijatelji. Nek se nose u tri lepe njihove!
Препоруке:
121
16
2 четвртак, 15 март 2018 12:03
Београђанин
Смејем се Петричићев духовитим карикатурама, ценим храброст тог човека и његову хуманистичку свест, али се не слажем са шаблонским изједначавањем Милошевића са Вучићем.

Због једне 'мале' ствари: Милошевић је бранио ову земљу. Вучић је продаје.
Препоруке:
165
22
3 четвртак, 15 март 2018 12:13
Finis diletantske ili programirane "politike"
Ulazimo u zavrsnu fazu idiotske politike od devedesetih ili politike diktata koja se i dalje nastavlja.Neverovatno mi je da je neko zbog diletantizma devedesetih konfrotirao Srbiju sa drugim republikama ne prihvatajuci savez suverenih drzava,konfederaciju ili asimetricnu federaciju a kasnije i sa svetom.Ta politika je dovela do ratova,sankcija,hiperinflacije,pljcke stare devizne stetnje i novca za preporod Srbije,izvodjenja tenkova na vlastiti narod,prebijanja i ubijanja politickih protivnika,NATO bombardovanje...Da je i najbolje zeleo Srbiji a NIJE,NIJE smeo da dozvoli da Srbija bude oznacena kao "losi momci" i bas svi da budu protiv nas i da prodjemo golgotu u svakom smislu.Mudar drzavnik nebi dozvolio da njegova zemlja prodje sto smo mi prosli.NEVEROVATNO je da je to slucajno,zaista treba biti totalni politicki diletant sto je malo verovatno,verovatno americki bankar(zajedno sa Vukom i Seseljevima) je sproveo sto je trazeno od njega a tacku na to ce staviti engleski djak.
Препоруке:
31
97
4 четвртак, 15 март 2018 12:13
.Dobar karikaturista mora biti super pametan
Od Srbije pobegose i pametni Srbi .Izuzetno nepravedna drzava prema Srbima.Drzava koja radi protiv Srba.
Ucenjeni i neizivljeni degenerik, koji voli lignje, je tu drzavu jos vise ogadio svakom postenom Srbinu.
Препоруке:
96
11
5 четвртак, 15 март 2018 12:27
Finis diletantske ili programirane "politike"
Sta sad uciniti kad nas je politika devedesetih totalno unistila u politickom,ekonomskom,demografskom,moralnom,teritorijalnom...pogledu.Bombardovani smo 1999.g.i KIM je okupirano a 2016.g. aktuelna vlast je DOZVOLILA da NATO moze celom teritorijom Srbije da prolazi uz diplomatski imunitet za svoje vojnike.ZASTO smo onda bombardovani i izgubili DVADESET godina unistavanja drzave kad su oni svoj cilj ostvarili koji su imali pre 20.g.???Sad sta god uradimo je katastrofalno zbog pogresne politike devedesetih ako priznamo KiM katastrofa ako ne priznamo opet ce biti kako SAD hoce a posledice toga mozemo samo naslucivati.Nase uzdanje u Rusiju i Kinu je vrlo problematicno,cak i da hoce da nam pomognu,kako,kad smo okruzeni NATO zemljama.NEMOGU nam nikako pomoci i da hoce a i zasto bi se oni konfrotirali sa NATO zbog male zemlje.NISMO smeli dozvoliti sebi politiku konfrotacije sa YU republikama pa sa citavim svetom i sad se zaokruzuje ta pogubna politika Srbije koju vode od `90.g. SPS,SRS,SNS.
Препоруке:
24
79
6 четвртак, 15 март 2018 12:34
Мики
Finis diletantske ili programirane "politike"

Ulazimo u zavrsnu fazu idiotske politike od devedesetih ili politike diktata koja se i dalje nastavlja.Ta politika je dovela do ratova,sankcija,hiperinflacije.

Ко је изазвао те проблеме у Србији и Балкану ?? Ко је изазвао проблеме у Сирији, Либији, Ирак, Украјини ?? Ко прави проблеме са Северну Кореју и Русију ??
Препоруке:
94
9
7 четвртак, 15 март 2018 13:08
Miki botu
Srbija je izazvala probleme u SFRJ,NIJE smela dozvoliti sama protiv svih.Ako je koncept SAD bio razbijanje SFRJ trebali smo mudriju politiku voditi,ali tu ulogu loseg momka po nalogu CIJE je prihvatio tvoj Sloba.Da li neko moze NEGIRATI da su rezultati Slobine politike KATASROFALNI pa cak i da prihvatimo da su mu namere bile dobre???Milosevic,Tudjman i Alija su instalirani da rasture zemlju i da je opljackaju.Covek iz gluposti NEBI mogao naneti toliko stete Srbiji,da je trunku moralan povukao bi se iz politike i prepustio vodjenje zemlje nekom boljem.Oni koji su je "branili" devedesetih sad ce predati KiM.NE VREDI diskutovati sa ostrascenim ljudima,ili onima koji negiraju cinjenice kao i onima koji ne vide dalje od nosa,ne shvataju uzrocno posledicne veze.Srbija NIKAD nije imala GORE generacije kao unazad 30.g. ZALI boze sto su nasi stari ginuli za ovu zemlju a njihovi sledbenici se prodaju u rasponu od sendvica do milona i desetine miliona evra.Biolosku supstancu smo izgubili 1918.g.
Препоруке:
25
64
8 четвртак, 15 март 2018 13:08
раја
Слажем се са оним што је рекао о Вучићу. Али чим склизне у поређење са деведесетим ту дебело забрља. Те деведесете нису биле издајничке као ове после двехиљадите. Сви су после петоколонаши и квислинзи осим Коштунице који када је видео са којим олошем има посла дигао је руке. Овај садашњи квислинг је превазишао све раније.
Препоруке:
64
8
9 четвртак, 15 март 2018 13:09
докле год има живих дегенерисаних од Броза и криминализованих и дебилизованих од Милошевића не може да буде боље јер гласају за Вучића и Дачића
Београђанин
Због једне 'мале' ствари: Милошевић је бранио ову земљу. Вучић је продаје.

Коју "земљу" ?

Милошевић је почео своју политичку каријеру као изрод од Српског народа који се прикључио Брозовој окупаторској профитерскиј злочиначкој банди 1959 да би 31 годину касније растурио СКЈ и СФРЈ на 14. вандредном конгресу СКЈ који је сам сазвао јер га је ментално поремећена супруга убедила да полтрон и апратчик као што је био Милошевић "може да буде нови тито".

А ментално поремећени у Страдији дегенерисани окупацијом су у жалости за "оцем" Брозом прихватили неспособног апаратчика за новог "оца".

Никад од полтрона и апаратчика не може да постане човек па се то није десило ни са Милошевићем.

Вучић наставља директно тамо где је Милошевић стао, легализацијом издаје Косова и Метохије а онда наставља по Милошевићевом плану издаје, санџак, војвотина, тимочка крајина...
Препоруке:
30
42
10 четвртак, 15 март 2018 13:14
Okupacija NSPM
Bravo Dusane,NSPM su okupirali botovi SNS,SRS I SPS,pokusavaju minusima da pokazu da su vecina a u stvari su manjina,porazno je biti protiv svoje zemlje i naroda, to se zove veleizdaja.Hoce da dokusure svojom POGUBNOM politikom os `90.g.,koja je i dalje aktuelna, ovu zemlju i narod.
Препоруке:
42
23
11 четвртак, 15 март 2018 13:19
Pesimista
Gledao sam nastup karikaturiste na N1.Posle ovoga sasvim je jasno da na vise narednih izbora provropska i gradjanska opcija moze dobiti samo glasove onih Srba iz kruga dvojke koji se jako stide sto su Srbi.Manja dostupnost medijima im ide u prilog jer sa vecim brojem ovakvih nastupa nebi doobili nista.Inace,nisam uopste fan aktulne vlasti.
Препоруке:
46
13
12 четвртак, 15 март 2018 13:21
Dr Jova Raskovic, neuropsihijatar-dijagnoza
"Srbi su lud narod."Bravo Dusane.
Препоруке:
10
42
13 четвртак, 15 март 2018 13:48
Odgovor,раја
Devedesete su POGUBNE za Srbiju,tom politikom su konacno SVI Srbi u jednoj drzavi,Milosevic je americki covek uvaljen Srbiji da je rasturi.Sto se tice Kostunice on je NAJVECI krivac za propast 5.oktobra jer je HTEO kontinuitet sa prethodnom vlascu i NIJE dozvolio lustraciju,navodno da bi to bio politicki revansizam.NAJVECE ZLO Srbije u poslednjih TRIDESET godina su Milosevic,Seselj,Nikolic,AV,Vucic,Kostunica,NAJODGOVORNIJI su za propast ove zemlje i naroda koja i dalje propada zbog te politike,ta politika se i sada voidi.Tvrditi drugacije je ostrascenost,korist iz toga,ili nerazumevanja politike ni uzrocno posledicnih veza.
Препоруке:
15
36
14 четвртак, 15 март 2018 14:14
Пиштаљка@ Песимиста
Шта тебе друже СрБине мучи толико да пишеш којешта?
Само ти је грађанска Србија и круг двојке на памети.
Има аутошовинизма, али има и шовинизма, много више. Аутошовинизам је пре реакција на шовинизам, на злобу, на глупост, на примитивизам, на непросвећеност, на Карлобаг, Карловац и Вировитицу, на сто за један, на сечем руке Муслиманима, на оно што је претходило бомбардовању Косова - распитај се мало код поштених Албанаца, а о чему се такође ћути, јер није политички коректно да се о томе прича, као што некима Либија и Ирак нису политички коректни итд.
Какву би ти Србију него модерну, националну, демократску - грађанску?
Испада по теби да човек треба да се стиди ако се залаже за грађанску и демократску Србију, а не само за националну, да је то јерес.
Јер сви који не мисле као ти су издајници, па их сходно томе треба елиминисати из јавног живота баш као и Душана Петричића. Управо то ради овај режим.
А народ неће Курту за Мурту.
Препоруке:
17
33
15 четвртак, 15 март 2018 14:14
ja
Нисам склон да поверујем , како је господин Петричић наиван и да не зна о чему се суштински ради, па ми је чудан његов приступ "проблемима", политичким, демократским... или којим већ, у Србији. Немогуће је да "не капира" како су власти у Србији постављене , а нама су понудили изборе да то "верификујемо" односно легализујемо. Или да упростим, то што ми бирамо , неко је већ "пробрао"! Ко?
Препоруке:
38
4
16 четвртак, 15 март 2018 14:57
Јагодинац
Причајте шта год хоћете о деведесетим, али је НАРОД био јединствен у борби са 100 пута јачим непријатељима.
Само будале причају да су нас бомбардовали да би увели демократију.
Србине, Петричићу - пробудимо се.
Сви у бој, јединствено и не могу нам ништа.
На посао народе, засучи рукаве, стране инвестиције доносе нам само пелене за одрасле и губитак једног по једног дела територије.
Има ли имало памети у овој ојађеној Србији.
НАТО ће да уже и ушао је да чува своје инвестиције и Косово и Метохију од срба.
Отерајмо џукце у бриселску Лигњатуру
Препоруке:
32
4
17 четвртак, 15 март 2018 14:59
.
Свака критика Вичића која се не протеже и на оне који га подржавају, а то су запад и ЕУ, јесте кратковида и неморална.
Препоруке:
34
1
18 четвртак, 15 март 2018 15:02
Betelgeuse
Констатује да постоји једна ужасна отупљеност и умртвљеност у народу. То све су показали и ти гласови на београдским изборима, додаје.


Да није зато што народ И ЈЕСТЕ ТУП?

200-300 хиљада оних који су остали код куће "јер су сити свега", изгледа ипак живе добро?

Уз све вучићеве (стока се пише малим словом) украдене гласове, што непостојећих бирача, што циганије покупљене успут, тих 200.000 да је изашло и гласало ПРОТИВ, би било сасвим довољно да се криминалац скине с власти.

Овако, мора да констатујем да је далеко најглупља опција остати кући и тако "протестовати".
Резултат те "генијалне" замисли је ДИРЕКТАН глас за кримосе.

Или ја ипак превише тражим од оних који не добацују до имена Човек? За такве је изаћи на изборе једнако велик подухват као обичном човеку прескочити 2,45 м.

Биће да је ово друго. Не можеш од дебила ни тражити а ни очекивати да буде оно што није.
Препоруке:
18
7
19 четвртак, 15 март 2018 15:22
ivan3012
A kako bi bilo da se za promenu prestane sa idiotskom i potpuno besmislenom floskulom "krug dvojke".Da li to znaci da je stanovnistvo tog dela Beograda vec po definiciji izdajnicko? Jel to neki izdajnicko lopovski rezidencijalni rezervat? A da li je nekom ko olako poteze ovu besmislicu palo na pamet da tu zivi mahom stariji,kulturniji i obrazovaniji svet,koji je najvise opljackan od strane lopovcina na vlasti..Da li je poznata cinjenica da u tom famoznom "krugu dvojke" bitange koje su uzurpirale vlast nikada nisu dobile izbore,pa ni sada u ovim poslednjim izborima?
A da su oni sa periferije i prigradskih naselja u oko 70-90 procenata dali svoje glasove lopovima.Sto je i razumljivo s obzirom na mentalni sklop i opsteobrazovni i kulturni nivo date populacije.Ili se pak radi o starom pravilu da hiljadu puta ponovljena laz-postaje istina? ...Javljaju cuvari dalekih granica..Sve vise je varvara ,a sve manje Rimljana..
Препоруке:
20
10
20 четвртак, 15 март 2018 15:23
ko te pita za izbore ti samo reci - pobediće "naši"
Jeste, najviše je onih koji su se povukli u svoje stanove i čekaju da sve prođe. Većina tih ljudi koji su se povukli su pokušali da stvari menjaju i digli ruke kada su shvatili da ne ide i da nemaju podršku ni prijatelja, ni poznanika, ni kolega, ni saboraca, ni javnih radnika, ni sugrađana.
Drugim rečima, ljudi su se većinom predali, ustuknuli pred ološem koji je brojčano u velikoj manjini, ali u vladajućoj većini. Čega se pametan stidi, vlast se ponosi. To je tajna uspeha.
Препоруке:
17
5
21 четвртак, 15 март 2018 15:23
Slavomir Srpski
Kada saznah da marsal voli lignje, odmah sam odlucio i da ih ja zavolem svim srcem. I to ne od juce vec od prek-juce.

Lista za Beograd: Volemo Beograd ali volemo i lignje.

Ko to ne kaze, klevece i laze!

Aferim. Lignje cemo opet jesti na svecanom rucku povodom 25 maja.
Препоруке:
18
3
22 четвртак, 15 март 2018 15:29
što jes jes
Сматра да "један део тих који мешетаре и воде ову политику" врло јасно показује да жели повратак у деведесете, јер се добро сналазе у тим водама, и имају озбиљну материјалну корист од тога.
Препоруке:
8
4
23 четвртак, 15 март 2018 15:38
Slavomir Srpski (2)
Уз маршала Acu,
јуначкога сина,
нас неће ни пакао смест'!

Ми дижемо чело,
Ми крочимо смјело
и чврсто стискамо пест!

Род прастари сви смо,
а Готи ми нисмо.
Славенства смо древнога чест.

Тко друкчије каже,
клевеће и лаже,
нашу ће осјетит пест!


Posle izjedenih liganja moracemo da grakcemo veselo:

Mi smo Acini, Aco je nas
Mi smo Acini, Aco je nas

Jos jace i jace... moze se posle izjedenih liganja..Zar ne?
Препоруке:
11
3
24 четвртак, 15 март 2018 15:46
@Tebi
Ona ista služba koja bira sve kadrove od 1945. godine do danas i koja odlučuje ko može poštenim radom biti nosilac neke javne funkcije, a ko nikad to ne može postati. Škola za agente i podobne radi 24 sata na dan, a trenutno je u rukama jednog koji isto toliko radi rukovođen protestanskom etikom.
Ako posle godina poštenog rada u bilo kojoj oblasti javnog života ne možeš da dobiješ šansu, a kamoli da je iskoristiš, onda je takvo društvo sigurno sve drugo samo ne demokratsko. Takvo društvo jeste fašisoidno.
Препоруке:
13
4
25 четвртак, 15 март 2018 15:58
Coki
Nikakvi karikaturisti, teoreticari, analiticari, komentari, nista to ne pomaze... nego samo konkretno, motku u ruke pa uhvatiti bitange... proglasiti vanredno stanje i okupaciju dok se ne pohvataju od oktobra 2000 ... napuniti rudnike i kamenolome ...do tada vojna uprava i vojni preki sud...
Препоруке:
11
5
26 четвртак, 15 март 2018 16:11
Спиридон
@ Пиштаљка

Испада по теби да човек треба да се стиди ако се залаже за грађанску и демократску Србију, а не само за националну, да је то јерес


Чисто сумњам, са обзиром на развој догађаја, да ћемо у неко догледно време изаћи из те матрице титоистичког једноумља, где свако онај ко другачије каже, клевеће и издајнички лаже. Не можеш ти било шта објаснити људима који цео свој живот живе у том калупу, где се само мутира из једног једноумља ка оном другом. Цео свој живот гледам једну те исту причу, само са другим лошим глумцима, другови и другарице непријатељи социјализма нам потурају клипове у точкове, браћо и сестре само срБска вера и срБска држава, даме и господо ЕУ нема алтернативу, са све тим убогим несретницима који тако трчакарају около верујући слепо час у једно а онда за пет дана у нешто сасвим друго. У суштини једна једина константа за све ове године је да имају ти неки издајници и да има тај неки једини исправан пут, све остало је променљива категорија...
Препоруке:
10
9
27 четвртак, 15 март 2018 16:20
Ljimun
Gospodin sa lignjama???
To nije gospodin,to je Lignjoslav!
Препоруке:
13
1
28 четвртак, 15 март 2018 16:35
samo miloševićeve budale pričaju da su nas bombardovali zbog "demokratije" a ne zbog Miloševića
Јагодинац
Причајте шта год хоћете о деведесетим, али је НАРОД био јединствен у борби са 100 пута јачим непријатељима.
Само будале причају да су нас бомбардовали да би увели демократију.
Narod niko ništa nije ni pitao, a samo su mentalno poremećeni bili i sada su sretni što je uništena zemlja i izginuli ljudi, zbog dvoje poremećenih diktatora.

Toliko je narod bio "jedinstven" da su svi jedva dočekali kapitulaciju i predaju Kosova i Metohije sa oduševljenjem i glasaju ponovo za izdajnike Vučića Dačića i Šešelja a izdajniku Miloševiću "dižu" spomenik gluposti i poremećenosti

Samo budale govore da nas nisu bombardovale zbog Miloševića, koji je namerno izazvao NATO zločince da nas bombarduju da bi ostao na vlasti.

Isto kao što su Brozovi zločinci izazivali naciste da ubijaju Srbe 100za1 Milošević je žrtvovao vojnike, policiju, građane, žene i decu, da bi kapitulacijom u Kumanovu 9.juna 1999. dao više nego što je traženo u Dejtonu 1995 i Rambujeu 199
Препоруке:
12
22
29 четвртак, 15 март 2018 16:54
BB
@ Finis diletantske ili programirane "politike"
Čestitke za komentar!!!
Dobio si mnogo dislajkova jer si izneo suštu istinu. A istina ume i te kako da boli!...
Препоруке:
8
16
30 четвртак, 15 март 2018 17:05
раја
Неки коментатори величају пети октобар, жале за лустрацијом, набрајају издајнике све по реду само у том списку никада не помену Ђинђића, Тадића, што занчи да су из клана отпораша. А тај отпор је велико зло и пета колона која је радила по инструкцијам ташњих и садашњх наших непријатеља. Вучић је наставио где је Тадић стао само још жешће.
Препоруке:
36
4
31 четвртак, 15 март 2018 17:13
сизиф
Како се догодило да се од Србије одвојише сви, и то главом без обзира побегоше, и Словенија, БиХ, Хрватска, Македонија и Црна Гора - нешто дебело није у реду са српским размишљањем

Језива је мржња Југословена према нижој раси.

1945. је решавано национално питање у Југославији. Право на самоопредељење је добило и 1.400.000 Словенаца, 900.000 Бошњака, 800.000 Македонаца, 400.000 Црногораца. 1.900.000 Срба преко Дрине и званично је проглашено нижом расом, огромне српске територије подељене између хрватске и бошњачке државе, а становништво предвиђено за елиминацију.

Да су Срби, Хрвати и Бошњаци нормално разграничени, уз поштовање каквог-таквог реципроцитета, били би у прилици да на сличан начин и у сличној мери буду заинтересовани или незаинтересовани за Југославију. Тако би сви југословенски народи, са решеним националним питањем, могли мирно и равноправно да преговарају о степену децентрализације или дисолуцији, руководећи се можда првенствено економском логиком.
Препоруке:
19
7
32 четвртак, 15 март 2018 17:24
informer(feljton)
Lignje na sto i jedan način.
Препоруке:
4
3
33 четвртак, 15 март 2018 17:58
Петар
Слажем се са свим негативним што је речено у тексту и коментарима, али господо оно зло што влада западним светом је произвело и одржава ово зло које је у Србији. То западно зло је дошло са шестим октобром 2000. године.
Можете ви излазити на изборе колико хоћете и гласати колико хоћете, наша демократија је само слика западне демократије. Није проблем запада да ли се краде на изборима, ако њихови краду. Ако у САД не постоји слобода штампе зашто би постојала у Србији.
Није западу проблем што просечан становник Србије живи са 352 динара дневно, него је проблем што воли Русију.
Препоруке:
17
3
34 четвртак, 15 март 2018 18:01
Петер РВ
Не знам зашто се фашизам сматра као неко зло (заовсташтина тито-религије?) у поређењу на ово што влада у Србији.
Препоруке:
9
8
35 четвртак, 15 март 2018 18:44
Gresite Dusane
AV nema svest.
Препоруке:
10
2
36 четвртак, 15 март 2018 19:16
Odgovor Raja
Djindjic nije bio izdajnik,ubili su ga stranci upravo zbog KiM,pogledajte na Youtube njegove poslednje intervjue.Tadic je bio pogresan covek na pravom mestu,cak ni on nije hteo da potpise briselski sporazum i zato ga je smenio Brisel i Merkelova.Sto se tice 5.oktobra trebao je da bude susta suprotnost Miloseviceve pogubne politike ali to NIJE dozvolio Kostunica koji je vise napadao Djindjica koji ga je i doveo na vlast jer pre toga DSS je bila minorna strancica.Da li su ljudi zaboravili rezultate Miloseviceve politike,ratovi,sankcije,hiperinflacija,prazni rafovi,gorivo u kanticama,penzionerima zakinute penzije,plate 10DM,penzije 2-3DM,izveo je tenkove na vlastite gradjane 9.3.1991,progon,premlacivanje i ubistva politickih protivnika,svakodnevna ubistva,nastanak prvih tajkuna Karica i Miskovica,sin mu zaradio prvi milion noseci gajbice voca u Grockoj,sankcije kad je unistena srpska privreda za sva vremena,NATO bombardovanje... JEL` OVO ISTINA ILI IZMISLJAM?!To je Slobina politika,uzas!
Препоруке:
9
13
37 четвртак, 15 март 2018 19:21
А конто BB i Finiš diletantske...
Нама је овде до морала и патриотизма. Ваш дефетизам и капитулантство пред Великим братом је национална брука и срамота.
Препоруке:
14
6
38 четвртак, 15 март 2018 20:04
Mihaljevac
E, svaka čast zemljače! Nit šta dodati, nit oduzeti.
Препоруке:
3
6
39 четвртак, 15 март 2018 20:08
@Finis diletantske...
Svaki normalan covek koji je ziveo tih 90-tih godina zna da je srpska drzava bila napadnuta od Zapada jer je Rusija klecala pod pijancem Jelcinom, pricati danas bajke o krivici Milosevica i naroda je besmisleno i ne sluzi istini.
Ako je smetao Milosevic kako to da nas i dalje jasu i prete, nije vazno sto je Vucic servilan.
Zasto lazete same sebe?
Srbija nikome nije pretila vec je bila napadnuta, nije vazno ko je bio na vlasti. Mozete li to da utuvite sebi u glavu a ne da prosipate i dalje otrovne lazi!?
Препоруке:
11
5
40 четвртак, 15 март 2018 20:15
раја
Odgovor raja-Немате потребе да објашњавате ја не знам шта је било пре сто година али то време и догађаји о којима пишете добро познајем, ствар је само како ко хоће да их види. Није велиш био издајник, а гледао сам на ТВ Скај њуз како са тадашњим канцеларом тапшућ један друго када је трајало бмбардовање Ђинђић позива да се не прекида јер Милошевић није зрео за пад.
Препоруке:
14
2
41 четвртак, 15 март 2018 21:00
Odgovor -@Finis diletantske..
Srbija nije bila napadnuta od drugih republika vec su gradjani Srbije mobilisani cesto i prinudno da ratuju po drugim republikama uz nesto dobrovoljaca.Zasto je veliki vodja dozvolio da budemo oznaceni kao "losi momci"?Vodja je projekat CIJE a navodni patriota.Zasto je veliki vodja dozvolio da tada NAJACA vojna armada napadne njegovu slabasnu zemlju?Zasto je vodja opljackao staru deviznu stednju?Zasto je vodja opljackao novac za privredni preporod Srbije?zasto je vodja dozvolio stvaranje prvih tajkuna Karica i Miskovica?Zasto je vodja dozvolio Dafinu i Jezdu iako je znao o cemu se radi i oni su finansirali ratove?Zasto je vodja dozvolio NAMESTENU hiperinglaciju gde se pljacka VECINA u korist manjine?Zasto je vodja dozvolio progon i ubistva politickih protivnika pa i najvisih drzavnih funkcionera?Zasto su bas svi bili protiv nas?Da li od gajbica sto mu je nosio sin vodjina zena je kupila vilu u Moskvi,za obican zivot u moskvi treba 2000$ mesecno?Vi obmanjujete ili nerazumete sta je bilo
Препоруке:
4
10
42 четвртак, 15 март 2018 21:07
Kонобар
Душан Петричић српски интелектуалац.

Либерални интелектуалци у Србији раде за империју.
Препоруке:
17
3
43 четвртак, 15 март 2018 21:37
Pesimista @Pistaljka
Jedan uman covjek je rekao:Ako neku misao objektivno mozes da izrazis sa pet recenica,uvijek je bolje napisati cetiri nego sest.
Препоруке:
7
2
44 четвртак, 15 март 2018 21:47
odgovor,четвртак, BB i Finiš diletantske...
NAMA je do morala i patriotizma a ne do "patriotizma" koji je UNISTIO Srbiju i gradjane Srbije i doveo nas na ivicu opstanka.Mi smo iskompleksiran MALI narod koji ne shvata sadasnji svet.NIJE na nama da se konfrotiramo sa velikim silama vec da nadjemo mirno mesto pod suncem za ovu napacenu zemlju.Krive Drine mi NIKAD necemo ispraviti,samo ce mo dobiti po nosu,nek to rade velike zemlje jer nas niko nista i ne pita niti imamo ikakav uticaj na svetsku politiku.Jako smo lose prolazili kroz istoriju,da smo bili pametniji sad bi nas bilo nekoliko puta vise.Ovakvim "patriotizmom" od devedesetih ako nastavimo nestacemo kao drzava.Da li je neko toliki utopista da ce se Rusija i Kina sukobiti sa NATO zbog nas???!!!I da hoce da nam pomognu NIJE izvodljivo jer smo okruzeni NATO zemljama.NIJE defetizam spasiti,od onoga sto je preostalo, drzavu i narod od nestanka.Ako je ovo sada moral,zasto smo tu gde jesmo u politickom,ekonomskom,moralnom,demografskom...smislu.Mi smo razorena zemlja od `90.g.
Препоруке:
3
9
45 четвртак, 15 март 2018 22:46
Onako usput
Ma pusti te kritike režima. Što se više kritikuje, režim postaje sve nervozniji, a to može da mu škodi zdravlju. Kaži ti nama Dušane zašto nema tvojih karikatura na naslovnoj strani Politike u nedelju?
Препоруке:
6
4
46 четвртак, 15 март 2018 22:54
без-на-дно
Погледајте досадашње коментаре!

Ето, то је Србија, чак - она патриотска.

Мноштво неслагања, сучељених и супротстављених мишљења, дијаметрално различитих, непомирљивих и наоштрених једних на друге, латиница и ћирилица, комунизам и демократија, Милошевић и Ђинђић, националисти и либерали, све рогови у врећи, ни око чега нема сагласности.

Одлична маса за мешење. Вучић то добро зна.
Препоруке:
7
4
47 четвртак, 15 март 2018 23:07
100
"Bašibozluk, bagra i brabonjci ustali da obnove Dušanovo carstvo. Srbi su samo protiv onoga tko bi htio da ih makar malo opameti, a oduševljeno kliču svakome tko ih još više zaglupljuje, unazađuje i unesrećuje", riječi su nekad slavljenog partizana Koče Popovića.
Препоруке:
6
7
48 четвртак, 15 март 2018 23:55
ел србињо
Како се догодило да се од Србије одвојише сви, и то главом без обзира побегоше, и Словенија, БиХ, Хрватска, Македонија и Црна Гора - нешто дебело није у реду са српским размишљањем, наводи. Ако желиш с неким да будеш, мораш нешто да уложиш, да му буде инспиративно да буде с тобом, а не да бежи главом без обзира, додаје.

а шта је тај други уложио да би нама било инспиративно да будемо с њим? испаде да смо ми њима нешто дужни. аутошовинизам са дна каце.
Препоруке:
11
3
49 четвртак, 15 март 2018 23:57
ДДТ
Ако је овом народу г-дин С.Милошевић српски херој, зашто им онда не одговара г-дин А.Вучић (министар у влади г-дина Милошевића) као председник државе?
Препоруке:
4
5
50 петак, 16 март 2018 00:53
Ђорђе
"Додаје и да један сегмент овог народа то жели, јер прихвата све што му се сервира преко медија, да други није свестан тога, а да се трећи повукао, склонио се у своје станове и чека да све прође." - Ово треће је најбоље. Да ли знате како полиција понекад решава проблеме с криминалцима? Једноставно их пусти да се сами поубијају. Нешто слично је народу једина нада. Нека се сви ти ликови који имају намеру да оробе ову државу, да је покраду, да је вуку надоле итд. лепо посвађају међусобно. Сви ти алави ликови - међусобно идентични - који су дошли с истим намерама у ту власт или се пришљамчили власти... кад их већ толико није срамота... нека једноставно једни другима онемогуће планове. Ето. Верујте, то су ствари које су потврђене много пута. Сад кад мисле да су јако моћни... То је то. Само их пустите. Овако кад их нападате дајете им неки трип да се они боре с некима тамо и уједињују се. Јок. Што бисте их ојачавали? Само их пустите и посвађаће се сами. Кад их нападате збијају редове.
Препоруке:
3
3
51 петак, 16 март 2018 01:29
Milan Savić
Jedan od razloga što ponovo potonusmo u devedesete, u smislu obesmišljavanja institucija države, medijskog mraka, arogancije i alavosti režima, leži u tome što se nova vlast, ona koja je došla oktobra 2000., pokazala slična srušenom režimu. Opet dođoše nestručni na važne položaje (Čeda J. - možda prvi posao u životu - podpretsednik republičke vlade!?!); opet zapošljavanje preko stranke (doduše, sad preko druge stranke); opet namešteni tenderi...
Najzad, kao uvod u dolazak na vlast preobraćenih radikala - razočaranje Tadićem.
Препоруке:
9
4
52 петак, 16 март 2018 02:11
Banditski brlog
@Đorđe
Само их пустите и посвађаће се сами.

Ovde si se nalupao za sve pare!
Ništa čvršće ne povezuje ljude nego učešće u zajedničkom kriminalu i zločinu. I zato oni nikada neće udariti jedni na druge!...
Препоруке:
5
0
53 петак, 16 март 2018 02:26
NW
@Finis diletantske...
Svaki normalan covek koji je ziveo tih 90-tih godina zna da je srpska drzava bila napadnuta od Zapada


Lupetaš kao otvoren prozor na promaji.
Devedesetih godina osnovna vojna strategija Srba bila je: "mi ćemo da osvojimo teritorije, pa ako nas neko napadne - proglasićemo ga agresorom"!
Препоруке:
1
6
54 петак, 16 март 2018 02:54
Боба
Вучић је огроман проблем али су највећи проблем ови који мисле да постоје неке 'европске вредности'.
Највећа од тих вредности је био колонијализам па нацизам и фашизам а сада глобализам који је мекша варијанта истих.
Они који нису научили ништа из историје и не схватају да је Европа крвавим траговима оставила у историји милионе мртвих а сада оставља милионе гладних и преварених. Ништа се они нису променили нити се могу променити, само су схватили да се најбоље други потчињавају лажима и преварама.
Зато је свако дружење са њима беспредметно и погубно, од њих се не треба надати ничему и треба их држати на пристојном растојању поткрепљеном историјским савезницима који нису на западу већ на истоку и југу то не само Русија већ и све слободољубиве земље које би да не буду више ни робовске ни технолошке колоније уз помоћ отуђене касте сопствених лопова и властодржаца. Ови на власти су само научили да врте исту жваку као и претходници им са истим погубним резултатом али сировијом базом.
Препоруке:
7
2
55 петак, 16 март 2018 08:54
АМ
Последњи пасус је веома индикативан. Петричић и Вучић су сличнији него што би то Петричић хтео да призна. Наиме, и једном и другом не ваља народ: "...нешто дебело није у реду са српским размишљањем."
Потом, ако су сви побегли од Срба како то да се после нису међусобно удружили? Колико ћемо чекати још на заједничку државу Хрвата и Словенаца? Да ли се и Чехословачка распала због неинспиративних Срба?
Више цртања, мање приче г. Петричићу. Не кварите нам успомене на све књиге које сте илустровали а на којима смо одрастали.
Препоруке:
9
3
56 петак, 16 март 2018 10:15
Pesimista @ Boba
Potpisujm od prve do poslednje rijeci.Bolji komentar nisam odavno,odavno procitao.Sve cestitke.
Препоруке:
2
1
57 петак, 16 март 2018 12:11
@banditski brlog
Не могу ја да се истерује сад око тога, али ја мислим да апетити увек расту код таквих људи. Онда то доводи до свађа, превара, завијања ножа у леђа итд.
Препоруке:
0
1
58 петак, 16 март 2018 12:45
@odgovor
Sve ste vi to lepo napisali, ali ovde se igra na kvantitet i na mišiće. Ispravljaju se krive reke, koje se nikad ispraviti neće, niti je naš posao da ih ispravimo, već da razumemo stvarnost i da sačuvamo naš narod i našu državu. Teraju po starom ko pokvaren gramofon. Ako nisu glupi pa ne shvataju gde nam je mesto i zbog čega sve, a što ste vi objasnili, onda su pokvareni. Biće da su se debelo ugradili u razne strateške fondove, baš kao i njihovi ljuti protivnici, samo su im gazde druge.
Zato se narod uobrazio pa neće da glasa.
Препоруке:
2
0
59 петак, 16 март 2018 13:17
Бандитски брлог
@Boba

највећи проблем су ови који мисле да постоје неке 'европске вредности"...


Наравно да постоје европске вредности! земље ЕУ су већином цивилизацијски и правно уређене и економски просперитетне државе. О томе нажалост довољно говори податак да из Србије у те земље масовно одлазе млади...

Мој става: ЕУ - да ! Али не по сваку цену. Прецизније, не по цену одрицања од Косова!
Препоруке:
2
1
60 петак, 16 март 2018 14:18
АМ
@Бандитски брлог

Најдража европска вредност је - ЕУ подршка Вучићу.
Препоруке:
2
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер