Не желим проблеме али Грделичка клисура је ваистину проблематичан простор са аспекта статике тла. Шта ће бити ако се земља затресе? Мислим да ће се у оквиру превентиве увек на овом простору морати држати интервентна грађевинска јединица, која ће "за трен ока" санирати одрон и тим омогућити даље одвијање саобраћаја. У случају пролаза НАТО јединица, не морају да журе.
Препоруке:
29
0
3
среда, 14 март 2018 16:30
...
Да не беше овако стручног објашњења Коридора о тешкоћама не бих знао да је Грделичка клисура најтеже место на свету за изградњу аутопута. какви Алпи, јапанска острва, кинеске провинције, итд. итд...
А шта би тек било да тако стручне фирме, попут ове Бугарске, не граде аутопут... Или да радове не координише наш Бабић... Или да трасу, не дај Боже, није лично цртао Вучић???
Препоруке:
46
1
4
среда, 14 март 2018 16:42
драго_ца
Наводе да у овом моменту разлог дестабилизације није могуће утврдити...
Пре 40 година Срби су 2 пута преградили Дунав а сада од Бугара уче како туцати камен?!
Препоруке:
25
0
8
среда, 14 март 2018 17:43
Тек ће се срушити
Ако прођу Нато тенкови???Бог не прашта издају.
Препоруке:
17
0
9
среда, 14 март 2018 18:24
узрок проблема
Где год је Зорана Михајловић "министар" увек има "проблема".
Док је била министар енергетике и заштите животне средине, због неочишћених канала за наводњавање и одводњавање (док је она дивљала по депонијама у Београду) имали смо катастрофалну сушу 2013 и поплаве 2014 када је не само направила "српско море" од рудокопова, него је укупна штета била +4 милијарде евра јер смо и ове зиме увозили струју због нанете штете енергетици пре 4 године.
Обзиром да се све "инвестиције" реализују тако што се ангажују пљачкашки извођачи радова који су у дилу са напредњацима, зашто је чудно да су радови изведени пацерски и дилетантски.
Препоруке:
21
0
10
среда, 14 март 2018 19:20
Deda Mile ima farmu
Kako bre oni ljudi izgradiše tunele ispod Lamanša i kroz Alpe? Da li su i njima Bugari Siniše Malog bili izvođači?
Препоруке:
23
0
11
среда, 14 март 2018 20:10
B@lkanski špijun digitalizavani
Baš zanimljiva terminologija ovih stručnjaka iz Koridora Srbije, znači nije se srušio potporni zid nego se destabilizovao. Sad mi je tek jasno zašto policija već treću godinu ne može da nađe one koji su rušili u Savamali. Trebali su da traže one koji su destabilizovali zgrade bagerom.
Препоруке:
30
0
12
среда, 14 март 2018 22:05
Хау јес ноу
"разлог дестабилизације"?
дебилизација
Препоруке:
10
0
13
среда, 14 март 2018 22:48
student
Direktor koridora treba da kaze ko sve gradi ovaj koridor? Ko je glavni izvodjac, a ko podizvodjac? Ovi sto dizu hotele na Suvom rudistu na Kopaoniku, grade i puteve, pa i koridor...
Da li svi izvodjaci imaju licencu? Ako imaju onda trebacda snose odgovornost. A ako nemaju onda direktor "vazduplohov" treba da snosi odgovornost zajedno sa cenjenim ministrom gradjevine!
А шта би тек било да тако стручне фирме, попут ове Бугарске, не граде аутопут... Или да радове не координише наш Бабић... Или да трасу, не дај Боже, није лично цртао Вучић???
Да нису можда марсовци?
koridorski autoputevi podnovljene
SNS Gospodze Ministarke, dr!
Док је била министар енергетике и заштите животне средине, због неочишћених канала за наводњавање и одводњавање (док је она дивљала по депонијама у Београду) имали смо катастрофалну сушу 2013 и поплаве 2014 када је не само направила "српско море" од рудокопова, него је укупна штета била +4 милијарде евра јер смо и ове зиме увозили струју због нанете штете енергетици пре 4 године.
Обзиром да се све "инвестиције" реализују тако што се ангажују пљачкашки извођачи радова који су у дилу са напредњацима, зашто је чудно да су радови изведени пацерски и дилетантски.
дебилизација
Da li svi izvodjaci imaju licencu? Ako imaju onda trebacda snose odgovornost. A ako nemaju onda direktor "vazduplohov" treba da snosi odgovornost zajedno sa cenjenim ministrom gradjevine!