Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Dosta „kmečanja“ - pređite na efikasna dela kada je reč o natalitetu

Komentari (47) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 nedelja, 25 februar 2018 16:14
Nislija
Bravo. Sve tacno i u srz.
Preporuke:
53
5
2 nedelja, 25 februar 2018 17:39
Srba
Na žalost, Marija nije smela, iz više razloga, da iskaže suštinu problema. Problem Srbije je to što se rađa malo Srba, a ne što se rađa malo građana Srbije. Bez namere da ikoga vređam, Srbija neće biti uništena ako se smanji broj drugih naroda u njoj, već ako se smanji broj Srba. Ako ne bude bilo Srba, na njihovo će mesto doći pripadnici nekih drugih naroda. To nije loše samo po sebi, niti je to loše za ljudski rod. Problem za Srbe je u tome što će se državi Srbiji tada promeniti ime, i Srbi će biti manjina u toj državi. Šta iz toga sledi trebalo bi da svakome bude jasno.
Preporuke:
74
3
3 nedelja, 25 februar 2018 17:43
penzioner Cviko
"Na mlađima svet ostaje", naravno ako stariji dozvole. Prema tome svi stariji, potrudite se da mladima ne pravite prepreke, društvo neprijatnosti već društvo prijatnosti. Tašte i svekrve te ostala rodbino, ne mešajte se u ničiji brak. Niste pozvani za tako nešto a vaš samopoziv je vređanje mladenaca. Setite se da ste na venčanjima mladencima poželeli lepu budućnost. To vam ne daje pravo da se mešate već obavezu da se ne mešate u brak koji je krenuo svojim putem. Šta će mladenci na svom putu da dožive, lepu starost ili "brodolom" pre svega zavisi i od njih. Pre stupanja u brak, dobro sve proverite. Biti tvrdoglav u svakom trenutku je opasno. To vodi ka brodolomu. A ako se rode deca, ona stradaju prva i ceo život nose pečat tog brodoloma. Veština življenja je u popuštanju. U dobroj vezi uvek neko mora biti magarac. Potrudite se da vam partner u žrtvi zbog vašeg stava ne dolazi u takvu situaciju. A i država bi morala da stvara bolje uslove. Ona to nažalost radi deklarativno. Menjajmo političare ..
Preporuke:
35
4
4 nedelja, 25 februar 2018 17:58
.
.Marija Janušević: Nizak natalitet, visoka stopa mortaliteta, siromaštvo i emigracija su najveći problem u našoj drža...


Emigracija će tek da postane strahovit problem, enormnog bežanja iz Republike Srbije u bogate države Evropske unije, nakon 2025 odnosno kad Republika Srbija uđe u Evropsku uniju a zbog posebnih veza sa Republikom Srpskom i nju će iseliti. Mislim da će do 2040 godine iz Srbije iseliti 2 miliona ljudi a iz Srpske 500 hiljada ljudi.
Preporuke:
35
3
5 nedelja, 25 februar 2018 20:45
Kako nekoga naterati da rađa?
. Marija Janjušević
nedelja, 25. februar 2018.
Srbija ne sme da dozvoli da 2018. bude treća godina zaredom u kojoj se ponavlja jeziva činjenica da se rodilo najmanje beba u poslednjih 100 godina.


Kako, kada ljudi više ne veruju u onu "da svako dete ima svoju nafaku"?
Nema više toga nema istinske vere " da svako dete bog hrani", a nema ni egzistencijalne bezbednosti, nema zaposlenja, nema rešenog stambenog pitanja i nema dece, nema, pa nema i neće pod takvim okolnostima biti "treća godinba za redom", biće i deseta, petnaesta, dvadeseta, trideseta, pedeseta, stota godiba za redom, pa ko ostane i ako ostane.
Preporuke:
21
1
6 nedelja, 25 februar 2018 21:51
Majstor Bob
Slavica Đukić Dejanović je primer teškog zla koje je zadesilo ovu zemlju. Nesposobna, neznalica, debilasta. Evo šta se desilo pre koliko godina: mnogi građani ove nesrećne zemllje (i ja među njima) su dobili poziv za vakcinaciju protiv tetanusa. Na pozivu, uredno su i sve pretnje ako se ne odazovete, kazne, pare, zatvor. Elem, treba primiti 4 vakcine u određenom periodu, itd. Dakle, taj proces je prekinut pre dobijanja 4. vakcine i sve je palo u vodu. Tad je Slavica bila ministarka zdravlja. Kakav li je ona lekar, takva glupa i nesposobna? Takva .... nam i dalje kroje politiku?
Preporuke:
46
1
7 nedelja, 25 februar 2018 22:51
ko je bezgrešan, neka prvi baci kamen
Licemerno je od predstavnice dveri da piše tekstove o natalitetu i propasti, kada su ušli u koaliciju sa Radulovićem stečajnim upravnikom koji je prodavao fabrike budzašto otpuštao radnike i ostavljao majke i decu bez hleba.
Preporuke:
19
40
8 ponedeljak, 26 februar 2018 11:41
Todor
Narod koji je odbio milenijumskog genija da mu da stipendiju, narod koji je odbio savršen pronalazak-oružje za zaštitu Srbije od neprijatelja, narod koji olako pušta u pečalbu svoju stručnu i pronatalitetnu radnu snagu niti zaslužuje niti može da opstane. 500-godišnje ropstvo pod Turcima i to dugoročno trpljenje nepravde je ušlo u srpski gen. Zato danas Vučić može da radi šta hoće. Bezlična masa koja ga podržava ima cilj samo da se naždere i da je uvek u poziciji da pljačka, a ostatak stanovništva trpi i ćuti.
Preporuke:
15
3
9 ponedeljak, 26 februar 2018 12:34
petar
Odlican tekst!

@majstor bob

Nije ona obican lekar, nego i funkcioner koji godinama odlucuje i plus profesor koji uci druge buduce lekare. Dakle, vrh ili elita profesije. Kakva elita, takva i drzava.

@ko je bezgresan

Brkate babe i zabe! Ne znate sta je posao stecajnog upravnika. Srecan sam zbog ove saradnje, ima razlika ali nasli su se na pitanju lopovluka - zaustaviti kradju po svaku cenu. A verujte, da je Radulovic ukrao cokoladu iz prodavnice isao bi u zatvor. On je medju retkima koji su stvarna alternativa vlasti i naopakom sistemu. Taj je dokazao da se ne uklapa u dilove vlasti i biznisa i da ima drugaciju politicku kulturu.
Preporuke:
10
2
10 ponedeljak, 26 februar 2018 16:37
Siniša Mali a lopov veliki, i Radulović "pošteni stečajni upravnik"
petar
Ne znate sta je posao stecajnog upravnika.

Ti si samo još jedan dokaz da je posle Vučića najopasniji Radulović (na koga reaguje isti tip infantilnog stanovništva), koji je razgrano svoju mrežu botova koji su prvi posle Vučićevih.

Siniša Mali je kao stečajni upravnik lopov, a Radulović je "pošteno" otpuštao radnike i ostavljao majke i decu bez hleba, pa su ga zato istukli u fabrici šećera radnici.

Samo imbecil može da prihvati "biogafiju" "svetskog biznismena" Radulovića, koji umesto da je doneo "bogatstvo što je zaradio" i investirao u posao,

došao i zajedno sa suprugom postao stečajni upravnik, što može samo bedna fukara od bivšeg čoveka, postao Vučićev "elektrotehničar ministar privrede"

a sad laže kao Vučić i Šešelj cele svoje karijere, zato infantilni i lopurde i "poštuju" Radulovića. Prvi jer nemaju mozga, a drugi zato što se nadaju istoj pljački i izdaji.

Zato je DJB i prilepak Dverima, da dodaju "patriotsku" konotaciju izdaji i pljački...
Preporuke:
5
5
11 ponedeljak, 26 februar 2018 17:49
petar
@Sinisa Mali...
Prvo, nisam ja za vas "ti". Drugo, u privatizaciji i tranziciji postoje stecajni upravnici, to je legalan posao i moguce ga je raditi na posten nacin. Trece, Radulovic nije nikakav biznismen nego inzenjer koji je radio u Simensu i racunarskim tehnologijama u SADu. Ja sam govorio o njegovoj politickoj aktivnosti. Jedan je od retkih koji ne prica prazne price i koji se ponasa u skladu sa svojim recima. A vase etikete su blacenje bez neke konkretne zamerke.
R je radio na proveri spornih privatizacija, pokusao da ukine besmislene agencije pri ministarstvu privrede, da snizi poreze na rad, ukine besmislene subvencije ... Vucic, Dinkic, Krstic su ga u tome sprecili.
Preporuke:
9
3
12 ponedeljak, 26 februar 2018 20:51
Oliver Kromvel
Kao otac dvoje dece mogu da dam neki svoj osvrt na ovo pitanje i mislim da sam kompetentan,pre svega jel sam ja svoj dug u tom reproduktivnom smislu prema državi odužio.Pitanje nataliteta nije političko već nacionalno pitanje,meni generalno jako smeta politizacija tog pitanja,od dramatičnih najava šta će biti sa nama do predlaganja često dnevno političkih populističkih mera a da se pri tome ne ulazi u suštinu.

Natalitet nije nizak zbog ekonomske situacije,barem ne primarno da je tako Nemačka bi imala najveći natalitet u Evropi ali nije tako.Generalno komformistički stil života,emancipacija žena,produženo školovanje,sindrom petra pana prisutan kod mladih generacija su glavni uzrok.

2.Generalno gledano danas se deca ne rađaju kao nekad iz praktičnih razloga,više sinova za rad na zemlji,za vojsku,kćeri za udaju,dobar miraz,deca danas nisu stvar potrebe već želje.U takvim uslovima ako imate promociju nemorala i nakaradnog načina življenja nije ni čudo što natalitet opada.
Preporuke:
17
1
13 ponedeljak, 26 februar 2018 21:01
Oliver Kromvel
Po meni ono što pre svega raditi je na promeni percepcije i svesti kod mladih,uvođenjem obaveznog predmeta u osnovne i srednje škole koji bi se zvao porodično vaspitanje na primer,gde bi se stručno na teoretski i praktičan način promovisala porodica kao stub društva.

Drugi segment je stambena politika i povlastice za mlade bračne parove,kroz subvencionisanje pri kupovini kuće ili stana.

Treći segment je zaštita trudnica kao posebno ranjive kategorije i to posebnim zakonskim aktima.

Četvrti segment je promena na medijskom nebu Srbije,moraju striktno biti zabranjeni rijaliti i slične gluposti koje truju mlade mozgove menjajući im svest,dovoljno je da pogledate Ameriku i da vidite šta je MTV u poslednjih 35 godina napravio od omladine.

5.Peti segment su međuljudski odnosi i patološka potreba za kontrolisanjem dece i mešanjem u njihove živote,na žalost to je orjentalni relikt prošlosti još uvek jak u našem društvu i protiv toga se treba boriti.
Preporuke:
9
1
14 ponedeljak, 26 februar 2018 21:06
Oliver Kromvel
Narkomanija,alkoholizam,pornografija,sterilitet,gojaznost,su problemi koji se ozbiljno moraju uzeti u obzir koji značajno utiču na opadae fertiliteta ali i na međuljudske odnose.Znači problem je delikatan a rešenje je složeno,višedimenzinalno,neophodno je uključivanje ljudi širokog spektra znanja od psihologije do medicine jel je problem složen i neće se rešiti povećanjem dečijeg dodatka sa 2,500 na 5 000 dinara niti kratkoročnom novčanom pomići od 50 000 za prvorođeno dete.Ja nevideh nijednu političku partiju koja je po tom pitanju napravila ozbiljan sveubohvatni program.
Preporuke:
9
1
15 ponedeljak, 26 februar 2018 22:56
Student
Niko ne dobija potomstvo zato što misli na državu ili naciju, već iz potpuno ličnih razloga.

Nizak natalitet je problem onog dela sveta u kome stanovništvo ima više mogućnosti za samoostvarenje i gde je to samoostvarenje teže. Danas ne možete ni da sanjate o dobrom društvenom položaju ako niste završili fakultet, ili ako nemate još i više znanja, na nivou master i doktorskih studija. Pa tek onda vam treba nekoliko godina prakse na poslu da postanete dobar stručnjak. Svi to žele i zato se potomstvo dobija tek u tridesetim godinama. Kod nas je problem što posla nema i onda nema ni materijalnih mogućnosti za zasnivanje porodice.

Nekada ljudi nisu imali druge mogućnosti posle osnovne škole, ako su i u nju išli, sem da se ožene i rade na svojim imanjima. To je bila većina u Srbiji, ali više nije tako i tako više neće biti.
Preporuke:
7
5
16 ponedeljak, 26 februar 2018 23:59
u životinjskom svetu, roditelj brani mladunče do smrti, a u degenerisanoj Stradiji od 1944 sadašnji "zaslužni penzioneri" glasaju protiv budućnosti sopstvene dece i unuka
Od posle drugog svetskog rata u Srbiji se uništava natalitet, uništavanjem seljaštva, jer su komunistički okupatori oteli zemlju Srpskim porodičnim zadrugama, jer su pošteni, vredni, patriotski seljaci bili nosioci svih oslobodilačkih ratova Srpskog naroda.
Mladi sa sela su poterani u gradove, jer su ostali bez zemlje i po malim stanovima i malim platama decenijama u lažnoj industrijalizaciji, dotiranoj od zapada natalitet se smanjio od predratnih 4 na 2 dece. Višak mlade radne snage poteran u inostranstvo, da bi 70tih višak rešavan opštom birokratizacijom, a "sulidizacijom" od 90tih broj dece je pao na jedno. Posle birokratizacije i kriminalizacije koje su opljačkali državu, privredu i fond stanova dobili smo sada većinsko staračko stanovištvo (+44 godine) koji jedino žele da "povuku u grob" celu Srbiju zajedno sa decom, bez trunke odgovornosti za svoja (ne)dela prema današnjoj mladoj generaciji.

Vlast ako hoće da pobedi na izborima mora da podmićuje sebične starce, a deca...
Preporuke:
9
1
17 utorak, 27 februar 2018 00:09
Oliver Kromvel
Sve si prilično jasno napisao, samo ima jedini "mali problem" ko to treba da iznese, uvede i izglasa?

- brozovi penzionerski janjičari u penziji zajedno sa ovima pred penziju su protiv toga da se nebi ugrozili njihove "zarađene" penzije i stanovi

- vlast brozovih janjičara i potomaka brozovih janjičara (Vučić, Dačić i Šešelj sa podrškom Tadića, Šutanovca i Živkovića) se žuri da što pre sve rasproda kao i njihovi roditelji kada su rasprodavali Srpske teritorije i narod u "sretnom socijalizmu"

Da bi shvatio koliki je stepen degeneracije probaj da ga ispričas svojim prijateljima i poznanicima da vidiš koliko ćete ostati posle toga prijatelji. Ili probaj da komšije penzionere u zgradi pitaš da li bi pomogli decu.

Namerno ne pominjem pred izbore nikog (dok ne pobede) iz opozicije.
Preporuke:
5
1
18 utorak, 27 februar 2018 00:26
@ petar
Vidiš ti sam sebi skačeš usta. Šta traži Radulović "inžinjer električar" u poslu koje treba da rade iskusni ekonomisti i finansijski policajci, jer ako dođe do stečaja prvo treba uhapsiti rukovodstvo i "komintente" koje je dovelo do stečaja a ne rasprodavati imovinu i otpuštati radnike. Radulović je dobijao batine od otpuštenih radnika a ne od "vučića, dinkića"

Radulović "inžinjer električar" da postane "ministar privrede" može samo kao što je Ljajić lekar takođe sa Sarajevskog "sveučilištva" "ministar" telekomunikacija, trgovine i turizma i to baš kod ludaka Vučića.

Radulović je sam sebe diskvalifikovao kao čoveka isto kao i "njegov zemljak" Vučić koji se u "sve razume".

Puna je evropa "takvih stručnjaka"

Mujo: jes čuo da je Ibro otvorio robnu kuću u Njemačkoj
Haso: nisam kako
Mujo: pajserom jašta će drugim

Sad zameni sa Vučić, Ljajić i Radulović, Šešelj, Drašković... a Njemačka sa Stradija...
Preporuke:
3
5
19 utorak, 27 februar 2018 00:31
dimitrije lj.
tako je marija.
Preporuke:
3
2
20 utorak, 27 februar 2018 12:38
mala primedba
Nekada ljudi nisu imali druge mogućnosti posle osnovne škole, ako su i u nju išli, sem da se ožene i rade na svojim imanjima. To je bila većina u Srbiji, ali više nije tako i tako više neće biti.
@Student

Odličan komentar, ovo je suština. Lamentiranje nad prošlošću koja je nepovratno prošla neće promeniti ništa. Sadašnjnost, a i budućnost je da niko neće da pravi decu zato da bi nekakvi patrijoti imali koga da šalju u rat ili koga da prodaju stranim ili domaćim gazdama. Jedino moguće rešenje je promena nakaradnog društvenog sistema u kojem sve može preko veze, naravno samo za odabrane, i ništa ne može ako nema veze za ostale. Niko neće feudalizam u 21. veku, pogotovo ako treba da bude kmet. Dakle, samo ukidanje kumovsko-kafanskog sistema i korupcije može da bude rešenje. Sve ostalo su prazne priče.
Preporuke:
11
1
21 utorak, 27 februar 2018 13:44
@ mala primedba
Jedino moguće rešenje je promena nakaradnog društvenog sistema u kojem sve može preko veze, naravno samo za odabrane, i ništa ne može ako nema veze za ostale. Niko neće feudalizam u 21. veku, pogotovo ako treba da bude kmet. Dakle, samo ukidanje kumovsko-kafanskog sistema i korupcije može da bude rešenje. Sve ostalo su prazne priče.
U pravu si ali...
Kako doći do "promene društvenog sistema" i ko da je izvrši kada je većina za nastavak "kumovsko-kafanskog sistema i korupcije", da se sačuva "zarađeno" i opljačkano, i a se i dalje nagrađuju za pljačku,

a deca dok odrastu već su indoktrinirana od deda i baba i roditelja i od školskog i društvenog sistema da je "najbolji" nastavak "kumovsko-kafanskog sistema i korupcije" i svako ko hoće da dođe na vlast i kad dođe mora da napravi "kompromis" sa tim "sistemom".

Broj ljudi koji žele promenu, a ne samo promenu ljudi koji iskorišćavaju "sistem" je isuviše mali da bi došlo do promene, zato "imamo" Vučića, Dačića i Šešelja.
Preporuke:
6
0
22 utorak, 27 februar 2018 17:09
jašta@Oliver Kromvel
Danas se deca ne rađaju kao nekad iz PRAKTIČNIH razloga,više sinova za rad na zemlji,za vojsku,kćeri za udaju,dobar miraz,DECA DANAS NISU STVAR POTREBE VEĆ ŽELjE.

Upravo ste ovim pokazali suštinu LICEMERJA koje "krasi" moral današnjih šatro patriota patrijahalno vaspitanih i partijski uhlebljenih sa tapijom na istinu koja im je od Boga data. Stara se vremena više neće vratiti, i ko zna zašto je to dobro. Možda ima neke pravde u toj nesreći, samo mi to još nismo u stanju (velika većina) da uvidimo?!
Slažem se u potpunosti sa stavom komentatotora koji se potpisao kao student.
Država bi da na rukovodeća mesta postavlja skorojeviće, golaće, ljude bez obaveza po partijskom ključu, a oni onda da oko sebe okupljaju svoju ekipu za žurke, svadbe i sahrane i ostale društveno političke manifestacije.
A mi se onda čudom čudimo, a što nema dece i što su žene postale"sebične i emanciPicovane" pa neće da rađaju, već palamude o biću i nebiću. Sram da ih bude. Jašta.
Preporuke:
5
0
23 utorak, 27 februar 2018 17:23
drvo života
A država, kada zaista bude iskreno imala nameru da pomogne sebi i mladima da se natalitet poveća, napraviće ministarstvo za porodicu, olakšati sticanje porodičnog doma, zaštititi radna mesta porodiljama, otvoriti vrtiće, uposliti roditelje. Stvoriti Srbiju u kojoj se deca rađaju sa srećnom i izvesnom budućnošću i dostojanstvom.

Do ovog dela sam i mogao da progutam napisano, ali avaj. Ma neće država ništa, ni ministarstvo za porodicu, ni pokret 300 navodno najpametnijih, dok se ne prekine sa praksom partijskog zapošljavanja, kumovsko-burazerskih veza, korupcijom i kriminalom, dok se ne vrati poverenje u institucije, dok se omladina ne zaposli, dotle će sve biti šarena laža i sjaši Kurta da uzjaše Murta.Možemo da pričamo šta god hoćemo ali činjenica da na tom t.z.v.trulom zapadu niko nije toliko opterećen dnevnom politikom, da svi rade i svi ŽIVE, a mi životarimo u grču čekajući sudnji dan u strahu od bolesti, gladi, propasti, seoba, besposlice i svakojakog zla.
Preporuke:
6
1
24 utorak, 27 februar 2018 17:34
za početak
Prvo 15 godina rad u struci, pa onda može u politiku.E kada bi tako bilo onda bi možda i bilo kakvog pomaka na opštem planu. Ovako su svi stručnjaci sa lažnim diplomama i bez radnog staža.Puno babica, kilava dece. Dosta je bilo "kmečanja" i "zvečanja"
Preporuke:
6
0
25 utorak, 27 februar 2018 19:01
brlj
Jel`te, a naveliko se sprema zakon o rodnoj ravnopravnosti ? Pa možda i seks proglase za - nasilje ? Beeee-dno...
Preporuke:
6
3
26 utorak, 27 februar 2018 19:30
brzi
Ovaj tekst je u suštini pogled na demografiju kakav je bio u 19. veku a danas živimo u prvoj četvrtini 21.veka, veka kojem se život i pojedinca i društva avtomatizuje i digitalizuje. I radi digitalizacije i avtomatizacije sveopšteg života potreba za živom silom je sve manja i manja, ne samo na zapadu nego u celom svetu. Kada brojke progovore demagogija nestane. Ako bi demografski bum značio prosperitet onda bi Afrika i pojedini delovi azije bili najprosperitetniji delovi sveta ali je istina baš obrnuta to su najsiromašniji delovi ove naše planete i ti delovi biče samo još siromašniji jer se sav zarađeni novac koristi ne za razvitak života nego za golo fiziološko preživljavanje. A danas u globalizovanom svetu zaostatak za konkurencijom znači samo jedno; propast, odma ili na rate ali propast. Najuspešnije nacije i delovi sveta su oni koji su najškolovaniji a najsiromašniji su oni delovi koji su najmnogoljudljivi.
Preporuke:
9
3
27 sreda, 28 februar 2018 02:38
"stara vremena" se neće vratiti jer još uvek ima isuviše mentalno poremećenih posle ispiranja mozga od Brozovih janjičara
jašta@Oliver Kromvel
Danas se deca ne rađaju kao nekad iz PRAKTIČNIH razloga, više sinova za rad na zemlji, za vojsku, kćeri za udaju, dobar miraz, DECA DANAS NISU STVAR POTREBE VEĆ ŽELjE.

Stara se vremena više neće vratiti, i ko zna zašto je to dobro.
Tu inverznu "logiku" si sam smislio ili ti je neki komunsitički okupator pomagao.

Samo mentalno poremećena osoba (koja sigurno nije roditelj) može da posmatra decu kao "potrebu" da bi "imali radnike" ili kao "robu za trgovanje" mirazom.

Broj dece se prinudno smanjio jer roditelji nisu mogli da izdržavaju veći broj dece sa malim platama u lažnoj komunističkoj industrijalizaciji.

U "stara vremena" dete "viška" nije bilo problem jer se skupi cela porodica i iskrči mu deo šume za polja i sazida kuću.

Sada su "stari" opljačkali sve stanove sa privredom i državom, te ne postoji uopšte mogućnost širenja porodice, što je posledica debilizacije a ti je pozdravljaš jer su uništili pokoljenja dece, koja nemaju gde da stanuju.
Preporuke:
3
4
28 sreda, 28 februar 2018 02:45
oken
ja, brzi, kao japanci, kinezi, vijetnamci, indijci itd; mozda si cuo nesto o odnosu ekonomija/populacija, ali, sta da ti kazem, sem citaj malo vise;

a za autorku: retko dobro; zacudjen sam;
Preporuke:
2
5
29 sreda, 28 februar 2018 10:13
nemoj da brigaš život se stara
Političari treba manje da pričaju, a više da daju primer glasačima. Nije primer samo imati decu, već je primer i živeti smerno i pošteno. Svaka budala može da napravi dete i da ga ostavi bivšoj ženi na staranje.
Lako je njima da imaju decu i da se tri puta žene i razvode pa onda vuku repove -moja decu, tvoja decu, zajednička deca i ko zna čija deca, kada ništa drugo ne rade osim što se bogate na grbači naroda i filosofiraju u prazno. Dok ima budala da im poveruju biće i para a možda i dece.
Rađanje je dar od Boga i stvar lične odluke žena još uvek ili ljudi koji se vole. Jedno je sigurno: niko se na silu ne može naterati da rađa, pa ni prinudnim merama, pa ni "pozitivnim" merama stimulacije rađanja.
Zašto žene neće da rađaju?
Zato što je budućnost neizvesna, nema više ni sigurnog posla, ni stabilne porodice, nema više muškaraca kojima je porodica svetinja, nema više solidarnosti za bližnjeg. Sve je laž.
Preporuke:
6
0
30 sreda, 28 februar 2018 10:34
biološki sat kuca tika taka
Ko su nama uzori?
Tajkuni, sportisti, političari i estradne zvezdice koje se da prostite j. ki zečevi i menjaju partnere i starlete ki čarape. To je ono sa čime nas mediji bombarduju svaki dan, dok nas poslodavci plaćaju 30.000 dinara na crno.
Kada običan svet gleda taj razvrat i luksuz, a zna da to ne može da priušti, ne čudi da je rađanje na poslednjem mestu prioriteta.
Niko normalan neće da izbaci dete iz utrobe da bi celog života bio rob i da bi živeo gore od predaka, već da bi živeo berićetnije, bolje. Uskoro će uvesti obavezno srednjoškolsko obrazovanje. Fakultet je danas u rangu srednje škole, potpuno je šklstvo obesmišljeno. A biologija ne može da čeka. Zato se svako treće dete danas rodi posle tridesete u programu vantelesne oplodnje koja košta i državu i roditelje. Obrazovanje i dostupnost informacija je dovelo do toga da svako zna da je kovač svoje sreće, a ne mašina za rađanje jer nema kontracepcije i druge zabave noću.
Preporuke:
5
0
31 sreda, 28 februar 2018 11:30
p.s. setila se mafija kako da namakne još malo para od "akademskog obrazovanja"
Primer: Pre onog rata su notari - overivači ugovora bili ljudi sa završenom gimnazijom, ćate kao obućari, bravari i šloseri, a danas su dignuti malte ne na nivo akademika uz dodatni uslov - moralno politička podobnost.
Danas nije dovoljno završiti fakultet, dve godine volontirati u pravosuđu ili četiri godine u privredi, položiti pravosudni ispit (malo li je) da bi bili sudija ili tužilac, već je tu nakon fakulteta i pravosudnog te volonterskog staža i pravosudna akademija za odabrane ćaćine i mamine sinove i kćeri, pa advokatski ispit, za upis u komoru posle pravosudnog plus upisninina od par tisuća eura, pa je tu i Upravna akademija u raljama Ane Brnabić, idi begaj, pa državni ispit, a bez svega toga može ako si član biblioteke na vlasti, a posle menjaj člansku ili piši propalo.
Sada se na "frizersku akademiju" upisuju "vukovci", imati svoju pekaru, e to je već ozbiljan bisnis.
Zato je večno pitanje imati ili biti starleta, estradna umetnica, sportista, političar ili guzonjin sin.
Preporuke:
5
0
32 sreda, 28 februar 2018 15:51
noek
a da, te price o guzonjinim sinovima i radu na crno, biti frizer ili nesto drugo, te kako je biti drug clan, biti rob radjanjem dece; cela takva svest;

ukratko: to je posledica;

razlika izmedju onog koji vidi i uzroke, pored onog koji prica o posledicama, velika je;


ko shvata uzroke, menja stvari;


adios luzeros;
Preporuke:
0
6
33 sreda, 28 februar 2018 15:58
mudrijaš
naučno potvrđena notorna činjenica:
sa rastom emancipacije žena u nekom društvu, opada natalitet. što je nivo emancipacije žena viši, natalitet je niži.
stopa nataliteta nema nikakve veze sa "životnim standardom", što je lako dokazivo upoređivanjem visine životnog standarda sa nivoom nataliteta. upoređivanjem se primećuje da sa rastom "životnog standarda" opada stopa nataliteta.

ljudi, pogledajte istini u oči - natalitet opada zato što je ženama dato pravo da same odlučuju o potomstvu, i da NE RAĐAJU ako ne žele!
Preporuke:
2
8
34 sreda, 28 februar 2018 18:10
@mudrijaš
he,he zato im to pravo treba uskratiti i onda će sve biti kako treba.
Preporuke:
4
2
35 sreda, 28 februar 2018 18:40
ja nisam luzer, naprotiv
I Slavica Đukić Dejanović kaže da žene ne rađaju iz čistog konformizma. To piše autorka ovog teksta.
Izgleda da su u Srbiji danas svi luzeri osim iskompleksiranih babica i dekica poput Slavice i Krkobabića. A gde su njihova deca?
Na trulom zapadu zamislite. To im daje alibi da nama ovde prodaju maglu o našoj emancipatorskoj bezdušnosti, višku slobode i prava i tobožnjem konformizmu i dakako odsustvu patriotizma koji je njima tako svojstven. Eto još samo da uvedu omladini pozrez na neudate i neoženjene, što su i planirali, pa da se svi kolektivno ubiju ili isele.
Ako pola veka omladinci treba da provedu u školovanju i doškolovavanju da bi imali pristojan posao koji ne zavisi od članske karte, kada žene danas da rađaju decu? Nije svako sposoban da shvati te uzročno-posledične veze u biologiji, pa da se okane propagande poput lova na veštice tj. današnje žene. Dobro došli u srednji vek Kolumbo.
Preporuke:
5
0
36 sreda, 28 februar 2018 18:42
Ljermontov
brzi-pa što onda nemačka uvozi radnu snagu kada natalitet nije važan da neće babe i dede u pelenama možda da rade,samo se vi tešite sve će to prekriti Islam za 20 godina.
Preporuke:
2
3
37 sreda, 28 februar 2018 22:04
@ Ljermontov
Sve ima svoje granice, a posebno nemačko strpljenje i trpljenje. Ništa se vi ne brinite za njih, oni će da se snađu ko i do sada, odavde uzimaju najbolje, baš kao što su i Turci 300 godina uzimali danak u krvi. Istorija se ponavlja i svaki put sve više košta.
Preporuke:
2
1
38 četvrtak, 01 mart 2018 09:45
p.s. Ostojić i braća po materi
Da mi kao građani od akademija imamo neke vajde, da je kvalitet usluga i efikasnost pravosuđa, policije, državne uprave zaista bolja nego pre 30 godina, pa da kažemo da sva ta materijalna ulaganja u nadogradnju imaju smisla. Ali mi vidimo da je sve gore i da je "digitalizacija i profesionalizacija" samo paravan koji služi da bi se nesposoban partijski kadar zaposlio tamo u svojstvu predavača i funkcionera i primao deset puta veće plate od prosečne iz EU fondova i budžeta (umesto da predavanja budu dug prema instituciji ?!) da bi i od vas DRŽAVA UZIMALA NOVAC za diplome novopečenog i trajno uhlebljenih kadrovika, koje u edukativnom smislu ništa ne znače, ali bez kojih nije moguće bilo kakvo napredovanje.
Možda to u nekim zapadnim državama gde je proces demokratske izgradnje društva trajao decenijama i stolećima ima smisla, ali kod nas je sve banalizovano, obesmišljeno u toj meri da najbolji đaci upisuju frizerske "akademije" ako žele da imaju porodicu ili uče da pale. Adios...
Preporuke:
5
0
39 četvrtak, 01 mart 2018 14:18
brzi
@Ljermontov
Neko mora da zameni migrnte koji su došli u Nemačku u 60. i 70. godinama. A ko če drugi nego novi migranti jer stari migranti navršavaju svoj radni vek od 35-40 godina radnog staža a baš toliko je vremna prošlo među oba dva vala, krajme prvog i početkom drugog,migranata u Nemačku.
Preporuke:
3
2
40 petak, 02 mart 2018 13:13
Turas
Gospođo-ice da li ste čitali Grimove bajke . Ako niste Vučić jeste , zato ide u Nemačku . Danas , za rast nataliteta je potreban MLAD narod (ne penzioneri kao glasački aparat SNS )koji nažlost beži iz ove zemlje . Razmislite zašto ! Po meni Vi se obraćate na krivu adresu .
Preporuke:
4
1
41 petak, 02 mart 2018 18:55
noek
drzava uredjuje drustvo; u ovom slucaju partitokratija itd; dacu primer toga da i oni koji su kvalitetni i u manjku ovde ne mogu da zive; radi se o pilotima nasuprot kapetanima ubicama u er srbiji; biraju se najgori, i to ide do nekih partija na vlasti; covek pilot sa konferencije se spasao (sada kod stranaca zaradjuje 30000 eu mesecno), ali neki i ne mogu, sticajem okolnosti (i o tome je govoreno na konferenciji, Feb 28, 2018); oni koji imaju srecu (a da nisu guzonjini sinovi kceri); dakle, postoji uzrok, a on nije bioloski, vec se radi o organizaciji drustva; ljudi koji ga organizuju su ti koji ga sada i unistavaju; o tome se radi; bez obzira na sposobnosti zele lak i dobar zivot, i ne biraju; idu linijom manjeg otpora; e, to je to; sto se zena tice, i one su i te kako izmanipulisane, ma sta mislile o tome; pravi narodi razmatraju zivot za vek unapred, a ovdasnji za pocetak, lazu druge, sto je siguran znak da lazu sami sebe, tj. da nemaju osecaj za ilazak iz krize; top i dama fore
Preporuke:
2
0
42 subota, 03 mart 2018 01:28
Turas
Komentari - Čudi me većina koja ne shvata suštinu današnjeg stanja - propadanje sela , poljoprivrednih gazdinstava . Dakle porodica . Od Titine priv. i društ. reforme `68 počinje lagana propast Srbije - Jugoslavije .Selo kao nosioc Srbske države nestaje , seljaci i radnici sa biroa odlaze na "obećani"zapad .
Srbija polako tone u privrednu agoniju sa mediokritetima na vlasti i u institucijama sistema .
Stručni i visoko obrazovani -nisu uvek pošteni - naprotiv prilagođavaju se partiskom sistemu i time pomažu propadanju države . To su gospodo uzroci i posledice koje danas se sve više manifestuju i degenerišu društvo . I vi , kao i ja znamo šta se radi kada jedan deo organizma oboli . Sve vaše priče šta i kako treba raditi , vrede u jednom zdravom i državnički svesnom društvu . Ovo danas , to odavno nije .
Preporuke:
3
0
43 ponedeljak, 05 mart 2018 15:06
s.p.Lajković
A zašto da se čovek razmnožava u Srbiji u kojoj će uvek na vlasti biti neko kao Vučić, Djilas, Čada ili neko drugi sličnan ? Jeli potrebno da mu deca zavise od takvih ili nemačkih ili američkih ili hrvatskih gazda?Ne-radjanje je podsvestan čin koji prvenstveno zavisi od inteligencije. Što je narod gluplji i primitivniji to se brže i više razmnožava. Pametni i treba da nestanu sa planete ona i jeste dizajnirana za polupametnu i priglupu populaciju. To je istovremeno i (mali) dokaz da su Srbi natprosečno inteligentni.Konačno, treba da nestanemo ako nam je cela budućnost u floskuli da treba ući u zajednicu sa kretenima kao što je EU.
Preporuke:
1
0
44 sreda, 07 mart 2018 16:00
Miloš Popović
Niti je problem lošeg nataliteta u besparici niti u državi.Nego je takav opšti trend među mladima.U skandinavskim zemljama natalitet postoji jedino kod imigranata islamske vjere.Jednoj prosječnoj Šveđanki(koja živi u ekonomskom blagostanju) ne pada na pamet da rađa jer Bože moj,"žene nisu stvorene ni rođene da budu rasplodne krave" već treba da se školuju,grade karijeru,putuju,izlaze ,uživaju...e to se teško postiže ako si majka i ako se posvetiš djeci.
Ni muškarci nisu bolji.Razvrat,alkoholizam,narkomanija,homoseksualnost,feminizam,"karijera",hedonizam,egoizam...i totalni raspad patrijarhalnog društva,odnosno tradicionalne porodice,su najviše odgovorni za loš natalitet,kako u Srba tako i na tom "raju" zvanom Zapad.
Preporuke:
1
1
45 sreda, 07 mart 2018 16:01
@
Pametni i treba da nestanu sa planete ona i jeste dizajnirana za polupametnu i priglupu populaciju.

Na tome se intenzivno radi. Zbog tog dizajna pametni se i ne množe, iako znaju da će iščeznuti, pošto ne mogu silom da zgrabe vlast, a pamet im ne pomaže, jer ih niko ne sluša.
Preporuke:
1
0
46 četvrtak, 08 mart 2018 14:02
rađaju se deca i dalje ali ne kao nekad
Nisam primetio kada idem na letovanje i čekam u red da pređem granicu da oni idu solo bez dece, već sve neki kombiji puni dece, dvoje, troje i više. Istina ima tu i Turaka, ali i Mađara, Čeha, Poljaka, Nemaca, Rusa, Italijana, Šveđana, Holanđana...a ima i narkomanije i alkoholizma i prostitucije, ništa više nego ovde kod nas, ali u Holandiji na primer sve legalizovano, ali zna se red gde to može i pod kojim uslovima.
Preporuke:
1
0
47 nedelja, 11 mart 2018 19:18
Majstor Bob
Eto, stranka gde je ovakva žena ne može da pređe cenzus, a ono gde je ono hilarka zorana stalno pobeđuje. Ovde nešto stvarno nije u redu.
Preporuke:
1
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner