четвртак, 25. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

"Поглеј се какав си ти" - или зашто Вучић губи београдске изборе

Kоментари (48) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 среда, 10 јануар 2018 11:34
небитан
Шта је победа: то није појединачно највећи број гласова, већ чињеница да имате власт и свог градоначелника. У том смислу мислим да ће СНС ипак победити у Београду, а ево и зашто. Кад се узму у обзир све могуће процене резултата избора, најчешће се вртимо око цифара: СНС 25-30%, СПС 10-15%, Шапић до 15%, ДС 5-10%, група око Ђиласа око 20-25%. Простим сабирањем СНС+СПС+Шапић имаће врло вероватно преко 50% и тиме ће СНС-у бити омогућено да уз своје привеске настави да жари и пали несрећним Београдом. Наравно, ова конструкција зависи од још несрећнијег шапића који већ месецима нит смрди нит мирише, а то је бар до сада увек био позудан знак да ће се приклонити оном ко је најјачи.
И још ово: Београд није само анационални круг двојке који гледа Н1 телевизију (иначе приближно антисрпску као и пинк, само са лепшим стилом изражавања). Београд је и гомила затуцаних приградских села која ће вучићу навући тих 30%. Београд је, дакле, све само више није онај некадашњи просвећени Београд.
Препоруке:
114
39
2 среда, 10 јануар 2018 11:37
ДА.
И ништа више да додам.
Препоруке:
73
7
3 среда, 10 јануар 2018 11:51
Мићко
Браво.
Препоруке:
71
6
4 среда, 10 јануар 2018 12:27
Игор
Мржња и презир никада не могу да победе.
Препоруке:
45
63
5 среда, 10 јануар 2018 12:28
Rale
Vuciceva nasilna ekipa,odvratni lazovi koji od gradjana zele da urade budale,svakom normalnom coveku moraju da se gade.Sa 'pogledom u buducnost bez kosovskih mitova' su doterali stvari do kraja.Nadam se da ce ih Beogradjani pokosit.Oni kojima su njihove siledzije zacepili usta na stadionima.Ako ih Beogradjani ne uspeju pokosit,pokosit ce ih njihovi 'zapadni partneri' jer su u 5 godina vlasti odradili dosta toga,pa su postali previse providni narodu.Znaju to na zapadu i pripremaju novu ekipu izdajnika za Srbiju..Vuciceva sirova ekipa je odradila najprljaviji posao,zamene vlasti UN na Kosovu sa siptarskom i privatizovala neke vazne kompanije.Srbiju ceka nova ekipa zapadnih spijuna koja ce da bude nesto kulturnija,jer je ova ekipa provaljena od gradjana i jer je u velikoj meri odradila prljavi posao za zapad.Zapad ce uskoro Vucica da odbaci kao staru krpu jer mu vise ne treba.Odradio je svoje.Samo je pitanje kako ce da ga se resi.Dali su mu mnogo podataka i to je fizicka pretnja za njega
Препоруке:
97
3
6 среда, 10 јануар 2018 12:28
Слободни БГ - Слободна СРБ
Хм, мржња...не баш, она никада није пожељан савезник. Додуше, искрено - они чак ни мржње нису достојни.
Београдски дух је сада нешто као река понорница - ту и тамо избије, па оде негде, нестане...
Међутим, на несрећу припадника интересног удружења око AV, на долазећим БГ изборима имају нерешив проблем. Будући да својим менталитетом не припадају урбаним, цивилизованим, читај - толерантним људима, а притом починивши више "силовања" Града Београда, попели се на главу и самом Победнику на Калемегдану, а камо ли истинским Београђанима.
Рок им је истекао, показали су се - ништа не знају, а баш воле мрсно. Ћао, нема више.
Препоруке:
105
5
7 среда, 10 јануар 2018 12:47
Krle
2 stvari su vazne.Ako opozicija ne bude proporcionalno zastupljena u medijima da napusri izbore i proglasi ih nevazecim i ako bude nasilja bilo koje vrste,da uradi isto.Da prekine ucesce u izborima i da im ne da legitimitet, te da pozove gradjane na ulice
Препоруке:
58
5
8 среда, 10 јануар 2018 14:06
причекајте...
Аутор – Б.Павловић, говори о својој мржњи и презиру према садашњој владајућој камарили, и додаје: “...Само неколико речи о њиховим кадровима. Уз наравно јасан став да ерозија траје интензивно негде од 1992. Године….То неваспитање, тај примитивизам и свакојака разулареност. То је дотакло само дно....“ . Ја нисам “од јуче“, па зато гајим мржњу и презир према свим владајућим камарилама – непрекидно од октобра 1944 г., јер ови садашњи су само “достојни“ унуци оних црвених бандита из 1944 г. А њих и њихове владавине се добро сећам... Нема неке битне разлике, изузев те, да ови (за сада?) не стрељају своје (потенцијалне) политичке противнике, и своје прљаве послове обављају мање- више “у рукавицама“. Али – причекајте, ако заиста почну да губе (што није баш вреоватно), и ако им стране газде мало зажмуре и окрену главе, видећете ви свога Бога!
Препоруке:
72
16
9 среда, 10 јануар 2018 14:59
пензионер Цвико
На све гледам са стране, неоптерећен ни једним београдским питањем. Са друге стране, важност ових избора за целу Србију је таква не могу бити равнодушан. И сам аутор каже тј. пише да није изнео све разлоге за победу односно пораз. За мене је питање колико ће се на овим изборима поновити понашање "ала пећинци" и све друго томе слично, већ познато? По мени све је то друштво "Курта и Мурта", а протеклих 27 година то потврђује. Увек исти ликови, преваре, навлакуше за гласаче са истим фазонима. По мени главни проблем јесте чињеница што нема нових ликова. Мајстор "Бели" је показао да се може смањити број оних који гласају за СНС. Е сад што је и он један авантуриста је други пар рукава.(Не иде му заједно "пробој" без новаца у медије, у условима медијске затворености али о том неком другом приликом)
Препоруке:
41
3
10 среда, 10 јануар 2018 15:02
ел србињо
Важан разлог због кога ће изгубити изборе у Београду је и у томе што значајан број оних који их подржавају због подршке коју Вучић има од Путина, на београдским изборима немају никаквог разлога да то ураде. Какве везе имају Мигови са потребом да имамо много, много бољу градску управу? Никакве. Управо обрнуто, губитком Београда, Вучић ће морати да се окрене стварним интересима Србије, јер му је то онда једини спас. Нема никаквог страха да би ова садашња опозиција могла да изда Косово и Метохију. Истог тренутка када би то покушали народ би их почистио као бујицом однешено.

овај део је прилично мутан. губитком београда тиосав губи власт у целој србији на следећим изборима, тако да ће данашња опозиција у наредним годинама одлучивати о унутрашњој и спољној политици србије. то да ће их народ почистити ако покушају издати ким је наивно. па то управо ради вучић и ником ништа.
Препоруке:
51
4
11 среда, 10 јануар 2018 15:44
до опозиције је
Нисам сигуран у аргументе у чланку, иако бих волео да је тако. Не треба потцењивати Вучића и његово дуго и добро познавање и система, и нашег менталитета.
Његови иду сада по Београду и (незаконито, с изводима из бирачких спискова) питају грађане да ли ће гласати за њега (јер се у тој странци све своди на њега).
Шта с тим?

Па, тако добијају најтачније податке о расположењу грађана пред изборе. Тамо (општине, месне заједнице) где стоје добро, пустиће да се избори одвијају нормлано, по правилима. Тамо где не стоје, крашће и лажираће на све могуће начине.
Ако их оптуже да су крали и лажирали, понудиће да се ствари испитају у некој општини где нису крали и хвалиће се нападно како су услужни, исправни и демократични.

Ако им траже општину где јесу крали, избећи ће то на свој, познати, нападни начин.

Нису они наивни.
Само паметна опозиција, мотивисана, способна и која познаје систем може да их победи. Простора има, Бели је то показао.
Препоруке:
53
2
12 среда, 10 јануар 2018 15:58
ZEMUNAC
Dobar tekst,no meni se cini,da je "BEOGRAD NA VODI",sa aferom SAVAMALA,koju jos uvek ne uspevaju da razrese,doveo mnoge Beogradjane do promene stava o SNS!Zar LEX SPECIJALIS,da bi braca Vucic i Mali,sa batama i kumovima nametnuli strucnoj javnosti neophodnost tog nepotrebnog projekta ne govori sve?SVUDA u svetu,financijska mafija,zbog profita namece takve projekte,no ovde se radi o trenutnom predsdniku drzave i gradonacelniku,koji nas primoravaju na njihovo vidjenje razvoja grada,a sve samo zbog dobre PROVIZIJE!Kome zaista trebaju te kule,koje samo kvare vizuru grada,a na tom prostoru mogli bi biti parkovi,deciji vrtici i nove zdravstvene ustanove,a ne soping molovi,zaosiromaseni i opljackani narod!Nije Beograd Glogovac kod Leskovca,gde polupismeni seljaci koji nemaju ni klozete,brane SNS,jer na televiziji i ne vide nista drugo!Za Srbiju,Beograd je pocetak da se oslobodimo ovog nakaradnog rezima!Bez MMF,FBI i marljivog domaceg zadatka ,SNS ne bi ni bio na vlasti!DOLE MARIONETSKA VLADA!
Препоруке:
56
2
13 среда, 10 јануар 2018 16:09
Мићко
@ел србињо

Није мутан. Јасан је као дан. Ови европејци никад не могу имати легитимитет (читај: тако добро изварати народ) као што то Тиосав може. Као што је данас модерно рећи, то је просто културолошки тако.
Препоруке:
26
4
14 среда, 10 јануар 2018 16:52
Gojira
СНС, наравно, неће освојити 50% па да сами праве власт али постоји могућност да се одговоре са Шапићем. Тренутни градоначелник ионако није члан СНС-а па се ту ништа битно не мјења. Шапић, такође, влада преко чистог популизма тако да је то нека природна коалиција. Кључно питање је да ли ће коалиција око Ђиласа имати довољан проценат гласова да Шапићу понуди исте услове. Али ипак мислим да ће у том случају свакако изабрати СНС. Ако неће милом, биће то под пријетњом фиоке.
Препоруке:
38
3
15 среда, 10 јануар 2018 17:05
Татијана
@причекајте
"гајим мржњу и презир према свим владајућим камарилама - непрекидно од октобра 1944 г.,..."

Ови су достојни унуци технолога и мешетара из времена између два рата и нацистичке окупације, против којих су се борили они које ви тако малициозно оптужујете чак и за садашње стање. По Вама, трогодишњи склад између марионетске власти и окупатора, покварили су "црвени бандити" 44-е. Па стварно, "поглеј се".
Препоруке:
20
31
16 среда, 10 јануар 2018 17:27
Стефан
они знају врло добро да су ово избори где постоји реална шанса да изгубе власт зато ће и расписати парламентарне да би Вучић својим именом покрио све то, питање је само докле овај народ може да трпи тај ментални терор СНС-а и изборе сваких 6 месеци,ја сам убеђен да ако они изгубе Београд креће њихов крај,већ је велики вођа све нервознији, досад је глатко владао јер је опозиција била очајна али једна изјава Амфилохија и сви су скочили, време је да се полако своде рачуни
Препоруке:
39
1
17 среда, 10 јануар 2018 19:37
Tomislav Milanović
Milina je kada ispred sebe imaš glupe i nepismene. Putuješ po svetu na njihov teret, kobajagi nešto radiš. Uzgred, pričaš im bajke, dok oni u tebe gledaju kao u boga. Za sve gluposti koje počiniš, nikome ne polažeš račune, niti ćeš snositi bilo kakvu odgovornost. Zar to nije divno!?
Препоруке:
47
1
18 среда, 10 јануар 2018 20:44
Zvonimir Bgd
Kao stari pesimista tvrdim da je ovaj autorski tekst - neubedljiv.
Pri tome, nema poentu.
Nije stvar u tome koga glasaci ne podrzavaju, nego je mnogo vaznije pitanje KOGA ce podrzati.
Uostalom, na tom tragu je i autor kada se ipak setio da napise i ovo:
Нема никаквог страха да би ова садашња опозиција могла да изда Косово и Метохију. Истог тренутка када би то покушали народ би их почистио као бујицом однешено.

Da li bi ih narod pocistio? Bujice ne bi bilo, jer je nije bilo ni u slicnim situacijama u zadnjih 17 godina. Nesto sto je licilo na bujicu zadnji put je vidjeno u Beogradu na mitingu "Kosovo je Srbija" 2008. Ali, ni tada vlastima nije falila ni dlaka s glave.

Narod koji vecinom sacinjava sirotinja raja sludjen je visegodisnjom losom upravom i nacionalnom dezorijentacijom nametnutom petooktobarskom katastrofom.
Danas se uglavnom zivi od danas do sutra, a sve ideje i ideologije su kompromitovane losim ljudima.
Препоруке:
46
7
19 среда, 10 јануар 2018 21:19
Neša
Do sada nikada nisam pogrešio u proceni, zato me političari i ne vole jer govorim realno, a ne ono što žele da čuju (ono što sami govore). Nažalost, SNS će pobediti u Beogradu. Zašto!? Zato Službe imaju razrađen višedecenijski sistem pobede na izborima. Da opozicija nije Petog oktobra "pobedila" uništavanjem izbornog materijala ne bi došla na vlast "demokratski" i ne bi ostala na vlasti nešto manje/više od decenije, račun brka SPS u vlasti od 2008. Od pada 2012. godine ponovo mora da prođe decenija da bi se nešto, možda, promenilo.
Препоруке:
17
10
20 среда, 10 јануар 2018 21:49
у Страдији се највише страда од бахатих и пијаних
Истинит догађај од пре више година. У ноћни аутобус улази мртав пијан човек и седа прекопута једног младића. Возач нагарио празним улицама, пијанцу се смучи, исповраћа се и испрска момка. Момак ван себе скаче са седишта, надвија се бесно над пијанцем и заурла „Свињо!!!“. Пијанац га хладнокрвно одмери одздо и каже: „Ја свиња, поглеј се какав си ти!“.

Из аутобуса 17 1977. Враћам се другом са Коњарника и на аутокоманди улази добро обучени пијанац, крене према задњем делу онако пијан и бахат псујући све успут, окренем се кад он стао изнад две девојке и добацује им свакакве глупости. Кажем пријатељу да да одемо да интервенишемо, а он ми каже да сачекамо

Дођемо тако до западне капије где силазимо кад и девојке силазе кад за њима и пијанац да "доврши удварање". Истовремено још момака излизи сви носећи спортске торбе, и тек онда препознам да су "незаштићене девојке" и момци прва екипа из Карате клуба Медицинар...

Са људима се разговара, са бахатим стадом...
Препоруке:
9
1
21 среда, 10 јануар 2018 22:04
не правити рачун без крчмара
- Београђани знатно више користе интернет за информисање и због тога нису изложени непрекидној вучићевској пропаганди
- неупоредиво више гледају
- у Београду пропорционално живи знатно више пензионера који имају пензију преко 25.000, па су кивни због пара које су им одузете

- зато је "бели" највише гласова добио баш у београду од лудака који висе на фејсбуку и од гласања им не зависи егзистенција

- сви пензионери су редовни на Вучићијадама у то не треба сумњати, чак се и број "опљачканих пензионера" драстично смањио на интернету и НСПМ после коске од 5000 и повећања од 5%

- београдски пензионери су навикли читав живот да имају веће плате и станове од остатка Србије и они сматрају да је то њихово право. Нико није вуше уплашен од промена од београских пензионера, који довро знају да све што су зарадили је отето у "крви, зноју и сузама" свих грађана Србије.

у Београду после "срба" највише има "југословена" и "неопредељених"
Препоруке:
30
8
22 среда, 10 јануар 2018 22:43
синиша
Одакле људима идеја да Путин подржава, прво Коштуницу, па Тадића, па Николића па сада и Вучића?Одговор је врло једноставан. Дипломатија је наука и научним путем су Руси израчунали да је најисправије и најбоље да држава, односно званични органи државе, одржавају званичне односе са званичним органима друге државе. Како Америке, Француске, Сирије Ирака, Ирана, Турске, тако и Србије.Ко год да буде председник Србије биће званично и срдачно примљен од Путина тј. руског председника и Путин ће му доћи у посету. То је једноставно ствар дипломатске науке. Науке, а не шибицарске логике.И то на дуги рок.И друго, однос руске политике преме српској политици такође је ствар дипломатске науке и гласи " Шта год да Србија уради, ако није против интереса Русије, Русија ће подржати".На исти начин ако Србија одлучи да орзужјем брани Косово као и да га преда без борбе. Шта год ураде Русија ће подржати. Нема личних односа и нема закулисних игара. То је то. Ништа више ни мање.
Препоруке:
53
3
23 четвртак, 11 јануар 2018 00:33
...
Главна тема међу београдским пензионерима је колико ће добити од акција због пљачке Аеродрома и колико ће изности најављена помоћ за 2018 коју је најавио Вучић.

Ко рачуна на београдске пензионере да ће гласати за опозивију тај је већ изгубио, јер несхавата да су баш они онај непријатељ Српског народа који је деценијама ради против Срба из београда, а сви су сада "јадни пензионери"
Препоруке:
26
6
24 четвртак, 11 јануар 2018 01:10
Jasna Simonović
Kako bi bilo da se oformi lista Beogradjana, odnosno ljudi koji su ovde rodjeni, ili su u njemu proveli npr. više od 30 godina sa dokazanim rezultatima da su doprineli razvoju Beograda kroz svoju struku, odnosno da mu nisu štetili? Tako nekako...
Препоруке:
9
3
25 четвртак, 11 јануар 2018 10:09
апис
Ако је победа утемељена на мржњи и презиру, онда је то "Пирова победа". Краткотрајна, јалова и нечасна.
Није ваљда циљ опозиције, да се дочепа власти да би се за 5-6 година опет вучић вратио на власт у Београду, у великом стилу. вучића треба послати на сметлиште историје само истином, коју он вешто замагљује наивном народу. Народу који не користи мозак већ гледа Пинк и чита Информер, а још и РТС приде. Зато су шансе за победу у Београду веће, јер је народ мање испраног мозга. И још нешто... Мржња и презир су главне вучићеве карактеристике за ових 26 година политичког битисања, што на власти, што у опозицији.
"Нећу да будем Швабо (вучић), ни у животу ни на филму."
Препоруке:
16
1
26 четвртак, 11 јануар 2018 10:17
krle
Već drugi put pojavljuje se ''Krle'', koji komentariše aktuelne tekstove. Ja, dosadašnji i sadašnji krle, svoj nick-name počinjem malim slovom ''k'' ! Kako sumnjam na botovsko-udbaške igre, ubuduće ću se označavati sa''krle-1'', pa da vidimo...
Препоруке:
11
0
27 четвртак, 11 јануар 2018 11:38
@ крле 1
Možda niste primetili, ali mnogi komentatori poput vas imaju isto iskustvo. Zašto se to toleriše na NSPM meni je nepoznato i za prst na čelo. Problem je kada pod lažnim imenom izađe komentar koji ni u snu ne bi napisali. To služi upravo tome da bi se ljudi odvratili, da ne bi pisali komentare, pa je tako lako moguće da većinu tih komentara napiše neka služba.

Ovo je zanimljiv podatak koji je objavio Tabloid:
Pretpostavka je da preko 20 odsto današnjih službenika DB radi za druge službe, ali je tragično što su 90 odsto čelnih ljudi DB baš ti koji rade za strane službe.
Препоруке:
16
1
28 четвртак, 11 јануар 2018 12:56
пензионер Цвико
@ @ крле 1,
Лажно представљање, укључиво употреба туђег псеудонима којем се дода "ет" јесте проблем свих нас. Зато се морамо залагати да они који пишу коментаре исте напишу што је могуће квалитетније. Само тако се стиче пажња коју желимо или тако нешто у дијалогу о теми. Друго и основно, морамо се држати теме. Чим у коментару неко напада другог читаоца такав коментар не би требало објавити јер читалац коментатор није тема. Више пута уместо да оспоравају оно што сам написао лично ме нападају. Један је чак написао да сам им на списку. Будалаштина.
Препоруке:
4
4
29 четвртак, 11 јануар 2018 14:04
barba
Bucina teza bi bila tacna kada bi Beograd imao samo dve opstine - Vracar i Stari grad i mozda Savski venac. Moja procena je da nece imati vecinu svojih odbornika, ali ce imati vecinu u raznim koalicijama i kupovinom pojedinaca. Ima on brdo trojanaca u svim strankama. On ove izbore ne sme i nece izgubiti. Postujem Bucin stav kao zelju da se animiraju apstinenti, ali i on zna da to nije realno. Vucic nastavlja da kontrolise Beograd do daljnjeg.
Препоруке:
6
0
30 четвртак, 11 јануар 2018 14:10
gradjanacistima
Ggradjanacisti, a medju njima i autor, nikako da shvate: ako Vucic izgubi izbore, i to je jedno veliko AKO, to nije zato sto beogradjani gledaju N1 (grozan program, treba ga zabraniti) ili citaju internet.

Evo razloga zasto beogradjani treba da pociste SNS i njihove guzolize iz gradske vlasti:

- saobracajni kolaps:
Ujutru, u podne, i uvece, lakse je proci 5 km pesice nego bilo kojom vrstom prevoza dostupnim cak i imucnim ljudima. Mozda bin zajeb ima helikopter, ali mi nemamo.

- s tim u vezi, parking kolaps:
Slobodno se vec moze reci da u vecini gradskih ulica vise nema prostora za pesake : svugde su parkirani automobili, u tri reda, branik do branika. Mladji preskacu, stariji brisu prasinu dok se provlace, a majke s decom ne mogu ni da prodju.

- djubre:
U toku je plima, ma cunami djubreta u gradu. Svakoga dana sve manje se grada vidi od kesa, kartona, limenki.
Препоруке:
21
1
31 четвртак, 11 јануар 2018 14:20
@ пензионер Цвико
Важно је да сте ви један доброћудни пензионер који воли државу у којој живи и који не излази на изборе, а не корисни идиот који користи на десетине својих и туђих никова и ради питај Бога за кога све у слободно време кога има на претек?

Ви никада никог нисте напали на личној основи, а камоли нешто друго. Боже сачувај.

Због вас су неки коментатори престали да се потписују, а неки и да се јављају.

А ви се чудом чудите. Ништа вам није јасно кобојаксим. Ви сте једно невинашце, али када би се зезали.
Препоруке:
6
3
32 четвртак, 11 јануар 2018 15:38
@ просечан бееееограђанин
gradjanacistima

Evo razloga zasto beogradjani treba da pociste SNS i njihove guzolize iz gradske vlasti:

- saobracajni kolaps:
Ujutru, u podne, i uvece, lakse je proci 5 km pesice nego bilo kojom vrstom prevoza dostupnim cak i imucnim ljudima. Mozda bin zajeb ima helikopter, ali mi nemamo.

- s tim u vezi, parking kolaps:
Slobodno se vec moze reci da u vecini gradskih ulica vise nema prostora za pesake : svugde su parkirani automobili, u tri reda, branik do branika. Mladji preskacu, stariji brisu prasinu dok se provlace, a majke s decom ne mogu ni da prodju.

- djubre:
U toku je plima, ma cunami djubreta u gradu. Svakoga dana sve manje se grada vidi od kesa, kartona, limenki.

Ово је глас аутентичног "беееограђанина" кога брига што "београд на води" пљачка и уништава целу Србију предаје територије и Српски народ.
Њему је битно да се Србија више пљачка и омогући већи конфор бееееограђанима, јер како је искочио из "гумењака" он је бееееограђанин "плаве крви"
Препоруке:
6
7
33 четвртак, 11 јануар 2018 16:15
ако је Вучић "победио" да не излазимо ?
небитан
тиме ће СНС-у бити омогућено да уз своје привеске настави да жари и пали несрећним Београдом.
Београд је и гомила затуцаних приградских села која ће вучићу навући тих 30%. Београд је, дакле, све само више није онај некадашњи просвећени Београд.

На бази имишљених бројки правиш победу Вучићу.

И завршаваш своју будалаштину са "некадашњим просвећеним" Београдом. Садашњи "београд" је "сазидан" над костима и крви убијених Срба у комунистичком дивљању и америчком бомбардовању у другом светском рату.

Београда је окупирани антиСрпски град, јер вишедеценијски злочинци никада нису кажњени за своја недела него су им потомци наставили привлачећи сву фукару из целе СФРЈ и Страдије: Драшковић, Шешељ, Милошевићи, Марјановић, Дачић, Вучићи, Михајловић, Поповић, Селаковић, и фукару рођену у београду од окупатора.

Зато Србија или треба да ослободи Београд или да се ослободи Београда.
Препоруке:
14
6
34 четвртак, 11 јануар 2018 16:31
gradjanacistima

Њему је битно да се Србија више пљачка и омогући већи конфор бееееограђанима, јер како је искочио из "гумењака" он је бееееограђанин "плаве крви"


E, ovde se vidi kakvim se sredstvima sluze gradjanacisti, koji bi da prigrabe vlast. Lazu, klevecu, podmecu svoje otrovne brbljarije kao da je drugi rekao. Nece vam proci, gradjanacisti!!!

Ne zanima gradjanaciste vlast u gradu da rese probleme grada, da grad pocne da zivi. Gradjanacistima treba vlast u gradu da bi uzeli vlast u drzavi. E pa ne treba nam takva promena vlasti. Treba nam promena vlasti koja ce nam neko dobro doneti.

I nigde u prvobitnom clanku nije napisano, niti sam ja za to, da se Srbija pljacka zarad Beograda. Naprotiv, idem ja cesto i do Leskovca i do Pazara, pa vidim kakvo je stanje, u kakav je JAD dospela ova lepa zemlja. Ali mi seljaci iz Beograda sada mozemo da menjamo samo gradsku vlast. I moramo da je promenimo radi grada. Ne radi onih analiticara sa N1 ni radi fejsa i tvitera i kruga dvojke.
Препоруке:
12
4
35 четвртак, 11 јануар 2018 16:36
gradjanacistima
Ово је глас аутентичног "беееограђанина" кога брига што "београд на води" пљачка и уништава целу Србију предаје територије и Српски народ.


Izbori ce biti za GRADSKU vlast.
Moju dusu tisti i pljackanje drzave, i izdaja Kosova. Ali to ne resava GRADSKA vlast. To resava DRZAVNA vlast. A sada su izbori za GRADSKU vlast.

A ima jos razloga da se SNS pocisti s vlasti u Beogradu, a, razumejte, opet, na ovim predocenim izborima, glasa se za VLAST U BEOGRADU, ne za drzavnu skupstinu, ne za Europu zdaj, ne za N1 i fejzbuk aficionate, nego za GRADSKU vlast.

- zagadjenje : mrtvacki zadah se siri iz rukavaca reka i potoka,
- zelene povrsine : nestaju, drveta se seku, travnjaci betoniraju.
- bespravna gradnja : svakodnevno nicu kiosci i kafici (na onim zelenim povrsinama) - nije samo BnV bespravna nakaza, poklonjena kriminalcima i olosu, tako se radi u svakom naselju.
- voda : uskoro ce prestati da tece, a i kada tece, morace se placati krvlju, litar za litar
itd.
Препоруке:
15
1
36 четвртак, 11 јануар 2018 17:58
@nebitan
Мики овде је много тога написано и о твом хероју Милошевићу и о осталим данашњим херојима и о другим стварима из мање познате историје:
http://www.magazin-tabloid.com/casopis/?id=06&br=242&cl=32
Ишчитај и немој више да се брукаш и да замајаваш публику преко портала.
Осим ако ти Мира из Москве не шаље оне наше паре са Кипра.
Препоруке:
9
5
37 четвртак, 11 јануар 2018 19:42
ел србињо и шире
gradjanacistima@

знате ви добро да они за које лобирате имају лошу хипотеку кад је ким у путању. зато упорно покушавате раздвојити градску власт и власт у држави, а то се двоје не може раздвојити. ко победи у београду добија и парламентарне изборе. доказано више пута. за власт у бг се боре два евроатланска блока, која имају исте погледе око ким. с тим у вези, често се спомиње тадић, који није издао као што је издао вучић, али не треба заборавити да су тадић и његова дс на власти тада имали против себе јаку родољубиву опозицију, а да тиосав данас такве опозиције нема и може да ради шта му се хоће по питању ким.
Препоруке:
7
2
38 четвртак, 11 јануар 2018 21:35
Бојан, Приштина
Има овде истине али предвиђања су половична.

Све ово зна и Вучић и његов израелски пиар тим. Знају и узимају у обзир али и већ разрађују варијанте да то неутралишу.

За почетак ту су евергрин Ђукановићевски трикови - масовне пријаве гласача из других места, куповина гласова, бугарски воз...
Препоруке:
14
1
39 четвртак, 11 јануар 2018 21:36
el srbinu y mas largo

знате ви добро да они за које лобирате имају лошу хипотеку кад је ким у путању. зато упорно покушавате раздвојити градску власт и власт у држави, а то се двоје не може раздвојити. ко победи у београду добија и парламентарне изборе. itd.


Ma znam, i zato i pisem:

Vucic neka ide, i zelim da ode, ali kad ode i AKO ode, neka se ne potura gradjanacisticka floskula da je Vucica oterao iz Beograda N1 i B92 i fejsbuk i tviter. Vucica iz Beograda tera zaguseni saobracaj, i djubre, i zapusteni domovi zdravlja, veciti kvarovi vodovoda i izrovane ulice!

I neka niko ne trazi vlast u Beogradu samo zato da bi dobio vlast u drzavi, a da beogradjane prepusti zivotu u prljavom, zaglavljenom, zapustenom, razrusenom gradu. Ko hoce beogradsku vlast prvo mora da resi probleme grada, a posle, ako mu i ostane neka snaga, neka misli dalje.
Препоруке:
14
0
40 четвртак, 11 јануар 2018 23:55
Горан Станковић
Брзо ће избори. Београд је много важан. Његов буџет највећи, контрола само од скупштине града... . Ако се жели промена, већ ЈУЧЕ се морало подржати неко НОВИ, ко до сада није био професионални политичар. Размишљам, рецимо гдин Ђорђе Вукадиновић. И он што пре објави свој тим ( градски менаџер, архитекта, правник и све што треба )и програм рада. Програм у коме се не ПОМИЊУ имена, већ мере ПРИМЕНЕ и ПОШТОВАЊА закона. И при томе не обећава да претходне нико не сме да дира ( бивши председник је то баш гласно истицао за председника пре њега ). И, будући кандидату, сваки дан на интернет страници града, приход / расход, број запослених, плате запослених... . Уколико до/у понедељак не будемо имали ТАКВОГ кандидата, могу и ја, као и ЕУ, да у три сата честитам победу... .
Препоруке:
9
2
41 петак, 12 јануар 2018 00:51
Оливер Кромвел
небитан@-ово за СПС је нереално 5% је њихов максимални пласман један од разлога између осталог зашто их Вучић жели је управо то страх да неће прећи цензус и тако му упропастити ствар.

синиша@-Тај ваш руски прагматизам смо видели у Украјини и где је он довео где је принципијално подржавање лопова и олигарха довело,дотле да Русија више нема контролу над 80% земље.Та руска принципијелност се видела и у Црној Гори и видимо како се завршила такође уласком исте у НАТО.

...- није фер да за све оптужујете пензионере јесу лоботомирани али нису они пресудни већ десетине хиљада младих ботова који због 30 000 у некој општини су спремни на све ево овде код мене их има колико хоћете све млади 25 до 35 година и продају се за сићу од које сваких месец дана морају 15% да на руке однесу у страначку касу,лично ми је потврдио то један од тих јуноша.

апис-истина је релативна ствар онај који је добио шљаку преко партије њега истина не занима.
Препоруке:
10
2
42 петак, 12 јануар 2018 01:08
Оливер Кромвел
@ пензионер Цвико-да ли сте ви онај Цвико који се стално јављао у програм на радио 2М који иначе више не слушам пошто сам укапирао неке ствари везане за власника,ви сте онај машински инжињер који живи у Канади родом из БИХ који је напустио ове просторе пре 30 година ако сте тај онда свака част на струци и успеху у животу али нисте баш компетентни да да коментаришете стање у Србији.

ел србињо и шире-слажем се осим у једној ствари имамо два грађанистичка блока који ће на изборима укупно да узму око 85% гласова поставља се питање где се дадоше те силне патриоте,да није можда народ дигао руке од КИМ ако коза лаже рог не лаже пријатељу.

Бојан, Приштина-то можете да радите у Шавнику или у Пећинцима али не у Београду у великим срединама то не пали тамо се гласови купују привилегијама и функцијама.
Препоруке:
6
3
43 петак, 12 јануар 2018 10:54
"мој" посланик
Горан Станковић
Ако се жели промена, већ ЈУЧЕ се морало подржати неко НОВИ, ко до сада није био професионални политичар. Размишљам, рецимо гдин Ђорђе Вукадиновић.

Аналитичар и посланик Вукадиновић је исувише "великог калибра" да би се "потрошио" на Содому и Гомору од "београда на води"

Посланик Вукадиновић је оно што идолопоклоници разних идола не разматрају јер желе да чују "ватрене говоре" у којима им лажови обећавају хиљаде марака и стотине евра плата и пензија и "србију до токија.

Аналитично и рационално размишљање посланика Вукадиновића, би било оно што би увело нови "стандард" у размишљање и поступање свих грађана јер "власт позиција режим" би постали "public servents" а колика је опасност за напредњаке види се у скупштни. Иако имају апсолутну већину СНС тражи нове изборе да би се "отресли" посланика Вукадиновића и патриотске опозиције.

Београд се контролише лако. Ревидираш пљачку пензија, станова, и кренеш од +100 милионера у еврима па редом.
Препоруке:
7
1
44 петак, 12 јануар 2018 11:52
@ "мој"посланик
Зато прекаљени УДБАШИ, тобож патриоте и бораца за промене, намерно лажу грађане и трују их разним небулозама, тако да се више не може одвојити лаж од истине у брду дезинформација на које се већином пецају, јер неинтелигентних је увек највише, да се не увреде коментатори, али је тако. Мућните људи својом главом. Прочитајте неки интервју политичара, саслушајте шта људи говоре.

Када би то урадили, видели би да оно што наводи ел србињо није истина.

Да је господин Вукадиновић желео да буде кандидат за градоначелника Беогарада, он би се кандидовао.

Да се кандидовао, они би рекли да није требао, и да је то велика грешка. И све тако.

Њихов једини циљ је одржавање овог система и одвраћање људи од промена, гласања, јавног иступа, коментарисања.
Препоруке:
7
2
45 субота, 13 јануар 2018 01:26
ел србињо и много шире
@ "мој"посланик@

Прочитајте неки интервју политичара, саслушајте шта људи говоре.

Када би то урадили, видели би да оно што наводи ел србињо није истина.


шта није истина? све што написах написао сам на основу прочитаних интервјуа политичара. такође и на основу онога што нису рекли. по мом мишљењу, не постоји алтернатива садашњем издајничком режиму. они који се нуде као избавитељи друга су страна исте медаље. нисам овде да некоме навлачим гласове, него да изнесем своје мишљење. нити сматрам да су посетиоци нспм незналице, које могу да убедим у било шта. углавном, као и сам,они имају формиране политичке ставове о најважнијим друштвеним питањима. не знам зашто сте баш мене издвојили, има и других који слично тврде? ако опозицију могу да сруше моји коментари, онда је та опозиција прилично јадна.
Препоруке:
6
4
46 субота, 13 јануар 2018 02:25
ел србињо
Оливер Кромвел@

ел србињо и шире-слажем се осим у једној ствари имамо два грађанистичка блока који ће на изборима укупно да узму око 85% гласова поставља се питање где се дадоше те силне патриоте,да није можда народ дигао руке од КИМ ако коза лаже рог не лаже пријатељу.

народ је распамећен,индоктринисан и све више равнодушан. скоро половина гласача не излази на гласање. одговорност за то сносе политичке елите, лишене било какве идеологије, спремне на протуприродне коалиције, само да остваре већину.
Препоруке:
6
0
47 недеља, 14 јануар 2018 13:14
milcican
samo jedna kolona i orocenje vlasti na godinu dana, uz uslov slobodnih medija. u suprotnom/bojkot, jer smo u poyiciji kao i onomad, kada je bojkot uspeo, a ovaj golisavi car bio ministar informisanja. i pored toga sto neki iy opoyicije kritikuju 5. oktobar, sumnjam da ce nesto da urade bez price na taj fazon, pa primaju u stranku razocarane naprednjake a puni smo price o preletacima... ni pod razno ne bih glasao sa djilasa, ali ako je on kandidat jedne opoyicione kolone uz orocavanje vlasti, onda je moj glas tu.
Препоруке:
5
2
48 недеља, 14 јануар 2018 14:32
предлог
Да би поштена опозиција победила, треба позвати академика Душана Ковачевића да поново допише Тарабиће.
За Коштуницу је то успело па што не би и сад.
Препоруке:
3
5

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер