среда, 24. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Бакир Изетбеговић - реално

Kоментари (40) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 среда, 15 новембар 2017 12:21
пензионер Цвико
У основи, постоји више "реалности" а само је једна права. То је она која нас стално лупа по глави а ми не реагујемо, већ разматрамо има ли нека лепша или боља. И док тако разматрамо разне реалности, опијени њиховим шаренилом, не примећујемо да време пролази а ране и ожиљци остају као вечни трагови у тренуцима које смо проживели. Да ли ће мо ускоро наћи бар једну заједничку реалност и овој казати доста, ма ко нам је приказивао као нај решење? Шта треба да садржи та "заједничка реалност"? Пре свега слогу и снагу нашег друштва која је изражавати наш чврст став према разним беговима и бегићима те их спустити тамо где им је место. Сметлиште или златни трон? Зависи од "реалности". Не било које већ наше према другима.
Препоруке:
18
7
2 среда, 15 новембар 2017 12:26
Nedo
B.I. u svojoj politici prema Srbima sasvim lici na svoga oca Aliju, permanentno se ponasa kao "lukavi dedo"- sustinski neprijatelj. Takav ce i ostati. Sva sreca da je poziciono B.I. samo 1/3 BH trijumvirata, pa ne moze nista sam da uradi. Naravno, hipokriticni odnosi u FBH su veoma vazni za buduce politicke akcije.
Препоруке:
18
8
3 среда, 15 новембар 2017 12:55
jasno je
da je ovo, na primer hitan sastanak tela za bezbednost, sarena laza!
Moze ovo da se podvede pod zajednicku akciju zarad politickih poena, i to na obe strane, Bakir lupeta, vucic izmislja.
Препоруке:
31
5
4 среда, 15 новембар 2017 13:05
.
Политика Вучића је сасвим погрешна и када су у питању муслимани/Бошњаци у БиХ. Разговор и сарадњу треба тражити са оним муслиманима, Бошњацима, који су умерени. Који желе и виде заједнички живот као вредност коју треба чувати уз пуно уважавање и српских и својих интереса. Када се даје подршка Изетбеговићу, као да је он једина адреса међу муслиманима/Бошњацима са којима Београд разговара, онда се умерени муслимани/Бошњаци бацају у запећак политичке сцене Федерације. И тако се изнутра јача позиција Изетбеговића.

Нема везе колико таквих мудрих, умерених данас има у Федерацији и БиХ и колико су утицајни. Временом ће њихов утицај расти. Али, ако Београд уважава као саговорника Изетбеговића и њему сличне, онда ће паметнији и добронамернији муслимани/Бошњаци увек остати маргинализовани. И на тај начин ће претња и Републици Срспској и Србији и српским националним интересима - бити трајна.

Upravo tako nikada niko ne pita Srbe muslimamne šta oni misle, s kime i kako?
Препоруке:
28
5
5 среда, 15 новембар 2017 13:16
ел србињо
Сценографију и режију улоге Изетбеговића потписују елементи америчке дубоке државе.

плитка или дубока, америчка је држава. ко тражи спасење у трампу џаба троши време. све остало потписујем са све вучићевом тупавом и напрдњачком политиком која нема ни главу ни реп. његова маркетиншка политика ће нам доћи главе.
Препоруке:
15
3
6 среда, 15 новембар 2017 13:17
Autor je u pravu.
Godinama na NSPM pišem da srpska politika greši što ne sarađuje i ne pomaže politički uspon i preuzimanje vlasti kod muslimana od strane prosrpskih muslimana i Srba muslimana i da se ne moghu "graditi dobri odnosi sa bošnjačkom politikom" Izetbegovića, da je taj put sasvim pogrešan, lažan, licimeran i da sempokazati kao greška što se "daje politički prostor" Izetbegovićima, zatim Zukoriliću i sličnima.Srpska politika nikada ništa nije uradila a ni pokušala da napravi nešto sa Srbima poput naprimer Mehmedalije Nuhića (mlad čovrek, na doktoratu prava), Amira Čamdžića dipl.pravnika i dr.Ima ljudi još koji bi mogli osnovati političku srpsku opciju da budu srpska alternativa.Naprotiv srpska politika ih ponižava, nikada nikoga nije ni kotaktirala ni upitalka za mišljenje, kao da ne postoje a isto tako nikada niko nije uspostavio ponovne kontakte sa Fikretom Abdićem i njegovim sljedbenicima.Veliike su to greške, dajete za pravo Izetbegovićima da zgaze.
Препоруке:
39
6
7 среда, 15 новембар 2017 13:25
сизиф
Циљ Милошевића и Туђмана и јесте био да Србе и Бошњаке сабију на што мањи простор и тако осуде на трајно мржњу и непријатељство. Тиме се стварају услови и за даље надирање Хрвата у перспективи.
Препоруке:
10
34
8 среда, 15 новембар 2017 13:51
Onako izokola
Bošnjačka nacionalna politika Izetbegovića se zasniva na nepomirlhivim suprotnostim u odnosu na srpsku politiku, a te su:
1.Republika Srpska "kao privremena kategorija" dok se ne stvore uslovi za "drugo poluvreme" kada Republika Srpska treba da nestane kao politički entitet.
2.Srebrenica.
3.Narod žrtva nad kojim su Srbi napravili, svašta,
4.U svojoj osnovi politika koja u srpskoj politici vidi "politiku kkja je ni maNje kako govore i piśu " počinila 11 genocida".

Kko neko misli da takva politika može biti pomiriteljska i iskren sagovornik srpskoj polotici? Nikad to neće biti iskreno i trajat će "do prve prilike za majstoricu".

Srpska politika treba da pravi političku alternativu koja bi trebala da " otupi oštricu bosdnjhačke politike". U svoje vreme su to bili Abdićevi ljudi. Treba praviti političku opciju kao kontratežu politici Izetbegovića a ne osdlanjati se na saradnju sa Izetbegovićima.
Препоруке:
23
4
9 среда, 15 новембар 2017 15:36
Zemunac
GDINE PAVLOVICU,nije to pomirenje politika gdina Vucica,nego marljivi domaci zadatak za SAD!oN JE UCENJEN,zbog rata,pa mora da izvrsava naloge Ucenjeni lider,koji nas unistava i kroz favorizovanje bata i kumova,nasa KOZA NOSTRA RADI STA HOCE!DOLE MMARIONETSKA VLADA!
Препоруке:
18
3
10 среда, 15 новембар 2017 15:58
Бакирово признање Вучићу
Да ли косовска полиција функционише на целој територији КиМ? Функционише.
Да ли судство функционише на целој територији? Да.
Да ли грађани на целој територији КиМ имају косовска документа? Да.
Да ли Вучићеви Срби учествују у влади Косова? Да.
И још много других показатеља суверенитета које им је Вучић омогућио.
Дакле, реално гледано, Бакир хоће само да призна оно на чему Вучић ради годинама, сувереност и независност Косова.
Сви који су се сада дигли против Бакира су аутоматски и против Вучића и његове политике према КиМ.
За оне који су против Вучића(од почетка пол. каријере или бар од "напредњачке", свеједно) то је и логично, подразумева се да су и Бакир и Вучић на истој страни. Али како напредњаци да објасне(бар себи) да су за Вучића и његову политику а исзовремено против Бакира који цени ту политику и хоће да прозна њене резултате??? Не био им у кожи.
Препоруке:
24
4
11 среда, 15 новембар 2017 16:10
"манчуријски кандидат" и "политика"
Политика Вучића је сасвим погрешна и када су у питању муслимани/Бошњаци у БиХ.


А која је "политика" Вучића исправна, осим у спроваођењу личне промоције и користи.

Смањи титиним пионирима плате и пензије а они обзиром да знају како су их "зарадили" ћуте и гласају за њега да не дођу други који неће само да смањују него и да одузимају.
Препоруке:
16
4
12 среда, 15 новембар 2017 16:48
BIK KOJI SEDI
ZBOG pritisaka i nekih poglavlja EU i interesa SAD,nas lider mora da se stalno MIRI I IZVINJAVA,jer je to obecao,kao svoj doprinos!Nije bas lako ni njemu da sedi na DVE STOLICE,ali vise na prozapadnoj,no ima biografiju iz RATA,koja ga obavezuje NA PROMENU SVESTI!Pomirenje,traze ONI ISTI,koji su razbili Jugoslaviju,a odrzavaju,na vlasti,ljude sa biografijama,ne bas lepim,iz rata,na primer gdina Mila u CG,da ih mogu manipulisati,ucenjivati i uslovljavati!TAKO smo ,kao strana koja je izgubila rat,izlozeni STALNIM PONIZENJIMA,od drona na utakmici,pa do mesanja gdina Izetbegovica,u unutrasnja pitanja Srbije!A kada gdin VUCIC kaze da bi ga poslali u HAG, ako bi ponudio priznanje REPUBLIKE SRPSKE,NESTO JE ZABORAVIO!NIJE nikada ni bio u HAGU,a kum mu je sedeo 12 dugih godina!PA imaju ONI I SADA dovoljno materijala,da ga zbog uloge u RATU,posalju u HAG!Zato je i toliko MARLJIV!
Препоруке:
12
5
13 среда, 15 новембар 2017 17:08
koba
I Izetbegović i Vučić imaju istog gazdu i rade po onoj narodnoj "veži konja gdje ti gazda kaže".Možda bi Vučić i povukao neki dobar potez (i ćorava koka neko zrno nabode) da je samostalan u odlučivanju.Gazdi smirivanje situacije na Balkanu, kao i svuda u svetu, nije u interesu. Tenzije među domorocima se moraju održavati i redovno podgrijavati. Time gazda pravda svoje prisustvo i glumi mirotvorca.Poglavice za uzvrat dobro žive na račun ostatka indijanaca koji se hvataju za vratove, međusobno ubijaju pa i svog najrođenijeg, skaču s prozora itd, radi nervnog rastrojstva u "veličanstvenoj demokratiji" i blagostanju koje im je podarila Imperija još devedesetih godina prošlog veka.
Препоруке:
20
3
14 среда, 15 новембар 2017 21:37
синиша
Можда је најбоља дефиниција колико људи толико реалности.

Понекад се говори о судској реалности. Ни то не постоји. Постоје чињенице, које су утврђене или нису утврђене и онда на основу процеса, односно задатог поступка се дође до опет једног феномена, а то је "слободно судијско уверење" и и пресуда.

УГлавном истину и реалност о Бакиру не треба тражити, неће је нико наћи, али појединачне чињенице из његове активности су ту и аутор чланка их је побројао.

Они који не знају ко је Алија Изетбеговић ја ћу им рећи.

Алија је био један старац који је мрзео. Његова главна карактеристика је била мржња. Осим мржње он није имао другу политику. Мржња према Србима. И то таква да би кад би могао једним потезом руке одрубио свих десет милиона српских глав.

Е Бакир је исти такав.

Мухамед Филиповић, на пример какв год да је не мрзи, није заточеник мржње.

БАКИР ИЗЕТБЕГОВИЋ ЈЕ ЗАТОЧЕНИК МРЖЊЕ ПРЕМА СРБИМА!
Препоруке:
19
5
15 четвртак, 16 новембар 2017 00:33
Bora
Srbi ne biraju predstavnike Bosnjaka,a predstavnik Bosnjaka dobija glasove ako je kao Bakir,jer izrazava njihovo vecinsko misljenje.Da je pro-srpski orjentisan,ocigledno, ne bi bio njihov vodja.Velika je greska ako se smatra da je vodja neprijatelj Srba a da je narod koji predstavlja prijatelj.Narod bira vodju prema svojim merilima.Kakav narod takav vodja!Moguce su spoljne manipulacije ali kakav je to narod ako se sa njim spolja uvek manipulise,u istoriji, u vlastitu propast i mrznju prema Srbima?Druga greska koju prave mnogi Srbi je pravdanje te patoloske mrznje time sto su Bosnjaci vecinom,po poreku Srbi.Sta mi imamo od toga sto su oni nekada bili Srbi ako su nam
veciti neprijatelji?Uostalom,ako se neko od njih oseca kao Srbin, ima nacina da to pokaze.
Препоруке:
10
4
16 четвртак, 16 новембар 2017 09:05
.
Bora,tačno je da Srbi ne biraju direktno političke predstavnike Bošnjaka, ali indirektno Srbi ili srpska politika mogu uticati na političke odnose, na način da će politički izolirati "ekstreme u bošnjačkoj politici" poput Izetbegovića, neće sa njima ni razgovarati pa po cijenu prekida svih diplomatskih odnosa, a s druge strane srpska politika može aktivno pomagati prosrpski opoziciju kontra ekstremne bošnjačke politike, ali "sve je to na gluve uši" i od toga neće biti ništa, jer očigledno i sama srpska politika "igra lucimjere igru" jer više joj odgovara neprijateljstvo Izetbegovića, da nije tako "radilo bi se drugačije".
Препоруке:
5
1
17 четвртак, 16 новембар 2017 09:16
.
Bora, konkretan primjer da srpska politika voli više neprijateljstvo Izetbegovića nego prijateljstvo Abdića, je situacija sa najavama referenduma u Republici Srpskoj kada je aktualni načelnik opštine Velika Kladuša Fikret Abdić otvoreno, javno i svi su to mediji prenijeli stao na stranu Republike Srpske i rekao "ako do čega dođe" da će biti na srpskoj strani i ništa, nikada niko iz srpske politike nije ni pokušao da održava političko savezništvo sa Abdićem i to je dokaz pored izdajničkih srpskog glasanja u predsjedništvu BiH 1991 godine za Aliju Izetbegovića, kada su Abdić oteli funkciju predsjednika i dali je ALIJI da Srbi vole neprijateljstvo Izetbegovića.
Препоруке:
5
1
18 четвртак, 16 новембар 2017 09:28
.
Kad se srpska politika odnosi tako sa nipodištavanjem i ponižavanje mu odnosu na dokazanog srpskog saveznika Fikreta Abdića ( šta više čovjek treba da dokaže? Možda da se pokrsti kao Emir Kusturica? Fikret iza sebe ima na desetine hiljada pristalica u narodu, a pokršteni Emir ne). Znači kad je takav odnos prema Abdiću nek se ne čude Srbi što je "politička oštrica neprijateljstva" sve "oštrija" i u bošnjačkoj i u Hrvatskoj i albanskoj politici jer svako to vidi kako Srbi ponižavaju svoje saveznike.
Препоруке:
4
6
19 четвртак, 16 новембар 2017 10:33
Konobar
Bakir realno...pravi pomoć Vučku koji je već (sa državne pare) po ko zna koji put u izbornoj kampanji.Bagra.
Препоруке:
11
1
20 четвртак, 16 новембар 2017 10:59
.
Još jedan primjer je ponižavanje srpskog muftije Jusufspahića i davanje prednosti političkom bošnjačku i muftiju Zukorliću. Jusufspahić je marginaliziran, odbačen, javno osramoćen rušenjem džamije koja jeste nelegalno izgrađena, ali ništa manje legalno nije izgradio i gradio i Zukorlić, pa njemu niko od srpske politike nije "priredio javno poniženje sa rušenjem džamije ili drugog objekta" a Jusufspahiću jeste i "rušenjem i demoliranjem i paljenjem". Očigledno da srpska politika više voli i poštuje otvorene neprijatelje, one koji pokazuju otvoreno neprijateljstvo, koji ponižavaju Srbe, jer takve Srbi vole, više cijene, ne ponižavaju, to su činjenice.
Препоруке:
7
1
21 четвртак, 16 новембар 2017 11:36
Čemu galama i dreka, kad ćete opet zajedno jesti, piti i igrati šah u Beogradu?
Vučić: Neću otkazati posjetu članova Predsjedništva BiH, Izetbegović je iznio lični stav.
Vučić je rekao da bi bilo bolje da je Izetbegović rekao "Da", nego "Nadam se da".

"'Nadam se' pokazuje njegov lični odnos prema tome", kazao je Vučić i dodao da je Srbija razumjela šta je poruka i šta su želja i nadanja i da će u skladu s tim sprovoditi politiku.

"Nikome nismo pretili, nikoga nismo uvredili već analiziramo ono što je rečeno, a ono što je rečeno je veoma ozbiljno", kazao je Vučić.
Препоруке:
2
2
22 четвртак, 16 новембар 2017 11:42
Milojko
Vučić je rekao da bi bilo bolje da je Izetbegović rekao "Da", nego "Nadam se da".

Napomena: (da će Bosna i Hercegovina priznati Kosovo).

Izvor : Klix.ba

Svašta, da čovek ne poveruje.
Препоруке:
4
1
23 четвртак, 16 новембар 2017 13:16
мат!
Сад ће он у Децембру да покаже траг и по ко зна који пут увредити српски народ.Не Бакир,њега знамо,него овај"наш"фактор мира и стабилности.Можда неће шах да одигра са њим,али хоће Магарца са нама,Милорадом и нарочито гласачима снс-а.
Препоруке:
7
1
24 четвртак, 16 новембар 2017 13:26
пензионер Цвико
Шоу или у слободном преводу приказивање, мора да се одвија сваки дан! Невероватно је да изјава немоћне 1/3 Председништва БиХ разлог за ванредну седницу националног савета за безбедност. (Можда је назив, национални, мало неодговарајући јер занемарује националне мањине, права ЛБГТ популације као и родну равноправност. Но о томе други пут). Шта може Бакир? Ништа његова изјава треба да прикрије све друге активности испод жита које се несметано одвијају тако и толико да ће нас ставити пред готов чин. Мислим да нема готовог чина већ следи наредни јер овај није завршен, није десио иако је био очекиван за време прекопавања Београда. неко је погрешио у процени. Коллику су штету претпрпели београђани за време прекопавања због очекиване реакције на Вучићево понашање. тешко је израчунати али нека апроксимација је могућа.
Препоруке:
4
1
25 четвртак, 16 новембар 2017 14:41
Dragan R
@Autor je u pravu...Za ono što Branko Pavlović kaže na pola strane drugima treba čitav roman i zato jedva čekam svaki njegov tekst. Ali to ne znači da se uvek i sa svim što napiše apsolutno slažem. Vezano za ovaj tekst smatram da ni vi ni on niste u pravu kada govorite o potrebi da se sarađuje sa umerenim muslimanima, ili kako vi kažete prosrpskim muslimanima i Srbima muslimanima. Ne znam šta još treba da nam urade muslimani pa da shvatimo da ne postoje ni umereni , ni prosrpski muslimani, ni Srbi muslimani. Ili da budem precizniji, postoje na nivou statističke greške. Kao što ne postoje, kada je odnos prema Srbima i Srbiji u pitanju, ni umereni Hrvati, ni prosrpski Hrvati ni Srbi katolici. Jedini mogući odnos sa pomenutim narodima, bar u najamnje 100 godina, i to od dana kada prestane njihova mržnja i neprijateljstvo, je strogo zvaničan, poslovni odnos i princip čistih računa i reciprociteta. Što bi naš narod rekao, kako poseješ tako ćeš i žeti. Sve drugačije je uvek na našu štetu.
Препоруке:
11
4
26 четвртак, 16 новембар 2017 15:10
Autor je u pravu
Dragan R ne znam, verovatno ste u pravu, ovo za "statističku grešku". Toj "statističkoj grešci" je ipak najgore. Vide gde to sve vodi, a ne mogu ništa promeniti, nailaze na podozrenje i mržnju i kod jednih i kod drugih, a zlo koje se stalno ponavlja ne mogu sprečiti.I ove "barunice" su dokaz koliko malo treba "da se zapali".
Препоруке:
1
1
27 четвртак, 16 новембар 2017 15:12
АгатонФонПетровић
''Kad se srpska politika odnosi tako sa nipodištavanjem i ponižavanje mu odnosu na dokazanog srpskog saveznika Fikreta Abdića ( šta više čovjek treba da dokaže? Možda da se pokrsti kao Emir Kusturica? Fikret iza sebe ima na desetine hiljada pristalica u narodu, a pokršteni Emir ne).''

О чему ти то говориш? Емир Кустурица има итекако много подршке у народу коме припада а то је српски народ. Емир се изјашњава као Србин тако да је ми није јасно зашто мислиш да је битно има ли он или нема подршку код Бошњака. Шта Бошњаци мисле о њему има исту тежину као што има и мишљење Занзибараца.
Препоруке:
9
4
28 четвртак, 16 новембар 2017 16:45
.
Agaton, tema je vezano za ovo drugo. U pravu ste nije ni bitno koliko Emir Kusturica ima ili nema podršku kod tih Bošnjaka ali je takođe i činjenica da u vremenu rata nije ni jednog "preveo" na srpsku stranu kao saveznika u ratu a Fikret Abdić jeste nekoliko hiljada ljudi, u tome je poenta.Emir nije ništa učinio "da se primi srpstvo kod muslimana time što se pokrstio", i verovatno je u pravu što se pokrstio da bi bio prihvaćen još više kao Srbin i kao hrišćanin, ali on nije time ni jednog muslimana "preveo" na ratištu u saveznika Srba a Fikret Abdić jeste nekoliko hiljada.
Препоруке:
1
2
29 четвртак, 16 новембар 2017 16:59
.
. чему ти то говориш? Емир Кустурица има итекако много подршке у народу коме припада а то је српски народ. Емир се изјашњава као Србин тако да је ми није јасно зашто мислиш да је битно има ли он или нема подршку код Бошњака. Шта Бошњаци мисле о њему има исту тежину као што има и мишљење Занзибараца.


U pravu ste, moje veliko poštovanje za Emira Kusturicu, mada sam nekada u dilemi je li mogao više učiniti za srpsku nacionalnu politiku i srpsku stvar uopšte, ali u konstelaciji odnosa verovatno nije, jer on i nije političar, nekad da neki intervjuu,nizjavu ali nema političku ambiciju.
Препоруке:
5
1
30 четвртак, 16 новембар 2017 19:29
АгатонФонПетровић
''Emir nije ništa učinio "da se primi srpstvo kod muslimana time što se pokrstio", i verovatno je u pravu što se pokrstio da bi bio prihvaćen još više kao Srbin i kao hrišćanin, ali on nije time ni jednog muslimana "preveo" na ratištu u saveznika Srba a Fikret Abdić jeste nekoliko hiljada.''

Немојмо бркати бабе и жабе. Емир није морао да оде из Сарајева и када је одлазио могао је да оде било где а не у Србију. Није морао ни да се покрсти ни да се изјасни као Србин а он је то учинио. Најуспешнији Југословенски режисер тиме је јасно показао да жели да буде српски режисер. Снимио је и ''Подземље'' које му Хрвати никада нису опростили због сцена радости у Загребу приликом уласка Нациста. Потом је организовао филмски фестивал на који долазе светске звезде. Емир Кустурица је сав свој уметнички таленат и утицај у свету узметности посветио Србији. Он се борио за Србију на ратишту које он познаје а то је уметност. Погледајмо како су се неки други српски уметници понашали и шта су радили.
Препоруке:
11
1
31 четвртак, 16 новембар 2017 22:01
.
Agaton, da u pravu ste bilo ih je Srba pravoslavnih pa su bili "na onoj strani" naprimer Šerbedžija, Balašević i dr a Emir iako nije bio "sa puškom u ruci" kao da je i bio i više od toga, ali i Fikret Abdić je napravio za srpsku nacionalnu stvar zaista veliku uslugu, tamo nikada više ili barem će trebati tri generacije da se rode i prođu da se malo pomire.
Препоруке:
6
2
32 четвртак, 16 новембар 2017 22:36
Bora
Ono sto je Emir Kusturica uradio u borbi protiv satanizacije i afirmaciju srpskog naroda, na polju umetnosti, moze se porediti jedino sa onim sto je uradio Novak Djokovic, koji to uradio na polju sporta. Kusta je to radio u vreme kada su mnogi umetnici Srbi krili svoje poreklo ili pljuvali po svom narodu.Bolje i kvalitetnije ambasadore Srbija nije mogla da ima! A sto se tice Abdica opste je poznato da se on dobrovoljno odrekao mesta predsednika SDA i prepustio ga Aliji Izetbegovicu.
Препоруке:
7
5
33 петак, 17 новембар 2017 02:49
.
Bora, nijhe dobrovoljno to su isposlovali drugari Momčilo Krajišnik, Radovcan Karadžić i Alija Izetbegović "kao Sarajevska raja i prijatelji" naspram "momka iz provincijske Kladuše".Prevara je to bila.
Препоруке:
1
2
34 петак, 17 новембар 2017 10:54
Jarani
Možda je mnogima nepoznata činjenica ali Momčilo Krajišnik i Alija Izetbegović su bili predratni kućni prijatelji. Takođe Alija je bio predratni prijatelj sa dr Radovanom Karadžićem, pomagao im kad su trebali zbog nekih smicalica pre rata "služiti zatvora". Alija Izetbegović je jako dobar bio sa dr Vojislavom Šešeljom (Voja za njega pokretao peticije za oslobođenje iz zatvora sa pajdašima srpskim akademicima), a upoznali se sa "služenja po Bh zatvorima".
Препоруке:
4
3
35 петак, 17 новембар 2017 11:07
Dragan R
@Autor je u pravu... 2. Poštovani, slažem se sa vama da na ovim prostorima ,,tako malo treba da se zapali,, ali mislim da se ne slažemo u vezi uzroka takvog stanja. Ja u svemu tome ne vidim nikakvu krivicu muslimana, kao ni Hrvata, Šiptara...Oni prema Srbima nisu takvi od juče i kroz istoriju su bezbroj puta pokazali svoje pravo lice, samo što mi to nismo znali ili hteli da vidimo. Da ne idem predaleko, pogledajmo samo poslednji vek. Da li bi danas ,,tako malo treba da se zapali,, da smo nakon I svtetskog rata, kao pobednik na strani dobra, umesto zajedničke države sa onima koji su ratovali protiv nas i činili nad nama neviđene zločine, formirali svoju državu na teritorijama gde je živeo naš narod i izveli pred sudove i streljačke odrede njihove zločince, umesto što smo im u novoj državi dali funkcije, više činove i komandna mesta u vojsci? Da li bi danas ,,tako malo treba da se zapali,, da nismo i nakon II svetskog rata ponovili isto?
Препоруке:
5
1
36 петак, 17 новембар 2017 11:55
Onako
Dragane R bez obzira što su Srbi (Radovan Karadžić i Momčilo Krajišnik ) zbog ranijeg predratnog prijateljovanja sa Slikom Izetbegovićem "tipovali" na njega, jer ih je zavarovalo njegovo "srpstvo" ali mora se priznati da su napravili jednu stvar "teško zavadili Abdićeve i Izetbegovićeve, iako su Abdića i u Maju 1992 godine ponovo izdali i prevarili kada su zamenili Izetbegovića za kukavnog generala Milutina Kukanjca (kukavicu od generala), a Abdić se već bio spremio da "nakon Alije" preuzme funkciju predsjednika predsjedništva BiH i "okrene brod u srpsku luku".To su velike pouke da treba igrati na ljudsku dijetu i tražiti saveznike, makar da se otupi "oštrica neprijateljstva", pratiti profil političara i tražiti pogodne za saveznike.
Препоруке:
2
2
37 петак, 17 новембар 2017 12:01
Autor je u pravu
Dragane R da propuštena prilika iz Londonskog ugovora 1915 godine, da Srbija.povuče granice Velike Srbije.U pravu si ali nije reč o zajedništvu već o korištenju prilike i unutrašnjeg rivalstva među njima da se dobiju politički saveznici o tome autor teksta piše.Nisi razumeo smisao pouke koju autor odašilje.
Препоруке:
1
1
38 петак, 17 новембар 2017 12:15
Dragan R
@Autor je u pravu... 3. Da li bi i dalje ,,tako malo trebalo da se zapali,, da bar danas, posle svega što smo preživeli, znamo i mi i svet ko smo, šta smo i koje su naše crvene linije koje ni po koju cenu nećemo preći? Zašto nam smeta kad nas drugi zovu agresorima i zločincima kad naša dece, u našim školama uče da je Milošević izazvao ratove devedesetih? Kako se to borimo da sačuvamo KiM kad našu decu, u našim školama učimo da su Šiptari starosedaoci na Balkanu i da njihov jezik spada u grupu Helenskih (Grčkih) jezika? Kako da očekujemo da sutra bilo ko uzme pušku u ruke i brani bilo koji deo ove zemlje kad smo one koji su nas branili poslali na robiju a spomenike podižemo izdajnicima? Nikada do ovog bednog vremena nije bilo važno kakva je sila ispred nas, već samo kakva je svetinja koju branimo. Nažalost, danas nam izgleda ništa nije sveto i zato svaki ološ može da diže onu stvar na nas.
Препоруке:
5
1
39 петак, 17 новембар 2017 12:29
Autor je u pravu
Šta je autor želeo da poruči? To je ovo naprimer kada Sulejman Ugljanin nešto kaže za "autonomiju" a njegovi Bošnjaci iz politike "se utrkuju" ko će pre reći nešto kontra njegove priče o "autonomiji" ili ovo da Izetbegovićevom izjavom o Kosovu i Metohiji kad se onaj Radončić brže bolje u Sarajevu oglašava kontra Izetbegovića i kaže da je Izetbegović kukavica i " podrumaš iz trezora Narodne banke BiH". Znači "ljudi se nude ko na tanjuru" za političku saradnju sa Srbima.
Препоруке:
3
1
40 субота, 18 новембар 2017 22:24
Izetbegović ponovo preti ratom
Ako prijete ustavnom poretku, teritorijalnom integritetu Bosne i Hercegovine, ako misle da mogu podijeliti Mostar, onda ću im ja danas odgovoriti: dobit će konflikt, dobit će rat, dobit će odgovor. Neka ne prijete i mi nećemo prijetiti", kazao je Bakir Izetbegović u Mostaru na akademiji povodom 25. obljetnice od osnivanja 4. korpusa Armije RBiH održanoj u dvorani kampusa Univerziteta ''Džemal Bijedić''. - Pročitajte više na: https://www.bljesak.info/flash/flash/izetbegovic-dobit-ce-rat-oni-koji-dijele-mostar/219076
Препоруке:
1
1

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер