четвртак, 18. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Позив на дијалог или позив у помоћ

Kоментари (46) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 петак, 28 јул 2017 22:56
Temudzin
Koliko juce je sa premijerske pozicije izgovorio da je umeo i da je uvek spreman da odluci sam za dobro naroda iako se sam narod sa tim ne slaze. Sad odjednom poziv na "Dijalog o Kosovu", sa jedinim ciljem da mu"narod"dodeli ulogu, tesku ulogu da prizna Republjik Kosova kao nezavisnu drzavu zarad brzeg puta tamo negde ka Briselu-najvece srpske eUtopije. Ovog coveka necemo moci da pomerimo izborima a sve zivo ce da nam zatruje i amerikanizuje.
Препоруке:
71
0
2 петак, 28 јул 2017 23:33
Вукоје
Моје предвиђање је да ће у наредних неколико месеци водити велика медијско политичка кампања у вези овога која ће у која ће резултати народним референдум о измјенама Устава или чак и нешто више о доношењу новог Устава којим ће се брисати неке преамбуле, те увести председнички систем власти где ће сва извршна власт бити концентрисана у функцији председника.Мишљееа сам да ће народ све то на референдуму одобрити а онда је сасвим известан експресан улазак у Европску унију, а у "ходу ће се разрешити и Косовско Метохијски чвор" а како то не знам.
Препоруке:
10
41
3 петак, 28 јул 2017 23:43
Вукоје
Све ово су само припреме за народни референдум о свим питањима као што су Европска унија, Косово и Метохија, Устав, председнички систем владавине и др.
Препоруке:
11
30
4 петак, 28 јул 2017 23:53
Милашин
Нек се нико не зачуди ако референдум који се буде одржао у целој Републици Србији са Косовом и Метохијом као саставним делом Републике Србије на коме ће гласати сви грађани и народи Републике Србије, Срби, Албанци, и друге националне мањине управо потврди све оно што му у предрегерендумској кампањи буде сугерисао председник Александар Вучић.
Препоруке:
14
27
5 субота, 29 јул 2017 00:26
Вукоје
Не видим боље решење а ни алиби било којој политици од референдума јер увек има она истина народ је одлучио, а само је ствар добре припреме пре референдума како сугерисати како да се гласа.
Препоруке:
13
7
6 субота, 29 јул 2017 00:47
Саша
Поштовани господине,
Било би ми драго да прочитам да сте се ишчланили из ДСС-а и придружили некој истинској патриотској опцији.
Ваш текст нисам прочитао,опростите,али јасно је да је Вучић у Америци добио задатак да се ова прича покрене у јавности и да се глупи Срби по приципу куване жабе одрекну Косова у овом Вучићевом мандату.Провидно и јадно.
У историји Србије није било глупље генерације од ове,а ни већих издајника од садашње гарнитуре политичара.Кад мало боље размислим ,то и нису Срби него Југословени,који више воле Пулу од Лесковца.
Мене је срамота што живим у овом времену,времену најглупље генерације Срба у њеној историји.
Препоруке:
52
6
7 субота, 29 јул 2017 00:57
Петар Јовановић
Свугде на свету народ је овца и иде тамо где га пастирски штап усмери. Никада нисам мислио да је било који народ самомислећи, већ је онолико мислећи колико га усмерава његово вођство.
Препоруке:
14
4
8 субота, 29 јул 2017 01:34
Mima
I ja sam za dijalog. Valjda smo civilizovani i odrasli ljudi, a ne neki tamo divljaci i divljakušice, kao već da ih ne nabrajam, znate na koga mislim.
Slažem se sa Vukojem u potpunosti.
Препоруке:
1
32
9 субота, 29 јул 2017 01:39
zoran g.
Ako gospodin Pajtić kaže da nema dijaloga, a evo i gospodin Ristivojević misli isto što kaže i gospodin Pajtić sa istog Fakulteta, onda ja nema razloga da im ne verujem, mada se u principu slažem sa Mimom.
Treba za svaki slučaj konsultovati i gospodina Lončara i njegovu suprurugu.
Za svaki slučaj.
Препоруке:
2
17
10 субота, 29 јул 2017 01:53
ZEMUNAC
MISLIM DA bi se dijalog o KOSOVU mogao da prikazuje i na televiziji!Predlozio bih mu,posle divnog teksta koji ste objavili u RUBRICI Kosovo i Metohija,od gdina Marka Jaksica,u obliku pisma predsedniku,prvo TV duel sa tim autorom!Tu je najbitnija ralika,izneta od dva,VRLO RAZLICITA, patriote!DA LI TREBA toliko zuriti sa ustupcima,cak i "nepriznatom" Kosovu,ili NE!SAD i EU zure da se sto pre legalizuje status nove drzave i prionu na iskoriscavanje ruda,a da li to i Srbiji odgovara?Nije sada ni AV bas lako da pod ucenama zapada,ON SAM,preda Kosovo.Obecanja zapada,do sada,uglavnom nisu ispunili!Posle BRISELSKOG sporazuma,povukli su novu granicu,predali deo teritorije sa SRBIMA,koji sada cak nemaju ni bezvizni rezim za EU,A SADA TRAZE NATAVAK!Nepoverenje i nedostatak ISKRENOSTI raznih Hardinaja i Tacija je dokaz da su pogresili!ZAR NIJE bolje,odloziti put u EU,za deset godina,da se prvo Srbija razvija,sa BRIKSOM!A AKO ZAPAD ZELI KOSOVO ,neka oni ponude USTUPKE!DOLE MARIONETSKA VLADA!
Препоруке:
23
0
11 субота, 29 јул 2017 07:15
Спиридон
Не ради се овде ни о каквом СОС позиву у помоћ већ о једној те истој ријалити спин представи као што је и цела Вучићева владавина. У преводу он зна унапред свој будући потез и треба му само мало медијских конфета да би тај потез изгледао боље у очима његовог гласача. Позив на било какав дијалог у коме ће ЛДП-Душко Ковачевић-Вук Драшковић добити сва светла медијских рефлектора а они који су против добити утишане микрофоне негде где их нико и не чује, је само најобичнија фарса и као таква је једино и планирана. Нажалост наша страна упада у његову замку и прича неку своју причу из запећка о томе да се он као плаши, да он води дијалог сам са самим собом или да жели да подели одговорност. Жао ми је не плаши се, само чита одличан рецепт за кување жабе око Косова у коме ће после ове представе уследити потпис на нешто што ће медији представити као успех. Слобина школа из времена када је повлачење тенкова и војске са Косова представио као победу над НАТО пактом у шта и данас многи верују...
Препоруке:
32
3
12 субота, 29 јул 2017 09:19
Десимир Тошић
Видим као велики недостатак ових па и аутора текста или чланка што ад лимине одбацују позив на дијалог а не нуде конкретна решења питања Косова и Метохије. Уместо критике и одбацивања било би боље да понуде решење. Занимљиво нисам прочитао ни да критичари у текстовима предлажу повратак српске војске и полиције на Косово и Метохију, а знају да без тога прича " нешто је наше" нема никакву тежину.
Препоруке:
3
29
13 субота, 29 јул 2017 09:48
Конобар
Вучић је о Косову сам доносио одлуке, сада би да се сакрије иза народа.

Избори завршени, газда нервозан.

Вучић само АВ и гледајте либералне интелектуалце у Србији када почну да штекћу на његов миг.

Либерални интелектуалци у Србији раде за империју.Ништа мање као невладине.Багра.

Српски интелектуалци да се организују и одбране Србију од багре.
Препоруке:
28
1
14 субота, 29 јул 2017 10:08
Спиридон
@ Десимир Тошић

Ако већ крећете из латинског ваљда сте хтели да кажете in limine на почетку тј буквално на прагу а не ad limine што значи ка прагу то јест почетку што не значи ништа. Под два вртите излизану матрицу о томе да се не нуде решења и упадате у исту ту спин лагарију да је дијалог неопходан. Једина сврха овог дијалога је да се одигра још једна у низу ријалити представа у којима ће Вођа да пусти свој политичко-медијски оркестар да одсвира лагани потпури једних те истих прежваканих тралала прича за лаку ноћ, остави доконом народу да жваће бачену коску замлаћујући се и губећи време у тастатурним надгорњавањима, да би на крају баладе он урадио оно што је планирао. Према томе свака та као расправа иза које не стоји конкретна акција како да он не буде више то што јесте је чисто губљење времена и играње по његовим нотама. Некада јако давно је покојни Тирке у НИН-у за време СФРЈ волео често да прича о црву који мисли да једе тј уништава јабуку а у ствари јој само даје бољи укус...
Препоруке:
28
0
15 субота, 29 јул 2017 10:19
Неле Vukoje & Mima
Све ово нема смисла јер постоје закони и Устав који су подржали исти ови са Вучићем, Николићем, Дачићем и милиони Срба на референдуму о Уставу.
Чак и да није тако свако изјашњавање о Косову би имало смисла пре потписивања Бриселског уговора. Све остало после тога, као и само потписивање је најтеже кривично дело, чак је и заплашен Уставни суд то оквалификовао као политички чин да би ретерирао пред својом уставном дужношћу да оне који су то учинили изведе пред суд.
Препоруке:
20
0
16 субота, 29 јул 2017 10:57
Десимир Тошић
Спиридон, не мислим да је ово само тлапња без смисла, већ мислим да је ово почетак предреферендумске кампање, да ће све у коначници резултирати народним референдумом. Можда у коначници од референдумско питања буде и да ли сте за повратак српске државе, администрације војске, полиције и народа на Косово и Метохију.Све зависи колико ко понуди конкретних предлога а само одбацивање дијалога без предлога је политички неозбиљно а има и она истина ко не учествује сам се искључио.
Препоруке:
3
10
17 субота, 29 јул 2017 11:01
tuljanin@spiridon
U pravu ste. Ovde ne da se ne traži pomoć nego se žaba koja je već odavna skuvana dodatno ukuvava i prekuvava ne bi li se pretvorila u čistu kašu. Čak ni komadića mesa. Više nikakvih "komada žabe", već prekuvana žablja kaša iz koje će na kraju tog "hermetičkog kuvanja" povaditi gole kosti. I baciti.
U pitanju je antialhemijski proces koji će rezultovati pretvaranjem Srbije u ono "prekuvano", "raskuvano", "kašasto", tj. dezintegrisano u labilne partikule mikroskopske veličine i značaja. Ne više narod i država. Samo teritorija, zapadni dominion, s obezvoljenim bezličnim rezidentima lišenim razloga i smisla. Osim onog "da služe". Ka tome je "kuvanje".
Препоруке:
29
1
18 субота, 29 јул 2017 11:03
Десимир Тошић
Референдум је најбољи политички алиби за сваку личну одговорност и политичку и правну и изнад је свих правних норми по значају и својој снази јер је то директна одлука и воља носиоца суверенитета а то је народ.
Препоруке:
12
1
19 субота, 29 јул 2017 12:31
Огњем и мачем
Колико видим председник предлаже у суштини унутрашњи дијалог о велеиздаји Србије односно легализацију исте.
Форма унутрашњег дијалога је у суштини народно суђење починиоцима кривичног дела ВЕЛЕИЗДАЈЕ.
Лепо је што се саучесници у велеиздаји сами јављају бранећи председникове ставове легализације велеиздаје.
Очигледно су му пријатељи и ментори досадили својим упорним инсистирањем да настави са типичном велеиздајом која предуго траје па је одлучио да народ пресуди и њему и саучесницима.
Остаје да се нађе неко ко ће да напише оптужни предлог, неко ко ће јавно да исти прочита са чувеним Оптужујем за велеиздају ....
Питање је ко ће да реализује хапшења велеиздајника јер према првим сазнањима челни људи извршне, судске и законодавне власти Србије или су велеиздајници или саучесници у велеиздаји те нема ко да изда наредбу ХАПСИ.
Практично је господин председник заказао велико народно окупљање на Теразијама колико ове јесени.
Препоруке:
24
1
20 субота, 29 јул 2017 13:11
Вукоје
Најсрећнији би био да међусрпски дијалог о Косову и Метохији доведе до народног референдума на коме би народ одлучио да се одмах без одлагања на Косово и Метохију врати српска држава са својим атрибутима ефективне власти и контроле територије, српском војском, полицијом, администрацијом и народом.Да ли српство има националне самосвести да председников позив на дијалог доведе до тога, да превари све оне који су очекивали потврду Милошевићеве капитулације из Куманова 1999 године. Била би то права српска победа.
Препоруке:
10
4
21 субота, 29 јул 2017 13:28
поштена интелегенција
Е на такав"позив"се "упецао"председник САНУ.
Јадно,до бола.
Препоруке:
22
0
22 субота, 29 јул 2017 17:14
телетабис
Изгледа да нам је размишљање мало слабија страна, можда нас толике стране речи збуњују јел их свако тумачи на свој начин.

Ово је позив на разговор о Косову или КиМ? То није позив чак ни тема за разговор кад се не зна циљ разговора. Зашто звати на разговор рецимо Чеду кад сви знамо његов став о овој теми или зашто позивати на разговор Шешеља кад се зна и његов став, ма зна се свачији став.

Разговор ради разговора баш нема смисла или нам је Изногуд докон па да прекрати време уз шољицу разговора.

Успут ако Изногуд јасно свима стави до знања да ће урадити шта је наумио поставља се логично питање чему онда било какакв разговор и губљење времена кад одлука већ постоји - да спроведе свој наум.

Овде има само оно једно мало "али" - колко ће то да кошта народ Србије а колко Изногуда?
Препоруке:
10
0
23 субота, 29 јул 2017 21:12
пензионер Цвико
Мој став је прост и једноставан. Не дам Косово и метохију ни под каквим условима. Америка мора да нам врати тај део Србије и плати ратну одштету. Каква прича о Европи и њеним бакрач условима. Не занима ме. Кад они који су по међународном праву дужни да плате ратну одштету, Европа нам неће ни требати.
Препоруке:
21
2
24 субота, 29 јул 2017 21:27
Jan @Penzioner Cviko
Baš će Zapad da pita srpske penzionere šta oni misle pa prema tome da se upravlja.

Da Zapad ne daje kredite ne bi bilo ni za vaše penzije.
Препоруке:
3
13
25 недеља, 30 јул 2017 00:02
александар
За Десимира Тошића (прави ми је био за живота изразито антипатичан).
Тражите конкретан предлог. Ево.
Не признати никад, ни по коју цену. Не дати сагласност за УН.
Чекати колико се буде морало, ако треба, стотинама година.
Када настане промена у међународним односима, а ничија па ни америчка неће до зоре горети, вратити војску на наше Косово. Силом, ако не буде могло милом.
Неће бити лако, трпећемо притиске, али када је било лако. Од 2000. смо кооперативни и шта смо добили. Само нове притиске и понижења. Доста више.
Препоруке:
18
0
26 недеља, 30 јул 2017 08:39
ел србињо и шире
одакле идеја да желе рат они који не пристају на вучићеве договоре са шиптарима (издају)? па биће да му је сугерисано, приликом задњих разговора са американцима "у четири ока", да ће доћи до рата ако срби не прихвате независност ким. значи у питању је УЛТИМАТУМ И ПРЕТЊА, а никако конструктивна улога "наших западних пријатеља" у разрешењу косовског проблема, који и није био проблем, него су га исти ти "наши пријатељи" направили таквим.
Препоруке:
9
2
27 недеља, 30 јул 2017 11:39
пензионер Цвико
Дијалог је покриће за зло дело које се одавно припрема. Свако учествовање у дијалогу, одазивање, је чин саучесништва у циљу остваривања злог дела а по жељи, захтеву, наредби са запада. И Поред тога мој став је НЕ а сила нека ради ... и успут нека погледа своју свећу...
Препоруке:
10
0
28 недеља, 30 јул 2017 12:29
Југославија
Spiridon

Zalosno je kako western propaganda utice na vas mozak. Vasi pogledi na zivot su u tolikoj mjeri defetisticki da je to prosto uzasavajuce. Cak mozete da budete vrlo destruktivni i opasni za okolinu. Bolje bi i za vas samoga bilo da se manete BBC, CNN, Deutche welle i drugih lagala. Pozabavite se nekim korisnim radom i tako pomozite i sebi i drugima ne zagadjujuci vise ovaj prostor. Nadam se da nije kasno.
Препоруке:
7
5
29 недеља, 30 јул 2017 14:37
Михаило Лепеница
Ел Србињо одатле што не можеш вратити територију и ефективну власт на територији без тога.Тако су и истеран са територије.
Препоруке:
2
2
30 недеља, 30 јул 2017 14:42
Десимир Тошић
Ел Србињо ако не верујеш да је управо то нека се упути једна војна дивизија према тамо.
Препоруке:
2
4
31 недеља, 30 јул 2017 15:41
mala primedba
@Вукоје

Bote, ne prizivaj referendum jer će se obiti o glavu baš takvima kao što si ti.
Препоруке:
1
4
32 недеља, 30 јул 2017 15:44
Спиридон
@ Југославија

Знате шта, ја сам био убеђен да сте макар у стању да умете да прочитате и појмите написано, ако вам већ писање односно изражавање својих ставова у форми кратких интернет коментара иде уз пропратне нуспојаве у виду инвенције нових речи и остале правописне егзибиције, али видим богами да сам се грдно преварио. Дакле умете ли својим речима да објасните који је то тачно део или делови у моја два коментара плод индоктринације БЦЦ, ЦНН, Дојче Веле, да сад не помињемо ту заиста тужну опсесију просечног патриЈоте са управо овим медијима!?! Не озбиљно, да ли сте ви уопште читали моје коментаре када причате то јест сричете ту све и свашта или сте се може бити ухватили за моју опаску о Слоби великом победнику над НАТО пактом који је повукао војску и полицију, па онда лагао народ да је као победио?! Дакле поклоните се и почните, који су то моји погледи плод како ви то прелепо кажете western пропаганде и како су то ваши погледи огледало сагледавања космичко-геострактичке истине...
Препоруке:
6
1
33 недеља, 30 јул 2017 15:48
Боба
Вучићу одавно треба помоћ, али психијатријска јер је оћигледно патолошки социопатски лажов и преварант. У суштини и за њега и за Србију би и било најбоље да се повуче услед болести и оде на клинику на подуже лечење. Као неурачунљив спасао би се уцењивача а пошто се сам поредио са Ђинђем то говори да је свестан да је угрожен као што је и овај био али не од народа већ од својих 'партнера'. Наравно сам нема снаге да изађе из кола у које се упетљао иако је дубоко свестан да се цела прича не може добро завршити по њега - чека га или вечна срамота или веома неизвесна судбина.
Али то је његов проблем, српски проблем је како склонити уцењеног човека са полуга моћи и то мора бити учињено што пре - док није прекасно.
А свим његовим урачунљивим саучесницима, као Дачићу Вулину, Гашићу итд. и претходним штеточинама као Динкићу и сличним треба судити - кад тад.
Препоруке:
10
0
34 недеља, 30 јул 2017 15:49
Боба
Вучићу одавно треба помоћ, али психијатријска јер је очигледно патолошки социопатски лажов и преварант. У суштини и за њега и за Србију би и било најбоље да се повуче услед болести и оде на клинику на подуже лечење. Као неурачунљив спасао би се уцењивача а пошто се сам поредио са Ђинђем то говори да је свестан да је угрожен као што је и овај био али не од народа већ од својих 'партнера'. Наравно сам нема снаге да изађе из кола у које се упетљао иако је дубоко свестан да се цела прича не може добро завршити по њега - чека га или вечна срамота или веома неизвесна судбина.
Али то је његов проблем, српски проблем је како склонити уцењеног човека са полуга моћи и то мора бити учињено што пре - док није прекасно.
А свим његовим урачунљивим саучесницима, као Дачићу Вулину, Гашићу итд. и претходним штеточинама као Динкићу и сличним треба судити - кад тад.
Препоруке:
6
0
35 недеља, 30 јул 2017 16:05
Спиридон
@ Југославија

Ех да, чисто да не заборавим, можда би било најбоље да ви кренете у борбу противу нас индоктринираних дефетиста са тако што ћете да гуслате, то јест у недостатку аудиовизуелних могућности, да рецитујете народне јуначке песме типа ону о ђеду Међедовићу и тако већ слично то. Тако би сте убили две муве једним ударцем, ем би ви свој патриЈотизам изражавали на један вама блискији начин него писање коментара са којим нисте ни на ви а камоли на ти, ем бих ја побегао главом без обзира од, што каже ова данашња омладина, трансфера блама...
Препоруке:
6
3
36 недеља, 30 јул 2017 17:07
Вукоје
@ мала примедба, не би било први пут ни крив ни дужан настрадао због референдума и током распада Југославије, све референдум на референдум и плебисцит на плебисцит, па ме више ни страх није, навикне човек. Само први пут буде тешко после се створи навика на све.
Препоруке:
0
0
37 недеља, 30 јул 2017 18:01
Раферндум, да али
Референдум би био добар, али када би могао бити поштен, без превара, лажи, преправљања гласова, без обећавања запослења и куповине гласова, без "рада страначких активист" на терену, једном речју када би стварно престављао вољу народа. А до сада су сви изборни резулатати били упитни и под сумњом. Ова власт се јако извештила и постала способна само за једно: како да добије изборе.
Препоруке:
8
0
38 недеља, 30 јул 2017 18:14
Југославија
Spiridon

Nema vama gospodine pomoci jasno je to, nego plasim se vise za ove sto vam stavljaju ove zelene kvacice. To je tuzno. A toj se vasoj kukavnoj apatiji ja i ne cudim plaho. Ona je posljedica propagandnog rata kojim je sistematski unistavana nasa zemlja, a najgore stradase labilne licnosti poput vas. Gori postadose jadni Srbi za ovih nepunih 17 godina dosmanlija nego za pola vijeka Osmanlija. Vi ste egzaktan primjer. Pisete kobajagi cirilicom a na takav izopacen nacin se izrugujete nasoj tradiciji. Sramota treba da vas bude, ako uopste znate sta to znaci.
Препоруке:
4
7
39 недеља, 30 јул 2017 19:28
Спиридон
@ Југославија

Ево крив сам да кривљи не могу бити, пишем ћирилицом јер сам тако васпитаван од малих ногу. Додуше вама је то доба мог детињства и учења ћирилице, народних обичаја и песама у десетерцу о Боју на Косову, претпостављам остало у сећању по Дану младости, по оним тако лепим песмама Маршала Тита јуначкога сина, другарице посадимо цвеће и тако већ то. Разумем, све разумем а посебно када се под маторе дане крене у освајање срБско патриЈотских врхова, па онда у глави остане добри стари титоистички систем ко другачије другови, мислим браћо, каже тај је провокатор што клевеће и лаже, али са новим турбо срБским програмом за бусање у груди... Мислим то је то, ви цео живот јурите неке издајнике, када је био Тита онда сам буо назадни националистичк елемент из четничке породице а онда дош'о Слоба вожд па постадох опет издајник, само премали Србин за такве горостасе срБске.
Него ја и даље чекам да ме просветлите анализом мојих коментара са указивањем на индоктриниране делове истих...
Препоруке:
5
1
40 недеља, 30 јул 2017 19:44
Спиридон
@ Југославија

Не вреди опет сам се накнадно тек сетио најбитније ствари. Дакле уместо да напишете своје ставове и образложите их ваљаним аргументима ставку по ставку, што сте претпостављам у стању ако већ у некога показујете прстом и причате да је он издајник, ви потпуно невероватно а опет тако својствено том турбо срБском патриЈоти чворовићевске провинцијенције размишљате о томе ко ли су ти остали издајници који мени дају плусеве на коментаре. Мислим шта рећи а не заплакати... O tempora, o mores...
Препоруке:
4
5
41 недеља, 30 јул 2017 21:22
Југославија
Spiridon

Dzaba se lazno predstavljate jer nemoguce je skriti drugosrbijanski autosovinisticki mentalni sklop koji izbija na povrsinu iz vasih komentara. Drugosrbijanstina je usadjena u stanje vase svijesti putem propagandne masinerije ciji cilj je negacija slobodarske tradicije srpskog naroda i sirenje autodestruktivnosti medj narodom. Na vasu zalost ima nas ovdje koji vas podjekad kad ustreba podsjetimo ko ste i sta ste jer to jasno vidimo. Besramno se izrugujete tradiciji i patriotizmu, a onda se pozivate na narodne pjesme i cirilicu izvijajuci se kao guja. I sta onda covjek s vama da raspravlja i da vam argumentuje. Vi ste jedna obicna pokondirena tikva.
Препоруке:
7
6
42 понедељак, 31 јул 2017 06:08
Спиридон
@ Југославија

Значи све сам у праву, док је био маршал Тита жив клели сте се у братство и титоистичко јединство, славили 29 новембар као најсветији дан у години, показивали прстом на овакве као што сам ја и моји као на заостале елементе који подмећу клипове у точкове самоуправном социјализму. Те сада тако вам свете слободарске традиције српскога народа сте открили под старе дане у периоду 1988-1989 и онда као и сваки голуб превртач почели да идете у други екстрем звани срБски патриЈотизам. Према томе ја се једино изругујем вама покондиреним турбо СрБендама, бившим титоистима и Југословенима који сте својим накарадним уверењима упрљали ствари у које ја верујем откако знам за себе, потпуно непромењено све ове године. Што се тиче тих ваших чувених другосрбијанаца, жалим случај али то су ваша бивша браћа, мислим другови и другарице, по Тити маршалу, само су они оставили старо Титино братство и јединство и усвојили Европу као свети идеал у кога се куну. Смешни сте ми и једни и други...
Препоруке:
3
1
43 понедељак, 31 јул 2017 07:42
ел србињо
Лепеница, Тошић@

повратак војске и полиције на ким није једино решење. лепо је речено да постоји опција замрзнутог конфликта.
Препоруке:
0
0
44 понедељак, 31 јул 2017 08:52
Milos
Mislim da ipak treba ici i sasuti bez imalo uvianja Vucicu sve u lice. Ali sve - i nedostatak sloboda, i Andreja, i Kurir, i, na posletku, optuzbu za izdaju. Zato treba ici. Ko moze sebi da uskrati to zadovoljstvo?
Препоруке:
1
0
45 понедељак, 31 јул 2017 09:41
Југославија
@Спиридон

Ниједан поредак није био савршен и схватам нарочито из овог вашег последњег коментара одакле извире та ваша малодушност. Савршенство којем ви тежите, уколико сте искрени, што је за мене под великим упитником, још није нигдје достигнуто нарочито не у тзв. западним демократијама у којима заправо нема ни д од демократије. Нас је увођење те, ја бих је назвао Ђинђићеве демократије која је представљала фасаду за издају и пљачку, вратило далеко унатраг и сада морамо поново да кренемо од нуле. То морамо сви да разумемо и да почнемо да градимо државу изнова. Јер живјети се мора. Занемаримо Вучића и ево ја се слажем са почетним дијелом вашег првог коментара. Али Вучић је најмање крив за ову жалосну ситуацију у којој смо се нашли. Опозиција мора да има јасну слику тренутног стања и план за опоравак. Воља је кључни фактор. Дефетизам је највећа кочница.
Препоруке:
2
3
46 среда, 02 август 2017 09:16
Deki
Već je krenuo i drugi krug u kojem se troše politički partneri Vođe, koji podržavaju ovaj kvazi-dijalog sa bljutavim snishodljivim i ulizičkim predlozima.
Tekst ubojito ogoljuje zatečeno - nametnuto - lazno pitanje dijaloga i ukazuje na pravu strukturu stanja.
Препоруке:
0
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер