петак, 19. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Све је готово и пропало - чудо не постоји и неће се десити

Kоментари (149) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 субота, 22 јул 2017 01:54
Сима
Наравно, живјет ће (и снаћи ће се) овај народ. Али како и према чему?


Кад смо могли да издржимо 500 под Турцима. Издржаћемо и под НАТО-м.

Колико пута смо били на ивици смрт и нестанка и вратили се. Али не само преживели, већ из пепела полетели.

Тако ће бити и овај пут.

Бог чува Србе... (иако му они баш нису верни).
Препоруке:
125
106
2 субота, 22 јул 2017 07:44
Спиридон
Све ово што сада каже професор Влајки је било као на длану јасно још пре пет година али добро људски је грешити и веровати у нешто чега нема. Тако је све сте у праву професоре, земља Србија је неповратно изгубљена и клизи неумитно ка НАТО пакту а да се ту ама баш ништа више не може урадити. Руска дипломатија је као и у Украјини или Црној Гори направила земљу коју представља смешном а патриотске снаге постоје данас само на папиру и наградно је питање да ли ће икада више видети парламент. Над Србијом је завладао мрак и најгоре могуће неотитоистичко једноумље као никада до сада, где само они најгори и најпохлепнији имају чему да се надају, док осталима остаје или да трпе или да пакују кофере. Жао ми је Србије, неизмерно је волим али просто тако и никако другачије стоје ствари у њој а све друго су најобичније празне приче и глупава самозаваравања. Тастатурним бусањем у груди се неће ништа променити а за било шта друго нема никакве ни теоријске шансе, док евентуално не догори до ноката...
Препоруке:
205
16
3 субота, 22 јул 2017 08:59
пензионер Цвико
У октобру ове године навршиће се десет година како пишем коментаре. Недавно сам написао да размишљам да престанем са писањем а читалац "Пречанин" ми је поручио, пиши, пиши. И ево сада Г-дин Влајки пише исто. О Србији више нема шта да се пише! Све што смо писали било је немоћно без обзира на мотиве. Немамо коме више да пишемо. Народ се повукао. То повлачење помало личи на бојкот ала Ганди. Можда се варам. Остало је да се под новом заставом ако је усвоје у Скупштини, као и променом устава, напише још само парта о Србији. А коме то треба? Ко ће то да чита?
Препоруке:
160
7
4 субота, 22 јул 2017 09:01
Србин
Јасно као дан.
Препоруке:
127
3
5 субота, 22 јул 2017 09:16
а-минус
Дошло ти у главу!
Препоруке:
72
17
6 субота, 22 јул 2017 09:16
поштено
Искрено и поштено од господина Влајкија. Надао се, веровао и јавно признао грешку. Камо среће да и неки други покажу макар делић његове храбрости и искрености. Али неће. Јер је он радио и грешио из срца, а они из интереса.
Препоруке:
173
7
7 субота, 22 јул 2017 10:16
Čudo
Kad on može biti profesor onda više čuda ne može biti.
Препоруке:
19
211
8 субота, 22 јул 2017 10:26
Балакаха
@Сима
Колико пута смо били на ивици смрт и нестанка и вратили се. Али не само преживели, већ из пепела полетели.

На жалост нема народа без наталитета, што значи да жена треба да роди троје деце. То је некада било у Србији те смо се могли опоравити као народ после великих погибија. Сада нам остаје судбина Хазара.
Препоруке:
145
13
9 субота, 22 јул 2017 10:47
fik
Ovaj defetizam i autora i komentatora mi izgleda opasniji od samih činjenica.Kad se izgubi vjera u mogućnost nečega onda to i jeste kraj.Ne mislim da oni građani Srbije koji su protiv EU i nato će zakopati sjekiru i mada tako izgleda s obzirom na veliku kontrolu društva pa i izrečenih misli stanje nije baš tako nužno jednosmjerno.U Srbiji postoji velika većina koji svoju lošu situaciju tumaće zapadnim utjecajem.To je ogromna tiha većina kojoj nijedna politička grupacija nije do sada na adekvatan način artikulirala nezadovoljstvo.Ovo AV zbunjivanje istokzapad mi je kao sprečavanje uviđavanja istine kod građana.Ovo siromaštvo i s time povezana ogorčenost može imati dvije posljedice ili ulazak u EU zbog oćekivanja boljeg života ili radikalno odbacivanje svega što predlaže zapad.Pitanje je tajminga i uvjerljivog prikaza pred građanima.A počelo je kuvati
Препоруке:
87
50
10 субота, 22 јул 2017 11:30
Неле
Не може то тако господине Влајки, и не сме се тако олако препустити гмазовима и рептилима. Они се морају ударати стално и са истинама и чињеницама, и свуда и у сваком тренутку. Препустити се злотвору није опростиво и ничим је оправдано. Да је тако српско име би се сада налазило по глиненим писмима и ископинама, Срби су увек налазили начин за опстанак, макар и уз слепе гусларе, хајдуке и ускоке. Урадите оно чега сте се ухватили и не будите малодушни.
Препоруке:
128
12
11 субота, 22 јул 2017 11:45
Спиридон
@ fik

Није дефетизам погледати суровој истини у очи и далеко мање је штетно такво понашање него продавање сад ће само што није снова, ево кува а ено и иза ћошка Руса. Причам мање више исту ову причу већ пет година не зато да бих ширио дефетизам већ само зато да не вих себе и друге лагао а за то време сам добио пар интернет опклада на тему неће напредњаци ни до следећег пролећа издржати, као и небројено пута био називан дефетистом јер само устрајна вера Србију спашава. Проблем свих проблема у тзв патриотском блоку је што људи живе негде у некаквим геострактичким облацима и одбијају да виде стварност онакву каква она јесте, народ који живи у Србији и његово право лице чији је савршени одраз у огледалу ова власт. Мало људи на пример зна да ова игра коју Вучић игра, ово стално плашење час жутом Сорош паткицом, час заосталим мрзитељима развоја и модернизовања земље није ништа ново, односно да је Мубарак владао тридесет година Египтом на потпуно исти начин. Вучићу је ово тек пета...
Препоруке:
90
13
12 субота, 22 јул 2017 12:53
sale
Poštujem Vlajkija,on je jedan od najdirektnijih javnih ličnosti,ali moram priznati da je greška kardinalna.Čudio sam se svakom ko je od jednog vučića ijednog časa očekivao išta dobro.Kao radikal bio je zlo,kao vrbovani agent još veće.Otišao je među Srbe na Kosovo dok još nije bilo sve izgubljenoe i umesto da ga tamo umlate on ih je preveo žedne preko vode i uštojio i na kraju prodao ko svinje na vagu.To nastavlja da radi sa svim ostalima u Srbiji,RS,CG i sve to uspeva prevarama,potkupljivanjima,ucenama.
Stvarno nema nade,a živeti se mora.Srbija je paralisana,masa neznanjem,intelektualci marginalizovanjem,zarobljenim medijima,retki povlasticama.Radoje Domanović nije slučajno rođen u Srbiji.
Препоруке:
129
6
13 субота, 22 јул 2017 13:22
momir
Nije "kukavno srpstvo" ugašeno iako mu je Vučić na čelu, pogrešan ste zaključak izveli, profesore. Svaki put kad tog političara iz huliganskog miljea pohvalite za blistavu inteligenciju, vi toj infantilnoj osobi duvate u jedra i podržavate ga u njegovom veleizdajničkom delovanju, gospodine profesore. Vaša jetkost je neiskrena, ona je rezultat neprihvatanja vaših pogubnih stavova koje ste izlagali pred čitalačkom publikom na ovom sajtu, a ne, navodno, uvida koje odranije imate u vezi sa crnom sudbinom Srbije. Čudo božije, koliko ste zaslepljeni!
Препоруке:
73
32
14 субота, 22 јул 2017 13:28
Милутин
Српски народ или народ Републике Србије је у више пута расписаним превременим изборима гласањем "рекао" коју политику хоће.Значи народ хоће ову политику која Републику Србију жели у Европској унији.
Препоруке:
38
87
15 субота, 22 јул 2017 13:31
Агностик
Србија засигурно пропада због, ајмо кроз текст редом:

- отетог Космета (ослобођен тек 1912/13.)
- Републике Српске (Срби данашње Р.С. ослобођени окупатора 1918.)
- Симбиозе са НАТО (имали смо симбиозу са Отоманском империјом, К/К и Трећим рајхом)
- Екстериторијалног центра Руског Х.Ц (? Занимљиво)

Тешке тврдње.

Ја бих некако све рекао да СРБ пропада због смањења људске супстанце у њој, одсељавања, цивилизацијског слома(гладни и умирући од излечивих болести, неписмени) и томе слично.

Ја имам једну идеју: да Ви који мислите да је, на пример В.Јеремић атлантиста/натовац/издајник општег типа одете у неку земљу (пример-Русија) потпуно чисту од нато пакта а да ја са тридесет година не бих морао да правим децу негде по Канадама и Аустралијама, мени добро, Вама добро а број Срба у Србији бар на мом случају није смањен.

Хвала.
Препоруке:
21
80
16 субота, 22 јул 2017 13:36
Вукоје
Спиридон ја сам у више наврата написао да ће човек бити упамћен као најдужи по стажу владар Србије, колико и Тито и више.
Препоруке:
29
30
17 субота, 22 јул 2017 13:53
Владимир
"Коло од среће уоколи
вртећи се не пристаје:
тко би гори, ето је доли,
а тко доли, гори остаје."
Препоруке:
44
6
18 субота, 22 јул 2017 14:03
Вукоје
Поштено из срца и душе, поштено говоре и раде они који нису на плаћеним савезничким и другим функцијама и који не наплаћују сваку реч за оно што кажу.
Препоруке:
48
5
19 субота, 22 јул 2017 14:07
пензионер Цвико
@ Милутин,
То што сте навели, да је на изборима српски народ изабрао овакву власт није тачно. Пре свега, од укупног броја гласача за ову власт је гласало око 30% гласача. Дакле 70% није гласало за ову власт. Намерно не износим број гласача јер је представник РИК-а изјавио да се претпоставља да је број тачан. Какав је то избор на бази претпоставке? Зашто се игнорише чињеница да око 70% гласача није гласало за ову власт? То што један део од ових 70% није изашао на гласање, не значи да се број гласача редукује на број изашлих, да не изашли немају право да кажу свој став на начин који њима одговара. Ти који нису изашли нису задовољни са понуђеним кандидатима. Требало је да се у условима окупације и медијске затворености појаве неки нови ликови али нису. Наравно, у праву сте ако прихватимо, супротно математици и логици, да је 30% веће од 70%. Апсурд изборног система?
Препоруке:
74
14
20 субота, 22 јул 2017 14:07
Спиридон
@ Вукоје

Нажалост да, јер када се споји све оно најгоре из претходних режима, односно титоистичко испирање мозга и култ личности са мафијашко буразерским системом и свеопштим турбо фолк шундом деведесетих и све то зачини са полуколонијалним режимом после петог октобра, добије се управо полулуди вођа и његових четрдесет хиљада напрдњачких хајдука. Све су му се карте наместиле али буквално у идеалном распореду, слуђени и медијима залуђени народ, подршка Запада и Милових Арапа таман да црева не крче превише на једној, односно потпуна индоленција и погрешне процене Руса и на оној другој страни...
Препоруке:
60
10
21 субота, 22 јул 2017 14:20
»Бошко« ░
@ Агностик

Најзад прави провокатор, који пише по свим правилима антиСрпских обавештајних служби, осим "имена" које је промашај.

Перфидно увлачење Јеремића, уз класично одрицање свих Срба изван окупаторских граница титове "још уже србије"

Где си био "србине" фебруара 1804. да нам ти "објасниш" да они који су против турака "иду у Русију" где нема турака, те да ми мирно "седимо" под турцима, а не залуд да Срби гину да би постали од потурица преко подкомуниста, подевропљани.
Препоруке:
60
109
22 субота, 22 јул 2017 14:25
Милутин
Цвико, наводите податак 70 одсто.Тих 70 одсто није гласало ни против, ако је податак о 70 одсто апстинената тачан.
Препоруке:
41
5
23 субота, 22 јул 2017 14:29
Вукоје
Не изашли Цвико су могли да кажу гласањем шта мисле за или против али нису, значи нису ни за а нису ни против, неутрални, непостојећи, значи они за су победили.
Препоруке:
35
6
24 субота, 22 јул 2017 14:56
Агностик
@»Бошко«
Не знам чему лепљење етикета?
Србин јесам, и по оцу и мајци, друго нећу бити ни када напустим ову земљу. Хвала свим силама универзума што сам по Вашим стандардима "србин" а не Србин. Чисто да Вас обавестим да је веома ниско нападати некога на националној основи, томе по искуству и неком неписаном правилну углавном прибегавају којекакви...

Али шта да вам даље причам... И да вас обавестим, ни један човек није забележено живео дуже од 115-120 година, тако да фебруара 1804. године нисам био нигде баш као ни ви.

Поздрав и смањите производњу и дистрибуцију етикета, живот је лепши без тога.
Препоруке:
33
35
25 субота, 22 јул 2017 15:00
Лола
Да, чуда не постоје и неће се десити и то у случају А. Вучића. Али не треба генерализовати.

Док земља и даље срља у погрешном правцу, ипак има неких промена. Можда су мале и неком безначајне али могу указати на нешто велико.

- Прво док је Бога ништа није изгубљено. Ту је и даље верног народа, који памти и који разуме.

- Потпуно одсуство рада културних институција народ покушава да премости најразлучитијим манифестацијама по селима и градовима Србије.

- Све више људи је свесно шта је ММФ и њима слични и јављају се раднички протести. Не продаје се ЕУ више тако лако.

- Ја не бих занемарио Курир. Без добре залеђине Родић ово не би смео да ради. Уз мање или више дискретно мешање Русије више медија се може пробудити.

- Све је више интелектуалаца (не другосрбијанштине) који упозоравају и позивају на слогу.

Све ово може бити ништа али може бити и искра. Нпр добар део Србије би опустео да није малине и ИТ индустрије. Кад све изгледа да је пропало можда ипак није.
Препоруке:
53
13
26 субота, 22 јул 2017 15:26
boban
"неоспорном интелигенцијом" -Inteligencija nije nikakva garancija razumnog odlucivanja.Druzio sam se u inostranstvu sa super inteligentnim ljudima, koji su sve zaradjeno trosili u kockarnicama i isli bez gaca i sa busnim carapama.

Nije jos sve propalo.Pogledaj pod:"Hugo Chavez".
Препоруке:
40
1
27 субота, 22 јул 2017 15:33
пензионер Цвико
@ Милутин, Вукоје,
Ако од сто одсто одбијемо тридесет одсто онда је остатак седамдесет одсто. Тих 70% није гласало "за". То се не може игнорисати без обзира на начин који је исказан. Да је за ову власт гласало бар 51% од укупно уписаних онда би могли казати да је за власт гласала већина. Овако, "победила" је мањина. Осим тога бирачки спискови нису тачни јер гарнитура на власти није у стању да свакодневно броји пунолетно и живо становништво а уз помоћ рачунара што то је просто и једноставно. И овим долазимо да питања да ли су избори уопште били легетимни? Ово питање постављано је и почетком предизборне кампање али су се оглушили они који би требало да јасно кажу шта је шта.
Препоруке:
34
9
28 субота, 22 јул 2017 15:44
Спиридон
@ Лола

Па сад када смо већ код Бога нешто не примећујем да има нешто против да његови изабрани представници у виду патријарха и осталих великодостојника деле највиша црквена одликовања Драгану Информер Вучичевићу или јуловском пешадинцу Вулину, да се не буни превише када се освећују цркве које покраденим парама подижу велики верници као Тома дипломирани мастер и Бата Гаша звани још и Бата Сантос. Што се тиче опет верног народа који памти, мислим да су њихова веровања усресредила на буљење у тв екране на којима се навија за ружичасте певачке звездице или губи време уз остале ријалити забаве, док највише памте када се о црквеним празницима и крсним славама наједу, напију а богами и провеселе, што исто важи и за тзв радничке празнике типа 1. Маја...
Препоруке:
44
13
29 субота, 22 јул 2017 15:48
Zemunac
Prvo je,gdin Vlajki PISAO Velikom Vodji govor za inaguraciju,potom ga prepoznao kao ZEN majstora,a sada nas sve priprema na NAJGORE,jer je sve propalo!Gdin Vlajki vidi ono sto vec dugo vidimo SVI,dok on svesno ili nesvesno paktira sa izdajom i Velikim Vodjom,KAO JEDINIM RESENJEM!Gdin VLAJKI,u proslom tekstu, cak pominje razlike u zen skolama ,i dve skole,kao da je ovaj magarac,KOJI VODI SRBIJU i sada PROSVETLJEN!DA li je,ikada u istoriji , ZEN Majstor bio vulagarni EGO MANIJAK,i patoloski lazov?Moral JE PRVA PRETPOSTAVKA ZA VELIKE UVIDE,pravo prosvetljenje,A TO JE i GLAVNA OSOBINA MORALNOG COVEKA,koji mora i treba da vodi Srbiju i ovaj narod!A POGLEDAJTE i NEmoral njegovog tima i Vlade!
Препоруке:
46
5
30 субота, 22 јул 2017 15:49
Спиридон
@ пензионер Цвико

Том истом логиком долазимо до цифре од око 85% оних који нису гласали против ове власти, тако да манимо се доказивања недоказивог јер докле год се неко не појави и не заокружи свог кандидата ми можемо само да гледамо у пасуљ и претпостављамо да ли би он гласао за Вучића-Дачића-Шешеља или за некога из праве опозиције...
Препоруке:
21
16
31 субота, 22 јул 2017 15:53
Спиридон
@ Агностик

Ако желиш мој заиста најпријатељскији и најдобронамернији савет а ти погледај овог секунда шта ти је неопходно од ствари, погледај где можеш да нађеш неке кофере повољно а за Вука Јеремића увек можеш да гласаш и ван земље, јер ће те у супротном питати старост где ти је била памет и на шта ти је прошла младост....
Препоруке:
24
14
32 субота, 22 јул 2017 16:01
Milosrdni andjeo
Ako je lider ucenjen zbog ratnih zlocina,koji ne zastarevaju,a CIA bira i podrzava bas takve,onda cudo ne moze i da postoji i nikada se nece ni desiti!MILO je uveo Crnu Goru u NATO,jer je ucenjen od zapada,a to su i TACI i Hardinaj na Kosovu!A gdin Vlajki UPORNO VIDI da je SAMO gdin Vucic jedini PUT,a dovoljno GA JE ZAMENITI!KAKO to uciniti,pokazace vreme,a vec sada su STRAJKOVI i pobune pocele da gase i zamracuuju ulazak FABRIKA u Zlatno doba!JOS kada i od seljaka napravi kmetove i prodaju zemlju strancima,stvorice sa PRAVA baza,od pobesnelih RADNIKA I SELJAKA,DA PONOVO OSLOBODIMO SRBIJU!OVO SADA nije put u kapitalizam,nego u duznicko ropstvo pod imperijalnim vodjstvom SAD!A pisite nam gdine Vlajki O SVETLOJ BUDUCNOSTI I POVRATKU suvereniteta Srbije!UMESTO DA POKRENE SELA,javnim radovima i zaposle ljude,dovode nam strane okupatore da od nasih seljaka naparave kmetove!A radnici i seljaci,su jedini koji mogu da uzmu oruzje,a ne ovi neodlucni intelektualci.TEK DOLAZE PROMENE!
Препоруке:
56
7
33 субота, 22 јул 2017 16:17
boban
Gospodine Vlajki,ako bih ja licno odlucivao o sledecem diktatoru Srbije,izmedju jednog zemljoradnika koji upravlja sa farmom od 100 krava i pravnika,profesora, neiskusnog,neproverenog sa "неоспорном интелигенцијом"...bla,bla,bla..,ja bih bez ikakve sumnje izabrao zemljoradnika.Zato sto on mozda nema velike skole, ali ima zdrav razum,efikasne radne navike,primenjuje domacinski pristup svemu sto mu je povereno na vodjenje.
Jedne od najvecih stetocina u istoriji Srbije su vizionar i filozof Djindjic,profesor Labus,asistent Dinkic,neostvareni pravnik Vucic.......
Препоруке:
56
3
34 субота, 22 јул 2017 16:32
Југославија
...građani su dužni da znaju da učešćem u subverziji, kojoj je cilj spoljna dominacija nad njihovom zemljom, odnosno okupacija njihove zemlje, snose istorijsku odgovornost za ukidanje prava svojoj zemlji da postoji, ali snose odgovornost i za gubljenje kontrole nad sopstvenim životom i životom svoje dece. I mnogih drugih ljudi.
Smatrao sam kao svoju dužnost da upozorim građane naše zemlje, na posledice aktivnosti koje finansiraju i podržavaju vlade NATO alijanse.Građani mogu da mi veruju, a i ne moraju da mi veruju. Moja je želja da se u moja upozorenja ne uvere kasno, da se ne uvere tek onda kada bude teško da se isprave greške koje su građani u svojoj naivnosti, površnosti ili zabludi sami učinili. Pa će se te greške teško otklanjati, a neke možda neće moći nikada da se otklone...


S.Milosevic 2.10.2000.g
Препоруке:
115
8
35 субота, 22 јул 2017 16:40
Опасне тезе проф. Влајкија
Ово је врло чудан, опасан и неочекиван став г. Влајкија. Незнам да ли је он тога свестан. Он сугерише да је све пропало и да свако настојање да се ствари у земљи поправе набоље, нема смисла. Сугерише предају и мирење с црном перспективом. То је погрешно и опасно. Постоји стара истина да нико није побеђен док сам не призна да је побеђен и док се не преда. Постоје порази, али нигде не постоје само победе,порази и победе смењују. У праведним борбама правда увек победи, јер је то закон природе. Јевреји се никад нису предали,и на њих се треба угледати. Њихова држава је данас једна од најмоћнијих држава у свету, али они никад нису дигли руке и предавали се очају и бесперпективности. Чувена је њихово вјерују, догодине у Јерузалему. Може се пасти сто пута, али се увек мора устати. Да су наши стари под Турцима мислили да је све изгубљено и да се ништа не може, Србије данас не би било. Неки и данас желе да по сваку цену нема Србије, али се томе треба увек супростављати и борити се против тога.
Препоруке:
66
12
36 субота, 22 јул 2017 16:41
Лола @Спиридон
Ја не причам о већини, већ о позитивној мањини и појединим позитивним примерима. Занесена гомила се не може дуго хранити помијама, што више њих остаје гладно може се обратити другој страни, уколико се друга страна покаже достојна. То на првом месту значи да не само да зна, већ и да ради и има резултате а не само да кука да је све готово.

Пример, раднике из фијата болело уво за Косово. Кад су под толиким притиском виде да их држава гази, па виде како и друге гази. Али требало је прво да остану гладни..
Препоруке:
36
2
37 субота, 22 јул 2017 17:42
Вукоје
Влајки је у потпуности у праву председник Вучић је победник а Влајкију остаје још могућност тражења правне одштете за птетрпљену душевну бол.
Препоруке:
12
25
38 субота, 22 јул 2017 17:57
rele
@ opasne teze profesora Vlajkija
Za kolektivni uspjeh nije dovoljna samo volja.Mora tu biti dosta i poštenja i svijesti da se treba podvrgnuti zajedničkom cilju koja podrazumijeva dobrovoljnu osobnu žrtvu.Zato mislim da usporedba s Židovima nije najbolja.Ben gurion je desetljećima tražio nekoliko najbližih suradnika s kojima bi stvarao državu Izrael kako ga ne bi netko izdao.U Srbiji se sami nude za osobni probitak na štetu zajednice.O obrazovanju i utjecaju u svjetskim elitnim krugovima svaka usporedba je bespredmetna
Препоруке:
28
2
39 субота, 22 јул 2017 18:53
Спиридон
@ Лола

Не бих заиста да ширим што кажу дефетизам а још мање да паметујем, просто причам оно шта видим и како видим. Волео бих највише на свету да све ово лоше сагледавам и да силно грешим али ја видим да ће се та већина у земљи Србији задовољавати у недоглед својим помијама. Видим потпуно уништено друштво у сваком погледу, моралном, материјалном и што је најбитније духовном, где су они најгори горе на врху стављајући себи у џеп колико им се прохте, док све оно што вреди, та нека просвећена мањина тавори негде на дну. У Србији влада најпогубнија могућа негативна селекција где реч паметног човека више не значи ништа, јер је превише ћириличних Хепи луда, Шојићевевих клонова и свакојаких других шарлатана и осталих кловнова. Укључите било који домаћи канал, отворите било које новине и све што ћете видети су сплачине, шунд и величање најгорег могућег шљама. Србија је озрачена и физички и ментално а Вучић није томе узрок, колико је само последица свега што се деценијама дешава...
Препоруке:
40
4
40 субота, 22 јул 2017 20:02
Misija
Emil Vlajki je dugo vremena pisao ono što je narod i sam video i osećao, ali sam nije umeo da to stanje i osećanje tako efektno izrazi, na taj način. Svojim pisanjima, Vlajki je tako pridobio dosta poštovalaca za ono što je pisao. Pridobio je poverenje velikog broja čitalaca, i izgradio visok autoritet i poverenje naroda. Mnogi su mu poverovali, verovatno mu i dalje veruju.
Sada je nastao obrt. Pitanje je zašto? Sve, po ko zna koji put, potseća na situaciju da neko radi, govori i priča, nastupa populistički, privuče masu sebi, a onda u nekom ključnom momentu, kada je došao do faze kada mu marod sve bespogovorno, veruje u ono što radi i priča, obrne ćurak naopako. Pa se nameće pitanje šta je bila misija g. Vlajkija?
Препоруке:
38
9
41 субота, 22 јул 2017 20:15
Hugo
Chavez!
Препоруке:
21
2
42 субота, 22 јул 2017 20:34
»Бошко« ░
Југославија
Smatrao sam kao svoju dužnost da upozorim građane naše zemlje, na posledice aktivnosti koje finansiraju i podržavaju vlade NATO alijanse.

S.Milosevic 2.10.2000.g
Доста више са цитирањем тих преварантских говора.
EKSKLUZIVNA ISPOVEST, ŠAINOVIĆ:

Milošević je preko Kristofera Hila ponudio predsedniku SAD da Srbija uđe u NATO, a da zauzvrat Kosovo dobije autonomiju, bez nezavisnosti. Prvi put 1998, a drugi put za vreme pregovora u Rambujeu.

О издаји Срба преко Дрине
Milošević je želeo da odbrani narod koji se tamo nalazio, do nekog globalnog rešenja, autonomije.

Nikad kao delove neke buduće Velike Srbije, on nikada nije bio za tu ideju,

njemu su bila strana ta ubeđenja. Ipak smo mi svi bili Titovi komunisti.

Da je tako želeo I radio na tome pa valjda bi se srpska partija u Krajini i u Bosni zvala Socijalistička Partija Srbije
,

a ne Srpska Demokratska Stranka.
Препоруке:
18
107
43 субота, 22 јул 2017 20:40
»Бошко« ░
Агностик

Али шта да вам даље причам... И да вас обавестим, ни један човек није забележено живео дуже од 115-120 година, тако да фебруара 1804. године нисам био нигде баш као ни ви.


Сам доказујеш да ниси Србин него "буквалиста" из вицева који је настао "односом" између међеда и букве.

Зашто одмах не напустиш Србију? Чекаш да те ови домаћи "русофили" прово одшколују а онда уместо да одрадиш дуг, ти бежиш ко обична лопурда, да радиш за Српске непријатеље.
Препоруке:
18
85
44 субота, 22 јул 2017 20:53
животни професор синиша
НИко ми није јасније и директније ово исто рекао као мој ујак Марко у мају месецу 1992. године. наиме ЈНА се почела повлачити из БиХ и он је рекао.Повлачи се армија. То значи да су се предали. Све губе и Косово, и нас, и Србија ће нестати. ЈНА мора да се бори и да победи, а не да бежи. Нема од кога да бежи, сада су најачи и сада морају да се боре, касније ће бити само слабији и неће се борити.Повлачење из Словеније је имало смисла, повлачење из Загреба такође, али повлачење из Билеће, Требиња, Дрвара где су имали 100% народ уз себе је зналчио и значи само једно издају земље.Тад је било готово. И тад смо знали да је готово. Остало је било ствар технике.Није исто црвена Армија и ЈНА. Руси у Чешкој, Пољској, Естонији Летони9ји нису били пожељни и њихово повлачење је било нормално, као и повлачење из Словеније ЈНА, али из БиХ, се нису смели повући. Можда ни из Македоније.Свет није ни једнополаран ни биполаран, а Србија не зна своје место. Нити зна нити га има.
Препоруке:
46
4
45 субота, 22 јул 2017 20:55
Ацко
Истина је, тешко је, скоро па безнадежно.
Ипак:
"Мисли и делај неусловљив од претњи пораза или обећања победе.
Нема победе вредније од верности себи у поразу,
нити има већег пораза од издајства себе због победе!"

Ако се упркос свему будемо држали дуга и обавезе према нашим прецима који су очигледно били бољи од нас, доћи ће победа, велика и чиста.
Препоруке:
25
0
46 субота, 22 јул 2017 21:26
...
Писменом(и нормалном) доста е сад је питање колики је број такви и могу ли спречити ово зло!мислим да ако се не заустави за годину дана Срби ће постати као Асиријанци!
Препоруке:
12
0
47 субота, 22 јул 2017 22:29
Srki
ne razumem zasto siriti beznadnost? Ovo moze da bude a i ne mora da bude.NATO se sada jos siri,ali sve sto ose siri,jednom se i skupi.Meni je pravo cudo da se SAD jos odrzavaju finansijski, zajedno osa dolarom.To uopste nije prirodno s obzirom na dugove i svetske procese.Losa situacija u SAD bi mogla da ima dva scenarija-rat sirih razmera ili demontazu NATO pod vodstvom SAD.Veoma je izgledno da ce evropa pokusat da se vojno osamostali od SAD.Gde ce u usvemu tome bit Srbija,zavist ce o tome ko ce da je vodi.Ova vlada nece jos dugo.Ono sto je jako vazno je da kad ode,bude kaznjena.Da budu kanjeni potpisnici Brisela,ali i barem stotinak ljudi koji su veoma pomagali ovu diktaturu,poput vecine ministara,nekih novinara i drugih.Sadasnja vlast mora da zavrsi u zatvoru za poruku drugima koji dolaze.Izdaja ne sme da ostane nekaznjena.Kazne moraju bit visoke
Препоруке:
24
2
48 субота, 22 јул 2017 22:34
Вукоје
Мисија? Нема мисије голи интерес, човек би још коју функцију и значај мада му је пензијски стаж већ 10 година, неће да уступи место млађима, такви су старци, сви мисле после њих неће бити ни света.
Препоруке:
7
13
49 субота, 22 јул 2017 22:47
Мићко
Па не, реално, није ли он хвалио истог тог Вучића, говорио како ће он другачије потезе да вуче, и тиме и сам допринео да ствар крене низбрдо? Да се Вучић још боље устоличи. А није једини, то је поента. И далеко од тога да је био најгласнији. Ми ћемо пропаст зато шт нам је елита највећим делом крахирала, што интелектуално што морално.

Брате мили, кад је почело, па ко све није дувао Вучићу у једра. Сила њих. И сад се као чуде и вајкају.
Препоруке:
26
4
50 субота, 22 јул 2017 22:53
nenad
Zavoleli smo Zapad.
Nema nazad.
Hvala Vucicu sto nas je promenio!
Samo da udjemo u NATO, da nam se obezbedi da mozemo da sluzimo Zapadu. To je san svih Srba!
Препоруке:
22
59
51 субота, 22 јул 2017 22:56
vlajki emil
Svim svojim čitaocima: s lijeva, desna i iz sredine, za i protiv mene, za i protiv NJEGA.

Uvijek sam piso ono što sam osjećao da treba da pišem. Ponekad bih se prevario, ali nikad oko važnih stvari. Moj jedini problem je što sam pošten i mislim da svi pametni ljudi moraju biti pošteni.

To je dokaz da ne poznajem ljudsku prirodu, i ono gdje sam pravio greške, to je bilo na tom planu, na planu prevelikog povjerenja ljudima.

Iako nisam vjernik, u duši sam kršćanin. Vjerujem da se netko može pokajati i preobratiti.

Vjerovali ili ne, vjerujem to i sada, ali mi iskustvo govori da nisam u pravu, i tu je moj križ.

Netko se upitao u svom komentaru kakva je bila moja stvarna misija radi mojih naizgled proturječnih javnih nastupa.

Odgovor: Moja "misija" je da budem čovjek, ljudsko biće, i to je sve.

Ali, neka se preplašeni umire. Neću više pisati o političkom stanju u Srbiji. Gotovo je.

Emil Vlajki
Препоруке:
41
12
52 субота, 22 јул 2017 23:09
Бојан, Приштина
На страну Косово, погледајмо остатак Србије?

Села изумрла великим делом, сада изумиру мањи градови и варошице.

Миграција и Бела куга нас једу крупним залогајима - запад, немци, американци су се потрудили да овде живота за младог човека нема, зато млади неојаничари немајући другог избора одлазе тим истим земљама да служе. Тужно.

У 18 веку, запад је освојио парче Шумадије и ту основао краљевину Србију и толико је у њој било добро да су се Срби исељавали у Турску у толикој мери да ту није истало ни 100 000 српских душа.

Тада је вероватно настала она изрека да је боље да те Турци муче него да те Латини уче...

Ево данас дође време да се хвалимо тиме да идемо да нас Латини уче - зато овако и пролазимо.
Препоруке:
62
6
53 субота, 22 јул 2017 23:11
Zvonimir Bgd
И да одмах кажем. О ситуацији у Србији не мислим више ништа писати, јер се више нема што писати, и јер је све готово и безнадно.

G. Vlajki, nemojte biti na kraj srca. Nista nije gotovo, dok traje. I nista nije beznadno, dok zivot tece. A sve se menja, 'panta rei'...
Intelektualac, a "више нема што писати"?! 'Ajte, molim Vas...

Znate kako je ono govorio onaj lukavi starac, najpoznatiji srpski politicar:
"Spasa nema, propasti nećemo!"
Sve je pitanje odnosa prema svetu koji nas okruzuje, a on nikada nije bio milostiv prema nama. Zato je jedan cuveni srpski filmadzija ovako naslovio svoj film:
"Biće skoro propast sveta", a onda dodao - "nek propadne nije šteta"!!!

A smisao zivota je u borbi:
"Onaj koji u zivotu trazi malo nece dobiti nista..." .... "Ili ce ti zivot biti cvece,ili tebe vise biti nece" ...
Препоруке:
31
2
54 субота, 22 јул 2017 23:14
Велика истина:
"...оn ih je preveo žedne preko vode i uštojio i na kraju prodao ko svinje na vagu.To nastavlja da radi sa svim ostalima u Srbiji,RS,CG i sve to uspeva prevarama, potkupljivanjima, ucenama."

Браво! Али то није могао сам, ангажовао је комплетно криминално подземље, криминалну српску "елиту", жуте криминалце, мањине и странце - све лопуже и болесне србомрсце као што је и он сам.
Препоруке:
39
0
55 субота, 22 јул 2017 23:21
Сале
Ово је све било видљиво онда кад је Србија пустила Книн крватима. Сада је само лагана завршница...
Препоруке:
33
52
56 субота, 22 јул 2017 23:36
Владимир Ђилас
Бојим се да је госп. Влајки у праву.
Лично, можемо се не слагати, борити се против овог система, али тај напор резултираће малим или ни малим успехом.

Констатација за другопласираног на председничким изборима, је потпуно тачна.

Осврните се око себе, у свом окружењу нећете наћи никакву жељу за променом система, борбом или губитком макар и привременог комфора.

Наћи ћете, искључиво, људе који систем прихватају (криминал, корупција, непотизам) и само се надају да ће се некако уклопити у њега, или, о јада, извући какву ситну корист.

Општа исквареност, част веома ретким изузецима, простире се друштвеним ткивом као рак, који је, на жалост, метастазирао.
Препоруке:
35
2
57 субота, 22 јул 2017 23:39
Чупакабра
Све је тачно што каже Влајки.. али шта рећи.. много пута кроз историју нас гонила туђа рука, на крају се искољебамо уз доста жртава, можда ће тако бити и сада. Јесте ми идемо ка Нато, колика је грешка у томе браће Руса? Велика.. можда си се договорили са западом изволте Балкан дајте нам исток Украјне и Крим, да ли је то издаја према српском народу? вероватно.. и шта сад? остадосмо сами да бијемо своју битку, наши преци су у томе успевали, али ми нисмо ни налик њима.. Утакмицу за спас Србије су изгубиле и ткз патриотске организације које су свој лични интерес ставили изнад интереса земље и народа, сви су се продали једни напредњацима други странцима, а то су две стране исте медаље. Ах да , утакмицу су изгубили и српски интелектуалци који су у народу важили за нешто..
Препоруке:
22
16
58 субота, 22 јул 2017 23:40
Мики
Бошко , ни један српски политичар ни једна српска странка никад нису изговорили да је Слободан Милошевић издајник .Слободан није могао да присвоји државу Хрватску чланицу УН и није могао да присвоји читаву Босну и Херцеговину .
Препоруке:
47
15
59 субота, 22 јул 2017 23:53
Турас
Изненадио ме Влајки . Можемо некад да будемо резигнирани али... Нада умире последња . Поготову људи који су се пером годинама борили сада бацају "перо у трње" . То не одобравам професоре . Борба мора бити вечна . Сетимо се Његоша .Што се Русије тиче , можемо - и треба - да критикујемо данашњу политику наше мајчице . Али ко може да заборави мајку Русију ? То је исто као богохуљење ! Власти могу да се свакако понашају , али народ остаје један - Руси и Срби . Зато не одобравам овај Влајкијев коментар .
Препоруке:
26
8
60 недеља, 23 јул 2017 00:20
sta predstavlja SANU?
Glas tih mudraca se ne cuje, osim u retkim slucajevima i po pravilu u negativnom kontekstu.
Koga oni predstavljaju i sta to oni dobro cine za srpski narod?
Zasto se ne oglasavau u, ocigledno, sudbinskim trenucima po celo drustvo? Kukavice!
Препоруке:
38
2
61 недеља, 23 јул 2017 00:30
Мићко
@Vlajki Emil

Професоре, немојте ви нама сваку писати, што се каже. У овим коментарима мало ради и јед због општег стања, па буду и преоштри. У сваком случају, ви сте човек који заслужује поштовање. Бринете се и чините за Републику Српску, ако ме сећање добро служи, били сте и на оном митингу против Бриселског споразума, онда кад су се сви били завукли у мишје рупе, на почетку Вучићеве владавине. Велике су то ствари. Памтимо и захвални смо.
Немојте шта замерити. Поздрав.
Препоруке:
20
4
62 недеља, 23 јул 2017 01:01
Zvonimir Bgd @ vlajki emil
Gospodine Vlajki, ja Vam verujem.
Nema mesta klonulosti zbog eventualno izneverenih ocekivanja, zbog mozda slabijeg odraza Vasih misli i poruka u javnosti. Niko nije bezgresan.
Uvek se nadju i oni koji su "mnogo ranije" "ZNALI" sve ono sto drugi "nisu videli" i sl. Takvi nikome nista ne prastaju.

A ne moze se uvek biti 'pobednik'.
Evo, cak je i Novak Djokovic najavio svoje povlacenje. Mozda on to mora, jer radi se o zanimanju u kome je bioloska mladost i fizicka energija vazan element uspeha.
U Vasem zanimanju najvazniji su znanje i zivotno iskustvo. A vi toga nemate malo. Naprotiv. I sto je takodje vazno, imate postenja. To se vidi u nacinu Vaseg pisanja.

Napisali ste odgovor zajedljivcima i 'nevernim Tomama':
Odgovor: Moja "misija" je da budem čovjek, ljudsko biće, i to je sve.

Upravo zato, nastavite tu svoju misiju promisljajuci i pisuci o politici, pravu... svemu.
Jer, potrebni ste nam.
Jer, vremena su takva - svecom trazimo COVEKA!
Препоруке:
21
4
63 недеља, 23 јул 2017 01:03
Trt
Ovaj narod je zemlju dao raznim vucicima, nikolicima, vulinima, gasi keramicaru, nesi slini, nasoj maji radikalki, raznim zoranama, nekulturnom risticevicu, djuki bizonu, martinovicu....iskreno, bolje i nezasluzujem....a i obrni, okreni mi smo gotovi i polako nestajemo, da ne govorim o tome koliko smo propali i koliko propadamo svaki dan sa ovim kretenima....kakve pa sad veze ima sto nas vode mamlazi i prodane duse!
Препоруке:
15
3
64 недеља, 23 јул 2017 02:04
Нема предаје
Србија је окупирана. На власти су квинслинзи,медији су под контролом окупатора,СПЦ воде унијате, тзв.интелигеницја и САНУ је поткупљена или преплашена ,бијела куга овладала,омладина се исељава,становништво сиромашно и распамећено.Оно што је добро је да Запад тоне из дана у дан т.ј.ЕУ и НАТО губе битку по битку пред Истоком,а чим Запад пукне долазе бољи дани за Србију ! До тад се треба борити да ти дани дођу што прије и да се окупатору и квинлинзима отежа окупација Србије .

Живот је борба-кад престанеш да се бориш престао си да живиш !
Препоруке:
23
3
65 недеља, 23 јул 2017 02:04
Ниси ни први ни последњи којег су коментатори најурили
Емире Влајкију ниси ти први којег су коментатори " напљували и отерали".Да ли се више ико сећа како су исто ко и тебе најурили Чамџића А. који је као и ти мислио да може поштено.И њему су исто тако као и теби добронамерни указивали да су и други пре њега намирени од коментатора, тако да се не жалостиш, ниси ни први ни последњи такве судбине.
Препоруке:
12
9
66 недеља, 23 јул 2017 02:11
»Бошко« ░
Владимир Ђилас
Бојим се да је Влајки у праву.

Осврните се око себе, у свом окружењу нећете наћи никакву жељу за променом система, борбом или губитком макар и привременог комфора.

Наћи ћете, искључиво, људе који систем прихватају (криминал, корупција, непотизам) и само се надају да ће се некако уклопити у њега, или, о јада, извући какву ситну корист.
У праву тек сад?

Они којима није испран мозак, сећају се да је одувек било овако, али због "неузнемиравања јавности" медији нису писали о томе. Сад као партијско запошљавање су "измислили" "напредњаци", постављање функционера, директора непотизмом?
Препоруке:
17
47
67 недеља, 23 јул 2017 03:00
Nikola
Srpski narod nikad ne odustaje od Kosova. Po četvrti put je privremeno okuprano. Jevreji 2000 godina strpljivo su čekali i dočekali obnovu države Izrael. Jevreji: "Nikad nećemo zaboraviti svoju svetu zemlju Izrael". Srpski sezonski političari ne mogu dsrivati našu svetu zemlju. "Tvrd je orah..."
Препоруке:
19
2
68 недеља, 23 јул 2017 03:16
Causa Spectandum
@ Мики
Бошко , ни један српски политичар ни једна српска странка никад нису изговорили да је Слободан Милошевић издајник .Слободан није могао да присвоји државу Хрватску чланицу УН и није могао да присвоји читаву Босну и Херцеговину .


Vidi Miki, ne lupetaj!!

Od kraja 90-te, pa do konacnog Milosevicevog sloma, sve je radjeno pogresno, na osnovama autoritarizma i baniditizma: arkanizacaija, dafinizacija, "privatizacija" .... pa se desio napad nato-a na SRJ. Rat vodjen pod strategiskim ciljem ocuvanja njega i samo njega kao autoriteta, onosno na isatovetnim osnovama kao rat u Hrvatskoj i Bosni - bez muda i bez ratnog cilja.
Posle je opozicija postala pozicija, pa nastavila po starom. Razlika je bila sto su se ovi novi dodvorili zapadu, ali je ostalo jednako lose kao i pre.
Ovi novi - opozicionopozicioni sa koca i konopca su najgori, ali to Milosevica i potonje ne opravdava.
Препоруке:
20
52
69 недеља, 23 јул 2017 05:53
Боба
Генерације одрасле у комунизму које су сањале потрошачки 'рај' су пропале и изгубљене. Импутирати свој пораз целом народу је погрешно, опасно и дефетистички. Долазе нове генерације које неће имати тих комплекса, они који су рашли у џунгли коју су створиле изгубљене душе као Вучић Дачић и остала мало је рећи мафија.
Мајка природа има решења за све такве ситуације јер на срећу нико од бараба које су заселе на грбачу народа није вечан.
Зато стрпљења и биће боље, и процес долажења из позадине у главу тупаџијама које су гласале за своју пропаст игра неку улогу иако изгледа ужасно спор.
Препоруке:
15
6
70 недеља, 23 јул 2017 07:04
Југославија
Mislim da je prof. Vlajki mogao malo podrobnije da obrazlozi svoje razloge za ovakav stav i sta ga je to tako naglo nagnalo da se ovako izjasnjava. Ovo "necu vise pisati" djeluje veoma cudno. Sad tek treba da pise i govori jer ovo sto je pisao do sad nije ni vredelo kako sam priznade. Da mu nije neko kojim slucajem zabranio da pise?
Meni djeluje kao da jeste.
Препоруке:
37
0
71 недеља, 23 јул 2017 08:04
Dingo
Pretposlednju recenicu zapravo treba staviti na sam pocetak, ali sa korekcijom da Rusija nije pogresila u politici na Balkanu vec je, mozda i u dogovoru sa Zapadom, svesno digla ruke od Srbije i prepustila je njenoj sopstvenoj sudbini. S druge strane, zapadne sile ne zele Srbiju vec komade njene teritorije: Kosovo, Vojvodinu, istocnu Srbiju, Rasku...Srbija se nalazi pred presudnim godinama a mozda i mesecima svog opstanka.
Na Rusiju vise ne treba racunati,na to uze se vise ne treba spustavati, to je gubljenje vremena i energije, spas potraziti mozda u evropskim zemljama sa situacijom slicnoj nasoj :Spaniji, Francuskoj, Svajcarskoj pa zasto da ne i u Ukrajini...Dakle, ulazak u Nato i EU ali sa Kosovom i Vojvodinom "u komadu."
Препоруке:
5
16
72 недеља, 23 јул 2017 08:17
čitalac
Da Srbija voli ugnjetavače i ceni ih. Srbija voli MMF NATO, Srbija govori engleski i piše ćelavom latinicom. Srbija je prodana rasprodana a radnici su robovi sa najnižom platom u svetu. Srbije je družina pedera lezbejki i ostalih sodomista koji orgijaju. Srbija je puna korupcije. Srbija je rasprodana voda zemlja vazduh. Srbija umire ljudi odlaze. Srpski intelektualci su gumenjaci i prodane duše. Maldi iz srbije odlaze. Ljudi se nabijaju u gradove i sela su prazna. Srbija je stara i bolesna. Srbija nema opoziciju. Srpski poslanici su prodane duše a ima ih četvrt hiljade, izuzetak su Vukadinović i Sanda možad i možda još neko. U Srbiji zbog bede svaki dan neko izvrši samoubistvo ili prekolje ženu pa onda onda sebe. U srbij se na pregled čeka x meseci. I tako dalje eto i mog teksta
Препоруке:
15
6
73 недеља, 23 јул 2017 08:18
Поштовалац НСПМ
Покушаћу кратко. Мислим да је професор погрешио у једној ствари а то је да ни Србија није у плану да остане па самим тим нема шта да уђе у ЕУ. Сада је већ потпуно јасно да је на делу концепт стварања нове државе на овом простору која тренутно има радни назив Западна Балканија чији ће статус бити строго колонијални и потпуно отворен за остваривање наци-глобалистичких циљева НАТО моћника. То је држава у којој ће се догодити природно одумирање Срба под контролом српских компрадора и страних субверзивних елемената, о томе је већ професор рекао. Тачно је да нада последња умире а наша нада са сваким грађанином који напусти Србију са сваким нерођеним дететом и са глупом неодлучношћу пре свега војних пензинера као и часних пензионера муп-а. Ја се још увек не осећам као баба и стрина, а сваким даном све мање имам и све ми је теже као и свима у овој земљи. Живела Србија.
Препоруке:
19
2
74 недеља, 23 јул 2017 08:24
Profesor
"Moja zemlja propasti nece. Mucenica je ona oduvek bila ..."
Препоруке:
12
1
75 недеља, 23 јул 2017 08:59
petar petrović
SVE OVO ŠTO JE REKAO EMIL VLAJKI JE, NAŽALOST, APSOLUTNO TAČNO!
Препоруке:
30
4
76 недеља, 23 јул 2017 09:17
nenad
Ovo o cemu pise Vlajki je: VOLJA BIRACA. Od 2012 imamo niz veoma ubedljivih pobeda Vucica , njegove stranke i koalicije. Cesto i sa vise od 50 odsto. Uz izlaznost koja je redovno iznad 50 odsto pa i osetno iznad toga. Smeta li biracima so je Vucic 25 godina vodio jednu, a sada dugu politiku? Sto je otvoreno predao pet srpskih opstina pod pravni sistem Pristine? Sto je dao sve - od granica do telefonskog broja? Sto je kobajagi ratovao protiv tajkuna, a to mu je trebalo samo za rejting i imidz? Sto nije bio u stanju da podrzi najobicniji referendum Srba u Srpskoj o Danu republike? Sto su ga ponizili u Srebrenici? Sto je uveo najrestriktivniji zakon o radu? Sto je od medija nacinio sluge? Sto ga u Vasington, Briselu i Berlinu postrojavaju? Ne smeta. Da smeta, ne bi glasali za njega u dvomilionskom broju. A opozicija uglavnom zeli da bude - Vucic. Sta bi Jankovic radio drugacije? Nista. Sutanovac? Jovanovic? Radulovic? Sve je to volja Srba. Vucic je foto-robot prosecnog Srbina danas.
Препоруке:
21
27
77 недеља, 23 јул 2017 09:39
Нема одустајања
Тачно је то г. Влајки написао.
Шта нам ваља чинити?
1. Борити се за ѕдраву нацију јер У ЗДРАВОМ ТЕЛУ ЈЕ ЗДРАВ ДУХ1
2. Борити се за већи наталитет
3. Борити се за боље образовање
4. Борити се за морал

НАТО бомбе су посејале вишеструко опасне отрове у БиХ, Србији и српски опредељеном Херцег Новом. Појачан је стерилитет и број случајева малигних и аутоимуних болести. Коефицијент интелигенције младих је нижи,агресија расте,усвајају се обрасци западне поп-културе и срозава морал.
Има пуно посла за патриоте. Не смемо дозволити да се остваре терминаторскр намере и да остане Срба за под једну шљиву.
Препоруке:
16
2
78 недеља, 23 јул 2017 09:49
Вукоје
Мићко насупрот ја сматрам да Влајки ради показивања елементарног поштовања према читаоцима који коментаришу његово писање треба да одговара на нека питања и нејасноће које коментатори имају у вези његових ставова.
Препоруке:
14
2
79 недеља, 23 јул 2017 09:55
александар
Влајки, Човек са великим Ч.
Најбољи од најбољих, јер интелектуалац и мислећи човек који се бави јавном делатношћу мора бити поштен и частан. А то је тако ретко данас.
Препоруке:
17
5
80 недеља, 23 јул 2017 10:04
mrljavko
Zavoleli smo Zapad.
Nema nazad.
Hvala Vucicu sto nas je promenio!
Samo da udjemo u NATO, da nam se obezbedi da mozemo da sluzimo Zapadu. To je san svih Srba!

Zezas li se to. Ako je zezanje izgleda da nemas sta da kazes. Ako ozbuljno mislis najverovatnije je da sanjas i zamisljas da te svi vole u tvojoj romanticnoj glavi, bez obzira sto to nije tako. Ti imas svoj san i svoje zadovoljstvo sanjajuci beg iz realnosti. Vidis, verovatno imas pravo, kad kazes da je to san svih Srba. Kada ti stave noz pod grlo odna svakom mora da bude san samo ono sto mu se kaze da mora da sanja. Tu si tu potpuno u pravu. Mozda se to na tebe i ne odnosi, jer ti si vec voma dvano potrcao da dobrovoljno zaspis i bez da ti noz pod grlo stave. Dovoljno je bilo da te mrko pogledaju i andjelski ti se nasmese i tebi odmah postalo jasno, sta treba da sanjas. Izgleda da si shvatio da ti je najlakse i najlepse lagati samog sebe.
Препоруке:
7
7
81 недеља, 23 јул 2017 10:25
Милојко
Питање за Влајкију?


Написали сте да нећете више писати о Србији а о чему ће те онда писати да би Србе занимало?
Препоруке:
3
16
82 недеља, 23 јул 2017 10:29
Slavko
Jeste tesko ali ima lijeka srpstvo propada jer Rusija jos nije doboljno jaka ali kada ojaca NATO ce biti unisten a RSK obnovljena
Препоруке:
12
13
83 недеља, 23 јул 2017 10:35
Михаило
Славко зар заиста верујеш да НАТО или АмерикА појединачно може бити уништена од Русије а да и Русија и цели свет не буду уништени? Уколико се то деси неће бити потребна никоме ни РСК, кад све оде у уништење.
Препоруке:
8
9
84 недеља, 23 јул 2017 10:56
Ристо
Сваки нормалан човек ово већ одавно зна. Велики је проблем у бирачком телу, подједнако у оном делу који апстинира и оном који гласа за једну црвену или је дебелоцревне идеологије па чува свој статус. Може се слободно рећи да је српско бирачко тело медијски неписмено. Исто је то и у СПЦ. Званиочни део се отворено ставља на страну шизме и квислинга, а они који нису поклекли и истрајавају на Христовој науци сатерани су у катакомбе.
Препоруке:
12
2
85 недеља, 23 јул 2017 11:05
Slavko
@Mihailo

Ne mere biti unistena atomskom bombom ali se NATO moze raspasti i doci u SAD one snage koji su protiv kao Ron Pol. Shvati me ja sam iz Knina i danas najvise volim Republiku Srpsku ali bih volio i nasa RSK da se obnovi.
Препоруке:
14
9
86 недеља, 23 јул 2017 11:29
gandra
da utesim gospodina vlajkija - srpska "duboka drzava" nece dopustiti konacnu izdaju kosova
Препоруке:
16
2
87 недеља, 23 јул 2017 11:36
Slavko
U znadete ljudi da se pojavio jedan trol. Neki ustasa uzeo moj nik ime i lazno se predstavlja kao Krajisnik koji zeli kraj RS!!!!!??????

Ja vam garantujem da takvog nema svi mi Krajisnici volimo RS i vise nego RSK jer ona danas postoji i jer su mnogi borci RS ostavili kosti kod nas u Krajini kao Veljko Milankovic i samo uz pomoc RS ona more biti obnovljena ponovo. I Rusije naravno.

Svaki drugi Krajisnik u kuci drzi Dodikovu i Putinovu sliku pored ikone krsne slave!
Препоруке:
16
7
88 недеља, 23 јул 2017 11:56
Каплар
Свиђало се нама или не и без улажење у анализу лика и дела аутора текста он је само изнео чињенице и ништа више. Србија више не личи (и то већ дуже време) на организовану државу , општа је криза у народу и мала је вероватноћа да ће ту било шта да се мења.Можемо ми да се позивамо на " дух ",славну прошлост,народну свест али све то пада у воду пред изборе када екипа на власти почне са обећањима и дељењем радних места и када про-режимски медији објаве " да ако нема Њега неће бити и пензија " и ту се све завршава . Најдисциплинованије гласачко тело пензионери су за своје пензије продали своје претке а и потомке . Само нека легне тих 16.000 рсд није битно шта ми је радио и причао мој деда а и ко ће да кроји судбину мојем унуку , треба преживети сада и одмах ?!А са друге стране на било какву назнаку одступања од ове политке коју води АВ запад ће на нас ударити можда и јаче него 90-их год. прошлог века. А све су учинили да будемо доста слабији него што смо били тада .Како год - Не ваља ..
Препоруке:
18
5
89 недеља, 23 јул 2017 12:17
ел србињо
Све је тачно што каже Влајки.. али шта рећи.. много пута кроз историју нас гонила туђа рука, на крају се искољебамо уз доста жртава, можда ће тако бити и сада.

а зашто увек морамо да се искобељамо уз доста жртава? јер у миру не знамо да решавамо ствари. од задњег рата ми толико тонемо у глиб да ћемо кад тад морати да се искобељамо уз доста жртава.
Препоруке:
11
1
90 недеља, 23 јул 2017 12:37
ел србињо
што се тиче вучића и напрдњачке компаније, одмах су се виделе њихове намере. ту није било никакве непознанице. вучић је срљао у издају, а тома кобајаги кочио због патриотских гласова. вучић нас је толико обогаљио, остало је само још да нас изведе на масовно стрељање.
Препоруке:
20
0
91 недеља, 23 јул 2017 12:38
Драгославић
У праву сте господине Влајки, међутим....није се једном десило да крене тиран у посету колонији...и кривина у Сарајеву...окрене ток историје у другом правцу.
Пуна је историја таквих примера!
Не дај Боже да се тако нешто деси на Балкану, мада....ни Сирија није далеко.
Препоруке:
13
1
92 недеља, 23 јул 2017 12:38
Filipović
Bilo je jasno da Amerika, koja oduvjek u Srbima gleda potencijalne saveznike Rusa, želi da razbije Srbiju. Celovita Srbija je po njihovom viđenju najveća opasnost za američke interese na Balkanu, ma kako to čudno zvučalo. Oktobarski puč 2000. godine značio je dolazak na vlast jedne prozapadne i proameričke marionetske vlasti u Beogradu. Uprkos svemu što je ova vlast uradila po nalogu Zapada, a što se zove demokratizacija, proces razbijanja Srbije nastavlja se na razne načine, ali uvijek sa istim ciljem: otimanje djelova zemlje i smanjenje države. Sada je na redu ponovno uspostavljanje autonomije Vojvodine, u kojoj je već sve srpsko zamjenjeno vojvođanskim. Vojvodina ulazi u projekat regionalizacije koja će dati osnova za slijedeće „autonomne oblasti“, a one će na mig „velikog brata“ tražiti samostalnost. Ukratko – srpstvo je u agoniji koja polako vodi ka samouništenju.
Препоруке:
18
0
93 недеља, 23 јул 2017 12:46
@životni profesor siniša
JNA se nije smela povući iz Slovenije, u Sloveniji se branila država, a ne u Bosni. Sve ostalo je prodavanje magle. Nisu valjda Srbi u Krajini ili Sloveniji manje vredni od onih u Bosni?
Препоруке:
13
7
94 недеља, 23 јул 2017 12:46
ел србињо
Causa Spectandum@

pa se desio napad nato-a na SRJ...

за неке је "милосрдни анђео", за друге напад, а за треће злочиначка агресија што јесте права дефинииција. не можемо да се усагласимо како да назовемо то што су нас убијали, а све због политичког мешетарења.
Препоруке:
11
1
95 недеља, 23 јул 2017 12:46
Вукашин
Него Slavko заштити свој Ник ауторским правом и ако неко узме твој Ник а ти га на суд и судом му наплати одштету за душевне боли, ко и Влајки што би требао због победе Вучића.
Препоруке:
2
11
96 недеља, 23 јул 2017 12:59
Пречанин
Песимизам би требало да буде приватна ствар. Декуражирао се Влајко, трт Милева. Као да остали нису. Нећемо да се бесимо. Предлажем неки антистрес програм, мачке су добре за то. Нудим четири комада, пругасте, контејнерке ( Белку су ми убили, боље да емигрирају, шта им спремам). Поздрав за Цвика, љубим ти диоптрију, царе, и за Момира.
Препоруке:
2
13
97 недеља, 23 јул 2017 13:15
Banditski brlog
Vlajki je nekada hvalio Vučića gajeći iluzije da će taj psihopata da uradi nešto dobro za Srbiju. Ali mu je definitivno došlo iz fotelje u glavu ( narod veli bolje ikad nego nikad) pa je video da ima posla sa kurvinim sinom, patološkim lažovom, vašarskim šibicarom veleizdajnikom, koji je Srbiju pretvorio u banditski brlog. I onda ljudski priznaje grešku i konstatuje da je sve otišlo u Honduras.

I nije to nikakav defetizam nego potpuno realno sagledavanej svari...
Jedina mu je greška što i dalje misli da je Vučić inteligentan. Valjda što je sto puta čitao jednu lekciju dok je studirao. Ili možda što tečno govori engleski.Profesor izgleda nezna da psihopatama glatko ide učenje stranih jezika. To je važilo i za Miloševića i sada za Vučića.

Profesor se ipak osvestio. Ali za razliku od njega, vidimo da naklane ovce (čitaj:zombirani, anestetizirani , hipnotisani, sluđeni i zbunjeni Srbi), i dalje masovno i bezglavo srljaju u propast i trče za vukom.

•Изменити•Одговорити•Поделит
Препоруке:
18
5
98 недеља, 23 јул 2017 13:21
Спиридон
@ Боба

Извињавам се заиста поштовани госн патриЈото а о којим то новим неоптерећеним генерацијама ми говоримо...?! Наиме постоји неоптерећена опција а. која једино зна за Цецу, Јецу, Лукаса, социјал дарвинизам овдашњег потрошачког раја и који се савршено као подмладак уклапа у постојећу политичко-медијско-мафијашку менажерију а такође постоји и неоптерећена опција б. која једино гледа да заврши свој факутлет што пре може и онда спакује кофере, те побегне главом без обзира из Србије?
Препоруке:
10
5
99 недеља, 23 јул 2017 13:45
au mile
Господин Влајки је нажалост потпуно у праву.
Чуда се не дешавају.
Заиста, када погледате нашу елиту јасно Вам је никаквог напретка Србије не може бити.
Нашу елиту већином чине економисти неолибералне оријентације(Вујовић), трговинско-шпекултивни оријентисани бизнисмени,(Мишковић, Костић), латифундисти - власници огромних површина обрадивог земљишта, махом бивши и садашњи ДБ-овци, рођаци утицајних политичара.
Ми немамо супстанцу, немамо људе који поседују знања, чак и када би се створили услови, да покрену земљу.
ЕУ и САД нам се смеју. Као што их не занима стотине хиљада исељених Срба, наше фрустрације због отетих територија,неће се смирити док не "реше"питања Санџака и Војводине, односно Републике Српске. Већина будућих политичара ће због чанчета помија које нам запад даје да не цркнемо од глади, сервилно прихватити све.
Добро плаћени маркетиншки стручњаци и медији ће нам објашњавати да нема алтернативе и да је то пут који морамо да пређемо због претходне погрешне политике.
Препоруке:
21
1
100 недеља, 23 јул 2017 13:57
Slavko
@Vukasin

Ustaski trol i to providan. I namerno glumi nepismenog coveka da bi brukao Krajisnike. Koristi izraz "LJEMACKA" za Njemacku, iako niko u Krajini ne govori tako i iako svi Dodiku pjevamo "Na Dinari i na Drini za Srbina svakog brini"...

Zivjela RS!!!

Zivjela Rusija!!!

Zivjela RSK!!!
Препоруке:
24
8
101 недеља, 23 јул 2017 14:03
Спиридон
@ ел србињо

Акција бобардовања СРЈ Југославије 1999 године никада није носила назив Милосрдни анђеo чисто информације ради, односно да будемо прецизни назив целокупне операције је био Allied Force тј у преводу Удружена сила а амерички део учествовања у тој операцији се звао Noble Anvil тј Племенити наковањ. У преводу назив Милосрдни анђео је измишљотина Милошевићве пропаганде настала од наводне грешке кинеског председника који је рекао Noble Angel тј Племенити анђео а остало је нафиловано у чисто пропагандне сврхе и ето задржало се и данас, пошто 99% Србије верује да се то звало Милосрдни анђео а није...
Препоруке:
11
13
102 недеља, 23 јул 2017 14:24
Југославија@животни професор синиша
Cijenjeni Sinisa!

Objasnite svom ujaku Marku da se iz tad vec medjunarodno priznate i nove UN clanice BIH nije povlacila JNA vec JA-Jugoslovenska armija, kasnije VJ- Vojska Jugoslavije. Zahvaljujuci toj JA koja se povukla Srpska Republika BiH, kasnije Republika Srpska imala je sva sredstva na raspolaganju da formira sopstvenu armiju VRS, oslobodjeno Podrinje doduse sa Srebrenicom i Zepom u zaledju, ali dovoljno za taj vitalni uslov opstanka i odbrane RS. Istina koridor prema Krajini nismo stigli da probijemo, to su zvanicno uradile snage RS i RSK. Vojska RS i RSK su cijelo vrijeme rata imale nesebicnu pomoc Jugoslavije u oruzju, municiji, hrani, lijecenju. Veliki dio budzeta SRJ bio je opterecen davanjima za Srbe preko Drine. Njihovim "vodjama" to nije bilo dovoljno pa su se "pomamili" umislivsi da su oni predodredjeni od Svevisnjeg da vode svekoliko Srpstvo. Tu im je bio i kraj. Najveca katastrofa bilo je neprihvatanje Vens-Ovenovog plana...itd itd... Pozdrav Vama.
Препоруке:
12
7
103 недеља, 23 јул 2017 14:28
Милутин
Чуј бре, бандитског брлога, значи зато што говорим четири страна језика ја сам за тебе психопата? Бандитског смири доживљаје , то је теби криво што не говориш нити један страни а ни српски не разумеш најбоље, а за босански или бошњачки, хрватски и црногорски мораш питати преводиоце?
Препоруке:
4
8
104 недеља, 23 јул 2017 14:54
Маринко
Југославија по том Венс Овен лану територија Републике Српске је била раздвојена хрватским кантонима и у источном делу већи део садашње Републике Српске би припао Бошачком кантону.Истина и данас територија Републике Српске није нешто квалитетно повезана (разуђена и овиси о коридору од нека 4 километра у Брчком), али је боље тако него Венс Овен план.ИСТИНА БИЛО БИ МАЊЕ ЖРТАВА, МАЊЕ ЗАМРЗЕ КОД СВИХ, А НЕБИ СЕ ДЕСИЛА НИ СРЕБРЕНИЦА.
Препоруке:
7
6
105 недеља, 23 јул 2017 15:17
Маринко
Ипак чињеница да је према Венс Овен плану рат могао бити заустављен у априлу 1993 године, након годину ратовања је велика ствар.Јесте да су Срби требали вратити 27 одсто територије, али опет се то десило али са небројено више жртава на свим странамама и нажалост неупоредиво већом замрзом.Многе би мајке сачувале децу да је то прихваћено.
Препоруке:
6
4
106 недеља, 23 јул 2017 15:20
Као што рече Пашић:
"Спаса нам нема, пропасти неможемо !"

Професор Влајки просто није у праву ! Постати Малодушан, није врлина. Овај његов текс, није ветар, већ је Оркан у једра Вучића и СНСа.

Драги и поштовани професоре, хајте Ви преспавајте мало, охладите крвна зрнаца и мозак, отиђите на одмор изнад 1000 метара надморске висине. Умирите осећања. Па нам се вратите чио, ведар и оптимистичан.

Ово што сте Ви "испалили" у науци се зове "Примални крик".

Ви имате право да се понашате и пишете како год хоћете, заслужили сте то. Но, ово што радите је безкорисно и неће покренути ништа осим Вашег повлачења.... Још нам Требате Професоре !!!

Има у Вама Ватре.И Памети. И Искуства....

Срдачно Вас поздравља Љубомир Јарић
Препоруке:
25
6
107 недеља, 23 јул 2017 16:17
Турас
@ Милутин --што говори четири а разуме све језике осим појмовника .
Једно питање (нема везе са Ку тестирањем)Да ли човек који не говори четири језика - не говори ни један - је мање паметан од тебе сине Милутине ?
И зашто вређаш човека (бандитски брлог)који је изнео прихватљиву предпоставку . Знам једнога полиглоту немож`се отети утиску колико је сличан идиоту .
Треба бити умерен са констатацијама , да се не испадне смешан .
Препоруке:
7
5
108 недеља, 23 јул 2017 16:25
Влајки је ваљано увидео да никакве рационализирајуће акробације оправдавања Вучићеве проамеричко-евроатланско-на(р)цистичко-антикомунистичке патологије не помажу.
Међутим, Влајки се плаши да крене у одлучну, директну и жестоку критику танатоидног, криминалног, аутоколонијалног, антирадничког и капиталистичког система који персонификује Вучић под патронатом ММФ-а и Светске банке. Зато је, нажалост, решио да одустане од даљег бављења Србијом.
Препоруке:
20
3
109 недеља, 23 јул 2017 17:04
@Spiridon
Ala si se raspis'o, posle ces da citas "Washington post", a od citanja prave litarature, npr. Hajdegera, nista, pa ce posle biti trt-mrt, zivot ili smrt.
Препоруке:
9
7
110 недеља, 23 јул 2017 17:37
hih
Štap li je profesora ovako obeshrabrilo za ovakav obrat.Jesu li to zlobni komentari ili neki događaj kao okidač,ili neka informacija koju neće da podijeli s javnosti.Nešto mu se dogodilo što je povezano s njegovom privatnom sferom čim je on ovako dramatično nastupio
Препоруке:
9
1
111 недеља, 23 јул 2017 18:07
Југославија
E Spiridone Spiridone.

A nije li vam palo kojim slucajem na pamet da vas wikipedija laze da NATO svoju cuvenu operaciju nije zvao "nakovanj" vec andjeo. Ucite nas "naivne" da ne nasjedamo na rusku i Milosevicevu propagandu a gledajte sebe. Vi nasjedoste na euroatlantsku i ustasku. Ajde sad malo gugl u sake pa se javite. Termin nije "noble anvil" vec "merciful angel". Happy search!
Препоруке:
20
4
112 недеља, 23 јул 2017 18:19
Алекса
за Емила Влајкија

Трепере речи у вашем коментару (малој исповести) и то не око једног жаришта.

Кршћанин у души,верујем,зна да добро дрво носи добре плодове,а лоше дрво лоше. толико о вучићу или "аци" како га зовете.

Није необично да се људи који су пошли у науку, несналажљиви у практичним стварима.

Не љутите се, али у вашим речима се врло осећа потреба за самоистицањем. наравно да човек треба да држи до себе, погрешно је бити већи или мањи у својим очима, а шта други мисле... шта свет говори... људе се цени и по речима и по делима.

говорим за себе. знам и памтим ваша појављивања подршке српском народу на местима, где се они који би због функција тамо требали да буду нису појављивали, али било је то најблаже речено неукусно иступити са подршком вучићу и његовим покровитељима у време последњих "слободних и фер" избора.
немате ви чиме Емиле Влајки да притиснете такве људе.

За то Русија има Рогозина.
А има и нас.
Не није готово, док је Срба и Русије.
Чему очајавање?
Препоруке:
12
3
113 недеља, 23 јул 2017 18:39
»Бошко« ░
Causa Spectandum
Od kraja 90-te, pa do konacnog Milosevicevog sloma, sve je radjeno pogresno
Posle je opozicija postala pozicija, pa nastavila po starom.
Ovi novi - opozicionopozicioni sa koca i konopca su najgori
Милошевић је растурио СКЈ на 14.конгресу (тражећи демократизацију што је најсмешније од свега)а комунисти се поделише на три фракције
- окореле уз Милошевића
- примитивне уз Шешеља
- интелектуалце вишег слоја

После 2000те фракција "интелектуалаца" којој није одговарао "неспособни" Коштуница, 2008 удружили се са "окорелим" предвођеним Дачићем те је пљачка поново почела

од 2012. на власти је оно најгоре што је рођено и дошло у Страдију предвођено Вучићем (окупља сав најгори отпад из свих "партија") и Дачићевом титоистичком бандом а као "појачање" послан и Шешељ са Радуловићем

Од повратка комуниста 2008 "интелектуалаца" и "окорелих" уз појачање "примитивних" Вучићеваца 2012 јавни дуг је ТРИ ПУТА ВЕЋИ а издаја Срба као да их сам Тито предводи.
Препоруке:
4
39
114 недеља, 23 јул 2017 18:46
Realan
Svaki suštinski, ne retorički i demagoški, potez u cilju spasenja Srbije je surovo kažnjavan. To znaju oni koji su pokušali, među njima i ja. Brutalna eliminacija iz javnog delovanja, to je bila mera protiv nas. G. Vlajki je učinio koliko je mogao. Uzgred, Dobrica Ćosíć je neposredno pred svoj kraj u amanet ostavio bolno razočarenje i priznanje da od Kosmeta treba odustati, jer se više ništa ne može uraditi.
Препоруке:
3
13
115 недеља, 23 јул 2017 18:47
Боба
@Спиридон 'а о којим то новим неоптерећеним генерацијама ми говоримо...?!'

Извињавам се друже граЏанине покорни али увек је било и БИЋЕ генерација које су ваше црвоточно вијугање у блату надвишавале за милион копаља. Само захваљујући њима ви и даље постојите само што вам је тешко то објаснити, немате једноставно капацитет да гледате шире. Чак и ако данас изгледа да се још нису родиле родиће се, чак и ако изумру у Србији доћи ће из других крајева где је још остало Срба као што су долазили вековима уосталом. Свој дефетизам, цинизам и недостатак вере у било шта не приписујте целом народу.
Било је увек и биће чак и деце издајника који су постали родољуби јер је то закон природе као што су деца некадашњих ослободилаца постајали најцрњи издајници свог народа.
Препоруке:
14
5
116 недеља, 23 јул 2017 19:06
Милутин
Турас не разумеш ти ништа.од зезанције, четири страна језика српски,хрватски,црногорски,бошњачки и босански.Матерљи српски плус ови страни.
Истини за вољу на нивоу Б2 говорим енглески, Ц1 немачки, Б2 руски и Б1 арапски.
Препоруке:
6
2
117 недеља, 23 јул 2017 19:13
Милутин
Турас мени су смешни људи који за себе кажу да су Русофили а не знају ни 100 речи тог великог и прелепог руског језика.
Препоруке:
6
10
118 недеља, 23 јул 2017 19:31
mrljavko
ja tekst g. Vlajkija nisam doziveo nikao ni kao pesimistican, ni kao malodusan, ni kao predaju Vucicevim zonglerajima, ni podrsku njima, a ni kao neko pogresno usmerenje. Da bilo koji od tih utisaka ima koji komentator, to dolazi od njegovog lukavog proturanja kritickog omalovazavajuceg stava jer pripda drugom taboru, ili od sopstvene malodusnosti. Koliko sam ja razumeo, g Vlajki je skro nemilosrdno i grubo rekao "budale, vi ne vidite kuda idete, ako vam se svidjaju sva ta g...a eto vam ih, jedite ih". I to je upravo to. To sto kaze da nema drugog povratka, je samo parafraza da ce se sutra zaliti i od onih za i od onih protiv, kada bude moralo da ih se jede. Naravno da nije isao dalje da objasnjava da posle toga jedenja moze ipak da se pronadje i nesto drugo za jelo.
Препоруке:
5
2
119 недеља, 23 јул 2017 20:05
гаврило
Ви сте, као и досад, дали , НАЖАЛОСТ, потпуну слику огранизма који умире.Колико тај "антизападиста" мрзи свој Народ да не види куда га води је ЧУДО које траје и још бизарније - колико још ствари треба да се деси да РУСИ виде да су само Магарац у Вучићевом каравану према ЕУ и НАТО, гдје ће добити само ШИПАК односно Дупло Голо!
Препоруке:
13
4
120 недеља, 23 јул 2017 20:32
covek iz loznice
prof.Vlajki je u pravu...Srbija je zaspala,ali..kako i ne bi!kratak prelet istorije govori sl..Kralj Aleksandar,posle 1918,stvara Jugoslaviju,umesto Srbiju,narocito stoga sto je izgubio 1/3 muske populacije,On ne,snazi Srbiju,nego,nesrecno je uvlaci s Srbomrziteljima u Kralj.SHS!?Pa ni to,nije kraj..dolazi 1944/45..gde jos veci,a kao sto ce se pokazati,sl.decenija,jos veci udar na Srbiju,kroz Broza,KPJ,Srpske komuniste!Ni tu nije kraj...dolaze post Broza,godine(80-e)gde umesto da uhvatimo..kakav-takav voz,,REKONSTRUKCIJE SRBIJE,KOJA JE NAPUSTENA 1918-e,Mi s S.Milosevicem i Njegovom ludom suprugom,gajimo SAN,tj.Slobo i Njegova karakondzula gaje iluziju o,,novom s Njima dvoma tronu Jugoslavije,koja se,,strpostava u nizu sitnih gradjansko-medjuetnickih ratova,strahovitim sankcijama,koje traju i danas!?Da ne budem,lose shvacen...Crnogorac,Milosevic,a ne neki Srbin,koji bi imao osecaj za Svoj Narod,gura nas u provaliju,u koju padamo
Препоруке:
9
53
121 недеља, 23 јул 2017 20:46
covek iz loznice
Milosevic,kobno postavljen za NAS,u najnezgodnije vreme..kada se prelama prelaz iz kvazi Brozovog komunizma,preokreta Evrope/Nemacke..u 21 vek...srlja...stvara se kvazi,na ostatcima Broza,takozvana,,gradjanska opozicija,koja,takodje nema Nacionalna osecanja,,obnove Srbije,olicena u Djindjicu,drpatorska,kriminalna,kojoj,bar to vidimo da ne menja ni Vucic,sam pripada!Morate,ovde Vi koji dajete shvatiti,da dosta Srpskog Naroda,pa i mladezi,mozda ima NACIONALNOG PONOSA(utakmice,himna)ALI NEMA VISE NACIONALNE BORBENOSTI,KAO U 19.veku i u dobu Karadjordja/Milosa!Mnogi ce te GRMETI,NA MOJE sl.RAZMISLJANJE..nek Nam uzmu teritorije(Kosovo itd.)nek nas nasilu(a i kako drukcije,pr.C.G.)uvuku,a vec smo okupirani,pa ne moraju formalno,jer to formalno Vuk Draskovic je i potpisao...u taj kilavi NATO,samo nek Nas ostave bar Srbiju kao za vreme Milana Nedica...neko vreme MIRNU!da ne bude rata ovde..jer,kako Neko rece..ZENE TREBAJU DA RADJAJU,JER SAMO S RADJANJEM,SRBIJA SE RADJA-NOVA!sve drugo je smrt
Препоруке:
10
49
122 недеља, 23 јул 2017 21:15
Saša
Već dugo vremena ne komentarišem ali se ovo nije smjelo propustiti...

Kako to neko odluči da proglasi da je sve gotovo? Kada taj neko to shvati ?

Ko je htio da gleda i da ne laže odavno je vidio o čemu se ovdje kod nas, mislim Srbija i Crna Gora, radi a najviše štete su napravili upravo oavkvi koji su se stalno nešto nadali.

I uporno bili na strani režima. Ja ne vjerujem u opozicionare koji primaju platu od sistema, ni kao profesori ni kao poslanici. Ko vjeruje sretno mu bilo.

Jedino što je sada gotovo... Gotovi su ovi koji mogu zaj... narod da postoji neka nada dok se vuku svi mogući pogrešni potezi.

Ja sam to dvadesetak godina gledao u Crnoj Gori a evo zadnjih deset u Srbiji.

Iskreno, mislim da je jedina mogućnost da se pojavi neki napredak u tome da se svi ovi što su se bilo kada nešto nadali ako ništa drugo sami od sebe ućute. Od toga mia colpa... nema hleba.
Препоруке:
6
5
123 недеља, 23 јул 2017 21:31
Београђанин
За разлику од Влајкија (са којим се иначе слажем), ја се нисам надао у веберобско чудо. Од старта сам знао да је овај наш изгубљен једном заувек. И ми с њим.Уствари, наду сам изгубио октобра 2000, гледајући како се маса радује док је горела скупштина. То су могли само безумници. Али они су и превладали.
Препоруке:
40
3
124 недеља, 23 јул 2017 21:37
Обсервантес
Г. Влајки унапред зна судбину српског народа? То нико не може да зна јер "рационално из датих елемената" све антиципације чине неозбиљним. Кад би све било тако лако израчунљиво ( и предвидиво) и Адолф Хитлер би можда добио II светски рат али није. Планетарна дводеценијска антисрпска пропаганда + деценијска ратна агресија на српски народ су учинили да српски народ падне ниско а не лоши српски политичари од којих мало шта зависи на стратешком плану (поготово после 5. октобра!). Нас, као народ, наравно, није да ништа не спречава да направимо праведнију, организованију и хуманију државу. Управо та стална сполљна ("мека") агресија чини стварање слике о некомпетентном народу! Дакле, свега ће се цивилизација нагледати али да баш пропадне српски народ, тешко!
Препоруке:
15
13
125 недеља, 23 јул 2017 22:10
Мики
covek iz loznice , Слободан Милошевић је Српски херој .
Препоруке:
30
3
126 недеља, 23 јул 2017 23:10
Dadada
Čovek iz Loznice, greska je bilo srpsko rastezanje na teritorije koje stanovnistvom i politickim legitimitetom nije moglo kontrolisati.Trebalo se ograniciti na teritorije gde je srpki narod bio relativa ili apsolutna vecina i poraditi mnogo pametnije na srbizaciji muslimana sa kojima se najvise i izmesano, a ne odbacivati ih optuzbama "prodali veru za veceru", ,optuzivati ih sto se ne vracaju pravoslavlju, optuzivati ih njegosevim optuzbama, stalno turci, turci.Trebalo ih je lepim nacinom privici u srpsku naciju, sa slobodom vere, ne optuzivati iz zbog islama i sada je Srbijja mogla biti na liniji Karlovac, Karlobac, Virovitica, BiH, Srbija, Crna Gora, Makedonija.Ovako na zapadu prekp Drine klimavo ko na na babinu zubu, tri ljute nbeprijateljske politike (hrvatska, bosnjacka,albanska) a sada sve vise i crnogorska, a moglo je i drugacije danse nastavilo kako je mudro radio Ilija Garasanin.Najvise srpskim nacionalnim interesima je nanela svadja sa muslimanima ,(rsk,bih,crna gora,kosovo).
Препоруке:
4
5
127 недеља, 23 јул 2017 23:17
Dadada
RSK je nestala zbog rata u bih sa muslimanima, crna gora je izglasala nezavisnost jer su muslimani kao jezicak na vagi glasali za crnogorsku nezavisnost, kosovo i metohoja opet muslimani albanske nacionalnosti, republikja srpska, opet problem sa nezavisnosti i ujedinjenjem nedaju muslimani, a samo da se znalo privuci muslimane u srpsku naciju, ali nije se znalo i posledice su tu.
Препоруке:
3
7
128 недеља, 23 јул 2017 23:28
Алекса
"Г. Влајки унапред зна судбину српског народа?"

О чему пише Влајки?
Да ли о томе шта ће да буде у будућности?
Или о себи, надањима и страховима и разочарањима?

То шта чини није прорицање. Ако би и било зар не тако давно није "прорекао" како ће "шахиста аца" да покаже своје право "српско лице"?
Што се прогнозе тиче,јесте то једна од могућности,али никако једина и чак у средњорочној перспективи мало вероватна.
Влајки пише о својем сада.
Пише и јер га је изгледа превише повукло да пише, чак и онда кад за то (за наде) није било неких видљивих реалних основа.
Вероватно је то жаљење, значи расположење и узрок за овакво обраћање, као и одређени умор. (Примећујете ли како се замор, осека, Влајкијева нада у скоре промене, очитује однедавно и у коментарима на НСПМ?) Али не треба то читати као пуну самокритику, баш због споменутих нијанси самоистицања.
И нешто ми говори, да неће да оствари своју "претњу" и престане да пише о Србији (настрану то да је и Српска Србија...). Лија је то.
Препоруке:
5
3
129 недеља, 23 јул 2017 23:49
шкљ
Лаже онај који каже да никад није погрешио а уздавши се у човека доказује колико је то - проклето...
Препоруке:
4
0
130 понедељак, 24 јул 2017 00:54
ел србињо
Спиридон@

није уопште битно како су они називали злочиначку агресију, него како је ми називамо. акција бомбардовања сигурно није одговарајући назив. тиме се злочин умањује и понижавају се жртве.
Препоруке:
12
2
131 понедељак, 24 јул 2017 01:20
»Бошко« ░
Мики
covek iz loznice , Слободан Милошевић је Српски херој

Дана 6. октобра, 2000. Слободан Милошевић се путем националне телевизије обратио нацији, признао победу опозиције, и покушај крађе избора.


"херој" не убија свог дугогодишњег пријатеља и ментора Стамболића, који га је од студентских дана постављао на све своје функције у привреди, партији и државне функције. Твој "херој" је био обичан полтрон Стамболића и срамота за сваког човека а камоли за Србина.
Препоруке:
6
22
132 понедељак, 24 јул 2017 06:13
Спиридон
@ Југославија

Проблем вас патриЈота је генерално увек тај што вам у принципу, што смо се барем у вашем случају више пута уверили, слабо иде и матерњи језик а од страних говорите строго црногорски, бошњачки и хрватски, те сте онда увек ослањате на овдашње преводе оригинала, као код вас и Трампа на пример. Дакле то нешто се није звало Милосрдни анђео већ Удружена снага тј Племенити наковањ и то је гола лако проверљива чињеница које се ја јако добро сећам још из времена бомбардовања, пошто нисам као ви чекао Споменку Јовић, Комракова или Чукића да ми наричу и куну у дневнику, већ сам се информисао са свих могућих страна, чисто да ме нико не би лагао.
Иначе хвала на питању прогуглао сам по вашем захтеву и нашао овај текст на страници Радио телевизије Србије од пре неколико година. Пише вам све што сам вам и ја рекао врло детаљно, па се и сами уверите ко је од нас насео на пропаганду...

http://www.rts.rs/page/stories/sr/story/9/politika/52258/poreklo-imena-milosrdni-andjeo.html
Препоруке:
5
13
133 понедељак, 24 јул 2017 06:27
Спиридон
@ @Spiridon

Јесте вала баш, ја пишем а верне ми кере лају ли лају иза плота увек те једну исту причу о Washington Postu и Хајдегеру. Једино што доказујеш тим опонашањем Washington post понављајућег папагаја је да лечиш своје комплексе налазећи смисао у томе да идеш около, читаш моје коментаре и понављаш једне те исте две три мусаве и неписмене реченице под надимком @ Spiridon. Мислим то што је теби немогуће да неко зна немачки довољно да би читао нешто на њему ми је скоро па засмејавајуће невероватно. Ево хвала на питању управо ми је иначе дошао и Suhrawardi-јев Hikmat Al-Ishraq на енглеском, пошто ми је арапски још у повоју, мислим ако ти треба материјала за неки будући коментар. Мада када нешто боље размислим ти и немаш појма ко је Suhrawardi, тако да ништа...
Препоруке:
6
11
134 понедељак, 24 јул 2017 06:37
Спиридон
@ Боба

Ништа лепше увек кажем ја него када ти почне дан са интернет бусањем у груди малог патриЈоте. Како је само лепо слушати звон ти огромних тастатурних речи, тих патетичних заклињања, тих пророчких визија које немају никакве везе а још мање упоришта у било каквој реалности. Но шта је реалност него само привид који ће чврста вера патриЈотских снова и великих речи да искује у неко боље сутра. Него око тога за децу издајника која постадоше родољуби и vice versa ви то госн патриЈото сигурно о вама и мени...
Препоруке:
6
11
135 понедељак, 24 јул 2017 06:46
Румија
Влајки, јачајте СРБСКУ јер када овај подивљали Вук заврши са Косовом ви сте на реду.Надам се да Миле није слијеп код очију и да добро види што овај ради!Бар ви не морате да лажете Русе, доведите их нека буду ту јер ваш егзодус ће бити страшан!!!
Препоруке:
18
0
136 понедељак, 24 јул 2017 13:19
covek iz loznice
,,Miki,,S.Milosevic,ma kako Ja imao simpatija za Njega,narocito posle procitane knjige Slobodana Antonica,,JOS NIJE GOTOVO,,nije...HEROJ...nazalost,to je On,mogao postici,ali Njegovo vaspitanje(komunisticki sukob u Njegovom bicu,proizveden vaspitanjem od Oca-teologa i konfliktne majke-komunistkinje,kao uostalom i Njegove supruge,koji su indroktrinirani revolucionarnim komunizmom..A LA POZAREVAC-Davorjanka Paunovic,Mirjanina majka.....Draza Markovic Njegov brat i citava ta bulumenta Pozarevacka,koja je uostalom i dovela Broza,medj Srbe,pa su isti,prosli kako su prosli!)Mu,S.Milosevicu nije dalo,,JASNU ODREDNICU NACIONALNOG...tj.mesto Srbije u tadasnjim prevrtljivim godinama zadnje decenije 20.Veka!!!Glumio je nacionalno,radi tehnokratskog Njegovog opstanka na vlasti,a verovatno,bojeci se besa sopstvene supruge..jer..ne zaboravi...da nije Mire Markovic,nikad ne bi On,dosao visoko u tu Njihovu komu.hijerhiju!Njen ujak Draza Markovic,uzima vlast Srbije,nakon 1974!
Препоруке:
6
14
137 понедељак, 24 јул 2017 13:22
covek iz loznice
tako da..,,MIKI,,covek,(S.Milosevic)koji 1987,uzima vlast nad Srbijom...koja tada i industrijski,sa BDP-om,i sa brojem stanovnika,i sa svim parametrima,pa narocito vojnim je mogao tad,mnogo vise da uradi,nego SVI POSLE NJEGA,da ne ulazim u NJIHOVE KVALITETE!A nije uradio..dapace NISTA!
Препоруке:
7
14
138 понедељак, 24 јул 2017 14:06
Југославија
Spiridone vi izgleda sve znate i svega se sjecate. To je zaista za divljenje. Odusevljen sam.
Препоруке:
10
1
139 понедељак, 24 јул 2017 14:36
@Spiridon
Istina je da nemam pojma ko je Suhravardi, ali to sto ga citas ne znaci da i ti imas pojma, jer citas i Hajdegera i to na nemackom, pa nemas pojma.
Препоруке:
9
1
140 понедељак, 24 јул 2017 16:05
Zvonimir Bgd
@ Спиридон

Vi mozete da budete koliko god hocete u pravu u vezi sa nazivom koji je agresor dao svojoj varvarskoj intervenciji nad nama. Mozete i da imate svoj licni model svestrane informisanosti, a ne samo sa srpskih medija gde "наричу и куну у дневнику", kako vi to dozivljavate.
Vi jos sigurno mnogo toga mozete.

Ali, vi ovde nemate poentu u vezi sa onim sto pokusavate da dokazete. Rat uvek sa sobom nosi propagandu zaracenih strana. Gubite iz vida da je NATO propaganda bila AGRESORSKA, a srpska bila odbrambena.
U kakvoj je srazmeri 'prestup' drugacijeg imenovanja agresorskih sifri u odnosu na "mit da je rat bio zbog humanitarne katastrofe i navodnog genocida na Kosovu"(B.Dimitrijevic)???
Na tom linku jedan komentator s pravom pise:
"Svejedno da li je Milosrdni andjeo ili Plemeniti nakovanj. Nije tu bilo niceg ni milosrdnog a plemenitog jos i manje..."

Ma, nema veze! Vazno je znati ko je Suhrawardi- Hikmat Al-Ishraq...
Препоруке:
13
0
141 уторак, 25 јул 2017 00:54
александар
Звонимире, сјајан коментар на Шпирицино тривијално паметовање.
Указали сте на суштину, сажето и језгровито.
Препоруке:
13
0
142 уторак, 25 јул 2017 12:51
Jorg
Ne stvaraju cuda veru, vec vera stvara cuda.
Препоруке:
7
3
143 уторак, 25 јул 2017 13:15
Иван Грозни
Суштина проблема је у томе што већина Срба не види каква им је судбина намењена. Укратко, то је остварење оних пет циљева које Вучић мора да испуни - признавање КиМ, увођење санкција Русији, приближавање НАТО, гушење РС и предаја преосталих стратешких ресурса странцима. Још већи проблем је што већина мисли да ће након испуњења ових циљева бити боље. Е па неће. Постаћемо народ без земље, јефтина најамна радна снага и добар материјал за прављење других нација. Једно је бар извесно, Срби ће дати огроман допринос развоју друштвених наука у будућности? Како? Па тако што ће се наша пропаст и колективно самоубиство изучавати од стране паметних људи у неким другим земљама које ће захваљујући томе избећи нашу тужну судбину. Ми смо народ који нестаје, не само биолошки, већ пре свега духовно. Ово што имамо сада, само су бедни остаци некада великог народа.
Препоруке:
12
0
144 уторак, 25 јул 2017 14:26
АНАЛИТИЧАР
Мене мишљење Влајкија уопште не занима о Вучићу. Исто би о Вучићу мислио и да га Влајки подржава као и да га напада. Вучић је квислинг који је Космет продао заједно0 са Дачићем бриселским споразумима. Вучић је српску армију послао у јединицама фашистичког НАТОа на границе Русије. Вучића сваки Србин презире, олош лажљива криминална под чијем влашћу се Србија задужила 11 милијарди еура. Који је све опозиционе новине погасио , остали су НСПМ, Фонд Стратешке Културе, Таблоид, Србија Данас, Србин Инфо, Србски Фацебоок Коментар. Све остале је погасио, похапсио редакције.Неке ликвидирао чак.Умро је чувар око Савамале.Недавно је умро човек који је Вучићу претио преко фејсбука.Издајник,тиранин, криминалац.
Влајки шути о томе да није уопште тачно да шиптари имају демографски бум. Албанија и шиптари из године у годину имају све мање рођених на Космету и у Албанији. Да не би испало да причам против чињеница написаћу у следећем посту упоредну анализу Србије контра Албаније+Косова тј шиптара
Препоруке:
9
1
145 среда, 26 јул 2017 11:23
...
Нема места малодушности! Не сме се тако! Мора се с духом, снагом, исправношћу, бранити отачество и жртве Књаза Лазара! Мора се држати духовна вертикала! Вучић и ини дођу и оду, како год, али на крају оду! Србија је вечна док су јој њена деца верна!
Препоруке:
6
1
146 среда, 26 јул 2017 12:18
Пречанин
Jorg
Ne stvaraju cuda veru, vec vera stvara cuda.

Колико треба да неко каже једину праву ствар.
Препоруке:
4
3
147 петак, 28 јул 2017 12:13
Курјак
Влајко се шали - браво Влајки.
Пробудио нас је стресом истине. Има наде, увек има наде. Да народ изађе на улице ћутећи, као када се одвајала СЛО, ови би побегли главом без обтира у свој крвнички НАТО и Европску пропаст. Они би их као најроженије примили.
Влајки, господине Влајки, крећемо даље. Ово је успутна станица.
Као и цео живот.
Да је тако - јесте, али није.
Не смемо се самоубити.
Боље да убијемо птицу ругалицу.
Препоруке:
1
0
148 субота, 29 јул 2017 20:43
Jovan
Gospodin Vlajki je nesporno vrhunski intelektualac i politikolog, i osvedočeni rodoljub. Čudi me samo otkuda toliko loša procena u pogledu namera i mogućnosti doskorašnjeg premijera a odnedavnog predsednika, i otkuda poverenje u bilo kakvu Vučićevu pozitivnu inicijativu po pitanju opstanka Srbije i srpskog naroda?
Препоруке:
0
0
149 петак, 04 август 2017 05:25
Боба
Ах Попе Спиридоне, Граџанине покорни вама ништа и не објашњавам јер немате капацитет да из своје граџанске рупе било шта схватите, зато престаните да се бусате у јуначке европлећке и помиришите смрад који се шири Србијом сваки дан управо захваљујући не Вучићу него кратковидим граџанским слепцима чија је тупаџијска жеља за потрошачким комфором била толика да су заборавили да они који забораве историју морају да је понављају - као кметови и робови.
Препоруке:
1
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер