петак, 19. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Ђорђе Вукадиновић: Експозе Брнабићке скандалозан, под маском "реформи" и "модернизације" најављена нова отпуштања и поскупљења струје

Kоментари (49) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 среда, 28 јун 2017 14:03
Али... већ се гласало.
Готово је. Нема кајања...после гласања.
Препоруке:
106
3
2 среда, 28 јун 2017 14:26
ман.сити
Канализација и колонизација,то је будућност Србије на челу са АВ и АБ.
Препоруке:
132
0
3 среда, 28 јун 2017 15:24
Srki
odlican program Brnabicke! Sto gore to bolje, to ce pre petokolonasi da odu sa vlasti.
Препоруке:
79
1
4 среда, 28 јун 2017 15:35
пензионер Цвико
Изгледа да је мало ко приметио још један апсурд који прилази крају друге деценије свог постојања. После петог октобра, укинуте су домаће а уведене "домаће а стране банке". Те банке из Србије сваке године износе милијарде евра. (Једне године, не тако давно, је било преко 40 милијарди). Никаквим мерама протеклих 14 влада то није зауставило. Напротив, веома радо су истицали како смо добили ову или ону донацију, кредитић са гранде каматама, итд. Владе су величале ове успехе а скривале изношење девиза. Брнабићка би да без канализације гради дигитализацију. Нвероватно је колики јој је корак??? А новци? Њих нема, према томе светла има само у обећањима. А шта то значи, знате.
Препоруке:
86
3
5 среда, 28 јун 2017 15:50
Causa Spectandum
Nema nista, ni od kanaluzacije, ni od digitalizacije.
Препоруке:
83
1
6 среда, 28 јун 2017 16:05
precanin
...zasad ovo deluje kao oblacak koji ce vetar odneti...naravno uz svenarodno pokajanje...povratak Bogu i Svetosavlju...moralnim vrednostima i nacionalnom vodjenju drzave...ili oblacak moze da preraste u oluju...kako radili tako nam Bog pomogao!
Препоруке:
60
6
7 среда, 28 јун 2017 16:18
mile
Robovima ne treba sloboda. To se valjda podrazumeva.
Ko hoće da bude slobodan i da govori slobodno, taj nije za državu već za ulicu i kanalizaciju.
Препоруке:
63
2
8 среда, 28 јун 2017 16:35
Nepreudobljena
Bravo Sanda i Djordje,

Samo malo plivajte negde u ovoj vrućini i što manje nerviranja.Vi ste naša nada.
Препоруке:
59
3
9 среда, 28 јун 2017 16:35
boban
Gresite .Biti MMF kolonija nije nesto najgore sto Srbiju moze pogoditi.Gore tek dolazi.To je masovna kolonizacija Srbije od strane migranata iz Afrike,koji ce raditi i ziveti na imanjima u vlasnistvu raznih seika iz naftom bogatih zemalja.
Препоруке:
81
5
10 среда, 28 јун 2017 16:47
Ali ipak :)))
Sve tacno i otvoreno ,,surovo,, rekose ljudi (Vukadinovic, Sanda i ostali).... Vajstinu!
Nema se sta dodati.


Iako vrlo retko pisem o domacoj politici (ako je uopste i ima i moze se tako nazvati), ovde vredi kazati da su u Skupstini konacno jasno upotrebljeni termini: Kolonija, Okupacija i sprovodioci iste, daljnja pljacka i satiranje preostale drzavne (narodne) imovine-javna preduzeca i sl.

Posle ove ture ,,reoformi,, nazovimo ih na engleskom Burn a Bitch.... Bice stvarno sve izgorelo po Srbiji.

Naravno kao sto sam napisao i ranije, sama pljacka i kolonizacija su bile ocekivane i nesumljive, nego se ovde radi o dodatnom Okupiranje uma i duse srpske, jer se izborom ove ,,Individue,, (NAMERNO TEMPIRANE NA VIDOVDAN!) zeli postici takozvano:
RITUALNO PONIZAVANJE!

Vrlo cesto praktikovano od strane Globalnih Vladara, koji mnoge BOT-ove platise cak i na NSPM da ubedjuju da ,,ne postoje,, :)))

Ocekujte njihovo pojavljivanje, sad snimaju sta pisemo:)))
Препоруке:
63
3
11 среда, 28 јун 2017 16:49
jovana
Govor Ane Brnabic je jasna slika njene strucne spremnosti za post koga se primila i govori i o njenoj "hrabrosti" preuzeti na sebe odgovornost za posao, od kojeg zavisi opste stanje u zemlji.Dalje, kakva je njena psihicka spremnost celiti ostro heteroseksualnom metalitetu u ovoj zemlji, to cemo jos da vidimo.Medjutim u nasoj (ne)odgovornosj svesti postoji cudna vrsta proizvoljnosti po kojoj bi mogla i moja baba da bude premijer, samo da uskoci u Partiju. Mozemo se mi ljutiti ili ne ali ovde se i dalje koristi onaj sitno sicardjijski mentalitet u upravljanju masama.Privilegije, postovi, parice itd za jedinu vrstu odgovornosti i to je vernost (trenutnom) Vodji. Nema veze sto je izrastao na krvi devedesetih iz tragikomicnog svpskog radikalizma i naprasno postao "europejac", to niko vise nece da spominje.Kratko pamcenje leci stare grehe. Nusic bi imao materijala na pretek, medjutim, da li bi se mi mogli i dalje slatko smejati?
Препоруке:
53
1
12 среда, 28 јун 2017 16:51
»Бошко« ░
mile
Robovima ne treba sloboda. To se valjda podrazumeva.
Ko hoće da bude slobodan i da govori slobodno, taj nije za državu već za ulicu i kanalizaciju.
Зар то гласачи доказали гласајући за исту врсту режима који смо имали до 2000.

Показало се да је степен дегенерације, већи него што је ико могао да претпостави, те да је општа криминализација 90тих заједно са дегенерацијом створила не робове, него kамиказе које су спремни да униште сопствену будућност и будућност сопствене деце и унука и "мењају за вечеру"

Да би се ЕПС продао, мора да се смањи број партијских бирократских лезилебовића, које нико неће да плате осим сулудо грађанство Страдије.

А што се тиче поскупљења струје, баш Брнабићкина "бивша фирма" "стартује" 2018 са 100мегавата "ветропарковске енергие" која је три пута скупља од тренутне, а обзиром да је планирано ~500мегавата пљачке са ветропраковима наравно да ће то народ да плати.

Ко ће други?
Препоруке:
58
6
13 среда, 28 јун 2017 17:19
Боба
Већини нажалост не вреди говорити колики идиотлук влада Србијом. У таквој ситуацији где памети при власти нема ни у траговима важе онe старe
Линколновe изреке коју Американци воле често да цитирају а које су потпуно примењиве и на Србију-

"Америка неће бити уништена споља. Ако посрнемо и изгубимо слободу биће то зато што смо сами себе уништили."

"Ова земља са свим институцијама припада људима који је насељавају. Када год се уморе од постојеће власти могу да примене своје уставно право да је поправе или да употребе своје револуционарно право да је збаце."
Препоруке:
58
0
14 среда, 28 јун 2017 17:33
Vera Nastasovic
Ona nema viziju, i nije joj ni potrebna. Ona ima misiju i nju će slepo sprovoditi. Misija je uništenje Srbije do kraja!
Препоруке:
80
1
15 среда, 28 јун 2017 17:34
Petar B.
Slozio bih se sa vecinom komentara i g-dje Raskovic Ivic i g. Vukadinovica a na to dodao i ove dve primedbe na ekspoze i buducu vladu g-djice Brnabic:

1. Marionetska uloga
Nezavisno sta mislimo o novoj Premijerki, cinjenica ostaje da ona nije nezavisni politicar vec marioneta i prakticno namestenica g. Vucica. Da to nije slucaj, sigurno ne bi imala g. Vulina i g. Popovica u vladi. Vrlo je tesko uopste uzeti za ozbiljno nekoga ko ne odlucuje ni o sopstvenom kabinetu a zeli da "modernizuje" zemlju.

2. Uslovna podrska
g-djica Brnabic je ocito prihvatila ovu ulogu jer ce joj "ojacati" biografiju i doneti buduce poslovne aranzmane. Pri tome joj je jasno receno da ima uslovnu podrsku od SNS-a, dok g. Vucic ne odluci drugacije, sto bi za nju trebalo da bude u najmanju ruku uvredljivo. Ta podrska ce trajati dok se ne zavrsi koncesija za Aerodrom Beograd, koja ce dati SNS-u dovoljno novca da odrzi nove izbore.

Sve u svemu, Premijerka ce igrati samo jedno leto (i eventualno jesen).
Препоруке:
77
0
16 среда, 28 јун 2017 19:06
boban
Hajde da stvari pogledamo i iz ovog ugla.
Samo zaista pokvarena,samoziva,nepostena osoba, moze prihvatiti odgovoran drzavni posao, za koji dobro zna da nije kvalifikovana.To vazi za sve ministre,direktore,visoke drzavne sluzbenike u Srbiji.
Lekar-ministar trgovine,psiholog-ministar telekomunikacija,ortoped-ministar rudarstva i tako nedogled.Ne moze se ovo dobro zavrsiti.
Препоруке:
47
1
17 среда, 28 јун 2017 19:39
Бојан, Приштина
"Експозе Ане Брнабић лишен било какве визије. Ово је влада за уништавање Србије и њено поробљавање од стране ММФ-а"
Живели г. Ђорђе, право у мету, именовањем ствари правим именом, настављљте да тучете туђина, речима у главу !
Препоруке:
50
0
18 среда, 28 јун 2017 19:59
»Бошко« ░
Боба
Линколновe изреке су примењиве и на Србију
Ко је САД држао окупиране вековима, а тек што су се ослободили, остали без 60% радно способног мушког становништва, окупирали их затим немци, а онда антиСрпски комунисти.

Изјава Линколна је обично лицемерје, рођеног на "индијанској граници", после "борбе за независност", и пред рат за "ослобађање" црнаца од ропства, јер су исте те "америчке патриоте" следећих сто година наставили да убијају "индијанце" и третирају црнце као робове, а о каквој "нацији" (већина је немачког етничког порекла) јер реч:
Оливер Стоун: САД у последњих 30 година започеле 13 ратова, 14 милијарди долара потрошено и стотине хиљада живота збрисано са земаљске кугле

После 50 година окупације од 1941-2000. и неуспешаног покушаја да се прекине тај "српски менталитет" да би се 2008. прво повампирили социјалисти, а 2012. остатак бивше примитивне окупаторске банде.

Страдија сада "историјски" је тек пред "резолуцијом информбироа"
Препоруке:
23
9
19 среда, 28 јун 2017 20:16
BojanM
NAROD SE PITA!!!
Zna se sta su pricali pre 2012.Dosli na vlast uzeli politiku LDP-a bez promene imena stranke.Ti sto su ih glasali, sada podrzavaju tu politiku,ko zna zbog cega,gluposti ,materijalne koristi ,neznam...
Drze ih na vlasti i izbori nisu pokradeni.Da jesu bilo bi za verovati bar milion ljudi na ulicama Srbije.
Znaci deca komunizma ih vole.ZASTO? Pa zato sto sve rade protiv srpskih interesa i ponizavaju nas najstrasnije.Pa bre nesmete ni da kazete zasto Vam se predsednik vlade ne dopada(cast retkim izuzecima).
PROSTO KO PASULJ!
Препоруке:
19
4
20 среда, 28 јун 2017 20:22
Gabrijel
Brnabicku vasingtonski liberal-demokrate nisu postavili zbog vizije , vec , kao neophodno istreniranu i pogodnu osobu za nastavak sakacenja Srbije.

To sto je javno deklarisana lezbajka i hrvatskog porekla , to je dodatni slag na srpsku kolonijalnu tortu.

Sama cinjenica da se u ovom momentu ne desavaju protesti protiv takvog izbora i dodatnog ponizavanja tradicionalnog pravoslavnog stanovnistva Srbije , govori , da su planeri iz senke procenili da se Srbi NECE masovnije buniti (i opsednuti su odmorom i putovanjem u Grcku na more). Tako mogu HRABRO u DODATNO OSVAJANJE PREOSTALIH SRPSKIH RESURSA.
Препоруке:
29
0
21 среда, 28 јун 2017 21:03
rino
Poslije stezanja remena za vlade vućića valjda bi sada trebalo malo popuštati remen.Uštede kroz racionalizaciju troškova mogu trajati najdulje 2do 3 godine a sve poslije je tvrda recesija.Inače države koje ovise o mišljenju mmf-a su nekako u dužničkom ropstvu.Treba ići na podizanje BDP-a kroz povećavanje potrošnje države i građana a to ne ide bez većih plaća i dakako stranih investicija.Vučić je brnabić uvalio probleme koje on nije mogao riješiti impostao ih je svjestan.Na kraju će reći dok sam ja bio bilo je koliko toliko stabilno.Jedini mu je izlaz da iskoristi obrazovane mlade ljude i doveden pametne industrije koje su kapitalno intenzivne a ne tekstil,Fiat i te koje su radno intezivne gdje država u stvari samu sebe financira preko subvencija.Najbolja racionalizacija bi bila kada bi se otpustili stranački nestručni kadrovi u javnim poduzećima.To bi bila prava reforma koja bi imala rezultat
Препоруке:
11
1
22 среда, 28 јун 2017 21:06
da, da
ali kome to Đorđe priča !?
...Srbija je birala Vučića, piši Đorđe kuči propalo!
Препоруке:
17
6
23 среда, 28 јун 2017 21:22
SAMO KONSTATUJEM
Na celu Srbije su dva veleizdajnika. Srbija je porobljena zemlja . Srbijo moja spasa ti nema.
Препоруке:
27
5
24 среда, 28 јун 2017 21:28
Sta moramo, itd
Cim neko krene sa moramo i trebamo (gramaticki neispravno!)sa nasim ogromnim mogucnostima itd vidimo koliko je ozbiljan plan rada.Sta nam je novo doneo Zakon o ministarstvima? Novog ministra zivotne sredine za koga je SPS imao kandidata.
Ekspoze je krenuo sa prosvetom pa sve do digitalizacije. A to sve da se zadrze strucnjaci u zemlji i doprinesu tehnoloskom razvoju.
Pre dva meseca je SANU predlozila da se prosveta odvoji od nauke i tehnoloskog razvoja a da uz ove ostane visoko skolstvo odnosno univerziteti gde se takodje razvija nauka. Zaboravili su taj predlog ili mozda nisu jer nisu imali kandidata za ministra iz svojih redova?!I onda se kao glavno postignuce pominje uvodjenje informatike u srednje skole i digitalizacija Srbije. Onda se nauka upucuje na evropsko finansiranjea o je ono sto njih intersuje. Pa kako da krenemo u prosperitet Srbije ako ne istrazujemo ono sto je specificno za Srbiju i sto zaista moze svima nama biti od koristi!?
Препоруке:
10
3
25 среда, 28 јун 2017 22:03
Nenad
Zapad, Vučić i MMF će ponosno vekovima patriotski vladati Srbijom kao Turci. Dopustimo to mudro, pomolimo se, budimo hrabro uz njih, uz naše anđele i njihove preletače, lelujave koristoljubive ptičice.
Препоруке:
20
3
26 среда, 28 јун 2017 22:10
Causa Spectandum
Da se razumemo, ja ne verujem nesto preterano u potencijale Ane Barnabic, ali dajmo joj sto dana. ako se u tom periodu desi da AV, koji se i tako nece skidati sa TV, pocne da se patetise u stilu - razocaran sam Anom, e onda treba masovno izaci na ulice i podrzati premijerku.

E, sad - o digitalizaciji i o kanalizaciji.

Cudno je da se niko da sad toga nije setio - kanalizacije, a vec 30 godina niko ne razmislja ni o meliorizaciji, pogotovo u Vojvodini. Pa sta?


Kanalizacija vs. digitalizacija jest jasna stvar. U digitalizaciji moze daleko vise da se mune. Tu bi se i Palma, kao i Djuka Bizon veoma lako snasli, iako veze sa tim nemaju.
Ja uopste ne sumnjam da ce digitalizacija, da umesto resi probleme, generise nove, uz masovno curenje podataka svih vrsta. Ne zato sto nije sustinski potrebna, vec zato sto ce biti provodjena od ne strucnog i sumnjivog kadra.
Doduse, ako svako moze da petlja sa telefonskim linijama, zasto da ne??
Препоруке:
16
9
27 среда, 28 јун 2017 23:30
Student @Rino
Ne mogu oni da popuste zato što žive od toga. Budžet služi da uhlebi članove stranaka u vladajućoj koaliciji. Zato su praktično sva javna preduzeća u minusu i loše rade. Imaju dosta političkih radnika, koji nisu stručni i ne mogu da rade svoj posao kako treba.

Kako je narod sve siromašniji, pa ima sve manje novca, sve ga manje i troši pa se sve manje poreza sliva u državnu kasu. Usled visoke stope iseljavanja i negativnog prirodnog priraštaja, u Srbiji je sve manje stanovnika, što opet znači da ima sve manje i manje poreskih obveznika, kupaca koji će plaćati PDV, radnika od čijih će se plata odvajati doprinosi za penzije, itd. Dakle, da bi politički sloj zadržao svoj standard, dažbine i porezi će morati da rastu, tako da nema govora o nekom popuštanju.

Niko neće da dira zaposlene u državnim preduzećima i da uvede red tako što će otpustiti politički višak. Taj sloj naroda održava svaku vlast na vlasti i uvek menja partiju kada ostatak zemlje na izborima promeni vlast.
Препоруке:
16
0
28 четвртак, 29 јун 2017 00:01
Боба
Ништа нисте разумели Бошко.
Поента је да се од наопаке власти коју су наметнули Американци сасвим легитимно ослободити принципима које је прокламовао Линколн у Америци а који су универзални без обзира шта ви мислили о њему.
У преводу парафразирано 'ко се с правом игра од права ће и страдати'.
Препоруке:
13
0
29 четвртак, 29 јун 2017 00:18
Bgd
N.Katic, konsultant iz Londona NIJE profesor. Da Srbija zivi u neokolonijalnom polozaju jeste surova istina, ali gdin Katic zastupa interese ljudi i iz Srbije koji su se obogatili na sumnjiv nacin devedesetih. Neki kazu da je savetnik i C. Subotica, sto treba proveriti. Subotic sa parama zaradjenim od sverca i niza sumnjivih poslova moze da kupi i savetnike i one koji ce ga osloboditi krivice.
Pojedini Srbi su ne trepnuvsi opljackali sve sto im je doslo na dohvat ruke i za to ne mozemo da krivimo strance. Stranci imaju svoje ucene, ali jedan deo odgovornosti je kod pojedinih Srba. Kad vise nema vecih prodaja i preprodaja i urusavanja privrede, politicke stranke jure drzavni budzet i strane fondove da bi sta god mogu podredili sebi. Ako je g. Katic imao toliko znanja o makroekonomiji i finan. kretanjima kao i posledicama pljacke i otimanja srpskih resursa od dolaska Milosevica na vlast, gdin Katic je imao niz godina da se oglasi, a oglasio se mnogo kasno.
Препоруке:
9
5
30 четвртак, 29 јун 2017 00:37
@ Causa Spectandum
Da, da zna se šta su prioriteti. Još nije počela sezona poplava i kiša u Požegi, Kosjeriću i okolini.
Digitalizujmo se znači nafatirajmo se jopet.
Препоруке:
14
0
31 четвртак, 29 јун 2017 01:20
@ Студент
Њима није у интересу да људе запосле.
Ви не можете да замислите на шта личи Национална служба за запошљавање. Све је дигитализовано као на Западу. Али све остало је невиђена срамота. Свака три месеца се јавите на шалтер, они вас евидентирају, ту и тамо поделе неки флајер на луксузном папиру са пдсећањем да активно треба да тражите посао и то је то.

Да ли је и ко све нашао посао преко ове службе?
Можда неки сезонски и то је упитно или НК радници.
Не могу да схватим да њима није у интересу да упосле људе, да ти људи ако ништа друго плаћају држави порез, да им дају кредите, да смање уписнине у којекакве коморе. Свуда мафија и интересни лобији.
Неће отпустити партијске људе у полицији и правосуђу - функционере, нити у јавном сектору, јер то су полуге овог и сваког система. Они уместо тога додатно запошљавају 500 инспектора!
Значи уместо да редукују државне службе они запошљавају инспекторе који ће отимати од сиротиње и спречавати људе да развијају било какав приватан биснис.
Препоруке:
8
0
32 четвртак, 29 јун 2017 04:07
Igor
Skoro da nemam tacan odgovor na pitanje, zasto uopste citam novine i slusam vesti i jos gore od toga pisem i citam komentare nemocnih kao i ja. Elem, teorija je jedno a realnost nesto sasvim drugo.

Prvo:
Kad se nesto toliko zauka, onda ga je nemoguce zaustaviti. Politika koju vladajuca klasa vodi je upravo to. Pipci onih koji kolonizuju Srbiju su duboko zasli, tako da ko god nov da dodje ne moze samo tako da kaze; pujpike ne vazi.

Drugo:
Kad se pogleda u istoriju Srbije, primetno je da je uvek neki Bec ili Istambul ili ili, imao vecu rec o tome kako ce i sta biti. Istina je surova ali je tako bilo a i sada je, i to mnooogo intenzivnije.

Trece:
Ako je majka rodila junaka koji moze po Drini da pliva uzvodno, e onda je to taj koji moze da dovede situaciju u Srbiji u red.
Препоруке:
12
0
33 четвртак, 29 јун 2017 07:17
Dingo
Dijgnoze Sande i Djordja su precizne i nepogrešive.Fraza sa digitalizacijom i kanalizacijom je vec postala legendarna i široko citirana i u poziciji i opoziciji...Svetlo na kraju tunela ipak vidimo jer je stanje stvari prepoznato i izrečeno...
Препоруке:
7
0
34 четвртак, 29 јун 2017 08:02
Barnabić i Srpski informativni centar u Londonu
Хвали се како је била тамо у време бомби, и пита се: да ли је СПЦ антисрпска.
Не знам за СПЦ али је тај Ср.Инфоцентар био легло жућака на челу са Десимиром Тошићем. И јесте био антисрпски.
А код цркве имају учионице за децу. У једној је висила слика Весне Пешић, слика већа него Светог Саве или Патријарха.
А ви питајте оне који су тамо били и знају више о томе.
Препоруке:
8
0
35 четвртак, 29 јун 2017 09:15
»Бошко« ░
Боба

Поента је да се од наопаке власти коју су наметнули Американци сасвим легитимно ослободити принципима које је прокламовао Линколн у Америци а који су универзални без обзира шта ви мислили о њему.

А ја ти поново кажем да је то обично лицемерје и празне фразе, од човека који се "борио за ослобођење од ропства црнаца" али је наставио да убија "индијанце".

То је исто као што Тачи и Харадинај, сада тврде да ће "дати сва права" Србима која им по "уставу" исламске терористичке шиптарске "државе" "припадају"

У САДистичкој држави, тај "сој" "рођених американаца" који не помињу своје злочиначко геноцидно порекло, и који се "залажу" за "светске универзалне демократске вредности" је патетичан покушај људи који су "у крви до колена" народа које су геноцидом уништили на Северно Америчком конитненту, јер поред све демагогије, да ли су "индијанци" добили назад своју отету територију.

Упоређивати Српски ген са САДитичким је увреда за сваког Српског патриоту.
Препоруке:
7
4
36 четвртак, 29 јун 2017 09:43
миле@ Игор
У праву сте, од свега се човек може само разболети, а и када нешто покуша да промени као ономад петог октобра када је "успело" дође још већа багра на власт.
Увек је било и остало да сит гладном не верује и да сви лажу, а многи и лажу и краду. И онда остаје само парола снађи се. Теоретски све лепо звучи, маличице је другачије у пракси.
И многи су се снашли, толико да се понекад питам вреди ли их уопште осуђивати. У сваком случају не вреди их ни слушати, ни читати, јер све је јасно ко бели дан. Поздрав.
Препоруке:
11
0
37 четвртак, 29 јун 2017 12:00
...
Све је урађено по плану УСАИДа и задужене општине на чему је СНС својски радио и Брнабићка која је више за њих радила него икада у својој личној историји за Србију!

Све је то нама Вучић донео!
Препоруке:
7
1
38 четвртак, 29 јун 2017 12:23
@Student
Kada je jedan daktilograf prokomentarisao promenu vlasti 2012. godine u tužilaštvu - umesto DS, na vlast je došla SNS garnitura, rečima:
- Sada će svi tužioci i sudije da pređu u SNS!
Možda pomislite kakve gluposti, kada po zakonu oni ne mogu biti članovi stranke. Ne mogu oni lično, to je tačno. Ali oni lično nikada nisu ni bili u stranci, ali su bili u fioci stranaka, i dospeli na njihove liste za izbor u parlament. Bez toga nisu mogli biti birani, kao što nisu mogle njihove prijave, sve do skora kada je uveden proforme intervju sa kandidatima - pod direktivom iz EU, uopšte doći na dnevni red za odlučivanje u DVT i VSS.
Dakle, kriminal je na dva nivoa: DVT i VSS i na nivou stranaka. I da završim,oni nisu u stranci, ali jesu u stranci bračni drug, otac, majka, tetka i oni menjaju stranke po potrebi. Dakle, svi oni imaju nekog ko ih drži gore i ako nemaju moj savet je da i ne ulaze u pravosuđe. Neko na vrhu mora da ih održava, inače od tog posla nema ništa. Akademija je prevara.
Препоруке:
6
0
39 четвртак, 29 јун 2017 12:39
@Student
Akademija je prevara, jer ne može svako da je upiše kao pravosudni ispit što može da polaže, a to je onda diskriminacija. Drugo, objektivno šta će nekome ko je završio Pravni fakultet i položi pravosudni ispit posle tri godine rada u pravosuđu ili advokaturi Akademija. Kada položi pravosudni ne može odmah biti biran već još minimum dve godine u praksi.
To je način da se korumpirane pravosudne elite održavaju na vrhu i zarađuju dodatno. Pošto je ograničen broj mesta za upis, ima mućki kao i na svakoj Akademiji pri prijemu, a ko upiše taj i završi, nema greške. Dok je dosadašnji izbor bio striktno politička prevara, akademija je prevara pravosudne oligarhije.
Zašto je to bitno?
Zato što nema pomaka, dok to ne rešite. Reforma se završila tako što su selektivno i neprincipijelno razrešeni vraćeni i tako džumle sve kotrlja kao i do sada. Oni su mislili da će sa Akademijom da reše probleme, ali neće, samo će pomeriti centar moći i korupcije. Pravosuđe je rak rana ovog društva.
Препоруке:
4
0
40 четвртак, 29 јун 2017 13:49
Student @Student
Sećam se kako sam u gimnaziji učio o borbi engleskih sudija za nezavisnost. Kasnije sam shvatio da je pravosuđe u osnovi društvenog razvoja. Ono primorava ljude da se ponašaju odgovorno i poštuju pravila.

Kod nas odgovornosti prema drugome nema i nema razvijene kulture poštovanja pravila. Zato niko ne vodi računa o tome šta radi i kako postupa sa drugima. Zna da ga kazna najverovatnije neće stići i da onaj koga je oštetio najverovatnije neće pokrenuti tužbu zato što procesi traju godinama umesto par nedelja. Još ako ste bliski sa nekim moćnim, na vlasti, možete da ubijate i neće vam se ništa desiti (sin Željka Mitrovića pada mi na pamet kao prvi primer).

Taj mentalitet se preneo na sve: na profesore koji ne osećaju nikakvu odgovornost prema studentima, na prodavce koji prodaju lošu robu, na lekare koji traže mito...

Zato sam postao pesimista po tome da će ikada u Srbiji biti bolje - ne zato što nema uslova, već zato što se mi kao narod ne menjamo na bolje.
Препоруке:
6
1
41 четвртак, 29 јун 2017 13:53
»Бошко« ░
- Sada će svi tužioci i sudije da pređu u SNS!
Možda pomislite kakve gluposti, kada po zakonu oni ne mogu biti članovi stranke. Ne mogu oni lično, to je tačno. Ali oni lično nikada nisu ni bili u stranci,
Анализа ти је мањкава.

Нама су "најстарији и најмурдији" тужиоци и судије још "код тита" положили морално политичку подобност, за суђење против Срба. Тај окупаторски непотистички "кључ" о примању нових тужилаца се уопште није променио, и важи и дан данас, је су то режимске судије које увек суде против народа а за режим, те је то у суштини легло највећих непријатеља, уз политичке партије, јер деценијама не постоји судска власт, него ко држи извршну, контролише и законодавну и судску.

Колико је судија и тужилаца, отпуштено 1990. "доласком демократије" јер су комунисти, колико их је отпуштено 2000. јер су "социјалисти" а колико 2012. јер су "демократе"
Препоруке:
2
1
42 четвртак, 29 јун 2017 13:55
Student
Pa ako zbog toga što pola Srbije nema kanalizaciju oni koji se zalažu za digitalizaciju nemaju osećaj za realnost, onda isto tako ni oni koji insistiraju na tome da Kosovo ostane u Srbiji takođe nemaju osećaj za stvarnost.
Препоруке:
2
8
43 четвртак, 29 јун 2017 15:55
@ Бошко
Слажем се, истина је. Али то није тешко закључити ако се погледа "наша"политичка сцена. Правосуђе као да је пресликано или је обрнуто, а не да су у питању посебне гране власти. Ко влада у политици, влада и у правосуђу. А када се мало боље погледа то су стално исти људи, људи истог система. Тај систем је пустио корене, и а сада се интензивно ради на томе да се отргне контроли - да постане систем за себе, да се такво стање замрзне и да у процесу наводне демократизације ти људи, које су те пол. структуре изабрале не буду на губитки, већ буду на врху у позицији да и даље о свему одлучују.
Пошто рефирма уз 2009. године није успела, они су "закључили" да није ни потребна! Тако су све вратили на старо,неуспех пригласили успехом, зато нико није одговарао,мада се иначе одговара за сваку глупост, чак и ако не поднесете као појединац завршни годишњи рачун, а немате промет на рачуну, и наравно наставили по старом, јер ето пробали су, али боље не може. То није случајно.
Препоруке:
2
0
44 четвртак, 29 јун 2017 16:06
@ Бошко
Циљ је био да из ове прозападне реформе из САД људи старог система остану нетакнути, да се наводно они сами демократизују изнутра, као да је то могуће тек таки, а резултат је та дигитализација или у преводу остало је супротно очекиваном -споља гладац, али изнутра јадац. Зато се одустало од реформе, када су схватили да то кошта, а не доноси резултате, и да је то превише крупан залогај да би се могао тек тако решавати једном коренитом чистком једне "службе" - тада је то била наводно ДС. Так су разрешени месецима седели кући и ДОБИЈАЛИ 70% СУДИЈСКЕ ПЛАТЕ, ТОЛИКО СУ БИЛИ ОШТЕЋЕНИ ТИ ШТО НАВОДНО НИСУ ВАЉАЛИ? А онда су под вођством партизанке младе Бољевић из Друштва судија све вратили на старо. И нико није крив.
Тако да ако мене питате ни ова мека реформа са Академијом која је исто бесмислен трошак и замајавање није успела. А можда баш јесте, ако је био циљ, да се моћ одлучивања са парламента пребаци на ДВТ и ВСС, а све остане исто привидно реформисано.
Препоруке:
1
0
45 четвртак, 29 јун 2017 16:50
@ Студент
И ви сте у праву, јер све зависи од морала. Проблем је дубок и сложен.
Шта би ваљало радити када би било воље да се ствари заиста, а не само проформе мењају?
Тешко питање. Али нема промена без резова.
Дакле, прво измена односно престанак важења Закона о Правосудној академији.
Друго, распуштање ДВТ и ВСС.
Треће, етапно разрешење свих тужиоца и судија, а не само "неподобних" као 2009. године.
Како са негативне прећи на позитивну селекцију? Тешко питање. Тестирање, али не решавање случајева који су њима или адв. из праксе познати, јер би били опет у предности већ повезани, али да немају дир. везе са свакодневним радом, познавање општа кулутра, етике и литература за испит. Резултати плус резултати на факултету, правосудном, специјал. исп. се збрајају и праве се ранг листе.
На сваком конкурсу за тужиоца и судије полагати писани испит, као једини меродаван, а тужиоца и председника бирају искључиво судије тог суда односно заменици тог тужилаштва тајним гла.
Препоруке:
2
0
46 четвртак, 29 јун 2017 17:14
»Бошко« ░
Student
Pa ako zbog toga što pola Srbije nema kanalizaciju oni koji se zalažu za digitalizaciju nemaju osećaj za realnost, onda isto tako ni oni koji insistiraju na tome da Kosovo ostane u Srbiji takođe nemaju osećaj za stvarnost.

Ко је могао да замисли, 1439. године после пада Смедерева да ће Српски народ икада се ослободити од турске власти?
Шта значи "дигитализација" за неписмене, функциоанално неписмене, инфантилне и дегенерисане, а нарочито за примитивну напредњачку хорду на власти? Ништа, они су то што јесу и никакава "дигитализација" то неће променити.

Само тешки буквалиста, није схватио поруку посланице Рашковић-Ивић, да у Србији људи немаје основне људске потребе, као што су посао, станови (опљачкани 90тих), вртићи, школе, помоћ за повећање наталитета, наводећи као тривијалан пример канализацију.

ПС сви премијери од 2000. су постајали бивши у року од годину дана после "уговора о дигитализацији", те за Брнабићку "одбројавање почиње"
Препоруке:
5
0
47 четвртак, 29 јун 2017 18:53
Student @Boško
Само тешки буквалиста, није схватио поруку посланице Рашковић-Ивић, да у Србији људи немаје основне људске потребе, као што су посао, станови (опљачкани 90тих), вртићи, школе, помоћ за повећање наталитета, наводећи као тривијалан пример канализацију.


Shvatio sam ja to, ali u tom slučaju, ako je prioritet da se ljudima obezbede osnovne egzistencijalne potrebe, zašto patriotska opozicija već godinama u prvi plan ističe Kosovo? Ako su svesni da egzistencijalne potrebe imaju prvenstvo nad geopolitičkim problemom kakav je Kosovo, zašto su u svojim kampanjama i tekstovima u potpunosti zanemarili egzistenciju običnog čoveka?

Ja to pratim već neko vreme i ukazujem da je u tome uzrok propasti DSS-a i svih stranaka sa politikom okrenutom ka naciji, a ne pojedincu.

A razlog zašto egzistencijalne potrebe nisu u fokusu patriota jeste to što patriote nisu egzistencijalno ugrožene kao većina naroda. Njima je Kosovo problem zato što im nije problem da obezbede tri obroka...
Препоруке:
1
2
48 четвртак, 29 јун 2017 18:54
Драгославић
Зашто се Сандра није појавила на гласању, да гласа против?
Препоруке:
3
0
49 четвртак, 29 јун 2017 21:06
Боба
Апропо тролова који би да изједначе Косово са канализацијом и тиме докажу да је друго важније од првог је боље да се врате у канализацију из које су измилели.

ПС
Апропо 'патриота' који не схватају да постоје универзалне људске вредности и да постоје свуда не вредити цртати шта то значи.
Говорити о целим нацијама као 'геноцидним' је тешка бесмислица поготово откако су ту квалификацију нама покушали да наметну глобалнацисти.
Злочине су чинили и чине конкретни људи а не нације и народи као апстрактне целине.
Ова врста политичког и пре свега људског слепила је карактеристична за многе назови 'патриоте' који не схватају да својом ускогрудошћу демонстрирају не само ограничене погледе него и у суштини антихришћанску и антиправославну делатност.
Препоруке:
2
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер