петак, 19. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Ђинђић и Вучић - У сенци косовске истине

Kоментари (38) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 петак, 16 јун 2017 23:47
Petrović
Vučić = Đinđić = Porošenko = Čeda = Izetbegović = Čanak
Препоруке:
337
77
2 субота, 17 јун 2017 00:08
браво
Тако је, брате Марко. Само што то мало ко хоће да призна. Ово зло је горе од најгорег "жутила". И само се питам докле ће још да обмањују и замајавају народ својим лажима, уз помоћ пар мафијашких таблоида и шачице проданих "квази-патриота", попут Цвијановића, Врзића, Радуна и Анђелковића.
Препоруке:
161
172
3 субота, 17 јун 2017 01:33
Đinđić je bio veleizdajnik u vreme rata NATO
Nećete se rešiti Vučića,veličanjem Đinđića...
Препоруке:
386
57
4 субота, 17 јун 2017 02:46
Немања
Шта је Милошевићевци и напредњаци не прија вам ово да чујете ?

Ђинђић сигурно није мајка Тереза,али за ове што су данас и Милошевића је бог.Колико сте јадни и колико знате да немате морално право да одговорите једном Марку Јакшићу повукли сте се у своје мишије рупе и лупате минусе.
Препоруке:
116
349
5 субота, 17 јун 2017 05:26
Србин Обични
За разлику од господина Марка Јакшића ја не живим на Косову и Метохији, а то значи да за разлику од њега могу мало шта учинити да помогнем. Зато му скидам капу, ради његове упорне борбе, са жељом да на крају успије. Далеко сам од подршке политичком шибицарењу Александра Вучића, Србија је са њим опет пала на ниске гране, али... Није се могао наћи гори примјер за угледање, гори примјер за узор од Зорана Ђинђића! Од Ђинђића већег слугана Запада тешко да је било, можда Недић али у објективно далеко тежим историјским условима. Нажалост позивајући се на Ђинђића господин Марко Јакшић озбиљно је нарушио свој политички углед међу народом (српским). Надајмо се да му се то неће више догодити.
Препоруке:
310
76
6 субота, 17 јун 2017 07:39
mala primedba
Samo Šešelj i CIA BIA znaju kako je uspeo da skupi toliko šljama u centraloj izdajničkoj upravi.
Препоруке:
82
65
7 субота, 17 јун 2017 08:07
Бојан, Приштина
У принципу, све изнето је тачно али фрагментарно извучено из Ђинђићеве биограгије и спојено у једну потпуно романсирану слику о њему.

Мора се поћи од временског момента - оно што је Ђинђић радио у своје време јесте било издајничко деловање.
(Чак је и сам Ђинђић једном дословно изјавио да неће више наклоност запада да купује издајом националних интереса)

Ово што АВ сада ради - превазилази и велеиздају, и нема познате речи коју бих могао да искористим.

Међутим, Ђинђић је био авантуриста. Он је наивно веровао да ће апетит запада нахранити смакнућем Слободана, а још наивније да ће стечени кредит моћи да транпи уступцима запада нама за Косово.
Верујем да је на крају схватио колико су неудобне Слобине ципеле када је и сам ушао у њих.

Пошто му је запад годинама у свом јавном мнењу градио потиван-демократски имиџ, није имало ни смисла ни времена да му га руше пошто се тако залетео са Косовском политиком - зато су га елиминисали, као што су елиминисали и Слобу у Хагу.
Препоруке:
95
19
8 субота, 17 јун 2017 08:07
Славка Моравка
Разлика је очигледна и нама који нисмо знали већину података из овог текста! Али, немогуће је утувити у главу народу било коју чињеницу кад он само зна да је важно "да се жути не врате"...Тако му рекли! Искрено, није поштено да глупи народи живе као да су паметни...
Препоруке:
71
60
9 субота, 17 јун 2017 08:58
ел србињо
тачно је да се вучић показао као највеће могуће зло, али нема места за рехабилитацију ђинђића и његове издајничке политике са све демократском странком.
Препоруке:
372
49
10 субота, 17 јун 2017 09:11
Tanja
Potpisujem sve napisano da li je Djindjic trazio 45 min da smiri Srbe kada je Djindjic zaostrio retoriku tada je ubijen da je Djindjic potpisao Briselski sporazum ne bi sigurno dobio 55 posto znaci narod je kriv sto je posle Briselske izdaje Sredera Blera dao takvima poverenje nisu marsovci glasali vec narod Djindjic je za ove bio pravi patriota
Препоруке:
78
327
11 субота, 17 јун 2017 09:22
АПСОЛУТНО ТАЧНО
"2013. године после потписивања Бриселског споразума, садашњи председник Републике Србије Александар Вучић припаднике Министарства унутрашњих послаова са севера Косова предао је Приштини. Исто је урадио и са Цивилном заштитом. На тај начин је разорио одбрану града и омогућио Приштини да успостави јурисдикцију на целој територији Косова и Метохије."

АПСОЛУТНО ТАЧНО, КАО ШТО ЈЕ ТАЧНО СВЕ ШТО ЈЕ ЈАКШИЋ НАПИСАО! ДА ЈЕ ТАЧНО, ЗНА И ВУЧИЋ, АЛИ НИЈЕ ПРОБЛЕМ У ТОМЕ ШТО ОН ЗНА НЕГО У ТОМЕ ШТО ОН ЖЕЛИ...
Вучић НИЈЕ морао, а није ни смео, да предаје Север Косова и Метохије. Овај део КиМ БИО ЈЕ И ФАКТИЧКИ И ПРАВНО ДЕО СРБИЈЕ! Утолико је поступак Вучића неразумнији, а клетва ће пратити и њега и његове потомке за ово што је учинио. Лажним причама и диктатуром, уценама народа, се не могу сакрити суштине Вучићевог владања. Вучићевим медијима блате се сви политички актери Србије, укључујући и Милошевића, да би у наметнутом црнилу Вучићева (не)дела била сакривена.
Препоруке:
89
78
12 субота, 17 јун 2017 09:40
ДРАГ МИ ЈЕ ПЛАТОН
рече Аристотел, али ми је истина дража. Сумњам да је гуслар који се спевао стих "ни по бабу, ни по стричевима" знао за Аристотела - али етика је иста. Прихвати истину, ма каква да јесте. Марко Јакшић је познат као оштар и горљив критичар оних са чијим се мишљењем и делањем не слаже. Овим текстом доктор Марко је показао да је прави Србин и да му је истина дража од свих предубеђења. Његов текст није ни рехабилитација ни одбрана Ђинђића. Он је само сведочио о ономе што је лично видео и зато још више ценим Марка Јакшића. Никада нисам ценио Ђинђића и сматрам га одговорним што је неке његове илузије и предубеђења платила Србија. Ипак, корисно је знати да је покушао да коригује неке своје ставове. Нажалост, платио је то својом главом.
Препоруке:
107
72
13 субота, 17 јун 2017 10:36
voja
Mislim da je Marko Jaksic ovde u pravu, ali to sto pise vazi i za skoro celu opoziciju iz 90 ih godina. Sta god mislili ne samo o Djindjicu nego i ostaloj opoziciji nasem Slobarhu, niko od njih ne bi naneo ovakve stete Srbiji kao rezim SPS SRS/SNS. Vazilo je to pre 25 godina a vazi i sada. Nista novo.
Препоруке:
74
205
14 субота, 17 јун 2017 10:59
пензионер Цвико
@Славка Моравка,
Кинези кажу да није важно које боје је мачка, већ да ли лови мишеве. Већина људи који су код нас гласали, гласали су за ово што нам се дешава. Гласали су по вредностима боје а не чињења. То значи да су или политички далтонисти или да немају петљу да се ухвате у коштац са проблемом. Где су сада ти који су чинили већину од 30% у односу на мањину, неких 70%, да нам објасне где је то добро што је остварено гласањем? Пре свега ми смо окупирани. Колико знам у условима окупације нема напретка осим у виртуелном делу. У виртуелности је све могуће, добронамерно, поштено и напредно ... Ајде људи да се вратимо у живот, овај свакодневни, да видимо шта можемо после свега. Од писања коментара, нема вајде...
Препоруке:
47
19
15 субота, 17 јун 2017 11:48
»Бошко« ░
Нема упоређења Ђинђића са доказаним антиСрпским злочинцем Вучићем.

5 година издаје Српског народа са 10 година хапшења, пребијања и убијања грађана, студената, новинара и политичкох противника је

удружени злочиначки подухват против Српског народа, "радикалних социјалиста" у коме су учествовали Шешељи, Вучићи, Николићи, Вулин, Гојковић, Табаковићка са радикално социјалистичким јуловцима

док су истовремено издавали све Србе на Балкану са ноторном лажи о "великосрпству" те су на крају капитулирали и предали Косово НАТО злочинцима и шиптарским терористима.

Противници Ђинђића је сва она шешељавска фукара која није похапшена и суђена за велеиздају и пљачку.
Препоруке:
72
273
16 субота, 17 јун 2017 16:13
Bora
Da nije bilo takve(!) opozicije(DOS) 1999. tesko da bi se NATO usudio da bombarduje SRJ.Priprema za agresiju iznutra(peta kolona) bila je presudna! Koji je doprinos Djindjica u tom "zajednickom zl. poduhvatu" kao jednom od vodja DOS moze se predpostaviti. Nije prvi put u istoriji da je vlast vaznije od svega,pa i od pogibije sopstvenog naroda, rusenja i zagadjivanja zemlje i na kraju gubitka teritorije.Djindjic se pokajao kada je uzeo vlast,a zelja da pokusa da to ispravi verovatno ga je kostala zivota.Ali ne treba umanjiti ni odgovornost Milosevica, za aroganciju i losu politiku! Te dve ekstremne politike iskoristile su SAD u vidu "Bonstila". Posle svega,politika prema KiM mora da bude jako pametno vodjena(a nije bas). Moraju se znati ciljevi i mogucnosti.Dok ima naseg naroda postoji i nada.AV je bio ministar za vreme bombardovanja i na suprotnoj strani od DOS-a pa ne verujem u iskrenost njegovog divljenja "liku i delu" Djindjica, mada priznajem vrlo ubedljivo glumi!
Препоруке:
19
184
17 субота, 17 јун 2017 16:47
ЗР
По обичају, одличан текст др Јакшића.
Прави прилог за стварање једне реалније и одмереније слике о Ђинђићевом животу и делу.
Препоруке:
58
147
18 субота, 17 јун 2017 17:05
Sizif
@ Bora - mal0 si pobrkao lončiće. 1998. i 1999. DOS nije postojao, formiran je tek u leto 2000. Pre i u vreme bombardovanja "vođe" lažne opozicije bili su Šešelj i današnji EU-ropac Vuk Drašković.
Препоруке:
55
28
19 субота, 17 јун 2017 17:10
Не клепећи нанулама
Војвода гибаничар је писао о тужиоцу Најсу да је испрдак, Вучић је испрдак војводе гибаничара, та скупина социјалиста-јуловаца- радикала, морала се забранити 2000. г., највише замерам Коштуници што нису то урадили.Марко пише истину и заиста у ратној Србији 1941 г. Недић изгледа као патриота у поређењу са садашњим " вођом" и том бандом око њега.
Препоруке:
63
128
20 субота, 17 јун 2017 17:14
Ljilja
Ne mogu da gledam izdajnika đinđića .
Препоруке:
124
52
21 субота, 17 јун 2017 17:38
Дијете Грујуца
Виђу врага су седам бињишах. СНСботови (скотови) дежурају већ три дана на свим сајтовима покушавајући да заглуше критику својега великога вође.
Препоруке:
70
14
22 субота, 17 јун 2017 18:09
Ilija
Дијете Грујуца , Vučić = Đinđić = plaćenici Vašingtona i Brisela .
Препоруке:
82
10
23 субота, 17 јун 2017 18:25
Bora
@ Sizif
Formalno DOS nije postojala 1999.ali su postojali ljudi koji ce ga formirati. Lideri Demokratske opozicije Srbije su bili:

Vojislav Koštunica (Demokratska stranka Srb.),
Zoran Đinđić (Demokratska stranka),
Velimir Ilić (Nova Srbija),
Nebojša Čović (Demokratska alternativa),
Dragoljub Mićunović (Demokratski centar),
Žarko Korać (Socijaldemokratska unija),
Goran Svilanović (Građanski savez Srb.),
Vladan Batić (Demohrišćanska stranka Srb.),
Dragan Veselinov (Koalicija Vojvodina),
Vuk Obradović (Socijaldemokratija),
Dušan Mihajlović (Nova demokratija),
Jožef Kasa (Savez vojvođanskih Mađara),
Miodrag Isakov (Reformisti Vojvodine)
Nenad Čanak (Liga socijaldemokrata Vojvodine),
general Momčilo Perišić (Pokret za demokratsku Srbiju),
Rasim Ljajić (Sandžačka demokratska partija),
Branislav Kovačević (Liga za Šumadiju),
Miroljub Labus (G17 plus),
Srđa Popović (OTPOR)
Препоруке:
11
13
24 субота, 17 јун 2017 18:36
Дијете Грујуца
Поштовани ђеде Илија. Оном шарлатану Ђинђићу требале су двије године да схвти да се за криву грану окачио, па бар покуша да се откачи, ал га убише. Овај и не покушава да се откачи и неће док не почму сјекире с неба падат ил ћускије како рече.
Препоруке:
59
5
25 субота, 17 јун 2017 18:54
Sizif
Jeste Boro, jeste. Sve si ih lepo pobrojao, samo si zaboravio da su tada opoziciju činili i Vuk i Šešelj. Ovaj prvi je sada najvatreniji pristalica oktobarske "revolucije" kao da je on lično organoizovao i izveo. Od ovih koje si pobrojao jedino su nekakav rejting imali DS od 7-8%, a DSS i Socijaldemokratija oko 5%. Ostali bućkuriš nije vredeo ni po lule duvana što bi rekli stari. Ali oni su se udružili tek 2000 - i to je istina. Samo sam to hteo da ispravim u tvom prvom komentaru.
Препоруке:
46
4
26 субота, 17 јун 2017 20:08
Ђинђићевим критичарима
Заборављамо:
- У време Ђинђића постојала је "копнена зона безбедности"
- Прешевском долином харала је ОВК
- Срби су били остављени на милост и немилост
- У српским срединама било је струје 2-3 сата дневно
- Кретање по Косову за Србе је било равно самоубиству
- Школе и факултети протерани...
Све је то Ђинђић решавао. Вучић све то сатире.
Изузетан текст Марка Јакшића. Врло вредан. Антологијски.

П.С. Ах да, Ђинђић је увео веронауку у школе, а Вучић сексуалне девијације.
Препоруке:
69
69
27 недеља, 18 јун 2017 00:05
Бојан, Приштина
Морам још и ово да напишем иако тешка срца, јер ни коментаром не бих да противречим србенди какав је Марко Јакшић.

Али, сећање ме одлично служи :

- ДОС је одмах почео да гаси подкомитете савезне Владе који су деловали на Космету

- ДОС је из затвора пустио све осуђене терористе, од којих су многи монструозне убице Срба

- 2001 у Приштини је убијен Аца Петровић, начелник одељења МУП-а Србије за управне послове које је до тад радило и издавало документа у сред Приштине, након тога угашено.

- Најбитније, војска је моментално почела да се демонтира у време Ђинђића и ДОС-а. Да је остала онаква Војска и Приштински корпис на административној линији, гарантујем да шиптари ни у најлуђим фантазијама неби смели да помисле да проглашавају републику.
А сад смо ецо дочекали да нам и Нишом прете.

- Могао бих још да набрајам дуго, али нема потребе

ДОС је једна од већих историјских несрећа која нас је задесила.
Препоруке:
87
5
28 недеља, 18 јун 2017 00:07
Bora
@Ђинђићевим критичарима
Koji utisak ima covek kada cita imena lidera DOS,posle svih ovih godina imajuci u vidu
njihove imovinske karte pre, i posle 5. oktobra-revolucije(cast izuzetcima,ima i takvih,neobavestenih)? Ko danas moze da objasni narodu zasto se nije tuzio NATO za bombardovanje,iako je to bilo bez odobrenja UN i evidentan zlocin? Ko je bio predsednik drzave i premijer kada je tuzba ukinuta?Kako se nazivaju ljudi koji dobijaju novac od stranih drzava?Kako takvi mogu da rade za drzavu?Sta je patentirano kao "plisana revolucija"?Ko je prodao u Boru nalazista zlata strancima?Ko je ukinuo domace banke i doveo strane?...Konacno,ima ona narodna:"S kim si,takav si"!I naravno, Patrijota sa velikim P i j ima jos punu a nisu bili na spisku lidera ali su bili vrlo, vrlo "snalazljivi".A zaVuka(se) nam do kraja...!
Препоруке:
5
8
29 недеља, 18 јун 2017 00:22
Студент
Ко има конкретне изворе да је Запад Ђинђићу нудио 40% Косова и Метохије?
Препоруке:
9
4
30 недеља, 18 јун 2017 10:12
Марко
И када све то већ знамо, шта и даље чекамо, да нам шиптари и ови из западних структура буду на улазним вратима, а већ јесу само на други гори начин јер нема одбране од извршителја и државних зеленаша који раде за интерес страних банака и истих структура које су отеле КОСОВО. Сви знамо где смо и опет ћутимо, ја се не бојим и мислим да нас има јос 100 000 таквих у СРБИЈИ који би устали, али нема никога да поведе и каже готово је , треба кренути на СВЕ ИЛИ НИШТА. Господин Марко Јакшић лепо пише али што не позове. Што неко из ЦРКВЕ не позове да се крене?
Препоруке:
13
0
31 недеља, 18 јун 2017 13:35
Југославија
Nemanja

Da nema nas u pravu si. Ali razlog ti je pogresan. Ko razumije shvatice.
Препоруке:
5
2
32 недеља, 18 јун 2017 17:01
»Бошко« ░
Бојан "београд на води"
Морам још и ово да напишем иако тешка срца, јер ни коментаром не бих да противречим србенди какав је Марко Јакшић.
Али, сећање ме одлично служи :
- ДОС је одмах почео да гаси подкомитете савезне Владе који су деловали на Космету
- ДОС је из затвора пустио све осуђене терористе, од којих су многи монструозне убице Срба
- 2001 у Приштини је убијен Аца Петровић, начелник одељења МУП-а Србије за управне послове које је до тад радило и издавало документа у сред Приштине, након тога угашено.
- Најбитније, војска је моментално почела да се демонтира у време Ђинђића и ДОС-а. Да је остала онаква Војска и Приштински корпис на административној линији, гарантујем да шиптари ни у најлуђим фантазијама неби смели да помисле да проглашавају републику.
А сад смо ецо дочекали да нам и Нишом прете.

- Могао бих још да набрајам дуго, али нема потребе

ДОС је једна од већих историјских несрећа која нас је задесила.

И колико си сендвича плаћен од Вучића?
Препоруке:
9
33
33 недеља, 18 јун 2017 17:56
ТОПОЉ
Марко Јакшић никада неће скинути петооктобарски шињел.Ма колико то желио,ма колико се кајао,ма колико бјежао од чињенице да је био саучесник у највећем злочину у историји Србије(у петооктобарском злочину)овоземаљску правду ће избјећи.Ону горе,небеску,неће засигурно.Господ ће му поставити нека незгодна питања исто као и Вучићу,исто као и прозападној битанги Ђинђићу. Јакшића и Ђинђића спаја нешто о чему сам ја већ писао.Спаја их накнадна памет.Зато што Марко Јакшић,Зоран Ђинђић и њима слични нису петог октобра двијехиљадите видјели даље од свог носа,зато је данас лезбејка и Хрватица Ана Брнабић предсједник владе Србије а психопата Вучић предсједник те исте Србије.Мој Марко,касно си на Косово стигао.
Препоруке:
29
8
34 недеља, 18 јун 2017 18:21
Бојан, Приштина
Бошко , нисам ја плаћен од Вучића .
Вучић је издајник .
ДОС су издајници.
Препоруке:
26
2
35 недеља, 18 јун 2017 20:29
Југославија
Nema manjih ili vecih izdajnika. Izdajnici su izdajnici.
Препоруке:
16
3
36 понедељак, 19 јун 2017 14:31
Алекса
не заборављајући пут Ђинђића до власти са враговима нашег народа.

службе државне безбедности у Пољској,Румунији... након промене система(господара) су се умешно трансформисале,ликови су се преобукли и окористили.
њихов континуитет није прекинут.

говори се да је Ђинђић убијен пре свега због Косова. није.та Косово је капија кроз коју ће Запад прокуљати у Србију са тежњом потпуног уништења - где ће да се ломе копља?

ако се већ придаје веће значење политичарима у Србији,а не иде на то да су пуки извршиоци (силом или милом) планова Запада (има и једног и другог, али траже се упроштена објашњења). зар то не води до тога да је Ђинђић убијен у сукобу са ДБ? Не због Косова конкретно. Поклопило се то са покушајем да некако задржи западни смер против српских националних интереса.то чему је сам придонео!
да,дошао је на власт и убрзо засметао Западу,ДБ је од почетка морао да смета.Поклопило се.

о тумачењу да се почео мењати у односу на Косово. није.убијен је због кичме.Јакшић подсећа.
Препоруке:
0
2
37 понедељак, 19 јун 2017 15:11
Алекса
ћутања о убиству Ђинђића.
зато што тај неко (мн.) и даље има моћ.
памтећи да служба ДБ служи и себи
и ономе који има моћ (они су окретљиве природе, посебно овакви однарођени... отуд прича о седењу на две столице),
цинично је да олош-вучић подиже споменике кнезу Лазару и
у најави - прозападном Ђинђићу.
Препоруке:
1
2
38 уторак, 20 јун 2017 11:53
Гојко
Када би /недајбоже/ био донет закон који је једино у складу са природом, логиком и потребом тренутка у коме се Србија налази /те управо из тих разлога он у Србији и не може бити усвојен/ да се за велеиздају изриче /и подразумева се/ и извршава смртна казна над велеиздајницима, сумњам да би у Београу претекао ико а да је у њему живио дуже од 5 година. Баш сумњам.
Крај таквог нашег престоног града /такве наше дике/ нама од других непријатеља и не може стићи на ред да учини ништа нажао.
Препоруке:
2
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер