петак, 19. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

"Нико не сме да вас бије" - о једној реченици, 30 година касније

Kоментари (111) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 понедељак, 24 април 2017 15:56
Svjedok
Pošto je u ovom članku tu i tamo, u svojoj osnovi lik i djelo Slobodana Miloševića, mislim da je neizostavno s tim vezan slijedeći tekst objavljen na NSPM, link:

http://www.nspm.rs/politicki-zivot/o-jugoslaviji-srbiji-milosevicu-i-kosovu-i.html


U pitanju je intervjuu NSPM-a sa Borisavom Jovićem, neposrednim svjedokom i akterom događanja koje se pominje u ovom članku.
Препоруке:
29
7
2 понедељак, 24 април 2017 15:59
Darko
Ja sam pojeo ........ 5 oktobra
Препоруке:
128
16
3 понедељак, 24 април 2017 16:02
Ниш
Шиптари су тек 2008.год.прогласили Косово као Републику а тада је Председник Србије био Тадић .
Препоруке:
114
17
4 понедељак, 24 април 2017 16:42
gavrilo
Браво, право у центар!!!
Препоруке:
88
8
5 понедељак, 24 април 2017 16:52
Srki
mislim da je ovo losa analiza.Pre svega,jasno je,barem meni,da je Milosevic na visoku bankarsku poziciju dosao preko americkih bankara sa kojima se sastajao za vreme svog visemesecnog boravka u SAD.Kad jednom dobijes neku uslugu,onda si na neki nacin i duzan.Osamdesetih,Albanci su se poceli agresivno ponasati prema Srbima na Kosovu i poceli su strajkove.Sigurno ne spontano,nego na mig SAD.SAD su znale da ce prestankom diktature u SFRJ,moci postepeno ovladati sa SFRJ.Za to su koristile naravno ljude koje su prethodno pripremile,poput Milosevica.Ali ne samo Milosevica.Oni su pripremili i neke ljude iz Slovenije,Hrvatske...da neduljim,imali su resurse za razne scenarije koje bi sami pisali.Praksa Amerikanaca je da svoje ljude,spijune,koje su dobili na razne nacine,najcesce kvalitetnim i visokim pozicijama,iskoriste.A kad ih iskoriste,veoma cesto se desava da ih odbace,ako situacija to zahteva.Milosevica su iskoristili upravo da poruci Srbima kako niko ne sme da ih bije....
Препоруке:
34
69
6 понедељак, 24 април 2017 16:54
Херцеговац
Шуваковић је међу 620 "интелектуалаца" потписао подршку Вучићу пред ове изборе. Зато збуњује његова употреба Милошевића у овом тексту о Великој Албанији. Користи покојног Милошевића који се макар борио са Клинтоном, па и то што се повукао било је под оружаним сукобом, а подржава онога који ради потпуно супротно. Повлачи се уз тапшање по рамену тог истог Клинтона.
Стварно је српска интелигенција најслабији део друштва. Нит је српска, нит је интелигенција.
Препоруке:
73
4
7 понедељак, 24 април 2017 17:02
Srki
...dakle, mislim da su Ameri osamdesetih godina hteli da ojacaju Milosevica kao jugoslovenskog vodju preko kojeg bi oni upravljali SFRJ.Ali,kad su uspeli da isteraju Ruse iz istocne evrope,planovi Amera su se promenili.Onda im Sloba vise nije trebao i uvalili su mu koalicione partnere,Seselja i Draskovica,koji su preko Arkana odradili neke zadatke na terenu,sa ciljem da se Srbi predstave kao hegemoni.Devedesetih je Amerima postalo prihvatljivije da ne bude jake dominantne Srbije na Balkanu i da odvoje Kosovo koje ce im posluziti da premeste svoje evropske garnizone iz Istocne Nemacke,gde vise nisu imali razlog da budu,na novu lokaciju,gde ih niko nece kontrolisati-na novonastalu opijumsku drzavu Kosovo.Gde ce neki iz americkih elita ostvariti i svoje privatne biznise,uz drzavnu ekspanzionisticku politiku.Milosevic je naivna zrtva americkih elita.Iskoristili su ga kao krpu i odbacili.Da je bio pametan,Srbe na Kosovu bi zastitio podelom Albanaca na radnike i neradnike.....
Препоруке:
21
49
8 понедељак, 24 април 2017 17:05
Staljin
Samo čekam da se pojavi izdajnik i konzument globalističke propagande Boško. Umesto da se pokaje i odnese cveće na grob palog Vožda u Požarevcu on veliča Koštunicu koji je do 2008. služio Americi. Zna samo da ponavlja svoje gluposti kako je Milošević izdao Srbe u Hrvatskoj, BiH i Kosovu. A činjenice su sledeće:

1. Milošević je pomogao stvaranje RSK i podržao plan Z4 koji je predviđao državu u državi ali je Martić to odbio jer se plašio za svoju funkciju iako je uz pomoć Miloševića došao na vlast. Zbog Martića su Srbi proterani iz Hrvatske, on je odbio plan Z4, a nije organizovao nikakvu odbranu.

2. Milošević je 92. poslao JNA u BiH i tada su Srbi uspostavili kontrolu nad svim gradovima na Drini osim Srebrenice. A 95. je u potpuno nepovoljnim uslovima izborio priznanje Republike Srpske u Dejtonu.

3. Svojim otporom tokom bombardovanja nepovoljni uslovi iz Rambujea su postali prošlost i izborena je Rezolucija 1244 koja je garantovala da je Kosovo naše.
Препоруке:
133
25
9 понедељак, 24 април 2017 17:08
Srki
...radnike bi lepo nagradio za vredan rad, a neradnici bi dobili otkaz i strajkovi bi prestali, jer bi vecina otisla za zaradom u radnike, a mali broj placenih neradnika bi bili razbijeni u policijskoj akciji i Ameri bi morali da smisljaju nesta drugo.Ako je jak i pametan lider koji se nije dao kupiti, nije ni Amerima lako srusit sistem.SFRJ je imala jaku vojsku,ali nije imala jake lidere.A pored toga, u vrhu je bilo puno izdajnika koji su na kraju resili stvar u svoju korist i u korist SAD.Da je bilo jakih lidera u republickim organima i vojsci,gotovo je nemoguce da bi to uradili.Kadijevic je bio isto jedan tip covek, 'lako cemo'.Problem cemo ostavit za sutra, a sad da malo odremamo i da nesto rucamo.
Препоруке:
17
34
10 понедељак, 24 април 2017 17:13
@svjedok
samo nemoj Jovica, taj ni danas nije odmakao dalje od relacije pijaca(sa cegerom za mrkvu,persun...)
- kuca(odnosno bogata trpeza)
Препоруке:
16
8
11 понедељак, 24 април 2017 17:18
Djilas
Komunisti hteli da poklone Kosovo Albaniji 1945
https://www.youtube.com/watch?v=WSf6cVTQSaw
---
Nastavite da lazete decu , evropa je tu , pred vama
Препоруке:
15
18
12 понедељак, 24 април 2017 17:24
Спиридон
@ Ниш

Како те само није срамота да те човек пита...!?? Ко је био на власти 1999 године молим те просветли ме, Тадић или твоји Слоба и Воја Шешељ, све мој до мојега, све Титини пионири и дојучерашњи Југословени који где год да су бранили Србе њих тамо више и нема, сем Босне а то сигурно није њихова заслуга. Шта сте добили после дванаест година Слобиног и Шешељевог лудила да вас човек пита, шта!? Уништено све, озрачена земља, побегао из земље ко год да је могао и то они најбољи, полупана економија, ништа живо сем бувљака и тезги не ради, просечне плате сто педесет марака, пензије које стално касне ни толико. Е то је завршни рачун Слобиних предивних намера и његове срећа, радост и уживанција владавине а ти безјаче настави да мењаш имена и пишеш онај твој један те исти полуписмени коментар по хиљадити пут како Србима нико није ваљао, ни Тита, ни Слоба, ни Шешељ. То што су теби они били дивни то само о теби говори, не и о њиховој владавини...
Препоруке:
30
49
13 понедељак, 24 април 2017 18:10
Спиридон
@ Staljin

А ти си друже видим маршала Тите детенце, па имаш селективну амнезију.

Дакле овако...

1. Да ли је зато у августу 1995 године ишао забавно рекреативни програм на РТС-у у време када је Крајина падала и када су људи оданде бежали главом без обзира? Да ли је зато твој титоистички Вожд одбио да пружи било какву помоћ РСК и са презрењем их отпослао кући, иако су овде дошли на коленима да га моле у мају месецу 1995 њих четворица на челу са Микелићем?

2. Подсети ме молим те зашто је оно Слобина Србија беше увела санкције Републици Српској деведесетих усред рата?

3. Да ли је познат случај у светској историји да нечија војска и полиција напусте одређену територију и да она и даље остане у саставу те државе. Према томе научи основну ствар на овом свету а то је да из силе произилази и право то јест неки папир на коме нешто пише а никада обрнуто, то јест то што ти имаш на папиру нешто без силе која ти то гарантује је најобичнији папир за употребу у клозету...
Препоруке:
36
38
14 понедељак, 24 април 2017 18:27
negi
@ Spiridon....Kao da slušam i gledam Komrakova i dnevnik RTS-au 19.30 časova devedesetih,tako pojedini komentari izgledaju.Kao i tada Komrakov,tako i sada Šuvaković ne piše ovaj tekst zbog Srba na Kosovu i Srbije već zbog voljenog i nikad prežaljenog vođe Miloševića.Jedino dobro što je rekao je da Milošević nije bio srpski nacionalista već Jugosloven,ali to neće omesti srpske zamlate da guslaju o Slobi kao srpskom heroju.
Препоруке:
45
49
15 понедељак, 24 април 2017 18:51
cinjenica
Slobi vecno treba da su zahvalni Mladic i Karadzic. Sloba je poslao JNA i dok se nijedna od lokalnih vojski nije formacijski ni organizovao JNA je vec '92. brzinski udarila srpske teritorije. Stvarno je mucno slusati kako su neki lokalci odneli pobede, dajte molim vas. Tamo gde su usli mehanizovani korpusi tu su i granice. Kasnije su bila samo manja pomeranja. Da mozda uz Drinu bez Uzickog korpusa ista bi bilo zauzeto, ma dajte molim vas. Bez Srbije, Slobe i JNA nista ne bi bilo moguce. RSK takodjer, JNA je na vreme uzela sto treba, e kasnije je bilo svasta
Препоруке:
20
17
16 понедељак, 24 април 2017 19:07
Staljin
@Spiridon

Kakav crni Tito, pa Sloba ti je ispravljao njegove greške.

1. Milošević je otišao u Rusiju i pitao Jeljcina da li će imati podršku u slučaju da pošalje vojsku na Hrvatsku. Oni su mu rekli da neće. Time je postalo jasno da ulazak SRJ u rat nije moguć jer bi međunarodna zajednica to protumačila kao našu agresiju na suverenu državu. Zato je on poručio Martiću da prihvati plan Z4 da bi makar Srbi ostali na svojim ognjištima. Plan koji je nudio državu u državi, ali je Martić to odbio jer se plašio za svoju funkciju. Da je slušao Miloševića ostali bi Krajišnici u svojim domovima.

2. Sankcije RS su bile samo maska za obilnu pomoć koju im je Milošević slao. Njih niko na Zapadu nije shvatao ozbiljno i zato nisu ni skinuli sankcije SRJ.

3. Rezolucija 1244 predviđa prisustvo srpske vojske ne KiM. Uostalom na nju se pozivao čak i tvoj Koštunica.
Препоруке:
58
14
17 понедељак, 24 април 2017 19:38
@Херцеговац
Da bi se razumeli motivi treba se prisetiti nedavne proslosti i autorovog delanja (jul, geografski fakultet i sl.)
Препоруке:
19
3
18 понедељак, 24 април 2017 19:46
Црни 5 октобар
ŠTA NAM JE DONEO 5. OKTOBAR? – Tada je, gospodo, rušena Srbija! Rušen je i u crno zavijan srpski narod!
Препоруке:
56
13
19 понедељак, 24 април 2017 19:52
Бојан, Приштина
Стање Срба на Косову данас, је ако се гледа суштина, исто као и пре Слободана.

Само што се данас зна а не може се утицати - а пре се могло утицати ал су титоисти држали медијску блокаду да се у остатку Србије појма није имало како се патимо и како нас систематски прогоне.

Тито је одмах схватио да без нашег културног наслеђа на КиМ постајемо мали народ а без косовсих рудних резерви слаба земља. Зато је толику пажњу посветио албанизацији Косова и Метохије.

Од пропасти Српског царства, са изузетком ослобођења 1912 на Косову, некдањиј старој Србији само чемер.
То што смо живели мало као људи дао нам је Слободан.
Препоруке:
55
9
20 понедељак, 24 април 2017 20:06
ne zakerajte
Narod koji je u stanju rehabilitovati Mihailovica moze komotno i Slobu u svetca pretvoriti.
Препоруке:
13
28
21 понедељак, 24 април 2017 20:11
@Bojan Pristina
ja ne zivim na Kosovu za razliku od tebe, ali ovako daljinski mogu tvrdit da stanje sustinski nikako ne moze biti isto kad je bilo preko 300 hiljada Srba na Kosovu i danas kad je ispod 100 hiljada.Vec sama brojka garantuje drugaciju situaciju.
Препоруке:
19
5
22 понедељак, 24 април 2017 22:07
пензионер Цвико
@ Staljin,
План "З4" није био добар за Хрвате па самим тим ни за Србе. Да су Хрвати хтели реализацију плана "З4", они не би реализовали ову данашњу, усташку Хрватску. Плалн "З4" био им је ствар за успут, која је само успоравала њиховом кретање ка њиховом циљу. Просто и једноставно, са Хрватима нема преговора. Научите то већ једном. Искуство нас учи да што год се са њима договорите, они ће изиграти... У томе им помажу страни фактори... Према томе никакав план са њима никад неће бити реализован јер они тако желе. Никакав план "З4" или било како да се зове не уклапа се у њихову основу која се зове МРЖЊА.
Препоруке:
15
9
23 понедељак, 24 април 2017 22:07
Борко
Шуваковић је лажни патриота и лажни приврженик Милошевићеве политике будући да је остао у Дачићевом анти-милошевићевском СПС-у и преко њега добрано профитира у Заводу за уџбенике, Филозофском факултету у Косовској Митровици, потписом подршке Вучићу за председника итд. Такви могу само да нанесу штету свему чега се дотакну и што у уста стављају, тако и Космету и Милошевићевом угледу, о којима овде разглабају. Једини начин да се они сачувају је одстрањивање оваквих ликова из корпуса истинских патриотских снага.
Препоруке:
26
8
24 понедељак, 24 април 2017 22:10
negi
@ Staljin...Dosta bre laži.Milošević nije podržao Z-4,da ga je podržao podržao bi ga i Martić.Jedini koji je podržao Z-4 bio je SPO i Drašković i bio na krst razapet a njegovim aktivistima po Srbiji prećeno fizičkom likvidacijom.Dosta izmišljanja.Rezolucija 1244 je doneta ne da bi se vojska SRJ(ne srpska vojska) vratila na Kosovo,da je htela da se vraća ne bi se povlačila,već da bi se dao legitimitet snagama NATO koje su ušle na Kosovo,tj.preimenovane su u snage KFOR-a i time dobile mandat međunarodnih snaga UN. Povrh svega,Kumanovskim sporazumom uvedena je Kopnena zona bezbednosti pet kilometara unutar teritorije Srbije što je iskoristio Jonuz Musliju i formirao unatar Kopnene zone bezbednost paravojne snage OPVBPM na jugu Srbije.Dosta više laži, izmišljanja i prepričavanja laži RTS-a iz tog vremena.Ponašate se kao da smo svi mi u to vreme živeli na Marsu pa eto vi da nam pojasnite.
Препоруке:
12
23
25 понедељак, 24 април 2017 22:27
Бојан, Приштина
@@

Написао сам - суштински исто.

Пре пар год је био документарац на РТС из осамдесетих, о Србину из села у Метохији којем три пута, у неколико година, пале исту кућу. Познате извршиоце пријављују Милицији-која их исмева и упућује да селе у Србују.У последњем кадру, три брата седе пред запаљеном кућом и плачу.

То је само један у мору примера...

Даље од јавности познатих случајева: јесу и тад набијали на флаше, ископали тек сахрањене српске бебе у Вучитрну и уништили тела, запалили Пећку Патријаршију-изгорели конаци, небројене људе претукли, уништавали имовину, децу застрашивали.
1949 су титоисти у центру Ђаковице динамитом дигли у ваздух-велелепни саборни храм-спомен костурницу српским војницима - шта рећи?

...значи, све што се дешава данас догађало се и пре Милошевића. А то што нас је било више, није аргумент јер нас увек 50-100 год уназад било више.
Препоруке:
20
2
26 понедељак, 24 април 2017 22:29
Zvonimir Bgd - O vecnom sukobu pogleda na proslost 1
Kao i toliko puta kada o dogadjajima govore njihovi akteri, bilo usmeno u intervjuu, bilo kroz memoare i sl. to po pravilu bude jedna mesavina istine, poluistine i neistine. Mozda i zato sto nema tog pojedinca koji bi iz svoje vizure, makar i sa visokog drzavnog polozaja, mogao da obuhvati celokupnu stvarnost koja je u svim svojim pojedinostima uticala da se dogadjaji odvijaju onako kako su se odvijali.

Veran opis i rekonstrukcija proslosti, koja je posao bez kraja, uspeva u onoj meri koliko se poveri naucnoj metodologiji. A njom raspolazu istoriografija, sociologija, pravo, ekonomija, demografija, politika, geopolitika, vojne nauke, arhivistika, diplomatija... itd. Cak i kada se posao opisa i rekonstrukcije obavi na naucni nacin, nastaju nove nevolje. A one se ticu TUMACENJA opisanih dogadjaja, pojava, izjava, licnosti. Tada na scenu stupaju ideoloski okviri, razliciti pogledi na svet, razliciti vrednosni sistemi i kulture onih koji tumace prezentovanu proslost.
Препоруке:
6
2
27 понедељак, 24 април 2017 22:37
Staljin
@negi

Nije istina konzumentu DOS-ovske propagande. Milošević je bio za Z4. O tome je pričao i Borisav Jović. Plan Z4 su u Srbiji napadali radikali koji su tada bili protiv Miloševića. VJ je po svemu bila srpska vojska. To što je tvoj mozak ograničen i ne može da shvati je tvoj problem. Zapravo, mnogo je više ona bila srpska vojska nego ova sprdnja danas, bez obzira što ona nosi ime "Vojske Srbije". Rezolucija 1244 je predviđala povratak naše vojske na Kosovo. I nije predviđala dolazak NATO-a već KFOR-a u čijem okviru je tada bila i Rusija, čije trupe su prve ušle u Prištinu. Sad, to što su DS i DSS svojom antiruskom politikom doveli do toga da ruska vojska napusti Kosovo 2003. to je druga stvar. Nisi ti živeo na Marsu, previše je to blizu, ti si negde sa Plutona, eventualno Neptuna.
Препоруке:
24
4
28 понедељак, 24 април 2017 22:41
Zvonimir Bgd - O vecnom sukobu pogleda na proslost 2
Sve ovo ne znaci da bi pojedinac trebalo da se obeshrabri pred okeanom cinjenica i da odustane od saznavanja proslosti. Vazno je da bude iskren da li ga interesuje istina! Da li zeli da se bar priblizi istini, jer punu je istinu nemoguce dostici posto je to, po definiciji - sveukupna CELINA nekadasnje stvarnosti. A ona je 'prohujala sa vihorom', otisla sa tokom reke nizvodno i ulila se u svetsko more proslosti. Nije dobro ako pojedinac u proslost krene sa predubedjenjima. Tada takav "konzument" price o proslosti najpre postavi tezu (u koju veruje), a tek onda pronalazi podatke koje deli na one koji idu i one koji ne idu u prilog njegovoj tezi (predubedjenju). Po pravilu, on podatke koji ne idu u prilog vec formiranom (pogresnom) misljenju proglasava za neistinite (laz), a one koji se uklope sa delom sopstvenog misljenja za istinite.

Sta je bila Jugoslavija? Kako je i zasto nastala? Kako je trajala? Kako i zasto je prestala da postoji? Koja je uloga pojedinca, a koja naroda?
Препоруке:
8
1
29 понедељак, 24 април 2017 22:53
Zvonimir Bgd - O vecnom sukobu pogleda na proslost 3
Mnogo je onih kojima se odgovor na ova pitanja cini jednostavnim, pogotovo kada posmatraju sa pozicije vec zavrsenih istorijskih procesa. Gubi se iz vida neuhvatljivost istorijskog toka kada je on na zacetku i kada se otvaraju mnoge epohalne krivine pune zamki i iznenadjenja. O tzv."Janusu" kao drugom licu istorije s pravom je govoreno da bi svako ko govori o ljudima i dogadjajima iz proslosti bio mnogo oprezniji.

Koje su najcesce greske?
Pored vec pomenutog licnog predubedjenja i odbijanja da se sazna i ponesto sto nije u skladu sa nasim vec formiranim stavovima, pojedinci su skloni da svoj trud saznavanja "skracuju". Kaze se: 'procitao sam tu knjigu, jasno mi je sada'. Ili, 'pricao mi je vazan covek sta je prava istina, sada i ja znam'. Ovakvo ponasanje je razumljivo, jer teznja ka priblizavanju istini je trnovit put ispunjen velikim radom na licnom informisanju. A nije svako za to spreman.

Zato bih vise voleo da svako od nas ne preispituje samo glavne aktere, vec i sebe.
Препоруке:
5
0
30 понедељак, 24 април 2017 23:11
?
Staljin u komentaru pomenu Martica, a Milosevic? Zasto nije Vojska Jugoslavije direktno ukljucena u odbranu RSK, sa nekih milion vojnika?
Препоруке:
8
13
31 понедељак, 24 април 2017 23:16
Истина
Хрватска је постала држава 25 јуна 1991.год. а хрватска је постала члан УН 22 маја 1992.год. и Србија није могла да од државе хрватске чланице УН да узима њену територију.Русија је признала хрватску као државу 17 фебрара 1992.год. Кина је признала хрватску као државу 27 априла 1992.год. САД су признале хрватску као државу 7 априла 1992.год. Јапан је признао хрватску као државу 17 марта 1992.год. Бразил је признао хрватску као државу 24 јануара 1992.год.Немачка,Италија,Британија,Француска,Аустрија су признале хрватску као државу 15 јануара 1992.год.
Препоруке:
22
3
32 понедељак, 24 април 2017 23:18
Staljin
@?

Jesi li ti glup ili nepismen? Prvo, VJ u to vreme nije imala milion vojnika, niti je mogla da ima. Drugo, nije mogla da se uključi u rat u Hrvatskoj jer bi međunarodna zajednica to protumačila kao našu agresiju na suverenu državu. Drugo bi bilo da smo imali podršku Rusije, ali Jeljcin je Miloševiću jasno dao do znanja da neće imati tu podršku. Da je Milošević to uradio Amerikanci bi okupirali Srbiju kao što su i Irak 2003. Tada ne bi smo imali Republiku Srpsku koja je stvorena njegovim potpisom u Dejtonu.
Препоруке:
24
4
33 понедељак, 24 април 2017 23:21
Истина
Да би се Крајина, која је имала, према званичним подацима непуних 30.000 бораца, одбранила од противника који је бројао преко 130.000 припадника Хрватске војске (непосредно борбено ангажованих у операцицији „Олуја”), СРЈ је морала да упути најмање 10-так до 15-так хиљада бораца, распоређених у одговарајуће компактне борбене саставе
То би било 5 до 10 бригада (моторизоване, оклопно-механизоване, специјалне снаге и бар једна артиљеријска јединица тог ранга). Све испод тога било би незнатна сила и не би донела скоро никакве ефекте. А те јединице би морале да под борбом маршују 500 до 700 километара преко територије БиХ, у амбијенту апсолутне превласти ваздухопловства НАТО-а, који се тада (бар што се тиче Савезничке команде у Напуљу), налазио у пуној борбеној готовости.
Препоруке:
24
3
34 понедељак, 24 април 2017 23:22
Спиридон
@ Staljin

Покушавам само да схватим да ли си урођено глуп или ипак само безобразан. Дакле те твоје тралала причице причај неком другом, зато што о свакој владавини никада не говоре ловачке приче залуђених симпатизера већ увек и једино резултати. Дакле поновићу по стоти пут, Слободан Милошевић долази на јесен 1987 године на власт у земљу Србију која има релативно стабилну економију, где постоји нека држава, где они који заврше факултет налазе посао а не да се исељавају из земље, где су криминалци и певаљке на друштвеној маргини и где је једина брига људи где се иде на море и ко побеђује у дербију. Одлази са власти на јесен 2000, економије буквално и нема, ништа не ради, завршава се факултет па се пакују кофери, криминалци и певаљке су друштвена елита, Срба у Хрватској нема, Срба на Косову нема сем на једном малом парчету изнад Ибра, земља је озрачена уранијумом и потпуно разлупана, народ је слуђен дванестогодишњим лудилом и прањем мозга
Према томе обеси мачку своју празну причу...
Препоруке:
15
25
35 понедељак, 24 април 2017 23:29
?
Staljin, branis neobranjivo, sto je Milosevic predao srpske zemlje za vijeke vijhekova Hrvatima, a mogao je mobilisati milion vojnika, sve sto je moglo pusku nositi po Srbiji, Crnoj Gori pa i zene i ")pravac" RSK.Ali izdajnik nije.Mislis da je R Srpska u dobroj poziciji sa takvim polozajem sa dvije hiljade kilometara prema Hrvatima i Bosnjacima? Crnogorci ni na njih nema oslonca.
Препоруке:
9
13
36 понедељак, 24 април 2017 23:31
Ниш
Спиридон ,
Док је био Слободан Милошевић 1 DM = 48 динара
2002.год. 1 евро = 61 динара
2004.год. 1 евро = 78 динара
2006.год. 1 евро = 87 динара
2010.год. 1 евро = 105 динара
2012.год. 1 евро = 113 динара
2016.год. 1 евро = 122 динара
OVAKO JE CIA RUŠILA SLOBU: Za uklanjanje Miloševića Ameri, Nemci i Britanci dali 60 miliona dolara! U čitavu operaciju rušenja vlasti u Beogradu bili su uključeni obaveštajci iz CIA-e i britanskog SAS-a, tvrdi Tim Maršal, engleski reporter i urednik za međunarodne odnose televizijske stanice "Skaj Njuz". Za rušenje bivšeg predsednika SRJ i lidera SPS-a Slobodana Miloševića Amerika je dala je preko 25 miliona dolara, dok su zajedno SAD, Britanija i Nemačka u tu svrhu izdvojile preko 60 miliona “zelenih novčanica”!
Препоруке:
28
8
37 понедељак, 24 април 2017 23:34
Staljin
@Spiridon

Ne zna se da li si ograničeniji ti ili "Negi". Ti si u svojoj glavi zaista sebe ubedio da nam je ekonomija propala zato što je Sloba krao i zato što nije umeo da je vodi(?!) Nije ti slučajno palo na pamet da nam je nametnut rat? I da su nam zbog toga što smo pomagali Srbe u BiH i Hrvatskoj uvedene sankcije? I da smo na kraju bombardovani? Pa opet 98. industrijska proizvodnja je bila veća nego ikada nakon 5. oktobra (nakon što su došli tvoji i negijevi).

Srbe iz Krajine nije proterao Sloba nego Tuđman uz podršku NATO. Sloba je pomogao da se stvori RSK i da se on pitao ona bi i danas postojala kao autonomija u Hrvatskoj. Ali nije se pitao on već Martić. Koji uz to nije organizovao nikakvu odbranu. Ne kažem da su mogli da dođu do Zagreba, ali nisu morali da padnu za 5 dana.

Kad bi ti samo znao sa kolikom nostalgijom se Srbi na KiM sećaju Miloševića koji je ukinuo Titovu autonomiju i koji nije puštao Šiptare da rade šta hoće.

On je zaslužan za rezoluciju 1244!!!
Препоруке:
32
7
38 понедељак, 24 април 2017 23:41
Мики
Staljin , Брате мили велики поздрав из Ниша .
Не нападају Србију због Милошевића већ Милошевића због Србије . Србија је окупирана 5 октобра тада је ушо фашизам у србију .
Вечна слава Слоби .
Препоруке:
27
9
39 понедељак, 24 април 2017 23:46
Staljin
@?

Ma kakvih milion vojnika? Jel znaš ti uopšte kako rat funkcioniše? Očigledno ne, očigledno si se o ratu ičio iz kompjuterskih igrica. Srbija ti je 92. imala 9.7 miliona stanovnika od čega su Srbiji bili 6.4 miliona. Kako bi ti mobilisao milion ljudi od toga? Naravno da nemaš pojma, jer ti rat doživljavaš kao Red Alert2 gde možeš bez prestanka da stvaraš nove jedinice.

I ponavljam ti, o ograničeni konzumentu, za pad Krajine je kriv Martić! Zato što Martić:

1. Nije poslušao Miloševićev savet da prihvati plan Z4. Da jeste, Krajina bi bila poput Republike Srpske danas.

2. Nije organizovao NIKAKVU odbranu. RSK je pala za 5 dana, dok je još većoj vojnoj sili udruženih muslimana i Hrvata trebalo 2 meseca da uzmu teritoriju slične veličine u Zapadnoj Bosni od RS. Iako je tu živelo otprilike isto stanovništva.
Препоруке:
26
6
40 понедељак, 24 април 2017 23:58
?
Staljinu jeste kriv je Martic jer je vjerovao Milosevicu izdajniku, koj za 4 godine rata u RSK nije nista ucinio da ojaca vojsku RSK sa barem 300 hiljada vojnika, zar Srba nijhe bilo vise nego Hrvata, u ukupnom broju, pa palo na samo 30 hiljadsa? Srbi su jedan narod ma gdje bili i svi su trebali voditi totalni rat ma gdje se vodio,sav narod ma gdje bio, ili ne pocinjati nista, sa namjerom da se vodi ograniceni rat postujuci neke drzavne granice .jedan narod nisu trebale obavezivati neke granice.
Препоруке:
9
26
41 уторак, 25 април 2017 00:12
Staljin
@?

Ti zaista nemaš pojma kako rat funkcioniše. Taj "totalni rat" na način kako ga ti doživljaš postoji samo u kompjuterskim igricama. Ej, ja se raspravljam sa budalom koja kao genijalno rešenje predlaže to da jedinice SVK imaju 300 hiljada vojnika. Idi igraj neku igricu dečače, politika i međunarodni odnosi nisu za tebe. A vala ni vojska.
Препоруке:
26
3
42 уторак, 25 април 2017 00:20
?
Staljinu nema tu filozofiranja, ili vidiš totalni rat sa cjelokupnim narodom i svim resursima u punom kapacitetu ili ne počinjem ništa, pustiš da bude kako drugi hoće i ne obećajem narodu jednu srpsku državu svugdje gdje su srpska groblja.
Препоруке:
11
18
43 уторак, 25 април 2017 00:34
Milosrdni andjeo
@SRKI U pravu si,a ovi njegovi obozavaoci i dalje ne pristaju DA VIDE ISTINU!IMAO JE DOMACI ZADATAK za SAD,ali u ulozi neprijatelja!TO je preuzeo bas on,jos u SAD!Od skromnog dvosobnog stana,zavrsio je u belom dvoru,a zena mu je bila obicna dipolmirana kokoska,KOJA se nije libila da na studente posalje tenkove,a pisala tekstove i ljubavi i pticicama i glupe knjige !ZA pitanje je GDE SU SADA SRBI na Kosovu,vise ih i nama,KOSOVO je postalo drzava!A KO JE BIO uzrok uvodjenja sankcija i ko im je dao POKRICE da otmu tu teriroriju je bas ON!SESELJA smo procitali,ALI za MILOSEVICA svi kao da se plase da otkriju ISTINU!SADA imamo ono sto smo od njega nasledili,SRBIJU unistenu sankcijama i ratom,bez KOSOVA!A kome to odgovara su samo SAD!On je bio njihov covek,proucite sa kim se druzio u SAD i kako je postao predsednik SRBIJE!A JOVICA I FRENKI,radili su direktno za CIU,a bili njegovi najblizi saradnici!Treba hrabro i pOSTENO otvoriti TABU TEMU,ko je zaista bio MILOSEVIC!
Препоруке:
15
24
44 уторак, 25 април 2017 00:58
Спиридон
@ Staljin

Једини који овде себе убеђује у глупости на нивоу детета из обданишта си ти. Дакле не интересује мучне Србе из Хрватске или са Косова да ли је рат наметнут или није, они једино знају да су покупили што су имали и побегли да спасу живу главу са подручја где живе од памтивека и то је оно што остаје заувек иза Милошевића. Готово Слобин верниче, нема више Срба у Хрватској нити ће их икада више бити, што исто важи и за оне са Косова. За сто година ће се све те глупе и празне приче заборавити али ће Србија заувек остати Београдски пашалук уз оно што има у Српској. Према томе себе глупог и надобудног лажи али непорециву истину не можеш никада да побијеш а она је да је иза твог идола остала уништена, разлупана, озрачена физички и ментално земља коју је он преузео иоле нормалну и са потенцијалом да од ње нешто можда и буде. Ено ти резолуције 1244 и даље важи, врати војску када то у њој пише да те видим...!? Је л' знаш кад ћеш да је вратиш?! Никад а можда чак ни тад...
Препоруке:
14
28
45 уторак, 25 април 2017 01:10
Staljin
@Spiridon

Pa jel Milošević kriv to što ovi tvoji posle njega nisu hteli da se pozovu na rezoluciju 1244 i traže povratak dela naše vojske tamo? On je makar deo vojske ostavio i zbog toga Srbi nisu proterani sa severa Kosova.

Stvarno nemam reči koliko si glup. Kakve veze ima Milošević sa proterivanjem Srba iz Krajine??? Kakve??? Jel ih on proterao??? Jel on organizovao odbranu koja se svodi na povlačenje??? Nije, nego je sve to učinio Martić. Onaj isti Martić koji je poput Babića iskoristio Miloševićevu podršku da dođe na vlast, a kasnije krenuo da radi po svome i da ne sluša nikog. Milošević je uradio sve što je mogao. Pomogao im je da se organizuju u savetovao ih je da prihvate Z4 jer je pravilno uvideo da u datim okolnostima ne može više da se dobije.

A naročito ti je "jako" ovo kako nije bitno šta su hteli oni spolja i kakav je bio odnos snaga. Ko da je Milošević bio mađioničar koji je mogao da uradi šta hoće. Uradio je maksimum i niko u datim okolnostima nije mogao više.
Препоруке:
27
11
46 уторак, 25 април 2017 02:34
Orwell 1984
Milosevic je stetocina i zlikovac kakvog nije bilo u srpskoj istoriji.A ovi sto ga velicaju..bog nije dao svakom pamet RTS je pruzao hipnoticke seanse ispiranja mozga totalitarna propaganda to je kao sekta i sektasi treba psihijatar to da deprogramira.
Препоруке:
15
33
47 уторак, 25 април 2017 04:29
Očevidac sa Gazimestana
Predsednik Milošević nikada nije rekao: ...da VAS bije.
Rekao je: Niko ne sme da bije!

Mediji su tu njegovu rečenicu odmah počeli da izvrću, kao i mnoge druge stvari.
Препоруке:
8
5
48 уторак, 25 април 2017 07:46
Спиридон
@ Staljin

Значи када иде добро као у Српској онда све је то Слобина заслуга, па зар ви мислите да би ти локални Срби ишта могли сами а када падне Крајина онда Вожд Слоба никакве везе са тиме нема, то је тамо све тај Мартић забрљао!?
Како те бре није срамота, под један због одбијања да се прихвати Венс-Овенов односно неку врсту З4 за БиХ, Слоба им уводи санкције и то у тренутку када ми држимо војно 68% територије, те на тај начин слаби одбрану што после доводи до повлачења па је чак и Бања Лука била пред падом. Према томе ако је ико заслужан за Српску овакву каква је данас то су људи оданде а не Слоба који их је терао на нешто сасвим друго!?
Под два Слоба се на Врховном савету одбране у Београду, за шта постоје сведоци, вербално иживљавао над генералима тврдећи да то што они причају да Туђман напада Крајину је најобичнија глупост и да је њему Фрањо Туђман обећао супротно!? Мартић се вратио из Београда и рекао да је Слоба наредио да се З4 не прихвати, исто имају сведоци и за то...
Препоруке:
7
23
49 уторак, 25 април 2017 07:55
Спиридон
@ Staljin наставак

Према томе те твоје ловачке приче и лагарије причај некој деци која се тог времена не сећају, па ће можда неко мало дете и да ти поверује у те глупости.
Под три то што ти причаш о Косову и 1244 је такође прича за малу децу и типичан пример како се Слоба бори, односно увек иста прича, наложи људе, буса се у груди и на крају од целе приче буде још један у низу пораза, губитака и повлачења, где Срба тамо где их је он бранио више нема, нити ће их икада бити тамо. Иначе то са 1244 која као нешто гарантује је исто како када би ти изашао из своје куће и оставио тамо своју жену да спава са неким човеком у истом кревету и причао около како има један папир који ти је написао тај човек како је твоја жена и даље само твоја и како је све као што је и увек било. Наравно када би теби неко то предложио, ти би га отерао у мајчину али зато нама овде продајеш то исто за Косово као да смо ми толико глупи па не видимо шта се тамо десило. Нема лепи мој војске и полиције, крај приче...
Препоруке:
10
24
50 уторак, 25 април 2017 09:11
Đomče
Staljin kad se već hvališ Milošević evim uspjehom R Srpskom i svojim poznavanjem rata i vojne nauke, ajde se, pojasni kakav je vojno položaj RS u slučaju nedao Bog reprize sa nenormalnim razumnosti teritorije, jako uskim grlima od par kilometarata i već poznato, da ne pojašnjava m jer ti znaš bolje kao što si napisao.uzmi i novu činjenicu CG koja više nije oslonac.
Препоруке:
5
13
51 уторак, 25 април 2017 09:51
Ниш
Đomče , одговор теби . Велике силе како кажу тако мора бити . У Босни и Херцеговини живе 65% муслимана и хрвата а 35% су Срби и зато је морала Босна да се подели .
Препоруке:
13
2
52 уторак, 25 април 2017 10:20
Борко
@ Очевидац са Газиместана

Не разумем поенту твог коментара, али то што тврдиш је неистина. Плус, ако под nickom сматраш да је Милошевић ту реченицу изговорио на Газиместану, и то је неистина, самим тим, ниси никакав очевидац као што се представљаш.

Та чувена реченица је изговорена у Косову Пољу 1987, дакле, две године пре Газиместана, и сматра се почетком политичког успона Слободана Милошевића. А оригинална верзија је доступна на YouTube: "Не сме нико да вас бије"; другачији ред речи од ове која се уобичајено користи, али је смисао исти.

https://www.youtube.com/watch?v=nXOUNhGjKU0
Препоруке:
12
0
53 уторак, 25 април 2017 11:10
Спиридон
@ Ниш

Ма шта ми рече , значи рекле велике силе да има тако да буде и готова ствар. Ви Титини вадикали сте заиста комедијаши, када треба да се крезубо арлауче Карлобаг-Карловац-Вировитица сто за једног Србија до Токија онда сте први а посебно у кафани уз ладно пиво и врућу прасетину. Е кад од тога буде оно што буде на крају е онда рекле велике силе, није на нама да о томе размишљамо!? Зна се како се води рат ако треба да се иде у њега а не јесте рат а у суштини и није, ми мало кренемо па онда мало станемо, па онда некаква полупијана добровољачка банда иде мало крадуцка по кућама, па онда лупај хаубицама и минобацачима по граду где живе људи да се цео свет згрози и показује прстом на Србе, па онда повуци потегни преговори, па се уводе санкције истим онима које си наложио да крену у рат и онда на крају баладе све зависи колико је Слоба попио вискија и да ли се довољно напио да потпише шта год да му потуре. И шта је остало на крају иза Слобе?! Пустош и општи распад, ето шта...!?
Препоруке:
5
17
54 уторак, 25 април 2017 11:19
Domce
Nis, postavljeno je sasvim drugo pitsanje, ako ne znas dati konkretan odgovor na konkretno pitanje, onda bolje ne daji ni takav nevezan za pitanje.
Препоруке:
1
15
55 уторак, 25 април 2017 12:06
Борко
Спиридон Копицл, могао би да смањиш доживљај, видиш да већина коментатора не одобрава твоје пљување по Милошевићу. Џабе куцаш по тастатури. У целини гледано, Милошевић у том периоду, па ни после, није имао бољу алтернативу када је реч о српским политичарима с простора бивше Југославије. Остали су или били ноторни издајници, или непоправљиви слабићи, или суманути националисти који би водили ратове до последњег Србина. Урадио је више значајних ствари: изборио се за Републику Српску, сачувао већи део Србије од западног империјализма, борио се за Космет колико је могао, сачувао заједницу са Црном Гором, сачувао већинску државну и друштвену своју у привреди (од тајкуна и странаца), сачувао војску (која је 1999. два и по месеца пружала отпор далеко јачем непријатељу), изузетно се борио у Хагу итд. итд. Већина ових ствари је после њега или уништена или знатно ослабљена. То је довољно да буде забележен у историји као највећи српски политичар и државник од 80-их до данас.
Препоруке:
22
7
56 уторак, 25 април 2017 12:18
Tito
Борко

Sve što ste u kometru naveli podsjeća e i na sve uspjehe Jospia Broza Tita za vrijeme njegove vlasti, ali kad je "odapeo" sve mu se u desetak godina raspalo. Ključno je pitanje koliko je sve stabilno što je ostalo kao ostavština Miloševićevih političkih uspjeha? I Tito je dosta toga ostavio kao svoje uspjehe, ali sve se pokazalo nestabilno i na " kilmavim nogama". Temeljno je pitanje koliko je nešto održivo nakon što "državnik" ode sa vlasti? Milošević je "otišao" Jugoslavija se raspala, CG otišla, KM faktički otišlo, pravno u Ustavu nije, RS u nepovoljnom geoplitičkom položaju okružena sa dvije hiljade kilometara granice "prema njima", razuđena ko ni jedna druga teritorija na svijetu i dr i dr.
Препоруке:
3
8
57 уторак, 25 април 2017 13:43
ел србињо
милошевић је мајка тереза за србе у односу на каснији дос и данашње напрдњаке.
Препоруке:
11
1
58 уторак, 25 април 2017 14:05
ел србињо
што се тиче дос-а, издвоји бих коштуницу, нешто је покушавао. од напрдњака не бих издвојио никога.
Препоруке:
4
2
59 уторак, 25 април 2017 14:31
negi
@ Spiridon......Vidiš prijatelju,tako biva kada niko ne odgovara za svoje postupke,od dna do vrha. Ovi Slobisti se i danas busaju u srpske grudi ali tuđe.1991 god. za Miloševića je glasalo preko dva miliona ljudi a on se falio da ima milionsko članstvo. U isto vreme odziv na mobilizaciju je bio ispod 10%,u svom okruženju ne poznajem ni jednog socijalistu koji je učestvovao u ratovima devedesetih a učestvovao sam u sva tri.Da brani RSK,čime? Ono što je bilo opozicije već je više puta mobilisano i slato u rat,deo pobijen na ratištima a deo po sačekušama po Srbiji. Ne misliš valjda da je imao nameru da svoje šalje u rat?! Sva ova Miloševića bagra je samo to bagra.Slaži,kradi,otimaj,pljačkaj,gazi preko mrtvih je njihov moto ali nikad ne priznaj,optuži druge,vrdaj,izmišljaj,laži samo ne priznaj,to je njihova sva priča.
Препоруке:
9
17
60 уторак, 25 април 2017 15:15
»Бошко« ░
Зашто су Вучић и Дачић победили на изборима и прошле и ове године?

Зато што настављају "политику" свог учитеља и ментора Милошевића, довршавајући издају и Срба у београдском пашалуку и војводини, јер су са Милошевићем већ издали Србе у словенији, бјрм, хрватској, босни и на Косову.

Зашто "срби" у београдском пашалуку подржавају Милошевића?

Зато што су дегенерисани у комунистичкој окпацији када им је испран мозак да су "срби" и "србија" оно што су им комунистички окупатори (чији је био Милошевић део 30година, Вучић, Дачић, Николић, Вулин и Шешељ знатно мање) одредили.
у општој криминализацији 90тих док су Србе убијали по целој СФРЈ "срби" су пљачкали са Милошевићем, и одрекли се и издали све Србе на Балкану.

И шта ће друго милошевићеви профитери него да подржавају Милошевића, кога је Шешељ (док није поткупљен да приступи издаји) звао "највећи криминалац" у Србији и "црвени бандит"

Коментари само показују колико има "демократа" који су прикривени милошевићеви издајници.
Препоруке:
7
32
61 уторак, 25 април 2017 15:23
»Бошко« ░
Ниш
Док је био Слободан Милошевић 1 DM = 48 динара

24.12.1993. 1 марка је била 211.415.411.538,00 "милошевићевих динара" двеста једанаест милијарди четристо петнаест милиона динара си морао да имаш за немачку марку

Тако је опљачкан Фонд друштвених станова од "банкара" и милошевићевих профитера, који сада из опљачканих станова славе највећег издајника у историји Српског народа
OVAKO JE CIA RUŠILA SLOBU: Za uklanjanje Miloševića Ameri, Nemci i Britanci dali 60 miliona dolara!
За то време милошевићеви профитери су опљачкали 300 милијарди евра некретнина из Фонда друштвених станова
Дана 6. октобра, 2000. Слободан Милошевић се путем националне телевизије обратио нацији, признао победу опозиције, и покушај крађе избора.
Обзиром да они који су покрали изборе из социјалиста и радикала никада нису завршили у затвору, зато поново на власти имамо издајнике, пљачкаше и крадљивце избора, Гојковићку, Вучића, Дачића, Николића, Вулина
Препоруке:
7
31
62 уторак, 25 април 2017 15:52
НЕМАЊА ВИДИЋ
Учествовао сам у рату у БиХ на дервентском ратишту као резервни официр, па ево мог гледања :
1 Стидим се кад Срби из досаде пљују по Милану Мартићу , који је на доживотној робији зато што се усудио да буде вођа свог народа.
2 Кад је требало ослободити Дервенту стигла је српска војска из Крајине , све сами младићи, и свугде су јуришали први.
3 Још нисам чуо да Срби избегли из Крајине, настањени у Батајници и на Бусијама, псују мајку Туђману, него псују само Милошевићу.
4 План З4 би био изигран као што је и Источна Славонија преведена у Хрватску.Хрвати су прекршили свако примирје и договор.После једног примирја јединица ЈНА у једном селу код Брода се опустила, па Хрвати уз ТВ снимање убише 54 млада војника , већином из околине Врања.
4 Упознао сам човека који је у хладњачи дужине 12 м возио транспортере пред Младићеву операцију у заузимању Орашја, баш у време "страшног" Милошевићевог ембарга Републици Српској.
Препоруке:
12
13
63 уторак, 25 април 2017 16:08
НЕМАЊА ВИДИЋ 1
Упознао сам инжењера који је у саставу јединице из Источне Славоније учествовао у операцији Орашје. Пред чувеним јунацима Вукови са Вучијака разбежала се хрватска одбрана, пређен је неки велики канал пред Орашјем и постављен је понтонски мост за прелаз тенкова.Српска војска није хтела напред , а кад су Хрвати то разумели напали су српску претходницу. Она се морала повући и остао је Хрватима понтонски мост.
Кад неко каже да је Милошевић крив зато што војно није помогао Крајини , он је или недобронамеран или нереалан.Још у време рата око Вуковара резервисти из Србије нису хтели да ратују па су враћени у Шумадију.
Кад је хрватска војска залазила Книну иза леђа , ни Република Српска није могла да пошаље праву помоћ. Ишло је по десетак добровољаца из сваке општине. Тамо су велике територије са мало људи , па је помоћ била незнатна.
Народ се показао паметним кад је кренуо у Србију , јер је НАТО растурио центре везе , па није било шансу у рату с њим.
Хвала и поздрав Милану Мартићу !
Препоруке:
10
12
64 уторак, 25 април 2017 17:37
mala primedba
@negi
"Ovi Slobisti se i danas busaju u srpske grudi ali tuđe.1991 god. za Miloševića je glasalo preko dva miliona ljudi a on se falio da ima milionsko članstvo. U isto vreme odziv na mobilizaciju je bio ispod 10%,u svom okruženju ne poznajem ni jednog socijalistu koji je učestvovao u ratovima devedesetih a učestvovao sam u sva tri."

Veći odziv na mobilizaciju je bio kod Mađara u Vojvodini nego kod Srba u centralnoj Srbiji, glavnom uporištu slobista i radikala.

"Sva ova Miloševića bagra je samo to bagra.Slaži,kradi,otimaj,pljačkaj,gazi preko mrtvih je njihov moto ali nikad ne priznaj,optuži druge,vrdaj,izmišljaj,laži samo ne priznaj,to je njihova sva priča."

Slažem se. Fukara, što bi rekao Andrić.
Препоруке:
10
13
65 уторак, 25 април 2017 18:44
ел србињо
НЕМАЊА ВИДИЋ 1@

орашје није било нападачка, него одбрамбена операција. да не би дошло до пробоја коридора и спајања хрватских снага из орашја и муслиманских из градачца.

negi@

ниси ти једини ратовао на овом свету. иако мислим да то не би требало да буде неки аргумент у овим нашим ваљда мирољубивим расправама.
Препоруке:
3
2
66 уторак, 25 април 2017 18:45
Спиридон
@ Борко

Покушавам само да схватам какве везе има шта већина коментатора мисли, жели или кога воли а кога не. Једна од основних грешака у логичком закључивању је тзв argumentum ad populum односно позивање на већину, односно у преводу огромна већина људи је мислила да је Земља равна плоча што је говорило једино о њиховој памети не и о облику планете Земље. Не знам шта да ти кажем сем да сам исте године када је Слоба дошао ја отишао до Пољске, Чехословачке и Мађарске и видео јад, чемер, сивило, редове и празне продавнице. Када је Слоба одлазио Србија је изгледала као Пољска и Мађарска некада, односно они су отишли горе а ми у блато доле. Што се тиче те детињасте фантазмагорије о борби против империјализма и очувању економије од страних тајкуна, реци ми молим те ко има тренутно више државног и екомомског суверенитета Пољска, Чешка и Мађарска или Србија?! Слоба је својом препаметном владавином уназадио земљу за идућих сто година а ви се бусајте у патриЈотске груди и гуслајте глупости...
Препоруке:
10
41
67 уторак, 25 април 2017 18:58
Студент
Из моје перспективе, Милошевић и српско руководство нису смели улазити у великонационални пројекат у том тренутку.

Крајем осамдесетих / почетком деведестих, морало се проценити да међународне околности, али и стање на терену, нису повољни за стварање Велике Србије.

У ствари, Велика Србија била је само представа за народ, параван да се узму гласови и осигура лична моћ што самог Милошевића, што његових кругова. Међутим, та се представа отела контроли, а Београд онда није знао шта да ради. Отуда и његова шизофрена и нестабилна, непланска политика.

То је највише коштало српски народ који је данас враћен скоро у границе које су Србији признате на Берлинском конгресу, 1878. О економским последицама, последицама међународне изолације и демонизације, да не говоримо. Но, те последице не трпи Марко Милошевић, нити те последице трпе Вучићева, Шешељева и Николићева деца и унуци. Зато њих није ни било брига за последице и зато су тако лако ушли у тако опасне радње.
Препоруке:
11
73
68 уторак, 25 април 2017 20:56
Борко
Срђане Шаперу, алиас Спиридоне Копицлу, твоје закључивање је argumentum ad absurdum. Или како би рекао стари хришћански теолог Тертулијан: Верујем јер је апсурдно! Причаш о државном и економском суверенитету Пољске и Чешке које су у ЕУ и НАТО, а пре тога биле у СЕВ и Варшавском пакту; само променили господара. Ми губимо суверенитет управо како галопирамо ка ЕУ, и клизимо ка НАТО. Чак и Пољаци и Чеси постају све више свесни куда их води тај пут, па се могу видети доњи наслови. Но, како видим, теби је слатка та западна Империја, зато тако и трабуњаш.

Милош Земан: ЕУ прети пропаст, издржаће до 2020. године
Чему служи НАТО кад није у стању да интервенише на југу Европе у борби против „Исламске државе“

POLJACI napuštaju EVROPSKE VOJNE SNAGE i postavljaju nove uslove EU
Šef diplomatije Luksemburga: Poljsku ne bi danas primili u EU
Poljaci hoće remont EU
Poljaci pale zastavu EU
POBUNA U EU: Mađari, Slovaci, Česi i Poljaci neće škart robu koju im uvaljuju Nemci i Austrijanci
Препоруке:
3
3
69 уторак, 25 април 2017 21:26
negi
@ el srbinjo....Moje učešće u ratu pominjem samo kao ilustraciju i podsećanje na određene događaje koje komentatori namerno pokušavaju da prenebegnu a ne da bi se time kao nešto šorio.Pa kad smo već kod toga,kada sam mobilisan u rat krajem juna 1991god. i kada sam se vratio 31.decembra video sam da je na Bežanijskoj kosi niklo naselje takozvanih Karingtonki ili porodičnih kuća gde je najeftinija koštala 250.000 DM,da je u Bloku 45 pri kraju završetak Tržnog centra a u Bloku 70 se gradi isti takav a da u bul.N.Tesle makare svakodnevno pobijaju šipove za YU Biznis centar,da se većina zgrada u starom delu grada nadziđuje po dva sprata a da firma u kojoj sam radio ne radi jer nema posla.I sad slušam ove zamlate da mi guslaju o Miloševićevoj nacionalnoj politici.Ta nacionalna politika jedino se događala na nacionalnoj televiziji u vestoma Komrakova.Miloševićevi ratovi su bili paravan za otimanje državnih resursa od strane njegove "elite" i to je sva njegova "nacionalna politika".
Препоруке:
10
35
70 уторак, 25 април 2017 21:52
Драган, Катун
Коментаторима
Да ли би могло без личних увреда?
Сводите се на ад хок екипу испред неке провинцијске продавнице а тако их презирете.
Протоком времена поједини су непрепознатљиви.
Поштујте ово место јер осим Овде све остало је ништавило!
Препоруке:
7
4
71 уторак, 25 април 2017 22:43
Биљана Николић
Контрадикторности колико хоћеш, али ником не сметају да мисли како хоће.
Нико неће да види и прихвати политчку фарсу вишестраначја у Србији 1991 године. КПЈ постаје СПС имамо два кума комуниста који оснивају радикалну странку па се раздвајају и постају љути противници, један са Булајућевим четницима, други преко поновљених избора у Раковици улази у скупштину, имамо Мићуна комунисту демократу.... али и даље ником ништа није јасно!
Милошевић из предесдништава Беобанке у Њујорку ускаче у политику, али даље ником ништа није јасно.
Сви премијери и министри током деведестих се енормно обогате, Беко и Мишковић и Карић постану најбогатији Срби, али и даље ником није ништа јасно...
Рат је идеал изговор за највећу инфлацију када, је свака наша куповина у продавници била крађа јер смо је плаћали безвредним новцем, али и даље ником није ништа јасно...
Зашто, зато што је југословенство и поткупљенст од 1945 јача од осећаја да се са нама не може радити шта коме падне напамет.
Препоруке:
5
30
72 уторак, 25 април 2017 23:48
»Бошко« ░
@Студент

Милошевић се уопште није залагао за "велику србију" него, као вишедеценијски полтрон прво се дочепао места свог ментора Стамболића у ЦКСКС а онда председника Србије, постављајући своје у војводину и на Косово уместо укидања АП.

Милошевић рекао на Газиместану: "србија је повратила своју државност" де факто признајући СФРЈ и границе осталих "држава" које је увео комунистички окупатор.

На 14. конгресу Милошевић се изборио већином гласова за демократски принцип "један човек један глас" дефакто укидајући "демократски централизам" којим су словенци, хрвати, турци, мађари, бугари и шиптари владали над већинским Србима у СКЈ и СФРЈ,

те је уствари увођење демократије у СКЈ био разлог за "иступање" словенаца и хрвата, па осталих, оптужујући апаратчика да је "великосрбин"

У суштини Милошевић је желео (по жељи супруге) србију у СФРЈ стим да његова екипа пљачка Србе уместо Стамболића са словенцима, хрватима, турцима..

Нема ту "велике србије
Препоруке:
7
50
73 среда, 26 април 2017 00:30
Марко Дарковић
Људи, освестите се. Урош Шуваковић је био део тог криминалног режима и за њега је Милошевић светитељ. Милошевић је опљачкао сопствени народ, док смо гладовали и смрзавали се за време санкција, његови тајкуни су се енормно богатили. Његова држава је била легло криминала, корупције. Што се ратова тиче, он их није изазвао али сетите се да је СРЈ било војно јача и од Хрватске и од БиХ. Да је био одлучнији и да је знао шта хоће данас бисмо имали РСК. Ратове иако формално није водио, крив је због губитка јер је био јалов. Створио је тајкунски систем који имамо данас.
Препоруке:
7
9
74 среда, 26 април 2017 03:51
Студент @Бoшко
Нема ту Велике Србије


Нема, с тим што је он користио национализам, и то тако формулисан да му (том национализму) Велика Србија буде коначни циљ. А у ствари, све је то било само средство да се стекне сигурна гласачка база.

У стварности, једино је била битна лична моћ. Све је остало било само цена која се морала платити за њу.

За оно што је речено о изласку Словеније и Хрватске такође се слажем.
Препоруке:
4
12
75 среда, 26 април 2017 07:29
ухапсите Власија!
Азем Власи је био поред њега у том тренутку.
Има сведока који тврде да је то Слоби сугерисао управо он.
Препоруке:
3
6
76 среда, 26 април 2017 08:05
Борко
Биљана Николић и Ернан "Бошко" Кортес, стари обожаваоци (без)личности и (не)дела Светог им Војислава К., којима је идеологија (антикомунизам) увек била изнад патриотизма. Па су се 90-их по улицама Београда борили против Милошевића, а не против издајничке опозиције и НАТО-а, а 5. октобар дочекали као "ослобођење" од вишедеценијског комунистичког "мрака". Наравно, то што је њихов светитељ, као и сви остали, био окружен тајкунеријом и криминалцима, и да је нарочито као председник државе и владе починио више аката националне издаје и штеточинских потеза, неће себи да признају. Али битно је да ми то знамо, као што знамо да су због свега тога с правом кажњени од народа, и сада таворе по забитима политичког живота. И одатле роваре против патриотске опозиције, чекајући коју мрвицу власти са стола актуелног Господара. Све скупа, срамотна и опскурна екипа која активира своје пљувачне жлезде увек кад треба пљувати по Милошевићу и "милошевићевцима". Но, њихов резултат све говори: 0:27 и 1:35!
Препоруке:
6
7
77 среда, 26 април 2017 10:17
»Бошко« ░
@Студент

СФРЈ окупирана од комуниста са сардницима нациста из два рата словенцима, усташама, турцима, шиптарима, бугарима, мађарима би се распала 90тих и без Милошевића, и није он узрок распада "чекаонице за убијање" Срба, јер су се стекли сви услови за распад. Срби подељени у пет измишљених "држава" са три измишљене "нације" са свим границама на штету Срба, донет устав 74те а словенци, хрвати и турци целе 80те пљачкали Србију упадима у платни систем, а 89 опљачкали 85% девизних резерви и буђење европског наонацизма "уједињењем" "две немачке" са НАТО злочинцима.

Апаратчик је наивно мислио на 14. конгресу да ће на исти начин да изманеврише словенце и хрвате (као "стамболићевце") који су само чекали повод и добили га.

Први је организовао "догађање народа" да би се дочепао власти у Страдији и издавши успут и опљачкавши са својим режимом све што је тражено да се изда и могло да се опљачка и постао, идол свих профитера из 90тих, и предмет идолопоклонства
Препоруке:
2
41
78 среда, 26 април 2017 10:35
Биљана Николић@Борко
Ајде прво повежите "комунизам и патриотизам" и како је он био добар за Србе и Србију. Објасните ми како цу одлуке АВНОЈА биле добре за Србију, две аутономне покрајине, Сремски фронт, аустроугарски каплар, словенчки хитлерјугенд учитељ, генерал Туђман, комуниста Изетбеговић, Марко Месић, "не дамо Трст", преношење фабричких посторијења из Србије у братске нам републике.... обајсните нам корист и добробит за Србију? Шта то Србија није имала пре комуниста, а добила је са њима? Државност, индрустрију, углед, бесплатно школство и здравствено осигурање?
Ни сличајно немојте потражити на нету Уставе пре титиних устава, останите титин пионирчић и дете комунизма.

Обожавање нечијег лика и дела давно сам се ослободила,не обожавам ни своју децу, него их волим, васпитавам, бринем о њима и живот би дала за њих, али нисам заслепљена и знам им све врлине и мане.
Ево вам на власти Слобиних ученика, није ваљда да су они дозволили да неко други утиче на њих?!
А минуси од Вас су похвала.
Препоруке:
4
36
79 среда, 26 април 2017 10:48
Слободан Милошевић је Српски херој
Бошко , Слободан Милошевић је Српски херој .
Бошко , комунисти су се борили против фашистичке Немачке .
Препоруке:
33
0
80 среда, 26 април 2017 11:03
Биљана Николић
И само ми кажите, ако су једни са правом кажњени па сад таворе, значи ли то да су СНС И СПС са правом награђени за све издаје? Или Брислески споразум није издаја? Или то што је СПС подржавао владу ДСС није издаја?
Препоруке:
3
25
81 среда, 26 април 2017 11:09
Биљана Николић
Узгред, минуси нису аргументи па све да их је и 1000. Ја сам изнела конкретне ствари које су се ДЕСИЛЕ и питала вас које су добробити за Србију изашле из њих?
Нико не сме да ми одговори??! Али храбро ударају минусе хе хе хе.
Препоруке:
3
27
82 среда, 26 април 2017 11:13
»Бошко« ░
Слободан Милошевић је Српски херој
Бошко , Слободан Милошевић је Српски херој .
Бошко , комунисти су се борили против фашистичке Немачке .


Милошевић се одрекао Српства и Православља кад је постао антихрист и "комуниста интернационалиста" са 18година.

Комунисти се борили против Српског народа да би га окупирали, о чему сведоче одлуке Коминтерне из 1924 године, и одлуке конгреса из Дрездена из 1928 године када је забрањена терористичка комунистичка партија донела одлуку да са словенцима, хрватима, турцима, шиптарима, бугарима и мађарима ступи у борбу против Српског народа, и потврдила споразумом са усташама из 1935 године.

Комплетна историја од 1941 до данас доказује да Српски народ нема већег непријатеља од "комуниста" који сада предводи издајнички, терористички и пљачкашки режим "бивших комуниста" Вучића и Дачића

И немој да ми спомињеш име у тим сулудим памфлетима.
Препоруке:
0
37
83 среда, 26 април 2017 11:30
negi
@ Borko...."Rovare protiv patriotske opozicije"? Ne misliš valjda stvarno da ste vi ljubitelji Miloševića "patriotska opozicija"? Šta u vašim stavovima o Miloševiću ima patriotsko,šta od vaših stavova o Miloševiću ima koristi Srbija i kakva ste vi opozicija kad vladaju Miloševićevci. Jedino što vi radite je odbrana lika i dela Miloševića koji je urnisao Srbiju i srpski narod dok su svi ostali narodi bivše SFRJ ostvarili sve svoje maksimalističke ciljeve,neki i preko toga. I dan danas veličajući Miloševićeve poraze vi kao brinete o Srbiji i srpskom narodu?! Da li ste vi uopšte normalni,veličate čoveka koji sve čega se dotakao upropastio je.Još sebe nazivate "patriotskom opozicijom",šta tu ima patriotsko a šta opoziciono?
Препоруке:
5
28
84 среда, 26 април 2017 11:31
Слободан Милошевић је Српски херој
Бошко , Не нападају Србију због Милошевића већ Милошевића због Србије . Србија је окупирана 5 октобра 2000.год. тада је ушо фашизам у србију .Комунисти у други светски рат су се борили против немаца . Црвена Армија је ослободила србију од Немаца .Комунизам је 100 пута бољи од капитализма .
Препоруке:
31
3
85 среда, 26 април 2017 11:35
Слободан Милошевић је Српски херој
Биљана Николић , добиваш минуси зато што критикујеш Слободана Милошевића .
Препоруке:
27
2
86 среда, 26 април 2017 11:37
DJIBRIL
Slušao sam pre manje od mesec dana na RAdio Beogradu gosn Uroša Šuvakovića , čovek je zadrti apologeta Vučića (kao SPS-ovac , jelte).
Препоруке:
4
3
87 среда, 26 април 2017 11:43
Борко
Ја не браним комунизам, само кажем како вам је заслепљеност њиме помутила разум, па сте 90-их дали предност борби против Милошевића (који далеко да је био класичан комуниста), а не против западног империјализма и њихових слугу овде. Штавише, исте те силе које уништавају Србију већ скоро 30 година су и довеле вашег обожаваног лидера на власт 5. октобра. Пошто се од тог догађаја нисте оградили, јасно је да сте у њему учествовали и даље сматрате да је то била права ствар. Замена теза вам је опробана тактика. Ја вама о Милошевићу, ви мени о данашњем и вишегодишњем антимилошевићевском СПС-у и СНС-у. Деца знају да издају своје родитеље, то се често дешава, како у породици, тако у политици и историји...

А минуси, да су само моји, ни по јада. Него вам их дели свако ко прочита ваш коментар, или вам само види име. Толико сте омиљени међу већинским патриотским грађанством које се окупља на овом сајту. Серија се наставља: 0:25 и 0:16!
Препоруке:
4
3
88 среда, 26 април 2017 11:52
»Бошко« ░
Тражећи податке који доказују да је "генерални секретар младих социјалиста" Шуваковић, заједно са Перчевићем и Дачићем био "логистичка подршка" милошевићевој полицији у суровом премлаћивању студената на Бранковом мосту 1991, када су студенти бацани них камене степенице моста, да се неби прикључили скупу код Теразијске чесме, подсетих се свих изјава који осликавају Шуваковића (носиоца ковчега) и "милошевићевце"

У странкама се људи организују искључиво због личног интереса, и то не може да донесе ништа добро.
Каже генерални секретар младих социјалиста и "милошевићевац" очигледно мислећи на оне који су опљачкали некретнине и имовину СКЈ и ССРНЈ и "постали социјалисти"
За време Слободана Милошевића се добро живело. Јасно се сећам 1993. када сте за једну немачку марку могли да живите, као и периода када за неколико стотина марака нисте могли да живите. Био сам био студент, живели смо од татине пензије од два евра као и сви остали.
Препоруке:
1
38
89 среда, 26 април 2017 11:59
Слободан Милошевић је Српски херој
Бошко , Слободан Милошевић је својим потписом у Дејтону створио Републику Српску . Слободан Милошевић је дао свој живот за Србију и српски народ . Слободан Милошевић је Српски херој .
Препоруке:
29
4
90 среда, 26 април 2017 12:33
Биљана Николић
Бошко , Слободан Милошевић је својим потписом у Дејтону створио Републику Српску .


Тачно, али је својим потписом признао и Хашки трибунал и обавезао се на сарадњу са њим.

Па је исто тако својим потписом на лекс специјалис признао резултате избора после доласка Гонзалеса. Да ли "поклекао" пред ОЕПС или је било крађе избора?

И да не набрајам даље... поента је да не можете гледати само оно што Вам одговара, било је потписа и потписа... на све и свашта!
Препоруке:
5
21
91 среда, 26 април 2017 12:41
Orwell 1984
Ovi sto pisu ovde pohvalno o Milosevicu verovatno su zajedno sa njim slavili "velicanstvenu pobedu" nad NATO 1999.
Препоруке:
4
14
92 среда, 26 април 2017 13:25
negi
@ Biljana Nikolić....Ne sekirajte se,to je dobro uigrana sekta ljubitelja Miloševića koja ide od portala do portala i čim se negde pojavi ime Miloševića sjate se ko muve na.... sa svojim komentarima i plusevima i minusevima. Svremena na vreme im Šuvaković i Kršljanin napišu po neki tekst o Miloševiću,kao što je ovaj morbidni tekst Šuvakovića i onda oni organizuju svoje imbecilne izlive ljubavi.
Препоруке:
6
10
93 среда, 26 април 2017 15:19
»Бошко« ░
Борко
Ја не браним комунизам, само кажем како вам је заслепљеност њиме помутила разум, па сте 90-их дали предност борби против Милошевића (који далеко да је био класичан комуниста)

Него шта радиш? Лепиш етикете онима који конструктивно критикују трагедију Српског народа у коју су нас увели сулуда бабаЈУЛа форсирајући недораслог полтрона и апаратчика, настављајући комунистичку окупацију. Још при томе користиш флоскуле које су милошевићевци оправдавали своју издају и пљачку Српског народа.

И у праву си Милошевић да није био "класични комуниста" него комунистички профитер, јер да је био комуниста, на 14. конгресу сви они који су били против већинске одлуке конгреса би били ухапшени, уместо тога он је одмахнуо словенцима "да могу да иду" сретан јер се докопао титове Србије за пљачку.

Да би одржао себе на власти са супругом следећих 10 година је хапсио, пребијао и убијао, студенте, грађане, новинаре и политичке противнике, издао све Србе и опљачкао Србију.
Препоруке:
4
9
94 среда, 26 април 2017 15:27
»Бошко« ░
Сасвим је оправдано повремено објављивати текстове о Милошевићу, јер управо текстови подршке, који добија од идолопоклоника Милошевића и тита, показују психолошки профил "вучићеваца" који су се са претходна два диктатора профитерски претворили у идолопоклонике Вучића, који не само да повремено цитира Милошевића и Тита, него и рециклира њихове потезе којима су владали над дегенерисаним и инфантилним вечитим адолесцентима у масовном испирању мозга од 1944-2000те које се наставило од 2012 у пуној снази.
Препоруке:
4
13
95 среда, 26 април 2017 16:56
Борко
negi, ти си класичан и ординарни позападњачени мутаген и другосрбијанац, тако да ниси компетентан да процењујеш патриотизам и ко је, а ко није патриота. То је изван граница твоје личне и политичке интелигенције. Држи се ти само свога империјалистичког Запада и диви му се до имбецилности.
Препоруке:
4
5
96 среда, 26 април 2017 18:05
»Бошко« ░
Борко
negi, ти си класичан и ординарни позападњачени мутаген и другосрбијанац, тако да ниси компетентан да процењујеш патриотизам и ко је, а ко није патриота. То је изван граница твоје личне и политичке интелигенције. Држи се ти само свога империјалистичког Запада и диви му се до имбецилности.
Да ти је Милошевић на власти или бар Шешељ видим ја да би нас ти водио на "излет у Фрушку гору" као што су милошевићевци "водили" Стамболића

Завијаш против Вучића јер ниси ти на власти да пљачкаш исто као он. Што те чини равним Вучићу и Дачићу.
Препоруке:
4
11
97 четвртак, 27 април 2017 00:38
Биљана Николић@неги
Не секирам се наравно. Нека њих нека лупају минусе на истину.
Препоруке:
3
5
98 четвртак, 27 април 2017 20:04
Jugoslavija
Pod broj jedan zelim po vec ko zna koji put da naglasim da negi ne govori istinu odnosno nije bio u ratovima. To mu je samo izgovor da mlati svakojake gluposti. Sto se tice Spiridona radi se o klasicnom dosovskom izdajniku, liberasu starom kako bi rekao srpska sarma.

Biljana Nikolic je postavila pitanja na koja niko nije odgovorio. Ja bih stoga pitao Biljanu zasto su Srbi doveli Broza na vlast i nisu se pobunili protiv nje skoro pola vijeka nego su nasilno srusili Srbina Milosevica i izrucili ga Haskom tribunalu? Sta mislite o tome Biljana. Mislim da kad malo razmislite da ce Vam se sami kazati odgovori.
Препоруке:
5
1
99 четвртак, 27 април 2017 23:09
Биљана Николић
Ja bih stoga pitao Biljanu zasto su Srbi doveli Broza na vlast i nisu se pobunili protiv nje skoro pola vijeka


За разлику од оних који немају одговоре али ударају минусе по партијској тј комесарској дужности, ја ћу Вам одговорити.
Срби нису довели Броза на власт,да јесу не би постојала Отворена књига жртава са именима преко 60 000 побијених у периоду од октобра 1944 до маја 1945. односно, Србија је остала без оних који су могли да се побуне.

Друго, ако Вам је логика кад су трпели тита толико, могли су и Слобу, управо говори и политичкој хедикепирности од 45 па надаље.

Треће, Слоба је испоручен на исти начин на који је он испоручивао друге, без законске регулативе на бандитски начин. И не знам шта ја ту имам да размишљам, у мојој моћи није било ни потписивање сарадње, ни доношење законске регулативе...
Препоруке:
3
4
100 четвртак, 27 април 2017 23:56
Слободан Милошевић је Српски херој
Биљана , Слободан Милошевић није испоручио ни једног србина у Хаг .Све што пишеш је чиста лаж .
Препоруке:
4
1
101 петак, 28 април 2017 00:39
Биљана Николић
Слободан Милошевић није испоручио ни једног србина у Хаг .Све што пишеш је чиста лаж .

Политика - цитат
Kada su 1996. godine srpske vlasti „ustupile” Tribunalu u Hagu Dražena Erdemovića i Radoslava Kremenovića zbog zločina u Srebrenici, tadašnji predsednik Slobodan Milošević zaklinjao se da „nikad niko neće biti izručen Haškom tribunalu”.
Tako je Stevan Todorović uhapšen 1998. godine na Zlatiboru, pod sumnjivim okolnostima. Njega su četvorica muškaraca, u iznajmljenoj kući, savladala udarcima bejzbol palicama, a onda ga odveli u bazu Sfora u Tuzli. Dragan Nikolić Jenki uhapšen je tog proleća u Smederevu i tada je saopšteno da ga je osmočlana grupa otmičara odvela i ilegalno prebacila u Republiku Srpsku, odakle je isporučen Haškom tribunalu.

Изаберите, или су ловци на српске главе по Слобиној Србији отимали и испоручивали Хагу, или је то радио Слоба.
Препоруке:
2
4
102 петак, 28 април 2017 07:34
Југославија
Biljana Nikolic

Milosevic se drzao ustava SRJ i svakako nacionalnog dostojanstva i ugleda. Ono sto su uradili njegovi naslednici, pucisti, prevazilazi sve sramote ovog svijeta. Mene je stid sto imam takve sunarodnike, izdajnike, jude, zlobnike.

Ono o cemu Vi govorite nije vrijedno rasprave. To je odavno prezvakana tema. Tu se dakle ne radi niokakvim izrucenjima i krsenju Ustava. Time se samo pokusavaju opravdati izdaja i zlikovacki postupci protiv svoje zemlje i naroda

Jesu Biljana upravo Srbi doveli i odrzavali Broza na vlasti, niko drugi. Da nisu takvi kakvi su ne bi im ovako ni bilo. Dobili su sto su trazili. To je zapravo dio Srba. Na posljednjim izborima pokazalo se da je taj dio sve masivniji. Zalim one koji su u zabludi i koji su nesvjesno postali dio tog dijela.
Препоруке:
5
3
103 петак, 28 април 2017 11:47
ел србињо
Биљана Николић@

те које си навела били су булићеви "црни бисери". милошевић није испоручивао председнике и политичке вође. то је радио дос.
Препоруке:
4
1
104 петак, 28 април 2017 18:35
Биљана Николић@за последња три коментаторе
@Jugoslavija
DIO Срба чува своје писмо, а други пишу латиницом.

Знате како, може за Вас владавина Милошевића бити врхунац српства - имате права на то. За мене није и никад не може бити.
Од 1945 ми немамо институције већ владавину једног човека који влада по свом нахођењу и заобилази законе и инстутиције кад год му засметају. Трагично је што свака стана сматра да је то заобилажење институција и закона било пожељно и оправдано ако их је направио њихов политички вођа.
А то што инсистирате да су Срби довели и одржавали тита - па баш такви срби су одржавали и Слобу на власти и сваку власт до ове данашње. Они су циљна група свих који желе власт а не ја.

за ел србиња - били ти људи црни или бели бисери, они су били држављани Србије и испоручени су Хагу на исти начин на који је испоручен и Милошевић - бандитски и без законског основа. Наравно да су веће последице по државу кад се ипоручи цео државни врх, али то од Милошевића не прави чистунца каквим Ви желите да га представите.
Препоруке:
1
3
105 петак, 28 април 2017 20:48
Jugoslavija
Mozda ja Biljana i nisam Srbin. A mozda i jesam. To i nije narocito vazno.

Ne mislim da je vrhunac Srpstva bilo vrijeme Miloseviceve vladavine. Vrhunac Srpstva je za mene junastvo Obilica pa nadalje, sve do Miloseviceve borbe i pogibije u Hagu.

Nisu ti isti koji su odrzavali Broza odrzavali i Milosevica. To je za neke od vas velika zabluda koja se najslikovitije ocituje kroz Boskove komentare npr. Tim istima ne smeta briselski sporazum i mnoge druge stvari, ali im smeta Savamala ili "Vuciceva diktatura". Svejedno je da li ti i takvi pisu cirilicom. To za mene ne igra ulogu. Oni ne bi ratovali za KiM. Oni bi, umesto da se bore za svoju zemlju, da lepo zive kao u holivudskim filmovima, da idu na more, da putuju itd.itd. Spremni su da se medjusobno biju na fudbalskim utakmicama, da urlaju kao majmuni, skandiraju najprimitivnije i najprljavije parole, da ruse svoje gradove, ali nisu spremni da se suprotstave okupaciji, vec naprotiv podupiru je...
Препоруке:
5
2
106 петак, 28 април 2017 21:26
negi
@ Jugoslavija.....Nisi ti nikakav Srbin već pelcovani UDBA-š, oni nemaju ni veru ni naciju.Pelcovani su da budu odani svom vođi pa makar bio i crni đavo.
Препоруке:
2
2
107 петак, 28 април 2017 23:45
Југославија
Biljana

Hrvat Tito vladao je 35 godina sve do svoje smrti bez vecih problema. A Srbin Milosevic 11 godina. Uz to Srbi su ga rusili od 9 marta 91 neprestano. Nakon sto su ga srusili isporucili su ga u Hag na najveci srpski praznik. Praznik koji je simbol srpskog junastva. Mislite o tome. Laku noc.
Препоруке:
3
2
108 субота, 29 април 2017 00:11
Биљана Николић@ титославија
Мутите воду кад немате (а немате)никакав аргумент. Чак сте "можда србин а можда и нисте а није ни битно шта сте" - и то је још једна одлика титословена, могли су да буду све а у ствари су Ништа (са великим Н). Али зато знају за друге ко су и шта су и да ли би или не би урадили ово или оно.

пс. Разлика између Југославије и титославије је што је у Југославији ћирилица била у Загребу а у титославији латиница у Београду. Изабрали сте погрешан ник.
Препоруке:
1
3
109 субота, 29 април 2017 06:57
Југославија
Biljana Plavsic

Kad se vec vrijedjamo nikovima onda bi vama vise pristajao gornji nik. Sad imam nekog posla. Prijatno dovidjenja.
Препоруке:
2
1
110 субота, 29 април 2017 12:38
ел србињо
Биљана Николић@

једног од њих сам лично познавао и тај није имао држављанство србије.одакле вам само идеја да покушавам милошевића направити чистунцем? само кажем, не него тврдим, да је у односу на дос био неизмерно чист. да не спомињем турбодосманлију вучића. што се тиче социјалиста, они су ми као и други. нисам партијски обележен као многи овде.
Препоруке:
2
2
111 понедељак, 01 мај 2017 18:35
Majstor Bob
Sa ovoliko jugo-komunaca, Srbi definitivno nemaju šansu... Nešto stvarno mora biti bolesno u psihi Srbina pa da se potpisuje sa Jugoslavija, Staljin itd...
Očekujem da će nas sledeće ujedinjenje sa "braćom" koštati bar 3 miliona glava. Nema veze, glupost je neograničena, za razliku od kosmosa.
Препоруке:
4
1

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер