среда, 24. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Суноврат опозиције, право на побуну и (не)легитимитет напредњачког режима

Kоментари (61) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 среда, 19 април 2017 11:20
Зоран Ђорђевић
Јасно је да би се без „вође“ овај својеврсни напредњачки политикантски збег расуо и истопио као лањски снег. Зато је за њих од пресудне важности да задрже представу о нерањивости и сталној победничкој еуфорији. Њих јединополитичка и властодржачка моћ,која подразумева запоседање најуноснијих синекура у јавним предузећима, установама и државним органима, држи у чврстом загрљају.
Господар ствара слуге, а слуге одржавају господара на власти.
Ову мисао сам давно прочитао код Антонија Исаковића, у једном његовом чланку о Брозу. Важи и у овом случају. И у свим другим.
Препоруке:
53
3
2 среда, 19 април 2017 11:38
Srki
Srbija je po mojoj proceni, dogurala do toga da je oko 80% do cak 90% opozicije kupljeno od strane vlasti ili da je 80% do 90% ako hocete lazna opozicija kojoj je uloga da da legitimitet nelegitimno biranim vlastima, uz mnogobrojne prevare,falsifikovanja i medijsko silovanje.Vlast obilato koristi obavestajne sluzbe da ubaci u uopoziciju ljude kriminalne proslosti, koji se lako ucenjuju ili potkupljuju.Ja ne vidim drugo resenje za ovo,nego pobunu gradjana ili dela vojske(onog postenog,neucenjenog) i da nakon uspesne revolucije bude strasnih kazni za siledzije naroda i njihove saucesnike.Kazne bi trebale da budu prinudni rad u trajanju 20 do 40 godina. Za sudije, politicare, privrednike i obavestajce koji su pomagali da se ovakav rezim odrzi.Barem hiljadu ljudi bi trebalo da dobije ove kazne.Poruka mora da bude silovita i jasna kako Srbiju vise ne bi drzali svetski vladari iz senke u saki preko domacih izdajnika i kupljenih poslusnika.
Препоруке:
52
2
3 среда, 19 април 2017 12:20
Nebojša
за Вука Јеремића,који спада у највеће губитнике ових избора.

Све време сам говорио да је "бели" дело АВ и ментора,да се све извргне руглу.Није он отео ни један једини глас АВ још мање Саш ЈИ. за кога су гласали другосрбијанци и србомрсци.Него је својом морбидношћу убедио трезвене Србе да је ово све фарса и одвратио их од гласања.
Јадна је ДС ако нема свог кандидата него узима неутралца
А јадан је Саша Ј као особа и заштитник грађана, ако није неутралан,него је заправо жут,а јесте жут. Значи, јадан је и он и ДС.
Једини начин да опозиција оживи,
полако, немојте пасти у несвест,прво размислите
била је да се Тома кандидовао.
Полако, рекох!
Јер, за Вучића би и даље гласали запослени у државним службама и њине фамилије,као и србомрзни прелетачи из ДС,Г17,ЛДП и сл,али би Тома одвукао национално свесне бивше радикале које боли ова издаја Србије од стране АВ.
Препоруке:
26
28
4 среда, 19 април 2017 12:21
dragan
Sjajan komentar
Препоруке:
11
9
5 среда, 19 април 2017 14:00
робокап
Господине Вучинићу паметним и образованим људима ово о чему ви данас пишете било је јасно већ 1990 када се формирао---уз ""МАЛУ ПОМОЋ УДБЕ"-вишепартијски систем.Избор појединца је био да УКЛОНИ или ПОКЛОНИ тј.да покупи ПИНКЛЕ и оде у бели свет или у УНУТРАШЊИ ЕГЗИЛ: ОСТАЛИ који су прихватили да се ухвате у коло ВИШЕПАРТИЗМА још нису схватили да су ОВЦЕ за ШИШАЊЕ:
Препоруке:
20
7
6 среда, 19 април 2017 14:05
пензионер Цвико
Суноврат опозиције је уствари суноврат грађана који су раније гласалли за опозицију и тим чином, довели је на власт. Опозција је издала грађане, није остварила оно што је обећавала и пала је са власти. У овом случају историја ће се поновити али са СНС-ом. Грађани у Србији, требају неколико пута да гласају за пропаст, да би се уверили да је пропаст ваистину пропаст. Ону народну "паметном је и једна доста", многи грађани не разумеју или ни не знају да она постоји. Шта нам преостаје? Да будемо стрпљиви. А до тада ко жив ...
Препоруке:
28
4
7 среда, 19 април 2017 15:31
ZEMUNAC
U SELU GUGLEVCU,pored Leskovca,SNS sa gdinom Vucicem osvojio je 76,4 posto glasoca!OD 203 BIRACA,91 GLASAO JE ZA SNS,i Velikog Vodju!A na sajtu B92 objavljena je njegova slika,okruzenog nekim devojcicama,botovima sa orgazmickim opsmehom na licu!To je i DOKAZ ko ga bira,POLUPISMENI i polugladni indoktrinirani seljaci po provinciji,gde su ubedili ili cak i POTPLATILI ljude za taj izbor!DA o tom GLOGOVCU,koji je uz SNS napravimo reporatazu,videli bi svi da cak nemaju ni klozete na ulasku u ZLATNO DOBA!A PROTESTE,sa studentima,svesnim i obrazovanim gradjanima ISMEVA i negira!ZA novog premijera imamo izbor izmedju laznog doktora SLINE,salonskog levicara gdina Dacica istaknutog u saradnji sa Misom bananom i gej MINISTARKU,obucenu u SAD da uradi domaci zadatak za MMF!PA zar ce oni da nas uvedu u zlatno doba I KO JE VELIKI VODJA,da SAM bira ko ce da vodi SRBIJU?Nastavimo sa protestima!NE SME da upotrebi SILU,jer ce ga i vojska i policija NAPUSTITI,jer su polugladni!ON MORA DA ODE!
Препоруке:
40
4
8 среда, 19 април 2017 15:42
Љубодраг
Саша Јанковић је пола Тадић и пола Вучић, само подмуклији од обојице.

Међу младима који шетају има и наивних и себичних и искрених. Але оне мушке младе фаце које скандирају и урлају су, кладио бих се, плаћене, као навијачке руље и „отпораши” зна се када. А ко их плаћа 10 евра дневно? Па размислите...

Демонстрације су почеле са фокусом против Вучића и за Јанковића. Кад то није упалило, почело се одједном са глађу, израбљивањем и социјалним и економским проблемима радника итд. Па ако то брине те „младе” зашто нису гласали за Обрадовића или бар за Поповића?

А као што неко рече. Јанковић је жут као жуманце.Биће ужас ако он исплива као победник ових демонстрација.
Препоруке:
41
26
9 среда, 19 април 2017 16:18
baki
sramota je da ozbiljan sajt objavi tekst u kome treba da se tumaci kontekst. neko treba i redakcijom da se bavi!
Препоруке:
7
17
10 среда, 19 април 2017 16:20
Спиридон
@ Nebojša

Аха значи што рече бесмртни Илија Чворовић ништа није онако како на први поглед изгледа. Видиш ти то, за Белог гласало 330000 људи односно скоро па 10% свих гласова али је он ту био само да би одвратио поштен свет од гласања. Излазност већ деценију стандардних 55-56% а опет имају ти неки мистериозни неизашли гласачи који су хтели и срцем и душом да изађу на изборе, спремили људи и шта ће да обуку и да обују и специјалну оловку у џеп ставили, кад оно појави се Бели и они се толико згрозе да им све преседне у моменту и они кажу самима себи: Не, ја на ове изборе због тог Белог из принципа нећу да изађем...!?
Препоруке:
23
14
11 среда, 19 април 2017 16:26
Спиридон
@ Љубодраг

Ма шта то причаш Љубо побратиме мили, ма је л' могуће да је то све тако... Значи идеш ти тако улицом кад имаш шта и да видиш, ту у неком хаустору стоје неки млади момци а нека двојица сваком по десет еврића туткају у шаку и кажу им: Данас на оним демонстрацијама има да будете у првим редовима и има да вичете ове пароле, ево понећете и ово транспаренте где смо вам написали шта треба, ајде сад на посао зарадите те паре што сте их добили, ако се покажете биће пара и сутра...
Препоруке:
26
13
12 среда, 19 април 2017 19:10
свест о себи
Она је више збир организација и клијентелистичких клика, које наокупу држи политичка моћ коју демонстрира напредњачки вођа


Ово је пропала Србија која не разликује добро од лошег, ТВ слику од стварности, апсолутизам и манипулацију од демократије и истине. Напредњачки вођа је брутални манипулатор који је овладао техникама освајања власти у Србији. У политици је дуго и познаје систем и људе - труло и једно и друго, па је једино битно како да завара грађане да све остане тако. Зато се обраћа најнеобразованијем, најсиромашнијем и најнепоштенијем слоју грађана - већини, и, наравно, краде на изборима техникама које одлично познаје и саставни су део система, државе.

Овде треба мењати, дакле - све. Што је јако тешко, јер нема ко. Ипак, само време носи промену, па мршава нада увек постоји.
Препоруке:
17
4
13 среда, 19 април 2017 19:26
Огњеслав Костовић
Захваљујући НСПМ прочитао сам доста чланака господина Вучинића. Све су то биле анализе различитог захвата у дубину и ширину, и изнад свега врло корисне. Ово је први чланак на који имама битну примедбу. Ово је углавном агитација за Сашу Јанковића, а врло мало анализа.
Препоруке:
16
10
14 среда, 19 април 2017 19:39
Nebojša Spiridonu
Па када се дотични наслика као Исус на Тајној вечери, паметном довољно.
А ти што гласаше за њега, није ти познато колико има атеиста код нас? И тотално неодговорних. Шта мислиш о профилу његових гласача?
Препоруке:
14
4
15 среда, 19 април 2017 20:06
Botovi i demonstranti
Ботови седе у топлом, сендвич и хиљадарка а протестанти кисну за 10 евра. Па закључи.
Препоруке:
18
8
16 среда, 19 април 2017 22:29
cccc
Poitička koalcija koja ima 57 ili 58 % izborne podrške naroda je legitimna, legitimet joj je dao narod.
Препоруке:
3
18
17 среда, 19 април 2017 23:18
ZEMUNAC
SAMO ISPRAVKA,u mom komentaru,u GUGLEVCU , VUCIC dobio 191 GLAS,a ne 91,NISAM dobro napisao!A voleo bih da se na vasem sajtu napise reportaza o izborima u tom selu i o pravim MOTIVIMA,zbog kojih su mestani glasali za VELIKOG Vodju!Tu nije sigurno REC o dobrom zivotu,niti NEKOM prosperitetu!NI ONI SAMI ne bi znali DA ODGOVORE zbog cega su za njega glasali,ako nisu potkupljeni na neki nacin,ili bar dobro indiktrinirani od botova SNS!A takvi POLUPISMENI I GLUPI su ga I IZABRALI!TREBA odrzati proteste,CAR JE GO!NEMA nacina da ih zaustavi SILOM!A VREME radi za nas!OSLOBODIMO SRBIJU!DOLE MARIONETSKA VLADA!VUCIC MORA DA ODE,i da diktaturu zameni pravna drzava!NE treba stati sa protestima,dok ne resi aferu SAVAMALA!A ZAHTEV JE nezavisna komisija ,a da i on sedne na POLIGRAF!Dosta je bilo OVIH MANIPULACIJA!
Препоруке:
11
3
18 четвртак, 20 април 2017 00:35
ел србињо и шире
ако је јанковић алтернатива вучићевом напрдњачком режиму, онда можемо колективно да се самоубијемо. тај би нам, да се њега пита, натоварио на врат геноцид и ратну одштету. јанковић делује као слепи путник у "жутој подморници",али нема никакве разлике између њега и, рецимо, чеде јовановића. иста им је квазиграђанска патетика, иста хашка резоновања, исти газда. разлика је само у томе што је чеда остао без м...,а јанковић их још увек има.
Препоруке:
31
6
19 четвртак, 20 април 2017 00:50
ел србињо
а ови што подршку вучићу приписују искључиво непросвећеној већини нису у праву. вучић добива подршку из свих слојева друштва.
Препоруке:
15
3
20 четвртак, 20 април 2017 08:15
Спиридон
@ Nebojša

Лично знам десет људи који гласали Белог а наградно питање је да ли би изашли да није било њега. Престаните да цео свет гледате кроз своје очи, има и другачијих људи од вас а да нису никакви другосрбијанци и издајници. Дакле тих десет људи су потпуно нормални и сасвим обични, огромном већином факултетски образовани, људи који имају своје породице, децу и све проблеме које може да има човек у овој бедној и мусавој земљи са полулудим вођом. Неће да гласају Јанковића јер га је подржала ДС и остала булумента а њима је мука целе те приче и свих њихових лагарија, пре би се убили него да гласају Вучића о Шешељу да и не причамо, Јеремића нису гласали јер за њих је и он у неку руку део Тадићевог режима ( што су сви заборавили објашњавајући лош резултат ) а Бошко Обрадовић им је хеви и не налазе се у ономе што он нуди. Према томе за Белог су гласали људи разочарани партократским системом којима је мука од свих њих. То са Исусом је иначе строго направљено као зезање Вучића...
Препоруке:
18
6
21 четвртак, 20 април 2017 10:12
Bora
U cemu je "stos"kod velike podrske AV,pre svega u inostranstvu?Ili,kako uspeva da dobija podrsku i Rusije i EU?
Podrska Rusije ide zbog odbacivanja da im uvede sankcije i zbog politike neutralnosti, ne ulaska u NATO, zasto mu ne bi dali podrsku?Iz EU podrska dolazi,pre svih,od onoh koji su za saradnju sa R.F.(Sreder) i oni koji podrzavaju stav AV za put u EU(bez alternative) potpisivanjem sporazuma sa Pristinom i NATO-savezom(Nemacka i SAD).
Sve ovo na planu spoljasnje politike odrazava se i na unutrasnjem planu.Preuzevsi(kleptomanski) dobrim delom politiku DS, SRS i Liberalne partije marginalizovao je njihov opozicioni
uticaj a sebi obezbedio njihovu podrsku.Tako se stice utisak da deo opozicija vise ne postoji.Jedine koje nije uspeo da kleptomanski "zahvati" su mladi i oni koji smatraju da se takva politika ne vodi zbog interesa drzave Srbije nego zbog odrzavanja na vlasti sebe i jednog stetnog rezima za Srbiju!
Препоруке:
12
0
22 четвртак, 20 април 2017 10:50
Драган, Катун
О изузецима касније.
Позиција/опозиција?
Интимно, кад у себи размишљамо, већини нас, је исти .....!
Под условом да нисмо "наложени" материјалним искушењима, већ превасходно забринути о катастрофалној Националној и економској Злој намери ових пост листопадних/а и пре, протува.
Нисам гласао за Бошка, док су били покрет више сам му веровао, а чини ми се да су били уверљивији.
Гласао сам за "белог", засениле су ме ногавице "увучене" у беле вунене чарапе, то је одговор Србске младежи, више од речи, синтеза, политичких празилуковића-кокошара.
Атеиста нисам, тврђи сам од ових носилаца разних прстена. Какви људи? То је тек велико......, неопростиво.
_________
Изузетака има и зато сам Овде, што не значи да морамо исто да "видимо", ал и "ту негде" није мало.

п.с. пишем из краја где преко 65% "мојих" гласа перманентно за власт! Не би ме изненадили да гласају и за Црног арапина-потомка оног ког је Јован Курсула посекао у Саставцима 1810. године, кад нам Руси "нису" помогли!
Препоруке:
8
2
23 четвртак, 20 април 2017 12:24
dragan
Vuk Jeremic je najveci gubitnik izbora slazem se a evo i razloga. Prolaze nedelje od izbora, desili su se protesti studenata a Vuk Jeremic cuti. Prosle su nedelje od izbora, Jankovic je najavio osnivanje stranke a Vuk Jeremic cuti. Prosle su nedelje od izbora, njegovi momci i devojke iz drugog kruga su na protestima a Vuk Jeremic cuti. Dugo je bio u inostranstvu, to nije greh, ali ga je javnost u velikoj meri zaboravila. Dosao je bljesnuo kao zvezda u izboroj kampanji i sada cuti. Tako se ne vodi politika, osnuj stranku, oglasavj se pisi saopstenja, izadji na ulicu. Nemoj cutati i cekati novu kampanju da bi te se ljudi setili. Ne politika se vodi svakog dana, u njoj si ili nisi u njoj. Svim srcem. Losi rezultati izbora, koliko ih je puta Vucic imao pa nije odustajao? Seselj ne odustaje i sada. Ako je nesto razlog loseg rezultata onda je to ovo.
Препоруке:
12
4
24 четвртак, 20 април 2017 12:28
Владан Ненадић
@ Спиридон


Дакле тих десет људи су потпуно нормални и сасвим обични, огромном већином факултетски образовани, људи који имају своје породице, децу и све проблеме које може да има човек у овој бедној и мусавој земљи са полулудим вођом.


Дакле, нису хтели да гласају за Јанковића, Шешеља, Јеремића или Обрадовића, свако из разлога које сте навели (мада ми оно хеви, за Обрадовића није баш најјасније), већ су гласали за онога који се понашао као комедијаш и кловн.

Зашто нису остали код куће, на пример, ако им нико не ваља? Или, зашто нису гласали за Александра Поповића? Зар он није нормалан, обичан, факултетски образован и по свему што се о њему зна, веома пристојан и поштен човек.

Не, они су одабрали да се спрдају (факултетски образовани !!). Толико о одговорности за судбину државе и народа.
Препоруке:
18
6
25 четвртак, 20 април 2017 12:38
окен
@ Љубодраг

Некима и није потребно платити, такви су по природи, васпитању или немају шта иѕгубити. Многи људи болују од гласина, проверених али тенденциоѕно прикаѕаних информациа, лажи, предрасуда и предубеђеља(индукованих или васпитаних), која могу бити чак и финансирана. У сваком случају нисте довољно широко обухватили појаву. Не морате чак бити у криву у многим случајевима, у томе је поента.
Препоруке:
4
2
26 четвртак, 20 април 2017 14:28
Dui
Možda je Jankoviću bolje da nastupa s nestranačke platforme jer je medijski monopol naprednjaka uspio da ozloglasi petooktobarske stranke kao izdajničke.kako i njihova autokracije kopni logično se postavlja pitanje nove alternative.Srbija je specifična demokracija jer za razliku od zapadnih država,Hrvatske ili Makedonije gdje se u dvostranačkom sustavu izmjenjuju iste stranke i kada izgube izbore se nakon nekoliko godina oporave i preuzmu vlast,u Srbiji ona stranka koja izgubi vlast može se komotno smatrati potpuno marginaliziranim faktorom u budućnosti.Što je ostalo od sps-a poslije Miloševića,dss-a poslije koštunice,ds-a iza Tadića itd.Mogu služiti kao potporne stranke nekoj novoj jačoj. Možda su ovi protesti studenata pisanje neke nove povijesti u kojoj je put jednako važan kao i cilj,pa njihovo nesvrstavanje u stranaćke torove dogovorene demokracije pokazuje zdravu demokratsku stranu Srbije.
Zato Jankoviću najbolje je novo vino u nove mješine
Препоруке:
4
7
27 четвртак, 20 април 2017 14:41
пензионер Цвико
@Владан Ненадић,
Ако мислите да је диплома доказ о нечијој вредности, варате се. Нико нормалан нема потребе да се спрда са високим образовањем односно дипломама. То су уместо нас урадили врли професори који су из разно разних разлога "студентима" писали у индекс високе оцене које они ни по ком здравом основу не заслужују. Зато диплома није више мерило нечије вредности. Сада морамо вредновати резултат рада њихових власника. И оно основно, њихова диплома ником од нас није обавеза у било ком смислу, већ њима у сваком смислу.
Препоруке:
7
3
28 четвртак, 20 април 2017 15:10
Спиридон
@ Владан Ненадић

Оно хеви за Обрадовића значи да та прича коју Бошко прича просто није за свакога, да је превише у облацима а премало на планети земљи, где људе занимају неке сасвим обичне и људске ствари, да имају нормалну државу, нормалан посао и да не крпе крај с крајем сваког месеца у сталном страху да ће само бити горе. Што се тиче Поповића, мени лично је ребус како је и тих 1% намакао а камоли да се питам зашто десет мојих познаника није гласало за њега. Зашто нису остали кући уместо да су гласали за Белог?! Зато што се онда њихово разочарење целим овим партијско политичким циркусом не би видело а овако се види и то из авиона.
Такође Бели није циркузант, већ огледало целог ове политичке циркусијаде у земљи физички и ментално озраченој тако да онај ко није полудео за све ове године лудила, сигурно није нормалан. Како не можете да схватите да је Бели сваким својим потезом само показао колико је цео политички систем најгора могућа превара са лошим глумцима у главним улогама...
Препоруке:
9
6
29 четвртак, 20 април 2017 15:15
negi
@ Spiridon.... Ima jedna scena u filmu "Maratonci trče počasni krug" gde potomci čitaju Pantelijin testament gde im Pantelija kaže:" Voleo bih da ste deca mog najvećeg neprijatelja".Otprilike nešto slično je i sa Srbima. Nijedan naš neprijatelj ne može toliko loše da izabere za nas kao što to možemo mi sami. Mislim da su to ukapirali svi u svetu i više ne donose nepovoljne odluke po nas već su pustili nas same da nepogrešivo biramo sami.
Препоруке:
13
4
30 четвртак, 20 април 2017 15:44
Боба
Неколико запажања
"Без обзира на коначан исход протеста, велики резултат јесте разбијање уврежене мантре о апсолутној пасивизацијии незаинтересованости млађих генерација за политичка и друштвена питања. Они су у исто време показали да је њихова идеја водиља садржана у природном праву на побуну, као и у борби против диктатуре и увођења апсолутистичког облика владавине, што се сада утврђује као доминантан политички образац."
Taчно и охрабрује али пасивност великог броја осталих нажалост показује да је веома тешко само омладини да донесе промене у демографски уништеном геријатријском друштву са великим одливом најпаметније омладине. Све док омладина не покрене своје "старце" по принципу "без старца нема ударца" биће то само показна вежба по угледу на западне квазидемократије које изигравају легитимитет док у позадини као и код нас влада најцрња олигархијска диктатура новчаних монопола.
Препоруке:
10
4
31 четвртак, 20 април 2017 15:45
Боба
"Ови протести нису део класично схваћене пре свега патријске политике, већ су окренути одбрани основних демократских и републиканских вредности и разбијању успостављеног медијског монопола (што је главна полуга у успостављању ауторитарног режима). Истиче се неповерење у затворени олигархијски партијски начин вођења политике, који и даље преовлађује у нашем политичком животу."
Далеко више демократије је било у краљевској Србији него што је икада имала после тога а најмање је имала у било ком облику лажне 'републиканске' владавине, почевши од Тита па до његових данашњих удбашких лоших копија.
Излаз је вратити се својој суштини - парламентарној монархији у којој је власт у скупштини народних посланика изабраних директним гласањем за људе а не за странке које треба само да буду лабави политички оквир а не диктатура у шта су се у лажној републици претвориле. Значај уставне монархије није у власти коју врши већ у спречавању злоупотреба власти од стране републиканских диктатора као Вучић
Препоруке:
7
4
32 четвртак, 20 април 2017 15:46
Боба
"Нико не може довести у питање значај и сврховитост политичких странака уполитичким процесима, али садашњи опозициони лидери више не могу да буду гарант промена и једино им преостаје да се повуку како би сачували барем део изгубљеног достојанства."

Нажалост погрешно јер имплицира да је једини проблем у људима и да ће доћи до побољшања кад се страначки лидери промене. Неће и не може у систему који негује полтронство, уздизање медиокритета и страначки монопол који нужно на све позиције доводи најгоре.
Нема добрих кадровских решења у наопаком систему и нема уопште никаквих решења.
Једино решење је вратити се националној концепцији демократије како су је наши преци схватали још од Првог српског устанка - власт проистиче из народне скупштине која бира власт а не обрнуто као што је данас.
Зато омладино издржи и мењај не само људе него трули систем.
Препоруке:
7
4
33 четвртак, 20 април 2017 16:01
Боба
" cccc
Poitička koalcija koja ima 57 ili 58 % izborne podrške naroda je legitimna, legitimet joj je dao narod."

Прво није "народ" мање од четвртине бирачког тела што је ефектиовно број оних који су гласали за своју пропаст ако рачунамо оне који нису изашли, мртве који "гласају" редовно за удбашки режим и покрадене гласове које удбаши редовно краду.

Друго и Хитлер је имао 98% па га тож није направило "легитимним" као што Вучића никакво гласање не може опрати и направити "легитимним" његово кршење устава и закона Србије, његова узурпација власти на свим нивоима, његова диктатура у медијима и криминални дилови испод жита са страним и домаћикм пљачкашима Србије.

Када се једнога дана буду делиле казне не треба само диктатор да одговара него и овце које су га слепо следиле. Зато памет у главу и гледајте се мало у огледало назадњачки ботови, можда вам нешто и дође из позадине у празне главе.
Препоруке:
9
4
34 четвртак, 20 април 2017 16:18
Бркић Његован
Одличан аналитички есеј господина Вучинића. Већ је у првој реченици исказао поенту, касније је доказавши даљом разрадом теза. Треба сада бити практичан, гвожђе се кује док је вруће, па применити тзв. Исландски модел директне демократије. У првој фази, пошто Исланд и Црна Гора имају ту негде приближан број становника, прво Исландски модел применити у Црној Гори, па када се тамо прими, после прве петољетке то само пребацити и у Србију. Копи – пејст. Одмах, моментално, у Црну Гору на неколико година послати наше еминентне емисаре и заговорнике Директне демократије, господу (или другове, то је исто): Бранка Драгаша, Бориса Малагурског, Јова Бакића да приону на посао. Наређење – извршење.
Препоруке:
6
3
35 четвртак, 20 април 2017 18:07
Спиридон
@ negi

Када смо већ код истог опуса, када је направљен филм Балкански шпијун урнебесни лик Илије Чворовића је нама тада деловао потпуно фантазмагорично, готово па нестварно а данас тридесет година после су такви ништа није случајно ликови свакодневна појава на коју више нико и не обраћа пажњу. У преводу, ми и ако се мењамо као народ то може да буде само на горе, никада на боље јер као да имамо неко шесто чуло којим као нација елиминишемо све оно што иоле ваља да би сав онај коров могао на миру да расте на све стране. Вучић је тако сасвим логична последица и најбоље огледало понора у који нисмо случајно упали, већ смо потпуно свесно копали свим силама и рукама и ногама да би дошли на баш такво дно...
Препоруке:
5
6
36 четвртак, 20 април 2017 18:15
Спиридон
@ окен

Извињавам се али када одлично примећујете да:

Многи људи болују од гласина, проверених али тенденциозно приказаних информациа, лажи, предрасуда и предубеђења (индукованих или васпитаних), која могу бити чак и финансирана

Да ли ту рачунате све оне који по земљи Србији дан и ноћ разоткривају завере и за које шта год да се деси није случајно, односно увек има неко ко то иза кулиса води или финансира. Пошто када прочитам ту вашу реченицу она као да је створена да опише управо такве а никако оне који из ових или оних побуда иду на демонстрације против овакве власти...
Препоруке:
4
7
37 четвртак, 20 април 2017 19:19
voja
Neko je rekao da se zlo desava zato sto losi ljudi saradjuju medjusobno a dobri ne. Za poslednjih 25 godina SPS i SRS/SNS su uvek saradjivali, retko su se medjusobno napadali. A u opoziciji, te SPO napada DS, te DS napada SPO, te LDP napad sve, a svi zajedno napadaju DSS. Setite se kako je posle dugih demonstracija 1996-97 Zoran Djindjic na kratko postao gradonacelnik Beograda, da bi ubrzo SPO dosao u sukob sa DS i zajedno sa SPS i SRS smenio Djindjica. Setite se koliko je od svih bio pljuvan DSS mada je njihova vlada bila i ekonomski uspesnija i tolerantnija prema medijima od bilo koje druge vlade.
Препоруке:
10
4
38 петак, 21 април 2017 09:26
много црног без имало белог
Највећа грешка би било очекивање да се око Саше Јанковића поновоокупља тзв.грађанска и интелектуална елита, а да покрет око њега може имати људе као што је то било у време формирања Демократске странке.

Ја баш ту грешку очекујем искрено. Ево видим да ових дана и Пајтић политички васкрсава. Јесте да је дао оставку на посланичку функцију, али стално је присутан у јавности, он је као Гулен ха,ха, мозако операције.Та неискреност, и сталан покушај да се народ изигра разним "комбинацијама" што власти што опозиције, допринела је оваквој апатији из које су нас дигли само спонтано организовани протести студената, као што је то већ до сада више пута виђено.
Једним делом је режим допринео, а другим дело сама опозиција дељење у хиљаду фракција...нико никог не поштује, нема политичке културе, поверења у људе. Нормалан човек се пита шта мени све то треба и гледа да се снађе да преживи, а ако се и ови протести заврше без успеха, можемо очекивати само нову сеобу грађана и прилив миграната.
Препоруке:
4
0
39 петак, 21 април 2017 10:20
Сељак Беземљаш
Гласао сам за Вука Јеремића.
Иако што се мене тиче гајим хладан презир према већем делу "опозиције".И веселу равнодушност према мањем делу.
По мом суду већина народа је нешто строжа.Поред презира гаји и мржњу.
Део тог презира несумњиво долази и из љигаве "подршке" младима, студентима....... али да не дужим.

Господин Мирослав Свирчевић је 2010 на НСПМу објавио приказ књиге СПИДИЈЕВА ФИЛОЗОФИЈА Гордина Лакаса (Драган Д.Лакићевић)цитирам део:
наставак
Препоруке:
5
3
40 петак, 21 април 2017 10:25
Сељак Беземљаш
наставак
" Od nekadašnjih pristalica ideologije SKJ, šefova kabineta komunista svih fela, promotera sabranih dela Toda Kurtovića, direktora marksističkih centara, urednika „Radničkog samoupravljanja“, kolumnista crvene „Borbe“, dopisnika TANJUG-a, učesnika šezdesetosmaških demonstracija, službenika i oficira JNA, te nepokolebljivih boraca za „socijalizam sa ljudskim likom“ – nastali su borci za ljudska prava, demokrate i humanisti, vatreni obožavaoci politike evro-atlantskih integracija i promoteri (propalog) neoliberalizma. Dobro ušuškani i zaštićeni ovi „trockisti“ su danas zaposeli ključne političke i kulturne institucije u Srbiji, s tim što vode glavnu reč i u nevladinom sektoru, izdašno snabdeveni novcem američkih i zapadnoevropskih poreskih obveznika."

Поред покварених има и збуњених.Видети ОД ДИСИДЕНТСКОГ МАРКСИСТЕ ДО РЕВОЛУЦИОНАРНОГ ДЕМОКРАТЕ Светозара Стојановића.
Препоруке:
13
1
41 петак, 21 април 2017 10:45
диогенова кућица
Највеће грешка "опозиције" је што је пристала на изборе унапред осуђена на пропаст. Да ли је то случајно? Чему уопште писати више о томе, кад је све изгубило смисао, то и врапци на грани виде?
Сви су лидерчићи опозиције гледали да се уграде у 1% кеш сигурице, осим оних којима су Кинези и питај бога ко све дали паре за узалудну кампању. Жали Боже колико је деце наше без родитеља могло бити стимпендирано од седам милиона еура колико је само један кандидат потрошио у узалудној кампањи.
Авај, наши политичари су драги господине Вучинић политички идиоти ко што рече Бранко Драгаш. Не могу студенти да промене ништа, јер су они сви много јаки и сви раде за исту ствар. Ја све верујем у то да су они сви до једног лутке, агенти, назовите из како желите.
Једино што могу студенти је да покупе играчке и побегну из проклете авлије у шта смо се претворили, а имамо и нашег "Реџу" само још да почне да апси и бије.
Јер после овог може доћи само до диктатуре пролетеријата. На истоку ништа добро.
Препоруке:
4
1
42 петак, 21 април 2017 11:39
@ Сељак Беземљаш
Јашта, Европа колевка комунизма.
Препоруке:
1
2
43 петак, 21 април 2017 11:49
Milica Gombosev-MiticNe bih
Ne bih sto se kritike opozicije tice sve strpala u usti kos.Dveri su ponudile u vise navrata ujedinjenje i zajednicki nastup i niko nije na to pristao (sujeta)!Opste povlacebnje svih opozicionih kandidata, u postojecem diktatorskom sistemu ne bi nista vredelo,ako sistem u stilu - drzava to sam ja(Luj XIV) - ostane isti. Studenti su u pravu- Vuciceva, u svakom pogledu, kriminalna vladavina mora biti naceta tj. razorena. Prnimedba da je B.Obradovic "hevi" nije tacna i to moze da kaze samo onaj ko ne cita i ne slusa SVE ONO sto Bosko i njegovi saradnici saopstavaju.
Препоруке:
4
6
44 петак, 21 април 2017 12:14
мржња свуда око нас
Велика је мржња између европејаца и антиевропејаца, и све је на трашке окренуто. Нема нама помоћи и мира нигде, док се не загледамо у себе. Баласт прошлости нас изједа, али ми видимо само трун у оку брата!
Препоруке:
4
0
45 петак, 21 април 2017 12:27
@диогенова кућица
Највеће грешка "опозиције" је што је пристала на изборе унапред осуђена на пропаст. Да ли је то случајно? Чему уопште писати више о томе, кад је све изгубило смисао, то и врапци на грани виде?


Коначно да неко "убоде у сриду". Да је неко правио фрку и дизао џеву пе избора, да су мало бар медијски услови били мало уравнотеженији,
кажем да су тада организовани протести против нерегуларних услова,
можда би се народ пробудио.

Овако, имбецилне_дегенске_кретенске оптужбе РИКу где није реч о хиљаду гласова него је разлика "драстићна" само праве гађење код народа.

Замислите да вас неко позове на бокс меч, веже вам и ноге и руке, а ви пристанете. И када пољубите под, закмечите: Није ме нокаутирао! А бројите звезде.
АВ јесте дебело нокаутирао све оне који су му изашли на неравноправан мегдан.
Према томе, његова победа је сасвим легална, готово да је и легитимна, али су услови пре меча били тотална супротност.
Препоруке:
4
1
46 петак, 21 април 2017 12:31
@Voja
Neko je rekao da se zlo desava zato sto losi ljudi saradjuju medjusobno a dobri ne. Za poslednjih 25 godina SPS i SRS/SNS su uvek saradjivali, retko su se medjusobno napadali. A u opoziciji, te SPO napada DS, te DS napada SPO, te LDP napad sve, a svi zajedno napadaju DSS


Значи, ЛДП, СПО и ДС су странке добрих људи.
Војо, уместо што овде лупаш, пријави се за комичара, јер си већ сада рекао најцрнухуморнију ствар за ову годину. Такмичење завршено.
Победник проглашен: Дискутант Воја, само је питање којој странци добрих људи припада.
Препоруке:
3
3
47 петак, 21 април 2017 13:34
@ спиридон
Одлична запажања и за Обрадовића и за Белог и за наше малограђане.
Препоруке:
2
3
48 петак, 21 април 2017 13:46
@ мржња свуда око нас
Ни у једној унији нама добро бити не може док се не научимо памети, раду и моралу.
Препоруке:
3
2
49 петак, 21 април 2017 17:19
da se Vlasi ne dosete
Pa ove "spontane" demonstracije su bile neminovne, jer posle ovakvog nepromišljenog pristanka na izbore i fijaska na izborima ni Sava ni Dunav naše lidere ne bi mogli oprati, pa što ne reći da su oteti kako kaže Janković i izvesti narod na ulicu.
A kome su oteti? Koliko misli da bi objektivno osvojio glasova da nisu oteti? Čisto sumnjam da bi bilo dovoljno za drugi krug.
Ali loša procena bila, angažovali su Belog da bi pripomogao većoj izlaznosti, e sada kad nije uspelo to što su smislili, Beli je kriv.
Omladino izađi na ulice, da se Vlasi ne dosete da smo se z. i da nismo na vreme mislili. Ne možemo mi nikad biti odgovorni ni za naše propuste sve dok postoji Vučić.
Znamo mi vas...ali nema veze i vučić sit i opozicija na broju. Idemo dalje...
Samo narod pase...kao i uvek.
Препоруке:
3
3
50 петак, 21 април 2017 20:24
DejanL.
Beli je kriv za sve.
Препоруке:
2
3
51 субота, 22 април 2017 10:31
Kad je reč o sunovratu opozicije
Како се нико није сетио генијалног потеза Кампбеловог деливери јунита у време парл.избора: РИК је прогласио да су Двери-ДСС "кратке" за само 1 глас.
Одмах се дигла узбуна, хајде да поново проверавамо и поново гласамо.
И,пред поновно гласање,Чеда,Пајтић,Чанак, Саша Р. здушно зову гласаче да гласају за Двери_ДСС, а Санда и Бошко плачу на Чедином рамену.
Који пад!Заувек су и Санда и Бошко пали на дно свих дна. Заклали су вола због киле меса. Добили су сада мандате, плате, ручак за 100 динара, и шта онда? Никада више на неким изборима неће проћи у Скупштину, осим ако се буду шлепали уз ЛДП, ДС, СПО, ДОЈЕБ итд, па добију мало мрвица. Никад више ни имбецил неће веровати да су они нека патриотска струја.
Да су остали достојанствени уместо лакоми,били би жртва АВ и на следећим изборима би их народ наградио гласовима.
Овако, показали своју алавост, бедастоћу.
Осим што си лакоми, тотално су затуцани, нису чули за изреку "Чувај се Данајаца..."
Препоруке:
6
7
52 субота, 22 април 2017 16:26
Сељак Беземљаш
Допуна на цитат из приказа СПИДИЈЕВЕ ФИЛОЗОФИЈЕ. Није тешкоћа у томе што су били секретари, или симпатизери или ни то.
Тешкоће долазе из лошег квалитета.

Као пример.
Амбасадори су (у краљевини)били:
Андрић,Дучић, Ракић...
А сада:
Басара,Вида,Весна....
Ми немамо бољих.Правили смо овакве.

Зашто нисам за Вучића а презирем или сам равнодушан према опозицији?

Опозиција сем приче о крађи и општих фраза нема ништа.Дрви о некаквом грађанском друштву.Откуд то нама.О демократији, институцијама бла бла.
Демократија иде из катастра али да скратим.
Може ли неко да се обрати бар овим који не добијају зараду и да им каже да ће 14 дана по кашњењу добити платни налог који ће држава наплатити од власника.
Или да неће више моћи да се купују и издржавају приватни аутомобили на рачун фирме.И да ће се то сматрати утајом пореза и фалсификатом прихода.....
ИТД..може до сутра.
Нема леба од "Не лажите ми бабу"Бабу лаже и студент.А оно "Нећу да будем јефтина радна снага" је посебно блесаво.
Препоруке:
6
3
53 субота, 22 април 2017 17:42
@Сељак Беземљаш
А да мало гледаш своја посла и то шта си ти све наплатио од државе од некретнина?!
Препоруке:
2
0
54 субота, 22 април 2017 18:12
Buca
Demokratija ide iz katastra, a ne iz fonda društvenih stanova - jedan za dedu, jedan za tatu, jedan za mene, jedan za ljubu. E sad kada je to vreme prošlo i kada je jednog Broza zamenio drugi kome se dodvorili dovoljno dobro nismo, sad su nam krivi oni koji ni od jednog Broza ništa dobili nisu.
Препоруке:
3
0
55 субота, 22 април 2017 19:19
Kad je reč o sunovratu opozicije
Молио бих минусаше да напишу где сам то погрешио? Да ли треба да славим Санду и Бошка док шурују са ЛДП; ДС; ДОЈЕБ и сличнима?
патриотска опција подразумева бар минимум
принципа
части
поштења
карактера

све оно чега у ЛДП, ДС, ДОЈЕБ, ЛСВ СНС нема ни у фронцлама.
Препоруке:
3
2
56 субота, 22 април 2017 19:53
@када је реч о суноврату опозиције
Твој проблем је што не видиш себе, што су ти непријатељи сви који не мисле у длаку као ти, што из сивог оковратника не можеш ни лево ни десно да шириш видике јер је свуда зид кога си сам себи поставио, што себе прецењујеш, а све остале потцењујеш.
Твоја размишљања су расистичкам, политички фундаменталистичка.
Већина људи себе не види у тој причи коју ти фураш, а коју по сваку цену покушаваш да наметнеш другима као идеал.
Препоруке:
1
2
57 субота, 22 април 2017 19:54
Сељак Беземљаш
субота, 22 април 2017 17:42 @Сељак Беземљаш
Не верујем да ћу успети, али покушаћу да вам објасним.

Бутан, Етан, Метан, Пропан и друге афричке земље имају парламентарни систем.Пресликан енглески.
Али нешто не иде.
Основа демократије је приватна имовина.Отуд оно катастар.Демократске установе су грађене да заштите приватну имовину.Као што знате овде је више од 70 година револуционарно и предреволуционарно стање.
Па сами закључите како ствари са демократијом стоје.Други како би се сада популарно рекло стуб је грађанско друштво.Тек ту фалимо, али не бих трошио речи.
Препоруке:
2
3
58 субота, 22 април 2017 19:55
Сељак Беземљаш
субота, 22 април 2017 17:42 @Сељак Беземљаш

Не верујем да ћу успети, али покушаћу да вам објасним.

Бутан, Етан, Метан, Пропан и друге афричке земље имају парламентарни систем.Пресликан енглески.
Али нешто не иде.
Основа демократије је приватна имовина.Отуд оно катастар.Демократске установе су грађене да заштите приватну имовину.Као што знате овде је више од 70 година револуционарно и предреволуционарно стање.
Па сами закључите како ствари са демократијом стоје.Други како би се сада популарно рекло стуб је грађанско друштво.Тек ту фалимо, али не бих трошио речи.
Препоруке:
4
4
59 недеља, 23 април 2017 03:52
Gordana
Slazem se da je opozicija apsolutno nemocna, slaba, bedna,... Imamu vidu i da je mediski blokirana, ali opet ... Nevidim da bi ostavke opozicionih lidera ista popravile situaciju.
Protesti posle izbora su. po mom misljenju , proizvod energije i hrabrosti Belog Preletacevica i momaka oko njega. Oni su jedini koji su pokrenuli ucmalu masu i pokazali da je MOGUCE ORGANIZOVATI SE I BORITI!
Strasno je sto njihov rezultat uzurpiraju i prisvajaju ljudi iz okruzenja cmiljavog Sase Jankovica sa programom koji mu je , verovatno, pisala Natsa Kandic i Sonja Biserko. Ono sto on iznosi pred ljude su prazne floskule i lepe zelje , a sustinu svog plana i programa , katasrofalnog za Srbiju, niko i nigde ne pominje.
SAMO PITAM; VERUJETE LI DA CE SRBIJA UCI U EU ILI BILO KOJU CIVILIZOVANU ORGANIZACIJU , KAO ZVANICNO PRIZNATA TVOREVINA G E N O C I D N O G NARODA JEDINOG U ISTORIJI COVECANSTVA????
SMESNO!!!!!!JDANO!!!!! TUZNO!!!!!
Препоруке:
3
1
60 недеља, 23 април 2017 15:00
@@када је реч о суноврату опозиције
Твој проблем је што не видиш себе

Ја нисам писао о гледању себе него о ненормалној спрези странака које су наводно сасвим супротних политичких идеја.
што су ти непријатељи сви који не мисле у длаку као ти

Јесам ли негде помињао непријатеље? Нисам.Само сам помињао странке са којима се не би петљао нико ко хоће да га сматрамо озбиљном националном странком
не можеш ни лево ни десно да шириш видике

Ја причам нешто аргументовано а ти глумиш психолога и радиш мој профил, боље уради свој, као и профил политичара који шурују са ДС, ЛДП, ЛСВ
Твоја размишљања су расистичка, политички фундаменталистичка

Који сти ги геније? зар су Саша Ј, Пајтић, Саша Р друга раса? И какве везе имају расе...
покушаваш да наметнеш другима као идеал

? Који идеал намећем, само изводим логичке конклузије из датих премиса, само што ти жут па немаш појма.
Препоруке:
4
2
61 понедељак, 24 април 2017 15:14
@@када је реч о суноврату опозиције
Шта мислиш да је овај дискутант једини који мисли тако? Много симпатизера Двери је разочарано.Замисли колико је незапослених,школованаих и честитих људи који се муче јер неће да се учлане у неку странку. А ови из ДСС-Двери нису незапослени и не муче се него су лакоми.
Ако живих у БГ видео си много графита "Двери-усташе". Не слажем се са њима,а исписани су због сусрета Двераша са Петнером,чији је деда био усташа.
Међутим, ко год му је био деда,Петнер врло разборито прича.
Петнер је против НАТО - ДС,ЛДП,ЛСВДОЈЕБ - за НАТО
Петнер је против Бридела: ДС,ЛДП,ЛСВ ДОЈЕБ - за Брисел.
Петнер је против Сороша - ДС,ЛДП,ЛСВ ДОЈЕБ - Сорошеве маиронете.
Петнер никад не би потписао онај срамни уговор са УСА војском, коју су подржали и СНС и ЛДП и ДС.

Камо среће да у нашој Скупштини има бар стотинак тако паметних посланика као Иван П.
И сад,неки не могу да опросте сусрет са њим,па како ће опростити шурвоање са изразито аинтиспрским странкама попут ЛДП, ДС, ЛСВ, ДОЈЕБ?
Препоруке:
2
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер