Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

U čemu je magija fenomena Preletačevića Belog?

Komentari (58) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 ponedeljak, 13 mart 2017 16:00
Zoran
On je parodija na ovu vlast. Ova vlast je karikatura u svakom smislu, pa je izrodila Belog.

Vise nema smisla pricati ozbiljno o delima vlasti, neko sve okrenuti na salu.
Preporuke:
187
5
2 ponedeljak, 13 mart 2017 16:02
S
Milosevic nije izgubio jer je ismejan-zbog toga se ne gubi vlast, vec zato sto je reseno da spase Srbiju gradjanskog rata koji bi poceo to vece da nije predao vlast. Taj rat je uslovno nazvan gradjanski, iako bi sve potrebno za rat doslo sa Zapada,kao sto i jeste.
Sto se tice Preletacevica, on je simbol izrugivanju svima koji se nazivaju politicarima. Znaci nije pobeda straha u pitanju, nego ismevanje.
Preporuke:
142
41
3 ponedeljak, 13 mart 2017 16:22
Podvig i borba!
"Laku ti noć Srbijo!" (VIDEO):

https://www.youtube.com/watch?v=gSt3Q6w8KoM
Preporuke:
48
7
4 ponedeljak, 13 mart 2017 18:13
Forever Jang
A najsmešnije je što se vlast koja se po brutalnosti meri sa okupacionim vlastima uplašila ovog dečka. Vlast: Blera, Klintona , Šredera, Guzenbauera, Caneta, Zvonka, Zelje, Pane, Lončara..... se uplašila ovog dečka iz provincije.
AVe Beli! Samo jako!
Preporuke:
216
8
5 ponedeljak, 13 mart 2017 18:15
Ent
@ Podvig i borba!
Rođeni sam Šapčanin. Mator sam. Nikad nisam živeo na selu. Suze mi pođoše gledajući snimak. Strašno.
Preporuke:
84
4
6 ponedeljak, 13 mart 2017 18:16
Apatinac
Autor ovog texta je donekle u pravu, kad povlači paralele sa Miloševićevom erom.
Naime, fenomen "Preletačević" nije ništa drugo do "Šećerovski" u punom kapacitetu.
On je ogledalo ozbiljnosti opozicije.
Preporuke:
27
127
7 ponedeljak, 13 mart 2017 18:32
Bojan, Priština
Dragi su mi uvek bili Ristivojevićevi tekstovi ali mi je istina draža, a ona se na ovom tekstu razilazi sa autorom.

Prvo, slučaj Beli Preletačević je upravo ono što je Slobodan predvideo kada je u vizionarskom govoru poručio da će izražavanje političke volje, kada zamljom budu upravljali stranci, biti dopušteno samo u vidu farse. Beli je poslednja kockica u našem političkom mozaiku farse.

Autor treba da zna da je Slobodan pao kada je cifra koju je davala CIA preko Budimpešte postala tolika da naši organi nisu na nju mogli da reaguju.

A lutka koju pominje je bilavsamo trik budućeg KANVAS-a, kao i onaj spot gde baba Vanga predskazuje da će Srbiju spasiti onaj kome je prezime kao koščati deo voćke.

Sve ovo su plodovi 5 oktobra i zato, bolje bar ne pominjite ako se već javno ne kajete.
Preporuke:
122
61
8 ponedeljak, 13 mart 2017 18:56
negi
@ S.....Sprečio građanski rat tako što je priznao da je na izborima izgubio?! Aferim majstore!
Preporuke:
42
56
9 ponedeljak, 13 mart 2017 18:58
penzioner Cviko
"Beli Preletačević" je parodija ali sa velikom šansom da ostvari ozbiljni završetak. Za početak, učešće "Belog" znači da će neko ostati bez glasova koje on privuče. Pronalaženje nedostataka u njegovoj prijavi govori da se radi o ozbiljnom kandidatu koji sve ostvaruje kroz šalu. Da li će ga zakočiti onog trenutka kada ga stave na dnevni red? Zašto je posebna tačka? Ako ga isključe mnogi građani to neće osetiti. Kakav je intelektualni nivo glasača? Ja to ne mogu da kažem ali ipak, svako normalan vidi neke crte nenormalnog. Smanji Vam penziju a Vi kažete tako treba. I igra sa fiskalnim računima pokazuje nizak nivo intelekta naših građana. Ako uporedimo 30 ne regularnih pošiljki sa brojem izvučenih nagrada, onda je realna procena da u kovertama ima preko 1,5 ne ispravnih pošiljki. U nemogućnosti da se sve pregleda, možemo raspravljati do mile volje. Ako ljudi nisu u stanju da prikupe 10 ispravnih fiskalnih računa, kako će biti u stanju da ocene valjanost ovog ili onog kandidata uključio i Belog?
Preporuke:
121
4
10 ponedeljak, 13 mart 2017 19:51
bane
Fenomen Lj.P. Beli ima dvostruki smisao, tj dvosmislen je.
Prvo je izlazak na izbore onih koji na izbore ne izlaze jer ne veruju u sistem izbora i nemaju za koga da glasaju. To je za nas dobro jer povećava izlaznost i smanjuje šanse protivničkog kandidata da pobedi u prvom krugu.
Drugi smisao je da povećana izlaznost dovodi do obesmišljavanja bojkota izbora zbog svih dobro poznatih neregularnosti. To je za nas loše jer nikada bojkotom nećemo moći da se izborimo za regularne izbore.
Ako protivnički kandidat pobedi u drugom krugu, onda su oni pobedili , a mi izgubili i nemamo pravo da se ljutimo jer je velika izlaznost u prvom krugu dala legitimitet celom izbornom procesu.
Reklo bi se da antisistemski fenomen Beli-Šećeroski baš prija sistemu.
Preporuke:
38
8
11 ponedeljak, 13 mart 2017 20:00
Apatinac
Za Bojan Priština
Bravo za komentar.
Jedino mi nije jasno šta radiš u korpusu DOS-manlija?
Preporuke:
20
48
12 ponedeljak, 13 mart 2017 20:48
Bojan, Priština
@ s

Ne volim hipotetičke nahađalice, ali ubeđen sam da nam je Slobodana, što se kaže, sam Bog poslao, jer bi sa bilo kim drugim na čelu te 1990 g. u Srbiji izbio građanski rat između pristalica Četnika i antikomunista sa jedne i komunista sa druge strane
Vuk koji je sa balkona umeo da komanduje juriše je te godine među Srbima na Kosovu i izazvao jedan takav ljuti obračun.
Da ne govorimo sa kolikim je procetom Sloba IZGUBIO - jer je za svaku stranku DOS pojedinačno i u pobedi taj broj misaona imenica. Na kraju, glasovi manjina su tada bili teg na vagi.

@Apatinac

Davljenik se i za vrelo gvožđe hvata. Moramo raditi na premošćavanju razlika gde god ima materijala. Srdačan pozdrav.
Preporuke:
53
18
13 ponedeljak, 13 mart 2017 20:50
Slaviša
Jednom sam rekao da će ovaj da bude ismejan s vlasti. Ne ulazeći u priču Belog, slažem se sa ključnim stavom autora da treba da se ismeje i ruga sadašnjoj vlasti pa će tek onda da bude moguće da se sruši. Korak po korak, koristimo što možemo. Ovaj NATO bandit Vučić mora da ode, i sam NATO treba da se izvrne ruglu i onaj ko to bude mogao će da bude faktor na ovim izborima. Kao teorema, ko od kandidata ne bude ismevao NATO beć ga tobož oštro napada, radi za njih.
Tigra od papira (NATO) ne treba paliti, treba ga politi vodom da se sam raspadne. Pozdrav.
Preporuke:
63
5
14 ponedeljak, 13 mart 2017 20:56
Renolds
U ovom tekstu postoji jedna suštinska greška. Može se argumentovati tvrdnja da je Milošević pao kad je bio ismejan i time je nestao strah od njega, njegove vladavine i naročito posledica njegovog pada. To je jedna od tačaka tog kompleksnog fenomena.

Ali...

Nije Miloševića na vlasti zamenio nijedan od onih koji su se s njim sprdali, zamenio ga je mrtvoozbiljni Koštunica, za koga je narod ozbiljno glasao. Dakle, paralela s Preletačevićem tu pada u vodu, jer nisu se 2000. godine kandidovali Geda i Baba Jula, kandidovao se Koštunica, a sada imamo sprdnju Preletačevića kao kandidata.

P.S. Mnogo se priča o Lukinoj duhovitosti, šali i sprdnji. Ja lično malo toga vidim - izuzev samog lika, tj. presudonima (Preletačević, Prilepak...), ovaj humor najviše podseća na humor nehumorističnog tipa kakav se svojevremeno sretao na B92. "Jutjub" je pun snimaka Preletačevićevih gostovanja. Premalo je tu humora za lik koji sebe predstavlja kao takav.
Preporuke:
72
8
15 ponedeljak, 13 mart 2017 21:04
teletabis
U cirkusu Srbija pojavio se novi pajac koji se dopada publici - to je osnovni problem drugih pajaca koji sebe smatraju političarima.

Preletačević ima jednu prednost u odnosu na sve ostale - nema teret političke prošlosti. Kako bi svi ostali voleli da operu svoju političku prošlost.

Zato ne podcenjujte Preletačevića nije on toliki autsajder kako svi mislimo.
Preporuke:
62
5
16 ponedeljak, 13 mart 2017 21:10
Nista ne razumem
Ristivojevic bije u centar. Smeh pobedjuje strah i represiju i zblizava ljude. Setimo se Indeksovog pozorista. Druga poluga vladanja Srbima je pretvaranje naroda u izolovane jedinke koje ne komuniciraju medju sobom i nemaju ni malo solidarnosti. Svako organizovanje koje to sprecava je korisno. Cak i ako je program pogresan. Uz vezbu bice ispravno sledeci put. Nakon sto su Seselj, Nikolic i Vucic prokockali poverenje vecine ljudi, u poredjenju sa njima, i neki Taliban da se pojavi kao kandidat bio bi manje stetan po nas i prihvatljiviji za vecinu. Ko kritikuje Belog i nalazi mu zamerke, neka pokusa da se sam organizuje sa svojim idejema u svoje slobodno vreme. Mozda ce biti uspesniji u razbudjivanju naroda? A ako to kriticari ne rade, njihove kritike se ne razlikuju puno od toga kada Vucic cinkari narod da je lenj i glup. Dakle, nisu na mestu.
Preporuke:
47
5
17 ponedeljak, 13 mart 2017 21:11
Laki pingvin
Kako kaže slogan
SIROTINJA UZVRAĆA UDARAC

sloboda je najveće dostignuće čoveka
Preporuke:
74
4
18 ponedeljak, 13 mart 2017 21:49
Oliver Kromvel
Svi smo mi Beli Preletačević ili barem velika većina onih koji poseduju člansku kartu neke partije i koji su spremni da gaze po leševima da bi skupljali mrvice sa stola gospodara Vučića.Beli Preletačević je lik u stilu Alana Forda,karikatura jednog društva refleksija,odraz u ogledalu ovog naroda.Mnogi negoduju zbog njegove kandidature a ja ih potpuno razumem prepoznali su se i pomalo ih je sramota.Mi smo generalno šizofren narod,sa jedne strane imamo visoko mišljenje o sebi,driluju nas razni Dejani Lučići,Vidojevići,Petrušići i slični teoretičari zavere,oni svakom srpskom Preletačeviću pumpaju ego o tome kako je on ustvari dobar,nebesko biće,nije on kriv,krivi su iluminati,Soroš,marsovci,CIA,a eto jadni prosečni srpski Preletačević je žrtva.To što prosečan srpski Preletačević,laže,krade,vara ženu,ne pere zube,baca smeće gde stigne,bez pogovora aminuje Briselski sporazum zbog stranačkog radnog mesta u nekoj opštini,nema empatiju,moral to nikoga očigledno ne brine.
Preporuke:
66
12
19 ponedeljak, 13 mart 2017 21:51
Stari Vujadin
Za "Apatinca" - kažeš Bojanu "Jedino mi nije jasno šta radiš u korpusu DOS-manlija?". Zašto vređaš čoveka. Pratim njegove komentare, on je uvek protiv DOSmanlija. Samo se izgleda ti ne snalaziš u vremenu i prostoru. Sada je na sceni NOVI DOS koji je okupio veliki vođa, počev od Rasima, preko Dinkića i njegovij Milivojevićke i Mihajlovićke, pa preko Nebojše Krstića, Čede, Malog, Vesića, Vlahovića i Đelića. Njihova ekonomska politika, njihova pljačka javnih preduzeća, njihovo odricanje od Kosova, bezglavo srljanje u EUropsku uniju i to sada kad se ona raspada i kad nas Ameriku ne nagoni u EU, kad je Dodik obrisao patos sa Bakirom, kad je Milo sateran u ćošak i grebe i ujeda u ropcu, kad se ustašluk u Hrvatskoj guši u sopstvenom smradu, kad se Rusija podigla i postala nezaobilazan faktor u međunarodnim odnosima! Jer umeš bar da prebrojiš koliko je partija u novom DOSu i oko njega - od mufrije do pastora?
Preporuke:
87
2
20 ponedeljak, 13 mart 2017 21:58
Oilver Kromvel
I šta se sada desilo,pa Prelitačević se materijalizovao iz stanja duha prešao je u fizičko stanje,pošto smo ionako dotakli dno sa raznim vazduplohovima,keramičarima,kondukterima,auto limarima,mega treš diplomcima moralo je ovo da se desi,jel alternativa ovome je mnogo opasnija.Za Belog će glasati samo oni koji još uvek nisu pretvoreni u Preletačeviće i za koje još postoji nade,drago mi je što ga omladina podržava jel to znači da još ima nade za njih i da nisu svi legli na rudu.Beli je mnogo ozbiljniji nego što možete i da zamislite i njegov rezultat će biti iznenađenje,neće on u drugi krug ali će izvesno je već napraviti ozbiljan rezultat.
Preporuke:
67
6
21 ponedeljak, 13 mart 2017 22:01
Zvonimir Bgd
Pa kada je onda pao Milošević? Kada je bio ismejan.

"Nekada smo lupali u serpe, sada se lupamo u glavu!"
Momo Kapor
Bio jednom jedan lav, kakav lav, strašan lav, narogušen i ljut sav...

A onda stigla najezda zutih skakavaca...
Preporuke:
50
9
22 ponedeljak, 13 mart 2017 22:22
Prol
Ja ipak ne mogu u istom životu da plačem na Vidu i da glasam za nekog blentavog hipstera, samo zbog toga što je apsurdan. Milioni ljudi su za ovu državu ginuli. Sve je ovo pretužno.
Preporuke:
66
22
23 ponedeljak, 13 mart 2017 22:24
neko je to odavno predlagao Srbima za rušenje diktatura
Zbog čega je skrajnut Petričić?
Za ovaj način borbe protiv tiranina,ni jedna diktatura nema oružje,osim pravog.
A onda je to ubrzanje pada.
niko
Preporuke:
34
5
24 utorak, 14 mart 2017 00:56
Cojle brat od čiču na Manojle
Ne mislim da su ovi ljudi, koji su satima stajali u redove da daju potpise ni uplašeni niti Luku doživljavaju kao Spasitelja, već je to "stvar" Srbskog bića koja je za Većinu Imanentna, nažalost.
Ukoliko se ne iskompromituje, ovog bi mogao da bude početak Srbskog odgovora rasrbljenoj braČi i ostalim graDŽanima:
Da bar budemo u ravni a ne nacionalna manjina u Sopstvenoj zemlji-Što reče kolega Boško.
p.s. al Vunene čarape i mokasine su do ....
Preporuke:
28
6
25 utorak, 14 mart 2017 01:02
chavez
A,ko li finansira kampanju ovoga kandidata,jer znamo da mu samo za overu potpisa treba najmanje pola miliona ? I ja bi se ovako sprdao,al nemam para.Ipak mislim da ovo i nije bas spontano,i da i iza ovoga stoje zapadne ob.sluzbe sa svojim psiholozima,PR-ima...
Preporuke:
29
37
26 utorak, 14 mart 2017 02:11
Saša
Milošević je izgubio vlast kada je postao prepreka tajkunima koje je stvorio.

Ljudi se ne plaše toliko. Ljudi se klone sumnjivih kandidata da ne ispadnu opet budale. A Preletačević im je poslužio da pokažu da se ne boje, već da nisu angažovani zato što ne vide da to ima smisla. I u pravu su, kako se angažovati kada svaki liderčić za koga se opredele, posle pogazi obećanja zbog kojih su ih podržali.
Preporuke:
32
4
27 utorak, 14 mart 2017 03:32
iz Srpske
Preletačević reče da će, ako mu ne prihvate kandidaturu, preletjeti preko Drine i kandidovati se na izborima u BiH, misleći vjerovatno na Republiku Srpsku. Sva sreća pa je njegova kandidatura prihvaćena, jer on nema ovdje šta da traži. Srbiji, u kojoj je politička scena kriminalna,je možda potreban, ali je ovdje suvišan. Ovdje neki ljudi ozbiljno i u nacionalnom interesu rade svoj posao, tako da bi njihovo ismijavanje bilo kontraproduktivno.
Preporuke:
34
13
28 utorak, 14 mart 2017 10:22
Trećepozivac
@Stari Vujadin: "Jer umeš bar da prebrojiš..." ... Da li umeš bar da prebrokiš ...

@Oilver Kromvel: "... jel alternativa ovome je mnogo opasnija..." ... jer alternativa ovome...

Pa dajte, ljudi, već jednom, ko Bog vas molim!
Mislim, stvarno...
Preporuke:
23
6
29 utorak, 14 mart 2017 11:17
Konobar
Beli - samo jako PROBUDI NAROD ... Dopada mi se (neko reče): ''NIJE NAM CILj DA POBEDIMO - CILj JE DA PROBUDIMO!''

Aktuelna vlast se prema narodu ponaša kao prema marvi (u FARMI).Zašto: žive od pokradene imovine u Srbiji i parica koje dotira imperija. Za koga rade: za onog ko ih plaća.Kradu - jer su povlašćeni.

A narod...osiroteo i pozabavio se kako da preživi...

Beli - samo jako PROBUDI NAROD!
Preporuke:
37
5
30 utorak, 14 mart 2017 12:53
Kratko pamcenje?
Gospodin Ristvojevic je "propustio" da kaze da je godinama ucestvovao i jos uvek ucestvuje u politickim lakrdijama koje su i stvorile Preletacevica. Zasto nista od njega nismo culi povodom koalicije sa SNS-om u njegovom rodnom gradu Novom Sadu ili dok je njegova stranka bila na vlasti sa sve Tadicem.....
O tome ni zuc, samo velika vera u to da svi mi imamo kratko pamcenje. Kad sledeci put sednete da pisete, razmislite prvo kome pisete.
Preporuke:
31
4
31 utorak, 14 mart 2017 13:25
Dule@negi
A čime dokazujete da je Slobodan Milošević izgubio izbore 2000? Time što ste zapalili skupštinu i, gle slučajnosti, u požaru je izgoreo sav materijal sa birališta!
Preporuke:
36
17
32 utorak, 14 mart 2017 13:34
Dule@Oliver Kromvel
Niste u pravu. Preletačević je samo još jedna u nizu "duhovitosti" Demokratske stranke i Otpora/Kanvasa, kakvih smo se nagledali pre 20 godina a čije rezultate gledamo oko sebe u očajanju. Takođe znamo i šta će uraditi ako se njihove "duhovitosti" ne prime kod naroda, to smo videli u Ukrajini - počev od paljenja zgrade pune ljudi u Odesi do besomučnog bombardovanja nepoćudnih gradova i sela.
Preporuke:
24
30
33 utorak, 14 mart 2017 13:39
Turas
Ekplicit da implicit ne : Ristivojević previđa (verujem namerno?)da je pad zadnjeg predsednika Srbije S. Miloševića bio režiran od stranih službi i kapitala . Zato ovo "potkivanje" istine je u zadnje vreme - posebno danas pred izbore postalo simptomatično .Ja jesam da Preletačevića Belog prati sreća na ovim izborima . Draži mi je od svih knadidata - osim Boška . Ali znam da ozbiljne šanse i značaj ima Vuk Jeremić . I da je to dobar početak za PROMENE u Srbiji . Poštujemo prognoze i obrazlaganja ali ozbiljna bez fingiranja .
Preporuke:
16
6
34 utorak, 14 mart 2017 14:09
@ Oliver Kromvel
Sve ste rekli. Cilj je da se od šume ne vidi drvo.
Beg od slobode i - istine.
Preporuke:
12
2
35 utorak, 14 mart 2017 14:18
majstori svog zanata
Još samo da poverujemo to što pišu partijski preduzetnici i korporativne elitne interesdžije više nego svojim očima, svojim ušima i svom mozgu, svom biću i svom srcu i da prestanemo da dišemo, pa da nam se tobož sećanje vrati u normalu.
Kada oni što nas podsećaju na svu grehotu protiv sve divote iz devedesetih, protiv kojih smo se bunili uzalud istina, budu goli i bosi, a mi svi uposleni, siti i čili (mada siti svega jesmo odavno) možda im i poverujemo da su u pravu i da nije sve stvar dobroplaćene sinakure. A i pisanje mu dođe kao igra reči.
Preporuke:
13
1
36 utorak, 14 mart 2017 15:20
asteroid
Bojan, Priština
@ s

Ne volim hipotetičke nahađalice, ali ubeđen sam da nam je Slobodana, što se kaže, sam Bog poslao, jer bi sa bilo kim drugim na čelu te 1990 g. u Srbiji izbio građanski rat između pristalica Četnika i antikomunista sa jedne i komunista sa druge strane

uh dobro je, sreca pa nas je mirotocivi i bogomposlani sloba spasao ratova, muke, bede, nemastine, sankcija, odnosenja narodnih para na kipar, piramidalnih stedionica, bele kuge...ne smem ni da zamislim sta bi bilo da slobu slobodu sam Bog nije poslao...
Preporuke:
13
20
37 utorak, 14 mart 2017 20:44
Sladjana
Da glasamo za tzv. Mesiju pa da nam gle cuda vrati dostojanstvo,ili ce mozda biti sve med i mleko! U celoj ovoj lakrdiji narod se ocigledno lepo zabavlja, a on profitira.
Preporuke:
6
7
38 utorak, 14 mart 2017 21:53
brzi
Beli če imati izvanredan rezultat na tim predsedničkim izborima jer se koristi tehnika promiđbe koje su najefikasnije u današnje vreme i pored svega ne koštaju mnogo novca. A svi koji likujete Slobu i obtužujete DS za sve vaše nesreče setite se ko vas je ojadio za vaše novce sa Dafinama, Jezdama i raznim "zajmovima". I svi koji likujete Slobu zašto se onda bunite protiv AV-ja. Pa on je njegov suradnik isto kao gotovo celi radikalski dio SNS i u koaliciji je sa Slobinom partijom koju vodi danas Slobin nekadašnji portparol sa gotov svom Slobinom kamarilom koja još živi. Odlučite se ako vam je valjao Sloba onda vam valjaju i AV i Dačić kao njegovi suradnici ili ako vam nije valjao Sloba i njegovi suradnici koji su i danas na vlasti onda vam ne može da valja i današnja vlast ali nikako ne ide da vam je Sloba valjao a njegovi suradnici koji su sprovajali njegove ludorije u stvarnost vam ne valjaju.
Preporuke:
15
11
39 utorak, 14 mart 2017 22:03
Seljak Bezemljaš
Da li se ljudi lako uplaše ili se lako korumpiraju?
Slavni dijalog velikog pisca (i još većeg cinika)ovo pitanje postavlja oštrije:
"Da li ste vi pošten ili bitanga?
Obadvoje kao većina od nas!"
(DŽ.B.Šo Pigmalion)
Većina, ogromna većina ljudi, bilo gde i bilo kada je u sivoj zoni između poštenja i bitange.
Kod nas je to sivo, malo jače i šire.
Samo uzgred.Milion (i više) nelegalnih (uglavnom neoporezovanih) objekata čini ljude slabim.A da je samo to.
Ono što se zove "peti oktobar"(a počelo je pre neko što je svanuo 25 septembar)i trajalo.. stvorilo je mržnju i prezir desetina hiljada ljudi prema izvođima i korisnicima "petog". Za nnoge (pored vrha postoji i širok niži nivo)se sa dosta razloga misli da su obične bitange.
Taj teret biće u osnovi sloma DSSa (i drugih)I biće snaga SNSa.
Mnogi u osnovi racionalni, razumni i pismeni ljudi odbijaju kritiku SNSa.Tvrde da ja to ne razumem.
Preporuke:
15
5
40 utorak, 14 mart 2017 22:56
Bojan, Priština
asteroid
uh dobro je, sreca pa nas je mirotocivi i bogomposlani sloba spasao ratova, muke, bede, nemastine, sankcija

Da baš to, oko 50 građana Srbije je poginulo na teritoriji Srbije(mislim da su u pitanju opšine Šid i Bajina Bašta) usled neprijateljskih dejstava sa teritorije BiH i HR devedesetih.

Sačuvati od rata teritoriju Srb. i CG je neverovatan pidvig, kao i Kosmet na kojem je raspad SFRJ i trebao da počne a koji je od 1981 grotlo nemira i rušilačkih demontracija i kojima su ubijane desetine policajaca i demonstranata do 1989 god.

Najslabija tačka tog čoveka je bila lična propaganda jer danas ni 1% ljudi ne zna da je lično Sloba odsekao zelenu transferzalu, prvo naređenjem vojsci da za Srbe zauzme današnju istočnu R. Srpsku a kasnije pravnim betoniranjem toga u Dejtonu.

U svakom drugom slučaju, Srbija bi preko zapadne Srbije bila i sama uvučrna u rat, pa bi video da sankcije nusu ono najgore.
Preporuke:
21
2
41 utorak, 14 mart 2017 23:49
Apatinac
Za Seljak-a, Bojan-a Priština
Bravo za odlične komentare!
Preporuke:
3
3
42 sreda, 15 mart 2017 21:07
@Negi
Htedoh da napišem nešto autoru, ali me genije Negi preduhitri svojom mudrom izjavom da je SM izgubio izbore.Pa, ako ih je izgubio,zašto horda lopovska popali listiće?Jadna je zemlja gde ovakvi imaju pravo glasa.
A autor se nalupetao toliko da ovaj sajt postaje sprdnja. Da,sprdnja!
Koja bre magija?

samonikli fenomen
Blagi Bože?Jesmo li mi majmuni da nas neko ovako pravi budalama?
"Samonikli" tip koga je cupkao na krilu ZĐ i kome je duhovni autor Srđa Popović?

Pre svega,ovakve individue kao taj beli zapravo pomažu Vučiću,jer svako normalan kaže:AV je dno dna, ali ovo je ispod tog dna-dna.I ne ode na glasanje,ali odu SNSovci.
Kao što je onaj Miranović kralj CG(mlekovod sa Durmitora) kralj pion koji treba da oblati ideju monarhije, tako i Beli naduvan da oblati svaku pomisao da se AV skloni.
Autoru:posle skrnavljenja hrišćanstva,plakata na kome Sveti Đorđe-Beli ubija aždaju AV,pisati o njemu pohvale, sramno je, morbidno i satanistički.
Preporuke:
13
6
43 četvrtak, 16 mart 2017 03:00
Ns
Nema nista gore od Av, Mihajlovicke, Sline i Prasenceta. Zato mudrovi na ovom sajtu traze dlake i jajetu neka vise zacute.
Preporuke:
3
4
44 četvrtak, 16 mart 2017 08:29
Od 2000 naovamo sve je sprdnja
O čemu mi pričamo?
Kada jedan akademik falsifikuje "Kremansko proročanstvo" zarad jednog predsedničkog kandidata,
a podpredsednik Vlade (V.Ilić) se hvali kako je pred izbore te godine iz štaba CIA u Vudimpešti donosio devize ušivene u jaknu,
šta dalje da se priča?
Kada se za premijera izabere švercer duvana...
Vučić je samo sled takvih događaja i takvih likova.
Preporuke:
14
2
45 četvrtak, 16 mart 2017 11:08
@ Seljak Bezemljaš
Samo uzgred.Milion (i više) nelegalnih (uglavnom neoporezovanih) objekata čini ljude slabim.A da je samo to.
------------------

To je posledica pet vekova ropstva pod Turcima. U srpskim selima u Šumadiji običaj je da svako podigne kuću na svojoj njivi. Zemljišnih knjga tamo nema, al u Evropu nećemo.
A otkup stanova iz društvenog fonda za trista eura je odraz poštenja emancipovanih seljaka bez zemlje koji na svojoj njivi nisu podigli kuću, već su prodali njivu i došli u grad sa partijskom knjižicom, po istoj toj kretenskoj logici?!
Izgleda da su komunisti za par decenija bili mnogo brži i spretniji no Turci za pet vekova.
Ko o čemu...
Preporuke:
5
1
46 četvrtak, 16 mart 2017 11:14
novosađanin
Svaka čast profesore, ispred svog vremena ste, što je i zadatak političke elite.
Sve što ste napisali stoji.
Preporuke:
5
1
47 četvrtak, 16 mart 2017 11:26
svi mogu sve
Ponekad mi se čini da ljudi ne žele promene ne zato što je ovo stanje dobro, jer je istinski očajno, već zato što se plaše ekstrema i budala, poučeni iskustvima iz minulog rata.
Ovde svaki teoretičar zavere zna više od doktora nauka.
Kada u Srbiji dođe vreme da se, kao što reče Branko Dragaš, ljudi poštuju po zvanju koga su stekli radom i odricanjem, bez obzira da li se slažemo sa iznetim stavom ili ne, možda se nešto i promeni u društvu.
Daleko je sunce.
Preporuke:
6
1
48 četvrtak, 16 mart 2017 13:22
@svi mogu sve
Ovde svaki teoretičar zavere zna više od doktora nauka.

I dalje ista mantra: Sve što nisu rekli Darvin, Frojd, Lenjin, Tito i minđušar, sve je teorija zavere.
Znamo kakvi su nam doktori nauka, ne samo danas, u vremenu ŠEGAtrenda, SIN_MI_DUDUK-a i ostalih „univerziteta“ nego i ranije...
*
Kada u Srbiji dođe vreme da se, kao što reče Branko Dragaš, ljudi poštuju po zvanju koga su stekli radom i odricanjem

Od čega li se odricao Dragaš kada je bio direktor Karić banke? Pa Kredibel banka, hajde da ne pričamo o šticungu...
Danas priča drugačije a bio je fanatični zagovornik liberilizma, patološki opčinjen Madžarom i Antom Markovićem, posle savetnik minđušara. Pa kada su došle jače aždaje, on se setio borbe za pravdu. Samo mi nemoj o njemu. Nije neznalica kao tadićevi i vučićevi eksperti, ali...
Preporuke:
9
1
49 četvrtak, 16 mart 2017 14:06
ko radi taj i greši
Ne znam nikoga ko se bavi javnim poslom, a da je neukaljana moralna vertikala sudeći po stavovima nekih komentatora, a ti što jesu, nikako navodno da siroti dođu do izražaja.
Svako ima pravo da se menja i nadograđuje, da greši, pada i da se podiže pa tako i obični ljudi i javne ličnosti, i profesori univerziteta koji su isto od krvi i mesa. Svako ima pravo i da se ne menja.
Pametan čovek uči ceo život i od svakog po nešto. Samo budala misli da sve zna.
Uostalom ko misli da je zaista bolji od svih drugih, on ili njegovo neokaljano stado ili familija, da je moralna vertikala koja je kroz tranziciju ostao nepokolebljiv i uvek ispravan, da su stavovi koje zastupa sto posto ispravni, korisni i jednom za svagda utemeljeni na opštu korist (koliko sve to izgledalo besmisleno) treba da javno pokaže to što misli i zna, pa da drugi onda o njegovom radu sude isto kao što o radu ostalih javnih delatnika sudimo mi na portalu.
Preporuke:
5
0
50 četvrtak, 16 mart 2017 14:21
@@ svi mogu sve
Nije nigde u zakonu zabranjeno biti zagovornik liberalizma, pa i vatreni, a niko liberale još zvanično nije proglasio za fašiste ili nemoralne ljude, osim možda vas? Zato možda i oni vas smatraju fašistima ili divljacima u najboljem smislu. Isti otkolon koji sada neki imaju prema liberalizmu, ranije je bio prema nacionalizmu i tradicionalnom vaspitanju, komunizmu. Sve je to bolesno.
Preporuke:
2
2
51 četvrtak, 16 mart 2017 15:53
@ svi mogu sve
Ala lupetaš!
Nisam rekao da je to nezakonito. Ali znamo koliko je miliona ljudi ostalo gladno zbog liberalstičkih haosa.

Ali je vrlo nemoralno,
licemerno
i čak ljigaovo
kada najveći zagovornik liberalizma sada prodaje maglu i piše upravo protiv liberalizma.
Preporuke:
5
2
52 četvrtak, 16 mart 2017 15:57
Neša (Glodur)
Nešto nije u redu sa narodom kome je jedan je*ivetar Beli Preletačević uzdanica u budućnost.
Preporuke:
10
6
53 petak, 17 mart 2017 09:42
@ Neša (Glodur)
Ništa ti nisi razumeo kako treba.
Preporuke:
5
9
54 subota, 18 mart 2017 09:10
Apsurd doveden do kraja
Citat iz novina:
Proroci iz Kremne zapisali su pre sto godina da će se pojaviti čovek na Belom konju sa plavim očima koji će vladati Srbijom.
Saznajte sve proročanstvu koje je pre više od jednog veka najavilo dolazak Ljubiše Preletačevića Belog. Ekskluzivno za Kurir on priča o tom zapisu i najavljuje: Ja sam mesija koji je potreban ovom narodu! ČITAJTE U KURIRU


Tako je 2000 godine akademik DK falsifikovao to isto proročanstvo i "predvideo" Koštunicu.

I onda nam ovde autor ovog teksta priča o "magiji". Zbilja treba da se zatremo kao narod.
Preporuke:
2
0
55 subota, 18 mart 2017 21:27
Mladen Obradović Bajgut
Svako ko glasa na izborima obezbediće demokratski legitimitet onome ko pobjedi. Zbog toga su angažovani svi kandidati. A pravi vladari(ne iz senke, već iz Bele Kuće) će vladati bez obzira koju priču (udicu) glasač proguta. Ili kako bi rekao Morrissey
Work hard and sweetly pay your taxes
Never asking what for
Oh, you poor little fool- oh, you fool
The rich must profit and get richer
And the poor must stay poor
Oh, you poor little fool- oh, you fool

Each time you vote you support the process
Preporuke:
1
1
56 nedelja, 19 mart 2017 14:41
Poštovalac NSPM
Istine radi ovaj zelembać od Beloga nema pojma šta je to politika još manje šta je to država, između ostalog kao i sam nam vođa AV oveći. Beli zasmejačević je u stvari samo nova generacija kompradorskog podmlatka koja kao što vidimo već je i stasala da preuzme tu vodeću štafetu kopradorstva koja nas sve skupa vodi u nestajanje. Vidi se sada kakvi su plodovi tih nevladinih satanskih institucija, politikantskih škola i kurseva sa sladunjavim i obećavajućim nazivima a u suštini satanskih namera o promeni svesti zarad samouništenja naroda Srpskog. Teorija zavere prerasla je otvorenu zločinačku nameru pa pogledajte samo onog Čankoliza iz LSV koji se deklariše kao antifašista a u stvari je global-nacista, šta izjavljuje o Kosovu. Nema se šta čekati ili sloboda ili odumiranje. Živela Srbija.
Preporuke:
4
1
57 ponedeljak, 20 mart 2017 03:13
jbgbgd
Beli i njegova grupa su prošle godine glasali za izbor predsednika opštine Mladenovac iz redova SNS. To se može proveriti.
Preporuke:
5
0
58 ponedeljak, 20 mart 2017 08:19
Kome sada nije jasna uloga Belog
TOme nema spasa, nije dorastao umnoj patnji, kako je rekao Brana Petrović. Vidite naslov:

SENZACIJA! BELI NEZAUSTAVLJIV: Prešišao Vuka i Jankovića!
Preporuke:
4
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner