Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Kandidatura, medijska tortura, diktatura

Komentari (73) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 subota, 25 februar 2017 00:12
Boban Jovičić
Vivisekcija naprednjačkog režima, bravo Đorđe!


Dole diktator Vučić!
Preporuke:
242
4
2 subota, 25 februar 2017 00:27
zatvoren krug
... i još više o političko-psihološkom profilu Aleksandra Vučića.


I, isto toliko, o političko-psihološkom profilu građana koji glasaju za njega.
Preporuke:
255
6
3 subota, 25 februar 2017 00:50
to je to
U svakom slučaju, i ovaj poslednji događaj više nego jasno pokazuje kako se u ovoj zemlji ne samo nastavlja, nego još i intenzivira brutalno ponižavanje medija, institucija i zdravog razuma. A pri tome je na prste jedne ili najviše dve ruke moguće prebrojati one koji to vide i hoće, odnosno smeju javno da kažu. Ne radi se, dakle, ovde tek o nekoj maloj svađi u radikalskoj familiji (koja, je li, ne treba da nas zanima) već o zlokobnoj demonstraciji moći organizovanog kriminalnog mehanizma koji upravlja Srbijom. I zato ono što se tih nekoliko dana događalo Nikoliću (a pre toga Jeremiću, Jankoviću, Pajtiću, Đilasu...) nije nikakav „incident“ već sistem i simptom koji strašno mnogo govori o prirodi vlasti u ovoj zemlji – i još više o političko-psihološkom profilu Aleksandra Vučića.
Preporuke:
139
1
4 subota, 25 februar 2017 01:02
Knežević Milan
U ovakvoj demokratiji, čije smo blagodeti osetili posle 2000-te, Vučić je logičan ishod.
Autokrata, fiktator koji uklanja svakog, ko je ma i najmanja pretnja njegovoj apsolutnoj vlasti.
Sve što Vukadinović kaže -stoji.
I sve to će prekriti "snjegovi, ruzmarin i šaš", kad se mediji i posle ovih "izbora" razgalame o najnovijim uspesima "vođe" i njegove čete odabranih.
Srpski glasači su razočarani, dezorijentisani i očajnički se prepuštaju nadi, da je Vučić ono što nam je potrebno- apsolutista sa dobrim namerama.
Problem opozicije je u tome što ne uspeva da dokaže da on to nije, a "opozicije" (žutih) što su toliko kompromitovani da je vrlo moguće da su ovi izbori početak njihovog nestajanja sa političke scene, na kojoj su i sada samo margina.
Ne žele Srbi demokratiju.
Nije im se dopala, i nemaju volje da proučavaju- da li je to zaista- demokratija.
Žele red, da neko drugi preuzme odgovornost i da im priča "lepe stvari".
Vučić to radi bolje od drugih.
Preporuke:
107
15
5 subota, 25 februar 2017 01:12
Todor
Ovo je, dakle, bila autonomna Vučićeva volja i odluka. Eventualno, malo pogurana i ohrabrena nakon njegovog susreta sa direktorom kancelarije za jugoistočnu Evropu u stejt departmentu Metju Palmerom.


U tom grmu leži zec. Ameri nastavljaju da podržavaju diktatore (dok im trebaju).
Preporuke:
179
1
6 subota, 25 februar 2017 01:13
Biser?
Da, ali...

Biser ne treba međ' svinje bacati.

Đorđe, prijatelju moj, čuvaj se. Zlotvori su to.
Preporuke:
100
3
7 subota, 25 februar 2017 01:22
u žargonu sprema mu se da svira klavir
Zapretio mu Palma , Betovenom i Šopenom.
Preporuke:
68
2
8 subota, 25 februar 2017 01:28
Težak će za njega biti njegov sunovrat
Spot u kome neki čovek sugeriše putnicima da avion može da se sruši ako se prvi i drugi pilot posvađaju i potuku, uz sve one scene i izobličena lica dok avion pada, morbidan je i neljudski i to može da smisli samo njegova bolesna glava. Ono kad on avion vraća na siguran put, to je već poznato baljezganje o sebi kao čudotvorcu, neukusno i infantilno, kao posledica njegovog nesvesnog, jer on nije svestan svojih postupaka, a zašto mu to u narodi prolazi, pa zato što ovde veliki deo ljudi pripada kolektivno nesvesnom, o tome je Jung pisao. Mi bitišemo kao bedne nesvesne kukavice u mengelama kolektivno nesvesnog, nas je za gušu stegao "srpski amok", mi smo u kandžama masovnog ludila. Šta da se radi? Ne znam. I da znam, ne bih nikome dao savet, ne bih zaustavljao oluju rešetom, valjda će protok vremena učiniti svoje i oduvati ovog idiota sa vlasti.
Preporuke:
112
2
9 subota, 25 februar 2017 01:36
Ne klepeći nanulama
Milošević, Koštunica , Đinđić,Milutinović i svi ti ljudi iz politike tog vremena, su posedovali elementarnu komunikacijsku kulturu, da ne raspravljamo o politici tih ljudi. " Veliki vođa" ima komunikacijski žargon uličara, odnos prema medijima ako nije podanički ,primitivno vređanje novinara, opozicije , svakoga ko iznosi argumenovane stavove protiv " vođinih uspeha" , njegovih laži , budalaštinja, izložen je medijskoj harangi.Ja se uvek pitam, gde je to čudovište odraslo , sa kim se družio,da li je išao doktoru...
Preporuke:
157
0
10 subota, 25 februar 2017 01:48
Jos jedan "Tribalac"
Licno se nisam uzbudjivao oko gorenavedenog, iz prostog razloga sto je sam Nikolic bezbroj puta potvrdio da se upravo tako i treba ophoditi prema njemu.

Ranije sam ovde pisao o stvari koja nam cesto izmice. Naime svakog izbora mi se fokusiramo na to da promenimo njusku koja nas je iziritirala do te mere da vise ne mozemo da je gledamo. Pri tome ko je njuska koja ce zameniti omrazenu njusku za nas nema nikakve veze. Upravo su na ovaj nacin na vlast dosli prvo Nikolic pa Vucic.

Ovakvo razmisljanje je pogresno.

Mi treba da tezimo rusenju NATO poretka u Srbiji. NATO poredak pruza resurse Vucicu za medijski linc. Isto tako NATO poredak dozira medijsko pustanje naprdnjackih afera u javnost da podseti Vucica da sutradan i on moze biti medijski trolovan ukoliko se za tim ukaze potreba. Isti princip je vazio i ranije. DS je preko medija proglasavala Kostunicu za Djindjicevog ubicu a Kostunica je disciplinovano formirao koalicije sa DS. Svaka slicnost da Nikolicem je namerna.
Preporuke:
77
1
11 subota, 25 februar 2017 02:31
Boba
Stvarno što reče g. Vukadinović nije nikakva uteha znati da se ne radi ni o kakvoj 'autonomnoj odluci' Vučića, jer lutke udbaša i stranaca na vlasti nemaju moć da donose samostalne odluke.
Dobro je da je g. Vukadinović rekao otvoreno da se radi o kriminalnom sistemu - u suštini interesnoj mafiji koja vlada sa raznim licima i raznim metodama još od 1944 - ali sa uvek istim ličnim ciljevima pljačke naroda i uništavanja srpskog državnog i nacionalnog interesa. Malo su se bili primirili pod Miloševićem da bi ga upravo oni na kraju izdali.
2000-e su se prodali strancima i otad posluju kao lokalna filijala belosvetske globalističke mafije - Sroševaca, Blerovaca, Merkelovaca i Klintonijanaca koji se ovih dana upinju da sruše Trampa.
Upravo pojava Trampa je dokaz da nisu svemoćni i da ne mogu sve da kontrolišu i to treba da bude putokaz da se sa ovim ZLOM može i mora izboriti. Izbori neće biti dovoljni ali mogu biti dobar povod da ovom zlu konačno dođe crni petak.
Preporuke:
63
3
12 subota, 25 februar 2017 03:35
Forever Jang
Da li iko zaista veruje kako su Ivica Dačić, Palma i Karić „ucenili“ Vučića, ....? Da li iko od čitalaca ovog teksta zaista može da poveruje ....? Ili da bi Vučićevi ministri i potpredsednici poput Stefanovića, Zorane, Vučevića ili Vulina ...“? Ne, ne, i naravno – ne.

Eto greške. Svakako da je odgovor - DA!!! Takvih ima barem 25%, što kod izlaznosti od 50% daje odgovor otkud diktatura u Srbiji.
Uđite u bus iz Resnika, sa Avale, Borče, Ovče... pa da vidite koliko njih čita Informer. A kad je neko dao pare za to đubre, spreman je i da poveruje.
Preporuke:
98
1
13 subota, 25 februar 2017 04:58
Causa Spectandum
Ako celu Srbiju zamislimo kao brod, ja licno ne bih osecao nikakvu nelagodu pa da ispalim torpedo.

Dzaba Gospodine Djordje,

obracate se statistickoj gresci koja posecuje ovaj uvazeni sajt, a na gomilu ne mozete uticati.
Preporuke:
60
4
14 subota, 25 februar 2017 06:40
Neša (Glodur)
G. Vukadinović, kao i svi u Srbiji, iz neobjašnjivog(?) razloga za sve krivi premijera, a ne one koji njime upravljaju. Da im nije po volji, davno bi ga pokrila zelena trava zaborava. Dakle, glavni krivac je neko drugi, koga niko ne sme javno da prozove. Tako dolazimo do ogoljene istine da vladaju licemerje i kritika bez ikakvih konkretnih dela.
Preporuke:
25
46
15 subota, 25 februar 2017 07:27
Milozacija Srbije
Ovo je otisak Milovog sistema vladavine posle izdaje Slobodana,odlaska u Vašington i čerupanja Momira Bulatovića. Možda ovaj sukob liči na taj sukob, samo što se ovde multiplicira protiv svakoga zbog nesigurnosti vlasti. Sledeći korak jeste afera "državni udar" i trpanje časnih ljudi poput Mandića u Crnoj Gori u zatvor. To je veoma opasan sistem. Slučaj Mali i njegova žena pokazuju koliko je lako nekoga oblatiti preko porodice,dece ljubavnice...jer niko nije savršen. Ne možete spasiti ni ako Moniki Levinski platiš 95000 evra, i onda ona nije kriva za felacio,iako. znala da je novac nelegalan???! Srbija je potpuno klintonizovana zemlja i raspada se. A Putin i Medvedev? Na Putina da liči uvlakač Angeli Merkel???
Preporuke:
47
1
16 subota, 25 februar 2017 07:54
prevarantima i lažovima toliko!
Vučić je, povodom saopštenja Pokreta Dosta je bilo da je današnjom izjavom najavio svoju kandidaturu na izborima za predsednika Srbije, rekao da "prevarantima i lažovima nema običaj da odgovara".

"Ipak, zarad građana Srbije, ponoviću po hiljaditi put: ne pada mi na pamet da se kandidujem na predsedničkim izborima i svakako neću biti predsednik Srbije", rekao je Vučić za Tanjug.
http://www.rts.rs/page/stories/ci/story/1/politika/2395938/vucic-ne-pada-mi-na-pamet-da-se-kandidujem-za-predsednika.html

Lajt motiv predsedničkih izbora u Srbiji 2017.
hejter
Preporuke:
63
0
17 subota, 25 februar 2017 08:00
SV
Pričom i Nikolićevoj ,,kandidaturi" je svesno ili nesvesno medijski oprana priča o aferi ,,Mali" koja se pojavila dan do tri pre toga.

Da nesreća živi u političkom ( a možda i kriminalnom životu) u Srbiji dokazuje i činjenica da pamatni novinari tu aferu ne bi ispustili.U većini ovde ili nisu pametni ili se,kako često navode opisujući sebe ,,bave novinarstvom," ( čitati da ih to donekle ili u manjoj meri interesuje,prim. S.V.)

Pri tome u toj aferi nisu najbitniji navodi o Savamali ( medijski najviše eksponirani od većine novinara) već navodi o prikrivanju imovine,koje je istakla gospođa Mali za svog bivšeg supruga, i kako je to Agencija za,,borbu protiv korupcije" ( nemoguće je nestaviti pod znake navoda),,progutala."

Tako su u suštini svi mediji manje-više pomogli Vučićevom početku izborne kampanje.

Prethodni opis stanja nije samo silovanje medijskog prostora već je tzv.redaljku,jer se nastavlja na politički sistem, na redu je priča i o ovogodišnjim parlamentarnim izborima.
Preporuke:
39
0
18 subota, 25 februar 2017 08:16
Slavka Moravka
"Ameri" podržavaju "diktatora" zato što ima veliku podršku i neograničenu vlast koja iz nje proističe, jer im je tako lakšte da sprovode svoje planove (nego da se petljaju s gomilom institucija i instanci vlasti). Kad ne budemo glasali za Vučića, on neće biti važan nikome i niko ga više neće potapšati po ramenu dok je živ! Dakle, ipak MI BIRAMO!
Preporuke:
53
3
19 subota, 25 februar 2017 08:35
boki nemacka
ok sve sto je napisano ali vucic dobija izbore u to dileme nema .
Pogledajte porodicno stablo srba u vukovaru.
Poz iz nemacke
Preporuke:
18
25
20 subota, 25 februar 2017 08:39
Naravno
Sve je tačno rečeno! Imamo posla sa autističnim vladarom, kojim vlada strast da diktatorsko-apsolutistički vlada nad narodom. "Vladar" ne oseća muke naroda, veruje u svoje lažovštine i lažovštine uhranjenih kerova koji lažu za njega, pa su sve laži praktično njegove, Vučićeve.
Preporuke:
47
2
21 subota, 25 februar 2017 08:46
"Demokratskom" Zapadu ne smeta
"Demokratskom" Zapadu, mafijaškim bandama što vladaju EU i USA, NE SMETA što Srbija suštinski postaje "Goli otok", a da se to teže vidi zbog MASOVNIH LAŽI I STRAHOVA KOJIMA JE SRBIJA PREKRIVENA, KOJIMA JE SRBIJA ZAMRAČENA.
Preporuke:
43
0
22 subota, 25 februar 2017 09:01
Raša
Svaka čast Đorđe!
Preporuke:
47
1
23 subota, 25 februar 2017 09:13
Uzurpatore ne treba tretirati nezno i u rukavicama, nego krajnje otvoreno, u svakoj prilici se takvima mora reci da su lazovi, kriminalci i izdajnici!
Vucic je diktator, zato sto je Zapadu potrebno da u Srbiji neko na diktatorski nacin, bez pogovora, izvrsava antisrpske naloge! Pre je to radio Boris Francetic, sad to radi Alek Musliju! Perfidnost se ogleda vec u samom izboru kandidata za diktatora Srbije, mora to biti neko ko je po prirodi antisrpski nastrojen, s tim sto su obojica tek tokom mandata pokazali pravo lice. Nema sumnje da bi Vucic i kao predsednik Srbije zadrzao partijsku vlast, sto je pre njega radio i Tadic - a to je siguran nacin da Srbija jos dublje utone u septicku jamu. Ne znam da li ce ovaj komentar biti objavljen - sa zaljenjem sam uocio, jos dok je Tadic ucvrscivao diktatorsku vlast, da i patriotski mediji vrlo dozirano i neefikasno razgolicuju uzurpatore! Nastoje da budu korektni - sa tipovima ogrezlim u lazi i zlocinima protiv naroda i drzave! Takvima uvek treba otvoreno reci da su izdajnici, kriminalci, ucenjene gnjide! Samo to razumeju, ogoljenu i surovu istinu, samo takav glas moze da razdrma glasace!
Preporuke:
48
3
24 subota, 25 februar 2017 09:21
Spiridon
@ Knežević Milan

Gosn Milane pa nemamo svi mi ovde kolektivnu amneziju pa da možete da nam pričate da je Vučić logična posledica post-petooktobarske "demokratije". Stanite kako se beše zvao onaj fini gospodin koji je vladao pre tog nesretnog petog oktobra, koji je bukvalno istim ovim prostačkim rečnikom nazivao svakoga ko mu se usprotivi, kako ono beše snage haosa i bezumlja, je l' tako bilo ili sam ja to sve sanjao. Da ne pričamo o identičnoj svemoćnoj partiji, "slobodi" medija, mafiji kojoj je sve dozvoljeno da bi zauzvrat izigravala pretorijansku gardu režima, čuvenoj ružičastoj televiziji, šundu, kiču i propagiranju najgoreg kriminalnog šljama, kvaziopoziciji u obliku crvenog Vojvode i njegovih vadikala, članovima Vođine porodice koji su umešeni u mutne poslove i svega ostalog što je tada bilo. Fini gospodin čovek koji je ostavio uništenu ekonomiju, razorenu i ozračenu zemlju.
E vidite gosn Milane, Vučić je samo isti sistem i iste glasače iskombinovao sa srljanjem u EU po svaku cenu...
Preporuke:
37
27
25 subota, 25 februar 2017 09:33
Srpski narod je dezorijentisan
Nema ko vise da se buni. Posle Titove smrti, zaboravljene 80-te, kada nije bilo ni toaletpapira u Srbiji, kafe. secera, praska za pranje, restrikcija struje, je brzo zaboravljeno. Onda je dosla 90-ta, sa sankcijama, a posle bombardovanjem i ratom.(mi koji smo ziveli na Zapadu, znamo, savete: ponesite toalat i druge higijenske artikle, jer u Srbiji NEMA). Mi se secamo, no Srbi u Srbiji su zaboravili, i sve krive Milosevica i 90-te.
2000-te su dosle "demokrate", korumpirani, placenici, posle njih UCENJENI, i iz straha prodaju i unistavaju Srbiju. Mediji su najveci krivci za unistavanje Srba i Srbije, jer podrzavaju i rade za ucenjene i lazove.
Preporuke:
40
4
26 subota, 25 februar 2017 09:48
negi
@Knežević Milan......"U ovakvoj demokratiji,čije smo blagodeti osetili posle 2000 g. Vučić je logičan ishod." Srbi Žive u virtuelnoj stvarnosti a vi ste živi dokaz.Pre 2000 g.u Srbiji je cvetalo cveće na sve strane,ptice pevale na sav glas,trava svuda podšišana,Jezda i Dafina su bili kondukteri u busu, zemunski klan je bio crkveni hor, moglo se obogatiti nošenjem gajbica,Srbi su živeli normalno u Hrvatskoj,Sarajevu,Na KiM,inflacija od šesnaest nula je bila pod kontrolom itd.itd. Onda je došao oktobar 2000 g. i tu idilu poništio.Da li se ikad pitate(uz sve zamerke DOS-u) da li Srbski narod zaista zaslužuje ovo što mu se događa?! Vi ste upravo primer da zaslužuje jer nije uzrok 2000 g. Vučić nego je "Vučić logičan ishod" vašeg razmišljanja i stava.Vi i vama slični koji mislite i tvrdite da je uzrok svega 2000 g.( po vama i za poraz na Kosovu 1389 g.kriva je 2000 g.) su doveli Vučića i ovo zlo na vlast.Vi i vama slični održavate ovo zlo na vlasti. Vi i vama slični branite ovo zlo.
Preporuke:
25
21
27 subota, 25 februar 2017 10:21
Nista ne razumem
Nazalost, Srbiju unistava 600.000 pilicara i sitnih sicardzija. Oni se okupljaju oko kazana svake vlasti. To su snage "unutrasnje okupacije" zemlje. Prvo su bili u SKJ, pa SPS-u, pa DS-u, G-17 i sada su u SNS-u. Sve dok je vlast kooperativna prema njenim stranim mentorima, dozvoljeno joj je da bude koruptivna iznutra i da pljacka preostalih 5.4 miliona stanovnika Srbije tako sto preraspodeljuje oskudne zivotne resurse na njenih 600.000 partijskih vojnika koji su tu uz njen kazan. Takvu vlast je nemoguce promeniti, jer se uvek regenerise kao hidra sa novom glavom. Promene su kozmeticke. Doci ce novi Djindjic, Tadic, Vucic i tako iz pocetka. Sve glave iste hidre. Sve do propasti. Resenje nije u biranju novog upravnika konc logora svaki put ili cekanju da izraste nova glava istoj azdaji. Onih 600.000 pilicara je obezbedilo bolje uslove smestaja u konc logoru Srbija i po komad mesa u tanjiru supe. Ali sve stanovnike u demokratskom lonc logoru Srbija ceka ista sudbina. Arhipelag Srbija.
Preporuke:
52
2
28 subota, 25 februar 2017 10:23
Brane
Predsednik Nikolić je A.Vučiću postavio uslov javno.Mislim da je Nikolić znao da diktator neće prihvatiti zahtevano i bilo je zaočekivati da Nikolić ima petlju da održi stav i kandiduje se. Bilo je normalno jer zašto bi inače preduzimao bilo šta ... Nastupom SNS predizeća jasno se pokazalo da AV ima tim koji je u stvari ''Organizovani kriminalni mehanizam koji upravlja Srbijom'', tim koji je pripremljen za SATANIZACIJU.Bilo koga. To je, sasvim pouzdano,BLEROVA škola!Nema humanog kapitalizma. Zlikovačka škola i nije bliska zdravoj logici i merilima morala kakva srpski narod poznaje.
Definitivno, SNS preduzeće je tvorevina imperije.Pustili pipke,zajašili,zaposeli važne položaje,poklopili medije i ... ''upravljaju''. Narodu ostalo da tumači, jadikuje, utvrđuje bez da deluje.
Da li iko veruje da SNS preduzeće neće da pokrade i ove izbore?Kako dalje:prvi korak proterati klintoniste na izborima!
Preporuke:
44
0
29 subota, 25 februar 2017 10:42
LEDY GAGA SRBKINJA
A SADALO GRADJANSKOG BUNTA:


https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=385332351831083&id=100010629638470
Preporuke:
14
5
30 subota, 25 februar 2017 10:54
Leka
Kažete čim počne da pada da ali do tada ko živ ko mrtav ranija izjava da se nece kandidovati za predsednika tada je LAGAO kao premijr i sada nominuje sebe da će nastaviti i dalje da LAŽE za dobrobit Srbije koju najviše samo on voli.
Preporuke:
24
0
31 subota, 25 februar 2017 11:42
s.p.Lajković
Vučić je svojim samokandidovanjem ako je to u opšte slučaj pokazao da je loš čovek. verovazno najgora osoba u Srbiji, bez karaktera, pokvaren a pritom glup. Da sad ne pominjem i njegov fizički izgled kao neuspešnu mešavinu starlete i transrodne osobe.
Ali kako uspeva da kao takav ubedi sve ostale da je normalan? Loši ljudi koji samostalno delaju se često stide jer znaju kakvi su pa ponekad pokažu i humanost i inteligenciju ili bar neko vreme ne lažu. Ovome se to NIKAD NIJE DESILO.
Moglo bi se reći da je takav kakav je u stvrati lutka na koncu nekog skrivenog centra moći čiji je ON projekat baš kao i Doktor Smrt.
Za nepoverovati da normalan političar radi ono što on radi bez griže savesti ili da se bar malo ne zacrveni. To što radi Vučić je ono što radi poslušan vojnik nikako osoba od integriteta. U tom svetlu mogu da se tumače i njegove prve izjave kao premijera Srbije: "da zna kako će završiti..." Naravno da zna kako završavaju svi oni koji rade po naredbi.

UHAPSITE VUČIĆA!
Preporuke:
43
0
32 subota, 25 februar 2017 12:03
penzioner Cviko
Šta je rešenje? Pohvale Đorđu mu dođe nešto kao melem na ranu ali bez željenog efekta. Zar se sve svodi na "bravo Đorđe"? Koliko u toj pohvali Đorđu, ima kukavičluka među "pohvaljivačima"? Ne volim pohvale, jer kad stignu teška vremena "pohvaljivači" se sklone u stranu a pohvaljeni ostane sam na vetrometini. Ili, šta vredi pohvala Đorđu ako nema akcije? Šta da se radi? Izaći na izbore, ne izaći na izbore? Glasati za bilo koga samo ne za njega? Našu sudbinu određuje onih oko 1,7 miliona glasača koji su svega oko 25% glasačke mase. Njima pomažu nekih 30% glasača koji misle da mogu da se bore protiv rogatih? Da li nas ima oko 6,7 mil. glasača? Dositej je rekao "knjige, knjige a ne zvona i praporci". Da ga malo parafraziram: akcija, akcija a ne prazne priče, kad bi neko mesto nas...
Preporuke:
34
4
33 subota, 25 februar 2017 12:20
DeGol
Đorđe, gospodine, učimo i od Vas. Moj utisak da je misleći narod razočaran u "rasplet" sada se čini još ispravnijim. A ne treba da bude. I, možete mi ovo neobjaviti ali ću ja napisati - udružila se dva Bosanca protiv Šumadinca (nije ni on bolji). A evo, samo pitam da li Vam možda ovo radikalsko izlivanje fekalija na ulicu podseća da su poslednji parlamentarni izbori bili raspisani po dogovoru vučića i šašalja (da bi se srs "vratila" u skupštinu) da imaju "legalna sredstva za izdržavanje".
Preporuke:
19
3
34 subota, 25 februar 2017 12:26
Aleksandar
Uopste mi nije jasno koja budala moze da glasa za vucica?!
Preporuke:
34
2
35 subota, 25 februar 2017 12:32
Slavka Moravka
@negi, Spiridon

I ja dobijam pritisak 200 kad pročitam ili čujem "Sve je počelo 2000." ili "Poslednjih 16 godina tonemo".
Da li je moguće da toliko ne pamtimo? Pa zar je Đinđić izmislio partijsko zapošljavanje, zar je Vučić izmislio ulizice koje dobijaju ministarska mesta, a nekompetenti su?! Zar su se Karić, Mišković i Mitrović obogatili posle 5. oktobra? Zar je industrija propala u poslednjih 15 godina? Ko je pojeo zajam "za privredni preporod", ko je ovejao ušteđevenu narodu pomoću "banaka" koje to nisu bile?
Itd., itd.
Preporuke:
34
13
36 subota, 25 februar 2017 12:35
LADU GAGA, UŠĆE 3........
Ispravka:

subota, 25 februar 2017 09:42 LEDY GAGA SRBKINJA


A SADA MALO GRADJANSKOG BUNTA:


https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=385332351831083&id=100010629638470

Preporuči komentar: 6 1
Preporuke:
8
4
37 subota, 25 februar 2017 12:36
DeGol_još
Poštovanom Đorđu jedna molba da protumači ovu radikalsku svinjariju kroz sledeću prizmu. Podsećam: vučić nije odmah pristao da sa tomislavom pravi stranku. Izgleda da je sa šešeljem napravio dil. Kad dođu na vlast raspisaće izbore da se srs "ubaci" u skupštinu radi opstanka. Sada kod predsedničkih sledi - šta !?
Preporuke:
18
5
38 subota, 25 februar 2017 12:48
DeGol_još
Molim Đorđa za tumačenje neprincipijelne koalicije: vučuć je odugovlačio da sa tomom formira stranku (izgleda da je tada u međuvremenu sklopio dil sa šašaljem)- kad sns dođe na vlast da što pre raspiše parlamentarne izbore (a to se upravo dogodilo) da bi srs ušla u skupštinu i dobije sredstva radi opstanka. Ne mogu da se otmem utisku da sadašnji smrad iz srs-sns septičke jame podseća na prevaru šešelj-milošević kad je šešelj prodao (dobijeno) predsedničko mesto za ondašnjih 3 miliona maraka!! Sada će biti verovatno isto 3 miliona ali evra i umesto miloševića biće vučić.
Preporuke:
11
4
39 subota, 25 februar 2017 12:58
petar
za Težak će za njega biti njegov sunovrat

To sam i ja u početku mislio, ali izgleda da smo u krivu. Lukav je Vučić, to mu se mora priznati. Ako postane predsednik, bice veoma opasan, moći će da menja premijere ko čarape jer mu je uticaj veliki u vladajućoj partiji (čovek vlada strahom, niko iz SNSa mu se nece suprotstaviti, ako budu ili će rasturiti partiju ili proterati neposlušne). Ako opozicija dodje na vlast (što je malo verovatno iz više razloga), ima oči da vade jedni drugima.

Ako podnese ostavku na mesto predsednika SNSa pošto postane predsednik RS, može lepo da u narednih 5 godina sebi izdejstvuje tu željenu poziciju Miloša Obrenovića 21. veka! To je idealna funkcija za njega, može svima da mrsi račune, a ni za šta ne odgovara, ima medijski prostor, može da kreira afere, stekao je dovoljno uticaja do sada...može lepo da ispegla sve što je do sada uradio. Šta god neko drugi uradi, on će reći "To su moje reforme, posledica moje vlasti".
Preporuke:
10
4
40 subota, 25 februar 2017 13:20
Srki
pre su politicari i mediji pokusavali da zataskaju nesto sto izlazi iz sfere zdravog razuma prosecnog coveka.Danas u Srbiji,a i sire,mediji i politicari ne zataskavaju,nego forsiraju potpuno nakaradne stvari za poimanje jednog prosecnog gradjanina i klasicnih vrednosti drustva.Dakle,napad medija na kandidaturu za drugi mandat aktuelnog predsednika bez nekog razumnog objasnjenja i razloga je nesto potpuno sizofreno i mafijasko,ulicarsko,u stilu - Tomo,ako se budes kandidovao,prebit cemo te ko zaeca.Dakle,gotovo svi mediji u Srbiji salju jasnu poruku gradjanima-mi radimo po sistemu ko nas plati i od koga se bojimo,a ne po sistemu razuma,napretka Srbije ili rodoljublja.Poruke bez srama,od kojih se prosecan gradjanin nakostresi u svojoj nemoci prema njima.Dakle,gradjani nekako moraju pokusati promeniti sistem vrednosti inace ce Srbija i drustvo i dalje da tonu.Nacin finansiranja medija mora da se promeni.Npr. citaoci bi morali da placaju pretplatu za citanje sa net siteova
Preporuke:
12
2
41 subota, 25 februar 2017 13:28
Rale
opozicija u Srbiji je jako losa.Recimo,da sam ja predsednik neke opozicione partije,tuzio bi RTS i i drzavnu ustanovu za kontrolu medija pri ministarstvu kulture sudu,da preferiraju u svojim tv programima vlast i to bi dokazao satnicom koju joj daju.Pink je privatna tv,ali zakonski je u obavezi postovati jednakost politickih subjekata ako zele da se bave politikom, posebno u izborno vreme.U protivnom,nadlezni organ je duzan oduzeti im licencu za emitovanje.
Preporuke:
17
1
42 subota, 25 februar 2017 13:31
još dugo...
Veoma je pogrešno misliti da je (kako g-din Vukadinocić dobro sažima): “ zlokobna demonstracija moći organizovanog kriminalnog mehanizma koji upravlja Srbijom“ od juče, prekjuče, od “5-og oktobra“, ili Miloševićevog vremena – sve su to površne etikete one nepromenljive zlokobne suštine koja traje u najmanju ruku od 1944/45 godine. Taj neprekidni tok u raznim “ambalažama“ je uzrokovao i promenu svesti stanovništva (srpskih birača) koja je i onako jedva nešto uznapredovala od rajinske (od pre 1804 g.). Kada npr. jedan AVAV mrtav `ladan pošto je nebrojano puta jasno i glasno tvrdio da mu ne pada na pamet da se kandiduje za predsednika republike to naprasno promeni, siguran da mu srpski birač to ne uzima za zlo i da mu je pobeda obezbeđena – šta hoćete više? Tu se uopšte ne radi ni o kakvoj stranoj “okupaciji“ – ona dolazi iznutra, iz maloumnog duha većine stanovništva, i tu leka nema! Ako je 10% birača svesno o čemu se radi, to je mnogo! Trajaće to još dugo...
Preporuke:
21
1
43 subota, 25 februar 2017 13:44
Spiridon
@ Slavka Moravka

Šta da vam kažem takvi selektivna amnezija komentari samo pokazuju zašto imamo baš ovakvu vlast u kojoj države nema a jedan čovek je sve. Isto kao i tada pre petog oktobra je dovoljno samo prodati viši cilj da bi onda sve bilo dozvoljeno. Njihova selektivna amnezija govori jedino o tome da je ono zlo devedesetih takvim ljudima potpuno u redu zato što su verovali ondašnjem Vođi i što je još bitnije verovali u taj srBsko patriJotski viši cilj koji je Vođa svojom propagandom tada prodavao. Vučić je samo izmenio viši cilj a iskopirao kompletan sistem autoritativno totalitarnog vladanja u kome se jedan čovek za sve pita i samo jedan čovek o svemu odlučuje. U prevodu da Vučić sve ovo isto radi, da ruši po Savamali, da guši medije, da drži histerične nazovi konferencije za štampu svaka dva dana gde on i postavlja pitanja i odgovara i svađa se sa samim sobom a da sve to radi kao onaj stari vadikalni srBski patriJota, sve bi bilo u redu takvima što su im devedesete bile divne...
Preporuke:
15
18
44 subota, 25 februar 2017 14:06
Zakon ili ne?
Tacno je da Nikolic ima pravo da se kandiduje,cak je to i normalnije nego to sto Vucic sa mesta premijera hoce da se kandiduje za predsednika. Cinjenica je i da nije bilo pobede Nikolica,na predsednickim izborima, ne bi bilo ni mesto premijera za AV.Ali...Nikolic pravi gresku(ili se drzi zakona) onog momenta kada se odrice vodjstva u stranci i prepusta je AV!I sad ako je po zakonu da predsednik drzave mora da napusti politicku stranku zasto to nije uradio prethodno Tadic i da li ce to uraditi buduci predsednik?Ako je zakon onda ga prvo mora sprovoditi covek na celu drzave!Dali u Srbiji postoji institucija koja kontrolise primenu zakona,bez obzira na funkcije? "Nesporazum" Nikolica i Vucica je i nastao zbog postovanja zakona koji je iskoriscen(zloupotrebljen) da se Nikolic odstrani iz politike.Ko je to uradio,moze se samo predpostaviti.Namera kadidovanja sadasnjeg premijera na mesto predsednika "mirise" na kopiju Tadicevog mandata sa Cvetkovicem sto bi dovelo do apsolutne vlasti AV!
Preporuke:
14
1
45 subota, 25 februar 2017 16:00
zavera teorija
Ne moramo ni da se nerviramo, oko nas se ionako drugi više vode računa.
Pogledajte: https://www.youtube.com/watch?v=KU6I75cEfS8
Preporuke:
6
4
46 subota, 25 februar 2017 16:19
Koliko puta je ovaj .... gledala *Kuma".
Sve ih je preko svojih pasa u tuzilastvu, sudstvu, policiji, vojsci i sluzbama stavio na lanac uz ucene fajlama (jos uvek drzi sluzbe) do dodatnih prihoda najvaznijima preko drzavnog, reketaskog "partijskog" (mafijinog) i novca iz tajnih fondova (drzavnog i opljackanog) sakrivenog po svetu.
Ovo sve znaju preko bare i zato je (pored pretnje Hagom) morao deo da deli, zato odlazi stalno u njihovu ambasadu i radi sve naredjeno ukljucujuci i unistavanje Srba i same Srbije.
Njegovi postavljenici, kontrolisani copor u Skupstini ne bi mogao da mu osigura tiraniju da nije sve ostalo pod ucenom i njegovom kriminalnom kontrolom.
Posebno je stravicna (ne)uloga policije, sluzbi, tuzilastva i medija, narocito skandaloznog mafijaskog RTS-a (u manjoj meri Politike). Za private medije nije cudo.
Broz nije vladao sam, ovaj kriminalac, sam samcit (istina uz Nikolicecu pomoc) unisti Srbe i Srbiju.
Preporuke:
24
1
47 subota, 25 februar 2017 16:22
GEDZA
POSTOVANI DJORDJE,ZASTO NE ISTAKNETE SVOJU KANDIDATURU, JER JEREMIC JE SAMO ALTERNATIVA ZA PATRIOTSKOG KADIDATA, ZA KOGA CU GLASATI AKO VI NE BUDETE KANDIDAT.
STO SE TICE VUCICA, * COVEK SNUJE A BOG ODLUCUJE*, DAKLE MOGU DA PRAVE PLANOVE ALI CE SVE DA SE DESI SAMO PO BOZJOJ VOLJI I KO ZNA DA LI TO PLACAMO GREHE ZA ODBACIVANJE HRISTA I TITU SLUGERANJSTVO ! VIDITE DA I MILO U CRNOJ GORI POJEDE DECU KOMUNISTA A STA CE SA NJIM I VUCICEM NA KRAJU BITI, E TO CETE TEK VIDETI KAD DJAVO DODJE PO SVOJE !
Preporuke:
20
2
48 subota, 25 februar 2017 17:28
teletabis
U vreme kada je Toma bio u nedoumici oće - neće napisao sam ovde komentar da je On samo jedan običan šibicar. Ala ste mi tada izlupali minuse, valjda vam je onda Toma svojom najavljenom kandidaturom bio kakvo takvo bolje rešeljnje od Vučića. Na žalost bio sam u pravu.

PS. Koje je boje ova SNS banda otimača od naroda?
Preporuke:
20
1
49 subota, 25 februar 2017 17:41
Banditski brlog
Šibicarev spot sa avionom podseća na čuveni film "Let iznad kukavičjeg gnezda".
Podsećanje: film ispituje da li su pravi ludaci u ludnicama ili van njih, kao i da li je opšteprihvaćena "normalnost" u stvari najopasnija bolest.
Svaka sličnost sa stanjem svesti kod Šibicarevog glasačkog tela - nimalo nije slučajna.
Preporuke:
22
1
50 subota, 25 februar 2017 19:41
@ Banditski brlog
Vidi, uz Vučićevo ime mi nikad ne bi na pamet palo nešto iz umetnosti, nauke, kulture... Samo vicevi ili narodne izreke.
Npr. Vučić kao Mujo:
Vozi Mujo auto i sluša na radiju vijesti.
Na vijestima spiker uzbuđeno javlja da jedan vozač ide suprotnim, krivim smjerom po autocesti!!
Na to će Mujo:
– Kako, bolan, jedan? Vidi koliko ih je!!

Ili npr. izreka:
Pametan govori kad ima šta da kaže, budala laprda non-stop.
Preporuke:
14
0
51 subota, 25 februar 2017 20:10
serpska sarma, a mož i pasulj@ eto šta biva kad se komentariše "pogrešan" tekst
"Elem, većina komentatora popljuva gosn Vlajkija, jedan manji deo se iščuđava "šta mu bi", a samo par BOTova VRLO OPREZNO daju podršku "stavovima" gosn Vlajkija, ali niko, BAŠ NIKO da se ZAPITA ZAŠTO je gosn Vlajki napisao kako je napisao!? Svi ga znamo kad je odlazio na severno Kosovo kao POTPREDSEDNIK Republike Srpske, KAD to NIJE RADIO NIKO DRUGI od ljudi od uticaja među Srbima!? ZAŠTO je ovo gosn Vlajki napisao!? Prvo što mi se javlja jeste da je gosn Vlajki Dodikov GLASNOGOVORNIK i to nije nikakva tajna i nije od juče, samo ZAŠTO se SAM Dodik nije EKSPLICITNO izjasnio, već KORISTI gosn Vlajkija, da da jednu u biti MLAKU PODRŠKU Vučiću i jednu takođe MLAKU kritiku Tome Nikolića!? Stvarno zašto!? Ne bih da pretpostavljam, ali zamislite scenu sa svim tim šakama i grlima koje tapšu i aplaudiraju Vučiću i viču mu "Živeo", da baš nema nijedne ruke koja možda ne krije neki N.. i nijednog grlo koje promuklo međ svom tom kakofonijom ne cedi "cr.. dab...."!? Sećate se: "Eo Brutto mio filli"!?
Preporuke:
5
16
52 subota, 25 februar 2017 20:11
penzioner Cviko
@Aleksandar, teletabis,
Vaši komentari su mi povod da čitaocima skrenem pažnju na priloge o A. Vučiću koji se trenutno mogu videti na "Yu tube". Za neke priloge, spremite maramice...
Preporuke:
15
0
53 subota, 25 februar 2017 20:24
serpska sarma, a mož i pasulj@ U prethodnom postu citirah...
... moj komentar na tekst g-dina Vlajkija (čija je jedina intencija bila da ZAŠTITI SISTEM ODBRANE Republike Srpske, kog trenutno oličava g-din Dodik) i "popih" silne NEGATIVNE komentare, a gosn Đorđe u ZAKLjUČKU njegovog teksta napisa: "... što sam apsolutno siguran da će upravo oni koji mu ovih dana najglasnije pevaju udvoričke ode i motaju mu se oko nogu i telesnih otvora biti prvi koji će mu „junački“ zabiti nož u leđa čim počne da pada i čim im se za to ukaže prilika.", što je ISTOVETNO zaključku mog pomenutog komentara!? Ukratko gosn Đorđe najbolje od svih nas sažima prost zaključak da se ovde radi ne o PROMENI nekog čoveka ili partije na vlasti, već o PROMENI CELOG SISTEMA, koji je, da rekapituliram, PARTOKRATSKI sistem osnovan od Slobodana Miloševića (tek da ne bude zablude!), kao NAČIN PRODUŽENjA PRIVILEGIJA JEDNE POLITIČKE KLASE još iz vremena BROZIZMA& TITOIZMA!? Taj sistem je još imao smisla u vremenu sankcija i napada na našu zemlju, ali SADA, to je ČISTA PROPAST za sve nas!
Preporuke:
12
8
54 subota, 25 februar 2017 22:12
Mali Radojica
@serpska sarma... Pre desetak godina umre mi jedan rođak na selu, postariji čovek koji je u mladosti pedesetih godina ostavio ženu i troje dece - jedno drugom do uveta - i otišao u Australiju da nađe sreću. Posle više godina stiže aber da se tamo ponovo oženio nekom nemicom, da sa njom ima i decu, a da se ovde od svoje rođene žene nije ni razveo. Proživeo je taj rođak ceo svoj vek kod kengura, a onda omatoreo, okljakavio i bolestan vrati se ovde kod svoje prve žene (prva ljubav zaborava nema), da umre na rodnoj grudi. I stavrno - umre posle nekoliko meseci usred zime po snegu i mrazu da su mu jedva raku iskopali u smrzloj zemlji. Kako u selu nemasmo popa dođe pop iz susednog sela da ga po verskim zakonima ispratimo. Mraz stegao, dvorište puno naroda - došli na ispraćaj - i da se zagreju domaćica služi šumadijski čaj. Pop (i on mi rođak, ali "po babine linije") došao peške među prvima, pa ga najiše obrediše "čajem". I konačno kad započe opelo pop očita iz knjige, pa dodade nekoliko...
Preporuke:
26
1
55 subota, 25 februar 2017 22:13
Mali Radojica
@ serpska sarma...2 ...pa po običaju da kaže poneku prigodnu reč o pokojniku koji mu je bio ispisnik po godinama. Mraz stego, a moj rođak pop nakitio priču o pokojniku, pa veze li veze, malo iz glave a malo iz „čaja“. „To – kaže popa – što je naš Pera ostavio mladu ženu i otišao na kraj sveta – nije što je on tako hteo – nego sudbina. To što nije gledao kako mu ovde deca rastu - nije što nije decu voleo – nego sudbina. To što je tamo drugu ženu našao - nije što je on tako hteo – nego sudbina. To što ovamo pare i pomoć nije slao - nije što je on tako hteo – nego sudbina...“ I tako dalje i tome slično. Nesrećna udovica koja je ćutala 40 godina, najzad progovori: „Aman, pope, dosta si ga hvalio no da završavamo dok se narod nije pomrzao“. Tako draga SARMO i gospodin Emil Vlajki toliko nahvali Vučića da mi se smejalo od muke, kaže Vlajki „Možda će ga konačno srediti ili Rusi, ili Amerikanci, ili sam srpski narod”. I ti misliš da je to panegirik ili bar “MLAKA PODRŠKA Vučiću”?
Preporuke:
31
1
56 subota, 25 februar 2017 23:46
Zvonimir Bgd
Ne radi se, dakle, ovde tek o nekoj maloj svađi u radikalskoj familiji (koja, je li, ne treba da nas zanima) već o zlokobnoj demonstraciji moći organizovanog kriminalnog mehanizma koji upravlja Srbijom.

Niti je ta familija samo (bivsa) radikalska, niti je demonstracija moci sprege mafije i vlasti sa njima otpocela. Naprednjaci su konglomerat preletaca sa svih strana, i 'zutih, i bivsih dosovaca, i DSS-a, i SPO-a, Nove Srbije, G17... koga sve ne. To sto su Vucic i Nikolic bivsi radikali gubi znacaj s obzirom da su napravili politicki salto-mortale koji je sada na liniji svih ovih (dosovskih) preletaca.

Nije mi jasno zasto g.Vukadinovic u politicke igre i bescasca naprednjaka, po svaku cenu uvrscuje i radikale tj. Srpsku radikalnu stranku. Ako to cini zbog makijavelistickog Seseljevog koriscenja situacije, trebalo bi imati u vidu da je to njegovo drzanje POSLEDICA necega sto je provalilo iskljucivo u DVOUGLU Vucic-Nikolic. Nema tu nikakvog TROUGLA sa Seseljem.
Preporuke:
4
28
57 nedelja, 26 februar 2017 00:08
Turas
@ subota, 25 februar 2017 08:21 Spiridon
@ Knežević Milan
Kada osuđujete nekoga , navedite njegovo IME zašto se krijete iza ironičnih opaski ? Osvrnite se u današnjem "demokratskom stanju Srbije" To je tema . Za ono od juče - nemate pojma .Ništa nije bolji ni gospon sarma koji je napunjen kao kompjuter podacima koji ničemu ovde ne pomažu .
Preporuke:
10
5
58 nedelja, 26 februar 2017 01:26
serpska sarma, a mož i pasulj@ "Mali Radojica", pa "Turas"
Iskoristio sam tekst gosn Vukadinovića da pokažem da se u ovom POZNOM "trijumfu" Vučićevom krije klica njegove propasti!? Jer, kad celu politički igru svedete na "porodični obračun", ko što to radi Vučić, a pre njega i komunci (pominjem i INDIKATIVNO PRELETAŠTVO Baneta Ivkovića već 5-og oktombra 2000, Legijine pregovori sa Đinđićem ili Pavkovićeve izjave lojalnosti Koštunici ili POTPUNA NAPUŠTENOST Miloševića u trenutku njegovog hapšenja) logično je da će doći i do PONAVLjANjA takve TIPSKE situacije, takoreći DEJA VUE-ja srpskog politikuma!? Prvi je to iskazao Vlajki, ali uvijeno u "kiselo testo" ŠATRO "lojalnosti" (kojeg MNOGI nisu razumeli!), odmah potom gosn Vukadinović!? No, za razliku od Vlajkija, gosn Đorđe ovde pominje glavni UZROK svog tog "večitog ponavljanja", a to je PARTOKRATIJA, kao GMO višepartijski mutant BROZIZMA/TITOIZMA!? Ili mislite da je ovo RITUALNO "POSIPANjE PEPELOM po GLAVI" "srpske" POLITIKANTSKE TREŠ "elite" nešto drugo nego "borba protiv velikosrpskog hegemonizma"!?
Preporuke:
8
3
59 nedelja, 26 februar 2017 01:37
serpska sarma, a mož i pasulj@ "Mali Radojica", pa "Turas", nastavak
Srpsku politikantsku TREŠ "elitu" (manje-više kroz CELU NjENU kukavnu istoriju, tamo od 1888, kada je formalno obrazovan puni parlamentarizam u nas!) karakteriše ta besomučna borba za vlast, a time i za resurse, bez obzira na INTERESE tog naroda i te države i tu retko kome dolazi do pameti da nešto takvo malo "izmesti" tu sumanutu ambiciju u vremenu i prostoru, da napravi neki plan, neku ideologiju, pa da sa PORASTOM prostranstva i ljudstva te države malo POMIRI njiove "sitno-spostveničke interese" (retko kad su Marksove floskule TAČNIJE nego na ovom mestu!) sa interesima običnog našeg sveta, koji samo traži hleba i rada i malo krova nad glavom (pogledaj "Glavu šećera", pa će ti se samo kasti!), ili čak i da dobije neki REALNI spoljnopolitički "krov" za tu ambiciju... Bilo je tu i tamo NAPIPAVANjA takvog nečeg, ALI... sve po "principu" i "ćorava koka kljucne neko zrno", obaška AVANTURISTI koji "rknu u narod" neku PAROLU, poput marksističkih, gotovo U DLAKU ISTIH kao kod starih radikala!?
Preporuke:
7
3
60 nedelja, 26 februar 2017 05:53
Juznoprugas
Ot prv den vi kazvat da je celata cirkusijada uste edna radikalska ujdurma bre.Kako ljudi bre mozet da bidnet toliku naivni?
Preporuke:
11
2
61 nedelja, 26 februar 2017 08:30
moje mišljenje@ Spiridon
E vidite gosn Milane, Vučić je samo isti sistem i iste glasače iskombinovao sa srljanjem u EU po svaku cenu...
-------------

Problem je što su ti glasači koje je nekad Milošević, Šešelj, a danas Vučić i Dačić iskombinovali nepoderivi, disciplinovani, uporni, elastični, prilagodljivi, ljigavi, na sve spremni, dobro povezani i organizovani, svuda infiltrirani, a ostali su u manjini i poprilično razočarani, rezignirani, sunjičavi i u defanzivi. Kako se protiv toga boriti to je dobro pitanje, a odgovora ima, ali teoretski često lepo zvuči, posle se ispostavi da je malčice drugačije u praksi. Nije problem što se desio peti oktobar, već što se nije desio šesti, i onda je bilo sve isto samo njega nema, pa je bilo sve gore samo njega nema, pa je postalo sve neizdržljivo.
Problem je u sklonosti zaboravu, o preuveličavanju dobrih i loših stvari iz istorije, u neuviđanju kontinuiteta jedne loše politike koja traje već decenijama, u podelama na kojima profitiraju samo elite crvene, žute, radikalne...
Preporuke:
8
3
62 nedelja, 26 februar 2017 09:59
Konobar
OGREZLA BAGRA poklopila medije u Srbiji - kako RAZBUCATI čeličnu kapu iznad srpskih medija?

Kako narodu staviti do znanja da u Srbiji (uglavnom) samo dobro žive povlašćeni od imperije i lopurde?

Kako narod pozvati da masovno izađe na izbore - ZA VUČIĆA DA GLASAJU SAMO ONI KOJI DOBRO ŽIVE U SRBIJI?!

Valjda postoji rešenje da Srbija protera klintoniste!?
Preporuke:
12
0
63 nedelja, 26 februar 2017 10:40
Betelgeuse
Citiraću autora sjajnog komentara koji sam kopirao:

"Tomislav i Aleksander" - ili...kratka i dosadna priča o tome kako dva, ne posebno pametna, ne posebno dobra i ne posebno čoveka, vuku za nos 6 miliona ne posebno pametnih, ne posebno dobrih i ne posebno ljudi, 5 godina...

Petar, 20. februar 2017 22:27


I još jedan od bisera koji uz prethodni najkraće opisuje ludački režim AVava:

"Možete da kažete da guši slobodu govora i da mnogo laže ali morate da priznate da nema pojma o ekonomiji!"

Nisam bot, 20. januar 2016
Preporuke:
12
3
64 nedelja, 26 februar 2017 11:50
serpska sarma, a mož i pasulj@ "Mali Radojica", pa "Turas", drugi nastavak
Zašto ovo pišem i "bombardujem" vas "nepotrebnim informacijama" (gosn Turas!)? Pa zato što da bismo našli IZLAZ, valja da budemo SVESNI naše BLIŽE$ prošlosti (okvirno od 1804), našeg društva od tada, njegove dalje evolucije, naših naravi, gde smo slabi, a gde jaki, kako ISKORISTITI naše ne tako malo MODERNO istorijsko iskustvo (ponavljam od 1804, kada smo prvi put SPOZNALI da možemo da budemo i SUBJEKT, a ne samo objekt istorije) itd., itsl. Ukratko, kako nam se desilo da nam se desi OVO!? Prvo, Cvijić je prvi je u nas shvatio i definisao (a pre njega izvesni britanski konzul u Beogradu iz 1840-tih, koji je ondanje srpsko društvo poredio sa savremenim mu američkim GRANIČARSKIM društvom) da smo u moderno doba ušli kao EGALITARNO društvo, nastalo u procesu tzv. "druge patrijarhalnosti"!? Cvijić je te DOBRE osobine naše (POGREŠNO) tumačio kao svojstvo naše rase, ne videvši da Srbi van Šumadije (ili Crne Gore) ili Srbi drugih vera (danas oni više NISU Srbi!) imaju sasvim DRUGAČIJE MENTALITETE!?
Preporuke:
10
4
65 nedelja, 26 februar 2017 11:54
Dragan Bogosavljev
potpuno je navažno šta se dešava u SNS redovima jer patriote imaju svog kandidata a to je Dr.Vojislav Šešelj.
Preporuke:
7
38
66 nedelja, 26 februar 2017 12:04
serpska sarma, a mož i pasulj@ "Mali Radojica", pa "Turas", treći nastavak
Znači, taj EGALITARIZAM srpskog ustaničkog društva je ona (PASIVNA) sila koja utiče na naš mentalitet, dok su aktivna sila (uslovno govoreći) bile ustaničke VOĐE, pre svega Karađorđe i Miloš oko kojih se oformljavala naša BUDUĆA elita i tako davala TON DALjEM razvitku našeg društva. Dosta je pisano o stilu vladanja ta dva naša moderna velikana, najviše Slobodan Jovanović, mada je od značaja monumentalna trotomna studija o Milošu Velikom dr Mihaila Gavrilovića!? Ukratko, obrenovićevci su insistirali na MONARHIJSKOM i CENTRALISTIČKOM principu, sa jednom ličnošću JAKE VOLjE, koja DOMINIRA srpskim politikumom& društvom, pri čemu su sticajem prilika PRISTAJALI na SPOLjNU zavisnost, ali uz UNUTRAŠNjE STRIKTNO POŠTOVANjE minimuma potrebnog za život običnog čoveka (uglavnom seljaka), oličenog u tzv. Zakonu o okućnicama. Takav stav je sprečavao akumulaciju kapitala, koja je bar delom postizana koncesijama (izdavanim uglavnom strancima) u rudarstvu i šumarstvu, kao i svemoćnom birokratijom.
Preporuke:
4
3
67 nedelja, 26 februar 2017 12:14
serpska sarma, a mož i pasulj@ "Mali Radojica", pa "Turas", peti nastavak
Nasuprot njima, Karađorđevićevci su više istupali kao MODERATORI društvenih tokova, oslanjajući se na POSTOJEĆE društvene sile na vlasti (rečite glavare poput Mladena Milovanovića kod Karađorđa ili birokratiju prečanskog porekla kod njegovog sina Aleksandra ili prihvatanje radikalskog insistiranja na vlasti lokalnih samouprava (koje se ubrzo izrodilo u svojevrsno ZLO seme proto-partokratije) kralja Petra), ali bivajući AMBICIOZNIJI u spoljnim poslovima, što je bio način da se UMANjI NAPETOST u unutrašnjoj politici usled povećanja BOROJA slojeva koji participiraju u vlasti, ali uz pristajanje na IZMEŠTANjE rešavanja UNUTRAŠNjIH problema na tada spoljni plan!? Karađorđevićevski način je imao uporište u objektivnoj ili ISTOVETNOSTI ili velikoj SRODNOSTI tadanjoj Srbiji SUSEDNIH ETNIKUMA, pa je sve to tumačeno kao "oslobađanje porobljene braće", što je bilo DOBRIM DELOM ISTINA, ali NIJE REŠAVALO unutrašnje probleme od kojih je bio najveći NIZAK MATERIJALNI standard velike većine stanovništva ondanje Srbije!?
Preporuke:
7
3
68 nedelja, 26 februar 2017 12:26
serpska sarma, a mož i pasulj@ "Mali Radojica", pa "Turas", šesti nastavak
Sve u svemu, imamo na delu dva RAZLIČITA stila srpske politike, jedan usmeren na MALOG čoveka, ali u NEDEMOKRATSKI& CENTRALISTIČKI, koji je u spoljnoj politici praktikovao OPREZ, dok je drugi MANjE BRINUO o malom čoveku, formalno ne ugrožavajući njegove pozicije, ali zbog u suštini POLICENTRIČNOG stila vladanja, demokratskog, ali usmerenog na SPOLjNU EKSPANZIJU (istina opravdanu susednim SRPSKIM ili bliskim Srbima etnikumima pod vlašću STRANIH SILA) u biti je DODATNO OPTEREĆIVAO malog čoveka i nije rešavao njegove probleme!? Ispostavilo se da je model Karađorđevića doveo do velikih DRŽAVNIH uspeha, ali i do JOŠ VEĆE POLIVALENTNOSTI vlasti& složenosti društva (kraljevina Jugoslavija je i SLUŽBENO bila višetnička& višekonfesionalna država), uz dalju prenebregavanje interesa malog čoveka, tako da je bilo logično da jedna STRANA IDEOLOGIJA poput marksizma u Titinoj interpretaciji zavlada Srbima u najboljem OBRENOVIĆEVSKOM MANIRU CENTRALIZMA, BRIGE o MALOM ČOVEKU i OSLANjANjA na STRANE, ZAPADNE SILE!?
Preporuke:
8
3
69 nedelja, 26 februar 2017 12:37
serpska sarma, a mož i pasulj@ "Mali Radojica", pa "Turas", sedmi nastavak
Mnogi mi mogu prebaciti što titoizam "krstim" kao "obrenoviševštinu", ali fakat je da je uprkos priči o potrebi za "otvaranjem svetu" (a "svet" je u poimanju tih ljudi UVEK bio Zapad!) i "modernizaciji", kao i neospornim promenama na MATERIJALNOM PLANU i usvajanjem nekih ZAPADNIH naravi, naše društvo U BITI OSTALO PAROHIJALNO (pogledajte malo šta na tu temu piše Tojnbi!), tako da je bilo MOGUĆE da BILO ko ko se POZIVA na SRPSTVO& TRADICIJU pridobije DUŠE VELIKE VEĆINE NARODA UPRKOS SVEMU i SVIM REZONIMA!? Sad, kraj 20-tog veka i početak 21-og veka doveo je do jedne "hibridne" situacije, da je jedan titoista, kao što je PRVOBITNO bio Slobodan Milošević, posegne u "spoljnoj" politici za KARAĐORĐEVIĆEVSKOM ekspanzivnom politikom, kad mu vreme nije, uz istovremeno unutrašnju obrenovićevsku AUTARHIJU, dok njegovi petoktobarski OPONENTI, ali i "preumljeni" njegovi FORMALNI poslednici praktikuju OBRENOVIĆEVSKU POKORNOST u spoljnoj, a drastični karađorđevićevski "modernizam" u unutrašnjoj politici!?
Preporuke:
8
3
70 nedelja, 26 februar 2017 12:47
serpska sarma, a mož i pasulj@ "Mali Radojica", pa "Turas", još malo pa...
Pošto sam se onako malo ad hock "prošetao" modernom srpskom istorijom, da se vratim na početnu temu i da na osnovu iznetog PREDLOŽIM da se RAZMISLI o potrebi "usaglašavanja" TRENUTNO JEDINO MOGUĆE (uz naravno postepene, ali BITNE ispravke, tipa vraćanja nadležnosti za Kosovo sa EULEX-a na SB UN, uz jačanje naše vojske) spoljne obrenovićevske pozicije sa POTREBOM za "klasičnom" obrenovićevskom brigom o malom čoveku, koja je eto i karakteristika tog tako rado pljuvanog Brozovog perioda!? U tom smislu, umesto ovih AV-AVovski ŠMIRA vrlo rado bih gledao "nataknute" na kočeve" "glave" bar 5-6 srpskih tajkuna (uz OBAVEZNU nacionalizaciju njiove imovine!), kao i BITNO OGRANIČENjE PRAVA stranog kapitala, pre svega "regionalnog" (čitaj hrvatskog)!? U tom smislu neke nestandardne mere, poput OBAVEZNOSTI UPOTREBE ćirilice u JAVNOM prostoru, ako se hoće POVLAŠĆENA poreska stopa ili poput DODATNOG OPOREZIVANjA korporacija čije su centrale u zemljama koje su PRIZNALE Kosovo Republjik, mogu biti zanimljive!?
Preporuke:
7
3
71 nedelja, 26 februar 2017 12:57
serpska sarma, a mož i pasulj@ "Mali Radojica", pa "Turas", ... paaa... KRAJ!
Naravno, "obrenovićevski" pristup bi bio i PUNA PODRŠKA Republici Srpskoj, uz naravno "puštanje niz vodu" Don Mila, a onda i BLIŽE POVEZIVANjE tih triju preostalih srpskih državnih entiteta (za sada se ne može ići na ujedinjenje!), moglo bi biti "ono pravo" u spoljnoj politici, uz istovremenu reaktuelizaciju nekih POZITIVNIH karakteristika Brozovog sistema, poput obnove KVALITETA socijalnog, zdravstvenog i školskog sistema, razumljivo uz ODBACIVANjE "globalističkih" EKSPERIMENATA ih perioda po 2000. Ukoliko se sve to ima u vidu (i još mnogo toga što ne pomenuh), onda je već lako napraviti odgovarajuću političku agendu i naravno izvršiti delo VRAĆANjA Srbije njenim građanima (među kojima su Srbi IPAK NAJBROJNIJI!) i njoj samoj! Jer, nema SPOLjAŠNjE SLOBODE bez SLOBODE UNUTRAŠNjE! Da se podsetimo i ti nedemokratski Obrenovići su Srbiji 1888 darovali jedan izuzetno moderan Ustav i politički sistem za ono doba, da ne pominjem velike građanske slobode, pod nominalno represivnim Brozovim sistemom!?
Preporuke:
8
1
72 nedelja, 26 februar 2017 13:49
Boško
Srpski narod je dezorijentisan
Nema ko vise da se buni. Posle Titove smrti, zaboravljene 80-te, kada nije bilo ni toaletpapira u Srbiji, je brzo zaboravljeno. Onda je dosla 90-ta, sa sankcijama, a posle bombardovanjem i ratom.(mi koji smo ziveli na Zapadu, znamo, savete: ponesite toalat jer u Srbiji NEMA). Mi se secamo, no Srbi u Srbiji su zaboravili, i sve krive Milosevica i 90-te.
2000-te su dosle "demokrate", korumpirani, placenici, posle njih UCENJENI, i iz straha prodaju i unistavaju Srbiju.
Dok je bilo toaletpapira,

"sasvim je bilo u redu"

što je titova komunistička banda (Milošević bio član 30 godina) poništila oslobođenje od Rusa i saradnicima nacista slovencima, hrvatima, turcima, mađarima, šiptarima, bugarima i "budućim milogoricima" dala "države" sa Srpskim narodom kao manjinom za proterivanje i ubijanje, zabranila povratak Srba na Kosovo, a Srbi bili građani drugog reda

A vi "što ste živeli na zapadu" koliko ste "buna" podigli protiv NATO zločinaca?
Preporuke:
6
8
73 nedelja, 26 februar 2017 23:10
Observantes
Nepotrebno Vukadinovićevo branjenje principa u "slučaju Nikolić". Otimanje gotovo cele stranke i mandata SRS u skupštini dok je vođa u lancima 12 godina i uz "stiropor" i potom "štrajk glađu i žeđu" govori o beskompromisnom na kome se ne brani princip! Nikolićeva "prva cigla" je pogrešna pa se njegov "zid" ne može braniti. 5. oktobar je afirmisao pravila igre u okupiranoj Srbiji pa ne čudi akrobatika političke klase koja pliva u septičkoj jami proglašavajući to plivanje najvećim uspehom u svojoj "političkoj karijeri".
Preporuke:
9
1

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner