Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Dualna pamet Aleksandra Vučića

Komentari (76) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 sreda, 15 februar 2017 21:20
Filozof
Sve tačno kao i uvijek.
Novak i Nikola radnici brži (jeftiniji od Robota)
Predivna budućnost ...
Prije ili kasnije biće nekog pičvajza
Na globalnom nivou a pogotovo kod nas!
Mada mislim da će u toj dualnom budućnosti
Njemački radnik koji je višestruko
Više plaćen od srpskog radinka
Ubrzo ostati bez posla !!!
Pa će i tamo biti pičvajza
Preporuke:
123
1
2 sreda, 15 februar 2017 21:50
Super Stupid
Odlično kao i sve što u poslednje vreme Antonić piše i analizira.

Ko ima dodira sa školom može da primeti sistematsko uništavanje i potpunu komercijalizaciju državnih škola što nema pandana u svetu ali roditelji dece su oduševljeni i žele još! To kao roditelj mogu da posvedočim.

Takođe pitanje kakav je stav SPC prema robovanju radnika kod stranih investitora i prema dualnom obrazovanju?
Preporuke:
136
3
3 sreda, 15 februar 2017 22:03
Knežević Milan
Jeste, profesore, u pravu ste...
No- to je ono što nam je nametnuti, namenjeno i dozvoljeno.
Alternativa je da: šločujemo i dalje visokostručan kadar za strance, ili ukinemo školstvo.
Dualno obrazovanje jeste besmislica- deminutiv za zanate, nisko plaćene poslove-koske, koje će nam kao milostinju udeljivati krupni kapital.
Greške su načinjene mnogo ranije- ovo je samo kontinuitet svih poraza koje smo preživeli...
Preporuke:
96
4
4 sreda, 15 februar 2017 22:44
Panta
Takođe pitanje kakav je stav SPC prema robovanju radnika kod stranih investitora i prema dualnom obrazovanju?

Na ovo pitanje odgovor je davno dao rimski imperator Julijan Otpadnik, jedan od najobrazovanijih ljudi svoga vremena. On je do 18 godine bio hrišćanin i izučavao je hrišćanstvo kod tada najpoznatijih hrišćanskih mislilaca. Međutim, Julijan se, ipak, posle 18-te godine vratio u mnogoboštvo. On je rekao da HRIŠĆANSTVO OD LjUDI PRAVI ROBOVE, A MNOGOBOŠTVO HEROJE.
Preporuke:
64
26
5 sreda, 15 februar 2017 22:54
Mirko
Prvo nije mi jasno kako se narodu Srbije natovario na život takav jedan silnik i pametnjaković pored toliko umnih ljudi da je maltene postao nepogrešivi gospodar svega i svačega i da su ljudi toliko opčinjeni njegovom
ličnošću i slepo ga slede a on umislio da je moćan i ponešen tom opijenošću izgubio svaki smisao sa realnošću.Ko je to nezamenjljiv i bez koga se ne može?Samo on i on i njegove fotografije svakodnevno u sredstvima javnog informisanja stvaraju jednu odvratnost prema sistemu vlasti u Srbiji.
Preporuke:
124
0
6 sreda, 15 februar 2017 23:15
Odbrana i poslednji dani
Cilj zapadnog modernog obrazovanja je napraviti mladog čoveka robom i vojnikom. Zapadnim tehnokratama nije potreban kreativan, maštovit i inteligentan pojedinac, nego poslušnik koji će uvećavati kapital, ili ga braniti u slučaju rata. Ne treba im čovek, nego automat. Nama se, kroz dualno obrazovanje, nameće isti obrazovni sistem, redukcion i dehumanizovan, kako bi se, kako profesor Antonić dobro reče, proizvodila jeftina radna snaga za nemačke firme. Skandalozni su Vučićevi cinični komentari na neljudske uslove pod kojim se radi u pogonima stranih firmi. Nisu za poslovičnu osudu, nego za zatvora. Sklapanje ugovora sa taksi udruženjem da prevozi onesvešćene kući znači da je padanje radnika u nesvest učestala pojava i da je srpsko društvo nalik na ono iz filma "I konje ubijaju, zar ne?". Samo što se u tom filmu igralo, a ovde radi do iznemoglosti. I Srbe ubijaju, zar ne?
Preporuke:
107
0
7 sreda, 15 februar 2017 23:33
šest lica traži pisca
"ko se onesvesti ima besplatan prevoz do kuće ili bolnice"

Novi maratonci u najavi.
Samo treba stisnuti i napisati.
Ideja nikad više,hrabrih nikad manje.
Ako ništa,smestite ih danas u vreme inforbiroa.
To,sada možete.
Niko neće primetiti.
luiđi
Preporuke:
55
1
8 sreda, 15 februar 2017 23:41
koba
Šta će nam obrazovanje i obrazovani ljudi? Mi imamo vučića koji misli za sve.
Narod mu je zahvalan i glasa za njega.

Pod njegovim mudrim rukovodstvom, uskoro će i lokanje sa svinjama (ako se bude imalo šta da se loče) biti kul.
Uživaj narode srpski!

"Kad nekoga Bog hoće da kazni, prvo mu pamet oduzme" - narodna poslovica
Preporuke:
83
2
9 sreda, 15 februar 2017 23:46
Sten
Da se ne lazemo, tako je bilo i u socijalizmu. Dualno obrazovanje se tada zvalo skola ucenika u privredi. U Nemacku i Francusku su mahom odlazili oni koji su zavrsili skolu ucenika u privredi. Neki nisu ni to, dovoljan je bio tromesecni tesarski kurs.
Preporuke:
50
15
10 sreda, 15 februar 2017 23:55
petar
Tacno tako, profesore Antoniću. Ja sam "filozof i politikolog" koji je radio kao radna snaga u uspešnim domaćim privatnim firmama za 23.000 din. A poznajem neke koji rade za Bosch za sličnu sumu novca.

Ne znam samo što se ljudi iščuđavaju...pa nas više ni na humanističkim fakultetima ne obrazuju (čak i u najužem smislu ovog širokog pojma), a kamoli u srednjim školama. Osim eventualno Gimnazija, mada i tu kriterijumi padaju. Polovina srednjih škola nema nikakvu funkciju, osim da ta deca negde provedu svoju mladost.
Preporuke:
81
1
11 četvrtak, 16 februar 2017 00:03
Antonicu, skoro pa perfektno
Ono stoje nedostajalo dodali su komentari (sirovi, divljacki, unistavajuci kapitalizam sa radnicima-masinama).
Nije to nista drugo nego postepeno ubijanje, umiranje nacije pod neandertalskom gangsterskom bandom, konacni genocid domacih i stranih lesinara nad ovim narodom i drzavom.
Ima jos puno argumenata, ali ste u osnovi sve rekli izuzev, sta mislite zasto je sve ovako (prosveta je samo deo katastrofe) i da li je za Srbe i Srbiju sve kasno.
Ja mislim da jeste, ko ce da menja hiljade i hiljade lopovskih zakona eksploatatora i kapitala (navodno EU vrednost), sve privatizacije itd. To bi mogla samo revolucija, ostalo je zamajavanje.
Ono sto je ostalo nakon svega iznetog i unistenog (sirotinja, hohstapleri i duznicko ropstvo) jeste dovoljno za pljacke tipa BG na vodi, JATa, aerodroma, PKB, Telekoma, deo resursa i slicno, ali nije vise bojim se dovoljno da se ikad vise vratimo u *svoj na svome".
Bazu i mozak je prvo sto su nam oduzeli strani i domaci djelati ovog naroda tipa Vucica.
Preporuke:
64
0
12 četvrtak, 16 februar 2017 00:06
Legia Semlin
Ideja dualnog obrazovanja je, po meni, gora od bilo čega što može da zadesi Srbiju, osim opšteg nuklearnog napada. Srbi i idu dugo u školu jer nemaju gde da rade. Diplomama se povećavaju šanse da se posao, nekakav, negde, nekako, nađe - a da vam pri tome ne treba grdan novac za podmićivanje ili "debela" veza koja traži protivuslugu. Ne bi se ljudi ni mučili, ne treba svima niti im ide faks, da mogu sa srednjom školom da prehrane decu. Dualno obrazovanje u dve najjače države u kojima je prisutno (Nemačka i Švajcarska) kritikuju najviše zbog troškova i previše pravila (Nemci se žale na trošak i pravila?! kuku nama onda), i zbog prejake konkurencije zbog koje većina nikad ne dobije željeni posao (Švajcarska). Dakle - AV bi da uvede dualno obrazovanje koje stvara ISTE probleme zbog kojih bi, kao, i da ih uvede! Ono što mi najviše smeta je što vi, prosvetni radnici, uporno ćutite - ćutali ste i za "bolonjski sistem" koji nam je načeo decu; ovo će ih uništiti. Doduše, i mi ostali ćutimo. Dokle?
Preporuke:
74
2
13 četvrtak, 16 februar 2017 00:06
budući instalater
Tužna je činjenica da će se pre pobuniti nemački instalateri sa platom od 2000 evra nego naši sa platom od 200 evra.
Preporuke:
82
0
14 četvrtak, 16 februar 2017 00:19
Bojan, Priština
Vučić, ako već nije Satana - onda je bar preteča Satane. Bar za ovaj kršteni narod.

Nisu sa njim čista pisla, protiv nerga se u borbu mora ići prvenstveno s Krstom, pa onda ostalim načinima.
Preporuke:
84
2
15 četvrtak, 16 februar 2017 00:29
penzioner Cviko
@ sten,
Mi stariji pamtimo vremena obrazovnog sistema koji smo skraćeno zvali ŠUP. I sada, kada nam neko priča o "dualnom obrazovanju", mi se moramo smejati jer se ponaša ko osoba koja je pronašla "rupu na saksiji". Druge nema. Ali to samo govori da spomenuti čovek nikad nije radio u proizvodnji, da ima samo formalno znanje, poput Vebera (i o njemu smo učili), o nečem (bilo čemu) i da to znanje nikad nije uključio u životnu svakodnevnicu. Zato je "dualni sistem" vrhunac njegovog neznanja ili stvarnog znanja, maskiranog sa diplomom pravnog fakulteta. Zbog ovakvih,zbog iskustva, uvek sam govorio i sada pišem: diplomi ne treba verovati. Brale moj ako želiš da se dokažeš u onom zašto imaš diplomu, uradi posao konkretno sa svim vrednostima. Ako toga nema, izostanu, hvala, doviđenja. Ako bi na predsedničkim izborima pobedio Toma, onda bi on morao Vučiću i snagama iz SNS-a sastavljenog od preletača, da otkaže poverenje, raspiše nove izbore, što bi dalo šansu da na vlast dođu dokazani stručnjaci a ne p
Preporuke:
53
4
16 četvrtak, 16 februar 2017 00:33
Naci program
Njima treba mravinjak botova. Mi smo mali i praksu u srednjim školama i školu učenika u privredi i to nije ništa novo.Prvo deci daju metlu... Mislim da žele da iskorištavaju decu koja još nisu izgrađena kao ličnosti za male pare. Tako će i radnicima sledovati manja primanja zbog nelojalne konkurencije.To je kao Dinkićeva politika zapošljavanja mladih. Država je davala deo sredstava i mešala se u tržište rada.
Preporuke:
44
0
17 četvrtak, 16 februar 2017 00:34
Bojan, Priština
@ Panta

Reče nam ti i osta živ - a Hrišćanstvo ukinulo ropstvo...
Usput, valjao bi znati da su Heroji po grčkoj mitologiji - vrsta demona.
Preporuke:
28
14
18 četvrtak, 16 februar 2017 00:53
Panta
Reče nam ti i osta živ - a Hrišćanstvo ukinulo ropstvo..

Ti,očigledno,slabo poznaješ tu problematiku.

Uzmi knjige u kojima se opisuje položaj robova, pa ćeš videti da su oni bili u boljem položaju nego ti danas. Ali,šta da ti objašnjavam kada si ti još zarboljenik marksizma, mada ćeš to negirati iz petih žila. Svojim neznanjem možeš manipulisati mnoge marksiste ovde na sajtu, ali mene malo teže.

U tom tzv. "robovlasničkom društvu" bio je npr. jedan praznik kada su robovi postajali gospodari, a njihovi gospodari su toga dana bili u ulozi robova. Razmisli, da li je to danas moguće i zamisli kakva je to vaspitna mera za tzv. robovlasnike.

O mitiskim herojima, pogotovo,nemaš pojma. Ja bih ti na tu temu mogao pojasniti mnoge stvari, ali to sada nije tema. Uzmi knjige pa čitaj, produbi svoje znanje,a onda se javi.
Preporuke:
24
22
19 četvrtak, 16 februar 2017 00:54
penzioner Cviko
Dualno obrazovanje je prevaziđeno. Ne zato što ja to pišem, već zbog tehnologije odnosno tehničko-tehnoloških rešenja. Nestala su mnoga zanimanja a nova traže manje fizičkog a više umnog rada. Automatika, računari, robotika, razna tehnička rešenja, velike i jeftine serije raznih proizvoda, smanjuju potrebu su fizičkom radnom snagom. U ovom trenutku, možda se zaposlenje može naći u ručnom malo serijskom radu koji svojom specifičnošću mora biti konkurentan industrijskom proizvodu. Druge nema. Na kraju jedno objašnjenje radi daljeg razmatranja ove teme: UM je kanta, INTELEKT lopata, OBRAZOVANjE je ono što se lopatom ubacuje u kantu a RAZUM je ono što što određuje šta se pomoću lopate vadi iz kante, kako bi se pravovremeno reagovalo na konkretnu situaciju. Često puta čujemo pitanje: čudno, čovek uman a postupak nerazuman? Razlog je prost i jednostavan: nema potrebno znanje u kanti, ne lopata mu se, ili zahvatio je ono što ne odgovara konkretnom slučaju.
Preporuke:
32
7
20 četvrtak, 16 februar 2017 01:01
Narode, moj jadni narode!
Nema ovde nikakve filozofije, VUČIĆ PROSTO LAŽE KAD KAŽE DA ĆE NjEGOV SIN DA RADI 24 SATA DNEVNO ZA PLATU OD 23000 DINARA, LAŽE, A KAD NE LAŽE.SAMO TREBA VREME DA SE VIDI DA LAŽE.
Vučić svojim poltronima, agentima, parolašima, bukadžijama, uličarima koji ga hvale daje na poslu zarade i plate TRI puta veće, ili čak više, od oni radničkih kod stranih "investitora". A sin će biti bogat i prebogat bez dana rada.
PROSTO, VUČIĆ LAŽE, NE TREBA TU PAMET DA SE ZNA I VIDI, ALI TREBA HRABROST.
Da je ona ogorčena radnica iz slovenačkog "Gorenja" u Valjevu odgovorila Vučiću da LAŽE, da je licemer, ne bi on mogao papagajisati svoje laži u svoju korist i korist njegovih stranih saradnika na uništavanju Srbije i naroda.
Preporuke:
42
1
21 četvrtak, 16 februar 2017 02:26
Causa Spectandum
@ Super Stupid


Takođe pitanje kakav je stav SPC prema robovanju radnika kod stranih investitora i prema dualnom obrazovanju?


Pozitivan. Oni su posebno alergicni na postavljanje pitanja, a shodno tome organizuju i svoje skole.
Preporuke:
21
6
22 četvrtak, 16 februar 2017 02:43
Causa Spectandum
Ko o cemu, AV o zanatima.

Ja sam po obrazovanju, tj. diplomi, kako navodi gospodin Cviko, inzenjer hemijskog inzenjerstva (potogodisnji kurs u Novom Sad-u), a po zantu bravar i elektricar. Zavrsio sam srednju skolu po Suvaru. Cetiri godine sam morao da "uprljam" ruke. Taj sistem je bio vise nego dobro zamisljen. Ko je hteo i pokazaivao interes, naucio je jako mnogo. Po zavrsetju srednje skole znao sam ponesto o Lajbnicu, znao sam ponesto o kulturi drevnih Maja, znao sam da Poljska ne granici sa tamo nekom Dzordzijom, ali sam znao postaviti u rad 400 amperski trofazni transformator, znao sam premotati motor, znao sam centrirati odlivak i postaviti rezni alat, na tada zadnjoj reci tehnologije, CNC masini i polozio prijemni ispit na Tehnoloskom Fakultetu sa skoro maksimalnim brojem bodova.
Danas radim programiranje PLC i odrzavanje industrijskih masina, kombinujuci znanje koje sam naucio od Majstora, znanje sa fakulteta i jos uvek ucim.
Preporuke:
50
1
23 četvrtak, 16 februar 2017 03:28
Betty Boop
Predlazem masivne demonstracije protiv dualnog obrazovanja. Samo univerzitetsko obrazovanje i znanje moze da nas povede napred.
Preporuke:
30
1
24 četvrtak, 16 februar 2017 04:32
s.p.Lajković
A jedan metak može da reši sve, što ti je život ?
Preporuke:
24
4
25 četvrtak, 16 februar 2017 04:38
Boško
Višedecenijsko ispiranje mozga sa "uči sine da ne moraš da radiš" dovelo je do toga da svi smatraju (čak i najveći debili koji uz pomoć članstva u partijama najbolje prolaze) da ne treba da rade nego da završe fakultete koji nikome ne trebaju i više uzaludne škole.

Haotično stanje u državi za vreme komunističke i postkomunističke okupacije dovelo je do toga da većina škola i fakulteta proizvodi samo "zaposlene" a ne radnike, obzirom da je od birokratizacije 70tih ostalo isuviše birokratskih mesta za popunjavanje, te nikom ne pada na pamet da radi.

Antonić u pravu što se tiče Vučićeve namere, da prodaje jeftinu dečiju radnu snagu uz pljačku "subvencijama"

ali školstvo je katastrofa koja proizvodi škart pa nam doktori rade kao kelneri, i svi smatraju da treba da budu direktori a ne stručnjaci (

a najgori studenti "vodeći" političari pa su nam doktori medicine "ministri telekomunikacija" a elektrotehničari "ministri privrede" što je sve moguće gde ih predvodi najveća budala
Preporuke:
22
5
26 četvrtak, 16 februar 2017 04:59
Gasterbajter
Čini mi se da svi pomalo grešite a da mnogi još uvek žive u vreme socijalističke uravnilovke. Dobrih majstora i zanatlija treba sve više a nasuprot tome, mnoge fakultetske diplome se mogu okačiti mačku o rep, i na zapadu i kod nas, jer nikome ne trebaju. Građani treba da se prilagode tržištu a Vlada da stvori uslove za pravednu tržišnu utakmicu.
Preporuke:
10
24
27 četvrtak, 16 februar 2017 06:31
Ultravizitor
Vučić Aleksandar je duševni bolesnik. Lekari Srbije su saučesnici A. Vučića u urnisanju srpske mladosti i budućnosti Srbije. Jedan od članova lekarske komore i ministar zdravlja u vladi Repulike Srbije je sramota za zdravstvo Srbije i svaku zdravstvenu instituciju u Srbiji. Avaj. Koga briga u Srbiji za bilo šta osim za sopstveni džep i ćar. Propala Srbijo.
Preporuke:
44
0
28 četvrtak, 16 februar 2017 06:41
Dijapazon
Profesor Antonic uvek ostar, tacan i u sredu. Medjutim zamislite da skorojevici nisu upotrebili dualno, vec izraz DVOSTRANO OBRAZOVANJE, em bi lepse zvucalo, em bi delovalo kao dobit?!?
Preporuke:
21
0
29 četvrtak, 16 februar 2017 07:57
Nista ne razumem
Od Srbije su napravili konc logor.
Preporuke:
32
0
30 četvrtak, 16 februar 2017 08:31
dugo godina sam ziveo u...
Svajcarskoj, ali mi nije poznato da su mi deca imala 'dualnu nastavu'! Zavrsili su njihove fakultete i imaju odgavarajuca radna mesta. Mozda je to uvedeno tamo nedavno, a ako jeste, mislim da znam razlog. Naime Svajcarska je stara nacija, prosecni vek zivota je preko 85 godina i tamo ima potrebe za mladima koji poznaju odredjene zanate. Svajcarci mnogo vole novac, zasto bi ga trosili na buduce zanatlije i ostale profile ako je, na primer, Srbija spremna da uvede 'dualno', bas po njihovoj meri i da sama plati skolovanje takvih kadrova. Tako Svajcarci dobijaju besplatno radnu snagu, a i plate nisu nezanimljive za srpskog radnika, recimo desetak puta vece!
Eto, kako ce se nastaviti odliv mladih iz Srbije gde ostaju samo penzioneri, verni glasaci svoje sopstvene propasti. Srbija je vec poluprazna zemlja, ona druga polovina je vec u prestonici, samo ne znam cijoj!
Lep uspeh ove i prehodne vlasti!
Preporuke:
57
1
31 četvrtak, 16 februar 2017 09:27
Bojan, Priština
@ Panta

To da su robovlasnici u starom Rimu na jedan dan u godini menjali mesta sa svojim robovima, nije neka tajna s obzirom da si to pročitao i knjizi Rimskog prava sa prve godine Pravnog fakulteta. Ali si izostavio sledeću rečenicu u kojoj stoji da su lukavi Latini znali da i robu treba jedan dan popustiti i dati mu ventil da bi ostao rob.

U istoj knjizi takođe možeš da pročitaš koja je kazna bila za roba ako samo podigne ruku na patricija i koja je kazna bila za robovlasnika ako ubije roba ili siluje robinju.

Sa tobom se mogu složiti da je saglasno duhu vremena stanje ka kojem nas vodi A.V. mnogo slično vremenu robovlasništva, ali se i svet podjednako udaljio od Hrišćanskih načela i sve više liči na onaj paganski svet antike i mnogobožačke stare Grčke, koja nije slučajno uzeta kao sveuzor.

Što se pak naše SPC tiče, slabo se Srbi brinu da Crkvu zato nam je i zapuštena i zato je vode takvi koje nije briga da li je Srbin strancu rob.
Preporuke:
22
5
32 četvrtak, 16 februar 2017 10:04
ma dokle bre vise
Eto nek vas Antonic sve zaposli. Kako ziveti od suplje price, kritikovati, pametovati bez ikakve odgovornosti...
Svi bi da teoretisu o motici a niko da je zarije u zemlju.
Kada je posao i radna navika u pitanju svi isti bez obzira ko je na vlasti,
niko ne zeli nista teze od kasike da digne, ali svi znaju ispricati da je poljoprivreda buducnost.
Davno srpski seljak rekao: Da je zemlja dobra bilo bi je na Terazijama.
Preporuke:
11
51
33 četvrtak, 16 februar 2017 10:40
Na putu smo...
Srbija je na putu da postane jeftina meksička Maquiladora za Evropsko tržište i sve što se radi vodi ka tome. Istovremeno, oni malo obrazovaniji će verovatno otići, tako da celokupna priča o nekoj "našoj" proizvodnji je besmislena. Radićemo za strance, bilo ovde, bilo napolju, po njihovim pravilima. Samo će demagogija bit domaća.
Preporuke:
35
0
34 četvrtak, 16 februar 2017 13:56
Hanibal Lektor
Uz svo poštovanje prema gospodinu Antoniću:
Nije u pitanju dualna pamet, već multipli psihopatološki delirijum!!!
Preporuke:
29
2
35 četvrtak, 16 februar 2017 13:56
dragan
Jedna molba za vas gospodine Antonicu. Pisite cesce. Secam se vasih kolumni iz Politike i bez obzira sto se ponekad i nisam slagao sa njima, britkost vaseg pera, jasna i kvalitetna analiza, i vrlo precizan stav su uvek bili nesto sto je krasilo vase pero. Pisite cesce ovde, odavno vase kolumne nema u Politici vas na medijima. Zato vas molim pisite cesce.
Preporuke:
29
1
36 četvrtak, 16 februar 2017 13:59
....
Pa pogledajte idiota koji se rukuje sa angelom....da li je bilo ko od tog kradikala mogao nesto bolje da ocekuje....pa svi vi koji glasate za tu budalu i vjekoslava seselja mogu da dokazem da sa vama nesto psihicki nije u redu....ljudi moji, sta vi medju tim psihopatama vidite, zeleo bi da to ostane iskljucivo sa vama a sve vas lojalne sns i srs bi pozakljucavao u neki drugi....paralelni svet ili sta god.....samo sto dalje da vas sklonim od normalnog srpskog naroda.....
Preporuke:
27
5
37 četvrtak, 16 februar 2017 14:03
boban
Ovo su vecinom muska zanimanja.Mnogim mladim ,lepim devojkama, ce glavna profesija biti prostitucija.Vec vidjeno u Kubi,Filipinima,Kolumbiji,Brazilu,Tajlandu.....
Raditi za 200 Evra ceo mesec(ako uopste mozes da dobijes i takav posao) ili zaraditi istu sumu za jednu noc, za mnoge nije velika dilema.
Preporuke:
32
1
38 četvrtak, 16 februar 2017 15:37
s.p.Lajković
Profesore u pravu ste ali kako imbecil može da ima dualnu pamet? On nema ni onu običnu.

Dopali smo imbecilu i debilu u vlast.Znamo kako se to rešava ali niko ne sme da kaže. Grci su imali Olimp za ovakve slučajeve a mi?
Preporuke:
18
0
39 četvrtak, 16 februar 2017 15:50
Bata
Da li je moguće da protiv čoveka na položaju koji konstantno javno i dokumentovano priča neistine i poluistine, nameće ih i sprovodi ih u delo i zavija u crno ceo narod ne postoji sistemski i zakonski način da se obračunamo?
Šta hoću da kažem: nije blisko pameti da ne postoji zakonska mogućnost da se napiše tužba protiv dotičnog zbog gluposti koje je rekao u razgovoru onoj ženi - na prvom mestu svega zbog položaja na kojem se nalazi.
Ja ne mislim da na ulici bilo šta pozitivno može da se promeni i održi - a izgleda da nam ulica ne gine...
Zato apelujem na pravnike, ekonomiste, inženjere i lekare da daju predloge za tužbe - ja ću da potpišem sve takve tužbe i platim udeo u sudskoj taksi, a verujem da će biti još puno ljudi koji bi to isti uradili.
Činjenica da nemamo slobodno sudstvo ne može biti opravdanje da se tako nešto ne napiše i ne podnese.
Ako samo pišemo članke i komentare nikada ništa nećemo uraditi.
Preporuke:
22
1
40 četvrtak, 16 februar 2017 17:15
Student
Baš me zanima da li je Vučićev sin upisao neki fakultet ili je otišao da radi 10-12 sati dnevno za 20 000 mesečno.

To je odlična tema za novinarski članak. Pozivam NSPM da ga napiše.
Preporuke:
22
1
41 četvrtak, 16 februar 2017 17:41
1984
Student,

nisi valjda toliko naivan?

Šta ima tu da istražuju novinari? Tebi još nije jasno da je Vučić običan lažov i šibicar. A iver ne pada daleko od klade.
Preporuke:
26
0
42 četvrtak, 16 februar 2017 17:51
Zoran
Ja ne znam sta je to duualno obrazovanje.
Jedino ako keramicar treba da zna kad je bila Francuska revolucija.

Poenta obrazovanja je da te nauci da radis posao kad ga zavrsis. Vi niste imali takvo obrazovanje od 1945. godine.
Preporuke:
5
18
43 četvrtak, 16 februar 2017 18:06
penzioner Cviko
@Causa Spectandum,
Da, školski sistem može biti kako ga god postavite ali ako učenik, bukvalno tumači roditeljsku želju izraženu rečima, "uči školu da ne bi radio", onda taj sistem ne može da da dobre rezultate. Bez trunke licemerja ili zajedljivosti, sada možemo samo da konstatujemo da se roditeljska želja ostvarila. Deca su završila škole ali ne znaju da se sa tim znanjem uključe, kako u lokalnu tako i u međunarodnu podelu rada. To je katastrofa. Jedan autoelektričar, tek završio trogodišnju školu, na pitanje šta zna da radi, odgovorio mi je: tokom školovanja obavio sam dvomesečnu praksu. Sve vreme prakse rastavljao sam i sastavljao elektropokretače za traktor... A računar, skeniranje motora ...? Nemam pojma, niti me to zanima. A ne znam ni engleski. A posao? Ne znam, šta naleti!!! Šta je budućnost ovakvog mladog čoveka? Njemu ni deset dualnih obrazovanih profila ne pomaže. Neće da shvati da ceo život mora da uči. To je ono što roditelji moraju da govore svojoj deci. Dualno obrazovanje je krah ...
Preporuke:
10
6
44 četvrtak, 16 februar 2017 18:54
Brane
Vučić je mentalno-nestabilan i nije isključeno da pukne sam od sebe.

Idu izbori - jasno će se videti koliko je Vučić bolestan (od vlasti).Pratiti Vučićevo postupanje, pratiti postupanje Vučićevih šliktaroša (uzimaju plate na prazan hod ... ali kevću kad treba).

Ambijent u Srbiji nije normalan. Aktuelna vlast zagadila ambijent Srbije.Bolesno društvo.
Preporuke:
26
1
45 četvrtak, 16 februar 2017 19:16
Student @1984
Jasni su meni odgovori na pitanja koja sam postavio o školovanju i radu Vučićevog sina, ali opasnom broju glasača to nije jasno i verujem da će, kada vide kakav je život njihovoj deci (i unucima), a kakav svom sinu namenio Vučić, ti glasači koji su bili verni SNS-u i slepi da vide svu štetnost SNS-a odbaciti tu stranku.
Preporuke:
13
1
46 četvrtak, 16 februar 2017 20:01
Jovan P
Bravo za Antonića!
Preporuke:
10
1
47 četvrtak, 16 februar 2017 21:55
Srki
ovo je klasicna Vucicevaa zamena teza.Uopste nije stvar u obrazovanju,nego u nesposobnosti vlade da stvori radna mesta.Da postoje radna mesta i u Srbiji bi ljudi pocinjali da rade sa 16 godina.Da ne govorim o stetnosti ulaska stranog kapitala i iskoristavanju srpskih radnika.Ono cime se Vucic ponosi-dovodjenjem stranih firmi,svako pametan bi se stideo.Svako malo obrazovan zna da je vrhnje svakog rada upravo profit.Ne radi se za nadnice nego za profit.Za nadnice radi samo zadnja sirotinja koja nema drugo.Kad bi ja bio premjer,za godinu dana bi uradio strasno puno.Neuporedivo sa Tadicem ili Vucicem,jer oni su samo rasprodavali.Ja bi razvijao.Prvo sto bi uradio,otvorio bi barem 500 otkupnih stanica za poljoprivredne proizvode po Srbiji,gde bi se unapred znale cene otkupa.Sumsko voce,ovcje i kozje mleko,koza...Posle toga bi otvorio preradjivacke kapacitete za to.U Svajcarsku bi izvozio 0.5kg vrhunskog pekmeza po ceni od 2 evra.Za vrhunski proizvod,vrhunska cena
Preporuke:
13
0
48 četvrtak, 16 februar 2017 22:18
Seljak Bezemljaš
Nismo uspeli u onome što se dosta kontroverzno zove modernizacija. Nije nam uspela industrijalizacija.
Ono što se zvalo socijalizmom, propalo je jer je kočilo kreativnost.Privreda nesposobna da izvozi, da zaposli, da koristi licence, da funkcioniše bez strane pomoći.
Ali da stignemo do kolonijalnog statusa.
Već osamdesetih (pre Slobe,ratova, sankcija, pljački..)kada je SSSR prestao da kupuje od nas stala je naša industrija konfekcije i obuće.
Javili se Nemci. Šalju krojeve,materijal,konce, igle... Mi radnici, oni gazde.
I nije u pitanju samo konfekcija.
"Kolubara Metal" iz Lazarevca je po Krupovoj licenci pravila bagere za kopanje uglja i izvozila sovjetima pa kao podizvođač radi za Krup.
Ima još ako nekog interesuje.
Pre dve godine bio sam zadnji puta u fabrici konfekcije(Republika srpska)
Za 30.g. jedina promena, kroj se šalje mejlom, a kao konkurenti našim radnicima javlja se Afrika.Etiopija na primer.
A premijer.Logoreičan i pliva niz vodu.
Nije red teretiti ga preko toga.
Preporuke:
9
10
49 četvrtak, 16 februar 2017 23:09
Zvonimir Bgd

Zoran
Ja ne znam sta je to duualno obrazovanje.
Jedino ako keramicar treba da zna kad je bila Francuska revolucija.

I keramicar i svi drugi radnici trebalo bi najpre da znaju kada je i ZASTO izbila i USPELA ruska Revolucija!

Tu revoluciju radnika i seljaka (i postene inteligencije) necu ovde nazvati njenim imenom poznatim u istoriji, da neki od tih sto ne znaju ne bi pomislili na petooktobarsku katastrofu...
Preporuke:
10
4
50 četvrtak, 16 februar 2017 23:16
Marina
Eto, i ministar se ugledao na svog premijera: sva(prosvetna) vlast u mojim rukama. Ono što je rečeno u članku, to je potpuno tačno. Uѕgred, kako to da premijer ne voli narod a voli Srbiju?
Preporuke:
13
1
51 četvrtak, 16 februar 2017 23:58
teletabis
To da nam je Premijer budaletina to znamo jer jedino takva osoba može da trtlja o dualnom obrazovanju i da istovremeno priča da nam nedostaje 15000 informatičara, ovi nisu kursisti iz zanatskog esnafa. Za ove iz dualnog obrazovanja niko ne kaže ni koliko ni kojih nam treba jer oni se školuju za potrebe privrede koja je lipcala u Srbiji.
Preporuke:
14
0
52 petak, 17 februar 2017 10:51
Reddy
Akumulacija kapitala nije izvršena na balkanskom prostoru a to je jedino pokušala socijalistička vlast koja je dobrim delom u tome uspela pa je i ostvaren fenomenalan posleratni rast. Tek potom se postavlja pitanje golog obrazovanja. Samo po sebi ništa ne znači ako prethodno na bilo koji način ne obezbedite dotok sa tržišta novca i kapitala. A ta vrata su Srbiji uveliko zatvorena iz političkog ili čisto troškovnog razloga. Za to osnovnu krivicu snose sve prethodne vladajuće postave koje su razvrgle raniju ideološko-političku odnosno društveno-ekonomsku matricu. Uspostavljati nov obrazovni model na kalupu stranih investicija je svojevrsna ludost i pretežak rizik kome se izlažu buduće generacije. To može da uradi samo onaj kome do Srbije nije stalo. To je tzv. premijer Aleksandar Vučić.
Preporuke:
16
3
53 petak, 17 februar 2017 18:29
Jan @Srki
Srbija je zadužena skoro 28 milijardi evra, a deficit u budžetu svake godine iznosi oko milijardu evra. Ko će ti dati kredit da izgradiš te fabrike i otkupne stanice?
Preporuke:
3
2
54 petak, 17 februar 2017 18:30
Jan @Srki
Srbija je zadužena skoro 28 milijardi evra, a deficit u budžetu svake godine iznosi oko milijardu evra. Ko će ti dati kredit da izgradiš te fabrike i otkupne stanice?
Preporuke:
1
2
55 petak, 17 februar 2017 18:55
@ Srki za Jana
najmanji je to problem, a najveci je to sto to nema ko da organizuje.Prvo,otvaranje otkupnih stanica predstavlja zaista smesnu sumu novca.Srbija ima puno neiskoristenih hala koje propadaju, a zaposliti 2-3 coveka u svakoj otkupnoj stanici su smesni novci.Postoji vise nacina finansiranja ovakvog projekta.Recimo, u Srbiju iz dijaspore udje 5 mlrd evra svake godine.Moglo bi se ponuditi dijaspori udeo u vlasnistvu, samo da to ima ko organizovati i garantovati.Postoji mogucnost i organizovanja razvojnih ustanova Srbije poput Lole, koji bi razvili model malih preradjivackih kapaciteta za pekmeze, rakiju,kozarsku preradu i sl, a koje bi proizveli obrtnici po Srbiji.Jedan bi proizveo jedan deo, drugi, drugi deo, treci bi to sastavio...banke jedva cekaju da finansiraju takve projekte i to su sve nezahtevni projekti koji zajedno ne bi kostali vise od 200mil evra/god, a donosili bi lepu zaradu.Mogucnosti su velike,a sposobnih ljudi na odgovornim mestima - malo.To je problem
Preporuke:
6
2
56 petak, 17 februar 2017 21:49
Videli smo sve i bilo je odlično
Tekst je dosta prožet emocijama i ne uzima u obzir moderne trendove u obrazovanju već sve gleda kroz vizuru SFRJ i socijalizma i stava mi i oni. Danas možete da kupite laptop za 300eur i da imate internet za 10 eur mesečno. Postoji jako puno organizacija koje pružaju jako dobre besplatne obrazovne kurseve iz manje više svih oblasti ljudskog znanja. Obrazovanje je lična stvar i svaki pojedinac može da ga stekne i bolje od zvaničnih kanala.
Stvar je u tome što čak i kad je obrazovanje bilo besplatno u SFRJ procenat visoko obrazovanih stanovnika u Srbiji nije prelazio 10% dok je u Sloveniji bio znatno viši. Prema tome Srbi prestanite da okrivljujete Vladu , državu i koga sve već ne za nešto za šta ste sami odgovorni. Slična situcija je i sa zdravstvom. Samo u Srbiji čujem povike da je potrebno da se (valjda) uredbom povećaju plate na 1000eur i da država sredi manje više sve probleme koji su u suštini do svakog od nas.
Država nije dužna da vam obezbedi posao dobru platu i stan.
Preporuke:
5
8
57 petak, 17 februar 2017 22:55
...
Maestralan tekst!

To je savest univerzitetskog profesora i hrabrost!
Preporuke:
8
0
58 subota, 18 februar 2017 08:59
Dragan Rakic
Po vecini objavljenih komentara se vidi da je Srbija zemlja proletera i radnicke klase, koja još nije oplakala svoga vecitog predsednika. Dualno obrazovanje se sve vise i vise primenjuje u zemljama EU, jer svi oni koji zavrse srednju školu ili dobiju univerzitetske diplome sada se orijentišu na druge struke i stvaraju svoja mala preduzeća . Mnogi migriraju u druge zemlje, jer u svojim nemaju šanse da se zaposle.
U Srbiji je vise stvar mentaliteta. Ostaje se na onom iz "srecnog doba, radio ne radion platica tece". Propagiranje ideologije uz minimalnu nagradu. Sigurno je da strani investitori plaćaju manje nego sto plaćaju svoje radnike , ali otvaraju radna mesta i smanjuju broj nezaposlenih. U Srbiji bi mnogi hteli sistem " samoupravljanja", da fabrike pripadaju radnicima ( lol ) , a da se ništa ne radi a da se mnogo saradjuje.
A.Vucic je izabrao liniju u koju se angazovao, i uspeo, a sto drugi to ne mogu ili ne znaju to je nešto drugo.
Preporuke:
0
16
59 subota, 18 februar 2017 23:32
znamo
Zapadu ne trebaju srpski filozofi, sociolozi, nikakva vrsta mislilaca...jedino ako su im na raspolaganju kao njihovi službenici. Zapadu ne trebaju ni srpski naučnici, inovatori...sem, ako se na njihove patente ne potpišu sami zapadnjaci. Da li je Zapad zainteresovan za srpske pisce? Da, ali samo ako pljuju po Srbiji, režisere koji potvrđuju da su Srbi jedini krivci i slikare koji klimoglave i sline...Zapadu je potreban nepismeni,nemisleći parija koji će da postavlja azbestnu vunu u podrumima Frankfurta i da spava u prepunoj sobi sa Rumunima koji isto, rade, za kusur.Ili ćete da im potvrđujete da su sasvim u pravu što nas siluju kao nesposobne, nezrele, pubertetske nacije ili šta drugo? Sa kog mesta govorite? Da li imate rešenje? Srpski narod ne voli da radi u Srbiji, znate i sami...kafići puni, splavovi- javne kuće. Šta je petooktobarska vlast učinila da se ova turealnost promeni? Ništa.Koliko god bili ponizni, nikada, nikada nećemo biti poštovani.
Preporuke:
4
0
60 nedelja, 19 februar 2017 00:56
Majstor Bob
Pogledajte debilasti narod oko sebe. To su oni što glasaju za Vučka! I šta je čudno? Nek im deca skapavaju za okupatore.
Preporuke:
3
9
61 nedelja, 19 februar 2017 10:40
Duh Čaveza
""Penzioner Cviko i prijatelji

ŠUP-a se sećamo samo mi matoriji. Pun naziv je Škola učenika u privredi. Pre podne na nastavu, a popodne u IKL, na primer.Trajao je tri godine, a posle odlazak po nareljenju Države tamo gde je potreban majstor tog profila. Bez obzira koliko to zvuči čudno dobar majstor nije baš tako mogao da ode u Nemačku ili Švajcarsku.
Definitivno da je lik pogubio fabulu radnje. Mogao je bar da nauči šta je lopata, a šta ašov. Ima učitelja
Preporuke:
5
3
62 nedelja, 19 februar 2017 12:13
Reddy
Ako ovaj mentol kao što je AV ne može shvatiti da buduće tehnologije istiskuju potrebu za zanatskom delatnošću i odnosnim zanimanjima te da direktno vode u oslobađanje rada pretendujući ka opštoj humanizaciji, negirajući time i smisao cele nadgradnje konstruisane da bi podržavala sistem otuđenih čovekovih moći, bi bar to trebalo očekivati od onih koji ovde komentarišu. No, ne lezi vraže, oni slično razmišljaju kao mentol što je samo dokaz teze da i sam narod zaslužuje vođu kakvog ima...ovo je teško naći i u najfantastičnijim bajkama. Srbija je očigledno bajkovita ledina besmisla.
Preporuke:
10
2
63 nedelja, 19 februar 2017 21:18
Duh Čaveza
@Redi.

Dugo ćemo još raditi viskom i libelom.
Preporuke:
0
9
64 nedelja, 19 februar 2017 22:17
DrJelaBisicNe moe(i ne treb)platau Sriji dda bude a u nmaojjer ni c44m65oeovi zvotniu itiSrijs,n ju kujmte nqnj4 - 086q h3f5inijq JIR
Plate u Srbiji I Nemackoj ne mogu(I ne treba)da budu iste,jer ni cene,troskovi zivota nisu isti.Srbija,na koju kukate je 3-4puta jeftinija od Jordana.Pored toga u Jordanu postoje brojne privatne skole I bolnice,zato sto ljudi moraju da ih koriste.Plata lekara u Jordanu,specjaliste pocetnika,je manje od 1 000 jord dinara,sto je preracunato 250 srpskih dinara!Pri tom je strogo zabranjeno raditi u oba sektora(privatnom I drzavnom)I na to se strogo pazi.
Preporuke:
0
9
65 ponedeljak, 20 februar 2017 05:18
Reddy
@Duh Čaveza

Viskom i libelom nećete imati za koga da radite! Jedino iu hobija, no, to neće biti rad.
Preporuke:
10
1
66 sreda, 22 februar 2017 21:47
Duh čavdeza
@Redi.
Poštovani prijatelju do viska i libele se stiže preko mešalice, a i to je nažalost tvrda varijanta. Lopata... Vidim da ne znate šta je muka. Ne jede se sve što leti.
Preporuke:
1
4
67 četvrtak, 23 februar 2017 07:28
Reddy
@Duh čavdeza

Pišete da ne znam šta je muka a ne poznajete me. To je nepoštovanje a startujete sa Poštovani prijatelju...sve to se pretvara u frazu jer je neutemeljeno a odatle do malicioznosti put je kratak. Naptotiv, vrlo dobro poznajem muku, poniženje i sve nepodobštine kojima je čovek sklon. Baš sadaa sam izložen teškim iskušenjima a i život mi je dobrim delom protekao u strašnim iskušenjima. Imao sam i saobraćajnu nesreću, opraštao krivcima a sam bio izložen šikaniranju...kada mi ovako nešto saopštite onda to doživljavam kao cinizam najgore vrste...sve zato što sam se usudio izneti stav za koji smatram da je naučno utemelje. Još jedna potvrda da se u Srbiji olako pribegava neodgovornom blebetanju, da ne pišem nešto rđavije. Ja vas poštovanim ne mogu osloviti jer ne umem biti neiskren i dvoličan.
Preporuke:
5
0
68 četvrtak, 23 februar 2017 10:53
Duh Čaveza
@Redi.
Žao mi je što ste imali saobraćajnu nesreću i ja to nisam znao u trenutku pisanja, ali ovo o čemu sam pričao je drugi par opanaka. Još ćemo se nagledati lopata i ašova. Doći do viska je put preko lopate. Ispravljanje nagiba laserom je čudo u ovoj zemlji, nemojmo se zavaravati.
Što se tiče opraštanja, šta reći nego svaka čast. I nemoj da si našte srce.
Preporuke:
0
2
69 nedelja, 26 februar 2017 21:21
DrJelaBisic
Zamisljam Utopiju:zivot,svet bez teskog,dosadnog rada.Da li,gospodine(druze?)Reddy mozete da zamislite drustvo u kome je fizicki rad ljudi(i zivotinja)eliminisan?Ja sam pokusavala I mislim da to nije moguce.Uzmimo sadasnji broj ljudi(ili nesto manji)I da samo usluge(I to ne sve)obavljaju ljudi.Sta ce drustvo da uradi sa tom masom ljudi,koji nemaju posao,i za cijim radom ne postoji potreba?Da li mislite da ce drustvo biti spremno da skoluje I izdrzava toliki broj filozofa,sociologa,umetnika,sportista....?
Preporuke:
0
3
70 ponedeljak, 27 februar 2017 06:56
DrJelaBisic 2
Samo jedno pitanje:kako zamisljate obrazovanje radnika za rad u fabrici?I koliki procenat generacije treva da se obrazuje u tom pravcu?
Preporuke:
0
2
71 ponedeljak, 27 februar 2017 14:11
Reddy
@DrJelaBisic

terate me, gospođo doktorko, da vam predočim nešto što uporno pokušavam a to je da vi, sudeći po vašim komentarima, uopšte niste u stanju da shvatite svu kompleksnost društvene problematike, zapravo, drame, u kojoj se svet nalazi. Vaša znanja o društvu su veoma površna a o sferi političke ekonomije, kao temeljne društvene discipline, da i ne pišem. Jednostavno, vama nisu jasni pojmovi proizvodnje, raspodele, potrošnje i razmene. To je osnov na kome se grade svi potonji društveni odnosi a odatle se emituju i modeluju i potrebe o kojima pokušavate nešto da pišete. Vaša profesionalna disciplina kojom se bavite zarađujući za život je daleko od mogućnosti da sveobuhvatno pojmite pojmove koje vam predočih. O ovome možete do prekosutra ali vam ništa neće vredeti jer niste proniknuli u središte problema. Zato mi vaše opservacije deluju više no amaterski, zapravo, sasvim pubertetski...
Preporuke:
4
1
72 ponedeljak, 27 februar 2017 21:39
Reddy
@dr. Jela Bisić

Ajte molim, da vas istestiram. Šta mislite, kako će se otplatiti dug koji je svetski kapitalizam u međuvremenu napravio u proporciji od oko 2,25 kvadriliona dolara? Da vas podsetim....to je cifra iza koje stoji petnaest nula!!! Možete li vi to pojmiti? Ceo kapitalistički svet, dok nije zagazio u prvi svetski rat i dok je vladao zlatni standard, živeo je od eksploatacije živog rada proletera praktično im guleći kožu s leđa a onda, kada su upali u nerešive probleme socijalne prirode ali i pre svega obrta sopstvenog, privatnog kapitala, pribegli zastrašujućoj avanturi kreditnih plasmana preko svojih centralnih banaka da bi dospeli do maloprepomenute cifre!?!?!? Shvatate li vi, uopšte, taj spektakularni sekularni obrt, draga gospođo doktorko?????
Otuda vaša više nego infantilna igra pojmovima koje ne spoznajete dobija apsolutno komičan karakter.
Preporuke:
4
0
73 utorak, 28 februar 2017 13:53
DrJelaBisic
Za g.Reddya:Sa Vama se,skoro u potpunosti,slazem:nisam profesionalno,sistematski obrazovana,sem u svojoj struci.Ne komentarisem zato sto osecam da imam odgovore,vec,od drugih komentatora(pa I Vas)trazim odgovore.Koliko je to moguce.Narocito uzivam(moram da priznam)u diskusijama komentatira koji nisu moji istomisljenici.Ako bih htela istomisljenike-imam ogledalo u kuci.A sad o Vasem testu:cim obojeni papiric nema zlatnu podlogu-to je tzv shala-igracka."Ja tebi serdare-ti meni vojvodo"Misim da su svi ti dugovi,o kojima se prica lazni.Lazu nas vucibatine da su(za nase dbro,naravno)uzeli pare na zajam,i jos treba I da Im se zahvalimo.Tako rade najvece cicije,koje porodicu lazu da su bankrot,da I'm ne bi trazili pare.Dugovi,dakle,u stvari I u stvarnosti,ne postoje.Preporucujem za poboljsanje raspolozenja,domace stivo:Jovan Sterija Popovic:Kir-Janja(naslikao za vecnost,potomstvu,svog rodjenog oca(kir-Steriju)
Preporuke:
1
0
74 sreda, 01 mart 2017 07:28
Reddy
@dr. jela Bisić

Niste vi uopšte problem zbog neupućenosti u osnovnu društvenu problematiku. Verovatno se časno i čestito bavite svojom profesijom. Problem je što se iz nepoznavanja osnovnih postulata projektuju apsolutno besmislene ocene i procene budućih procesa. problem je, međutim, što tome pribegavaju oni koji su mnogo bliže materiji o kojoj se diskutuje pa bi trebalo da sa veće blizine srazmerno tome budu i upućeniji. Đavola, stvar stoji sasvim obrnuto. Moje primedbe vama imaju više karakter obraćanja takvim komentarima a ne direktno vama. U tom smislu često puta preterujem ali samo iz jednog već navedenog razloga. Ono na šta se vi obarate a to su socijalistička rešenja upravo je i put za nalaženje way out-a iz sadašnjih okolnosti. Naravno, koristeći sva rđava iskustva i spoznaje prethodnog iskustva.
Preporuke:
3
0
75 četvrtak, 02 mart 2017 11:28
Majstor Bob
@DrJelaBisic

Treba da imate u vidu sledeće: Redudu je montanjar rob koji je pročitao par marksističkih knjižica i uobrazio da je mesija. Ništa strašno, samo da ne dođe na vlast...
Preporuke:
0
1
76 četvrtak, 02 mart 2017 19:04
Reddy
@DrJelaBisic

Lako je vama. Pacijenti vam se sami javljaju.
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner