Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Svetosavska beseda

Komentari (81) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 subota, 28 januar 2017 12:12
penzioner Cviko
Lep govor ali ja ne glasam za njega. Isti je ko i ovi, samo drugo odelo. Vuk dlaku menja ali ćud nikada.
Preporuke:
97
117
2 subota, 28 januar 2017 12:24
neko
Sveti Sava nas podseća da ne moramo da menjamo svest i da se stidimo onoga što jesmo, ali i da moramo nastojati da svoja uverenja i stavove učinimo razumljivim celom svetu. Da budemo čvrsto oslonjeni na svoje nasleđe, ali sa pogledom koji seže daleko u budućnost.

Bravo Vuče Jeremiću!
I neka mi oproste što ću se nakon ove divne besede,spustiti na dela aktuelnog premijera koja su u potpunoj suprotnosti sa ovime.
Da menjamo svest,da bi bili neko drugi.
Kao da ne znamo,da bi tada izbrisali sve ono istorijsko pamćenje čime se ponosimo kao nalsednici
"vladarskog sina, kaluđera, episkopa, hodočasnika, diplomate, administratora, mecene, pisca i učitelja svoga naroda ".
Preporuke:
117
22
3 subota, 28 januar 2017 12:26
Brane
Ima srpski narod za koga da glasa...ima srpski narod pametnih ljudi,poštenih ljudi,ima srpskih intelektualaca koji znanjem mogu da brane srpsku kulturu,duh,tradiciju.

Srpski narod više nikada da ne glasa za Blera...i povlašćene od klintonista političare-prevrtljivce!
Preporuke:
130
12
4 subota, 28 januar 2017 13:04
Mićko
@Cviko

Vaš glas ne verujem da bi dobio i sam Sveti Sava.
Preporuke:
110
33
5 subota, 28 januar 2017 13:18
Nebeski šetač
@penzioner Cviko

Dabogda ti Vučić ponovo smanjio penziju.
Preporuke:
130
28
6 subota, 28 januar 2017 13:23
Joviša Vidić od Rudina
Beseda je na nivou besednika. Pitanje je: da li ovakvu besedu razumeju oni kojima je upućena. Ovakve besede razgaljuju - kad su prijatne za uši, prijatne su i za dušu.
Preporuke:
98
14
7 subota, 28 januar 2017 13:41
penzioner Cviko
@Mićko,
Ala Vi podvaljujete. I to sa jednom rečenicom. Ustvari, pokušavate. Kakve veze ima Sveti Sava sa Vukom Jeremićem koji se povodom školske slave oglasio u svoju političku korist? Ako ne znate, Vuk Jeremić je u kampanji za predsednika Srbije a Sveti Sava nije. On je žrtva. To je ružno. Ne bi me iznenadilo da se neko od "jurišnika" na predsedničku fotelju Srbije, oglasi na Uskrs i pri tom kaže kako je pio kafu sa Hristom u obližnjem kafiću. Jeremić nije prvi i jedini koji je ovim činom napravio grešku. Biće ih još. Ne mogu se crkveni praznici i obredi koristiti za političke ciljeve, kampanje. Ovo je osnovno pravilo.
Preporuke:
58
101
8 subota, 28 januar 2017 13:59
Sa soroskog i marsalovog spiska politicki izuzetnih
Ova "teorija svega" se nikako ne slaze sa istinom I praksom ekonomskog I moralnog unistavanja Srbije - od Otpora i sorosevaca, preko DS kuge i Djindjica, do Tadica i delatnosti ovog visoko svetskog, a evo srecom "tako naseg" besednika.
Preporuke:
33
67
9 subota, 28 januar 2017 14:12
negi
@Cviko Da sam na mestu Vuka Jeremića tvoj glas bi odbio makar mi pobeda zavisila od njega.Bolje i da izgubi nego da ga maler tvog glasa prati ceo mandat,a pratio bi ga sigurno.
Preporuke:
91
28
10 subota, 28 januar 2017 14:27
Spiridon
@ neko

Pa sad ako ćemo baš iskreno Sveti Sava i njegov otac Stefan Nemanja su definitivno najzaslužniji za najveću promenu svesti u kompletnoj srpskoj istoriji prema kojoj sve ovo danas izgleda kao dečija igra. Zahvaljujući Svetom Savi su Srbi posle pet stotina godina bezuspešnih pokušaja odnosno tek iz trećeg puta konačno primili hrišćanstvo zvaničnu veru ondašnje Imperije. Tako da možemo da pričamo na primer o tome kako je pravoslavlje temelj srpskog identiteta i da je Sveti Sava najzaslužniji za sve to ali se plašim da priča o Svetom Savi kao dokazu da se može ostati samo svoj uz vernost sopstvenoj tradiciji je na vrlo klizavom terenu...
Preporuke:
23
60
11 subota, 28 januar 2017 14:37
zavera teorija
Lepo govori gospodin Vuk, obrazovan čovek sa pedigreom. Međutim, treba gledati dela a kod Vuka toga ima: premeštanje pregovora o statusu Kosova iz Ujedinjenih nacija u Evropsku uniju tj. Brisel, podnošenje zahteva o legalnosti proglašenja nezavisnosti Kosova zloglasnom antisrpskom Haškom tribunalu. Ima još sličnih dela...
Preporuke:
41
66
12 subota, 28 januar 2017 15:01
Anka Krajina
@ penzioner Cviko

Razumem da vam kandidat nije po volji. Tačno je i to da se ovim govorom politički promoviše.

Ali zar nije isto tako čudno da se crkveni praznik slavi kao školska slava i to u sekularnoj državi?

Znači Sveti Sava ipak nije samo crkveni praznik! Ima mnogo širu dimenziju.
I Jeremić se u svom govoru osvrnuo upravu na to, na nekadašnjeg Rastka Nemanjića, nezaobilazne istorije srpskog naroda.
Preporuke:
78
16
13 subota, 28 januar 2017 15:07
Starina Novak
@ Penzioner Cviko - iako si penzioner da nisi Cviko glasao bi po saveti, a pošto si Cviko glasaćeš za Vučića!
Preporuke:
71
19
14 subota, 28 januar 2017 15:08
Jovan P
Neverovatno je da ovako lep govor koji poziva na jedinstvo srpskog naroda izaziva podele i na ovom sajtu. U vremenu kada je najvažnije osloboditi Srbiju od zla zvanog Vučić potrebno je ujediniti se oko kandidata koji ima najveće šanse da pobedi njega i neoliberalnu ekonomsku koncepciju koju on predstavlja. Zlo se zove neoliberalni ekonomski koncept.
.
Da li je Jeremić kandidat koji ima najveće šanse ili neko drugi, videćemo kad predstave svoje programe.

Zato ne napadajte sirotog penzionera koji "cvika" da mu Krkobabić ne uzme penziju. Penzosi uvek glasaju za vlast i ne treba ih osuđivati. Nemojte biti strogi prema svojim očevima. To je poruka svetog Save.
Preporuke:
63
16
15 subota, 28 januar 2017 15:16
Toma
Vrlo lepa beseda, ali ako je on ovo napisao ja sam sebi odsečem ruku!
Preporuke:
29
67
16 subota, 28 januar 2017 16:03
Sredoje
@ zavera teorija - Vas Vučićeve botove lako je prepoznati - izmišljate stvari. Prvo, Jeremić nije doneo odluku da se pregovori izmeste u Brisel. Drugo, šta je smetalo SNSu da poništi sve dogovora koje je Borko postigao sa predsednicom Kosova, kao što su obećavali pre izbora. Treće, ti dogovori nisu bili ratifikovani od strane Srbije, pa nisu ni stupili na snagu. Četvrto, mišljenje o zakonitosti proglašenja "nezavisnosti" Kosova nije traženo od Haškog tribunala za zločine u Jugoslaviji već od Međunarodnog suda pravde...
Preporuke:
77
11
17 subota, 28 januar 2017 16:03
Fetjukovič
@Toma

Tomo, nemoj da daješ brzoplete izjave! Nisu svi srpski političari sa kupljenom diplomom privatnog fakulteta. Pa čak i ako nije sam napisao, lepo je što se potrudio i našao neku razboritu osobu koja je ovo sročila da može da se sasluša.
Za razliku od tvojih govora, koji svi podsećaju na tvoje mizerne ljudske osobine.
Preporuke:
72
4
18 subota, 28 januar 2017 16:09
Jasna Simonovic
Bilo bi zaista lepo da saznamo ko je autor ovakve divne besede...Zaslužuje u najmanju ruku da postane ministar prosvete, a verujem da bi i mnogi diplomirani mogli da se nauče lepoti govora...
Mislim da je to važno da se zna i radi samog Vuka Jeremića, da li je odabrao tekst ili ga napisao?
Preporuke:
17
58
19 subota, 28 januar 2017 16:10
Umnjak
Želim da moj predsednik bude kulturan, obrazovan, pošten i normalan čovek. Jeremić ima te osobine.
Preporuke:
74
20
20 subota, 28 januar 2017 16:25
Sredoje
@ Jasna i Toma - Vi SNS-botovi sve druge političare cenite prema intelektualnom nivou svoga vođe, pa vam je teško da zamislite da je neko sposoban sam da napiše svoj govor. Uzgred dok ja napisah svoj prvi komentar Cviko dobi 22 nova plusa. Palo s neba...
Preporuke:
73
8
21 subota, 28 januar 2017 16:38
Bojan, Priština
Lepa beseda, treba razviti ovu temu, kako nam Sveti Sava nije više prvi Svetac, nego je to Seti Vasilije Ostroški.
Preporuke:
7
44
22 subota, 28 januar 2017 16:57
DŽefri SLight Saks, Katun
za Cvika
U pravu ste, svi se sete da tamjanišu i obilaze obore i štale pred izbore.

----------

za Spiridon-a
Verovatno da je ovo što ću reći "jeres", al ispade ovaj veberovac humanista vzv rastka. Budalast narod smo bili-životima plaćali, i takvi i danas.
---------
Hoće li na ovim Srbskim izborima biti PRO Srbskog kandidata?
Preporuke:
17
43
23 subota, 28 januar 2017 17:05
Jeremic botovi bas navalili
Mislim da Jeremic nije taj iza koga treba stati ako si protiv liberalizma i diktature globalista. Cak iova navala njegovih botova mi nije simpaticna, znaci cilj opravdava sredstvo! To je nesto malo bolje od sadasnje cinicne pljacke i ismejavanja naroda dok ga koljes, ali je svakako zuto kao i ono zuto sto je pljackom narodne imovine po stranom nalogu, uz strane trupe i za strani novac uzelo narodu sav moral, ponos i postenje.
Nema tu razlike, ne farbaj narod i ti Jeremicu. nisu bas svi naivni!
Preporuke:
27
57
24 subota, 28 januar 2017 17:15
Jasna Simonovic
G. Sredoje, ako ste svoj komentar uputili i na mene, onda imate veliki problem sa razumevanjem komentara, i zaista je šteta da se ne potrudite da razumete...i ne isturate svoje predrasude u prvi plan...tako nekako
ps takodje, lepljenje etiketa pripada prvim godinama života svakog bića, kasnije je neozbiljno...Da sam na vašem mestu, izvinila bih se...
Preporuke:
10
49
25 subota, 28 januar 2017 17:17
penzioner Cviko
Poslao sam komentar na reakciju "nebeski šetač" ali to nije objavljeno. Očitao sam mu lekciju. Možda nije stiglo? Svako ima ima pravo na komentar u kojem navija za svoje. Nemam ništa protiv.
Zašto bi moj komentar bio predmet osude? Ili, zašto mi se pripisuje da navijam za Vučića kad sam u svojim brojnim komentarima napisao da sam i protiv Vučića i protiv svakog onog ko u svojoj političkoj prošlosti ima "peti oktobar". Ostajem pri stavu da se svetinje ne mešaju u politiku. Sveti Sava je od Srba zatražio da se slože ali to ne ide. I ne ide Svetosavlje sa različitim političkim ubeđenjima danas. Par godina posle drugog svetskog rat, u školama su ukinuti svetosavski balovi. I ne samo to, već je izbačena i etika. Ako se pitamo zašto je socijalizam u prvim posleratnim godinama beležio uspeh, onda je jedini odgovor etika. Etika danas je samo slovo iz uspomene jednog malog broja ljudi i ništa više. Bez etike, društvo propada. Zato me vi, antietičari, slobodno napadajte, izdržaću ja to.
Preporuke:
21
53
26 subota, 28 januar 2017 17:39
Spiridon
@ DŽefri SLight Saks, Katun

Kada se samo malo zagrebe iza zvanične dogme vide se enormne sličnosti sa onime što nam se dešava danas, jer Srbija je i tada kao i sada bila na raskrsnici između istoka i zapada sa time da su obe tadašnje opcije bile jedan te isti Zapad samo posvađan između sebe na dva dela Rimskog carstva. Srbi danas se zahvaljujući pritisku Imperije uče da menjaju svest, da se odriču svoje vere da bi usvojili evropski način razmišljanja i oni koji se tome suprotstave bivaju izopšteni dok nam se za vladare postavljaju ljudi koji prvo ljube ruku sili. Nekada opet su zahvaljujući pritisku tadašnje Imperije Srbi promenili kompletno svoju svest, odrekli se svoje sopstvene vere da bi usvojili veru Imperije a svi oni kojo su se tome suprotstavili su bili najsurovije kažnjeni uz spaljivanja na lomači, čupanja jezika i ostalo, dok se vladarska kruna dobijala ili od rimskog Pape ili iz Carigrada, odnosno u slučaju Stefana Nemanje prvo jedno pa onda ćurak naopako drugo.
Zvuči poznato zar ne...
Preporuke:
11
47
27 subota, 28 januar 2017 18:08
Nebeski šetač
@penzioner cviko

Gospodine Cviko, samo sam se šalio. Ne budite na kraj srca.
Sve najbolje.
Preporuke:
4
7
28 subota, 28 januar 2017 19:19
DŽefri SLight Saks, Katun
za Spiridon-a
Moj stav o ovom novom revnitelju za spas preostalih srPalja je vidljiv, nadam se iz "firme".
Tata i princ su "nulovali"-poništili, 5,6-7 hiljada istorije Našeg NARODA, partizanen Jopet, sad ovi veberovci, stvarno ljudski otpad.
--------
Šta mislite zbog čega je Tereza "promašila" london i banula kod kalifa redže?
Preporuke:
5
44
29 subota, 28 januar 2017 19:31
penzioner Cviko
Kad ste već "nebeski šetač", prošetajte malo i do Boga koga ste uzeli u usta... Možda sam i ja grešan jer nisam član penzionerskog udruženja. Ta populacija kojoj pripadam, uopšte me ne zanima. Kad budu izbori, izađite i glasajte. A ako Vam je po volji, ne morate otići na glasanje. U međuvremenu, hvalite one za koje bi glasali ali nemojte napadati druge koji hvale svoje. Nemojte napadani ni one koji u okupiranoj Srbiji ne vide uslove za fer izbore u kojima su najvažniji glasovi ambasadora stranih zemalja. Stvarnost je takva.
Preporuke:
18
42
30 subota, 28 januar 2017 20:09
Spiridon
@ DŽefri SLight Saks, Katun

Tata i sin su zarad sebe i svoje lične vlasti i da bi se dodvorili ondašnjoj Imperiji i njenoj dogmi spalili svaki pisani trag onoga što smo mi bili pre njih i tako mi ispadosmo nekakvi divljaci koji su sišli valjda sa drveta tek onda kada nas je konačno obasjalo prisustvo njih dvojice i njihove velike mudrosti. Sve naše praznike, sva naša praiskonska verovanja su zatrli ili što je još gore zaodenuli u tada moderno evropsko ruho hrišćanstva, da bi Srbe konačno prevarili i namamili da se odreknu svoje vere. Svakog onog ko bi im se na bilo koji način suprotstavio čekala je najstrašnija moguća smrt a sve to je predstavljano kroz istorijske spise koji su sami pisali kao bogoudno delovanje i pravednička borba protivu zlih izroda i nevernika. Kada gledam malog Vebera vidim isti taj "državnički" način razmišljanja i pitam se da li će ga neki budući Srbi slaviti kao sveca koji ih je konačno iz mračnog divljaštva preveo u svetlo evropske civilizacije...
Preporuke:
11
46
31 subota, 28 januar 2017 21:01
sedam godina na tibetu
Odlična beseda.
Preporuke:
48
6
32 subota, 28 januar 2017 21:02
aleksandar
Beseda je odlična.
Ako je iskren.
Da li je iskren ili ne, pitanje je sad.
Preporuke:
49
2
33 subota, 28 januar 2017 21:36
Salah-ed-Din
@ Spiridon – Slažem se sa delom Vašeg odgovora DŽefriju, ali grešite u tvrdnji da su “Srbi promenili kompletno svoju svest, odrekli se svoje sopstvene vere da bi usvojili veru Imperije”. Stvari su malo složenije. Niko nije ni u istoričarskim ni u teološkim redovima, ozbiljnije proučavao uticaj potonjih Slovena (odnosno Srba i Rašana) na definitivno uobličenje hrišćanstva. Kao što verovatno znaš prva dva veka nakon Hristovog raspeća njegovi sledbenici nisu imali jedinstveno viđenje svoje dogme. Car Konstantin je prihvtivši hrišćanstvo pokušao da episkope privoli usvajanju jedinstva crkvene dogme i hijerarhije, ali kako oni na to nisu bii spremni nametnuo im je tumačenje o Svetom trojstvu, Simvol vere i zatvaranje sadržaja Svetog pisma. U jevanđeljima nema pomena o svetom trojstvu, kao ni semitskim religijama Bliskog istoka koje su izvorište hrišćanstva. Ali kod “slovenskih” naroda od Anadolije do Alpa, Baltika pa do Kavkaza postoji verovanje u Triglava, trojednog, trolikog Boga...-->
Preporuke:
38
4
34 subota, 28 januar 2017 21:48
negi
@Salah ed Din........Srbi su i pre pojave hrišćanstva verovali u jednog Boga Svetovida ili Svetog Vida.
Preporuke:
8
35
35 subota, 28 januar 2017 21:58
...
Znajući ga on tako i misli!
Pogledajte isto nadahnuto Bokana na 150 minuta o Svetom Savi!
A Spiridon je odavno provaljen musliman!
Preporuke:
41
4
36 nedelja, 29 januar 2017 00:15
Salah-ed-Din
@ Spiridon – Ta kodifikacija je bila na Prvom vaseljenskom saboru 325.godine i na njemu je učestvovao i Sveti Spiridon po kome si uzeo svoj nick-name. Prihvatanje dogme o trojednom bogu (jedinosušnom i jedinorodnom), tj. Sveto Trojstvo dovelo je do ubrzanog širenja hrišćanstva među “slovenskim” narodima, kao što se pre toga hrišćanstvo brzo širilo među semitskim narodima Egiptu, Palestini, Siriji i Mesopotamiji zbog neosporne veze sa starozavetnim tekstovima. Treći deo, zapadni deo Imperije je u početku imao slab odziv na hrišćansko učenje izuzev među naseljenim robovima iz semitskih i “slovenskih” zemalja. Među srpskim i rasijanskim plemenima hrišćanstvo je polovično prihvatano zbog nedostatka drugog elementa njihovog verovanja, a to je poštovanje plemenskih ili porodičnih zaštitnika.
Preporuke:
28
2
37 nedelja, 29 januar 2017 00:18
Salah-ed-Din
@ Spiridon – 3.deo. Zbog svega rečenog mislim da Rastko Nemanjić i Srbi sa njime nisu „promenili kompletno svoju svest, odrekli se svoje sopstvene vere da bi usvojili veru Imperije” već su veru Imperije prilagodili svojim verskim shvatanjima na način koji ne nanosi štetu ni veri ni srpskoj svesti. Ovde je mnogo važnija druga stvar. Obično je Rastko posmatran sa crkvenog stanovišta kao prvi srpski arhiepiskop i utemeljivač samostalne srpske crkve, a tokom poslednja dva veka i kao srpski prosvetitelj pa je Savin-dan i školska slava. Ali ima jedna rečenica u ovom kratkom i jezgrovitom obraćanju Vuka Jeremića “Ako narodi imaju roditelje i vreme nastajanja, onda je otac naše nacije upravo Sveti Sava”, koja Rastka Nemanjića posmatra i kao državnika koji je mireći braću očuvao i ojačao državnu tvorevinu svoga oca, koja verovatno ne bi opstala bez Rastkove intervencije. I stoga cenim da Jeremić (ako je to njegova autentična rečenica) ima “štofa” da postane srpski državnik posle dužeg vremena.
Preporuke:
32
3
38 nedelja, 29 januar 2017 00:21
"Panter"
Prezirem petooktabarce i SVE kolonijalne upravnike koji su posle 5-og oktobra ponižavali i rasturali Srbiju uključujući tu i aktuelnog gubernatora. Zaprepašćen sam da ljudi ne shvataju da je Vuku Jeremiću namenjena uloga da bude poslednji u nizu tih upravnika koji će zaokružiti posao započet 5-og oktobra. Mada... Ako neko ne navede šta je KONKRETNO učinio Jeremić za Srbiju (a ne za sebe ili za Tadića), ko hvali njegovu besedu a ne njegova dela, i ko smatra da mu je glavna prednost što nas neće „brukati u inostranstvu jer je obrazovan“ – onda i nema mesta čuđenju. To se zove trijumf kolonijalne svesti. Da se dopadnemo NjIMA !!!!!!!
Preporuke:
30
25
39 nedelja, 29 januar 2017 00:37
penzioner Cviko
Bravo "Panter". Usput, Boris Tadić predavao je Jeremiću predmet psihologija, u jednoj beogradskoj gimnaziji. Tako piše u Vikipediji. Dalje je sve jasno.
Preporuke:
16
28
40 nedelja, 29 januar 2017 01:31
Da čovek ne veruje
Narod koji je ustajao protiv carevina i imperija, koji je dao Miloša Obilića i Gavrila Principa, sad bi bio srećan da se dopadne Merkelki, Olandu, možda i Elizabeti.
Preporuke:
37
0
41 nedelja, 29 januar 2017 01:38
NEMANjA VIDIĆ
"Mi imamo svoje uzemljenje , svoju kulturu i tradiciju , koje nema potrebe da izmišljamo."
Lepa je ovo bila beseda, ali bi više priličila nekom prosvetnom radniku. Ali Jeremić je političar i ovu besedu je držao da bi pridobio poverenje srpskog naroda. Nije li logično da je kao političar trebao biti makar malo konkretan. Na primer o ćirilici, ako je i ona kultura i tradicija. Je li to on smatra da je sve u redu s njom. Da je ima u javnom životu 3-5 %. Kad je ponajviše zaslugom prof. dr Vojislava Koštunice 2006. god. Ustavom određeno da je uz srpski jezik u službenoj upotrebi samo ćirilica, Jeremićev DS je odmah počeo sa opstrukcijom. Širom Srbije ukazaše se bilbordi sa porukom : ĆIRILICA ILI LATINICA ? I AZBUKA I ABECEDA. U potpisu Centar za toleranciju Rasim Ljajić.
Da li modernost i gledanje daleko napred , što je jedino ponudio V.J., podrazumeva uklanjanje i ovih preostalih tragova ćirilice? Ili treba da nje ostanu da bi svedočili da je narod Sv.Save na Vatikanskom putu.
Preporuke:
17
3
42 nedelja, 29 januar 2017 01:44
Boba
Pa dobro 'Panteru' da li vama odgovara da umesto Jeremića poslednji prokonzul imperijalne vlasti u Srbiji ostane Vučić sa svojom mafijom?
Jer to je siguran rezultat koji tzv. patriotski čistunci potpomažu svesno ili nesvesno.
Vuk Jeremić jeste proizvod imperijalne politike ali i neko ko može da je okonča ako proceni da je to u njegovom ličnom interesu. Ucenjeni lakeji kao Vučić, Nikolić i Dačić ne smeju i neće nikada svojom voljom izaći iz tog začaranog kruga.
Jeremić ima svojih zabluda kao ova da je Sveti Sava bio 'evropejac' ali dovoljno je mlad i pametan da može jednog dana da se izleči od njih naročito ako u tom nađe svoj interes a naći će ga ako u srpskom narodu i preostalim intelektualcima (toj definiciji ne podleže niko ko je blizak vlasti) bude našao zajedničke elemente trenutnih i budućih interesa, i naroda i sopstvenih političkih interesa.
Danas nam je potrebno isto toliko političke mudrosti kao i Svetom Savi a manje busanja u junačke grudi koje su se sve pokrile pred Vučićem.
Preporuke:
26
8
43 nedelja, 29 januar 2017 01:54
NEMANjA VIDIĆ
Nastavak

Kandidat za predsednika države Boško Obradović jedina je javna ličnost koja se bez uvijanja izjasnila, i to u Skupštini, da Srbima ne trebaju dva pisma, čega nema nigde drugde u Svetu.Predložio je da s uklone natpisi sa hrvatskom latinicom. Ako negde treba biti latinica zbog turista, treba koristiti engleski jezik i njegovu latinicu. U tom smislu je dobar primer aerodroma u Bgd- Red letenja je naizmenično na srpskom jeziku i ćirilici, i na engleskom jeziku i njegovoj latinici.
Sadašnji predsednik Srbije nikad nije hteo da primi delegaciju iz udruženja za zaštitu ćirilice, niti je slao odgovore.
Zbog svega navedenog nagovaraću ljude da glasaju za Obradovića.
Preporuke:
29
5
44 nedelja, 29 januar 2017 02:14
"Panter"
Bio bih iskreno zahvalan svim komentatorima koji su mi udarili minus (do sada 10) ako bi naveli dela (dakle ne govore nego dela) Vuka Jeremića koji ga kvalifikuju za funkciju predsednika Srbije. Odmah da kažem da je u mojim očima činjenica „da se zahvaljujući kandidaturi Vuka Jeremića za Generalnog sekretara UN o Srbiji čulo u celom svetu“ potpuno bezvredna. Opsesivna želja „da se za nas čuje“ govori o sindromu starlete koji je uzeo maha u Srbiji što je prilično tužno. Konačno, ne glasati za Jeremića ne znači glasati za Vučića. Osim što je takva insinuacija zlonamerna ona je i lišena svake logike jer Vučić i Jeremić nisu dva jedina kandidata za mesto predsednika Srbije.
Preporuke:
22
24
45 nedelja, 29 januar 2017 08:40
penzioner Cviko
Jedan govor, koji je najverovatnije kompilacija drugih tekstova, ne znači da je govornik popio svu pamet ovog sveta. Idelizovanje govornika od strane pojedinaca je čin njegovog utapanja. Prema tome, sledbenici čoveka koji Vam je ponudio površnu milozvučnu impresiju, nemojte to raditi. Jeremić je završio studij teoretske i eksperimentalne fizike a bavi se politikom. Šta to znači? Da nauka i nije tako profitabilna kao politika. Zašto ovo ističem? Pa mnogi od vas govore kako svako treba da radi svoj posao za koji se školovao. Evo, kandidat vas ne sluša, Vi odstupate od tog pravila i nikom ništa. Koliko ste pouzdani? Reč Vam je ko mehur od sapunice. Zalagali ste se za demokratiju. Pukla vam je demokratija ko bundeva zvana Hilari a možda će i promeniti ime, no bundeva ostaje bundeva. Demokratija, lomljiva roba. Dokle je došla demokratija-lubenica. Nemate čoveka u Srbiji a da nema putera na glavi. I sada se zalažete za pošteno. Da li svi članovi vaše uže i šire rodbine lepo žive kao Vi?
Preporuke:
13
26
46 nedelja, 29 januar 2017 08:51
forever jang
Izuzetan državnički govor. Svaka čast!
Preporuke:
33
7
47 nedelja, 29 januar 2017 08:58
Prečanin
neko
Sveti Sava nas podseća da ne moramo da menjamo svest"

On je menjao svest naroda. Sav je bio tome posvećen.
Preporuke:
10
22
48 nedelja, 29 januar 2017 09:26
"Panter" za Bobu (1)
Valjda sam bio dovoljno jasan da je Vučić kao aktuelni prokonzul najmaligniji od svih koji su mu prethodili a da je ceo naprednjački tabor zajedno sa socijalistima i ostalim koalicionim partnerima jedna korumpirana gomila. To nije sporno ali to uopšte nije dokaz da je Jeremić drukčiji. Jasno je da će kao kandidat za predsednika Srbije držati govore koji su drukčiji od Vučićević baš kao što je i Toma držao govore drukčije od Tadićevih pred izbore 2008. Za toliko imaju mozga i jedan i drugi, a za svaki slučaj imaju i savetnike koji im određuju šta i kako da pričaju ali i šta da prećutkuju. Elem, Jeremić upadljivo prećutkuje svoj stav o Kosovu, članstvu u NATO i EU. Za nekoga ko se kandiduje za predsednika Srbije bilo bi valjda normalno da jasno iznese svoj stav o tome.
Osim govora koji gode ojađenom srpskom biraču, Jeremić nije za njega učinio BAŠ NIŠTA. A pošto nije ništa učinio onda vi i ostali komentatori koji ga podržavaju navodite šta bi mogao (!!!) da učini zato što je pametan i mlad.
Preporuke:
17
26
49 nedelja, 29 januar 2017 09:30
"Panter" za Bobu (2)
Izneću moje argumente.
Prvo, alergičan sam na političke dinastije (i dinastije uopšte) bez obzira da li je u pitanju dinastija Buš, Klinton ili Pozderac.
Drugo, alergičan sam na decu iz tih dinastija koja čim se rode postaju „mladi lideri“ i smatraju da im pripada neka izuzetna sudbina baš kao i raznim prinčevima i princezama. Čelsi Klinton je i zvanično imala titulu „mlade liderke“ i kao takva je pre dve godine držala predavanja po Švajcarskoj. Vuk Jeremić je (zvanično) stekao titulu master na John F. Kennedy School of Government, koja se smatra školom za „mlade lidere“. Meni nije jasno kako se otkrije da je neko „mladi lider“ ako je posle završenog fakulteta radio dve godine u nekoj banci u Londonu a nije mi jasno ni kako se uči liderstvo.
Treće, mada najvažnije, osim bolesne ambicije koja mu je verovatno ulivana od rođenja kao izdanku političke dinastije, Vuk Jeremić nema apsolutno nikakav konkretan rezultat iza sebe.
Preporuke:
20
27
50 nedelja, 29 januar 2017 09:41
"Panter" za Bobu (kraj)
V.J. bi trebalo da objasni zbrku sa datumima u biografiji. Zvanični podaci su sledeći:
Diplomirao 1998. teorijsku fiziku u Londonu. Posle toga dve godine, dakle do 2000. radio za "Deutsche Bank", "Dresdner Kleinwort Benson Bank" i "AstraZeneca Pharmaceuticals" u Londonu.
Oktobra 2000. postavljen za savetnika Borisa Tadića tada ministra za telekomunikacije a od 2003. ministra odbrane. Od 2004. savetnik za međunarodne odnose a od 2007 ministar. Titulu master na Kennedy School navodno stekao 2003. mada je od 2000. do 2003 živeo i radio u Srbiji. To su zvanični podaci.

I drugo,V.J. bi trebalo da objasni ko je finansirao njegov boravak u Njujorku jer za to vreme nije nigde bio zaposlen kao što nije ni sada, ko je finansirao njegovu kandidaturu za Generalnog sekretara UN, i ko finansira taj njegov institut.

Bez tih objašnjenja ja ne vidim razliku između njegovog i Nikolićevog mastera, i ne vidim razliku između finansiranja njegove kandidature i finansiranja Dragicinog fonda - podjednak MUTLjAG.
Preporuke:
21
25
51 nedelja, 29 januar 2017 09:57
Nebeski šetač
@Nemanja Vidić
Čitajući ovaj niz komentara, zapazićete da veći broj komentatora svoje antiokupaciono raspoloženje iskazuju okupatorskom latinicom. Kako im objasniti da su upravo oni ti koji odričući se svoga i prihvatajući tuđe-okupatorsko prave brešu u antiokupacionom frontu. Kako im objasniti, da ako delija ide na Marakanu sa Partizanovom zastavom - je već upola partizanovac. U redu, nagovarajte ljude da glasaju za Boška. Nemam baš ništa protiv Boška. Ali šta ako u drugom krugu ostanu u igri samo SNS kandidat i Vuk Jeremić. Pitam Vas šta onda? Zar je moguće da između onih kojima su Bler i Klinton idoli i savetnici i Vuka, ne uočavate baš nikakvu razliku. Zar ne shvatate da je u toku antiglobalistička revolucija i da se geoplitičko okruženje iz korena menja. Mislim da onaj koji u UN pred Ban Ki Munom peva Marš na Drinu i koliko juče drži Svetosavsku besedu time nagoveštava i svoju ćiriličnu i antiokupatorsku budućnost. Ako se varam, pa neće mi biti ni prvi ni poslednji put. Sve najbolje.
Preporuke:
29
8
52 nedelja, 29 januar 2017 10:20
LjVJ
Penzioner Cviko:a. Ako se pitamo zašto je socijalizam u prvim posleratnim godinama beležio uspeh, onda je jedino zbog etike.

Netačno! Nije tada socijalizam bio ni u čemu uspešan sem u ubijanju, pljački, lažima i zastrašivanju u osvajanju vlasti. Kakva crna etika, prišljamčili su se Crvenoj armiji i proglasili pobednicima pa zaveli teror, nečuveni primitivci i divljaci!
Nisu Srbi poštovali način tih krvavih antihrista, već su zaćutali prestravljeni silinom njihovih zločina i bezumlja!

Takvi su njihovi falsifikati da se, eto, ni do danas nismo očistili od njih, a njihova tzv. pasja groblja su na stadionima, dvoriptima škola, pod Avalom, u Lisičjem potoku, svuda gazimo po kostima nevino pobijenih bez suđenja, pravde i minimuma morala. Etika krvožednih, samoživih i primitivnih divljaka!
Preporuke:
18
20
53 nedelja, 29 januar 2017 10:32
LjVJ
Srbi se toliko prepiru, sumnjičavi su prema svakom kandidatu i nalaze mu mane, ili ga nekritički uzdižu, zato što nemaju državu. Srpska, pravedna država je osnov svega, ona koja štiti poredak i građane i kad je aktuelni političar na vlasti loš.
Nama treba predsednik da svešću o tome, a ne pohlepni graditelj u zaštićenoj zoni, kupac svoje diplome, podmukli lažov i izneveritelj. Za početak bi to bilo dovoljno, i kao protivteža ludaku u izvršnoj vlasti.
Preporuke:
30
3
54 nedelja, 29 januar 2017 11:18
Spiridon
@ Salah-ed-Din

Dragi moj prijatelju pod jedan namerno sam simplifikovao priču da ne bih pisao kilometarske komentare a pod dva čak i u toj skraćeno-simplifikovanoj verziji sam rekao da je ono što je još gore bilo to da je stara vera radi namamljivanja naroda ka konačnom odricanju od svoje vere bila inkorporirana perfidno u kanone tada modernog evropskog hrišćanstva, gde pod evropskim mislim konkretno u našem slučaju na Carigrad. Srpsko pravoslavlje i jeste stara vera sa jako tankom hrišćanskom pokoricom jer je to bio jedini način da običan narod prihvati tuđeg Boga kao svog, pošto su pre Svetog Save bila dva bezuspešna pokušaja gde bi se posle inicijalnog pokrštavanja narod vraćao sebi i svojim praiskonskom korenima. Bez ljutnje ali Sveti Sava sve to nije radio ni za tren zbog toga što je voleo srpsku veru i tradiciju, već jedino zbog toga što je njegov otac dobio vlast kao i ovi danas da bi Srbe preverio i potčinio interesima Imperije. Ne samo da nema svetog trojstva, u originalnom...
Preporuke:
6
15
55 nedelja, 29 januar 2017 11:23
Spiridon
@ Salah-ed-Din nastavak

Hrišćanstvu nema bilo kakvih svetaca jer semiti ne poznaju takvo nešto, nema Božić a kamoli onog sa badnjakom i česnicom, nema Uskrsa a kamoli onog sa jajima, nema krsne slave niti je može biti, o srpskom prazniku Vidovdanu ili Đurđevdanu, Ivanjdanu te Ilindanu da već i ne govorimo. Tako da je sve to ostalo tu ali sakriveno, preobučeno i potpuno promenjenog smisla, tako da ne znam kako drugima ali meni to liči na punu i potpunu promenu svesti ako dođe vladarev sin koji je rešio da uzme neku stranu veru, pa onda ostavi datume i pojavne manifestacije stare vere ali tome udahne sasvim novi i što je najbitnije potpuno pogrešan smisao a sve to prevare radi. Kada tome dodamo da je pobijeno pola tadašnje Srbije i to na najzverskiji način, odnosno da je njegov otac napravio istragu poturica ali takvu gde su poturice išle sa mačem i ognjem u ruci i satirali sve one kojima je stara vera bila draža od ove nove o tamo nekom božijem sinu preko mora, to jest onima koji nisu....
Preporuke:
7
15
56 nedelja, 29 januar 2017 11:33
Spiridon
@ Salah-ed-Din nastavak drugi

Hteli da prodaju svoju sopstvenu veru za večeru. Pri tome da stvar bude gora da ne može biti, ne samo da su pobili te nesretne ljude već su i spalili svaki pisani trag onoga što je bilo pre njih dvojice, što je onemogućilo trajno bilo kakav pokušaj da se napiše prava istorija Srba potkrepljena pisanim dokazima, pa se danas vrtimo u moru šarlatana i par pametnih ljudi koji shvataju da tu ima ogromna rupa i onda se ona popunjava ili bajkama ili parčićima prave istine.
Eh da moj nadimak Spiridon je posveta mom direktnom pretku koga su u oktobru 1944 odveli sa kućnog praga vernici neke nove titoističke vere da ga više niko ne vidi. Ukoliko su za sve nas zlo koje stalno pominjemo događaji u Srbiji 1944-1947 gde su ljudi ubijani samo zato jer nisu hteli da veruju u tu novu veru, onda je i zlo isto tako ono što je urađeno pre hiljadu godina zarad prelaska na hrišćanstvo. Očigledno da nije tako čim mi te "oslobodioce" od pre hiljadu godina slavimo kao svece...
Preporuke:
8
17
57 nedelja, 29 januar 2017 11:38
...
ja ne mislim da je problem u Srbima što im kandidati nisu po volji! Problem je u kandidatima!
Kao i uvek zamena teza, nama niko ne valja, ne niko, već ponuđeni!
Meni lično je Aleksandar Popović najprihvatljiviji ali daleko je od idealnog! Boško nema nikakav rezultat iza sebe da bi mogao da upravlja državom, isto kao i Vuk! Janković je tek državni aparatčik i ako ga to preporučuje da celom zemljom upravlja i da mislimo da on ima širu vizijju, strategiju namesto sektorske taktike - onda nije nešto u redu sa narodom koji mu ne veruje, nego sa njegovim ambicijama i nerealnim sagledavanjima sebe i svojih kapaciteta, što isto važi i za Vučića i Obradovića!
Zato IZBOR PONUĐENIH VARIJANTI NE VALjA, to što to narod vidi, ne čini narod pogrešnim, već samo i ISKLjUČIVO kandidate!
Preporuke:
10
19
58 nedelja, 29 januar 2017 12:27
Sumnjičav
Prosto mi je neshvatljiv toliki entuzijazam za Jeremića na portalu koji bi trebalo da okuplja ljude koji imaju dovoljno razvijen kritički način mišljenja. Kao što neko već reče, nisu Jeremić i Vučić jedina dva kanditata, pa ajde da biramo manje zlo. Ako ostanu njih dvojica u drugom krugu, glasam za Jeremića, čisto iz nade da se sruši Vučić, ali bez ikakve nade da će Jeremić biti bolji. Manje zlo je birano i 2012, kada je Tadić svima već dosadio, pa se nismo usrećili. U prvom krugu treba birati nacionalnu opciju, a to je samo Boško. Ne verujem nikom i ne znači i da on nije kukavičije jaje, ali mi ostaje da se nadam. U svakom slučaju, istorija delovanja mu nije DS i DOS kao Jeremiću.

I ne shvatam kako niko ne vidi podvalu. Odjednom se stvoriše Jeremić i Janković pre nego što su oni sami govorili o kandidaturi i svi ih nešto podržavaju. Odjednom se priča kako oni imaju neke šanse protiv režima, svi ih podržavaju, a navodno nikakav aparat iza sebe nemaju. Zar smo takve veverice da to progutamo?
Preporuke:
35
6
59 nedelja, 29 januar 2017 13:29
Dane
Odlična beseda! Svaka čast!
Preporuke:
28
5
60 nedelja, 29 januar 2017 13:30
Milan
Toliko se zlo nadvilo nad Srbijom da ću ja glasati za Jeremića ili Jankovića i smatram da je to dužnost svakog iskrenog patriote
Preporuke:
25
6
61 nedelja, 29 januar 2017 13:58
Dimitrije
@ Sumnjičav - U pravu ste. I ja tako razumem ove komentare koji podržavaju Jeremića. Davljenik se i za slamku spasa hvata, pa se opredeljuje za manje zlo. Problem jeste okupiti što širi dijapazon onih koji su protiv velikog zla, što bi Jeremić mogao i mogao bi da bude mnogo nezavisniji kao predsednik, a ne bi bio slepi poslušnik odumiruće soroševsko-klintonovske politika kao Merkelova i Oland. Eksponenti te politike su to shvatili i zato miniraju Jeremića isforsiranom preranom kandidaturom Jankovića. Znaju da Janković nema nikakve šanse, ali cilj je podeliti glasove opozicije kako bi u drugi krug ušli Vučić i Šešelj. Valjda među ozbiljnim ljudima više nema nikakve dileme da njih dvojica koordinirano vode istu politiku lažnog patriotizma, a stvarnog slugeranjstva klintonistima. Inače, po mom ukusu najbolji kandidat prave opozicije bio bi Boško, pri čemu mislim na one delove njegovog programa gde govori o narodnim i državnim ekonomskim problemima, a ne na ono što pominje N.Vidić - to je drugostepeno.
Preporuke:
33
2
62 nedelja, 29 januar 2017 14:08
hejter
Spiridone,
Sa tobom vredi polemisati jer se može mnogo naučiti.
Preporuke:
9
17
63 nedelja, 29 januar 2017 14:42
penzioner Cviko
@LjVJ,

Etika u razvoju jednog društva je izuzetno važna. Ona se nije mogla izbaciti iz društva odjednom, već se to radilo postepeno. Negde sporije, negde brže. Obzirom da sam stariji, to mogu da pravim usporedbe i nalazim elemente koji su bili dobri ili loši. I Vi srljate kao i oni koji su etiku izbacili iz društva. dakle, i Vi zanemarujete etiku. Zahvaljujući tome, danas imamo ovo što imamo. Rešenje nemamo. Svi su pametni, svi sve znaju, svi sve mogu a rezultat je nula. Ne zaboravite da je sajt NSPM-a časopis za političku teoriju i društvena istraživanja, te da pisanje komentara mora ići kako to ovaj podnaslov zahteva. Ne možete akcentirati posledice a zanemarivati uzroke da bi pronašli rešenje...
Preporuke:
12
6
64 nedelja, 29 januar 2017 14:54
Malkovič
@ Dimitrije - pokrenuli ste jednu bitnu stvar, a to su lažni kandidati. Dosad sam obraćao pažnju samo na lažne kandidate sa nacionalne i "nacionalne" strane. Smatram da su to stvari o kojima svi treba kroz polemike da dođemo do korisnih zaključaka. Moje je mišljenje da su na antiglobalističkoj i evroskeptičnoj strani lažni kandidati Šešelj, Aleksandar Popović, Nenad Popović i razni parovići, glišići koji će se tek pojaviti. Jedino je Boško tu iskren. Na evrounijatskoj strani su Janković, Milenović i još neki koji će se pojaviti. Slažem se sa Vašom procenom da je cilj klintonista da Jeremić ne uđe u drugi krug jer procenjuju da se on (Jeremić) neće po svaku cenu držati evrounijatske mantre kao pijan plota, jer je realista i prilagođava se promenama koje će doneti Tramp i novoj ulozi za koju se Ruska Federacija izborila tokom poslednjih nekoliko godina. Obratite pažnju na to koga Šešelj napada redeći prljav posao za Vučića.
Preporuke:
30
2
65 nedelja, 29 januar 2017 16:02
harun al rašid
Taj put nije postojao pre njega, a on ga je pronalazio, iscrtavao, krčio, i učvršćivao. Koliko je on ispravan govori nam to da su se svi drugi do danas uglavnom pokazali kao stranputice.


Put Svetog Save je put Jevanđelja i put Hrista. Sve što je Sveti Sava znao, pisao, propovedao i učio, sve što je radio, svedočilo je o Hristu Bogu. To je bio njegov put i put koji je utro. Lepo kaže Jeremić, da je jedino taj put Svetog Save bio pravi, a da su svi ostali stranputice.
Jeremiću, kreni putem svetosavskim, putem Hristovim, jer vidim da ti istina nije daleka niti strana. Ako kreneš tim putem, onda će i narod biti uz tebe. Ako ti je ovo samo varka za narod, da pobediš na izborima a posle da ideš putem Brisela i Vašnigtona, ne zanosi se, bićeš samo jedan u nizu Vukova i Vučića, izdajnika srpskog roda i imena i Svetoga Save. Ne dao Bog!
Preporuke:
16
1
66 nedelja, 29 januar 2017 17:32
negi
@Cviko.......Džaba ti etika kad si zaboravio logiku.Jedno bez drugog ne ide,jedino kod tebe može jedno bez drugog.
Preporuke:
14
7
67 nedelja, 29 januar 2017 18:06
Dijapazon
Govor je dobar. Vuk je za sada jedini izbor, medjutim morao bi neki konkretan program i korake da iznese. Svoju viziju razvoja, šta konkretno menjati, sa kim se ortačiti. Šta sa EU. Kako sa Imperijom...
Preporuke:
18
3
68 nedelja, 29 januar 2017 18:11
Boba
Čistuncima ne vredi objašnjavati da je politički sistem kvazidemokratije uvek bio i ostao na principu izbora manjeg zla. Da, većina kandidata jesu nečiji favoriti ili poslušnici i kao takvi su finansirani i podržani i imaju više šansi od onih koji nemaju ničiju zaleđinu. Jednostavno sistem je takav po prirodi. Ako hoćete da ga promenite jedini izlaz je politička revolucija. Zato čistunci treba da shvate da sve dok nisu spremni da se izbore na taj način realno uvek potpomažu najveće zlo u ovom slučaju Vučića i njegovu koteriju.
Jeremić je svakako proizvod sistema ali s obzirom da ga sistem i sapliće nije prodana duša do kraja kao Vučić i njegova kamarila.
Bilo bi idealno da neko kao Obradović pobedi ali to se ne dešava nikada u stvarnosti lažne demokratije. Zato promene moraju da budu postepene i zato je bolje imati dogovor sa pragmaticima kao Jeremić da bi se makar smanjila šteta od globalističkih fanatika.
U protivnom 'uživaćemo' u još jednom ciklusu vladavine laži i prevare.
Preporuke:
23
3
69 nedelja, 29 januar 2017 19:04
negi
@Boba......Kakva je to teorija da većina kandidata jesu nečiji poslušnici?! Pa naravno da su poslušnici,prvo svojih partija,pa onda svojih glasača,pa onda svojih država,pa onda međunarodnih grupacija itd.,šta ima tu loše,to je suština politike.Ne radi se tu da li ste nečiji "poslušnik" kako vi kažete nego da li ste politiku koju zastupate saobrazili sa interesima zemlje i naroda koje predstavljate.Srpske "patriote" su se sprdale sa Slovencima nazivajući ih bečki konjušari,Slovenija je danas jedna od najuređenijih zemalja sa prosekom plate od 1.100 evra i nema nikakve probleme,Sprdali su se sa Hrvatima i oni rešiše svoje probleme sa srpskom manjinom,isto tako sa muslimanima u BiH,da ne pričamo da šiptarski poslušnici,poslušno dobiše državu.Samo srpske samoproglašene "patriote" i dalje pametuju.Nema poslušnika već onih koji rade u interesu države i naroda koji predstavljaju.Možete se tući u grudi junačke i vikati da ste "patriota" koliko hoćete ako su vam rezultati protiv interesa naroda
Preporuke:
4
19
70 nedelja, 29 januar 2017 20:06
negi
I naravno,možete lupati minuse!
Preporuke:
1
15
71 nedelja, 29 januar 2017 20:08
Boba
@negi
Ništa niste razumeli ali to nije ni čudno s obzirom da su vam Hrvatska i Slovenija uzori. Lažne države naroda koji nikada nisu bili samostalni pa ni sada i koji su davno prodali veru za večeru sa rezultatom da izumiru još brže nego Srbija ali slepi Srbi naročito oni proevropske žablje orijentacije to naravno ne primećuju.
PS
Ne radi se o poslušnosti narodu već o poslušnosti interesnim grupama, naročito onim globalističkim a kod nas i čisto kriminalnim. U miljeu u kome vam se nudi izbor između poslušnika belosvetske i domaće mafije podjednako što je Vučić i njegovi efektivno, i kandidata koji bar nema veze sa kriminalnim interesima stranim i domaćim, Srbi nepogrešivo biraju veće kriminalce.
Kad ćete utuviti u glavu da ne tražite dlaku u jajetu već da tražite postepeno poboljšanje ako naglo nije moguće a nije???
Jer onaj ko je rušio Savamalu sutra može da vam ruši i otima kuće i stanove i otimaće ako ga pustite da luduje i dalje a vi samo tupite i dalje o 'savršenom patriotizmu'.
Preporuke:
10
1
72 nedelja, 29 januar 2017 20:45
NEMANjA VIDIĆ
Nebeski šetač

"Ali šta ako u drugom krugu ostanu u igri samo kandidat SNS i Vuk Jeremić?"

U tom slučaju treba glasati za Jeremića.

"Mislim da onaj koji je u UN pred Ban Ki Munom peva Marš na Drinu i koliko juče drži svetosavksu besedu time nagoveštava i svoju ćirilicu i antiokupatorsku budućnost."

Čini mi se da je držanje Svetosavske besede bila prilika i obaveza kandidata za predsednika države da kaže da ćemo se vratiti na Savin ćirilski put.

Jeremić ima olakšavajuću okolnost u tome što ni jedan predsednik SANU posle rata nije javno primetio da je u srpskim zemljama hrvatska latinica već zamenila srpsku ćirilicu u srpskom jeziku. Dalje, danas niko iz srpske intelektualne elite, osim Boška Obradovića, nije javno rekao da je srpsko pismo samo ćirilica. Time bi se njoj dao karakter nacionalnog simbola, bez kojeg ne može opstati. Ako je srpska i ova hrvatska latinica, onda su oba pisma u Srba samo puki alati za pisanje, od koji se latinica pokazala priželjnijom.
Preporuke:
9
2
73 nedelja, 29 januar 2017 21:06
negi
@Boba.... Ja mislim da sam razumeo a da vi ništa ne razumete.Pitanje je jednostavno,kako ti svi "poslušnički narodi i njihovi političari" ostvariše svoje nacionalne interese a samo mi sa sve vama tako pametnom izgubiše i ono što je bilo nemoguće izgubiti?! Verovatno zato što su oni glupi a mi prepametni?!
Preporuke:
2
7
74 nedelja, 29 januar 2017 21:29
Zvonimir Bgd
Ali, ne bi njemu danas prijale naše besede i pohvale, ukoliko ne bi bile praćene delanjem po njegovom uzoru.

Ovo je vazna poruka. Protiv je dvolicnosti profitera koji jedno govore, a drugo rade.

Da li ce se i g.Jeremic drzati ove poruke ostaje da se vidi...
Preporuke:
6
0
75 nedelja, 29 januar 2017 23:36
Zvonimir Bgd

Boba
@negi
Ništa niste razumeli ali to nije ni čudno s obzirom da su vam Hrvatska i Slovenija uzori.

Ne znam kome su 'uzor' te dve drzave, ali cini se da ni vi ne (zelite da) razumete neka razmisljanja. A u razmisljanjima ne mozemo odbacivati cinjenice. Dopadao se nama njihov uzor ili ne, tek, CINJENICA je da se Slovenija izvukla iz postjugoslovenske klanice i prva konsolidovala svoju postsocijalisticku privredu. S moje tacke gledista, Slovenci su to ucinili perfidno, jer su izdali drzavu u kojoj su po prvi put stekli nacionalnu slobodu. Ipak, prethodne cinjenice ostaju. Hrvatska, takodje izdajnickim putem u odnosu na Jugoslaviju, uspela je da izvojuje svoje nacionalne snove, usput uspostavljajuci pozitivan bilans u odnosu na (njima nepozeljne) Srbe, a sve u skladu sa svojim zastitnicima (Vatikanom i Nemackom) koje je instrumentalizovala za SVOJE INTERESE. To su CINJENICE. Nama taj nacin ne mora biti 'uzor', ali je vreme da definisemo svoje slabosti.
Preporuke:
8
2
76 ponedeljak, 30 januar 2017 01:34
Boba
Simpatizerima hrvatske i slovenije kao 'uzora' malo činjenica ne bi bilo na odmet jer im EU zamagljuje vidike očigledno.
Npr za početak sa hrvatske vikipedije-
'Ukupni demografski gubitak od početka 20. stoljeća do 2011. godine procjenjuju na 2 434 000 stanovnika ili čak na oko 57% današnje hrvatske populacije'.."Ovakvi bi procesi i s tim intenzitetom razorili svaku populaciju, bez obzira na razinu njezine gospodarske razvijenosti i zato je danas Hrvatska praktički u demografskom slomu".
O ekonomiji koja gubi stanovništvo takvim tempom ne vredi govoriti kao argumentu za bilo šta. I Nemačka je prepuna prebogatih matoraca i odumire kao i hrvatska i slovenija.
Drugim rečima te zemlje su ostvarile svoj cilj jelte, imaju teritorije sa sve manje ljudi i perspektive.
Blago nama ako postignemo isto a zahvaljujući korumpiranoj vlasti i slepoj opoziciji na dobrom smo putu.
@negi
Očigledno da vam ništa nije jasno i žalosno je što je tako ali razumem, iz bunara u kome je Srbija teško je videti.
Preporuke:
5
1
77 ponedeljak, 30 januar 2017 11:00
negi
@Boba...... Izađite iz te vaše staklene tegle u kojoj živite i nemojte prosipati te demagoške fore.Oni su ostvarili svoje nacionalne ciljeve a vi i dalje palamudite i pravite se pametni i kukate ko babe narikače.To su činjenice koje vas ne zanimaju.Ponašate se isto kao oni tipovi što Đorđa Vukadinovića u Skupštini pitaju povodom voza,"Šta vi Đorđe imate protiv naših simbola".
Preporuke:
2
3
78 ponedeljak, 30 januar 2017 12:31
Zvonimir Bgd

Boba

Simpatizerima hrvatske i slovenije kao 'uzora' malo činjenica ne bi bilo na odmet jer im EU zamagljuje vidike očigledno.

Ako ste pisali povodom mog komentara, vasi protivargumenti su mi cudni. Deluje kao da niste ni citali sta sam napisao. Kolokvijalni izrazi "Slovenija" i "Hrvatska" se u ovakvim diskusijama u znacenju njihove politike i politickog vrha. A mozda ste i citali, pa zakljucili kako je neko ko za hrvatsku i slovenacku politiku upotrebljava diskvalifikacije kao sto su "perfidnost" i "izdajstvo" - njihov 'simpatizer'???
Mozda bi za nekog postojali razlozi da 'simpatise' ostrvo u Jadranu, Plitvicka jezera, mozda i austrougarsku arhitekturu u Zagrebu. Mozda Bled ili Alpske padine sa Triglavom, Kranjsku goru... nebitno. To je stvar licnog afiniteta. Medjutim, mi ovde razgovaramo o politickoj proslosti (i sadasnjosti). Nije bila poenta u promasajima slovenacke i hrvatske stvarnosti, vec u njihovim dobicima u odnosu na srpsku. Hvala i prijatno.
Preporuke:
3
3
79 utorak, 31 januar 2017 03:00
Boba
Pre će biti Zvonimire da vi niste čitali moj komentar jer nikome sa dva zrna soli u glavi ne mogu biti uzori države čiji narod NESTAJE. To nema veze ni sa čijim osećanjima u vezi istih samo prosta ČINjENICA koja ukazuje na svu dubinu njihovog promašaja kačenja ne samo na šovinistički voz nego pre svega na globalistički TITANIK, što trenutno radi i Srbija nažalost. Sa terminalnom dijagnozom je sasvim nebitno koliko vam je pun novčanik na šta se ne samo vi nego nažalost još mnogo kratkovidih pogrešno koncentriše.

PS
O Negiju ne bih, na sujetu i prizemne kvalifikacije ne trošim vreme, žalosno je samo da je to baš ono što ubija i patriotski deo Srbije da ne vidi dalje od nosa.
Preporuke:
5
1
80 utorak, 31 januar 2017 15:33
negi
@Boba.....Savetujem vam da pročitate "Znakove pored puta" od Ive Andrića,možda i nešto skontate!
Preporuke:
3
5
81 petak, 03 februar 2017 20:44
Majstor Bob
Što se tiče Jeremića, možda bih glasao za ženu!
Preporuke:
1
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner