четвртак, 18. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Александар Вучић: Пораз кандидата СНС на председничким изборима значио би мој одлазак са функције

Kоментари (87) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 среда, 11 јануар 2017 16:06
S.Z.Ž
Daj Bože pravde već jednom. Ako nemožemo neposredno bar da ga se rešimo posredno.
Препоруке:
136
2
2 среда, 11 јануар 2017 16:07
mimi
Natera mi suze na oci!
Препоруке:
131
0
3 среда, 11 јануар 2017 16:14
Главаш
Аууу, човече, препаде ме. Само што ми чука није рикнула. А и моју бабу. Спремна је и пензије да се одрекне, само да не одеш. Шта ће онда бити с нама, ј*б* те?!
Препоруке:
112
0
4 среда, 11 јануар 2017 16:18
Жика
Погрешио си у америчким изборима. Пораз СНС кандидата би било твоје мекано повлачење и шанса да неки други човек створи шансу добрих односа са САД. С тобом је сарадња Србије са САД запечаћена.
Препоруке:
106
3
5 среда, 11 јануар 2017 16:23
nenad
Srbi te nece dati!
Glasace svi za SNS!
Препоруке:
41
82
6 среда, 11 јануар 2017 16:32
ZEMUNAC
KAZE ono sto ne zeli da se desi,on zeli da OSTANE na funkciji,ali PREDSDNIKA sa povecanim ovlastenjima!I to kao DOZIVOTNI DIKTATOR,sto moramo zaustaviti na sve nacine!Zato ce da se kandiduje,i uz ovu zloupotrebu MEDIJA i pobedi!A NJEGOV ODLAZAK sa funkcije,bio bi SPAS za Srbiju i sve nas!Cak su i Nemci,u tekstu u "SPIGLU", prepoznali o kakvom EGO manijaku i pozeru se radi!DOLE MARIONETSKA VLADA!
Препоруке:
95
0
7 среда, 11 јануар 2017 16:33
ha, ha
Folirant ! Verovatno mu jeste istekao rok, gazde ce da ga "puste niz vodu", pa planira bekstvo iz zemlje.

Zato moze da lupeta (mada je lupetao i ranije - da ce dati ostavku posle 6 meseci), glumljenje principijelnosti moze da mu kupi par nedelja, da se bolje spakuje.
Препоруке:
94
2
8 среда, 11 јануар 2017 16:33
nenad
Vucic je veseo covek.
Zato Vucic voli da se nasali za vreme praznika.
Vucic je obecavao da ce otici s vlasti ako zivot u Srbiji ne bude bolji 2014, pa 2015, pa 2016, obecao je i za 2017, a eto, obecava i za predsednicke izbore.
No, to su samo sale.
Srbi nedovoljno pametni ne shvataju salu.
Vucic je pametan, ume da se podsmeva s narodom.
Препоруке:
103
3
9 среда, 11 јануар 2017 16:59
savamala
pokazuje da je na jednom delu države suspendovan ustav,prolaznici lišavani slobode i vezivani a na pozive građana policija se oglušila.stvarno totani idioti su mogli ovo da urade
Препоруке:
83
0
10 среда, 11 јануар 2017 17:09
podrška hilari-što si pametan
je početak tvog kraja
Препоруке:
106
2
11 среда, 11 јануар 2017 17:32
Конобар
Протерати клинтонисте са власти у Србији.

И да одговарају за издају Косова па редом...!

Политичари превртљивци...БАГРА.
Препоруке:
83
1
12 среда, 11 јануар 2017 17:38
???
Премијер је казао да Савамала представља политичку парадигму за притисак и узимање огромног новца споља за рушење Владе Србије.

Ко је и од кога узео новац? Ко стоји иза Савамале знамо. То су корисни идиоти. А ко стоји иза протеста не знамо. Да нису и то корисни идиоти?
Препоруке:
51
2
13 среда, 11 јануар 2017 17:49
Hercegovac II
Pa zar Bilmez nije najavio na sva zvona da
posjeta Indiji traje do 13 januara!
Prosla parada u Banjaluci mirno,a on se izvukao
iz brloga , pa odmah udri po izjavama!
Ili Potemkin i nije bio u Indiji, nego u Indjiji!
Ili se vrijeme ubrzalo, (zbog Njega, naravno,
ko, onomad , sto se Sunce zaustavi iznad Jerihona,
da prostis), pa je danas vec 13 januar!
Ili je vec stigao do savrsenstva pa moze biti
i u Indiji i Srbiji istovremeno!
Kvantna bilokacija , bre...

Ili smo kolektivno izgubili razum?!
Препоруке:
68
1
14 среда, 11 јануар 2017 17:52
синиша
СНС ће имати два могућа кандидата.

Први кандидат Тома Николић ће бити љубазно замољен да се одмакне, само смета.

Други кандидат ће бити Ивица Дачић. Дачић као председник, а Вучић као премијер са неограниченом влашћу је прихватљиво и за социјалисте и за СНС.

Трећи кандидат, у ствари први или други у оддсуству Томе је сам Вучић.

Мислим да ће заједнички кандидат СНС-а и СПС-а бити Дачић.

Постоји могућност да на неки начин кандидат СНС и социјалиста буде Јеремић. Не знам како, али и та могућност постоји.

Сви они и Дачић и Вучић и Јеремић и Николић који је приличито отписан имају озбиљног противкандидата, а то је Шешељ.

Јанковић и слични су само за увесељавање публике, као некада Шећероски.
Препоруке:
21
30
15 среда, 11 јануар 2017 17:52
Milić
Pa ljudi, zašto nema komentara? Pa zar da nam ode "najbolji". Bez njega smo, konačno, normalni ljudi. A ljudi ćute, jer, verovatno, čuvaju svoja radna mesta.
Препоруке:
39
3
16 среда, 11 јануар 2017 17:54
AntiSNSBot
- Савамала је постала полтиичка парадигма, постала је начин, метод, име за рушење независности Републике Србије - казао је Вучић............meni vise ovakva retorika o tom " slucaju" , lici na ozbiljnu dijagnozu.
Препоруке:
41
0
17 среда, 11 јануар 2017 18:05
Мика Дорћолац
Савамала је постала је пример како ради Београдска власт па даље по вертикали. То је данашњи начин, метод, име за функционисање окппиране Србије, где Шеик одлучује да се расчисти пут ка његовом земљишту и објетима.
Вучићева хајдучија то приказује као - пример рада и ефикасности закона.
Срами се, правниче.
Тачно је да немате кандидата који ће победити. Ти вуцибатино губиш место премијера у сваком случају. Ако се кандидујеш, узеће га Николић. Ако се он кандидује, изгубиће СНС и место премијера и председника.
То те мучи.
Треба нам частан човек, омогућити Додику да победи у првом кругу са 60%.
Препоруке:
48
1
18 среда, 11 јануар 2017 18:06
Јасна
Стигао индијанац! Или Клинтонов индус.
Препоруке:
49
3
19 среда, 11 јануар 2017 18:15
Čaruga
Jao jadan ja! Ja sam posvećen, ja najbolji, ja, ja... šmrc, šmrc
Ne žele istinu o Savamali već da mene skinu, a rušeći mene ruše Srbiju! Ja sam Srbija!
Učiniće sve ali bukvalno sve da dobije izbore a to se ovoga puta ne sme dozvoliti!
Ajmo narode moj da demontiramo ovo naprednjačko zlo!
Препоруке:
60
0
20 среда, 11 јануар 2017 18:16
Petar B.
Moram priznati da g. Vucic svakim danom zvuci sve nervoznije. Ovakve izjave umesto "snage", i sigurnosti u sebe, projektuju paniku i kod njega a i u redovima vladajuce stranke!

Posto sam siguran da g. Vucic ima sva najnovija istrazivanja javnog mnjenja, to govori da SNS i on licno ne stoje ni priblizno dobro koliko bi hteo da biraci veruju. Jer, da je siguran u sebe i u svoju poziciju, prava strategija bi bila da ignorise tu "nebitnu" opoziciju i da govori o svojim uspesima i planovima za buducnost.

Iako ima jos dosta do izbora, moja trenutna prognoza je da ce kandidat SNS-a u prvom krugu u najboljem slucaju dobiti oko 35-40%, osim ako se g. Vucic ne kandiduje (u kom slucaju ce imati do 45%).Rejting SNS-a moze samo da opada do Aprila. U svakom slucaju nedovoljno za pobedu u prvom krugu.

A, u drugom krugu, sledi referendum o "uspesima" ove vlade, ma ko bio suparnik SNS kandidata (a to sigurno nece biti g. Seselj ciji je rejting u znacajnom padu). Ovoga se g. Vucic ocito plasi!
Препоруке:
82
0
21 среда, 11 јануар 2017 18:21
Форевер Јанг
одлазак, али у Забелу.
Препоруке:
63
1
22 среда, 11 јануар 2017 18:39
Djura
Da ima BOGA ti bi odavno sam otisao.
Препоруке:
45
5
23 среда, 11 јануар 2017 18:50
Оде у чобане???
Где ли ће сад? Да нису открили како му брат нема фирму
могао је код њега, овако??? Ах да, може да узме ваучере па са њим обилази општинске одборе СНС-оваца.
Препоруке:
50
0
24 среда, 11 јануар 2017 19:05
Svi koji se opiru mojoj diktaturi ruse Srbiju!
- Савамала је постала полтиичка парадигма, постала је начин, метод, име за рушење независности Републике Србије - казао је Вучић.

Kako menja cinjenice! Savamala JESTE politicka paradigma, nacin i metod kako on vodi Srbiju, to da! A sto on sve koji se protive takvim surovim diktatorskim metodama naziva RUSIOCIMA nezavisnosti Srbije govori sve o njemu!

Vratio se iz Indije, zemlje starostavne mudrosti, i nije naucio nista, naravno. Jedva je cekao da se vrati u Srbiju, zemlju od koje je napravio kokosinjac! Koji ce, je li, da propadne, ako se ovaj uskopljeni pevac ne prosece njime jedan dan!
Препоруке:
62
0
25 среда, 11 јануар 2017 19:19
Tito
Svi cemo plakati za tobom druze "Tito" ako se to nedaj boze desi.
Nemamo drugog boga do tebe jedinoga.
Samo instruiraj medije da nam vise operu mozak
kako bi bili mentalno cistiji , vodja nas "dragi".
Tvoj voljeni podanik koji ne moze zamisliti zivot bez tebe.
Препоруке:
37
14
26 среда, 11 јануар 2017 19:24
Теоретичар
И још ако тај кандидат будеш ти,има много да боли...
Препоруке:
51
0
27 среда, 11 јануар 2017 19:36
Iz tvojih pro***tih usta
U Bozije usi ....
Препоруке:
38
0
28 среда, 11 јануар 2017 19:43
...
Naravno da da ima jos malo dostojanstva I imalo brige za Srbiju posle gostovanja I amnestiranja licno Klintona koji mu je bio moderator u Klinton fondaciji u toku americkih izbora, da je uostalom, iole normalan covek bi SAM otisao!
Препоруке:
34
0
29 среда, 11 јануар 2017 19:51
Цица
Ој Вучјаче ој Љисицо
Тачи ће те подржати
а и Мило мили брате
Неће скренут с пута за те
... Да са твога пута не скренемо...
Сви за тобом слепче Вучко,па шта пукне нека пукне.
Без тебе смо ми слободни
а слобода за те је смрт
Препоруке:
29
0
30 среда, 11 јануар 2017 19:53
@nenad
samo polupismeni, cetvrtastoglavi, neobrazovani i nevaspitani, mozda i ludaci...
Препоруке:
21
2
31 среда, 11 јануар 2017 19:56
Теоретичар
Неслагање са "Синишом".
Оно са Дачићем и Јеремићем је сумњиво.Прво,Дачић нема шансе да
победи било кога.У другом кругу би га и Шешељ "разнео".Пола СНС
би гласали против њега.Друго,Јеремић у овом тренутку има изван
редне изгледе и није блесав да их баци у воду из чиста мира.
СНС и Вучић су "одсвирали своје".
Препоруке:
28
2
32 среда, 11 јануар 2017 20:00
тодор
Ако он оде ко слободан човек ништа нисмо урадили.Он мора на дугогодишњу робију јер ће и у будућности долазити непријатељи на власт,али кад виде овога у тамници,размислиће.Ово чак није ствар осветољубивости ни правде него рационалан став.
Препоруке:
34
0
33 среда, 11 јануар 2017 20:04
Цвико
Испунимо му жељу која се објављује док је још у Индији. Нас пет милиона изађимо на гласање и гласајмо за Милана Стаматовића. Он је наизглед нов у врху српске политичке сцене. Раније сам писао да мора да се појави неко нови, верујем бољи а не да пажњу и гласове дајемо особама које су нас на разне начине изиграле. Нпр. кандидат ДС је њихов човек још од петог октобра. како да му човек верује? А још га кандидује ДС који је Србију завио у црно а СНС премазао у више слојева црне боје. Дакле, МИЛАН СТАМАТОВИЋ. Ако се појави још неко, онда може да се гласа и за њега. Никако за ове на власти који су и оне који су били.
Препоруке:
10
4
34 среда, 11 јануар 2017 20:08
Леду Гага
ПРОЧИТАЈТЕ ОВО:

ЦЕЛО ПРЕКО НОЋИ ИЗНИКЛО ИЗБЕГЛИЧКО НАСЕЉЕ БУСИЈЕ ЋЕ ГЛАСАТИ ЗА ВУЧИЋА.

Већ сада се у истом насељу масовно агитује за Вучића.

Мислите о томе.
Препоруке:
24
2
35 среда, 11 јануар 2017 20:08
negi
Pusti bre odlazak biće vremena,nego dok si još tu kako da očistimo sneg koji je napadao 10-15 santimetara?
Препоруке:
17
4
36 среда, 11 јануар 2017 20:33
Београђанин
Александар Вучић: Пораз кандидата СНС на председничким изборима значио би мој одлазак са функције


Ова изјава има за циљ манипулиасање јавним мњењем, које га још увек већински подржава. Наиме, то је претња: изаберите мог кандидата, или ја одох.

Ово такође значи да још увек не размишља да се кандидује лично, јер процењује да Николић може да добије изборе.
Препоруке:
25
0
37 среда, 11 јануар 2017 20:41
gandra
zbrisace u inostranstvo - pre ili kasnije - vec se dovoljno nafatirao - a buduca vlast - jeremic-obradovic - radulovic ce ga kad dodje na vlast strpati u zatvor - ako ne zbrise na vreme
Препоруке:
29
0
38 среда, 11 јануар 2017 20:43
urnebesna komeNdija
Ne bi me iznenadilo da kandiduju Dačića, možda i da naprave dil sa Jeremićem koga su po sopstvenom priznanju u jednom intervjuu podržali samo Nikolić i Dačić u UN. To bi im bio potez veka. Na primer Tomin ultimatum da se povuče mirno. Dačić je sa druge strane bez obzira šta mislili o njemu iskusan političar, igra na rusku kartu i može da oponira kandidatu opozicije, a vrlo je privržen Vučiću. Vučić neće tako lako dati premijersko mesto, pogotovo poučen sudbinom Tadića, a svestan je da Nikolić nema šanse na izborima. Boljeg kandidata nemaju u stranci, a on lično je kukavica da podeli megdan. Prisećam se da je Jeremić u jednom ranijem intervjuu rekao da je pitao Vučića da li bi ga podržao kao kandidata, i da ga je Vučić javno odbio. Međutim, ništa se ne zna. Vratio se i Bogoljub. Šta se valja iza brda, bog zna.
Препоруке:
15
3
39 среда, 11 јануар 2017 20:44
Тајфун
Шта год би значило, само иди из наших живота.
Препоруке:
24
0
40 среда, 11 јануар 2017 20:54
Nenad
Ne dozvolimo da pronedićevski, hrabri i ponosni kvislinški patrijota Vučić padne. Narod će promućurno odabrati - za Srbiju, za sopstveno dobro. Svi, svi, svi sa našom milosrdnom i anđelskom braćom Šrederom, Blerom, Stoltenbergom uz majke modernog srpskog patrijotizma Vučićem i Čedomirom i naše očeve Milićevom i Kandićevom za EU-NATO raj(h) spremni!
Препоруке:
22
2
41 среда, 11 јануар 2017 20:55
Janko
@Zemunac
Kažeš "čak su i Nemci u njemu prepoznali ego manijaka", verujem ti, ali nismo svi upoznati sa tekstom u Špiglu, red je kad nešto pominješ da nam daš i primer, bar dve-tri rečenice iz tog teksta.
Препоруке:
15
0
42 среда, 11 јануар 2017 21:18
Nenad
Vučić je sentimentalni neoliberalni i kapitalistički heroj. To narod emotivno i zrelo doživljava. Budimo bezazleni kao golupčići. Trpljen spašen. Krenimo za Vučićem. Sledimo ga kao boga zbog njegovog evrounijskog junaštva. To i crkva i patrijarh mudro prepoznaju. Nadajmo se da će crkva dobiti imovinu koju je narod ukrao od nje, kao i što je i FK Partizan dobio pare za Evropu iz Vučićevog budžeta.
Препоруке:
14
0
43 среда, 11 јануар 2017 21:22
Јевта
Вучић пролази исто као његов пријатељ Борисов пре који месец. Бугарски воз га је довео на власт, он ће и да га одведе.
Препоруке:
21
0
44 среда, 11 јануар 2017 21:24
Турас
Ко рече - пучина је стока грдна ...Вучић се једноставно држи те истине . Ако снс кандидат не буде изабран , он ће као сва до сада обећања и ово да заборави . Према томе чудим се неким коментарима који верују да ће тако лако да се ослободе , овог политикантског козера .
Које куде ...Вучић свуде !
Желим вам срећну Нову Годину ! Да Бог да - да се Србљи прену !
Препоруке:
21
0
45 среда, 11 јануар 2017 21:27
S.Z.Ž
Ovo je upućeno botovima da se ne šale sa sobom i obaveznpo izadju na izbore, ako treba i više puta.
U suprotnom mogli bi za stalno, da ostanu bez sendviča i sokića,
Препоруке:
23
0
46 среда, 11 јануар 2017 21:33
Čaruga
Sve što želim u ovom trenutku,
idi, idi iz života moga...
Grupa FAR
Nisam sns doktor a ni doktorand, i zbog toga navodim izvor i autora.
Препоруке:
20
0
47 среда, 11 јануар 2017 21:50
Jovan
Neki idiot, strani plaćenik je naredio da se ruši u Savamali da bi srušio našeg dragog predsednika!

Priča o Savamali nije završena.

Kada misliš da je gotovo ono tek počinje.
Препоруке:
17
0
48 среда, 11 јануар 2017 22:01
zoran g
Jaooooo!!! Pa sta cemo mi kad se Premijer povuce. Ko ce onda ujutro da nam "ukljucuje" Sunce, ko ce da pusta kiseonik, ko ce da okrece planetu oko Sunca i svoje ose? Nadrljali smo. Sad svi na izbore i dajmo mu 101% podrske. Folirant...
Препоруке:
25
0
49 среда, 11 јануар 2017 22:08
Momir
Uzdam se u nadolazećeg Sv. Georgija da će te ispratiti tamo gde zaslužuješ - SMETLJIŠTE ISTORIJE.
Препоруке:
22
0
50 среда, 11 јануар 2017 22:11
Бојан, Приштина
Нећеш ваљда Вучићу да идеш, ево реис Кавазовић има дугорочне планове са тобом : http://sandzakpress.net/reis-kavazovic-sa-vucicem-treba-poloziti-temelje-dugorocne-saradnje
Препоруке:
16
1
51 среда, 11 јануар 2017 22:27
Gavranovi u panici
Naslov u POLITICI, Sreda 11 01 17 : "Vucic : Zastitnik nema pravo da se bavi politikom"

Vucic je u panici. Kandidatura Sase Jankovica ga izbacuje iz takta. Tvrdi da Sasa uopste ne obavlja svoj posao vec se bavi politikom tj svojom kandidaturom. Da je podrzan iz inostranstva . . .

A Seselj ? E, Seselj je, kaze Vucic, ozbiljan kandidat
Препоруке:
12
0
52 среда, 11 јануар 2017 22:35
djoka
Ovaj hostapler i kriminalac misli samo kako da sto duze se zadrzi na grbaci naroda, kako bi nastavio sa pljackom i daljem rasparcavanju zemlje, i nista ga drugo ne interesuje. E sad onaj koji glasa za ovog kriminalca je zapravo saucesnik u izdaji zemlje, koje sledi ukoliko ovaj hostapler i kriminalac pobedi (prodao Kosmet, sledi promena ustava gde izbacuje iz Ustava Kosmet, a daje mogucnost da se Vojvodina otcepi, i daje autonomiju tzv.Sanzdaku). Nadam se da ce vecinski deo naroda Srbije, pre nego sto ga glasa, prvo pogledati u svoj novcanik i u frizider, ako ga uopste i ima. Ako se tme narod povodi, onda ovom hostapleru i kriminalcu spasa mu nema, pada. Gotov je. Na kradju glasova morace da zaboravi, nema mu Klintonovih da mu u tome sverdno pomognu, a i EU imace svoje probleme.
Препоруке:
19
0
53 среда, 11 јануар 2017 22:53
Neša (Glodur)
Ne plašim se za Vučića, od njega većeg šarlatana, manipulatora i izvršitelja stranih interesa nismo imali. Neće ga se lako odreći ni njegovi strani prijatelji ni naivan narod. Janković bi bio velika greška Zapada, mnogo je, brate, smotan. Ovaj ex PPV & PV je idealan, boljeg neće nikad imati. Posle izbora stanje će ostati manje više isto; predsednik Nikolić, premijer Vučić, u vrhu još i Dačić, Mihajlovićka...
Препоруке:
8
7
54 среда, 11 јануар 2017 23:18
Causa Spectandum
- Савамала је постала политичка парадигма, постала је начин, метод, име за рушење независности Републике Србије - казао је Вучић.


E, tako to biva kada hoces ispasti pameten, pa pobrkas pojmove. Tako do biva kada se gradivo bifla, pa bezlicno interpretira .....

Da sam ja ovako nesto izvalio u cetvrtom razredu srednje skole na casu sociologije, ili pak Filosofije, verovatno danas ne bi bio medju zivima. Ubila bi ga koncentrisana kolicna gluposti u samo jednoj recenici.
Препоруке:
11
0
55 среда, 11 јануар 2017 23:20
i 2012g si rekao
da ćeš otići ako za 6 meseci građani ne žive bolje,prođe i 5god a ti još obećavaš bolji život,jer nemaš problem a tim.ispade da imaš veliki šrroblem upravo sa tim
Препоруке:
18
0
56 среда, 11 јануар 2017 23:21
Nenad
Samo bog može Vučića da skloni. Narod i crkva neće.
Препоруке:
13
4
57 среда, 11 јануар 2017 23:22
tramp pobedio
a ti podržao hilari!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Препоруке:
17
0
58 среда, 11 јануар 2017 23:26
Ovaj levak baš pojma nema ni o čemu
По законима Србије заштитник грађана нема права да се бави политиком, и требало је да поднесе оставку пре две године када је тиме почео да се бави, рекао је Вучић.

Ni u jednom zakonu ne piše da zaštitnik građana "nema prava da se bavi politikom", lupaš kao i obično. Kad je o pravu reč, ti pojma nemaš. U zakonu piše da ZG ne može imati nijednu drugu javnu (državnu) fdunkciju i da ne može biti član političke stranke. Samo to. Ima li Janković drugu javnu funkciju i da li je član neke stranke? Ajde, odgovori nam, zamlato, iz indijske države te i te. U Indiju si otišao da pričaš gluposti, budalo jedna neobrazovana. Da li razumeš osnovno načelo demokratije - da svaki građanin ima prava da bira i da bude biran?! Ko si ti da ocenjuješ rad ZG, kad u zakonu piše da je nazavisan u radu i da niko nema prava da utiče na njega. Ti si jedna neznalica, karikatura od čoveka, na prvi i na svaki pogled. Dokle ću slušati tvoje idiotske govore?
Препоруке:
25
2
59 среда, 11 јануар 2017 23:28
Banditski brlog
@Janko
Tekst Dojče Vele, sa naslovom : "Вучић – егоманијак, који обасипа Ангелу Меркел изјавама љубави", objavljen je na ovom portalu, 10. januara u rubrici "Hronika" na rednom broju 74.
Nego otukud ovolika naprasna "iskrenost" Šibicara. Verovatno je usput svratio i do Dalaj Lame na duhovno prosvetljenje...
U svakom slučaju gotov je i to uskoro!
odmah nakon njegovog pada treba blokirati aerodrome i granične prelaze u Srbiji. Da nebi utekao u jednu Latinoameričku državu poznatu po zakonu o istopolnim brakovima i koja prima svakog - ko donese džakove dolara!
Препоруке:
22
0
60 четвртак, 12 јануар 2017 00:04
MP 1
Imamo niz nagadjanja; a sta je istina? Pa ove poruke koje stizu iz Brisla o stanju u medijima, o stanju u zemlji ..
o korupciji; Ocigledno oni koji mogu da uticu na pol. zbivanja u Srbiji imaju neki novi scenario u glavi; Moze da se desi da Jankovic i bude predsednik i da vidimo neku sasvim drugaciju vladu, ali politicarima je sasvim dovoljno cetiri god. uticaja; osam..da zarade dovoljno da mogu mirno da zive van politike; 25 god. srpski politicari otimaju, i prodaju ono sto su stvorile pret. gener. vidite primer Dinkica niko nije spreman da ozbiljno istrazi posledice njegove "strucnosti", a na zalost likovi kao Dinkic su otvorili mnogo siri prosto stranim tutorima;
No sve je pocelo devedesetih i to su kljucne godine propadanja Srbije..nesposobne da se uhvati u kostac sa izazovima i u svetu i kod kuce; Srbi su se tada opredelili za pljacku, otimacinu i politicka ubistva, to su bile kljuc. god. za gubljenje suverenosti; ovo sada je samo epilog to mi sad zivimo, epilog devedesetih.
Препоруке:
16
0
61 четвртак, 12 јануар 2017 00:12
Драгославић
Болест је отела маха!
Препоруке:
15
0
62 четвртак, 12 јануар 2017 00:56
Coki
Ne odlazis ti nigde nego policija dolazi po tebe. Optuznica ce obuhvatiti tvoje zlocinacko delovanje od ratnog huskanja 90-tih i nacistickog govora mrznje - 100 muslimana ubiti za jednog Srbina, do izdaje drzave, pokusaja drzavnog udara prodaje Telekoma pa sve do rusenja Savamale. Optuznica ce biti procitana pred kamerama i bice duza nego tvoj bolesni tzv. skupstinski ekspoze.
Препоруке:
21
2
63 четвртак, 12 јануар 2017 02:29
Немања-Синиша
Коментатор доле вам је написао да се не слаже са вама око неких ствари,а ја морам да вам признам да се не слажем са вама скоро око ничега сто сте изнели.Прво о тој кандидатури Дачића и подршци СНС и Вучића,па то је тако бесмислено.Па ко може да нађе оправдање за то да најача политичка странка и њен први човек подржи неког из неке друге партије које ја пар пута слабија од његове?Па то је сулудо.А да не причам о томе да СНС толико пацификовао и умањио значај СПС и Дачића да сигурно неће им повећавати политички знај давањем председничке фотеље.Вучић има проблем са својима у странци који би најрађе видели СПС ван владајуће коалиције,да је сулудо поверовати у комбинаторику де сви заједно стају иза Дачића као кандидата.Врло сте неозбиљно ово констатовали.Ствар је овде више него јасна.Ако Вучић буде сматрао да је опозиција слаба,неспремна и нема довољно опасног заједничког кандидата(а Јанковић то није сигурно) он ће пустити да Николић трчи још једну трку за председника.Ако процени да ипак
Препоруке:
7
2
64 четвртак, 12 јануар 2017 02:30
Немања-Синиша
Николић може да изгуби изборе,онда ће се он кандидовати на истима.Врло могуће да ће СНС И СПС имати заједничког кандидата,али тај кандидат ће бити или Николић или Вучић све зависи од ситуације како они процене да имају шансе у тој председничкој трци.
Неби уопште коментарисао ово за Јеремића,то је толико бесмислено.Неби се баш сложио да је Јанковић ту да увесељава неког.То је човек који би могао да уђе у други круг ако сви стану иза њега,да уђе да,али да победи наравно да не.За то нема никакве шансе,и то је оно што ће они који га подрже морати да прихвате као реалност и самим тим прихвате одговорност што ће изгубити изборе и прилику да сруше режим Александра Вучића.
Препоруке:
8
1
65 четвртак, 12 јануар 2017 03:35
Bgd
ako se neko umesa sa strane ko proceni da Vucic nije vise odgovarajuci ode sns i njihov vodja u zaborav i proslost.

Oni koji zele da vide ledja Vucicu mogu da se nadaju i takvom scenariju; Problem je sto ma koliko sns bio los za drzavu, bio je los i ds nesto manje los ali prilicno los..
Posto su ds i njihovi ljudi pokupili svu korist koja je mogla da se uzme do velike krize, ovima je ostalo da smanjuju plate i penzije NEsposobni da za Srbiju bilo sta urade. Najveci problem vlasti u Srbiji u posl 25 god. je sto su stetni svi, toksicni za interese nacije; tu i tamo se pojavi neko sa dobrim namerama ali suma sumarum steta i nazadovanje kao rezultat ocajne politike na svim nivoima ali oni bliski vlasti i dalje ubiraju znacajnu korist pa im se dodvoravanje isplati; mnogo je takvih koji su mozda i losiji od ovih isturenih; korumpirani ocajni sistem koji drzi Srbiju prikovanu za dno.
Препоруке:
6
0
66 четвртак, 12 јануар 2017 04:52
Омаж примитивизму, кукавичлуку, похлепи и славољубљу
Александар Вучић:
Пораз кандидата СНС на председничким изборима значио би мој одлазак са функције
Ма немој, мили наш премијеру!!!

Па шта ћемо ми без тебе, кукавни?
Па како ћемо ми без тебе, очајни?
Па где ћемо ми без тебе, ретардирани?

Па зар да дозволиш да се васељена заустави, ако нема Те?
Па зар да дозволиш да време стане, ако нема Те?
Па зар да дозволиш да извршимо колективно самоубиство, ако нема Те?

Јел' то удара море о мраморје?
Јел' то бију Сциле и Харибде?
Јел' се то ближи смак Света?

Ооооо... светлости наша!!!
Ооооо... надо наша!!!
Ооооо... Ооооо... Ооооо...!!!

Ил' ја будан сневам???!!!
Препоруке:
7
0
67 четвртак, 12 јануар 2017 09:41
srđan
Postoji malecka šansa da SNS ipak podrži Jeremića i to samo pod uslovom da se u drugom krugu nađu Janković i Jeremić u trci, što je gotovo bez šanse.
Slažem se da ne treba podcenjivati Jankovića i podršku Soroš sektora.
Sve su snage usmerene na borbu protiv Vuka Jeremića. Verovatno je ta "buva" da će je Jeremić biti kandidat SNS puštena iz Jankovićevog tabora, jer ne vidim ko bi u SNS priželjkivao njega za kandidata osim možda Nikolića da nije i sam pretendent na tu funkciju, dakle to otpada. Pogotovo Čeda Jovanović "omiljeni opozicionar" ne bi podržao Jeremića. Dakle to su glasine iz DS.
Ivica Dačić je opasan igrač, ali ne verujem da će ga bez preke potrebe Vučić upotrebiti, ali ne treba ni tu mogućnost zanemariti. Mislim da bi sa Dačićem imali više šanse nego sa Nikolićem.
Jedini razlog da AV upotrebi Dačića je da nije siguran u pobedu, da nema zamenu za premijersko mesto jer on "drži vladu"koja bez njega pada kao u pesmi, a nema koga drugog što nije ni daleko od realnosti.
Препоруке:
2
0
68 четвртак, 12 јануар 2017 09:52
Теоретичар
Народе,приближавају се избори.Сви,па и Вучић,имају право да би
рају и да буду бирани.Е,али Вучић има и специјално право-да се
креће и да буде кретен.
Препоруке:
8
0
69 четвртак, 12 јануар 2017 10:07
@Бгд
То о чему ви пишете многима не допире до мозга. А могуће је да и допире, али су научили и они да се греју док су њихови били на власти, па ко веле само да падне Вучић и да ми културни и фини (настави ако желиш) опет дођемо на власт, то је за почетак најважније, а после ћемо све по старом исто као и они али у рукавицама. Зар није то довољно што су пристојнији, већ треба нешто и да раде, а нешто и да не раде (на прмер, да не крадемо за почетак мада су се већ накрали сви?)
Уреду је да падне АВ, али мене ово помало подесећа на пад Милошевића, без намере да ова два човека по било чему поредим, већ по атмосфери да се сруши (сигурно не без пара, много пара), а шта после, какав је план, шта је суштински другачије, нисмо имали пуно пута прилике да чујемо.
Због тога грађани не верују никоме.
А да се некад крало на велико у праву сте. Овима сад још и није пуно остало, колико је тога било пре.
Уреду је протест због Савамале, али да ли се ико пита колико људи дневно умире од глади?
Препоруке:
4
0
70 четвртак, 12 јануар 2017 10:14
punca
Vučić SAMO menja funkciju sa Tomom diplomom .
Препоруке:
1
0
71 четвртак, 12 јануар 2017 10:18
@Бгд
Недавно сам чуо коментар једног човека који није без било какве логике. Каже није му добро, али зашто би гласао за промене, за нове странке и лидерер као на пример за Обрадовића, Радуловића, јер каже они се још нису нафатирали, а ови досад (жути, радикалнонапредни јуловци и спс-овци) су се већ дебело накрали па рачуна да неће више у великој мери.
На то се свела политика и размишљање о политици.
СИСТЕМ НАС ЛАЖЕ И - КРАДЕ.
Е док сви они не буду одговарали, а не само АВ, неће бити правде у држави. Од деведесетих до данас да видимо ко је шта радио, колико има и како је стекао, па када се то рашчисти, вратиће се и поверење грађана у политичаре. Међутим, то је немогуће. Зато нема промена, нема наде, млади немају шансе, људи у годинама не могу у пензију, немамо здравствени и образовни систем,војску, полицију, правосуђе.
Имамо заштитника грађана, Сорош НВО, политичаре који нас лажу и краду, медије и ријалити програме.
Препоруке:
4
2
72 четвртак, 12 јануар 2017 10:24
Југ Богдан
Погледајте само данашњу страну "Информера" и све ће вам бити јасно. Све је супротно од оног што пише.
Ко је најозбиљнија претња зна се.
Препоруке:
3
0
73 четвртак, 12 јануар 2017 10:51
@МП 1
Потпуно сте у праву. Људи су очајни, ником више не верују с правом. Нема шансе да се тај процес суштинског пропадања заустави док се на глобалном плану нешто стварно не промени, јер ми смо само кап у мору.
То не значи да треба да одустанемо од борбе. Али све је теже, готово немогуће преживети. Човек се и овде као и свуда свео на само две речи - новац и интерес.
Политичари су само чиновници, агенти страних служби и крупног капитала. Зато је уносити превише емоција у борбу за промену власти по принципу сјаши Курта да узјаше Мурта бесмислено.
Питање је и колико ће Трамп у Америци поживети, шта ће бити са Француском, Шпанијом, Италијом...али живи били па видели.
Препоруке:
1
0
74 четвртак, 12 јануар 2017 11:22
negi
@MP 1......Koju novu opciju ima zapad kad je vlada formirana pre četiri meseca sa stabilnom većinom u parlamentu i ima komotan mandat do 2020 god.Da je neko spolja hteo da ruši Vučića rušio bi ga na tim izborima.To što se on upičio da raspiše nove parlamenarne izbore nema veze sa spoljnim faktorom već sa njim i njegovim mentalnim sklopom.Ako narod odluči da glasa protiv Vučića ne pomaže tu nikakvi spoljni faktor,videli smo to na slučaju Trampa,Bregzita,Rencija.....Vaš stav u suštini predstavlja goru varijantu od "spoljnog faktora" jer sugeriše da džaba mi glasamo jer tobož odlučuje neko drugi.Neće Vučića srušiti nikakav "spoljni faktor"( a i što bi ga rušili)već njegova sumanuta politika i građani Srbije ako tako odluče.Vaš stav je opasniji od stava "spoljnog faktora" je ubija volju glasačima da izađu na izbore.To je i Vučićeva taktika da glasaju njegovi a ostali uopšte da ne izađu. Ne mislim da vaš komentar ima tu nameru ali u suštini predstavlja to što sam naveo.
Препоруке:
1
1
75 четвртак, 12 јануар 2017 11:51
Сима
’Ајде да се кладимо да кандидат СНС неће да победи на избору. Али наш Квизлинг неће да напусти своју функцију.
Препоруке:
6
0
76 четвртак, 12 јануар 2017 12:00
na sva zvona su javljali
da će u indiji biti do 13 januara!!!!!!!!!!!!!!!!!
Препоруке:
2
0
77 четвртак, 12 јануар 2017 12:52
MP 1
Srbija je u nezavidnoj situaciji zato sto vec cetvrt veka ima ocajne vlade; Neki kazu drzava NE funkcionise, da to je namerno napravljeno tako ..ne moze da funkcionise sa ovakvim vrhuskama; Srbija je inace bila najveca republika u zemlji gde su razvojne sanse bile i ranije da kazemo ogranicene, ali sa ratovima i raspadom jos je teze. Onda je krenula rasprodaja drzavne prethodno drustvene imovine i imate masovno siromasenje prosecnih stanovnika i srednje klase. To je inace i trend u svetu, ali je u Srbiji to propadanje mnogo uocljivije; Drustvo izvrnuto naglavacke sa poremecenim vrednostima; E sad je pitanje ima li dovoljno snage medju onim slovesnim Srbima da pokrenu kvalitetne promene i da vrate Srb na dobar kolosek gde ce se znati minimum nacionalnih interesa i vrednosti koje stranke koje zele vlast nece moci da menjaju..za sada imamo destruktivan sistem koji proizvodi nazadovanje i siromastvo; Vlast to i ne vidi i ne zeli da vidi; kako prethodna, a ova turbofolk sns posebno
Препоруке:
4
0
78 четвртак, 12 јануар 2017 13:11
@Сима
У 21.веку све се мења.
Трамп је нови председник Америке.
Вучић се можда неће кандидовати, јер америчку спољну подршку више нема, а премијерско место му је врабац у руци. Зато ће пре кандидовати Николића, могуће и Дачића, свестан ризика да би они могли изгубити изборе, а подржаће (не)формално и Шешеља у другом кругу. Шешељ никада јавно није нападао Вучића за разлику од Николића. То је иста политичка радикалска клика и једна тужна страна медаље.
С друге стране медаље, изгледа да ће Јеремић можда одустати од кандидатуре.Ко ће контролисати гласачка места ако Јеремић не буде имао партијску подршку? Остаје да се изјасни ДЈБ који ће одлуку донети сигурно у договору са ДС и након процена шта би било паметније ићи са једним или са више кандидата на изборе.
Немојте да се изненадите ако Шешељ буде нови председник.
Препоруке:
2
0
79 четвртак, 12 јануар 2017 13:30
MP 1 u odgovoru Negiju
Kao analitcar i gradjanka pratila sam vise izbora u Srb. posle 2000e god.
Mislim da se sa strane aktivno mesaju od 2008e god.i u izbore, sem toga dovoljno je analizirati kako su nastajali stranke g17 i sns; one su u ogromnoj meri proizvod uticaja sa strane. Necete verovati ali ako nekom sa strane ne odgovara vise sns, oni ce se urusiti mnogo brze nego sto su nastali..znam da zvuci lose ali je tako.
Ne znam sta je uticalo na promenu stava prema sns, ali verujem da je stav promenjen od aprila do sada jer ne bi bili u toj meri kriticni oko medija i Sava male..naravno da je situacija jos mnogo gora, ali ove dve teme su iznete od stane EU zvanicnika kao "zabrinutost", naravno obican svet ne moze znati pozadinu ove price ..
Inace 2016e je bilo mnogo zavrtanja ruke za glas, i dopisivanja glasova cetiri dana u riku--to nisu bili izbori nego zloupotreba, Inace nemojte precenjivati Trampa ili Bregzit, sve su to politicke igre po onoj narodnoj "moze da bude ali ne mora da znaci".
Препоруке:
3
0
80 четвртак, 12 јануар 2017 14:33
negi
@MP 1......Savršen izgovor da ne sedimo čačkamo nos i ne radimo ništa.Pa ako ništa ne zavisi od nas samih što onda mlatimo o nacionalnim interesima,patriotizmu,što se uopšte sporimo i gložimo oko nekih ideja.Ne zavisi ništa od nas i baš nas briga?! Neke stvari ne zavise od nas ali većina zavisi,samo što mi mlatimo oko onih stvari koje ne zavise od nas a nećemo da se bavimo stvarima koje direktno zavise od nas.
Препоруке:
1
1
81 четвртак, 12 јануар 2017 15:32
...2
Iskoračivši iz lične biografije, Šešelj je u savremenu srpsku istoriju uneo tminu u kojoj su se izlegli Aleksandar Vučić, Tomislav Nikolić, Maja Gojković, Aleksandar Martinović, Jorgovanka Tabaković i ostale aveti prošlosti, koja traje. Najteže nacionalne nesreće - ratne poraze, uništenje privrede, izopštenje iz sveta... - Šešelj je pretvorio u repromaterijal za fabriku političkih prevara, koja i sada ostvaruje krvavi profit. Šešelj i ostali deoničari njegove lešinarske kompanije rat su pretvorili u biznis, u trgovinu tuđim sudbinama.
Препоруке:
3
0
82 четвртак, 12 јануар 2017 15:42
MP 1
ne kazem da treba biti pasivan, ali oni koji su dobro upoznali psihologiju naroda na nasim prostorima za sada mlate sa nama vrlo uspesno, tako ispada ? Na izbore ne treba ici sve dok se ne uspostave mehanizmi da se nepristrasno i pazljivo broje glasovi, makar vecim delom. da li to moze? Kada se znalo da je bila velika izborna kradja i da rezultati nisu verodostojni zasto nismo izasli na ulice? jedini nacin da se borite protiv ove masinerije koja se zapatila jeste masovnim protestima ali i nalazenjem najboljih ljudi, kritikama koje su vidljive na netu i to ima efekta; ali pre svega definisanjem ciljeva sta je to sto gradjani Srbije zele i koji je minimum interesa koji ne mogu biti na "rasprodaji" koliko toliko bolje organizovana i nesto sloznija opozicija; ne znam koliko se moze verovati Radulovicu posle svega; Obradovic je bundzija ali na prazno, on mnogo toga ne zna, a ima velike ambicije; Pogledajte kako je Glisic naplatio svoj izlazak iz Dveti, clan sns-a, pred.ops Mladenovac
Препоруке:
3
0
83 четвртак, 12 јануар 2017 18:27
Немања
Почиње да ми се свиђа прича око Јеремића и Јанковића као два кандидата.Укратко зашто.То су људи који могу да привуку гласаче различитих политичких ставова.Ево Јеремић ће привући добар део гласача некадашњег ДСС-а,а ево у новостима и 70% гласача ДЈБ исто су за Јемерића.Укључујући и мене и моју породицу.Нас пет ћемо изаћи и заокружити Јеремића без проблема.Да напоменем некадашњи гласачи ДСС.Неће ни Јанковић лоше проћи у урбанијим срединама.Ова славља су увек добра места за политику,па сам и ту се уверио да већ постоји одушевљење Јанковићевом кандидатуром.Оно што је чињеница да резултат ова два кандидата и њихов збир неби био резултат једног заједничког кандидата.Јасно је да један добар део оних који би гласали за Јеремића неби за Јанковића,а и обрнуто.Шта је још добро у томе да имамо два опозициона кандидата,па то што ће излазност бити много већа,а у таким условима кандидат СНС неће добити преко 50%.У другом кругу,све је могуће.
Препоруке:
0
0
84 четвртак, 12 јануар 2017 18:47
geras
bolesnik.
Препоруке:
2
0
85 четвртак, 12 јануар 2017 19:11
@Banditski brlog
ne mora u daleku Juznu Ameriku, tu je blizu Svajcarska, jedan sat i kusur voznje (Air Serbia, cuvena, dobrostojeca firma kojoj svi pozajmljuju pare). To je zemlja puna siptarskih bandita i dilera, a Svajcarci ne mrze novac, samo im je vazno da je on njihovoj banci, a da li su nekome Srbinu zbog toga izvadjeni organi uopste ih ne brine, mnogo vole siptarske ubice, to je bila prva drzava koja je priznala Kosovo.
Препоруке:
0
0
86 четвртак, 12 јануар 2017 20:15
011
stepen izlaznosti je samo jedan deo problema na izborima, drugi je brojanje glasova i kontrola..bez obzira za koga ste sta cete ako oni rade sta su radili u aprilu; izborni zakon mora da obezbedi kontrolu izbora, bez toga mozete da zaokruzujete koliko hocete i koga hocete ..pobedice Nazadni, tako i drze vlast, ali i demokrate su im pomogle svojim masovnim kradjama i zloupotrebama pa im je tako 2012e stigao jedan broj glasova tj Nikolicu; a to je bio uvod u ovo sto na zalost gledamo sada. Ocaj !
Препоруке:
1
0
87 субота, 14 јануар 2017 13:05
Dr Miggyy
KAMPNJA LA KAMPANELA

Šta sve radi ljudska mašta? Vučić je u pobedi toliko samouveren da ucenjuje glasače, ili glasajte za moje i mene ili vam nema spasa. Kao da nas spasio za vreme svoje petogodišnje vladavine. Narod živi sve gore i gore, a na TV sluša kako mu je sve bolje i bolje, ipak on veruje najviše svom stomaku. Milion siromašnih, mnogo gladnih, beda i jada, a otvaraju se fabrike, a šta će u tim fabrikama, plata je reda veličine dvadeset hiljade, kada su mu dažbine i hrana daleko više. Bolje žive oni što su tajno, a javno pokrali sve i nas uče kako se najbolje sada živi i nikada plate i penzije nisu bile veće. No glasajmo za iste, zašto Vučić da izgubi foteljicu (ko bajagi?), što da nam se život nabolje menja, kada je on ipak kratak, za ulaganje većeg truda.
Препоруке:
1
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер