субота, 20. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Ђорђе Вукадиновић, Санда Рашковић Ивић и Славиша Ристић најавили оснивање национално-демократског покрета "За спас Србије"

Kоментари (140) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 четвртак, 15 децембар 2016 15:57
ЗР
Срећно и пуна подршка!
Препоруке:
244
15
2 четвртак, 15 децембар 2016 16:00
апис
Имате мој глас док год сте заједно.
Препоруке:
200
13
3 четвртак, 15 децембар 2016 16:02
Спиридон
Ово је ваљда одговор на питање за кога гласати...
Препоруке:
213
15
4 четвртак, 15 децембар 2016 16:04
Милутин Врућинић
Овог тренутка могу само да вам пожелим пуно снаге и храбрости. Уз то ће надам се ићи и срећа.
Препоруке:
199
10
5 четвртак, 15 децембар 2016 16:04
Vera Nastasovic
Napišite gde i kako možemo da se priključimo i pomognemo koliko možemo.
Препоруке:
183
10
6 четвртак, 15 децембар 2016 16:06
S brda i z dola
Srecno!
Препоруке:
155
9
7 четвртак, 15 децембар 2016 16:07
Јовиша Видић од Рудина
Очекивано. Понудити сарадњу свима добронамерним: афирмисаним и неафирмисаним, посусталим и "новониклим". Предложити Вука Јеремића за председника и условити га да буде гарант одржавања референдума који би одлучивали о нвиталним интересима за нацију и државу.
Препоруке:
78
49
8 четвртак, 15 децембар 2016 16:09
Саша
Зар нисте могли да се придружите Дверима? Докле сујета??? Хоћемо ли добити једном добру екипу политичара као и у спорту? Свака српска партија је један истакнути политичар, до два. Од тога просто нема ништа: ако не можете да направите екипу, не можете ни водити Србију.
Препоруке:
60
126
9 четвртак, 15 децембар 2016 16:11
Цвико
Први корак "покрет" а до избора вероватно ће прећи у странку, што је услов за кандидатуре у Скупштини и на остале функције. При том може у имену задржати реч "покрет". Само напред. После кише долази Сунце. После СНС-а, долази "демократски покрет", желим.
Препоруке:
125
11
10 четвртак, 15 децембар 2016 16:11
Ступар Горан
Молим вас објавите податке о приступању! Мрзим политичаре али ово у Србији се не може више трпети и мора се нешто делати и скочити у ту септичку јаму што се зове политичка арена Србије!
Препоруке:
138
8
11 четвртак, 15 децембар 2016 16:14
Ненад
Хвала Богу!

Могу рачунајте на подршку великог броја искрених српских родољуба.

Добро би било да покрену и иницијативу за
референдум о приступању НАТО-у и ЕУропској унији.
Препоруке:
127
17
12 четвртак, 15 децембар 2016 16:24
Чаруга
Пуна подршка, очекујем и даље пуну сарадњу са Дверима.
Молим вас објавите неке контакт адресе, телефоне и сл.како би могли да контактирамо.
Препоруке:
114
16
13 четвртак, 15 децембар 2016 16:32
Спиридон
@ Саша

Уколико Санда, Славиша и Ђорђе буду на истој листи са Дверима, као што се искрено надам да хоће, онда нема заиаста никакве потребе да се било ко коме прикључује. При томе очекујем оно што је већ Ђорђе најављивао а то је додатно проширење неке будуће изборне листе квалитетним људима или организацијама, што се на претходним изборима пропустило па је између осталог и цензус био у питању...
Препоруке:
140
15
14 четвртак, 15 децембар 2016 16:34
Jasno i GLASNO
Пре тога има само једна ситница - морају да добију гласове грађана Србије - рекао је Вучић.

je Srbstvu poruchio kaga koristi u borbi protiv Srbstva.
Nastavak kaplarovog i antinog cilja.
Препоруке:
24
38
15 четвртак, 15 децембар 2016 16:39
Petar B.
Obicno bih bio protiv jos stranaka ali ovde podrzavam osnivace. Cak I kada se ne slazemo s nekim potpuno, ljudski integritet I moralna cvrstina su nekad vazniji od ideologije, politike I svih geostrategija. A ovi ljudi su vec dokazali da to imaju u ogromnoj kolicini. Srecno!

Uzgred ne mogu a da ne primetim da novo ime daje puno mogucnosti za marketing. Recimo, kada bi se formirao zajednicki opozicioni front, mogao bi se zvati: Za Spas Srbije-Dosta Je Bilo! :)
Препоруке:
176
10
16 четвртак, 15 децембар 2016 16:45
Srki
Jako ja vazno da imate statut koji ce sprecavati izdaju. Praksa je pokazala da se u svaki pokret uvuku ljudi rezima. U statut svakako ugraditi obavezno tajno glasanje celokupnog clanstva, a clanove birajte kao bombone za najskuplju bombonjeru.Malo, ali otrovno po prozapadne izdajnike i kupljene rezimlije
Препоруке:
98
5
17 четвртак, 15 децембар 2016 16:49
...
Препоручујем да се у чланство улази само уз препоруку и гаранције већ учлањених, спорије, компликованије али сигурније. Да се опет не догоде неки нови Младеновићи, Јанковићи и сл.
Препоруке:
95
7
18 четвртак, 15 децембар 2016 16:59
Србин
МОЈА ПОТПУНА ПОДРШКА !!!
Препоруке:
99
6
19 четвртак, 15 децембар 2016 17:03
Мићко
Добра вест. Дуго исчекивана. Подршка, честитам и срећно. Што каже Спиридон, да се бар има за кога гласати. А и да се има коме помоћи.
Препоруке:
97
4
20 четвртак, 15 децембар 2016 17:22
steva
Bogu hvala!
Djordje, ne zaboravite diasporu. Ima nas okolo mnogo koji vas podrzavaju i hoce da pomognu.
Препоруке:
102
4
21 четвртак, 15 децембар 2016 17:25
pedjaprorus
Nadam se da necete duvati u evropsku tikvu zajedno sa Vucicem,Jeremicem,Jankovicem i ostalim liberalima i radikalima.Imate kredibilitet da pocnete rusiti sistem a to pre svega podrazumeva da nema koketiranja sa bilo kim ko je u predhodnih 25 godina bio na vlasti.
Препоруке:
56
40
22 четвртак, 15 децембар 2016 17:27
Драган, Катун
Ето, дође и тај Дан. Хвала Вам на доброј воњи и личној жртви.
Цитираћу нашеег колегу коментатора Обсервантеса: шта је идеја без жртве?
Да кренемо да се чупамо иоз овог кошмара!
Са срећом!
Препоруке:
88
6
23 четвртак, 15 децембар 2016 17:31
...
Свака вашка обашка!
Препоруке:
19
79
24 четвртак, 15 децембар 2016 18:01
Один
Срећно, имате мој глас, а ако будете примали чланове могао бих и да се учланим.:P
Препоруке:
65
8
25 четвртак, 15 децембар 2016 18:03
небитан
Добар рецепт али недостаје основни састојак - подршка Русије. Ево, ја бих радо за њих гласао али ја, и претпостављам већина нас који пратимо НСПМ смо солидно информисани о размерама криминалне катастрофе коју су нам нанели ДОС,ДС,СПС и СНС па нам је лако да се одлучимо. А шта да ради онај велики, огромни део народа који политику гледа кратковидо и о озбиљним питањима размишља плитко? Њима ће испред носа стајати само СНС/СПС, или ако еврофашисти пожеле да мало промешају карте, ДС/СДС/ЛДП. Без Русије добра намера остаће невидљива за ту тиху и политички полуписмену већину гласача. Е сад, како приволети Русе да прекрше своје правило да се никоме не мешају у унутрашња дела... Ову дилему сам овде помињао још кад се формирала коалиција Двери-ДСС за прошле изборе, у међувремену се ДСС самоубио а дилема је остала. Можда је као неки прелазни корак најбоље да и овај покрет иде у коалицију са Дверима, да се одржи бар тих 7-10% стабилног патриотског гласачког тела док чекамо боља времена.
Препоруке:
74
9
26 четвртак, 15 децембар 2016 18:14
"Пантер"
Лепа вест. Срећно.
Препоруке:
72
4
27 четвртак, 15 децембар 2016 18:54
MP 1
Morace pazljivo da izvagaju da li im se isplati bilo kakva koalicija sa Dverima.
Ovo troje ljudi imaju daleko vise integriteta i iskustva, a pretpostavljam da je tako i sa drugima koji ce se pridruziti, nego bilo ko iz Dveri. ali moraju da se cuvaju podmetacina i napada koji ce uslediti od strane sns-a.
Препоруке:
51
25
28 четвртак, 15 децембар 2016 18:54
gandra
siri opozicioni blok - moze - ali ne mislite pod tim da se udruzujete sa sutanovcen, cankom ili tadicem - valjda?!!!
Препоруке:
60
6
29 четвртак, 15 децембар 2016 18:55
negi
@Cviko Nemoj opet kad se približe izbori da počneš da zanovetaš o bojkotu i kako nemaš za koga da glasaš.Novom pokretu puna podrška i samo napred.
Препоруке:
71
6
30 четвртак, 15 децембар 2016 19:00
Кратко и јасно
Мој минимум:

1. Косово и Метохија - ДА
2. Русија и Кина - ДА
3. ЕУ и НАТО - НЕ.
Препоруке:
115
8
31 четвртак, 15 децембар 2016 19:02
Српски сељак
Подржавам. Обично удбашима смета пуно странака јер их је теже контролисати а и тешка су времена јер није лако наћи и обучити агенте за толико странака да би се контролисале.
Не треба сумњати да ће УДБА наћи и пара и људи да их убаци у овај нови покрет имајући у виду ко стоји иза њега мада покретачи нису наивни и знаће да их препознају.
Другим речима имају око годину дана доик не нађу трулу јабуку која ће их минирати. Досада је тако било. Крену људи чиста срца у политичку причу против власти али авај то траје око годину дана док им се не ували трула јабука (најчешће уцена због финансијског неспоразума (сиц!), због згодне цица маце (хехе), несташне дечурлије, ...).
Ја сељачки а ви учени како хоћете.
Препоруке:
72
2
32 четвртак, 15 децембар 2016 19:33
Mirjana
@ Спиридон. Да, коначно неко решење, али не слути на добро. На страну што нема подршке Русије (они увек играју на сигурно, па подржавају велике странке). Како замишљате заједничку листу Двери и новооформљеног покрета (јер неће догурати до цензуса). Хоће ли они у ту ширу коалицију примити и остатак ДСС-а и неке покрете који су се одцепили од Двери. Заветници су можда и сувише екстремни, али су једини од малих покрета имали око 1% гласова. А зна ли неко колико сада "вреди" остатак ДСС-а, можда и више од 1%, ако им се придруже они који су апстинирали ове изборе из љубави према Коштуници Све и да се сви сложе око минимума националних интереса, што подржавам, иако сумњам у то, како ће се сложити око председничког кандидата, ако Двери не подрже Јеремића? Или може једна листа ѕа председничке а друга за парламентарне изборе? Наравно, нови покрет може наступити са Доста је било. али онда Двери остају на цедилу.
Препоруке:
25
17
33 четвртак, 15 децембар 2016 19:52
упућен
"Гандро", па Шутановац и Чанак немају никакве везе са овим о чему се у вести говори. Помиње се "оштра и бескомпромисна опозиција", а они нису ни једно ни друго. Нити би хтели, нити смели да ту буду, а не би их нико ни хтео.
Препоруке:
55
2
34 четвртак, 15 децембар 2016 19:59
Slavomir Srpski
Odluka je na mestu i moglo je i malo ranije, jer svi oni koji napustise Vucicevu DSS sada imaju gde da se vrate i da rade na jacanju novog pokreta koji treba da pre politickih izbora preraste u novu stranku. Dakle vec na pocetku ovaj pokret treba da okupi oko sebe sve one koji su napustili DSS, ali i da otvori vrata novim ljudima.

Prva stvar sada je da se definise jasan politicki program i pocnu povezivanja sa srodnim strankama u opoziciji.
Препоруке:
58
2
35 четвртак, 15 децембар 2016 20:17
Bgd
treba naci neko jednostavno ime koje ce narod da voli
Patriotski pokret za Srbiju, Narodni pokret za Srbiju, nesto tako..
inace Dverjani su imali mozda oko 2 posto podrske ako i toliko..koliko je ko imao podrske na poslednjim izborima ai ne znate jer se ne zna sta su ovi iz komisije i sns radili u podrumu rika i kako su frizirali glasanje ..ali dss je imao siguno nesto vecu podrsku od Dveri.
Ovo sto Dveri sada iznose u Skupstini ipak nije ni ozbiljno ni temeljno..mnogo se vremena traci na prazne napade u skupstini; BO to koristi za svoju promociju posto je uvrteo sebi u glavu da je "kredibilan politicar" nadam se da ce neko od starijih i pametnijih da mu objasni da se tako kako on radi NE postaje kredibilan, ni od integriteta, ne samo covek, a gde bilo sta drugo i odgovornije.
Препоруке:
20
38
36 четвртак, 15 децембар 2016 20:47
Oliver Kromvel
To je pozitivno,pazite koga dovodite u stranku i kakvu kadrovsku politiku vodite,nadam se uskoro nekom širem spisku imena ljudi koji će činiti okosnicu pokreta,razgovarajte sa Brankom Dragašom,Milanom Brdarom i još nekim ljudima opšte poznatim za koje mislim da bi bili jako korisni.
Препоруке:
63
4
37 четвртак, 15 децембар 2016 21:05
Gojira
Одлична вијест. Пуно среће вам желим!

Само да се мало осврнем на коментар о Дверима. Прије неки дан је изашло истраживање јавног мњења које је урадио лист Време. И господин Антонић га је помињао у једном свом тексту. Између осталог, оно показује да тренутно Двери имају подршку око 5% док је ДСС на 1%. Дакле, Двери су полако пробиле лед и до следећих парламентарних избора, кад год да се десе, не би требало да имају проблем преласка цензуса.
Препоруке:
77
1
38 четвртак, 15 децембар 2016 21:12
Петер РВ
Да би 'покрет' био успјешан потребно је да се његов програм удаљи од баналног, политички коректног патриотизма- којега заступају све садашње формације.
(Ако се патриотизам не може изразит на други начин онда нам је непотребан.)
Зашто да се не уздрма из темеља политичка сцена Србије са следећим 'скандалом':
1.Афирмацијом да је пети Октобар био почетак окупације српских земаља и да борба за ослобођење се обавезно наставља.
2.Потпуна рехабилитација Слободана Милошевића са враћањем грађанских права његовој фамилији.
3.Политичка или војна неутралност, док смо под окупацијом - изкључена. Савез са сваким који нам може помоћи да се ослободимо.
4.Успостављањем најужих економских, културних и војних односа са -Русијом.
5.Помоћ српским заробљеницима у Хагу и захтјев да се установи неутрална комисија за истрагу догађаја у Сребреници.
6.Косово је неодељиви дјео Србије.

-Реакција од Западних сатрапа би била бијесна,али би се дознало ко је "вјера, а ко невјера".
Усудите се!
Препоруке:
44
38
39 четвртак, 15 децембар 2016 21:31
Каплар
Нека Вам је са срећом !! Моју подршку имате .
Препоруке:
57
5
40 четвртак, 15 децембар 2016 22:00
gandra
@gojira - bosko obradovic ima sansi - i na najboljem je putu - da izraste u ozbiljnog lidera nacionalnih snaga u srbiji - sem njega - ne vidim nikog drugog koji se barem priblizio toj mogucnosti - bosko je izasao iz salona (ako je ikada tamo i bio) i sa ironijskim odmakom otvoreno prihvata pogrde koje mu upucuju "ja - pevac sa ibarske magistrale..." itd. - tako se to radi - bosko obradovic ima priliku da - kako to rece servantes - uspostavi "harmoniju maca i pera" - nema bez toga ozbiljnog politicara - bez osecaja za siroke mase, bez takozvanog populizma - dveri su vec sad obezbedile prelazak cenzusa - a ako ovako nastave - postace veoma brzo respektibilna politicka snaga - verovatno im vise nije potrebna bilo kakva koalicija - itd.
Препоруке:
36
15
41 четвртак, 15 децембар 2016 22:01
negi
@Peter RV Pa ne prave oni pokret zbog Slobodana Miloševića,on ima njegov SPS i JUL pa neka ga "rehabilituju" i onako su vlast, ali koliko ja znam on nigde nije osuđen.Sjašite već jednom sa grbače ovog naroda i vi vaš Milošević.
Препоруке:
57
20
42 четвртак, 15 децембар 2016 22:11
Nikola Turajlić
Srbiji stiže spas u posljednji čas.
Препоруке:
48
4
43 четвртак, 15 децембар 2016 22:27
Теоретичар
Придружићу се овим људима под билокојим именом,али мислим да би
требало још мало да се размисли о имену.Не свиђа ми се реч"за"
и не свиђа ми се што су три речи.Две би биле далеко боље.А тек
једна.Једна али јака.
Све у свему,напред и срећно!
Препоруке:
43
5
44 четвртак, 15 децембар 2016 22:32
Ент
Уз вас сам без поговора.
Препоруке:
42
4
45 четвртак, 15 децембар 2016 22:32
Paznja,paznja!
Ovo troje su jedini na srpskoj politickoj sceni koji u svom fokusu imaju odbranu Kosmeta i to kod njih koliko ja pratim nikad nije bila varijabla vec konstanta.Svi otali,bez izuzetka,pozicija ili opozicija nalaze se na Judinom putu.
Dveri?Samo kao nuzno zlo.Dveri su samo B.O.koji vec nekoliko mjeseci koketira sa SNS,pa kad mu udvoristvo nije uspjelo sad je malo kao retoricki aktivan.Uostalom zgadio mi se kad je onog klovna i poluustasu uveo u skupstinu Srbije.
Препоруке:
22
37
46 четвртак, 15 децембар 2016 22:49
подршка
Подржавам, таман сам мислио да нећу имати за кога да гласам.
С друге стране, добар део народа је озбиљно залуђен, ментално и морално оболео, тако да нисам сигуран да ишта може да се направи ...
Свеједно, напред и све најбоље!
Препоруке:
44
4
47 четвртак, 15 децембар 2016 22:59
служба у служби службеника
Сад ће Вучић, Вулин, Стефановић, Мартиновић, Ристичевић и друге пудлице да пронађу како је Вукадиновић као дечкић у вртићу узео коцкицу чоколаде другу, а Сандра се једном док је била студент прошверцовала у аутобусу, позвати их да дају изјаве у полицији због тога, и разапети их као криминалце јер се баве политиком упркос тим страшним злочинима и узимају новац грађана за своје плате ...
Препоруке:
58
2
48 четвртак, 15 децембар 2016 23:05
haralampije@negi
Konacno da se slozim sa tobom
Препоруке:
15
8
49 четвртак, 15 децембар 2016 23:15
ИТ
Лепа вест! Вас троје припадате групи правих српских родољуба. Али има њих још пуно (нпр. Чедомир Антић, Мило Ломпар, група П-70,...). Најважније је да вас не победи сујета, его или самољубље због посланичких мандата него да дозволите и тим другим родољубима да дођу на значајне позиције у самом покрету. А онда да сложно трансформишете покрет у странку која ће једног дана победити на изборима у Србији. Верујем у вас, и верујем да ће победа постати истина. Све најбоље вам желим.
Препоруке:
58
4
50 четвртак, 15 децембар 2016 23:37
Bojan, Pristina
Srecno i samo hrabro.
Препоруке:
43
5
51 петак, 16 децембар 2016 00:01
MILOVAN RS
Velika i iskrena podrška iz Republike Srpske za Đorđa, Sandu i Slavišu !!! Pokušat ću da lobiram i zamolim neke članove moje porodice koji žive u Srbiji da daju svoj glas ovim dokazanim ljudima i patriotama (pošto ja živim u Gradišci, u Republici Srpskoj i nemam pravo glasa u Srbiji ) !.
Ovo se dugo čekalo i sada je na nama da radimo na terenu na urušavanju ovog režima koji trenutno rasprodaje Srbe i Srbiju !!!
SREĆNO VAM I SREĆNO NAM BILO !!!
BOŽE DRAGI POMOZI .
Препоруке:
49
4
52 петак, 16 децембар 2016 00:35
Велизар М. (1 од 2)
Ух.
Прво да одмах изразим подршку. Заиста је потребно окупити оно мало јавних личности које у бављењу политиком не траже личну корист већ заштиту колективног интереса грађана. Међутим...
Сад ћете сви скочити на мене али баш зато што ценим и ове људе и њихов став морам указати на неке могуће грешке у самом почетку.
Прво, име. Звучи као просечан изборни слоган, Патетично и без енергије. Такви слогани одавно су потрошени. Изговорите гласно, пред огледалом, реченице "За спас Србије" и (рецимо) "Доста је било". Како вам звучи? Искрено, шта вас више бодри и позива на акцију? Име треба да буде јасно, кратко, препознатљиво и другачије од уобичајеног. И не мора име директно да указује на мотив. Изаберите једну реч, јаку. Штета што је реч "отпор" онако потрошена. Можда "инат", "слобода", тако нешто. Размислите.
Друго, маните се "ширих опозиционих блокова". Ова банда је успела да разбуца један ДСС а камо ли неће савез странака.
Препоруке:
42
5
53 петак, 16 децембар 2016 00:49
Неиспрани мозак
Лепа и охрабрујућа вест.
Више коментара када будем прочитао програм и видео бар још 10-так имена.
Пуна подршка!!!
Препоруке:
40
4
54 петак, 16 децембар 2016 01:05
Jos jedan "Tribalac"
Imajuci u vidu navedeno Gdin. Vukadinovic u svojoj ranijoj analizi tipuje da kandidat koji moze da srusi Vucica mora biti osoba koja nije provucena kroz tabloidno blato, izdvajajuci kao primer pobedu do tad slabo zapazenog Kostunice nad Slobodanom Milosevicem. Nevolja je u tome sto je u analizi izgubljeno iz vida da je tadasnji DOS-ov kandidat uzivao podrsku zapada i domacih kvinsliskih pokreta poput Otpora, i da nije bio potpuno medijski blokiran s obzirom da su tad postojali opozicioni mediji (B92, Nasa Borba itd). U aprilu nas kandidat nece moci da se nada spoljnoj podrsci kakvu je septmbra 2000 uzivao Kostunica. Jedina mogucnost je da zapad odustane od Vucica, gde bi mediji kao po komandi poceli da izbacuju jednu po jednu SNS aferu ali bi to znacilo da medju "opozicijom" imaju drugog kandidata (Jeremic?) sto bi dovelo do toga da drzavotvorne snage ponovo ucestvuju u veleizdaji zemlje. Veliko nas je zlo zadesilo kad god bi glasali za bilo koga "ko ima sanse".
Препоруке:
17
3
55 петак, 16 децембар 2016 01:11
Не клепећи нанулама
Г-дине Ђорђе , дуго се " дружимо" на овом порталу, гледао сам скоро све Ваше иступе у јавности, радовао сам се и кад сте постали, како рече луди Милојко " Ђорђе Влах", већ одавно га сврби... кожа због Вас , односно његове менторе.За мене је радосна вест да се креће у акцију, знам да немате интелектуалне комплексе, да нисте сујетни што је веома битно, очекујем у новом покрету еминентне економисте , правнике , филозофе , политикологе, сељаке , раднике, људе патриоте који немају " апетит диносауруса".Верујем да ћете успети, кад заклепећете нанулама... многима ће звонити у глави док су живи , сретно , поздрав !
Препоруке:
22
2
56 петак, 16 децембар 2016 01:17
Lex
Подржавам, само се надам да ће то и имати неки значај. Потребно је време и политички програм који би окупио велики број људи.

Но имам једно важно питате...зашто сада, док су још посланици, не предложе измену Закона о службеној употреби језика и писама. Да се промени члан 2. и да стоји "Службеном употребом у смислу овог закона, сматра се употреба језика и писама у раду свих правних лица регистрованих у Републици Србији." Треба променити и члан 3. у "1) усменом и писменом општењу ПРАНИХ ЛИЦА међусобно, као и са странкама, односно грађанима;
Препоруке:
9
2
57 петак, 16 децембар 2016 01:18
Велизар М. (2 од 2)
Треће, ако мислите у том формату на изборе, немојте са платформом "опозициони блок који би заузео бескомпромисни став према владајућем режиму". Сами себи везујете руке. Ако је декларисани примарни циљ рушење режима онда ће за вас сваки резултат мањи од 50% бити пораз. Бар ће то тако народ видети а власт ће вас онда лако провући кроз блато и прогласити групицом губитника.
Предност покрета над странком и јесте у томе што може себи дозволити да буде јасно "против" а да не мора да се опредељује "за". Али неко мора на изборе.
Зато формирајте надстраначки покрет. Групу окупљену око моралних принципа, групу за чију ће се подршку отимати партије. Одрицање самог покрета од учешћа на изборима не значи одрицање учешћа појединаца из покрета. Тако неки истакнуту предводници могу да се нађу и на листама других партија без обавезе да прихвате све што те партије заступају. Тако добијате ширину. Ако нисам јасан - треба раздвојити покрет (који ангажује масу) и партију (да на себе прима ударе).
Препоруке:
8
3
58 петак, 16 децембар 2016 01:18
Jos jedan "Tribalac"
Raduje me sto vidim da se desava ono sto su mnogi komentatori ovde prizeljkivali, ali pred ovim pokretom je dosta trnovit put. Patriotski nastrojeno glasacko telo, sem toga sto nije preveliko, je razudjeno na vise mikro pokreta koji nacelno imaju iste programe - i veliko medjusobno nepoverenje. Obradovic i Fajgelj su vec istakli kandidature i potrebno je dobrano razmisliti koga podrzati? Licno mi je krivo sto se Gdin. Vukadinovic nije ranije poceo baviti "primenjenom politickom analizom" s obzirom da se radi o ostvarenom coveku u najboljim godinama koji je sposoban za britku rec i brzu misao. Svi clanovi novog pokreta ce dodatno vuci stigmu ljudi koji pretenduju da se uhvate u kostac sa najjacim svetskim igracima koji pritiskaju Srbiju a nisu uspeli da ocuvaju svoje pozicije unutar okostale i prilicno mediokritetske stranke kakva je DSS. Zbog toga je bitno da se "sire koalicije" dobro razmotre da ne dodje do neprijatnih situacija gde DS poziva glasace da glasaju za njih.
Препоруке:
13
1
59 петак, 16 децембар 2016 01:43
Toronto
Bilo bi jako vazno kada bi ste se vi udruzili sa Pokretom DJB, Dverima I Demokratskom strankom u vezi kandidata na predsednickim izborima. Moje skromno misljenje je da jedino tako, podrzavajuci jednog kandidata zajedno, mozete da postignete svi skupa jedan pozitivan ishod na radost I izbavljenje Srbije I srpskog naroda od propadanja I mraka prisutne diktature
Препоруке:
16
4
60 петак, 16 децембар 2016 01:50
Platon
Ma nema vam bre spasa! Zašto? Previše heterogena grupa! Previše intelektualaca! Nema državničke snage u takvoj grupi! Biti intelektualac je jedno, a biti državnik je nešto sasvim drugo! Završićete ko Platon, hahahaha
Препоруке:
5
28
61 петак, 16 децембар 2016 02:06
Platon 2
Nema vam spasa i zato jer niko nema harizme! Ime pokreta ima u sebi dozu kukumavčenja i depresije! Kakva dezorijentisanost... A to je sve zato jer nemate zdravih impulsa, sve ovo deluje ko nemoćna plačljiva histerija... Želim vam mnogo sreće u propadanju. Vi biste doneli mnogo zla vašem narodu...
Препоруке:
4
30
62 петак, 16 децембар 2016 02:28
Опасна игра радикала
Наједном су се удружили Николић, Вучић, Шешељ и Новопридошли Ђукановић?
Сви траже тобож наручиоц за убиство Ђинђића, баш сада, а они су први радикалски трубили против Ђ.

Личи на преокрет као што су некад ичинили Бабић из Книна и Плавшићка издајница....све по некој матрици...

Ујединили се ....па сад врдају око руских авиона, траже хеликоптере од оних који су нас бомбардовали...

Србијо пробуди се радикалски преокрет ка Бриселу је на делу?
Препоруке:
19
1
63 петак, 16 децембар 2016 02:42
Коле
За спас Србије - са Дверима, коалиција!
Препоруке:
11
7
64 петак, 16 децембар 2016 03:53
Боба
Крајње време је било да се ово предузме. У праву су када кажу да ће бити потребна шира коалиција јер је добар део народа залуђен и заплашен, нарочито пензионери и запослени по јавним службама као и сви који раде за малу цркавицу. Манипулација режима је страшна и то зло у служби глобалистичког фашизма са наслеђеним удбашким апаратом неће се скинути само на изборима. Потребна је комбинација покрета, странке и усмерене грађанске непослушности да се сруше окупациони режими као овај у Србији. Ту спада и помоћ споља која може да дође само са једног места.
Зато ће све потрајати много дуже него што се већина нада нажалост али на то треба од почетка бити спреман.
Покрет ће морати да прави компромисе неко време са деловима грађанских про-ЕУ опција али само са онима који пристају на захтеве за демократизацијом друштва, престанка медијског терора режима и странаца који стоје иза свега и поштовањем минимума националног интереса који се своди на непристанак режимског напуштања Косова.
Препоруке:
14
2
65 петак, 16 децембар 2016 03:53
@negi
Slažem se sa vama, dok se sa Mikijem, odnosno Petrom RV u polovini iznetog ne slažem. Uostalom ima pokret Dveri i SPS - Mrka i dr. pa neka se priključi ili neka osnuje pokret za rehabilitaciju S. Miloševića i povratak građanskih prava Mire Marković i Marka Miloševića, savez sa Rusijom i proglašenje 05.oktobra dana žalosti.
Препоруке:
11
8
66 петак, 16 децембар 2016 03:57
Nikola
Puna prekookeanska podrška.
Препоруке:
14
2
67 петак, 16 децембар 2016 03:59
janko
Nije toliko bitan naziv, već šta stoji iza naziva. Za šta se zalažete.Srećno!
Препоруке:
17
1
68 петак, 16 децембар 2016 05:40
Миле К
Сви прави патриоти, треба да се удруже и почну битку против лажних патриота за спас Србије. Крајње је време, јер лажни су зашли у све поре власти.
Препоруке:
16
0
69 петак, 16 децембар 2016 06:45
хејтер
Само напред.
Препоруке:
16
0
70 петак, 16 децембар 2016 06:47
Још две па деведесет
Забога и побогу?Узмите властиту меру.Спас Србије је патетика.Знате ли од кога да је спасавете?Од Хрвата који нас криве што смо живи.Ми смо њихови окупатори! Побили 750 хиљада, у једном,истерали 250 хиљада Срба и прогласили их окупаторима у другом рату.Од Шиптара који граде Велику Албанију и начиниће је од дроге,док се ми међусобно кокамо.Да не помињем Изетбеговића или Мила.Можда спас тражите од Вучића.Осим што га мрзите и што га повезујете с педерастијом и породичном содомијом,зар не видите да иза те свађалачке црте којом се брани, сада додуше све мање, он нешто жели и нешто покушава да доведе у ред.То да трошиш колико си зарадио је исправно,Сваки чак и онај ко узима кредит да би се прехранио то зна.Али моја господо од кога спас?Од нас самих или од ових около.И како.Иткуд ви са стотинак неписмених мрзитеља који вас овде подржавају и све око себе нападају.Мућните мало главом.За вашу егзистесницију довољне су вам посланичке плате.Немојте и то да прокоцкате.Народ не стоји иза вас.
Препоруке:
7
36
71 петак, 16 децембар 2016 06:55
Шио ми га Ђура
Не можете ни са истомишљеницима а хоћете да спасете Србију.Остали без своје клапе па праве нову а музика иста, стара вечма "Да спасете Србију".Нисте могли себе међу својима, хоћете народ кад сте истерени , отуђени и осамостаљени.Имате ли неку чуку.Или сте у хистерији.
Препоруке:
10
33
72 петак, 16 децембар 2016 07:16
igorv
Ime mi ne deluje tako bitno,ali ajde sad ..., a i ovo je (po meni)sasvim ispravno. Ako treba bas da bude aktivno mozda "Spasimo Srbiju"(moralno, ekonomski). "инат" moze da bude i glupi inat- sto ne zvuci dobro, sem mozda privuce nekog naprednjaka ali izgubi npr klasicnog DSS glasaca.

Moraju uz neku(e) stranku ocigledno, nema izbora,samo oprezno.
Препоруке:
7
4
73 петак, 16 децембар 2016 07:31
Ујка Васа
Косово и Метохија - Десет пута ДА
Демократија - Рецимо
Русија - ДА
Кина - Може
НАТО - Десет пута НЕ
ЕУ - Десет пута НЕ
Препоруке:
18
7
74 петак, 16 децембар 2016 08:05
завера теорија
Очекивано. Драги конкуренти нек вам је са срећом. Надам се да се нећете приклонити атлантистима какви су прикривени ДЈБ на пример. Србији треба Препород! Дејан Лучић за председника!
Препоруке:
12
11
75 петак, 16 децембар 2016 08:26
kole
Samo nam jo[ ale fale....Idite na izbore pa se onda formirajte i profili[ite. Ovakvi ni sami sebi ne trebate, sem da bi sedeli u skup[tini...:im e autenti;no iybri[e gubi se smisao. Djole, a bio si kul!
Препоруке:
5
25
76 петак, 16 децембар 2016 09:35
Raša
Samo sloga Srbina spasava!
Srbin zna da sa bogoborcima nema sloge,nego oni moraju prici ovamo.Zato braco,ne varajte se!
Препоруке:
7
2
77 петак, 16 децембар 2016 09:42
mille
Bravo, napokon. Podrška.
Препоруке:
19
1
78 петак, 16 децембар 2016 10:41
Бране
Ђорђе, Санда, Славиша ... има Србија паметних људи, људи од знања који држе до духа и традиције српског народа, родољуба који желе да се баве политиком и боре за мерила морала на којима се Србија темељи.

Осмислити и спроводити политичку акцију демонтирања СНС-машинерије која завија Србију и народ у јад и беду.Стварати шири фронт (Двери нису лоша опција...), наоружати се стрпљењем, бити упоран и истрајан, поштен и јак (политика је прљава...).Победити сујету - Србија увек у првом плану (искрено...) и повезивати се са Русијом.

Свако добро вам желим ... и да успете у намерама, у то сам сигуран - намере су вам чисте и сличне намерама српског народа!
Препоруке:
23
2
79 петак, 16 децембар 2016 11:14
луди скретничар
И време је било!

`Ај сад да се бацимо на посао. Гласачи постоје, воља постоји, а напокон постоји и опција за коју се вреди борити. Има времена до избора, има простора макар за скупштинском говорницом да се пропагира, интернет је још увек отворен и што је најважније Ви имате ПОЛИТИЧКУ ТЕЖИНУ. А то је непроцењив капитал. Вучићева тежина је равна количини власти коју врши, што значи да је он обичан балон, који чека да налети трн, јер политичку тежину никада није ни имао. Можда ово некима звучи апсурдно у тренутну његове највеће моћи на домаћем терену, али ће се видети да је тачно.
Препоруке:
18
2
80 петак, 16 децембар 2016 11:39
Београђанин
Подршка, веома ценим све троје, ви сте честити и паметни људи, искрене патриоте.

Једино мислим да је назив могао бити мало обазривије састављен, да се не би могле правити разне незгодне асоцијације (национал-демократија а ла национал-социјализам, затим Спас Србије - СС и сл.). Треба свакако рачунати да ће бити сатанизације и врло прљаве пропаганде.
Препоруке:
18
1
81 петак, 16 децембар 2016 11:44
GEDZA
BOG VAS BLAGOSLOVIO, ZIVIMO SADA U OVOM TRENUTKU I BORIMO SE ISKRENO I UPORNO , STVARNO ZA SPAS SRBIJE OD EU/NATO FASIZMA OD VELEIZDAJE VECINE POSLANIKA U SKUPSTINI, OD VELEIYDAJNIKA I PLACENIKA U SUDSSTVU, NA UNIVERZITETIMA U SPORTU ,UMETNICKIM INSTITUCIJAMA, U ZDRAVSTVU, U PRIVREDI, GDE GOD SE OKRENES VIDIS IZDAJU UBIJANJE SRBIJE I SRPSTVA, ZATO JE IME, PRAVO ODABRANO, Z A S P A S S R B I J E !!!
NE SPAVA RUSIJA, ZNA I PRATI STA SE ZBIVA I VERUJEM DA CE NACI NACINA DA VAMA/NAMA POMOGNE SADA KADA JE NAJTEZE, ZIVELI!!!
Препоруке:
19
2
82 петак, 16 децембар 2016 11:47
@Још две па деведесет
Šta kažeš protiv koga da se borimo,kako ne znaš, protiv srpskih ustaša , srpske ustaše su najgore ustaše.Još tvrdiš, da Đorđa podržava stotinjak nepismenih, ne menjaj teze , Vi u SNS svi do jednog , čak i tzv. doktori su polupismeni.Vi nemate stida , kod vas ne postoji moralna demarkacija , vi ste septička jama koja tvrdi da miriše, bogami ne miriše, smrdi do besvesti !P.S. Pozdrav od MORTADELE , hhhaaaaaaaaaaa!
Препоруке:
25
2
83 петак, 16 децембар 2016 12:08
Брундало
С обзиром на стање у Србији, а посебно у околини (о стању у Европи и да се не говори), нисам уверен да ће тај национално-демократски покрет "За спас Србије" бити спас Србије. Само излазак три-четири милиона по градовима и селима, са белим марамицама, Гандијевски, може се срушити ова застрашујућа власт и стање које Србија није доживела од Немањића. Мислио сам да су неки типови пролазни, међутим ти типови су опасни, они су вечни министри, председници, а о вечности тајкуна и да се не говори. Увести пет година власт десет просвећених цивила, без Парламента, партија. Само на тај начин се може очистити пошаст која се накотила. Покрету би требало најмање 20 година да победи на изборима, то Вам је, господине Вукадиновићу, порука човека са огромним међународним искуством. О томе са ким сте кренули у борбу (оснивање Покрета) нећу овом приликом.
Препоруке:
7
10
84 петак, 16 децембар 2016 12:11
Петер РВ
@ negi
Милошевић је пао у борби против НАТО-а и као такав престао да припада некој партији- ставите ово једампут у вашу 'коштуничаву' главу! Он је наш данашњи Кнез Лазар који припада свим патриотским Србима. Никакви патриотски покрет не може да постоји који му не би одао достојно поштовање.
Дали вас понекад хвата стид кад се сјетите да имате исто мишљење о Милошевићу као и Нато-амбасаде?
Препоруке:
15
17
85 петак, 16 децембар 2016 12:24
Турас
@ Коментари - Сви поштујемо Вукадиновића и опозиционе странке . Међутим видели смо како је било на прошлим изборима , провлачење као пас кроз росу . Опозиција мора да наступа удружена по националном питању , иначе од цензуса нема ништа . Овде неко помену ноторну чињеницу опозиције - свака вашка обашка ! Господа Санда , Ђорђе и Ристић морали би на овоме приоритетно да пораде . Морамо да знамо да само јачи можемо да привучемо себи неку коалициону странку (која сигурно није задовољна"вођом" ) и тако стварамо неопходну демократску атмосферу Србије .
Препоруке:
8
8
86 петак, 16 децембар 2016 12:27
Za tzv. Platona
Tvoja afirmacija -moja negacija, sinteza, pa ti tvrdiš da je Toma državnik a nije intelektualac , jesi li ti pre svega normalan ili imaš podstanare.
Препоруке:
15
2
87 петак, 16 децембар 2016 12:47
@Петар РВ
Нико вама РВ не спори да Милошевића сматрате највећим сином народа и народности после Броза, да га прогласите за народног хероја и свеца, да му слику урамите и окачите на зид изнад радног стола у канцеларији и у спаваћој соби, али не можете нас све на силу угурати под тај барјак. Једноставно не иде.
Не, није нас срамота, јер ни вас није срамота што Срба у Хрватској више нема, после договора Туђман-Милошевић у Карађорђеву, и што је све што нам се дешава наставак те погубне политике коју је ваш идол започео на Газиместану са - чувеном Нико не сме да вас бије! - па су нас на крају били сви редом. Нису наше жртве толике морале бити, нити су мајке своју мртву децу морале примати ноћу у ковчезима из хладњача са Косова и из Крајине да би ваш идол на крају капитулирао и дао Американцима и Хрватима све на тацни. Све што нам се дешава је последица, између осталог, те прагматичне политике, народног хероја Слобе Милошевића и супруге му Мире која данас живи у елитном предграђу Москве. Лаку ноћ.
Препоруке:
17
7
88 петак, 16 децембар 2016 12:54
Цвико
@Raša,
Крст са четри оцила, по Вуку а у складу са Светосављем се чита: "Само Крсна Слава Србина Спасава". Постоји црквена песма односно стих: "Крст је Слава и знамење, Крст је спасење". Због погрешног тумачења (крајем 18-ог века, један официр у кафани у Новом Саду изговорио је Вашу верзију "оцила") ми никако да се ујединимо. Пробајмо око демократског покрета.
Препоруке:
7
2
89 петак, 16 децембар 2016 13:03
Мирјана Ниш
Подржавам патриотизам, отаџбинизам, привредизам, поштенизам, Ристићизам, Србију, Републику Српску, србе у Црној Гори и свуда где их има. Поштујем све православне народе, а и остали ми не сметају колико год их да има.
Једну истину узмите у обзир. Не зовите удружене у било коју странку/партију. Заборавите да постоје партије. Нека дођу сами ако им програм одговара. Удружите се са непартијашима, њих удружите, њих је далеко више, а далеко су поштенији од свих који су се негде прикључили. Чувајте се, будите чврсти, самоуверени, јаки, принципијелни. Кратак национални програм напишите. Будите строги, праведни. Не пуштајте у близину корисне идиоте, незналице, издајнике, прелетаче, фотељаше. Све партије у Србији данас су ДСС. Партије - нема проблема и - лако ћемо. Без великог труда нема резултата. Ја сам радикалка, али подржавам све који су јаки, здрави. Будите радикални, имајте чврстину. Лако је регистровати партију. Тешко је радити и стварати. Можете ли то? О коалицијама након избора.
Препоруке:
13
3
90 петак, 16 децембар 2016 13:04
Драган
Ту скоро сам на овом сајту написао да ми не пада на памет да излазим на било које изборе у Србији све дотле док се не појави партија/покрет која ће у свом програму имати јасан и недвосмислен став о томе да Србија и српски народ не сносе никакву кривицу за ратове деведесетих, већ да је одбрана суверенитета и територијалног интегритета бивше СФРЈ била наше право и обавеза по Уставу и свим тада важећим домаћим и међународним законима.Остајем чврсто при томе. Та монструозна конструкција о српској кривици је извор свих отимачина, условљавања и понижавања наше земље и народа и ко није спреман да се против тога бори ништа није бољи од Вучића, Тадића, Драшковића и сличних. Волео бих да грешим, али бојим се да од покрета у коме ће бити Санда Рашковић Ивић и Славиша Ристић, или било ко други из националне преваре зване ДСС,то тешко могу да очекујем.
Препоруке:
3
20
91 петак, 16 децембар 2016 13:10
BB
Podržavam!
Naziv pokreta "Feniks". Logo: boja vatre sa četiri ocila (a može i bez ikakvih dodataka).
Vikipedija:
Feniks simbolizuje ponovno rođenje, nadu, čestitost, veru, postojanost, večnost, besmrtnost, svetlost. On je predstava kosmičke vatre iz koje je svet stvoren i u kojoj će skončati. Rimljani su oslikavali lik feniksa na novčićima i medaljama kao znak njihove želje da Rimsko carstvo traje večno. U ruskom folkloru Feniks je poznat kao "Žar Ptica".
Препоруке:
10
3
92 петак, 16 децембар 2016 13:18
Milan Rakic
Pažljivo sam pročitao sve komentare, sa većinom se slažem, nekoliko sam i "lajkovao". Ovde bi želeo da istaknem nešto što je u nekima već pomenuto, možda redom od manje bitnog ka bitnijem:
1. Podržavam formiranje Pokreta, ali se bojim da se malo zakasnilo...no "bolje ikad nego nikad".
2. Slažem se onima kojima se ne sviđa naziv i mislim da ga treba u startu malo modifikovati (iako se radi bukvalno o spasu Srbije mislim da tu reč treba izbaciti).
3. Slažem se i sa onima koji su upitali otprilike ovo: Zašto novi pokret, kada se moglo delati udruženo sa postojećim snagama sličnih stremljenja? Nije li opet u pitanju samo ljudska sujeta i večiti usud srpskih podela?
Na kraju, jedno moje razmišljanje...Dali se samo nama, Srbima, istorija bezbroj puta ponavlja i dali samo mi ne umemo da naučimo lekcije te učiteljice?
Препоруке:
6
7
93 петак, 16 децембар 2016 13:20
Још две па деведесет ономе @
Хрватске усташе не постоје.Хрвати нас нису истерали, него наши.Ми смо сами себи кривци.Ајде момак олади.И шта велиш неписмен сам и јопш СНСОВАЦ.Ппогађаш ко прстом у пекмез.Ајде нек нас спасу од српских усташа па да доживим стоту и видим то чудо.Будале се не сеју а "ти" чак ниси самоникао.Ти си равно из "Лазе Лазаревића"Као сви Хрвати што су.
Препоруке:
5
11
94 петак, 16 децембар 2016 13:33
negi
@Peter RV Milošević je pao na izborima 23.septembra 2000 g. a 5.oktobra(protest nije ni bio planiran)pao je i kao lopov koji je po ko zna koji put pokušao da pokrade izbore,samo ovaj put zafalilo mu glasova "poštenih Albanaca" sa Kosova koji su do tada 101% glasali za njega. I kad pričaš o Miloševiću nemoj da pominješ srpski narod,pričaj u svoje ime.Pao je sa vlasti kao jugoslovenski predsednik a ne srpski. Da bi to shvatio ne trebaju mi strane ambasade.Vas ljubitelje Slobe zabole za Srbiju kao i njega,vas jedino zanima da izvršite političku rehabilitaciju njega kako bi rehabilitovali sebe.
Препоруке:
17
9
95 петак, 16 децембар 2016 14:11
спаса
Стварно не разумем неке коментаторе. Људи су формирали покрет и дали му име које су сматрали најприкладнијим. Сто људи, сто ћуди, сто мишљења сада. Ако вам се не свиђа име или нешто друго, формирајте свој покрет и дајте му име Инат, Феникс, Стршљен, Цар Лазар, Слободан Милошевић и већ како сте замислили. Свака мајка свом детету име даје. Име није ни помогло, ни одмогло ником у животу, па неће ни њима, а ни вама.
Срећно!
Препоруке:
17
2
96 петак, 16 децембар 2016 14:15
анон
Важна информација - подстицаји који су дати ове године Бујановцу за подстицање производње су око 9 милиона евра. То је више него Ужице и Севојно зајендо, и много више него Врање и Врањска бања заједно. Погледајте
http://pretraga2.apr.gov.rs/APRMapePodsticaja/
То је преко хиљаду евра по сваком становнику.
Србија има дакле и грађане првог реда.
Препоруке:
15
0
97 петак, 16 децембар 2016 14:18
A
Важна информација - подстицаји који су дати ове године Бујановцу за подстицање производње су око 9 милиона евра. То је више него Ужице и Севојно зајендо, и много више него Врање и Врањска бања заједно. Погледајте
http://pretraga2.apr.gov.rs/APRMapePodsticaja/
То је преко хиљаду евра по сваком становнику.
Србија има дакле и грађане првог реда.
Препоруке:
15
1
98 петак, 16 децембар 2016 14:37
Mikica
A šta je sa Markom Jakšićem, zašto se on nije pridružio?
Препоруке:
16
0
99 петак, 16 децембар 2016 14:45
@@петак, 16 децембар 2016 12:20 Још две па деведесет ономе @
Ко није био паметан са 20 година, није ни са 88 година, пре свега си неваспитан човек ,безобразан, не заслужујеш никакву полемику на овом порталу, иди тамо међу своје " перспективне" код "Крке" потроши поклон од Милојка! П.С. За разлику од тебе, ја поштујем болесне људе из "Лазе Лазаревића" , не ругам се тешко болесним људима, то говори о теби више него хиљаду речи, проблем је код тебе породично и партијско васпитање , поздрави чика Крку...и упамти за сва времена , немаш способност да полемишеш са већином коментатора на овом порталу!
Препоруке:
15
1
100 петак, 16 децембар 2016 15:56
Ako mislite da mozete
da se oduprete specijalnom ratu koji Vucic sa sponzorima vodi protiv sopstvenog naroda, onda napred.
Lako cete za podrsku, samo pokupite oko sebe nekorumpirane. A to je najtezi deo.
Препоруке:
17
0
101 петак, 16 децембар 2016 15:58
Бандитски брлог
Вучић покушава да ствари доведе у ред.То да трошиш колико си зарадио је исправно...

Покушавајући да ствари доведе у ред велеиздајник и лудак Вучић је Србију претворио у банана државу, у
државу без граница, у бандитски брлог илити лоповско-разбојничку пећину.
Упореди имовинске карте Вучића и Николић пре доласка на власт и сада. Па нећеш ваљда рећи да су они све то ПОШТЕНО ЗАРАДИЛИ. И да ич не троше него се претргоше од штедње и стезања каиша?
Са таквим ставовима ти немаш ни интелектуални капацитет нити морални кредибилитет да би мериторно учествовао у расправи.
Зато ти је моја порука: читај информер напрдњачког кербера Вучићевића и гледај ТВ оног криминалца ЈУЛ-овца, чији лого личи на разливени испљувак и - шибе са овог Портала!
Препоруке:
11
1
102 петак, 16 децембар 2016 16:01
@микица
Да не радиш ти можда у полицији или у тужилаштву кад си тако паметна? Ти ономад нахвали Зорану Михајловић као велику даму и жену од стила, којој треба честитати што је радницима железаре поделила отпремнину.
Ако ти се Марко Ђурић толико свиђа, а ти га зови телефоном, имаш и позивни број, па региструјте странку у Приштини. Могла би да се зове, на пример, Микица и Марко, ако не знаш ништа боље, а ја ти предлажем да и бурегџиницу региструјеш под истим називом па да ти ту буде и седиште странке.
Препоруке:
9
4
103 петак, 16 децембар 2016 16:43
Петер РВ
@@Петар РВ
Ко гура некога "на силу" да прихвати моје предлоге?
Јесте ли ви при себи?
Кад говорите о стиду због нестанка Срба у Хрватској, да вам дам моје мишљење и по томе.
Ко треба да се стиди- су вас педесет хиљада под оружјем, који сте се разбјежали као зечеви пред првом појавом усташа.
Додали сте себи вјечни срам- да за ваш биједни кукавичлук бацате кривицу на Слободана Милошевића!
Препоруке:
9
8
104 петак, 16 децембар 2016 16:49
AНАЛИТИЧАР
Браво , срећно : )
Препоруке:
9
5
105 петак, 16 децембар 2016 17:00
marijana
Srbija jeuvela nekriticki I neprimereno neoliberalni concept koji se pretvorio u,,divlji balkanski kapitalizam,,,drustvo bez pravnog sistema sa pljckaskom privatizacijom I sistemskom korupcijom, preskocena je izgradnja institucija kapitalizma, napravljene su samo fasade , tako smo dosli dotle da nam ne funkcionise ni drzava ni trziste . dobili smo autoritarni sistem partokratske drzave .NASA JEDINA NADA JE DEMOKRATSKA KONTROLA ONIH KOJI,U IME DRUSTVA ,RASPOLAZU NEMINOVNO POLITICKIM NOVCEM I MOCI A VELIKU KOLICINU NOVCA IZNOSE IZ ZEMLJE( ove godine izneseno vise od cetiri milijarde )Hvala bogu da se pojavljuje grupa ljudi koja zna sta je drzava i koja zna da mora da postoj balans izmedju dve kljucne institucije drustva –trzista I drzave .Ako se narusi balans nastaje concept razvoja: neoliberalni kapitalizam ili drzavni kapitalizam .Puna podrska POKRETu u kako da Vam se pridruzimo i pomognemo
Препоруке:
9
1
106 петак, 16 децембар 2016 17:03
Seoski odbor
Sve super, samo je naziv pokreta potpuno bezličan i neubedljiv.
Препоруке:
6
3
107 петак, 16 децембар 2016 17:07
S brda i z dola
@Петер РВ
Potpuno ste u pravu.
Milošević je simbol otpora okupaciji, ali ima još nešto i ne manje važno, i globalizmu.
Zato se ne treba odricati Miloševića, nikako, jer to bi tek značilo pobedu zapada.
Baštiniti ono što je bilo ispravno, što spaja narod, a za ono resto o tom potom.
Druga je stvar koliko je on bio uspešan, dosledan, ispravan, dobronameran itd., ali fakat je da je bio na dobrom putu.
Oni koji to ne vide su sitne duše.
Narodu je, verujem bliže nasleđe Miloševića nego Đinđića( pa čak i radikala, odnosno naprednjaka).
Ovo smatram pod punim moralnim kredibilitetom, jer se svojevremeno nisam u potpunosti slagao sa Miloševićevom politikom, a nisam ni bio a ni sada nisam član nijedne stranke.
Za Spas Srbije.
Pozdrav.
Препоруке:
9
10
108 петак, 16 децембар 2016 17:25
Петер РВ
@negi
@Peter RV
"Milošević je pao na izborima 23.septembra 2000 g. a 5.oktobra(protest nije ni bio planiran)...."

Саопштите ово ваше генијално одкриће Њу Уорк Тајмсу који је већ одавно објавио да се спремало у Будимпешти 'српско пролеће' финансирано милионима долара. Постојали су тамо професионални курсеви за уличне протесте под контролом Британске тајне службе.
(Један од тих агената је чак поносно написао књигу о 'паду Милошевића'!)
"Промјена режима" им је одлично успјела са паљењем изборних листа и спречавањем 'другог круга избора'.
У коме свијету живите, ви- сладки @negi ?
Allice in Wonderland's?
Препоруке:
11
5
109 петак, 16 децембар 2016 17:40
Mikica
@микица

Šta te spopade čoveče?
Marko Jakšić, iz pokrainskog odbora DSS za KiM, kakav crni Đurić?
Препоруке:
9
1
110 петак, 16 децембар 2016 17:48
@сеоски одбор
Можда би било боље Покрет "Доктори са села!" или Покрет"Село гори, а Бабо се чешља!"?
Препоруке:
6
9
111 петак, 16 децембар 2016 18:07
gde sam ono krenula sa cvetom u kosi
i globalizacija
i kosmopolitizam,
i komunizam,
i boljševizam,
i staljinizam,
i maoizam,
i titoizam, još kako.
Препоруке:
5
5
112 петак, 16 децембар 2016 18:10
Још две па деведесет ономе @
Појма нисам имао да је ово портал на коме се окупљају истомишљеници.Зар међу вама постоје такви?Има ли двојице који мрзе на исти начин и исто мисле да постије српске усташе и да су они важнији од оних тамо који све виоше дижу глас.Ја сам , или се трудим да будем слободан човек а не ничији.
+.
И то чиним свих тих 88.Обајавио сам читав низ књига и у њима трагао за истином без међа, без одређених упоришта и туђих идеја и формулација.И доживео да ми један острашћени припадник некаквог чопора соли памет.Они који не признају друга миљљења, који не знају да је пут до истине бескрајан и да се често или чак једимно може да нађе у разликама, тај нема шта да тражи у мом свету.Нисам ничији, нити ћу ичији бити.А ти живи у чопору.А "Лаза Лазаревић" не одређује моју људскост , него међу међу људима.Има оних који су ван колосека.Можеш да их разумеш,али знаш да су на другој некој страни и не можеш да им помогнеш.Онај ко криви српске усташе је за мене на том ирационалном нивоу.
Препоруке:
6
1
113 петак, 16 децембар 2016 18:26
Mirjana
Брине ме што је приоритет новог покрета "залагање за шири опозициони блок који би заузео бескомпромисни став према владајућем режиму". Да ли то аболира претходне режиме од одговорности? То може значити и савез са "умереним еурофилима", мада не знам ко је то тачно, осим Доста је било. Ако то значи савез са странкама произашлим из демократске странке, које су се добро уградиле у пљачку ове државе, прилично сам скептична. Ако се само ради о председничким изборима, једна врста савеза би могла да одговара. Ако се ради и о парламентарним изборима, очигледно је да је посреди друга листа, јер и благс еурофилна политика можда подразумева одвајање Косова и даље упропашћавање наше привреде. Да ли су могући различити савези за председничке и парламентарне изборе? То је у старту шизофрено и не баш за препоруку и то ме од почетка копка. Сада видим једину наду у тражењу најмањег заједничког садржаоца националних интереса (прецизно), али за то мора да постоје чврсте гаранције.
Препоруке:
6
3
114 петак, 16 децембар 2016 18:27
Турас
@ Петер РВ Приметили сте да браним политику коју је водио С. Милошевић . У оно време нисам се слагао са многим његовим одлукама . Данас за разлику од неких недобудниох , заједељивих и тврдоглавих (неги)разумео сам и појаснили су се многи Милошевићеви поступци . Узмимо само са каквим издајницима је био окружен ? Већина су и данас на власти .Поредити Коштуницу са Милошевићем је банално . Неги би морао да зна да је митиљави Коштунац сукривац у екстрадицји - неуставној - Милошевића за Хаг . Ако овде на НСПМ има господе која га сматра кривим - "јако" их сажаљевам . Госпон Петер РВ , поштовање и другарски поздрав .
Препоруке:
9
6
115 петак, 16 децембар 2016 18:30
моје мишљење@још два па двадесет ономе
Драги господине, потпуно сте у праву, али тако вам је то када сте слободномислећи човек, а желите у Србији нешто слободно да кажете - одмах вас примитивци прогласе примитивним. Све има цену, па и слобода мисли, а тек слобода говора. Ништа страшно, хвала богу има и нормалних као и у политици, нађе се по неко и нормалан. Свако добро.
Препоруке:
7
2
116 петак, 16 децембар 2016 18:39
Čitač
Dobra vest, dobro postavljen cilj. Važan je metod političkog delovanja.
Препоруке:
11
1
117 петак, 16 децембар 2016 18:55
negi
@Peter RV Slobi i vama njegovim ljubiteljima, čovek da pokloni nakovanj i njega bi uspeli da pokvarite.
Препоруке:
5
9
118 петак, 16 децембар 2016 19:16
maksa987
Koji su motivi, zadaci, ciljevi pokreta saznaćete od osnivača.
Čemu nervoza, čemu žurba, osim ako cilj nije da se potenciranjem stavova za koje se unapred zna da se nikad neće svi složiti rasturi sve što se začne u startu, verovatno sa najboljom namerom?!
Ali zar nije lakše da se odmah kuju teorije zavera i postavljaju ultimatumi šta može, šta ne (sa kojim pravom?), kao da je u Srbiji lako bilo šta organizovati.
Препоруке:
5
2
119 петак, 16 децембар 2016 19:21
negi
@Turas Koja je to politika bila? Tamo kud je Miloševićeva politika prošla tu Srba više nema.Da ga bosanski Srbi nisu najurili sa Pala sa sve Micotakisom i Ćosićem, ni u Bosni ne bi ih bilo.Dela govore o Miloševiću i njegovim sledbenicima a ne praporci i vaši zvončići.Ovi glupi Hrvati umesto što su podigli spomenik Banu Jelačiću u centru Zagreba,da imaju malo mozga podigli bi Miloševiću. Isto tako i Šiptari,umesto Klintonu i Skenderbegu,Miloševiću treba da podignu spomenik u svakom gradu na Kosovu.Da nije bilo Miloševića Bil Klinton bi bio upamćen ka uhvaćeni švaler Monike Levinski.Da je ostao na vlasti još dve godine ni Srbija ovakva više ne bi postojala.Ali nikad nije kasno,na vlasti su njegovi saborci,kako rade dovršiće oni njegovo "delo". Samo vi nastavite da mu se divite ali onda prestanite da kmečite po portalima i osnujte fondaciju za odbranu lika i dela Miloševića.
Препоруке:
8
9
120 петак, 16 децембар 2016 19:49
Милисав
Време је, а била би и велика срећа да Србија добије своју Кристину де Киршнер.
Препоруке:
10
2
121 петак, 16 децембар 2016 19:53
Драган, Катун
за ...987
Добронамерни, професионално туђу бригу брину!
-----------
Не би требало да буд проблема ако би из апстинентског "блока" испровоцирало 10-так процената, што није нереално, и 5-6% од нас који излазимо на гласање, добар "квасац" за парламентарне изборе који ће сва је прилика бити у исто време. Позд.
Препоруке:
7
1
122 петак, 16 децембар 2016 19:59
Ја ратујем САМ@Турас
Ако си ти променио ник, не значи да ће други због тебе променити став. Докле више да слушамо твоје бљузге, нема смисла. Шта ме уосталом брига шта ти мислиш о Слоби, Коштуници, Ђинђићу. Имамо ми важнијих брига.
Препоруке:
3
4
123 петак, 16 децембар 2016 20:02
Милисав@Милисав
А да започетак почнеш да се служиш својим ником?
Препоруке:
7
0
124 петак, 16 децембар 2016 20:11
Петер РВ
@Турас
@ Петер РB
Хвала на коментару солидарности и дивном српском на којему вам искрено завидим.
Посматрам жалосну ситуацију Срба из дијаспоре и не могу да разумијем коментаторе који су слијепо ситничари- не схватају колико је ситуација озбиљна- упуштајући се у неке партијашке кафанске препирке.
Као и ви, никад нијесам био Милошевићев следбеник, све док нас није НАТО напао. (Насупрот, моји анти-комунистички креденцијали су били ,дотад-безпрекорни)
Кад је отпочела Нато-агресија, постало ми је јасно да та моја идеологија иде у смеће. Дилему- дали сам на страни антикомунистичког Запада или на страну мојега рода- је ријешио сами Милошевић са његовим херојским држањем. Борио се за Србе до последњег даха-што је чињеница која се не може оспорит.
Ја то поштујем и наставићу.
Још једанпут, се захваљујем и са братским поздравом, Петар
Препоруке:
11
5
125 петак, 16 децембар 2016 20:45
Петер РВ
@ S brda i z dola
@Петер РВ

"Milošević je simbol otpora okupaciji, ali ima još nešto i ne manje važno, i globalizmu"

Потпуно тачно!

Очигледно је да Милошевић није успјео да одбрани Србе -као уосталом, ни Карађорђе, ни кнез Лазар!
Срби смо, бар до сад, цијенили жртве оних који су погинули бранећи нас.
Поздрав
Препоруке:
13
5
126 петак, 16 децембар 2016 22:34
@@@петак, 16 децембар 2016 05:47 Још две па деведесет
Осим што га мрзите и што га повезујете с педерастијом и породичном содомијом,зар не видите да иза те свађалачке црте којом се брани, сада додуше све мање, он нешто жели и нешто покушава да доведе у ред.То да трошиш колико си зарадио је исправно,Сваки чак и онај ко узима кредит да би се прехранио то зна.Али моја господо од кога спас?Од нас самих или од ових около.И како.Иткуд ви са стотинак неписмених мрзитеља који вас овде подржавају и све око себе нападају.Мућните мало главом.За вашу егзистесницију довољне су вам посланичке плате ,итд. итд.
--------------------------
То си написао ! Онда још мало опсцене и на крају себе проглашаваш слободномислећи.Види богати , па ти се разумеш у економију, шта мислиш о прерасподели ??? Ти научио онако другарски , мени шаком теби на прст да лазнеш.Ти написао доста књига, верујем али искрено , тог смећа из самоуправног социјализма већина реалних људи се стиди. Каквих мрзитеља човече
Препоруке:
6
3
127 петак, 16 децембар 2016 22:54
петак, 16 децембар 2016 21:34 @@@петак, 16 децембар 2016 05:47 Још две па деведесет
наставак, проглашаваш људе са портала НСПМ мрзитељима лика и дела лудог Милојка,понављаш мантру " лудог Милојка" теби лепо , твојим блиским сродницима, предлажеш г-дину Ђорђу, г-дину Славиши и г-ђи Санди, да уживају у плати посланика, ти мислиш из твоје визуре , ух , каква добра синекура-"синекурчина", ти не би да се таласа, стара другарска ... навика.Затим причаш небулозе о кредитима и потрошњи, хајде објасни овим " неписменим" мрзитељима... са НСПМ где је новац, више од десет милијарди јавног дуга које је твој фаворит прочердао.Оно најбитније, ти не знаш шта је правна држава , како функционише, мене то не чуди, код вас је било,највољенијег " друга под лед".Ова екипа људи који желе да формирају покрет , после верујем партију, нису гладни камелеони, то су конзистентне личности,патриоте, образовани,професионални, они знају шта може а шта устав не дозвољава државном службенику( Вучићу). Ти си парадигма , не слободномислећег, него заробљеног ума.
Препоруке:
7
3
128 субота, 17 децембар 2016 01:33
Бојан, Приштина
Милошевић је феномен. Ни мање ресурса - ни више борбе и активне (успешне, да, да)одбране на многоструким фронтовима истовремено.

Тешко је то сагледати и у контексту ширих околности светских прилика разумети.

Глобализам је смртна болест модерног човечанства а Слободан је пионир и витез борбе против глобализма и западне хегеноније.

Многи њега нису волели, али многи сада увиђају да је његово дело заиста озбиљно.

Нове искрене родољубиве организације би требале да превазиђу сујету и да не одбацују Слободаново дело које далеко превазилази српске националне оквире.
Препоруке:
11
2
129 субота, 17 децембар 2016 07:07
Још две па деведесет ономе @ послеџдњи пут
Хвала господине усплахирени.Све сам схватио.Нисам ни сањао да "Лаза Лазаревић" у овом сдлучају није грешка.Трагично али је тако.
Препоруке:
3
3
130 субота, 17 децембар 2016 10:42
El_Komandante
Tesko da bez akcenta na socijalnoj politici ovaj pokret ima neke sanse. Obradovic je to shvatio i dosta po tom pitanju bio angazovan u parlamentu i osvojio time podosta podrske u narodu. Skoro da sam siguran da Dveri samostalno lako prebacuju cenzus, sto je i jedan od razloga zasto Vucic nece raspisati vanredne parlamentarne izbore. Pitanje Kosmeta je pitanje na kojem ce Srbija i srpstvo morati da rade decenijama, ako ne i vekovima, a za to vreme ljudi ce morati da zive, zato svaka patriotska partija mora imati i naglasen odnos prema socijalnoj problematici. Drugo, mora se uspostaviti dobar kontakt sa SPC-om, i graditi imidz "pravoslavnosti", tj organizacije sa naglasenom hriscanskom odrednicom. Ko se tvrdo bude drzao politicki ove 2 odrednice, ne treba da brine za politicku buducnost, kao i Srbija sa njim. Sve najbolje zelim.
Препоруке:
6
4
131 субота, 17 децембар 2016 11:05
@@@@ 88 godina последњи пут
Јављај се... јављај..., али без аргументације не намећи свој илузионизам, иза великог ега, самоуверености , мора постојати знање, ауторитет знања је једини који признајем, одузимам ти право да арбитрираш, старе навике и праксу демонстрирај " пред својом публиком".На овом порталу ти си аутцајдер.П.С. Опет спомињеш медицинску установу" Лазу ", ти си егземплар да више болесних шета градом него што се лечи.Можеш се слободно јавити нашој уваженој докторици г-ђи Санди Рашковић-Ивић, жена ће те лепо примити , она је хуманиста ,не мораш понети 1000 динара да те прими,њој то није потребно, остај ми у добром и послушај мој савет.
Препоруке:
4
5
132 субота, 17 децембар 2016 12:56
Boban Dašić
Odličan potez, obavezna saradnja sa DVERIMA.
Najveći akcenat da se stavi na dijasporu i da se uključe ljudi iz dijaspore, da budu u skupštinu, i ako Bogda uskoro ministri.
Dijaspora izdržava Srbiju, već duže vreme, da ne stižu evri, dolari, franci, pa čak i rublje nebismo mogli da preživimo bili bi smo najsiromašniji na svetu. Da napomenem da nemam nikog bližeg rođaka u dijaspori, ali dosta radim za njih plaćanje devizno i uredno. Ako uključite i ljude iz dijaspore imaćete i dobru finansijsku podršku. Bez para ne može ni da se pobede ovi izdajnici, lopovi sa kupljenim diplomama i sluge zapada.
Препоруке:
4
5
133 субота, 17 децембар 2016 13:42
negi
@Bojan,Priština Neverovatno da vi koji se potpisujete sa Priština verujete u ovu bajku Miloševićevaca,jedino ako nemate dovoljno godina pa ne pamtite.Miloševićevci su izmislili borbu protiv globalizma onog trenutka kada je njegova politika doživela potpuni fijaso na svim frontovima.Nikad u svojim nastupima Milošević nije govorio o borbi protiv globalizma do trenutka dok nije potpisao totalnu kapitulaciju Kumanovskim sporazumom,o tome je više fragmentarno govorio JUL i Ljubiša Ristić.Ne misliš valjda ozbiljno da se Milošević i SRJ sa osam miliona stanovnika ozbiljno može suprostaviti globalizmu pored jedne Kine i Rusije koje su se već prilagodile i adaptirale na globalizam,čak šta više globalizam im odgovara(naravno,pod njihovom kontrolom).Borba Miloševića protiv globalizma je izmišljotina Miloševićevaca kako bi se opravdao fijsko koju je doživela njihova politika i izmišljena je posle pada Miloševića sa vlasti kako bi se opravdali svi neuspesi.
Препоруке:
3
4
134 субота, 17 децембар 2016 15:33
Турас
@ неги - ... fragmentarno govorio JUL i Ljubiša Ristić...
Сада видим колико ништа незнаш .Да ли је псеудоним неги настао од неглижеа ?
Препоруке:
4
0
135 субота, 17 децембар 2016 17:23
negi
@Turas Samo se ti drži svoje "filozofije" i logike.Ne zanima me ni jedno ni drugo.
Препоруке:
1
2
136 субота, 17 децембар 2016 17:26
Бојан, Приштина
неги

Борци против глобализма су били и Чавез, Кастро, Гадафи као и земље попут Северне Кореје и Ирана. Међутим све њихове индивидуалне борбе су просте и монолитне. Милошевић је бриљирао на више фронтова истовремено. Тукао се кроз међународне институције и до максимума користио све правне механизме, борио се медијски и пропагандно, обавештајно и контраобавештајно али класично војно фронтално.

Муке смо задали западу у тих сјајних и бриљантних 10 година.
Препоруке:
3
1
137 субота, 17 децембар 2016 19:04
S brda i z dola
@неги
Navedite jednu tekovinu petooktobarskih promena.
Препоруке:
2
0
138 субота, 17 децембар 2016 19:53
negi
@zbrda i zdola Zaustavljeno dalje demontiranje Srbije(teritorijalno),ni jedna primedba na regularnost glasanja, niko nije dovodio u pitanje do 2012 god. i stupanja na scenu GMO radikala i socijalista(udruženi). Dovoljno?
Препоруке:
1
3
139 субота, 17 децембар 2016 23:03
negi
@Bojan Priština......Ceh te Miloševićeve i vaše "borbe" krvavo je platio srpski narod i još uvek plaća. Žrtvovali ste interese Srbije i srpskog naroda u "borbi za vaše ideale".Svaka čast,nije vas narod "birao" da se borite za "vaše ideale" već da zaštitite interese Srbije i interese srpskog naroda na prostoru SFRJ.Pa,upravo iz ovih razloga sam protiv Miloševićeve politike i vašeg obožavanja njegovog lika i dela.Žrtvovali ste interese svog naroda da bi se borili za vaše "ideale".Ko vam je dao takva ovlaštenja?
Препоруке:
1
4
140 субота, 17 децембар 2016 23:33
S brda i z dola
@negi
:-)
Препоруке:
3
1

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер