Vucic shvaata Srbiju kao svoju privatnu drzavu.Postoje ustanove koje se bave nelegalnom gradnjom.To uopste nije posao premjera i nikako ne sme da zavisi o premjerskoj volji.U svim normalnim drzavama,gradjani bi na ovo masovno izasli na ulice
Preporuke:
194
3
2
ponedeljak, 21 novembar 2016 17:15
...
"Izjave predsednika Vlade jasno su ukazale da uzrok problema nije greška bilo kog službenika, već premoć sile i politike nad zakonom i ravnopravnošću građana", naveo je Janković.
Običnim građanima je to moralo biti jasno bar od Savamale.
Preporuke:
172
0
3
ponedeljak, 21 novembar 2016 17:37
A naši psihijatri ćute?!
Mislim da on nije pravnik, a ako i jeste onda je loš student bio, jer kako on pravno razmišlja to je katastrofa: neću da rušim i hoću da rušem! On hoće ili neće. Sramota za Srbiju šta sluša danima i šta trpi. Odavno pišem da on ne vlada mozgom i dok se ne podvrgne psijatrijskom pregledu on će za mene biti nelegalni predsednik vlade, jer za svako radno mesto potrebno je lekarsko uverenje da si normalan. On ima neku dijagnozu, pa neka se lekari već jednom oglase, zašto ćuti Srpsko lekarsko društvo?
Preporuke:
168
1
4
ponedeljak, 21 novembar 2016 17:40
građevinska mafija
upropastila je mnoge gradove, ovo je samo školski primer zgodan za medijsku eksploataciju i političku manipulaciju. Političkograđevinska mafija svih boja gradi nelegalne oblakodere u centru svih većih gradova u poslednjih dvadeset godina. Urušava gradove i arhitektonski i funkcionalno. Parkiranje je poseban problem.
Zašto nijedna zgrada u centru grada nema garažni prostor, a ima lokale? I ko je zbog toga odgovarao i platio kaznu?
Preporuke:
101
1
5
ponedeljak, 21 novembar 2016 18:06
Ko da zaštiti zaštitnika?
Milenko Jovanov: Janković "najobičniji šibicar i prevarant"... uredno pljačka građane, uzimajući im 3.000 evra mesečno za platu"... "Zato je ovoj lopuži, ...
Hoće li Tužilaštvo, kao institucija r. Srbije po službenoj dužnosti reagovati na ovako kriminalnu izjavu sramote od čoveka Jovanova?
Zaštitnik građana je takođe institucija ove države i zaštitnik za to primma platu po zakonima ove zemlje, ne pljačka kako sramota ljudska Jovanov kaže.
Sumnjam da će iko iz Tužilaštva reagovati jer do sad nisu reagovali ni na Vučićevu zabranu državnim institucijama da rade svoj posao u slučaju NP. Setimo se da je zabrana bila na delu i prilikom rušenja u Savamali. Već tada je bilo dovoljno povoda da bar ispitaju Vučića. I dok Tužilaštvo ne bude radilo u interesu Srbije dotle će i ovakvi kao Jovanov moći nesmetano da laju(da, lajanje, ne znam drugu reč za gor
Preporuke:
150
2
6
ponedeljak, 21 novembar 2016 18:16
lekar
Ta bolest se zove - čist bezobrazluk.
Preporuke:
112
0
7
ponedeljak, 21 novembar 2016 18:16
momir
Ovaj jadnik Jovanov neprestano ... uz vetar. Jednostavno, takva mu pamet.
Preporuke:
142
1
8
ponedeljak, 21 novembar 2016 18:54
Kaligula
Dole diktator i švapski sluga! Dole neonedićevac!
Preporuke:
95
3
9
ponedeljak, 21 novembar 2016 18:54
Neša (Glodur)
Ameri štite muslimane i Srbiji ne dozvoljavaju rušenje, a onda to nerušenje kritikuju preko njihovog Jankovića. Našao se ko komentariše vladavinu prava, onaj ko je međunarodno pravo odavno pogazio ratujući po celom svetu.
Preporuke:
5
99
10
ponedeljak, 21 novembar 2016 18:55
major
Zapamtiti Jovanova !!
Preporuke:
130
1
11
ponedeljak, 21 novembar 2016 18:57
svašta pitate
"Hoće li Tužilaštvo, kao institucija r. Srbije po službenoj dužnosti reagovati na ovako kriminalnu izjavu sramote od čoveka Jovanova?"
Kako mislite da sramota od tužioca reaguje na sramotu od političara?
Preporuke:
117
0
12
ponedeljak, 21 novembar 2016 19:07
Cile
Potpredsednik Jovanov ovim samo dokazuje da je SNS stranka neškolovanih primitivaca.
Preporuke:
143
0
13
ponedeljak, 21 novembar 2016 19:07
Baša Mrkalj
Da bih Jankoviću još jednu hiljadu bonusa, zato što dobro radi svoj posao.
Preporuke:
99
4
14
ponedeljak, 21 novembar 2016 19:13
MM
Ko je ovaj Jovanov?
Preporuke:
102
0
15
ponedeljak, 21 novembar 2016 19:32
Jovan
Ima li u Novom Pazaru neko hrabrosti da izađe na ulicu i traži rušenje nelegalno podignutog objekta? Da li je muftija gospodar Novog Pazara?
Vučiću, ako u Novom Pazaru izađe 5000 ljudi na protest za rušenje nelegalnog objekta, da li ćeš onda srušiti objekat?
Preporuke:
98
0
16
ponedeljak, 21 novembar 2016 19:41
Aferim!
Činjenica da postoji - kako Janković kaže: "...pisano odbijanje MUP-a da asistira..." pokazuje da Vučistan (takozvana Srbija) džinovskim koracima napreduje u pravcu uvođenja pravne države! Sve čestitke MUP-u! Jer - u prethodnom slučaju Savamale koji je, istina, malo obrnut, jer tada je prvo bilo itekako rušenja, MUP je na zahtev za intervenciju i zaštitu zakonitosti i poretka jednostavno to usmeno odbio i stvar zabašurio idiotskim izgovorom da to nije u njihovoj nadležnosti, nego u nadležnosti Komunalne (privatne policije Malog), koja je majstorskim potezom lopticu odbila... Dakle, sada MUP izdaje čak i pisano odbijanje... Divno! Šta očekivati dalje? Pa, na primer - moguće je da će u nekom sličnom slučaju onaj koji MUP poziva da zaštiti zakonistost i pravni poredak, pored MUP-ovog uljudnog pisanog odbijanja povrh toga još kao bonus biti i ispendrečen. Aferim!
Preporuke:
98
0
17
ponedeljak, 21 novembar 2016 19:50
Dijete Grujica
Za Momira. Hteo si da kažeš "niz vetar", jer tako rade oportunisti. Jovanov dobro pazi na koju stranu... To isto radi i njegov drugar i istomišljenik Miloš Jovanović zadužen da dežura na drugoj snajperskoj poziciji kao tobožnji potpredsednik DSSa. Ovih dana (vidi link: https://www.youtube.com/watch?v=K1SnO3SMfDQ) gostujući na TV Pink, kao svi pravi režimski opozicionari povodom izmene Krivičnog zakonika Srbije osuo je žestoku paljbu ne protiv Vlade Srbije kao predlagača izmena Zakonika već protiv podmetnute Nataše Kandić, kao da je ona podnela predlog Skupštini. Izmenama Zakonika inkriminiše se negiranje genocida, odnosno zabranjuje se istraživanje istine o čemu je na ovom sajtu pisao g-din Emil Vlajki. Tako junoša Miloš juriša na onu Natašu kao što junac juriša na podmetnutu crvenu krpu, a ne na onog ko maše krpom. Po Milošu i Milenku krivi su za sve stranci i strani ambasadori a ne oni koji njih uvode u srpsku politiku, kao i neke ogavne NVO, a ne oni koji ih plaćaju iz budžet.
Preporuke:
96
1
18
ponedeljak, 21 novembar 2016 19:52
gandra
ne zna se ko je gori - jankovic ili vucic - plus rade za istog gazdu
Preporuke:
41
56
19
ponedeljak, 21 novembar 2016 19:56
Jovan
On završio Pravni fakultet?
Nek se jave pravnici iz njegove generacije i neka kažu na koju foru?
Preporuke:
100
1
20
ponedeljak, 21 novembar 2016 20:55
nenad
Taj Sasa Jankovic je nekompetentan.
Hoce da napada Vucica, uz koga je ceo narod.
U pravu je Jovanov.
Nece uspeti Sasa Jankovic!
Preporuke:
12
102
21
ponedeljak, 21 novembar 2016 20:58
VV
"Ko krši zakone svog kluba taj će kršiti i zakone države čim to bude mogao"-Šopenhauer.
Vučić i ostala naprdnjačka bagra kada su se izdvojili iz SRS prekršili su pravila te stranke, jer su bili obavezni da vrate mandate SRS-u.
Ali to se nije desilo. I zato nije čudo što ta bagra na čelu sa Šibicarom krši Ustav i Zakone države Srbije gde god to može...
Preporuke:
67
0
22
ponedeljak, 21 novembar 2016 21:08
Fetjukovič
Ovo je najveći poltron, negativac i beskičmenjak, u oštroj konkurenciji srpskog političkog brloga. FUJ!
Preporuke:
92
0
23
ponedeljak, 21 novembar 2016 21:41
Apatinac
Pa ovaj Jovanov je vaš.
Šta mislite da li je bio iskren kad je ovde kao DSS-ovac pisao textove protiv Vučića ili sad kad je u njegovoj političkoj mašini?
Ja mislim da je uvek bio iskren, i onda i sad.
Razlika između njega i onih koji su ostali u DSS-u, je samo u nepostojanju tražnje na političkom tržištu za ove druge.Drugim rečima niko ne nudi pare za falš robu, a što je iole valjalo je razgrabljeno....
Preporuke:
27
37
24
ponedeljak, 21 novembar 2016 21:53
negi
Srušio je Savamalu,neće da sruši nelegalni objekat muftije u centru N.Pazara i šta,možemu se?! Da nećete možda da izađete na ulice i protestujete,nećete! Onda bar prestanite da izigravate plač... i pišete smešne komentare.
Preporuke:
27
39
25
ponedeljak, 21 novembar 2016 22:02
Intermagazin ...rs..
VUČIĆ OPTUŽEN za državni udar!Vučić kroji zakone po svojim merama.
zloupotrebljava funkciju predsednika Vlade, gasi poslednja svetla vladavine prava i stvara versku netrpeljivost u Srbiji“.
Da, dodam ...
zbog politike AV_AV je vikao 90-ih..100za jednog """""
Preporuke:
53
1
26
ponedeljak, 21 novembar 2016 22:10
Srbin crnac, ateista
Janković (zapravo Amerika) bi hteo da u Srbiji dođe vladavina prava i da se kao nusproizvod pokolju pravoslavci i muslimani. Nešto se ne sećam da se Janković bunio zbog antiustavnog briselskog sporazuma i zbog pregovora u Briselu. Znači da se Janković javlja jedino onda kada je to u interesu Velikog Sotone. Čini mi se da bi naši najveći dušmani hteli da se ponovo u Srbiji napravili (polu)ratna atmosfera, a ludi Vučić, šta god mislili o tome što on radi, pokušava da dovuče u Srbiju što više fabrika i investitora. Kada bi namera Jankovića (Amerike) urodila plodom sav taj kapital bi iz Srbije otišao (ili ne bi nikada više ni razmišljao o dolasku jer se u nestabilnu zemlju ne ulaže), zato što je kapital najplašljivija stvar, na svaku pomisao o opasnosti on kupi prnje i odlazi.
Preporuke:
3
76
27
ponedeljak, 21 novembar 2016 22:13
Aco Smr...
E ko bi vam ugodio.
Kad se ruše bespravni objekti u Savamali ne valja. Kad se ne ruše u Novom Pazaru opet ne valja.
Šta vi hoćete?
Da se ruši li da se ne ruši?
Preporuke:
8
67
28
ponedeljak, 21 novembar 2016 22:16
Apatinac
Za Negi-a
Negić, pa razmisli malo, da nije srušio "Sava Malu", možda bi vama palo na pamet da se ozbiljno pozabavite problemima ,koji vam teraju glasače ka drugim političkim opcijama, za početak da vam se stranke ne raspadaju uzduž i popreko i na sitna crevca...
Preporuke:
4
45
29
ponedeljak, 21 novembar 2016 22:28
AntiSNSBot
@ nenad...uzivam u tvojim komentarima. Steta sto ih vecina ne razume, vec shvataju bukvalno :)
Preporuke:
30
19
30
ponedeljak, 21 novembar 2016 22:51
Moj Milenko,
...nije lepo javno nazivati ljude lopuzama pogotovu kad nemas dokaza. Ja smatram da je tvoj gazda odgovoran za Savamalu pa ga ne zov em lopuzom. Kada on padne sa vlasti, a jednom ce neko drugi pobediti, takvi kao ti ce odmah promeniti plocu i verovatno ga nazvati lopuzom!
Trcis pred rudu, verovatno zbog neiskustva, a to nije dobro. U ovako haoticnoj zemlji cemu ste doprineli i tvoj gazda, a i ti ovakvim izjavama, ne zna se sta nosi dan a sta noc.Tvoj gazda kaze da je ovo najstabilnija zemlja na Planeti, ja mislim da je vrlo nestabilna, da li ces i mene nazvati lopuzom. OvajJankovic vam ide "niz dlaku', samo sto to ti neces da vidis!
Kako nazivas onoga prebega iz DSS-a koji se koristio slicnim jezikom kao i ti, a sad se uz debelu kauciju brani sa slobode?
Preporuke:
59
0
31
ponedeljak, 21 novembar 2016 23:00
Slavka Moravka
@ AntiSNSbot
Razumemo, ali su nam dosadili. Meni je bilo duhovito prvih 1.000 puta.
Preporuke:
24
2
32
ponedeljak, 21 novembar 2016 23:15
Neo
Predlažem "prosrpskom" Premjeru da u Novi Pazar pošalje fantomacane iz Sava Male. Imaju iskustva sa rušenjem.
Preporuke:
61
0
33
ponedeljak, 21 novembar 2016 23:23
Uličarsko izražavanje
""Saša Janković je lopuža, šibicar i prevarant, koji je zarad mrvice vlasti spreman da izazove sukobe i destabilizuje Srbiju", rekao je potpredsednik SNS Milenko Jovanov"
Za pristojno i stručno izražavanje, koje je po službenoj dužnosti ZATITNIKA GRAĐANA učinio Saša Janković, Potpredsednik SNS Milenko Jovanov je odgovorio na primitivan način jezikom uličara, što je uvreda za svakog pristojnog građanina.
Da li je ovakvo izražavanje jedini način da Milenko obezbeđuje svoju visoku stranačku poziciju, i da li je ovo jedini način Milenkovog doprinosa politici SNS???
Preporuke:
57
0
34
ponedeljak, 21 novembar 2016 23:33
Student
Jeste, ali da je Vlada poslala nadlezne organe da sruse taj nelegalni objekat, digla bi se velika prasina da drzava ratuje protiv Bosnjaka... To bi mnogi eksploatisali. Cak mislim da su demokrate isto postupale kao Vucic sada, bas zato da se ne bi zamerale manjinama (iako je u pitanju biznis jednog coveka, a ne nacionalne i religijske grupe kojoj pripada).
Preporuke:
1
56
35
ponedeljak, 21 novembar 2016 23:49
Mićko
@Apatinac
Tačno, Jovanov je naš, rod rođeni. :) Kd se samo setim da sam se nešto kao i ložio na ono što je i kako je pričao. Strašno. U pravu si, mogu ti reći, što se tiče tvog drugog komentara, posle 100 godina eto da se složimo. Jer sve je to puno Jovanova, trulo i pretrulo. Nekad pomislim da vam jednostavno treba dati da vladate jer bar znate da se na vlast popnete i na njoj održavate.Sve sam bliži uverenju da je ovo društvo u terminalnoj fazi što se tiče kontraelite, izgleda da jednostano ne može da je izrodi iz sebe.
Preporuke:
23
2
36
ponedeljak, 21 novembar 2016 23:59
@ Kaligula
Dopalo vam se ili ne, Nedić se žrvovao da spase što se spasti moglo, čime je zadužio i one koji ga ruže. Vučić se pak može porediti samo sa Kaligulom, Neronom i Pol Potom. A tako će i završiti i ostati u pamćenju.
Preporuke:
37
2
37
utorak, 22 novembar 2016 00:33
Slavomir Srpski
Vucic pretvara drzavne institucije i demokratiju u svoj apsolutisticki rezim.
On kao premijer ne bi trebao da sudi da li ili ne da tamo salje zandarmeriju. To je stvar javnog tuzilastva i suda, i lokalne policije. Posle presude o bezpravnoj izgradnji i sudske odluke da se neki objekti moraju da ruse, tamo se salje preduzece koje treba da obavi taj posao, eventualno uz pratnju policije ukoliko postoje nasilnici koji se suprotstavljaju tom legalizovanom rusenju.
Nije Vucic celokupna drzava koji sve radi i o svemu odlucuje. Neka ostavi nadlezne institucije da rade svoj posao. Nastavlja da preti svojom privatnom zandarmerijom kao da je to njegova privatna vojska: od pretnji Srbima na severu KIM da ce im poslati tu vojsku da ih nauci pameti, do toga da krsi zakone i sprecava rusenje bezakonski gradjenih objekata.
Preporuke:
35
0
38
utorak, 22 novembar 2016 00:34
lajavi krelac
Ovo pokazuje kadrove i prirodu SNS. Vučić pravi ozbiljne državničke gafove. On jeste za nas moćan i nemilosrdan kao Kaligula,a u suštini je Angelin pajac. Vučić je ozbiljno sretstvo Nemaca za uništavanje Srba.
Preporuke:
45
0
39
utorak, 22 novembar 2016 00:38
Beograđanin
Ova izjava visokog funkcionera vladajuće stranke je provincijska politička diskvalifijacija, primitivni i lični obračun sa čovekom koji je pri tome nosilac važne društvene funkcije.
Ovo pokazuje da, nezavisno od same politike (sa kojom se čovek slaže ili ne slaže), sns predstavlja instucionalizovani društveni primitivizam i nedopustivo vulgarnu agresiju.
Preporuke:
49
0
40
utorak, 22 novembar 2016 00:50
Apatinac
Za Mićko
Vidite, i Hitler kao i Napoleon su doživeli katastrofalne poraze jer su elititstički podcenili Ruse.U vašem stavu vidim upravo elitizam bez realnog utemeljenja u stvarnosti.
Vaša ideologija "prosvetljenog patriotizma-nacionalizma" vas je distancirala od Srpskog naroda, kome ste vi po vašem mišljenju trebali biti rukovodeća elita.
Vaši rigidni stavovi tipa svako ko glasa za SNS je tupadžija,šibicar isl. vas su distancirali od patriotske glasačke mašine koja je onda prinuđena da se trajno veže za najači Srpski autoritet a to je Vučić.
Ne kaže džabe narod:"Ko umije ,njemu dve".
Preporuke:
1
39
41
utorak, 22 novembar 2016 01:22
Jovan
Sutra prelazim u islam i idem na Terazije da gradim kuću.
Traži se 5000 dobrovoljaca da izađu samnom da me podrže.
Hajde da vidimo da li će me policija sprečiti?
Preporuke:
16
1
42
utorak, 22 novembar 2016 01:46
bog dano vic
ALIBABA i cetrdeset Marjana...
Preporuke:
15
1
43
utorak, 22 novembar 2016 03:28
Gabrijel
Za "Ko da zastiti zastitnika?
Zastitnik gradjanja nije nikakva institucija , to jest , IZMISLJENA je "institucija". A postavljena je NE DA STITI Srbe , vec iz EU novopridosle Rome , one koji nisu rodjeni u Srbiji vec one kojih se EU RATOSILJALA na STETU Srbije a IZDAJNICI na vlasti (prethodnoj a sadasnja nastavila) ih TAJNO PRIMILI.
Da li mozete da navedete sta je to korisno za gradjane Srbije uradio "zastitnik" ? Valjda je posao policije da stiti gradjane ?
Preporuke:
3
15
44
utorak, 22 novembar 2016 03:52
Boba
@Apatinac
Greška u koracima. Svako ko se vezivao za Nemce u istoriji je propao, i kod nas a i šire, počevši od kralja Milana i Aleksandra Obrenovića pa sve do kvislinga u drugom svetskom ratu i sada Vučića koji će da prođe kao što su i svi kvislinzi prolazili - budućim generacijama gadiće se i da ga se sećaju pa će potonuti u zasluženi ambis zaborava kao i svaka druga jajara koja je htela da se šlihta neprijateljima svog naroda.
Sve to ne znaju loši đaci koji ga prate u stopu jer su bežali sa časova istorije. Zato će vam se istorija obiti i već se obija o glavu.
Preporuke:
19
1
45
utorak, 22 novembar 2016 07:52
prostakluk na utuk
Pa ovaj im piše saopštenja za javnost.
Sam se ofirao prostaklukom.
hejter
Preporuke:
17
0
46
utorak, 22 novembar 2016 08:55
Kum Milovan
Ok, shvatili smo poruku g-dina premijera, odnosno novoustanovljene kriterije za odbravanje bespravne gradnje. Dakle, svako ko moze da skupi i na ulicu izvede 5.000 ljudi ima pravo da gradi gde hoce, sta hoce i kako hoce. Sve ispod 5.000 nije dovoljno i podleze zakonskim sankcijama, odnosno rusenju. Ali 5.000 i vise ...
Preporuke:
27
0
47
utorak, 22 novembar 2016 09:50
Dragoslavić
Šta se taj Janković drži zakona ko pijan plota!
Šta će nama Ustav, zakoni, ljudska prava kad imamo Vučića. On zna šta je dobro za nas. Prozivati takvu ljudsku gromadu, kakvu majka više ne rađa....?
Preporuke:
20
0
48
utorak, 22 novembar 2016 10:19
ludi skretničar
Apatinac, Vi ste izgleda najumnija glava u Vašem Mesnom odboru.
No, pitaću Vas za par godina o tog "genijalnosti vladanja" i "ko umije njemu dvije" tehnici, kada se SNS pretvori u prah i pepeo, baš kao i aktuelna opozicija danas.
Sva genijalnost Vučićeve vladavine je posledica bespogovorne servilnosti zemljama EU-NATO, za koju kao nagradu ima odrešene ruke na unutrašnjem planu za otvoreno kršenje zakona i Ustava. Nešto slično kao DS za Tadića, samo što Tadić na neke svinjarije nije mogao pristati. Ovaj jeste.
I tu se svaka priča završava.
Preporuke:
22
0
49
utorak, 22 novembar 2016 10:43
Govedo
Obukao belu košulju i misli da je Gospod Bog a ustvari sa ovim rečnikom je obično GOVEDO sa SNS njive.
Preporuke:
22
0
50
utorak, 22 novembar 2016 11:12
Dragan
Jankoviću - "Niko nije jači od države"... osim Zukorlića...
Preporuke:
11
1
51
utorak, 22 novembar 2016 11:22
negi
@Apatinac Napišeš jedan pametan komentar i onda deset gluposti.Niti imam svoju partiju ,niti me partije zanimaju. Podržavam one partije i one pojedince koji se drže Ustava,zakona i koji od države Srbije žele da naprave zemlju vladavine prava,a ne ovaj prostakluk i samovlašće koje promoviše Jovanov i Jovanovi i koji se čak ne može uporediti sa fašizmom ili staljinizmom.Tek će predsednička kampanja pokazati sa kakvim nakaznim sistemom imamo posla a koga većina ljudi nije svesna.Pustiti radikale slanca, bez ikakve kontrole je isto kao pustiti zver na velikom vašaru.Voleo bih da grešim ali mislim da ne grešim.Jovanov i ova izjava je samo početak.
Preporuke:
7
1
52
utorak, 22 novembar 2016 12:09
Apatinac
Za Ludi skretničar
Skretničar pa još pametan,lepo nema šta.
No ipak nedovoljno pametan da razume suštinu politike.
To što vi nazivate "bespogovornom servilnošću spram EU-NATO" nije ništa drugo nego politika, a ona je uvek stvar mogućeg, a ne željenog.
Inače ženama i deci su svojstvene želje, a ozbiljni i odgovorni muškarci-ljudi se bave mogućnostima.
Inače Sun-Vu-Cu kaže da slabiji protivnik može da pobedi daleko jačeg protivnika, pre svega ako koristi u borbi njegova sredstva.
Upravo na delu Vučić sprovodi datu formulu.
Pazite, na kolosek to vam je domet.
Preporuke:
1
7
53
utorak, 22 novembar 2016 12:18
Apatinac
Za Negi-a
Negić, svi moji komentari su pametni.
Lepo je da vam se jedan od njih dopao,ali obzirom da su mi poznati vaši skromni intelektualni dometi, mišljenja sam da taj komentar niste razumeli.
Pa vam je moj savet da ga ponovo(i više puta ako treba)pročitate...
Što se tiče "fašizma","staljinizma" i ako dodate Ruzvelta i njegov "nju dil", svakako da se može naći zajednička crta, a to je intenzivna izgradnja infrastrukture-auto putevi-industrijalizacija.
Tako da ste delimično u pravu za Vučića, jer i on to radi...
Preporuke:
0
8
54
utorak, 22 novembar 2016 12:54
Apatinac
Za Boba
Logika vam je sjajna, takođe i pouke iz "povijesti".
Ako je primenimo na aktuelno, onda Kinezi i Rusi ima da propadnu na čisto.
Jer su se ekonomski vezali za Nemce, a što su i Vučićeva nastojanja.
Vama bi bilo pametnije da siđete sa tavana gde čitate požutele stripove o "Mirku i Slavku" i "mrskom Nemačkom okupatoru"
Preporuke:
0
7
55
utorak, 22 novembar 2016 13:49
Novi Sad
Na kojoj se pijaci ovaj Jovanov školovao? Pa za ovako nešto bi u bifeu na Najlonu dobio ...!
Preporuke:
5
0
56
utorak, 22 novembar 2016 14:05
pet hiljada normalnih ljudi
pon. 21. nov 2016. Jovan
Ima li u Novom Pazaru neko hrabrosti da izađe na ulicu i traži rušenje nelegalno podignutog objekta? Da li je muftija gospodar Novog Pazara?
Na to sam i ja pomislio, to bi bilo sjajno. Ali, ovo je Srbija ... zemlja nesvesnih, kukavičkih građana. A, izgleda tako jednostavno i lako uraditi pravu stvar.
Preporuke:
3
0
57
utorak, 22 novembar 2016 15:17
Oprem dobro
Ne znam da li rusenje nezakonitih objekata u Pazaru znaci rat sa muslimanima. Ne svim. Onima koji krse zakon. Ali vidimo da rusenje zakonitih objekata u Beogradu ne prouzrokuje bas nista! Rusi se zakonito izgradjeni generalstab. Niko se ne buni. Ruse se cele ulice. Od Vracara sa ulicama malo sirim od sokaka iz vremena Turaka, neko upravo sada pravi Menhetn. Dize kule u vazduhu. Zasto? Zar u Srbiji nema gde da se gradi? Zar u Srbiji nigde ne treba da se stanuje i ljudi zive osim u Beogradu? Culi smo pre neki dan da nas ima manje za 600.000 ljudi. Pa za koga se grade tolike monstruozne zgradurine? Ko to pere pare?
Preporuke:
5
0
58
utorak, 22 novembar 2016 15:27
negi
@Apatinac Ne plediram uopšte da ostavljam "intelektualne" komentare već komentare koje kritikuju stanje u kome se zemlja nalazi.Upoređivati Ludog Milojka sa Nju Dilom je tvoja glupost,sve infrastrukturne objekte započele su vlade pre njega,sem najavljenog puta Niš-Merdare-Priština - Drač.Beograd na vodi je komercijalni objekat njega i njegove bratije sa bratijom iz Emirata kao pokriće.O kojim infrastrukturnim objektima pričaš?Posle njegove i vladavine njegove bratije Srbija se neće oporaviti u narednih pedeset godina.Sav šljam iz ostalih partija je okupio oko sebe,dokaz za to ti je ovaj Jovanov i njegova retorika.Ovo što je on izgovorio,da je izgovorio bilo koji komentator, NSPM ne bi objavio komentar,spravom. A Jovanov je potpredsednik stranke koja je na vlasti i koju ti kao vrstan "intelektualac" podržavaš. A da poneki put ubodeš pametan komentar ne sporim.
Preporuke:
4
1
59
utorak, 22 novembar 2016 16:01
@ Dragoslavić
potpuno ste u pravu. konacno da i ovde neko razume nasu stvarnost.
Preporuke:
1
0
60
utorak, 22 novembar 2016 16:05
Apatinac
Za Negi-a
E Negiću,Negiću, pa zar nije termin "šibicar" i "šibicarska politika" upravo ovde produciran?
Jovanov je to SNS-u doneo u "miraz"..he he i sad je to "strašna ulična niskost i bahatost"
Preporuke:
1
4
61
utorak, 22 novembar 2016 16:38
negi
@Apatinac Nije on to doneo u SNS,on samo pokušava kao i svaki konvertit da bude žešći od ostalih kako bi se dokazao.Doveden je da bi pljuvao po Pajtiću,a pošto se Pajtić izmakao ili uzmakao nema više metu i zato traži novu ali svi ga ignorišu i ne obraćaju pažnju na njegovu pljuvačinu.Zato mora da upotrebljava sve žešću i žešću retoriku ali ne pomaže,niko se ne peca.
Preporuke:
4
0
62
utorak, 22 novembar 2016 16:57
oni sto zvocaju po internetu kojima je dosadno
znaci nadjes 5000 budala da te slede i radis sta god hoces u drzavi, niko ne sme da mrdne a sve radi ocuvanja mira, jer ga Bler i ostali plase ratom kakva kukavica
Preporuke:
5
0
63
utorak, 22 novembar 2016 17:57
"ni vaš ,ni njihov"
Saša Janović je problematikus par exelans.A Vučić,da ja znam, nikad nije rekao da se neće rušiti nelegalno podiguti o9bjekti,nego je u ovom sdlučaju tražio da se3 to postrigne razgovorima ili na neki drugi način.Možda nije u pravu.Možda postoji i neki treći način da se slučaj sa Zukorlićem reši.Nije Zukorlić nesrećan slučaj za Srbiju samo zbog nezakonito podignutih zgrada.On je čovek koji hoće da legelizuje zakon nasilja,da bude centar sveta i sileđija u svim raspravama,agresivac sa kojim nije lako razgovarati učtivo,koga čovek kad se nađe u sukobu perirodno poželi da silom zaustavi i spreči da se lomata za svojim providnim maherrajima i pokušajima da univerzitetski Beograd porazi svojim muslimanizmom,kome daje veću snagu nego što bi ikad mogao u normalnim okolnostima da ima.Vučić hoće fino sa bezobraznikom.Dajte da vidimo kako će.Ali da Saša Jankoić vidi više ,to je takođe nonses.Čovek sa aferama koji izigrqava pravednika i to za skupe pare,nema tu šta da traži.
Preporuke:
2
4
64
utorak, 22 novembar 2016 18:03
bog dano vic
cuo sam glasine da je nas predsednik vlade zivi primer sloge muslimana i pravoslavaca...
Preporuke:
4
1
65
utorak, 22 novembar 2016 18:12
nama je
svaki predsednik vlade moralna gromada - ovom je jezik samo previše brz.
Preporuke:
3
0
66
utorak, 22 novembar 2016 18:18
Kuki
Mnogo obrazovan covek ovaj Jovanov. Kazu da je zavrsio visoke skole u inostranstvu.Svaka cast! Kakav recnik ? Moze da dodje kod mene na selo da se bavimo kozarstvom. Uspej mu je zagarantovan.
Preporuke:
7
0
67
utorak, 22 novembar 2016 22:24
Jovan
U Novom Pazaru je na vlasti stranka Rasima Ljajića i trebalo bi da lokalna vlast odluči da li će se rušiti ili ne. Lokalna vlast poštuje zakon, a onda se pojavi sveznajući AV-AV da i u toj čorbi bude mirođija.
Ide protiv svog potpredsednika na strani Zukorlića!
To je uradio zato što je pametan!
Umesto da prepusti odluku ljudima čiji je to posao on gura nos tamo gde mu nije mesto.
A zašto to radi? Da li je baš toliko pametan?
Na to pitanje bi mogli da nam odgovore njegovi arapski prijatelji s kojima je menjao ime školi Sveti Sava.
Preporuke:
1
0
68
utorak, 22 novembar 2016 22:59
crna buducnost nam se pise
pazi ove (mlade) sns dobermane!
kakav god da je jankovic, u pravu je za ovo sto je rekao!
Običnim građanima je to moralo biti jasno bar od Savamale.
Zašto nijedna zgrada u centru grada nema garažni prostor, a ima lokale? I ko je zbog toga odgovarao i platio kaznu?
Hoće li Tužilaštvo, kao institucija r. Srbije po službenoj dužnosti reagovati na ovako kriminalnu izjavu sramote od čoveka Jovanova?
Zaštitnik građana je takođe institucija ove države i zaštitnik za to primma platu po zakonima ove zemlje, ne pljačka kako sramota ljudska Jovanov kaže.
Sumnjam da će iko iz Tužilaštva reagovati jer do sad nisu reagovali ni na Vučićevu zabranu državnim institucijama da rade svoj posao u slučaju NP. Setimo se da je zabrana bila na delu i prilikom rušenja u Savamali. Već tada je bilo dovoljno povoda da bar ispitaju Vučića. I dok Tužilaštvo ne bude radilo u interesu Srbije dotle će i ovakvi kao Jovanov moći nesmetano da laju(da, lajanje, ne znam drugu reč za gor
Kako mislite da sramota od tužioca reaguje na sramotu od političara?
Vučiću, ako u Novom Pazaru izađe 5000 ljudi na protest za rušenje nelegalnog objekta, da li ćeš onda srušiti objekat?
Nek se jave pravnici iz njegove generacije i neka kažu na koju foru?
Hoce da napada Vucica, uz koga je ceo narod.
U pravu je Jovanov.
Nece uspeti Sasa Jankovic!
Vučić i ostala naprdnjačka bagra kada su se izdvojili iz SRS prekršili su pravila te stranke, jer su bili obavezni da vrate mandate SRS-u.
Ali to se nije desilo. I zato nije čudo što ta bagra na čelu sa Šibicarom krši Ustav i Zakone države Srbije gde god to može...
Šta mislite da li je bio iskren kad je ovde kao DSS-ovac pisao textove protiv Vučića ili sad kad je u njegovoj političkoj mašini?
Ja mislim da je uvek bio iskren, i onda i sad.
Razlika između njega i onih koji su ostali u DSS-u, je samo u nepostojanju tražnje na političkom tržištu za ove druge.Drugim rečima niko ne nudi pare za falš robu, a što je iole valjalo je razgrabljeno....
zloupotrebljava funkciju predsednika Vlade, gasi poslednja svetla vladavine prava i stvara versku netrpeljivost u Srbiji“.
Da, dodam ...
zbog politike AV_AV je vikao 90-ih..100za jednog """""
Kad se ruše bespravni objekti u Savamali ne valja. Kad se ne ruše u Novom Pazaru opet ne valja.
Šta vi hoćete?
Da se ruši li da se ne ruši?
Negić, pa razmisli malo, da nije srušio "Sava Malu", možda bi vama palo na pamet da se ozbiljno pozabavite problemima ,koji vam teraju glasače ka drugim političkim opcijama, za početak da vam se stranke ne raspadaju uzduž i popreko i na sitna crevca...
Trcis pred rudu, verovatno zbog neiskustva, a to nije dobro. U ovako haoticnoj zemlji cemu ste doprineli i tvoj gazda, a i ti ovakvim izjavama, ne zna se sta nosi dan a sta noc.Tvoj gazda kaze da je ovo najstabilnija zemlja na Planeti, ja mislim da je vrlo nestabilna, da li ces i mene nazvati lopuzom. OvajJankovic vam ide "niz dlaku', samo sto to ti neces da vidis!
Kako nazivas onoga prebega iz DSS-a koji se koristio slicnim jezikom kao i ti, a sad se uz debelu kauciju brani sa slobode?
Razumemo, ali su nam dosadili. Meni je bilo duhovito prvih 1.000 puta.
Za pristojno i stručno izražavanje, koje je po službenoj dužnosti ZATITNIKA GRAĐANA učinio Saša Janković, Potpredsednik SNS Milenko Jovanov je odgovorio na primitivan način jezikom uličara, što je uvreda za svakog pristojnog građanina.
Da li je ovakvo izražavanje jedini način da Milenko obezbeđuje svoju visoku stranačku poziciju, i da li je ovo jedini način Milenkovog doprinosa politici SNS???
Tačno, Jovanov je naš, rod rođeni. :) Kd se samo setim da sam se nešto kao i ložio na ono što je i kako je pričao. Strašno. U pravu si, mogu ti reći, što se tiče tvog drugog komentara, posle 100 godina eto da se složimo. Jer sve je to puno Jovanova, trulo i pretrulo. Nekad pomislim da vam jednostavno treba dati da vladate jer bar znate da se na vlast popnete i na njoj održavate.Sve sam bliži uverenju da je ovo društvo u terminalnoj fazi što se tiče kontraelite, izgleda da jednostano ne može da je izrodi iz sebe.
On kao premijer ne bi trebao da sudi da li ili ne da tamo salje zandarmeriju. To je stvar javnog tuzilastva i suda, i lokalne policije. Posle presude o bezpravnoj izgradnji i sudske odluke da se neki objekti moraju da ruse, tamo se salje preduzece koje treba da obavi taj posao, eventualno uz pratnju policije ukoliko postoje nasilnici koji se suprotstavljaju tom legalizovanom rusenju.
Nije Vucic celokupna drzava koji sve radi i o svemu odlucuje. Neka ostavi nadlezne institucije da rade svoj posao. Nastavlja da preti svojom privatnom zandarmerijom kao da je to njegova privatna vojska: od pretnji Srbima na severu KIM da ce im poslati tu vojsku da ih nauci pameti, do toga da krsi zakone i sprecava rusenje bezakonski gradjenih objekata.
Ovo pokazuje da, nezavisno od same politike (sa kojom se čovek slaže ili ne slaže), sns predstavlja instucionalizovani društveni primitivizam i nedopustivo vulgarnu agresiju.
Vidite, i Hitler kao i Napoleon su doživeli katastrofalne poraze jer su elititstički podcenili Ruse.U vašem stavu vidim upravo elitizam bez realnog utemeljenja u stvarnosti.
Vaša ideologija "prosvetljenog patriotizma-nacionalizma" vas je distancirala od Srpskog naroda, kome ste vi po vašem mišljenju trebali biti rukovodeća elita.
Vaši rigidni stavovi tipa svako ko glasa za SNS je tupadžija,šibicar isl. vas su distancirali od patriotske glasačke mašine koja je onda prinuđena da se trajno veže za najači Srpski autoritet a to je Vučić.
Ne kaže džabe narod:"Ko umije ,njemu dve".
Traži se 5000 dobrovoljaca da izađu samnom da me podrže.
Hajde da vidimo da li će me policija sprečiti?
Zastitnik gradjanja nije nikakva institucija , to jest , IZMISLJENA je "institucija". A postavljena je NE DA STITI Srbe , vec iz EU novopridosle Rome , one koji nisu rodjeni u Srbiji vec one kojih se EU RATOSILJALA na STETU Srbije a IZDAJNICI na vlasti (prethodnoj a sadasnja nastavila) ih TAJNO PRIMILI.
Da li mozete da navedete sta je to korisno za gradjane Srbije uradio "zastitnik" ? Valjda je posao policije da stiti gradjane ?
Greška u koracima. Svako ko se vezivao za Nemce u istoriji je propao, i kod nas a i šire, počevši od kralja Milana i Aleksandra Obrenovića pa sve do kvislinga u drugom svetskom ratu i sada Vučića koji će da prođe kao što su i svi kvislinzi prolazili - budućim generacijama gadiće se i da ga se sećaju pa će potonuti u zasluženi ambis zaborava kao i svaka druga jajara koja je htela da se šlihta neprijateljima svog naroda.
Sve to ne znaju loši đaci koji ga prate u stopu jer su bežali sa časova istorije. Zato će vam se istorija obiti i već se obija o glavu.
Sam se ofirao prostaklukom.
hejter
Šta će nama Ustav, zakoni, ljudska prava kad imamo Vučića. On zna šta je dobro za nas. Prozivati takvu ljudsku gromadu, kakvu majka više ne rađa....?
No, pitaću Vas za par godina o tog "genijalnosti vladanja" i "ko umije njemu dvije" tehnici, kada se SNS pretvori u prah i pepeo, baš kao i aktuelna opozicija danas.
Sva genijalnost Vučićeve vladavine je posledica bespogovorne servilnosti zemljama EU-NATO, za koju kao nagradu ima odrešene ruke na unutrašnjem planu za otvoreno kršenje zakona i Ustava. Nešto slično kao DS za Tadića, samo što Tadić na neke svinjarije nije mogao pristati. Ovaj jeste.
I tu se svaka priča završava.
Skretničar pa još pametan,lepo nema šta.
No ipak nedovoljno pametan da razume suštinu politike.
To što vi nazivate "bespogovornom servilnošću spram EU-NATO" nije ništa drugo nego politika, a ona je uvek stvar mogućeg, a ne željenog.
Inače ženama i deci su svojstvene želje, a ozbiljni i odgovorni muškarci-ljudi se bave mogućnostima.
Inače Sun-Vu-Cu kaže da slabiji protivnik može da pobedi daleko jačeg protivnika, pre svega ako koristi u borbi njegova sredstva.
Upravo na delu Vučić sprovodi datu formulu.
Pazite, na kolosek to vam je domet.
Negić, svi moji komentari su pametni.
Lepo je da vam se jedan od njih dopao,ali obzirom da su mi poznati vaši skromni intelektualni dometi, mišljenja sam da taj komentar niste razumeli.
Pa vam je moj savet da ga ponovo(i više puta ako treba)pročitate...
Što se tiče "fašizma","staljinizma" i ako dodate Ruzvelta i njegov "nju dil", svakako da se može naći zajednička crta, a to je intenzivna izgradnja infrastrukture-auto putevi-industrijalizacija.
Tako da ste delimično u pravu za Vučića, jer i on to radi...
Logika vam je sjajna, takođe i pouke iz "povijesti".
Ako je primenimo na aktuelno, onda Kinezi i Rusi ima da propadnu na čisto.
Jer su se ekonomski vezali za Nemce, a što su i Vučićeva nastojanja.
Vama bi bilo pametnije da siđete sa tavana gde čitate požutele stripove o "Mirku i Slavku" i "mrskom Nemačkom okupatoru"
Ima li u Novom Pazaru neko hrabrosti da izađe na ulicu i traži rušenje nelegalno podignutog objekta? Da li je muftija gospodar Novog Pazara?
Na to sam i ja pomislio, to bi bilo sjajno. Ali, ovo je Srbija ... zemlja nesvesnih, kukavičkih građana. A, izgleda tako jednostavno i lako uraditi pravu stvar.
E Negiću,Negiću, pa zar nije termin "šibicar" i "šibicarska politika" upravo ovde produciran?
Jovanov je to SNS-u doneo u "miraz"..he he i sad je to "strašna ulična niskost i bahatost"
Ide protiv svog potpredsednika na strani Zukorlića!
To je uradio zato što je pametan!
Umesto da prepusti odluku ljudima čiji je to posao on gura nos tamo gde mu nije mesto.
A zašto to radi? Da li je baš toliko pametan?
Na to pitanje bi mogli da nam odgovore njegovi arapski prijatelji s kojima je menjao ime školi Sveti Sava.
kakav god da je jankovic, u pravu je za ovo sto je rekao!