Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Pismo Evropskom parlamentu - Trepča je vlasništvo akcionara, pravnih i fizičkih lica iz Srbije

Komentari (36) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 nedelja, 30 oktobar 2016 17:17
Znajući kako funkcionišu Vučićevi mediji...
Sad će nova tura provlačenja Radulovića kroz blato na Pinku i u Informeru.
Zar da im on remeti politiku "nenasedanja na Prištinske provokacije"?
Preporuke:
137
3
2 nedelja, 30 oktobar 2016 17:27
bravo g. Rduloviću iako, do nedavno,
nisam očekivao da ću to da kažem.
Preporuke:
122
3
3 nedelja, 30 oktobar 2016 17:44
Branko Podkrajac.
Legalno ubijanje Srba, otimanje imovine i kulturnog nasledstva najstarijeg naroda na Balkanu a verovatno i u Evropi je za mene jos jedan ne oboriv dokaz smisljenog utiranja korena Srba.Pismo bez greske, pravno i moralno.Za SRBE to ocigledno ne vazi.
Preporuke:
88
0
4 nedelja, 30 oktobar 2016 18:11
Istina
Ma jeste, a ja sam vlasnik srbije i prodacu je ko pasaluk Turcima koji ionako imaju istorijsko pravo na teritorije svoje nekad mocne carevine, a koja ce i opet da bude mocna jer nije lakrdijaski balkanski mini-imperijalista lazne istorije u propadanju nego snazna drzava u usponu koju i Car postuje! Spremte se komsije za kurs turkologije!
Preporuke:
16
31
5 nedelja, 30 oktobar 2016 18:13
Neša...
Radulović izigrava Majku Terezu. Malo toplo, malo hladno. Slično kao Olbrajtino preko CNN u vreme "humanitarne" vojne NATO akcije: "Amerikanci ne mrze Srbe".
Preporuke:
5
115
6 nedelja, 30 oktobar 2016 18:28
CiviliZacijske
toku proces negiranja jedne od osnovnih civilizacijskih vrednosti, a to je neprikosnovenost svojine

vrednosti su oshle na djubrishte istorije kada je Gorbachov unishtio GARANTORA poshtovanja tih vrednosti uglavnom vojnu moc SSSR-a.
Zamenjen je zakonom dzhungle pod vodjstvom anglo-saksonaca i vazala.
RF je pokushala da to promeni ali izgleda da su peta i shesta kolona (gorbachevci) preuzeli kontrolu.
Vreme ce pokazati.
Preporuke:
35
1
7 nedelja, 30 oktobar 2016 18:49
boban
Koliko je u Srbiji preostalo pametnih ljudi kao sto je Radulovic?
Bravo Radulovicu,za zdrav razum,logicno razmisljanje jednog iskusnog elektroinzinjera.
Preporuke:
80
2
8 nedelja, 30 oktobar 2016 19:30
nebitan
Raduloviću, ova tvoja izjava imala bi smisla samo ako u sledećih 10 godina više nijednom ne prevališ preko usta da se zalažeš za "evropske vrednosti" i "evropski put" Srbije. Ako čitaš šta si napisao, upravo si opisao evrouniju kao jednu šovinističku i srbomrzačku grupu koja prema Srbima ima jasno definisan odnos poput onog kakav je prema Jevrejima imala naci-nemačka pre rata. Uz takav odnos, a slažem se da evrofašisti na jedan skriven način upravo tako tretiraju Srbe, svaka dalja politika afirmisanja evropskih "vrednosti" bila bi kao da si sebe pljunuo u lice. Mada, gledajući proevropske političare koji svi odreda to redovno rade, možda je i pljuvanje sebi u lice nekakva evropska vrednost?
Preporuke:
24
34
9 nedelja, 30 oktobar 2016 19:54
Neša (Glodur)
Šokiran sam koliko litaoci portala NSPM ne kapiraju da Radulović igra dvostruku igru. On je čist američki čovek. Napada Vučićevu vladu i "štiti" srpske interese sve dok se ne uvuče u nju. Zar nisu tako uradili D(O)S pre šesnaest, dvanaest i osam godina i SNS pre četiri godine? Zar je moguće da oni koji prate NSPM nasedaju na ovakvog "dušebrižnog" Radulovića?
Preporuke:
16
75
10 nedelja, 30 oktobar 2016 21:10
negi
@neša Nisi ti šokiran što mi ne možemo da prepoznamo u ovom korektnom i tačnom pismu koje je Radulović uputio EU(kad već nije vlada),već što mi nismo sposobni,jelte kao ti da budemo Ilija Čvorović.Ne postavlja se pitanje da li je Radulović ovo ili ono već da li je to što je napisao tačno,u interesu države Srbije i Srba na Kosovo, prvenstveno i da je napisano jezikom koji ta ista EU razume.
Preporuke:
77
4
11 nedelja, 30 oktobar 2016 22:14
bravoooooo
Molimo vas mi iz asije da
vi preuzmete i pregovore sa mmf
ocigledno je da idioti vode srbiju ...
* a ko ce kada i kako procesuirati ove idiote sns koliko ih ima blagi boze ...

sve su zivo okrenuli naopacke i proizvode ludilo svuda ...
* morate videti ugovore sa mmf i drugacije voditi pregovore ...
da i banke covece banke uopste nedaju kredite za povecanje plata i penzija nego su to rate na rate na dugove na dugove na dugove na kub >>>
blagi boze nad bogovima sta rade neznalice covbani i nomadi ???
vratite tok novaca u korito privrednog razvoja molimo vas ...
再见
Preporuke:
19
0
12 nedelja, 30 oktobar 2016 22:35
hmm
Te priče koje čiji čovek, počinju da mi idu na nerve. Ama ne interesuje me. To je sve jedna manipulacija osećanjima ljudi na najprizemnijem nivou, pa ko na šta nasedne, osim ako nije Rus ili Amer od iskona ili od učlanjenja u neki interesni lobi.
Mene interesuje šta neko radi. Ljude nikad nisam delila po boji kože, poreklu, partijskoj pripadnosti, materijalnom stanju. Bitno je šta neko govori i šta radi i dok radi za dobrobit zemlje sve ostalo je nebitno.
Ovo je prvi pravi potez što se Trepče tiče, ne znači da će uroditi plodom, naprotiv, ali to je put kojim se organizovano mora krenuti ako želite za svoje vlasništvo ozbiljno da se borite dugoročno.
Moraju se razlikovati opšti državni interesi, gde svi moraju biti jedinstveni, od uskostranačkih i ideoloških interesa.
Preporuke:
47
1
13 nedelja, 30 oktobar 2016 22:52
Zemunac
LEPO JE STO POMINJE AKCIONARE,kod osnivanja,ALI u komunizmu to nije bio slucaj!A TO je vec zavrsena stvar,jedino sto mozemo je da od potpisnika BRISELSKOG SPORAZUMA,protiv USTAVA,trazimo krivicnu odgovornost,ali aamo ako se promeni vlast!DA je TREPCA bila akcionarsko drustvo u doba MILOSEVICA,isto tako nije istina!NO lepo je sto se trudi!DOLE MARIONETSKA VLADA!BONDSTIL je na KOSOVU,a SAD su odlucile da Srbiji otmu Trepcu!TO JE surova realnost!
Preporuke:
10
3
14 nedelja, 30 oktobar 2016 23:04
Dragan, Katun
za Nešu
Očigledno da principijelnost nije jača strana srPskih gradžana-danas. Pa ni Ovde.
I ovoj ptici iz magle će olako otpisati nepočinstva.
Preporuke:
8
6
15 nedelja, 30 oktobar 2016 23:36
Majstor Bob
Ajde da još jednom utvrdimo gradivo:

Cela ova stvar sa Trepčom (uostalom sa svim u vezi Kosova) je savršeno jasna i prihvatljiva zapadu.

Jer zapadna germanska civilizacija je utemeljena na lopovluku, na običnoj goloj pljački - sve ostalo, od liberalizma, do komunizma i fašizma su njihovi bedni filozofski i sociološki pokušaji da legalizuju svoj banditizam. Na zapadu postoji samo jedan sistem - banditizam. Još vam to nije jasno, proamerički komuno-liberali?
Preporuke:
22
9
16 ponedeljak, 31 oktobar 2016 03:26
Za
neke od vas je Kosovo suverena drzava, za neke je srpska pokrajina, ali to NEMA NIKAKVE VEZE...sa pitanjem da li se moze konfiskovati imovina..." i to je kljucno, ovo pitanje o imovini nema nikakve veze sa nasilnim rusenjem suvereniteta Srbije i etnickim ciscenjem Srba sa KiM.Naprotiv, ono samo vodi ka tome da se Kosovo obaveze da postuje pravo na imovinu, kao i druge drzave(pomenute su Turska i Rusija)i kao kandidat(a to moze biti samo drzava) za EU.Kao sto je Tadic, toboz, brinuo o statusu spomenika kulture, kao da je moguce da Kosovo bude nezavisno, a manastiri srpski, tako sada Radulovic brine za polozaj akcionara, ne Srba, sticajem okolnosti na Kosovu, a da imamo neku imovinu u Venecueli, brinuo bi se za nju.Jos jedno "statusno neutralno pitanje", cije "resavanje" podrazumeva tretiranje Kosova kao drzave.Inace, imam iskustva sa pravima akcionara u Srbiji i ne razlikuje se mnogo od Kosova.
Preporuke:
10
0
17 ponedeljak, 31 oktobar 2016 08:10
dokle bre Saša?
Opet Saša radi protiv Vučića!?
hejter
Preporuke:
23
0
18 ponedeljak, 31 oktobar 2016 10:30
Beli Orao
""dokle bre Saša?

Saša radi za sebe.
Preporuke:
7
5
19 ponedeljak, 31 oktobar 2016 12:28
Neša (Glodur)
@negi: "@neša Nisi ti šokiran što mi ne možemo da prepoznamo u ovom korektnom i tačnom pismu koje je Radulović uputio EU(kad već nije vlada),već što mi nismo sposobni,jelte kao ti da budemo Ilija Čvorović.Ne postavlja se pitanje da li je Radulović ovo ili ono već da li je to što je napisao tačno,u interesu države Srbije i Srba na Kosovo, prvenstveno i da je napisano jezikom koji ta ista EU razume."

Zar zaista mislite da Radulović radi u interesu Srbije i Srba na Kosovu? On je američki čovek i igra na jeftinu demagogiju i prikupljanje poena pred predsedničke izbore. Kreće poznata igra, kritika vlasti i odbrana interesa "države i naroda" sve isključivo radi podilaženja biračkom telu. Treba samo pratiti njegov rad, stil i način. Odmah se vidi kojoj političko-propagandnoj školi pripada. Niko ko je posle 5. oktobra seo u stolicu vlade Srbije nije radio u korist države i naroda. Ko je pokušao bio je uklonjen, na jedan od poznatih načina.
Preporuke:
6
23
20 ponedeljak, 31 oktobar 2016 13:27
Apatinac
Bravo Raduloviću!
Tako se to radi! Vaš slogan "Dosta je bilo" govori sve.
Dakle dosta je bilo sa DOS-manlijskim nojem, kome je glava u pesku 90-tih.
Očevidno da taj noj bilo da je u varijanti Patriotske, bilo gradžanske opcije ne vidi kakvu vi efektnu i maestralnu ofanzivu sprovodite.
Ta ofanziva ih šalje u istoriju, a uskoro treba očekivati masovno preletanje u vaš tabor u parlamentu.
Vaš prvobitni gradžansko-Američki imidž, sad nadograđujete patriotsko-Rusofilskom ofanzivom.
Nesumnjivo postajete istinski lider opozicije.
Preporuke:
18
2
21 ponedeljak, 31 oktobar 2016 14:46
čemu etikete i hajka na pošten i odličan test?
Poštovani "nešo" (glodure),
ne lepite tako olako etikete. Ako je Radulović "američki čovek", šta su Vam onda Vučić, Dačić, Nikolić, Zorana i ostali? Ako je i bio, možda se opametio. Njegov otac je stradao u Dobrovoljačkoj ulici u Sarajevu, a Vučić je svoju roditeljku izvukao iz RTS-a neposredno pre bombardovanja. Radulović ovim pismom inteligentno brani Trepču, a ovaj samo glumata i brani poslovne interese cg mafije, svojih kumova, caneta i mila.
Preporuke:
30
1
22 ponedeljak, 31 oktobar 2016 14:59
negi
@neša Ako tako posmatramo stvari,"patriote" treba da se izvinu narodu u Srbiji i da ućute.Prvo su se tukle u grudi zajedno sa Miloševićem i Šešeljem i doveli Srbiju do propasti,onda su se preštelovali na Koštunicu i DSS i ništa nisu uradili,podržavali su sve vreme Šešelja,Nikolića,Vučića i Jorgovanku i došli su na vlast (samo pod drugim imenom) i sad se ponovo ispostavlja taj "patriotizam" na delu. Uspostavili ste sistem da svi koji se ne uklapaju u taj vaš profil "patriota" su izdajnici.Činjenice govore suprotno.Da li je Radulović to što vi tvrdite,pokazaće vreme i njegova "dela" a ne vaša etiketa.Sve te "patriotske" maske su pale u vodu i umesto da se zapitamo dokle ćemo da budemo taoci vlastitih stereotipa,mi nastavljamo dalje.Sutra kad Rusija i Putin ne budu ispunili očekivanja "patriota" i njega će te proglasiti za izdajnika,ali svoj umišljeni stav šta je "patriotizam" nećete preispitivati.Nema većih znalaca od "samoproglašenih patriota",oni su nepogrešivi.
Preporuke:
13
4
23 ponedeljak, 31 oktobar 2016 16:17
@negi
Oni što su glasali za Miloševića i Šešelja nikad nisu bili za Koštunicu, istine radi.
Preporuke:
5
2
24 ponedeljak, 31 oktobar 2016 16:30
...
Poštovanje!

Argumentovano i u metu!

Šteta što nema niko u zvaničnim organima vlade Srbije kome je to i posao da to napiše i pošalje na istu adresu kao i desetak još pride!

Radulović prijatno iznenađuje i u Skupptini i crno na belo.


Treba naterati EU da u ogledalu vidi svoje ružno lice, duple standarde i nemoć prema američkim interesima i okupacijom!
Preporuke:
20
0
25 ponedeljak, 31 oktobar 2016 17:28
Guru
Siguran sam da Briselski uterivači dugova i goniči robova neće moći da spavaju posle Sašinog pisma. Pa znate li vi koliko su te bombe koštale? Koliko ćemo još da ih otplaćujemo?
Preporuke:
3
10
26 ponedeljak, 31 oktobar 2016 19:09
negi
@ Istine radi upravo su oni posle 5.oktobra preleteli kod Koštunice.Naravno,kad je Koštunica pao sa vlasti napustili su Koštunicu i vratili se.Da Koštunica u drugom krugu nije podržao Nikolića ne bi pobedio Tadića.Nije veliki procenat ali Tomi taman dovoljno da preskoči Tadića,a mi sada kmečimo šta nas je snašlo.To su te velike "patriote",koje nas uvek zeznu,ali uvek.I sada se ista priča ponavlja.
Preporuke:
4
3
27 ponedeljak, 31 oktobar 2016 20:19
Neša...
@negi. Drago mi je što kritikujete moj "patriotizam". Zzbog čvrstih uverenja i odbrane istorijskih i nacionalnih interesa deset godina sam žrtva montiranih postupaka i povreda procesnih i ljudskih prava i prava na slobodu. Itekako imam pravo da govorim o patriotizmu, ali i o svim lažnim braniocima interesa Srbije i njenog naroda. Raduloviću je do trepče stalo kao do lanjskog snega. Ona služi samo kao pritisak na vladu i ništa više. Sutra da Radulović zasedne na ključno mesto odmah bi je prepustio, ne bi ni trepnuo. Srbija radi protiv sebe jer joj u vladi sede zastupnici stranih interesa. Čitajte zakone dok su još predlozi ili nacrti, u njima sve piše šta sledi nakon usvajanja. A ne sledi ništa dobro. Paušalna je i neosnovana optužba u Vašoj rečenici "Uspostavili ste sistem da svi koji se ne uklapaju u taj vaš profil 'patriota' su izdajnici" kojom me trpate u koš sa nekim uspostavljačima sistema. Nikada nisam bio deo sistema iz prostog razloga - TRUO JE, a ja se na trulo ne oslanjam.
Preporuke:
6
4
28 ponedeljak, 31 oktobar 2016 20:30
Brane2
@Neša:

Mislim da kada Vukadinović govori o "kriptoanalitičarima" na NSPM, gleda baš u vas i stavove slične vašim.

Vama je sve poznato, američke ljude namirišete na 100 km ako treba, samo nikad nije jasno utemeljenje - kako ste došli do toga i zašto je baš to najverovatnija varianta.

T Vaše teorije to ustvari nisu, jer nemaju podlogu za to.
Mogu i ja da dokazujem da je Šešelj čovek vanzemaljaca ( zalečili su u rak u zamenu za "saradnju") ali kakve vajde od toga ako nemam neki ubedljivi material za utemeljenje toga.

Radulović, čak i da jeste "američki čovek" ne bi zbog toga IZAŠAO iz vlade, ustanovio pokret, pretvorio ga u opozicionu stranku, počeo praktički iz nule - uz svu tu konkurenciju, za vse to vreme radeći transparentno - na oku naroda.
Preporuke:
9
2
29 ponedeljak, 31 oktobar 2016 22:31
negi
@neša Nisam ja kritikovao vas lično za nepatriotizam, nego vaš nekritički stav.Da li je neko patriota ili nije pokazuju njegova dela a ne kako se on prikazuje javnosti. Svi koji su do sada tvrdili da su"patriote" na delima su se pokazali da su sve suprotno od toga.Vi možete,kao i ja zavaravati sebe i tvrditi da ste "patriota" ali dela pokazuju i dokazuju da li ste to ili niste.Neosporno je da je Radulović pro zapadno orijentisan ali to ne znači da nije patriota.I Mile Dodik je na vlast u RS došao na KFOR-ovim džipom pa sad niko ne sme to da pomene.Dela će pokazati ko vuče poteze u nacionalnom interesu a ko suprotno.Radulović samo pokazuje(da li iskreno ili ne to je manje važno)da postoji i drugačiji način da se štiti nacionalni interes od onog kojeg proklamuje aktuelna vlast.To nije ništa novo ali to je način koji Evropa razume,za razliku od Đurićevog,Vučićevog i Dačićevog, gol, vodimo sa 5:0 a gubimo utakmicu.
Preporuke:
6
1
30 utorak, 01 novembar 2016 00:10
Neša...
Od drveta ne vidite šumu. Odustajem.
Preporuke:
4
8
31 utorak, 01 novembar 2016 01:55
Dragan, Katun
Priličan broj mediokriteta primitivnom zamenom teza i još bednijim komparacijama "pere" i glanca svog neoliberalnog mesiju.
Baš je rekao jevropi, uneredila se od zorta.
Što jes jes, i meni je manje ogavan no kanc er, ali je podjednako štetan.
Preporuke:
2
9
32 utorak, 01 novembar 2016 11:21
mojem mišljenje
Patriota je svaki čovek koji ima savest, poštuje pretke, pošteno služi svom narodu i svojoj državi, radnik, borac se za istinu i pravdu, čovek koji uredno plaća porez, nije kriminalac, bori se za porodicu, za decu, za bolji život, za svoje selo.
Za domovinu se ne gine samo na bojnom polju, za domovinu se gine na svakom korisnom radu, pisao je Đ. Daničić. Nije novac merilo vrednosti, ni patriotizma. Patriota ne mora biti vojnik, ni član stranke. I desničari i levičari mogu biti patrioti, i vernici i ateisti, i oni okrenuti Istoku i oni okrenuti Zapadu po ubeđenju. Patriota nikad neće žrtvovati nacionalne interese radi opstanka na vlasti. Patriota uvek ima vremena da pored ličnih interesa, uradi nešto i za opšti interes, koliko može. Patriota prizna kad pogreši, ne mrzi svoje političke protivnike zbog suprotnog stava jer su za patriotu interesi zemlje iznad partijskih, pa i ličnih. Zato je spreman da se za svoje ideale žrtvuje i da ne traži ništa za uzvrat.
Koliko je danas patriota?
Preporuke:
10
0
33 utorak, 01 novembar 2016 12:19
Apatinac
Za Deagan katun
I biće vam ubuduće sve manje ogavan.
Šta mislite kad bude koristio svoj oreol Srpskog "Robina Huda", koji je "zavrnuo za pare" Srbima mrske Amerikance, kako li će tek biti prihvatljiv "patriotskoj glasačkoj mašini"?!
Vidimo da se sad otvoreno "suprostavlja" zavođenju sankcija Rusiji.Iz "Patrotskog bloka" niko ne protestuje zbog ulaska na njihov teren.
A i kako da protestuju, kad ih je Radulović podržao prilikom ponavljanja izbora i prelaska cenzusa.
Pametno je sračunao, da će ih ,kad za to dođe vreme preuzeti.
A sad je došlo to vreme, i kao što sam predvideo, treba očekivati preletanje u parlamentu "velikih zvezda" "patriotskog bloka",uskoro...
Ko zna ,zna!
Preporuke:
5
0
34 utorak, 01 novembar 2016 12:28
negi
@moje mišljenje Slažem se,ni šta dodati,niti šta oduzeti.
Preporuke:
3
0
35 sreda, 02 novembar 2016 10:27
ser joška
politički marketing za unutrašnju upotrebu..

većina Trepče i dalje je u vlasništvu "Agencije za privatizaciju" , što znači da nije privatizovana, a što znači da je u vlasništvu zajednice na čijoj se teritoriji nalazi, a što znači da će proći ko srpska odmarališta po Dalmaciji - služiće za prebijanje dugova -a Srbija je dužna penzionerima Kosova silne pare za sve ove godine od MIloševića naovamo npr.

a posebno je pitranje za koga branite imovinu Trepče kad je oko 56 odsto kapitala u vlasništvu Fonda za razvoj Republike Srbije, plus 22 odsto su različite kompanije iz Srbije, kao što su „Goša”, Dunav osiguranje, Jugobanka u stečaju, Beogradska banka u stečaju, „Termoelektro”... sve davno uništene ili firme koje se moraju hitno prodati strancima po nalogu MMF-a

a vi srBende nazad glavu u pesak

ajmo svi iz fotelja - ne-da-mo-ko-so-vo
Preporuke:
1
1
36 sreda, 02 novembar 2016 19:06
negi
@ser joška A da izađemo na Beogradske mostove i pevamo,ne damo Kosovo?
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner