среда, 24. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

У ваздуху се осећа мирис Трећег светског рата - Запад се не мири са независнoшћу било које државе, била то мала Сирија или велика Русија (I)

Kоментари (69) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 четвртак, 20 октобар 2016 00:23
КДБ Србија
Новинар: У наставку сиријске теме. Шаљу се перјанице руске морнарице, носач авиона и крстарица ,,Москва'' у средоземно море, долази ли до нових напада на терористе?

Путин: Сад ћу да вам кажем кад је офанзива, са колико, откуд да почнем?

Новинар: У наставку теме. Дипломатски односи са Америком су се погоршали због сиријског питања. Да ли очекујете..

Путин: Шта-шта-шта?

Новинар: Односи са Америком су се погоршали због сиријског питања..

Путин: Ви тако мислите?

Новинар: Мени тако изгледа.

Путин: Грешите. Сећате ли се шта се догађало у вези Југославије? Одатле је све почело...

Цео снимак са преводом на српски

https://www.youtube.com/watch?v=aP0DkH15xW0
Препоруке:
58
0
2 четвртак, 20 октобар 2016 04:10
Istoricar
Tacno je da Amerikanci prema Rusima vode politiku hladnog rata. Medjutim, mnogi eksperti na zapadu misle da je to pogresna politika. Zapravo, javno mnjenje na zapadu ne podrzava tu politiku bez obzira na medijske i NVO propagande. Na zapadu ne postoje legitimni lederi koji imaju poverenje naroda. Bez obzira ko ce uci u Belu Kucu poverenje americkog naroda u novog predsednika ce biti nedovoljno da bi taj lider imao odresene ruke i autoritet za vodjenje ostrije politike prema Rusiji ili Kini. Hilari je cak imala problem da pobedi Sandersa a da ne pricamo o svim njenim aferama. Tramp je specijalan slucaj i tesko da on moze da se prilagodi zapadnoj politickoj kulturi sto ga unapred diskredituje. U Evropi Oland ima samo oko desetak procenta podrske od Francuza. Merkelovoj je zbog imigrantske politike opala popularnost i podrska u Nemackoj. Tereza Mej je takodje slab lider zbog bregzita. O ostalim evropskim zemljama i da ne pricamo jer je situacija jos gora.
Препоруке:
44
1
3 четвртак, 20 октобар 2016 04:42
Istoricar
Zbog nedostatka legitimnih lidera dolazi se do zakljucka da je vrlo tesko voditi politiku hladnog rata bez obzira sto mnogima to odgovara. Sa druge strane, Rusija ima jakog lidera, Putina, koga narod podrzava. Slicno je sa Erdoganom u Turskoj i kineskog predsednika Djinpinga. Iz tog razloga je sasvim logicno sto na zapadu narod obozava Putina i ne prihvata lidere iz svojih zemalja koji lazu, manipulisu, obecavaju, bave se demagogijom, nemaju nikakve ideje i ne resavaju socijalne i ekonomske probleme. Pored liderskog problema, ekonomska situacija na zapadu je katastrofalna a to sve ide u prilo da je opcija hladnog rata zapravo nemoguca. Uz to, takva politika ce samo pomoci Kini. Sta onda preostaje? Svi eksperti se slazu da je najbolje da zapad i Rusija postanu saveznici i na taj nacin stvore protivtezu prvoj ekonomiji sveta, Kini. Zbog rata u Siriji, sirenju NATO-a prema Rusiji i neprijateljstvu zapadnih politicara prema Putinu, takav savez je za sada nemoguc. Medjutim, vreme istice..
Препоруке:
30
1
4 четвртак, 20 октобар 2016 04:47
ѕ.ј Последња три питања новинара прелазе границу пристојности
Председник Асад одговара на њих врло паметно. Начин на који је сиријска влада водила рат управо и јесте разлог за способност сиријског друштва да тако дуго пркоси западњачким плаћеницима и хордама звери. Не могу да верујем да је ово калибар новинара кога су послали на овако важан задатак. Заиста срамотно.

Како год, пуна подршка Председнику, народу Сирије и Русији, Кини, Ирану и осталима који се боре за слободу и суверенитет земаља света.
Препоруке:
50
2
5 четвртак, 20 октобар 2016 09:31
харун ал рашид
Боље рећи, у ваздуху се осећа смрад Трећег светског рата, и тај смрад долази са Запада.
Препоруке:
47
0
6 четвртак, 20 октобар 2016 10:20
Dr Rade Pajovic,FlorIda
@Istoricar Vi ste potpuno u pravu,covek u zapadnoj civilizaciji je izgubio poverenje u "izabrane"vodje i vlast koja njih pretstavlja.Zavladao je krajnji,otrovni cinizam.Rezultat toga je beznadje,svest da je establisment(ma sta to znacilo)na strani manjine bogatih i uticajnih!.Demokratija je odavno zamenjena plutokratijom.Mnogobrojni instituti i pojedinci koji se bave psihologijom masa,razradili su sisteme pomocu kojih te mase kontrolisu.Savremena varijanta rimskog slogana:"hleba i igara!"Kultura se sistematski unistava i zamenjuje bezvrednim sadrzajima tzv."rijalitija!"Sve je okrenuto na glavu.Osobe kao porodica Kardasijan koji bi nekad smatrani nemoralnim olosem,promovisani su kao primer "uspesnih!"Sve se cini da se izdvoji jedan sloj cinicnih "drmatora"koji raspolazu enormnim bogatstvima.Zasto,sta imaju od toga?Valjda time hrane svoj prezir!
Препоруке:
42
1
7 четвртак, 20 октобар 2016 10:57
АНАЛИТИЧАР
Планета се налази не близу амбиса него на ивици . Команда америчких нуклеарних снага је на ткзв. СТЕПЕНУ 3 , а тај степен је од 1945. био само два пута , 1962. за време кубанске кризе ( Залив свиња ) и 11ог Септембра 2001. Чак упућени кажу да смо данима удаљени од нуклераног сукоба . Следећи степен је СТЕПЕН 2 када је америчка армија спремна за нуклеарни сукоб унутар 6 часова .

Даље , велико је питање да ли ће Избора 2016. уопште бити , постоје разни сценарији , да остане Обама , да Хитлери Клинтон одустане , па уведу Ванредно стање . Прије пар дана је кинеско руководство казало народу да се спреми за велики рат . У Аустрији су народу казали да припреми залихе хране и воде . У Немачкој су казали народу да припреме велике залихе хране и воде . У Русији су одржане војне вежбе и Цивилне Заштите са 40 милиона људи . У Русији су проверавали нуклеарно склониште код Москве које прима 12 милиона људи . Масони тј Запад су ово давно припремали а Економија Запада је потпуно лажна,пропала
Препоруке:
28
9
8 четвртак, 20 октобар 2016 12:15
negi
@Istoričar Naoko vaš komentar je tačan,ali vi previđate suštinu onog što Asad iznosi u ovom intervju.Ne radi se ovde o nikakvom odsustvu liderstva već o jednoj mimikriji koja se primenjuje u ratu u Siriji.Niko ne postavlja pitanje kako je moguće da se jedna armija(mislim na Iračku armiju pod Sadamom)raspala pred zapadnom koalicijom u Iraku za par dana,sada transformisana u Islamsku armiju ovako fanatično bori u Iraku i Siriji? Ma koliko se trudio da opravda ponašanje Sirijaca,Asad ne može da sakrije da se protiv ID u sirijskoj armiji bore samo pripadnici njegovog naroda Alaviti dok ostali Sirijci to mirno posmatraju ili su pobegli u Evropu.Ali jedno je apsolutno u pravu,iza svega stoji Izrael i Saudiska Arabija.
Препоруке:
25
9
9 четвртак, 20 октобар 2016 12:45
АНАЛИТИЧАР
@ Negi

То није тачно уопште да шиити алавити чине већину сиријске армије САА . То је прљава западна пропаганда која жели да рат у Сирији представи као грађански и секташки где као фол диктатор Асада угњетава већинске суните као мањински шиит алавит па онда милосрдни Запад дпноси слободу . Да Асада подржавају само алавити он би давно пао јер њих има само 12 % у Сирији . Тачно је да САА добија помоћ шиитскох Хезболаха и шиитског Ирана и шиитских милиција из Ирака , Авганистана и Пакистана али велику већину сиријских трупа чине сунити . Како то да су у Кудсаји ових дана код Дамаска људи одушевљени јер нема ал каиде више .

Прљава површна одвратна западна пропаганда . Што не спомену Бахреин где су шиити већина иранска браћа а владају мањински сунити који су уз Запад . Прљава пропаганда и ништа више . Слава великом мајстору и државнику Башару ал Асаду . 1941. СССР је стао на пут нацизму а 2011. Сирија
Препоруке:
37
1
10 четвртак, 20 октобар 2016 12:52
АНАЛИТИЧАР
@ Negi

Садам Хусеин као сунит није имао права да влада Ираком где су шиити били већина , релативна али већина као и у Бахреину али пошто су УСА наоружавале Садама да убија иранце а Иран је једина слободна муслиманска земља коју не контролишу онда су наоружавали Ирак и Садама а када им није требао више и када је конвертовао трговину нафте из Долара у друге валуте објесили су га . Зашто ништа не кажете о терористичкој групи Запада муџахединима групи МЕК која је ратовала као вазална Западна терористичка група контра Ирана . И опет ништа нису могли Ирану . Зашто је 5 000 иранских ходочасника лани убијено на хаџилуку , ко их је убио ? Сауди Арабија . Како то да терористичко легло и зло где хришћанима секу руке Сауди Арабија је савезник Америке а непријатељ Ирана . Ви НЕГИ вазда имате контра став . 95 % пута штетан и погрешан за Србе и Русе
Препоруке:
24
1
11 четвртак, 20 октобар 2016 12:57
Цвико
Ако упростимо причу, све се заснива на оној познатој изреци "завади па владај". Америка и њено злочиначко удружење НАТО, веома се мало експонирају у овом рату. Сви знамо да воде главну реч ...Али, ствари су изведене тако да изгледа како главну реч воде "слуге непријатеља и домаћи издајници". Наравно, они су криви. не Америка, не НАТО. Сирија је пре рата била "блискоисточна Швајцарска". Сада је само ш.т у којем Асад доказује да је нормалан живот у Сирији могућ и у условима рата. Делимична мобилизација је компромис. Вероватно би наишао на отпор међу мобилисанима. Због овог, рат може да траје веома дуго, без обзира на то што изгледа да је крај рата близу.
Препоруке:
17
0
12 четвртак, 20 октобар 2016 13:07
brzi
Asad u ovom intervjuju priča o svemu osim o suštini uzroka događanja u Siriji i širem arapskom prostoru uopče. Neka objasni zašto je odbio ponudu za izgradnju gaso/nafto voda koji bi išao iz arapskog zaljeva protiv Europi kroz Siriju. Ta ponuda bila je data 1999. godine a kompletno odbijanje te ponude sa njegove strane 2002.godine. To je suština zašto se sve kasnije dogodilo i događalo i u Iraku i arapsko proleče i na kraju rat u Siriji. Suštinske žrtve toga događanja jesu žitelji Europe jer moraju da plačaju skuplije fosilne energente radi premale ponude na tržištu i na drugoj strani su žrtve države arapskog zaljeva koje su takođe veoma važni privredni partneri europlajana, važniji od RF po saoj profitabilnosti poslova. O miljonima žrtava, ubijenih, povređenih ili izbeglica u arapskim državama neču ni da gubim vreme. I sve to je prouzrukovala jedna neodgovorna odluka jednog dikatatora koji ne vidi ni mezinče ispred svoga nosa a kamo li što dalje.
Препоруке:
4
43
13 четвртак, 20 октобар 2016 13:10
АЈМО, АЈДЕ, ХРАБРИ СИРИЈСКИ НАРОДЕ!
АЈМО, АЈДЕ, АСАДЕ! АЈМО, АЈДЕ ПУТИНЕ!
ЗГАЗИ ТЕРОРИСТИЧКИ И ЗАПАДНИ ОЛОШ!
Препоруке:
31
1
14 четвртак, 20 октобар 2016 13:22
negi
@ ANALITIČAR Izgleda da vi bolje poznajete prilike u Siriji od novinarke i Asada.Novinarka pita ono što je je svakom novinaru vidljivo i nejasno,kako mladi ljudi sede po kafićima u Damasku i piju kafu dok se zemlja bori na život i smrt i Asad nalazi opravdanje za njih(neubedljivo).Naravno da su vama i većini komentatora bliski stereotipi koje svakodnevno ispaljujete i svako logično pitanje dočekujete na nož,jer zaboga,vi ste ANALITIČAR. Novinarka(kao i ja) pokušava da otkrije nelogičnosti koje vidi(muzika,obrazovne i zabavne emisije na TV-u) dok je zemlja u ratu a reke izbeglica idu u Evropu.
Препоруке:
5
18
15 четвртак, 20 октобар 2016 13:26
Путин је цар,да није њега верски рат(џихад)гледали би и у БИХ опетhttp://www.jutarnji.hr/vijesti/svijet/bakir-izetbegovic-erdogan-nosi-zastavu-koju-je-nosio-pokojni-alija-izetbegovic-u-krvavom-bih-ratu/685990/
Идеологија Ердогана је мешавина идеологије Муслиманске браће са њиховим екстремизмом и насиљем и његових маштања о новом султанату. Мешавином тих двеју идеологија он је одлучан да успостави контролу над регионом. Ето зашто он подржава Муслиманску браћу у свакој држави, укључујући Сирији.

"Vratili ste ponos, dignitet islamskom narodu. Zato ovdje u Visokom svi stojim pred tobom iz poštovanja prema prvorazrednom muslimanskom lideru. Zato visoko dignite zastave za našeg lidera, za našeg predsjednika Tayipa Erdogana. On nosi našu zastavu, on nosi naš ponos, on nosi zastavu koju je nosio pokojni Alija Izetbegović u krvavom bosanskohercegovačkom ratu", rekao je Bakir Izetbegović u obraćanju.

Dodao je da njegova pobjeda predstavlja pobjedu milijardu muslimana od Kaira do Bosne i Hercegovine.

"Tvoja pobjeda je naša pobjeda. U Kairu, u BiH, diljem islamskog svijeta milijarde ljudi se moli za tvoje zdravlje i tvoj uspjeh. Pobjedit ćeš sutra i doći do konačne pobjede", dodao Izetbegović.
Препоруке:
17
0
16 четвртак, 20 октобар 2016 13:38
АНАЛИТИЧАР
@ Negi

Обратио сам се вама јер сте тенденциозно написали да само шиити алавити бране Асада . Као прво не брани нико Асада него вољену земљу . Као друго у ниједном рату не иду сви у рат јер мора и привреда да ради а Сирија добија рат . Обратио сам вам се зато што је потпуно нетачно а то тврдите ви и Запад да само алавити ратују . Огромна већина бораца су сунити који воле своју земљу . Огромна већина , сунита у Сирији је 70 % а Асадових алавита 12 % . Како мислите да би се 12 % људи тукло са комплетним НАТОом , турском армијом , израелцима и вахабијама из скоро 100 земаља света . До сада је 100 000 војника Сирије погинуло и рачуна се око 200 000 вахабиста широм света . Погледајте број рођених Чечена рецимо или Бошњака па ћете видјети колико их је платило главом у Нусри и ИСИСу . СИПА каже 50 Бошњака погинуло , како да не , 50 можда само из Зенице ,...
Препоруке:
30
1
17 четвртак, 20 октобар 2016 15:38
Primorac
Ovo što je napisao "brzi" na vrlo lošem hrvatskom (vjerovatno je autor sa Kosova)je naodvratnija i najstupidnija zapadna propaganda puna neistina, podmetanja, relativizacija i svih drugih falsifikata! Uostalom, ko bolje od "Kosovara" može svjedočiti o lažima, manipulacijama i zločinima koje su skupa sa NATO paktom počinili ne bi li stvorili svoju "narko-monstrum državu"!
Препоруке:
32
0
18 четвртак, 20 октобар 2016 15:53
negi
@ANALITIČAR Ko su onda borci ID u Siriji?
Препоруке:
2
10
19 четвртак, 20 октобар 2016 16:46
neko
@АНАЛИТИЧАР


Odakle informacija o stanju 3 ? Toi u vezi toga Vam je ubedljivo najvazniji deo svih komentara.
Препоруке:
8
1
20 четвртак, 20 октобар 2016 17:17
@analiticar
Vi ko Alija,multietnicka Armija BiH, tako vi predstavljate Asadovu vojsku. Jeste ikad bili u Siriji pa ste tako sigurni. Nemojte samo one price 'moj pouzdan prijatelj, obavestajac' i sl. 'garancije' pouzdanosti izvora. Sto bi Asadova armija bila multietnicka a Alijina ne...
Препоруке:
4
16
21 четвртак, 20 октобар 2016 17:30
utisak
Odličan intervju - ali prilično bezvezni komentari koji se bave beskrajnom međusobnom debatom i rasteruju čitaoce.
Препоруке:
15
5
22 четвртак, 20 октобар 2016 17:45
s.j @Negi
И овде као и у коментарима на остале чланке на сајту, ширите пропаганду, износите неистине или полуистине и делите закључке који су на супротном крају од логичног, а при то се позивате на логику. У више наврата Ваши коментари су били такви да није требало ни да буду објављени.

Уопште не чуди што налазите додирне тачке са овом крајње неотесаном и осредњом новинарком. Дотична не познаје ни чињенице у вези са Великим патриотским ратом, а камо ли са сукобом у Сирији, што њена питања и показују.

Лаж је и пропагандна обмана да редове САА испуњавају само, или чак углавном алавити. Алавити су данас више историјска него стварна категорија, јер су безмало сви данас сунити. О алавитима причају искључиво они вам Сирије који имају за циљ за изазову сукобе унутар сиријског друштва.

А што се тиче 'момака у кафићима', рећи ћу само следеће: сиријска држава очигледно зна шта ради кад је оволико дуго успела да одоли непријатељу. Детаљнији одговор можете наши у самом чланку.
Препоруке:
22
0
23 четвртак, 20 октобар 2016 17:52
ѕ.ј @negi
Само зато што се нисте представили у коментару не значи да не препознајемо да сте то опет Ви.

Исто питање може се поставити и Вама. Да ли сте Ви били у Сирији, па тако самоуверено тврдите да је ситуација супротна ономе што Аналитичар, ја и безмало сви осим оних који су директно умешани у конфликт и подржавају ону другу страну? Нисте. А и да јесте, то не би значило да бисте знали ишта више. Пошто сте Ви изнели спорне тврдње, на Вама је да их потврдите нечим више од ЦНН-ових пропагандних разгласа. Аналитичар и ја Вам свакако можемо пружити изобиље података који потврђују да је стање онако како тврдимо, али не пада ми на памет да трошим време на то. Зашто? Зато што нисам довољно глуп да не видим вашу злонамерност..
Препоруке:
20
0
24 четвртак, 20 октобар 2016 18:53
negi
@s.j. Ne budite bezobrazni,nikad nisam napisao komentar a da nije predstavljen sa negi,to zna i administrator. Vama mogu da se priviđaju i beli miševi vaš problem.
Препоруке:
4
17
25 четвртак, 20 октобар 2016 20:56
Plagijator
Pozdrav za Gadafija i za Uga Caveza! Mi sanjamo o takvima da oslobode nas kaveza.I za brata Asada,jaceg od svih napada, zivot radja se na ISTOKU, smrt dolazi sa zapada
Препоруке:
13
0
26 четвртак, 20 октобар 2016 21:01
AНАЛИТИЧАР
@ NEGI

Историчар нисам политиколог нисам , знам основно о Сирији и подјели у исламу на Суните ( наши Бошњаци , арнаути ) и на шиите ( Иран , Хутији у Јемену , Хезболах у Либану , шиити Ирака , шиити Авганистана , шиити Пакистана итд) . Углавном у праву сте даје Председник Асад шиит алавит и да његови чине око 12 % у Сирији , дакле и алавити су муслимани . Сунита је око 68 % , Хришћана 12 до 14 % , хришћани су сада гадно страдали . ИСИС и Нусру искључиво као и Муслиманско Братство и Хамас чине Сунити . Што се тиче армије Сирије она је мултиетничка и мултиконфесионална , иако је Асада шиит алавит већина армије су Сунити . А у праву сте да помоћ Асаду дају углавном само шиити Иран , Хезболах , Ирак , Пакистан , Авганистан
Поздрав

Ми Православни смо геоплоитички савезници Шиита а Запад користи ал каиду ( Суните ) као своју пешадију . Шиита има 20 % а Сунита 80 % на планети од милијарде и по муслимана . Оквирно
Препоруке:
13
4
27 четвртак, 20 октобар 2016 21:30
Rus od iskona
Asadova Sirija je kolateralna steta gasnonaftnih interesa S. Arabije, Katara, SAD, Rusije, Irana. Da je Rusija iskreno htela da pomogne, rat bi zavrsio jos u prolece ili rano leto 2016. Ovako ni dolazak Kuznjecova sa pratnjom ne garantuje brzu pobedu Rusa i Asada. Rusi kilave kao Milosevic, kad je mogao da dobije ratove, on je kilavio, pregovarao, i na kraju posle 10 godina umro je na nacin nedostostojan predsedniku. Rusija ce izdrzati mnogo vise od 10 godina, veca je, ima resurse i jaku vojsku. I zato je ne treba porediti sa Srbijom. Ali za nekoliko decenija Rusija sa ovakvom stani pani izdajnickom politikom, prodajom za saku dolara, ostace samo pojam iz istorijskih atlasa. Ono sto se desava Rusima u bivsim SSSR republikama takodje je sraman primer danasnje kurvinske ruske politike.
Препоруке:
10
20
28 четвртак, 20 октобар 2016 22:00
negi
@ANALITIČAR Dobro je da se razumemo,kao i vi i ja podržavam Asada samo sam naveo ono što je i novinarki upalo u oči.I uopšte nije bezobrazna što je postavila to pitanje Asadu jer u Siriji ginu i ruski vojnici,dok mladići Sirijci(suniti) sede po kafićima u Damasku. Asadova vojska jeste multietnička ali sastavljena od Alavita,Hrišćana i Šita,Sunita gotovo da nema,oni su protiv Asada.Da nije bilo Iranaca i Hezbolaha Asad bi davno pao i naravno uključenja Rusa.Iza svega stoje Izrael i Saudijska Arabija,naravno SAD su glavna logistika i politički kišobran.Gotovo je vrišteći indikativno da se u medijima nigde ne pominje glavni igrač na Bliskom istoku Izrael i ako je svima jasno da vuče glavne konce,ali se svi ustručavaju da ga pomenu.Ali zato imamo ove vrištače Britance,Francuze i Nemce.Asadov problem je što nema više rezerve da može da popunjava vojne jedinice jer je angažovao sve što je moglo da se angažuje i zato sve ide sporo i kilavo, ali ide.
Препоруке:
11
3
29 четвртак, 20 октобар 2016 22:41
АНАЛИТИЧАР
@ NEGI

Пост вам је добар али понављам већину у сиријској армији чине Сунити а у праву сте да су Сунити 100 % у ИСИСу и Нусри . Дакле сви Хришћани и шиити алавити су уз Асада и Владу Сирије . Док код већинских Сунита отприлике 60 % су уз Асада а 40 % уз ал каиду , исис , нусру и фса . Курди су муслимани такође али се боре за себе јер људи немају државу , Курди су на ратиштима храбри и јаки . Е сада шта је фора Запада , фалсификат како је Асад диктатор кога ето само мањина алавита шиита подржава и он угњетава већинске Суните .

Обрнут случај је у Бахреину где су проИранци шиити већина али влада мањина Сунити ( проЗападњаци ) али ту Запад подржава иживљавање мањинског Суни режима над већинским шиитима . Оно што су код Хришћана ПРАВОСЛАВНИ , истинити и патриоте и независни Руси то су код муслимана Иранци , једина независна и правдољубива земља , зато је Ционистички медији и пљују . Дакле Западни клошарски медији пљују Шиите код муслимана и Православне код Хришћана . Ето од`мене
Препоруке:
6
3
30 четвртак, 20 октобар 2016 22:54
brzi
@Rus od iskona

Živi se od poslova i novca a ne od ideologija ili nacionalističkih ludovanja. To je istoriska činjenica i u ratovima kde na kraju uvek pobedi posao i naovac nad ideologijom i nacionalističkim ludovanjem.
Препоруке:
3
19
31 четвртак, 20 октобар 2016 23:08
brzi
@ANALITIČAR

Ne petljaju se suniti u šiite nego šiiti u sunite. Ili geografsko kazano sunitska teritorija je između Eufrata i Tigrisa i celokupna mediteranska obala ( generalno arapi su svi suniti) ali šiiti to nikakao neču da prihvate i zapetlajvaju se u sunitsku teritoriju i sunitske monarhije koje žive i eksistiraju na arapskom poluostrvu.
I u iračko iranskom ratu Irak nikada nije išao sa armijom preko etničke granice, reke Tigris dok su šiiti nekoliko puta ušli prilično duboko u teritoriju Iraka, na sunitsku teritoriju.
Препоруке:
2
15
32 четвртак, 20 октобар 2016 23:15
Rus od iskona
@brzi

Ne govorim o ideologiji, niti o nacionalizmu. Nisi shvatio poentu. U Rusiji zive i Sloveni i Tatari, i mesavina jednih i drugih, na hiljade etnosa koji sebe smatraju delom ruske nacije. Isto kao u SAD, Kini itd. Tu nema nacionalizma sto znaci da Rusiji ne preti opasnost koja je saranila Jugoslaviju, pogotovo Srbiju, zbog nacionalizma su nestala i Osmanska Turska, Vizantija. Ove dve imperije su nestale i zbog religijskog fanatizma, a pogotovo zbog mamonske ideologije koja opasno preti Rusiji, a sigurno ce upravo ideologija novca srusiti SAD. O toj ideologiji pricam, a ne o carizmu, komunizmu. Za Rusiju mnogo je opasniji halapljivi Gasprom i njemu slicni, nego Ceceni, Dagestanci. Germani su dosli glave Rimu tek nakon visevekovnog rusenja istog iznutra.
Препоруке:
12
0
33 петак, 21 октобар 2016 00:18
brzi
@Rus od iskona

Sve religije su stvorene na nekoj ideologiji koja se kroz vreme povampiri. Dogodilo se svakoj religiji do sada isto ako se dogodilo i svakoj političkoj ideologiji jer ideologija je stvar mašte, u vremenu definiranja neostvariva ili nerazumljiva stvar kojoj se teži.
To da se zalažete za ruse je vaša volja ali imajte na umu da su rusi više puta u istoriji bili največi protivnik sami sebi. Setite se samo poslednjeg hladnog rata koji je završio propadom ruskog bloka jer su rusi zanemarili primarne nužnosti preživljavanja ili plastično kazano zapad nije ruse u hladnom ratu pobedio vojskom nego rokenrolom, farmerkama, hulahopkama, kokakolom i žvakačim gumama. O tome sam pričao. Ali izgleda da rusi još uvek te lekcije nisu usvojili u potpunosti jer jim se opet istorija vrti u krugu, novac se ulaže u naoružanje a narod ne živi baš briljantno u proseku ( Moskva nije cela RF).
Препоруке:
3
9
34 петак, 21 октобар 2016 01:31
Srbine sta cekas
Asada/Siriju dozivljavam slicno kao Milosevica/SRJugoslaviju ...s razlikom da Asadaova SIrija ima ono sto je Milosevicevoj Srbiji nedostajalo

A to se zove oporavljena Rusija.Nek' je svevisnji na pomoci Asadu i njegovom narodu.U Siriji se oslucuje i buducnost ne samo Sirije vec i Srba/je /ske.
Препоруке:
7
2
35 петак, 21 октобар 2016 02:13
s.j
Алавити ниси шиити. Њихова веровања су била заснована на мешавини ислама и хришћанства које су претходно исповедали. Они данас више нису засебна верска група, јер су безмало сви сунити. Иду у исте џамије као и остали сунити и верују исто оно што и они. Једино што их чини посебних јесте чињеница да је је њихова некадашња посебност од њих створила засебну групу, тако да и данас донекле постоји свест о њима као одвојеној групи Арапа. Нико у Сирији не инсистира на посебности алавита (требало би Алавита, јер они више нису верска група) осим вехабија и сличних екстремиста.
Препоруке:
12
0
36 петак, 21 октобар 2016 08:02
negi
@Brzi Za Arape(većinski Suniti) Iran je isto što i Izrael i Jevreji.Iranci nisu Arapi već Persijanci i Šiti(isto što su kod Hrišćana katolici pravoslaci) i imaju nesreću da pored Irana žive u zagraničnim susednim zemljama i to u velikom broju,slično kao i Srbi na Balkanu.Svi pričaju o pravima Arapa Sunita,ovih i onih ali niko ne priča o pravima Persijanaca(Iranaca) u drugim državama Bliskog Istoka.Za izmišljanje novih naroda i ovaku veštačku podelu na države "zaslužni" su Englezi i Francuzi koji su crtali granice novih država štiteći svoje interese a ne interese naroda koji tamo žive.Amerikanci samo nastavljaju tu politiku igrajući na istu kartu štiteći svoje interese.Nisu svi muslimani Suniti teroristi ali su svi teroristi muslimani Suniti.Sirija,Irak,Libija su u isceniranom ratu izazvanom sa strane, jer su te države u svom vlasništvu imale nalazišta nafte i zapadne multinacionalne kompanije su želele da se dokopaju tih nalazišta.Sve ostalo je predstava sa tragičnim posledicama.
Препоруке:
9
1
37 петак, 21 октобар 2016 09:14
Rus od iskona
@ brzi
PO kvalitetu zivota Moskva nije medju prvih 10 u Rusiji. Uglavnom su to takodje veliki gradovi poput Jekaterinburga, Irkutska, Novosibirska. Tamo je standard veci nego u Moskvi. Ne zalazem se za Ruse, vec sam Rus. Zapad ne volim, jer sam tamo ziveo (London) i doista se radi o jako izopacenom drustvu, sklonom pljackanju kao u vremenu krstasa. SSSR je propao jer je bio Wall Street tvorevina koja je kroz perestrojku pokusala da se vrati korenima sa zapada. Kad su posle 2000 ponovo pokusali isto, udarili su u zid. Ne mozes da budes veci katolik od pape. Sto se tice naoruzavanja, to je potpuno ispravno od Rusije danas. A ako znamo da je nezaposlenost u Rusiji 6,4, a u SAD preko 11%, ispod granice siromastva u Rusiji zivi 6, a u SAD 47 miliona, onda se namece utisak da prosecan Amerikanac zivi mnogo gore nego prosecan Rus. Drugo, Rusi nisu materijalisti koliko su Amerikanci, i prosecan Rus moze da zivi sa 500$ mesecno, a Amerikancu je potrebno bar 3 puta vise.
Ipak mnogo gledate CNN
Препоруке:
15
4
38 петак, 21 октобар 2016 09:19
@brzi
Ne brukaj se vise, vidi se da si americki bot sendvicar koji pljuje nesto u sta se ne razume! Ne znas osnovne stvari o sia i suni islamu, alavitima, niti imas prava da pricas o Rusima koje gledas preko dece njihovih tajkuna na zapadu!
Препоруке:
9
3
39 петак, 21 октобар 2016 09:45
АНАЛИТИЧАР
@ S.J.

Ваши коментари су сјајни , у праву сте да су алавити различити од шиита , убројао сам их у шиите због лакшег појашњења ситуације , алавити живе и у Турској , има их пуно , преко 10 % тако да их је Реџо наљутио упадом у Сирију јер су у блиским јако везама са алавитима у Сирији . Свака вам част , коментари сјајни патриотски , велики поздрав
Препоруке:
6
0
40 петак, 21 октобар 2016 10:04
Бошко
@ Istoricar

Целу твоју "анализу" постављаш на погрешним основама.

Ко пита "народ" у "цивилизованим западним земљама" за било шта. Тај лажни привид "демикратије" који се протура само прикрива чињеницу да је "народ" све сиромашнији и да сиромашни (као Срби у бившој југославију) постају војници да би добили бесплатно школовање и посао, док крупни капитал одлучује где ће бити употребљени.

У ваздуху се осећа мирис Трећег светског рата - Запад се не мири са независнoшћу било које државе, била то мала Сирија или велика Русија (I)


Тај мирис се "осећа" од другог светског рата.

Питање је само колико су КИнези "вољни" да поделе Русију са НАТО-САДистичким злочинцима педвођеним немачком,

ако знају да су они "следећи" "за увођење" "демократије" и "хомосексуалне демократије" како сад називају своје злочиначке и пљачкашке мотиве бивше империјалне и колонијалне злочиначке земље "цивилизоване европе"
Препоруке:
8
1
41 петак, 21 октобар 2016 12:26
@rus od iskona
Pročitajte komentar kćerke portparola Kremlja Peskova
da vidite kako ona vidi to vaše 'blagostanje' u RF.
Препоруке:
3
7
42 петак, 21 октобар 2016 13:16
brzi
@@brzi

Ako bi se zalagali za pravo onda nebi osuđivali sunita nego šiite, jer šiiti prave probleme na arapskoj teritoriji a ne suniti na perziskoj. Gost se uvek prilagađa domačinu a ne domačin gostu, a domačini u tom slučaju su suniti a gosti šiiti.
Препоруке:
3
5
43 петак, 21 октобар 2016 13:36
brzi
@Rus od iskona

Malo ste me zbunili sa svojim odgovorima koji su u nekoliko slučajwva kontradiktorni ili ne odgovaraju istoriskim činjenicama. Počeli ste sa svojim životom u Londonu i svojim moralnim predrasudama i obrnutom tezom o pljačkanju. Tu ste umešali i krstaške ratove koje vi karakterizirate kao pljačkaške a bili su u stvari samo i izključivo oslobodilački, proterivanje islamskih okupatora sa teritorije nekadašnje Rimske imperije.
Kao rođen rus čete mi moči veoma lako objasniti na kaakv se to način Rusija proširila do Kamčatke i Alaske ako je poznato da je istočna granica stare carske Rusije bila na Uralu i takođe rusi sebe proglašavate za slavene, pravoslavce i belopute zato mi molim objasnite kako ste u sustav svoje države dobili silne aziate i muslimane sa Kavkaza i šta ste sve radili hazarima na obalama crnog mora. To vas pitam zato jer su vam puna usta pravednosti a u stvari ste obični, ako ne i gori odo ostalih, imperialisti.
Препоруке:
5
10
44 петак, 21 октобар 2016 14:04
brzi
@negi

Nikakve dileme nema kako se treba ponašati, ko je kde domačin i kde gost. Gost mora da se prilagađa domačinu ili mora da napusti prostor domačina. Kada si spominjao arpaske države. Te države su više manje sve monarhije plemenskog tipa koje su vođene autoritarno od strane monarha i njegove porodice. Šiiti i suniti bi se veoma lako mogli međusobno dogovoriti o uslovima života šiita na sunitskim teritorijama ako bi šiiti uopšte hteli da razgovaraju. Ista priča je i sa srbima na Balkanu. prekodrinski srbi bi bili zaštiteni svih ratnih grozota da su se Vatikan i SPC međusobno dogovorili o rešenju tog pitanja ali SPC nije htela ni da razgovara sa Vatikanom o bilo čemu čak ni o spašavanju života svojih vernika.
Препоруке:
3
7
45 петак, 21 октобар 2016 14:40
negi
@brzi Malo ste pomešali.Persijanci(Iran) je jedan od najstarijih naroda i jedna od najstarijih poznatih civilizacija na zemlji daleko pre pojave monoteističkih vera.Suniti su nastali odcepljenjem od Šita,a ne obrnuto.Svi Persijanci(Iranci) ma gde živeli su Šiti i nisu menjali svoju veru bez obzira na promene vladara.Arapski narodi(nije jedan narod)Suniti su predmet pokrštavanja u zavisnosti od verskog opredelenja vladara( muslimani u Bosni)najviše za vreme Turske imperije koja je i sama prihvatila sunitsku verziju islama.Isto je i sa Hrišćanstvom,nastalo i ozvaničilo se na istoku Rimskog carstva u Vizantiji da bi se iz te vere odcepio katolicizam u jedanaestom veku.Zašto bi pravoslavni štitili svoje vernike od katolika?Zašto ih katolici uopšte napaduju? Da li postoji obrnut slučaj da pravoslavci napadaju i pokrštavaju katolike? Tako je isto i kod Šita i Sunita.Ne napadaju Šiti Sunite,nego obrnuto.I katolicizam i sunitizam su samo mimikrija za želju za nesputanim vladanjem u ime vere.
Препоруке:
11
3
46 петак, 21 октобар 2016 16:16
@brzi
Krstaski ratovi su genocid zapada nad Vizantijom i Arapima. Vi verovatno smatrate i da je Hitler bio dobrocinitelj kao i Truman kad je ubijao Japance atomkama 1945. Po vasim stavovima se vidi da ste obican amerofil bez pokrica.
Препоруке:
9
3
47 петак, 21 октобар 2016 16:28
Rus od iskona
@brzi
Rekao sam da sam Rus, ali nisam slovenskog porekla. Vase poimanje nacije se mesa sa poimanjem naroda. I Tatari i Ceceni su Rusi, mnogi su poreklom Nemci, Jevreji. Danasnja Rusija nije slovenska Rusija, vec nacija od nekoliko hiljada etnosa. Sirenjem Rusije ka Vladivostoku, severnom moru, Krimu, Rusija je asimilovala mnoge narode, i od istih poprimala njihove karakteristike. Pojma nemate o krstaskim ratovima kao ni o istoriji sunita i siita. Nazalost niste dorasli temama o kojima diskutujete. Tipicno natovski
Препоруке:
8
1
48 петак, 21 октобар 2016 18:50
s.j @Rus od iskona
Уз свп дужно поштовање, и Ви грешите. Српска реч 'Рус' има два превода на руски. Прови се односи на православне Словене које најчешће асоцирамо са називом 'Рус', а други, на све житеље Русије. То је донекле у равни израза 'Србин' и 'Србијанац', само што руски еквивалент ове друге речи садржи и нешто од значења прве.

Како год, ситуација у Русији није ни налик оној која влада у Србији. Несловенски Руси ('Русијанци', ако се могу тако изразити) се не понашају као поједине верске и етничке мањине у Србији данас. Понашају се сличније јеврејима и муслиманима из периода око Првог светског рата, који су се борили за Отаџбину заједно са Србима-прсвославцима. Великани попут Геце Кона и многих других.
Препоруке:
7
1
49 петак, 21 октобар 2016 19:24
brzi
@@brzi

Da ste pravoslavci hriščani a ne jeretici, u vreme krstaških ratova bi podržali svoju hriščansku braču u rešavanju islamskog pitanja u oslobađanju i čiščenju teritorije nekadašnje Rimske imperije od drugih religija osim hriščanstva. Ali vi ste se ponašali jeretičko i podržali islam umesto brača hriščana i na kraju vam se dogodilo to da su vas ti mohamedanci stali i vaše glave. Ali to su vaše odluke i vi ste jih i još uvek jih trpite.

Oko Japana. SAD i Japan bili su u ratu kojeg su izazavali japanci i po kojoj logiki ne bi smela jedna stran upotrebiti efikasnije naoružanje da što brže završi rat i smanjiti broj žrtvi rata sveukupno. Poginuli u Nagasakiju i Hirošimi nisu koleteteralne žrtve nego direktni i indirektni učesniki rata.
Препоруке:
1
10
50 петак, 21 октобар 2016 19:43
brzi
@negi

Pravoslavci i katoliki su se podelili u 4. veku kada se podeli Rimska imperija na zapadnu i istočnu. Dodatno se stvar zakuhtava u 11. veku kada izbije teoretsko teološka nesuglasica koja traje jedan milenium a pravoslavci toliko ste se napalili na tu nesuglasicu da nečete sa zapadnjacima razgoavrati ni o životnim pitanjima vernika koji žive na teritoriji suprotne frakcije pre svega u vreme ratova. Vaša vizantiska brača otomani shvatili stvarnost pravovremeno i sa Vatikanom pre svoga pada dogovorile uslove života muslimana u BiH i u poslenjih 200 godina za vreme ratova bošnjacima ni las ne sfali sa glave od strane armija koje podržava ili kontroliše Vatikan. Da se Vatikan drži podele teritorije iz 4. veka ukazuje činjenica oko KiM koje ne priznaje kao države jer nije dio njegove teritorije i tako ne i interesa. Ista priča je i sa sunitima i šiitima. Zna se gde su grance in moraju se samo dogovoriti onako kako su se dogovorili otomani i Vatikan oko BiH bošnjaka.
Препоруке:
5
5
51 петак, 21 октобар 2016 19:57
brzi
@Rus od iskona

Sada sam vas razumeo, vi ste rus po državljanstvu ali ne i po nacionalnosti. Zašto to pišem, jer se među komentstorima mnogi se kunu da su rusi izključivo slaveni i pravoslavci. Ali ste spomenuli i jednu reč koja znači veliko zlo; asimilacija, koja znači suštinsko nestanak nečega dok znači integracija osvajanje kulture nove okoline ali ne i gublejnje kulture stare okoline.
Препоруке:
4
6
52 петак, 21 октобар 2016 20:16
negi
@brzi Da li si ti pelcovan? Da se dogovaram da me ne ne napadnu? Ali zašto bi katolici uopšte napali pravoslavne? Ti na to pitanje ne odgovaraš nego nastavljaš tvoju tiradu.Zašto pravoslavci vas nikad nisu napali,zašto bi vi napali njih? Tvoje razmišljanje ne zaslužuje pažnju ali je velika opomena.Napašće te ponovo,samo je pitanje vremena, ali pošto to znamo nećemo sigurno sedeti skrštenih ruku.
Препоруке:
10
2
53 петак, 21 октобар 2016 22:30
Rus od iskona
@ brzi
Jesam Rus po nacionalnosti, i jos pravoslavac, samo nisam Sloven. Opet mesate etnicko poreklo i naciju. Etnicko poreklo je krvno i ono nije cisto. Ako ste Sloven, morate znati da sigurno vam je neki predak Turcin, ili Albanac, mozda Grk, Madjar ili Nemac. Ciste etnicke strukture ne postoje. Nacija je nesto drugo, ona je odredjena zajednickom teritorijom, jezikom, kulturom, ponekad-ne obavezno i etnosom. Jul Briner je bio Rus-neslovenski Burjat, Sojgu je Tuvanac, Isinbajeva i Safin Tatari. I oni su Rusi. Asimilacija je bila obostrana, valjda vam je to jasno-koliko obicaja i svakodnevnih stvari u Rusiji je neslovensko. Slovaci i Belorusi su mnogo slovenskije drzave od Rusije. Rusija je multietnicka drzava, Rusi multietnicka nacija. Posmatrajte stvari onakve kakve su u Kini, ili SAD na primer, samo sto Rusija je daleko tolerantnija od njih, pogotovo od trgovaca robljem i kriminalaca preko bare.Obavezno pogledajte video Я Русский Оккупант https://www.youtube.com/watch?v=T65SwzHAbes
Препоруке:
10
1
54 петак, 21 октобар 2016 22:38
GRU
Krstasi su najobicniji pljackasi predvodjeni papama i zapadno hriscanskim kraljevima. Ratovali su protiv muslimana, pravoslavaca zbog pljacke. Cak su i Ugre katolike pljackali. Toliko o tome mr. Brzi from Croatia
Препоруке:
9
2
55 субота, 22 октобар 2016 00:26
brzi
@negi

Sada si malo preterao. Katolici vas nikada nisu napadali van svoje teritorije. Čak više, pogledaj u istoriju i konstatovat češ da su vas katolici prvi oslobodili turaka za nekih 25 godina tek kasnije ste vi digli prvi ustanak protiv turaka. Do konflikta sa vama je dolazilo uveka kada ste hteli vizantinci praviti svoje države na katoličkoj teritoriji bez dogovora sa Vatikanom iza kojih je u najviše primera stajao inat pojedinih lokalnih pravoslvnih vladika ili vladara a ne suštinska potreba naroda za realizovanjem i izpunjenjem nekih svojih nužda.
Zašto misliš da je Putin toliko često u kontaktu sa Vatikanom i da je u taj dialog uključio i vladiku ruske pravoslavne crkve Kirila? Zato jer je shvatio da postoji podela teritorije odavno i da su pojedini vizantisko pravoslavni narodi oni koji su kršili tu podelu.
Vatikan je više puta jasno dao do znanja da njega interesuje jedino događanje ne njegovoj teritoriji i ništa drugo šta znate i vi srbi veoma dobro.
Препоруке:
3
6
56 субота, 22 октобар 2016 07:17
Reddy
Prosto je zabavno čitati amaterske komentarčiće, svetlosnim godinama udaljene od suštinskog uvida u karakter i smisao zbivanja na svetskoj političkoj sceni. Budući da laprdaju o onome o čemu im limitirane mentalne moći dozvoljavaju nema čuda da i ne znaju ništa o petrodolaru i svetskoj monetarnoj kotvi...i bolje da je tako jer bi i to zbrčkali svojim detinjastim halucinacijama...
Препоруке:
6
2
57 субота, 22 октобар 2016 10:33
negi
@brzi Ako si katolik,a vidim da jesi nije ti Bog dao glavu da je nosiš kao komad slanine i da slušaš šta Vatikan trabunja,već da ga uključiš.Kakve teritorije ima Vatikan,Vizantija ili islam? Valjda su to teritorije naroda koji tu žive a ne verske teritorije.Te teritorije,narodi čovečanstvo postojalo je i pre pojave monoističkih religija i tog Vatikana.U mentalnom sklopu ti je da zamenjuješ teze,žrtva je sama kriva što je silovana,nikad silovatelj, slučajni prolaznik je sam kriv što su ga banditi upucali na ulici,nisu banditi krivi itd.Za sva nepočinstva opravdanje je Vatikan!Vatikan je tvrdio i da je zemlja ravna ploča,spaljivao ljude na lomačama,zavetovao sveštenike na celibat a oni postali najgori pedofili i pederčine,učestvovao u najmonstruoznijim zločinima koje je čovečanstvo zapamtilo. Nikakve razlike između ovih džihadista i Vatikana nema,sem što kasne nekoliko vekova,metode su iste.Sve su to metode koje inkvizicija već primenjivala,ništa tu nema novo.
Препоруке:
5
3
58 субота, 22 октобар 2016 10:37
negi
@Reddy Ko te tera da čitaš?
Препоруке:
5
2
59 субота, 22 октобар 2016 14:19
Турас
Асад је паметан државник . Пристојности ради не употребљава праве речи о декадентној западној политици . Она је превазиђена , не само дегутантна, веч се малициозно примењује , како у бившој Југославији (види Путинов интервју) тако по Блиском Истоку и данас у Сирији .Отуда све мања популарност свих зап. лидера . Грађанство запада (осим интересних група и трустова који држе светски капитал и мотирање влада по свету)све више се отуђује од својих влада и постаје реакционарније .То неће да изазове светски рат ,(премда ЕУ & САД то јарко желе)јер ко би имао мотива за војску државе , која води политику светских корпшорација ?
Препоруке:
5
0
60 субота, 22 октобар 2016 15:00
brzi
@negi

Nisam katolik ali koristim termin Vatikana jer vam je pravoslavcima to metafora za sve vaše nesreče koje ste si prouzrokovali pre svega sami radi nerazumevanja realnosti. A realnost je takva na tlu nekadašnje Rimske imperije da imaju ljudi pravo koristit teritoriju i zato plačaju porez za koriščenje teritoriji državi koja upravlja teritorijom dok države plačaju svoj porez sledbenicima Rimske imperije Vatikanu i lokalnim pravoslavnim crkvama jer su oni sledbenici i vlastnici te teritorije. Taj porez u današnjici plača država crkvi kroz fondove za održavanje religiskog kulturnog dobra, preko zapošlavanja religiskih funkcionera u javnim službama,...I ne pričam to na pamet jer sam na fakultetu za vreme studia morao jedan celi semestar da učim o rimskom pravu, inače predmet je trajao tri semestra ( jedan semestar rimsko pravo, jedan semestar obilgaciono pravo i jedan semestar privredno pravo) tako da veoma tačno znam šta znači sveto zemaljsko trojstvo a šta sveto nebeško trojstvo.
Препоруке:
5
4
61 субота, 22 октобар 2016 16:08
negi
@brzi Čoveče,dali je tebi jasno da su narodi na Balkanu primili hrišćanstvo u jedanaestom veku? Živeli su i bez Vatikana i bez hrišćanstva,čak šta više,od novog računanja vremena više su bili pagani nego hrišćani ili islamisti.Tu predhrišćansku istoriju naroda( i kod Srba i Hrvata i ostalih)crkva i istočna i zapadna ne želi da postoji i za njih ne postoji,ali to u realnom vremenu je postojalo i postoji.Isto je tako i sa islamom(da li Šiti ili Suniti) pogotovo kod Sunita koji pokušavaju da zatru sve pre pojave islama i nove vere.Šiti i Pravoslavci su svesni svoje istorije i postojanja kao naroda i pre pojave monoteističkih vera i ne odriču se toga,dok katolici ne priznaju ništa pre njih ili priznaju kao doba varvarstva koje treba istorijski poništiti.To je ista doktrina zapadnog Rimskog carstva,ista doktrina komunista i ista doktrina globalista.Uništiti svako sećanje naroda i nametnuti novu ideologiju u kojoj za prošlost nema mesta. Puj pike ne važi,idemo dalje.
Препоруке:
4
5
62 субота, 22 октобар 2016 17:57
Majstor Bob
@brzi

Dosta čoveče, ne brukaj se. Znamo čiji si, ali moć tvojih gospodara kojima se klanjaš ne umanjuje tvoje jadno obrazovanje. Jes da su američani glupaci, ali ne znam zašto moraš da budeš i ti...
Препоруке:
6
4
63 субота, 22 октобар 2016 22:37
brzi
@negi

Istorisko dokumentovani su narodi na Balkanu od vremena Rimske imperije dok o dobi prije Rimske imperije postoje samo arheološki artefakti da su na toj teritoriji živeli ljudi ali nema nikakvih pisnih dokumenata o tim narodima. I nije to samo na Balaknu nego na tlu cele Europe i jednog dela bliskog istoka. Sada je na svakom pojedincu da se odluči ili če vlastitu istoriju raditi an osnovici postoječih dokumenata koji još uvek postoje u arhivama ili če svoju vlastitu istoriju praviti na osnovici arheoloških najdbina, može i to ali ta druga varijanta je veoma tanka po suštini jer ti arheološki artefakti samo potvrđuju postojanje života pre oficielno dokumentovanog postojanja i ništa više jer za to vreme pre dokumentovanja možeš jedino da nagađaš događanje a to je idealna materiaj za slepe guslare svih boja da iz tih nagađanja naduvaju ne slona nego dinosaurusa. I to je taj prooblem te istorije pre dokumentovanja.
nastavak.
Препоруке:
4
1
64 субота, 22 октобар 2016 22:53
brzi
@negi

nastavak
I zato je toliko bitna Rimska imperija za celu Europu i veliki dio bliskog istoka jer od toga vremena postoje prvi oficielni dokumenti o događanjima na tim prostorima. Ti dokumenti takođe služe i kao osnovica za sve daljnje radnje do danšnjice ( razgraničenja, pripojenja, prekrajanja takva i onakva teritorija i naroda na tim prostorima). Ti dokumenti su i veoma bitni za vas srbe jer kao narod živite uz granicu največe ikada dokumentovane podele na tlu Europe, podele Rimske imperije na zapadnu i istočnu, Rim i Vizantiju, U tim dokumentima su i odgovori za rešenje vašeg pitanja.
Slična podela postoji i u islamu, i grografska i etnička. Granice povučene po rekama a etički na perzijance i arape, postoji čak i vizuelna razlika po tenu kože, periznaci su svetle puti dok su arapi tamnije puti.
Препоруке:
4
2
65 недеља, 23 октобар 2016 12:12
negi
@brzi Ja vam nešto napomenem a onda se vi setite da mi to razjasnite i tako u nedogled.Ko to kaže da ne postoje pisani i materijalni dokazi o postojanju naroda i civilizacija pre pojave Rima? Vatikan,ko? To što vi navodite ja sam vam i napomenuo,da su upravo Rimljani radili sve da izbrišu postojanje prethodnih civilizacija i napišu svoju "istoriju".Kao što i sami znate to se pokazalo kao nemoguća misija.Padom Rimskog carstva to su nastavile da rade obe hrišćanske crkve,kasnije i islam(što mi nismo zabeležili nije se dogodili) kao jedini samovlašćeni hroničari.To isto su pokušali da urade komunisti,to isto danas rade globalisti(što mediji pod njihovom kontrolom nisu preneli nije se dogodilo) a Vatikan je glavni oslonac globalizma. Mislim da je besmisleno da dalje raspravljamo na ovu temu jer ste vi već uspostavili svoju tezu i to nikakvi argumenti ne mogu promeniti,naprotiv gore po argumente.
Препоруке:
1
4
66 недеља, 23 октобар 2016 14:53
brzi
@negi

Da bi postojali bilokakvi dokumenti več odavno bi znali na kakav način su bile građene piramide u Egiptu ili grčke arhitekture. Ali toga još danas ne znamo tačno jer jedostavno ne postoji nikakvog dokumenta iz onog vremena o tim stvarima. I radi toga samo se nagađa na osnovici arheoloških nađbina. Ista priča je i sa svim ostalim stvarima o životu pre dokumentovanja. Rimskim dokumentima možem verovati ili ne ali suština je da su rimski dokumenti najstariji koji postoje i sistematski su rađeni o svim sferama života zato su i osnovica za sva ostala događanja koja slede posle dobe Rimske imperije. Sa tim komentarom i ja završavam tu debatu.
Препоруке:
2
0
67 недеља, 23 октобар 2016 16:41
negi
@brzi Verovatno mislite i na ostale kontinente i narode za koje Rimsko carstvo nije znalo i nije bilo svesno da postoje. Vama je Rim i Vatikan ceo svet.
Препоруке:
0
2
68 уторак, 25 октобар 2016 18:49
brzi
@negi

Postoje dva sveta po dokumentima iz vremena Rimske imperije, Rimska imperija i ostatak. Zato se kasnije posle raspada iperije u dokumentima preimenuje u stari svet dok se novodkrivene tritorije naziva novi svet. Takav rečink se koristio praktički do karaja 19. veka kada su bili odkriveni i poslednji kopneni delovi ovog sveta.
Inače vi se malo sprdate sa crkvama ali zaboravljate da su suštinsko crkve vlastnice teritorije na čijoj živi narod a tu teritoriju upravljaju države. Zato i crkve daju saglasnosti kada se osnivaju nove države na njihovoj teritoriji i pobiru porez od država za upravlajnje trtitorijom a države od naroda za koriščenje teritorije. Kada čete to shavtiti mnoge ostale stvari iz sadašnjosti i prošlosti biče vam jasne same od sebe.
Препоруке:
2
0
69 петак, 28 октобар 2016 20:11
Majstor Bob
@brzi,

rekoh ti - ne brukaj se. Uvek, kad je bilo koja civilizacija bila na vrhuncu, postojalo je samo MI i ostatak - varvari. tako i imbecilni američani danas gledaju... tebe hehe?!
Препоруке:
0
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер