четвртак, 25. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Ђорђе Вукадиновић: Николић није аутсајдер, али би могао да победи само ако би га Вучић у потпуности и искрено подржао

Kоментари (101) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 петак, 26 август 2016 20:49
GEDZA
KANDIDAT ZA PREDSEDNIKA SRBIJE U IME PATRIOTSKOG BLOKA TREBA DA BUDE

DJORDJE VUKADINOVIC !!!

NA TOME RADITE A NE PRAVITE ISPITIVANJA ZA OLINJALE FIGURE SA KOJIMA CEMO OSTATI U ROPSTVU EU-NATO !!!
Препоруке:
76
22
2 петак, 26 август 2016 21:02
ZEMUNAC
"GLASALI BI MNOGI po inerciji,za gdina Vucica,bilo da se kandiduje za premijera,predsednika ili PATRIJAHA!"OVO JE odlican deo vaseg teksta,a bas je i tako ! GDIN VUCIC,neprekidno se namece sa svih MEDIJA pòd njegovom direktnom kontrolom!OD ove tri varijante,najbolje bi bilo da postane PATRIJAH,sa reformama po ugledu na Martina Lutera.Dobio bi najvise pohvala sa pretezno protestanskog zapada,sto voli NAJVISE NA SVETU!Koga je tu briga sto Srbija propada!DOLE MARIONETSKA VLADA!Verujem,BAS KAO I VI, da ce se i kandidovati za tu funkciju,jer mu u protivnom preti opasnost da narod izabere predsednika KOJI SAMOSTALNO ODLUCIJE,sto bas ne zeli da prihvati!
Препоруке:
58
4
3 петак, 26 август 2016 21:05
Неле
Трагично је да Србија нема боље људе кандидате за председника.Међутим,мислим да би, у немогућем случају да се сви битнији медији удруже и подрже било ког другог озбиљнијег кандидата,тај кандидат сигурно победио било кога од ових који су сада фаворити.
Препоруке:
41
2
4 петак, 26 август 2016 21:06
синиша
Србија има одличног каљндидата за председника. То је Вук Јеремић.

Искрено се надам да ће га изабрати за Генералног секретара УН, али и ако га не изаберу, остаје му место председника Србије и то би био услов да се почне водити колико толико нормална политика, да се као прво избаце идиоти са фалсификованим дипломама који су преплавили Србију и да се са позиције председника покуша формирати нормална влада.

Дакле, сви за Јеремића. Ако желимо добро и себи и Србији.

Доса странчарења и неписмених идиота на власти.

Не треба нам ни Тадић, ни Николић, још мање, у ствари не може мање Дачић и Вучић, а што се Шешеља тиче, нека запамти ове изборе кад сам гласао за њега.

Био је мој херој кад се херојски борио у Хагу, али подржавати Вучића и вређати жене је црвена линија испод које ја не идем.

Дакле ВУК ЈЕРЕМИЋ.
Препоруке:
59
48
5 петак, 26 август 2016 21:10
Nislija
Toma grobar nema sanse. Moze uci najvise u drugi krug. Iskompromitovan je , zena, deca, kuce, fondacije, ljubavnice, vanbracna deca.
Препоруке:
45
9
6 петак, 26 август 2016 21:13
micky
Zadnjih decenija i pobedjuju samo sluge okupatora. Stiroporac sa gomilom diploma ima velike sanse. Traze se du....kaci i razbijaci srba i srbije. Tu je doticni izuzetno jak. Proveren Kadar NATO-fasista. Meine to ne iznenadjuje. Ali i Vukadinovic ne pominje da su izbori sledece godine a to moze da utice i na "raspolozenje biraca"... Nikolic je nula od coveka a i onaj sto ga podrzi je jos veca nula. A najvece nule su oni sa ispranim mozgovima a njih je jos uvek najvise. E pa na zdarovje.
Препоруке:
51
4
7 петак, 26 август 2016 21:22
Кнежевић Милан
Он додаје да би Вучић теоретски могао да прокрчи пут Николићу, али питање је да ли то хоће а није питање да ли може.

Није питање.
Вучић ће подржати Николића, они раде заједно.
Те "несугласице" су представа.
Ни Вучићу не би било мудро да се свађа са Николићем, у тренутку када му рејтинг лагано опада, а Николићев би могао рапидно да скочи заокретом ка североистоку, са којим поодавно кокетира.
Њих двојица играју игру "гуд кап, бед кап", и то успешно, у датим околностима.
То, што су толико јаки и недодирљиви, и много нервирају већи део опозиције- сасвим је друга ствар. Није интелигентно потцењивати их; они одлично играју на карту популизма, сјајно манипулишу ниже образованим делом гласачке масе и социјалним тензијама, вешто замајавају и страни фактор у испуњавању и неипуњавању "захтева међународне заједнице".
Бојим се да су они тренутно- недодирљиви...
Препоруке:
40
8
8 петак, 26 август 2016 21:30
Ja
Jedno pitanje. Ko je rekao da ce biti izbora, pogotovo ako to vlastima ne odgovara a nije im ni vreme?
Препоруке:
6
9
9 петак, 26 август 2016 21:34
Форевер Јанг
Чуди ме да НСПМ није поставио и опцију неког новог лица у политици. Убеђена сам да би опција "неко нови", добила преко 10%, у овом тренутку.
Препоруке:
29
5
10 петак, 26 август 2016 21:36
Analiticar NY podrzava SRI za predsednicu
Ja ne mogu da verujem da ima tako kratko mislecih ljudi koji bi birali SNS i SPS; U stvari ima, svi koji su dobili uhlebljenje preko ovih likova makar i mizeriju od plate i radnog mesta iz straha ce da glasaju ..SPS, SNS treba da odu zauvek; Trebalo je da odu od ovih izbora ali oni su izbore pokrali; Neznam gospodo iz nspm koliko vredi raditi anketu ako imate toliko NEopredeljenih i u zemlji gde nema slobode medija i gde polovina gradjana jedva sklapa kraj sa krajem; Ankete se sprovode tamo gde su gradjani slobodni da izraze svoju volju, a Srbija NIJE takva zemlja; Ljude ili ucenjuju, ili im placaju glasove ili oni iz gluposti i neobavestenosti glasaju za ..a ovi dopisu sta ima treba u podrumima rik-a to su izbori u Srbiji; Zapanjena sam da vi posvecujete toliku paznju Nikolicu; njemu je izvinite mesto na robiji, slicno je i sa Dacicem zbog laganja, mahinacija, veza sa podzemljem ..a Vucic on ni po sposobnostima ni po moralu ni po ponasanju NE moze voditi Srbju
Препоруке:
29
5
11 петак, 26 август 2016 21:47
R.J.
Da je jedno od pitanja bilo: da li bi glsali za Nikolića ukoliko bi se već sada okrenuo protiv Vučića i njegove politike, uveren sam da bi Nikolić dobio najviše glasova. Glasali bi ga nezadovoljnici iz SNS, a kojih je sve više, kao i oni izvan SNS koji si protiv Vučiććeve politike, a i tih je svakim danom sve više i više. Toma bi samo mudro trebao da nastupi sa proruskim stavovima, na spoljnjem i socijalnom politikom uz povraćaj opljačkanih para od penzionera i službenika na unutrašnjem planu. Morao bi na prvom mestu da stavi ekonomski razvoj i uređenje razvaljene države.
Препоруке:
16
6
12 петак, 26 август 2016 22:12
Srki
Katastrofa! U apsolutno sve stranke, ubaceni su spijuni. Oni vode glavnu rec u srpskoj politici. Pravog rodoljuba i coveka koji bi radio za drzavu i narod jednostavno - nema. Ovo je na neki nacin i dokaz koliko je Srbija geostrateski vazna. Dakle, od ponude, apsolutno za nikoga ni pod kojim uslovima ne bi dao glas. Ako bi morao, dvoumio bi izmedju nepoznanice Obradovica i malogradjanskog poltrona ali donekle uspesnog menadzera Palme koji se barem malo trudi da i narodu bude pomalo dobro. Ovi drugi, steta trositi reci. Sto bi reko Vucic, o...
Препоруке:
18
4
13 петак, 26 август 2016 22:17
Rale
Clanovi sns glasom za Vucica, zapravo glasaju za sebe, ne za Vucica. Logika je, ako glasam za Vucica, ostajem na svom radnom mestu jer sam clan pobednicke stranke. Kada ne bi bilo te logike, Vucic ne bi dobio ni glas.
Препоруке:
31
2
14 петак, 26 август 2016 22:32
Gile
Sa ovim kandidatima ce i biti 60% neopredeljenih.
Ako opozicija (ds , dss, dveri) ne moze da nadje ne stranackog kandidata koji ce pobediti, nastavlja se agonija i treba.
Препоруке:
25
2
15 петак, 26 август 2016 22:34
nenad
Ceo je narod za VUcica, a pred nama su hrabre odluke.
Da prodaop EPS, Telekom, banke, sve obradivo zemljiste. Arapi i Hrvati iam sve d akupe. Da se resimo zemlje, da se resimo zla.

Najbolje da sluzimo strance. Tako ce nam se najbolje promeniti svest. Stvoreni smo za sluge i ponosni smmo zbog toga.

Kad budemo radiilo ovde za strance necemo morati da emigrisramo vise. To je za nasu decu.
Препоруке:
20
31
16 петак, 26 август 2016 22:58
Бошко
Колико би Вучић "добио гласова" за "председника" је беспредметно испитивати, јер тешко да би се он одрекао места председника владе, и прешао на титуларно место председника Србије нарочито што нема механизме контроле примитивних дилетаната својих сарадника,
(који само чекају да "учитељица" окрене леђа да направе неко глупост)


као што је имао његов претходник диктатор из 90тих који је са било ког места "радног места" преко УДБЕ и супруге контролисао комплетну ситуацију.
Препоруке:
20
7
17 петак, 26 август 2016 22:58
логично
Он додаје да је истраживање показало да постоји велика конфузија међу напредњачким гласачима када је реч о председничким изборима. Једни би, према његовим речима, по инерцији аутоматски гласали за Вучића било да је реч да се кандидује за премијера, патријарха или председника, док други тврде да је место премијера идеално за Вучића, а место председника за Николића.

Природно. Да не постоји конфузија, никада не би ни гласали за СНС.
Препоруке:
26
1
18 петак, 26 август 2016 23:12
Zini da ti kazem
Kad je vec tako, rado bih da znam etnicki i socijalni sastav tih 32%.
Препоруке:
15
1
19 петак, 26 август 2016 23:33
pedjaprorus
Ovakav odnos snaga bi se drasticno promenio da postoji samo jedna novina proruskog i antizapadng naboja.Sta jedan Srbin ujutro moze da vidi na kiosku? - Vuciceve tabloide;Alo,Telegraf,Informer,Kurir - cenzurisane novine;Politika,Novosti - Soroseve perfidnosti;Danas,Vreme i ostalo;Pan-erotika,Trece oko,Vrele gume.....Muka me uhvati kad ujutro u autobusu,onako nerazbudjen vidim pet ljudi oko sebe koji drze Informer u ruci.To nikud ne vodi. E sad zamislite da covek moze da da kupi novine koje ce ga objektivno iformisati,u kojem ce komentare davati ljudi poput Slobodana Antonica,Djordja Vukadinovica.......Potreban je list koji ce ljudima ukazati na cinjenicu da nisu sami i jedini koji imaju problem,da nisu jedini koji tesko zive,da je ONAJ sto drzi monologe i histerise na sve oko sebe jedan obican lazov......Ne znam sta ostali komentatori i citaoci NSMP misle o tome a voleo bi' da znam???
Препоруке:
30
1
20 петак, 26 август 2016 23:41
Радгост
Николић опстаје без подршке од Вучића.
Без подршке од Николића,Вучић не може да опстане.
Препоруке:
22
3
21 петак, 26 август 2016 23:49
Neša (Glodur)
Čekaju nas još jedni besmisleni izbori koji ništa suštinski neće promeniti sem izvršiti rokadu po foteljama za život od neispunjivih obećanja i nerada.
Препоруке:
9
1
22 субота, 27 август 2016 00:04
Црна Мамба
Потпуно је разумљиво што је број неповерљивих тако висок. Деценијама се власт освајала на патриотској и запаљивој реторици да би се на власти потпуно одустало од националних интереса и кренуло у нескривену издају и изборне воље и државе и народа. Корупција са врха државног апарата је толико разјела друштво да оно скончава у агонији-фалсификоване и незаслужене дипломе и звања и сумњиво стечена имовина.
Негде, пре неку деценију сам читала о некој афери везано за корупцију локалног нивоа у Швајцарској. Радило се о државном чиновнику. Иако је после доказано да корупције није било он је добио отказ. Објашњење је било да се не сме ни посумњати у поштење тако високог функционера. Због оваквих норми је Швајцарска напредно друштво.
А због наших норми (боље речено њиховог дефицита) смо ми ту где јесмо са толиким процентом људи који никоме не верују....где су потпуно у праву.
Препоруке:
14
2
23 субота, 27 август 2016 00:20
Боба
Српској 'демократији' као и 'памети' је и драги бог рекао лаку ноћ нажалост.
Ова анкета показује да слуђеном народу сасвим одговарају слуђени ликови за које гласа а који као да су побегли из луднице па сад од Србије праве колективну лудницу.
Све доказује да је председнички као и парламентарни систем у Србији позориште лутака али не комично већ трагично.
Опозиција (она права) би без обзира на колективну психозу која преовлађује морала да стане иза нестраначког кандидата, са довољно интелектуалног и патриотског покрића. Функција председника иако протоколарна ипак има тежину која превазилази за сто копаља интелектуалне и поготово моралне капацитете једног гробарског чиновника који је несрећним стицајем околности на челу државе.
Нема много таквих који би се прихватили незахвалног посла да спасавају незналице од себе самих али вреди приупитати неке као академика Бећковића нпр.
Препоруке:
8
1
24 субота, 27 август 2016 01:01
(није)тешко је бити фин
Ne verujem da će se gospodin Vukadinović kandidovati, ali bi bilo dobro - u meri u kojoj predsednik ima moć odlučiivanja.
Od analiziranih kandidata nije dan mi nije po volji.Za Dačića nemam reči. Nije valjda da neko njega želi za predsednika?!
Препоруке:
10
1
25 субота, 27 август 2016 01:22
Nenad
Budimo bezazleni kao golubovi. Budimo kao deca. Takve nas i Zapad voli.
Препоруке:
14
9
26 субота, 27 август 2016 02:28
н.н
Идеја да се тражи неко "нов" (као, Јеремић је нов?) уопште није добра. Како ствари стоје, тек разлаз Николића и Вучића даје шансу Србији.
Препоруке:
12
3
27 субота, 27 август 2016 03:37
Кукала нам мајка, са оваквом "понудом"!!!
Када се тржишту понуде труле јабуке, она црвљива изгледа вредна куповине за бар 31,9 одсто купаца.
Оних 59,6 одсто прође и поред те црвљиве јер су свесни да је и она неупотребљива!!!
Препоруке:
19
0
28 субота, 27 август 2016 06:02
од палубе мали
Ни Вучић,ни Јеремић не могу да се кандидују,по садашњем стању ствари.
Али,ако се кандидује Јеремић,кандидоваће се и Вучић.
Осим ако овај и Јеремића"не замоли"да се не меша.
Хоћемо ли ипак опет на скупштинске изборе,то је питање.
Да би се то избегло,можда ипак Вучић замоли Дачића,али да преузме кормило владе.
И до сада су радили тандемски,на Косову на пример.
То је редак пример да се два политичара не подносе ал опет Такорећи,не могу један без другог,у ватру,воду,бајбок..
хејтер
Препоруке:
6
0
29 субота, 27 август 2016 06:10
Николић је у кампањи,на Вучићевим медијима,пуном паром
Да допуним само:
сви су изгледи да је Вучић преломио и дао подршку Николићу.
Гледате ли т.в.?
Читате ли вести?
Па Тома је почео баш као и Вучић,да се не скида са медија;
отвара ово,затвара оно,дели медаље,прима државнике...то не слути на добро.
Да видимо како ће блиц и ало писати о њему наредних дана.
хејтер
Препоруке:
12
0
30 субота, 27 август 2016 07:17
Славка Моравка
@ Кнежевић Милан

Тачно тако, ова два лукавца, Вучић и Тома, фингирају различиту спољнополитичку оријентацију само да би покрили цело бирачко тело. А шта је добро за Србију - "фућка" им се...
Препоруке:
20
0
31 субота, 27 август 2016 07:24
Definitivno
Prosli izbori su poslednji izbori na koje sam ja izasao. Nikada vise. U Srbiji nema postenih izbora, a na vlast dolaze oni koje Zapad odredi.
U Srbiji su izbori besmisleni, trosi se ogroman novac, narod se zaludjuje a Zapad pobebedjuje.
Препоруке:
9
4
32 субота, 27 август 2016 08:50
Људи, зар је то могуће!
Згрозио нас је Милановић са својим изјавама о Томи Николићу и Вучићу.Он их је рекао и поновио. Колико људи то исто мисли али не говори јавно?! Свако ко подржи Николића морао би да се замисли како људи ван Србије мисле о нашем председнику.Гробар је његов надимак из опозиционих дана а сада је Тома-диплома. Србија која извози најталентованије дипломиране студенте има председника са сумњивом дипломом и магистратуром! И није само то: бесправно подигнуте викендице, нетранспарентан Драгицин фонд, шеткање председничког пара са великом свитом по свету као да не знамо шта ћемо од пара.
Препоруке:
15
2
33 субота, 27 август 2016 08:55
Ујка Васа
Осим "за кога" требало је поставити и питање
"за шта" бисте гласали:

- национализацију имовине преко... износа уз правичну накнаду, тј. уз износ по коме је та имовина постала приватна
- повратак на делимично државну дириговану привреду
- дефинисати стратешке гране у које не може да улази страни капитал
- прекид преговара са ЕУ
- економска сарадња са свим земљама укључујући и чланице ЕУ на основу класичних билатералних уговора
- дефиниција Србије као државе српског народа
- увођење чврстих правила за одређивање држављанства које само у Србији може да буде "ствар осећања"
- дефинисати Косово и Метохију као интегрални део Србије чији статус је тренутно регулисан Резолуцијом 1244
Препоруке:
13
0
34 субота, 27 август 2016 08:59
србија
да ли може ђорђе да буде кандидат,или неко ко није упрљао савест и руке...
Препоруке:
6
1
35 субота, 27 август 2016 09:12
DrJelaBisic
Kao sto znate ja sam protiv ucestvovanja u polit zivotu okupiran zemlje Srbije,pa ne izlazim ni na kakva glasanja,iz principa(a ne samo zato so sam daleko)Sada imam novi kriterijum:Ko god obecava da ce gradjanima dati besplatno zdravstvo za sve-otpada.Osoba k0ja ovo obecava ili nema pojma ili je veiki lazov.Ovo obecanje je nemoguce ispunuiti(a zvuci primamljivo)
Препоруке:
3
8
36 субота, 27 август 2016 09:32
ЗР
Јеремић је очигледно једини који има макар неке шансе да победи кандидата СНС. Проблем је што ми не знамо како би се он поставио према многим кључним политичким питањима.
Препоруке:
13
3
37 субота, 27 август 2016 09:39
negi
Ne pobeđuje najpametniji već najorganizovaniji.Trenutno, SNS je najorganizovaniji na svim nivoima i svim poljima. Organizaciono(oni koji rade na terenu),institucionalno(oni koji rade u institucijama na svim nivoima),finansijski(što ne možeš ubediti kupi ili potplati),mediji su njihovim rukama,kriminalni krugovi i navijači rade za njih uz podršku bezbedonosnih službi,opozicija razbijena,ucenjena i korumpirana,itd,itd.Kad sve ovo imamo u vidu Vučić i nema toliku podršku sa ovolikim aparatom koji radi za njega.Kad bi deo opozicije uspeo da se dogovori oko zajedničkog kandidata i uz kampanju za što veću izlaznost dobili bi ih.Ali to je nemoguće i to se vidi po komentarima."Patrioteske snage",po čemu ste vi patriote? Zato što umesto svoje zemlje više volite Ruse,zato ste "patriote"?Isti ste kao i ovi što isto tako vole zapad,isti novčić sa dva lica,a to upravo glumataju Vučić i Nikolić,kao naš grb sa dvoglavim orlom.Jedna glava gleda na istok druga na zapad a telo(Srbija)stoji u mestu.
Препоруке:
5
6
38 субота, 27 август 2016 09:43
Srki
Zasto to ne iskoristite Dјordјe? Slicna situacija je bila i pred pad DS koju je Nikolic odlicno iskoristio strjkajuci gladju. Jest da je prevario narod, ali eno ga u predsednickim dvorima - deli ordenje. Naravno, vama Milo nece poslati pare kao njemu, ali ja bi vam savetovao da oformite potpuno novu stranku u koju bi primili u vrh samo birane, a kampanju bi vodio krajnje skromno. Lepio bi jednobojne plakate formata a5 po ulicama, nek narod vidi da nemate novca i da vas niko ne finansira.Uzeo bi jedan bus sa otpada i krenuo po gradovima da obilazim.
Препоруке:
9
1
39 субота, 27 август 2016 09:47
Jovann
Uz postovanje moram reci ovo...mnogo brate filozofiranja i analiziranja neopredeljenih. Znate ko su neopredeljeni?...to su oni ljudi bez licnog stava,sto uglavnom ima veze sa intelegencijom i obrazovanjem, anestezirani u svojim zivotima, sebicni, bez empatije i nezainteresovani za okolinu i desavanja, pa pored izgovora o uzaludnosti promena, ne zele da glasaju. Tu su pak i oni preostali kojima je trenutno manje-vise ok i ovakvo im stanje jos uvek ne remeti stomake.
Препоруке:
8
7
40 субота, 27 август 2016 09:48
Hahaha
@ Siniša
Србија има одличног каљндидата за председника. То је Вук Јеремић.


Po čemu je odličan?

Po prihvatanju da Kosovom upravlja Euleks i ustanovljava "kosovske institucije" mimo propisa OUN?
Po separatnim pregovorima o Kosovu mimo delegacije R. Srbije?
Po otvaranju turskog kulturnog centra u Novom Pazaru u kome nema Turaka?
Po saradnji s tvorcem doktrine turske "strategijske dubine" Ahmetom Davutogluom za kojeg je rekao da muje "brat"?
Po povlačenju iz DS bez borbe čim muje Đilas pripretio?
Znam samo jednu jedinu pozitivnu stvar koju je učinio za Srbiju. Odveo je Viva Vox da u zgradi OUN a capella izvedu "Marš na Drinu".
Препоруке:
15
5
41 субота, 27 август 2016 10:33
Sale
Nemojmo trositi Đorđa u trenutku kada će ga ili kompromitovati ili uceniti. Cia je previse jaka u ovom trenutku u Srbiji. Dok se neke druge sluzbe ne angazuju na ovom prostoru i ne oslabi kontrola od strane Amera, ukljucenje Đorđa bi bilo besmisleno. Sačekajmo još koju godinu dok Rusi ne naprave uporište negde u Srbiji. Tad će biti vreme za poštene, sad je vreme za izdajnike i fukare.
Препоруке:
3
4
42 субота, 27 август 2016 10:35
@drJela Bisic
Ако би нека особа обећала бесплатно здравство за све, то би значило да има много појма али је питање да ли би имала довољно куражи да то оствари опорезујући скандалозне приходе директора и чланова управних одбора. У Француској се ти приходи крећу око 8 милиона евра годишње (2015) док је просечна бруто плата те године износила 2.500 евра. Најбоље плаћен менаџер је био Christopher Viehbacher из фармацеутске куће Санофи са 8,6 милиона евра што износи око 500 година ( и словима пет стотина година) СМИК-а, тј. загарантоване наднице.
Слични распони су и у Србији.
Препоруке:
7
2
43 субота, 27 август 2016 10:36
Srki
Valja se obratiti upravo tim neopredeljenima. Mi smo vasi. Ne ocekujemo da za nas glasaju prodani Srbi, vec upravo vi, koji nemate zastitu vlade ili stranih fondova. Brojniji smo i jaci od njih.
Препоруке:
6
1
44 субота, 27 август 2016 10:43
Saša
Po meni su ovo veoma dobre inforacije samo mislim da se potpuno pogrešno analiziraju.

Nadam se da je tačno da 60 % ljudi neće da učestvuje u ovim cirkusima i da je medju njima najmanje onih koji neće da se izjasne već zbilja imaju takav stav.

Mislim da sam čovjek sa jasnim političkim stavovima i ciljevima i upravo zbog toga u svojoj rodnoj Crnoj Gori već skoro dvije decenije ne izlazim na bilo kakve izbore što ne znači da nemam poltički ahtivnosti u granicama svojim mogućnosti.

A tvrdim da je u Srbiji apsolutno ista ili slična situacija makar od 2000-te godine.

Priča o glasanju i izlasku na izbore se svodi na DAVANJE LEGITIMITETA I LEGALITETA SISTEMU TAKAV KAKAV JESTE SA NAIVNIM VJEROVANJEM DA ĆE BAŠ VAŠ GLAS DA GA PROMIJENI.

Ovo ja zovem Diznilend i već odavno ne želim da učestvujem u njemu niti žellim da mu dajem bilo kakav legitimitet upravo zbog toga što očekujem da se uruši i pretvori u nešto ... AKO NIŠTA DRUGO MANJE LJIGAVO.
Препоруке:
5
3
45 субота, 27 август 2016 10:50
Saša
A kada kažem manje ljigavo mislim na sledeće...

Mi smo nekada živjeli u poretku u kojem se makar znalo da se i dobro i loše adresira na jednu ličnost ili partiju.

Sada su narodi ubijedjeni da se sa nečim što se zove demokratija nešto kao promijenilo a suštinski je sve ostalo isto samo je dodatno metastaziralo i pribavilo sebi lažni legitimitet.

Samo da navedem par primjera zbog čega smatram da je sve ovo prevara i farsa, kako u Srbiji tako u Crnoj Gori.

Kao prvo, mi kao biramo neko državno rukovodstvo a nemamo državu sem provizorijome kojima se upravlja sa nama kao nesvjesnim kolinijama.

Drugo, ni nakon toliko decenija mi nismo u stanju da sredimo ni biračke spiskove da bi makar znali kolio nas ima i ko ima prava da učestvuje.

Treće, u ovom igrokazu ne postoji glumac koji nije igrao sve moguće uloge od heroja do antiheroja nezavisno o kojem strateškom pitanju se radi pa se vi onda čudite zašto su narodu svi isti.
Препоруке:
8
0
46 субота, 27 август 2016 10:57
Saša
Nedavno sam slušao intervju gospodina Milana Brdara i potpuno sam saglasan sa njegovim zaključkom da je krajnje vrijeme da se zamislimo o suštini ovoga što nazivamo demokratijom a ne da se zamlaćujemo nekim Tadićima, Vučićima ili Šešeljima.

OD NEVOLJE BABU VODE...

Uzrečica u Staroj Crnoj Gori, i mislim da najbolje opisuje što je naš narod dobio sa ovakvom demokratijom.

Pa ljudi, ukoliko se izuzme strateška činjenica da je u komunističkoj diktaturi bila samo jedna partija princip DEMOKRATSKOG CENTRALIZMA je u odnosu na ovo danas i demokratski i patriotski nedostižan ideal.

Evo i u Srbiji a u Crnoj Gori odavno , medijska kuća sa većinskim stranim kapitalom od izbora do izbora izmišlja neke nove partije koje se uvjek nadju pri ruci zvanično vladajućim a kada se potroše izmisle se nove.

I AKO JE TO POLITIKA, AKO JE TO DEMOKRATIJA... JA ZBILJA NE ŽELIM DA UČESTVJEM U NEČEMU ŠTO UNIŠTAVA I UNIŽAVA OPSTANAK I ZDRAV RAZUM MOG NARODA.
Препоруке:
10
1
47 субота, 27 август 2016 11:02
miro
Bosko Obradovic, sta govori i radi. koju politiku zastupa je moj favorit i bio bi idealan predsednik,nadam se da nije spavac Zapada, ovi svi drugi su aktivni lobisti Zapada za njih nema dileme.
Препоруке:
4
4
48 субота, 27 август 2016 12:22
Мићко
@Sale

Само ти чекај.
Препоруке:
4
1
49 субота, 27 август 2016 12:55
mp 1
Blago Vama gospodo komentatori sa ovakvim Vasim filosofijama; Zato je Srbija saka jada. Milanovic je rekao istinu zar ne? A sta su uradili zvanicni srpski mediji? Da bi svom narodu bacili kosku oko koje ce se gladjati narednih sedam dana dali su izjavi Milanovica ogrom. znacaj; Silne analize se pisu, o cemu? Analize o istini? Da li istinu treba analizirati dalje? Ili smo toliko prolupali kolektivno?
Svaka cast nasim precima, zbog njih imamo drzavu cak i ovako jadnu, opljackanu, upropascenu jos je neki u svetu priznaju; cak i sa predsednikom lazovom i falsifikatorom..Nasi stari da vas podsetim se nisu bojali ni 1804e, ni 1815e, ni 1878e, ni na Fundini, i Vuc. Dolu, 14e, ni 41e, ni na Neretvi ni na Sutjesci, ni kasnije se nisu bojali. Sad ce da skoce bradonje i desnicari da pricaju protiv Tita..ma uredu je gospodo; Pokazite mi gibanicari sta ste sve izborili..kazete komunisti su vas pokrali, ali ste ih prethodno tukli po zatvorima zar ne?
Nasi preci su sa mnogo manje uradili vise
Препоруке:
4
2
50 субота, 27 август 2016 13:00
MP 1 nastavak
LJudi ovde pisu citave traktate o tome zasto oni nisu izasli na izbore. A koga je to briga? Ja ih smatram NEverovatno glupim. Jeste mi smo zemlja gde je strani faktor zamutio dosta i stalno muti; Tako je vec dugo ..Strane sile se mesaju, nekad otvoreno, nekad prikriveno, zavisno od momenta i vlasti u Beogradu; Ali Srbija mora napred, NECE moci napred ako ne namakne nekako pri ovom stanju stvaru najmanje tri milijarde evra veci gdp; ima tu jos dosta sta mora da se uradi, ali valjda nam je svima cilj da bude Srbija bolje? Da ne bude jad i cemer sa ovakvima? jeste dovele su ih strane sluzbe, dopisuju im glasove na izborima i oni sami kradu, ali protiv tog zla se mora boriti, a ne moze ako se ne uradi niz radnji; Pre svega prosvecenje naroda, ali i licna odgovornost; Izadji na izbore daj glas nekom koga postujes ima takvih ljudi.
Inace anketa od 1100 gde 60% nece da kaze da li ce da glasa je vrlo mali uzorak. treba najmanje dupli uzorak; A narodu treba reci istinu. Glasam za SRI.
Препоруке:
6
2
51 субота, 27 август 2016 13:05
DrJelaBisic
Za@drJela...:lekar dam,specijalista,ginekolog,u penziji,ceo radni vek sam radila u Jordanu penzionisana sam u rangu savetnika,lekara spcijaliste prvog stepena.Bavila sam se izmedju ostalog,organizacijom sistema zdravstva.Troskovi kompletne zdravstvene zastite celokupnog stanovnistva su danas toliki da nema zemlje cija ekonoimija to moze da podnese.U toj situacij postoje dva resenja:da svima,formalno,date kmpletno lecenje,kompletnu uslugu,ali zato niko nece moci da se leci,stalno ce nesto da nedostaje.Drugo resenje je da odredjene segmente populacije,odredjene bolesti,lekove i sl izdvojite iz sistema javnog zdravstva,i da ljudi(koji to mogu)te usluge placaju.Nasa privreda,porezi koje bogati ljudi kod nas mogu da plate,nisu dovoljni za makar delimicno ispunjenje tog obecanja.I kad se to vec zna-onda ne treba obecavati.Necu o katastrofalnoj situaciji u srpskom zdravstvu,koje je pre par godina bilo najgore u Evropi(a iza mnogih africkh zemalja).Osnovna organizaciona...
Препоруке:
2
5
52 субота, 27 август 2016 13:06
MP 1 nastavak 2
Hocete bolju zemlju gospodo i drugovi, pa dajte svoj doprinos. Nemojte na daljinu i na sitno da ka....Hocu ovo necu ono ..ma idi.
Ako hocete bolje izobre mora da se narod a ovde se misli na sela koja nemaju pristup informacijama sa interneta i sl, mora se narod obrazovati, mora se narod posecivati, mora im e reci kakvo je stanje i sta ko radi..napisu se zidne novine i zalepi se po selima neka narod cita ..dovoljno je da procita troje, znace celo selo.
Mora se uraditi i kontrolisiti mehanizam glasanja i masovno ljudima govoriti, nemojte glasati na silu, nemojte glasati za radno mesto glasajte po savesti ..jer sa ovim nema radnog mesta za god dana. Da li su oni lagali penzionere da bez njih nema penzija? a vi ste opozicjio cutali na to? nije tacno.
Eno Nikolic vas slagao da je potrosio samo 20 hilj evra na svoj put u Rio; Ne deset puta vise; bilo ih je najmanje 10 dusa x5 dana x 1000 evra, drugi troskovi sigurno jos 50 hilj, a onda i drzavni avion sa posadom pa kosta to 100K eu.
Препоруке:
6
1
53 субота, 27 август 2016 13:11
djoka
Narod je izgubio poverenje i vise nikom ne veruje, sto je i opravdano. Dali iko misli da bi Djindjic pobedio 2000 g. da nije bilo Kostunice. Tada je narod imao najvise poverenja u Kostunicu i za njega glasao. I sta se posle toga desilo, Kostunica ode za predsednika SRJ a Djindjic za predsednika vlade. Sva moc u rukama Djindjica, koji je odmah promenio zakon i poceo sa ekonomskim razbijanjem zemlje, prodavajuci budzasta tadasnja profitabilna preduzeca, a radnike ostavljao na ulici. Kostunica je to odmah uvideo ali kasno. Taj DOS je toliko bio razjedinjen da je svako u njemu samo koristio priliku da se sto brze obogati. To je radio i Djindjic. I sta danas, za koga narod da glasa, kad su ga svi izdali. A AV koji slavi pobedu vlada Srbijom sa 20-25% podrske. I jos se razamhuje da ga je bas njega narod birao i moze da radi sta mu je volja,da rastace zemlju,da je pljacka,reketira predhodne pljackase,da ubacuje bratica i kumove u pljacki.
Препоруке:
6
3
54 субота, 27 август 2016 13:22
djoka, nastavak
Evo sanse za Ljubisu Preletacevica zvanog "Beli" iz Mladenovca ds sve ove navedene favorite ubedljivo pobedi. Preletacevicu ti si na potezu, "SAMO JAKO". I ovo nije sala, ovo je zaista ISTINA, zato napred za tvoju pobedu ce narod glasati. A posle pobede, znas sta ti je raditi, ono sto narod od tebe ocekuje, da raskrinkas ovu bagru koja vodi Srbiju i prikazes je u pravom svetlu.
Препоруке:
4
2
55 субота, 27 август 2016 13:35
@definitivno
dobro je da nam Zapad odredjuje vlast.
Oni su kulturniji i bolji od nas.
Mi smo kao deca koju treba uciti.
Mi nista ne znamo.
Mi nista ne mozemo.
Препоруке:
2
5
56 субота, 27 август 2016 13:36
Saša
MP 1

Poštovani, ni nakon drugog čitanja Vaših postova meni nije jasno što Vi hoćete da kažete.

Navodite Fundine, Vučji do... moji su direktno učestvovali u tim bitkama i znam da niko od njih nije izlazio na bilo kakve izbore tako da ne vidim što Vam u ovom kontekstu navodjenje tih bitki znači.

Osim ako niste htjeli da kažete da ovakvi izbori i ovakva demokratija nema nikakve veze sa ozbiljnošću i snagom države sa čime se ja apsolutno slažem.

MOŽDA TO NEKOME MOŽE BITI GLUPO ALI JA APSOLUTNO PODRŽAVAM DA SE NE GLASA UKOLIKO NEMATE NEKOG U KOGA VJERUJETE I KO ZASTUPA ONO ŠTO SMATRATE DOBRIM ILI NAJBOLJIM ZA OPŠTE ILI MAKAR PARTIKULARNE INTERESE.

Stoga, ne radi se ovdje o gluposti ili neinformisanosti kao što Vi navodite da na selu ljudi nemaju internet nego o povjerunju zasluženom ili zasluženo izgubljenom.

Povjerenje u aktere na političkoj sceni i njihovo ljudsko i političko dostojanstvo su preduslov bilo kakve priče o izborima i demokratiji.
Препоруке:
4
2
57 субота, 27 август 2016 13:49
MP 1
Sasa, mene ne cudi da ne razumete sta ja pisem jer mi smo dva potpuno razlicita mentalna sklopa.
Nasi preci se nisu bojali kroz istoriju i na krvi nam izborili drzavu, da li se slazete?

A sta mi radimo? Mi filosofiramo? I dokle cete tako stici? Sta cete postici sa NEizlaskom na izbore? To je naravno vase pravo ali kazete niko nije zasluzio..
pa dajte predlog neki Sasa, ima li iko idje u toj drzavi da je zasluzio?

Neko kaze prevarili Kostunicu, nije tacno. Kostunica je bio vlast od 2004-2008 ali je bio spor i neiskusan sa mangupima; Prevarili su ga je nejednom..za sporost i smusenost se gubi drzava; Kada cete se jednom osvestiti samo se pitam.
dok god mangupi i krimosi vladaju ovako je.
Moramo naci jednog kandidata da bude dobar za makar 40 posto biraca, to je dovoljno za pobedu u Srbiji; 40% biraca od glasaca koji izlaze 2.5 miliona je?
Milion glasova; Znaci onaj ko zeli da dostojno predstavlja Srbiju treba da ima milion stvarnih glasova ne laznih..ne dopisanih-- stvarnih.
Препоруке:
5
2
58 субота, 27 август 2016 14:04
Antiprotivan
Gosn Đorđe
smatram da, kao glasač koji nastoji da misli, ako tu uopšte umem, da moram da glasam za ideju. Za nekoga, za nečiji lik, za nečiju facu se ne glasa. Šta mi vrede ta imena i ta prezimena ljudi koje posmatram a kojima bih najradije pljunuo u lice. Nikolić, jao! A tek vučić, kako to gromopucateljno zvuči. Šerif Aca pred kojim se pada ničice. Da mi je da mogu da javno kažem šta o njima mislim, pa oni bi emigrirali.
Ali to ne bi smelo da se dogodi. Od javne reči, kako je to nekada uobičajavao da kaže akademik filolog Miša Đurić, od javne reči mediji strahuju kao od kuge.
Ideja. Ona okuplja. Oko nje se okuplja. Ko se okuplja oko njega pravi račun bez krčmara.
Velike ideje koje su bistrile naše misli i budile nade miliona ljudi da će novom raspodelom karata, sa mnogo političkih partija u društvenom životu, da će nam posle etatističkog sistema bivše SFRJ biti bolje, izjalovile su se. Umesto nacionalne saradnje prograbili smo hladno i vatreno oružje, umesto partujske saradnje...
Препоруке:
3
3
59 субота, 27 август 2016 14:16
Saša
@ MP 1

Poštovani, ja uprovo zbog toga što mi se čini da imamo sličan mentalni sklop i komentarišem Vaše postove.

Bez uvrede, mislim da nije problem u mentalnom sklopu već bih prije rekao u tome da sam sigurno stariji od Vas barem dvadesetak godina.

Ja sam saglasan sa Vašim opisima stanja ali vidim mnogo entuzijazma, što podržavam, ali i malo iskustva što Vam najiskrenije ukazujem.

Možda je najbolje da Vam kažem sledeće pa Vi to primijenite na vlastitu situaciju u Srbiji.

Ja u Crnoj Gori znam lično, sve ali baš sve aktere na političkoj sceni a neke i prije nego su postali nazovi lideri partija.

I apsolutno sve znam kakve su moralne i političke zaokrete pravili za zadnjih trideset godina.

I pod punom materijalnom i moralnom odgovornošću koliko mogu utičem da ih što manje ljudi podržava.

Nije politika jednog naroda samo ovo što se vidi, izlazi na nekakve izbore, učestvuje u kapanjama.
Препоруке:
4
0
60 субота, 27 август 2016 14:16
Antiprotivan
...nagledali smo se grozota.
Gasati se može za sve i svašta. Ali glasanje ima smisla, trenutno, samo ako izabrana grupacija ima svoj socijalni program. Koji na prvo mesto stavlja borbu protiv gladi, nemaštine, nezaposlenosti i klasnih razlika.
Samo to, i samo taj način može biti osnova za kasniju nacionalnu borbu, jednako važnu kao i socijalnu. Rešavanje nacionalnog pitanja i kasnije nacionalno i teritorijarlo odlobođenje sada nije najznačajnije. Da jeste, imali bismo divizije dobrovoljaca da, ako ne može drugačije silom rešavaju nagomilane nacionalne i teritorijalne sporove.
Gde su, ne vidim te i takve.
Ekonomska konsolidacija i razduživanje je osnova. Katastrofa svih balkanskih ekonomija je dobra osnova za nadmetanje, ekonomsku saradnju i najpre ujedinjavanje sa Republikom Srpskom i sa Crnom Gorom. Forma tog jedinstva je nebitna.
I tu bi se odmah rešio, u startu, onaj deo srpske politike koji se bavi Balkanom. Za početak nam samo to i treba.
Jaka objedinjena Srbija je garant...
Препоруке:
1
0
61 субота, 27 август 2016 14:21
MP 1
znate kako gospodo i drugovi, hocete ideju; Pa to je odlicno pitanje za ove sto zele da budu predsednici; Koje su vam to ideje gospodo. Problem sa njima je sto jedno pricaju pre izbora a posle pricaju deseto.
Za sada je dovoljno reci da je ideja da Srbija stane na svoje noge; da bude bogatija, pametnija, cestitija ..pa kad tako bude, uspeh dolazi ali mislim da treba malo i Bozije pomoci ..mi smo sav nas nasledni i duhovni kapital odavno potrosili i sada smo ni na nebu ni na zemlji ..pa da vidimo..sta nam je vazno?
Препоруке:
4
1
62 субота, 27 август 2016 14:24
Saša
Primarno je da u narodu postoje odredjene što javne što polutajne organizacije koje imaju jasan cilj i želju što treba da se radi za opšte dobro.

I da ovakve institucije imaju autoritet i dostojanstvo, ukoliko još iskorače na javnu scenu ... tim bolje.

Problem sa Crnom Gorom, a isto se dešava sa Srbijom, je u tome da režim, nažalost kvislinški ja sam ga do neke mjere uvažavao dok sam ga smatrao ideološkim ili političkim suparnikom ali kao ovakvog ne mogu nikakao, korumpira i uvuče pod svoju kontrolu ovakve, što bi rekli Hrvati, udruge.

E tu nastaje propast i onda se čitava javna politička scena pretvara u cirkus sa nazovi izborima, sa nemoralnim promjenama obećane i sprovodjene politike...

Stvari dalje idu ovako, dio časnog naroda ili emigrira ili se povuče u duboku zavjetrinu.

Crna Gora je gotova jer nema kadrovskog potencijala za bilo kakvu promjenu osim na gore.

Srbija još ima šanse i vjerujte da sam se zbog toga i preselio ovdje ali i ovdje se dešava čudo.
Препоруке:
5
1
63 субота, 27 август 2016 14:31
Saša
U Srbiji se dešava gotovo istovjetna stvar kao i u Crnoj Gori a to je da se i ovo malo slobodomislećih i časnih ljudi ne može okupiti na na čašicu pića a ne na kakvom ozbiljnijem poslu.

Ovo je tragedija i takve će rezultate doneti.

Prije Tadić a sada Vučić rede isto što i Djukanović.

Oni svakome iole pametnijem i iole časnom daju nešto manje ili više sitno i krupno samo da ga drže pri sebi ili da ga provuču kroz blato.

Na kraju dobijete ovo što imate sada.

Ne postoji nijedna institucija ili udruženje koje ima iole koherentan ili konzistentan stav o realnosti a kamoli o budućnosti naroda i zemlje.

Iskreno se nadam da će neki mladi ljudi shvatiti sve ovo i shvatiti da je ovdje problem sistem sam po sebi a ne neki nebitni glumci u igrokazu.

Upravo na ovom mjestu leži odluka o spasu i propasti budućnosti Srbije.

Želim Vam sve najbolje i da Vaš entuzijazam pametno upotrijebite.

Samo se pazite da ne budete zloupotrijebljeni a to je ovdje uvijek slučaj.
Препоруке:
4
0
64 субота, 27 август 2016 14:31
Antiprotivan
balkanske saradnje i buduće integracije Balkana. Šipcima se jadna gladna i bedna Srbija ne dopada. Sa nama bi da se kolju. A bi li to i sa Švajcarcima?
Sve istorijske nesporazume leči brz i uspešan razvoj.
Život ne čeka. Vreme ne čeka. Neka brz i efikasan razvoj Kine bude primer za razmišljanje.
Kina je, zar ne, država sa jednopartijskim sistemom?
NE!
U Kini je 8 partija.
Onome ko robuje stereotipima to je novost. A njima je to bio jedini način da opstanu.
Šta?
Politička saradnja u cilju opšteg dobra na zajedničkoj platformi.
Mnoge vesti sam na NSPM pročitao. Mnogim sam se slatko nasmejao.
Naročito ako je vest plasirao Tanjug, Blic ili 92.
Ali retko koje su bile tako dobre kao one koje je pisao izveštač iz Kine ili analitičar koji daje svoje osvrte na trenutno stanje u Kini. Ovde vidim, po komentarima da ga oglavnom niko i ne razume a da su komentari projekcije predrasuda i želja komentatora. Zašto se NSPM ne bavi više tim dvema zemljama Rusijom i Kinom
Nego nasim facama.
Препоруке:
2
0
65 субота, 27 август 2016 14:39
"Пантер"
У нашој ситуацији поставити питање "За кога бисте гласали на следећим председничким изборима" је као кад бисте питали неку скупину људи да од десетак ликова изаберу ко ће да их вози неким расклиматаним аутобусом. Половина би уместо одговора вероватно питала - да ли знате некога ко има идеју како да дођемо до новог аутобуса или бар да овај људски поправимо. Друга половина би се вероватно определила према неким површним утисцима -изгледу возача, његовом понашању према члановима групе и сл. - укратко, према критеријумима који су потпуно ирелевантни за судбину која их чека у тој крнтији. Поента је у возилу а не у возачу.
Препоруке:
2
1
66 субота, 27 август 2016 14:53
mp 1
Znate kako Sasa, mozda smo slicni ali to je zbog CG linije jer je moja majka sa Cetinja; ali ona na zalost nije vise na ovom svijetu.
Ovo je duga tema i ne mogu sada da vam otpisem. Ali CG poznajem dobro, ceo zivot zivim sa CG, ali opet sve zavisi od Srbije, kad u Srbiji krene na bolje krenuce i u malenoj drzavici. DO tada dok suruju lopovi i krimosi iz Srbije sa ovima vasima ovako je ..
a oni su vrlo vesti i mozak su stavili u funkciju novca ..pa meni neki amerikanci ciji su djedovi i babe dosli sa Grahova kazu: od nas zavisi, samo US ce da odredi ..
a ja na to "pdredjujte braco i neka vi je sa srecom", ali oni samo tako pricaju u prazno, zivi ne smeju da se cuju od svojih zena ..oni su, potomci junaka i casnih ljudi sada samo platise svih racuna svojih zena .." to vi je to..e sad sta ce dalje da bude zavisi zaista od US.
ne toliko od Putina. dok njima odgovara Milo bice Milo..ali je teze u Srbiji namestiti..za sada namestaju ali ipak sve zavisi od Srbadije.
Препоруке:
4
0
67 субота, 27 август 2016 15:27
DrJelaBisic 2
...greska u nasem zdravstvu je povezanost javnog i privatnog sektora.Oba ova sektora moraju da postoje,ali moraju da budu stogo razdvojeni,pre svega personalno,a zatim i prostorno.Iste osobe(lekari,sestre...)ne smeju da rade u oba sektora,jer to ostavlja siroke mogucnosti za prelivnje,odnosno da lekar u javnom sektoru prima platu,a pacijente salje u svoju privatnu ordinaciju(ili da dodju popodne).Ovako odvojeni,ovi sektori kontrolisu jedan drugi,i takdje jedan drugom podizu kvaitet,izmedju privatnog sektora i javnog postoji konkurencija,i to je vrlo korisno za sistem zdravstva u celini."Opravdanje"zasto ovo nije moguce kod nas je da nema dovoljno lekara.Nema ih zato sto se pod ovim uslovima,u Srbiji,ne isplati studiranje medicine(trosak para i vremena)da bi se radilo kao posteni drzavni lekar(za platicu)vec ko ide u tom pravcu racuna na mito.Srpski lekari koji rade u drzavnoj sluzbi,da zive od zvanicnih prihoda,ne da ne bi imai automobile,vec bi isli bosi.Sa druge strane,posteni...
Препоруке:
0
2
68 субота, 27 август 2016 15:33
@drJela Bisic
Куба има универзално здравствено осигурање. Смртност деце је на нивоу најразвијенијих земаља, просечан век такође.
Комплетна здравствена заштита целокупног становништва је пре свега ствар одлуке о томе шта ће једно друштво одредити као свој приоритет - за кубанске власти то је здравље грађана - а тек онда организације здравства, дакле технике спровођења у дело тог друштвеног опредељења.
У остваривању тог приоритета Куба је била успешна упркос престанку дотација из Русије, санкцијама САД (заоштрених 1992) и повремених ниских удараца демократсих држава као што је блокирање 2011. године од стране Бироа за страну активу америчког Трезора, 4,2 милиона долара које је Светски Фонд за борбу против сиде, туберкулозе и палудизма наменио Куби.
Препоруке:
5
0
69 субота, 27 август 2016 15:55
MP 1 za Sasu
da Vas podsetim a onda moram da zurim da skuvam rucak i veceru ujedno.
Ima tamo u muzeju naseg Gospodara Nikole Petrovica jedno ulje na platnu; zena vodi malu djecu i nosi pusku o ramenu.
Moja mati je to zvala stare Crnogorke..sada vam je popularno u SAD da pricaju kako se od zaposlenih trazi tzv multitasking; a sta je ovo bilo pre samo 100 godina, pre 150 god nego multitasking; radi vise stvari u isto vreme; i jos da rukujes oruzjem i nozem ako trebe jer se poturice sunjaju oko kuca kada muzevi nisu tu. Tako je i dan danas imamo sunjanje kad god neko od muskar. nije tu; nista se nije promenilo samo za nosenje oruzja treba dozvola i porez je ogroman. I sta sad?
Te zene hrabre majke koje su djecu radjale u poljima idonesu kuci u zamotuljku se nicega nisu bojale samo Boga; na kamenu su preziveli samo najjaci..je li tako?
sad je mnogo mekse, lagodnije i od dobrog zivota je celjad pobjesnela, ali nasi stari su nas ucili i optimizmu pa je red da se toga drzimo. Sve ce biti dobro.
Препоруке:
3
0
70 субота, 27 август 2016 16:06
Дуле 7488'
Очекивано, одприлике. Значи да би кандидат власти имао преко 60%. А то да би неки гласали Вучића за патријарха говори и то да гласачи власти али и опозиција имају погрешан увид у његову моћ. Скоро нико не упире прстом на 6. колону, оне које је 5. колона после 5. октобра запослила у државној служби и која је заштићена законом о државним службеницима као бели медведи, другом приликом ћу причати на каквим све положајима се налазе и шта све држе под својим концима. Сви ови кандидати су људи из система зараженог разним болестима из различитих извора, зашто нико не жели СИСТЕМ да мења?
Препоруке:
1
1
71 субота, 27 август 2016 16:17
MP 1 za Sasu
da Vas podsetim a onda moram da zurim da skuvam rucak i veceru ujedno.
Ima tamo u muzeju naseg Gospodara Nikole Petrovica jedno ulje na platnu; zena vodi malu djecu i nosi pusku o ramenu.
Moja mati je to zvala stare Crnogorke..sada vam je popularno u SAD da pricaju kako se od zaposlenih trazi tzv multitasking; a sta je ovo bilo pre samo 100 godina, pre 150 god nego multitasking; radi vise stvari u isto vreme; i jos da rukujes oruzjem i nozem ako trebe jer se poturice sunjaju oko kuca kada muzevi nisu tu. Tako je i dan danas imamo sunjanje kad god neko od muskar. nije tu; nista se nije promenilo samo za nosenje oruzja treba dozvola i porez je ogroman. I sta sad?
Te zene hrabre majke koje su djecu radjale u poljima idonesu kuci u zamotuljku se nicega nisu bojale samo Boga; na kamenu su preziveli samo najjaci..je li tako?
sad je mnogo mekse, lagodnije i od dobrog zivota je celjad pobjesnela, ali nasi stari su nas ucili i optimizmu pa je red da se toga drzimo. Sve ce biti dobro.
Препоруке:
2
0
72 субота, 27 август 2016 16:20
DrJelaBisic 3
...privatnik,kome je privatna praksa jedini izvor prihoda,ne moze da izdrzi konkurenciju lekara koji pre podne radi za platu u drzavnoj sluzbi,a popodne je privatnik koji ne placa kiriju,struju,vodu,sestru,skupe aparate,vec mu to sve daje drzava.Onaj ko se odluci za studiranje medicine u nasim uslovima,planira da ode u inostranstvu,i to vec na pocetku,da bi specijalizirao u inostranstvu.Kod nas ne moze lekar da specijalizira ako nije zaposlen.Nezaposlenima prolazi vreme,jer ne mzete da specijalizirate kad ste blizu 50g.Da bi ste imali lekara specijalistu,pogotovo hirurskih struka,ta osoba mora da,posle zavrsenog fakulteta(6-7g)obavezng staza od 1g i prakse od 2-3g ide na specijalizaciju,koja traje 4-6g.Posle toga specijalisti treba iskustvo,da radi pod kontrolom starijeg iskusnog kolege.Za hirurske struke to je jos oko 4g.Kad sve to zavrsi,specijalista hirurske struke mora da racuna da sa 50g vise nece moci samostalno da operise...
Препоруке:
0
0
73 субота, 27 август 2016 16:48
DrJelaBisic 4
...Sa 50g vecina ne cuje bas dobro,a postoje specijaonsti koje traze dobar vid ili sluh.Kuba:Ta zemlja je zatvoren sistem.Kao lekar,na Kubi zivite nesto bolje od vecine populacije,dobijete namesten stan sa,zamislite cuda-automatskom ves masinom!Ali iz Kube ne mozete nigde.Cak i kad emigrirate-sve Zapadne zemlje,ukljucujuci SAD vam ne priznaju diplomu.Niste lekar,pa vam je bolje da budete lekar na Kubi,nego cistac(sa kubanskom diplomom lekara)van Kube.Zato taj sistem uspeva da se odrzi.
Препоруке:
0
3
74 субота, 27 август 2016 17:06
Дух Чавеза
Коме веровати од ових фаца?
Препоруке:
1
0
75 субота, 27 август 2016 17:18
Велизар М.
Јако је много оних који не верују никоме, немају став, не знају и не желе да се изјасне. Та групација износи 59,6 одсто. То је страховито велика бројка, а међу њима је половина оних који уопште не излазе на изборе, а половина је оних који не знају за кога би гласали.
Велика бројка али још увек недовољна за бојкот. Један део тих неопредељених одлучиће у последњи час и ипак изаћи на изборе. Дакле, ситуација је незгодна. Иоле нормалан кандидат имао би веома слабе шансе, што због контроле медија што због слабе инфраструктуре у својој бази, што због финансија или гомиле других разлога. Нереално је очекивати да добри кандидати победе на председничким изборима ако су се њихове партије бориле за цензус на парламентарним. Значи, бојкот би пропао, "нормалан" кандидат би пропао, остаје делимична неизвесност у погледу резултата али и потпуна извесност политичких оргија које ће нам приредити креатуре које владају српском политиком.
Осим ако..
(наставак кад ово буде врућа тема)
Препоруке:
2
0
76 субота, 27 август 2016 17:41
DrJelaBisic 5.
Nas politicki sistem je potpuno deformisan,pokupili smo sve sibicarske stosove koji postoje,bilo gde u svetu,u oblasti visestranackog parlamentarizma.Ovo se desilo i namerno a i slucajno,ali vecina profitira od mana i deformacija ovog sistema i nece nista da menja.To je slucaj npr sa preletanjem,raznoraznim koalicijama i sl.U takvom sistemu,koji nije pokvaren mehanizam,koji ne funkcionise i treba mu remont-vec je napravljen,konstruisan da ne funkcionise,kvalitetna licnost nikada ne moze da se iskaze,postoji realna opasnost da osobu takav sistem unisti,ili,u najboljem slucaju-uprlja.Takav sistem treba iz temelja menjati,a to je najlakse ako se napravi paralelan sistem.Oficijelni sistem treba izbegavati,ignorisati sto je vise moguce i kad god je moguce.Svoj paralelni sistem treba podrzavati,razvijati,siriti.Najbolji primer su nam Shiptari,i nuihov paralelni sistem u Yu.
Препоруке:
0
0
77 субота, 27 август 2016 19:29
Bgd
gdjo Bisic izvinite ali sta u stvari zelite da kazete? Sta ste Vi lekar? aktivista? ne razumem; Uz svo duzno postovanje tesko mi je da pratim Vas tok izlaganja; samo cu dodati da ovo pod 5. o Shiptarima NIJE tacno; Shiptari NISU nikakav primer ni za sta. Oni su ljudi koji za americku drzavu odradjuju razne prljave poslove, lobiraju gde treba i imamo sta imamo; imali su drzavu u drzavi pa su opet trazili otcepljenje ali tek posto su se dobro najeli, napili, namnozili i skolovali o trosku SFRJ..Nasa stara drzava je ulozila negde oko dve milijarde dolara vrednos iz osamdesetih sto bi bilo danasnjih 5 mld dolara u Kosovo u periodu od nekih 20 god. i sta smo dobili za nasa ulaganja? Evo sad moraju da se mnogo pomuce da bi dobili mrvice sa stola..neka se muce; Kosovo ne mogu na ledjima da ponesu a Srbija ce ih blokirati na svakom mestu ..stoga iz onog sto pisete vidim da vise nagadjate nego sto znate kad je politika u pitanju; Ipak treba malo vise citati istoriju i tekuce teme pa pisat
Препоруке:
4
0
78 субота, 27 август 2016 19:35
negi
@Dr Jela Bisić Draga gospođo Bisić,raspravljamo o predsedničkim izborima a ne o zdravstvenom sistemu.Vaša konstatacija o našem zdravstvenom sistemu je pogrešna ali o tome će mo drugi put a razlog je jednostavan,najzastupljeniji u vladi i parlamentu su upravo lekari i to je posebna tema.Ovde raspravljamo o tome ko je taj kandidat koji može da se suprostavi kandidatu vladajuće partije!Ovde se ne radi ko se nama najviše sviđa ili kako mi zamišljamo kandidata, već o tome ko je taj koji će da pobedi.Dakle dilema je jednostavna, ko je ta ličnost koja ima šanse da pobedi i iza koje bi stala kompletna opozicija.Ostavite se simpatija i antipatija,već gledajmo ko može da izađe kao pobednik. Glupo je da vi koji sigurno znate da nećete izaći na izbore o tome raspravljate i još predlažete.Svi koji nemaju nameru da izađu na izbore glasaju za kandidata SNS, valjda vam je to jasno.Ako nije,bespredmetno je raspravljati.Na kraju,mislim da je nacionalno pitanje Srbije socijalno pitanje.
Препоруке:
3
1
79 субота, 27 август 2016 19:48
nije nemoguce ..
Nije to tako neizvodljivo; treba samo pazljivo planirati;
naci jednog kandidata opozicije; objasniti narodu sta se dogadja u zemlji, birokratija ce okrenuti curak kad proceni ko je pobednik ..najveci deo ovih sns glasaca ide tamo gde ce da ima neki car; to su glasaci koji glasaju za svoje radno mesto i za platu; takvih ima dosta ali ne previse.
Najvaznije je znaci kandidat, razbiti medij. blokadu i spreciti kradju glasova; izvodljivo..naci ce se dovoljno volontera ali pazljivo odabranih da prate tok glasanja.sto pre to bolje jer su nas ostavili sve vlasti od 1987e do danas bez gaca. i crno ispod nokta da nesto vredi oni bi uzeli takva je to lopo...banda.
Препоруке:
2
2
80 субота, 27 август 2016 20:29
negi
@nije nemoguće Slažem se sa vama,to bi bilo to,i stvarno ima šanse! Ne treba da ciljna grupa uopšte budu glasači SNS-a,to je uzaludan posao.Njih zajedno sa koalicionim partnerima ima 27,05% od ukupnog broja upisanih u birački spisak(rezultati poslednih izbora) već težište baciti na ostale i "isterati" ove koji ne izlaze na izbore,oni su ključ.
Препоруке:
2
1
81 субота, 27 август 2016 21:11
Бошко
nije nemoguce ..
Nije to tako neizvodljivo; treba samo pazljivo planirati;
naci jednog kandidata opozicije; objasniti narodu sta se dogadja u zemlji, birokratija ce okrenuti curak kad proceni ko je pobednik ..najveci deo ovih sns glasaca ide tamo gde ce da ima neki car; to su glasaci koji glasaju za svoje radno mesto i za platu; takvih ima dosta ali ne previse.
Najvaznije je znaci kandidat, razbiti medij. blokadu i spreciti kradju glasova; izvodljivo..naci ce se dovoljno volontera ali pazljivo odabranih da prate tok glasanja.sto pre to bolje jer su nas ostavili sve vlasti od 1987e do danas bez gaca. i crno ispod nokta da nesto vredi oni bi uzeli takva je to lopo...banda.

А иначе Српска патриотска опозиција то није урадила до сада?

Јер јој је "досадно"

И како наћи "кандидата целе опозиције" кад сви осим ДСС/Двери "дувају у европску тикву" са Вучићем

Значи твој "суноврат" са функције почиње са милошевићем?

За време Стамболића је било "супер"?
Препоруке:
1
0
82 субота, 27 август 2016 22:20
negi
@Boško Stvarno čoveče,daj malo objektivnosti! Zaš dobro da je čovek u pravu i nemoj mu spočitavati ono što nije rekao.Tvoja antikomunistička mržnja ti blokira svako logičko razmišljanje i ne vodi nikud.Niko ne brani DSS-Dveri ili posebno, da kandiduje svog čoveka na predsedničkim izborima ali to je uzaludno potrošen kandidat i tebi je to jasno.I za tvoju informaciju,nemačka levica(De Linke) u nemačkom Bundestagu mnogo žešće i odlučnije brani Srbiju i srpsku stvar pred desničarskom vladom Angele Merkel,nego što je "srpski patrioti" brane u srpskom Parlamentu i pred srpskom vladom.
Препоруке:
4
0
83 субота, 27 август 2016 22:20
Сељак Беземљаш1
субота, 27 август 2016 10:35 @drJela Bisic
у Француској сам приметио једну врсту страха непознату у Србији.Страх предузетника од пореских органа.Не само да могу већ ће сигурно да питају откуд
вам паре за некретнину или скупљу покретну ствар ако немате пријављене приходе.Овде то није случај.
Порези у Француској утичу на изборе али овде не.

У дубини, стратешки, победника на изборима и у Француској и у Србији одлучује веш машина.

Француска је у периоду 1945-1975 учетверостручила стандард па је сиромашна Француска купила веш машину (и фрижидер и ауто и телевизор и стан)све на рате.
То је избацило комунисте а убацило друге партије.

У Србији (Југославији)комунисти су народу обезбедили веш машине (и фрижидере и ...)али туђим парама.Инострани кредити су ишли у потрошњу..
Када су почетком осамдесетих западне банке заврнуле славину (редови за бензин, кафу детерџент ..)социолог Јосип Жупанов се питао "Какве последице нас чекају ако ће се поново прати на руке"
Препоруке:
2
1
84 субота, 27 август 2016 23:36
DrJelaBisic
Da krenem od kraja,od seljaka...:Sa Vama se,kao i obicno slazem.Nasi izbori(a i cela polit scena)se vrte oko(automatske)ves-masine.Ko ce da nam je kupi?Jedni kazu Zapadni investitor,drugi kazu Istocni,a ima ih i koji idu po onoj"pitomo jagnje dve majke sisa"Zagovornici neutralnosti.Pri tom ljudi lepo,posteno(bez stida)obrazlazu da je nas interes(a interes je sve u politici,tako kazu)da budemo sa Rusijom.I cude se sto ih Rusija ne shvata ozbiljno.Bracu iz inteesa.Koji hoce ves masinu(automatsku!)Posledice zavrtana slavine vidimo:Srbi jure kao muve bez glave,i traze deda-Mraza.Za Bgd:"Shiptari nisu primer"Boga mi jesu.Nece mzda preveslati Amere,ali nas su potukli dokolena.Samikazete:"Lobiraju gde treba......i sta smo dobili za nasa ulaganja?"Pa zar nas nisu presli?A"drzava u drzavi"nije cilj-to je samo sredstvo,paralelni sistem koji omogucava stabilizaciju i razvoj,iskoriscavanje resursa neprijatelja za sopstvenu korist."Srbija ce ih blokirati na svakom mestu"Na kom to mestu?
Препоруке:
0
0
85 недеља, 28 август 2016 00:52
Bgd
Pa mozda Vas jesu gdjo Bisic potukli ..u svakoj situaciji imate i psiholoski faktor. Oni su preveslali i sebe, cena koju placaju je vrlo visoka i veca nego nasa; samo time se niste bavili pa ne znate. Lobiraju gde treba jeste ali nije dovoljno, Shiptari za Amerikance obavljaju prljave poslove koje je tesko i zamisliti i dobijaju mrvice sa stola; i kukaju za starom drzavom; ove sto vidite da ih predstavljaju Amerikanci i Englezi su skolovali i postavili; Blokiracemo, da sta je bilo u Unescu? nisu clanica UN-a mnoge zemlje ih nisu priznale. Mora se boriti, da ne mislite da cemo da sedimo i da gledamo ..sigurna sam da mnogi ne sede u Srbiji ni na drugim mestima za Kosovo se bori, naravno da je tesko sa podkupljivim vlastodrzcima u Srb, ali i dalje se bori;
Препоруке:
1
0
86 недеља, 28 август 2016 05:01
DrJelaBisic
Za negi:da krenem od kraja:nacionalno pitanje Srbije jeste socijalno,ekonomsko pitanje.Ali ono ne moze da se resava,pre sredjivanja spoljne politike,koja se odrazava na unutrasnju politiku,pa i na ekonomiju.Pre svega, da razjasnimo osnovno:kao opoziciju SNSu i kOaliCionim partnerima smatram one koji su politicka opozicija,a ne one koji zele da"budu kalif umesto kalifa".Opozicija mogu da budu Radikali,mada su oni nejasni(a vojvoda je nepodoban za bilo kakvu funkciju),zatim DSS-Dveri(koji su slabi)i...niko vise.Ni DS,ni Zivkovic,ni DJB,ni LDP.Ne razumem sta Vam znaci"ovde se ne radi ko se nama svidja ili kako zamisljamo kandidata,vec o tome ko je taj ko ce da pobedi(AVa,pretostavljam)... ko je ta licnost koja ce da pobedi i iza koje ce da stane kompletna opozicija"Kao kandidata smatram onoga koji odgovara tacno(po mome msjenju)na sedeca tri ptanjanja:Ne za EU,ne za NATO,da za Rusiju.To su,koliko znam jedino Dveri.Cak ni DSS.Zato je...
Препоруке:
0
0
87 недеља, 28 август 2016 07:48
@Dr Jela Bisic
Да ли је неко неког потукао до колена требало би прво да кажемо о којој борби и утакмици се ради. Да не бих сувише образлагао јер имам утисак да сте превасходно практична особа (назовимо то тако) - дакле да не бих сувише "филозофирао", можемо рећи да је једна професионална анимир дама (назовимо то тако), потукла до колена сваку жену високог стручњака - лекара, архитекту, инжењера... јер се приходи тих жена, време које проведу на послу да би оствариле те приходе и уопште њихове материјалне могућности и стилови живота - не могу ни приближно упоредити са материјалним могућностима, гламуром, удобношћу, стилом живота једне професионалне анимир даме.
Питање је само да ли су оне трчале на истој стази у истој утакмици.
Препоруке:
2
0
88 недеља, 28 август 2016 11:28
Пречанин
@Сељак Беземљаш1
Јосип Жупанов се питао "Какве последице нас чекају ако ће се поново прати на руке"

Лепо подсећање, пробудила се носталгија. Он се питао, шта ако се поквари бојлер. НИН је то објављивао, ја читао. Онда је Душко Радовић рекао, кад пензионеру цркне бојлер, колеге му изјављују саучешће.
Кад се мени учетворостручи стандард, купићу термос, као Стив Мартин кад је зарадио први милион долара.
Биће весело. Као што рече Видосав С., гарван гракће гра.
Много поздрава.
Препоруке:
1
0
89 недеља, 28 август 2016 11:36
negi
@Dr Jela Bisić Socijalno pitanje nije samo ekonomsko pitanje,ono je mnogo više od toga.Ekonomsko pitanje je samo deo ukupnog socijalnog pitanja.Deo tog pitanja je i zdravstveni sistem koji ste pominjali.To je velika tema i ne vidim da tzv."patriotska opozicija" o tome u svom programu ima neki predlog ali otom potom.Ono što je problematično u vašoj tezi je da ako ste za Rusiju vi ste "patriote",a ako ste za zapad vi ste izdajnik?To isto tvrde i Čeda Jovanović i Jelena Milić lobisti NATO-a, samo suprotno.Za mene to je smešna dilema,koja ne vodi nikud i koja predstavlja običan politički gaf.Srbija ima dovoljno snage i dovoljno resursa da ne mora da se svrstava ni uz zapad,ni uz Rusiju(dobre odnose sa jednim i drugim),pogotovo ne sme da se otvoreno nudi jednim ili drugom. Ono što joj nedostaje je pamet,u bukvalnom smislu.Dveri,pa i DSS se otvoreno nude Rusima i još sebe zbog toga zovu "patriotama"?!Šta je tu "patriotsko"? To što svoju zemlju podvodiš interesima druge zemlje?!
Препоруке:
1
0
90 недеља, 28 август 2016 12:37
bgd
gdjo Bisic, citajuci sta ste ovde izneli i napisali ja sam i dalje potpuno zbunjena.
slazem se sa negijem; Dveri i DSS grese jer se nude RUsima--to je glupo.
Srbija treba da nadje modalitet da bude svoja i cesto pisem i zalazem se za malu Svajcariju na Balkanu; ali koliko to svi zelimo ili ne zelimo ..
Za sada je Srbija mracna krcma na kraju sela, na kraju Evrope; Nije bilo tako, ali to smo postali jer su sa Milosevicem dosle razne klike zeljne pljacke i vlasti i ovo su napravili od drzave sto gledamo 16e; ovi sad ne znaju da vode drz ali su majstori foliranja, laganja, cemu ih je naucio njihov mentor Seselj. VS je u pol zivot Srbije doveo MIlosevic preko "sluzbi" da izigrava opoziciju; ovaj pristao; On nije nikakva opozicija vec sluga svakom rezimu.
sad mora da sluzi svog studenta i to radi ..sve dok moze nesto da ucari.
Nacionalno pitanje se preklapa sa ekonomijom i sa socijalom ali je pre svega politicko; u JU je nacionalno pitanje bilo slozeno i nije bilo reseno u republikama
Препоруке:
2
1
91 недеља, 28 август 2016 13:28
DrJelaBisic 2
...iluzono nadati se da ce Dvei dati kandidata.Ali i da ce se celokupna opozicija,samo zato sto mrzi AV,udruziti.Da li stvarno mislite da ce Ceda,Tadic,Zivkovic,Radulovic,i sa njima Seselj,moci da imaju jednog kandidata?Za negi,28.8.,11.36:Cini mi se da u danasnjem svetu,zemlja nase velicine i"snage"ne moze ni da pokusa da bude neutralna.Nas za 200g nece biti,bioloski,i treba da odlucimo sta ce biti nasi potomci"Evropljani,Turci ili Rusi.Mislim da su Rusi najbolje resenje(i to je moje misljenje.Ne mora da bude Vase ili nekog drugog).Mi Srbi se od vremena Nemanjica odlucujemo i razlucujemo gde nam je bolje:na istoku(u Vizantiji)ili na Zapadu."Hvati"su optirali za Zapad,muslimani za Tursku,a mi se i dalje,posle vise od 1000 g i dalje delimo i odvajamo,kao amebe.Pa sta ostane.Ako ista ostane.
Препоруке:
0
1
92 недеља, 28 август 2016 13:31
negi
@bgd. Socijalno pitanje nije socijala!
Препоруке:
0
0
93 недеља, 28 август 2016 13:53
negi
@Dr Jela Bisić Ja sam za to da probamo da malo budemo Srbi,to još nismo probali.Nigde nisam napisao da treba da budemo neutralni u pravnom smislu,već da prvenstveno gledamo naše ciljeve i ostvarujemo naše interese.Sa kim se poklapaju naši interesi sa tim smo.Turci iz Bosne su sa Turcima!Pa uz koga bi bili Turci(ostaci Turaka prilikom povlačenja sa Balkana)vekovima i zašto su prelazili na islam ako nisu bili uz Tursku?Zato su valjda prešli na islam da bi bili Turci,to još samo Srbima nije jasno. Hrvati su uvek uz trenutno jačeg,a ko je jači odlučuje Kaptol a ne oni.A vi ako će te da budete Ruskinja budite,vaše pravo(isto kao i ovi iz Bosne Turci)ali nemojte onda nama držati lekcije o "patriotizmu"i šta je najbolje za nas.Vi pod "najbolje za nas" ustvari podrazumevate najbolje za Rusiju.Ako je tako,pustite nas da mi biramo predsednika Srbije,koji je najbolji za nas a ne za Ruse ili Zapad.
Препоруке:
0
0
94 недеља, 28 август 2016 14:13
@ Сељак беземљаш
У Србији је после рата изграђено 686 хиљада станова, (десет осредњих градова) у вредности од 68 милијарди немачких марака. Толико је ефективно исплаћено грађевинским фирмама, десетина хиљада радника који су радили на градилиштима, архитектама, техничарима, помоћном особљу.... цементарама, фабрикама опеке, електроопреме, изолационих материјала, грађевинске столарије....
Укратко и за вашу информацију, грађевинарство је индустријска грана а не потрошња.
Друго, Југославија пре распада никоме није дуговала 68 милијарди немачких марака.
Треће, јасно је да ћете ви без обзира на чињенице (и на мој коментар)наставити вашу причу о кредитима заједно са Јелом Бисић и још неколицином коментатора.
Препоруке:
1
0
95 недеља, 28 август 2016 14:23
nije nemoguce
uopste ne verujem u rezultate sa poslednjih izbora jer je bilo vise nivoa nepravilnosti i izborne kradje; Kao ekonomista i statisticar verujem da izbori uopste nisu mogli onakvi kakvi su bili, da opisu izbornu volju gradjana Srbije i to je uzaludno
potrosen novac i vreme nacije da bi sns izmanipulisao rezultate.
Zalazem se za nove izbore koji ce biti sa visokim stepenom kontrole na svim birackim mestima: Rezultate treba objaviti u roku od 12 sati po zatvaranju biralista na netu.
Na osnovu onog sta sto znam sns moze da ima ovoliko glasaca:
sns broj clanova + do 10% naivnih glasaca i oko 30% od penzionera (samo procena).
kazu da se broj clanova sns krece oko 480 hiljada
broj glasaca na izborima je oko 2.5 miliona i po meni to je validan broj ljudi koji izlazi na biralista, a oko 5.5 miliona je ukupan broj
znaci oko 480,000 + 250,000 naivnih + 300,000 penzionera max = 1,030,000; za ocekivati bi bilo u nekoj gruboj poceni da sns ima oko milion biraca.+ koalicije bez pupsa.
Препоруке:
1
0
96 недеља, 28 август 2016 17:30
MP 1
Glasacu za Raskovic Ivic na predsednickim izborima ako se kandiduje, sto se nadam. Smatram da je Srbiji potrebna zena predsednik. Muski deo je imao evo 200 god razne predstavnike i ovakve i onakve i sada je vreme da to bude jedna zena. Ona je zanemocali i zalutali dss povratila sa politickog groblja a to je uspela mudroscu, strpljenjem i trpeljivoscu; Ona ce biti odlican kandidat i daj Boze da tako bude jer ce to biti dobro za Srbiju. Ovo sve sto smo videli za 25 posl. god je strasno, sa manjim predom 2004-2008; jedno opste nazadovanje, siromasenje, odsustvo pravih vrednosti; NIkom se to ne depada sem ovima sto je sada
"njihovo vreme" lazni diplomci, kakodrami., braca, lumovi, prijatelji i njihove ljubavnice, travarke pod stare dane lazne dobrotvorke sto ne znaju da svezu tri recenice bez asistenta, njima je odlicno ..jer ne znaju ni reda ni casti, i nemaju osecaj za narod svoj, sto je prava sramota.
Препоруке:
2
0
97 недеља, 28 август 2016 17:47
negi
@nije nemoguće Za pobedu na predsedničkim izborima potrebno vam je,sa ovom,sadašnjom izlaznošću 1.800.000 do 2.000.000 glasača.Toliko je i sada dobio SNS sa koalicionim partnerima i toliko je otprilike,par procenata gore-dole Milošević dobijao.Znači radi se(u normalnim uslovima) o istom biračkom telu.Pobeda je moguća jedino na principu koji je uradio DOS kada je kandidovao Koštunicu i napravio kampanju ili on ili mi(zapostavljene različite ideološke i lične razlike).To isto mora i sada da se uradi ako se želi pobediti kandidat SNS-a.Sve ostalo je prazna i neozbiljna priča.
Препоруке:
1
0
98 недеља, 28 август 2016 18:30
DrJelaBisic
Za MP1:Slazem se,Dr Sanda Raskovic-Ivic bi bila dobar kandidat.Ne zao sto je zena-vec sto je dobar kandidat.Zene kao kandidati ne razlikuju se od muskaraca,tj nisu u proseku ni gore ni booje.Iste(Pogledajte Hilari-i ona je,valjda,zena,pa sta?)I nije katastrofa od 90.vec od 44.Jako me raduju komentari koji kazu da za KiM treba da se borimo(bravo!)da treba da probamo da budemo Srbi,da odpSrbije reba stvoriti novu malu Shvajcarsku.Samo napred.To je sve odlicno.A za mena je kasno da budem Ruskinja-ne mogu,nisam.Mnogi narodi u staroj i novoj istoriji su se pretopili,pre svega u susedne i srodne narode.Mingrelci,koji su se pretopili u Dzordzijance.A bili su posebna nacija jos u starom veku(Amazonke).I mnogi drugi,pa ce tak i Srbi,cini mi se,koji bioloski nestaju,kulturolski se gube,ekonomski su propali.
Препоруке:
1
1
99 недеља, 28 август 2016 19:40
nije nemoguce
slazem se da je potrebno oko 1.8 miliona stvarnih glasaca; ne zaboravite da je Srbija od Milosevica do danas manja za oko 500 hiljada glasaca, a u stvari i vise kad se izracuna koliko se ljudi iselilo.
sns je sebi dopisao negde oko 600 hilj. glasova jer je ogromna disproporcija izmedju odstampanih listica za glasanje i broja glasaca.
Oni su stampali 6,7 miliona listica a odlicno su znali da imaju oko 5,5 miliona glasaca;
sta ce im skoro milion listica vise? mozete li mi pojasniti?
sns danas nema ni 1,2 miliona glasaca sve sa ovima sto glasaju po sns obavezi i sa prevarenim, naivnim, kupljenim, i iznudjenim glasovima i koalicijama..
Hocu da kazem da sns vlada na prevaru..nemaju 1,8 milona imaju 1,2 kako sam vec pojasnila. Opozicija bolje da sto pre nadje zajednickog kandidata, ako misle da se spasimo ove bede koja nas je snasla.
Препоруке:
3
0
100 недеља, 28 август 2016 22:28
nije nemoguce
samo da pojasnim
za poslednje izbore je stampano oko 6,7 miliona listica
prema azuriranim spiskovima ima oko 5,5 miliona glasaca ukljucujuci i rasejanje u kojem zivi ne zna se koliko ali se procenjuje da ima preko 300 hilj glasaca sa validnim dokumentima da mogu da glasaju
Ne znam tacno da li je potrebno da bude oko 200-300 hiljada rezervnih glasackih listica, nesto tako znaci stampano je priblicno oko 900 hiljada listica vise nego sto je bilo potrebno..ovo su grube procene a mislim da nspm koji vodi ankete treba da ima jasniju sliku o ovim brojevima listica, birackih spiskova, ukupnog broja glasaca, izlaznosti ..ovi podaci treba da budu dostupni na internetu na pr, a nisu..
Smatram da je vazno i da statistika sa poslednjih izbora i uopste ove velicine koje sam nabrojala moraju da se znaju, a posebno kod onih koji zele da vode ankete i objavljuju u javnosti rezultate anketa koje su vodili.
Препоруке:
2
0
101 понедељак, 29 август 2016 12:36
DrJelaBisic
Nase zakone koji regulisu polit zivot treba menjati.Npr ukinuti da se glasovi neizaslih glasaca slivaju u pobednika.Pobednik treba da dobije ozbiljnu vecinu izaslih(np 2/3).Ljudi ne izlaze na izbore iz razlicitih razloga,kao sto je npr da zive u udaljenim zemljama,a u toj situaciji je tesko srediti dokumente,a kamoli putovati na drugi deo kontinenta da bi ste glasali.Takodje treba zakonski onemoguciti preletanje.Ne moze tneko da bude izabran o rosku jedne partije,a posle da pretstavlja drugu.Partijsku disciplinu takdje treba poostriti-kome se ne svidja neka ide u drugu partiju.Osnivanje partija treba ograniciti.Novoosnvane partije treba da apstiniraju do sledeih izbora.Itd.Ovo bi bio ozbiljan posao za sadasnje poslanike.
Препоруке:
1
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер