Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Posle krvavog pira u Nici - da li je u Evropi počeo građanski rat?

Komentari (75) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 sreda, 20 jul 2016 08:08
Cviko
Da li u kazivanju novinarke ima "govora mržnje", je skretanje pažnje sa suštine. Ona stara izreka "rat je nastavak politike" se ostvaruje. U Francuskoj, sto po sto žrtava... Šta je to nego rat. A očekuju i nova stradanja nevinih ljudi. Ovaj rat, ubrzaće raspad "EU-tanazije". Očigleno je da je politika "EU-tanazije" loša politika. Debilno ispunjavanje normi Veberovog šupljeg formalizma, završava ratom. Socijalističko samoupravljanje bilo je puno Veberovog formalizma. Ni oni nisu izvukli pouke iz toga.
Preporuke:
25
3
2 sreda, 20 jul 2016 08:10
s.j Autor je u zabludi ako smatra da 'Evropu' o kojoj govori smatram kao svoju, a Francusku i slične kao dostojne sažaljenja
Građanski rat? Preterujete. Pogledajte Siriju. Većinski muslimanska zemlja koja se bori protiv istih ovakvih. Konstatacija da se svi migranti mogu izjednačiti sa teroristima je očigledno netačna i dovodi u pitanje validnost svih ostalih tvrdnji. Zar nema daleko više sličnosti izneđu terorista i država poput SAD, nego opšteg muslimanskog stanovništa - ma šta mi mislili o Islamu, što u mom slučaju nije ništa preterano dobro.

Probleme kroz koje prolazi Zapad je zaslužio, a mi, kao jedan od naroda koje tlači već decenijama i duže, u ovome treba da vidimo mogućnost. Rusi se ponašaju naivno. Opet u Zapadu pokušavaju da nađu saveznika, iako im i ovog momenta zariva nož u leđa. Sa islamistima se zna na čemu si. Ali, da li Rusija shvata na čemu je sa Zapadom? Da li shvata da je namera Zapada - konkretno Amerike, kao gospodara - da uništi suverenitet svih zemalja koje im se ne povinuju? Koja je zapravo razlika izneđu SAD i Daeša, u praktičnom pogledu?
Preporuke:
38
7
3 sreda, 20 jul 2016 10:14
marko
Pa šta očekujete od Islama kao religije i političke ideologije?
Pročitajte malo Kuran u 160 delova poziva svoje vernike na džihad(suveti rat). Da ne pominjem da je Kuran prepun delova gde se poziva na ubistvo jevreja i hrišćana. Zaboravljate 1400.godina duga osvajanja, gde su ubili 240 miliona ljudi. Rečenica
,,Terorizam nema nacionalnost i veroispovest’’je pogrešna. Od 2000 terorističkih napada godišnje nema nijedan hrišćanin, budista...svaki napad je delo muslimanskih terorista. Samo pogledajte istraživanje o muslimanima koje je uradio Pew Research Center, gde jasno piše da globalno većina njih podržava šerijat, pa 35% muslimana u Francuskoj podržava terorizam u Parizu, Nici...
Problem je u Islamu, ''religija mira i tolerancije'', on mora biti zabranjen kao fašizam i nacizam, a sve ostalo nema smisla.
Preporuke:
31
5
4 sreda, 20 jul 2016 10:22
Boško
Kakva je razlika imeđu "islamske države" i njenih "terorista" i

terorista iz slovenije, hrvatske, bosne, Kosova, koji su terorističkim akcijama napali većinski Srpski narod u Jugoslaviji uz pomoć zločinačke evrope i SAD

Neka Nemačka i Francuska dozvole islamskim mudžahedinima, stvaranje "islamskih država" sa ubijanjem i proterivanjem nemaca i francuza,

kao što su to dozvolili slovenačkim neonacistima, ustašama, mudžahedinima, šiptarskim teroristima

Svoje zločinačko licemerje "evropa" pokazuje terajući Srbe da teroriste na Balkanu priznaju kao legitimne "evropske narode" dok svaki napad na sopstvene zemlje označavaju kao "terorizam"
Preporuke:
37
4
5 sreda, 20 jul 2016 13:38
lutkari
Taj rat hrišćana i muslimana ni slučajno nije spontan.
On je planiran,negovan i podstrekivan.
Šarli Ebdo,reke izbeglica sa bliskog istoka zahvaćenog arapskim prolećima i obojenim revolucijama su inicijalne kapisle za procvat islamske države i verskog rata koji je u toku.
Sve to ide iz jednog centra koji odlučuje o svemu na sastancima poznatim kao Bilderberška grupa.
I sve dok se svet bude pravio slep i gluv i okretao glavu od"teorija zavere",plaćaće sopstvenu cenu gluposti i naivnosti.
Oni,vladari iz senke,sekta,LUTKARI,su pravi neprijatelji čovečanstva!
Na njih nema ko da udari.
Baš da vidimo kako će se na olimpijadi u Riju,na neutralnom terenu,stvari odvijati.
niko
Preporuke:
17
0
6 sreda, 20 jul 2016 13:41
brzi
@Boško

Šta sad kukaš i optužuješ muslimane za sve i svašta. Pa vi, istočni hriščani ste se udružili sa muslimanima i izdali zapadnu hriščansku braču. Da ste podržali zapadnu hriščansku braču danas ne bi bilo nikakvog problema ni sa muslimanima ni sa židovima jer bi hriđčanstvo graničilo sa muslimanima na Tigrisu dok bi židovi ostali tamo odakle i potiču; na Kavkazu. Ali šta ste tražili to ste i dobili. Najpriju su vam vaši saveznici uzeli vašu Adu Sofiju u Istanbulu a u novoj dobi oteli vam i KiM. Sjajni saveznici.
Preporuke:
2
37
7 sreda, 20 jul 2016 14:18
to je sve rezultat americke lude politike i imperijalizma suludog
sta se sada ...
*osnovica je turska bila za robe sa zapada na istok i sada to nemate visei kako se oni medjusobno
sta li rade ...unistavaju vi cete imati par detalja
*prvo turska se kao drzava srozala
znaci nema vise sa njima nista
*oni su se pocepali unutar zemlje na ko tu koga i zbog cega
* i kako eu reaguje
prvo eu ne postoji to je bila eez pa eu pa je sad nemacka sa okolinom jer nema shengena svi su ga suspendovali
* i dalje turci da se ocekivati da oni prave haos a njih ima svuda po eu ima ih 20 miliona sigurno
...............................................
a sto se tice francuske
to je suludo sta oni rade oni ako nisu sad oni ce bankrotirati zbog gluposti svojih
i okolne zemlje italija i spanija sa njima
to je to ...
cvor je saobrajacni francuska zato ...
Preporuke:
6
0
8 sreda, 20 jul 2016 14:27
Ovo je sve zakuvano u americi koja nema pojma sta radi
Amerika je cudo
oni sve naprave i sve uniste
i sto se mi sa tim zamlacujemo
to je tako
velike posledice
*uk-brexit
*francuske gluposti sa kim su oni u ratu , budale ima da bankrotiraju i da i okolne zemlje uniste ekonomski italiju i spaniju jer su transportni cvor
*turci e to je i to je kraj
ko ce snjima da radi niko zivi
a nemacka
e to je i taj brisel velika svetska paralel svemirska glupost i universum
kao i kaze nema skole ni radnog iskustva rodio se i usao u ministarsku fotelju
sve sns ministri balavi klinci
verujte nam verujte mi smo do sada unistili sve
pa kako da ne ...
verujemo ti da da da
imas iskustva u drugoj americkoj recesiji naravno
a znas li ti sta je to
gubitak ugovora , robe, usluga i resursa stocks na trzistu ...pojma nemas pa ti neznas ni gde zivis ni svoje uloge u prici a ministri sve radni staz tri godine ili mozda 4 uvrh glave dve i to birokratska praksa nigde , nepriznata u svetu , od neradnika to su neradnici jer su negativno sve
Preporuke:
1
1
9 sreda, 20 jul 2016 14:30
negi
@brzi Može se reći obrnuto,da je zapad iz svoje sebičnost i uskogrudosti pre izdao svoju braću hrišćane na istoku.Istorijski događaji idu u tom pravcu.Istočni hrišćani nikad nisu ratovali protiv zapadnih,dok zapadni i dan danas vode rat protiv istočnih.
Preporuke:
15
1
10 sreda, 20 jul 2016 14:33
s.j @brzi
Ili nauči razliku između slova 'ć' i č', ili ih izbaci iz upotrebe.

To koliko su nam zapadni hrišćani 'brača' ili 'braća' govori Jasenovac, i celokupna naša istorija. Mi možemo imati prijatelje i među katolicima, i među muslimanima, i među protestantima, budistima, hindusima, kako na kolektivnom, tako i na individualnom nivou. Razlog za to leži u činjenici da ljude ne delimo po konfesiji već karakteru. Zato nam ni svo pravoslavni nisu braća, što potvrđuje primer Bugara, a dobrim delom i Rumuna.
Preporuke:
22
1
11 sreda, 20 jul 2016 14:46
Terorizam je zlo
Đorđe Milošević:
Ruska novnarka upravo boravi u Nici. Iz ličnog iskustva znam da milioni čitalaca sa nestrpljenjem očekuju njene izveštaje. Oni su originalni, smeli, iritirajući. Moja koleginica Darja nema dlaka na jeziku.


Prema zvaničnim podacima u Nici je ubijeno 84 ljudi, od toga je ubijeno 30 muslimana. Ubijeni muslimani su državljani Francuske, Tunisa, Turske, Maroka, Alžira i Čečenije.

Čisto da se pomogne u objektivnom izvještavanju, samo radi istine, iako je svaka žrtva ista ili bi trebala biti ista.Terorizam udara na ljude, na ljude i ne bira ko je koje religije ili nema religije.
Preporuke:
9
0
12 sreda, 20 jul 2016 14:53
?!!!
U osnovi tekst ili članak u u svojoj suštini "motivacijski" usmjeren ili bi mogao biti usmjeren u jednom cilju da na konto islamskog terorizma i muslimana terorista ujedini sve različitosti na relaciji Zapad (rimokatoličanstvo,protestantizam i dr.) i Istok (pravoslavlje). Koliko je to moguće ili nije moguće, vrijeme će pokazati, jer vrijeme je najbolji svjedok.Dobro je da se hrišćani ujedine, što da ne?
Preporuke:
4
3
13 sreda, 20 jul 2016 14:57
?!!!
Đorđe Milošević:
Posle krvavog pira u Nici da li je u Evropi počeo građanski rat?


Samo ima jedna zeznuta istina? Nikada, ama baš nikada "evropski građanski rat" nije ostao "samo evropski", već je uvijek ama baš uvijek "prelazio i pretvarao se u svjetski rat".
Preporuke:
15
1
14 sreda, 20 jul 2016 15:06
....
Sva ova situacija u svijetu me podsjeća na vrijeme pred Prvi i Drugi svjetski rat.I tada je počecima Prvog svjetskog rata a "nastavak" je slijedio u Drugom svjetskom ratu, "svađa" nastala oko podjele "kolonija" (ista ili slična teritorija koja je danas modus operandi, na kojoj se vrši ratno natjecanje i odmjeravanje snaga), pa sve sve na kraju završilo totalnom ili barem u 90% destrukcijom Evrope.Pohlepa se pretvorila u međusobni krvavi obračun koji je odnijeo destine miliona ljudskih žrtava a "žrtve" u ekonomiji i infrastrukturi su nemjerljive čak i u bilionima dolara.
Preporuke:
9
0
15 sreda, 20 jul 2016 15:15
brzi
@negi

Karta razgraničenja govori drugačije, večina unutrašnjih ratova događa se ili se događala na teritoriji zapadnog hriščanstva ali pustimo sada to. Suštinsko ptanje su muslimani. Da smo hriščani ostali složni oko pitanaj muslimana danas toga pitanja ne bi ni bilo da smo hriščani složno radili u vreme krstaških ratova. Tada ste vi više verovali muslimanima umesto svojoj zapadnoj brači. Da ste pogrešili, ali nečete da priznajete, ukazuje dalnija istorija, kada su vam baš vaši saveznici muslimani nebroj puta izigrali, uzeli vam vašu baziliku, uzeli vam mnoge teritorije ali vi još uvek više verujete njima nego svojoj zapadnoj brači. Ko vas je držao u ropstvu, turci ili germani i ugari? Ko vam je dao i osigurao međunarodno priznate granice? Germani i Ugari ili Turci i Rusi?
Preporuke:
1
25
16 sreda, 20 jul 2016 15:26
.
brzi
@negi


Papa je prevario pravoslavne u krstaškim pohodima, prvo opljačkao i poarao Konstantinopolj, oslabio ga a onda ga prepustio muslimanskom osvajanju a da nije želio da pomogne da se to ne desi.
Preporuke:
22
0
17 sreda, 20 jul 2016 15:34
Kolateral
Francuske vlasti su krive za ovo. Zasto primaju muslimane. Saudi arabija ne prima ni jednog izbeglicu a muslimanska zemlja je to i jos bogata. Krah verske ravnoteze je najgora vrsta kraha. Pa islam i hriscanstvo zna se da su nekompatibilni. Verski rat je trajao izmedju ove dve grupe jos od nastanka islama. Islam je prakticno zauzeo sve teritorije 1000 godina stare vizantijske hriscanske imperije a o tim zlocinima mrtva usta vizantinaca ne govore niti ih se iko danas seca. Krstasi su jedva nekako zaustavili njihovo napredovanje uz najvece ljudske zrtve, proterali ih iz spanije italije, austrije i madjarske. I sada milioni muslimana dolaze u evropu? I ko koga ubija u evropi ovih dana? Zar nema mesta u mnogobrojnim mirnim islamskim zemljama za izbeglice, postavi im sator i daj hranu dok ne prodje rat pa ih vrati nazad kuci.Ali ne, oni dodju u evropu i onda neki od njih kazu gle, sta je ovde nevernika za pod noz. Jedini razlog sto ih dovode je da bi izazvali verski rat i unistili evropu.
Preporuke:
8
5
18 sreda, 20 jul 2016 15:38
?
brzi

S kime je katoličko-protestanka imperija (Austrougarska), plus Njemačka bila saveznik u Prvom svjetskom ratu? Sa Turskom ili Rusijom?
Preporuke:
19
0
19 sreda, 20 jul 2016 15:55
Istočno rimsko carstvo
@brzi

Vizantija je zaustavila nadiranje prvog i najjačeg udara islama u Evropu. Zidine Carigrada su sprečile prodiranje Arapa u Evropu sa istoka. Zasluga Konstantina IV i Lava Isavrijskog nisu ništa manje nego zasluge Karla Martela. Tokom 10. veka Vizantija je krenula i u kontra-napad i povratila Krit, Kipar, Antiohiju i Nazaret od muslimana, za vreme Nikifora Foke i Jovana Cimiskija. Tu su se zaustavili i Vasilije II je branio te granice. Nakon njega u 11. veku Vizantiju zajedno i u isto vreme napadaju katolički Normani sa zapada i Turci Seldžuci sa Istoka. Prvi joj uzimaju teritoriju na jugu Italije a drugi u Maloj Aziji. Tokom Prvog krstaškog rata, Vizantija i krstaši zajedno suzbijaju Seldžuke ali krstaši krše dogovor i oslobođenu Antiohiju ne vraćaju Vizantiji već u njoj formiraju svoju državu. Zahvaljujući Boemundu Tarentskom, sinu roberta Gviskara, koji je i oteo Vizantiji posede u južnoj Italiji.
Preporuke:
20
0
20 sreda, 20 jul 2016 15:56
Istočno rimsko carstvo
@brzi

Osvajanje Carigrada na prevaru 1204. znatno slabi Vizantiju i ona postaje sve manje sposobna da se bori protiv Ikonijskog sultanata, jer je bila uklještena između njih i krstaških država na Balkanu. O šurovanju Mletačke republike sa Turcima da i ne govorim. Kakvu je pomoć papa poslao Vizantiji 1453? Skoro nikakvu.

Dakle, da rezimiramo, ukoliko baš moram da biram, meni kao pravoslavcu su bliži zapadni hrišćani od muslimanima, ali izgleda da su i protestantima i katolicima muslimani bliži od nas pravoslavaca, što se videlo kako i u srednjem veku tako i u moderno doba kada su Hrvati i muslimani uvek bili zajedno protiv Srba.
Preporuke:
22
0
21 sreda, 20 jul 2016 16:04
šklj
Pa i - nije, realno, više ljudi gine dnevno u saobraćaju nego od očajnih `isilovaca`... ?!
Dakle pitanje je osnovnog `saobraćaja` - svog hrišćanskog identiteta , - kada neko kao EU skrene s takvog puta na stranputice bezumlja, kao da je vozilom - sletela u jarak ....
Preporuke:
5
1
22 sreda, 20 jul 2016 16:12
Boško
brzi
@Boško

Šta sad kukaš i optužuješ muslimane za sve i svašta. Pa vi, istočni hriščani ste se udružili sa muslimanima i izdali zapadnu hriščansku braču. Da ste podržali zapadnu hriščansku braču danas ne bi bilo nikakvog problema ni sa muslimanima ni sa židovima jer bi hriđčanstvo graničilo sa muslimanima na Tigrisu dok bi židovi ostali tamo odakle i potiču; na Kavkazu.
Čekaj hoćeš da kažeš da su nas "naša zapadna katolička braća" ustaše, slovenci, nemci, italijani, austrougari, NATO i SADisti ubijali za "naše dobro" već više od 100 godina,

a mi smo ih "izdali" jer smo se sami suprostavili nadolazećim "bošnjacima" u bitkama na Marici i na Kosovu, kada je "našu zapadnu katoličku braću" baš nešto "zabole" da pomognu Srpskoj vojsci da odbrani Balkan i evropu od nadirućih "bošnjaka" nego su ih porazili tek kod Beča.
Preporuke:
20
2
23 sreda, 20 jul 2016 16:23
Boško
Istočno rimsko carstvo

Dakle, da rezimiramo, ukoliko baš moram da biram, meni kao pravoslavcu su bliži zapadni hrišćani od muslimanima


Tebi kao "pravoslavcu" je bliže ustaško bacanje dece u vazduh i nabijanje na kame, ubijanje zabijanjem eksera u glavu, ubijanje manjem, 100 godina genicida ustaša nad Srbima, austrougarsko klanje Srpskog naroda, nacistička genocidna streljanja 100za1, bombe sa osiromašenim uranijumom koje ubijaju već 17 godina, ubijanje Srba 10 godina 90tih od evropskih i NATO zločinaca, 10 godina sankcija i otimanje Srpskih teritorija.

Nego "bošnjačko" sečenje Srpskih glava i igranje fudbala tokom 90tih, genocid nad Srbima u okolini Srebrnice, stotine godina uzimanja "danka u krvi" proterivanje ~300 hiljada Srba iz Stare i Južne Srbije u dve seobe, Ćele Kula, nabijanje na kolac vekovima...

A tek sam počeo sa opisima zločina jednih i drugih...

Nisi ti ni pravoslavac a kamoli Srbin...
Preporuke:
9
6
24 sreda, 20 jul 2016 16:39
Onako manje ili više pošteno
U osnovi slažem se sa "jednom tezom" koja se "može pročitati između redova" u ovom članku a ta je da muslimani migranti moraju i trebali bi mnogo više poštovati "gostoprimstvo" i sreću da su došli do Evrope, a posebno do Zapada.Ukoliko misle da im je "Evropa nešto kriva" ne treba da migriraju prema Evropi, neka migriraju prema nekoj arapskoj državi ili podneblju u "muslimanskom svijetu", pa nek "tamo traže svoju sreću".Lično "živcira me" kada vidim, ne znam kako da nazovem "a da ne bude uvrjedljivo" (možda prepotenciju) u iskazivanju "svojih religijskih osjećanja" (marame, burke, zarovi, brade, skraćene pantalone, i druga obilježja "razlikovanja"), a hoće da uživa sve blagodati "evropskog socijalno-ekonomskog blagostanja".Problem je izgleda u ovome, što bi muslimani da "uživaju blagodati koje je stvorila uslovno rečeno hrišćanska civilizacija", ali neće da prihvate "da hrišćanska civlizacija" je ipak "starija u Evropi".U "tuđoj kući" a kao gazda?
Preporuke:
7
2
25 sreda, 20 jul 2016 16:50
Saša
Pravoslavni a pogotovo Balkanski narodi prave ogromnu grešku tražeći sebe u narativu o sukobu islama i Zapada .

Postoji nekoliko potpuno različitih dimenzija odnosa izmedju hrišćanskog svijeta , raznih denominacija , i islama .

Naša nema apsolutno nikakve veze sa drugima i zbog toga je treba tretirati drugačije .

Da se vratimo na početak , znači više od 1000 godina unazad .

Islamski svijet kontroliše većinu Pirineja i Siciliju , dominantno a ide i dalje .

Skoro u isto vrijeme kada Turci dolaze na Balkana na Zapadu u potpunosti čiste i tjeraju islamsku populacije i od tada na dalje Zapad direktno više nikada nije bio ugrošen od islama .

Skoro čitavo vrijeme Turske okupacije Balkana oni su imali makar jednog jakog saveznika na Zapadu a najčešće više njih da ne kažem sve .

Osim Balkana zona Crnog mora je takodje prostor permanentnog sukoba Turske sa Rusijom i nizom drugih pravoslavnih naroda .
Preporuke:
14
1
26 sreda, 20 jul 2016 16:57
Saša
Četvrta zona interakcije je Srednja Azija gdje je Rusija uspostavila dominaciju nad teritorijama dominantno naseljenim muslimanima .

Peta zona je podsaharska Afrika gdje postoji istorijski sukob hrišćanskih misionara i islamskih kolega . Na sličan način se mogu tretirati i Filipini , Papua Nova Gvineja i još neki predjeli u Indokini .

Suštinski ova peta zona je izvedenica iz prve navedene to jeste odnos Zapad - islam .

A ta prvo navedene dimenzija je već vjekovima suštinski čisto iskorištavanje , tutorstvo i laganje islmskog svijeta od strane Zapada .

Bilo kao kolonije nekad ili kao neke neuspjele države sada .

Po pitanju odnosa prema Zapadu islamski svijet ima apsolutno sve razloge da se ljuti i bori protiv istih .

Rusija ima strateški imperativ da sredi i drži stabilnim odnose sa islamskim svijetom , od Turske do Irana kao i da održava najbliže odnose sa srednjeazijskim državama iz kojih uz ostalo postoji brojna migracija ka Rusiji .
Preporuke:
10
1
27 sreda, 20 jul 2016 17:05
Saša
Generalno, mi na Balkanu smo istorijski najveće žrtve islama i objektivno mi njemu nikada nismo bili opasnost niti agresor a on nama uvijek jeste.

Obzirom na gotovo idiotsko ponašanje naših politika u XX vijeku mi umjesto da se na naš odnos sa islamom nakon Balkanskih ratova stavi tačka i udje u mirnu koegzistenciju uporno bivamo uvučeni u sukobe.

Bilo od strane Austorugarske ili Njemačke u svjetskim ratovima bilo od strane SAD u zadnjim ratovima muslimani su uvijek instruirani da sukob sa pravoslavnim hrišćanima.

Što je najgore, postojećim rješenjem situacije u Bosni Zapad i dalje drži u igri novi sukob izmedju pravoslavnih i muslimana.

Takodje i sa nerješenim pitanjem Kosova.

Od kraja Hladnog rata desetak godina nije ni bilo drugih sukoba osim onih izmedju pravoslavnih i muslimana od Kavkaza do Bosne.

Upravo zbog toga je ogroman potencijal eventualnog "resetovanja" odnosa izmedju Turske i Rusije kojeg će "prijatelji" sa Zapada sigurno probati obesmisliti.
Preporuke:
9
1
28 sreda, 20 jul 2016 17:12
Istočno rimsko carstvo
@Boško

Od čitavog mog komentara koji je usmeren da pobije gluposti "brzog" o tome kako smo mi pravoslavni bili u ljubavi i poltronstvu prema islamu vi ste se uhvatili jedne najnebitnije sitnice u čitavoj stvari gde tvrdim da mi je ukoliko bih baš morao da biram bliži zapadni hrišćanin nego musliman?! I povrh svega to protumačili kao da volim Vatikan i kao oduševljenje nad genocidom nad Srbima?!?! "Majstorski", "genijalno", nema šta! A možda prosto želite da trolujete kao što vas mnogi ovde i sumnjiče?

P.S. Pravoslavna teologija je jasna. I islam i rimokatolicizam su su jeresi, jer je istina jedino u pravoslavlju. Međutim, dok su rimokatolici u jeresi zbog zbog filokve tj. zbog verovanja da Sveti Duh ishodi i iz Sina a ne samo iz Oca, muslimani Hristosu, Sinu Božijem, negiraju da je Bog i smatraju ga običnim prorokom koji će kada dođe ponovo slomiti krst, zaklati svinju, OŽENITI SE i U M R E T I(?!). Dakle, jasno je koja je jeres veća i ko nam je dalji!
Preporuke:
7
1
29 sreda, 20 jul 2016 17:15
Saša
Stoga, mi se ne trebamo uopšte petljati u sukob islama i Zapada.

Samo možemo da se uvaljujemo u probleme koji nemaju veze sa nama a često puknu po našim ledjima.

Mislim na uvlačenje mudžahedina i vehabija na ove prostore.

Ponavljam, nama je od vitalnog značaja da se izmedju Turske i Rusije postigne sveobuhvatan dogovor a on je mnogo izvjesniji nego što se to u našoj javnosti, namjerno, predstavlja.

Turski neoosmanizam nema realnih uporišta da proširi svoj uticaj bilo gdje drugo osim na odredjene djelove Balkana i Kavkaza, a to su sve zone gdje ili mora da se sukobljava sa Rusijom ili da napravi "generalni" dogovor.

Suluda sirijska avantura je okončana a da je Erdogan htio da bude racionalan nebi se ni miješao u poslove arapskog svijeta pošto osim vjere i toga da su vjekovima Arapi bili pod Turcima ne postoji objektivno vezivno tkivo a ima mržnje više nego se to kod nas zna.

Ovo sve tim više jer je Turska šiitskim polumjesecom odsječena od Arapa sunita.
Preporuke:
10
2
30 sreda, 20 jul 2016 17:44
el srbinjo i šire
terorista je jeo svinjetinu. meso nečiste životinje koju je poslanik kaznio prezirom. nije postio za ramazan. napustila ga žena, imao je finansijskih problema. život mu se raspadao.
Preporuke:
2
0
31 sreda, 20 jul 2016 17:48
brzi
@s.j @brzi

Kada su interesi u pitanju nema prijateljstva i to uopšte važi za svu politiku da postoje samo i izključivo interesi i ništa drugo. Kad si spominjao svoju braču i susjede bugare usput si u tu rubriku brača po religiji stavio i rumune koji su orginalno katolici i njihovo pismo je latinsko dok ima pravoslavna manjina uz Dunav, koji je i granica između katolicima i pravoslavja. Po pismu najlakše razdvajaš ko je ko, zapadni hriščani sekoriste latinskim dok istočni hriščani koristite čirilicu kao svoje pismo.
Kad si spomenuo Jasenovac zaboravio si da i spomeneš SPC. Da se je SPC dogovorila, kao Otomani pre pada svoje imperije, sa Vatikanom oko uslova života pravoslavnog življa na teritoriji katolika mnogi srbski životi bi bili spašeni jer bi ustaše u Jasenovcu vodili jedino komuniste po idieološkoj i rome i židove po etničkoj normi. Neka vam vaše vladike objasne šta ima takvog da vredi više od desetina hiljada vaših života.
Preporuke:
1
9
32 sreda, 20 jul 2016 18:00
brzi
@?

Sa Ata Turkovom posleotomanskom Turskom. To se navezuje i na današnje stanje u Turskoj. renutačni "sultan" Erdogan bi opet želeo da obnovi i Otomansku imperiju. Ali to sta dva pojma. Otomanska imperija nije samo Turska, Turska je samo centar. I zato je i Erdogan toliko opasan jer če u vatru staviti ceo širi region oko Turske radi realizovanja svoje bolestne ideje koja u obliku u kojem on zamišlja nije ostvarljiva u realnosti. Napisao sam pre neki dan da Erdogan ide Slobinim putem iz 80. i 90. godina, čak radi i iste greške. Ja se osobno samo nadam da neče trajati celu deceniju da se Erdogana koji je svoje u politici več odradio skine sa vlasti za uvek.
Preporuke:
1
8
33 sreda, 20 jul 2016 18:22
brzi
@Istočno rimsko carstvo

Od zapadnih hriščana bili ste pozvani da se zajedno ide u oslobađanje arapskih zemalja i bliskog istoka ali vi se niste maknuli sa mesta sve što se kasnije dogodilo poznata je priča. Možda jedino jednoa stvar oko KOnstantinopola. Razaranje Konstantinopolisa bila je odmazda za vašu neaktivnost. Žalostna je samo činjenica da se istorija ponavlja. Od drugog iračkog rata pa nadalje opet vi istočni hriščani radite protiv svoje zapadne brače koja ratuje i krvari sa islamom na islamskoj teritoriji a vi se ponekad ponašate ko obične ***** i u široku javnost iznosite pojedinosti načina ratovanja. Da oficielne armije i privatne armije nisu više profitabilno efikasne u ratovanju na bliskom istoku ponajviše su krivi pre svega ruski mediji koji su brujili kakavim se sve metode ratovanja koriste na bliskom istoku i u Avganistanu. Sa tim činom opet ste izdali hriščanstvo i podržali islam, možda svesno možda nesvesno.
Preporuke:
1
10
34 sreda, 20 jul 2016 18:56
Aleksa
o zanečišćenju misli i duha
ili isparenja toga
koji se potpisuje sa "brzi"

koliko gluposti izvire iz neistinitih pretpostavki svedoče njegovi komentari.
koliko god da su nam daleki muslimani,
niko nije tako dalek ko najbliži geografski zapadni hrišćani.
i mi sa latinima nismo braća, nit ćemo ikada da budemo.
povelik je broj zala koja su izašla iz Rima i zatirala život svuda po svetu.
a nebraća jamari nemaju stida...
Preporuke:
2
0
35 sreda, 20 jul 2016 19:36
negi
@brzi Dobar si pseudonim izabrao, tako i reaguješ.Ta tvoja teorija o izdaji je pomalo smešna ali uklapaš se u ovdašnji milje.Čim se sa nečijim stavom ne slažeš prilepiš mu etiketu izdajnika i misliš da si time završio.Ništa novo,političke karijere i karijere su izgrađene na tu foru.Zašto je tvoja teorija o izdaji šuplja? Prvo, hrišćanstvo je nastalo na istoku,ozakonjeno je na istoku gde je postala zvanična religija carstva,to se nije desilo u Rimu.Drugo,Vizantijsko carstvo je bilo prva linija odbrane od islama i to je bilo 11.vekova,11.meseci i 11.dana.Za sve to vreme,zapad pokušava da uspostavi novo Rimsko carstvo pod germanskim patronatom sve radeći protiv Vizantije.Kad je pukla ta prva linija odbrane na istoku,zapad se odjednom setio da i on treba da se bori.I dobro se "borio" organizujući istočne hrišćane da brane zapad.Ali to više ne pali,islam preskače istočne hrišćane i infiltrira se direktno u srce zapada,tj.Evrope.Tu će voditi bitku a ne na istoku.Novinarka je u pravu
Preporuke:
3
1
36 sreda, 20 jul 2016 19:43
Boško
@Istočno rimsko carstvo
Dakle, da rezimiramo, ukoliko baš moram da biram, meni kao pravoslavcu su bliži zapadni hrišćani od muslimanima
Šta znači u vašem "rečniku" "Dakle, da rezimiramo"

(fr. résumer) sažeti, ukratko ponoviti, dati kratak i sažet pregled nečega opširno izloženog

Ne koristite strane reči ako ne znate njihovo značenje.

Vaš "rezime" je "vaš potpis" na vašem komentaru, bilo bi pogrešno ne prokomentarisati ga.


Ja kao pravoslavac ne smatram bliskom nijednu "zemlju zaparnih hrišćana" koja učestvovala u kolonijalnim i imperijalnim osvajanjima ubijajući milione širom sveta radi pljačke koju su zvali "uvođenje hrišćanstva" a posle drugog svetskog rata "uvođenje demokratije"

a i sada "zapadno hrišćanstvo" drži stotine miliona ljudi u polukolonijanom ropstvu u 21 veku.
Preporuke:
6
4
37 sreda, 20 jul 2016 20:32
Bendzamin Frenklin
Ko je za malo sigurnosti spreman da zrtvuje malo slobode ne zasluzuje ni jedno ni drugo.

Prisluskivanje, totalna kontrola da bismo biki sigurni? Od koga? Od tih sto nasprisluskuju.

Orvelova 1984. nije bila prorocanstvo, vec manifest, plan na kome se i tada radilo.
Preporuke:
3
1
38 sreda, 20 jul 2016 20:58
Saša
@ Boško

Poštovani , mi smo ovdje svi toliko hinotisani i sludjeni da više malo ko zna što priča i što je najgore što vidi .

Ajde prvo jedan prmjer iz prošlosti a manifestuje se i sada .

Evo sada svi pričaju o Turskoj i uz ostalo spominju kemalistiko i sekularno nasljedje . Kao to je nešto dobro , cool , skoro kao fancy ...

A jedna od tekovina mladoturske revolucije je genocid nad Jermenima , progon Grka , sve ono drugačije što je vjekovima opstajalo pod Osmanlijama pobijeno ili poćerano .

Ali Ataturk je svetinja , to ne smije niko da dira .

A sekularizam se suštinski svodi na to da kada god iz nekog interesa zvanična vlast ne odgovara , da ne komentarišem kome , vojska ima mandat da je smijeni .

I nas već skoro 100 godina bombarduju da je Ataturk dobar a turski sekularizam garant demokratije .

Imamo mi u svijesti utisnutih toliko suludih interpretacija i narativa da nije uopšte čudno što ne znamo gdje smo .
Preporuke:
4
2
39 sreda, 20 jul 2016 21:09
Saša
@ Boško

Mi čak ni naše trenutno stanje ne možemo da sagledamo i ako bode u oči.

Pogledajte trenutnu kartu EU i vidite ovu rupu na Balkanu.

To je ono što oni ne žele i nikada neće željeti.

Srbija, Crna Gora, BiH, Makedonija, Albanija, Kosovo(kakogod ga tretirali).

Ko tu živi?

Oko 17 miliona ljudi što Slovena što Alabanaca, otprilike u omjeru 70 : 30, što muslimana što pravoslavaca u omjeru istom, sa otprilike 5 % katolika od čega pola slovenskog a pola albanskog porijekla.

Sve ovo zajedno Evropi ne treba ništa i nezavisno od toga u kakvom je stanju EU i da nije dugog vijeka sve ovo neće nikada ni ući u nju.

E sada što radi Zapad a prvenstveno SAD mada je očigledno da Njemci, koliko mogu a ne mogu puno imaju malo drugačije želje?

Sve ovo drži u stanju permanentne napetosti i cikličnih sukoba jednih sa drugim.

Davno sam slušao i to ne neozbiljne ljude da će od ove rupe SAD napraviti nešto sa čime bi ubijedili Srbe da imaju Veliku Srbiju a isto i Albance.
Preporuke:
1
2
40 sreda, 20 jul 2016 21:59
sve stoji i nista se nekrece je jedino u srbiji
ako neko zna neki jezik i cita vreme slobodana miosevicavidece da nigde nigde rata nije bilo u to vreme sem u yugoslavijii zlo sveta je sto je nakacio sve na yugoslavijukako i zasto >>>???dalje je ostala srbija sa svim krimosima koji su se namnozili danas uk ma nema vezesutra francuska ma nema veeprekosutra turska ma nema vezedolazi nemacka ma nema vezei tako daljea amerika u drugoj second recession e pitanje a sta ima veze >>>???kad imate sistem kao u srbiji nema nista veze ionako cemo svi da umremo sto si se zalepio za fotelje i sns umri sam kad nema veze e to ti je ta prica
Preporuke:
2
3
41 sreda, 20 jul 2016 23:08
Dragiša
Da ste postavili pitanje da li je Francuska pred vratima građanskog rata onda bi ste pogodili.Ali i to se radi namerno. Predsednik Francuske F. Hollande apsolutni američki pion i on sve radi da bi sledeće predsedničke izbore sprečio (nema nikakvih šansi da bude izabran).Vanredno stanje u zemlji je obnovljeno i to na šest meseci umest uobičajenih tri. Uvešće se kao u SAD jedna vrsta Patriot Act à la française.Francusk kliza u diktaturu i građanski rat. Evropa ne. Evropa je politička i ekonomska olupina i pitanje je vremen njenog raspada. Neće dugo u svakom slučaju.A o ratu da i ne pričamo; nemoguće. Čista glupost !
Preporuke:
4
0
42 sreda, 20 jul 2016 23:15
Causa Spectandum
Problem slanine u ishrani

bila jednom jenda JNA, a na jelovniku slanina koju ponudjenim nozem iz vojnog escajga nisi nikako mogao preseci, a kamoli sazvakati.

Zasto ja to pricam? Jako mnogo njih su odustajali od slanine (te i takve) i zaista se mnogo bacalo, medjutim jedino su siptari non-stop, kad god je slanina na meniju protestovali i zahtevali, a mnogo puta i dobijali nesto drugo za obrok.

Zvuci li vam ovaj obrazac poznato?
Preporuke:
6
2
43 sreda, 20 jul 2016 23:50
brzi
@negi

Negi hvala za komentar,tvoje razmišljanje i informacije o vašoj verziji istorije. Da ste bili odbrambeni zid na istoku prema islamu neko dugo vreme nije sporno. Ali je sporno sledeče. Zapadno hriščanstvo je imalo tih islamskih ludosti dosta i htelo je da uradi red na taj način da ognjem, mačem i krstom iskorenini islam sa svih teritorija nekadašnje Rimske imperije vi ste stali u odbranu islama sa izgovorom da te radnje nemaju nikakve veze sa božjom voljom i ostabili hriščansku braču samu da oslobađa teritoriju od uljeza. Takva je definicija tih događaja onog doba sa strane zapadnog hriščanstva a istina je veoma verovatno nekde između jedne i druge definicije događaja.
Preporuke:
1
4
44 četvrtak, 21 jul 2016 00:36
?
brzi
Koja vam je na Zapadu sada namjera?
Preporuke:
3
1
45 četvrtak, 21 jul 2016 01:07
s.j @Saša
Slažem se sa tim da mi ne trebamo da se direktno mešamo u konflikt Zapada i muslimanskog sveta, ali govorimo o temi iza koje se krije dosta toga problematičnog, baš kao i u konstataciji da su Zapad i muslimanski svet zapravo u sukobu.

Zapad nije ekskluzivno u sukobu sa muslimanskim svetom, niti je uopšte u sukobu sa muslimanskim svetom u celini - šta više, taj sukob sa muslimanski svetom, ili delom njega, uopšte nije u prvom planu. Zapad, ili tačnije, moćnici koji ga kontrolišu, u stalnoj su potrazi za profitom i sukobljavaju se sa svima koje vide kao pretnju njihovom sistemu. Već je opšte poznato da su za opstanak visokoprofitabilnog vojnoindistrijskog ogranka njihove ekonomske delatnosti neophodan stalni spoljni 'neprijatelj', što im daje dodatni povod za sukobe.

Zato je Zapad danas u sukobu sa svima koji se bore za suverenitet, slobodu, moral i ravnopravnost, a to uključuje sve slobodne zemlje, od Rusije i Kine, do Sirije itd.
Preporuke:
3
0
46 četvrtak, 21 jul 2016 01:21
ѕ.j @Saša - 2
Imavši u vodu pomenute činjenice, mi ne možemo a da se ne solidarišemo sa svim drugim žrtvama Zapada, bili oni pravoslavci, muslimani ili komunisti. To je prosto moralno i u duhu našeg naroda.

Ali, to ne znaći da trebamo da se preterano eksponiramo i uskačemo u konflikte koje možemo izbeći. Posle višedecenijske pogubne politike, naš narod je danas izmrcvaren, iscrpljen i unazađen u svakom pogledu. Već dugo stojimo na ivici i sledeći korak bi mogao da nas odvede u ponor. Moramo biti oprezni.

Amerika nije u stanju da prihvati da više ne može da diktira celom svetu, i spremna je da uništi sve ono što je svet postigao od Drugo svetskog rata kako bi održala neodrživo stanje stvari. Protiv ovih novih Sila Osovine se svi moramo boriti, jer nam u protivnom preti ropstvo.

Znamo mi šta znače demografske promene i islamizacija, ali to ne treba dovoditi u vezu sa našim odnosom sa muslimanskim svetom van naših granica, koji nam može biti saveznik, u kraćem ili dužem roku.
Preporuke:
2
0
47 četvrtak, 21 jul 2016 01:39
ѕ.j @Saša - 3
Među muslimanima nemamo samo srbomrsce poput Izetbegovića, poturice, teroriste i slične, već i ljude poput predsednika Asada i (muslimanskog dela( sirijskog naroda koji već godinama prolazi kroz nešto što je još strašnije od onoga kroz šta smo mi prošli. Tu imamo i jednu Indoneziju, koja za razliku od, recimo, vlade srpske CG, poštuje naš teritorijalni integritet. Može se navesti i bezbroj drugih primera.

To ne menja činjenicu da se nama određeni aspekti Islama ne dopadaju (ne dopadaju mi se ni određeni aspekti većine drugih konfesija i ideologija, ali šta s tim?), da su islamizacija i demografske promene uopšte egzistencijalna pretnja, i da je većinski muslimansko okruženju život za hrišćane obično nesnošljiv. Ali, nije na nama da odlučujemo ko će u šta verovati. Ima dovoljno prostora za sve nas i sa svima treba da gajimo prijateljske odnose. Privremene ili trajne saveznike možemo naći svuda, pa čak i na Zapadu i među muslimanima. Zato, ne zatvarajmo nijedna vrata. Budimo mudri.
Preporuke:
3
0
48 četvrtak, 21 jul 2016 01:46
ѕ.j @Causa Spectandum
Komunistička bahatost nije imala opravdanja, ispoljavala se ona u vidu jahanja popova ili primoravanja ljudi da jedu ono što njihova vera zabranjuje. Ali, da, svakako da vidim o čemu govorite. Nije toliko stvar u tome što su titoisti simpatizirali Albance, koliko u činjenici da su im oni bili jedno od glavnih oruđa u podrivanju Srba i Srbije.
Preporuke:
3
1
49 četvrtak, 21 jul 2016 02:24
da pomognemo
*sta to sada moze da se desava
1. francuska je u bankrotu i sve okolne zemlje

italija i spanija
i treba ocekivati raspad italije i spanije
a turska?
to je otomansko carstvo koje se raspalo
i svi muslimani i kolonije su i bice u raspadu jer nema sultana
kosovo nikada nije bilo drzava i izmenju njih i svih islamista oni ce sami da ratuju
srbija sa tim nema nista niti sa politicarima idiotima nesto moze da promeni
i na kraju dolazimo do
nemacke
i do amerike
koja vidi se ulazi u drugu recesiju jer sve zemlje g7 se raspadaju...
e tako da znate

molite se universumu da vas sacuva a sns to su poturice pobeci ce oni sami bez sultana u istanmbulu...
i sheica u eua i saudi arabii

tako je to i bilo pre 600 godina pa se ponavlja u 2016-oj
to je sve ...
Preporuke:
2
1
50 četvrtak, 21 jul 2016 08:23
negi
@brzi Sam si dao odgovor,"zapad je pokušao ognjem,mačem i krstom"?Zapad je uvek sve radio ognjem,mačem i to pravdao i aminovao krstom.Pre toga to isto je radio ali pošto nije bilo krsta opravdavao je željom bogova.Kakve veze ima Isusovo učenje sa tim.Zapad to i danas radi,samo je opravdanje slično ili malo drugačije.Zapadu treba neprijatelj,ako ga nema treba ga proizvesti,stvoriti da bi mogao da upotrebljva"oganj i mač".Irak pod Sadamom nije bio radikalna islamistička drža,to nije bila ni Libija pod Gadafijem,to nije ni Sirija sa Asadom,to nije bila ni Turska."Oganj,mač i krst" sa zapada je to od njih stvorio, "potrebnog neprijatelja".Prva žrtva zapadnog "ognja,mača i krsta" na istoku su hrišćani,gotovo ih nema.Rim ćuti,čak podržava to.Na Balkanu se udružuje i radikalizuje dotle mirni islam.To znaju i radikalni islamisti i njima su više nebitni istočni hrišćani,glavni cilj im je zapad.Zapadu to i treba,neprijatelj,uvek mu je trebao.Rim to podržava i opet opravdava,"krstom".
Preporuke:
1
1
51 četvrtak, 21 jul 2016 10:41
asteroid
Boško
Kakva je razlika imeđu "islamske države" i njenih "terorista" i

terorista iz slovenije, hrvatske, bosne, Kosova, koji su terorističkim akcijama napali većinski Srpski narod u Jugoslaviji uz pomoć zločinačke evrope i SAD

pa razlika je velika, ta "zlocinacka" evropa i SAD su se polomile organizujuci okrugle stolove u sumrak raspada SFRJ kako bi privoleli milosevica i tudjmana da pristanu bar na formiranje konfederacije ali su njih dvojica to odbijali. koliko znam, ovde su ratovale domace usijane glave a ne americki marinci. okrivljavanje zapada za propast SFRJ i "antisrpsko" delovanje jednostavno nije istina, "antisrpsko" delovanje je zapoceto kada je milosevic, trazeci uporiste u ruskim komunistima genadija zjuganova otkacio sve predloge zapada i resio da sam sve rascisti. bez ijednog savezika koji bi ga podrzavao
Preporuke:
1
5
52 četvrtak, 21 jul 2016 12:03
brzi
@negi

Ali to je univerzalni lek koji leči sve rane i svako razumije suštinu poruke ognja i mača. Ovaj poslednji primer ti jensjbolji kako stvar efikasno funkcioniše. Onaj nesretnik u Nici mislio je da če iči u raj jer se po njegovom borio za pravednu stvar ali u susštini proizveo je samo još veči bes i mržnju na zapadu i taj bes i mržnju su osetili več za nekoliko dana u Alepu kada je francuska aviacija dobila dozvolu da radi što oče i uradili su triputa više žrtava nego ovaj nesretnik u Nici.
Inače vi istočni hriščani ste hteli da islamom surađujete preko reči ali nije išlo iako nisam siguran da ste toga uopšte svesni da ta religija razumije samo i izključivo oganj i mač. To je u stvari i razlika između nas zapadnjaka i vas istočnjaka jer vi verujete onome što je rečeno a mi na zapadu onome što je urađeno te štete za razliku od vas napalčujemo paprenim kamatama. Ali zato nas svi poštuju, neki stvano neki iz straha a sa vama se više manje svi sprdaju.
Preporuke:
3
4
53 četvrtak, 21 jul 2016 14:00
negi
@brzi Ne znam ko vas to poštuje,sem vas samih.Vidim samo da vas razvaljuju gde stignu i to primenjujući vaš sistem ognja i mača.I tek će da ga primenjuju,jer po tebi, to jedino razumete.Ali mi nije jasno zašto stalno kmečite, ne može više normalan čovek da živi od vašeg kmečanja.Taj oganj i mač je primenjen i na Isusu i njegovim sledbenicima,pa se postavlja pitanje kakve veze ti imaš sa hrišćanstvom i to još pod MI zapadni?
Preporuke:
2
1
54 četvrtak, 21 jul 2016 14:58
brzi
@negi

Od krstaških ratova nadalje muslimani nisu došli dalje od predgrađa Beča i Budimpešte ali to su granične teritorije zapadnog hriščanstva, iz Španjolske su nestali i nisu se vratili, iz južne Italije proterani su i nisu se vratili, jedino su ostali u pojedinim delovima Francuske i to pre svega radi nesposobnosti francuske države da vodi pragamtičku politiku prema kolonijama i kolonjalnom stanovništvu kao što su to radile Britanija i Holandija.
Dok ste vi svo to vreme vodili ratove sa islamom bez konca i kraja ( ponajviše radi vlastite ili nesposobnosti ili ni sami niste znali šta očete da postižete nekim činom u ratu; to vam se događalo i u kasnijim ratvima prema ostalim hriščanima ( bugari, germani).
Da smo se ujedinili u krstaškim ratovima oslobodili bi svu hriščansku teritoriju i granica između hriščanstva i islama bi bila tamo kde je i prirodno, na Tigrisu. Ali šta je tu je, nas ogrožavaju ludi pojedinci a kod vas se stvara nova Otomanska imperija.
Preporuke:
1
5
55 četvrtak, 21 jul 2016 15:50
negi
@brizi Pričamo o hrišćanstvu,a ti stalno potenciraš ratove.Gde je tu hrišćanstvo?Nije čovečanstvo valjda nastalo da bi se trebilo u ratovima između sebe.Onda je Bog(ako ga ima i svi se kunu u njega)stvaranjem takvog čoveka ili bio lud ili bio pijan,trećeg nema.A da se trebimo možemo i bez hrišćanstva i bez islama,to smo i radili i kad nisu postojali.Nešto tu sa Božijom promisli nije u redu.
Preporuke:
2
2
56 četvrtak, 21 jul 2016 16:11
?
brzi


Čitam tvoje ostrašćene komentare, i onako lično kao čovjek mislim da se ništa ne razlikuješ po načinu razmišljanja od džihadista sotonske države koji sami sebe nazivaju "Islamskom državom". Isti ste vi, ti, takvi kao ti i oni, jer vam je "ista matrica" razmišljana i u potpunosti "zaslužujete jedni druge".Šteta što se negdje ne sastanete, da "raspravite vaša gledanja", da vas neko "zatvori u nekom ptostoru", pa da "odmjerite snagu svojih argumenata", onako "na golo, pesnicama i šakama".Pa kad se "dohvatite" da to bude "dok duša diše".
Preporuke:
9
0
57 četvrtak, 21 jul 2016 20:05
Knežević Milan
Problem je u Islamu, ''religija mira i tolerancije'', on mora biti zabranjen kao fašizam i nacizam, a sve ostalo nema smisla.

sve su religije takve; ni istorija hrišćanstva nije ništa manje krvava i nasilna.
Nije, čak, problem toliko u samoj religiji, koliko u njenim zloupotrebama; a što se islama i njegovog agresivnog lica tiče- on je izazvan pljačkom i nasiljem zapadnjačkih kolonijalnih napada na države u kojima je islam glavna religija- to je prilično jasno, samo treba priznati.
Zabrani jedno, da drugo dobije prednost- ima svoje ime.
Zabrani sve, ili dozvoli sve; ovo drugo imamo danas, kao terorizam; ono prvo, ako ne znaš da dobru daš prednost- gore je od ovog drugog.
Olako se danas donosi sud, sa nedovoljno informacija i znanja...
Preporuke:
6
0
58 četvrtak, 21 jul 2016 22:07
?
brzi


Brzi kad si tako "veliki hrišćanin"? Može li jedan odgovor? Zašto Amerikanac "hrišćanin" daje svoje nuklerano oružje Turcima na njihovoj teritoriji? Znaš kad bi Turci bili malo smjeliji da im "zarobe to oružje", (u slučaju nužde i desiće se tako) a prije toga sa Pakistanom dogovore "nuklearnu zaštitu u slučaju evantualnog američkog napada"? Nego "veliki hriđćaninu sa Zapada" zašto Turcima daju nuklerano oružje? Zašto nukelearnom oružjem okružuju pravoslavnu Rusiju? Koga ti lažeš? Ko to narušava međuhrišćansko povjerenje, ko to prijeti nukleranim oružjem pravoslavnoj Rusiji?
Preporuke:
4
0
59 četvrtak, 21 jul 2016 22:08
?
Uz prethodni komentar link:

https://hamdocamo.wordpress.com/2015/06/14/sad-rasporedile-stratesko-nuklearno-naoruzanje-na-teritorijama-belgije-italije-turske-njemacke-i-holandije/
Preporuke:
1
0
60 četvrtak, 21 jul 2016 22:11
?
Brzi, šta jesa ovim? Link:

http://www.nspm.rs/hronika/hrvatska-na-zidovima-crkve-spc-u-rajevom-selu-ispisane-poruke-istrijebit-cemo-vas-stoko-srbska-selite-se-srbska-stoko-i-ndh.html
Preporuke:
3
0
61 četvrtak, 21 jul 2016 22:14
?
Brzi šta radite ovo vi "zapadni hrišćani"?

Ministar vanjskih poslova Ruske Federacije Sergej Lavrov je rekao da Sjedinjene Američke Države stacioniranjem svog strateškog nuklearnog naoružanja i balističkih projektila na teritorijama Belgije, Italije, Turske, Njemačke i Holandije otvoreno krše stavke NPT sporazuma. Zapravo, ruska strana odavno osuđuje američku administraciju zbog nastavka stacioniranja svojih nuklearnih projektila na evropskom tlu navodeći da se radi o jednoj vrsti neprijateljskog ophođenja prema Ruskoj Federaciji.
Preporuke:
3
0
62 četvrtak, 21 jul 2016 23:41
covek iz loznice
kao prvo Rat u Evropi,a interesantno,da to niko nije primetio,intezivan je u Francuskoj,Belgiji..ostali,narocito sa podrucja Nemackog jezika,su koliko toliko postedjeni,kao na pr.Italija,Nemacka,Austrija..mislim na zemlje s masovnom populacijom muslimana,je u toku ali selektovan,kao sto sam gore naveo!Zasto je selektovan,e to je pitanje,jer necusmo da je neko ubio 50-100 Nemackih gradjana u krvavom piru?Engleska se maksimalno obezbedila,posle krvavih serija kod Njih,a i dodatno Bregzitom!I to je cinjenica.Znaci,kao sto Neko rece,il NEMA FRANCUSKE KAO DRZAVE,ZA BELGIJU,KOJA JE PODELJENA,ZNAMO,AL FRANCUSKA,STO RECE DZEVAD GALIJASEVIC JE DEFINITIVNO DISFUNKCIONALNA ZEMLJA SA JAKOM PODELJENOSCU NA..Katolike,Neverujuce,te muslimane!Nesreca Francuske,a Ja licno mislim da je Ona na udaru bas zbog raskalosnog NACINA I SHVATANJA ZIVOTA,NAROCITO TOG INTERNACIONALNOG DELA FRANCUSKE,TAKOZVANI GRADJANI I GRADJANKE..NASTA SE JEZIM,KAD CUJEM KOD NASIH TU POSTAPALICU..ZATO MISLIM DA JE SUMORAN ZIVOT
Preporuke:
2
0
63 četvrtak, 21 jul 2016 23:50
covek iz loznice
zato mislim da je sumorna buducnost Francuske,jer ipak Ona svojom kolonijalnom prosloscu NIJE KAO BRITANIJA USPELA DA UDJE U SRZ NARODA KOJE JE SVOJEVREMNO KOLONIZOVALA,TJ.NAROCITO ZEMLJE SAHARE,KAO I BLISKOG ISTOKA(Liban,Sirija,sve Francuske kolonije)kao sto su Englezi napravili,cini mi se dobar dil s bivsim kolonijama,putem kulture,jezika,a pre svega interesima(Indija,J.Afrika)Tako da,Ja bih nazvao..RAT ZA FRANCUSKU..TEK PREDSTOJI,KAO STO SMO SVEDOCI..JOS JEDNOG RATA AL NA SEVERNOAMERICKOM KONTINENTU..GDE LICNO MISLIM,DA RAT ZA SJEDINJENE AMERICKE DRZAVE..TEK PREDSTOJI..CRNCI SE NAORUZAVAJU,A BOGAMI I SVE CESCE ORUZJE UPOTREBLJAVAJU..JER KAPITALIZAM,CE IH NATERATI NA TO!MISLIM DA CE TAMO BITI SOCIJALNO-OBOJENI RAT!A TO CE BITI OKIDAC I ZA RASPAD,EGOIZAM POJEDINIH DRZAVA..TEKSAS,KALIFORNIJA...
Preporuke:
2
0
64 petak, 22 jul 2016 01:17
brzi
@Brzi šta radite ovo vi "zapadni hrišćani"?

Neka rusi objasne zašto su pre reakcije zapada do vrha naoružali Koenigzberg i šta se događa na Krimu. Na Krimu u vreme Ukrajine osim Sevastopolja druge ozbilnije vojske nije bilo. Posle pripajanja Krima RF taj isti Krim se pretvorio u rusko skladište naoružanja. I kako da reagira zapad drugačije nego što jest. Jel to Gruzija ogrožava RF. Ko dobronamerno razmišlja ne vidi opasnosti, ko je zao vidi opasnost ali to je več u miselnoj sferi Ilije Čvoroviča alias balkanskog špijuna. Ali baš to se dogodilo u slučaju Gruzije kde je bila zloupotreblejna ruska manjina u toj državi kao uzrok vojne intervencije a u stvari je bilo pravi razlog sprečavanje izgradnje gaso i naftovoda koji bi trebao da ide od kavkaških država ( Azarbejđan, Kakzakstan, Turkmenistan)preko Gruzije prema Turskoj i dalje prema zapadu. Ali prije ili kasnije če se Kavkaške države osloboditi RF jarma a do tada čemo čitati bajke o dobrim rusima i zlim zapadnjacima.
Preporuke:
0
5
65 petak, 22 jul 2016 07:52
negi
@brzi Sa hrišćanstva i islama sada prelaziš na suštinu,Rusija.Zapadnim hrišćanima dakle smeta Rusija,naravno hrišćanska,pravoslavna.Rusija je smetala zapadnim hrišćanima i kada je bila komunistička i smetaće uvek.U vašem mentalnom sklopu sve što nije po vašem šablonu treba ognjem i mačem uterati u taj šablon.To je taj mentalni sklop,nova inkvizicija.Ne ide bratac to baš tako.Planeta zemlja nije zapadna civilizacija,ako baš hoćeš zapadna civilizacija(gde i mi pripadamo) je najmlađa civilizacija na zemlji.Zbog tih frustracija zapadna civilizacija pokušava ognjem i mačem da zatre ostatke predhodnih civilizacija.Nijedna civilizacija u istoriji zemlje nije tako rušilački opsednuta da zatre tragove prethodnih civilizacija kao što je zapadna.Slično se događa i danas,umesto pokliča "Kartagina mora pasti" novi poklič "Rusija mora pasti".Ali Rusi nisu Hanibal,nisu,naučili su lekciju i ako treba da padnu povućiće i zapad i sve nas sa sobom,u to nema sumnje. Zapad pokušava i dalje da igra
Preporuke:
2
1
66 petak, 22 jul 2016 08:14
negi
@brzi igru "ko je luđi".Ta igra zapada se od strane Rusa se baš tako prepoznaje.Dva puta su Rusi zapadu oprostili "igranje".Prvi put pod Napoleonom i drugi put pod Hitlerom.Šta misliš šta bi se dogodilo da je umesto Rusa u ova dva slučaja samo u jednom slučaju zapad bio umesto njih?Od Rusije ne bi ostao kamen na kamenu.Kad sve ovo prebaciš sa makro plana na mikro plan,imaš ovo što se događa hrišćanima istočne vere u Hrvatskoj,u Ukrajini, svuda su meta istočni hrišćani i to od koga,od zapadnih. I to sve u ime Boga,u ime hrišćanstva,malo morgen ili oprem dobro.Vi imate veze sa hrišćanstvom koliko i Cezar ili Kaligula.I zato prika,mani me tih tvojih bajalica o vašem hrišćanstvu i vašom verom u Boga.Bog i hrišćanstvo za vas je samo sredstvo i opravdanje.
Preporuke:
3
1
67 petak, 22 jul 2016 09:33
?
brzi: ...Ali prije ili kasnije če se Kavkaške države osloboditi RF jarma a do tada čemo čitati bajke o dobrim rusima i zlim zapadnjacima.../quote]

O čemu ti? Kavkavske države "da se oslobode" od čega? Pravoslavne Rusije? Pa ti kao "dobar zapadni hrišćanin", bi trebao biti na ruskoj pravoslavnoj strani? Znađ li nešto o "Kavakazu"? Tamo žive muslimani ili pretežno muslimani? Na čijoj si ti strani? Na pravoslavnoj sigurno nisi?
Preporuke:
2
0
68 petak, 22 jul 2016 09:46
1993
brzi:

Ja sam vas prozreo 1993.godine.
Preporuke:
3
1
69 petak, 22 jul 2016 15:33
DrJelaBisic
Ne postoji"hriscanska Evropa".Vec odavno,od pre vie od 200g,od Francuske burzoaske revolucije.Ta savremena Evropa je antihriscanska i antiteistcka,sto se vidi po zaknima evropskih zemalja i stilu zivota njenih gradjan.Takva Evropa je meta teroristickih napada muslimana ekstemista zato sto je veran saveznik SAD,i podrzava na sve nacine politiku SAD pre svega u sukobu na Bl Istoku,tzv Arapsko-izraelskom sukobu.
Preporuke:
1
0
70 subota, 23 jul 2016 16:04
DrJelaBisic 2
Za Marka,207.,10:14:"Nisu svi muslimani terioristi,ali su svi teroristi muslimani"Naravno da nisu sve religije iste,i da njihov stav prema(politickom)nasilju nije isti.Budizam je,npr,vrlo miroljubiva religija,za razliku od hinduizma,od koga je potekao(kao njegova negacija,u nekim aspektima)koji prinosi ljudske zrtve(Sati,boginja Kali...)Islam je agresivna religija, ne zabranjuje ubijanje pod odredjenim okolnstim.Hriscantvo ima prakticno univerzalnu zabranu ubistva.To sto su hriscani ubili vise ljudi nego svi ostali zajedno,nije posledica samog hriscanstva,vec ljudu,drzava i njihove politike.Oni su ubijali uprkos hriscanstvu,a ne zbog njega.Judaizam,sa druge strane,jos je agresivnija religija od islama,i(pored hinduizma)nije univerzalistcka religija,tj pripadanje toj religiji ne zavisi od verovanja pojedinca,vec od toga sta je po rodjenju.(Hinduisti su tu izvsili neke reforme,ali judaist i dalje komplikuju knverziju u njhovu religiju.To se pre svega odnosi na vecinu ulraortodoksnih.)
Preporuke:
1
0
71 subota, 23 jul 2016 18:26
DrJelaBisic 3
...Niko se ne usudjuje da spomene zabranu islama("religije mira i tolrancije")zbog ucenja te religije koja su diskriminatorska i nehumana,samo zato sto bi se morala zabraniti i druga ucenja,pre svega judaizam.Judaizam je ekskluzivisticki,diskriminatorski,rasisticki(islam nije),mizogin(cak vise od islama,ako mozete to da zamislite)a njegova zabrana,naravno,ne dolazi u obzir.SaBoskom(20.7.,10:22)se potpuno slazem.Nije(toliki)problem u muslimanima,vec u onima koji ih guraju ispred sebe.Zamislite porodicu koja ima teskog mentanog bolesnika i koristi ga da im obavlja prljave poslove.Za lutkari:Naravno da sve to nije uopste spontano,a kada nastaju razne krize obicno se(tako je bilo kroz istoriju)oni koji su stvorili situaciju pretvaraju da su oni spasioci.(zato su i stvorili situaciju)Slomijem ti nogu,pa te onda lecim)Tako je sa najvecim,sadasnjim problemom sveta:"sukobom muslimana i hriscana".Uopste se ne radi o ovakvom sukobu,jer niti je zapadna civilizacija hriscanska,...
Preporuke:
0
1
72 subota, 23 jul 2016 19:27
DrJelaBisic 4
...niti muslimanski ekstremisti napadaju te zemlje zbog njihovog praktikovanja hriscanstva.Sto onda ne napadaju juznoamericke drzave,gde su stanovnici veci vernici od Evropjana?Stvar je politicke a ne religiozne prirode.Zapadnoevropske zemje(EU,NATO)su verni saveznici SAD u sukobu na Bl istoku,i zato su meta napada.Bl istocni sukob izmedju Arapa(muslimana i hriscana)i cionista je uzrok svih ovih problema.Nije u pitanju sukob"judeohriscanske civilizacije"i islama.U pitanju je sukob cionista(ne judaista,ne(svih)Jevreja)i muslimana,odnsno Arapa,kojima su se cionisti naselili(pod britanskim mandatom,protivno medjunarodnom pravu,odlukama UN..)na zemlju,i nemaju nameru da odu.
Preporuke:
1
1
73 subota, 23 jul 2016 22:20
DrJelaBisic 5
Da bi se stvoio i odrzao privid hriscansko-muslimanskog sukoba izbacuju se razne poluistine(=polulazi).Tako se cionizam pretstavlja kao zastita,jedina opcija svih Jevreja-sto nije tacno jer vecina Jevreja nisu cionisti.One Jevreje koji se cionizmu protive(iz raznih razloga)naziva se"samomrzecim Jevrejima",sto je kao kada bi Vi nekog svog polit neistomisljenka nazivali"samomrzecim Srbinom".Stalno se ponavlja da je Izrael brana,koja stiti"judeohriscansku civiizaciju Evrope"od navale hordi muslimana.Judaohriscanska civiizacija nikada nije postojala,niti postoji,kao sto ne postoji judeoisamska ili hriscanskoislamska civilizacija.Hriscanstvo jeste nastalo od judaizma,prihvatilo Stari Zavet(izmenjen)i Hrist jeste bio Jevrejin-ali njegova poruka(misija data od Boga)je antijudaisticka,potpuno se protivi judaistickom supremacistickom rasistickom ucenju.Zato Hrist i jest bio prijavljen Pontiju Pilatu,zato je razapet
Preporuke:
1
1
74 subota, 23 jul 2016 23:11
DrJelaBisic 6
..(u to doba,u Rimskm carstvu,kazna za razbojnike)Zato ortodoksni Jevreji,svake subote,pale na glavnom trgu Jeusalima Novi zavet(otkupljuju sve primerke koje stignu)Zato su,u mracna doba,kada nije bilo tolerancije,Judaisti bili proganjani svuda u Evropi,zatvarani u geta i sl.Takve optuzbe protiv judaista kao hristoubica bile su u pocetku,do sekularizacije Evrope,usmerene na judaiste(na religiju)a ne na Jevreje(kao rasu,naciju,narod)Svakom hruscaninu bilo je jasno da je rasizam,usmeren na Jevreje,usmeren i na Hrista,Bogorodicu,(skoro)sve apostole,svece rane crkve isl.Sekularizacjom Evrope i nastankom raznih pseudonaucnih teorija rase ta diskriinacija prestaje da bude u odnosu na judaizam,kao religiju,i postaje rasna,usmerena na Jevreje kao posebnu rasu(u koju spada i Hrist,onoliko koliko je covek)Na osnovu tog rasizma nastao je holokost,a na njegovom osnovu dato je Jevrejima pravo da osnuju Izrael(protivno medjunarodnm zakonima,u okviru britanskog mandata nad Palestinom).
Preporuke:
1
1
75 subota, 23 jul 2016 23:50
DrJelaBisic 7
Arapi-muslimani se,kroz Bl istocni sukob Izraela i Arapa,guraju na Evropu(EU),saveznika SAD,i na taj nacin se smanjuje tenzija prema Izraelu.Pored toga,mnogi od ovih napada u Evrop i nisu pravi teroristicki napadi,vec njihovo fingiranje.Tajne souzbe zemaoja,u kjima se naadi desvaju,iste takve sluzbe zemalja EU,sluzbe SAD,NATO,pa i cuveni Mosad-organizuju teroristicke akcije,kako bi pokrenule civile iz svoje zemje ili drugih zemalja iste grupacije,da se aktivnije ukljuce i odobre borbu protiv terorizma.Posle prvog napada u Parizu,Francuska je poslala svoje vojne avione da bombarduju po Siriji,sad se isto ocekuje i od Nemacke(ali Nemacka nece da saradjuje,pa umanjuje znacaj(fingirane)teroristicke operacije.
Preporuke:
1
1

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner