петак, 19. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Отворено писмо црногорској јавности

Kоментари (124) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 субота, 09 јул 2016 15:56
убитачно јако
При чему је готово трагикомично што та једна те иста дружина у Србији дивље таблоидно „патриотише“, „србује“ и „русује“, псујући и пљујући ЕУ и Запад, док у Црној Гори још дивљије „црногоришу“ и „натоишу“, бранећи од мене, ДСС-а, Србије и Руса црногорску државност, геј права и св(иј)етле евроатлантске перспективе.

Е, ово се зове "змију у главу". Ђорђе, свака част на храбрости и памети. Чувајте се.
Препоруке:
162
4
2 субота, 09 јул 2016 16:02
Др
Лепо сте све срочили Миловој хоботници, Браво!
Препоруке:
146
4
3 субота, 09 јул 2016 16:03
Раде
Бије Ђорђе као Карађорђе. Раскринкао их, истранжирао и у мишју рупу сатерао. Посебно ми се свиђа почетак и оно на крају, кад каже да ће се вратити у Црну Гору, али не само туристички. Бебе, Пинк и остали информери мора да ће да полуде од муке.
Препоруке:
133
7
4 субота, 09 јул 2016 16:14
ZEMUNAC
OVDE,u Srbiji, CE SE PRE ODRZATI REFERENDUM o odvajanju Vojvodine,neki nas "EGZIT" za zapadne nalogodavce,nego posteni referendum u Crnoj GORI!VEC je gdin Vucic tiho pustio u novu,neformiranu, Vladu autonomase i dao im da kreiraju ZASTAVU VOJVODINE!A I U SRBIJI o putu i sporazumima sa NATO i o putu u EU ne sme biti referenduma,ZBOG GOLE ISTINE,koja bi,na uzas nalogodavaca, pobedila na toj probi!Zar u USTAVU Crne Gore,DOVOLJAN BROJ POTPISA ne daje direktno pravo gradjanima na referendum?NE MESA se gdin Vukadinovic bez razloga,RADI SE o VULGARNOM nametanju interesa zapada gradjanima Crne GORE!Vole RUSIJU,a moraju pod okupaciju NATO,jer ih vodi bivsi TITOV pionir,ugladjeni kriminalac i TAJKUN na diomacem zadatku za SAD!Kako su samo izbrali bas gdu MILA,Tacija i VUCICA i dali im,sa zapada,potporu u kreditima i kroz to i APSOLUTNU VLAST !BAS ista poruka i za Crnu Goru,kao i za Srbiju!DOLE MARIONETSKA VLADA!HVALA na istini gdine Vukadinovicu!Neka odrze REFERENDUM,a ne manipulisu narod!
Препоруке:
77
7
5 субота, 09 јул 2016 16:36
Nenad
Đorđe Vukadinović stalno podmešta netačne podatke. On čak iznosi podatak, ne samo da su ljudi u Crnoj Gori protiv NATO-a, već i da je ubedljiva većina Srba protiv NATO-a. Pa, valjda EU i NATO kao milosrdne i anđelske institucije koje prevazilaze svakog pojedinca bolje znaju koliko je narodu milo ono što se NATO-u i Milu snilo. Ipak, Vukadinović neće sprečiti ono što narod zna i oseća - Đukanović, Vujanović, Marović, Lekić, Vučić, Nikolić, Čedomir, Šormaz... su pošteni i čestiti ljudi, borci za slobodu i patriote, borci protiv kriminala, tajkuna i mafije i heroji koji će spasiti Crnu Goru i Srbiju od ruskog agresora. Milosrdni, anđelski i bratski prijatelji iz SAD, EU, MMF-a i NATO-a su bogatili uranijumom i na tim zdravim temeljima Crna Gora i Srbija će se na svaki način obogatiti i u svetloj EU budućnosti. Naravno, zbog istorijske slave Đukanovića i Vučića ne treba zaboraviti junačke preteče Sekulu Drljevića i Milana Stojadinovića. Hoćemo li biti zajedno u EU raj(h)u? Uz Stepinca.
Препоруке:
104
9
6 субота, 09 јул 2016 16:40
Rumija
Djordje steta je da kerberi ,nesojluk i olos vode ove dvije srbske drzave.Neznam dje je gore ali se nadam da ce se ipak stvari kada tada vratiti na svoje mjesto ili nas vise nece biti!
Препоруке:
87
7
7 субота, 09 јул 2016 16:45
Дуле 7488'
Тих ДПС-ових 40% би се зачас истопили на 15% ако би изгубили власт. Биће.
Препоруке:
86
5
8 субота, 09 јул 2016 17:11
Црна Мамба
И овде и тамо се запатила нека лажљива свест која нас убеђује да је све позитивно превара или бар ће се завршити преваром; одбацујући сваки облик политичке и личне храбрости на делу је подмукло преумљавање Срба. Ти и такви највише се боје истине. Ти и такви сурово се обрачунавају са онима који истину зборе. Такав им је однос према садашњости. Такав им је однос према прошлости. Они би да мењају и садашњост и прошлост. Наравно према својим мерилима која су више него ограничена.
Пуна су им уста демократије и Европе само се не придржавају ниједног демократског принципа јер демократија је, пре свега, компромис...компромис са својим неистомишљеницима. И овде и тамо неистомишљеници се сатиру за пример другима. Власт освајају јер их народ сматра практичним.
Али, као што каже Ниче: "Сви практични људи подобни су да служе: управо их то чини практичним; било за друге, било за њих саме."
Препоруке:
64
3
9 субота, 09 јул 2016 17:46
Игор
Ако ДПС-у смета то што смо објавили да је већина грађана Црне Горе против уласка у НАТО и да санкције Русији не подржава практично нико - распишите референдум па ме демантујте!


Управо!
Препоруке:
59
0
10 субота, 09 јул 2016 18:39
Zaharova neobaveštena
NSPM je poslednje svetlo u srbijansko-crnogorskom mraku! Čak i da je "savamala" podržana od CIA to je dalekovido od Amerike. Ne vidim kako Rusi mogu verovati Dačiću,Vulinu, Zorani,...namerno nisam pomenuo Vučića, jer ovi drugi još više ilustruju srpsku prevrtljivost i puzanje u NATO. Oni slede Mila i njegovu politiku u svemu, čak i oko Kosova. Žaba ili normalni Srbi, se postepeno kuvaju. Rusi ništa nisu naučili u Crnoj Gori. Smešno je gledati,čak i neodgovorno, kako Rusi dozvoljavaju onu NATO sprdnju u ruskom pribaltiku i Avganistanu,a Ukrajinu da ne pominjem.Ako žele manje žrtve, Rusi će morati da menjaju taktiku. Sankcije ostaju.Inače dva najefikasnija NATO čoveka na Balkanu su Mesić i Milo.
Препоруке:
48
3
11 субота, 09 јул 2016 18:40
S.Z.Ž
Vreme je da ućutimo i krenemo da se spremamo za predstojeci masakr. Doste je bilo zajeb....
Препоруке:
48
2
12 субота, 09 јул 2016 18:45
mala primedba
"Као што су им, и овде и тамо, смртни непријатељ чињенице, пристојност и истина."

Mislim da je ovom rečenicom sve rečeno i o Milovim montenegrinima i o radikalskim srbendama.
Препоруке:
56
3
13 субота, 09 јул 2016 18:46
Daleko da ste vi mali ali
Nikada ne potcenjuj snagu malog coveka!

Turci su iz ovih krajeva otisli zbog razbijenog krcaga........
Препоруке:
53
0
14 субота, 09 јул 2016 18:58
Спиридон
Нажалост оно што показује ово истраживање у Црној Гори као и оно од пре пар месеци које је Ђорђе урадио у Србији је да однос расположења народа по неким круцијалним тачкама од државног значаја уопште не кореспондира са односом снага политичких партија за које се гласа на изборима. У Црној Гори на пример иако је улазак у НАТО или увођење санкција Русији нешто што народ већински не одобрава то не значи практично ништа да исти тај народ колико прекосутра на изборима не гласа за странке које се залажу управо за такве потезе док су на власти. Основни проблем тамо и овде је управо у томе што самозвану елиту представљају празилук јајаре и сецикесе у скупим оделима и што је глас праве елите само нечујни шапат у свеопштем оргијању најгорег медијског шљама који из дана у дана од целе државе прави отужни ријалити. Само у таквој средини може 48% подршку имати очигледно ментално оболела особа која од пола шест као султан прима грађане или држи надреалне седнице владе насред површинског копа...
Препоруке:
69
4
15 субота, 09 јул 2016 19:50
Олга
Спиридоне све си лепо рекао. Само бих се надовезала. Један од разлога због чега је народ у великом броју подржао ове на власти на изборима, а није за НАТО и санкције Русији, због чега има смисла да то буде референдумско питање, је то што упркос Брегзиту многи верују у ЕУ и мисле да пут којим ови на власти иду, без обзира што их многи не подносе (а ту је и медијска пропаганда да све сервира за ширу циљну групу), ипак доводи до економског бољитка, јер је животни стандард - оно што највише интересује и тишти грађане - на јако ниском нивоу, а ту је и прича о миру и сигурности и окружењу. Ипак, многи од њих који кажу да су за ЕУ, нису за НАТО пакт, или за промену Устава и одрицања од Космета.
Препоруке:
35
2
16 субота, 09 јул 2016 19:57
два ока у вугла
Право у главу.
Међу два ока.
Референдум,нато,санкције Русији,криминал,МЕДИЈИ.
С обе стране исто.
Има ли људи у Србији и Црној гори?
хејтер
Препоруке:
41
0
17 субота, 09 јул 2016 19:57
Спиридон
@ Zaharova neobaveštena

Основни проблем Русије је што она за разлику од Запада не нуди систем вредности који може да повуче масу и што је још горе не постоји добро разрађен начин деловања већ је све то штап, канап и празна прича. То и јесте основни разлог зашто су Американци у Украјини а не Руси у Канади. Запитајте себе али без вишка емоција а шта то Русија заиста нуди и што је још битније по чему се то нешто суштински разликује од система вредности Запада?! Тачан одговор је да тренутно Русија нуди застарелу верзију потпуно истог система као оног на Западу, односно Запад од пре пола века са нешто више хришћанства и мање разврата где још постоје чврсте националне државе. Не може се време вратити уназад и замрзнути у неком златном добу јер тако не ради универзум. Руси су имали своје ракете на Куби када су нудили алтернативу шта год ко мислио о СССР а сада подржавају Тому, Дачића, Вучића тј Јануковича и Мила до јуче или дају паре испод жита опскурним партијама као Атаки у Бугарској...
Препоруке:
40
8
18 субота, 09 јул 2016 20:01
negi
@Spiridon Veoma cenim vaše komentare i nemojte mi zameriti ako vam kažem da taj paradoks (na referendumu glasaju jedno a na izborima suprotno)nije specifičan samo u Srbiji ili C.Gori.To isto se dogodilo i na referendumu oko Bregzita u Velikoj Britaniji.To samo pokazuje da se birači na izborima ponašaju sebično(praktično),po principu šta mogu da dobijem za sebe lično ili u skladu sa svojim ličnim ideološkim ubeđenjem,dok na referendumu reaguju emotivno(suverenitet,patriotizam) i tako se izjašnjavaju. To znaju vlastodršci i u C.Gori i u Srbiji i zato beže od referenduma.Druga važna stvar koja odslikava karakter režima u Srbiji i C.Gori je da isti mediji(isti vlasnici i urednici) u C.Gori zastupaju jednu opciju(za NATO;protiv Rusije) a u Srbiji suprotnu opciju(za Rusiju,protiv zapada i NATO),o čemu sam već polemisao,pokazuje da to nisu mediji već obične propagandne agencije koje rade po principu ko plati više takve i "vesti" će dobiti.
Препоруке:
39
3
19 субота, 09 јул 2016 20:02
Апис
Браво г Ђорђе
Мило Ђукановић је победио у Србији 2012 када је на власт дошла напрдњачка издајничка клика.
Кажу људи који знају постоји савезни премијер Невини Цане Жабац са Уба и два републичка Мило и Алек.
Хидра мафијашко-медијска у ЦГ- Мило- Цане-Беба-Пинк-Информер
Хидра мафијашко-медијска у СР- Алек-Цане-Беба-Пинк-Информер
Браћо Срби у Цг и у Србији мислите о томе

А мученој портпаролки руског МИД-а која здушно брани Алека од нас самих и оптужује све нас незадовољне издајничком бандом напрдњака да смо амерички плаћеници поручујем- Ваша мудра спољна политика у Украјини, Молдавији, Бугарској, Румунији, Црној Гори а сада и у Србији довела је и довешће до тога да су већ неке а ускоро и све ове земље бити чланице ЕУ и НАТО и ван било каквог руског утицаја!!!!
Портпаролки са лепим ногама саветујем модне писте и нека се мани политике јер су им резултати катастрофални!
Препоруке:
44
6
20 субота, 09 јул 2016 20:22
Žalosna sova
"Ударили су тек када сам отишао. Мучки, из потаје, као хијене. Без права и могућности да одговорим."
Još nas ima živih iz plemenu Jaukovića koji su mu na grobu plakali"Generale hvala Bogu da imamo srpsku slogu". Sve se vraća sve se plaća, a posle će Srbi da budu genocidni. Gospodin Vukadinović je zaboravio Kralja Nikolu i šta je govorio Vladika Rade " Poturica gori od Turčina".Ali, kraj je blizu, svaki svoga subašu, pa ćemo videti dalje.
Препоруке:
45
2
21 субота, 09 јул 2016 20:33
Спиридон
@ Олга

Плашим се да су проблеми много дубљи и практично нерешиви. Покушајте да замислите било коју земљу а да није азијатска или афричка деспотија у којој може да се деси да, пазите сад, мандатар за састав владе коме је једини посао да направи владу и добије за њу скупштинску подршку прима грађане од пола шест ујутро или да док је премијер држи седнице владе насред површинског копа!? Сутра би га сменили и послали на психијатријско посматрање свугде сем овде где је херој, што у сличној само другачијој верзији важи и за Мила који би био у затвору ваљда свугде сем у Црној Гори. Мило то ради већ четврт века а Вучић четири године са тенденцијом ка четврт века и ником ништа јер их народ гласа баш такве какви јесу. Народ их гласа јер се слични сличнима радују и то је проблем који може бити само гори и гори, јер та спирала одласка младих и паметних у комбинацији са негативном селекцијом најгорег полтронског шљама подобног овом систему све брже и брже води све нас и ову земљу на доле...
Препоруке:
60
3
22 субота, 09 јул 2016 20:37
то, Мајсторе
Надам се да ће ове речи и разјашњења отклонити барем део неспоразума и отчепити макар неко ухо које је било запушено гебелсовском пропагандом која се обрушила на мене поводом нашегистраживања. А у Црну Гору ћу се – упркос свим нападима, клеветама, увредама и претњама – свакако поново вратити. И то не само пословно и туристички.
До тада – збогом. И „до свиданија“!
Препоруке:
32
2
23 субота, 09 јул 2016 20:39
Saša
Poštovani gospodine Vukadinoviću ,

prvo želim da Vam se zahvalim za Vaš pozitivan odnos prema Crnoj Gori .

Ja sam Crnogorac i crnogorski državljanin koji živi i planira da živi u Srbiji .

Uvijek sam bio za crnogorsku državnost i pravo svakog Crnogorca da sam odabere koliko će biti Srbin a koliko Crnogorac i koliko će puta to da promijeni samo pod uslovom da za bilo koju od tih opcija ne traži platu ili apanažu .

I ako se javno nisam eksponirao , već trideset godina i u Crnoj Gori i u Srbiji poznajem skoro sve aktere na političkoj sceni a odavno sam uvidio da ni jedni ni drugi neće nikada napraviti zdravu demokratsku alternativu .

JOŠ OD KRAJA OSAMDESETIH MENI JE BILO JASNO DA ĆE SVE OVO DA SE TRAGIČNO ZAVRŠI I ZA SRBE I ZA CRNOGORCE A DA ĆE OVI MOJI OBZIROM DA IH JE VEOMA MALO NA KRAJU BALADE NAJVJEROVATNIJE I NESTATI .

U ovom Vašem , odličnom i bez primjedbi , tekstu postoji jedna suštinska stvar koju ste ispravno naveli ali je niste objasnili .
Препоруке:
35
6
24 субота, 09 јул 2016 20:47
Saša
Naravno , radi se o HOBOTNICI .

Medjutim , što je sve HOBOTNICA ?

Ovo Vam pišem jer iskreno cijenim Vaš doprinos političkoj kulturi i opismenjavanju naroda i shvatite ovaj moj komentar kao molbu i sugestiju .

HOBOTNICA NIJE SAMO MEDIJSKA APARATURA KOJU KOORDINIŠE GOSPODIN BEBA POPOVIĆ .

HOBOTNICA JE :

- Udbaško - KOSovska zavjera koju već deceniju igraju ove strukture za interese raznih ali ne srpskog i crnogorskog naroda .

- Hobotnica je to kako je srpska UDBA , koju su uglavnom sačinjavali Crnogorci , što porijeklom što na privremenom radu u Srbiji , dovela na vlast u Crnoj Gori Momira , Mila i Sveta .

- Hobotnica je to kako je ta ista ekipa režirala ratne sukobe na teritoriji bivše države sa primarnim ciljem opšte pljačke a stradanjem srpskog i drugih naroda kao paravanom za istu .

- Hobotnica je i to kako se ta ista ekipa medjusobno posvadjala oko toga ko će bolje služiti globalnoj Imperiji .
Препоруке:
48
3
25 субота, 09 јул 2016 20:54
Saša
- Hobotnica je i to što se nakon sukoba dva porijeklom Crnogorca u Beogradu , Miloševića i Stanišića , Djukanović odjednom pojavljuje kao veliki Crnogorac i promoter takozvane nezaisnosti .

- Hobotnica je i to što je ta navodna nezavisnost fatalna prevara za crnogorski narod i suštinski je bila samo sredstvo da se medijski , informativni i špijunski kapaciteti Imperije preko Crne Gore uvuču u pokoravanje Srbije .

- Hobotnica je i to što je krajem devedesetih tadašnji Hotel Crna Gora ( koji se više neće zvati tako , bolje reći srušen je e da bi se napravio Hilton , ovo simbolički oslikava svu sadašnju sudbinu i budućnost Crne Gore ) bio baza sa skivanje i organizovanje srpskih izdajnika i špijuna i pripremu za njihov dolazak na vlast u Beograd , VJEROVATNO SE SJEĆATE TZV. KAZABLANKE ?

- Hobotnica je i to što su tzv. nezavisni mediji kao i tzv NVO sektor u obije države aparatura iste imperijalne strukture i tek obični kolaboracionisti .
Препоруке:
42
6
26 субота, 09 јул 2016 21:04
Zaharova neobaveštena
@Spiridon

Apsolutno se slažem sem u jednoj stvari. Jezgro Rusije je pravoslavno i slovensko. Sa druge strane to je 200 ruskih nacija sa sve četiri svetske crkve jako zastupljene u populaciji. EAU je prošireni okvir uz Šangajsku organizaciju sa Kinom.To je ozbiljna konkurencija zapadnoj civilizaciji.Nije samo ekonomija odlika civilizacije. Međusobni uticaji se prožimaju ali bitna je zvanična skala vrednosti koja je zastupljena mahom i kod naroda i kod elite.Na stranu tajkuni i podzemlje...Oni imaju problem belih i crvenih kao i mi sa četnicima i partizanima. Lažne dileme i lažne partije unose zabune i crno-belu sliku istorije.To stvara konfuziju i podele u narodu i lako je zavesti različitu manjinu.Zapad je još uvek finansijski višestruko jači.Ali vodi se hibridni rat! Puca se! Rusi su skloni povlačenju sve do Moskve pa i Sibira. Tako gube saveznike koji neveruju više u snagu Rusije. Duhovna posebnost je neupitna kao i vrednosti koje možda još spavaju...
Препоруке:
21
2
27 субота, 09 јул 2016 21:20
Decko iz B.
Ne dajete se, gospodine Vukadinovicu.

Pozdrav svima u ekipi NSPM.
Препоруке:
31
1
28 субота, 09 јул 2016 21:29
Спиридон
@ negi

Нисте могли дати бољи пример од Брегзита, додуше пример који управо потврђује моју тезу око овдашње уникатности у шизофреном размишљању. Дакле Енглеска без остатка који чини Велику Британију је убедљиво гласала за излазак. За излазак из ЕУ у самој Енглеској су гласали људи из мањих средина а медијску подршку су им давали њихови таблоиди док је Лондон и остали градови гласао више за останак у ЕУ. Сложићемо се да и ми имамо сличан однос у гласању Београда према остатку када је ЕУ у питању али за разлику од Енглеза овде они неће у ЕУ тј у Црној Гори неће у НАТО а гласају огромном већином за Вучића или Мила иако им они говоре да нема другог пута сем европског односно оног који води у НАТО. Пазите Вучићеву гласачи би за Путина и православље главу дали а гласају њега коме су пуна уста улизивања Ангели Меркел и дивљења протестантима. Ево Зукорлић и Чанак су већ део власти, Чеда је у ниском старту и то неће утицати ни промил на Вучићеву популарност... Надреално...
Препоруке:
35
2
29 субота, 09 јул 2016 21:30
Olga
Spiridone u pravu ste Milo vlada bez malo tri decenije. To je političar starog kova baš kao i Momir. Mi smo tako jednog imali ovde, da nije bilo bombardovanja i nesrećnog rata i Kosova i on bi vladao ko Milo, ali sudbina je drugačije htela, da ode iz rodnog sela...a onda znamo svi šta je dalje i kako bilo.
Ovi što su sada na vlasti su bili i onda - Julin, Vučić, Šešelj, Dačić i naučili su sve tehnike manipulacije od diktatora, koje uspešno primenjuju u doba mira, kao što su to kadgod Marijanović i dr. uspešno radili u doba rata. Milo je izgleda specijalista i za rat i za mir - čovek za sva vremena. Ono što im je svima zajedničko je da su kriminalci u rukavicama. A s barabama lako nije.
Препоруке:
35
4
30 субота, 09 јул 2016 22:14
Bundzija Sumadijski
Bravo, Vukadinovicu!
Pratm situaciju u Crnoj Gori skoro toliko intenzivno kao i u Srbiji i mogu reci da je stvar tacna. Ista ekipa "turbo Srba" i "turbo Crnogoraca" nam kroji kapu. Sto je najgore, SNS je preuzeo tehnike vladanja DPS-a: udbasko ponasanje, maksimalna zloupotreba svih drzavnih resursa, stalni pritisak na opoziciju, stalno potkupljivanje osirotelog coveka na svim nivoima.
Takodje, nazalost, u Crnoj Gori danas i nema iskrene opozicije, ako se izuzmu Demokratski front i SNP. Cekam ovog malog Aleksu Becica da izadje "na cistac", ali on uporno i vesto izbegava teska pitanja, kao skijas u veleslalomu ih zaobilazi.
Demokratski front ima velike probleme jer cesto deluje arhaicno, tako da bih, da zivim u Crnoj Gori, glasao za SNP.
Ipak, kljucna stvar i ovde i tamo je sto su interesi kapitala (i kriminala) na strani Vucica. "Informer" i "Pink" ovde, "Informer" i "Pink" tamo. Cane Subotic ovde, Cane Subotic tamo. Klovn Filip Vujanovic, klovn Tomislav Nikolic.
Препоруке:
30
1
31 субота, 09 јул 2016 22:15
cisto onako
а заправо од стране једне регионалне хоботнице која већ одавно хара Црном Гором – а одскора се проширила и у Србији.

Daleko od toga da je ovo regionalna hobotnica, ovo je, nazalost, samo jedan pipak globalne hobotnice.
Препоруке:
23
1
32 субота, 09 јул 2016 22:21
NASTAVAK
Vrlo ozbiljno istrazivanje je "Nova srpska politicka misao" sprovela u Crnoj Gori. Ozbiljno, dakle, temeljno, dubinsko.
Samo cu se na jednu stavku osvrnuti. Rec je o stampanim medijima kojima se veruje. Stekao sam utisak da je javnost polarizovana izmedju "Vijesti" i "Dana". Ako bih priblizio komparacijom manje obavestenima u Srbiji kvalitet tih listova, rekao bih da su "Vijesti" u rangu "Blica" od pre desetak godina, dakle, pre opste tabloidizacije tog lista, a da je "Dan" nesto slabijeg kvaliteta od "Vecernjih novosti" sa pocetka XXI veka. Ova razlika od nekoliko procenta u korist "Vijesti" cini mi se ide na dusu moderatorima sajta "Dana" koji je isuvise nesavremen i nekomunikativan sa citaocima.
Inace, uvek pricam dozivljaj sa Jadranskog mora kada sam, iz znatizelje, kupio "Pobjedu" i narod me je gledao bledo. Taj ogavni rezimski list niko ne cita, cak ni "tvrdo jezgro" DPS-a. On je u rangu "Politike" iz najcrnjih vremena "Hadzi-Struje"!
Препоруке:
23
1
33 субота, 09 јул 2016 22:27
Спиридон
@ Zaharova neobavestena

Дајете ми заиста савршен шлагворт са причом о Шангајској организацији или Евроазијској унији. Дакле под један феноменални геополитички потези Русије и у једном и у другом случају, под два у потпуно се слажем са вама у томе да је Русија у свом темељу словенска и православна, е сад под три моје питање и основна дилема су како та словенска и православна Русија у своју сферу утицаја типа ЕАУ привлачи себи сличне земље типа Србију, Црну Гору или Украјину?! Америка односно њена испостава у Бриселу звана ЕУ нуде тачно одређен систем вредности и што је најбитније тај систем вредности ради на делу у њиховим државама. Тај систем они " мисионарски " шире преко система медија и невладиних организација и то је дубоко ушло у народ, што се каже Die Beste макар се неки ред зна. Елем шта то нуди Русија сем лоше и застареле копије тог истог система са неким мањим варијацијама и што би било ко бирао Русију када је то једно те исто само са мање реда а више хришћанства...!?!
Препоруке:
18
4
34 субота, 09 јул 2016 22:38
brzi
@Daleko da ste vi mali ali

Turke su iz vaših krajva proterali austrijanci, isto kao su u prvom ratu francuzi iz vaših krajeva protrali austrijance i rusi u drugom ratu švabe. To je neopovrgliv istoriski fakt.
Препоруке:
4
42
35 субота, 09 јул 2016 22:53
milcican
zato ja uporno govorim- ulica, ulica i samo ulica. i jedni i drugi samo ce to razumeti ( ako budu imali vremena ).
Препоруке:
20
2
36 субота, 09 јул 2016 23:01
Bokelj
Gospodine Vukadinović kažete raspišite pošten referendum. Ja živim u Crnoj Gori više od pola vijeka i odgovorno tvrdim da tu nikada nije bilo, niti je sada niti će ikada biti nešto pošteno.
Препоруке:
52
2
37 недеља, 10 јул 2016 07:54
Поунавац
Udbaško - KOSovska zavjera koju već deceniju igraju ove strukture za interese raznih ali ne srpskog i crnogorskog naroda .

....
Ви сте преблем Саша, ви (малим словом), Србин који се поцрногорчио. Шта би било, е мој Саша, да је тамо код вас у тим хебеним брдима предоминантно бјелогорично дрво, да ли би се ви звали бјелогорци. И даље мало слово, нема ништа велико у вашој продаји, издаји, превејери, преневјреи и невјери.
Ја сам Србин из Босне, Крајишник..никад нисам хтио ништа друго да будем него Србин а оставио сам трагове сперме, крви и зноја и у Загребу, и у Хамбургу, и у Чикагу, и у Тихуани, и у Ванкуверу и у Монтреалу...
Ви сте јако мали Саша.. како и иде уз ваше име.. Александар је велики, Саша је увијек мали!
Једног прољећа, преораћемо ми Срби и Цетиње, засадити племенито Српско жито, искоријенити коров попут вас, једног прољећа, не задуго....
Препоруке:
19
17
38 недеља, 10 јул 2016 08:50
KK
Ne brini se Đorđe, dobiće obe ekipe ono što zaslužuju, nokaut iz bekenda ...
Препоруке:
11
1
39 недеља, 10 јул 2016 09:49
Спиридон
@ Олга

Одлично сте приметили да је Мило у ствари стара титоистичка школа владања, те да су на крају крајева ако ја могу да додам режими близанци у Србији и у Црној Гори у суштини најгора могућа мешавина титоистичког култа личности, таблоидног блата деведесетих и мафијашко клептократске структуре хрљења у ЕУ рај после 5 октобра. Међутим оно што ја себе увек питам је како је могуће да један те исти народ плаче и рида када је умро фараон комунистичког братства и јединства Тито, упада затим у национални занос до граница бљутавости тамо деведесетих и да му исти ти XXL срБство ликови сада продају са 50% подршком протестантизам и улизичку германофилију?!? Једини логичан одговор који добијам је да очигледно не постоје никаква чврста политичка уверења, већ да је једино битан свемогући вођа коме се диви, коме је све дозвољено и који је господар живота и смрти. Очигледно је да су на Западу уочили ово исто и да су им Мило односно његов ученик Вучић били поклон са неба баш такви какви јесу...
Препоруке:
15
1
40 недеља, 10 јул 2016 10:16
ел србињо
ма ова је анкета дошла као будали шамар. уједно је и одговор онима у србији, који оптужују српски народ у црној гори(цногорце)за одвајање од матице и признање фантомске државе косово. свака част!
Препоруке:
13
1
41 недеља, 10 јул 2016 10:37
Ходам сад као зомби
Чим "хоботница" овако сикће значи да је господин српски народни посланик, коначно да неко оправда звање народног посланика, погодио змију право у главу!

Браво Ђорђе!

Коначно да дочекамо ПРАВОГ народног посланика!
Препоруке:
21
0
42 недеља, 10 јул 2016 11:03
Цвико
Бројни коментари-похвале Ђорђу подсећају ме на једну анегдоту из судске праксе. Адвокат каже осуђеном: "јест да су те осудили али ми смо им рекли све у лице". Дакле, Ђорђе је рекао све а ми, осим похвала ни макац. Ту је наш проблем. Нема акције.
Препоруке:
15
1
43 недеља, 10 јул 2016 11:25
Saša
@ Pounavac

Poštovani hvala Vam na odličnom komentaru .

Vaš komentar je objasnio bolje od bilo kog mog ili drugog suštinu problema .

Nema potreba ni da se rade bilo kakve analize i sondaže .

DOVOLJAN JE SAMO JEDAN KOMENTAR KAO VAŠ , A NISTE VI JEDINI , DA BI SE SHVATILO ŠTO SE I ZBOG ČEGA ZBILO I ZBIVA .

Komentar kao Vaš najbolje objašnjava zbog čega bi neko trpio i gori režim od aktuelnog .

Koliko se god suludih riječi čulo iz Crne Gore zadnjih godina to je tek kap u moru u odnosu na logiku koju Vi slijedite .

Najinteresantnije je to što se takvi stavovi i dalje često prihvataju kao normalni a upravo zbog toga će se postojeće stanje samo pogoršavati .

Vama svaka čast kako možete prosuditi kako je ko i na osnovu čega odredio svoju nacionalnu pripadnost .

Takodje Vam svaka čast što će te vi sve preorati , pretpostavljam kao što ste i zadnjih decenija a što je Vašem narodu donelo vidnu korist .
Препоруке:
10
15
44 недеља, 10 јул 2016 11:36
Saša
Ukoliko neko misli da će bilo koji iole normalan Crnogorac objašnjavati zbog čega je to što jeste najblaže rečeno je uvredljivo .

Vjerovatno ovi koji žive od apanaže jedva i čekaju da udju u takve rasprave ali je meni to suludo .

Bez ikakve patetike ali je to činjanica , od kada se koristi termin Crna Gora moja porodica je tamo u bila je dio te priče .

Što sada treba ja da budem ?

Da se pravim da šest vjekova istorije nije postojalo jer nebitno iz kojih razloga to nekome smeta ?

A upravo zbog razmišljana kao što je navedeno Crna Gora mora čuvati svoje atribute državnosti .

Naravno uz sve druge razloge .

Koliko medju Srbima bude razumjevanja za ovakve stavove toliko će biti uzajamne saradnje i pomoći .

Crna Gora i Srbija imaju gotovo identične probleme i opasnosti i zajedno ih mogu lakše rešavati .

Ali , ukoliko je bilo ko kome medjusobno problem ili opasnost nije realno očekivati bilo kakvo zajedništvo .

Osim da nas manje više zajedno pozoblju .
Препоруке:
11
13
45 недеља, 10 јул 2016 11:48
nenad
Vukadinovic ne razume. Narod u CG i Srbiji je srcem za NATO
Препоруке:
8
9
46 недеља, 10 јул 2016 13:12
Крајишник
Поунавац
"Ви сте преблем Саша, ви (малим словом), Србин који се поцрногорчио."

Не. Проблем су они који се претварају да су Срби.

Милошевић, Станишић, Божовић, Караџић, Митевић касније Вучелић, све кључне функције и сарадња са Хрватима на уништењу Крајине.
Препоруке:
15
3
47 недеља, 10 јул 2016 13:14
Петер РВ
@ Saša

"Ukoliko neko misli da će bilo koji iole normalan Crnogorac objašnjavati zbog čega je to što jeste najblaže rečeno je uvredljivo".

Потписујем!
Извињавања за оно што смо- никоме и никад!
Препоруке:
15
3
48 недеља, 10 јул 2016 13:45
Спиридон
@ Saša

Под један да се одмах разумемо чисто ради отклањања неспоразума, ја немам намеру да вам долазим у Црну Гору у било ком облику агресивном или неагресивном а ви би колико схватам да дођете трајно у Србију и користите све предности тога што смо један народ, иако наравно ви мислите, што је ваше пуно право, да сте Црногорац. Дакле што се мене тиче изјашњавајте се и као марсовци, учите децу у школама да је српски настао од црногорског језика, да сте пореклом са Шварцвалда ( Црна Гора на немачком ) или Ирана, немам никакав проблем са тиме али ни најмање. Међутим мене интересује само како то да је ваш прадеда или деда био Србин из Црне Горе а ви да сте Црногорац јер не можете да заборавите шест векова историје. Дакле вашем деди или прадеди је пет векова у реду да се осећа Србин а вама је шести век онај пресудни да би били нешто сасвим друго. Не знам како да вам објасним и моја породица је овде у Србији неколико векова а опет се увек лоше осећам када ме неко назива Србијанцем...!?
Препоруке:
26
0
49 недеља, 10 јул 2016 14:12
Спиридон
@ Петер РВ

Одлично ево и вама онда питање, дакле како сте то тачно постали оно што јесте односно ваш предак од пре сто и кусур година је био Србин из Црне Горе а ви крв његове крви сте поносни Црногорац?! Да буде цела ситуација потпуно фантазмагорична ја Србин из Србије иако мислим, ваљда имам право надам се, да смо ми један народ не долазим у Црну Гору нити физички нити виртуелно на интернету а опет ви са оне друге стране поносни својом самобитношћу, коју вам ја не оспоравам јер је ваш приватни провлем, сте у Србији у сваком могућем облику. Мислим ако сте већ аутохтони и независни, ако сте већ други народ зашто то мало не примењујете а не само да се бусате у груди са тиме...!?
Препоруке:
20
0
50 недеља, 10 јул 2016 14:29
Saša
@ Spiridon

Poštovani ,

veoma poštujem što Vi ne planirate da dolazite i zavodite red u Crnoj Gori kao što budite sigurni ni ja nemam namjeru da zavodim red u Srbiji .

To što ja živim u Srbiji nije zbog toga što smatram da smo jedan narod već što mi ovdje odgovara a vjerujte da ne zavisim ni poslovno ni privatno od Srbije .

Ne znam da li bih možda bio prihvatljiviji ili bolji da sam kao mnogi odlučio da sam Srbin ili Srbin iz Crne Gore pa ovdje tažio razna prava ili privilegije ali to nisam nikada ni pomišljao niti imam namjeru .

Mislim da je to korektno i prema zemlji u kojojm živim .

Potpuno je poštujem kao gost . A da pojasnim još jednom ovdje sam najviše zbog toga što imam najviše prijatelja i ljudi koje cijenim .

BEZ UVREDE ZAPITAO BIH VAS A I SVE KOJI PROVLAČE SLIČNE TEZE :

ODAKLE VI ZNATE BOLJE OD MENE ŠTO MI JE BIO DJED ILI PRADJED ?

Ja sam inače porastao sa djedom a znam i imam dosta toga zapisano i o pradjedovima i onima prije njih .
Препоруке:
7
17
51 недеља, 10 јул 2016 14:41
Брундало
Ех, када би само Мило Бритва био титоистичка школа, где би нам био крај. По чему се разликују ови влкдараи од црногорских.
Но, не јављам се због тога. Поштовани Вукадиновићу, јавнуо сам се и онда кда сте били на тој трибини у Ц. Гори. Ја Вас још једном увервам, не улазећи у Ваше ставове, научна испитивања итд, да су у Ц. Гори и једни други на свој начин непријатељи оне сиротиње. Друго, не уверавам Вас, али поуздано знам због порекла, а и на основу дугогодишње професије, да Мило Бритва нема избора. Црна Гора ако не уђе у ЕУ,а пре тога у НАТО нестаће са карте Европе. Биће разбуцана као што свиње разбуцају скробаву врећу. НАТО зна да Ц. Гора нема новц да годишње плаћа огромна средства (питајте Бугаре, где сам ради и пратио улазак Бугарске у ЕУ, како гладају због издвајања огромних средстава из буиџета за НАТО), прима је у чланство јер је већ давно договорено да крај, из кога потичем, дурмиторско-сињајевинску висораван, пртетворе у велику војну базу. Сва је прича око НАТО у тиоме.
Препоруке:
12
0
52 недеља, 10 јул 2016 14:41
Saša
Da ponovim , ne pišem ja ovo što se sa nekim objašnjavam VEĆ ZBOG TOGA ŠTO JE OVDJE LEŽI SUŠTINA PROBLEMA .

SVE DOK NEKO BUDE SMATRAO DA NEKOLIKO STOTINA HILJADA LJUDI IMA ODREDJENI NACIONALNI IDENTITET ZATO ŠTO SU U ZABLUDI , ILI SU LUDI , ILI SU TO NA NEKI NAČIN NAPLATILI ...

E SVE DOK TO NEKO BUDE SMATRAO ZA NEKOG 500 KILOMETARA UDALJENOG A ČESTO I NEKOLIKO VJEKOVA UNAZAD ...

TO ĆE BITI HUMUS DA SE URUŠAVAJU ODNOSI SRBIJE I CRNE GORE I SRBIJE I CRNOGORACA .

AKO NEKO NE MOŽE DA PRIHVATI DA POSTOJE CRNOGORCI TAKVI KAKVI JESU KAKO MOŽE I OČEKIVATI BILO KAKVO RAZUMJEVANJE I SARADNJU SA DRUGE STRANE ?

U OPŠTE NE ŽELIM DA ZALAZIM U DIMENZIJU PRIČE KOJA SE TIČE SRBOVANJA CRNOGORACA I SRBA IZ CRNE GORE I FATALNIH POSLEDICA TAKVIH PERSONA .

NA LIČNOM ISKUSTVU ZNAM DA MI NEKI ZAMJERAJU ŠTO SAM CRNOGORAC ALI ZNAM I TO DA ME SVI MOJI PRIJATELJI SRBI ZBOG TOGA VIŠE CIJENE I VOLE NEGO DA SAM DOŠAO U BEOGRAD I POSTAO SRBIN .
Препоруке:
4
18
53 недеља, 10 јул 2016 14:47
Марија
Крајишник

Таква расподела функција стварно није могла бити случајна. Јасно је да су они постајали то што су били баш зато што су Црногорци. Ја то тада нисам примећивала. А ни моје друштво. Зато сам толико и огорчена што су све опљачкали и сад је скоро све њихово.
Препоруке:
14
3
54 недеља, 10 јул 2016 14:53
александар
За Sasu.
Заиста није потребно ниста да објашњавате зашто сте Crnogorac latinicar.
Разлози су добро познати и имају извесне везе са антисрпством, Титом те данашњом западном политиком на Балкану, све у склопу слабљења српског фактора.
Неки као Ви су подлегли томе и заборавили на часне претке, а неки се богами још увек, и поред неиздрживих притисака држе јуначки у данашњем "montenegru" (умрла је Црна Гора).
Е сад, свако нека живи са својим одлукама, савешћу и памећу.
Препоруке:
20
6
55 недеља, 10 јул 2016 15:46
НСПМ web
Молимо коментаторе да се уздрже од јалове "српско-црногорске" расправе и препуцавања, јер је то контрапродуктивно и управно оно што одговара члановима помеунте "хоботнице"
Препоруке:
25
0
56 недеља, 10 јул 2016 17:29
GEDZA
U KLJUCNOJ JE POSLEDICNOJ VEZI MOJ KOMENTAR;

POSTOVANI DJORDJE VUKADINOVICU ,
PRIJAVITE SVOJU KANDIDSTURU ZA PREDSEDNICKE IZBORE U SRBIJI,
SKUPLJAJTE PODPISE,GLASAM ZA VAS. ZA SPAS SRBIJE I SRPSTVA I SLOBODE I PRAVDE U SRBIJI !!!

VERUJEM U RUSIJU !!!
Препоруке:
13
0
57 недеља, 10 јул 2016 17:50
NS
Iskljucivi i jedini razlog zbog kojeg je Crna Gora i njezino stanovnistvo (kako god da se nazivalo) ikome bitno je strateski polozaj i mogucnost Rusije da morskim ili vazdusnim putem dodje do Srbije. Da nije toga niko ziv ne bi razmisljao o Crnoj Gori i nikoga od Srba ta drzava ne bi interesovala ni na koji nacin. Ako nekim slucajem Rusi uspeju da pridobiju Bugarsku ili Grcku i Makedoniju, Crna Gora postaje slepo crevo koje ama bas nikoga vise nece interesovati, pa tako ni Nato.
Препоруке:
14
0
58 недеља, 10 јул 2016 18:02
Петер РВ
(замољавам модератора да ми дозволи одговор на ову провокацију)

@Спиридон
@ Петер РВ

"Одлично ево и вама онда питање, дакле како сте то тачно постали оно што јесте односно ваш предак од пре сто и кусур година је био Србин из Црне Горе а ви крв његове крви сте поносни Црногорац?!"

Ово ваше 'питање' више личи на арогантну генерализацију која је постала мода у Србији.
Видите, никад нијесам живио у Србији и сви моји предци су живјели и умрли у ЦГ! (Мој отац је био, са Марком Даковићем, један од твораца уједињења Србије- ЦГ, 1918).
Не ради се о неком 'поносу' него о самоодбрани. Ни један од мојих предака није се стидио што је Црногорац- па то нећу, ни ја!
Одржавам традицију.
Препоруке:
10
17
59 недеља, 10 јул 2016 21:42
Сељак Беземљаш
недеља, 10 јул 2016 18:02 Петер РВ

"О НАЈН" Касније ћу ово објаснити.

За почетак мало историје.
"Прва клица теорије о Црногорцима као посебној нацији, наговештен је у "Меморандуму" краља николе Лиги народа у новембру 1920.
У тим дипломатским документима се налазе и све потоње
идеје о етногенези црногорске нације..
Она је постала моћна друштвена снага, тек након успостављања федеративне државе под комунистичким вођством 1945.
Њен главни идеолог, Милован Ђилас, признавао је да црногорска нација не постоји, да се становништво назива српским, али да би ту свест требало заменити црногорским националним идентитетом.(М.Ђилас чланак у лист "Борба" "О црногорском националном идентитету" 1 мај 1945)
Милорад Екмечић цитат из есеја МЕСТО ПОДГОРИЧКЕ СКУПШТИНЕ У ИСТОРИЈИ

По мом сазнању све до 1945 ни истакнути зеленаши нису тврдили да су национално Црногорци.Изјашњавали су се као Срби а црногорци су били по покрајинском,географском кључу .Тражили су државу а не нацију.
Препоруке:
20
4
60 недеља, 10 јул 2016 23:03
Петер РВ
@ Сељак Беземљаш
Доказали сте коначно да Црногорци уствари не постоје!
Научно нема што.
Честитам!
Препоруке:
14
4
61 недеља, 10 јул 2016 23:09
Olga
Spiridone, narod je takav kakav je, nemamo bolji. U suštini, kao što Boško kaže, komunisti su velika većina ovog naroda prema svim statistikama (on iznosi i brojke koliko je 1990. godine bilo članova u milionima) i ništa oni tu ne bi menjali. Ne mogu normalni ljudi od njih da dođu na vlast, naučili su da žive dobro na kredit za vreme Broza, naučili su da se partijski šlihtaju za vreme Slobe, kada su izgubili nisu očajavali već su promenuli stranku (SPS i DS), zato nam je tako. Jako kao narod volimo diktatore i skloni smo njihovoj idealizaciji, a kako vreme prolazi totalne negativnosti nam postaju vrline i imamo opravdanja i simpatije za njih. Komunizam je gadan pelcer, nismo se mi njega rešili od 1945.godine do danas, on je samo mutirao. Danas diktatori nisu "hedonisti" kao nekad, već kriminalci i hohštapleri.
Препоруке:
12
3
62 недеља, 10 јул 2016 23:27
Сељак Беземљаш
Написао сам једном, па да поновим.
Господин Вукадиновић баштини старовремско поштење.
Не жели да верује у масовну љигавост људи.
И тамо и овде и на истоку и на западу.
Уместо термина љигавост,користи се термин конформизам. Гајење илузије да си слободан и да одлучујеш а да се масовно ради по диктату.Уз оцену да је то корисно или најмање штетно.

Пропаст режима присталице (а господин Вукадиновић на томе ради и ја му желим срећу) увек доживљавају као тежу ствар од пропасти државе.Влада се помоћу страха.
Највећи страх је страх од губитка привилегија.
Привилегију треба дефинисати као нешто што човек има(материјално, статусно, углед...) али зна да му то не припада.

После Првог светског рата чињени су велики напори да се убеде Аустријанци да нису Немци.Није се успело.
Препоруке:
21
3
63 понедељак, 11 јул 2016 01:35
Драган, Катун
Имамо озбиљног непријатеља, има добру потпору споља, свуда су присутни-најамници, народ је ишчупан из корена-бравар је за већину идол и дан данас, бирамо или "бирамо" велеиздајнике који се поносе што су то, тешко изгледа тек долази.
Препоруке:
19
1
64 понедељак, 11 јул 2016 08:26
negi
I ovo istraživanje kao i većina komentara bavi se posledicama i trenutnim stanjem a ne uzrocima koji su doveli do takvog stanja.Uzrok,po meni to je osporavanje prava Crne Gore na državnost od strane Srba i Srbije i to održava Mila i njegovu hobotnicu na vlasti. Sve dok se ne otkloni taj uzrok,neće biti napretka u normalizaciji odnosa Srbije i Crne Gore.Milo će nastaviti da produbljuje i zaoštrava tu podelu jer mu to omogućava arbitarno vladanje.Ista je stvar sa podelom u Srbiji na "patriote i izdajnike" ili nekakve Srbijance i Srbe,ali o uzrocima ovih podela NSPM uporno izbegava da se raspravlja i tako i pored dobrih namera samo doprinosi postojećem stanju u kome će neki Milo ili neki Vućko vladati,vešto produbljujući te razlike.
Препоруке:
4
8
65 понедељак, 11 јул 2016 08:26
Спиридон
@ Саша & Петар РВ

Дакле не бих заиста ширио ову јалову расправу, као што уредништво лепо рече, али само да додам да вам барем са моје стране никада неће бити оспорено право на шта год ви пожелите да имате од нације, језика, цркве, само реците шта год још треба и имате моју пуну подршку. Моје питање о вашим прецима је засновано на ономе што кажу ДНК анализе и моје скромно познавање те материје, затим на ономе што каже историја и то рукама знаменитих Црногораца својеручно писана као и моје скромно познавање народних обичаја, ношњи или ситних детаља типа зашто је чувена капа црногорске народне ношње баш таква каква јесте, шта представља црно на њој, шта црвено а шта опет онај златни обруб. Без жеље да било кога у Црној Гори увредим и да на било који начин оспорим засебну нацију ја само констатујем да у 19. веку има независне државе али засебне нације извините тада просто нема. Тада у Црној Гори постоји потпуно исто осећање као код Срба у Херцеговини или Крајини. Значи нешто се десило.
Препоруке:
18
1
66 понедељак, 11 јул 2016 08:33
сизиф
@Сељак Беземљаш
Тражили су државу а не нацију.

Нуто југословенске памети. Није шија него врат.
Препоруке:
3
5
67 понедељак, 11 јул 2016 09:44
сизиф
(2)

По истој југословенској логици није проблем што је 900.000 Бошњака и 400.000 Црногораца 1945. добило право на самоопредељење, за разлику од скоро 2 милиона Срба преко Дрине, и своје републике.

Него је проблем што су комунисти прогласили Бошњаке и Црногорце нацијама :)
Препоруке:
5
3
68 понедељак, 11 јул 2016 10:17
Saša
@ Negi

Vi ste u potpunosti pogodili suštinu .

A o implikacijama i tome što ko i za koga u stvari radi neka svako sam razmisli i zaključi .

Znam da od ovakvih rasprava nema koristi ali sam i ušao u nju da bih dokazao upravo ovo što Vi tvrdite .

Najdobronamjernije , u Srbiji imaju svoje stavove na ovu temu a dio njih se uzimaju gotovo kao aksiomi .

Sa druge strane , nije svaki Crnogorac portparol aktuelne vlasti samo zbog toga što se ne slaže sa dominantnim stavovima u Srbiji .

Nezavisno od vlasti u Beogradu i u Podgorici o ovima temama nikada nije bila otvorena slobodna diskusija već se NAMJERNO SVI SVE VIŠE ZABIJAJU U SVOJE ROVOVE .

KO NEĆE DA SHVATI DA SE OVA HOBOTNICA UPRAVO I IZLEŽE IZ OVE PROGRAMIRANE ZAMKE ...

A ŠTO DA SE RADI ...
Препоруке:
8
5
69 понедељак, 11 јул 2016 10:51
Saša
Zamolio bih uredništvo da mi dozvoli da se zaokruži sve ova rasprava vjerujem sa smislenim zaključkom .

DA SHVATE LJUDI U SRBIJI ŠTO JE VLAST U CRNOJ GORI

I zbog Crne Gore ali i zbog toga što koliko vidim isto dolazi i kod njih .

Dakle , nije toliki fenomen što je vlast u Crnoj Gori nepromijenjena decenijama VEĆ TO ŠTO ONI SVE IZBORE DOBIJAJU SA 500 DO 1000 GLASOVA RAZLIKE !

A evo kako to izgleda već decenijama i bez uvrede anketi gospodina Vukadinovića ovo objašnjava priču nekoliko puta bolje .

U Crnoj Gori ima preko 25 % manjina ( Albanci , Muslimani , Bošnjaci , Hrvati , muslimani , muslimani koji se izjašnjavaju kao Crnogorci a vjerujte da ima koji se pišu i kao Srbi ) i oni gotovosvi , može i bez ovoga gotovo , glasaju za vlast a procentualno izlaze na izbore u većem procentu od naših kojima se odavno zgadilo sve i vlast i država i stalna priča o srpsko-crnogorskim odnosima što medjudržavnim što medjunacionalnim .
Препоруке:
12
3
70 понедељак, 11 јул 2016 12:26
negi
@Saša Istraživanje koje je NSPM i Vukadinović sproveo u C.Gori je tačno i ono odslikava trenutno raspoloženje građana C.Gore.Ali u isto vreme,to raspoloženje građana ne uspeva da se valorizuje u konkretnu političku akciju,sve dok režim nameće teme o kojima mi raspravljamo.Sa druge strane on vešto igra na kartu onih krugova Srbiji koji mazohistički osporavaju pravo Crnoj Gori na državnost.U nekim slučajevima Milo i aktivira te strukture u Srbiji da zaoštre situaciju,kako on eto nema druge opcije nego da nastavi sa svojom politikom koja je "jedina opcija".Srbi u Srbiji nemaju ni jedan interes da osporavaju pravo C.Gore na svoju državnost i pravo da samostalno upravljaju svojom državom. Oni su to imali i pre stvaranja Jugoslavije i to pravo imaju i posle njenog nestanka.Mislim da svi oni u Srbiji koji to pravo C.Gori osporavaju,užasno greše.Tim stavom oni samo štete,prvenstveno Srbiji jer C.Goru guraju u tabor srpskih protivnika, a time i C.Gori.
Препоруке:
8
6
71 понедељак, 11 јул 2016 13:28
Драган, Катун
Ја , Шумадинац, у своје име Извињавам се свим блацкмаунтовцима за претрпљени душевни бол који су претрпели због наше Хегемоније.
Препоруке:
14
3
72 понедељак, 11 јул 2016 18:26
Петер РВ
@Спиридон
@ Саша & Петар РВ
Инсистирате да се дискусија пренесе на терен ваше индоктринације.
Црногорац има своју сопствену дефиницију којој је сасвим излишно додават појам нације.
Уображени смо до те мјере да вјерујемо да смо ратовали и крварили за слободу- кад су други погнули главу. Имамо историју од које се не стидимо.
Ми смо само неких четири стотине хиљада којима је створио дух, Петар II Петровић-Његош, па ако хоћете да знате ко смо-читајте његова дијела!
Препоруке:
5
1
73 понедељак, 11 јул 2016 21:11
Сељак Беземљаш
Наивно је (да не речем нешто теже)свако мишљење где се полази од претпоставке или тврдње да режим у Црној Гори (и не само у Црној Гори)манипулише народом.
Суштина је да постоји већина која мисли да тај режим води најбољу могућу политику. (део тога је улазак у Нато)
Та основа на којој стоји црногорско друштво је "потопљена"не види се, јер неће нико да је види.
А изнад су приче, приче народа,приче у медијима,приче појединаца и група и све то служи замајавању.
Свагде је тако само што је то у овом случају веома танко и ровито.
Па важи правило чамца.Не мрдај се много,изврнућемо се.И правило шатора.Не пипај кров док киша пада.Процуриће.

Ако би се помислило да ће улазак у Нато донети штету, а нарочито ако би до штете дошло, или ако би се смањила или престала исплата "готованства"преко ноћи би попуцали прећутни договори и "коалиције"режима и народа.
Препоруке:
6
3
74 понедељак, 11 јул 2016 21:41
negi
@Seljak bezemljaš Austrijanci i tvrde da im je zajedničko germansko poreklo i jezik ali da su oni Austrijanci i da imaju svoju državu,Austriju.Čak i Bizmark koji je ujedinio i stvorio Nemačku 1871 god. nije želeo da uključi Austrijance u okvire Nemačke države.Ne vidim da išta fali Nemačkoj što je Austrija posebna država sa germanskim stanovništvom ili da išta fali Austriji što nije u sastavu Nemačke.Tako bi trebalo da bude i između nas i Crne Gore,ili su Germani glupi a mi Srbi prepametni.
Препоруке:
3
9
75 уторак, 12 јул 2016 00:47
Zvonimir Bgd 1
Izvod iz kapitalnog istoriografskog dela akademika Milosa Blagojevica "Nemanjici i Lazarevici - srpska srednjevekovna drzavnost". Citiram delove.
Za svestranije razmatranje brojnih usroka koji su uticali na jedinstvo i podvojenost srpskih zemalja, mogli bi se postaviti siroki hronoloski pa i teritorijalni okviri, posto je u pitanju jedan veoma dug process koji NIJE OKONCAN SVE DO NASIH DANA.
...Pod pojmom SRPSKIH ZEMALJA podrazumevaju se oni krajevi balkanskog poluostrva u koje su se Srbi doselili i gde se vremenom izgradila SVEST O PRIPADNOSTI JEDNOM NARODU.
...tamo su postojale posebne SRPSKE oblasti kao sto su: Paganija ili Neretvljanska oblast, kasnije poznata kao KRAJINA, zatim humska Zemlja i Travunija ili TREBINJE, dok se istorijska oblast po imenu Srbija nalazila dublje u unutrasnjosti...
Nazivi ovih OBLASTI ostali su dugo u upotrebi, posto su se tokom srednjeg veka sacuvale ili razvile neke njihove osobenosti.
Препоруке:
7
0
76 уторак, 12 јул 2016 00:59
Zvonimir Bgd 2
Ne zadrzavajuci se dugo na njihovoj istoriji, treba ipak istaci da se one (SRPSKE OBLASTI) NIKADA NISU UJEDINILE, niti su se nasle u zajednickim POLITICKIM granicama, STO CE OSTAVITI DUBOKE TRAGOVE U SVEUKUPNOM RAZVITKU SRPSKOG NARODA.

Sva podvlacenja su moja.
Naravno, za ovakva tvrdjenja, izuzetni istoriograf velikog znanja, pokojni akademik Milos Blagojevic, dao je svoja opsirna i iscrpna, izvornom gradjom dokumentovana objasnjenja i dokaze koja postoje u ovoj knjizi od 450 stranica.

Iz mnogo toga je jasno da se nikako ne moze raditi o evoluciji koja donosi "novi narod", vec nove drzave i stalne promene politicke podele jednog te istog naroda. Generalno gledano. Vremenska etnicka mesanja do kojih dolazi tokom istorije i razvojem oblika drzavnog uredjenja i komunikacijama, ne potire cinjenicu da je sav taj prostor postojbina i sediste jednog te istog naroda - srpskog. Zato su savremene izmisljotine, stvar politickih podela, ne etnicke realnosti.
Препоруке:
7
0
77 уторак, 12 јул 2016 12:13
goxy5
ma dok je muslimancina u crnoj gori, nema nista od postenih izbora, jer su oni prodane duse, poturice
Препоруке:
5
0
78 уторак, 12 јул 2016 12:18
goxy5
u crnoj gori skoro nista ne radi sem malo turizma, finansira drzavu od sverca cigareta prvo, droge, balvana
Препоруке:
6
0
79 уторак, 12 јул 2016 13:35
александар
Хајде да се не заваравамо.
Вишедеценијски процеси који су довели до расрбљивања данашњих "montenegrina" (преко двестотине хиљада само у Montenegru, а има их, види се из коментара и у мајчици Србији) су се тако добро примили, да, као и код Срба који су прихватили католичанство и постали најжешће усташе, њихов повратак у оквире српског рода више није могућ.
Крајње апсурдан и у суштини будаласт нарцизам непостојећих разлика, негирање српских корена, глупирање око "montenegrinskog autohtonog volšebnog nastanka te jezika i pisma" је сада попримило такве размере да је повратак уназад немогућ.
Мило и тзв. "хоботница" те њихово евентуално уклањање са власти у том смислу ништа неће променити у односу према Србима и Србији (а то је једино што би нас Србе у вези са Montenegrom требало да занима).
Политичка расподела је таква да иза њега може доћи само следећи "аутохтони".
Јер, као и код бивших Срба, садашњих најжешћих Хрвата, држава Montenegro може да егзистира само на антисрпству.
Препоруке:
8
2
80 уторак, 12 јул 2016 14:01
александар
Наставак.
Држава Montenegro, да би запечатила своје "аутохтоно" постојање, у наредном периоду поред уласка у Нато, мора свим средствима да смањи постотак Срба на мање од 10% (ту неће бирати средства), да их сведе на безначајну националну мањину, да смањи постотак оних који говоре јединим могућим - српским језиком, те легализује постојање "аутохтоне" montenegrinske унијатске православне "цркве".
Уз то, ту иде братски загрљај са независном државом Хрватском, братском "косовом" и Албанијом, и предузимање и подржавање свих антисрпских акција у свим светским, европским и регионалним телима.
У том циљу, држава Montenegro, као ни до сада, неће бирати средства и начине остварења, имаће подршку "западних пријатеља", а ко год наследи Мила и његову хоботницу, такав је распоред политичких снага, мораће да настави његов завет и аманет.
Препоруке:
6
2
81 уторак, 12 јул 2016 14:13
АНАЛИТИЧАР
@ SASA
@ PETER RV

Српски националиста сам старог кова , јако сте ме разочарали са причом о постојању црногорске нације . Не постоји црногорска нација , то је одвратна усташка ватиканска пропаганда . ЦРНОГОРЦИ су Срби који живе у Црној Гори , рећи за себе да си Црногорац значи да си СРБИН који живи у Црној Гори . Шта је био Његош . Био је СРБИН . Шта је био Иван Црнојевић , био је СРБИН . Шта је био отац СВЕТОГА САВЕ , Стефан Немања - где је рођен - у Рибници , Подгорица . Црногорце Србе јако волим , јако и свако вређање Црногораца сматрам као вређање Срба . Црногорци су Срби али су Црногорци у државотворном смислу јер је Црна Гора славна српска држава . Причати да су Црногорци и Срби два народа је увреда за сваког Србина и Црногорца , ми смо један народ . Рећи да смо ми два народа значи ићи стазама усташе Броза , Секуле Дрљевића , Савића Штедимлије и свих осталих непријатеља српства . У овом рату 1990их одзив на мобилизацију у одбрани српства био је највећи у Црној Гори
Препоруке:
9
5
82 уторак, 12 јул 2016 14:40
mateus
Tekst je dobar i u najvećem delu poklapa se sa mojim uverenjima i osećanjem bliskosti sa narodom i građanima CG. Doduše, osećanje bliskosti povremeno iščili pod uticajem neumornih montenegrinskih delatnika s obe strane granice. U kojoj meri i kada će i u potpunosti nestati - ne znam... ali siguran jesam da su se crvene lampice upalile u mojoj glavi.

Neprestana gordost, sujeta, osionost, prepotencija i prezir koji se izlučuju od strane montenegrinskih vrhovnika (s obe strane) prema normalnom osećanju bliskosti neretko izaziva zaprepašćenje do kojih su bespuća spremni da idu!
Da li je mržnja bespovratni cilj?
Препоруке:
7
1
83 уторак, 12 јул 2016 14:44
negi
Toliko tupavo od nas je nametati nekom da bude Srbin ako on to neće.Da li je to izvodljivo bez upotrebe prisile, pa nije.Što se to više osporava sve je gore i ima suprotan efekat,videli smo to na primeru muslimana koji su de fakto Srbi.Zašto je to tako?Pa zato što su i Crnogorci Srbi i ovim to dokazuju.Srbin kad se zainati neće ni kako on hoće?
Препоруке:
3
7
84 уторак, 12 јул 2016 16:32
Петер РВ
@ АНАЛИТИЧАР
Коликогод да вас разочарам, не пада ми на памет да се стидим што сам Црногорац - ако хоћете да се обратите мене- онда читајте пажљивије моје коментаре.
Следећи пут кад ми се обратите, не заборавите да ме удружите и са Антом Павелићем, изпаст ће те тако још већи српски патриота!
Препоруке:
4
6
85 уторак, 12 јул 2016 16:39
Ненад Пиваш
Колико се мени чини Петер РВ уопште за себе не негира да је Србин. Не знам што су се толико неки коментатори наврзли на њега. Када он каже за себе да је Црногорац он нема на уму она два Милова слова и Секулу Дрљевића. Он је Црногорац као што је неки други Србин Херцеговац или Крајишник.
Препоруке:
9
2
86 уторак, 12 јул 2016 16:50
Петер РВ
@ Ненад Пиваш

Хвала Ненаде и - братски поздрав!
Препоруке:
7
0
87 уторак, 12 јул 2016 21:18
Драган, Катун
Једини цитат који сам запамтио, јер је Вредан, иначе презирем оне који своју памет подупиру експлицитним цитатима.
Марко Миљанов, на самртном одру: Умирем Срећан као Куч, ал несрећан као Србин.
Поздрав Браћо од Шумадинца са ТроМоравља!
Препоруке:
7
1
88 уторак, 12 јул 2016 21:45
Сељак Беземљаш
понедељак, 11 јул 2016 21:41 negi

Ваше коментаре обично прескачем али сте ми се лично обратили.Па да вам одговорим.
Блажено је свако незнање.
Лепа моја памети.
Паралеле Аустрија-Немачка Србија-Црна Гора постоје али су потпуно другачије од оних које ви замишљате.

Као прво ЗАПАМТИТЕ ДА СУ АУСТРИЈАНЦИ НЕМЦИ.
Од 1918, а нарочито од 1945 па до 1955 учињен је знатан напор да прихвате аустријску нацију али није прошло. Држава да али нова нација не.
Силе победнице су мировним уговорима (Сен-жерменски,Версајски) забраниле Аустрији удруживање са Немачком. Аустрија је од 1945 па све до 1955 била подељена на четири окупационе зоне и као део њене неутралности постоји забрана удруживања са Немачком.

Део тог притиска (и многих уцена и територијама и друго) је да Аустрија нема класичан попис становништва и не користи податке о националности већ се користе подаци о држави порекла,говорни језик и конфесионална припадност.
наставак
Препоруке:
7
1
89 уторак, 12 јул 2016 22:38
negi
@Seljak bezemljaš "Zapamtite da su Austrijanci Nemci". Pa u čemu je onda tvoj problem.Pa i ja to tvrdim,samo sam ja umesto reči Nemci upotrebio reč Germani,kao što su i Bavarci,Saksonci,Prusi itd. I po tvojoj tvrdnji "da su Austrijanci Nemci" jasno je da su jedno i drugo,otprilike kao Srbi i Crnogorci.Pustite priču posle Drugog svetskog rata,Austrija je starija od Drugog sv.rata,čak je starija država i od Nemačke, isto kao i C.Gora koja je starija kao država od Prvog svetskog rata pa to Srbiji nije smetalo,ali sad joj eto smeta.
Препоруке:
1
2
90 уторак, 12 јул 2016 22:41
Сељак Беземљаш
наставак за неги
Спомиње се број Немаца до 1918 а онда одједном Немаца нема.Неће да може.То се само вама и не само вама чини.Службени језик је био и остао немачки.Приликом оснивања 1918 држава се звала НЕМАЧКА АУСТРИЈА.Да не дужим.Аустрија је немачки шпиц.

Паралела је да је немачки национализам успешан захваљујући и отпору аустријских Немаца да САЧУВАЈУ НАЦИОНАЛННОСТ а српски је неуспешан због слабости и црногорства.
Успешни су они који стварају јаке државе а мера успешности је да неуспешним одређујеш, границе, језичка правила,нацију(е)...Последица неуспешности српског национализма је исцепканост ових простора на мале државице.

Уједињење немачког народа дуго је спречавала Француска.До уједињења је дошло тек када је Француска жестоко тучена код Седана па 1871 немачка војска улази у Париз и у чувеној сали огледала у Версају проглашава уједињење Немаца у НЕМАЧКО ЦАРСТВО(звано и Други Рајх)
наставак
Препоруке:
7
0
91 уторак, 12 јул 2016 23:39
посматрач
@negi
Pa u čemu je onda tvoj problem.Pa i ja to tvrdim.
I po tvojoj tvrdnji "da su Austrijanci Nemci" jasno je da su jedno i drugo,otprilike kao Srbi i Crnogorci.

Да ли ви умете да читате?

Аустрији ни после Првог, ни после Другог светског рата није дозвољено да се припоји Немачкој. Где ви ту видите сличност?
Препоруке:
7
0
92 среда, 13 јул 2016 12:41
negi
@posmatrač Jedan narod dve države,stvarno nema sličnosti sa Srbijom i C.Gorom?! Ili se praviš da ne vidiš poentu ili nećeš da razumeš?Ili predlažeš da anektiramo C.Goru kao Hitler Austriju 1939 god.?! Nije loše živeti u snovima ali nema vajde.U realnom životu ima samo štete.
Препоруке:
1
3
93 среда, 13 јул 2016 14:31
Decko iz B. @ negi
"Toliko tupavo od nas je nametati nekom da bude Srbin ako on to neće."

Ako mi vec necete odgovoriti dali ste vi da se izbaci iz srpskog ustava preambule Kosova i Metohije zarad nekakvih poglavlja, dali ste vi onda za to da jedino Srbi smeju biti i asimilirani (kao i proterani i/ili ubijanji ako to necu da prime) a nista da se desi na Srpskoj strani?

Imate pravo na vase vidjenje, ali vase iznete misli vode Srbe i Srbiju ma kolka je bila u ambis. Jer je to sto vi zagovarate nastavak masonske politike koja se vodi od zavrsetka 1. svetskog rata prema Srbima do dana danasnjeg.
Препоруке:
5
0
94 среда, 13 јул 2016 14:34
Decko iz B. @ negi
"Pustite priču posle Drugog svetskog rata,Austrija je starija od Drugog sv.rata,čak je starija država i od Nemačke, isto kao i C.Gora koja je starija kao država od Prvog svetskog rata pa to Srbiji nije smetalo,ali sad joj eto smeta."

A sto vama smeta da se Crna Gora opet ujedini sa Srbijom ako ona i Srbija to hocu? Sta vi konkretno kritikujete?
Препоруке:
5
0
95 среда, 13 јул 2016 14:37
Decko iz B. @ negi
"Ili predlažeš da anektiramo C.Goru kao Hitler Austriju 1939 god.?! Nije loše živeti u snovima ali nema vajde.U realnom životu ima samo štete."

Pa sta bi vi rekli ako Siptari anektiraju delova Crne Gore, "Makedonije" i Grcke? Dali cete to kritikovati a aneksiju naseg Kosova i Metohije, eto se mora za sto... (vase "argumente").
Препоруке:
6
1
96 среда, 13 јул 2016 14:45
Decko iz B.
Ja imam utisak da je korisnik koj stoji iza "negi", je i onaj koj koristi imena "alkar" i "DŠ". Mnogo od ovih zadnjih imena nisam citao odavno ovde. "Oni" su agresivno njihovo ustasko lajanje izvodili ovde. Posto su se Ustasi sada uplasile da do kvizlinskog pada u Beogradu moze dnevno da dodje, i stime da se formira revansisticka politika "resenja Ustasije" jednom zauvek, sada se preslo na "kulturniji" nacin
krijuci njihove brutalne, destabilizujuce i rasisticke zahteve, ukrasuju u polupatriotske rece.

To je moje vidjenje.
Препоруке:
5
1
97 среда, 13 јул 2016 20:30
negi
@Dečko iz B. Dečko,prvo se nauči pristojnosti.Moji komentari su uvek potpisivani sa "negi" i to NSPM zna. Druga stvar,pre nego što nekome prilepiš etiketu "ustašija" dobro razmisli.Ja kao Srbin Šumadinac protiv te ustašije sam se borio kad je trebalo i gde je trebalo.To što imam stav koji imam je moje mišljenje i nikad neću poistovetiti Milov režim sa Crnogorcima koji su se zajedno samnom borili protiv te ustašije.Sram te bilo!
Препоруке:
3
5
98 среда, 13 јул 2016 22:25
Decko iz B. @ negi
"Ja kao Srbin Šumadinac protiv te ustašije sam se borio kad je trebalo i gde je trebalo."

Posto ste vi meni pisali da se "sinekura,stanova,kuća,zvanja, doktorata,stečeno toliko vlasti koja se i dalje održava tom rečenicom:"Za sve su krivi žuti" ili "Za sve je kriv DOS"." Znate li koliko kuca i bogatstva su se izgradili na tome "borio se ja protiv Ustase"? Gosp. Canak npr. na tome izgradio njegovu politicku karijeru i stvorio bogatstva. Posto vas neznam, necu vama lepiti da ste vi kao Canak, ali odgovora nikada dajete jedino vase tesko shvacenja misljenja ili stav, sto jedino daje destabilizujuce stvari po Srbiji. A na konkretna pitanja nikada odgovor, nego samo floskule. Zato sto sam znao da opet nista od vase strane nece doci, pisao sam da mislim da vi koristite vise korisnih imena na NSPMu. Da bar na nesto mozete odgovoriti.
Samo da dodajem da se "alkar" od kad sam stavio moj komentar vec javio, na drugom clanku. Zanimljiva koincidencija! Dali je ga gosp. Juratovic zvao?
Препоруке:
4
0
99 среда, 13 јул 2016 22:26
Сељак Беземљаш
наставак
Победа код Седана, над Французима омогућава уједињење немачког народа а српске победе над Немцима (полубраћа и Бугари ту нису главни) омогућава да се у новебру 1918 пре стварања Југославије Црна Гора, Срем, Бачка-Барања и Банат придруже Србији.Великим скупштинама у Подгорици,Руми и Новом Саду претходе скупштине по мањим местима.(Немачка је 1871 створена од 71 до тада различите самосталне творевине у распону од државе до тзв. слободних градова)
Показаће се да српском уједињењу не стоје на путу само Немци али да не ширим причу.
Аустрија није формално ушла у састав Немачког царства (то им је назив 1918)јер је у борби са Пруском, ко ће извршити уједињење Немаца изгубила.Тукли је Пруси код Садове 1866.г.Када се праве паралеле треба знати да Србија и Црна Гора нису међусобно ратовале.
наставак
Препоруке:
4
2
100 среда, 13 јул 2016 23:00
negi
@Dečko iz B. Da li tebi vredi reći jednom.Nikad,ali nikad se nisam potpisao drugačije na komentaru osim "negi". Da li to do tvog uma može da dopre? Postavljaš mi bezvezna pitanja na koja ja tebi treba da odgovaram! Ja sam raspravljao o odnosima Srbije i C.Gore,Srba i Crnogoraca,njihovog prava na državnost.O čemu ti raspravljaš? Za ono što si napisao "ustašija" reći ću ti ponovo,sram te bilo i zaboravi dalju polemiku samnom.
Препоруке:
2
2
101 среда, 13 јул 2016 23:01
Сељак Беземљаш
Паралеле треба правити са Баварском.
Више од 700.г. самостална држава.
Краљевина којом седам векова управља породица Вителсбах.
Све је то нестало уједињењем.
Добро није све.
Минхену су остале прекрасне зграде бивших амбасада груписане на тргу недалеко од центра.
И Енглески парк (Englisch garten)највећи парк на свету.Ту је често логоровала енглеска војска.Баварска јој бивала савезник.Понекад Французима.
Може ли неко да замисли да Баварска буде савезник некоме ко је контра немачким интересима.

Не смета ми то што се по неко изјашњава национално као Црногорац.
Али да се зна да и ја знам да се то ослања на спољну подршку која је у основи антисрпска.
Црна Гора ју у стању који потсећа на продужене догађаје после Мојковачке битке.Дакле капитулација. Није кажу требало да се боре.
Не замерам.Снажни су притисци. Срби и овде и у дијаспори прибегавају мимикрији а ови куд ће шта ће,нашли излаз у црногорству.
Неозбиљно је тврдити да на то утичу "великосрпски кругови" својом причом.
Препоруке:
7
2
102 среда, 13 јул 2016 23:57
Dečko iz B. @ negi
Polemika svama i onako ne vredi, kada nikada odgovarate. Uporedjenje svama sa Ustasem mi je zao, ako stvarno niste jedan od pominatih ustasa.

Slobodno vi dalje sirite vasa "misljenja", koje Srbiju ali i Srbe u regijonu nikuda necu povesti osim u daljih pokolja.
Препоруке:
3
1
103 четвртак, 14 јул 2016 02:34
Здравко
Једно питање можда невезано за тематику. Хоће ли ми ико одговорити како то да се у Бразилу не користи службени бразилски језик, у Аустрији службени аустријски језик, на Исланду исландски, на Космету косметски, у Канади кандски, у Аустралији аустралијански, у Мексију мексички, у Венецуаели венецуелански, у Аргентини аргентински? У свим тим државама говоре се енглески, португалски, њемачки и шпански језик и то је нормално, научно и уобичајено. А кад се српски језик исјече на хрватски, македонски, босански, црногорски то је исто нормално, научно и уобичајено. Да ли је у праву цијели свијет или су у праву ови отимачи и крадљивци?
Препоруке:
5
0
104 четвртак, 14 јул 2016 08:56
negi
@Seljak bezemljaš Sve ste lepo objasnili ali ste propustili da navadete dva glavna razloga zašto Bizmark 1871 god. nije hteo da uvrsti Austriju u Nemačko carstvo(a mogao je) što je suština ove bezvezne rasprave koju smo započeli.Prvi razlog je što su Austrijanci i njihova dinastija ortodoksni(tvrdi)katolici vezani za Vatikan.Da je Austrija ušla u sastav Nemačke bila bi narušena ravnoteža katolici-protestanti što je bila osnova ujedinjenja Nemačke u jednu državu.Sam Bizmark kancelar Pruske,kao i sama Pruska koja je ujedinila Nemačku,bio je protestant i veliki protivnik katolicizma.Drugi razlog je dinastička porodica Hazburg koja je bila na tronu Austrije,takođe katolička vezana za Vatikan.Na čelo ujedinjene Nemačke došla je Pruska vladajuća porodica Hoencolern,koji su bili protestanti.To su dva glavna razloga zašto Austrija nije ušla u sastav ujedinjene Nemačke.Ima veze sa Srbijom i C.Gorom, u Srbiji dinastije Obrenović-Karađorđević, u C.Gori dinastija Petrović.
Препоруке:
2
4
105 четвртак, 14 јул 2016 09:10
луди скретничар
Да упростимо за Негија, Сашу и Сизифа:

Не оспоравамо право Црне Горе на државност, већ право Монтенегра на постојање.

Јер оно што постоји данас испод Бродарева није Црна Гора, већ некакав Монтенегро, латиничарско-исламска творевина заснована на анти-идентитету, где је главна одредница "нисам Србин"!
Препоруке:
9
1
106 четвртак, 14 јул 2016 12:07
negi
@ludi skretničar To i jeste problem što pojedinci kao ti misle da oni imaju ovlašćenje od Boga da određuju drugima šta će biti i kako će se zvati.Po tebi,sad kao imaju pravo na državu ali ne da se nazovu kako hoće i još ih nazivaš Montegrinima.Što se mene tiče imaju pravo na svoju državu i imaju pravo da se zovu kako oni hoće.Šta se to mene Srbina Šumadinca tiče,njihovo pravo njihov problem.
Препоруке:
1
4
107 четвртак, 14 јул 2016 12:48
луди скретничар
#неги#

Замена теза. У тај Монтенегро, држава брани Србима да буду Срби и различитим врстама принуде их тера да се изјасне као Црногорци. Ко то не види - није Србин, а још мање шумадинац.
Препоруке:
6
1
108 четвртак, 14 јул 2016 13:43
negi
@Ludi skretničar Ponovo ti određuješ ko je ko! Ne brani Srbima u C.Gori to država C.Gora već vlast u C.Gori. Ovo što se događa u C.Gori nije ništa novo i ne događa se samo danas,događalo se još za vreme Kralja Nikole i ima veze sa borbom za vlast.
Препоруке:
2
4
109 четвртак, 14 јул 2016 15:58
александар
Браво за лудог скретничара.
Управо тако, ко то не види, онда ништа. Таквом нема помоћи.
Препоруке:
4
1
110 четвртак, 14 јул 2016 22:30
Сељак Беземљаш
четвртак, 14 јул 2016 08:56 negi
Уједињење и стварање Немачког Царства, Немачког Рајха (званичан назив државе)извршено је проширењем Пруске на друге немачке територије (Алзас и Лорена и не само то биће спорно али да не ширим)
Већ спомињана Баварска била је краљевина.
И шта је било са краљем и породицом Вителсбах која је 700.г. владала Баварском.
Остала у Минхену, главном граду Баварске, Вителсбахерштрасе.Приликом уједињења имали су четири краљевине.
Пруски краљ се прогласио царем.
Остају три.Као наше три династије.Али ту престаје свака паралела.
Краљеви Баварске, Саксоније и Виртенберга отишли у хладовину историје.
Ми једног бацили кроз прозор (има се може се)други постао краљ Југославије??!! трећи се жалио на све стране и сажалили се Италијани, помогли оружјем из Гаети али био слаб одзив.Од 1923 (конгрес КП у Бечу)захтеве црногорског краља носе комунисти.
наставак
Препоруке:
8
0
111 четвртак, 14 јул 2016 22:49
Сељак Беземљаш
наставак
А са причом католици протестанти потпуно сте промашили.Не само зато што је Баварска католичка земља.
Тридесетогодишњи верски рат католика и протестаната завршен је 1648.г. Вестфалским миром, дакле 223.г. пре уједињења.Тај рат поделиће Немачку на делиће.(краљевста, висока и обична војводства,кнежевине, градови....

Ујединиће је прихватање идеје да нација није вера већ језик.Али не вреди вама цртати.
Баварско,дакле оно што је локално (обичаји, одећа, (хиљаде младих на Октобер фест долази у баварској националној ношњи)се негује али не диже на ниво немачке нације.
Аустрија је у сукобу са Пруском изгубила право да уједини Немце.Формално је остала ван али као немачки шпиц или млађи брат.
Аустријанци су и под притиском остали Немци.
Можда је овде притисак јачи.
Јер се у обуздавању Немачке никад није ишло до краја. У оба рата на Русију се гледало као на већег противника.
Препоруке:
9
0
112 петак, 15 јул 2016 18:27
negi
@Seljak bezemljaš Prijatelju,vidim da te istorija zanima i to je dobro,ali nemoj učiti istoriju preko interneta.Ima dobrih knjiga o istoriji Nemačke,probaj u nekoj antikvarnici ili kod uličnih prodavaca starih knjiga da pronađeš predratna izdanja "Gece Kona" koji je izdao istoriju svih značajnih država,bez i jedne slovne greške.Istorija nije samo hronologija događaja i statistički podaci koje intrnet objavljuje već i analiza i pokušaj objašnjenja tih hronoloških događaja a to može dati samo čovek istoričar.Nemoj ovo shvatiti kao omalovažavanje tvojih komentara koji su ok., već kao prijateljski savet ili predlog,kako god.Svako dobro.
Препоруке:
1
3
113 петак, 15 јул 2016 21:57
посматрач
@negi
To i jeste problem što pojedinci kao ti misle da oni imaju ovlašćenje od Boga da određuju drugima šta će biti i kako će se zvati.Po tebi,sad kao imaju pravo na državu ali ne da se nazovu kako hoće i još ih nazivaš Montegrinima.Što se mene tiče imaju pravo na svoju državu i imaju pravo da se zovu kako oni hoće.

А ми немамо право да их сматрамо туђинима?
Ви ћете нам одређивати да смо с њима један народ, упркос очима и здравом разуму.
Препоруке:
1
0
114 петак, 15 јул 2016 22:53
negi
@posmatrač Pomešao si,ne osporavaju oni nama pravo da se zovemo kako hoćemo,nego mi njima.Vaš stav i stav pojedinih komentatora mi liči na stav ostavljenog i ucveljenog muža kome je ceo svet kriv što mu je draga otišla sa drugim.
Препоруке:
0
1
115 субота, 16 јул 2016 09:00
посматрач
@negi

Ко овде тврди да су Црногорци Срби, ви или ја?
Препоруке:
0
0
116 субота, 16 јул 2016 11:39
negi
@posmatrač Ja ne tvrdim ništa,samo se zalažem da ostavimo narodu u Crnoj Gori da se izjasni kako hoće i kako on smatra da treba.
Препоруке:
0
1
117 субота, 16 јул 2016 12:58
посматрач
@negi
Ja ne tvrdim ništa

Онда ово нисте ви написали?
negi среда, 13 јул 2016 12:41

@posmatrač Jedan narod dve države,stvarno nema sličnosti sa Srbijom i C.Gorom?! Ili se praviš da ne vidiš poentu ili nećeš da razumeš?
Препоруке:
0
0
118 субота, 16 јул 2016 14:10
negi
@posmatrač Šta ti je tu sporno čoveče.Ostavimo narodu u Crnoj Gori da sam izjasni,bez našeg mešanja i siguran sam da će odlučiti kako sam napisao,jedan narod(uz sve specifičnosti) dve države.
Препоруке:
1
1
119 субота, 16 јул 2016 14:52
посматрач
@negi

Један народ, две државе!? Ви нас стварно држите за кретене.
Препоруке:
0
0
120 субота, 16 јул 2016 15:33
Decko iz B. @ посматрач
Ovom ne vredi raspravljati. Jedino sto on zeli je nastavak SKOJeve politike da se sto vise oduzme od Srba i napravi od toga nekakvih tvorevina, kao Crno Gorska nacija. Ili Makedonska ili, ili. Ta politika se nastavlja sa Briselskom politikom. Presli od SKOJevaca u EVROpojaca, i ni jedni ni drugi politiku nemaju, nego jedino indoktrinacijskog izvrsenja sta centralni komite (dansnji Brisel) naredjue. To je to!

Jedino sto za takvih nesme se nikada desiti da se Srbija sa Srbima i lojalnim gradjanima dogovore za stabilnu i stime jaku drzavu, koja ce raditi da pridobije Srbe koje su se nasli zbog strasne politike izvan njene matice, u uniji sa Srbijom.

Pise on da moramo da postujemo drzavnost njihovu i valjda najbrze zaboraviti na koj nacin ta "drzavnost" Milogore je izglasana. A da zvanicna Podgorica nasu drzavu to jest granicu brutalno povredjuje i priznadose tu NATO tvorevinu na nasem juznozapadnom delu Drzave, ovog "Sumadinca" izgleda ne zanima mnogo?!

Gubite vreme stom Agentom.
Препоруке:
1
0
121 субота, 16 јул 2016 15:44
Decko iz B. @ посматрач
"Један народ, две државе!?"

Tu genijalnu ideju je izdala nemacka, kako bi Srbi trebali da gutaju pilulu, da Kosovo* dobije stolicu u UN. Mnogo ovaj korisnik koristi te fraze, dal ustaske ili koji mogu da dolaze iz "Auswärtiges Amt" (nemacko inostrana ministarstvo). Njegovo pravo jeste da to pise, pitanje ko njemu hoce da veruje?

Izgleda da je ovaj Sumadinac dosta "politicku i kulturnu dekontaminiran" od agentskih tvorevina poput Pavicevicke, Biserke i Kandicka.
Ako zelite da vidite koj program prva dama daje i ko je placa... izvolte:
http://www.czkd.org/
Препоруке:
3
1
122 понедељак, 18 јул 2016 12:51
negi
@Dečko iz B.@posmatrač Crna Gora je već država,Republika Srpska je na putu da bude država.Pored vas "velikih patriota" Srbija još ne bi bila država.Da C.Gora nije proglasila nezavisnost još bi se zvali SCG,slično kao prizvođač dresova.Kosovo nema veze sa državnošću C.Gore koja je bila država pre Srbije.Ili možda hoćete da ukinete Republiku Srpsku zato što nije Srbija? Vaš najači argument Pavićević,Biserko,Kandić,da nema njih kako bi ste se vi dokazivali da ste patriote.Pustite Mila hoštaplera,on vlada C.Gorom,nije on C.Gora.Takav "patriota" je bio i Vučić,naravno dok nije došao na vlast, sad je izdajnik.Ili bi vi,kao on i Šešelj da zaratimo sa našim narodom u C.Gori da bi vi izlečili svoje komplekse. Ne bi me čudilo još samo sa njima i Makedoncima nismo ratovali.Ali vi sa vašom pameću imate šansu to da izvedete.
Препоруке:
0
0
123 понедељак, 18 јул 2016 18:59
Decko iz B. @ negi
Ako Milogorci navale na Srbe u toj tvorevini, po meni Srbija nebi trebala da gelda po stranu i da saceka sledeci talas izbeglica, nego treba da upadne tamo i da slomi fasiste. I terati ih u Ustasiju, Siptariju ili u Jadran. Sta bi vi radili? Nista, a posle se zaliti na Izbeglice koji vam oduzmu posla i daju njihov glas za vas "radikalnoj" demokratskoj opciji u Srbiji?

Treba graditi na tome da se te drzavice opet spoje u jednu jedinu drzavu, koja ce nam biti svima majka! Kao sto je Nemacka uspesno radila na tome "jedan narod, jedna drzava" i uspela da ujedini, ili ako hocete anektira istocni deo sa zapadnom. A Bonn tadasnji glavni grad zapadne nemacke, to nije uspela stime da DDR-u (istocnom delu) daje drzavnost nego uvek je radila na tome da se jednog dana opet ujedinje. Uvek!

S'cime vi imate problem, da se izradi slicni plan u Beogradu za sve srpske zemlje u regijonu?
I naravno jasna(!) i cvrsta politika da do sledeceg pogroma Srba, bilo gde, ne dodje?
Препоруке:
0
0
124 понедељак, 18 јул 2016 19:58
Decko iz B. @ negi
"Kosovo nema veze sa državnošću C.Gore koja je bila država pre Srbije.Ili možda hoćete da ukinete Republiku Srpsku zato što nije Srbija?"

Prvu recenicu ne razumem. Ko je imao prvo drzavnost po vama? Za durgu recenicu ja vam saopstim da zelim da ukinem Republiku Srpsku cim se pridruzi Srbiji! Odlicno ste to shvatili. Mudjahedinima oko gops. Izetbegovica bi ostavio Ustase u tkz. HercegBosni. Tako su se fino razumeli kada su rasturili svesrpsku kucu zvana Jugoslavija, nek im je zajedno sa srece.

"Vaš najači argument Pavićević,Biserko,Kandić,da nema njih kako bi ste se vi dokazivali da ste patriote."
Gde se odabrane beogradske Dame dokazale da su za univerzalnu istinu koja ne sprovodi nekakvi inostrani indoktrinirani plan, "dati Srbima jedinu i iskljucivu krivicu"? Dali oni misle da je izjava gosp. Gensera zapalio rat u YU kada je rekao, da Republike mogu razgovarati, ako do decembra 1991 ne nadju dogovor Nemacka ce jednostrano priznati Sloveniju i Kohl-aciju. I eksplodirala YU.
Препоруке:
0
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер