петак, 19. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Слободан Антонић: Вучић и опозиција

Kоментари (42) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 уторак, 14 јун 2016 15:24
И
гробница Србства је крЧкала, крЧкала, крЧкала док није еКсПлоДираЛа.
Што дуже крЧка тим је крај спеКтаКуларнији.
Препоруке:
23
2
2 уторак, 14 јун 2016 15:25
goran sydney
Odlican tekst.
Препоруке:
71
3
3 уторак, 14 јун 2016 15:28
Црни мачор
Дакле, не могу да не приметим да је збиља глупо рушити Вучића, као носиоца ауторитарног режима, заједно са Динком Грухоњићем и уз галаму „Смрт фашизму!“. Нисам сигуран да је то наша црква у којој се молимо. It’s not our cup of tea.


Апсолутно се слажем. Тако пише човек који поседује заокружен идејни систем, а не скаче од цвета до цвета као да је почетак пролећа. Наравно, многи и из личног интереса мењају своја уверења, али то је друга прича.

„Горе од Тадића не може да буде“, говорили су. Убрзо се показало да може. Е, па тако – и од Вучића може да буде горе.


Тешко ми је да замислим да од Вучића може горе, али може барем исто да буде. Одлично поређење са Тадићем, јер све је то један исти ланац догађаја.
Препоруке:
86
2
4 уторак, 14 јун 2016 15:38
Zemunac
U pravnoj DRZAVI,koju on navodno stvara,sedeo bi u iSTRAZNOM ZATVORU,zbog Savamale,a ne u razgovoru sa gdom SKOTOM i DEVENPORTOM dobijao pohvale!Kako ga i ne bi hvalili KADA JE NJIHOV COVEK,koji okupira i zaduzuje Srbiju uz pomoc MMF i NATO!dole marionetska vlada!KAKAV JE,zaista objektivno, OVO BEZVEZNJAK I EGOMANIJAK nije tesko videti!Problem je,ZA ANALIZU, ko ga je,u Srbiji,I ZBOG CEGA, doveo do apsolutne VLASTI?
Препоруке:
53
2
5 уторак, 14 јун 2016 15:43
Костадин
Управо из тих разлога јако сам био скептичан према последњим наступима ”Недављења Београда”. А кад сам видео како га широке камелеона Ивошевића и отровкињу Павићевићку решио са да више чак и не пратим ово претварање изворне борбе за правду и људскост у путујући евроатлантски циркус. Док се вођство протеста јасно не профилише као морално и хришћански свесно и просвећено, спремно на храброст пред евроатлантском диктатуром до истинске жртве, нећу му се враћати.
Препоруке:
62
9
6 уторак, 14 јун 2016 16:00
E, pa tako
Docekasmo da cenjeni profesor na vreme kaze i upozori. U ovom protestu konfuzija je vristeca. Jasno je da upravljaci krizama nece propustiti ovako zgodnu priliku. Bili smo vec jednom statisti ("korisni idioti", vole neki da kazu) u njihovom komadu i evo kako ruzan i tuzan put ka kraju tavorimo. Zar cemo ponovo dozvoliti da nas preveslaju? Ljukavo sve smisljeno, ali Srbi od muke prosvetlili, pa vide. Ne valja to sto vide. Moracemo nekako drukcije. Ocekujemo i od profesora i ostalih umnih i rodoljubivih Srba da pokazu taj put. To mora biti put na koji, po prirodi stvari, gruhonjici i ini ne mogu da stupe. Nacin koji ce sam po sebi biti filter za "olos elitu". To nam treba, profesore. Neko reseto da ocisti zito da bi nikla, cista, zdrava Srbija. Ovaj trulez vec nepodnosljivo bazdi.
Препоруке:
52
3
7 уторак, 14 јун 2016 16:00
The Tao of Groove
Gruhonjica i ekipu je poslao upravo Vucic. Nije Vucic uzaludno apsolvirao Blerovu skolu manipulacije. Drugosrbijanci su debelo placeni za podrivanje svakog otpora vlasti. Zelembaci stizu iz iste kase laznoj opoziciji i naprdnjacima. Srbija je izdajnicka prcija. Svako ko je imalo pametan moze to da uoci. Uostalom, koja je bitna razlika izmedju Vucica i Gruhonjica? Vucic je na vlasti a ne ovaj drugi, koji bi radio isto kada bi dosao na vlast.
Препоруке:
49
12
8 уторак, 14 јун 2016 16:03
Kostadine
Napisaste sve sto htedoh reci.
Препоруке:
29
1
9 уторак, 14 јун 2016 16:22
Антонићева грешка
Антонићева грешка је што Грухоњића, "угледника Пешчаника",..., групе и појединце из "друге Србије" НАЗИВА ОПОЗИЦИЈОМ ОДНОСНО ШТО ИХ ТРПА У ОПОЗИЦИЈУ. Они су дали себи право, уз подршку нацифашистичких моћника из УСА ЕУ НАТО, да Србе који се боре за своја права називају фашистима. ДАКЛЕ, ФАШИСТИ НАЗИВАЈУ СРБЕ ФАШИСТИМА - ТО ЈЕ СУШТИНА. АНТИСРПСКИ ФАШИЗАМ ЈЕ ДОПУШТЕН И У СРБИЈИ, СКОРО ДА ЈЕ ЛЕГАЛИЗОВАН.
Они су "опозиција" правима Срба, у смислу претходно реченог, ОНИ СУ ФАШИСТИ, АНТИСРПСКИ ФАШИСТИ.

Не треба због њих престати да се боримо против Вучићевог фантомашког бандитизма...
Препоруке:
38
5
10 уторак, 14 јун 2016 16:33
mila w.
Беше то негде 1947. или 1948. када је велика бела лађа саобраћала од Прахова до Београда. И ми тако из Гроцке и околних села на дунаву имадосмо једину прилику да стигнемо до наше престонице. А бела лађа пуна. Поспани из Прахова, Кладова и осталих подунавских пристаништа, журили су да са корпама и кантарима изађу на београдско пристаниште. Међу њима и ја са само седам година. Сви смо журили неки на пијацу, неки код доктора. Ја,код доктора, од протеклих ратних дана и немаштине, исцрпљена.
Сви путници са брода имали су један приступ до станице "двојке" поред малог жуто окреченог нужника.
Неки су морали у нужник, а ја сам вукла оца за руку и нисам хтела да прођемо поред нужника. Двојка је улазила у станицу а мој отац ме вукао говорећи: Ма какве везе има тај нужник, отиће нам трамвај. "Ма има везе, наш нужник у селу није такав. Не волим ја такав нужник".

Е, нужник је већ дуже време срушен. А жао ми је баш јер некако беше део мог путовања белом лађом и мог првог додира са Белим градом.
Препоруке:
9
18
11 уторак, 14 јун 2016 16:33
Данко
Апостол Павле говори: Зар се слаже црква Божја с идолима? Јер сте ви цркве Бога Живога, као што рече Бог: Уселићу се у њих, и живећу у њима, и бићу им Бог, и они ће бити мој народ. Зато изиђите између њих и одвојте се, говори Господ, и не дохватајте се до нечистоте, и ја ћу вас примити, И бићу вам Отац, и ви ћете бити моји синови и кћери, говори Господ Сведржитељ. Mutatis mutandis, добијамо образац деловања оних који чувају наслеђе Светих Немањића. Деловати против антихристовштине евроатлантизма могу само они који деле неискварене, христолике моралне вредности, и неискварене, светонемањићке народне успомене, људи честити, самодисциплиновани и саможртвени, без сујете и користољубља.
Препоруке:
25
0
12 уторак, 14 јун 2016 16:36
Пера
Док од себе не отребимо лажнопопзициону губу грухоњићку и павићевићку, треба да уско да сарађујемо, окупљамо се и саветујемо, како бисмо и велеиздајничкој губи на власти стали на пут.
Препоруке:
28
0
13 уторак, 14 јун 2016 16:57
Спиридон
Мени је јако жао али стара пословица лепо каже да се не може направити кајгана а да се прво не разлупају јаја. Тако да ако неко мисли да ће Вучића срушити пишући интернет коментаре грдно греши јер то није могуће чак ни као теоријска опција. Према томе ја Вучића рушим једино са самим собом а ако га не рушим једино њему и његовим сатрапима седењем код куће идем на руку. Будемо ли пречесто гледали у геополитичка небеса или се превише загледали у дубине којекаквих потенцијалних завера нећемо видети оно што нам је испред носа а то је примитивна владавина једне празилук политичке банде која уништава државу као институцију и замењује је самовољом ментално поремећеног Вође. Отпор томе нема везе са било каквим грађани или патриоте питање је сад, већ је то нешто што иде пре свега тога. Људи који су изашли на улицу због Савамале нису тамо јер им је премало или превише хитања ка ЕУ од стране власти, већ зато што им је доста бахате власти човека коме није добро у глави...
Препоруке:
25
11
14 уторак, 14 јун 2016 16:58
Žalosna sova
Kada počnu štrajkovi i demonstracije kao u Francuskoj, zbog hleba a ne zbog patke, onda će to biti prava opozicija. Dotle, jok. Inače, ovo je bila samo pokazna veza naših prijatelja šta može da snađe Vučića jer još nije završio pozivni broj i elektromreže Kosova. Nervoza Vučića i onih oko njega je pokazala da je vežba uspela.Biće uspešan sastanak sa Isa Mustafom u Briselu. Rezultat, zna se 5:0 kao uvek.
Препоруке:
32
3
15 уторак, 14 јун 2016 17:07
...
Не знам да ли може горе од Вучића и булументе али простачкије сигурно не може. И шта би то "другосрбијанци" могли горе да ураде од њега? Да је којим случајем Вучић обичан новинар био би већа простачина од Луковића. А вучићевић би за њега био пјам "часног човека и доброг новинара". Ах, па то је и сада.
Препоруке:
20
6
16 уторак, 14 јун 2016 17:18
@Spiridon
Ne valja to ako je poenta da se "rusi Vucic". Lepo upozorava autor, da posle njega, po logici niza koji vec prodjosmo, docice gori. Mislim da se treba okupiti oko toga da se rusi postojeca paradigma. M smo, jednostavno, na pogresnom putu ,ka pogresnom cilju i zato je svaki potez, svake dosadasnje vlasti, bio los, poguban. Ja ne zelim da mi posle Vucica dodje neko jos bolji od njega. Odnosno da radi sve to isto, samo jos "bolje". Dakle, jos gore. Taj problem treba resiti. A to je gordijev cvor koji znamo kako se resava.
Препоруке:
15
2
17 уторак, 14 јун 2016 17:32
@Zalosna sova
Kada demonstrirate zbog hleba, na vlast vam dodju komunisti, pa nemate ni hleb, ni slobodu da demonstrirate.Kada demonstrirate zbog Savamale, na vast vam dodju "pristojni"(jedan komentator napisa da ne zna da li moze gore od Vucica, ali zna da ne moze "prostackije" i ovo i jeste protest protiv nacina vladavine("prostackog"), a ne protiv politike "prihvatanja realnosti"), a Briselski sporazum ostane.Tek kada demonstrirate protiv Briselskog sporazuma, borite se za svoju drzavu i protiv izdajnicke politike, ali tu nece biti "pozivara" iz "europskog" tabora.Sto je potreban konkretniji povod, to je narod manje civilizovan i zato mu se desavaju komunizmi, fasizmi, jer punjenje stomaka svako moze da obeca(Tadic:"Ekonomija je patriotizam").Mera civilizovanosti je koliko su vam apstraktne stvari, poput suvereniteta, apstraktne.Sto su apstraktnije, to ste manje civilizovani i skloniji politici "Kosovo se ne sipa u traktore".Tamo gde se suverenitet ne maze na hleb, ne zavrsava u WC solji.
Препоруке:
19
3
18 уторак, 14 јун 2016 17:35
au mile
Нисам за фантомке ни за уваљивање патке!
Препоруке:
23
0
19 уторак, 14 јун 2016 17:41
covek iz loznice
uz svo uvazavanje za clanak S.Antonica,a vise kao odgovor nekima koji daju komentar,rekao bih...A ZASTO NISTE TAKO STRASNO BILI PROTIV V.KOSTUNICE I NJEGOVE..ZUTO-DSS PRIVATIZACIJE KOJA JE BILA UZ ASISTENCIJU DINKICA I LABUSA,DIVLJACKA,ANTISRBSKA,ANTIDRZAVNA!JER,DOBROSTOJECI SRBIN,JE,,SLOBODAN SRBIN,,BIO RADNIK IL SELJAK,A SIROMASNO SRBIN,JE LAKA META,AKO RAZUMETE,STO HOCU RECI!ZATO,SMATRAM DA SU,,POGANO SRBE,KROZ POSAST PRIVATIZACIJE,SVELI NA PUT BEZ POVRATKA,JER,PONAVLJAM,DOBRO STOJECI SELJAK,SRBSKI,JE BIO COVEK,SLOBODNOUMNO MISLECI,A DANASNJI SELJAK OD 70-80.godina,ORONUO KAO I DOMACINSTVO MU!TAKO I LUMPEN PROLETERIJAT,tj.BEDA I SIROTINJA PO GRADOVIMA SRBIJE,glasala bi za KURTU I MURTU DA JOJ DA PARCE HLEBA I PLATI JOJ DUGOVE STRUJE I KOMUNALIJA OD 30/40/50/60 000DINARA!ZATO,MI SE GADE OVI STO PROTESTUJU SA..savamalu..PITAM SVE VAS..STA JE TO savamala,jel tamo radilo kao u MOJOJ VISKOZI,12 000 RADNIKA?Za A.Vucica cu reci da gradi kule u vazduhu sa BGD,NA VODI,jer je nerealan!
Препоруке:
7
19
20 уторак, 14 јун 2016 17:50
covek iz loznice
i kao sto sam sinoc dao komentare,nije samo DINKO GRUHONIC,NEGO MNOGO OPASNIJI JE ZIVAN BERISAVLJEVIC,METUZALEM TITOVSTINE,ANTISRBSTVA,U KOLU OVIH PROTESTA I U NOVOM SADU I ZA TU,MENI GADLJIVU SAVAMALU!ZASTO GADLJIVU,PA POMENUO SAM,A TO JE RAVAN CELE SRBIJE..NISTE BILI ZUSTRI U PROTESTU PROTIV HORDI ZUTIH PLJACKASA PRIVREDE SRBIJE,RADNIH MESTA SRBIJE,STOTINE HILJADA PORODICA KOJE SU OSTALE NA ULICI,KOJE NEMAJU NI ZA OSNOVNO KAO U AFRICKIM ZEMLJAMA PODSAHARE,ETIOPIJE?ZASTO SE PROTESTANTI BEOGRADSKI NESETISE..DA IZADJU U DESETINAMA HILJADA I DA KAZU SVAKOJ VLASTI...ALO ISTERALI STE OCEVE,MAJKE DECE IZ FABRIKA,OSTAVILI STE LJUDE NA CEDILU!!SAD ME BAS ZABOLE ZA savacigamalu!STA MENI KAO BIVSEM RADNIKU OPLJACKANE VISKOZE ZNACI SAVAMALA,NISTA!BAS ME BRIGA!JER AKO SU POKRALI FABRIKU DUGU 5km,SIROKU 1,5km,sa 25000 elektromotora,kilometrima kablova,masina,12000 radnih mesta,dal ce zidati neko cudo,neki bolesnik u Beogradu,Beogradu koji je JACAO,DOK JE UZA SRBIJA STENJALA,BAS ME BRIGA!
Препоруке:
9
13
21 уторак, 14 јун 2016 18:02
Žalosna sova
@
Uvek se nađe neko da plaši ljude komunizmom kada se gladan narod pobuni.Francuska Revolucija je izvedena zbog hleba i praznog stomaka,pa nije upala u komunizam.Srpska revolucija je izvedena 5 oktobra 2000 pod sloganom "transparentna privatizacija" i "država je loš privrednik". Srbima sigurno više odgovaraju francuski revolucionari nego Soroševi revolucionari. Jedni su izveli Revoluciju zbog Francuske, a drugi zbog prisvajanja šećerana, uljara, njiva, i naravno građevinskog zemljišta. Razlika je drastična i ako je u oba slučaja kod naroda motiv bio hleb.Riba od glave smrdi.
Препоруке:
15
6
22 уторак, 14 јун 2016 18:21
Спиридон
@ @Spiridon

Одлично а ви господо онда лепо седите и наставите да пишете љутите коментаре, ено прича се по граду да Вучић хоће да се разболи колико га ваши коментари потресају. Иначе шта рећи а не заплакати на одсуство елементарне храбрости која просто кипти из сентенци типа: А шта ћемо ако дође неко исто тако лош као он...!?? Шта да вам кажем сем ако вам је Вучић добар е онда ништа. За две стотине године модерне Србије било је свакакаквих људи на власти али су сви сем једнога били психички здраве особе, тако да плашим се да је заиста мало тешко да буде горе од овога...
Препоруке:
17
8
23 уторак, 14 јун 2016 18:30
moram da primetim
Koje branio svima ovima koji kukaju kako nije bilo protesta zbog Briselskog sporazuma da se okupe i protestvuju? Ko brani profesoru Antoniću da on bude govornik na skupu koji će organizovati patriotske snage, umesto tog Dinka?
Gospodo i gospođe patriotske opcije, vremena za čekanje više nema. Ili izađite na ulice, organizujte proteste, aktivirajte se, idite u narod, ili sami sebe osuđujete na pisanje tekstova i komentara koji neće imati nikakav uticaj.
Ali nažalost, svi znamo da malobrojna i raštrkana patriotska opozicija, gde se još uvek ne zna ni ko je zaista patriota i opozicija, nije sposobna ništa konkretno da preduzme.
Zato autističko preganjanje oko geopolitičko filozofskih pitanja dok se na ulicama rešava pitanje da li je Vučić vlasnik Srbije ili nije neće imati nikavog uticaja na razvoj događaja.
Препоруке:
17
11
24 уторак, 14 јун 2016 18:40
IP
Katastrofa! Svodite 20 000 ljudi na Gruhonjića, pa to je neoprostivo neznanje i baš onako jadna nerazumnost.

SRPSKI NAROD JE NA STRANI ANTIFAŠIZMA BIO I OSTAO!!!

I nije Gruhonjić simbol antifašizma, on ga samo prihvata i promoviše ZATO ŠTO TO NE RADITE VI!!!!!!!!!

I zapitajte se Antoniću, ozbiljno se zapitajte, zašto Gruhonjić i građanisti MOGU da okupe 20 000 ljudi zbog nekoliko kvadrata Savamale a VI ne možete da okupite ni 200 ljudi zbog Briselskog sporazuma i vaskolikog Kosova i Metohije?!?!?

Očigledno je neko tu sposoban a neko nije, baš kao što je Tito bio sposobniji od Mihajlovića.

Svrstali ste se na pogrešnu stranu istorije ovim tekstom, i to vam je Antoniću najniži momenat analitičarske karijere!

Tužno.
Препоруке:
6
34
25 уторак, 14 јун 2016 18:42
Приметном
Твој коментар као да је написан 4. октобра 2000. године.

Уосталом, ако ниси патриота, шта радиш на патриотском сајту и коментаришеш?
Препоруке:
13
2
26 уторак, 14 јун 2016 18:47
IP-у
Све што си написао и око ових "20 хиљада" и око Тита и Михаиловића, своди се на исти фактор - Запад.

Кога Запад подржи својим капиталом тај успева, и код "Паткице" и код Тита.
Препоруке:
28
3
27 уторак, 14 јун 2016 19:51
Saša
Pozdrav poštovanom profesoru Antoniću .

On kao po običaju u centar i tačno .

Slažem se sa svim njegovim zaključcima .

Ali po običaju , ima tu jedno MEDJUTIM .

Ko prati javni angažman profesora Antonića sjeća se njegovih odličnih tekstova u Pečatu a vjerovatno se i sjeća kako se on razišao sa tim društvom .

Da podsjetim , čini mi se da je tema bila sramotno mijenjanje suštine tužbe Srbije u Hagu na temu proglašenja kosovske državnosti .

Profesor je bio napisao da su Tadić i Jeremić izdajnici ako je povuku ili modifikuju a kada su ovi to i uradili Vučelić je skočio na Antonića kako sada on ublažava svoje stavove . Tu su se i razišli .

Ne smatram da je profesor uradio nešto loše niti ovo navodim kao neku manu već hoću da ukažem koliko je tragična naša situacija i koliko je teško izvlačiti jednoznačne zaključke .

Da budem iskren , ja nemam stav i u balansu sam vezano za ove proteste .
Препоруке:
16
0
28 уторак, 14 јун 2016 20:00
Станко
Тих 20 000 људи слушало је преливоду Ивошевића, који је слуђио сваком режиму почев од комунистичког, и у сваком дограђивао каријеру, са ко зна колико чега на души, као да је пророк само зато што му је организатор дозволио да им се обрати. Значи 20 000 људи није појма имало ко им се обраћа лицемерним речима, а да је знало свакако би га звиждуцима онемогућили да говори. Организатори су дакле људи који манипулишу људском спремношћу да се супротстави неправди.
Препоруке:
18
3
29 уторак, 14 јун 2016 20:00
Saša
Da je ovo u Savamaloj hajdučija jeste.

Da je bilo još takvih nepočinstava takodje je tačno.

Nezavisno od svake politike hajde da se jednom prekine sa takvom praksom ko god da to radi.

Takodje, legitimitet protesta, I OVDJE APELUJEM NA GOSPODINA VUKADINOVIĆA AKO OVO VIDI A MOŽE NEKO I DA MU PRENESE:

DEMONSTRANTI OSIM SAVAMALE TREBA DA TRAŽE RAZJAŠNJENJE SVIH FANTOMSKIH AKCIJA ZADNJIH 20 GODINA A DA NE SAMO SA TIME VUČIĆ MAŠE KAO PRAZNOM PUŠKOM.

Da budemo iskreni, MISLIM DA BI ZA OVAJ NAROD BILO ZNAČAJNIJE KO JE HAPSIO I PRODAO BIVŠEG PREDSJEDNIKA, što god ko mislio o njemu, NEGO DA LI JE BAGERE U SAVAMALU SLAO MALI ILI VESIĆ.

Ali i Vučić to samo spominje a neće da otkrije.

Generalno, slažem se sa svim što je naveo profesor Antonić ali razumijem i poziciju gospodina Vukadinovića.

OVI PROTESTI SU PRIMARNO SUKOB VUČIĆA I IMPERIJALACA KOJI SU RADILI NA NJEGOVOM PREBRAĆENJU PA STOGA NEKA SE ŠTO VIŠE ZAVADE .

ŠTO SE ONI VIŠE SVADJAJU POŠTENIMA BOLJE.
Препоруке:
8
1
30 уторак, 14 јун 2016 20:03
negi
Izuzetno cenim i poštujem prof.Antonića i njegova razmišljanja ali mislim da ovaj put nije u pravu.Vučić upravo to i hoće što Antonić navodi.Ako je već sam Vučić izašao i javno rekao da je za rušenje u Savamali odgovoran vrh gradske vlasti zašto se sada čeka sa političkom odgovornošću(krivičnu će utvrđivati Tužilaštvo i nadamo se sud).Vučić,Informer,Pink i ostali mediji upravo tvrde ovo što i Antonić potencira,da je protest uperen protiv Vučića i da je to u stvari pokušaj njegovog rušenja.Time Vučić, kao i u slučaju "helikopter" samo na drugi način,poručuje, ne dam Malog i Vesića.Nije se"Ne davimo BG"pojavio sada i napravio frku oko rušenja,on se pojavio još kada je nagoveštena izgradnja BG na vodi i počeo sa protestima.Rušenje im je došlo kao"penal".Ako neko uspe da okupi 20.000 ljudi na protest oko ovog "penala" a neko sedi i zaviruje im šta su rekli ok.ali šta vi nudite prof. Antoniću?Da kukamo po prtalima i ćutimo!Ako već nema boljeg rešenja bolje i poštenije je nekomentarisati.
Препоруке:
11
9
31 уторак, 14 јун 2016 20:12
...
Континуитет зла

https://www.youtube.com/watch?v=1LHB6uMkDFQ

и једни и други су исти 2003 или 2016 нема разлике, а све је почело 1945те
Препоруке:
5
0
32 уторак, 14 јун 2016 20:22
Патак
Фасцис- од латинског- сноп; аналогија јасна. Толико, о фашизму.
То је инерција етикетирања, вређања политичких опонената за незнајше, што је такође познат манир у Срба...
Ако се ико може оптужити за фашизам- то је ова "жута" екипа у Србији; све, ван њихове секте је: глупо, затуцано, фашистоидно, ретроградно, комуњарско итд, познат вокабулар...
Но- има једна утешна мисао, што се тиче овога, што су успоставили у Србији!
Све су ово "скували" и својој деци, и кад оматоре- мораће да им објасне зашто су то урадили!
Е- тада ће да буде забавно!
Јер, ко воли да буде дете будале или издајника?
А што се тиче ових протеста- тежак аутогол.
Тиме се Вучић не може срушити, ако је то уопште циљ.
А како време пролази- све мање верујем да би то донело ичег доброг, кад видим ко су "алтернативе"...
Препоруке:
8
2
33 уторак, 14 јун 2016 20:44
Jednostavan test
1)Neka izadje nako pred protestante i govori o Kosovu
2)Po "europskim" portalima pozivajte na rusenje Vucica zbog Briselskog sporazuma
Препоруке:
15
0
34 уторак, 14 јун 2016 20:51
@Zalosna sova
Mi smo ziveli u najliberalnijoj verziji komunizma i evo posledica, pa ako se Vi ne plasite, svaka cast.Francuska revolucija je dovela do masovnih zlocina, pojave Napoleona i decenije ratovanja, koju neki istoricari nazivaju prvim prvim svetskim ratom.Prazan stomak - prazna glava.Politika stomaka uvek zavrsi u WC solji.
Препоруке:
7
2
35 уторак, 14 јун 2016 20:51
...2
Срби су жртва и једних и других!

http://www.politika.rs/sr/clanak/356944/Kolumna-nedelje/Fantomke-po-meri

Проф Антонић као и увек на нивоу!
Препоруке:
7
0
36 уторак, 14 јун 2016 21:13
U mimohodu
Ko brani gradjanima da izadju na ulicu i masu srpskim zastavama koje bi zasmetale drugosrbijanskoj ekipi predvodjenu Perovickom koja je izasla na teren da pokoleba gradjane u ispravnost protesta? Da li po nekoj logici znaci da oni koji su na protestu podrzavaju Perovicku? Da li to znaci i da oni koji podrzavaju Perovicku podrzavaju Briselski sporazum? Ako je tako, onda kako nije moguce razumeti da je Briselski sporazum potpisao Vucic a ne neka Perovicka? Vuciceva ekipa je noci pod maskama rusila deo Beograda, ali posto je Dinko na protestima bilo je ispravno rusiti. Zar niko ne vidi vezu maronetske vlade kvinte i onoga sto se zove opozivija u Srbiji? Pogledajte Belu ladju, to stanje je cak i tamo obradjeno.
Препоруке:
14
2
37 уторак, 14 јун 2016 21:24
Инсајдер
био у гужви са зграда протестанте гађали орасима и поливали водом из зграда!
Препоруке:
4
1
38 уторак, 14 јун 2016 22:34
Bokelj
Jedino što zamjeram profesoru Antoniću je što se više ne oglašava tako često kao ranije. Ali bez obzira na to hvala mu zbog zadovoljstva koje mi pričinjava čitanje njegovih komentara.
Препоруке:
9
0
39 уторак, 14 јун 2016 22:43
И Антонић са правим патриотама може да ускликне: ''Вучићу Љотићу, Грухоњићу издајниче!''
Антикомунистички и капиталистички ЕУ-ММФ-НАТО тоталитаризам постаје легло нацизма, фашизма и усташлука. Будимо за суверену, самосталну и социјално праведну Србију у савезништву са Русијом и Белорусијом!
Препоруке:
7
0
40 уторак, 14 јун 2016 23:54
S
Savamala je samo najocigledniji dokaz da je drzava najveci kriminalac. Izmedju Savamale i toga da Andrija Draskovic ima legitimaciju policije nema razlike. Izmedju Savamale i toga da Cume asfaltira puteve nema razlike. Izmedju Savamale i toga da pukovnik policije Legija vodi ceo kriminal u drzavi-nema razlike. Izmedju Savamale i prodaje vakcina protiv nepostojeceg pticijeg gripa uz javnu promociju Predsednika Tadica-nema razlike.
Savamala je samo kontinuitet onoga sto drzava jeste.
Препоруке:
9
1
41 среда, 15 јун 2016 08:01
луди скретничар
Овај покрет у настајању ће бити другосрбијански само ако им ми дозволимо да га преузму. Довољно је да 100 људи извижди Сабахудина и сличне и карактер протеста више неће бити антисрпски. Инфилтрација, браћо - инфилтрација.
Препоруке:
9
1
42 среда, 15 јун 2016 10:24
mila w.
Veliko hvala i za minuse na moj komentar.
То што написах беше само једно моје сећање на те послератне године и на ту белу лађу којој смо се сви радовали и која је била, поред коњске запреге, једина могућност да се дође до престонице.

Што се тиче рушења Савамахале, много се води полемика око тога.
У сред средине лета ухватила људе острашћеност. Када се проблем ове махале реши, наићи ће други.
И тако, уместо на поља и у воћњаке, ви око Савамахалских рушевина.

Молим за опроштај господина професора Антонића, ако је овај мој прилог на неки начин био увредљив.
Препоруке:
2
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер