Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Beograd: Održan novi protest ispred Skupštine grada protiv nelegalnog rušenja u Savamali - uprkos kiši okupilo se oko 20 hiljada građana

Komentari (155) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 subota, 11 jun 2016 18:29
$
A gde je patka, ne novinarska, vec ona zuta! Iz Brazila....
Preporuke:
83
26
2 subota, 11 jun 2016 18:36
DŽon Snou
1.{ Nema sumnje da je rušenje u Savamali čist teroristički napad Velikog Vođe na teritorijalni integritet i suverenitet (gde smo to beše ono još čuli) jednog grada u kome je čak i stradala jedna osoba. Ovo ne sme da prođe, ne samo zbog toga što je užasno samo po sebi, već i zato što bi, ako pređe nekažnjeno, VV ostala otvorena vrata za dalji nastavak strahovlade, a kao što građani Srbije dobro znaju, uvek može gore.}
2.{ Organizatori protesta i učesnici, uz par izuzetaka, dolaze iz autošovinističkog šinjela Druge Srbije. Protest je podžala čitava bulumenta od Libeka do Marksa 21, Peščanik se zapalio, Tarzanija nas ubeđuje da nema odustajanja. Protest su takođe podžali dosledni i radikalni protivnici sistema Srećko Horvat i Janis Varufakis.}
Preporuke:
121
64
3 subota, 11 jun 2016 18:40
DŽon Snou - nastavak
3. Žuta patkica, maskota protesta, koristila se od strane SAD širom sveta za svrgavanje režima koji im ne odgovaraju ili kojima je istekao rok. Nema sumnje da SAD makar indirektno učestvuju u organizovanju ovog protesta. Ipak, VV je i dalje najveći eksponent zapadnih sila u Srbiji. Zaključak je da Zapad radi ono što uvek radi, a to je da kanališe nezadovoljstvo onako kako njima odgovara.
4. Sledeći premijer Srbije je Saša Radulović, a sada se vidi da SAD polako spremaju korake u tom pravcu. Sa Radulovićem će se uvesti red i onda ćemo tako čisti, uređeni i neoliberalni da uđemo u NATO, priznamo Kosovo i ponovo zadužimo kod MMF-a (jer svako gleda svoje interese i nema prijateljstava i moramo da gledamo sopstvene interese).
Preporuke:
113
75
4 subota, 11 jun 2016 18:42
DŽon Snou - nastavak 2
Inače DjB postaje gotovo smešan kad se razmaše brojkama u stilu Top-Šopa, ali postaje najveći i najbolji protivnik VV u Srbiji. A da se VV bliži kraj je očigledno shvatio i sam On, pa je brže bolje otišao da plaki kod Putina, lansirao tekstove u blatoide i aktivirao botove poput Miše Vacića. To je očigledno shvatio i Boško Obradović koji je smirio strasti i bio optužen da je izdao narod, i čiju izjavu o Savamali treba pogledati na fejsbuk profilu Dveri. Možda je nakon nedavnog sastanka sa Skotom to shvatila i Sanda. I možda ovi protesti nemaju direktne veze sa tim, ali mogu da je dobiju.
5. Pred Srbinom je težak izbor. Jedan je da proguta knedlu, izađe na proteste i zajedno sa Borkom Pavićević izdejstvuje ostavku makar dela kriminalne vlasti i time, zarad odbrane elementarnih vrednosti, učestvuje u nečemu što je po svoj prilici još jedan američki scenario. Drugi je da sačeka razvoj situacije i da ignoriše zapadno svrgavanje zapadnog kompradora.
Preporuke:
91
52
5 subota, 11 jun 2016 18:48
@DŽon Snou
Da, građanisti su opet na potezu što ne sluti na dobro. Ne zna se šta je gore - AV ili građanisti i njihovi sponzori. U stvari sponzori su im isti ali je AV izgleda odigrao pogrešnu partiju u Moskvi.
Preporuke:
137
20
6 subota, 11 jun 2016 19:00
Danijel
Gledao sam malo prenos, ljudi ne podržavajte ovo!
O Vučiću kao političaru ne mislim ništa dobro ali ovo je preslikano iz 2000- te, vidi se Skotov potpis koji je organizovao i 5 oktobar. Čak se i ne kriju, pištaljke, otpor majice, parole na engleskom...
Preporuke:
131
85
7 subota, 11 jun 2016 19:00
Kole
Nikad na proteste sa bagrom iz Centra za dekontaminaciju Srbije (od pravoslavnog Srbstva) Borke Pavićević. Sa crnim đavolom nikada.
Preporuke:
208
54
8 subota, 11 jun 2016 19:03
Nenad
Vučić je veliki heroj, patriota i oličenje poštenja đinđićevskog profila. On će raskrinkati sve laži i prevare svih onih koji ga mrze. U inat svim tajkunima, kriminalnim i mafijaškim strukturama, neće samo pronemačka ljudina Đinđić imati spomenik u centru Beograda. Imaće ga i herojski tačerista, merkelista i blerista Vučić koji uvodi Srbiju u milosrdni, anđelski i bratski EU-MMF-NATO pakt pod prijateljskim i uranijumskim palicama SAD. Imaće ga i veliki čovek Mali. Samo jako i napredno i Srbija će biti Savamala u trojnom paktu.
Preporuke:
76
59
9 subota, 11 jun 2016 19:14
nenad
sve su to placenici.
Zeljka Cvijanovic ih je raskrinkao
Preporuke:
52
70
10 subota, 11 jun 2016 19:19
Cviko
15.000, za Vučića sića. Videćete.
Preporuke:
48
26
11 subota, 11 jun 2016 19:34
doktor detus
...prethodni komentator dzon snou je sve lepo objasnio - ovo je sareno, obojena, ruzicasta revolucija - direktno iz cia kuhinje - vucicu jedino preostaje da stvori prorusku vecinu u skupstini - da podeli vlast sa srs, dss, dveri,sps ce kud i vecina - i da nakon nekog vremena lagano odstupi sa vlasti - naravno - zabraniti mu konferencije za stampu vise od jednom u mesec dana - itd. - inace ako ovaj svet sto protestuje dodje ponovo na vlast - od srbije vise nista nece ostati..
Preporuke:
92
39
12 subota, 11 jun 2016 19:43
mala primedba
Narod je opravdano besan, ko ih bude poveo vladaće Srbijom sledećih nekoliko godina.
Očigledno da ih radikali a i Dveri neće povesti nigde, osim u odbranu Vučića. DSS ne može ništa sam, a i inače su previše neaktivni za tako nešto.
Dakle, jedino pametno je da DSS bar bude prisutan u ovim dešavanjima, da bi bilo i nekog sa patriotske strane.
Inače, posle svih izdaja sa tkz patriotske strane, pitanje je da li nešto takvo uopšte i postoji u Srbiji.
Jedina korist od Vučića je što je, bez ikakve svoje namere, čisto zato što je radio ono što jedino ume da radi, razotkrio svu moralnu bedu i drugosrbijanske i kvazipatriotske Srbije. Za potvrdu treba samo pročitati današnje izjave Ružice Đinđić i Boška Obradovića.
Preporuke:
70
19
13 subota, 11 jun 2016 19:45
Ako
nije uspela borba za Gracanicu, valjda ce za cevabdzinicu, ali bez mene.Neko rece da se istorija ponavlja, jednom kao tragedija, drugi put kao komedija i bas bi bilo smesno da Vucic ne padne zbog Kosova, a da padne zbog Savamale.Malo smeha bi nam svima dobro doslo.
Preporuke:
141
11
14 subota, 11 jun 2016 19:59
Boban
Bio sam na protestu zbog Briselskog sporazuma i bilo me je sramota kako su to vrli građani našeg Beograda propratili.Ćute za Kosovo a šta brane ovde ?
Preporuke:
136
33
15 subota, 11 jun 2016 20:01
Trećepozivac
Ove proteste je organizovao sam Vučić!
Ovi protesti su mu potrebni da bi na odvratnosti, koja postoji kod celokupnog normalnog sveta prema ovim demonstrantima (= autošovinističkoj drugosrbijanskoj petoj koloni) stekao dodatne simpatije neupućenog i neinformisanog naroda. Ta dodatna popularnost mu je potrebna da bi mogao na miru da nastavi da žari i pali po zemlji Srbiji, gde hoće i kako mu se prohte.
Preporuke:
29
60
16 subota, 11 jun 2016 20:10
Umereno oblačno
Nema ništa lepše za gledanje nego kako se neoliberali bore jedni protiv drugih. Neoliberala Vučića, ogrezlog zločinca i izdajnika Srbije pokušavaju da svrgnu ljudi okupljeni na ulicama. Od organizacija koje pored građana učestvuju u protestima najbrojnije su one koje finansiraju isti oni koji su tog Vučića i doveli da ruši Srbiju.

Njihov zajednički zadatak je da destabilizuju Srbiju nemirima i nezadovoljstvom koje proizvode. Treba ih pustiti da se međusobno unište i pobrinuti se , naravno, da Vučić padne i za nauk Srbiji da više nikada takvog izdajnika ne izaberu na izborima.
Preporuke:
80
23
17 subota, 11 jun 2016 20:15
Mika Dorćolac
Šta nam rade, šta nam rade?
Ruše Vučića jer sporo odrađuje. Radulović bi bio brži.
Narode, pamet u glavu.
Vučić je danas bolji od ovih proverenih žutaća koji vrve ulicama. I jednim i drugim - nogom za vrat.
Ali - koga, za koga, za Boga Miloga. Ima li poštenog srbina koji će da se odupre i jednima i drugima i trećima.
Zašto Karići ćute? Ima li nekog Karađorđa, Miloša, Njegoša, kralja Nikole među srbima?
Jasno je zašto ćute Rusi, Belorusi - nemaju za koga da navijaju, a narod? Narod drema, izgubljen.
Cija Mija radi svoje, ruši sve, plaća sve, pravi haos, a to njima odgovara jer će da kupe ovu triglavu mafiju koja se okupila na vlasti, opoziciji i trećoj strani.
Za svoje interese.
Preporuke:
63
49
18 subota, 11 jun 2016 20:19
Cviko
Razumem poštene ljude kojima je ovo jedina mogućnost da izraze protest pre svega sebe radi. ovo može svakom da se desi. Ako pređe u naviku, gotovi smo. Po svoj prilici, tako će biti. Ozbiljna vlast, ozbiljna država ovakve slučajeve rešava u roku 24 časa. Obzirom d se to nije desilo jasan je kraj priče. Vučić nije problem već onih oko 1,5 glasača koji mu se raduju, jer su mu slični.
Preporuke:
49
10
19 subota, 11 jun 2016 20:19
maska
subota, 11 jun 2016 19:34 doktor detus
...prethodni komentator dzon snou je sve lepo objasnio - ovo je sareno, obojena, ruzicasta revolucija - direktno iz cia kuhinje

Sve je to naivni,jedan veliki,do sada neviđeni spin uživo.
Mislite li da bi organizacija tek tako,prevremeno žrtvovala svog najboljeg čoveka na Balkanu.
Trostrukog igrača.
Ali ipak samo šrafa u piramidi koju vodi Bilderberg i masoni.
On je stvarno samo MASKA.
Preporuke:
43
22
20 subota, 11 jun 2016 20:29
Srki
Procitapo sam par komentara i dobar deo njih je cista podmetacina. Botovi salju dvosmislene komentare da zbune citaoce.Pola komentara za pola protiv.Kao odlican primer naveo bi komentar citaoca koji pominje proteste protiv Briselskog sporazuma i uporedjuje ih sa ovim, a svaki od ova dva protesta ima slican ali svoj razlog, pa su i jedan i drugi potpuno opravdani.Na ovaj clanak reagovalo je dosta botova da zbuni citaoce i po sadrzaju i po ocenama
Preporuke:
65
48
21 subota, 11 jun 2016 20:29
Bole
Bravo za gospodina koji je napisao da nisu branili Gračanicu ali brane ćevabdžinicu.Prođe Briselski sporazum ko ništa ali zato rušenje Savamalskih udžerica ugrozi Beograd.Ovo je klasična obojena revolucija u režiji Vučićevih zapadnih prijatelja ali tako mu i treba.Ko sa đavolom tikve sadi.....
Preporuke:
85
37
22 subota, 11 jun 2016 20:34
@Bole
i protest za potapanje Gracanice i ovaj protest su u potpunosti oprabdani i uopste ih ne treba suprostavljati. Komentator ih namerno suprostavlja da stvori pometnju.
Preporuke:
53
19
23 subota, 11 jun 2016 20:34
...
ajde odlučite se već jednom, jel vučić najveće zlo i izdajnik koji je ikad vladao srbijom ili nije? svaki dan njegove vlasti je nepopravljiva šteta za srbiju, ali eto sad vam se ne sviđa što neko pravi proteste protiv vučića. zašto ih ne prave neko drugi? pa možda zato što su i oni lažne patriote kao vučić...
Preporuke:
62
16
24 subota, 11 jun 2016 20:37
Brojio je i...
...Vucicevic, ali on ne zna da broji vise d 2500, shodno svojoj inteligenciji uvlakaca. Opasno ugrozava Dacica.
Preporuke:
56
8
25 subota, 11 jun 2016 20:38
teletabis
Rušenje Savamale, iako su svi bili pod fantomkama, i sve što je sledilo u tom periodu i sutradan ima jasan potpis vlasti ili ti SNS.

Iidijoti svih boja su se slili u SNS. Pogledajte samo onog njihovog glasnogovornika Vučićevića iz Kurira i svakom iole razumnom čoveku biće sve jasno.

Vidim komentare i čudim se da je SNS zaposlio malo pametnije botove koji dobijaju i nešto više od sendviča i soka.

Nikad ovoliko komentatora nije svojim komentarima skretalo priču u jendek.

Svaki izlazak naroda, a svaki sledeći izlazak je sve brojniji, za iole razumnu vlast je signal da brzo reaguje. Očito da glupost i bahatost ovih vlastodržaca svakim danom sve više nerviraju narod i da je svima prekipelo.

Rušenje Savamale je bila kratkotrajna okupacija dela Beograda i to na pljuvomet od policije i niko ne reaguje. Dal se tako ponaša uređena država u kojoj postoji vladavina prava?

Vreme je da se i u Srbiji nešto promeni!
Preporuke:
76
16
26 subota, 11 jun 2016 20:38
@...
mali jesi li dobio sendvic za ovo sto pises?
Preporuke:
15
28
27 subota, 11 jun 2016 20:40
TV Bastilja
Na RTS-u gledamo prenos sa protesta,ali u Skoplju.
Intervjue sa učesnicima,opozicijom.
Samo sa beogradskih protesta štura informacija bez snimka,intervjua,razgovora,komentara.
Zbog čega?
hejter
Preporuke:
88
6
28 subota, 11 jun 2016 20:41
Ataman
Ceo ovaj pokret Ne davimo Beograd odiše onim najgorim kosmopolitskim nju ejdžerskim duhom. To je onaj (ne)soj koji je suviše "napredan" i "civilizovan" da ih baš briga za izdaju Kosova i potapanje Valjevske Gračanice, ali će zato iz petnih žila i sa revolucionarnim žarom da protestvuju zbog rušenja par zgrada, jer je to hipsterski i moderno.
Nema sumnje da bi ovakvi da dođu na vlast sve srpsko satrli i rasprodali jednakom brzinom kao i Vučićeva bagra. Zato i jeste pravilan zaključak da iza jednih i drugih stoji isti gazda. Ovi nisu srpski pokret, i ne mogu ni biti.
Preporuke:
103
38
29 subota, 11 jun 2016 20:50
Srki
Primecujem da je na ovaj clanak reagovalo dosta botova i primecujem jednu novost kod botova. Vise ne pisu sirovo za ili protiv, nego su dobili osnovnu obuku od psihologa, pa je njihovo reagovanje sve profesionalnije.Namera je da zbune citaoce, omalovaze napore opozicije za pravednim drustvom.Primetno je da iza njih postoji obuka iza koje stoje profesionalci.Pretpostavljam da svaki dobija nick i da se onda njihovi komentari analiziraju, i daju nove upute za popravak i jos zesci nastup.Umesto da mladi ljudi rade u fabrikama, obucavaju se da ruse vlastitui drzavu i to za kafu i sendvic.
Preporuke:
63
49
30 subota, 11 jun 2016 20:52
GoranZemun
Osim ovog protesta, drugih i nema. Znam samo da opasno uznemiravaju Vučića, Vučićevića, onog debelog rošavog analitičara i još neke kreature. Znači, protest je odličan. Kraj priče.
Preporuke:
62
15
31 subota, 11 jun 2016 20:53
Pera
Ako se srbomrskinja Borka Pavićević pridružila protestu to je siguran znak da jamerička ambasada orkestrira dalje poteze. Očekujte usoro i Nulandovu.
Preporuke:
75
38
32 subota, 11 jun 2016 20:53
nenad
Za Vucica su milioni!
Preporuke:
14
43
33 subota, 11 jun 2016 20:57
zoran
Sta je ovo? Na NSPM se oglasavaju samo sledbenici srpskog Kim Dzong Una. Cemu panika, na ulicama je samo 200 ljudi. Drzavni udar (po mozgu) DJV i analiticari Velikog vodje (lazni Idol, Krstic Dejan Vuk - Lisica, lazni obozavalac DSS Andjelkovic... ) ce sa Pinka pojasniti narodu sta se ovo desava. Sad bez zezanja, dosta je vise hipnoze i lazi, skolovane lopove su zamenile polupismene lopovcine koje razaraju zemlju po svim savovima (ekonomski, moralno... kako god). Posle AV i njegove nepismene i siledzijske ekipe u zemlji Srbiji ni kamen na kamenu nece ostati. dosta tiranije nepismenih dzudza...
Preporuke:
60
22
34 subota, 11 jun 2016 20:59
Izdajnik
Podržavam sve patriotske komentare da iza žutih pataka stoji CIA sa svim mogućim NATO satrapima.Čestitam kako ste nas provalili!A sada nas pustite da ovu bandu obaramo sami,kako znamo i umemo.Nemojte nam pomagati, molimo vas, udobno se i dalje praćakajte u SNS blatu.Nadam se da ćete bar ovo objaviti.
Preporuke:
40
45
35 subota, 11 jun 2016 21:03
Srki
Dzon Snov, Danijel, Ataman i mozda jos poneki, dakle pola komentara na ovaj clanak, uradio je profesionalni psiholog u sluzbi vlasti ili stranaca
Preporuke:
56
32
36 subota, 11 jun 2016 21:07
Reddy
Ne upadajte u neoliberalnu kapitalističku zamku! Samo tamo gde su socijalne i socijalističke parole i zahtevi na dnevnom redu može se očekivati stvarna i svakako revolucionarna promena. Ovi nisu sposobni ni za šta sem da brže-bolje ostvare lične interese a sve uz pomoć Zapada!
Preporuke:
42
32
37 subota, 11 jun 2016 21:08
Protest je opravdan
Svi treba protest da podržimo jer možemo očekivati SNS bandu sa fantomkama na vratima. Vučićeva vlast je tako bahata, počev od siledžija u crnim džipovima koji su dejstvovali na izborima po provincijama, preko svih drskosti i ponižavanja naroda od strane vlasti i direktno Vučića.
Sve što su govornici danas govorili je tačno (O TOME TREBA RAZGOVARATI), i ne može se to poništavati ofucanim "razlozima" da iza protesta stoje ovi ili oni. ONO ŠTO SE DESILO U SAVAMALI JE MAFIJAŠKI BANDITIZAM, ZA KOJI VLAST ĆUTI OKO DVA MESECA.
Kako reče jedan govornik, Vučić zna za svaku glupost u Srbiji, posebno ako je protiv SNS, a da ne zna za suspenziju Države na delu Beograda, i da još "ne zna" ko su "izvođači radova", i to čitavih dva meseca.
Ko u to može verovati? NIKO KO IMA ČASTI I DOSTOJANSTVA MAKAR MALO, POD PRETPOSTAVKOM DA NIJE PRAVCATI IDIOT.
Preporuke:
64
18
38 subota, 11 jun 2016 21:08
Srki
Prosli put su na protest poslali Lgbt populaciju da odvrate ljude i unesu pometnju. Sta ima Lgbt populacija sa rusenjem Savamale? Nista, sem da unisti protest.Ovaj put su poslali Pavicevicku. Logika je, gde je Pavicevicka, tu pravi patriota nema sta da radi. Pavicevicku je na protest poslala vlast i za to joj je platila, pretpostavljam
Preporuke:
61
15
39 subota, 11 jun 2016 21:09
Avalski korpus
Posmatram protest sa prozora i vidim pet jugoslovenskih zastava sa petokrakama, hrpu latiničnih pamfleta i nijednu jedinu srpsku zastavu! Na transparentima se nalazi gomila bezveznih latiničnih poruka, a na ulici je energija koja ne može da skine sa vlasti ni kućni savet u mojoj zgradi. Prezirem Vučića i ološ oko njega, ali isto tako ne podnosim ni ovaj drugosrbijanski šljam. Ni jedni, ni drugi, nisu moji!
Preporuke:
79
35
40 subota, 11 jun 2016 21:10
IP
ha, ha, ha! Stigoše botovi i na NSPM. Napredujemo!
Preporuke:
53
20
41 subota, 11 jun 2016 21:12
Svim komentatorima...
....bio sam na protestu i tvrdim da ovo nema nikakve veze sa CIA ili da su strani placenici.
Zamoljene su sve partije da ne dolaze sa partijskim obelezjima.
Govornnici su to i rekli, trazi se samo da Srbija bude pravna drzava i nista vise, a ne da se dozvoli jednom jedinom coveku, Vucicu, da sve uzurpira. Hetler je uspeo i napravio tesku nesrecu celom covecanstvu, ne dozvolimo da ovome -sa najboljim namerama' uspe da fascinira glasace podobne za manipulaciju. Manipulisani nije samo nesreca za sebe, on je nesreca i za vecinu koja ne dozvoljava da bude manipulisana.
SNS-ovci, ovo vam govorim iz -najlepsih pobuda' da se vratite sebi i svojima, a ne da podrzavate onoga koji podrzava krsenje zakona is 'najlepsih pobuda'.
Preporuke:
57
19
42 subota, 11 jun 2016 21:14
Pera
Nisam ja bot, čoveče, naprotiv.Vučiću priželjkujem suđenje za veleizdaju i pljačku. Samo vidim ono što ni sam 2000-te godine nisam uviđao, kad smo rušili MIloševića i kada sam i sam učestvovao u evroatlantskom spektaklu mađijanja i čerečenja SRbije. Treba biti mudar, i samo proverenima poklanjati poverenje a ne bukačima, srbomrscima i liscima koji su lizali stope svim režimima kakav je ovaj Ivošević, pa i Radulović, Pavićevićku da ne pominjem više.
Preporuke:
65
17
43 subota, 11 jun 2016 21:19
@avalski korpus
a jesi li razmisljao o mofucnosti da je drug Stefanovic mozda ubacio par ljudi sa Jugo zastavama da razvodne i skrenu svrhu sustinski opravdanog protesta?Svrha ovog protesta je da se unisti mafijastvo u sistemu, a ne jugoslovenstvo.
Preporuke:
41
20
44 subota, 11 jun 2016 21:22
Vucicevicu...
...koliko treba da nas bude da bi ti pristao na cifru 20.000?
A koliko ce po tvome biti tvoja cifra, ako se pojavi 100.000 ljudi koji protestvuju?
Zasto, covece, ne umes da brojis?
Preporuke:
35
6
45 subota, 11 jun 2016 21:24
Srpski seljak
Koliko oguda vidim transparenti su na latinici. A u Srbiji se zna da latinicu koriste ljudi bez karaktera.
Drugim rečima ovaj protest je najobičnija podvala ljudi slabog karaktera,pardon bez morala.
Dobro je da su se predstavili. Da znao koga da izbegavamo.
Preporuke:
42
33
46 subota, 11 jun 2016 21:24
@Srki
Evo moj "psiholog" mi je rekao da Vam napisem sledece.Nije isto da li se protestuje zbog izdaje KiM ili zbog male plate.Ovo drugo je cesto izgovor za prihvatanje nezavisnosti KiM, jer kada se resimo tog problema, moci cemo u EU, pa ce plate rasti, jer predpristupni, pristupni fondovi...Isto tako nije isto da li se protestuje zbog izdaje KiM ili rusenja Savamale, jer se u drugom slucaju pravna drzava svodi na zastitu imovine, onog "moje"(ovo mi je rekao moj "filozof"), dok se u prvom slucaju drzava sa svojim suverenitetom i integritetom shvata kao uslov uslova prava svih (i onih na KiM) kao gradjana, koji su slobodni samo kao gradjani "svoje zajednicke drzave".Zato se ovi "savamalski" protesti mogu zavrsiti dolaskom na vlast bilo koga ko obecava pravnu drzavu, pa i europskih snaga, kao sto protesti zbog malih plata mogu dovesti na vlast i komuniste i fasiste (za male plate su krivi imigranti).Sa druge strane "kosovski" protesti ne mogu da mobilisu "neformalne grupe gradjana" i ...
Preporuke:
31
21
47 subota, 11 jun 2016 21:26
@Srki
...pro-evropske snage, a kamo li da ih dovedu na vlast.Razlika je totalna.
Preporuke:
13
9
48 subota, 11 jun 2016 21:30
@@Srki
od kud si ti pao covece?
Preporuke:
14
5
49 subota, 11 jun 2016 21:38
@@Srki
Covece, namerno brkas kruske i sljive, ove i one proteste.I Briselski sporazum i Savamala, deo su antisrpske politike svetskih mocnika koje ova vlast pretstavlja a sa ciljem pokoravanja Srbije i pljackanja Srbije. Protesti protiv Briselskog sporazuma i protiv Savamale su u potpunosti kompatibilni a nemaju jedanki povod ali imaju isti cilj.
Preporuke:
30
7
50 subota, 11 jun 2016 21:41
Fuj
#noviotpor
Preporuke:
32
17
51 subota, 11 jun 2016 21:50
ilija
Možda nije loša ova podeljenost u mišljenjima,jednoumlje je opasno.Ima li neko dilemu da vučića treba rušiti?Ta priča željka cvijanovića da su svi drugi gori mačku o rep.Ima zapad mnogo elegantnije alatke da ovde preslaguje ako hoće,a i što bi micao vučića, najvernijeg kompradora.Ako mogu četnici i partizani,mogu nešto zajedno i patrioti i drugosrbijanci,vučić je bez dileme štetočina pa kad ga stave iza rešetaka neka krenu od početka,na referendum-Istok ili Zapad,ali pošteno.Sa vučićem je izvesno propadanje i ignorisanje volje ljudi kao i sa đukanovićem.Svi koji ste gadljivi na šerpe i svirce pomislite jesu li bolje kape sa prorezom za oči i usta.Bolje se nagodite sa drugosrbijancima o zajedničkoj borbi protiv okupatora ako je moguće pa posle rata pošteni izbori.
Preporuke:
36
16
52 subota, 11 jun 2016 21:52
Anka Krajina
Bože, al' ste sektaški!
Zar niste nikad čuli onu izreku da je neprijatelj mog neprijatelja moj prijatelj?
Niste nikad čuli da je u politici potrebno i laviranje i paktiranje?
Sve demonstracije su dobrodošle, bez obzira ko ih organizuje, ukoliko pripomognu da se zaustavi samovolja ovog tiranina.
Ili vam se možda više sviđa da vam u parlamentu sedi dvotrećinska većina poslušnika?!
Preporuke:
48
14
53 subota, 11 jun 2016 21:53
bog dano vic
gospodo komentatori nadam se da ne ocekujete da Vukadinovic i Duda Ivkovic rasteruju prevrtljivce pristgle na protest...
Preporuke:
29
3
54 subota, 11 jun 2016 21:57
#noviotpor
"Otpor" je i vlast i opozicija. Lepo su poručili srpskom narodu: IDIOTI.
Preporuke:
27
2
55 subota, 11 jun 2016 21:57
Aleksandar
@Ilija

Nisu to drugosrbijanci nego Amerikanci. Pokušao je i Koštunica tim putem da krene, da zajedno ruši Miloševića sa izdajnicima pa da onda sambrani Kosovo, i evo dokle nas je to dovelo. Pamet u glavu!
Preporuke:
34
19
56 subota, 11 jun 2016 21:59
Janko
Kaže jedan komentator: ”Rušenje Savamale je bila kratkotrajna okupacija dela Beograda i to na pljuvomet od policije ...” A rušenje, paljenje, satiranje i otkidanje Stare Srbije - Kosmeta i njegovih ljudskih i materijalnih svetinja i dobara bilo je i jeste dugotrajna okupacija dela teritorije države Srbije, za koje vas je u vašim savamalskim ćevabdžinicama i biroima bolelo...uvo.Briselski sporazum kojim je i u vaše ime ovaj nesrećni veleizdajnik potpisao pristanak na tu okupaciju nije za vas bio razlog da u tollikom broju izađete na ulicu. Samo kad vas zaboli, protestujete a na naše pozive godinama unatrag da svakodnevnim odupiranjem okupaciji pokazujemo da na tu okupaciju ne pristajemo ni na koji način, bili ste gluvi. Sada vidite kako je nama desetinama godina već!
Preporuke:
52
11
57 subota, 11 jun 2016 22:01
Dane
Znate li zašto su građani besni i otkud ovako žestoka reakcija? Zato što je ovo udarac na materijalno. Zato su Srbi zakukali. Shvatili da i njima sutra neki fantomi mogu da poruše neke straćare, a da niko ne odgovara. Dok ne "udariš u meso", neće biti nikakve reakcije. Ništa Briselski sporazum, ništa približavanje NATO-u, ništa gej-parade. Sve je to nebitno.

Ko se na duhovnom polju ne bori, taj će trpeti udarce materijalne. Dok ne shvati da treba da eliminiše uzrok problema, a ne posledice.
Preporuke:
48
3
58 subota, 11 jun 2016 22:07
Krle
Nisam pratio proteste, ali iz komentara vidim da su profesionalne spijunske sluzbe na razne nacine pokusale da razvodne i skrenu proteste. Od ubacivanja lgbt populacije do Jugo zastava i Pavicevicke. Konkretne korake na protestima, prate sada na drustvenim mrezama komentarima kako 'nikad ne bi isli na proteste na koje ide Pavicevicka' i slicno. Vidimo da je u Srbiji velika prisutnost stranih obavestajnih sluzbi, koje nazalost saradjuju sa domacim sluzbenim ustanovama, a protiv interesa gradjana Srbije. Zapad u slucaju Srbije nista ne zeli da prepusti slucaju.
Preporuke:
34
10
59 subota, 11 jun 2016 22:08
Cviko
@Svim komentatorima...,
I to može biti dobro. Ako na sledeće skupove bude doplazilo sve više i više građana, moguće je da oni preuzmu vođenje skupova, protesta i da stvore neku zdravu osnovu za dalje. Lepo mi zvuči ali isto tako za sada Vaš predlog ili mišljenje je dosta daleko.

Ako možete, posetite sajt "Ćirilica-Dobrica Erić". Na tom sajtu ima nešto lepo.
Preporuke:
22
3
60 subota, 11 jun 2016 22:12
@@@Srki
Odgovor sam Vam vec napisao u mom postu, na koji ste Vi odgovorili ponavljajuci ono sto sam ja negirao.Vi ste taj koji mesa kruske i sljive, Vama je sve to isto i Savamala i KiM, ne meni.
Preporuke:
9
1
61 subota, 11 jun 2016 22:12
Pera
Ne očekujemo mi da g. Vukadinović, Ivkocić i dr. čestiti učesnici rasteruju prevrtljivce, ali očekujemo da im ne daju reč, jer su oni svoje rekli i odsvirali, očekujemo da brinu o znamenjima i porukama koje se sa skupa upućuju, da ne budu na okupatorskoj latinici, i da imaju dovoljno širine i ljubavi da budu okrenuti celom srbstvu a ne samo Beogradžanima iz kruga ”dvojke” i Savamale.
Preporuke:
18
16
62 subota, 11 jun 2016 22:13
Lajavi
Ako se ne napravi sinergija između svih što protestvuju od protesta nema ništa. Oni koji protestvuju za Savamalu, treba da pozovu na protest i one koji protestvuju po svim ostalim osnovama. Zastave na protestu trebaju biti isključivo SRPSKE, a pismo srpska ćirilica, ruska ćirilica, engleska latinica, ali i ARAPSKO PISMO KOJE PO MENI TREBA DA BUDE CENTRALNO VIDLjIVO (ko i malo poznaje Arape, zna da su arapski muljatori, vrlo osetljivi NA TAKVE POJAVE). Na proteste treba zvati ljude koji imaju nepodeljeni ugled u srpskom društvu, a ne neku Borku Pavićević i slične koje 80% naroda ne može da gleda očima.
Preporuke:
28
10
63 subota, 11 jun 2016 22:22
Spiridon
Primećujem da se pojavio veliki broj redovnih čitaoca teorija zavera iz Informera, potpomognut onima koji prate pisanija Željka analitičara u civilu Cvijanovića. Dok mi vodimo odsudne geopolitičke bitke protiv Bilderberga, dok raskrinkavamo Soroša, dok razotkrivamo sve moguće iluminatsko-masonske zavere, dotle nam naprdnjačka banda predvođena mentalno obolelelom štetočinom od zemlje napravi rijaliti svinjac kakvog nema nigde na celom svetu. Dakle silna moja pameti, sveznajući geopolitičari, od ovoga što Vučić radi ne može gore, može samo isto tako loše, tako da čak i posle Vučića dođe neko isto tako loš sa te " žute " strane na vlast makar neće ovaj glupi narod verovati da su ti neki novi na vlasti u stvari pritajeni ruski igrači kao sad. Samim time će tek tada postojati veća šansa za prave proteste i dovođenje neke zaista bolje anti EU vlasti, ali džaba gluvima šaputati znam ja...
Preporuke:
39
24
64 subota, 11 jun 2016 22:23
ilija
@Aleksandar

A vučić ti nije amerikanac?Misliš da se može još servilnije gmizati?Ako se plašite ponovo đinđićevske prevare koristite to iskustvo pa ne dozvolite,ali tolerisati vučića u strahu od radulovića je besmisleno jer ishod je isti.
Preporuke:
28
4
65 subota, 11 jun 2016 22:24
Nemanja-komentatorima
Prvo da izrazima žaljenje što nisam bio danas u Beogradu,priznajem nije mi daleko,mogao sam doći.Kajem se,drugi put ću biti obećavam,kao što sam i bio već par puta.Drugo,neki komentatori kažu javili se SNS botovi,ne nije istina,ja ovde godinama komentarišem i poznajem neke komentatore i njihove nadimke nisu oni nikakvi botovi nego ovde standardni i već domaći.Njihov problem je druge prirode,oni šetaju na tankoj granici između opozicije Vučiću i podržavanja Vučića.Oni nemaju problem sa tim šta Vučić nama radi,kao što nisu imali problem ni šta nam je Slobo radio,njihov je problem samo zašto brate Alek u tu EU u kojoj su koncentrisani svi naši srpski neprijatelji.Inače oni su fascinirani kultom koji je Vučić napravio,rušenjem Beograd,hapšenjem Miškovića,ćaskanjem sa Putinom,nazivanjem hapšenja Miloševića kriminalnom radnjom itd.

Oni na svaki mogući način pokušavaju da ospore bunt nekih mladih pre svega ljudi i njihovo nezadovoljstvo što neko ruši ovu državu i što je najvažnije ljuti se što njega nisu
Preporuke:
30
10
66 subota, 11 jun 2016 22:25
Nemanja-komentatorima
zvali kako mi sremci kažemo da tera bager i ruši Beograd.I umesto da kažu vidi Duda Ivković legendo, Srbine nad Srbinom ko sam ja foteljaš i običan komentator koji nisam spreman dupetom da mrdnem da ti nešto kažem,ne Duda je nebitan verovanto nisu ga ni primetili(to vam je onaj čikica sedi koga ste proglasili drugosrbijancem)oni svih 20 000 ljudi proglašavaju izdajnicima jer bože mili negde su u masi uočili Borku Pavićević.

To što ste ljubomorni na ove momke i devojke što su uspeli da se organizuju i ustanu protiv režima,pa makar i na savamali,to je druga tema.Ko vam je kriv što je vas hiljadu bilo kad je DSS pravio proteste protiv
Preporuke:
37
15
67 subota, 11 jun 2016 22:26
Dihotomija
Kako se uzme-ali ipak se kreće!
Preporuke:
17
5
68 subota, 11 jun 2016 22:26
Nemanja-komentatorima
briselskskih sporazuma?
Iz mene govori ironija i razočarenost,ali istina,inače i ja sam sam bio sa vama kad nas je nešto malo preko hiljadu bilo na protestu.Ali što se mene tiče za mene je dovoljno što je Vučić potpisao briselske sporazume,da više nikad nebude prihvatljiv,i ako dveri i dss smatraju da ipak nekako i može ode ja kod Pajtića i Radulovića pa u kolo sa njima,ali sa vama i Vučićem dragi komentatorom tikve da sadim neću.Možda ću biti u društvu izdajnika koji se neće boriti za Kosovo kao vi,ali ja ću makar biti u društvu koje zna šta je zakon i red.Pa mi neće sutra predsednik opštinskog odbora SNS doći u selo i porušiti pola ulice po uzoru na svoje kolege sa višeg nivoa.

Još jednom podržavam protest i pohvaljujem.
Preporuke:
39
16
69 subota, 11 jun 2016 22:36
Mićko
@Nemanja

Bravo za komentare. To je to.
Preporuke:
24
13
70 subota, 11 jun 2016 22:39
zablude
Kome fale zastave neka izađe na protest i ponese zastavu Srbije, a ne da ih broji ispred televizora. Ista su stvar kršenje Ustava onemogućavanjem policije u Savamali i Briselski sporazumi. Isti ga krše, isti na isti način urušavaju državu. Na protest neka svako iznese transparent za ono što ga najviše boli.

Inače, i meni je ova latinična "Moja inicijativa" tuđa ...
Preporuke:
35
7
71 subota, 11 jun 2016 22:41
ZR
Jedini kriterijum za vrednovanje protesta je da li su za ili protiv režima, a s obzirom da su ovi protiv, za mene su oni pozitivna stvar i imaće moju podršku.

Što se nekih zamerki tiče, moram reći da niko ne brani patriotskim strankama i NVO da i one organizuju proteste ovim ili onim povodom (umesto da poput Boška sede kod Vučića na kanabetu i hvale ga kako ima razumevanja za ovo ili ono), žarko ih iščekujem i pojaviću se i na njima, kao što sam bio i na ovima danas.
Preporuke:
40
9
72 subota, 11 jun 2016 22:47
Savamala
@Krle

Nisi ti "Krle" pratio proteste, ali nisi ni pratio šta se ovde piše već godinama. Upravo ljudi koji ovde komentarišu već čitavu deceniju, čiji se stilovi i nadimci prepoznaju, za razliku od tvog do danas nepoznatog "imena" i ošišano latinačarskog stila, stoje na istim pozicijama, dok "novaci" poput tebe vide nekakve zavere. Vučiću želim sve najgore, kao i većina drugih komentatora sa kojima se ovde družim već godinama, ali sa vama drugosrbijancima neću ni u kafanu. Moja Srbija i vaše udbaško jugoslovenstvo nemaju dodirnih tačaka. Dok je Vučić gazio dostojanstvo srpskog naroda, vi ste ćutali i podmuklo se podsmevali našem bolu, ne gadeći se njegovih sinekura i državnih apanaža. Sada, kada ste dobili "dozvolu" od vaših zajedničkih gazdi krećete da se kao bunite. Prećutali ste "briselski sporazum", klanjate se Srebrenici i zapadnom okupatoru, a sada, nama, koji kritikujemo i borimo se protiv vučićizma već godinama držite lekcije. Ko vas ne zna, skupo bi vas platio!
Preporuke:
37
21
73 subota, 11 jun 2016 22:55
GoranZemun
Najezda "kvalitetnih" botova na NSPM, dokazuje uspeh protesta i potencijal opasnosti po režim. Vučić razume da otpor njegovoj diktaturi raste i da će taj otpor imati sve više energije i različitih manifestacija. On zna da je kvalitet njegove vlasti užasan i suštinski truo i da će istorija i srpsko kolektivno pamćenje reći o njemu sve najgore. To ga ne brine. Brine ga samo egomanijačni užas trenutka, kada konačno bude prisiljen da pred ruljom napusti državu, kao i količina keša, koju će dotle uspeti da opljačka. Naravno, brine ga i gde će se skloniti. Jer će on biti veliki kamen spoticanja između Srbije i njegove buduće destinacije.
Preporuke:
39
22
74 subota, 11 jun 2016 22:57
hm
Kombinacija prikrivenih vučijevih botova i kvazi- patriotskih teoretičara zavere. Ljudi, rušimo ovo zlo i ne dajte da vas zbune.
Preporuke:
38
26
75 subota, 11 jun 2016 23:05
"Lukavi" DŽon Snou
"DŽon Snou
1.{ Nema sumnje da je rušenje u Savamali čist teroristički napad Velikog Vođe..."


Poznata taktika kojom se brani onaj za koga ne postoji odbrana od onih koji ga napadaju. U ovom slučaju NE postoji odbrana Vučića pred onima koji su istrpili teror i štetu Vučićevih FANTOMAŠA.
"DŽonova" taktika: kao prvo osudi Vučića za opšte stanje, a onda u svemu dalje, BEZ ARGUMENATA U VEZI SA SLUČAJEM, napada one koji su oštećeni, I NA TAJ NAČIN AMORTIZUJE NAPADE NA VUČIĆA, a za dalje će se sam Vučić odbraniti sredstvima zloupotrebe vlasti.
Preporuke:
31
18
76 subota, 11 jun 2016 23:33
Janko
Kaže drugi komentator: ”U ovom slučaju NE postoji odbrana Vučića pred onima koji su istrpili teror i štetu Vučićevih FANTOMAŠA.” A u onom slučaju? u slučaju izdaje kosovske kolevke i sirote naše sabraće koji su trpeli teror i uništenje od Tačijevih učkarlija, postoji li odbrana ovog veleizdajnika koji je sve overio svojim potpisom i tekućim kvislingovanjem? Ne postoji. Pa ipak to tebe u tvojoj belgrejdijanerskoj samoživosti ne dotiče, to si lako preboleo, zbog toga nisi svake subote protestovao i tvitovao. Nisi pružao ruku pomoći kosovskoj, ali svojevremeno - to si zaboravio - ni krajiškoj, slavonskoj, dalmatinskoj, bosanskoj, hercegovačkoj i crnogorskoj srpskoj braći u nevolji kojima je uništeno i oteto mnogo više od nekoliko savamalskih lokala i vredne tehničke opreme i inventara. Sada moraš vrlo mnogo da se potrudiš da privučeš naše poverenje i našu solidarnost.
Preporuke:
35
7
77 subota, 11 jun 2016 23:37
djoka
Da pogadjamo koliko je miliona izgubio veliki vodja ako ne ostvari svoj lopovluk nasilnim i nelegalnim rusenjem objekata u Savamali, krseci zakone i zloupotrebivsi sluzbeni polozaj. Za ovakav vodjin kriminal se ide u ZATVOR a ne ostavke koje nece ni biti. Veliki vodja, inace kriminalac, se preracunao kada je odlucio da izvrsi ovu kriminalnu radnju. Narod ga prozreo, sve vise ih je na okupljanjima, sa opravdanim razlogom, jer jedino ULICA moze zaustaviti ovog kriminalca u liku tzv."velikog vodje". Ako mu ovo prodje, vise ga niko ne moze zaustaviti u daljem pljackanju drzave i naroda.
Preporuke:
23
7
78 subota, 11 jun 2016 23:44
Turas
Vučko će da kaže ; Odlično , protesti pokazuju ono što sam rekao . To je da u Srbiji ima demokratije , i moju izjavu da će krivi da odgovaraju pred zakonom .
Nigde nisam video ni jedan transparent sa parolom npr; DOLE VLADA . Ili VUČIĆU DAJ OSTAVKU .Ovakve parole direkno upućene na vladu i Vučka , nedostaju . Čim je ti Kesić (Vučkova dvorska budala) fali još Đuka . Sve mi ovo deluje namešteno .
Preporuke:
12
11
79 subota, 11 jun 2016 23:51
Petar Pantelić
Nemanja, slažem se sa Vama. Ne bih baš kod Pajtića i Radulovića, ali ako ga neko zaljulja, rado ću pomoći da padne.
Preporuke:
27
5
80 nedelja, 12 jun 2016 00:00
@Nemanja
I u Trecem rajhu se znao zakon i red.Briselskim sporazumom nije krsen zakon, vec ustav.Zakone donosi vlast i moze da ih menja, ali ustav tvori samu vlast i moze ga menjati samo narod.Problem i jeste sto ste Vi znali da KiM nece doci do "mog sela", ali da bageri mogu.
Preporuke:
18
5
81 nedelja, 12 jun 2016 00:00
Danko
Kaže Đoka: ”Za ovakav vodjin kriminal se ide u ZATVOR a ne ostavke koje nece ni biti. Veliki vodja, inace kriminalac, se preracunao kada je odlucio da izvrsi ovu kriminalnu radnju”. A za njegovu predaju državne teritorije sa tolikim bogatstvom materijalnim i svetinjama narodnim i istorijskim uspomenama na tanjiru šiptarskog terorističkoj žgadiji se zar ne ide u zatvor, to zar nije kriminal? Zar njegovo raskolničko delovanje među kosovsko-methijskim Srbima i raskoljivanje ono malo srbstva što osta verno svome Kosovu, uz gašenje preostalih institucija srpskog naroda u Staroj Srbiji i oglušivanje o sudbinu otetih i obezimovljenih Srba nije zločin zbog koga je trebalo ne dati mu mira dan i noć na beograskim ulicama?!
Preporuke:
33
2
82 nedelja, 12 jun 2016 00:29
nemanja-@Nemanja
Tačno je da čak i u tom trećem rajhu se poštovao zakon,zato ja danas stojim na strani onih koji se bore da se poštuje zakon i da bude reda nekakvog u ovoj zemlji.Danas tu to ti mladi ljudi koji se bore u slučaju rušenja objekata u Hercegovačkoj ulici.

Nisam pravnik,tako da se nebi upuštao u tumačenje šta je sve prekršeno u slučaju Briselskih sporazuma.Ali mislim,da su i te kako i zakon i ustav Srbije porušeni.Pa u slučaju jedne tačke Briselskog sporazuma koja kaže da će se raspisati lokalni izbori u skladu sa kosovskim zakonima,mi imamo kršenje zakona o lokalnim izborima koji propisuje da naš predsendik skupštine raspiše izbora za lokalne skupštine.To se poništava,i u opštinama koji su do tad imali izbore po našem zakonu raspisane onda kad se raspisuju i na čitavoj teritoriji Srbije,od tad važe kosovski zakoni a na izbore se ide onda kad kaže predsednik parlamenta takozvane države Kosova.

Ali ono što je meni zanimljivo šta ste vi hteli da kažete,da eto prekršen je zakon u ovom slučaju
Preporuke:
12
3
83 nedelja, 12 jun 2016 00:29
nemanja-@Nemanja
ali šta ima veze vlast ima pravo da ga prekrši jer ga je ona i donela.Ja vas podsećam da niko ne donosi zakone da bi ih kršio nego da bi ih poštovao,i ustav ga na to obavezuje.

A bojim se da je u slučaju savamale i te kako prššen ustav,i da je nekome otuđena imovina i da su neki drugi organi zvani fantomke sebe dali za pravo da rade nešto što je nadležnost državnih organa utvrđena ustavom.Tako da je i te kako izvršeno kršenje ustavi i ovde,pa možemo čak reći da imamo i državni udar jer su neke paravojne fantomke preuzele na sebe prava koja imaju državni organi Srbije.
Preporuke:
11
4
84 nedelja, 12 jun 2016 00:51
@Anka Krajina i još neki
Prvo, protest protiv rušenja u Savamali je nesrazmeran sa protestima protiv poteza vlasti na Kosovu.
Drugo, do ovih protesta je došlo posle Vučićeve posete Moskvi a pre dolaska Kineza u Beograd. Pošto su građanisti glavni organizatori i ovih protesta, nije isključeno da opravdan bes građana sponzori žele da iskoriste kako bi smakli Vučića jer je počeo sebe da shvata ozbiljno i da odugovlači (zadatu) igru ni NATO ni Rusija. Elem, NATO je postao nervozan, gomila trupe na granicama Rusije i želi da ima čistu situaciju na Balkanu. Čistu, sa svog stanovišta, razume se. Voleo bih da nisam u pravu. Nažalost, mnogi koji su lupali u šerpe 90-ih se nalaze među ovim demonstrantima. Možda to nešto znači, možda ne.
Preporuke:
18
16
85 nedelja, 12 jun 2016 00:57
BANDITSKI BRLOG
Ovi što nisu bili na protestu bolje da ćute umesto što naklapaju nešto što su videli ili čuli iz druge ruke.I da pri tom izigravaju analitičare i vrače pogađače slične onima u "Trećem oku".
Bio sam na protestu.Po svim procenama bilo oko 20.000 ljudi, među njima 90% mladih koji nisu stigli da se iskvare pa sve i da su hteli.Većinom kulturni civilizovani,zrače pozitivno,samo prisustvo takvom skupu deluje terapeutski i kao izduvni ventil, mnogo više od svakodnevnog lupanja po tastaturi.Tvrdim da u proseku nisu neobrazovani niti glupi da bi mogli biti izmanipulisani od raznoraznih domaćih ili stranih političkih mešetara.
Zamera im se što nisu protestvovali zbog drugih razloga.Možda nisu iz nepoverenja prema onima koji su pokšali da ih povedu.Uostalom porastom nezadovoljstva i eskalacijom protesta i drugi razlozi će doći na red.
Definitivno moja deviza je:pridružiću se i crnom đavolu u rušenju ove korumpirane,diktatorske, prevarantsko šibicarske, izdajničke bagre...
Preporuke:
22
11
86 nedelja, 12 jun 2016 01:19
@Nemanja
Analogijom sa Trecim rajhom sam hteo da kazem da postovanje reda i zakona samo po sebi ne znaci nista.Ustav je drzava i svi zakoni moraju biti u skladu sa ustavom.Ustav je vec prekrsen sa Briselskim sporazumom, pa dalje krsenje zakona logicki sledi.Ali, tada niko nije povezivao te dve stvari, jer Kosovo je tamo negde, a ovi mogu da zakucaju i na nasa vrata, kao sto napisa jedan komentator.Sada se govori o redu i zakonu kada se rusi necija imovina, a kada je rusena drzava, njen suverenitet i integritet, koji su uslovi svake zakonitosti, tada je to bilo nesto apstraktno."Beograd je svet" 1996-2000,"Ne davimo Beograd" 2016-a i "Kosovo je Srbija" nisu iste poruke, Srbija je samo u drugoj i samo druga moze doneti vlast bolju od Vuciceva.Prve dve mogu dovesti na vlast bilo koje "ljubitelje" reda i zakona, sto htedoh reci navedenom analogijom.
Preporuke:
8
3
87 nedelja, 12 jun 2016 01:43
Ahe
@Srki
Da, i sam sam primetio nešto slično...
Ne znam da li pratite beogradsku Politiku (jedini dnevni list koji čitam, šta ćete - višedecenijska porodična tradicija ), imate tamo zanimljivih tendencija među vučićevom pešadijom (npr, juče uočih interesantan spin - pokušavaju da proture kako savamalski fantomi nisu ni nosili maske, da je to ismišljeno. Pretpostavljam da će u nekoj sledećoj fazi da se "ispostavi" da je to u stvari bio legalan potez komunalnih službi, pojaviće se i neki papiri, a da je jedina greška, kako to vođa reče, što je rađeno noću.. ili već nešto slično). Strašno je u stvari to što je ovo pokazatelj i potvrda da se vučić&so ama ničim drugim ne bave do pol.marketingom i permanentnom kampanjom(ako lopovisanje ostavimo po strani, naravno), sada već opisivijom kao permanentno mućenje vode i prodavanje muda za bubrege.
Ne znam, kako vreme ide samo sam sve ubeđeniji da su oni pre bili obične lopine, a da su ovo klasični razbojnici i da posle njih ni kamen na kamenu ostati neće.
Preporuke:
20
3
88 nedelja, 12 jun 2016 02:14
Dušan komunista
Da razdvojimo neke stvari!

1. Jedno je protest protiv "Savamale" kao protiv pravnog rušenja, drugo je protest protiv podizanja interesa privatnog kapitala iznad interesa zajednice i društva.To nije samo Beograd na vodi, primere ćete naći u svakom gradu. Svi koji protestvuju nisu svesni ovoga.
2. Protest vode protivnici EU, NATO, liberalnog kapitalizma, kao i zagovornici EU, NATO, liberalnog kapitalizma. Složili su se oko odgovornosti oko Savamale. Da li će se složiti oko EU, privatizacije, promene Ustava...?
3. Protest je važan ali nije dovoljan u podizanju svesti o mnogim problemima. Jedno je protest, drugo je proces-borba koja će trajati.
4. Protest protiv neoliberalnog kapitalizma podjenako je važan kao i borba protiv velikodržavnih pretenzija bilo koje države na Balkanu, NATO, B. sporazum, Gračanice,...
5. Dokle god je nekom važno da li je bilo latinice ili ćirilice, srpske zastave ili patke, dok narod odumire, teritorija umanjuje, zemlja okupira, neće nam biti bolje.
Preporuke:
16
5
89 nedelja, 12 jun 2016 02:27
ilija
Pa čak i da jeste soroševskootporaška zavera da se smeni vlast,pametan bi to iskoristio kao vetar u leđa,a ne bi zbog toga bacio svom dželatu pojas za spasavanje.Mnogo je zla učinio,svako ima svoje razloge da ga vidi iza rešetaka.Jedan me nemaštoviti patriota pita zar mi nije jasno da su tamo bile žene u crnom i borka pavićević.Ne smeta mu poništavanje cele istorije i naroda Srbije,dugačka je lista smrtnih grehova ove kriminalne vlasti,ali čim sa borkom pavićević deliš uverenje da je ovo 2016.godina znači da si bot,otporaš,nesrbin.
Te primedbe da se nisu okupljali kad se predavalo Kosovo i Metohija su besmislene.Evo im prilika da se to ispravi i da plati i za to.Ali zajedno sa žutima i svim livcima čelika od tenkova.Neko pali,krade,zlo čini dok ne dolija.Nek mu Savamala glave dođe,nešto mora.I Alkapone je zaglavio zbog neplaćenog poreza.
Preporuke:
19
10
90 nedelja, 12 jun 2016 02:30
Onome što nema svoje ime, a možda se zove Lonac
Kosovo je tamo negde, a ovi mogu da zakucaju i na nasa vrata, kao sto napisa jedan komentator.Sada se govori o redu i zakonu kada se rusi necija imovina, a kada je rusena drzava, njen suverenitet i integritet, koji su uslovi svake zakonitosti, tada je to bilo nesto apstraktno.
Nisu li isti "OVI" već zakucali pesnicom na naša vrata kad su nam otimali deo plata i penzija, pa ni jedan drugosrbijanac ni reč ne izusti, a kamoli da je izašao na ulicu? Nisu li isti "OVI" oteli subvencije poljoprivrednicima da bi ih mogli dati Tenisu i sličnima, pa se ni tad ne ču glas drugosrbijanaca?
Ili je to otimanje bilo apstraktno? Pa ondakar, zamislite, odjednom su se ipak dosetili da može neki novi DŽo bagerista da im sruši kućicu!
Zbog njihovog prisustva protestu, nešto u svemu ovome nepodnošljivo smrdi.
Preporuke:
12
8
91 nedelja, 12 jun 2016 02:41
nemanja-@Nemanja
Hajde da prihvatim vašu analogiju.Ali opet ne možete reći da je zakon nebitan jer ga vlasta svakako piše sama,jer kao što ste i sami rekli svaki zakon mora da bude u skladu iz ustava odnosno zakoni se crpe iz ustava.A u prethodnom komentaru ste lepo napisali da je ustav ipak nešto bitno što sam narod donosi.Znači i te ustave koje piše vlast mogu biti samo onakvi kako im odredi ustav koji je narod doneo na referendumu.

Što se tiče kosova i briselskih sporazuma i sam sam bio kritičan prema njima,ali ne mogu ja sad zbog manjka nezainteresovanosti i manjeg odziva ljudi prema toj temi da kritikujem nekoga ko je sa razlogom i opravdano ustao protiv nekog drugog kršenja ustava.Jas samo mogu da pohvalim svakog ko se bori protiv kršenja ustava i zakona ove zemlje.Možda ipak narod nije kriv što Kosovo nije više tema broj 1 u Srbiji nego oni koji su doveli do limita te teme i izlizanosti koja je dovela do toga da je to tema na nekom sekundarnom mestu.Pa nisam primetio da su na Kosovu pravljeni neki
Preporuke:
10
2
92 nedelja, 12 jun 2016 02:45
nemanja-@Nemanja
veliki mitinzi oko toga,ali i te kako mi je upalo u oči činjenice da su Srbi sa 70% glasova podrške dali glasove naprednjacima i da je u Štrpcu skoro svi punoletni učlanili u SNS.Nejde da ja budem veći Srbi oko kosovskih tema,od samih Srba sa Kosova.Zamerete Beograđanima što toliko se pobunili oko briselskog sporazuma,a ne vidite i ne želite da vidite da ni Srbi sa Kosova se nisu toliko pobunili oko nečega što pre svega njih interesuje.

Bolja vlast od Vučića bi se našla u bilo kom savetu mesne zajednice nekog sela u Srbiji,to sigurno nije teško.A za početak bi bilo dobro da imamo vlast koja možda nebi poništila briselske sporazume i bavila se tom temom toliko,ali bi rekla da tamo gde imamo suverenitet i integritet moramo poštovati zakone i imati red.Ovako ostaje nam vlast koja nam izdaje kosovo,a tamo gde ima mogućnost da uvede red i poštuje zakon ona to ne radi nego jadikuje što se rušenje nije desilo po danu da i ona upali bagere i ruši Beograd.
Preporuke:
12
0
93 nedelja, 12 jun 2016 05:28
Mladi DŽedaj
Neverovatna prirodna pojava, što neko reče, najezda "kvalitetnih" botova. To je školski primer sive propagande, pokušavaju da zbune ljude, kao nešto diskutuju, sve, sve, samo ljudi nemojte na protest. Čekaj bre, ko je rušio grad bagerima? Od čega je umro svedok? Oni kažu: Jeste se malo rušuckalo, i svedok je umro, ali sve to nema veze zato što nećemo Otpor i Borku Pavićević. Ha-ha! U svakom slučaju interesantan potez, promena strategije, kvalitet umesto kvantiteta. Znači da se ljulja stolica.
Preporuke:
23
5
94 nedelja, 12 jun 2016 07:01
doktor detus
...cilj je da srbija zaustavi procese eu i nato integracija - i da se strateski okrene rusiji - a to ne moze da se izvede na jednostavan nacin - vucic, koji jeste izdao srpsku stvar ipak odlazi i biva priman kod putina - mada su ga i rusi provalili - da zamajava i njih - ali vucic to mora da radi jer je bar 2/3 glasaca sns-a proruski orijentisano - kao sto je 2/3 glasackog tela (srs, sns, sps, dss, dveri...) u srbiji proruski orijentisano - dakle - cilj je da se vucic skloni i da se u skupstini okupe sve snage koje su protiv eu i nato.. mora se imati u vidu da je vucic varalica koji uspeva manje obrazovane slojeve svojih glasaca da drzi u uverenju da je on veliki prijatelj rusije...itd. vucic je sibicari sve oko sebe i vise mu niko ne veruje - ali on ima ogromno glasacko telo - koje postepeno treba prevesti u sveopsti patriotski blok - sta imamo od toga da srusimo izdajnika a da dodje jos veci izdajnik - necemo imati drzavu - taj sledeci ce dati autonomiju sandzaku, rep.vojvodini
Preporuke:
8
8
95 nedelja, 12 jun 2016 08:42
Dr Miggyy
Profesor dr Zoran Ivošević izneo je mnogo stvari po pitanju pravne države, a u vezi nelegalnog rušenja objekata u Savamali. Profesor nije se izjasnio da sve ovo što se dešava zadnjih godinu dana da li liči na iznedrivanja nove diktature sa novim diktatorom pod okriljem slobode štampe, slobode narodu ili nekom drugom, nezavisno sudstvo, tužilaštvo? Greška će biti ako sve navedene oblasti budu isključivo pod okriljem politike i vodećih političara (Staljin, Pinoče, Edrogan, Idi Amin, Franko, Hitler). Zadnja hit u modi u noćnoj toaleti u Beogradu, crne boje fantomke.
Preporuke:
7
2
96 nedelja, 12 jun 2016 09:21
Joja s Kozare
Bože, da se ovako odazovu na zaštitu radnički prava i modernog zapadnog tutorstva nad radnicima i seljacima, pozdravio bih i ovakva okupljanja koja su više politički marketing oni što se za vlast bore nego onih u čije se ime bore. Radnička klasa danas je najjeftinija roba na ekonimskom tržištu. Zašto se ne čuje i glas običnog smrtinika i stane se u njegovu zaštitu? Kad vidim poznate face sa dubokim džepovima, sve mi je jasno.
Preporuke:
16
9
97 nedelja, 12 jun 2016 09:45
Anka Krajina
@ @Anka i još...
Ne možete porediti Savamalu i Kosovo i to iz više razoga. Jedno je kad ti usred noći zamaskirane osobe ruše kuću u komšiluku a policija odbija da te zaštiti, a drugo je kad Skupština usvoji neki dokument čiji sadržaj nije poznat javnosti.

Vaša teza da NATO "želi čistu situaciju na Balkanu" je kontradiktorna. Da su hteli da smaknu Vučića učinili bi to za vreme izbora.
Takav poslušnik se ne stvara preko noći, za to je potrebno vreme.

Smanjenje penzija i plata nije učinjeno pod fantomkama kao ni potpisivanje IPAP sporazuma, čiji sadržaj široj javnosti ionako nije poznat.

Ali ovo rušenje u Savamali usred noći je direktna pretnja svakom građaninu jer niko nema garancije da neće sutra biti meta bezakonja.
Zato je potrebno podržati takve proteste i Nemanja je potpuno u pravu.
Preporuke:
23
7
98 nedelja, 12 jun 2016 09:51
Ko stoji iza šetnje?
Lila Radonjić, Olja Bećković, Danica Vučinić, Zoran Kesić, Dragoljub Petrović, Janko Baljak

Pametnom dosta. Koliko god moje mišljenje o AV bilo loše, sa ovom družinom ne bih ni kafu popio, a kamoli šetao.

Narode, opameti se!

Bio sam žestoki protivnik Miloševića, ali sa đinđićem i sličnim individuama ne bih tada šetao ni lud, ni u šerpe lupao.

Dva moguća razloga zašto je Skot ili Skat okupio ove šetače:

1. Ili želi da lupi čvrgu Vučiću što nije dovoljno oštar prema Rusima i što dovodi kineskog predsednika
2. Ili je ovo finta Alistera Kampbela da učvrsti Vučićevu diktaturu. Jer, svaki normalan će reći: Kakvo šetanje sa ovakvim tipovima?
Preporuke:
25
20
99 nedelja, 12 jun 2016 10:25
...
Da na ovom protestu ne videh Šumarca i žutu hobotnicu, ne bih imao dilema oko principijelnosti i potrebe da se svakako digne glas protiv ovog varvarstva u ime nečijih interesa! No opet se javlja isti problem, ni Balša ni majka mu Borka ni Vejvodina ekipa iz evropskog pokreta, nisu oni koji su pravi da bi branili pravni poredak niti se mogu pohvaliti s obzirom na komunističke korene, recimo Vejvoda, da je iko od njihovog soja postupao zakonito, još od okupacije Dedinja po cenu smrti pravih vlasnika.

Duga je to priča o drugosrbijancima, kojih je svakako deo i Vučić i današnja ekipa. Opet lažni izbor, kao i na izborima, i jedni i drugi su njihovi, a ni jedni ni drugi nisu moji!

Ne nasedajte na ikakve podele ove vrste jer ovo je opet 8 sedmica između njih, koga će gazda opet izabrati i koji će gazdi stranom bolje služiti!

Nema tu ni kod jednih principa, ne zavaravajte se!
Preporuke:
11
9
100 nedelja, 12 jun 2016 10:27
Šta je važno i gde je logika?
"nedelja, 12 jun 2016 09:51
Ko stoji iza šetnje?
Lila Radonjić, Olja Bećković, Danica Vučinić, Zoran Kesić, Dragoljub Petrović, Janko Baljak
Pametnom dosta. Koliko god moje mišljenje o AV bilo loše, sa ovom družinom ne bih ni kafu popio, a kamoli šetao."

Providna propaganda u odbrani Vučićevog razbojničkog FANTOMAŠKOG režima.
Po tvojoj "logici" - antilogici i čudnom "kriterijumu", ni jedan protest se ne bi mogao održati a fantomi bi nastavili da orgijaju. Svaki režim može poslati nekoliko njegovih podanika, koji su protiv naroda i omrznuti su u narodu, da prisustvuju protestu, koji po tvom "mišljenju" mora da stane, da ga nema. Odlično za fantomaški režim i traniju.
Nije moguće tvoj zahtev ispuniti za skup od više hiljada ili desetina hiljada prisutnih. VAŽNO JE DA SE CILj PROTESTA OSTVARUJE: RUŠENjE FANTOMAŠKOG REŽIMA.
Sa mnogima ni ja ne bih kafu popio, ali to je beznačajno, za šta nije potrebna tvoja pamet.
Preporuke:
15
8
101 nedelja, 12 jun 2016 10:31
...2
Ni Briselski sporazumi, ni Zakon o radu, nakaradni nisu okupili ovoliki broj ljudi na ulicama, za razliku od Pariza recimo
http://www.novosti.rs/vesti/planeta.299.html:609785-Mladost-prkosi-vladi
kada neko ne protestvuje što ga spuštaju na nivo roba ili mu otimaju i sever KiM, a nađe da to radi u ovakvom obimu oko Savamale, sve mi to smrti na PROEU i PRONATO ekipu, mala bara a puno krokodila, svi bi da služe Zapadu i oni koji protestvuju i oni protiv kojih protestvuju!
Preporuke:
7
13
102 nedelja, 12 jun 2016 10:33
Lajoš Winetu - "Major Milan Tepić, srpsko ime za pamćenje!"
Uličarska ("šoroška") štrokava revolucija opet u našem glavnom gradu. Posle svega se pitam da li su fantomke uopšte organizovali Vučićevi satrapi, ili neko ko hoće Srbiju da gurne u interni međusukob, po mogućnosti krvav, e to bi našim neprijateljima leglo kao budali šamar... Jadnicima koji ovako prostu stvar ne kapiraju, pozivam da, pošto ih nikad niko ne poziva na žurke, oprobaju svoju sreću na ulici (i za bolje nisu!) i da onako jadni probaju da maznu neku raspomamnjenu pijanu (moralnu) "uličarku" sa frulom pištaljkom u ustima, pa nek ide i država i sve dovraga, mora se misliti na use, nase i podase!
Preporuke:
14
16
103 nedelja, 12 jun 2016 10:48
šta zna blenta šta je 20 hiljada
Auuu,al je sve relativno.
Tako znači izgleda 2050 ljudi na jednom mestu po vučićeviću na pinku.
Preporuke:
14
5
104 nedelja, 12 jun 2016 11:14
Dragan
Fino, ali ne vidim šta se nudi kao bolja alternativa od SNS ludila. Možda DS ludilo ili LDP ludilo ili LSV ludilo ili SPO ludilo?

OD "velike" petooktobarske revolucije Srbija je u septičkoj jami i sve dublje tone u nju. Osnovna odgovornost za 5 oktobar i SVE što je usledilo nakon toga leži na DOSmanlijama Đinđiću, Mićunoviću, Draškoviću, Čanku, Jovanoviću pa i Koštunici dobrim delom jer je bio naivan (ovi prethodni nisu bili naivni već zlobivi, slepi i vlastoljubivi) i ostaloj ekipi stranih agenata.
Preporuke:
10
16
105 nedelja, 12 jun 2016 11:17
doktor detus
.. je li navala autosovinista na ovom sajtu novina - ili sam ja nesto u proslosti propustao - da primetim...
Preporuke:
12
8
106 nedelja, 12 jun 2016 11:34
nenad
krivo je tajkunima sto imamo stabilnu vladu. Protiv Vucica je Amerika, Rusija, Soros, tajkuni, kriminalci.

Ali Narod je za njega
Preporuke:
3
13
107 nedelja, 12 jun 2016 11:38
Ahe
@doktor detus
Ne, ne, ništa niste propustili.
Sve Vam je to ona ista bagra, samo u drugom pakovanju.
Očigledno misle da smo mnogo naivni...
RЅ: Onako mi nešto dođe: prepoznajete li možda u ovom "novom" pristupu naprdnjačkih zevzeka potpis Bebe Popovića?
Preporuke:
12
6
108 nedelja, 12 jun 2016 11:42
kule
A šta mislite da malo prizovete i izazovete građanski rat u Srbiji? Kako bi to bilo divno. Naši prijatelji jedva čekaju da ponovo pokrenu krilaticu "Srbe na Srbe".

Ja većih ludorija od mnogih komentara nisam video.

Imali ste izbore pre mesec dana, katastrofalno ih izgubili, i sada bi da rušite vlast. Pa Amerikanci baš takve idiote i traže. A svi se prodaju kako su sveznalice i mnogo pametni. Naravno, među njima su najprepoznatljiviji komunisti, jugosloveni i "patriJote" koje pišu latinocim.

Jedna vam komentatorka, čak, preporučuje, da i vi iz "patritoskih stranaka i NVO" organizujete proteste. Znači, direktno vam kaže ko su i šta su tzv. borci za "pravo i pravdu" i niko to ne primećuje. Mene u životu ne bi mogao predvoditi sudija Ivošević, ni kao stručnjak,ni kao čovek. A vi, juriš za njim. Samo znajte da taj put završava kao onaj u Libiji i Siriji. Šta li ćete posle da pišete, samo đavo zna.
Preporuke:
10
17
109 nedelja, 12 jun 2016 11:45
Dok Srbi ne shvate
ko živi u centru Beograda, nemaju nikakvu budućnost.
Preporuke:
16
1
110 nedelja, 12 jun 2016 11:45
Ice
Treci protest je sto se tice brojnosti bio slican prethodnom, bez obzira na standardna potcenjivanja i ismevanje ovog skupa od strane vlasti ipak to nije za potcenjivanje jer preti da u nekom narednom periodu uz sintezu jos nekih faktora preraste u znacajno vece proteste.
Na jednoj strani cinjenica je da je vlast vec u izbornoj noci posegla za nasiljem i to se vidi u slucaju Savamala ali i koriscenje navijaca u slucaju FK Partizan radi obracuna sa nepodobnom strujom, ne treba zaboraviti da svi navijaci su na slobodi iako imaju pravosnazne presude od ranije.
Na drugoj strani ucesnici protesta su etiketirani kao strani placenici i izdajnici i to govori u kom smeru ce se sve dalje razvijati sto je potencijal za sukobe i nemire.
Ne verujem da SAD u ovom momentu zeli da rusi Vucica jer do sada su zadovoljni saradnjom i njegovim balansiranjem zato su konstantne medijske napada precutali, setimo se i pre dve godine su bili slicni naslovi u Informeru nakon kritika vlasti zbog medija.
Preporuke:
13
5
111 nedelja, 12 jun 2016 11:56
@Nemanja
Srbi na KiM se kolektivno uclanjuju u SNS, ranije SPS,DOS, od muke, jer zive u neprijateljskom okruzenje, gde su ljudi sa fantomkama(OVK)od terorista postali regularna policija i vojska.Necete da budete veci Srbin od Srba na KiM, dovoljno je da budete Srbin, gradjanin Srbije, pa da ih branite, a covek, pa da ih branite uprkos njima."Nova vlast mozda ne bi ponistila Briselski sporazum", kazete, nece ga ponistiti sigurno, jer on i nije u pitanju i nastavljate "ali da tamo gde imamo suverenitet (a to je Savamala) moramo postovati zakone i red".Sutra ce na suverenitet biti jos manji, ali ce se bar postovati zakon i red i tako u nedogled.Ako ne branite suverenitet, ne mozete braniti zakonitost po parcicima suvereniteta koji preostaju.
Preporuke:
4
10
112 nedelja, 12 jun 2016 12:26
S.Z.
Zbog par srusenih supa na ulice je izaslo 20000 ljudi a zbog otimanja Kosova-niko. Sad je to kao normalno?
Preporuke:
15
15
113 nedelja, 12 jun 2016 12:50
doktor detus
@Ahe

...da - em je vucic deset puta bolji komicar od onog njihovog kesica - jedini je problem sto je predsednik vlade a ne neke mesne zajednice...
Preporuke:
13
1
114 nedelja, 12 jun 2016 13:12
Shone
Ko stoji iza šetnje?
Lila Radonjić, Olja Bećković, Danica Vučinić, Zoran Kesić, Dragoljub Petrović, Janko Baljak

Pametnom dosta. Koliko god moje mišljenje o AV bilo loše, sa ovom družinom ne bih ni kafu popio, a kamoli šetao.

Verovatno ne bi ni oni sa tobom. Ali nije to poenta.

Poenta je u tome da su skoro svi gore navedeni u početku bili veoma tolerantni prema Vučiću jer su mislili da će on brže obaviti "posao" oko KiM nego što bi to uradili njihovi izvorni političari i realno, bili su u pravu. Tadić ne bi prihvatio ono što prihvatiše AV i ID. Nešto bi verovatno potpisao ali ne bi išao dotle da ugasi institucije države Srbije u 4 opštine na severu KiM (opštine i sudove). Dakle, većina navedenih je zbog toga tolerisala Vučića pod firmom jes` gadan ali neće ugroziti "evropski put". Šta se u međuvremenu promenilo? AV više ne zna gde udara i sada protiv sebe, pored patriotske opozicije, očigledno ima i ovu drugosrbijansku.

U narednom komentaru šta mi treba da radimo.
Preporuke:
13
5
115 nedelja, 12 jun 2016 13:14
Shone
Jedna opcija je da ne radimo ništa. Da pustimo prozapadne opcije da se međusobno glože a mi da glumimo radikale. Tj da budemo "opozicija" Vučiću samo po pitanjima KiM i evrointegracija a za sve ostalo da nas bude baš briga. Ja bih čak bio i sklon da kažem da je to dobra ideja da nije jedne sitnice, a ta sitnica je da je AV najgore što je zadesilo ovu zemlju i da ako on ne ode može biti samo gore. On je toliko loš da njegova vlast prosto obesmišljava ne samo patriotizam već i samo postojaanje države.

Druga opcija je da budemo pragmatični i pametni. Realno, trebalo bi da budemo srećni što su čak i drugosrbijanci konačno shvatili koliko je AV opasan po državu i što konačno hoće da pomere svoje zadnjice po krugu dvojke i da urade nešto konkretno protiv njega.

Trebalo bi aktivno učestvovati i konstantno ponavljati koja su sve Vučićeva nedela, dakle ne samo Savamala nego i sve ostalo (KiM, mediji, krađa izbora, Telekom, itd). I treba nositi srpske barjake na ove proteste, nije zabranjeno!
Preporuke:
15
5
116 nedelja, 12 jun 2016 13:15
Shone
Treba napomenuti još nešto. AV, koliko god to želeo, ipak neće moći da vlada 30 godina kao Milo. Već 4 godine je na vlasti, možda može da izvuče još 6 ali pre ili kasnije će ipak otići. A kad bude odlazio moramo videti ko ga nasleđuje.

Ako neko misli da će patriotska opozicija DSS/Dveri, pa i SRS, toliko ojačati da će u narednih nekoliko godina moći na izborima da osvoje 126 mandata taj se grdno vara. Da ne kažem da nema pojma o politici. Pride što VŠ i nema nameru da ruši AV.

Isto tako, ni prozapadna opozicija neće to moći kratkoročno da izvede sama. Tek dugoročno, kada zapad potpuno digne ruke od Vučića oni će imati dobru šansu da ga sruše sami.

Zašto da dugo čekamo taj trenutak i da onda Vučića zamene ideološki isti političari, samo pristojniji i sa pravim diplomama. Zašto ne bi iskoristili nezadovoljstvo druge Srbije, ubrzali Vučićev pad, i onda imali priliku da u prvoj postvučićevskoj vladi nešto i odlučimo umesto da budemo samo posmatrači (kao SRS posle petog oktobra).
Preporuke:
13
2
117 nedelja, 12 jun 2016 13:17
Shone
Za kraj, pošto će me neko sigurno optužiti da sam za "novi DOS" i novi peti oktobar, i da smo videli kako je to prošlo prošli put, da dodam i ovo.

Prošli put stvari nisu ispale dobre zbog 2 razloga. Prvo, u DOS-u nije bilo evroskepticizma, samo je DSS malo štrčao po tom pitanju ali su i oni ipak bili za EU i verovali su zapadnjačkim lažima da će sve biti dobro oko KiM ako budemo održavali demokratske tekovine i budemo na putu EU. Kad ono, 2008. ispade da su sve vreme lagali i tek tada DSS postaje evroskeptična opcija. Sada nije taj slučaj jer ako do ukrupnjavanja opozicije dođe, i jednoj i drugoj strani će biti jasno da će u programu antivučićevske koalicije morati da bude kompromis.

Drugi razlog što prošli put nije ispalo dobro je i zato što su u DSS-u bili previše naivni. Puno su tereta podneli za promene a realna vlast koju su dobili posle petog oktobra je bila skoro nikakva (jedan jedini ministar u vladi Srbije). Sa novim iskustvom, tako nešto će se valjda sprečiti na vreme.
Preporuke:
12
2
118 nedelja, 12 jun 2016 13:27
doktor detus
@Shone

...mene zanima jedino opcija u kojoj ce patriotske snage doci na vlast - a ne da se zamajavam sa drugosrbijancima i izgubljenim u prostoru i vremenu vucicem - daj nam i tu - trecu opciju...
Preporuke:
7
1
119 nedelja, 12 jun 2016 13:33
@ kule
kule
Mene u životu ne bi mogao predvoditi sudija Ivošević, ni kao stručnjak,ni kao čovek.

Bog me ubio ako kule nije "narodni poslanik"(navodnici da ne pomislite da plagiram Nušića) koga glavom i "bradom"(pod navodnicima jer ne znam tačnu definiciju iste kod dotičnog) predvodi Aleksandar Martinović, "vrstan stručnjak i častan čovek"(definicija po uzoru na Vučićevu o Vučićeviću).
Preporuke:
8
2
120 nedelja, 12 jun 2016 13:38
Ko stoji iza šetnje? @Shone
Najzad! Mislim, napokon da mi neko napiše repliku sa puno logike.
Niko se na zapita gde su recimo Pešićka i Korać. Ne zanima ih šta se radi u Srbiji, samo da AV sve pre(0)da. Vešićka je naprvaila zločin kada je predaju KiM uporedila sa De Golovim priznanjem Aližira.Dušmanko,De Gol se odrekao kolonije koja je samo 1 vek bila njihova.Nije se odrekao Alzasa, Lorena, Normandije, srca Francuske.
Da se podsetimo šta je nedavno napisao Milan Božić,"prilagodljivi", koji se kretao do Mirinog do Daninog skuta. Ali, ovde je bio u pravu:
Drugosrbijanci su, pak, patili nad odsustvom ljubavi, merene u donacijama naravno, sa Zapada.O kako je lepo bilo rušiti Slobu o trošku američkih i evropskih poreskih obveznika. Kako je lepo bilo biti unutrašnji emigrant. Kad ono, nema više Slobe, Srbija se ne svađa sa Zapadom, oni više nisu potrebni.

Dakle, ovoj bratiji što je šetala,nije bitno što je nešto srušeno. Šize i vrište što kod Skota SAV ide češće nego oni.
Preporuke:
7
3
121 nedelja, 12 jun 2016 13:43
DETALj KOJI SVI PREVIĐAJU
Negde sam čuo na TV ili pročitao, detalj koji ne bi trebalo ingnorisati:

- Rečeno je da su ti objekti nelegalni i da su doneta rešenja da se uklone
- I pored rešenja, nije se smelo javno, jer su vlasnici neki vrlo opasni i moćni tipovi, pa je to zato urađeno kako je urađeno.

Ako je to tako, pitam se: ko to vlada Srbijom, od koga to jedan moćni AV i njegovi saradnici zaziru?
Kome to još AV mora da titra, osim Skotu, Angeli i sl?

Setimo se priče o Đilasu i njegovom uklanjanju džipova parkirnaih bahato, sme ili ne sme da ih dira.

Razmislimo o toj opciji.
Preporuke:
3
7
122 nedelja, 12 jun 2016 13:48
Stanko
Tek kada protesti dobiju jasno iskristalisanu moralnu i nacionalnu, obojenost, pravoslavnu i ćiriličnu, umesto ovih građanskih farbica koje je lako začas složiti u sodomitsku dugu i integrisati u evroameričke okupacione mehanizme nove generacije, narod će vam se ozbiljnije priključiti. Ovako iz kruga ”dvojke” nećete mrdnuti, braćo!
Preporuke:
16
10
123 nedelja, 12 jun 2016 14:04
pedjaprorus
Savamala je presedan al ja zaista ne mogu na protest sa drugosrbijancima.Slucajno sam prosao pored demonstranata,LGBT kisobrani i zastave,NVO,pozerske face.....nista dobro. Izacicu onda kad pariotske organizacije organizuju protest protiv mnogi nezakonitih stvari koje se desavaju a,izmedju ostalih i Savamala
Preporuke:
15
7
124 nedelja, 12 jun 2016 14:22
Ko stoji iza šetnje?
Niko od predvodnika šetnje nije tako mlad, svi su bili punoletni i politički aktivni i 1995-e za vreme "oluje" i recimo 2004e u vreme pogroma na Kosovu.
I, šta beše? je li šetaše? Jok bolan.
Sada šetaju zbog nekoliko srušenih objekata,a nisu reč rekli kada su toliki ljudi pobijeni, srušene desetine hramova.
Prema tome, ovo su šetači kao u vreme minđušara.
*
I, gde su bili šetači kada je rušena Skupština 5 oktobra?
Preporuke:
13
8
125 nedelja, 12 jun 2016 14:37
@S.Z
naravno da je protiv Briselskog sporazuma trebalo da izadje barem milion ljudi na ulice, ali Briselski sporazum mnogi nisu na prvu prepoznali. Dacic ga je zamaskirao sa nekavom ZSO. Savamala je za razliku od Briselskog sporazuma, mafijasenje ocigledno i najvecim naivcima
Preporuke:
11
0
126 nedelja, 12 jun 2016 14:38
Shone
doktor detus
@Shone

...mene zanima jedino opcija u kojoj ce patriotske snage doci na vlast - a ne da se zamajavam sa drugosrbijancima i izgubljenim u prostoru i vremenu vucicem - daj nam i tu - trecu opciju...

Da se ja pitam to bi bilo lako izvesti. Dveri/DSS bi imali oko 130 poslanika, SRS i koalicija oko DS po 50, manjine 10ak, a Vučić bi u početku bio na 10ak a kasnije bi i nestao sa političke scene. Tj najviše bih voleo da konvertiti, preletači, i interesne grupe tipa SNS, SPS, PUPS,... jednostavno ne dobiju nijedan glas, ali to ipak nije realno.

Ja kad sam procenio da postoje dve opcije u ovoj situaciji, ne mislim da je dobro što je to tako ali da je realno to stoji. Stvari su krajnje proste. Ili se stoji sa strane i na taj način indirektno (poprilično) pomaže Vučiću, ili se aktivno radi na njegovom rušenju i pravi se kompromis sa ostalima koji to hoće da rade.

Treća opcija, da čekamo da i AV i drugosrbijanci propadnu sami od sebe, prosto nije realna.
Preporuke:
6
0
127 nedelja, 12 jun 2016 14:42
???
Svi oni koji se sada pitaju ko su organizatori i učesnici protesta su isti oni koji se to nisu pitali kad su stali iza Nikolića i Vučića. Onda im nije palo na pamet da se zapitaju, ko su ovi, šta su do sad radili i zašto da ih sledimo.
Koliko znam od samog početka protest je čisto građanski, tražila se odgovornost a to što je politika umešana u rušenje i zataškavanje kriminala nije krivica ljudi koji su organizovali protest i ljudi koji su im se priključili.
Preporuke:
13
7
128 nedelja, 12 jun 2016 15:00
Namćor
Koliko god sam protiv samovlašća (bezvlašća) Nj.V. Aleksa Prvog, Najveličanstvenijeg, (dokaz: https://namcor.wordpress.com/2016/06/08/polukriminalci/ https://namcor.wordpress.com/2016/06/01/jura/ https://namcor.wordpress.com/2016/05/29/%D1%84%D0%B0%D0%BD%D1%82%D0%BE%D0%BC%D0%BA%D0%B5/ itd..), ipak sam veoma oprezan prema ovakvim događanjima. Znam da gnev u narodu raste. I jednom će preći u otvoreni bes. I tada ne bih rado bio u koži našeg Predsednika Vlade (ne znam zašto mu svi tituliraju "Premijer" - ta funkcija ne postoji u našoj zemlji). Ali, bojim se da taj bes, opet, ne iskoriste upravo oni protiv kojih se (kroz borbu protiv njihovog pošslušnika) borimo. Skloniti ovog bolesnika sa svake političke vlasti - DA! Ali, biti dovoljno mudar da ne dovedemo plaćenika istih gospodara!
Preporuke:
12
1
129 nedelja, 12 jun 2016 15:03
doktor detus
@Shone...

..dobro - vise sam to retoricki pitao - ali mislim da sem seselja ni jedna druga stranka nema plan - seselj ne napada otvoreno vucica jer zna da je rezervoar njegovih glasova tamo - u sns-u , te on samo postepeno naginje sns kofu i voda se gotovo neprimetno preliva u njegovu glasacku bazu - kako misli vucic da vlada ako su ga amerikanci koji su ga doveli na vlast pustili niz vodu - nece mu mmf dati pare - i on je gotov - jedina nada mu je da se okrene rusiji - ali on to ne sme - itd. ...valjda dss i dveri imaju neki plan kako da upadnu u taj prazan prostor - bar se nadam da ga imaju...
Preporuke:
7
1
130 nedelja, 12 jun 2016 15:22
Nemanja-@Nemanji
U redu je shvatio sam.Vučić ne vanja ništa, ali svi ostali su još gori tako da živeo gospodar Vučića a mi ovce pošto nemamo šta drugo da radimo ubijmo se od razmišljanja da sve njegove gluposti i afere opravdamo nekim potpuno suludim argumentima,ali imaćemo pomoć Vučka i Rodića tako da ne moramo da brinemo.
Preporuke:
11
3
131 nedelja, 12 jun 2016 15:27
apis
Zbog bezumne stranačke upornosti da očuva u najmanju ruku sumnjivi projekat "Beograd na vodi", Vučić je osramotio pravni poredak u Srbiji. Kako smo danas došli do najnovije podele? Da li ovaj protest finansiraju Soroš i Amerika ili je ovo pobuna protiv idiota? Ko nam podmeće dilemu da li postoje "krivi" ili "pravi" Srbi? Kuda vodi nova mržnja, raskoli, sejanje zla, pakost i gnev? Da li su bukači svih vrsta sišli da traže pravdu ili lični sebični i partijski interes? Na sva ova pitanja, odgovor je prost ako Vučić želi da da odgovor. Ministar policije da izda naređenje policiji da odgovorne za kriminalne aktivnosti u toku noći 24/25 aprila 2016-te, privede pravdi, bez obzira na stranačku pripadnost, funkciju koju obavlja i zvanje koje nosi. Tada će tužilaštvo snositi svu odgovornost za dalje postupanje. Slučaj "Savamala", rešen.
Preporuke:
8
1
132 nedelja, 12 jun 2016 16:27
@Nemanja
Shvatili jeste, a sta ste napisali i zasto, druga je stvar, mada pokazuje da jeste shvatili.
Preporuke:
0
0
133 nedelja, 12 jun 2016 17:15
Mladi DŽedaj
Uputstvo kako prepoznati Vučićevog bota, poboljšanu verziju 2.0 sa psihološkim treningom: ukratko, šta god da da razglaba, i da se prenemaže i kao napada vlast, na kraju zaključuje kako ne treba ići na proteste.

Pretpostavljam da je ideja da se što više ljudi odvrati od odlaska na proteste, a nspm je viđen kao mesto gde se okupljaju ljudi koji su protiv režima.

Post obavezno počinje slaganjem u opštim mestima sa mišljenjem većine. Izdaja Kosova nije dobra, Vučićev režim nije dobar, čak kriminalan. Posle nekoliko ovakvih rečenica čitaocu popusti pažnja i oslabi "detektor propagande".

Zatim sledi jedna mala sugestija u željenom pravcu, pozivanjem na predrasude ukorenjene kod patriotski orijentisanih čitalaca: ili je protestu viđen neki drugorbijanac, ili su to latinični transparenti, ili jugoslovenske zastave, ili je to sličnost sa obojenim revolucijama.

Iz toga bot zaključuje rezignirano da protest ne valja i dane treba ići.

(Nastavak sledi)
Preporuke:
12
4
134 nedelja, 12 jun 2016 17:16
mala primedba
Glavni, ustvari jedini argument onih koji su protiv ovih protesta je što su tu bili Borka Pavićević i još poneko sličan. Ako je bilo i stotinu takvih, to je 0.5% na 20.000 ljudi. Setimo se da je svojevremeno kad je Koštunica održao miting protiv nezavisnosti Kosova, nekoliko huligana upalo u jednu prodavnicu patika. Tada je srugosrbijanska propagandna mašinerija do besvesti trubila: miting Kosovo za patike! Svi učesnici tog mitinga su takvom popagandom izjednačeni sa tom grupicom huligana.
E sad, da li su tadašnji propagandni stručnjaci danas u službi Vučića, ili današnji samo ponavljaju tadašnji trik koji je dao rezultate kod neukog srpskog naroda, pitanje je sad.
Mene tada nisu ubedili da su svi koji su došli na Koštuničin miting to uradili zato da bi krali patike, kao što ni sad ne mogu da me ubede da su svi došli na ovaj miting zato što žele propast Srbije.
Preporuke:
8
1
135 nedelja, 12 jun 2016 17:48
Mladi DŽedaj
(nastavak, Uputstvo kako prepoznati Vučićevog bota, poboljšanu verziju 2.0 sa psihološkim treningom)

Da bi se poruka poslata na ovaj način što više maskirala i bila što manje prepoznatljiva, botovi imitiraju nadimke, način komunikacije i diskusije na NSPM-u. Većina piše ćirilicom.

Mada ima i grešaka: povremeno "progovori" prava proroda bota, sve je ovo zavera SAD da sruši Vučića koji brani srpske interese.

U svakom slučaju, verovatno su uvideli da oni stari, koji su glupo hvalili Vučića van ikakvog konteksta, potpuno prevaziđeni, čak štetni (jer im se ljudi smeju). Nema više sendviča :(

Meni se lično čini, po stilu pisanja, da je dosta ovih "kvalitetnih" botova sa Novog Standarda. Tamo se ljudi ubiše od neke diskusije, jedan je za, drugi je protiv, a u suštini sve je neko palamuđenje, imitacija diskusije, kvazianalitika, zaključak se naravno zna - Vučić nije savršen, ali je najbolje šta imamo.

Eto, samo oprezno, i čitajte od kraja, suštinu :)
Preporuke:
12
5
136 nedelja, 12 jun 2016 18:09
@mala primedba
Glavni, ustvari jedini argument onih koji su protiv ovih protesta je što su tu bili Borka Pavićević i još poneko sličan. Ako je bilo i stotinu takvih, to je 0.5% na 20.000 ljudi.


Čoveče, i 27 marta je bilo puno dobronamernih, koji su služili kao korisni idioti - kritična masa sa Simovića i ostale pione.
I 5 oktobra, nisu svi pojedinačno bili divljaci, ali su ukupno bili divljačka rulja.

Nađoh ovde pitanje gde su bili šetači kada je bio pogrom na KiM? Bolela ih briga.

I molim sve da ne nazivaju vučićevcima sve nas koji izražavamo skepsu prema tim šetačima predvođenim zna se kime. Nisam bio za Miloševića, ali ni za rulju koju je predvodio ZĐ.
Preporuke:
5
4
137 nedelja, 12 jun 2016 18:21
krka
av uopste nije u redu; prvi razlog - briselski sporazum; to je islo, cini mi se, mozda gresim, ovako: av-ovi protestantski pregovori ~ ostavite nas ovakve da se razvijamo, makar i pobili pola svojih ljudi, neka je tu i mmf, a mi vama kim; e, ima toga jos, djindjolino se otrovao olovom jer je hteo da trampi kim za sk u bih (a bio je totalni liberal), a milosevic, socrealista, lider balkana (mir u bih i davanje krajine), hteo i nezavisnost i izlaz na more, po cenu sankcija i rata; ergo, kada onda pristanes, oni po automatizmu puste vodu; zoki zivk. kospica i lepi predsednik su bili na leru, uz potpisivanje dokumenata, i korak po korak robijanje; na pustanje vode je av i ciljao, kada je rekao da ce tuzno zavrsiti; e, sta sad;
srbija nema snage, tj, tesko ljudi izlaze na ulice, za ovakve igre, a za sta se mmf i ostali itekako postarali; znaci, trebalo bi nesto drugo izmisliti, a ne bi valjalo da lici na djindjolina; ima, doduse, tu jos jedan detalj; svet nije isti sada kao nekada...
Preporuke:
0
1
138 nedelja, 12 jun 2016 18:35
krka
obe strane su podrzane od strane zapada; moguci sceriji su: maltretiranje vlasti da cini vise ustupaka, maksimalna napetost, i sto da ne, novi rat; on bi bio pogodan jer bi mogli uleteti sa trupama i to bas u srbiji, jer ona i nije losa za razne objekte nenuklearno neunistive na pr., naoruzanje i infrastrukturu, a i da se relaksira ruski uticaj;
Preporuke:
4
1
139 nedelja, 12 jun 2016 18:40
Mika Dorćolac
U principu podržavam proteste. Nažalost, proteste radnika, seljaka i poštene inteligencije uvek iskoristi - bagra koja se gura u vrhove. Na teret čestitih ljudi.
Imam osećaj da je mitingaše organizovala bagra koja je ubila Đinđića - Beba, Čeda i slični uporni gađači naroda i države u čelo. Njih ne interesuje ni narod, ni država, ni čestitost - oni su pokvarenjaci do guše.
Ipak, masi treba prići, srušiti bednog Vučića za njegovo dobro. Žao mi Vučića, izigrava sveznalicu i mangupa, a upada u sve veće blato, nema više prijatelja ni na Zapadu ni na Istoku, potpuno je nepouzdan.
Za zapad je najpouzdaniji Čeda, Nataša, Radulović... Oni su jednosmerni i čvrsti kao komunisti.
Takve bi Zapad posadio na kormilo Srbije, Albanije, Bugarske, Crne Goge, svuda. I Milo je prdno, čabriro. Izvršiće zadatak EU i NATO, Tačija i Bebe - a onda, KRAJ. Kao i Vučiću.
Uveren sam da Vučića drži Šešelj uzalud se nadajući da će da se vrati Istoku, zato ga ne tuče iz svih oružja.
Svi na miting da ih sve srušimo!
Preporuke:
5
2
140 nedelja, 12 jun 2016 19:10
@mala primedba
Sećate se 10 marta 1991-e, kada krenuše studenti iz Studenjaka. Ogromna većina je imala časne namere.
Međutim, ko ih je poveo? Vukovi karatisti, jer je SPO zapravo karate-stranka. Da ih ne nabrajam, znamo se.
Povedoše studente.
Posle jedan student,stasit, bio u prvim redovima, na pitanje rođaka-policajca da kaže zašto je išao,odgovori da je išao zbog 11 zahteva.
Nabroj!
-da se puste Vuk.
-Da se smeni Radmilo Bgdanović
-Da se smeni Sergej Šestakov
-Da se smeni Slavko Budihna
Dalje!
Tuc-muc.Dečko nabroja samo 4 zahteva.I onda mu policajac otvori oči kako je ispao glup, išao da buče a da nema pojma zašto je bukao.
Gledao sam fino obučene ljude kako vade hleb iz kontejnera. Rade negde, ne primaju platu.
I niko se ne buni.Bune se zbog rušenja. Na neviđeno tvrdim da su među šetačima svi situirani.
A sećamo se u vreme Slobodana, kada su šetale "ugrožene" majke,sa dečjim kolicima,sve tip-top obučene, ni jedna kolica nisu bila ispod par stotina maraka.
Preporuke:
5
5
141 nedelja, 12 jun 2016 20:03
Početak kraja
https://www.youtube.com/watch?v=5q5sOVQhf9k
Preporuke:
5
1
142 nedelja, 12 jun 2016 20:30
Bora
Da smo pravni poredak ovako gorljivo branili 5. oktobra, ne bi nam se desili Đinđić, Dinkić, Labus, Zoran Živković, Boris Tadić, Otpor... rasprodaja države i njenih resursa, pad u ekonomsko i političko ropstvo...
Tako danas, kao posledicu svega toga, ne bismo imali ni Savamalu.
Preporuke:
8
4
143 nedelja, 12 jun 2016 20:35
Bivši je!
Kad su potpisani Briselski sporazumi i prekršen Ustav, onda su se građani verovatno osećali nemoćno, da velika sila gura kojoj se ne može odupreti, jer može da te gađa uranijumskim bombama.
Sada je posredi isto tako urušavanje države, ali ovde nije postojala spoljašnja pretnja ili opasnost. Sada je reč o bahatosti, stavljanju iznad države i zakona bez ikakve vidljive potrebe, čista unutrašnja stvar zbog koje se može protestovati a da se ne pravi nikakva greška.
I nije samo zbog Savamale - tu je neviđeno odsustvo demokratije kod Premijera, neviđena logoreična nametljivost i autoritarnost, neviđena patetična samohvalisavost, hm, viđena krađa na izborima, hm, viđeno gušenje slobode štampe i javne reči, viđeno kršenje zakona i bahato trošenje, nepoštovanje procedura i javnosti ...
Samo, Premijer nije svestan da je telefon postao važnija sprava od televizora, a da su novine prevaziđene. Zbog toga već pripada prošlosti, izgubio je rat, iako će poneku bitkicu, sve teže, dobiti.
Preporuke:
10
2
144 nedelja, 12 jun 2016 20:40
OBAVEZNO POGLEDATI!
Nisam znala da Srbija pravi kasetne bombe, a zahvaljujući ovoj hrabroj ženi to je izašlo na svetlost dana:

https://www.youtube.com/watch?v=MSsJBlquC58
Preporuke:
1
6
145 nedelja, 12 jun 2016 20:44
Zoe Gudovic
Zoe Gudovic (1977) is queer feminist and advanced student of Art Management at the Academy of Arts in Belgrade. Since 1995 involved in work and research of non-formal and engaged theater forms, from 1998 member of feminist group Women at Work. In her practice she connects art and activism with the aim of changing social relations. Co-founder of Act Women, lesbian theater group established in 2003 and the activist group Queer Beograd. Participated in festivals in: Belgrade, Novi Sad, Ljubljana, Zagreb, Skopje, Vienna, San Francisco, Berlin etc. Initiator and organizer of street performances within Campaigns of 16 Days of Activism against Violence against Women. Lecturing on issues of Feminist Art in public space. Theater educator, performer, drag king transformer. Currently works in Reconstruction Women’s Fund as PR Manager.
Preporuke:
3
5
146 nedelja, 12 jun 2016 20:47
@Bora
Da smo pravni poredak ovako gorljivo branili 5.oktobra, ne bi nam se desili Đinđić, Dinkić,Labus,Zoran Živković, Tadić, Otpor... rasprodaja države i njenih resursa, pad u ekonomsko i političko ropstvo...Tako danas,kao posledicu svega toga,ne bismo imali ni Savamalu.


Šteta što ne može sa jednog IP više pluseva da se klikne. Pogodio si u srž problema.
Tog nesrećnog oktobra su rušili Skupštinu, krali oružje iz polciijske stanice.
I sada se iščuđavaju.

Ovo su samo plodovi zla posejanog tog 5 oktobra.

Pa kasnije, upuca neko agenta FB Gavrilovića, a ZĐ samo trči da pita "šta je kazao Koštunici pre no je upucan?"
Pa posle neko ubije Milana Pantića, a ZĐ kaže. "Trebalo je da samo bude zaplašen, ne ubijen".
Kako li je to znao?
Pa posle ZĐ izbaci iz Skupštine sve poslanike DSS a šef DSS bio vođa liste zajedničkog DOSa . I nikom ništa.
Pa neko otima Miškovića, Breninog sina. Nigde šetača!
Pa pošalje bivšeg predsednika u Hag, niko ne šeta.
Preporuke:
7
2
147 nedelja, 12 jun 2016 21:22
Rade Uzelac
Nazovite me AVAV-ovim botom ali ja prosto sebe ne mogu da vidim da podržavam reči Iljira Gašija i njemu sličnim i da verujem da mi jedan šiptar želi dobro. Apsolutno sam za to da se kazne Mali, Vesić i ostala lopovsko-izdajnička ekipa na čelu sa AVAV-om (i to u svkom pogledu: krivično, materijalno, politički, šta god sve postoji), ali da protestujem sa raznoraznim šiptarima, pederima i lezbejkama koji su govorili i koji i dalje govore kako su Srbi genocidan narod, naprosto ne mogu.
Preporuke:
11
4
148 nedelja, 12 jun 2016 21:29
Seoski odbor
E,moj Vučiću, hipsteri te ruše.
Preporuke:
5
2
149 ponedeljak, 13 jun 2016 09:01
ludi skretničar
nedelja, 12 jun 2016 12:26
S.Z.
Zbog par srusenih supa na ulice je izaslo 20000 ljudi a zbog otimanja Kosova-niko. Sad je to kao normalno?


Jeste, normalno je. A objasniću i zašto.

Nije Kosovo oteto jedne noći, iznenada i naglo, već se otima bar od 1997. I bogami nije da su Srbi na to ćutali, već su i ginuli, branili, ratovali. Takođe su i protestvovali kada je proglašena šiptarska nezavisnost, blikirali granične prelaze, tukli se sa šiptarima i KFORom. No svaki put ih je vlast izdala, baš kada su bili rešeni ići do kraja. Pa da su se Rusi borili 20% kao mi, ne bi ih danas bilo više miliona obespravljenih po tuđim državama. Zbog otimanja Kosova se ne izlazi na ulice, već na Košare. Stoga nemoj zamenjivati teze. I ovo je duh odbrane Kosova, samo što to neki ne vide. Ukoliko dopustimo da taj duh otme jedna Borka ili neka šuša iz ambasade, onda i nismo za bolje. Dakle, državnu zastavu ili ćirilični plakat u ruke i na ulicu! I nemoj da vam Borka otme zastavu.
Preporuke:
1
1
150 ponedeljak, 13 jun 2016 09:49
Pozadina protesta - sa sajta mladasnagasrbije
BAGERI NVO TREND
2000 – Simbol borbe protiv diktature
2016 – simbol diktature
2000 – nezakonito ali opravdano
2016 – nezakonito i neopravdano
2000 – služi za rušenje Skupštine
2016 – za rušenje bespravno sagrađenih objekata
2000 – vozi ga bagerista iz naroda, DŽo
2016 – vozi ga kriminalac sa fantomkom
*
Sve bi, manje-više, bilo dobro da organizatori protesta nisu one najgore nevladine organizacije.
Tako na protestima možemo videti „Moju inicijativu“, poznatu po tome što je prošle godine učestvovala u projektu „7000“ za Srebrenicu. Takođe, njihovi aktivisti, predvođeni Anitom Mitić,bili su gosti predsednice lažne države Kosovo, Atifete Jahjage, a što su ponosno objaljivali na društvenim mrežama.

Zatim,rame uz rame sa njima su i pripadnici Fonda za humanitarno pravo, Žene u crnom i, naravno, nezaobilazno žuto preduzeće, koje koristi svaku priliku da se prevarom vrati u politički život.
Preporuke:
1
1
151 ponedeljak, 13 jun 2016 09:50
Pozadina protesta - 2
Ne treba zaboraviti ni to da se prošli put na protestu prisutnima obratila Zoe Gudović, radikalna feministkinja i lezbejka iz nevladine organizacije ”Rekonstrukcija Ženski Fond” (koju finansiraju 52 inostrane organizacije i fondacije).Proslavila se šovinističkim izjavama poput one da je Srbima ”nasilje utemeljeno u krvotoku” i laži da ”Srbija proizvodi kasetne bombe”, te da je Srbija ”uvučena u militarizaciju”. Jedan od organizatora je i Simon Simonović, koji je svojevremeno prelepljivao plakate i bilborde „Kosovo je Srbija“ likovima Baraka Obame i DŽona Kenedija. Na pačjim protestima govornici nisu propustili da spomenu kako je Ratko Mladić zločinac, a učesnici su nosili i zastave duginih boja. Kakve veze mogu imati Ratko Mladić i homoseksualizam sa Savamalom? Ovi ljudi su izlazili na ulice samo onda kada je trebalo pljuvati po Srbiji i boriti se za to da se srpski narod proglasi genocidnim.
Preporuke:
1
1
152 ponedeljak, 13 jun 2016 09:50
Predrag
Dragi moji sunarodnici,moze li mi neko odgovoriti : Postoje li revolucije koje nisu obojene?Pa i za one nacionalne,recice se da su "nacionalno obojene"?
Prema nekiom komentarima,najbolje je sedeti ma klupi ispred zgrade i kao kakve "strina Dese" seiriti,odnosno samo ogovarati i komentarisati sta se to tamo na ulici zbiva!Zato ce se oni "placenici" iz Sorosovih .USAIDS,Rokfelerovih,Konrad Adenauerovih idr. fondova ubaciti medju nezadovoljne mase i prisvojiti zasluge,dok Vi i dalje razmisljate sta ciniti i maltene tvrdite da jeste Vucic los ,ali je ipak brate NAS? Nek Vam je Bog na pomoci ,braco!
Preporuke:
1
0
153 ponedeljak, 13 jun 2016 09:54
Pozadina protesta - 3
Strašno je kada vlast krši zakone ali još je strašnije prikloniti se onima koji se ne bore protiv protiv te iste vlasti – već protiv države. Njihovi problemi nisu Aleksandar Vučić, Siniša Mali, Nebojša Stefanović i ostali čelnici ovog kriminalnog režima, njihov problem je – Srbija. Oni se ne bune protiv lopovluka, štaviše, zdušno podržavaju naš trnoviti EU put, a koji je razlog zbog kog je naša država opljačkana. Ne treba ni spominjati da se niko nije bunio kada je naša vlast silom rušila barikade na Kosovu.

Vlast je zlo, ali zlo su i pripadnici novoformirane pačje brigade. Protiv režima se treba boriti smisleno, a ne – kao muva bez glave –priklanjati se svakom zlu i kojekakvim moralnim fekalijama samo zato da bi se protestovalo, protesti se ne prave koliko da bi se protestovalo, oni nisu cilj sami sebi.

Zlo se ne stavlja na vagu.

Budimo svoji, ne svrstavajmo se niti u jedne niti u druge redove. Svi su oni proizvod iste kuhinje!
Preporuke:
2
2
154 ponedeljak, 13 jun 2016 17:02
frajla & Ahe
Veliki pozdrav za Mladog Dzedaja, bas smo nesto slicno veceras hteli da napisemo, ali nas je preduhitrio i to odlicno formulisao. Nas dvoje smo skoro deset godina na ovom poratalu (dakle, ovde smo starosedeoci) i odmah smo prepoznali sumnjive postove, te novu strategiju vodjinog basibozuka. Na kraju krajeva, samo basibozuk moze da pokusava da poturi ovako besmislenu tezu, pazite:
Ako se na gradjanskom (dakle, ne pod patronatom stranaka) protestu protiv vlasti jer ju je sve teze razlikovati od mafije, na kome se moze pojaviti ko god zeli (pa i sam Vucic) slucajno pojavi neko sa kim se ne slazem - ja necu ici, nego cu cekati neki izuzetan skup odabranih, sa pozivnicama, jednoga dana.
Ova, samo na prvi pogled naivna formulacija u stvari je realan presek iz koga svako ko to stvarno zeli moze da nadje sve odgovore.
Preporuke:
3
1
155 ponedeljak, 13 jun 2016 18:56
Turas
@ KOMENTARI - Protesti (nevažno 2000 ili 20000 učesnika)čiji cilj nije samo Savamala , obzirom na "predvodnike" protesta . Više stvaranje protiv teže vučićevoj vladavini ,ostalo je sve isto . Oni nemaju spontanost narodnog bunta . Oni su organizovani , još samo fale šerpe i lonci . Oni su farsa , koju su organizovali isti koji su radili 5 oktobra .
Što se nas Srba tiče ovde sam jednom davno nagovestio ; Ustaćemo protiv svih dosadašnjih kriminalnih vlada , samo kada budemo morali . Vidim da možemo mnogo da trpimo i "begamo" .
Preporuke:
1
1

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner