петак, 19. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Листа ДСС-Двери остварила убедљив резултат на поновљеним изборима и ушла у Скупштину Србије; Санда Рашковић Ивић: Народ у Србији не може више да трпи лажи и преваре; Бојан Пајтић: Ово је почетак Вучићевог краја

Kоментари (166) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 среда, 04 мај 2016 21:31
хејтер
То је било јасно као дан,али свеједно,честитке.
Да професора Шеварлића видимо у српском издању у скупштини Србије на заклетви.
Препоруке:
321
6
2 среда, 04 мај 2016 21:36
Jovo
Ako je tačno, a verujem da jeste, čestitam na slozi birača u glasanju i ulasku DSS-Dveri u parlament!
Препоруке:
306
8
3 среда, 04 мај 2016 21:47
Игор
ПОБЕДА! Вођа се управо 15 минута једио и беснео на РТС-у и Пинку!
Препоруке:
322
7
4 среда, 04 мај 2016 21:47
Дино Зоранић
Славите повратак у Скупштину а онда одмах ујутро почните да радите. Чека вас огроман посао.
Препоруке:
303
4
5 среда, 04 мај 2016 21:48
хејтер
Кад прође весеље,да вас подсетимо ми који смо 24.гласали за вас.
Бићете под немилосрдим оком и критиком за све што урадите мимо воље бирача.
Ајд сад се мало радујете.
нико
Препоруке:
283
4
6 среда, 04 мај 2016 21:50
Zemunac
SADA TREBA nastaviti borbu u Skupstini i medju narodom,dok ne oslobodimo Srbiju od OKUPACIJE i PREVARANATA I LAZOVA!DOLE MARIONETSKA VLADA!
Препоруке:
237
4
7 среда, 04 мај 2016 21:50
љубомир јарић
Честитке !
Препоруке:
208
4
8 среда, 04 мај 2016 21:51
mp
Bravo DSS Dveri ! Svaka cast i cestitke.
Препоруке:
230
4
9 среда, 04 мај 2016 21:53
Ујка Васа
Хвала Богу.
Препоруке:
208
3
10 среда, 04 мај 2016 21:56
Mikan
Zelim da verujem da je tako,ali RIK tj.Vucic imaju zadnju rec. Pre nedelju dana smo to doziveli!
Препоруке:
140
11
11 среда, 04 мај 2016 21:58
Раде Јовићевић
Искрене честитке! Предстоји вам тешка борба, сами против свих! Бог нека вам је на помоћи!
Препоруке:
185
4
12 среда, 04 мај 2016 22:01
Spanulis
Prvi ali veliki korak u konacnom oslobodjenju Srbije!!! Cestitke Dveri-DSS i konacno da mi obicni ljudi,tiha vecina imamo svog predstavnika!!!
Препоруке:
190
5
13 среда, 04 мај 2016 22:01
Кванте
Ово је почетак борбе за евроазијске интеграције Србије и коначно ослобађање од евроунијатских секти које владају Србијом. Мислим да би, за почетак, требало основати штампано гласило у коме би реч имала патриотска опција да се колико-толико анулира смеће звано Информер и ТВ Пинк. Како време буде пролазило а интернет популација заузимала све већи удео у гласачком телу, тако ће се и крунити Вучићев режим. Пући ће као балон од сапунице.
Препоруке:
177
7
14 среда, 04 мај 2016 22:02
Ент
Дај Боже да је тако. Е сада немојте да имате длаку на језику. Разбуцајте их ко бугарску скупштину. Имаћете шта да кажете. Има да добију оспице од вас. Знам да нисте мутави. Тесно им га скроји нане. Нешто мо је мило око срца.
Препоруке:
169
4
15 среда, 04 мај 2016 22:05
Пречанин
Кад је Ђорђе Чварков основао странку, његов портпарол је рекао одушевљеним присталицама: Ђоку сте тражили, Ђоку ћете добити.
Препоруке:
132
8
16 среда, 04 мај 2016 22:06
Милисав Бачинац
Метод за обарање Вучића је пронађен. Идемо даље до коначне победе !
Препоруке:
153
6
17 среда, 04 мај 2016 22:07
Niko bitan
#SRECA prati hrabre. Sve cestitke i Bogu hvala da je u ovom napacenom narodu ostalo zdravog razuma i hrabrosti da ne pokleknu pod pritiskom. Srecno u buducem radu!
Препоруке:
143
2
18 среда, 04 мај 2016 22:08
Кнежевић Милан
Ако су ови проценти тачни- врло охрабрујуће.
Честитам на уласку у Скупштину; но, то је лакши део посла.
Сад треба оправдати тај улазак.
Да вас видим...
Препоруке:
151
5
19 среда, 04 мај 2016 22:11
ANALITICAR
BRAVO IZ BANJA LUKE OD SRPSKE DESNICE ako Vam to ista znaci !!!!!
Препоруке:
185
8
20 среда, 04 мај 2016 22:12
Гордана
Све четитке Дверима и ДСС. Пламен свеће је напокон ушао у мрак змијског гнезда. Ваш је први задатак да он не згасне, јер Србију ће ослобођати прогледали. Желимо вам да се држите заједно и сложно. Страшно је тамо, а биће још страшније свуда око вас. Али ви више немате никаквог разлога за страх-себе сте већ са "списка живих" обрисали за виши циљ. Докле год верујете у њега и оно што чините, биће добро.
Препоруке:
157
5
21 среда, 04 мај 2016 22:17
небитан
Честитке Дверима и ДСС-у, ово је показатељ како би прошли избори да нема фанатичне прорежимске камапње у медијима. Е сад, прво се културно захвалите на подршци ДСу и ДЈБ, а онда одмах крените да се борите за све циљеве који су у корист Србије а против користи ДСа и ДЈБ. Ово је први задатак, доказати да нисте ни у каквој НАТО коалицији (како то вучићевци имбецилно конструишу), већ сте се само борили да вам се не спречава заслужен улазак у Скупштину.
Препоруке:
131
7
22 среда, 04 мај 2016 22:17
Др
Ужице свака част! Ере су показале да су увек прве спремне да скоче и да се побуне против неправде! И да се не боје стега режима!

У осталим места СНС је вршио стравичан притисак на гласаче, спроводио куповину гласова, претио људима, али увек се нађе 25 % људи који имају грађанску и политичку свест!
Препоруке:
154
4
23 среда, 04 мај 2016 22:24
јбгбгд
Све честитке листи ДСС-Двери и велика захвалност лидерима и члановима других опозиционих снага,пре свих Бојану Пајтићу, Саши Радуловићу и другима!
Препоруке:
158
3
24 среда, 04 мај 2016 22:30
Србин
Срдачне честитке свима који су дали допринос да Коалиција ДСС-Двери потврди свој улазак у Скупштину Србије, упркос малверзацијама које је СНС проводио.
Пред нама је велики посао на СПАШАВАЊУ СРБИЈЕ ОД УНИШТАВАЊА КОЈЕ СНС БУЛУМЕНТА СИСТЕМСКИ ПРОВОДИ ПОД НАДЗОРОМ СМРТНИХ НЕПРИЈАТЕЉА СРБА И СРБИЈЕ.
Слушао сам малопре Вучићев наступ на РТС, у оквиру вести, причао је глупости:
ОСНОВНА глупост је када тврди да је "победа СНС на поновљеним изборима" доказ да није било крађе на претходном гласању и да су непоштено нападани за крађу.
Питање Вучићу, КАКО ПОБЕДА НА ГЛАСАЧКОМ МЕСТУ, НА ПРИМЕР, У НИШУ, ИЛИ БЕОГРАДУ, ДОКАЗУЈЕ ДА НИЈЕ БИЛО КРАЂЕ НА ИЗБОРИМА У ЛЕПОСАВИЋУ И ЧИТАВОМ КОСОВУ И МЕТОХИЈИ??? Знамо на који начин је СНС механизам заједно са ЕУ ОЕБС пријатељима провео изборе на Косову, како су превожене гласачке кутије и бројани гласови.
ТО ЈЕДНО СА ДРУГИМ НЕМА ВЕЗЕ, И ОВАКВО ВУЧИЋЕВО ТУМАЧЕЊЕ МОГУ ПРИХВАТИТИ САМО СНС ТРАБАНТИ.
Препоруке:
129
5
25 среда, 04 мај 2016 22:30
Djama
Cestitam od srca.

Usli ste u glasove cele opozicije, ali ajde. I treba. Ne bi bilo u redu da se ne cuje glas 5% naroda.

Samilo bi volio da znam kakav se Obradovic oseca kad mu je Pajtic saveznik i sabotac.. Ejj bre. Pajtic i Dveri u savezu!!! Tuga.
Препоруке:
30
141
26 среда, 04 мај 2016 22:31
znaci
kralo se
Препоруке:
92
3
27 среда, 04 мај 2016 22:38
GoranZemun
Čestitke. #Sreća, a još više #Hrabrost i #Istinoljubivost neka vas prate.
Препоруке:
81
2
28 среда, 04 мај 2016 22:41
Мирјана Ниш
Према доступним процентима поновљених избора Двери ДСС су 24 44 освојиле око 20% гласова бирача. Крађе је озбиљна и треба наставити бирбу против лопова из СНС.
Честитке за улазак, али... још смо слаби. Треба много посла да би се оправдало поверење. Прво треба да сачувамо Устав, да сачувамо чл. 10 и да одмах уведемо ћирилицу која је избачена из Србије.
Препоруке:
99
5
29 среда, 04 мај 2016 22:43
Посматрач
Све честитке за улазак у Парламент.
Одмах треба направити акциони план наступа односно актуелних тема о којима треба да изнесете свој став. Грађани су нзаборавни а наука каже да се без вишеструког понављања не долази до трајног знања. У конкретном случају поновите кључне ставове за које сте се залагали у предизборној кампањи да не буде да сте добили нечију подршку зато што сте их "ублажили".
И да не буде забуне подметачина је да вас Кајл гурао. Напротив. Али старо је лукавство да ако знате да ће неко победити (у овом случају ући у парламент и тиме смањити угођај Вегети (ономе ко се у све меша)) онда реците да то и ви подржавате (мада у потаји копате и ногама и рукама да се деси супротно).
Обе странке морају да пораде на развоју страначке инфраструктуре. Ово је било за длаку али слердећи пут нема поправног ако не направите снажне политичке организације.
Покажите да хоћете и можете да следећи пут то буде двоцифрен резултат.
Препоруке:
64
3
30 среда, 04 мај 2016 22:43
Виктор Ларин
Ово је победа и Пајтића и Радуловића и нормалне Србије.

Или их је Канцелар пустио да уђу у Скупштину да не би било гужве око његове крађе?
Препоруке:
83
15
31 среда, 04 мај 2016 22:46
precanin
...a od sad da vasa dela govore za sebe i o vama a ne da se nastavi sa pricama o vasem buducem delovanju...kako radili tako vam i Bog pomogao!
Препоруке:
79
1
32 среда, 04 мај 2016 22:48
Гласач
Драго ми је да су прешли цензуру и ушли у скупштину, иако нисам гласао за њих на априлским изборима. Честитам
Препоруке:
64
4
33 среда, 04 мај 2016 22:49
CONGRATULATIONS - VELIKI POZDRAV I CESTITKE , IZ ASIJA
OVDE JE 4 UJUTRO 4 A.M.

BRAVO VELIKI SRBIJA I VELIKI NAROD SRBIJA

POBEDA ...

BEST FOR YOU NICE PEOPLE


SHENZEN, NANCHANG, HK, AND ALL CHINA
BRAVOOOOOO

__ __
( | | )
____\ \ / /_____
(____ _) \ / (_____)
(_____ ) _)__(-̮-)__(_ ( _____)
(__ ___) ) |___| ( (_ ___)
(_____)__/ /_/\_\ \__(____)
™ ™
Препоруке:
109
2
34 среда, 04 мај 2016 22:50
POBEDAAAAAA
OVDE JE 4 UJUTRO 4 A.M.

BRAVO VELIKI SRBIJA I VELIKI NAROD SRBIJA

POBEDA ...

BEST FOR YOU NICE PEOPLE


SHENZEN, NANCHANG, HK, AND ALL CHINA
BRAVOOOOOO
░░░▄▄░░░░░░░░░
░░░░░░░░░░░█░░█░░░░░░░░
░░░░░░░░░░░█░░█░░░░░░░░
░░░░░░░░░░█░░░█░░░░░░░░
░░░░░░░░░█░░░░█░░░░░░░░
███████▄▄█░░░░░██████▄░░
▓▓▓▓▓▓█░░░░░░░░░░░░░░█░
▓▓▓▓▓▓█░░░░░░░░░░░░░░█░
▓▓▓▓▓▓█░░░░░░░░░░░░░░█░
▓▓▓▓▓▓█░░░░░░░░░░░░░░█
Препоруке:
98
2
35 среда, 04 мај 2016 22:51
Oliver Kromvel
Meni je ovo uvod u predsedničke izbore i već nazirem dva politička bloka koja će se sudariti,očekujem Vučićevu kandidaturu na njima.Glavna stvar treba da bude promena izbornog sistema u većinski jednokružni sistem sa najmanje 100 izbornih jedinica.Što se rezultata tiče očekivani su,koliko će ovaj savez pomoći Dverima i DSS-u ostaje da se vidi,napravili su mnogo propusta u ovoj kampanji moraju dosta toga da menjaju,lično nisam pristalice dalje integracije saLDP,SDS,DS pre svega.
Препоруке:
68
9
36 среда, 04 мај 2016 22:53
@Djama
jesu tebi jedinom veceras dali sendvic?
Препоруке:
54
7
37 среда, 04 мај 2016 22:53
Милица
Срећно! Имаћете много муке да се изборите да се ваш и преко вас наш глас чује.
ПС.
Немојте да се сувише гребете о скупштински ресторан. Оставите то Вучићу и осталима којима то много значи!
Препоруке:
74
5
38 среда, 04 мај 2016 22:55
Lala
Hvala ti boze, evo stize fina vijet iz SRBIJE. DSS-Dveri ulaze u skupstinu. E, sad neka pocne borba neprestana,ne bi li se i uspavani narod probudio, pa uzeo stvari u svoje ruke, ne ocekujte od Evrope nista. jer ih je vecina vec odavno na ulicama...ima nade!!!
Препоруке:
74
3
39 среда, 04 мај 2016 22:55
BRAVVVOOOOOOO SERBIAAAAAA
SHENZHEN , HK, SHANGHAI, NANCHANG ....
BRAVOOOOO SERBIAAAAAA




░░░░▄▄░░░░░░░░░
░░░░░░░░░░░█░░█░░░░░░░░
░░░░░░░░░░░█░░█░░░░░░░░
░░░░░░░░░░█░░░█░░░░░░░░
░░░░░░░░░█░░░░█░░░░░░░░
███████▄▄█░░░░░██████▄░░
▓▓▓▓▓▓█░░░░░░░░░░░░░░█░
▓▓▓▓▓▓█░░░░░░░░░░░░░░█░
▓▓▓▓▓▓█░░░░░░░░░░░░░░█░
▓▓▓▓▓▓█░░░░░░░░░░░░░░█
Препоруке:
78
4
40 среда, 04 мај 2016 22:57
Vučić je pobedio ali izgubio
Pouke: Vučiću i njegovim mentorima najviše smetaju DSS i Dveri. Pod Pajtićem se moral i demokratske vrednosti vraćaju u DS i oni imaju najveći kapacitet od proevropskih stranaka.Ako ima pravde i morala, ČBČ i Radulović nikada neće sa Vučićem u koaliciju jer nije demokrata. Možda bi na sledećim izborima oni trebali da priđu Pajtiću. Dveri i DSS su jedina demokratska evroskeptična i antinato snaga u Srbiji. Ako moramo u EU, sigurno je da Pajtić može da ispregovara najbolje moguće uslove ili da zakonima spreči pojave kao što su otimanje oranica i slično u bescenje. Sada je jasno da pod Vučićem i Nemcima Srbi nemaju nikakve šanse da ekonomski budu dostojanstveni i teritorijalno bezbedni. Radi se o merama za potpuno anuliranje srpskog vlasništva i identiteta. Ako je tačno da je Amerika štitila volju građana na ovim izborima,to znači da pod njima demokratija uvek ima veće šanse nego pod Nemcima. To se odnosi i na posedovanje kapitala za Srbe.Rusi se još traže sa nama.
Препоруке:
69
14
41 среда, 04 мај 2016 22:58
Causa Spectandum
Sada, samo polako. Ima Vas samo jedan manje. Naime statistika govori da je u predjasnjoj skupstini 85 % vremena govorilo 14 poslanika.
Ako ste pametniji, a u to ne treba sumnjati, jer od naprednjaka to biti nije neki podvig, onda ustvari imate inicijativu.

Kao sto sam jednom napisao. Treba udarati na psihologiju vecinke mase podizaca ruku po dikatu. Treba im probuditi najnize strasti i utuviti teskobu u glavurde. Brzo ce se dezorijentisati i okrenuti curak. Za to ne bi trebalo vise od tri meseca.

Nisam Bler, ali sam dobar i jeftiniji. Jedino bi povoljnije bilo, ako Vam uplatim sto dinara.
Препоруке:
76
4
42 среда, 04 мај 2016 23:03
Фала Богу
да после 16 година ОКуПАЦИЈЕ видимо и ЧУЈЕМО Српкињу и Србе у Скупштини.
Слободу вам нико осим Срба и Србкиња донети неће.
Препоруке:
87
9
43 среда, 04 мај 2016 23:07
Shone
Коначно дочекасмо да имамо своје представнике у парламенту! #срећа

Најискреније честитке свим симпатизерима, члановима, и функционерима ДСС-а и Двери. Моје личне честитке највише иду господину Вукадиновићу и госпођи Санди Рашковић Ивић. Ђорђу зато што ми је најомиљенији од свих посланичких кандидата на листи, а Санди зато што је странку подигла из пепела, као и зато што је током последњих годину дана била највећа жртва диктаторове медијске машинерије. Медијска сатанизација кроз коју је она прошла није скоро забележена у историји Европе.

Велико поштовање, и захвалност, за Сашу Радуловића и Бојана Пајтића јер су показали да су храбри, солидарни, и пристојни грађани Србије тиме што су заједно са свима нама бранили изборну вољу, а такође су и својом подршком листи Двери/ДСС на поновљеним изборима спречили евентуални нови покушај изборне крађе од стране режима. Дакле, били су и храбри и паметни.

За крај, једна порука и Вучићу. Ћераћемо се још. Још како ћемо се ћерати!
Препоруке:
103
10
44 среда, 04 мај 2016 23:12
мансити
Гледам АВ,глумата и радује се,а свестан је да су у ствари стварни победници ових избора ДВЕРИ-ДСС и Саша Радуловић.Почетак краја АВ.
Препоруке:
107
10
45 среда, 04 мај 2016 23:13
Slavomir Srpski, Srbi rado idu u vojnike..
Kao sto sam predvideo pre dva dana ovde na NSPM, Vucic je tesko porazen na ovim ponovljenim izborima, i DSS je ubedljivo presla cenzus na glasanju.

Znam da se vucko jede i da mu ego pati, ali ce svoj bes morati da isprazni sam u sobi "pisuci nove programe".

Pocetak kraja vuciceve ere je otvoren, i sada njegova kola idu nizbrdo. Opozicija u Skupstini ce raditi da ga sroza jos vise i da se sto pre dodje do novih prevremenih izbora gde ce kurjacic otici u istoriju, kao neki drugi rezimlije pre njega.

Nadam se da ga sve ovo toliko ne destabilizuje da pocne da urusava ne samo svoju stranku vec i intitucije drzave koje jos ima u rukama.
Препоруке:
71
6
46 среда, 04 мај 2016 23:14
Кнежевић Милан
Захваљујем нашим кинеским навијачима, који се радују као да је и њихова листа победила.
Хвала, још једном!
Препоруке:
83
4
47 среда, 04 мај 2016 23:21
Ivana
Glasala sam za vašu koaliciju još 24og, ali g. Obradović mi je malo preagresivan. Političar treba da bude taktičan, odmeren, ne da liči na šešelja.
Препоруке:
43
64
48 среда, 04 мај 2016 23:24
Saša
Iskrene čestitke .

Da li ovo sada znači da izbori nisu pokradeni ?
Препоруке:
45
9
49 среда, 04 мај 2016 23:25
Саша
Честитке од срца!Надали смо се и веровали да ћете успети!
Нападаће вас са свих страна,сами сте против свих.Будите паметни,прибрани у свим ситацијама и достојни нашег поверења.
Немојте нас изневерити!
Препоруке:
61
4
50 среда, 04 мај 2016 23:27
Неле
Честитам на уласку у парламент,ДСС -у на повратку који је био пресудан за одржање уништене странке а посебно Дверима за први наступ у Скупштини.
Једну другу победу изнедрили су ови избори, наду да у Србији постоје снаге којима је ипак изнад политике држава и њен Устав, закони и да су успели да се удруже политички неистомишљеници пред огромном опасношћу да Србија оде и нестане.Пред опасношћу да је издајници који су успели да лажима привуку део народа у Србији заврше посао.
То је страх који Вучић неће моћи ни сакрити ни савладати и у том страху почеће и паника где ће грешке сузтизати једна другу.И хвала Богу да се појавила та слога паметнијих и образованијих пред најавом пропасти у коју нас уводи Вучић са компанијом.
Препоруке:
68
5
51 среда, 04 мај 2016 23:40
sonja
Kako je jaka lista Dveri u Uzicu, centru zapadne Srbije iznenadjenje? Oni su tamo jaki jos od osnivanja... Cudi me da je sns tamo dobio ijedan glas.
Препоруке:
80
3
52 среда, 04 мај 2016 23:43
ИСТИНА ПРАВДИЋ
ЂОРЂЕ, ЂОРЂЕ, ЂОРЂЕ, ЂОРЂЕ, ЂОРЂЕ, ЂОРЂЕ, ЂОРЂЕ, ЂОРЂЕ, ЂОРЂЕ, ЂОЂРЕ, ЂОРЂЕ, ЂОРЂЕ, ЂОРЂЕ, ЂОРЂЕ
И КОЛЕГА МУ АНТОНИЋ!!!
Е, сад замислимо колико је њима требало кнедли у грлу, паре у ушима, ваздуха у плућима и стрпљења
са сваколиким и светоликим ( не )подобним новинарима аналитичарима и политичарима уназад тета година.
ПРВО СВИ НА ПРЕГЛЕД, ОДМОР, ПА НА ПОСАО!!!

ЧЕСТИТКЕ ОД ТРИ СРЦА!!!
Препоруке:
81
8
53 среда, 04 мај 2016 23:44
ob4cl
Radikali dakle listom glasali za SNS.

To su te KArlovac Karlobag srbende i velike patriote.
Препоруке:
88
16
54 среда, 04 мај 2016 23:44
Турас
Очекивали смо прелаз цензуса . Сада очекујемо борбу у скупштини . Раскринкавање Вучићевих лажи око свих економских и политичких махинација , које лажно представља народу .Само на тај начин успећете да ослабите ову "коалицију"лажи на следећим изборима .У супротном све остаје исто и још горе . Срећно !
Препоруке:
65
5
55 среда, 04 мај 2016 23:54
Не клепећи нанулама
ГОТОВ ЈЕ ГОТОВ ! Ово је почетак краја СНС-СРС-СПС фаланге која пије крв српском народу.Изборна крађа је евидентна, он нема легитимитет да представља српски народ, на то се мора у скупштини перманентно упозоравати.Борба за институције државе Србије јесте циљ , остварењем тог циља , парадржавне фаланге одлазе заувек.Превремени парламентарни избори у равноправним условима , одлазак гробара са функције председника Србије, биће почетак ренесансе Србије.
Препоруке:
69
9
56 четвртак, 05 мај 2016 00:11
mateus
Dobro se završilo.
Raduje me novobeogradski rezultat koji ukazuje da udružena demokratska opozicija može mnogo toga da uradi na predstojećim izborima za Skupštinu grada što bi svakako bio uvod za skidanje SNS jarma.
Stranke demokratske orjentacije mogu da se okupe na lokalnom nivou zato što tu padaju razlike u odnosu na nacionalne teme gde treba da se spore i takmiče.
Osnov buduće saradnje treba da bude na izgradnji kulture demokratskog dijaloga, izgradnji institucija i regulatornih tela i svakako u razgradnji nakaznog sistema u sferi informisanja... Sasvim dovoljno. Potruditi se da se vrati značaj Skupštine i parlametarizma.
Šešelj kao Vučićev komunalac biće dodatni problem, na sve načine trudiće se da izvrne ruglu najznačajniju instituciju u državi... u otporu prema tom primitivizmu opozicija mora da dela dosledno i neustrašivo.
Voleo bih da sporenja između opozicionih poslanika budu primer demokratske rasprave kako bi se takav model ponašanja preneo šire u društvu.
Препоруке:
57
6
57 четвртак, 05 мај 2016 00:17
Никола
Чега се паметан стиди ...
Препоруке:
14
64
58 четвртак, 05 мај 2016 00:18
djoka
Sve cestitke. Vreme je za budjenje uspavanog naroda.
Препоруке:
60
2
59 четвртак, 05 мај 2016 00:33
Slobodna Vojvodina
A sad bi bilo pošteno da tzv. "cenzus stranke" pomognu Pajtiću, neospornom lideru ove koalicije, da Vojvodini omoguće još privilegija- do slobode!
Препоруке:
9
52
60 четвртак, 05 мај 2016 00:35
Београђанин
Радуловић.
Препоруке:
12
11
61 четвртак, 05 мај 2016 00:37
Уљези у Скупштини Србије
Лепо је рекао г-дин Пајтић , одмах формирати анкетни одбор да утврди размере изборне крађе , јер у скупштини ће бити пуно "уљеза", нарочито са Косова, нека их Вучић води својој кући уместо у скупштински ресторан .
Препоруке:
45
3
62 четвртак, 05 мај 2016 00:44
Ненад
Ето и искрено српски родољуби добише најзад своје представнике у Скупштини, упркос крађи и свим другим облицима нелегитимности избора. Са срећом!
Препоруке:
40
3
63 четвртак, 05 мај 2016 00:49
Драган, Катун
Честитам, од мене 50%(пола гласа) а остатак од 50% сам својевољно , дао у име Цвике, тако да је бојкот незнатно ублажен.А након пристајања на целзијус, чему сва мука.
Препоруке:
5
6
64 четвртак, 05 мај 2016 00:57
Todor
Cestitke za cenzus (zaista epohalno). Sada lepo da zaigrate kolo pred skupstiom, sve sa Cedom, Borisom, Sasom i Bojanom. Naravno, i Nesom, ako moze bez staka.
Препоруке:
11
58
65 четвртак, 05 мај 2016 01:05
Krug dvojke
Srećno Dverjani dragi!
Препоруке:
50
3
66 четвртак, 05 мај 2016 01:05
nenad
narod ce pamtiti pre svega trijumf A. Vucica i SNS-a.
SNS nas vodi u Evropu, na zapad. DSS u proslost.
DSS je minorna stranka
Препоруке:
10
70
67 четвртак, 05 мај 2016 01:07
Oprem dobro
Nadam se da od Bugarskog voza SNS nece dobiti sidu?Sugestija DSS Dveri. Prvog dana u Skupstini izjavite da necete koristiti Skupstinski restoran, nego ponesite sendvice od kuce. Za govornicom pozovite Pere zdere iz SNS-a da ni oni ne koriste restoran u situaciji kada deca u Srbiji gladuju. Neka se celokupni budzet za restoran uplati centrima za nezbrinutu decu i socijalni rad. Bojkotujte SNS SPS restoran. A Bugarski voz ce kad tad iskociti iz sina. Srecno.
Препоруке:
54
2
68 четвртак, 05 мај 2016 01:10
Алекса
Само напред, стрпљиво,истрајно и без страха,
Не може се залутати на путу истине.
Са вером у виталност и вредност нашег народа.

Честитке свима који су изашли да подрже ДСС-Двери у недељу одржавања "избора" у окупираној Србији и
честитке свима који су уложили немали труд да привуку те гласове.
Препоруке:
41
2
69 четвртак, 05 мај 2016 01:18
nenad
i Dr Seselj je patriota. I on ce stati uz Eu i Vucica!
Препоруке:
35
17
70 четвртак, 05 мај 2016 01:20
Apatinac
Čestitke Bošku i Dverima!
Препоруке:
47
7
71 четвртак, 05 мај 2016 01:42
Неиспрани Мозак
Искрене честитке!
Места за славље има, али за опуштање НЕМА!!!
"Ботови", "тролови", хорде сумашедших "домољуба" закрвављених очију и разума (ваљда му то дођу "љути "четници") и остала режимска гамад тројанско - коњске провенијенције, увелико кидишу на малобројну истинску парламентарну опозицију, опијени својим парламентарним васкрсењем и етаблирањем у институционалну "опозицију"!
Њихова тренутна активност, под очигледним покровитељством режима и подршком режимских медија, говори каква борба у Скупштини тек предстоји и да места за опуштање НЕМА !

Други битан моменат јесте:
Борба за доказивање нелегитимности протеклих "избора" НЕ СМЕ ДА СТАНЕ !!!
Константно изношење тих доказа до краја мандата ове и овакве Скупштине, у јавности и у Скупштини, ће бити најефикасније средство против гебелсовских напада и режима и "опозиције".
Уколико то доказивање престане, гласачко тело ће то схватити као задовољавање опозиције хрпом бачених режимских костију као пленом и доказом да су "сви исти"!
Препоруке:
46
2
72 четвртак, 05 мај 2016 01:48
робокап
Е сад лепо да је неко паметан а то СРБИ нису паметан народпредузму се следећи кораци.Под један;;СМЕНИТИ КОФЕРЧЕ,.ПОД ДВА.Верификовати мандате у скупштини.Под три.СНС_--и Остали из те коалиције имају 131 мандат,ОНОЈ што уби РАК пљескавицама има 22 мандара и нациналне мањине 10 мандата.Сума сумарум 163 .Недовољно за промену устава.Ови остали треба да изађу из СКУПШТИНЕ и да ОСТАВЕ ВОЈВОДУ ОД ЛИСОВИЋА,ЊЕГОВОГ носиоца бурека из млађих дана да САМИ остану у скупштини са сателитима а онда нека ЗАПАД лупа главу са ВАДИКАЛСКИМ ШЉАМОМ и ТРАБАНТИМА.И захтевати концетрациону ВЛДУ:Нови изборни закон.Прочистити Јединствени бирачки списак---1500000 МРТВИХ душа,Пунолетних ђака првака,ДИЈАСПОРУ и СПИСКОВЕ РАСЕЉЕНИХ СА КОСОВА--и они изгледа имају по три личне карте.Час И даље живе на КОСОВУ--по подацима РИКА ,час у централној СРБИЈИ. Г О Т О В СИ ВУЧИЋУ:
Препоруке:
32
3
73 четвртак, 05 мај 2016 03:22
српска сарма, а може и пасуљ
Да приметим, НИГДЕ НЕМА "напрдних" БОТИНА!? Ил су добили вољно, ил понестали сендвичи!? Претпостављам да ће сада АВ-АВ почети нешто да ронђа по Војводини и да тражи РАЗЛОГЕ за нове ТеВе харанге, али, иако тамо није било сјајно под Пајтићем, највероватније што ће наћи јесу лописања Неше Чанка и његових, а и Маџара, јер, ако ћемо по правди "жути" су ПАМЕТНЕ лопине!? Сад, Неша Чанак, јес "капиталац" по "живој ваги", ал тешко да би његово евентуално хапшење нешто припомогло "напрдној" пропаганди!? Зато, само ПАМЕТНО и УПОРНО, јер, већ је виђен за "ГОТОВ ЈЕ"!
Препоруке:
45
3
74 четвртак, 05 мај 2016 03:41
Побеснели Аца
Вучић је "готово заплакао" кад је добио резултате поновљених избора. Како рече "наш Аца" победили су на свим изборним местима у поновљеном гласању. Кад се испоставило да то није баш тако, контролор из СНС-а на бирачком месту на Новом Београду је добио директиву да не потпише записник, а очевидци тврде да је покушао да поједе све копије записника и гласачке листиће на којима су били заокружени Двери-ДСС. Како је било превише листића, контролору из СНС-а је позлило, после чега је хитно пребачен у Ургентни Центар. У овом тренутку лекари се боре за његов живот.
Препоруке:
60
2
75 четвртак, 05 мај 2016 03:50
Dingo
Ulazak DSS i Dveri u Skupstinu je pobeda pre svega spontane principijelne koalicije u kojoj su se u kljucnom momentu nasle stranke razlicitih platformi okupljene oko samo jednog cilja: svetosti glasa pojedinca, coveka, gradjanina i njegovog dostojanstva koje je bilo na putu da bude zgazeno ali je zahvaljujuci otporu zdravorazumskih snaga to srecom spreceno.
Препоруке:
45
2
76 четвртак, 05 мај 2016 04:05
Toronto
Ajde neka vam je sa srecom...pa da jednog dana u skoroj buducnosti, posle sledecih izbora, vidimo vladu sastavljenu na primer od sledecih ljudi: Sasa Radulovic premijer
Sanda Raskovic-Ivic ministar spoljnih poslova, Bosko Obradovic ministar rada
Aleksandar Stevanovic - ministar ekonomije
profesor Sevarlic ministar poljoprivrede, profesorka Jasmina Vujic ministar industrije I energetike
gospodin Djordje Vukadinovic ministar informisanja professor Milan Brdar ministar prosvete
naceknik generalstaba Goran Jevtovic
savetnici ministra za ekonomiju profesor Zec I gospodin Komazec...
dopunite spisak molim. Hvala Bogu ima u Srbiji ljudi od struke, ugleda I autoriteta u svakoj oblasti
Препоруке:
44
5
77 четвртак, 05 мај 2016 05:21
Djuro Radonjic
Idi bre Vukadinovicu.. Sta si navro na izbore. Sad je pametnije pustiti Vucica da vlada 4 godine u komadu, da uspe da dosadi narodu.. Ovako kad imamo izbore svako malo, narod se oseca maltene kao da participira u vlasti, zato on tako dobro i prolazi. Ne stignu ljudi da se pokaju sto su glasali za njega, a glasajuci za njega brane sebe posto kao sto rekoh imaju osecaj odgovornosti odnosno osecaj da participiraju u vladi. Neka samoobmana. Sad ga treba pustiti malo da pomisli da moze sve da uradi, a da ne snosi posledice na izborima i onda baaam 2020. njegova stranka na izborima osvojila "samo" 22 posto.

Nego mene sad zanima sta ce biti na predsednickim izborima? Mislim da bi dobra ideja bila, mozda i jedina mogucnost da se pobedi naprednjacki kandidat (valjda Nikolic), ako bi ova grupa stranaka koja se solidarisala sa DSS-Dverima izasla sa zajednickim kandidatom i to najbolje sa Sandom ili Radulovicem, jer mislim da niko drugi ne bi imao sanse da pobedi Seselja, Tomu i Dacica.
Препоруке:
25
11
78 четвртак, 05 мај 2016 06:10
Диоген
Срдачне честитке.
Препоруке:
36
3
79 четвртак, 05 мај 2016 06:36
@Toronto
Mozda i Lazanski, kao savetnik za opstenarodnu odbranu, uputiti mu "poziv koji se ne odbija"!
Препоруке:
22
8
80 четвртак, 05 мај 2016 07:00
#робокап
биће врло интересантно у Скупштини када дође до гласања о санкцијама Русији, а то ће доћи много раније него што Свемогући мисли. Хоћу рећи, видећемо Шешељеву моралност и да ли ће гласати против, заједно са Дверима. Лично мислим да ће им тада, коначно, маске пасти, а већ су им до пола пале.
За председничке изборе се треба спремити, не видим да Николић може опет победити, али треба се борити против сулуде идеје за избор Дачића!? Згрозио сам се када сам видео да он и СПС имају и понеког интелектуалца који их подржавају!? Опозиција овде мора да наступи заједно, искључујем ЧБЧ!
Да није направљен "deal" са Шешељем да одузме гласове правим патриотама, ДСС и Двери би сигурно имали двоцифрени постотак гласова. Можда је сада ѕанимљиво и видети ста ће бити са поновним захтевима Хага што се "јунака из Хага" тиче.
Препоруке:
34
6
81 четвртак, 05 мај 2016 07:03
Novi clan sekte
Najvise problema Dverima, DSS-u I Radulovicu, pravice novi clan sekte, pod imenom (jos uvek) SRS.
Seselj ce galamom, nepristojnoscu, nabedjivanjem i
konstantnim napadima, pokusati da unizi I ocrni specijalno prorusku opoziciju.
On je Vucicev covek. Veliko razocarenje za sve koji su polagali nade u njega.
Препоруке:
51
4
82 четвртак, 05 мај 2016 07:46
ЗР
Да се и ја придружим честиткама и жељама за добар рад. Огроман посао и велика очекивања су испред њих, али надамо се да ће својим радом успети да оправдају поверење које смо им дали.
Препоруке:
27
2
83 четвртак, 05 мај 2016 07:50
"Пантер"
Честитке. Требало је имати петље и храбрости па започети ту битку за коју сам, искрен да будем, веровао да је безнадежна.
Мислим да је у овом медијском мраку Вукадиновић са својим колумнама у Политици много допринео овом резултату.
Препоруке:
39
3
84 четвртак, 05 мај 2016 08:16
Kонобар
Честитке екипи ДСС - Двери.

Е сада од вас много зависи - нове снаге придобијати само доследно и колико може поштено. Не треба избегавати сарадњу са проф.др Војиславом, доследан је он без обзира на помало несмотрену изјаву у постизборној кризи (био је киван на СКОТА). После ових избора Вучићу нико не верује и близу је за ''ГОТОВ ЈЕ''. Никако не заборавити зашто избори на Косову, колико је мандата навукао уз помоћ империје, са циљем промене Устава? А када Вучић падне због тога што није ''знао'' да поштено преброји гласове, да иде где му је место!Добар помак за Србију, мали корак али позитиван и даје наду.Има Србија паметних људи - нису где треба...и знајте - незнање посла који се врши упропастило је Србију! Довољан је пример ЕПС.
Препоруке:
40
9
85 четвртак, 05 мај 2016 08:18
maja
Čestitke a onda i poruka od glasača koji već treći put glasa za vas. Ovog puta ste moj glas dobili samo zato da ne bi otišao kome ne treba ali sam sa mučninom u stomaku zaokružila br.5. Zašto? E, pa dragi moji Dverjani, niste ni izbliza ono što ste nekada bili, postali ste pravi političari, postali ste umišljeni a jedva ste sa dss-om prešli cenzus! To je sramota i za vas i za dss. Kakva pobeda? Pa zar Čeda i Pajtić da vam daju glasove da bi prešli cenzus? I kao 25%! Pa 25% je cela opozicija skupila! Ovo treba da vam bude nauk da nešto treba da menjate a ne da se još više osilite i umislite. Ništa ne radite na terenu, postavili ste neke bezvezne likove po opštinama za koje niko ne zna i koji nisu skupili ni po 2%. Provukli ste se jedva, ako želite da zadržite nas malo glasača, ne ponašajte se kao ostali, već nas ubedite da nismo bacili glas. Dobronamerna kritika, ja sam glasala ali mnogi vaši stari glasači (kao i višegodišnji glasači dss-a) nisu glasali jer su razočarani.
Препоруке:
50
10
86 четвртак, 05 мај 2016 08:25
Citam u "Teleprompteru"..
...naslov "zasto Sanda LAJE", i ne mogu da verujem svojim ocima. Te elektronske novine su do juce bile kriticar ove aktuelne nenarodne vlasti, ali izgleda da ih je SNS kupio, sve vrvi od uvreda opoziciji i narocito onima koji najvise zulje najveceg Sina naseg naroda.
Moze li neko da mi objasni sta se sa Telepeompterom desilo? Do pre neki dan je bio izlozen hakerskim napadima botova, a danas vredja Raskovicevu. Videcemo da li ce UNS, NUNS, ili bilo koja druga (zenska) organizacija bar da joj pruzi moralnu podrsku. Za SNS-ovce je vredjanje zena bila glavna tema ovih izbornih dana, ali izgleda da su zene u njihovim redovima mnogo vrednije od onih u opozicionim strankama. Vucicevic, bolesnik iz Ivanjice, je naziva 'zutom Sandom' i nikom nista.
No, kako radili, tako vam Bog pomogao!
Препоруке:
50
3
87 четвртак, 05 мај 2016 08:50
@maja
njima, takvi glasaci kao ti i ne trebaju! Bolje ti je da glasas za SNS da sto pre unisti Srbiju pa da pocnemo ispocetka. Mozes i za CBC(anak) opciju kojima su dodali malo glasova da bi napravili izdajnicku 2/3 vecinu da otpisu Kosovo, idi kod njih pa se vise ne pojavljuj ovde, ovde su samo razborite patriote sa kristalno jasnim ciljevima i ideologijom!
Препоруке:
21
23
88 четвртак, 05 мај 2016 09:16
negi
Telepromter je preuzet,najverovatnije od Informera ili Pinka.Promenjena je naslovna strana i uređivačka politika. Dovoljno je pogledati oglašivače na sajtu pa shvatiti šta se dogodilo.To je urađeno još na početku predizborne kampanje.Indikativno je da se Redžepović uopšte nije oglašavao.Po načinu i sadržaju "vesti" koje emituje jasno je da se radi o Informeru ili Pinku.
Препоруке:
27
2
89 четвртак, 05 мај 2016 09:28
Pitanje za bolje poznavaoce političkih prilika?
Уредник НСПМ Ђорђе Вукадиновић рекао је да је Александар Вучић данас слабији него јуче, као што је и 24. априла био слабији него 23. априла, и да је знао да ће се овако заврпити вероватно не би ни расписивао изборе


Bez obzira na nekih 27 mandata manje, čovjek opet ima nadpoovičnu većinu da sa svojom koalicijom može samostalno sastaviti Vladu Republike Srbije, plud uduplan mandat (sa dvije na četiri godine).
Da li je isto imati dvije godine ili četiri godine?
Препоруке:
17
7
90 четвртак, 05 мај 2016 09:34
xxx
Novi clan sekte
Najvise problema Dverima, DSS-u I Radulovicu, pravice novi clan sekte, pod imenom (jos uvek) SRS.
Seselj ce galamom, nepristojnoscu, nabedjivanjem i
konstantnim napadima, pokusati da unizi I ocrni specijalno prorusku opoziciju.
On je Vucicev covek. Veliko


Da gospodin Šešelj je "trojanac" i izuzetno jako političko oružje vlasti, "insajder u redovima opozcije", i biće jako koristan vlasti.
Препоруке:
38
5
91 четвртак, 05 мај 2016 09:50
GEDZA
SRECNO ''SRECO''DVERI-DSS !!!

BLAGODATNI OGANJ JE ZASIJAO PRVIM ZRAKOM U SRBIJI, DACE BOG DA SE U CRNIJ GORI RAZGORI, NA KOSOVU BUKNE A REPUBLICI SRPSKOJ OBASJA NEZAVISNU I SLOBODNU REPUBLLIKU SRPSKU !!!
Препоруке:
26
4
92 четвртак, 05 мај 2016 09:52
Бојан, Приштина
Одличне вести, све честитке.

А сад пошто је две године могао да краде и растура ову земљу толико безбрижно да се није ни трудио да сакрије трагове - за све то га речју туците право у чело.

Моји скромни предлози су :

1. Бриселски споразуми, нарочито обавезивање да нећемо ометати учлањење у међународне институције, позивни број и заташкавање истраге за жуту кућу Дика Мартија.

2. Случај ЕПС/Обрадовић о ком је писао Блиц, како је Обрадовић, доведен ту као лични кадар Вучића опљачкао ЕПС за 10 милиона евра које је потрошио за саветовање.
Саветовање које је пружио и ЧЕЗ где је Обрадовић био претходно запослен.
И одамах тражити да Вучић због те пљачке народа и државе поднесе оставку.
Препоруке:
42
0
93 четвртак, 05 мај 2016 09:57
sokrat
@ xxx

E meni je sve jasno ali mi nikada neće jasno biti da su haški lekari toliko pogrešili.
Препоруке:
17
2
94 четвртак, 05 мај 2016 10:23
...
Za Maju
Као гласач ДССа тј Коштунице потврђујем вам да нисам дао глас за ДСС због Двери пре свега
Препоруке:
16
24
95 четвртак, 05 мај 2016 10:41
Saša
Nadam se da će DSS-Dveri umjeti da iskoriste ovaj skroman ali teško ostvaren uspjeh.

Nije ovo nimalo banalno i ukoliko se hoće raditi ima prostora za velik i brz napredak.

Kao prvo treba sagledati sa kime može da se saradjuje.

ČBČ se sam isključio iz priče i mislim da je tako i bolje iz niza razloga.

DS je moguće neka sasvim nova stranka, njih su ostavili na cjedilu strani sponzori a i nekadašnji kompromitovani lideri i oni, ako to hoće, mogu da iz svega izvuku ispravne zaključke, nisam siguran da hoće i mogu ali ima naznaka.

DJB je sigurno izraz nezadovoljnih ali treba biti oprezan ko stoji iza pokreta. Sve dok se principijelno ponašaju...

SPS i SRS treba pustiti da završe na smetlištu istorije i pod bilo kakvim okolnostima ne treba im davati priliku da se po ko zna koji put povampire.

Ovo bi mogao biti nukleus neke pristojnije zemlje a treba biti svjestan da se kao alternativa pod izgovorom stabilnosti nudi nešto što sve više liči na fašizam.
Препоруке:
26
3
96 четвртак, 05 мај 2016 10:45
Šliht
Srbiji treba opozicija od 49%. Mislite malo.
Препоруке:
17
0
97 четвртак, 05 мај 2016 10:49
За почетак довољно
На изглед једва победа је у суштини велика, као што је већ на Велику суботу било јасно да није успело уситавање опозиције. Нестрпљивост Вучића да саопшти "историјску" победу и скине са екрана три учесника у изборној трци је био аларм за узбуну.
И догодило се неочекивано - без икаквих калкулација су позвани гласачи да гласају за нападнуту коалицију ДСС-Двери. Вучић није могао да се уздржи да им непреконосира да су добили безначајан проценат не би ли опет распалио навијачке страсти и обрачуне међу странкама. Ако се схвате тековине ових избора, то не би смело више да му прође!
Препоруке:
26
1
98 четвртак, 05 мај 2016 10:49
Saša
Treba izbjeći zamke takozvanih velikih tema .

U Srbiji se svadjaju da li u EU ili ne a niko ne kaže da EU neće Srbiju osim kao otirač koji će služiti kao deponija robe sa isteklim rokom .

Priča Istok-Zapad , po meni takodje ne postoji a najbolji dokaz je što je Popovićev SNP tu gdje jeste . Rusija očigledno nema namjeru da se petlja u srpsku politiku i budite sigurni da je to razumljivo i legitimno .

Oni su nama dali status kakav nema niko drugi na nama je da ga pazimo i ne ugrozimo i to je otprilike to . Ništa više a treba paziti da ne bude manje .

Vladavina sa silnim spinvanjem ne može beskrajno da traje a uz ostalo mislim da je to i razlog zbog kojeg se često ide na izbore .

Takodje , siguran sam da uz razuman angažman stvarne opozocije ovi izbori predstavljaju LABUDOVU PJESMU ove vlasti .

Sve da su oni iskreni i dobri ukupna situacija i lokalno i globalno ne ide im na ruku a pogotovo što sve bajke i basne dolaze na naplatu .
Препоруке:
25
3
99 четвртак, 05 мај 2016 10:54
nenad
ovo j emala pobeda tajkuna i Rusije, ali srpski narod ce pobediti u ovom ratu.
Uvek uz Vucica koji ce vladati jos decenijama!
Препоруке:
6
17
100 четвртак, 05 мај 2016 11:01
Saša
Sistem se održava ubzanim zaduživanjem i sve većim nametima stanovništvu i privredi i on brzo mora doći do kraja.

Čim dalje zaduživanje bude onemogućeno a realni prihodi počnu da padaju privid stabilnosti će pasti kao kula od karata, sva partijska zapošljavanja, floskule o rastu...

Očigledno je da je mnogo toga dogovorno sa MMF-om a brzo će se vidjeti što sve i kako .

Utopija pod imenom EU se bliži svome kraju, odavno to nije svijet iz bajke već se i svojim članicama prodaje kao nešto što nije idealno ali nema alternativu.

Kako se prodaje tek nama bolje da ne komentarišem.

Da ne zalazim u nabrajanje svih realnih i potencijalnih kriza samo toliko, EU u ovih godinu dvije dana ima ili da nestane ili da pretrpi promjene nakon kojih će spasti sva šminka.

SVE U SVEMU, REALNO JE OČEKIVATI IZBORE PRIJE ROKA A RASPADA OVOG CIRKUSA U OVOM IZBORNOM CIKLUSU.

ČAK ŠTO VIŠE OVO ĆE SE PROSUTI SAMO OD SEBE A OPOZICIJA NEK SE MAKAR POTRUDI DA NE POSLUŽI ODRŽAVANJU SISTEMA.
Препоруке:
19
1
101 четвртак, 05 мај 2016 11:22
nenad
Vazno je da Vucicima apsolutnu vlast.
San je srpskog naroda oduvek bio da ima ovakvu vlast.
Taj smo san ostvarili.
Препоруке:
5
12
102 четвртак, 05 мај 2016 11:24
nenad
izasao je clanak na Novom standardu

"УВОД У СРПСКИ МАЈДАН "

neprijatelji Vucica i Srbije (DSS i ostali su raskrinkani.)
Sta kazete na to?
Препоруке:
7
23
103 четвртак, 05 мај 2016 11:43
hahahaaaaaaaaa
laki je malo nervozan
Препоруке:
13
0
104 четвртак, 05 мај 2016 12:05
@nenad
nije decenijama, vladace milenijumima!
Niko nije uspeo osim Njega da od hiljadu godina nepravi ciglo dve godine, secas se onih "hiljdugodisnjih" poplava koje su se ponovile posle 2 godine.
Jedini covek na Planeti koji je uspeo da kompresuje hilhadu u dve godine!
Препоруке:
12
1
105 четвртак, 05 мај 2016 12:13
.....
@nenad

Propagandističko smeće - eto što kažem. trougao koji Vučićem zaudara: smeće, od smeća smeću.
Препоруке:
14
1
106 четвртак, 05 мај 2016 12:27
сер јошка
браво СВИМА
Препоруке:
13
1
107 четвртак, 05 мај 2016 12:39
mp
kazemo Neso da Novi standard i njegov urednik su uvek isli uz vlast pogotovu kad mogu dobro da naplate;
a tu ima i malo stare ljubavi sa gdjom Gojkovic.
Svi Vucicevi naslovi se mogu smatrati samo smecem i zalosno je na sta lice.
Препоруке:
14
1
108 четвртак, 05 мај 2016 12:54
mizzi
za nenada; kontraideja; covek treba da bude blizak prijateljima, a jos blizi neprijateljima; bolje je da su dss-dveri u skupstini, ali miimalno, nego van nje, prosto zato da se vidi u cemu se radi;
zato sns, ako je zaista poluvazalska partija treba da ukaze na vazale, odnosno, da bude adekvatno kritikovana; ne verujem u neke velike kombinacije i demonstracije, jer za to mora biti bolja ekonomska situacija; jedinu mogucnost za veca dogadjanja povezujem sa regionom ili sire;
Препоруке:
1
1
109 четвртак, 05 мај 2016 13:11
Београђанин
Са једне стране је добро што је део опозиције стао иза ДСС у овом тренутку, што показује не само заједнички интерес него и политичку културу која може само да радује, али са друге стране ДСС-Двери су сада њихов дужник, што у принципу није добро. И што се пре тај дуг врати, то боље, да не би оптерећивао будућу политику. Јер не трба сметнути с ума да је ова чудна коалиција готово на супротним половима, и неминовно ће доћи до политичког размимоилажења, па и сукоба.

Али требало би неговати овај ретки легат политичке културе у Србији, као вредност и узор за будућност. Јер алтернатива је политичка вулгарност која се зацарила у Србији и која је тренутно доминантан облик јавног понашања, што је апсолутно неприхватљиво.
Препоруке:
11
3
110 четвртак, 05 мај 2016 13:37
dokaz da je kradja
bila ogromna
Препоруке:
10
1
111 четвртак, 05 мај 2016 13:40
Srki
Citam komentare. Cestitke. Kakve cestitke? Revolucija! Pa ovo je dokaz najvece kradje
Препоруке:
7
1
112 четвртак, 05 мај 2016 14:19
koba
Ma sve je u redu, samo su SDS-LDP-LSV u skupštini trebali prikazati u bojama duge ili eventualno roze.
Препоруке:
8
0
113 четвртак, 05 мај 2016 15:08
Gojira
Изузетно је важно што су Двери-ДСС ушли у парламент. Мора да се чује глас нормалне деснице, а не ове карикатуре коју предводи Шешељ.
Међутим, још битнија је ствар да су 4 веома различите листе нашле заједнички језик, и то наизглед врло спонтано, у одбрани од изборне крађе. Ово је био мали лакмус тест који је, по мени, успјешно демонстрирао да пристојни људи могу да сарађују чак и кад се не слажу. Надам се да су опозициони лидери ово схватили и да ће озбиљно разговарати о могућој сарадњи на предстојећим предсједничким изборима. Слажем се са коментаром Саше да висока политика треба да се мало гурне у страну док се не рјеше нека горућа унутрашња питања, а мислим да нема већег приоритета за све нас од скидања са власти Вучића. Јак предсједнички кандидат, са добром репутацијом у народу, кога би подржала цијела опозиција, би имао шансе да побједи било ког са друге стране, а то ће и дефинитивно бити почетак размонтирања Вучићевог режима.
Препоруке:
13
2
114 четвртак, 05 мај 2016 15:53
Rade Uzelac
Samo da podsetim ove nesretne naprdnjake-sendvičare što ostavljaju komentare tipa "u koaliciji ste sa Čedom" da im je AVAV u koaliciji sa Vukom Draškovićem - čovekom koji se otvoreno zalagao za bombardovanje Srbije, da će AVAV da pozove Zukorlića u vladu - osobu koja otvoreno podržava ubijanje Srba, itd. Dakle, nesrećni sendvičari, ni vaš ljubljeni peder, pardon Veber, se nije usrećio. ;)
Препоруке:
11
6
115 четвртак, 05 мај 2016 15:53
Djuro Radonjic
@@Maja

Da za Dveri nisu glasali ljudi kao gđa Maja, koji su razocarani u nove momente u pokretu/stranci, kao i ljudi razocarani promenama u DSS-u, ova koalicija sigurno ne bi presla cenzus. Siguran sam da su mnogi od njih ipak glasali za vas, jer nisu videli nikakvu drugu mogucnost, osim da ne izadju.
Препоруке:
8
3
116 четвртак, 05 мај 2016 16:56
The Tao of Groove
DSS-Dveri ovim pristupom daju legitimitet pokradenim izborima na kojima su Seseljev SRS i Jovanovicev LDP usli u skupstinu.
Препоруке:
7
5
117 четвртак, 05 мај 2016 17:25
Stojan
@ Slobodna Vojvodina

Тако је,подсетите мало дсс-двери нато-коалицију са ким су се успрегнули.Нато-патриоте су вазда биле горе по народ од аутентичних патриота.
Препоруке:
4
6
118 четвртак, 05 мај 2016 18:23
The Tao
Изузетно је важно што су Двери-ДСС ушли у парламент.

Kako su pokrali izbore tako ce pokrasti i glasove u tzv. skupstini, sto neprestano i rade. Vucic i Seselj sa kumovima kvazicetnicima zavode totalni haos u Srbiji. Pogledajte na sta ovo sve lici u poseldnje vreme. Ko s njima sedi u skupstini ucestvuje u njihovoj morbisnoj igri. Jedino gradjanska neposlusnost moze da im se suprostavi.
Препоруке:
6
3
119 четвртак, 05 мај 2016 18:44
Обсервантес
Масовна дисфорија после преласка цензуса? Цензус је лакоћом био остварив на јучерашњем гласању и без подршке "ДОС леша". ДСС је платио високу цену која ће га дефинитивно угасити. Суицидални чин странке! ДСС уместо да бежи од 5. октобра -"џелата слободне Србије", проруском оријентацијом, он реанимише, оживљава, "ДОС мртваца (Пајтић, Чеда, Тадић)" и добија за награду 25% гласова на поновљеном гласању?! Од те "награде" се не може побећи. То треба вратити контрауслугом. Тиме је изгубљена слобода кретања ДСС-а. Прећи цензус а добити самонегацију говори о непоштењу и бизарном политичком каријеризму вођства.
Препоруке:
10
9
120 четвртак, 05 мај 2016 18:49
5 oktobar
Не разумем људе који траже од ДССа отклон од 5 октобра!
5 октобар је био логична последица губитака и крађе избора СМа и вештице са Дедиња!
Сада су сви из деведесетих пригрлили тековине 5 октобра и политику.
Све је хармонично на политичкој сцени. Такорећи једноумље прагматично са свих страна!
Препоруке:
10
9
121 четвртак, 05 мај 2016 19:16
...
узгред, БРАВО ЂОРЂЕ! то и јесте суштина!
Свака част!
Препоруке:
8
0
122 четвртак, 05 мај 2016 19:21
Обсервантес
@ 5 oktobar,
Зашто је Србија бомбардована? Јел зато што Милошевић "краде" гласове или да би се десио 5. октобар из кога су изведене паранационалне политичке елите, сва понирања нације ( па и Бриселски споразум) па и отимање Метохије и Косова? Битна је "демократија", "без крађе гласова", па и по цену да српског народа не буде! Јел то сврха!
Препоруке:
9
5
123 четвртак, 05 мај 2016 19:56
Observantesu
5 oktobra sklonjen je onaj koji je ostavio Srbe iz Krajine bez krova nad glavom svojom nesposobnošću i nebrigom, i Srbe sa Kosova i Metohije, povrh svega je i kapitulirao Kumanovskim sporazumom.

Ne znam za kim ili čim žalite. Za mafijom od Beka, Miškovića koja je tada nastala i obogatila se isto kao i onaj kralj šećera!

Njima kao što znate ni kod slobe ni kod DOSa nije pala dlaka sa glave a ni kod ovih iz devedesetih, samo narod nema šta da jede! Ni pod SM, reći ćete sankcije, svakako, ali nećete reći Dafina i hiperinflacija kojom su sve slamarice ispražnjene itd itd.

"пошто је већ два пута организовао бесмислене ванредне изборе из личног хира, нека сада смогне храбрости испуни своју „претњу“ и распише још једне, али праве и поштене изборе."
BRAVO Đorđe, to je NEpragmatični principijelni potez!!!
Препоруке:
6
4
124 четвртак, 05 мај 2016 20:35
Обсервантес
@Observantesu,

Онај ко није видео свеопшти напад на целокупни српски национални корпус деведесетих (од споља - увођењем економских, спортских па и санкције уметницима, од изнутра - удруживањем антисрпског усташкобалистичкомонтенегристичког мотива за шта ће касније бити награђени добијањем "држава" на штету српског народа који је милионским жртвама у XX веку својом крвљу залио све те територије) тај ће данас Милошевића оптуживати да је неког оставио на цедилу и да је био непоштен а да не жели да види херојску борбу против удружених зликоваца. Цео свет је дигао авионе против тог непоштеног само због једног: БРАНИО ЈЕ СЛОБОДУ СРПСКОГ НАРОДА (и не зато што је "крао" гласове и не зато што је био "комуњара") и није посустао "до ножа у леђа" 5. октобра!
Препоруке:
5
5
125 четвртак, 05 мај 2016 20:50
Обсервантес у
Видите Милошевић, за разлику од Коштунице који га је победио 5 октобра и који се још 1974те супротставио Уставу и титу, док је слоба био у тој истој партијици, око распарчавања Србије на две и једино Србије АПне, је све то знао.
Он је са тим сазнањем уз своју баба ЈУЛу без проблема напредовао кроз партијску номенклатуру, Стамболић још мирније наравно спавао.
Када имате и наследите такву инфраструктуру какву је он узео под себе, морате дочекати и ићи у сусрет догађајима а не вући закаснеле потезе у изнудици, какве губитници вуку!То је наравно само део приче, ако процените да не можете против спољњег фактора, да су Руси слаби или невољни под тадашњим издајничким тамо руководством, да вам је ЈНА пуна хрватских комунистичких кадрова које нисте очистили, да вам је први човек ДБа на основу писма Ленглија пуштен из Хага, није ни чудо што изгубите, при том не треба занемарити да је био избушен изнутра и да је Душан Михајловић човек кога је он из Ваљева довео, да је Вук Драшк на вези, Мишко
Препоруке:
5
1
126 четвртак, 05 мај 2016 20:53
Обсервантес
... Све касније је "ентропија кавеза" готово свих(!) овдашњих "риалити" политичких глумаца. Слобода и у највећем сиромаштву је највеће богатство! "Крађа гласова" је "демократска конвенција" у којој се резултат увек унапред зна и то је дефиниција "политички стабилних држава" (колонија).
Кад наш "краде" у мобилизацији нације против окупције и отимања Метохије и Косова онда је то крађа. У свим другим случајевима "изборне крађе" су верификација и инаугурација демократије као "надауторитета" живота! Кад си на "петооктобарској стази" ни једна крађа се не види и не постоји јер се игра по "демократској конвенцији". Али када ти спреме "свилен гајтан" онда се "методологијом откривања крађе" спрема персонална замена ради наствка пута по истој стази. Битна је "стаза" а не персона, глумац.
Препоруке:
7
2
127 четвртак, 05 мај 2016 20:55
наставак
вића такође исто он довео за потпредседника владе, касније је створен делта М, Мира, Марко и Мишковић фирма, док је синчић носио гајбице и отварао дискотеке, ми смо радили за 5 марака месец дана и били у редовима за млеко.

Шта вама ту није јасно?

Пети октобар никад не би успео ма колико пара да је било, да је народ стао уз њега, народ одавно није био уз њега, и низом покрадених гласања је фингирао ту чињеницу, реч је било о Србима са КиМ, који и сада представљају лажну гласчку подршку Шешељевом малом од кужине и Милошевићевом министру информисања!

Дакле, не можете бити против 5 октобра а да не амнестирате тиме Вучића!

Сумњам да вам је то намера!

Надамо се одмереном државнику 2017 који ће изаћи на мегдан Томи и урушити ово зло!
Препоруке:
4
3
128 четвртак, 05 мај 2016 21:03
...
За Обсерватеса

У једном сте у праву када је реч о јуначком српском отпору. то је било нешто што је он прокоцкао, када смо већ пристали и да нас бомбардују свесни шта исход референдума значи, могао је много више по Србе да уради када је имао такву и под ту цену подршку. Уместо тога дошао је Кумановски споразум!

Зато се десио 5 октобар, свидело се то вама или не!

Зато је једино Коштуница и могао а не Кораћи или Пешићке или Вук или Душан Михајловић (ова последња његова директна сарадника) да га победи! Јер је народ у Коштуници препознао континуитет борбе за Србство! и Коштуница је на том путу и остао од девете рупе на свирали како је звао Хашки трибунал, од констатације да је Ђинђић испоручивањем Милошевића направио државни удар, до Устава и преамбуле, до вета у СБ на Ахтисаријев план, војне неутралности и осталог.

Ово су вам данас лилипутани, али изнедриће се ваљда поново државник каквог смо имали!
Препоруке:
4
3
129 четвртак, 05 мај 2016 21:11
Ценим
Обсервантес у
вашу конструкцију, генерално узев. Има један проблем наиме прича о демократији и манипулацијама социјалном инжењерингу није само за колоније, они су то најпре испробали на сопственом народу, имате низ крађа и то традиционалних на америчким председничким изборима, дуго се у Француској писало да су француски избори на којима је Саркози победио исто покрадени односно прилагођени налогу американаца! Дакле није само за колоније, рекох Хланђанин каже, ми стално гласамо за друге, а стално добијемо владу истих!

Свилени гајтан за некога ко чува земљу, ваљда не мислите да је Вучић, после Бриселског споразума, признавања све што су му жути у аменет оставили док је обећавао да ће све поништити, тај који чува Србију па да му спремају гајтан??

Не и једни и други су њихови, само и њему и њима спуштају цену, увек има ко хоће ако он неће, и он то врло добро зна, јер је тако и дошао на власт, обећавајући да ће урадити оно што тадић није хтео
Препоруке:
4
2
130 четвртак, 05 мај 2016 21:16
Трик питање
зашто мислите да је само једно име прокажено и у другој Србији и код Вучића и код Чеде и код америчког и енглеског амбасадора и наравно немачког?

Иначе Бошко се прошли пут истакао ударајући по њему,зато ми није пало на памет да поверење укажем Дверима а ни таквом ДССу који из прагматичних разлога улази у тако јадну по сваком основу коалицију!

Уосталом читам дали су Бошку 7 а ДСС има 6 гласова, и то је најбоља илустрација сулудости ове комбинације која их је и једне и друге коштала гласова.
Препоруке:
3
1
131 четвртак, 05 мај 2016 21:27
Обсервантес
@Observantesu,
"Видите Милошевић, за разлику од Коштунице који га је победио 5 октобра... "?

Дакле, када Ви овако почињете реплику, после 16 година од кључног догађаја, 5. октобра, о чему Ви и ја да полемишемо? Онда је јасна свест која "крвавих очију" данас броји гласове у Србији убеђена да ће баш она да победи. Војислав Коштуница је одустао. Ја сам од њега, на овом месту, први тражио да се извини српском народу зато што је "победио" Милошевића. Тиме што је одустао ја сам требао да схватим да се и мени извинио. Прихватам извињење одустајањем. Његово писано извињење у документима које пише и који предстоје на увид нацији и које ће можда читати следеће генерације, тек очекујем.
Препоруке:
4
4
132 четвртак, 05 мај 2016 21:32
petica za najbolje
Sve čestitke na ulasku u Parlament listi DSS-DVERI. Da se ne zaustave na priči o krađi na izborima već kao što su i rekli nastave tu borbu iz poslaničkih klupa. Da lopovima i dalje govore da su lopovi bez ikakvog ustezanja. Drago mi je da su u ovoj medijskoj pomrčini Dverjani i DSS uspeli da pređu census 24 aprila ove godine. Observantesu, skupi tvoje crvene drugare pa plačite zajedno.
Препоруке:
3
3
133 четвртак, 05 мај 2016 21:41
Боба
Не заваравајте се, ово је тек почетак борбе против диктатуре примитивизма, лажи и најобичније пљачке чије је оличење Вучић. Имаћете тежак посао да објасните оном делу народа који још увек мисли да се од лажи и преваре може добро живети. Многима треба објаснити да су тренутне користи које имају од оваквог режима много мање од штете коју наноси и њиховој будућности а поготово будућности њихове деце. Заплашенима треба објаснити да ће ћутањем само повећавати своју беду.
Ако успете да сами схватите и објасните народу да је први циљ уређен систем у коме судство и медији нису под шапом једног човека имаћете шансу. У тој борби сви савезници јер их има мало су потребни, чак и заблудели грађански и сеоски европоборници ако им је стало до сопственог спаса.
Тек после је могуће мењање политике.
Посао вам је олакшан јер је овај примитивизам оличен у Вучићу и његовим политичким падом ће се срушити. Зато га треба прозивати за све незакоње којим се служио и служи и о томе скупљати доказе.
Препоруке:
4
3
134 четвртак, 05 мај 2016 21:50
Обсервантес
@Ценим...


Зар Француска није колонија? Ја не правим конструкцију. Факти су у питању! Санкције Србији, новостворене парадржаве, "демократска револуција" која се десила само Србији на простору бивше СФРЈ (нема је у Загребу и у Љубљани­?) да не спомињем 9. март у сред Београда док се одвија иницијација предстојећег центрифугалног геноцида према српском народу на простору творевине коју су Срби изградили и залили, жртвенички, својом крвљу - Југославије!
"Свилен гајтан" малициозно тумачите. Вучић им је неколико пута послао "балон". Закашљали су се. Зато, "гајтан". Ако сте желели да разумете шта сам написао не би сте тумачили "гајтан" на ваш начин. Мој однос према Вучићу је познат из мојих претходних коментара и не с увредама типа улице које је афирмисао 5. октобар. Вучић седи на петооктобарској столици.
Препоруке:
5
4
135 четвртак, 05 мај 2016 21:53
Бели Орао
Честитам и желим да профа Шеварлић буде министар пољопривреде.
Желим вам да се олободите Пајтића и демократсог шљама, о Медама нећу ни да причам.
Срећно.
Препоруке:
6
0
136 четвртак, 05 мај 2016 22:08
Не у Нато
@Обсервантес
Спочитавати Коштуници било шта, је лицемерно.
Брана Црнчевић је својевремено рекао;Милошевић је у почетку владао захваљујући вољи Српског народа,затим је то чинио без воље истог, да би на крају владао против воље Српског народа.
Срећа што је управо Коштуница победио већ од народа отписаног Милошевића.Можете само замислити да су тад победили "другосрбијанци",било би као у време свргавања Чаушескуа.Уосталом,они су и говорили о 6.октомбру, дану кад су хтели да изведу физички обрачун са припадницима Слобине обе партије.Све то је спречио управо Коштуница.Зато ви Слобисти ,кад се спомене Коштуница ,треба да будете захвални и да спустите главу!
Препоруке:
5
3
137 четвртак, 05 мај 2016 22:50
sokrat
@ Observantes

Milošević nije bio Srbin on je bio KOMUNIŠTA
Препоруке:
3
5
138 четвртак, 05 мај 2016 22:51
Обсервантес
@Не у Нато

Ја нисам слобиста. Слободан Милошевић није име и презиме. Он је само име, ИМЕ ЗА (најзад) СЛОБОДУ ПОСТБРОЗОВСКЕ СРБИЈЕ! Слободан Милошевић је ПРИНЦИП свог времена! Јер броз је конструисао антисрпску менталнофизичку усташкошиптарскобалистичкомонтенегристичку решетку, која би у једној деценији, оној последњој, XX века уз бомбардовање Србије учинила да се српски народ никад неопорави. Био је битан један ударац, у једној јединици времена који ће да поништи све српске ослободилачке (али и цивилизацијске, космополитске битке): косовску, све српске противтурске устанке, церске и колубарске и преко Албаније, крфско сећање...
Ви и слични никако да се мрднете од фиксације за име: Милошевић. Да Коштуница и Ђинђић замене места с Милошевићем био бих њихов "фан". Али они нису имали 8. седницу која је била антиброзовски аларм српком народу за оно што им се спрема. 5. октобар као рекреација на улици за брозове лажне дисиденте : Бећковиће, Ћосића, Михиза и сл.
Препоруке:
5
6
139 четвртак, 05 мај 2016 23:10
Не у Нато
@Обсервантес
Па зар Бећковић, коме је отац био припадник Равногорског покрета, "лажни брозов" дисидент???
Која је то конструкција?Са каквим аргументима?
Препоруке:
3
4
140 четвртак, 05 мај 2016 23:13
Родољуб
Браво, свака част. Напокон нови почетак
Препоруке:
1
2
141 четвртак, 05 мај 2016 23:54
Обсервантес
Е, видите то су те референце "навијачке начитаности" (сличне оној која данашњи цензус ДСС тумачи као "победу " - против кога?) противне реалности. И Милошевићев отац је био свештеник па је Милошевић опет "комуњара"? Литерарни Бећковић, исти такав Добрица Ћосић па Михиз који је преминуо пре 5. октобра су "видовданским саборима" индуковали Ђинђиће и сл. "наивне послушне револуционарне дечаке" опседнуте лажним брозовским дисидентима на уличне побуне по Београду док су Србе таманили по периферији, "ван круга двојке" а онда би му (Милошевићу) они верни, видовдански, петооктобарски улични пратиоци замерили што није бранио српске крајине? Српске интелектуалне величине из струке су проституисале српску политичку децу за рад наплате свог "дисидентства". Нигде нема њихове жртве! Све су они наплатили, дебело. Зато Бећковић шета у оделу Шерлока Холмса, као припадник" клуба за заштиту лептира" из Вестминстера.
Препоруке:
8
2
142 петак, 06 мај 2016 00:22
Не у Нато
@Обсервантес
Кажете и за Ћосића да је "лажњак"?
Па зар он није први покренуо питање Косова, још у време Брозове владавине?
Такође је бранио Парагу и Изетбеговића од прогона комунистичког једноумља, а признаћете да је за то требало и политичке и људске храбрости..
Препоруке:
5
2
143 петак, 06 мај 2016 00:53
Мари Обсервантесу
Због ваше срчаности долазим овде.
Поздрављам вас, са жаљењем што вас не могу упознати...
Препоруке:
1
5
144 петак, 06 мај 2016 06:50
sokrat
@ Obervantes

Da li si zaboravio ko je Miloševiću bio žena, ko su mu bila deca?

Pa taj je svoj ženi dozvolio da formira JUL JUGOSLAVENSKU UDRUŽENU LEVICU.
Nikada nisam čuo da su muž i žena imali dve političke stranke, a taj Slobin SPS je pravni sledbenik Komunističke partije Srbije.

Valjda to nije sporno.
Препоруке:
6
2
145 петак, 06 мај 2016 07:25
Обсервантесу
Прокоментарисаћу само један део вашег цењеног коментара иако супротстављеног мојим ставовима.
Наиме, за разлику од вас мислим да је Вучић по принципу кеч ал баштиник најгорег из мрачних деведесетих заправо он и Шешељ и ЈУЛин их представљају али и најгорег из 5 октобра од Бебе, Триванке до екипе из Г17 који су недирнути у њиховим ешалонима владања!
Препоруке:
8
2
146 петак, 06 мај 2016 07:52
Miloševićev otac
jeste bio sveštenik, sa Patrijarhom Pavlom je pohađao Bogoslaviju, zato ga je Patrijarh voleo, ali je bio razočaran što ovaj NIKADA nije pomenuo svog oca i činjenicu da je bio sveštenik.

Sa druge strane kako je završio život verujem da je i to bilo razumljivo što ga nije pomenuo. Sve u svemu mnogo hteo mnogo započeo malo toga završio.

Veliki uteg mu je bila MM, makar u poslednjoj fazi, da li je pripomogla njegovoj promociji u SK, verovatno! Da li su zbog sudbine oca mu bili vezani toliko i da li mu je ona bila neka vrsta sidra, verovatno. Postupak ćerke i život na Cetinju takođe dosta govori a o tome da žena živi u najskupljem delu Moskve i da su ruski diplomatski izvori rekli dad je unela 4 mlrd dolara, dosta govori čini se.

No svakako da zaslužuje da makar kao bivši predsednik bude u Aleji umesto raznih glumaca a ne u dvorištu ženine kuće u Požarevcu sahranjen. No desiće se i to
Препоруке:
8
1
147 петак, 06 мај 2016 07:55
Sokrate
Ne samo da je to formirala, nego je Holbruk pisao u memoarima da im je sugerisao da naprave neku anacionalnu partiju kontra SPSu, tako da je Holbruk sugerisao a Mira napravila JUL!

Pametnom dosta!
Препоруке:
6
1
148 петак, 06 мај 2016 11:37
podsetnik
Ovde se, s mržnjom, neprekidno pominje Mira Marković.
Međutim, niko da se seti Danice Drašković i njenog doprinosa našoj nesreći.
Što god je radila, bilo je to zbog novca i privilegija (zbrinuta sva rodbina u čijem je posedu centar Beograda, a Vukov brat tajkun).
Ona i Vuk su nas podmuklo prodavali od samog početka političkog delovanja, krijući se pod maskom rodoljuba.
Ali, to izgleda nikom nije važno.
Препоруке:
5
4
149 петак, 06 мај 2016 11:43
@Miloševićev otac
žena živi u najskupljem delu Moskve i da su ruski diplomatski izvori rekli dad je unela 4 mlrd dolara,
Ukoliko vaši "dokazi" nisu u stilu "reče mi jedan čoek", onda kažite koji su to ruski izvori?
Navedite bar neke.
Dajte linkove do njih.
Препоруке:
3
7
150 петак, 06 мај 2016 13:11
Miloševićev otac
Izvor na vaš užas ima ime i prezime dr Dušan Bataković a rekao mu je LIČNO RUSKI AMBASADOR

Bataković je to javno rekao u nekoliko dnevnih novina

jedan link

http://www.kurir.rs/vesti/politika/pljacka-mira-markovic-iznela-cetiri-milijarde-dolara-u-rusiju-clanak-1561419


http://www.pressonline.rs/info/politika/327767/ojadila-srbiju-mira-markovic-iznela-cetiri-milijarde-dolara-u-rusiju.html
Препоруке:
6
2
151 петак, 06 мај 2016 13:13
Miloševićeva udovica
Diplomata Dušan Bataković otkrio da mu je ruski ambasador, na pitanje zašto Markovićevu čuva vojska, odgovorio: „Da ste vi doneli četiri milijarde dolara, i vas bi čuvala“
Препоруке:
6
2
152 петак, 06 мај 2016 13:15
Alchajmer
- Miloševićeva žena živi u zaštićenom objektu koji je neka vrsta „ruskog Karađorđeva“, gde je štiti ruska vojska. Pitao sam jednog ruskog ambasadora kako to da Miru Marković u Moskvi čuva vojska, da ona živi u jednom zaštićenom vekolikom objektu, ne baš kao Karađorđevo, ali povećem, van grada i da je čuva vojska. Sžaljivo me je pogledao i rekao mi: „E, dragi kolega, da ste vi doneli četiri milijarde dolara u Rusiju, i vas bi čuvala vojska“. Kad podvučete crtu, u pitanju je jedna velika državna pljačka - ispričao je Bataković.- Srbija je više pokradena nego što su pokradene najkorumpiranije zemlje u Africi. Ako izmerite količinu novca koja je izneta iz ove zemlje, iz ove bogate zemlje, videćete da je zapravo u pitanju organizovana pljačka - rekao je on u emisiji „Ćirilica“. Advokat Borivoje Borović ide korak dalje i tvrdi da je porodica Milošević u Rusiju u stvari iznela 14 milijardi dolara.
Препоруке:
6
3
153 петак, 06 мај 2016 13:16
Драган, Катун
за не у нато
Слажем се са Вашом "фирмом"
Међутим!
Шерлоков отац је био Официр, избегао заробљавање, и природно придружио се Д.Михајловићу.
По завршетку рата бива ухапшен и осуђен. Сам шерлок је својевремено изјавио, парафразирам:...Није доказано да је мој отац неког убио, а има много оних којима је спасио ЖИВОТ....
Али пошто смо ми склони ОЦЕУБИСТВУ, сасвим му је нормално да му Ђ И Д О постане интимус, чиме се сам ДИЧИО, вероватно је одрађивао иницијацију ...
Ако вам је логички центар ниже позициониран, производ је ауспух логика, а ту , признаћете нема ничег прихватљивог.
Препоруке:
1
1
154 петак, 06 мај 2016 13:21
Podsetniku
To što ste rekli za Danicu sve je tačno ali to ne treba da vam služi kao alibi za Miru Marković, da niste SNSovac il radikal, da se tim spinovima služite?

Uostalom veza izmedju porodice Draskovic i Milosevic je bila jaka ako se ne varam, secate se pisma Danice Miri oko oslobadjanja Vuka??

Sve je to isto, nema mesta iluzijama!

Sem Kostunice naravno, on nije ni ukrao niti je iz tog komunjarskog sinjela, zato je brzo sa obe strane i sagoren!
Препоруке:
7
2
155 петак, 06 мај 2016 13:41
У потрези за покајничким писмом Данице Драшковић Мири Марковић
наког кога је Вук промптно пуштен из затвора наиђох на ову инфо везано за Вука и Даницу Драшковић,

http://anti-censura.com/istina-izasla-na-videlo-vuk-i-danica-draskovic-narucili-ubistvo-srpske-dece-u-kaficu-panda/

!
Препоруке:
4
0
156 петак, 06 мај 2016 14:32
@podsetnik
Ali, to izgleda nikom nije važno.
Па и није. Зато што Даница Драшковић, на сву срећу, није успела да се докопа позиције превелике моћи. Да је којим случајем била моћна колико и ММ сигурно би направила штету ако не већу онда сигурно сличну као и ММ. Овако ће остати запамћена само као ситнији лопов у плејади бараба које су упропастиле ову земљу. Таквих бараба има и превише да бисмо овде свакога поименце помињали.
Препоруке:
2
1
157 петак, 06 мај 2016 14:50
Драган, Катун
за не у нато
Превидео сам да сте се обратили Госн. Оплемењивачу-феноменални коментари-Поздрав од неинтелигентног линеарног агитатора, и уједно се Извињавам и Вама и Госн. Обсервантесу.
Препоруке:
0
0
158 петак, 06 мај 2016 15:02
питање
Је л' Батаковић беше онај жути историчар?
Па њему не верујем ни словца!
Он мора бар нечим да оправда пропали и штеточински 5. октобар који су извели његови истомишљеници, а који су га потом наградили амбасадорским привилегијама!
Смешни су сви који се позивају на њега и неког, као, руског амбасадора без имена и презимена.
Да му то, ипак, није дошапнуо Млађан Динкић, чувени жути економиста и штеточина који је упропастио српску економију, а који је толико тражио Милошевићеве милијарде па их никад није пронашао?
Ви, мрзитељи С. Милошевића, заправо мрзите себе јер сте 5. октобра били на погрешној страни, на страни упропаститеља Србије!
Жалим вас!
Препоруке:
3
6
159 петак, 06 мај 2016 15:11
За Питање
да није реч о самопројекцији, да жалите себе и своје илузије, а када чујете истину, не подносите је!

Ни владавина једних ни других није била добра, но постојале су свакако ограничавајуће спољне околности и за једне и друге, у том смислу ценим једино др Војислава Коштуницу као државника озбиљног капацитета у сложеним условима!

Непотребно је рећи да мислим да су комунисти гамад, после убијених на десетине и стотине хиљада Срба.
Препоруке:
3
1
160 петак, 06 мај 2016 15:18
Добар текст Др Душана Батаковића директора Балканолошког института САНУ
http://www.blic.rs/vesti/politika/dusan-batakovic-namecu-nam-kompleks-nize-vrednosti/nlcdhkv

"Mi smo još uvek žrtve komunističke propagande koja se decenijama kroz školsko štivo nametala kao jedino relevantno tumačenje istorije, i zato smo najčešće i ostali robovi njenih zabluda: mnoge naše škole, trgovi, bulevari i ulice još uvek nose imena serijskih ubica koji su ubijali nevine civile u ime klasne borbe, slomivši Srbiji kao matici srpskog naroda kičmu, uništavanjem njene elite u crvenom teroru 1944-1947. Oni su pred kraj i posle rata pobili više Srba, ideoloških neprijatelja, nego Turci u oba srpska ustanka."
Препоруке:
3
1
161 петак, 06 мај 2016 15:20
за питање
Спутњик интервју са Батаковићем, вреди прочитати, пошто га већ доводите у питање јефтиним етикетирањем, претпостављам да сте и ви доктор, и академик, када себи дозвољавате да процењујете дотичног, који вас је јасном изјавом и навођењем извора избацио из зоне уљуљканости у лажи СМа и његове клике, свих одреда данас на власти са шљамом од 5 октобра



http://rs.sputniknews.com/serbian.ruvr.ru/2013_04_29/Dushan-Batakovic-Srbija-nikad-nije-pala-ovako-nisko/
Препоруке:
3
1
162 петак, 06 мај 2016 15:23
Етикетирање, реликт комунистичког времена
Наместо тога нудим вам став "жутог историчара" о Бриселском Споразуму из интервјуа Русима "Друго, ако ви читате овај споразум, видите да Србија нема уплив ни у здравство, ни у школство, ни у социјално осигурање. Али пре свега у здравство и школство који су за нас од веома важног питања. Да не говорим о школству и култури, који задиру и у питање идентитета. Значи, надзор није контрола. Контролу врши Приштина. Значи, ово је план који Косово дефинитивно заокружује као државу. Трећа ствар, и ту ћу завршити одговор на ово питање, је заштита културних објеката. Ни у том домену се Ахтисаријев план не спроводи и наши највећи манастири често су мета напада албанских екстремиста. Замислите српске православне манастире на Косову! То је једина културна баштина у Европи, која мора оружјем да се брани од непријатељског окружења, односно од суседа који живе на 500 метара, километар или два од њих, као што је то случај са Пећком патријаршијом или са Дечанима. Значи, то су све преседани без примера
Препоруке:
2
0
163 петак, 06 мај 2016 15:23
Не у Нато
Драгану у катуну
Ништа ми није јасно?
Ви набацасте гомилу "чињеница",а онда се нешто извињавате ? Коме, чему,зашто, није јасно?Која је сврха ваших коментара, и поред великог можданог напора,недокучих!
Препоруке:
2
0
164 петак, 06 мај 2016 16:55
Драган, Катун
за не у нато,
не обраћајте позорност на мене, ако сам Вам нечитљив.
Препоруке:
0
1
165 петак, 06 мај 2016 17:13
Mirjana
"ДСС-Двери (за које сам гласала) су биле приморане да прогутају жабу". Сличну мисао нашла сам у речима новинара Милета Исакова у Таблоиду: "Nema veće bruke za Demokrate nego kad u njihovo ime na izbornu krađu ukazuje čovek koji je tako i počeo svoj politički uspon u slučaju Bodrum i koji je čitavu svoju karijeru gradio na krađi i kupovini glasova u Vojvodini punih dvadeset godina. Slaba je uteha što je to dokaz da su ovog puta u pravu jer Pajtić, koji je na tome doktorirao, nesumnjivo zna o čemu govori" Због тога мислим да он није био достојан да каже славну Волтерову реченицу:"Ja se ne slažem ni sа jednom reči koju si izgovorio, ali ću do smrti braniti tvoje pravo da ih izgovoriš."
Препоруке:
1
1
166 петак, 06 мај 2016 19:35
@За Питање
Непотребно је рећи да мислим да су комунисти гамад, после убијених на десетине и стотине хиљада Срба.

Дакле, ако су комунисти гамад, онда су и Досовци гамад, јер су Србију завили у црно: упропастили су војску, урушили банкарски систем, пустили Хрвате и Словенце да економски окупирају Србију, увели тзв. Болоњу у школство, РАСПРОДАЛИ јефтино све што се дало продати, или су поклањали национална добра за један евро, итд., итд...
Препоруке:
4
3

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер