Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Beograd: Više od 10 hiljada ljudi na protestu opozicije zbog krađe izbora; Sanda Rašković: Ćeraćemo se još Vučiću; Bojan Pajtić: Živela slobodna Srbija - dole Vučić!

Komentari (149) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 subota, 30 april 2016 13:52
Stradija za nato honorarce
Kolonizatori obožavaju ovakve ličnosti sa dijagnozom(ma) na položajima na kontrolisanim teritorijama, južnoameričke hunte su primeri demokratije i levičarskih sloboda u odnosu na ostatak srbije na putu u eu-raj,istina ovde još nema logora i likvidacija na stadionima,ali posle noćnih rušenja,intenzivnih telefonskih proveravanja tokom izbora,mračnih tipova koji obilaze birališta,medijske torture pol.neistomišljenika ni do "bacanja ljudi u more iz aviona" nismo daleko!
Preporuke:
182
12
2 subota, 30 april 2016 14:07
Aleksa
Dokle će da se vuče ta laž o jednom glasu ispod cenzusa?

To je ništa više nego retorika vučićeve grupe štetočina i proba preusmeravanja na tu udicu.
Učinite da ljudi ponavljaju vaše formulacije 'to je njihov recept.

"Izbori" su unapred bili neregularni,
i ne radi o jednom već o desetinama,
ako ne stotinama hiljada zaokruženih listića
i na to se neprestano ukazuje.

Ko ponavlja priču o jednom glasu,
hvata se na mamac lopova i siledžija koji upravljaju u Srbiji i nemaju gde nego da idu do kraja.

Očito je da režimski mediji plasiraju kao svoje sve zamerke koje su očekivane od strane oštećenih,
to je normalno kad znaju kakve su sve prevare i podlosti počinili pa im nije teško predvideti sadržaj optužbi.
Držte lopova - to je sve šta umeju.

Kod njih je sve lažna i udaljena od opipljivog sveta retorika. Nije retorika, to u šta treba udarati.
Preporuke:
173
12
3 subota, 30 april 2016 14:17
ljubomir jarić
Bio na mitingu. Kad je Čeda uzeo mikrofon, ja na levo krug, pa kući.
Preporuke:
298
94
4 subota, 30 april 2016 14:23
boban
Ovo je prikladnija pesma za ovaj protest:
https://www.youtube.com/watch?v=KavIRnAM9cQ
Preporuke:
33
5
5 subota, 30 april 2016 14:26
Dosta laži
Pok. Slobo ja dozvolio da Studio B vrši direktne prenose SVIRAČA i TRUBAČA na ulicama.
To je bila demokratija.
Sada snima policija za svoj arhiv, da maltretira prisutne.
Dosta laži. Vlada je pala.
Nema više Srebreničke skupštine.
Srbija je ustala. U Nišu narod na ulicama
Na Kosovu i Metohiji srbi dižu ustanak
Dole Vučić, dole NATO, Dole Bonstil.
Živela Srbija
Preporuke:
241
25
6 subota, 30 april 2016 14:28
Nislija
Ovo je pocetak, njegovog kraja. Odlazi bolesnice.
Preporuke:
241
16
7 subota, 30 april 2016 14:32
no pasaran
subota, 30 april 2016 14:17 ljubomir jarić
Bio na mitingu. Kad je Čeda uzeo mikrofon, ja na levo krug, pa kući

Ljubomire,bio sam i ja,nalevo krug pa kući ali zbog deteta(12)kome je ovo prvi protest.
Niste razumeli poentu.
Mi smo svi pokradeni,a namera je da nas vrati u devedesete onaj koji se zaklinje u budućnost bez osvrtanja na prošlost.
Svi su imali šta da kažu,jer su svi oštećeni,a Srbija najviše.
To neće proći više NIKADA!
hejter
Preporuke:
227
27
8 subota, 30 april 2016 14:39
Crni mačor
Ljubomire

Podržavam vaš stav u potpunosti.

Održan je protest, nije bilo nikakvog 5. oktobra i rušenja Vučića, nema ni Skota.

Glavni cilj je da anti-zapadna koalicija DSS-Dveri uđe u Skupštinu kako bi se mogla čuti kritika izdajničke politike Aleksandra Vučića, jer odatle kreće borba za rušenje Zapadnog sistema.

Ja ni u kakvim DOS-ovima ni starim ni novim ne učestvujem, niti ću učestvovati.
Preporuke:
185
27
9 subota, 30 april 2016 14:44
nesa
bilo je vise od 10.000 ljudi.Blic je lose izracunao,jer je uvek bio protivnik opozicije.
Preporuke:
169
13
10 subota, 30 april 2016 14:46
zemo
Svi lideri opoziconih stranaka okupili su se na bini, a iz mase odjekuje: "Vučiću pederu".

Reče Tadić u ovoj kampanji: "Parada ponosa je neophodna Srbiji".
Ja sve nešto kontam, mora da su nam i pederi onda neophodni.
Preporuke:
99
12
11 subota, 30 april 2016 15:01
Dragan
@ljubomir jarić

Nisam bio, ali slažem se s vašim postupkom. Mislim da je saradnja sa Čedom vrlo opasna. Ako se nastavi koketiranje sa LDP-om to za koaliciju DSS-DVERI može biti krajnje kontraproduktivno i vodi samouništenju. Moje je mišljenje da bi se od svih ovih moglo eventualno sarađivati sa Radulovićem i Stefanovićem, donekle sa Pajtićem i to sigurno koaliciji ne bi škodilo, ali saradnja sa ovom koalicijom oko Čede mi je degutantna.
Preporuke:
100
65
12 subota, 30 april 2016 15:05
čije pare, toga i muzika
rekla je Sanda Rašković Ivić i dodala:
"Vučiću ne možeš da radis ovo dokle hoćeš, ćeraćemo se još, ovo ćeranje do sada tek je uvodno ćeranje. Ćeraćemo se još Aleksandre Vučiću".
Preporuke:
110
16
13 subota, 30 april 2016 15:08
ZEMUNAC
NEOPHODNO ja da bas EU,AKO JE ZAISTA DEMOKRATSKA, ponisti LAZIRANE izbore!U KAKVU EU nas vode oni koji kradu glasove?Sve je ovo,sa "demokratskom EU",neokolonijalna OKUPACIJA NAS I NASIH ZIVOTA!DOLE MARIONETSKA VLADA!
Preporuke:
100
13
14 subota, 30 april 2016 15:20
Djura
Prema najnovijem redu voznje njegova buducnost stize od naredne 2017 - te godine u tom iscekivanju ljudima prolaze godine mnogi vise nemaju kud nego da veruju. Svi na svetu traze da narod zivi za buducnost ova vuciceva,medjutim,prva koja trazi da se zivi od buducnosti.
Preporuke:
72
7
15 subota, 30 april 2016 15:21
Prolaznik
Vučić ne smije da dozvoli da DSS i Dveri uđu u skupštinu jer bi ta intelektualna i moralna elita Srbije razbucala svu njegovu priču o EU i ostalim glupostima. Njemu treba radikal i redikul Šešelj da od ideje srpskog nacionalizma pravi cirkus i sprdnju. Izbori neće biti završeni dok DSS i Dveri ne budu izbačeni iz parlamenta
Preporuke:
148
17
16 subota, 30 april 2016 15:21
doktor detus
...kaze sanda povodom lopovluka djurdjevica i kompanije - mi cemo im oprostiti ali da li ce oni sami sebi oprostiti - kakvo crno oprastanje - taj rik mora krivicno da odgovara (sto je pajtic pravilno najavio) inace cemo svakih 20 godina imati kradju izbora - to jednom mora stati - ponavlja se bas zbog toga sto ranijih niko nije odgovarao ...

..inace je skup bio sasvim ok - i po broju prisutnih i po govorima - bilo je i nadrealnih trenutaka - da slusam uzivo govor cede jovanovica - ali - dobro - taka je situacija ...

...i da zavrsim sa poklicom nove desnice...

SRAM TE BILO,DJURDJEVICU!!!!!
Preporuke:
152
8
17 subota, 30 april 2016 15:24
Prolaznik
Zaboravih, pozdrav iz vaše budućnosti, tj iz Crnje i Gore. Ipak nedaj se Srbadijo gdje god da si, nije sve propalo kad propalo sve je
Preporuke:
124
6
18 subota, 30 april 2016 15:28
Konobar
Izbori na Kosovu ... Zašto? Vučić hoće legitimnost izbora da promeni Ustav Srbije?

Posle ovih izbora Vučiću niko neće verovati!
Preporuke:
116
7
19 subota, 30 april 2016 15:31
Srboljub
Gde mogu pogledam slike MUP-a?
Ako je ružna da me lepo slikaju.
Preporuke:
120
2
20 subota, 30 april 2016 15:33
Djura
Izvinjavam se za jos jedan komentar tv. pink izbrojao skup posetilo 1700 gradjana.
Preporuke:
91
5
21 subota, 30 april 2016 15:41
precanin
...bilo bi korisno da za predvodnika naroda i drzave bude neko nacionalno svestan i pre svega bogobojazljiv...ako opet dodju petooktobarci onda ovom narodu ni ne treba nista bolje od diktature...ali sve se bojim da kroz tesku istoriju nismo ama bas nista naucili...kako radili tako nam i Bog pomogao.
Preporuke:
48
13
22 subota, 30 april 2016 15:41
Sloboda je demokratija
Ako je Evropa slobodna i demokratska podrzace miroljubivi srpski narod! Ovo nisu oni koji su bili za rat!Postujemo i Evropu i Ameriku ali neka nam skinu Vuciceve okove i lance!Seselj je najveci izdajnik srpskih interesa.Njegov primitivizam je okaljao srpsku cast i junastvo!Dole Nedicevci i Ljoticevci!
Preporuke:
54
16
23 subota, 30 april 2016 15:53
moja srbija
je ustala
Preporuke:
86
13
24 subota, 30 april 2016 15:53
Jojo Master
Stranke su se udružile oko zajedničkog cilja.

"Prijatelji" i sa Čedom dok se ne vrati pokradeno. Kad se cilj ostvari svako na svoju stranu.
Preporuke:
84
18
25 subota, 30 april 2016 15:53
nebitan
Ovo je realno, tek uvod u početak borbe. vučić kao ime nije bitan, jer on je samo figura čije poteze povlače zapadnjaci. Bitno je to da će u skupštini sedeti preko 150 poslanika kojima je srce (ili novčanik) okrenuto zapadu, pri čemu se reda radi ustručavam da u tu bandu ubrojim i SPS/SRS poslanike. Dakle, bez obzira kada i da li će vučićevska banda da izvetri, i dalje ćemo imati posla sa ideologijom ropske odanosti zapadu koja će još dugo visiti Srbiji oko vrata kao konopac. Dakle, treba se boriti i protiv DSa (bez obzira što su dali "podršku" Dverima, to je ionako samo trenutni taktički potez), i protiv LDP/SDS, i protv Dosta je Bilo za koje lično smatram da su najnoviji američki projekat koji će tek stupiti na scenu a ovo mu je zagrevanje. Svakako se treba suprotstaviti i kalkulantima iz SPS čija se ideologija svodi na "ko god mi da vlast, dobar je". Jedino se ne treba boriti protiv SRS jer sa nestankom SNSa i SRS će se istopiti.
Preporuke:
66
25
26 subota, 30 april 2016 16:03
LI ČAN ČE
Tačno je, ne radi se o jednom glasaču. Pokradeno je na hiljade glasova pa i onim strankama koje su(osim SNS) prešle cenzus.Ako su stvarno demokratski opredeljene stranke onda ni takav naštimovani izborni rezultat ne smeju prihvatiti. Ako ga prihvate onda je to jadno jer pristaju na mrvice sa vučićevog stola. Predlažem da se ujedine kao na današnjem veličanstvenom skupu i odbiju nestvarne mandate i da se nastave boriti za mandate koje je narod izglasao i to tako što ponuđene mendate neće prihvatiti pa neka ih vučić i šešelj podele i vladaju Srbijom pa neka kažu da to nije vraćanje u devedesete ma šta to značilo. Ovo mora dovesti do novih izbora a onda je naš, imaćemo ga u šaci.Ovo je početak njegovog političkog kraja koji se mora desiti još ove godine ili smo obrali bostan.
Preporuke:
85
6
27 subota, 30 april 2016 16:03
Neporobljeni Srbin
Jedino mirno rešenje jesu NOVI IZBORI, pod strogom kontrolom ruskih posmatrača.

Zapadnim ne da ne verujem, već sam UBEĐEN da i oni učestvuju u ovom lopovluku i kriminalu koji ovaj diktator pokušava da zataška !!!

I to ne samo da se kontroliše glasanje, već i kontrola medija i zloupotrebe državnih funkcija i državnog novca od strane vladajuće koalicije.

E, tada bih pitao ovog diktatora "čija nana crnu vunu prede"!!!

NOVI IZBORI !!!
Preporuke:
106
5
28 subota, 30 april 2016 16:08
večiti omiljeni opozicionar
Napadom na opoziciju, Šešelj pokazuje kakvu je nagodbu sklopio sa haškim tribunalom.
Preporuke:
106
16
29 subota, 30 april 2016 16:09
Bojan, Priština
Bio na mitingu i vratio se sa dosta utisaka.
Prvi utisak je enorman broj pripadnika policije u civilu i BIA. Koji su neprekidno slikali telefonima.

Dalje, u masi sam video i dr Paju Momčilova, što mi daje nadu da će patriote smoći snage da prevaziđu sujete i da će se okupiti pod isti barjak.

Što se govornika tiče, Čedu i Borisa nisam ni slušao, Boško je bio dobar i ima u njemu potencijla da zaista bude lider jedne nove generacije.
Dok sa druge strane, Sanda je dosta slaba kao govornik, neovisno o drugim kvalitetima.
Preporuke:
89
8
30 subota, 30 april 2016 16:14
nebojša iz bg
pokušao da slikanjem zaplaši narod.hahahahaaaaaaa.nisu delili slikesa skupa
Preporuke:
77
5
31 subota, 30 april 2016 16:19
Jojo Master
Prvo novi izborni zakon koji onemogućava krađu.
Što ga stranke na vlasti do sada nisu promenile? Zato što su svi krali i što bi onaj ko dođe na vlast to isto radio. Zato postoje zakoni da nas zaštite od ovakvih manijaka.
Novi birački spiskovi gde neće biti mrtvih duša i dece.
Bez toga ne idem na izbore.
Preporuke:
66
4
32 subota, 30 april 2016 16:21
pobunjenik
I šta sad?
Ili da prihvatimo ovu izbornu farsu novokvislinga,njihovu pljačku,nasilje i bahatost ili da stanemo u istu kolonu sa Čedom,Pajtićem,Čankom i sličnom menažerijom koji su takođe kvislinzi ali stari i provereni koji kad lažu,kradu,bahate se i vrše nasilje to čine manje psihotično i u svilenim rukavicama.
Ima li neki bolji izbor a da nije u okviru postavljenom od strane kapitalističkog kolonijalnog gospodara i njegovih poštenih domaćina i ostalih lakeja domaće i strane proizvodnje?
Preporuke:
43
16
33 subota, 30 april 2016 16:24
Drago mi je...
... sto se opozicija ujedinila u ovom protestu. Nije vazno ko stoji iza koje politike, vazno je da izbori budu posteni, bez lazi, podmicivanja, kradji I prevara. Ono sto se danas desi meni, sutra moze tebi.
Narod I samo narod, postenim izborima, izabrace koju politiku ce da bira.
To se zove DEMOKRATIJA.
Preporuke:
70
13
34 subota, 30 april 2016 16:27
covek sa klupe/sluzba u sluzbi
Da je na mitingu bilo samo 20 ljudi bilo bi uspesno,a recu vam i zasto!?
-Na pozornici su stajali prestavnici naroda i to je bitno.Elem ne slazem se ja sa vecinom od njih,ali je bitno da imamo jedno zajednicko misljenje a to je da je Vucic najvece zlo koje je zadesilo Srbiju.
-Nemam sta da dodam vise to je to,a zdrav razum ce potvrditi moju tvrdnju i misljenje!!
Preporuke:
97
9
35 subota, 30 april 2016 16:30
.....
@Dragan

Ne brinite, Čeda je potrošen. On je na ovom skupu pomalo i izviždan (bar od ljudi iz moje okoline) kada je u negativnom kontekstu pominjao politički upokojenog Koštunicu. Nikakvog saveza s njim neće biti, jer to ne odgovara nikome. Čeda je jedini sa bine koji će UĆI u vlast - neposredno ili posredno, preko Vejvode.

Boško dobro zna Čedine udbaške folove, kao i svi drugi. Ovo je borba za ulazak u parlament, kako bi se Vučić tukao i sleva i zdesna, da mu propadne radikalska strategija levo-desnog bućkuriš-populizma i ikebana-opozicije Pavićevića i Živkovića.
Preporuke:
81
14
36 subota, 30 april 2016 16:31
Kempes Wien
Konacno je formiran pravi patriotski blok. Lepo je videti ujedinjenu opoziciju.
Preporuke:
43
28
37 subota, 30 april 2016 16:35
Ujka Vanja
Mislite li stvarno da bi opozicija, ovakva kakva je dobila da se izbori ponove.Bojim se da naš narod glasa ovako iz nekog svog uverenja da i taj put treba probati.
Malo ne razumem tu potrebu da sve razbucamo zbog tog jednog postotka.
Mene više zanima je li tačno da je američki ambasador stvarno bio u DSSU ili DSu na dan izbora ili dan uoči .
Čuo sam Vučića kad je nagovestio da nas za godinu dve čeka promena ustava,Ako sam dobro čuo to je toliko važan podatak da sam svu pažnju na tu stranu okrenuo.Jesu li izbori put da se otarasimo Kosova, da priznamo Tačija kao vrhovnog gooposdara naše kolevke?
Ukrajinski ili Makedonski scenario ne smemo da pravimo.Naročito zbog tog jednog postotka.On se može nadoknaditi na onim mestima gde se izbori ponavljaju.Ne vidim zašto bi lagali na toj tankoj žici gde se sve može da prekine,Tolika većina da se boji jednog procenta?Meni ne ide,Ali,šta je s tim Devenportom'Šta s AMERIČKIM AMBASDOROM.Dajte da to rasčisimo ko pije a ko vodu nosi
Preporuke:
26
54
38 subota, 30 april 2016 16:35
aleksandar
Ne treba učestvovati u raboti u koju su uključeni Čeda, Tadić, Pajtić i Radulović. Nikakva "krađa izbora", stvarna ili lažna to ne može da opravda. Samo još Čanak fali da menažerija bude kompletna. Kakav god bio Gospodar Vučić, a nije dobar, od gore pomenutih nema gore. Najgori od najgorih. Kojim snagama odgovara haos u Srbiji, mislim da je svakom pametnom jasno. Dovoljno je pročitati današnji Blic recimo. Jednom rečju, razočaravajuće.
Preporuke:
34
87
39 subota, 30 april 2016 16:39
Živko
"Ako dozvolimo da Vođa, koji je po svim procenama pokrao između 10-20% glasova, materijalizuje svoju krađu sa apsolutnom većinom u skupštini, nada da Srbija može da postane normalna, civilizovana, suverena i prosperitetna država biće ubijena za dugi niz godina. Vođa, i talibanski vojvoda koji ga podržava, su spremni da unište ono malo što je preostalo od nezavisnih institucija u Srbiji, i da sve podrede utvrđivanju Vođine strahovlade u Srbiji na dugi rok."

http://www.srpskaakcija.com/2014-04-18-18-24-28/3020-r-d-izb-r-dr-du-sudbinu-srbi
Preporuke:
56
10
40 subota, 30 april 2016 16:44
novi izbori
svaki listic ima serijski broj odstampan bar kodom. Serija ima onoliko koliko je birackih mesta.Neposredno pred izbore, metodom slucajnih brojeva, serije se salju na biracka mesta i ovim je mofucnost zamene listica 0(nula).Glasanje se obavlja do 20 sati, kada kroz ruke clanova komisije prolaze listici i cim prodje 1 listic, brojac za neku stranku se povecava na web stranicama RIK-a, sa PC-a prikljucenog na net,koje ima svako biracko mesto javno da ceo svet vidi. Do najvise 22 casa, dakle 2 casa od zavrsetka izbora, transparentni konacni rezultati su svima vidljivi.
Preporuke:
73
4
41 subota, 30 april 2016 16:45
Boško
Dragan
@ljubomir jarić

Nisam bio, ali slažem se s vašim postupkom. Mislim da je saradnja sa Čedom vrlo opasna. Ako se nastavi koketiranje sa LDP-om to za koaliciju DSS-DVERI može biti krajnje kontraproduktivno i vodi samouništenju. Moje je mišljenje da bi se od svih ovih moglo eventualno sarađivati sa Radulovićem i Stefanovićem, donekle sa Pajtićem i to sigurno koaliciji ne bi škodilo, ali saradnja sa ovom koalicijom oko Čede mi je degutantna
Vi očigledno ne shvatate suštinu demokratije.

Poziv da svi pokradeni glasači izađu na protest protiv krađe i falsifikovanja izbora nije nikakva "koalicija" nego jednostavno demokratski način izražavanja protesta, protiv diktature!

A vaše "mišljenje" je više nego problematično jer tvrdite da DSS-Dveri treba da budu u koaliciji sa prevarantom Radulovićem koji je bio čak diletant ministar u Vučićevoj vladi i sa "demokratskim levičarem" Stefanovićem koji je učestvovao u demokratsko-socijalističoj pljački 2008-2012
Preporuke:
49
23
42 subota, 30 april 2016 16:52
Velizar M.
Bio i ja. Po mojoj gruboj proceni bilo je oko 15 hiljada prisutnih. Ako sam i preterao, bilo je više od deset hiljada svakako. Jeste bilo policije u civilu ali sa dobrim i skupim fotoaparatima. Najjače aplauze dobili su Radulović i Obradović. Jovanović je nešto vikao ali masa nije bila impresionirana, nema veze, nek i on nešto pošteno uradi. Pajtić i Rašković-Ivić su skoro pa podjednako pozdravljeni a Tadić je uglavnom ignorisan. Sve to je lični utisak, sa mesta na kojem sa bio. Moguće je i da nije bilo tako. Govornici nisu rekli mnogo novog i nisu spominjali konkretne korake osim povećane pažnje u sredu i podrške nišlijama.
Zaključak - nije loše. Dovoljno za početak.
Preporuke:
95
9
43 subota, 30 april 2016 17:08
SRBIN
IZVINITE DALI SU IZMEDJU 10000 OPOZOCIONARA BILI I ONI KOI SU PRODALI DVA VELIKA SRBINA ZA NAGRADU SAD.
Preporuke:
33
35
44 subota, 30 april 2016 17:09
Cviko
@Bojan, Priština,
Slažem se sa Vama. U komentaru od petka napisao sam da prisutni građani na ovom skupu, snimaju ljude oko sebe. Verujem da su mnogi uslikali pripadnike policije u civilu. Za slučaj da je dešavanje krenulo neželjenim putem, ti snimci bi bili dobar dokaz na nekom poštenom sudu. Možda je dobra strana fotografisanja, preventivno delovanje prema potencijalnim izazivačima nereda. Oni se teže odlučuju da prave nered ako znaju da su snimljeni.
Preporuke:
43
3
45 subota, 30 april 2016 17:10
Oliver Kromvel
DSS-DVERI će posle ponovljenih izbora u sredu preći cenzus međutim cena će biti previsoka,na istu binu sa Čedom,Čankom,Borisem,Pajtićem izvinite ali sa njima ni na kafu nikakva krađa to nemože da opravda,sada će mi neki reći ma to je običan protest,epa vidite nije to će da košta i to papreno.Kormilo ove koalicije se značajno pomera ka centru i gubi se ona nacionalna i patriotska komponenta koja je inače u ovoj kampanji prilično očerupana.Znate Dveri su na pokradenim izborima 2012 koje pokrala DS dobili 4,75% i to sa tvrdom nacionalnom pričom,bez para i bez DSS-a to su činjenice a danas obe stranke zajedno jedva 5%.
Preporuke:
37
65
46 subota, 30 april 2016 17:14
GEDZA
PRAVA ,SOLIDARNOST I JEDINSTVO OPOZICIJE U BORBI PROTIV VUCICEVE STRAHOVLADE I IZBORNE KRADJE, BILA BI KADA BI SVE PARTIJE KOJE SU PO RIK-U PRESLE CENZUS,BOJKOTOVALE ULAZAK U PARLAMENT I POLAGANJE POSLANICKE ZAKLETVE,
NARAVNO DA TAKAV CIN OTPORA NE OCEKUJEM OD SESELJEVACA I SPS-A KOJI OCEKUIU BENEFITE U NOVOJ NENARODNOJ VLADI !!!
Preporuke:
45
13
47 subota, 30 april 2016 17:18
doktor detus
...evo sad sam gledao na rtv vojvodina - da su ovi napredni kriminalci sremskoj kamenici ili behu karlovci (tu gde se ponavljaju rep izbori) razbili coveku auto parkiran u dvoristu - prete mu vec nekoliko dana - inace je covek u izbornoj komisiji - nije navedeno ispred koje stranke - ali vidi se da je opozicioni clan - mora se u sva mesta gde se glasa poslati pedesetak aktivista da stite narod od ovih baraba - posto su na vlasti navijacko ulicarske falange...
Preporuke:
60
3
48 subota, 30 april 2016 17:18
Zvonimir Bgd

ZEMUNAC

NEOPHODNO ja da bas EU,AKO JE ZAISTA DEMOKRATSKA, ponisti LAZIRANE izbore!U KAKVU EU nas vode oni koji kradu glasove?

U neofasisticku EU! Eto, u takvu EU nas vode. Nikakve veze EU nema sa demokratijom. Kao, uostalom, ni ceo "Novi poredak" savremenog totalitarizma zvanog "globalizam".

Sloboda je demokratija

Ako je Evropa slobodna i demokratska podrzace miroljubivi srpski narod! Ovo nisu oni koji su bili za rat!

Niti je "Evropa" slobodna i demokratska, niti ce podrzati srpski narod. Pogotovo kada ni mi Srbi ne podrzavamo sami sebe, jer, eto, ima nas koji jos uvek mislimo da je u Srbiji neko "bio za rat". Ko je u Srbiji i kada bio "za rat" i koga je to Srbija napadala?!

Zapanjuje me koliko je veliki broj onih koji, posle svega, nista nisu razumeli.
Preporuke:
53
3
49 subota, 30 april 2016 17:33
možda je ovo autogol DSSa
u veštoj režiji stranih gospodara i pozicije i opozcije
Preporuke:
25
51
50 subota, 30 april 2016 17:34
Spiridon
@ Oliver Kromvel

Bio na protestu, meni vidiš nije smetalo da budem tamo i gledam Čedu i Pajtića na bini zato što sam došao zbog nečeg drugoga a ne da bi se sa bilo kime ljubio u usta i grlio. Inače bez ljutnje ali nasedaš na sitne šibicarske trikove udbaških žbirova i Vučićeve medijske satrapije od Vučičevića preko Cvijanovića pa do Šešelja i Vučelića. Zapamti jedno, mi nećemo nikada biti normalna država ukoliko dopustimo da nas kulovsko-gejačka klika na vlasti munta i radi, da kradu izbore i uvode diktaturu jednog čoveka ozbiljno bolesnog u predelu glave a to zaista nikakve veze nema ni sa desnicom, ni sa centrom, ni sa patriotizmom, to je prosto i jednostavno iznad svega toga i što je još bitnije pre svega toga. Ovo nije bitka za cenzus, ovo je bitka protiv diktature i ulizičkih medija, protiv funjara i šešeljevske fukare koja se zaklanja iza EU ili iza Rusije potpuno svejedno da bi oni, njihova braća, kumovi i ortaci zgrtali milione dok mi krpimo kraj sa krajem...
Preporuke:
99
25
51 subota, 30 april 2016 17:35
negi
Vratio se sa mitinga,bio je dobar.Svi govornici su konstatovali da vode različite politike ali da su ujedinjeni oko jedne stvari,niko ne sme i nema pravo da prekraja volju naroda,niko.Oni koji se ne slažu sa ovim ili onim,zaboravljaju ovo.Niko još nije preneo(po najavi spikera na mitingu)da je na bini bio radikal koji je vratio mandat radikalnoj stranci(zaboravio sam ime)zbog skandaloznog ponašanja mutavog vojvode u vezi izbora.Ako sam dobro razumeo,a mislim da jesam,Vučić je krađu izbora sam organizovao.Razmere krađe i ono što se sprema američki ambasador je pokušao da upozori Vučića da to ne radi i da prizna rezultate kakvi jesu,međutim Vučić ga nije primio sa izgovorom da je preumoran.Skot je u toj situaciji otišao u DS i preko Pajtića upozorio opoziciju da sprema izborna krađa.Ostalo znamo.Mislim da je Vučić pucao sebi u obe noge sa krađom izbora i da je i zapadu jasno da je sa njim je opasno sarađivati.Ovo što se desilo sa izborima je početak njegovog kraja.
Preporuke:
84
11
52 subota, 30 april 2016 17:38
Spiridon
@ Velizar M.

Slažem se u potpunosti sa procenom od 15000, u svakom slučaju i više nego dovoljno ljudi sve u svemu. Moram da priznam da sam se plašio da će biti kudikamo manje, zbog praznika i svega ostalog.
Preporuke:
69
6
53 subota, 30 april 2016 17:39
Srbin
Bio sam na protestu. Govornici: Sanda R.Ivić, S.Radulović, B.Obradović, B.Pajtić - direktno su "pogađali" u glavu SNS režim sa naglaskom na Vučića.
Po meni je Pajtić, kao svo vreme prethodno, najhrabrije iznosio esencijalne istine o Vučiću i njegovom režimu.
Preporuke:
70
12
54 subota, 30 april 2016 17:40
Slavomir Srpski, Da saberem utiske (1)
1. Pocelo je, Vucic je svojim silovanjem demokratije udruzio opoziciju da ga ga ruse.

2. Ova demonstracija pokazuje da razlicite opozicione stranke mogu bez da dele Zajednicki politicki program ili da prave koaliciju, da mogu da sinhrono rade na razbijanju prvog neprijatelja Srbije: Vucicevu apsolutisticku vlast.

3. Sve ove zamerke sto razlicite partije zajedno demonstriraju su bez osnova i mazohisticke: one rade da Vucic ostane na sedlu i da se i dalje ucvrsti rezim. Jer svaka posebno stranka je manja od 6% i sama ne moze nistra da uradi protiv 48% Vuciceve vlasti.

4. Zajedne manifestacije uperene protiv urusavanja demokratije od strane Vucica, otimanjem glasackih listica morace i u buducnosti organizuju jos bolje i masovnije, zajedno sa otporom opozicije u Skupstini prema Vucicevim totalitarnom rezimu.

5. Ulazak svih opozicionih stranaka u Skupstinu, protiv otimacine Vucicevog RIKa, mora da se obezbedi na izborima u Sredu jer ponistavanje ovih izbora je neostvarljivo.
Preporuke:
60
4
55 subota, 30 april 2016 17:43
Spiridon
@ možda je ovo autogol DSSa

A možda su iluminati sve ovo zamesili, ili oni vanzemaljci što su gušteri a izgledaju kao ljudi pošto imaju masku...?!? Najprijateljskiji savet, idi pravo do prve prodavnice i kupi onaj staniol za pečenje u rerni pa od njega napravi molersku kapu ali obavezno da ide preko ušiju. Čitao sam u Trećem oku da ako se to uradi, onda ti iluminatski gušteri ne mogu da ti čitaju misli...
Preporuke:
38
21
56 subota, 30 april 2016 17:54
gavrilo
Ljudi treba Merkelinog i Skotovog Kerbera rusiti sada dok je vruce,dok su svi ujedinjeni,sjutra ce to biti malo teze jer ovo nije samo radi jednog glasa - KERBER je pokrao na hiljade glasova,zato tu bitangu treba rusiti svim sredstvima!
Preporuke:
49
8
57 subota, 30 april 2016 17:55
Srbin
"subota, 30 april 2016 17:10
Oliver Kromvel
DSS-DVERI će posle ponovljenih izbora u sredu preći cenzus međutim cena će biti previsoka,na istu binu sa Čedom,Čankom,Borisem,Pajtićem izvinite ali sa njima ni na kafu nikakva krađa to nemože da opravda,....
Znate Dveri su na pokradenim izborima 2012 koje pokrala DS dobili 4,75% i to sa tvrdom nacionalnom pričom,bez para i bez DSS-a to su činjenice a danas obe stranke zajedno jedva 5%."


1) Iz nabrojane četvorke, izdvojio bih Pajtića, koji je sve vreme hrabro, ubedljivo profesorski, napadao i raskrinkavao Vučića kao ličnost i njegove laži. Sa Pajtićem se ne slažem uglavnom zbog njegovog odnosa prema EU, ali je to pitanje za dalje. SADA JE VAŽNO OSLOBODITI SRBIJU OD VUČIĆEVE DIKTATURE I UVESTI PRAVNI POREDAK, A TO SE POSTIŽE UDRUŽENIM SNAGAMA. Za dalja pitanja, kada bude vreme, ćemo se ubeđivati.
2) Tačno,bez krađe bi Dveri -DSS dobili preko 10% i u ovakvim uslovima, samo da nije bilo krađe, inače oko 30% bi dobili.
Preporuke:
58
15
58 subota, 30 april 2016 17:55
Bojan, Priština
@ Cviko

Još bih samo dodao da je fotografisanje jedan od vidova pritisaka nad ljudima, da se ne pojave. Posebno onih koji rade u državnoj službi. Njima nije baš prijatno kada im ministar obznani da će biti fotografisani, ja srećom mogu biti potpuno relaksiran u tom smislu.
Preporuke:
56
6
59 subota, 30 april 2016 17:57
Slavomir Srpski (2) Vucicu destabilizovao si Srbiju
Vise puta sam pisao i opominjao vucicev rezim da odustanu od nepotrebnih izbora, jer su imali 100% vlast u vladi i Skupstini, da ne bi destabilizovali Srbiju i gurnuli je u Makedonski scenarijo ili scenario u C.Gori, gde slicno Vuucicevim guranjem Srbije u NATO i Milo je destabilizovao drzavu i izveo proteste na ulice.
To je glavni razlog ovih izbora i pokusaj da u Skupstini osvoji 2/3 poslanicke vecine. Dakle ispostavilo se da je Srbiju gurnuo u haos destabilizacije, ucxenom iz SAD-EU.

Da li je Vucic morao da Srbiju gurne u haos zbog SAD-EU ucena?

NIJE! Mogao je to da spreci da je radi Srbije zrtvovao sebe, i odlucio samo da da ostavku na Premijera vlade, bez novih izbora. Nova vlada bez njega je mogla da postane tehnicka privremena vlada za jos 2 godine, koja bi time odustala od novih antisrbskih "reformi" i dalje rasprodaje Kosova, cime bi dobili barem jos dve godine znatnog opadanja moci SAD i kraha EU, uz povecanja jacanja Kine i Rusije.
Preporuke:
40
8
60 subota, 30 april 2016 18:19
Slavomir Srpski, Vucicevo razbijanje Srbije
Odluka Vucica da ide na prevremene izbore da bi u te 4 godine uterao Srbiju u EU tor je donesena posle otvaranja novih poglavlja iz Brisela i jasne poruke da bez konacnog sredjivanja odnosa sa Kosovom, koje EU parlament priznaje kao nezavisnu drzavu (za razliku od nekoliko pojedinacnih drzava), nije moguce da to ostvari. Posredno, EU ga je odlucno i nedvosmisleno ucenila da mora da menja Ustav Srbije, izbacivanjem preambule o Kosovu, jer jedino tako bi ta "nova Srbija" mogla da dozvoli ulazak Kosova u EU kao nezavisne drzave.

Vucicu je dakle bilo potrebno da njegova koalicija osvoji 2/3 Skupstinske vecine, da bi mogao da Kosovo izbaci iz Ustava. Zato je smatrajuci da mu je sada popularnost najveca, da ce moci na ovim izborima to da postigne i da promenom Ustava ugura u sledece 4 godine "Srbiju bez Kosova" u EU. To bi bilo njegovo razbijanje Srbije radi bezalternativne EU. Odlucio je za to, i sada doveo Srbiju u destabilizaciju, jer ovo danas je samo pocetak.
Preporuke:
51
5
61 subota, 30 april 2016 18:29
Turas
@ Komentari - Jedan od pojmova demokratije je udruživanje opozicije protiv vladajuće koalicije .(Boško ?)Što je Čeda prisustvovao , je jedan od znakova demokratičnosti koja se ređe viđa na ovim prostorima ,i to ne znači UDRUŽIVANjE . Na kraju , i sam Čeda (koji po meni treba da odgovara za mahinacije iz Šilerove)je rekao da postoje različitosti koje se trebaju poštovati .Cilj je da Vučić dobije što manje poslaničkih mesta u skupštini . Dakle , jaka opozicija više demokratije .
Preporuke:
52
11
62 subota, 30 april 2016 18:35
1700
ljudi prema informacijama Policije PINK izvestava, a povodom "napada" na novinarku PINK Zeljko Mitrovic pise opoziciji u Vucicevom maniru, covek sebe vidi kao premijera. Ljubavnica mu ubijena u istom hotelu u vreme kada je i on bio u hotelu sa svojom zakonitom zenom i nikom nista, sin pregazio devojku na pesackom prelazu i nikom nista, sada proziva opoziciju i naziva opoziciju frustriranom
Preporuke:
54
4
63 subota, 30 april 2016 18:39
Slavomir Srpski, Zasto krah EU trazi razbijanje Srbije?
Nije slucajno da je ova drasticna ucena EU prema Vucicevoj vladi dosla bas u trenutku pocetka razbijanja EU, vec od juna i engleskog Brexita, koji je prvi jak i vidljiv zeljostres sadasnje EU. Ali ne i konacni, jer izlaskom VB iz EU (protiv volje SAD i posete Obame u Londonu), ta osakacena EU jos vise ce biti uravnotezena prema jedinoj sili Nemackoj, pa je izvesno da ce i Francuska i Italija poceti da traze nove koagulacije i podele EU barem na dve zone da bi izbegli majorizaciju iz Berlina. Ne cudi onda da desnicarske stranke u FR i IT pocinju sve vise da dobijaju na terenu, i da dizanje zidova izmedju EU drzava nije samo zbog "migracione krize" vec i zbog tektonskih p[oremecaja ekonomski posrnule EU.

Stoga je EU pre svog raspada pokusala da izvrsi najveci oguc uticaj na Vucica da Srbiju slomi pre njene propasti. D izdvoji Kosovo pre nego sto izgubi moc u sledecim godinama da to ostvari. Stoga je sve to dovelo do ubrzanja pritiska na Vucica, i do ovih njegovih prevremenih izbora.
Preporuke:
31
5
64 subota, 30 april 2016 18:40
Cviko
@Bojan, Priština,
Dakle, ipak ima pozitivnog efekta.
Preporuke:
24
4
65 subota, 30 april 2016 18:42
Oliver Kromvel
Turas-cilj je šta umesto za da opet glasamo protiv,samo da ode Sloba,samo da ode Koštunica,samo da ode Tadić i sada samo da ode Vučić i svaki put dobijamo sve goreg,SISTEM se ne menja dragi moji prijatelji tu leži problem,Vučić je dijagnoza naše bolesti kao i svi pre njega to niko ne shvata,ja ne želim novi DOS a ovo mi miriše na to.Hoću DVERI da vidim kao jaku nacionalnu opciju koja će beskompromisno da se bori za srpstvo i da otera SRS u političku penziju neću kompromise sa onima koji su uništili Srbiju a zatim je predali u ruke konvertita radikalskog,ljudi ovo je ozbiljna politička zamka,koga zanima objasniću mu i zašto tako mislim.
Preporuke:
40
15
66 subota, 30 april 2016 18:45
Rale
Dosta slabo pripremljeni govori, ali veoma kulturno ponasanje protestanata. Da je ovo organizovala cia, bilo bi haosa.Pozdravljam, za pocetak solidno i treba nastaviti borbu. Najbolje prikupljanjem potpisa za referendum o ulasku u evropsku uniju.Na referendumu treba biti tri ponydjena odgopvora. Na pitanje da li ste za nastavak pregovora sa eu o clanstvu, ponudjeni odgovori treba da budu a) jesam b) nisam c) odgoda pregovora do daljnjega
Preporuke:
29
5
67 subota, 30 april 2016 18:47
Svetlana
Postene li opozicije i jake sa svojim smesnim procentima, i za to malo su molili, zvali i ponizavali se pred narodom. Pokusajte ih zamisliti kad bi imali vecinu ili 50%. Svi vi koji ste danas na ulici stideli bi se sto ste tako nisko pali.
Jadan je narod koji ima ,,postenog,, Cedu i Tadica za govornicom.Oni su proslost, necemo ih i sta sad.
Bilo bi dobro da se u celosti ponove izbori, svi ovi gubitnici sto su se okupili u zelji da se okoriste jos malo bez rada na ledjima naroda, dobice jos manje glasova nego 24.04.
Preporuke:
19
47
68 subota, 30 april 2016 19:04
Aleksa
vučiću uskoro ističe rok trajanja,
odradio je podosta najprljavijih poslova u likvidaciji srpske države za Zapad,
ovi izbori su ga oštetili,
nema on više mesta da odahne,
ostaje borba za goli(politički)život.
u panici će da učini sve šta Zapad zatraži.

ono šta treba da bude jasno,
sve ove razmrvljene na različite male partije demokrate se spremaju,
da od potrošenih SNSovaca preuzmu upravljanje,kao kulturnije,u rukavicama...
zaista, nisu oni ništa bolji od ovih vadikalsko-naprdnjačkih daešovaca za Srbiju!

DSS-Dveri moraju videti jasno su samo predmet u ovoj igri.
Poziv DS da se glasovi daju DSS-Dverima je podvala. DSS-Dveri već osvojili dovoljan broj glasova na "izborima".
Ne sme se ulaziti ni u kakve sadržajne veze sa tzv. opozicijom, oni su svi natovci,
moguće su jedino ograničene, čisto tehničke i taktične u trenutnoj situaciji oko "izbora".
Nema povoda ni za kakva osećanja zahvalnosti!
DSS-Dveri moraju znati da su sasvim sami!

a skot i bler se cerekaju i trljaju ruke.
Preporuke:
32
9
69 subota, 30 april 2016 19:07
Svetlana
Setite se Cedinih izjava o Kosovu. Pa glasajte za takvog. Dramaturgija mu ne ide bas, jos uvek se trudi da imitira gestikulacijom i polozajem tela pok.gospodina Djindjica.Grozno. Njemu je as "lose" pod ovom vlascu, ojadio je sa svojom suprugom i banke i narod i koga je stigao,umesto da je u zatvoru on je za govornicom na ulici. Da,treba pitati Vucica zasto bracni par Jovanovic nije u zatvoru? Posto ovde vlada siromastvo i glad i deca nam odlaze sto i Ceda ne ode, ali tamo ne bi vozio mercedesa od 100 000,-eura kako se njegova supruga hvali, nego bi morao da dokaze kako je zaradio. Ali Srbija je ovo i svako moze da pljacka i jos da glasno govori bez stida. Kako rece Arcibald Rajs: "Srbi cuvajte se sebe"
Preporuke:
25
11
70 subota, 30 april 2016 19:13
Boba
Ljudi, bez obzira na političke razlike, i treba da se udruže da bi se izborili protiv krađa, laži i medijskog mraka koji je konstanta u Srbiji. Ne radi se ni o kakvoj koaliciji za vlast već za poštovanje pravne države i bazične demokratije.
Vučić nažalost neće otići mirno i borba za pristojnu Srbiju će potrajati pogotovo kada se zna da su mnogi koji su danas protiv njega kao Tadić i Čeda i sami doprineli ovom mraku i to je faktor koji će mnoge i dalje odvraćati da se pridruže u zahtevima za vladavinu prava i pravde a ne laži i manipulacije.
Ipak, takav ograničen i nesavršen način je jedino moguć, i borbom kroz institucije i mirnim protestima dok čak i mentori ove naopake vlasti ne shvate da moraju da promene svoj odnos prema njoj.
Žalosan legat Vučića i Šešelja i Nikolića biće diskreditovanje srpskog patriotizma što je verovatno i bio cilj njihovog angažovanja u politici. Kao što je SPS za dugo vremena diskreditovao ideju socijalne države ova crna trojka je tu da Srbima ogadi nacionalizam.
Preporuke:
23
10
71 subota, 30 april 2016 19:14
.....
Čovek koji se prevario u potezima nastavlja dalje da srlja. Sad sve partnere iz interesa primorava da mu javno izjavljuju ljubav i lojalnost. Sve stranke se ređaju u izjavama, od Velje do Andrije. I svi imaju istu mantru: mir i jedinstvo.

Čak i iz teksta uvaženog Aleksandra Pavića, sa sajta Fonda strateške kulture, curka to tiho mirenje sa Vučićevom svrstanom nesvrstanošću, tobože u ime glasača koji su 24. ostali kod kuće. Takav suverenizam pasivnog otpora IDE NA RUKU veterinarskoj klijenteli koja nas je uzjahala. Ko na brdu ak' imalo stoji trebalo bi AKTIVNIJE DA RADI NA DESTRUKCIJI RUSKOG STRPLJENJA I POVERENJA PREMA POMENUTOJ KLIJENTELI, a ne da zbog nespremnosti na jedinstvo i sujete (koja iz svakog reda vreba)svrstava uz apolitično ili apstinetno mnoštvo.
Preporuke:
18
8
72 subota, 30 april 2016 19:20
ljubomir jarić
Naš Narod kaže: ,, U dobru se ne ponesi, a u zlu se ne ponizi!!!''

Na svu sreću nisam član ni jedne partije jer bi gledajući danas onu binu iskočio iz kože.

Čedomir Jovanović, otvoreni zagovornik predaje Kosova i Metohije. Otvoreni zagovornik članstva u zločinačkoj nato alijansi. Da li treba dalje ?

Boris Tadić, štetočina na kub. Pored sofe, izmestio rešavanje pitanja Kosova i Metohije iz UN u eu. Da li treba dalje ?

Radulović, za koga nemamo pojma ko je i kako je naprasno dobio isti procenat kao ds. Stečajni upravnik 3 miliona preduzeća, a verovatno i cele Srbije.

Spasioci Srbije i dss-a ?

Gadi mi se logika Čopora! Budi Lav ! Nosi sam svoju sudbinu ! Ako imaš pameti.
Preporuke:
59
29
73 subota, 30 april 2016 19:28
negi
@Oliver Kromvel@Rale Današnji protest nije organizovan zbog vaših želja i planova već zbog pokušaja krađe tuđih mandata, ma koliko oni bili mali.Vaši mazohistički predlozi od raspisivanja izbora pa do sada,samo pokazuju da u određenim stavovima i ponašanju Vučić je u pravu.To što vi iznosite neke nove predloge kako vi zamišljate bavljenje politikom je vaš problem.Ako mislite da ste u pravu,izvolite kandidujte se,za početak u vašoj mesnoj zajednici,pa proverite.Ljudi su organizovali protest,pozvali građane,održali protest(po meni uspešan) a vi i dalje guslate šta vi mislite o tome i kako bi to trebalo po vama da se radi.Vi niste u stanju da organizujute ni drugare na futbal ili roštilj i to seiz vaših komentara vidi,a delite lekcije.Vučiću baš takvi i trebaju.Ili podržite ovo što se radi ili nemojte učestvovati.Toliko oportunizma nigde nisam video. Ne valja vam kad se ništa ne radi,ne valja vam kad se dobro radi,svi bi trebalo da radimo kako vi mislite. Sve Vučić do Vučića.
Preporuke:
35
10
74 subota, 30 april 2016 19:38
.....
Tačno je da se u zlu ne treba poniziti, ali ovde se radi o NUŽDI ulaska u parlament, za sve te opcije. Ako ćemo po pravdi, bolje je da ideju nezavisnosti Kosova (koja je, nažalost, raširenija nego što slutimo) zastupa onaj koji je njoj od početka i dosledno veran, kao Čeda, nego da mu to kormilo preotima Vučić. Isto važi i za svaku od ovih opcija.

Jednopartijski sistem AVa mi se mnogo više gadi od Čede u skupštini. A tamo, verujte, nijedna od ovih partija neće nastupati zajednički, jer bi tako samo izgubila glasače. Ovim se želi sprečiti da Dačić i Šešelj glumataju opoziciju, a i Vučić se polako primorava da konačno preuzme retoriku vlasti, koju je svojim uterivanjem straha i bahatim infermoropinkovanjem vešto izbegavao godinama.
Preporuke:
32
5
75 subota, 30 april 2016 19:42
.....
@Sloboda je demokratija

Molim Vas da plemenite uspomene Ljotića i Nedića ne dovodite u vezu sa tim bednicima. Istine i pravde radi, osim ako niste učili istoriju iz knjiga nastalih po tito-šubašićevom planu i programu.
Preporuke:
13
12
76 subota, 30 april 2016 20:02
Rale
@negi uopste nerazumem sta pises, pa ti ne mogu ni odgovoriti razumno
Preporuke:
6
6
77 subota, 30 april 2016 20:03
Stefan
Ljudi, ne palite se kao šibica. Ovo je najdemokratskiji sajt u Srbiji i ovde može da piše ko hoće samo ako se pridržava osnovnih pravila. Uvek je bilo i biće trojanaca, lažnjaka, mutivoda, plaćenika udbaških koji i ovo malo nacionalno osvešćenih Srba želi da posvađa. Kao u mnogim državama civilizovanog sveta postoje izbori i pravila po kojima se ti izbori održavaju. Ta pravila su grubo prekršena po ko zna koji put u našoj istoriji i nekoliko lidera opozicionih stranaka je stalo na jednu binu isključivo zbog pitanja odbrane demokratskog izbornog procesa. Jedina poruka je NE ŽELIMO KRAĐU GLASOVA NA IZBORIMA!!! To se odnosi na sve glasače, a ne samo opozicije. Princip je u pitanju. Da, nestvarno je da vidimo neke likove na našem skupu ali ne radi se ni o kakvoj koaliciji. O kakvoj koaliciji vi pričate sa Čankom, Čedom...?!!!Pa to je isto kao kada bi posle ove lakrdije od izbora pravili vladu sa Vučićem. Dajte da pređemo tih 5% u sredu. Da vratimo oteto. Njihova su pravila. Prinuđeni smo na njih.
Preporuke:
39
9
78 subota, 30 april 2016 20:04
da
na pink u dragan j vucicevic o bosku cia
Preporuke:
21
2
79 subota, 30 april 2016 20:07
trn
Kradja moze vrlo lako da se dokaze. Barem jedan manji deo, i to koristeci podatke koji su oni objavili -broj glasaca za svaku stranku i procente. Ja sam proveo jedno pola sata i nasao manipulaciju u brojevima koji su objavili.
Prvo: Kad saberete procente svih stranaka izilazi 97.1 posto a ne 100 posto !!!!
Drugo: Ako izracunate prave procente za svaku stranku ispada da su svima smanjeni procenti - Razlog da bi Dveri-DSS bili ispod cenzusa. Dveri-DSS u ovom slucaju imaju 5.15147806 posto
Trece: Ako uzmete i umanjite svima da bi bili ukupno 97.1 posto onda se dolazi do jos jedne kradje - Dveri-DSS imaju 4.99951 pa ga onda smanjuju zaokruzavajuci ga na 4.99 posto. Ali posto bi se ukupan zbir procenata smanjio oni zaokruzuju SNS-u na 48.24. Po proracunu SNS ima 48.23203 posto pa bi zaokruzivanje moralo da bude na 48.23 posto.
Dokaz je vrlo prost.
Preporuke:
23
2
80 subota, 30 april 2016 20:17
nenad
svi ti ljudi su placeni od strane tajkuna da vicu protiv Vucica.
Uzalud, sa jedne strane je kulturni Vucic iz akoga stoji elita sveta.
Sa druge strane ulicari, nasilnici, strani placenici, sluge ambasada, sile mraka, haosa, bezumlja....

Dobro ce pobediti.
Vucic ce trijufovati!
Mi cemo u NATO i da pijemo kapucino u parizu i vozimo BMW
proruske stranke nece u skupstinu!
Preporuke:
13
31
81 subota, 30 april 2016 20:28
nebitan
Svim komentatorima, kao i drugim portalima koji zameraju ili se sprdaju sa ovim privremenim udruživanjem Dveri/DSS i osvedočenih srpskih neprijatelja DS/LDP, poručujem sledeće:
Već 7 godina na ovom portalu pišem snažne komentare protiv LDP,DS i ostalih zapadoljubaca, nikada u životu ne bih ih podržao ni u jednom jedinom njihovom političkom potezu, a za DS intimno bih voleo i da budu zabranjeni zbog nepopravljive štete koju su naneli Srbiji. Ovo sam prvo rekao, da me ne biste pogrešno shvatili u nastavku komentara. Treba iskoristiti njihovu volju da podignu buku oko pokradenih poslaničkih mesta, treba ih upregnuti da bar jednom u životu urade i nešto korisno za Srbiju (makar oni to činili iz svojih potpuno sebičnih i uskogrudih razloga), i da time omogućimo da u parlament posle dugo godina uđe konačno jedna patriotska opcija. Ako će kolateralna šteta toga biti da uđu i LDP/SDS, iskreno se nadam da će im ovo biti i poslednje učešće u skupštini, jer njihove gospodare čeka sumorna budućnost.
Preporuke:
34
8
82 subota, 30 april 2016 20:37
SNS-ovac
Miting je doziveo debakl, svega 1700 glasova ljudi kojima je placeno da tapsu na povorci.
Pravila igre su jasna, ne znam zasto odjednom fama oko toga sto jedna stranka ocigledno nije presla cenzus. Nemate pet posto i kraj price. Na silu necete uci u parlament, ipak je Srbija demokratska i pravna drzava!
Preporuke:
12
55
83 subota, 30 april 2016 20:44
Spiri
ne trebaju vam ni iluminati ni reptili ni folije da biste znali da je Čeda CIA čovek, da je Goran Petrović vrlo loš, da je Tadić iz SB UN izmestio pitanje KiM u EU, da je Radulović opravdao našim odnosom prema šiptarima devedesetih otimanje KiM od Srbije,

mante me se tog vašeg besa, čovek mora da ima kriterijume sa kime će na istoj pozornici da stoji ako je od integriteta!

Sve je ovo bilo predvidljivo i logično, no ja imam pravo bez da me vi vređate da ne pristajem ni da izađem na nameštene izbore ni na ovakve proteste!
Preporuke:
30
14
84 subota, 30 april 2016 20:50
covek iz loznice
vidim da ima komentara..kad sam vidio Cedu,okrenuo sam se i otisao.Ja takodje ne VARIM CEDU,ali Narode,princip je bitniji,i ako je taj CEDA,PODRZAO PRINCIP...DA SE NE UKRADE,JEDINO STO JE SIROTINJI OSTALO,A...OSTAO JOJ JE TAJ GLAS!KAO JEDINI KAPITAL S CIME SIROTINJA RASPOLAZE..JA POSTUJEM TAJ PRINCIP,KOJI PODRZAVA I CEDOMIR JOVANOVIC!A,ZAPAMTITE...SUTRA I MI KOJI MISLIMO DRUGACIJE,GLASAMO DRUGACIJE,TREBA DA PODRZIMO..PRINCIP DA JE SVAKI SLOBODAN COVEK U SRBIJI,KOJI IMA PRAVO GLASA,DA SE NJEGOV GLAS,POSTUJE I NE KRADE!ILI,DA SE CEO NAROD SLOZI..DA NEMA VISE GLASANJA,PA ONDA NADJIMO DRUGI NACIN IZBORA, KO CE NAS VODITI I UPRAVLJATI DRZAVOM,I PREKO NJE NARODOM!PONAVLJAM,CEDOMIR JOVANOVIC JE IZASAO I PODRZAO DVERI-DSS,I JA TO POSTUJEM!IMAO BIH TOJ KOALICIJI STO STA ZAMERITI,DVERIMA I DSS,ALI SAD JE BORBA ZA MOJ GLAS,VAS GLAS!NECU DA MI NIKO KRADE GLAS!
Preporuke:
34
9
85 subota, 30 april 2016 20:52
...2
ja nisam glasao, jer nisam hteo da biram između dva zla manje, ponovo! Ovo na tribinama me uverilo u to da nisam trebao da dam legitimitet svojim izlaskom ovoj krađi. Sklon sam da se složim sa Pavićem "Najglasniji predstavnici onih oko 57% birački stasale Srbije će tvrditi da je spas tu, odmah iza ćoška, samo ako njihova opcija pobedi.

Oni koji slave prvenstveno Veliku Subotu, kao predokus Vaskrsa, znaju, pak, da je prava Pobeda na drugom mestu. Što ne znači da treba da se povuku u katakombe. Niti da ne pruže ruku i onima koji (još uvek?) ne slave ni Veliku Subotu ni Vaskrs, ali imaju nepogrešiv osećaj da ne treba da slave ni nakaradne „pobede“ koje bi da im serviraju deca poslednjih talasa negativne selekcije kako Srbije tako i opadajućeg Zapada. Niti čak da prezru sve one koje su trenutne strasti odvojile od suštine Strasne Sedmice
Preporuke:
13
17
86 subota, 30 april 2016 20:59
ANALITIČAR
Zašto se SRBIMA dešava ulica , zašto smo destabilizovani , zašto u Brazilu ruše Dilmu Rusef , zašto je pao Gadafi , Ben Ali , Sloba , zašto ruše Asada , a zašto ne mogu ništa RUSIJI i KINI . RUSIJA i KINA su velike sile sa moćnim obaveštajnim službama koje deluju preventivno i američki špijuni su tamo zabranjeni a u Srbiji slobodno djeluju . Savjetnik Tome Nikolića vodi EAST WEST BRIDGE američku obav. službu . Rola Vučićeve Vlade je u EAST WEST BRIDGEu . Sa kim se sastao Mladen Ivanić trećeg Aprila , on i Crnadak iz PDPa . Ko čini pola Vučićeve Vlade direktni eksponenti USA . Ko je Radulović , ko je Čeda i Boris izdajnik . SRBI moj narod mi se gade
Preporuke:
27
21
87 subota, 30 april 2016 21:36
Aleksa
za "ANALITIČAR"

ali niko te ne tera da budeš Srbin.
ako ti se gadimo, ti promeni narod.
radoznao sam samo -
da l ti se gadimo kao pojedinci,
ili samo kao narod?

eto mogao bi da postaneš Rus ili Kinez?

da l mi se to samo čini,
ili kao da nastojiš da promeniš temu?
Preporuke:
20
12
88 subota, 30 april 2016 21:55
Boško
Kako se u naslovu vesti potura da se "buni samo par desničara" koji hoće da "nas" vrate u "mračne 90te" čiji su "mračnjaci" i neprijatelji Srpskog naroda naprednjaci, radikali i socijalisti najveći benefitori ove izborne krađe...
PROTEST OPOZICIJE Sanda: Ćeraćemo se još s tobom, Vučiću. Obradović: Tražimo ostavke u RIK

Nekoliko stotina ljudi okupilo se danas ispred zgrade Skupštine Srbije u Ulici kralja Milana, gde se nalazi sedište Republičke izborne...
"Dopada" mi se podnaslov vesti u "Bljucu" koji nema veze sa izveštajem reportera koji ne navodi broj ali tvrdi da je cela uloca Kralja Milana bila blokirana...


ANALITIČAR
Zašto se SRBIMA dešava ulica , zašto smo destabilizovani. SRBI moj narod mi se gade
Ovako izgleda klasičan pamflet ubačenog provokatora koji za sve okrivljuje Srbe a ne prave krivce poturice, podlomuniste i podzapadnjake podnatovce koji su "srbi" samo na popisu
Preporuke:
19
16
89 subota, 30 april 2016 22:03
Boško
SNS-ovac
Miting je doziveo debakl, svega 1700 glasova ljudi kojima je placeno da tapsu na povorci.
Pravila igre su jasna, ne znam zasto odjednom fama oko toga sto jedna stranka ocigledno nije presla cenzus. Nemate pet posto i kraj price. Na silu necete uci u parlament, ipak je Srbija demokratska i pravna drzava!

U potpunoj suprotnosti sa tim što navodiš kao činjenice je da je u Srboji službeno pismo ćirilica što znači da ne poštuješ pravnu državu Srbiju u svom komentaru te se automatski podrazumeva da podržavaš krađu izbora, jer ako ne poštuješ osnovne odlike pravne države jasno je da si sklin kriminalima raznih vrsta.

Drugo kad već nemaš ime nego se "konspirativno potpisiješ" gramatički ispravno je napisati

SNS-ovan ili SNS-ovca jer ne postiji treći rod SNS-ovac u Srpskom jeziku osim ako si "transrodan"
Preporuke:
25
13
90 subota, 30 april 2016 22:09
Dragan
@Boško

Napisali ste nekoliko neistina. Nigde u komentaru nisam napisao da zameram DSS-u i DVERI-ma što su se danas našli zajedno na bini sa Čedom. Samo sam izneo mišljenje da je "saradnja" sa Čedom vrlo opasna. Dakle napisao sam "saradnja", a ne "koalicija". Koalicija vam se priviđa. Takođe sam napisao da je moje mišljenje da bi se od svih sa bine eventualno moglo sarađivati sa Radulovićem. Dakle napisao sam "sarađivati", a to da treba praviti koaliciju sa Čedom nigde nisam napisao. Moje je mišljenje da sem kada su u pitanju ovakve stvari kao što je krađa glasova, sa Čedom u političkom smislu ne treba uopšte sarađivati.
Preporuke:
17
7
91 subota, 30 april 2016 22:21
Dragan
@Boško

I da dopunim, s obzirom da ne čitate pažljivo. U poslednjoj rečenici sam napisao da saradnja sa Radulovićem, Stefanovićem i eventualno Pajtićem koaliciji (DSS-DVERI) ne bi škodila, a da mi je saradnja sa koalicijom oko Čede (SDS-LDP-LSV) degutantna.
Preporuke:
7
7
92 subota, 30 april 2016 22:24
SNS-ovca
1700 prisutnih!? Jel' ti to rece Mitrovic sa Pinka koji ceo dan vrti propagandni materijal, ne pokazuje skup u celini nego namerno slika retke prolaznike i zamenjuje ih za ucesnike skupa!? To je mozda za vas SNS-oovce, one sa nesto vise mozga u glavi Mitrovic i 'napadnuta' novinarka nece prevariti. Primetno je da poturate vesti o napadima i vredjanjima zena koje rade za vas, a kada onaj bolesnik Vucicevic dreci na lazljivoj TV 'zuta Sanda', niko se ne nadje od vas da je odbrani. Vi niste politicka stranka, vi ste SEKTA koja ima gurua i koji ce vam na kraju balade reci ' sad smo sve unistili i sad svi mozemo da nestanemo', naravno on ce na Sejsele, i to zajedno sa pokvarenjakom Seseljom.Ako se ne okrenes ovog trenutka protiv svog gurua imaces 8 godina ukradenog zivota, pa ti vidi pa se veseli tome...
Preporuke:
20
5
93 subota, 30 april 2016 22:29
Knežević Milan
Razočaranje za razočaranjem.
Vidim, neki zagovaraju "konačni udar" na režim; sa 10-ak hiljada mitingaša?
Pa, peto-oktobarcima je trebalo milion ljudi i zapad iza leđa, sa svom mogućom logistikom i izdajom, i jedva su uspeli, posle veoma rizičnog scenarija koji je mogao da preraste u građanski rat- a ovde neki maštaju o "rušenju" Vučića, koga podržavaju "savremene sile osovine", 4. Rajh, kako god hoćete- nazovite?
Radite po svojoj pameti, i ne postižete rezultate.
Zaključak izvucite sami.
Na kraju samo jedna poruka; slobodno vi grešite i dalje, samo se zapitajte- zašto lažete narod da znate šta radite?
Jednom su vas izbacili iz Parlamenta zbog toga; sad hoćete ponovo da uđete, sa istim takvim stavom?
Preporuke:
12
6
94 subota, 30 april 2016 22:29
Gordana
@ Oliver Kromvel
Posle ovoga što su Alek i njegov tata Šešelj uradili Srbiji i srpskom patriotskom krilu, nekome će biti gadan Čeda na bini?! A nije mu gadno što rođa Alek otima glasove ko besan ker i to belodano, smejući se Srbima u lice? Nije mu gadno to besramlje, kako srpske rodoljobe čereči godinama, proglašavajući ih za najveće zlo, sabijajući ih grđe nego što su neprijatelji naši činili? Nije mu gadno kako je Pajtiću namestio "čist go" i gurnuo ljude na ulicu? Što je čitavu Srbiju pretvorio u pink protestantski kupleraj, uvodeći nas pride u Nato? Nije mu gadno kako ga Šešelj zdušno podržava, napadajući antiNato stranke onako kako Čedu nikad nije? A biće mu gadni žuti na bini?! Na protestu zbog n-te otimačine izvršene nad Pat.blokom, prepravljenim glasovima Srba iz pakla zvanog KiM?! Gospodine Kromvel,ko danas nije podržao Dveri, taj se poneo gore od tog Čede, tačno po meri Aleka. Bolje nek se upita kako mu je to pošlo za rukom.
Preporuke:
23
8
95 subota, 30 april 2016 22:35
Svim agresivnim Dverjanima
silno ćete se razočarati sa kim će oni ući u vlast! Već sada imaju nalog da ulaze sa svim i svakim na lokalnom nivou.
Ne volite Fajgelja, ali Fajgelj je razobličio zašto nije došlo do zajedničke liste, posvađali se rodoljubi oko mesta na listi, mesta u upravnim odborima i ko će kada na koju televiziju!
I sad se vi ložite da su ljudi i dalje ovce za vaše šišanje! Nisu, jednostavno treba da se pomirite ni za njihovo ni za njegovo ni za vaše šišanje.
Preporuke:
12
11
96 subota, 30 april 2016 22:39
Velizar M.
Samo par crtica na temu zajedničkog nastupa lidera opozicije.
Da li je trebalo da Čerčil potpiše separatni mir sa Hitlerom 22. juna 1941. kako ne bi bio na istoj strani sa ljutim ideološkim protivnikom Staljinom?
Da li je trebalo da Staljin odbije pomoć koja mu je preko severnog mora, uz velike žrtve, stizala od ideološkog protivnika Ruzvelta?
Da ne spominjem neke primere iz nedavne prošlosti jer bi to odvelo priču u neželjenom pravcu. Imajte na umu da se ti ljudi nisu tamo sastali kako bi pravili kompromise oko uređenja i vođenja države. Ne ulaze ni u kakvu koaliciju. Sastali su se isključivo kako bi se suprotstavili kršenju pravila. Onih pravila po kojima rade svoj posao. Kako ga rade i koji su čiji motivi u tom "poslu" to je sasvim druga priča.
Gledajte šta se dešava u svetu. Tek ćemo se nagledati neprirodnih, povremenih i kratkotrajnih saveza. Ne treba baš uvek biti isključiv. Nego da vidimo šta će uraditi ta ekipica. Nemamo mnogo vremena za gubljenje.
Preporuke:
19
7
97 subota, 30 april 2016 22:43
Koga ovi lažu
Pogledajte kako razularena RIKovka nasrće na Dverjanina. Izjava dr Stefanovića je autentična baš kao i njegov doktorat:

http://www.vesti-online.com/Vesti/Srbija/568910/VIDEO-Dveri-na-svom-Jutjubu-objavile-NOVI-snimak-tuce-sa-RIK-om

U izbornoj noći, Kovačević u razgovoru sa Obradovićem LAŽE da je iz takovskog kraja, iako je Hercegovac iz Gacka. Valjda je zato i bio u Draškovićevom SPO.

Ovi granje ne drže. I njima je u toku strasna sedmica, zar ne? Čuo sam zamerke Bošku kako je svojim ponašanjem prekršio pravila posta.

Daleko smo svi mi od pravoslavlja. U Grčkoj bi se odavno oglasila masa episkopa oko ove očigledne farse, laži i lopovluka. A ovde se uzvikivanje protiv lupeža i protestovanje protiv nepravde naziva kršenjem posta. Gluposti.

Hristos voskrese, braćo!
Preporuke:
29
6
98 subota, 30 april 2016 22:47
Miloš
Odličan protest - sada se treba koncentrisati na sredu i na nadoknađivanje zaostatka. Nadam se da će Dveri-DSS pređi preko crte.
Preporuke:
22
6
99 subota, 30 april 2016 23:26
Koga nema
Elita je ustala, uz TV narkozu većina još drema.
Preporuke:
18
6
100 subota, 30 april 2016 23:31
Observantes (OPLEMENjIVAČ)
Šta je poenta? Neka je na ovom "buntu" bilo 30 000 ljudi! I šta? Zašto ovoliko ljudi nije bilo na ulici zbog potpisivanja Briselskog sporazuma kome je prethodilo deset DOS s gubitkom nacionalnog tempa? Znači za "internu krađu" vredi da se zapeni! Ali kada je u pitanju antiokupaciono okupljanje onda nema veze? Dakle, antisrpska petooktobarska svest vlada i institucionalno i na ulici. Entropija okupacije!
Preporuke:
26
3
101 subota, 30 april 2016 23:38
@ Boško @ SNS-ovac
SNS-ovac
Drugo kad već nemaš ime nego se "konspirativno potpisiješ" gramatički ispravno je napisati
SNS-ovan ili SNS-ovca jer ne postiji treći rod SNS-ovac u Srpskom jeziku osim ako si "transrodan"

Hahahaha, Bole majstore, "u sridu"!
Preporuke:
9
7
102 subota, 30 april 2016 23:56
Oliver Kromvel
Gordana-a da ja vama postavim jedno prosto pitanje da je kojim slučajem Vučić imao više takta i da se nije zaigrao i da nije dirao u cenzus DSS-DVERI da li bi ujedinjena opozicija izašla na protest ili bi se zadovoljila tim mrvicama.Gospođo krađa je mnogo veća,tolika da bi trebalo tražiti ponavljanje izbora a celokupna opozicija treba da se odrekne mandata ako je zaista iskrena ili će da napravi kompromis i prihvati mrvice sa Vučićevog stola.Stvar principa,treba zahtevati u najmanju ruku ako ne ponavljanje izbora onda novo brojanje glasova svakako,u protivnom sve ovo liči na borbu za cenzus,fotelje i ništa više.I nemojte zaboraviti pišem iz pozicije čoveka koji se ipak prelomio i kasno poslepodne izašao i dao glas koaliciji DSS-DVERI,moja kritika je racionalna,oštra,dobronamerna i od nje neću odstupiti za pedalj.Ne prihvatam logiku ZAPUŠITE NOS GLASAJTE ZA DOS,to smo jednom već imali,Čeda i Pajtić nemaju šta da traže na bini pored Boška i Sande,Radulović bože me pomozi ajde de.
Preporuke:
11
5
103 nedelja, 01 maj 2016 00:10
Dragan, Katun
Toliko je bilo krađe, i koliko vidim po faksimilima, da je jedino trebalo insistirati na novim izborima. Poništenje potpuno glasanja od 24.4.!
Potpuno Principijelan stat za ovo ne civilizacijsko ponašanje odgovornih , samim tim i Nezakonito.

Znam da je svima stalo da što pre dođu do skupštinske apanaže, oskudacija je, ali ŠTA JE ŽIVOT BEZ PRINCIPA I ČASTI. kALjUGA. pA NEK NAM JE NA ČAST.
-----
za Novi izbori 16 i 44

Odličan i pouzdan način za glasanje, ali morali bi da ih prate i potpisani zapisnici od bar 6 izbornih lista -prvih po prijavi-biračkih odbora, tako bi se još više umanjile mogućnosti za prevaru.
Preporuke:
9
0
104 nedelja, 01 maj 2016 01:15
Beda Čeda
E ovo nikad bilo nije, Čeda podržava "Ruse"!
Preporuke:
3
6
105 nedelja, 01 maj 2016 01:26
S.Z.Ž
Šta sve ovo vredi kad nema "zapada" da finansira rušilačke demonstracije a narod je za to sam nesposoban? Pravimo se kao narod mnogo pametni i fini zato nama i vladaju BUDALE!
Onda stvarno nema ljutiš.
Neka vladaju lopovi i budale sve dok ne pocrkamo kao nacija . Ako ni policija ni vojska ni sudstvo ne nalaze za shodno i ne shvataju da se pljačkanju glasova treba stati na put zato što je to najgora vrstza pljačke, onda nema mo šta da tražimo na mirnim demonstracijama. Posle kradje glasova kada ne reagujemo kao narod svaka pljačka je legitimna jer smo tako izglasali (dopustili) da na vlast dodju lopovi.
Preporuke:
10
1
106 nedelja, 01 maj 2016 01:29
SRS
DOS je najgori!
Preporuke:
6
11
107 nedelja, 01 maj 2016 02:28
@Oliver Cromwell
Principijelno ponašanje bi nalagalo da se traži ponavljanje izbora što znači da se celokupna opozicija odrekne osvojenih mandata. Međutim, neprincipijelno ponašanje može biti stvar strategije a ne samo oportunizma. Nije isključeno da je trenutno ujedinjavanje opozicije upravo stvar strategije čiji cilj je da se diskredituje Vučićev režim u situaciji kada je principijelan zahtev – ponavljanje izbora uz odricanje osvojenih mandata - ocenjen kao nerealan i suviše riskantan. Većina opozicionih lidera - uključujući i one koji se bez predomišljanja odriču principa radi „mrvica“ vlasti - ipak shvata da na duži rok postojeći maligni režim ugrožava SAM OPSTANAK svake opozicije. To znači da im u jednoj, ne tako dalekoj budućnosti, nikakva trgovina principima ili nacionalnim interesima ne bi više obezbedila ni te mrvice vlasti.
Preporuke:
5
4
108 nedelja, 01 maj 2016 03:06
ja
@Svetlana kaze:
Jadan je narod koji ima ,,postenog,, Cedu i Tadica za govornicom.
Ja dodajem: Jadan li je "posteni" vodja koji je doveo jadni narod u poziciju da imaju ,postenog, Cedu i Tadica za govornicom.
Preporuke:
10
3
109 nedelja, 01 maj 2016 08:14
Gordana
@Oliver Kromvel Zahtev da se ponište izbori-već je traženo i odbijeno. Kažete da cela opozicija napusti skupštinu, jer je krađa enormna. Pošto Dveri ne predvode i ne upravljaju opozicijom, već samo sobom i pošto niko od žutih na to ne bi pristao, vi zapravo tražite samo od Dveri da ne ulaze u Skupštinu. I tu se sva priča završava. To što predlažete, besprekornu doslednost, to Dveri sprovode godinama od svog osnivanja i to je put kojim nije moguće ostvariti ciljeve zbog kojih su se uopšte kandidovali. Kao što vidite, čitav sistem, od političara preko medija...sve to jedva čeka besprekorne da ih još jednom ugazi i pikrije od očiju javnosti. Stvari tako stoje, na ovoj teritoriji koja bi se pre mogla nazvati žutom kućom, nego državom. Ostavljaju vam izbor ili da se samoukinete/ugasite ili da se radikalizujete-sprovodite političke ciljeve drugačijim sredstvima od demokratskih (demonstrativno samopovređivanje,dizanje u vazduh na javnim mestima) ili da zaigrate igru s minimumom kompromisa
Preporuke:
6
4
110 nedelja, 01 maj 2016 08:15
Gordana
Pošto je ishod nužno takav, da vas zatru onda kad igrate dosledno do koske, zašto bi se uopšte takvi kandidovali, a mi izlazili na birališta? Da li je po vama trebalo doneti odluku-samoukidanje ili radikalizacija, a ne pol.arena? I da li ste vi sami spremni, ako već nemate stomak da gledate onakvu binu, da se opašete eksplozivom , isečete sebi prste...odnosno dosledno odaberete radikalizaciju? Ukoliko ste spremni, vaše tvrdnje su logične. Ne mislim da vam kritika nije dobronamerna, čak su vaši komentari većma solidni, već pokušavam da shvatim vaš sud pod ovakvim okolnostima. Odista ne vidim da smo pozvani da zapušimo nos i glasamo za DOS ili Pajtića-on je prošao cenzus kao i svi žuti na toj bini. Dveri nisu pozvale da se glasa za žute, već se desilo upravo obrnuto. Žuti shodno tome da su slobodni ljudi, imaju pravo da učestvuju u političkoj areni i da podrže bilo koga, pa i da se bune kad vide krađu, ma kako to nama degutatno izgledalo.
Preporuke:
5
4
111 nedelja, 01 maj 2016 08:16
Gordana
@Oliver Kromvel Ono što ovde stvarno smeta je što žuti ispadaju "divni", jer brane glasove Dveri. Međutim, oni bi ispali "divni" i da nisu bili na toj bini, već da su samo dali podršku Dverima putem TV. Potez žutih je logičan i mudar, kakvi god da su njihovi stvarni motivi. Uslove za takav zicer, namestio im je AV i logično da su ga iskoristili. Odbijanje Dveri da prihvate na ovoj temi podršku i saradnju žutih, bilo bi pak tumačeno kao da im je politika ispred odbrane prava na poštene izbore, te da se ne razlikuju od Vučića-čoveka koji nam ostavlja izbor žutih, ulice, bombi i samoukidanja. Zato je po meni, svako zgražavanje nad tom binom (onih koji nisu bombaši) besmisleno, a pre svega nepravedno prema Dverima, koje svom narodu nisu na senku zgazile. A što se tiče žutih, onaj ko je zaboravio ko su, pa opet glasa za njih jer su se pojavili na nekoj bini da brane ono što samo slepac ne bi branio,tom ni najčistije Dveri neće pomoći. To je već pitanje ukusa,zdravog pamćenja i zdrave logike
Preporuke:
7
3
112 nedelja, 01 maj 2016 09:18
Beda Čeda
AV AV je ubedio Glišića i Parovića da rade za NATO, a mi Čedu da radi za Ruse!
Preporuke:
6
3
113 nedelja, 01 maj 2016 09:28
ljubomir jarić
Za Gordanu

Poštovana Gordana, dss ima svo pravo ovog sveta da samostalno (tj. sa dverima) odlučuje koju će trajektoriju da izabere i kako će po njoj da se kreće. Jasno je da je ova situacija, kao sistem od tri jednačine sa četri nepoznate, ima puno je mogućih rešenja, samo treba doći do njih.
Da ne filozofiram, Vi ste jasno prepoznali šta je trenutna enigma dss-a, da li ići sam u rešavanje problema ili koristiti pomoć žutih kojima (iz njihovog ugla), ovog trenutka, odgovara da podrže ,,nejaki'' dss. Meni izgleda, kristalno jasno, da dss treba sam da se izbori za sebe. Ili si, ili nisi. I kratkoročno i dugoročno.
Otišao sam da podržim dss, ali isto tako iskoristio svoje pravo da izbegnem automazohizam i slušam Čedu. Zašto bih to radio sebi ? Zbog dss ? Krađe glasova? Rešenja ima veliki broj (kao kod gorepomenutih jednačina), ja biram ona bez Čede, Tadića, Pajtića, Čanka, Radulovića, Šešelja, Dačića.....nemam dovoljan broj preostalih karaktera...
Preporuke:
7
2
114 nedelja, 01 maj 2016 09:36
ljubomir jarić
Evo da dodam i malo srpske poezije:

,,Mi znamo Sudbu i sve što nas čeka, al
strah nam neće zaparati grudi,
volovi jaram trpe, a ne ljudi,
Bog je slobodu stvorio za čoveka''
Preporuke:
11
2
115 nedelja, 01 maj 2016 09:43
Beograđanin
Ulica, samo ulica, to je jedini efikasan način pritiska. I zajedno, bez obzira na razlike. Nije vreme za razlike, treba spasavati Srbiju i ono malo egzistencija koja nam je prostala.
Preporuke:
8
4
116 nedelja, 01 maj 2016 09:48
Bojan Todorović
O čudne li situacije!
Dežurne patriJote na novom iskušenju i ozbiljnoj muci.
Ključni ( i valjda jedini ) princip koji ih drži na okupu – pripadnost čoporu ( narodu, kliki, sekti ) bi doveden žestoko u pitanje. Napuniše im binu omraženi tuđini, izdajnici i strani plaćenici, napuniše trg građanima i krenuše da njih ( DSS – DVERI ) brane od krađe i unižavanja od strane zajedničkog protivnika - vlastodršca Vučića!

I šta sad??!!

Pomoć je draga.
Masa što skandira je draga ( ovoliko ljudi su viđali sam na utakmicama, na „protestima“ su do sada uspevali da skupe po stotinak )
Puna bina i ozvučenje, Sanda pa Boško, pa aplauzi.....mnogo lepo....

Ali bolno.
I opasno.
Preti da ugrozi najveće svetinje.
Mora se biti oprezan.
Sujeta, sitničavost, svadljivost, isključivost, umišljenost i egocentrizam, mitomanija, kompleks veličine i mit o sopstvenoj važnosti, podela na nas dobere i sve ostale loše, na nas poštene i sve ostale lopove, na nas patriJote i sve ostale izdajnike...
Preporuke:
6
7
117 nedelja, 01 maj 2016 09:50
Bojan Todorović
Sve to se dovodi u pitanje uvođenjem ovih sumnjivih demokratskih principa.
Sve!!

Sumnjivo je to. Mnogo.
Niti su NAŠI niti su PATRIJOTE, niti su girnuti ispod cenzusa?
A došli da pomažu?

Navodno neki Volter ( ko zna ko je taj, - treba ga proveriti ) rekao da će u ime demokratije braniti svačije pravo da kaže šta misli, pa makar se on ni u jednoj reči ne slagao sa njim??

Pa on misli da mu verujemo? Taj Volter?

Pa svima je dobro poznato da je jedino važno dal je neko NAŠ ili NJIHOV?
Pa svaljda je jasno da je za NAŠE sve dopušteno i ispravno ( pa i ratni zločini, silovanja i pljačke ) a za NJIHOVE nije.
I šta ima da kaže taj ako nije NAŠ?
Šta ima i da traži u Skupštini?
Koga briga za cenzus i izbornu krađu?
Pa nije li Milošević krao lopatama i džakovima, tukao, bacao suzavac i izvodio tenkove, ali smo mi lepo sedeli kod kuće i podsmevali se istima ovima kad su se bunili? Šta nas briga kad nisu NAŠI ?
Preporuke:
5
10
118 nedelja, 01 maj 2016 09:51
Trećepozivac
Koaliciji DSS-Dveri je nedostajao JEDAN GLAS !
Bilo kako bilo, makar računica i bila tačna, mada ne verujem ni u jednu jedinu reč manipulatorima, lažovima i lopovima iz RIK-a, ovo je fantastična poruka svima koji glasaju za opoziciju.

Sad je sa najmerodavnijeg državnog mesta (što se tiče izbora) saopšteno da i JEDAN glas može da odluči o sudbini države i naroda (da se ne upuštamo u matematiku i dokazujemo da jedan glas, zapravo, nije dovoljan). I svi koji se kolebaju da izađu na izbore trebalo bi bar sada da shvate koliko može da znači njihov glas i da je ULTIMATIVNO NEOPHODNO da IZAĐU NA IZBORE I GLASAJU!

Ako im je Srbija na srcu i u srcu, a ne Evropska unija i NATO. I ako ne glasaju za dva kila šećera i dve litre zejtina.
Preporuke:
11
2
119 nedelja, 01 maj 2016 10:08
Bojan Todorović
Koliko god Vama to neverovatno zvučalo, ili bilo teško da shvatite – masa nas, a i svi lideri ostalih stranaka su izašli da bi odbranili princip i da bi svima ( a najviše Vučiću ) pokazali da neće dopustiti krađu.
Nikakvu, pa čak ni prema minornoj, beznačajnoj i nezanimljivoj grupici kakva je DSS – DVERI.
Čak sam sklon da poverujem da su u vlasti kalkulisali i procenili da za njih niko neće prstom mrdnuti jer ne zaslužuju.
To je, inače, potpuno tačno ali mi i ne izlazimo zbog vaše ekstremne, krute, umišljene klike.
Stvar je u tome što mi ne smemo da dopustimo da se krađa sprovede na naše oči.
Ja sam izašao ne da bih branio DSS – DVERI. Zabole me uvo za Vas, nikad ne bih glasao za Vas niti me zanima šta imate da kažete jer nije vredno.

Ne mogu da dopustim – i nisam – da iko maltretira životinje predamnom, da lopov odžepari staricu na ulici ili da obesne siledžije maltretiraju beskućnika.

Koliko god on smrdeo i koliko god ga ja ne želeo u svojoj ulici.
Preporuke:
5
11
120 nedelja, 01 maj 2016 10:12
Ne u Nato
Bravo Ljubomire!Kome je do morala u politici gde ono treba da ide?I to sa Pajtićem, Čedom i Tadićem do morala?Ovo "čudo neviđeno" gledaju pravi Srpski rodoljubi i tom čudu se ne mogu da načude!
Preporuke:
10
4
121 nedelja, 01 maj 2016 10:35
Mićko
@Bojan Todorović

Divno. Još samo kad bi imao manje otrova u rečniku, moglo bi se reći da poseduješ prvu demokratsku, republikansku kulturu. Ali sa ovoliko prezira, nipodaštavanja i otvorene mržnje, moraćeš još da se pomučiš za sertifikat.
Preporuke:
14
3
122 nedelja, 01 maj 2016 11:22
Dingo@Bojan Todorovic
Bojane, nema potrebe za sarkazmom.Rubikon je juce predjen i proslost je ostala iza nas. Na delu se pokazalo sta su principi i sta je stvarna demokratija. Uprkos svim razlikama proslim i buducim stalo se zajednicki, kao jedan, u odbranu istine i postenja.Mislim da je u Srbiji demokratija rodjena tek juce.
Preporuke:
8
6
123 nedelja, 01 maj 2016 11:26
Svetlana
Sta ces jadni Pajticu cak ni laz o coveku od 144 ti nece proci. U Vojvodini gde si harao su te otkacili. Ko so ti uopste? Mi na Kosovu ne zelimo da nas petljas u tvoje lazi. Mog komsiju od 144 ces da vidis. Da li ces se izviniti kao i Slovacima sto si? Iz tvojih ociju samo mrznja izvire. Jedino sto je sve vas gubitnike ujedinilo je mrznja i to ne prema Vucicu nego prema ovoj zemlji koju pustosite i pljackate decenijama. Ucini uslugu ovom narodu ti i tvoja zla druzina, nemojte da brinete o nama idite sto dalje. Hvala vam na svemu do sada i nek vam Bog oprosti.
Preporuke:
5
13
124 nedelja, 01 maj 2016 11:30
Bojan Todorović
@Mićko

Hoću, hoću, naravno!!

Samo reci profesore šta treba da uradim i kako da se dokažem tebi i sličnima i ja ću uraditi.
Oduvek sam čeznuo da mi umišljeni frustrirani anonimusi postavljaju zadatke kako bi me ocenili.

Nisi prvi.
Masa njih je pokušavala da me ocenjuje iz raznih oblasti. Od patriotizma i profesionalnih kvalifikacija preko izgleda pa sve do pismenosti.

Pogađaš – za njihovu ocenu me podjednako zabole uvo kao za tvoju ili DSS – DVERI.

Ali je simptomatičan taj umišljeni i nadmeni stav i poza kojom se neko nudi da ocenjuje druge.
To je najčešće odraz velikog ega i ozbiljne doze kompleksa.

Za sarkazam u tekstu delimično imaš pravo.
Ali izvore ćeš naći, ako potražiš, u pljuvačkim tekstovima i komentarima iz Politike od pre desetak godina
Preporuke:
6
9
125 nedelja, 01 maj 2016 11:40
Ne u Nato
Ne poznajem nikog iz mog bližeg i daljeg okruženja ko nije glasao za Dveri-DSS.Mnogi su novi, tako da sam siguran , da je pravi procenat veoma blizu 10%.Sva mašinerija AV AV je bila upregnuta protiv nas, jer mi smo bili jedina prava Srpska patriotska opcija i realna opasnost po kvislinški režim.Sa krađom glasova nam je još više skočio rejting, što se svakako može smatrati panikom i glupošću režima Av Av-a.
A onda vi šefovi zabrljaste!
1.Ne verujete u snagu nas tj.svojih glasača,već prihvatiste pomoć osvedočenih Natovaca (Pajtića ,Čede i Tadića)
2.Sa punim pravom napadoste Šešelja, zbog njegove podrške proNato režimu Av Av-a,a prihvatiste pomoć u borbi protiv Nato-Av Av-a Pajtića, Čede...znači da je Šešelj kojim slučajem sinoć podržao nas, bilo bi mesta i za njega na bini?Ne bi više bio izdajnik i Natovac!
3.Pristadoste na ponudu da za nas glasaju glasači Pajtića i Čede, i time potvrdiste laž da nismo prešli cenzus, i da nemamo više nego dovoljno glasača za to!
Preporuke:
7
5
126 nedelja, 01 maj 2016 11:49
Boško
Dragan
@Boško

I da dopunim, s obzirom da ne čitate pažljivo. U poslednjoj rečenici sam napisao da saradnja sa Radulovićem, Stefanovićem i eventualno Pajtićem koaliciji (DSS-DVERI) ne bi škodila, a da mi je saradnja sa koalicijom oko Čede (SDS-LDP-LSV) degutantna.
Pajtić i Stefanović su već prodali DSS i Koštunicu u dogovoru sa socijalistima 2008

Čeda (jednokratnom "upotrebom") je uradio za Srpski narod više nego Radulović podzapadnjak-podNATO koji je već bio Vučićev "diletant ministar",

Čeda je sprečio večnu bruku i sramotu prilikom hapšelja komuninističkog prevaranta i izdajnika Miloševića posredujući u mirnoj predaji zločinca.

Da nije bilo Čede Srpski narod bi bio spušten na nivo antihrista i komunističkog bandita Miloševića koji je ubijao svoje političke protivnike.


Zašto bi Srpski narod prljao svoje ruke krvlju komunističkih zločinaca bračnog para Miloševića,

kao što su uradili Rumuni sa komunističkim zločincima bračnim parom Čaušesku
Preporuke:
1
12
127 nedelja, 01 maj 2016 11:53
Ne u Nato
Sutra kad se u skupštini Srbije bude raspravljalo o ulasku Srbije u NATO, argumenti naših poslanika će biti diskreditovani i to tako što će Av Av-ovci tvrditi da smo zahvaljujući glasovima NATO stranaka "jedva" prešli cenzus i da je to urađeno samo da bi se lagodno živelo od poslaničkih plata!
A to će kao istinu da potvrde i Pajtić i Čeda!
A sve to će gledati Srpski narod kao što je i juče gledao.
E kukavni velikaši ,Srpsko rasprodaste carstvo!
Preporuke:
8
3
128 nedelja, 01 maj 2016 11:57
Stephen Dedalus
Sve je to mlako, mlitavo, neubedljivo , jednom rečju - neobećavajuće. Sećam se protesta na ovom istom mestu, pre 17-18 godina, povodom jednog od brojih gašenja Studia B i B92. Povod neuporedivo beznačajniji, a broj okupljenih bio je skoro dva puta veći. I nije u pitanju samo broj, već odlučnost koja se onda mogla pročitati na skoro svim licima.
Preporuke:
7
4
129 nedelja, 01 maj 2016 12:03
grga
Veliki vodja je danas izjavio da ce on skupiti vise ljudi u selu Sige nego sto ih je bilo juce na protestu u Bgd. Kad bolje razmislim, ne zacikavajte ga vas sacica (cca 700 ljudi) jer koliko ga zdrav razum (?!) sluzi, stvarno ce o nasem trosku angazovati stotine autobusa kako bi izveo taj performans pred kamerama objektivne TV Pink (a Studio B naravno preuzima i posle reprizira 3 dana). Uzgred, gde ima taj snimak napada na novinarku Pinka? Heroja i i moralnu gromadu Mitrovica je to mnogo pogodilo pa se preporucuje da ubuduce napadaju njega. Bio sam ubedjen da ludilo nije zarazno ali sada pocinjem da se preispitujem. O, zemljo Srbijo, kud si posla?
Preporuke:
7
5
130 nedelja, 01 maj 2016 12:05
.....
Današnji Vučić:

Premijer Vučić je izjavio da čovek za kojeg opozicija tvrdi da je "fantomski birač" od 144 godine, odnosno jedan od navodno mrtvih na spisku glasača, postoji, zove se Sretan Branković, iz sela Grča, opština Vitina, i ima 44 godine.

Vučić je rekao da je "zaplet" nastao zbog greške u matičnom broju.

Kad oni LAŽU, onda je to greška, teška ili laka, a kad ih mi u laži uhvatimo i na nju ukažemo, postajemo snage haosa. Već viđeno.

Nije uopšte pitanje da li će Dveri dočekati da ih ne kradu, već da li će Srbija posle ovoga progledati. A čini mi se da čak i najzadrtiji vučićoidi primećuju primitivizam ove postizborne kampanje laži.

Ako je Vulin ime te krhke demokratije, u redu. I treba je srušiti.

Krhka demokratija = snažna samovlada
Nije Vučić naivan. Ne bi da seče granu na kojoj sedi.
Preporuke:
6
4
131 nedelja, 01 maj 2016 12:25
ljubomir jarić
Za Boška

,,Čeda je sprečio večnu bruku i sramotu prilikom hapšelja komuninističkog prevaranta i izdajnika Miloševića posredujući u mirnoj predaji zločinca.''

Boško, ovom rečenicom ste izašli iz mog polja poštovanja. Ko preda jednog jedinog državljanina Srbije, pa makar on bio Čeda, Tadić, Čanak, Zukorlić, Janjić, Biserko,... ili bilo ko drugi, taj najbolje da ide sa njima u istom pravcu i da se ne vraća nazad. Mislio sam da ste bolji, al niste.
Preporuke:
15
1
132 nedelja, 01 maj 2016 12:35
Bojan, Pristina
@ Bojan Todprovic

O kojim principoma govoris crni Todorovicu ?
Dobili ste 5 okt odresene ruke i vidi do koje ste nas propasti doterali.
Jedini razlog sto narod glasa masovno za SNS - je samo zato sto vas ne zeli vise da zamisli a ne da vas gleda u vlasti.
Pa ko vele - ako vec i neka neko mora da nas upropasti bolje da ti i budu lazne patriote nego pravi izdajnici.

Sve ovo zlo seme sto je pod SNS izniklo vi ste posejali.
Preporuke:
10
0
133 nedelja, 01 maj 2016 12:41
Bojan, Pristina
2

A zasto ste nas podrzali - svesni ste da vi nemate nikakvog kredibiliteta i moci da ovu kliku zaljuljate, pa ste pustili nas da podmetnemo ledja u nadi da ce vas ako uspemo zapad ponovo uzeti u igru jednog dana i reciklirane, recimo sa Radulovicem, postaviti na mesto SNS u ovom malom BG pasaluku.
Preporuke:
7
0
134 nedelja, 01 maj 2016 12:57
negi
@Bojan Todorović Sve si lepo pojasnio,nemoj se nervirati.Sa ljudima koji su umislili da su neki nacionalisti(to je sad trend kao nekad Titoisti) i da svi treba da se vrtimo oko toga šta oni misle,a kad pogledaš ne misle ništa i nemaju ... ni za šta.Većina njih nije ni izašla na izbore i ovde su najglasniji.Većina nije bila na protestu a kamoli da je pročitala kratak izveštaj sa protesta.Da jeste ne bi lupetala i predlagala svoje sumanute ideje da drugi realizuje a oni u miru nastave.Ne shvataju da su DSS-Dveri odabrane da budu pokradene upravo iz razloga što su predpostavljali da niko sa njima neće biti solidaran,a ne ideologije kako oni misle.Vučića baš zabole za ideologiju.I nisu samo DSS-dveri spremljene za odstrel,spremljen SDS-LDP-LSV i pokret Dosta je bilo,to je za Vučića ukupno plus 21.mandat.Pošto su mu se ostali izmigoljili ostali su mu samo DSS-Dveri i njihovih 13.mandata.To ovi umišljeni nacionalisti ne shvataju,već guslaju baš onu priču na kojoj je i Vučić
Preporuke:
4
9
135 nedelja, 01 maj 2016 13:23
Bojan, Pristina
3
Kicmu Vucicevog sistema destrukcije cini upravo kadrovska baza DS-a ili sire DOS-a.

Vlahovic, Udovicki, Mali, Vesic, Zorana Mihajlovic, Marko Djuric ex otporas. Ludilo ide do toga da su i najmrazeniji Ceda i Canak izjavili da ne mogu da se bune protiv Vucica jer je preuzeo njihovu politiku da sprovodi.

EU i USA takodje hvale svaki segment njihove politike i kazu da je upravo ovo ta demokratija i sloboda za koju su se oni uvek borili da se u Srbiji uspostavi.

Ja s'toga stvarno ne znam odakle vama ta kuraz da ovde nekome drzite lekcije ?
Preporuke:
11
1
136 nedelja, 01 maj 2016 14:25
edukator
Uz pomoć Murte ne može se srušiti Kurta...Kurta i Murta su dve strane istog novčića...DVERI-DSS, dakle, prave ozbiljnu taktičku i moralnu grešku... Ona se može izbeći jedino zalaganjem za nove izbore ali tako što bi se pre toga sredili birački spiskovi...Onda biste videli kako glasa ona polovina Srbije koja do sada nije htela da učestvuje u nameštenim utakmicama...
Preporuke:
7
1
137 nedelja, 01 maj 2016 14:33
Gordana
@ljubomir jarić Napravili su (žuti i crveni, ako više uopšte znaju koje su boje) "savršen" sistem. Tuku vas na smenu, u špaliru, a vi stalno nekom morate da se pravdate i za jednu dlaku ako vam nije na mestu. Drže vas izvan svih tokova, zatvore medije za vaš glas, razvlače vas, Srbiju za to vreme čereče.Pa pogledjte ovog sadašnjeg histerika-svoje medije je zatvorio za sve koji su mu nepodobni, ti mediji mu isključivo služe za obračun s takvima. Ali mu ni to nije dosta, nego te iste nepodobne optužuje da su CIA, jer idu na one TV koji su im otvorila vrata, tipa N1. Bez ikakvog blama! I vi sad treba konstantno da se pravdate nekome,a on koji je državu odvalio bolje nego što je sama CIA od njega tražila, on ne mora baš ništa. Što je dosta, dosta je. Ako Dveri/DSS znaju šta ima smisla u nekom trenu, ako su im namere čiste, potpuno je nebitno je li Čeda na bini. Posebno na temi ovakve otimačine glasova. U suprotom, mogu na toj bini biti i sami-pašće, izdaće. Evo nam ga Šešelj kao primer
Preporuke:
5
5
138 nedelja, 01 maj 2016 16:35
Vera
Jedini lek protiv ovog cirkusa je kolektivna "ostavka" svih clanova opozicije(bojkot) Skupstine. On I tako sve sam odlucuje o svemu. Zasto bi vi davali njemu satisfakciju da je kobojagi demokratski orjentisan? Tamo ce te biti samo figure,brojevi, uvek nadglasani! Pokazite svetu da zivimo u totalistickom sistemu.
Preporuke:
5
2
139 nedelja, 01 maj 2016 16:42
negi
I dalje niko ne spominje radikala koji je vratio mandat SRS i podržao miting svojim prisustvom na bini.To je jedan od ključnih dokaza da sve više ljudi ohrabruje i ne želi da učestvuje u prevari i predstavi za narod Vučića i mutavog vojvode.
Preporuke:
5
3
140 nedelja, 01 maj 2016 17:15
Svetlana
@Ja kaze: jadan.li je narod...kao odgovor na komentar Svetlane
A Svetlana vam kaze pitajte Tadica ko je proizveo Vucica i SNS.On zna pravi odgovor. A Ceda beda bi i pokrov s majke
ukrao. Sram ga 1000 puta bilo. Mi se palimo na gluposti a svi su oni marionete zapadnih hohstaplera, prodane duse za kakvu-takvu korist bez rada pa makar zderali u skupstinskom restoranu i to im je uspeh.Zapamtite ne bore se oni za narod nego da jos malo osisaju narod jer su prokleti i malo im je sto su pokrali do sada
Preporuke:
7
1
141 nedelja, 01 maj 2016 17:52
Boško
ljubomir jarić
Za Boška

Boško, ovom rečenicom ste izašli iz mog polja poštovanja. Ko preda jednog jedinog državljanina Srbije, pa makar on bio Čeda, Tadić, Čanak, Zukorlić, Janjić, Biserko,... ili bilo ko drugi, taj najbolje da ide sa njima u istom pravcu i da se ne vraća nazad. Mislio sam da ste bolji, al niste.
Milošević nije bio "državljanin" Srbije jer Srbija kao država nije postojala u vreme komunističke okupatorske "miloševićeve jugoslavije" koju je prevaran Milošević nastavio poštujući zločinačke okupatorske granice Komunističke partije jugoslavije zacrtane u Drezdenu a potvrženje glasovima komunističkih zločinaca AVNOJem i ustavom iz 1974 godine da bi kapitulirao 1999 godine i predao Srbe na Kosovu neonacističkim zločincima

"milošević" je primarni test za sve lažne patriote (kao vi) koji se odmah stavljaju na stranu komunističkog zločinca i najvećeg izdajnika Srpskog naroda, a postali ste "patriote" do prve prilike izdaje isto kao Šešelj, Vučić, Nikolić...
Preporuke:
2
10
142 nedelja, 01 maj 2016 19:17
Turas
@ Oliver Kromvel . Pa baš Vam nije rezon kromvelovski . To što Vi meni objašnjavate je sasvim normalno u jednoj pravno sređenoj državi . Ali mi tek treba da dođemo do toga . Da promenimo izborne zakone . Da nepartiski ljudi provereni na odgovornim društvenim funkcijama sede u RIKu . Ne samo u RIKu već i svim institucijama sistema u kojima je ovaj narod izgubio poverenje i za to - ne samo zbog izborne krađe - izašao na ulice . Gospodine , vrlo cenim Vaše komentare , verujem da Vi bolje znate od mene šta sam hteo ovim da kažem .Takođe verujem (i većina komentatora)da je ovo početak nečega novog u Srbiji i da imamo i ljudi i narod koji MORA da uzme svoju sudbinu u svoje ruke , jer je krajnje vreme . Koliko će da uspemo zavisi od nas . Srećan Uskrs .
Preporuke:
5
3
143 nedelja, 01 maj 2016 20:32
Bojan Todorović
@nego

Ma ništa strašno. Vode se ovakvi i oštriji razgovori desetak godina već. Ranije je bilo ozbiljnih ljudi sa znanjem i stavom. Bilo je mnogo zanimljivije i kulturnije.
I sadržajnije.
Sad se na žalost nagomilalo neznalica i navijača niskog nivoa zadovoljnih da horski grakću i đilkoškim doskočicama upotpunjavaju svoj sajber učinak. Retko svratim i još ređe nađem nekog potkovanog i sa stavom. Najređe da ga isprovociram na dijalog. Ovo je baš bilo provocirajuće. Možda i malo preko mere, ali nisam ništa slagao. Samo sam bio oštar i jedak.
Ali potražite prepiske od ranije. Vrcalo je opasno.

@Bojan Priština

Dečko; Pre nekih par godina zbunjen tvojim haotičnim i nekompetentnim naklapanjem ovde pokušao sam da te podsetim na krupne, važne i nezaobilazne događaje ključne za odnose i situaciju u zemlji. Mislio sam da to izvesno MORAŠ da znaš jer svako normalan ko pretenduje da priča na tu temu barem to zna....
Preporuke:
2
6
144 nedelja, 01 maj 2016 20:57
Bojan Todorović
Avaj..!
Ti mi onako naivno i iskreno priznade da si u to vreme bio mali, da nisi živeo u Beogradu već na Kosovu ( ??!! ), da si se tek negde posle 2000. – još uvek kao dete sa roditeljima doselio u Beograd – ili već gde, da ni o čemu što se 90' – 2000. dešavalo blagog pojma nisi imao, a kamo li učestvovao ili gledao.
Kako bi?

Šta se to promenilo pa opet pokušavaš da mi se obratiš?
Preporuke:
1
5
145 nedelja, 01 maj 2016 21:50
Bojan, Priština
@ Bojan Todorovic

Nisi ti oštar i jedak nego si nadmen i umišljen.
Koliko vidim dobro pamtiš ali i ja ništa lošije. Tada sam ti rekao da sam u to vreme bio mladić ali si to u nedostatku argumenata izvrnuo u mali - diskvalifikacija je uvek najbolji izlaz.
Isto kao što si i sada na sve moje činjenice odgovorio, što bi ti rekao - naklpanjem.
Preporuke:
6
0
146 nedelja, 01 maj 2016 21:59
ljubomir jarić
za Boška

Niste uspeli da me uvredite. Boško, Vi ste kao onaj ljutko u štrumfovima.

Mogu i da se složim sa Vama oko Miloševića i komunista, ali Natašu Kandić nikad ne bih isporučio ni hrvatskoj, za koju je svedočila, a kamoli nekoj drugoj zemlji. Sudio bih joj u Srbiji.
Preporuke:
3
1
147 nedelja, 01 maj 2016 22:04
Agent
Ironija sudbine ili nešto drugo....22016-te se braniš od vučićeve krađe sa tadićem koji te je pokrao 2012-te. "puppet masters" mora da se valjaju od smeha.
Preporuke:
8
0
148 ponedeljak, 02 maj 2016 06:38
@Svetlana nije sa Kosova...
...ona je iz Kosovske,ulice u Beogradu i clan je SNS-a!
Ubedjeni!
Preporuke:
2
1
149 ponedeljak, 02 maj 2016 10:54
doktor detus
... oko ponovljenih izbora 4. maja - mislim da oni i dalje nameravaju da kradu - verovatno im je taktika da poniste izbore na, na primer, pola izbornih jedinica (visak listica ili nestoo slicno) gde su dss/dveri dobro prosle a da zadrze mesta gde je suprotno - posle bi u zalbenom postupku to anulirali - to sto vucic prica juce da ce proci cenzus i da ce se radovati i slaviti - to je samo taktika da se opozicija opusti... oprez!!!!
Preporuke:
1
1

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner