четвртак, 25. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Београд: Више од 10 хиљада људи на протесту опозиције због крађе избора; Санда Рашковић: Ћераћемо се још Вучићу; Бојан Пајтић: Живела слободна Србија - доле Вучић!

Kоментари (149) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 субота, 30 април 2016 13:52
Страдија за нато хонорарце
Колонизатори обожавају овакве личности са дијагнозом(ма) на положајима на контролисаним територијама, јужноамеричке хунте су примери демократије и левичарских слобода у односу на остатак србије на путу у еу-рај,истина овде још нема логора и ликвидација на стадионима,али после ноћних рушења,интензивних телефонских проверавања током избора,мрачних типова који обилазе биралишта,медијске тортуре пол.неистомишљеника ни до "бацања људи у море из авиона" нисмо далеко!
Препоруке:
182
12
2 субота, 30 април 2016 14:07
Алекса
Докле ће да се вуче та лаж о једном гласу испод цензуса?

То је ништа више него реторика вучићеве групе штеточина и проба преусмеравања на ту удицу.
Учините да људи понављају ваше формулације 'то је њихов рецепт.

"Избори" су унапред били нерегуларни,
и не ради о једном већ о десетинама,
ако не стотинама хиљада заокружених листића
и на то се непрестано указује.

Ко понавља причу о једном гласу,
хвата се на мамац лопова и силеџија који управљају у Србији и немају где него да иду до краја.

Очито је да режимски медији пласирају као своје све замерке које су очекиване од стране оштећених,
то је нормално кад знају какве су све преваре и подлости починили па им није тешко предвидети садржај оптужби.
Држте лопова - то је све шта умеју.

Код њих је све лажна и удаљена од опипљивог света реторика. Није реторика, то у шта треба ударати.
Препоруке:
173
12
3 субота, 30 април 2016 14:17
љубомир јарић
Био на митингу. Кад је Чеда узео микрофон, ја на лево круг, па кући.
Препоруке:
298
94
4 субота, 30 април 2016 14:23
boban
Ovo je prikladnija pesma za ovaj protest:
https://www.youtube.com/watch?v=KavIRnAM9cQ
Препоруке:
33
5
5 субота, 30 април 2016 14:26
Доста лажи
Пок. Слобо ја дозволио да Студио Б врши директне преносе СВИРАЧА и ТРУБАЧА на улицама.
То је била демократија.
Сада снима полиција за свој архив, да малтретира присутне.
Доста лажи. Влада је пала.
Нема више Сребреничке скупштине.
Србија је устала. У Нишу народ на улицама
На Косову и Метохији срби дижу устанак
Доле Вучић, доле НАТО, Доле Бонстил.
Живела Србија
Препоруке:
241
25
6 субота, 30 април 2016 14:28
Nislija
Ovo je pocetak, njegovog kraja. Odlazi bolesnice.
Препоруке:
241
16
7 субота, 30 април 2016 14:32
но пасаран
субота, 30 април 2016 14:17 љубомир јарић
Био на митингу. Кад је Чеда узео микрофон, ја на лево круг, па кући

Љубомире,био сам и ја,налево круг па кући али због детета(12)коме је ово први протест.
Нисте разумели поенту.
Ми смо сви покрадени,а намера је да нас врати у деведесете онај који се заклиње у будућност без освртања на прошлост.
Сви су имали шта да кажу,јер су сви оштећени,а Србија највише.
То неће проћи више НИКАДА!
хејтер
Препоруке:
227
27
8 субота, 30 април 2016 14:39
Црни мачор
Љубомире

Подржавам ваш став у потпуности.

Одржан је протест, није било никаквог 5. октобра и рушења Вучића, нема ни Скота.

Главни циљ је да анти-западна коалиција ДСС-Двери уђе у Скупштину како би се могла чути критика издајничке политике Александра Вучића, јер одатле креће борба за рушење Западног система.

Ја ни у каквим ДОС-овима ни старим ни новим не учествујем, нити ћу учествовати.
Препоруке:
185
27
9 субота, 30 април 2016 14:44
nesa
bilo je vise od 10.000 ljudi.Blic je lose izracunao,jer je uvek bio protivnik opozicije.
Препоруке:
169
13
10 субота, 30 април 2016 14:46
земо
Сви лидери опозицоних странака окупили су се на бини, а из масе одјекује: "Вучићу педеру".

Рече Тадић у овој кампањи: "Парада поноса је неопходна Србији".
Ја све нешто контам, мора да су нам и педери онда неопходни.
Препоруке:
99
12
11 субота, 30 април 2016 15:01
Драган
@љубомир јарић

Нисам био, али слажем се с вашим поступком. Мислим да је сарадња са Чедом врло опасна. Ако се настави кокетирање са ЛДП-ом то за коалицију ДСС-ДВЕРИ може бити крајње контрапродуктивно и води самоуништењу. Моје је мишљење да би се од свих ових могло евентуално сарађивати са Радуловићем и Стефановићем, донекле са Пајтићем и то сигурно коалицији не би шкодило, али сарадња са овом коалицијом око Чеде ми је дегутантна.
Препоруке:
100
65
12 субота, 30 април 2016 15:05
чије паре, тога и музика
рекла је Санда Рашковић Ивић и додала:
"Вучићу не можеш да радис ово докле хоћеш, ћераћемо се још, ово ћерање до сада тек је уводно ћерање. Ћераћемо се још Александре Вучићу".
Препоруке:
110
16
13 субота, 30 април 2016 15:08
ZEMUNAC
NEOPHODNO ja da bas EU,AKO JE ZAISTA DEMOKRATSKA, ponisti LAZIRANE izbore!U KAKVU EU nas vode oni koji kradu glasove?Sve je ovo,sa "demokratskom EU",neokolonijalna OKUPACIJA NAS I NASIH ZIVOTA!DOLE MARIONETSKA VLADA!
Препоруке:
100
13
14 субота, 30 април 2016 15:20
Djura
Prema najnovijem redu voznje njegova buducnost stize od naredne 2017 - te godine u tom iscekivanju ljudima prolaze godine mnogi vise nemaju kud nego da veruju. Svi na svetu traze da narod zivi za buducnost ova vuciceva,medjutim,prva koja trazi da se zivi od buducnosti.
Препоруке:
72
7
15 субота, 30 април 2016 15:21
Prolaznik
Vučić ne smije da dozvoli da DSS i Dveri uđu u skupštinu jer bi ta intelektualna i moralna elita Srbije razbucala svu njegovu priču o EU i ostalim glupostima. Njemu treba radikal i redikul Šešelj da od ideje srpskog nacionalizma pravi cirkus i sprdnju. Izbori neće biti završeni dok DSS i Dveri ne budu izbačeni iz parlamenta
Препоруке:
148
17
16 субота, 30 април 2016 15:21
doktor detus
...kaze sanda povodom lopovluka djurdjevica i kompanije - mi cemo im oprostiti ali da li ce oni sami sebi oprostiti - kakvo crno oprastanje - taj rik mora krivicno da odgovara (sto je pajtic pravilno najavio) inace cemo svakih 20 godina imati kradju izbora - to jednom mora stati - ponavlja se bas zbog toga sto ranijih niko nije odgovarao ...

..inace je skup bio sasvim ok - i po broju prisutnih i po govorima - bilo je i nadrealnih trenutaka - da slusam uzivo govor cede jovanovica - ali - dobro - taka je situacija ...

...i da zavrsim sa poklicom nove desnice...

SRAM TE BILO,DJURDJEVICU!!!!!
Препоруке:
152
8
17 субота, 30 април 2016 15:24
Prolaznik
Zaboravih, pozdrav iz vaše budućnosti, tj iz Crnje i Gore. Ipak nedaj se Srbadijo gdje god da si, nije sve propalo kad propalo sve je
Препоруке:
124
6
18 субота, 30 април 2016 15:28
Kонобар
Избори на Косову ... Зашто? Вучић хоће легитимност избора да промени Устав Србије?

После ових избора Вучићу нико неће веровати!
Препоруке:
116
7
19 субота, 30 април 2016 15:31
Србољуб
Где могу погледам слике МУП-а?
Ако је ружна да ме лепо сликају.
Препоруке:
120
2
20 субота, 30 април 2016 15:33
Djura
Izvinjavam se za jos jedan komentar tv. pink izbrojao skup posetilo 1700 gradjana.
Препоруке:
91
5
21 субота, 30 април 2016 15:41
precanin
...bilo bi korisno da za predvodnika naroda i drzave bude neko nacionalno svestan i pre svega bogobojazljiv...ako opet dodju petooktobarci onda ovom narodu ni ne treba nista bolje od diktature...ali sve se bojim da kroz tesku istoriju nismo ama bas nista naucili...kako radili tako nam i Bog pomogao.
Препоруке:
48
13
22 субота, 30 април 2016 15:41
Sloboda je demokratija
Ako je Evropa slobodna i demokratska podrzace miroljubivi srpski narod! Ovo nisu oni koji su bili za rat!Postujemo i Evropu i Ameriku ali neka nam skinu Vuciceve okove i lance!Seselj je najveci izdajnik srpskih interesa.Njegov primitivizam je okaljao srpsku cast i junastvo!Dole Nedicevci i Ljoticevci!
Препоруке:
54
16
23 субота, 30 април 2016 15:53
moja srbija
je ustala
Препоруке:
86
13
24 субота, 30 април 2016 15:53
Jojo Master
Stranke su se udružile oko zajedničkog cilja.

"Prijatelji" i sa Čedom dok se ne vrati pokradeno. Kad se cilj ostvari svako na svoju stranu.
Препоруке:
84
18
25 субота, 30 април 2016 15:53
небитан
Ово је реално, тек увод у почетак борбе. вучић као име није битан, јер он је само фигура чије потезе повлаче западњаци. Битно је то да ће у скупштини седети преко 150 посланика којима је срце (или новчаник) окренуто западу, при чему се реда ради устручавам да у ту банду убројим и СПС/СРС посланике. Дакле, без обзира када и да ли ће вучићевска банда да изветри, и даље ћемо имати посла са идеологијом ропске оданости западу која ће још дуго висити Србији око врата као конопац. Дакле, треба се борити и против ДСа (без обзира што су дали "подршку" Дверима, то је ионако само тренутни тактички потез), и против ЛДП/СДС, и протв Доста је Било за које лично сматрам да су најновији амерички пројекат који ће тек ступити на сцену а ово му је загревање. Свакако се треба супротставити и калкулантима из СПС чија се идеологија своди на "ко год ми да власт, добар је". Једино се не треба борити против СРС јер са нестанком СНСа и СРС ће се истопити.
Препоруке:
66
25
26 субота, 30 април 2016 16:03
ЛИ ЧАН ЧЕ
Тачно је, не ради се о једном гласачу. Покрадено је на хиљаде гласова па и оним странкама које су(осим СНС) прешле цензус.Ако су стварно демократски опредељене странке онда ни такав наштимовани изборни резултат не смеју прихватити. Ако га прихвате онда је то јадно јер пристају на мрвице са вучићевог стола. Предлажем да се уједине као на данашњем величанственом скупу и одбију нестварне мандате и да се наставе борити за мандате које је народ изгласао и то тако што понуђене мендате неће прихватити па нека их вучић и шешељ поделе и владају Србијом па нека кажу да то није враћање у деведесете ма шта то значило. Ово мора довести до нових избора а онда је наш, имаћемо га у шаци.Ово је почетак његовог политичког краја који се мора десити још ове године или смо обрали бостан.
Препоруке:
85
6
27 субота, 30 април 2016 16:03
Непоробљени Србин
Једино мирно решење јесу НОВИ ИЗБОРИ, под строгом контролом руских посматрача.

Западним не да не верујем, већ сам УБЕЂЕН да и они учествују у овом лоповлуку и криминалу који овај диктатор покушава да заташка !!!

И то не само да се контролише гласање, већ и контрола медија и злоупотребе државних функција и државног новца од стране владајуће коалиције.

Е, тада бих питао овог диктатора "чија нана црну вуну преде"!!!

НОВИ ИЗБОРИ !!!
Препоруке:
106
5
28 субота, 30 април 2016 16:08
вечити омиљени опозиционар
Нападом на опозицију, Шешељ показује какву је нагодбу склопио са хашким трибуналом.
Препоруке:
106
16
29 субота, 30 април 2016 16:09
Бојан, Приштина
Био на митингу и вратио се са доста утисака.
Први утисак је енорман број припадника полиције у цивилу и БИА. Који су непрекидно сликали телефонима.

Даље, у маси сам видео и др Пају Момчилова, што ми даје наду да ће патриоте смоћи снаге да превазиђу сујете и да ће се окупити под исти барјак.

Што се говорника тиче, Чеду и Бориса нисам ни слушао, Бошко је био добар и има у њему потенцијла да заиста буде лидер једне нове генерације.
Док са друге стране, Санда је доста слаба као говорник, неовисно о другим квалитетима.
Препоруке:
89
8
30 субота, 30 април 2016 16:14
nebojša iz bg
pokušao da slikanjem zaplaši narod.hahahahaaaaaaa.nisu delili slikesa skupa
Препоруке:
77
5
31 субота, 30 април 2016 16:19
Jojo Master
Prvo novi izborni zakon koji onemogućava krađu.
Što ga stranke na vlasti do sada nisu promenile? Zato što su svi krali i što bi onaj ko dođe na vlast to isto radio. Zato postoje zakoni da nas zaštite od ovakvih manijaka.
Novi birački spiskovi gde neće biti mrtvih duša i dece.
Bez toga ne idem na izbore.
Препоруке:
66
4
32 субота, 30 април 2016 16:21
pobunjenik
I šta sad?
Ili da prihvatimo ovu izbornu farsu novokvislinga,njihovu pljačku,nasilje i bahatost ili da stanemo u istu kolonu sa Čedom,Pajtićem,Čankom i sličnom menažerijom koji su takođe kvislinzi ali stari i provereni koji kad lažu,kradu,bahate se i vrše nasilje to čine manje psihotično i u svilenim rukavicama.
Ima li neki bolji izbor a da nije u okviru postavljenom od strane kapitalističkog kolonijalnog gospodara i njegovih poštenih domaćina i ostalih lakeja domaće i strane proizvodnje?
Препоруке:
43
16
33 субота, 30 април 2016 16:24
Drago mi je...
... sto se opozicija ujedinila u ovom protestu. Nije vazno ko stoji iza koje politike, vazno je da izbori budu posteni, bez lazi, podmicivanja, kradji I prevara. Ono sto se danas desi meni, sutra moze tebi.
Narod I samo narod, postenim izborima, izabrace koju politiku ce da bira.
To se zove DEMOKRATIJA.
Препоруке:
70
13
34 субота, 30 април 2016 16:27
covek sa klupe/sluzba u sluzbi
Da je na mitingu bilo samo 20 ljudi bilo bi uspesno,a recu vam i zasto!?
-Na pozornici su stajali prestavnici naroda i to je bitno.Elem ne slazem se ja sa vecinom od njih,ali je bitno da imamo jedno zajednicko misljenje a to je da je Vucic najvece zlo koje je zadesilo Srbiju.
-Nemam sta da dodam vise to je to,a zdrav razum ce potvrditi moju tvrdnju i misljenje!!
Препоруке:
97
9
35 субота, 30 април 2016 16:30
.....
@Драган

Ne brinite, Čeda je potrošen. On je na ovom skupu pomalo i izviždan (bar od ljudi iz moje okoline) kada je u negativnom kontekstu pominjao politički upokojenog Koštunicu. Nikakvog saveza s njim neće biti, jer to ne odgovara nikome. Čeda je jedini sa bine koji će UĆI u vlast - neposredno ili posredno, preko Vejvode.

Boško dobro zna Čedine udbaške folove, kao i svi drugi. Ovo je borba za ulazak u parlament, kako bi se Vučić tukao i sleva i zdesna, da mu propadne radikalska strategija levo-desnog bućkuriš-populizma i ikebana-opozicije Pavićevića i Živkovića.
Препоруке:
81
14
36 субота, 30 април 2016 16:31
Kempes Wien
Konacno je formiran pravi patriotski blok. Lepo je videti ujedinjenu opoziciju.
Препоруке:
43
28
37 субота, 30 април 2016 16:35
Ујка Вања
Мислите ли стварно да би опозиција, оваква каква је добила да се избори понове.Бојим се да наш народ гласа овако из неког свог уверења да и тај пут треба пробати.
Мало не разумем ту потребу да све разбуцамо због тог једног постотка.
Мене више занима је ли тачно да је амерички амбасадор стварно био у ДССУ или ДСу на дан избора или дан уочи .
Чуо сам Вучића кад је наговестио да нас за годину две чека промена устава,Ако сам добро чуо то је толико важан податак да сам сву пажњу на ту страну окренуо.Јесу ли избори пут да се отарасимо Косова, да признамо Тачија као врховног гоопосдара наше колевке?
Украјински или Македонски сценарио не смемо да правимо.Нарочито због тог једног постотка.Он се може надокнадити на оним местима где се избори понављају.Не видим зашто би лагали на тој танкој жици где се све може да прекине,Толика већина да се боји једног процента?Мени не иде,Али,шта је с тим Девенпортом'Шта с АМЕРИЧКИМ АМБАСДОРОМ.Дајте да то расчисимо ко пије а ко воду носи
Препоруке:
26
54
38 субота, 30 април 2016 16:35
александар
Не треба учествовати у работи у коју су укључени Чеда, Тадић, Пајтић и Радуловић. Никаква "крађа избора", стварна или лажна то не може да оправда. Само још Чанак фали да менажерија буде комплетна. Какав год био Господар Вучић, а није добар, од горе поменутих нема горе. Најгори од најгорих. Којим снагама одговара хаос у Србији, мислим да је сваком паметном јасно. Довољно је прочитати данашњи Blic рецимо. Jедном речју, разочаравајуће.
Препоруке:
34
87
39 субота, 30 април 2016 16:39
Живко
"Ако дозволимо да Вођа, који је по свим проценама покрао између 10-20% гласова, материјализује своју крађу са апсолутном већином у скупштини, нада да Србија може да постане нормална, цивилизована, суверена и просперитетна држава биће убијена за дуги низ година. Вођа, и талибански војвода који га подржава, су спремни да униште оно мало што је преостало од независних институција у Србији, и да све подреде утврђивању Вођине страховладе у Србији на дуги рок."

http://www.srpskaakcija.com/2014-04-18-18-24-28/3020-r-d-izb-r-dr-du-sudbinu-srbi
Препоруке:
56
10
40 субота, 30 април 2016 16:44
novi izbori
svaki listic ima serijski broj odstampan bar kodom. Serija ima onoliko koliko je birackih mesta.Neposredno pred izbore, metodom slucajnih brojeva, serije se salju na biracka mesta i ovim je mofucnost zamene listica 0(nula).Glasanje se obavlja do 20 sati, kada kroz ruke clanova komisije prolaze listici i cim prodje 1 listic, brojac za neku stranku se povecava na web stranicama RIK-a, sa PC-a prikljucenog na net,koje ima svako biracko mesto javno da ceo svet vidi. Do najvise 22 casa, dakle 2 casa od zavrsetka izbora, transparentni konacni rezultati su svima vidljivi.
Препоруке:
73
4
41 субота, 30 април 2016 16:45
Бошко
Драган
@љубомир јарић

Нисам био, али слажем се с вашим поступком. Мислим да је сарадња са Чедом врло опасна. Ако се настави кокетирање са ЛДП-ом то за коалицију ДСС-ДВЕРИ може бити крајње контрапродуктивно и води самоуништењу. Моје је мишљење да би се од свих ових могло евентуално сарађивати са Радуловићем и Стефановићем, донекле са Пајтићем и то сигурно коалицији не би шкодило, али сарадња са овом коалицијом око Чеде ми је дегутантна
Ви очигледно не схватате суштину демократије.

Позив да сви покрадени гласачи изађу на протест против крађе и фалсификовања избора није никаква "коалиција" него једноставно демократски начин изражавања протеста, против диктатуре!

А ваше "мишљење" је више него проблематично јер тврдите да ДСС-Двери треба да буду у коалицији са преварантом Радуловићем који је био чак дилетант министар у Вучићевој влади и са "демократским левичарем" Стефановићем који је учествовао у демократско-социјалистичој пљачки 2008-2012
Препоруке:
49
23
42 субота, 30 април 2016 16:52
Велизар М.
Био и ја. По мојој грубој процени било је око 15 хиљада присутних. Ако сам и претерао, било је више од десет хиљада свакако. Јесте било полиције у цивилу али са добрим и скупим фотоапаратима. Најјаче аплаузе добили су Радуловић и Обрадовић. Јовановић је нешто викао али маса није била импресионирана, нема везе, нек и он нешто поштено уради. Пајтић и Рашковић-Ивић су скоро па подједнако поздрављени а Тадић је углавном игнорисан. Све то је лични утисак, са места на којем са био. Могуће је и да није било тако. Говорници нису рекли много новог и нису спомињали конкретне кораке осим повећане пажње у среду и подршке нишлијама.
Закључак - није лоше. Довољно за почетак.
Препоруке:
95
9
43 субота, 30 април 2016 17:08
SRBIN
IZVINITE DALI SU IZMEDJU 10000 OPOZOCIONARA BILI I ONI KOI SU PRODALI DVA VELIKA SRBINA ZA NAGRADU SAD.
Препоруке:
33
35
44 субота, 30 април 2016 17:09
Цвико
@Бојан, Приштина,
Слажем се са Вама. У коментару од петка написао сам да присутни грађани на овом скупу, снимају људе око себе. Верујем да су многи усликали припаднике полиције у цивилу. За случај да је дешавање кренуло нежељеним путем, ти снимци би били добар доказ на неком поштеном суду. Можда је добра страна фотографисања, превентивно деловање према потенцијалним изазивачима нереда. Они се теже одлучују да праве неред ако знају да су снимљени.
Препоруке:
43
3
45 субота, 30 април 2016 17:10
Oliver Kromvel
DSS-DVERI će posle ponovljenih izbora u sredu preći cenzus međutim cena će biti previsoka,na istu binu sa Čedom,Čankom,Borisem,Pajtićem izvinite ali sa njima ni na kafu nikakva krađa to nemože da opravda,sada će mi neki reći ma to je običan protest,epa vidite nije to će da košta i to papreno.Kormilo ove koalicije se značajno pomera ka centru i gubi se ona nacionalna i patriotska komponenta koja je inače u ovoj kampanji prilično očerupana.Znate Dveri su na pokradenim izborima 2012 koje pokrala DS dobili 4,75% i to sa tvrdom nacionalnom pričom,bez para i bez DSS-a to su činjenice a danas obe stranke zajedno jedva 5%.
Препоруке:
37
65
46 субота, 30 април 2016 17:14
GEDZA
PRAVA ,SOLIDARNOST I JEDINSTVO OPOZICIJE U BORBI PROTIV VUCICEVE STRAHOVLADE I IZBORNE KRADJE, BILA BI KADA BI SVE PARTIJE KOJE SU PO RIK-U PRESLE CENZUS,BOJKOTOVALE ULAZAK U PARLAMENT I POLAGANJE POSLANICKE ZAKLETVE,
NARAVNO DA TAKAV CIN OTPORA NE OCEKUJEM OD SESELJEVACA I SPS-A KOJI OCEKUIU BENEFITE U NOVOJ NENARODNOJ VLADI !!!
Препоруке:
45
13
47 субота, 30 април 2016 17:18
doktor detus
...evo sad sam gledao na rtv vojvodina - da su ovi napredni kriminalci sremskoj kamenici ili behu karlovci (tu gde se ponavljaju rep izbori) razbili coveku auto parkiran u dvoristu - prete mu vec nekoliko dana - inace je covek u izbornoj komisiji - nije navedeno ispred koje stranke - ali vidi se da je opozicioni clan - mora se u sva mesta gde se glasa poslati pedesetak aktivista da stite narod od ovih baraba - posto su na vlasti navijacko ulicarske falange...
Препоруке:
60
3
48 субота, 30 април 2016 17:18
Zvonimir Bgd

ZEMUNAC

NEOPHODNO ja da bas EU,AKO JE ZAISTA DEMOKRATSKA, ponisti LAZIRANE izbore!U KAKVU EU nas vode oni koji kradu glasove?

U neofasisticku EU! Eto, u takvu EU nas vode. Nikakve veze EU nema sa demokratijom. Kao, uostalom, ni ceo "Novi poredak" savremenog totalitarizma zvanog "globalizam".

Sloboda je demokratija

Ako je Evropa slobodna i demokratska podrzace miroljubivi srpski narod! Ovo nisu oni koji su bili za rat!

Niti je "Evropa" slobodna i demokratska, niti ce podrzati srpski narod. Pogotovo kada ni mi Srbi ne podrzavamo sami sebe, jer, eto, ima nas koji jos uvek mislimo da je u Srbiji neko "bio za rat". Ko je u Srbiji i kada bio "za rat" i koga je to Srbija napadala?!

Zapanjuje me koliko je veliki broj onih koji, posle svega, nista nisu razumeli.
Препоруке:
53
3
49 субота, 30 април 2016 17:33
можда је ово аутогол ДССа
у вештој режији страних господара и позиције и опозције
Препоруке:
25
51
50 субота, 30 април 2016 17:34
Спиридон
@ Oliver Kromvel

Био на протесту, мени видиш није сметало да будем тамо и гледам Чеду и Пајтића на бини зато што сам дошао због нечег другога а не да би се са било киме љубио у уста и грлио. Иначе без љутње али наседаш на ситне шибицарске трикове удбашких жбирова и Вучићеве медијске сатрапије од Вучичевића преко Цвијановића па до Шешеља и Вучелића. Запамти једно, ми нећемо никада бити нормална држава уколико допустимо да нас куловско-гејачка клика на власти мунта и ради, да краду изборе и уводе диктатуру једног човека озбиљно болесног у пределу главе а то заиста никакве везе нема ни са десницом, ни са центром, ни са патриотизмом, то је просто и једноставно изнад свега тога и што је још битније пре свега тога. Ово није битка за цензус, ово је битка против диктатуре и улизичких медија, против фуњара и шешељевске фукаре која се заклања иза ЕУ или иза Русије потпуно свеједно да би они, њихова браћа, кумови и ортаци згртали милионе док ми крпимо крај са крајем...
Препоруке:
99
25
51 субота, 30 април 2016 17:35
negi
Vratio se sa mitinga,bio je dobar.Svi govornici su konstatovali da vode različite politike ali da su ujedinjeni oko jedne stvari,niko ne sme i nema pravo da prekraja volju naroda,niko.Oni koji se ne slažu sa ovim ili onim,zaboravljaju ovo.Niko još nije preneo(po najavi spikera na mitingu)da je na bini bio radikal koji je vratio mandat radikalnoj stranci(zaboravio sam ime)zbog skandaloznog ponašanja mutavog vojvode u vezi izbora.Ako sam dobro razumeo,a mislim da jesam,Vučić je krađu izbora sam organizovao.Razmere krađe i ono što se sprema američki ambasador je pokušao da upozori Vučića da to ne radi i da prizna rezultate kakvi jesu,međutim Vučić ga nije primio sa izgovorom da je preumoran.Skot je u toj situaciji otišao u DS i preko Pajtića upozorio opoziciju da sprema izborna krađa.Ostalo znamo.Mislim da je Vučić pucao sebi u obe noge sa krađom izbora i da je i zapadu jasno da je sa njim je opasno sarađivati.Ovo što se desilo sa izborima je početak njegovog kraja.
Препоруке:
84
11
52 субота, 30 април 2016 17:38
Спиридон
@ Велизар М.

Слажем се у потпуности са проценом од 15000, у сваком случају и више него довољно људи све у свему. Морам да признам да сам се плашио да ће бити кудикамо мање, због празника и свега осталог.
Препоруке:
69
6
53 субота, 30 април 2016 17:39
Србин
Био сам на протесту. Говорници: Санда Р.Ивић, С.Радуловић, Б.Обрадовић, Б.Пајтић - директно су "погађали" у главу СНС режим са нагласком на Вучића.
По мени је Пајтић, као сво време претходно, најхрабрије износио есенцијалне истине о Вучићу и његовом режиму.
Препоруке:
70
12
54 субота, 30 април 2016 17:40
Slavomir Srpski, Da saberem utiske (1)
1. Pocelo je, Vucic je svojim silovanjem demokratije udruzio opoziciju da ga ga ruse.

2. Ova demonstracija pokazuje da razlicite opozicione stranke mogu bez da dele Zajednicki politicki program ili da prave koaliciju, da mogu da sinhrono rade na razbijanju prvog neprijatelja Srbije: Vucicevu apsolutisticku vlast.

3. Sve ove zamerke sto razlicite partije zajedno demonstriraju su bez osnova i mazohisticke: one rade da Vucic ostane na sedlu i da se i dalje ucvrsti rezim. Jer svaka posebno stranka je manja od 6% i sama ne moze nistra da uradi protiv 48% Vuciceve vlasti.

4. Zajedne manifestacije uperene protiv urusavanja demokratije od strane Vucica, otimanjem glasackih listica morace i u buducnosti organizuju jos bolje i masovnije, zajedno sa otporom opozicije u Skupstini prema Vucicevim totalitarnom rezimu.

5. Ulazak svih opozicionih stranaka u Skupstinu, protiv otimacine Vucicevog RIKa, mora da se obezbedi na izborima u Sredu jer ponistavanje ovih izbora je neostvarljivo.
Препоруке:
60
4
55 субота, 30 април 2016 17:43
Спиридон
@ можда је ово аутогол ДССа

А можда су илуминати све ово замесили, или они ванземаљци што су гуштери а изгледају као људи пошто имају маску...?!? Најпријатељскији савет, иди право до прве продавнице и купи онај станиол за печење у рерни па од њега направи молерску капу али обавезно да иде преко ушију. Читао сам у Трећем оку да ако се то уради, онда ти илуминатски гуштери не могу да ти читају мисли...
Препоруке:
38
21
56 субота, 30 април 2016 17:54
gavrilo
Ljudi treba Merkelinog i Skotovog Kerbera rusiti sada dok je vruce,dok su svi ujedinjeni,sjutra ce to biti malo teze jer ovo nije samo radi jednog glasa - KERBER je pokrao na hiljade glasova,zato tu bitangu treba rusiti svim sredstvima!
Препоруке:
49
8
57 субота, 30 април 2016 17:55
Србин
"субота, 30 април 2016 17:10
Oliver Kromvel
DSS-DVERI će posle ponovljenih izbora u sredu preći cenzus međutim cena će biti previsoka,na istu binu sa Čedom,Čankom,Borisem,Pajtićem izvinite ali sa njima ni na kafu nikakva krađa to nemože da opravda,....
Znate Dveri su na pokradenim izborima 2012 koje pokrala DS dobili 4,75% i to sa tvrdom nacionalnom pričom,bez para i bez DSS-a to su činjenice a danas obe stranke zajedno jedva 5%."


1) Из набројане четворке, издвојио бих Пајтића, који је све време храбро, убедљиво професорски, нападао и раскринкавао Вучића као личност и његове лажи. Са Пајтићем се не слажем углавном због његовог односа према ЕУ, али је то питање за даље. САДА ЈЕ ВАЖНО ОСЛОБОДИТИ СРБИЈУ ОД ВУЧИЋЕВЕ ДИКТАТУРЕ И УВЕСТИ ПРАВНИ ПОРЕДАК, А ТО СЕ ПОСТИЖЕ УДРУЖЕНИМ СНАГАМА. За даља питања, када буде време, ћемо се убеђивати.
2) Тачно,без крађе би Двери -ДСС добили преко 10% и у оваквим условима, само да није било крађе, иначе око 30% би добили.
Препоруке:
58
15
58 субота, 30 април 2016 17:55
Бојан, Приштина
@ Цвико

Још бих само додао да је фотографисање један од видова притисака над људима, да се не појаве. Посебно оних који раде у државној служби. Њима није баш пријатно када им министар обзнани да ће бити фотографисани, ја срећом могу бити потпуно релаксиран у том смислу.
Препоруке:
56
6
59 субота, 30 април 2016 17:57
Slavomir Srpski (2) Vucicu destabilizovao si Srbiju
Vise puta sam pisao i opominjao vucicev rezim da odustanu od nepotrebnih izbora, jer su imali 100% vlast u vladi i Skupstini, da ne bi destabilizovali Srbiju i gurnuli je u Makedonski scenarijo ili scenario u C.Gori, gde slicno Vuucicevim guranjem Srbije u NATO i Milo je destabilizovao drzavu i izveo proteste na ulice.
To je glavni razlog ovih izbora i pokusaj da u Skupstini osvoji 2/3 poslanicke vecine. Dakle ispostavilo se da je Srbiju gurnuo u haos destabilizacije, ucxenom iz SAD-EU.

Da li je Vucic morao da Srbiju gurne u haos zbog SAD-EU ucena?

NIJE! Mogao je to da spreci da je radi Srbije zrtvovao sebe, i odlucio samo da da ostavku na Premijera vlade, bez novih izbora. Nova vlada bez njega je mogla da postane tehnicka privremena vlada za jos 2 godine, koja bi time odustala od novih antisrbskih "reformi" i dalje rasprodaje Kosova, cime bi dobili barem jos dve godine znatnog opadanja moci SAD i kraha EU, uz povecanja jacanja Kine i Rusije.
Препоруке:
40
8
60 субота, 30 април 2016 18:19
Slavomir Srpski, Vucicevo razbijanje Srbije
Odluka Vucica da ide na prevremene izbore da bi u te 4 godine uterao Srbiju u EU tor je donesena posle otvaranja novih poglavlja iz Brisela i jasne poruke da bez konacnog sredjivanja odnosa sa Kosovom, koje EU parlament priznaje kao nezavisnu drzavu (za razliku od nekoliko pojedinacnih drzava), nije moguce da to ostvari. Posredno, EU ga je odlucno i nedvosmisleno ucenila da mora da menja Ustav Srbije, izbacivanjem preambule o Kosovu, jer jedino tako bi ta "nova Srbija" mogla da dozvoli ulazak Kosova u EU kao nezavisne drzave.

Vucicu je dakle bilo potrebno da njegova koalicija osvoji 2/3 Skupstinske vecine, da bi mogao da Kosovo izbaci iz Ustava. Zato je smatrajuci da mu je sada popularnost najveca, da ce moci na ovim izborima to da postigne i da promenom Ustava ugura u sledece 4 godine "Srbiju bez Kosova" u EU. To bi bilo njegovo razbijanje Srbije radi bezalternativne EU. Odlucio je za to, i sada doveo Srbiju u destabilizaciju, jer ovo danas je samo pocetak.
Препоруке:
51
5
61 субота, 30 април 2016 18:29
Турас
@ Коментари - Један од појмова демократије је удруживање опозиције против владајуће коалиције .(Бошко ?)Што је Чеда присуствовао , је један од знакова демократичности која се ређе виђа на овим просторима ,и то не значи УДРУЖИВАЊЕ . На крају , и сам Чеда (који по мени треба да одговара за махинације из Шилерове)је рекао да постоје различитости које се требају поштовати .Циљ је да Вучић добије што мање посланичких места у скупштини . Дакле , јака опозиција више демократије .
Препоруке:
52
11
62 субота, 30 април 2016 18:35
1700
ljudi prema informacijama Policije PINK izvestava, a povodom "napada" na novinarku PINK Zeljko Mitrovic pise opoziciji u Vucicevom maniru, covek sebe vidi kao premijera. Ljubavnica mu ubijena u istom hotelu u vreme kada je i on bio u hotelu sa svojom zakonitom zenom i nikom nista, sin pregazio devojku na pesackom prelazu i nikom nista, sada proziva opoziciju i naziva opoziciju frustriranom
Препоруке:
54
4
63 субота, 30 април 2016 18:39
Slavomir Srpski, Zasto krah EU trazi razbijanje Srbije?
Nije slucajno da je ova drasticna ucena EU prema Vucicevoj vladi dosla bas u trenutku pocetka razbijanja EU, vec od juna i engleskog Brexita, koji je prvi jak i vidljiv zeljostres sadasnje EU. Ali ne i konacni, jer izlaskom VB iz EU (protiv volje SAD i posete Obame u Londonu), ta osakacena EU jos vise ce biti uravnotezena prema jedinoj sili Nemackoj, pa je izvesno da ce i Francuska i Italija poceti da traze nove koagulacije i podele EU barem na dve zone da bi izbegli majorizaciju iz Berlina. Ne cudi onda da desnicarske stranke u FR i IT pocinju sve vise da dobijaju na terenu, i da dizanje zidova izmedju EU drzava nije samo zbog "migracione krize" vec i zbog tektonskih p[oremecaja ekonomski posrnule EU.

Stoga je EU pre svog raspada pokusala da izvrsi najveci oguc uticaj na Vucica da Srbiju slomi pre njene propasti. D izdvoji Kosovo pre nego sto izgubi moc u sledecim godinama da to ostvari. Stoga je sve to dovelo do ubrzanja pritiska na Vucica, i do ovih njegovih prevremenih izbora.
Препоруке:
31
5
64 субота, 30 април 2016 18:40
Цвико
@Бојан, Приштина,
Дакле, ипак има позитивног ефекта.
Препоруке:
24
4
65 субота, 30 април 2016 18:42
Oliver Kromvel
Турас-cilj je šta umesto za da opet glasamo protiv,samo da ode Sloba,samo da ode Koštunica,samo da ode Tadić i sada samo da ode Vučić i svaki put dobijamo sve goreg,SISTEM se ne menja dragi moji prijatelji tu leži problem,Vučić je dijagnoza naše bolesti kao i svi pre njega to niko ne shvata,ja ne želim novi DOS a ovo mi miriše na to.Hoću DVERI da vidim kao jaku nacionalnu opciju koja će beskompromisno da se bori za srpstvo i da otera SRS u političku penziju neću kompromise sa onima koji su uništili Srbiju a zatim je predali u ruke konvertita radikalskog,ljudi ovo je ozbiljna politička zamka,koga zanima objasniću mu i zašto tako mislim.
Препоруке:
40
15
66 субота, 30 април 2016 18:45
Rale
Dosta slabo pripremljeni govori, ali veoma kulturno ponasanje protestanata. Da je ovo organizovala cia, bilo bi haosa.Pozdravljam, za pocetak solidno i treba nastaviti borbu. Najbolje prikupljanjem potpisa za referendum o ulasku u evropsku uniju.Na referendumu treba biti tri ponydjena odgopvora. Na pitanje da li ste za nastavak pregovora sa eu o clanstvu, ponudjeni odgovori treba da budu a) jesam b) nisam c) odgoda pregovora do daljnjega
Препоруке:
29
5
67 субота, 30 април 2016 18:47
Svetlana
Postene li opozicije i jake sa svojim smesnim procentima, i za to malo su molili, zvali i ponizavali se pred narodom. Pokusajte ih zamisliti kad bi imali vecinu ili 50%. Svi vi koji ste danas na ulici stideli bi se sto ste tako nisko pali.
Jadan je narod koji ima ,,postenog,, Cedu i Tadica za govornicom.Oni su proslost, necemo ih i sta sad.
Bilo bi dobro da se u celosti ponove izbori, svi ovi gubitnici sto su se okupili u zelji da se okoriste jos malo bez rada na ledjima naroda, dobice jos manje glasova nego 24.04.
Препоруке:
19
47
68 субота, 30 април 2016 19:04
Алекса
вучићу ускоро истиче рок трајања,
одрадио је подоста најпрљавијих послова у ликвидацији српске државе за Запад,
ови избори су га оштетили,
нема он више места да одахне,
остаје борба за голи(политички)живот.
у паници ће да учини све шта Запад затражи.

оно шта треба да буде јасно,
све ове размрвљене на различите мале партије демократе се спремају,
да од потрошених СНСоваца преузму управљање,као културније,у рукавицама...
заиста, нису они ништа бољи од ових вадикалско-напрдњачких даешоваца за Србију!

ДСС-Двери морају видети јасно су само предмет у овој игри.
Позив ДС да се гласови дају ДСС-Дверима је подвала. ДСС-Двери већ освојили довољан број гласова на "изборима".
Не сме се улазити ни у какве садржајне везе са тзв. опозицијом, они су сви натовци,
могуће су једино ограничене, чисто техничке и тактичне у тренутној ситуацији око "избора".
Нема повода ни за каква осећања захвалности!
ДСС-Двери морају знати да су сасвим сами!

а скот и блер се церекају и трљају руке.
Препоруке:
32
9
69 субота, 30 април 2016 19:07
Svetlana
Setite se Cedinih izjava o Kosovu. Pa glasajte za takvog. Dramaturgija mu ne ide bas, jos uvek se trudi da imitira gestikulacijom i polozajem tela pok.gospodina Djindjica.Grozno. Njemu je as "lose" pod ovom vlascu, ojadio je sa svojom suprugom i banke i narod i koga je stigao,umesto da je u zatvoru on je za govornicom na ulici. Da,treba pitati Vucica zasto bracni par Jovanovic nije u zatvoru? Posto ovde vlada siromastvo i glad i deca nam odlaze sto i Ceda ne ode, ali tamo ne bi vozio mercedesa od 100 000,-eura kako se njegova supruga hvali, nego bi morao da dokaze kako je zaradio. Ali Srbija je ovo i svako moze da pljacka i jos da glasno govori bez stida. Kako rece Arcibald Rajs: "Srbi cuvajte se sebe"
Препоруке:
25
11
70 субота, 30 април 2016 19:13
Боба
Људи, без обзира на политичке разлике, и треба да се удруже да би се изборили против крађа, лажи и медијског мрака који је константа у Србији. Не ради се ни о каквој коалицији за власт већ за поштовање правне државе и базичне демократије.
Вучић нажалост неће отићи мирно и борба за пристојну Србију ће потрајати поготово када се зна да су многи који су данас против њега као Тадић и Чеда и сами допринели овом мраку и то је фактор који ће многе и даље одвраћати да се придруже у захтевима за владавину права и правде а не лажи и манипулације.
Ипак, такав ограничен и несавршен начин је једино могућ, и борбом кроз институције и мирним протестима док чак и ментори ове наопаке власти не схвате да морају да промене свој однос према њој.
Жалосан легат Вучића и Шешеља и Николића биће дискредитовање српског патриотизма што је вероватно и био циљ њиховог ангажовања у политици. Као што је СПС за дуго времена дискредитовао идеју социјалне државе ова црна тројка је ту да Србима огади национализам.
Препоруке:
23
10
71 субота, 30 април 2016 19:14
.....
Čovek koji se prevario u potezima nastavlja dalje da srlja. Sad sve partnere iz interesa primorava da mu javno izjavljuju ljubav i lojalnost. Sve stranke se ređaju u izjavama, od Velje do Andrije. I svi imaju istu mantru: mir i jedinstvo.

Čak i iz teksta uvaženog Aleksandra Pavića, sa sajta Fonda strateške kulture, curka to tiho mirenje sa Vučićevom svrstanom nesvrstanošću, tobože u ime glasača koji su 24. ostali kod kuće. Takav suverenizam pasivnog otpora IDE NA RUKU veterinarskoj klijenteli koja nas je uzjahala. Ko na brdu ak' imalo stoji trebalo bi AKTIVNIJE DA RADI NA DESTRUKCIJI RUSKOG STRPLJENJA I POVERENJA PREMA POMENUTOJ KLIJENTELI, a ne da zbog nespremnosti na jedinstvo i sujete (koja iz svakog reda vreba)svrstava uz apolitično ili apstinetno mnoštvo.
Препоруке:
18
8
72 субота, 30 април 2016 19:20
љубомир јарић
Наш Народ каже: ,, У добру се не понеси, а у злу се не понизи!!!''

На сву срећу нисам члан ни једне партије јер би гледајући данас ону бину искочио из коже.

Чедомир Јовановић, отворени заговорник предаје Косова и Метохије. Отворени заговорник чланства у злочиначкој нато алијанси. Да ли треба даље ?

Борис Тадић, штеточина на куб. Поред софе, изместио решавање питања Косова и Метохије из УН у еу. Да ли треба даље ?

Радуловић, за кога немамо појма ко је и како је напрасно добио исти проценат као дс. Стечајни управник 3 милиона предузећа, а вероватно и целе Србије.

Спасиоци Србије и дсс-а ?

Гади ми се логика Чопора! Буди Лав ! Носи сам своју судбину ! Ако имаш памети.
Препоруке:
59
29
73 субота, 30 април 2016 19:28
negi
@Oliver Kromvel@Rale Današnji protest nije organizovan zbog vaših želja i planova već zbog pokušaja krađe tuđih mandata, ma koliko oni bili mali.Vaši mazohistički predlozi od raspisivanja izbora pa do sada,samo pokazuju da u određenim stavovima i ponašanju Vučić je u pravu.To što vi iznosite neke nove predloge kako vi zamišljate bavljenje politikom je vaš problem.Ako mislite da ste u pravu,izvolite kandidujte se,za početak u vašoj mesnoj zajednici,pa proverite.Ljudi su organizovali protest,pozvali građane,održali protest(po meni uspešan) a vi i dalje guslate šta vi mislite o tome i kako bi to trebalo po vama da se radi.Vi niste u stanju da organizujute ni drugare na futbal ili roštilj i to seiz vaših komentara vidi,a delite lekcije.Vučiću baš takvi i trebaju.Ili podržite ovo što se radi ili nemojte učestvovati.Toliko oportunizma nigde nisam video. Ne valja vam kad se ništa ne radi,ne valja vam kad se dobro radi,svi bi trebalo da radimo kako vi mislite. Sve Vučić do Vučića.
Препоруке:
35
10
74 субота, 30 април 2016 19:38
.....
Tačno je da se u zlu ne treba poniziti, ali ovde se radi o NUŽDI ulaska u parlament, za sve te opcije. Ako ćemo po pravdi, bolje je da ideju nezavisnosti Kosova (koja je, nažalost, raširenija nego što slutimo) zastupa onaj koji je njoj od početka i dosledno veran, kao Čeda, nego da mu to kormilo preotima Vučić. Isto važi i za svaku od ovih opcija.

Jednopartijski sistem AVa mi se mnogo više gadi od Čede u skupštini. A tamo, verujte, nijedna od ovih partija neće nastupati zajednički, jer bi tako samo izgubila glasače. Ovim se želi sprečiti da Dačić i Šešelj glumataju opoziciju, a i Vučić se polako primorava da konačno preuzme retoriku vlasti, koju je svojim uterivanjem straha i bahatim infermoropinkovanjem vešto izbegavao godinama.
Препоруке:
32
5
75 субота, 30 април 2016 19:42
.....
@Sloboda je demokratija

Молим Вас да племените успомене Љотића и Недића не доводите у везу са тим бедницима. Истине и правде ради, осим ако нисте учили историју из књига насталих по тито-шубашићевом плану и програму.
Препоруке:
13
12
76 субота, 30 април 2016 20:02
Rale
@negi uopste nerazumem sta pises, pa ti ne mogu ni odgovoriti razumno
Препоруке:
6
6
77 субота, 30 април 2016 20:03
Стефан
Људи, не палите се као шибица. Ово је најдемократскији сајт у Србији и овде може да пише ко хоће само ако се придржава основних правила. Увек је било и биће тројанаца, лажњака, мутивода, плаћеника удбашких који и ово мало национално освешћених Срба жели да посвађа. Као у многим државама цивилизованог света постоје избори и правила по којима се ти избори одржавају. Та правила су грубо прекршена по ко зна који пут у нашој историји и неколико лидера опозиционих странака је стало на једну бину искључиво због питања одбране демократског изборног процеса. Једина порука је НЕ ЖЕЛИМО КРАЂУ ГЛАСОВА НА ИЗБОРИМА!!! То се односи на све гласаче, а не само опозиције. Принцип је у питању. Да, нестварно је да видимо неке ликове на нашем скупу али не ради се ни о каквој коалицији. О каквој коалицији ви причате са Чанком, Чедом...?!!!Па то је исто као када би после ове лакрдије од избора правили владу са Вучићем. Дајте да пређемо тих 5% у среду. Да вратимо отето. Њихова су правила. Принуђени смо на њих.
Препоруке:
39
9
78 субота, 30 април 2016 20:04
da
na pink u dragan j vucicevic o bosku cia
Препоруке:
21
2
79 субота, 30 април 2016 20:07
trn
Kradja moze vrlo lako da se dokaze. Barem jedan manji deo, i to koristeci podatke koji su oni objavili -broj glasaca za svaku stranku i procente. Ja sam proveo jedno pola sata i nasao manipulaciju u brojevima koji su objavili.
Prvo: Kad saberete procente svih stranaka izilazi 97.1 posto a ne 100 posto !!!!
Drugo: Ako izracunate prave procente za svaku stranku ispada da su svima smanjeni procenti - Razlog da bi Dveri-DSS bili ispod cenzusa. Dveri-DSS u ovom slucaju imaju 5.15147806 posto
Trece: Ako uzmete i umanjite svima da bi bili ukupno 97.1 posto onda se dolazi do jos jedne kradje - Dveri-DSS imaju 4.99951 pa ga onda smanjuju zaokruzavajuci ga na 4.99 posto. Ali posto bi se ukupan zbir procenata smanjio oni zaokruzuju SNS-u na 48.24. Po proracunu SNS ima 48.23203 posto pa bi zaokruzivanje moralo da bude na 48.23 posto.
Dokaz je vrlo prost.
Препоруке:
23
2
80 субота, 30 април 2016 20:17
nenad
svi ti ljudi su placeni od strane tajkuna da vicu protiv Vucica.
Uzalud, sa jedne strane je kulturni Vucic iz akoga stoji elita sveta.
Sa druge strane ulicari, nasilnici, strani placenici, sluge ambasada, sile mraka, haosa, bezumlja....

Dobro ce pobediti.
Vucic ce trijufovati!
Mi cemo u NATO i da pijemo kapucino u parizu i vozimo BMW
proruske stranke nece u skupstinu!
Препоруке:
13
31
81 субота, 30 април 2016 20:28
небитан
Свим коментаторима, као и другим порталима који замерају или се спрдају са овим привременим удруживањем Двери/ДСС и осведочених српских непријатеља ДС/ЛДП, поручујем следеће:
Већ 7 година на овом порталу пишем снажне коментаре против ЛДП,ДС и осталих западољубаца, никада у животу не бих их подржао ни у једном једином њиховом политичком потезу, а за ДС интимно бих волео и да буду забрањени због непоправљиве штете коју су нанели Србији. Ово сам прво рекао, да ме не бисте погрешно схватили у наставку коментара. Треба искористити њихову вољу да подигну буку око покрадених посланичких места, треба их упрегнути да бар једном у животу ураде и нешто корисно за Србију (макар они то чинили из својих потпуно себичних и ускогрудих разлога), и да тиме омогућимо да у парламент после дуго година уђе коначно једна патриотска опција. Ако ће колатерална штета тога бити да уђу и ЛДП/СДС, искрено се надам да ће им ово бити и последње учешће у скупштини, јер њихове господаре чека суморна будућност.
Препоруке:
34
8
82 субота, 30 април 2016 20:37
SNS-ovac
Miting je doziveo debakl, svega 1700 glasova ljudi kojima je placeno da tapsu na povorci.
Pravila igre su jasna, ne znam zasto odjednom fama oko toga sto jedna stranka ocigledno nije presla cenzus. Nemate pet posto i kraj price. Na silu necete uci u parlament, ipak je Srbija demokratska i pravna drzava!
Препоруке:
12
55
83 субота, 30 април 2016 20:44
Спири
не требају вам ни илуминати ни рептили ни фолије да бисте знали да је Чеда ЦИА човек, да је Горан Петровић врло лош, да је Тадић из СБ УН изместио питање КиМ у ЕУ, да је Радуловић оправдао нашим односом према шиптарима деведесетих отимање КиМ од Србије,

манте ме се тог вашег беса, човек мора да има критеријуме са киме ће на истој позорници да стоји ако је од интегритета!

Све је ово било предвидљиво и логично, но ја имам право без да ме ви вређате да не пристајем ни да изађем на намештене изборе ни на овакве протесте!
Препоруке:
30
14
84 субота, 30 април 2016 20:50
covek iz loznice
vidim da ima komentara..kad sam vidio Cedu,okrenuo sam se i otisao.Ja takodje ne VARIM CEDU,ali Narode,princip je bitniji,i ako je taj CEDA,PODRZAO PRINCIP...DA SE NE UKRADE,JEDINO STO JE SIROTINJI OSTALO,A...OSTAO JOJ JE TAJ GLAS!KAO JEDINI KAPITAL S CIME SIROTINJA RASPOLAZE..JA POSTUJEM TAJ PRINCIP,KOJI PODRZAVA I CEDOMIR JOVANOVIC!A,ZAPAMTITE...SUTRA I MI KOJI MISLIMO DRUGACIJE,GLASAMO DRUGACIJE,TREBA DA PODRZIMO..PRINCIP DA JE SVAKI SLOBODAN COVEK U SRBIJI,KOJI IMA PRAVO GLASA,DA SE NJEGOV GLAS,POSTUJE I NE KRADE!ILI,DA SE CEO NAROD SLOZI..DA NEMA VISE GLASANJA,PA ONDA NADJIMO DRUGI NACIN IZBORA, KO CE NAS VODITI I UPRAVLJATI DRZAVOM,I PREKO NJE NARODOM!PONAVLJAM,CEDOMIR JOVANOVIC JE IZASAO I PODRZAO DVERI-DSS,I JA TO POSTUJEM!IMAO BIH TOJ KOALICIJI STO STA ZAMERITI,DVERIMA I DSS,ALI SAD JE BORBA ZA MOJ GLAS,VAS GLAS!NECU DA MI NIKO KRADE GLAS!
Препоруке:
34
9
85 субота, 30 април 2016 20:52
...2
ја нисам гласао, јер нисам хтео да бирам између два зла мање, поново! Ово на трибинама ме уверило у то да нисам требао да дам легитимитет својим изласком овој крађи. Склон сам да се сложим са Павићем "Најгласнији представници оних око 57% бирачки стасале Србије ће тврдити да је спас ту, одмах иза ћошка, само ако њихова опција победи.

Они који славе првенствено Велику Суботу, као предокус Васкрса, знају, пак, да је права Победа на другом месту. Што не значи да треба да се повуку у катакомбе. Нити да не пруже руку и онима који (још увек?) не славе ни Велику Суботу ни Васкрс, али имају непогрешив осећај да не треба да славе ни накарадне „победе“ које би да им сервирају деца последњих таласа негативне селекције како Србије тако и опадајућег Запада. Нити чак да презру све оне које су тренутне страсти одвојиле од суштине Страсне Седмице
Препоруке:
13
17
86 субота, 30 април 2016 20:59
ANALITIČAR
Zašto se SRBIMA dešava ulica , zašto smo destabilizovani , zašto u Brazilu ruše Dilmu Rusef , zašto je pao Gadafi , Ben Ali , Sloba , zašto ruše Asada , a zašto ne mogu ništa RUSIJI i KINI . RUSIJA i KINA su velike sile sa moćnim obaveštajnim službama koje deluju preventivno i američki špijuni su tamo zabranjeni a u Srbiji slobodno djeluju . Savjetnik Tome Nikolića vodi EAST WEST BRIDGE američku obav. službu . Рola Vučićeve Vlade je u EAST WEST BRIDGEu . Sa kim se sastao Mladen Ivanić trećeg Aprila , on i Crnadak iz PDPa . Ko čini pola Vučićeve Vlade direktni eksponenti USA . Ko je Radulović , ko je Čeda i Boris izdajnik . SRBI moj narod mi se gade
Препоруке:
27
21
87 субота, 30 април 2016 21:36
Алекса
за "ANALITIČAR"

али нико те не тера да будеш Србин.
ако ти се гадимо, ти промени народ.
радознао сам само -
да л ти се гадимо као појединци,
или само као народ?

ето могао би да постанеш Рус или Кинез?

да л ми се то само чини,
или као да настојиш да промениш тему?
Препоруке:
20
12
88 субота, 30 април 2016 21:55
Бошко
Како се у наслову вести потура да се "буни само пар десничара" који хоће да "нас" врате у "мрачне 90те" чији су "мрачњаци" и непријатељи Српског народа напредњаци, радикали и социјалисти највећи бенефитори ове изборне крађе...
PROTEST OPOZICIJE Sanda: Ćeraćemo se još s tobom, Vučiću. Obradović: Tražimo ostavke u RIK

Nekoliko stotina ljudi okupilo se danas ispred zgrade Skupštine Srbije u Ulici kralja Milana, gde se nalazi sedište Republičke izborne...
"Допада" ми се поднаслов вести у "Бљуцу" који нема везе са извештајем репортера који не наводи број али тврди да је цела улоца Краља Милана била блокирана...


ANALITIČAR
Zašto se SRBIMA dešava ulica , zašto smo destabilizovani. SRBI moj narod mi se gade
Овако изгледа класичан памфлет убаченог провокатора који за све окривљује Србе а не праве кривце потурице, подломунисте и подзападњаке поднатовце који су "срби" само на попису
Препоруке:
19
16
89 субота, 30 април 2016 22:03
Бошко
SNS-ovac
Miting je doziveo debakl, svega 1700 glasova ljudi kojima je placeno da tapsu na povorci.
Pravila igre su jasna, ne znam zasto odjednom fama oko toga sto jedna stranka ocigledno nije presla cenzus. Nemate pet posto i kraj price. Na silu necete uci u parlament, ipak je Srbija demokratska i pravna drzava!

У потпуној супротности са тим што наводиш као чињенице је да је у Србоји службено писмо ћирилица што значи да не поштујеш правну државу Србију у свом коментару те се аутоматски подразумева да подржаваш крађу избора, јер ако не поштујеш основне одлике правне државе јасно је да си склин криминалима разних врста.

Друго кад већ немаш име него се "конспиративно потписијеш" граматички исправно је написати

СНС-ован или СНС-овца јер не постији трећи род СНС-овац у Српском језику осим ако си "трансродан"
Препоруке:
25
13
90 субота, 30 април 2016 22:09
Драган
@Бошко

Написали сте неколико неистина. Нигде у коментару нисам написао да замерам ДСС-у и ДВЕРИ-ма што су се данас нашли заједно на бини са Чедом. Само сам изнео мишљење да је "сарадња" са Чедом врло опасна. Дакле написао сам "сарадња", а не "коалиција". Коалиција вам се привиђа. Такође сам написао да је моје мишљење да би се од свих са бине евентуално могло сарађивати са Радуловићем. Дакле написао сам "сарађивати", а то да треба правити коалицију са Чедом нигде нисам написао. Моје је мишљење да сем када су у питању овакве ствари као што је крађа гласова, са Чедом у политичком смислу не треба уопште сарађивати.
Препоруке:
17
7
91 субота, 30 април 2016 22:21
Драган
@Бошко

И да допуним, с обзиром да не читате пажљиво. У последњој реченици сам написао да сарадња са Радуловићем, Стефановићем и евентуално Пајтићем коалицији (ДСС-ДВЕРИ) не би шкодила, а да ми је сарадња са коалицијом око Чеде (СДС-ЛДП-ЛСВ) дегутантна.
Препоруке:
7
7
92 субота, 30 април 2016 22:24
SNS-ovca
1700 prisutnih!? Jel' ti to rece Mitrovic sa Pinka koji ceo dan vrti propagandni materijal, ne pokazuje skup u celini nego namerno slika retke prolaznike i zamenjuje ih za ucesnike skupa!? To je mozda za vas SNS-oovce, one sa nesto vise mozga u glavi Mitrovic i 'napadnuta' novinarka nece prevariti. Primetno je da poturate vesti o napadima i vredjanjima zena koje rade za vas, a kada onaj bolesnik Vucicevic dreci na lazljivoj TV 'zuta Sanda', niko se ne nadje od vas da je odbrani. Vi niste politicka stranka, vi ste SEKTA koja ima gurua i koji ce vam na kraju balade reci ' sad smo sve unistili i sad svi mozemo da nestanemo', naravno on ce na Sejsele, i to zajedno sa pokvarenjakom Seseljom.Ako se ne okrenes ovog trenutka protiv svog gurua imaces 8 godina ukradenog zivota, pa ti vidi pa se veseli tome...
Препоруке:
20
5
93 субота, 30 април 2016 22:29
Кнежевић Милан
Разочарање за разочарањем.
Видим, неки заговарају "коначни удар" на режим; са 10-ак хиљада митингаша?
Па, пето-октобарцима је требало милион људи и запад иза леђа, са свом могућом логистиком и издајом, и једва су успели, после веома ризичног сценарија који је могао да прерасте у грађански рат- а овде неки маштају о "рушењу" Вучића, кога подржавају "савремене силе осовине", 4. Рајх, како год хоћете- назовите?
Радите по својој памети, и не постижете резултате.
Закључак извуците сами.
На крају само једна порука; слободно ви грешите и даље, само се запитајте- зашто лажете народ да знате шта радите?
Једном су вас избацили из Парламента због тога; сад хоћете поново да уђете, са истим таквим ставом?
Препоруке:
12
6
94 субота, 30 април 2016 22:29
Гордана
@ Oliver Kromvel
Posle ovoga što su Alek i njegov tata Šešelj uradili Srbiji i srpskom patriotskom krilu, nekome će biti gadan Čeda na bini?! A nije mu gadno što rođa Alek otima glasove ko besan ker i to belodano, smejući se Srbima u lice? Nije mu gadno to besramlje, kako srpske rodoljobe čereči godinama, proglašavajući ih za najveće zlo, sabijajući ih grđe nego što su neprijatelji naši činili? Nije mu gadno kako je Pajtiću namestio "čist go" i gurnuo ljude na ulicu? Što je čitavu Srbiju pretvorio u pink protestantski kupleraj, uvodeći nas pride u Nato? Nije mu gadno kako ga Šešelj zdušno podržava, napadajući antiNato stranke onako kako Čedu nikad nije? A biće mu gadni žuti na bini?! Na protestu zbog n-te otimačine izvršene nad Pat.blokom, prepravljenim glasovima Srba iz pakla zvanog KiM?! Gospodine Kromvel,ko danas nije podržao Dveri, taj se poneo gore od tog Čede, tačno po meri Aleka. Bolje nek se upita kako mu je to pošlo za rukom.
Препоруке:
23
8
95 субота, 30 април 2016 22:35
Свим агресивним Дверјанима
силно ћете се разочарати са ким ће они ући у власт! Већ сада имају налог да улазе са свим и сваким на локалном нивоу.
Не волите Фајгеља, али Фајгељ је разобличио зашто није дошло до заједничке листе, посвађали се родољуби око места на листи, места у управним одборима и ко ће када на коју телевизију!
И сад се ви ложите да су људи и даље овце за ваше шишање! Нису, једноставно треба да се помирите ни за њихово ни за његово ни за ваше шишање.
Препоруке:
12
11
96 субота, 30 април 2016 22:39
Велизар М.
Само пар цртица на тему заједничког наступа лидера опозиције.
Да ли је требало да Черчил потпише сепаратни мир са Хитлером 22. јуна 1941. како не би био на истој страни са љутим идеолошким противником Стаљином?
Да ли је требало да Стаљин одбије помоћ која му је преко северног мора, уз велике жртве, стизала од идеолошког противника Рузвелта?
Да не спомињем неке примере из недавне прошлости јер би то одвело причу у нежељеном правцу. Имајте на уму да се ти људи нису тамо састали како би правили компромисе око уређења и вођења државе. Не улазе ни у какву коалицију. Састали су се искључиво како би се супротставили кршењу правила. Оних правила по којима раде свој посао. Како га раде и који су чији мотиви у том "послу" то је сасвим друга прича.
Гледајте шта се дешава у свету. Тек ћемо се нагледати неприродних, повремених и краткотрајних савеза. Не треба баш увек бити искључив. Него да видимо шта ће урадити та екипица. Немамо много времена за губљење.
Препоруке:
19
7
97 субота, 30 април 2016 22:43
Koga ovi lažu
Pogledajte kako razularena RIKovka nasrće na Dverjanina. Izjava dr Stefanovića je autentična baš kao i njegov doktorat:

http://www.vesti-online.com/Vesti/Srbija/568910/VIDEO-Dveri-na-svom-Jutjubu-objavile-NOVI-snimak-tuce-sa-RIK-om

U izbornoj noći, Kovačević u razgovoru sa Obradovićem LAŽE da je iz takovskog kraja, iako je Hercegovac iz Gacka. Valjda je zato i bio u Draškovićevom SPO.

Ovi granje ne drže. I njima je u toku strasna sedmica, zar ne? Čuo sam zamerke Bošku kako je svojim ponašanjem prekršio pravila posta.

Daleko smo svi mi od pravoslavlja. U Grčkoj bi se odavno oglasila masa episkopa oko ove očigledne farse, laži i lopovluka. A ovde se uzvikivanje protiv lupeža i protestovanje protiv nepravde naziva kršenjem posta. Gluposti.

Христос воскресе, браћо!
Препоруке:
29
6
98 субота, 30 април 2016 22:47
Милош
Одличан протест - сада се треба концентрисати на среду и на надокнађивање заостатка. Надам се да ће Двери-ДСС пређи преко црте.
Препоруке:
22
6
99 субота, 30 април 2016 23:26
Koga nema
Elita je ustala, uz TV narkozu većina još drema.
Препоруке:
18
6
100 субота, 30 април 2016 23:31
Обсервантес (ОПЛЕМЕЊИВАЧ)
Шта је поента? Нека је на овом "бунту" било 30 000 људи! И шта? Зашто оволико људи није било на улици због потписивања Бриселског споразума коме је претходило десет ДОС с губитком националног темпа? Значи за "интерну крађу" вреди да се запени! Али када је у питању антиокупационо окупљање онда нема везе? Дакле, антисрпска петооктобарска свест влада и институционално и на улици. Ентропија окупације!
Препоруке:
26
3
101 субота, 30 април 2016 23:38
@ Бошко @ SNS-ovac
SNS-ovac
Друго кад већ немаш име него се "конспиративно потписијеш" граматички исправно је написати
СНС-ован или СНС-овца јер не постији трећи род СНС-овац у Српском језику осим ако си "трансродан"

Хахахаха, Боле мајсторе, "у сриду"!
Препоруке:
9
7
102 субота, 30 април 2016 23:56
Oliver Kromvel
Гордана-a da ja vama postavim jedno prosto pitanje da je kojim slučajem Vučić imao više takta i da se nije zaigrao i da nije dirao u cenzus DSS-DVERI da li bi ujedinjena opozicija izašla na protest ili bi se zadovoljila tim mrvicama.Gospođo krađa je mnogo veća,tolika da bi trebalo tražiti ponavljanje izbora a celokupna opozicija treba da se odrekne mandata ako je zaista iskrena ili će da napravi kompromis i prihvati mrvice sa Vučićevog stola.Stvar principa,treba zahtevati u najmanju ruku ako ne ponavljanje izbora onda novo brojanje glasova svakako,u protivnom sve ovo liči na borbu za cenzus,fotelje i ništa više.I nemojte zaboraviti pišem iz pozicije čoveka koji se ipak prelomio i kasno poslepodne izašao i dao glas koaliciji DSS-DVERI,moja kritika je racionalna,oštra,dobronamerna i od nje neću odstupiti za pedalj.Ne prihvatam logiku ZAPUŠITE NOS GLASAJTE ZA DOS,to smo jednom već imali,Čeda i Pajtić nemaju šta da traže na bini pored Boška i Sande,Radulović bože me pomozi ajde de.
Препоруке:
11
5
103 недеља, 01 мај 2016 00:10
Драган, Катун
Толико је било крађе, и колико видим по факсимилима, да је једино требало инсистирати на новим изборима. Поништење потпуно гласања од 24.4.!
Потпуно Принципијелан стат за ово не цивилизацијско понашање одговорних , самим тим и Незаконито.

Знам да је свима стало да што пре дођу до скупштинске апанаже, оскудација је, али ШТА ЈЕ ЖИВОТ БЕЗ ПРИНЦИПА И ЧАСТИ. кАЉУГА. пА НЕК НАМ ЈЕ НА ЧАСТ.
-----
за Нови избори 16 и 44

Одличан и поуздан начин за гласање, али морали би да их прате и потписани записници од бар 6 изборних листа -првих по пријави-бирачких одбора, тако би се још више умањиле могућности за превару.
Препоруке:
9
0
104 недеља, 01 мај 2016 01:15
Беда Чеда
Е ово никад било није, Чеда подржава "Русе"!
Препоруке:
3
6
105 недеља, 01 мај 2016 01:26
S.Z.Ž
Šta sve ovo vredi kad nema "zapada" da finansira rušilačke demonstracije a narod je za to sam nesposoban? Pravimo se kao narod mnogo pametni i fini zato nama i vladaju BUDALE!
Onda stvarno nema ljutiš.
Neka vladaju lopovi i budale sve dok ne pocrkamo kao nacija . Ako ni policija ni vojska ni sudstvo ne nalaze za shodno i ne shvataju da se pljačkanju glasova treba stati na put zato što je to najgora vrstza pljačke, onda nema mo šta da tražimo na mirnim demonstracijama. Posle kradje glasova kada ne reagujemo kao narod svaka pljačka je legitimna jer smo tako izglasali (dopustili) da na vlast dodju lopovi.
Препоруке:
10
1
106 недеља, 01 мај 2016 01:29
SRS
DOS je najgori!
Препоруке:
6
11
107 недеља, 01 мај 2016 02:28
@Oliver Cromwell
Принципијелно понашање би налагало да се тражи понављање избора што значи да се целокупна опозиција одрекне освојених мандата. Међутим, непринципијелно понашање може бити ствар стратегије а не само опортунизма. Није искључено да је тренутно уједињавање опозиције управо ствар стратегије чији циљ је да се дискредитује Вучићев режим у ситуацији када је принципијелан захтев – понављање избора уз одрицање освојених мандата - оцењен као нереалан и сувише рискантан. Већина опозиционих лидера - укључујући и оне који се без предомишљања одричу принципа ради „мрвица“ власти - ипак схвата да на дужи рок постојећи малигни режим угрожава САМ ОПСТАНАК сваке опозиције. То значи да им у једној, не тако далекој будућности, никаква трговина принципима или националним интересима не би више обезбедила ни те мрвице власти.
Препоруке:
5
4
108 недеља, 01 мај 2016 03:06
ja
@Svetlana kaze:
Jadan je narod koji ima ,,postenog,, Cedu i Tadica za govornicom.
Ja dodajem: Jadan li je "posteni" vodja koji je doveo jadni narod u poziciju da imaju ,postenog, Cedu i Tadica za govornicom.
Препоруке:
10
3
109 недеља, 01 мај 2016 08:14
Гордана
@Oliver Kromvel Zahtev da se ponište izbori-već je traženo i odbijeno. Kažete da cela opozicija napusti skupštinu, jer je krađa enormna. Pošto Dveri ne predvode i ne upravljaju opozicijom, već samo sobom i pošto niko od žutih na to ne bi pristao, vi zapravo tražite samo od Dveri da ne ulaze u Skupštinu. I tu se sva priča završava. To što predlažete, besprekornu doslednost, to Dveri sprovode godinama od svog osnivanja i to je put kojim nije moguće ostvariti ciljeve zbog kojih su se uopšte kandidovali. Kao što vidite, čitav sistem, od političara preko medija...sve to jedva čeka besprekorne da ih još jednom ugazi i pikrije od očiju javnosti. Stvari tako stoje, na ovoj teritoriji koja bi se pre mogla nazvati žutom kućom, nego državom. Ostavljaju vam izbor ili da se samoukinete/ugasite ili da se radikalizujete-sprovodite političke ciljeve drugačijim sredstvima od demokratskih (demonstrativno samopovređivanje,dizanje u vazduh na javnim mestima) ili da zaigrate igru s minimumom kompromisa
Препоруке:
6
4
110 недеља, 01 мај 2016 08:15
Гордана
Pošto je ishod nužno takav, da vas zatru onda kad igrate dosledno do koske, zašto bi se uopšte takvi kandidovali, a mi izlazili na birališta? Da li je po vama trebalo doneti odluku-samoukidanje ili radikalizacija, a ne pol.arena? I da li ste vi sami spremni, ako već nemate stomak da gledate onakvu binu, da se opašete eksplozivom , isečete sebi prste...odnosno dosledno odaberete radikalizaciju? Ukoliko ste spremni, vaše tvrdnje su logične. Ne mislim da vam kritika nije dobronamerna, čak su vaši komentari većma solidni, već pokušavam da shvatim vaš sud pod ovakvim okolnostima. Odista ne vidim da smo pozvani da zapušimo nos i glasamo za DOS ili Pajtića-on je prošao cenzus kao i svi žuti na toj bini. Dveri nisu pozvale da se glasa za žute, već se desilo upravo obrnuto. Žuti shodno tome da su slobodni ljudi, imaju pravo da učestvuju u političkoj areni i da podrže bilo koga, pa i da se bune kad vide krađu, ma kako to nama degutatno izgledalo.
Препоруке:
5
4
111 недеља, 01 мај 2016 08:16
Гордана
@Oliver Kromvel Ono što ovde stvarno smeta je što žuti ispadaju "divni", jer brane glasove Dveri. Međutim, oni bi ispali "divni" i da nisu bili na toj bini, već da su samo dali podršku Dverima putem TV. Potez žutih je logičan i mudar, kakvi god da su njihovi stvarni motivi. Uslove za takav zicer, namestio im je AV i logično da su ga iskoristili. Odbijanje Dveri da prihvate na ovoj temi podršku i saradnju žutih, bilo bi pak tumačeno kao da im je politika ispred odbrane prava na poštene izbore, te da se ne razlikuju od Vučića-čoveka koji nam ostavlja izbor žutih, ulice, bombi i samoukidanja. Zato je po meni, svako zgražavanje nad tom binom (onih koji nisu bombaši) besmisleno, a pre svega nepravedno prema Dverima, koje svom narodu nisu na senku zgazile. A što se tiče žutih, onaj ko je zaboravio ko su, pa opet glasa za njih jer su se pojavili na nekoj bini da brane ono što samo slepac ne bi branio,tom ni najčistije Dveri neće pomoći. To je već pitanje ukusa,zdravog pamćenja i zdrave logike
Препоруке:
7
3
112 недеља, 01 мај 2016 09:18
Беда Чеда
АВ АВ је убедио Глишића и Паровића да раде за НАТО, а ми Чеду да ради за Русе!
Препоруке:
6
3
113 недеља, 01 мај 2016 09:28
љубомир јарић
За Гордану

Поштована Гордана, дсс има сво право овог света да самостално (тј. са дверима) одлучује коју ће трајекторију да изабере и како ће по њој да се креће. Јасно је да је ова ситуација, као систем од три једначине са четри непознате, има пуно је могућих решења, само треба доћи до њих.
Да не филозофирам, Ви сте јасно препознали шта је тренутна енигма дсс-а, да ли ићи сам у решавање проблема или користити помоћ жутих којима (из њиховог угла), овог тренутка, одговара да подрже ,,нејаки'' дсс. Мени изгледа, кристално јасно, да дсс треба сам да се избори за себе. Или си, или ниси. И краткорочно и дугорочно.
Отишао сам да подржим дсс, али исто тако искористио своје право да избегнем аутомазохизам и слушам Чеду. Зашто бих то радио себи ? Због дсс ? Крађе гласова? Решења има велики број (као код горепоменутих једначина), ја бирам она без Чеде, Тадића, Пајтића, Чанка, Радуловића, Шешеља, Дачића.....немам довољан број преосталих карактера...
Препоруке:
7
2
114 недеља, 01 мај 2016 09:36
љубомир јарић
Ево да додам и мало српске поезије:

,,Ми знамо Судбу и све што нас чека, ал
страх нам неће запарати груди,
волови јарам трпе, а не људи,
Бог је слободу створио за човека''
Препоруке:
11
2
115 недеља, 01 мај 2016 09:43
Београђанин
Улица, само улица, то је једини ефикасан начин притиска. И заједно, без обзира на разлике. Није време за разлике, треба спасавати Србију и оно мало егзистенција која нам је простала.
Препоруке:
8
4
116 недеља, 01 мај 2016 09:48
Bojan Todorović
O čudne li situacije!
Dežurne patriJote na novom iskušenju i ozbiljnoj muci.
Ključni ( i valjda jedini ) princip koji ih drži na okupu – pripadnost čoporu ( narodu, kliki, sekti ) bi doveden žestoko u pitanje. Napuniše im binu omraženi tuđini, izdajnici i strani plaćenici, napuniše trg građanima i krenuše da njih ( DSS – DVERI ) brane od krađe i unižavanja od strane zajedničkog protivnika - vlastodršca Vučića!

I šta sad??!!

Pomoć je draga.
Masa što skandira je draga ( ovoliko ljudi su viđali sam na utakmicama, na „protestima“ su do sada uspevali da skupe po stotinak )
Puna bina i ozvučenje, Sanda pa Boško, pa aplauzi.....mnogo lepo....

Ali bolno.
I opasno.
Preti da ugrozi najveće svetinje.
Mora se biti oprezan.
Sujeta, sitničavost, svadljivost, isključivost, umišljenost i egocentrizam, mitomanija, kompleks veličine i mit o sopstvenoj važnosti, podela na nas dobere i sve ostale loše, na nas poštene i sve ostale lopove, na nas patriJote i sve ostale izdajnike...
Препоруке:
6
7
117 недеља, 01 мај 2016 09:50
Bojan Todorović
Sve to se dovodi u pitanje uvođenjem ovih sumnjivih demokratskih principa.
Sve!!

Sumnjivo je to. Mnogo.
Niti su NAŠI niti su PATRIJOTE, niti su girnuti ispod cenzusa?
A došli da pomažu?

Navodno neki Volter ( ko zna ko je taj, - treba ga proveriti ) rekao da će u ime demokratije braniti svačije pravo da kaže šta misli, pa makar se on ni u jednoj reči ne slagao sa njim??

Pa on misli da mu verujemo? Taj Volter?

Pa svima je dobro poznato da je jedino važno dal je neko NAŠ ili NJIHOV?
Pa svaljda je jasno da je za NAŠE sve dopušteno i ispravno ( pa i ratni zločini, silovanja i pljačke ) a za NJIHOVE nije.
I šta ima da kaže taj ako nije NAŠ?
Šta ima i da traži u Skupštini?
Koga briga za cenzus i izbornu krađu?
Pa nije li Milošević krao lopatama i džakovima, tukao, bacao suzavac i izvodio tenkove, ali smo mi lepo sedeli kod kuće i podsmevali se istima ovima kad su se bunili? Šta nas briga kad nisu NAŠI ?
Препоруке:
5
10
118 недеља, 01 мај 2016 09:51
Трећепозивац
Коалицији ДСС-Двери је недостајао ЈЕДАН ГЛАС !
Било како било, макар рачуница и била тачна, мада не верујем ни у једну једину реч манипулаторима, лажовима и лоповима из РИК-а, ово је фантастична порука свима који гласају за опозицију.

Сад је са најмеродавнијег државног места (што се тиче избора) саопштено да и ЈЕДАН глас може да одлучи о судбини државе и народа (да се не упуштамо у математику и доказујемо да један глас, заправо, није довољан). И сви који се колебају да изађу на изборе требало би бар сада да схвате колико може да значи њихов глас и да је УЛТИМАТИВНО НЕОПХОДНО да ИЗАЂУ НА ИЗБОРЕ И ГЛАСАЈУ!

Ако им је Србија на срцу и у срцу, а не Европска унија и НАТО. И ако не гласају за два кила шећера и две литре зејтина.
Препоруке:
11
2
119 недеља, 01 мај 2016 10:08
Bojan Todorović
Koliko god Vama to neverovatno zvučalo, ili bilo teško da shvatite – masa nas, a i svi lideri ostalih stranaka su izašli da bi odbranili princip i da bi svima ( a najviše Vučiću ) pokazali da neće dopustiti krađu.
Nikakvu, pa čak ni prema minornoj, beznačajnoj i nezanimljivoj grupici kakva je DSS – DVERI.
Čak sam sklon da poverujem da su u vlasti kalkulisali i procenili da za njih niko neće prstom mrdnuti jer ne zaslužuju.
To je, inače, potpuno tačno ali mi i ne izlazimo zbog vaše ekstremne, krute, umišljene klike.
Stvar je u tome što mi ne smemo da dopustimo da se krađa sprovede na naše oči.
Ja sam izašao ne da bih branio DSS – DVERI. Zabole me uvo za Vas, nikad ne bih glasao za Vas niti me zanima šta imate da kažete jer nije vredno.

Ne mogu da dopustim – i nisam – da iko maltretira životinje predamnom, da lopov odžepari staricu na ulici ili da obesne siledžije maltretiraju beskućnika.

Koliko god on smrdeo i koliko god ga ja ne želeo u svojoj ulici.
Препоруке:
5
11
120 недеља, 01 мај 2016 10:12
Не у Нато
Браво Љубомире!Коме је до морала у политици где оно треба да иде?И то са Пајтићем, Чедом и Тадићем до морала?Ово "чудо невиђено" гледају прави Српски родољуби и том чуду се не могу да начуде!
Препоруке:
10
4
121 недеља, 01 мај 2016 10:35
Мићко
@Bojan Todorović

Дивно. Још само кад би имао мање отрова у речнику, могло би се рећи да поседујеш прву демократску, републиканску културу. Али са оволико презира, ниподаштавања и отворене мржње, мораћеш још да се помучиш за сертификат.
Препоруке:
14
3
122 недеља, 01 мај 2016 11:22
Dingo@Bojan Todorovic
Bojane, nema potrebe za sarkazmom.Rubikon je juce predjen i proslost je ostala iza nas. Na delu se pokazalo sta su principi i sta je stvarna demokratija. Uprkos svim razlikama proslim i buducim stalo se zajednicki, kao jedan, u odbranu istine i postenja.Mislim da je u Srbiji demokratija rodjena tek juce.
Препоруке:
8
6
123 недеља, 01 мај 2016 11:26
Svetlana
Sta ces jadni Pajticu cak ni laz o coveku od 144 ti nece proci. U Vojvodini gde si harao su te otkacili. Ko so ti uopste? Mi na Kosovu ne zelimo da nas petljas u tvoje lazi. Mog komsiju od 144 ces da vidis. Da li ces se izviniti kao i Slovacima sto si? Iz tvojih ociju samo mrznja izvire. Jedino sto je sve vas gubitnike ujedinilo je mrznja i to ne prema Vucicu nego prema ovoj zemlji koju pustosite i pljackate decenijama. Ucini uslugu ovom narodu ti i tvoja zla druzina, nemojte da brinete o nama idite sto dalje. Hvala vam na svemu do sada i nek vam Bog oprosti.
Препоруке:
5
13
124 недеља, 01 мај 2016 11:30
Bojan Todorović
@Mićko

Hoću, hoću, naravno!!

Samo reci profesore šta treba da uradim i kako da se dokažem tebi i sličnima i ja ću uraditi.
Oduvek sam čeznuo da mi umišljeni frustrirani anonimusi postavljaju zadatke kako bi me ocenili.

Nisi prvi.
Masa njih je pokušavala da me ocenjuje iz raznih oblasti. Od patriotizma i profesionalnih kvalifikacija preko izgleda pa sve do pismenosti.

Pogađaš – za njihovu ocenu me podjednako zabole uvo kao za tvoju ili DSS – DVERI.

Ali je simptomatičan taj umišljeni i nadmeni stav i poza kojom se neko nudi da ocenjuje druge.
To je najčešće odraz velikog ega i ozbiljne doze kompleksa.

Za sarkazam u tekstu delimično imaš pravo.
Ali izvore ćeš naći, ako potražiš, u pljuvačkim tekstovima i komentarima iz Politike od pre desetak godina
Препоруке:
6
9
125 недеља, 01 мај 2016 11:40
Не у Нато
Не познајем никог из мог ближег и даљег окружења ко није гласао за Двери-ДСС.Многи су нови, тако да сам сигуран , да је прави проценат веома близу 10%.Сва машинерија АВ АВ је била упрегнута против нас, јер ми смо били једина права Српска патриотска опција и реална опасност по квислиншки режим.Са крађом гласова нам је још више скочио рејтинг, што се свакако може сматрати паником и глупошћу режима Ав Ав-а.
А онда ви шефови забрљасте!
1.Не верујете у снагу нас тј.својих гласача,већ прихватисте помоћ осведочених Натоваца (Пајтића ,Чеде и Тадића)
2.Са пуним правом нападосте Шешеља, због његове подршке проНато режиму Ав Ав-а,а прихватисте помоћ у борби против Нато-Ав Ав-а Пајтића, Чеде...значи да је Шешељ којим случајем синоћ подржао нас, било би места и за њега на бини?Не би више био издајник и Натовац!
3.Пристадосте на понуду да за нас гласају гласачи Пајтића и Чеде, и тиме потврдисте лаж да нисмо прешли цензус, и да немамо више него довољно гласача за то!
Препоруке:
7
5
126 недеља, 01 мај 2016 11:49
Бошко
Драган
@Бошко

И да допуним, с обзиром да не читате пажљиво. У последњој реченици сам написао да сарадња са Радуловићем, Стефановићем и евентуално Пајтићем коалицији (ДСС-ДВЕРИ) не би шкодила, а да ми је сарадња са коалицијом око Чеде (СДС-ЛДП-ЛСВ) дегутантна.
Пајтић и Стефановић су већ продали ДСС и Коштуницу у договору са социјалистима 2008

Чеда (једнократном "употребом") је урадио за Српски народ више него Радуловић подзападњак-подНАТО који је већ био Вучићев "дилетант министар",

Чеда је спречио вечну бруку и срамоту приликом хапшеља комунинистичког преваранта и издајника Милошевића посредујући у мирној предаји злочинца.

Да није било Чеде Српски народ би био спуштен на ниво антихриста и комунистичког бандита Милошевића који је убијао своје политичке противнике.


Зашто би Српски народ прљао своје руке крвљу комунистичких злочинаца брачног пара Милошевића,

као што су урадили Румуни са комунистичким злочинцима брачним паром Чаушеску
Препоруке:
1
12
127 недеља, 01 мај 2016 11:53
Не у Нато
Сутра кад се у скупштини Србије буде расправљало о уласку Србије у НАТО, аргументи наших посланика ће бити дискредитовани и то тако што ће Ав Ав-овци тврдити да смо захваљујући гласовима НАТО странака "једва" прешли цензус и да је то урађено само да би се лагодно живело од посланичких плата!
А то ће као истину да потврде и Пајтић и Чеда!
А све то ће гледати Српски народ као што је и јуче гледао.
Е кукавни великаши ,Српско распродасте царство!
Препоруке:
8
3
128 недеља, 01 мај 2016 11:57
Stephen Dedalus
Sve je to mlako, mlitavo, neubedljivo , jednom rečju - neobećavajuće. Sećam se protesta na ovom istom mestu, pre 17-18 godina, povodom jednog od brojih gašenja Studia B i B92. Povod neuporedivo beznačajniji, a broj okupljenih bio je skoro dva puta veći. I nije u pitanju samo broj, već odlučnost koja se onda mogla pročitati na skoro svim licima.
Препоруке:
7
4
129 недеља, 01 мај 2016 12:03
grga
Veliki vodja je danas izjavio da ce on skupiti vise ljudi u selu Sige nego sto ih je bilo juce na protestu u Bgd. Kad bolje razmislim, ne zacikavajte ga vas sacica (cca 700 ljudi) jer koliko ga zdrav razum (?!) sluzi, stvarno ce o nasem trosku angazovati stotine autobusa kako bi izveo taj performans pred kamerama objektivne TV Pink (a Studio B naravno preuzima i posle reprizira 3 dana). Uzgred, gde ima taj snimak napada na novinarku Pinka? Heroja i i moralnu gromadu Mitrovica je to mnogo pogodilo pa se preporucuje da ubuduce napadaju njega. Bio sam ubedjen da ludilo nije zarazno ali sada pocinjem da se preispitujem. O, zemljo Srbijo, kud si posla?
Препоруке:
7
5
130 недеља, 01 мај 2016 12:05
.....
Današnji Vučić:

Премијер Вучић je изјавио да човек за којег опозиција тврди да је "фантомски бирач" од 144 године, односно један од наводно мртвих на списку гласача, постоји, зове се Сретан Бранковић, из села Грча, општина Витина, и има 44 године.

Вучић је рекао да је "заплет" настао због грешке у матичном броју.

Kad oni LAŽU, onda je to greška, teška ili laka, a kad ih mi u laži uhvatimo i na nju ukažemo, postajemo snage haosa. Već viđeno.

Nije uopšte pitanje da li će Dveri dočekati da ih ne kradu, već da li će Srbija posle ovoga progledati. A čini mi se da čak i najzadrtiji vučićoidi primećuju primitivizam ove postizborne kampanje laži.

Ako je Vulin ime te krhke demokratije, u redu. I treba je srušiti.

Krhka demokratija = snažna samovlada
Nije Vučić naivan. Ne bi da seče granu na kojoj sedi.
Препоруке:
6
4
131 недеља, 01 мај 2016 12:25
љубомир јарић
За Бошка

,,Чеда је спречио вечну бруку и срамоту приликом хапшеља комунинистичког преваранта и издајника Милошевића посредујући у мирној предаји злочинца.''

Бошко, овом реченицом сте изашли из мог поља поштовања. Ко преда једног јединог држављанина Србије, па макар он био Чеда, Тадић, Чанак, Зукорлић, Јањић, Бисерко,... или било ко други, тај најбоље да иде са њима у истом правцу и да се не враћа назад. Мислио сам да сте бољи, ал нисте.
Препоруке:
15
1
132 недеља, 01 мај 2016 12:35
Bojan, Pristina
@ Bojan Todprovic

O kojim principoma govoris crni Todorovicu ?
Dobili ste 5 okt odresene ruke i vidi do koje ste nas propasti doterali.
Jedini razlog sto narod glasa masovno za SNS - je samo zato sto vas ne zeli vise da zamisli a ne da vas gleda u vlasti.
Pa ko vele - ako vec i neka neko mora da nas upropasti bolje da ti i budu lazne patriote nego pravi izdajnici.

Sve ovo zlo seme sto je pod SNS izniklo vi ste posejali.
Препоруке:
10
0
133 недеља, 01 мај 2016 12:41
Bojan, Pristina
2

A zasto ste nas podrzali - svesni ste da vi nemate nikakvog kredibiliteta i moci da ovu kliku zaljuljate, pa ste pustili nas da podmetnemo ledja u nadi da ce vas ako uspemo zapad ponovo uzeti u igru jednog dana i reciklirane, recimo sa Radulovicem, postaviti na mesto SNS u ovom malom BG pasaluku.
Препоруке:
7
0
134 недеља, 01 мај 2016 12:57
negi
@Bojan Todorović Sve si lepo pojasnio,nemoj se nervirati.Sa ljudima koji su umislili da su neki nacionalisti(to je sad trend kao nekad Titoisti) i da svi treba da se vrtimo oko toga šta oni misle,a kad pogledaš ne misle ništa i nemaju ... ni za šta.Većina njih nije ni izašla na izbore i ovde su najglasniji.Većina nije bila na protestu a kamoli da je pročitala kratak izveštaj sa protesta.Da jeste ne bi lupetala i predlagala svoje sumanute ideje da drugi realizuje a oni u miru nastave.Ne shvataju da su DSS-Dveri odabrane da budu pokradene upravo iz razloga što su predpostavljali da niko sa njima neće biti solidaran,a ne ideologije kako oni misle.Vučića baš zabole za ideologiju.I nisu samo DSS-dveri spremljene za odstrel,spremljen SDS-LDP-LSV i pokret Dosta je bilo,to je za Vučića ukupno plus 21.mandat.Pošto su mu se ostali izmigoljili ostali su mu samo DSS-Dveri i njihovih 13.mandata.To ovi umišljeni nacionalisti ne shvataju,već guslaju baš onu priču na kojoj je i Vučić
Препоруке:
4
9
135 недеља, 01 мај 2016 13:23
Bojan, Pristina
3
Kicmu Vucicevog sistema destrukcije cini upravo kadrovska baza DS-a ili sire DOS-a.

Vlahovic, Udovicki, Mali, Vesic, Zorana Mihajlovic, Marko Djuric ex otporas. Ludilo ide do toga da su i najmrazeniji Ceda i Canak izjavili da ne mogu da se bune protiv Vucica jer je preuzeo njihovu politiku da sprovodi.

EU i USA takodje hvale svaki segment njihove politike i kazu da je upravo ovo ta demokratija i sloboda za koju su se oni uvek borili da se u Srbiji uspostavi.

Ja s'toga stvarno ne znam odakle vama ta kuraz da ovde nekome drzite lekcije ?
Препоруке:
11
1
136 недеља, 01 мај 2016 14:25
едукатор
Уз помоћ Мурте не може се срушити Курта...Курта и Мурта су две стране истог новчића...ДВЕРИ-ДСС, дакле, праве озбиљну тактичку и моралну грешку... Она се може избећи једино залагањем за нове изборе али тако што би се пре тога средили бирачки спискови...Онда бисте видели како гласа она половина Србије која до сада није хтела да учествује у намештеним утакмицама...
Препоруке:
7
1
137 недеља, 01 мај 2016 14:33
Гордана
@љубомир јарић Napravili su (žuti i crveni, ako više uopšte znaju koje su boje) "savršen" sistem. Tuku vas na smenu, u špaliru, a vi stalno nekom morate da se pravdate i za jednu dlaku ako vam nije na mestu. Drže vas izvan svih tokova, zatvore medije za vaš glas, razvlače vas, Srbiju za to vreme čereče.Pa pogledjte ovog sadašnjeg histerika-svoje medije je zatvorio za sve koji su mu nepodobni, ti mediji mu isključivo služe za obračun s takvima. Ali mu ni to nije dosta, nego te iste nepodobne optužuje da su CIA, jer idu na one TV koji su im otvorila vrata, tipa N1. Bez ikakvog blama! I vi sad treba konstantno da se pravdate nekome,a on koji je državu odvalio bolje nego što je sama CIA od njega tražila, on ne mora baš ništa. Što je dosta, dosta je. Ako Dveri/DSS znaju šta ima smisla u nekom trenu, ako su im namere čiste, potpuno je nebitno je li Čeda na bini. Posebno na temi ovakve otimačine glasova. U suprotom, mogu na toj bini biti i sami-pašće, izdaće. Evo nam ga Šešelj kao primer
Препоруке:
5
5
138 недеља, 01 мај 2016 16:35
Vera
Jedini lek protiv ovog cirkusa je kolektivna "ostavka" svih clanova opozicije(bojkot) Skupstine. On I tako sve sam odlucuje o svemu. Zasto bi vi davali njemu satisfakciju da je kobojagi demokratski orjentisan? Tamo ce te biti samo figure,brojevi, uvek nadglasani! Pokazite svetu da zivimo u totalistickom sistemu.
Препоруке:
5
2
139 недеља, 01 мај 2016 16:42
negi
I dalje niko ne spominje radikala koji je vratio mandat SRS i podržao miting svojim prisustvom na bini.To je jedan od ključnih dokaza da sve više ljudi ohrabruje i ne želi da učestvuje u prevari i predstavi za narod Vučića i mutavog vojvode.
Препоруке:
5
3
140 недеља, 01 мај 2016 17:15
Svetlana
@Ja kaze: jadan.li je narod...kao odgovor na komentar Svetlane
A Svetlana vam kaze pitajte Tadica ko je proizveo Vucica i SNS.On zna pravi odgovor. A Ceda beda bi i pokrov s majke
ukrao. Sram ga 1000 puta bilo. Mi se palimo na gluposti a svi su oni marionete zapadnih hohstaplera, prodane duse za kakvu-takvu korist bez rada pa makar zderali u skupstinskom restoranu i to im je uspeh.Zapamtite ne bore se oni za narod nego da jos malo osisaju narod jer su prokleti i malo im je sto su pokrali do sada
Препоруке:
7
1
141 недеља, 01 мај 2016 17:52
Бошко
љубомир јарић
За Бошка

Бошко, овом реченицом сте изашли из мог поља поштовања. Ко преда једног јединог држављанина Србије, па макар он био Чеда, Тадић, Чанак, Зукорлић, Јањић, Бисерко,... или било ко други, тај најбоље да иде са њима у истом правцу и да се не враћа назад. Мислио сам да сте бољи, ал нисте.
Милошевић није био "држављанин" Србије јер Србија као држава није постојала у време комунистичке окупаторске "милошевићеве југославије" коју је преваран Милошевић наставио поштујући злочиначке окупаторске границе Комунистичке партије југославије зацртане у Дрездену а потвржење гласовима комунистичких злочинаца АВНОЈем и уставом из 1974 године да би капитулирао 1999 године и предао Србе на Косову неонацистичким злочинцима

"милошевић" је примарни тест за све лажне патриоте (као ви) који се одмах стављају на страну комунистичког злочинца и највећег издајника Српског народа, а постали сте "патриоте" до прве прилике издаје исто као Шешељ, Вучић, Николић...
Препоруке:
2
10
142 недеља, 01 мај 2016 19:17
Турас
@ Оливер Кромвел . Па баш Вам није резон кромвеловски . То што Ви мени објашњавате је сасвим нормално у једној правно сређеној држави . Али ми тек треба да дођемо до тога . Да променимо изборне законе . Да непартиски људи проверени на одговорним друштвеним функцијама седе у РИКу . Не само у РИКу већ и свим институцијама система у којима је овај народ изгубио поверење и за то - не само због изборне крађе - изашао на улице . Господине , врло ценим Ваше коментаре , верујем да Ви боље знате од мене шта сам хтео овим да кажем .Такође верујем (и већина коментатора)да је ово почетак нечега новог у Србији и да имамо и људи и народ који МОРА да узме своју судбину у своје руке , јер је крајње време . Колико ће да успемо зависи од нас . Срећан Ускрс .
Препоруке:
5
3
143 недеља, 01 мај 2016 20:32
Bojan Todorović
@nego

Ma ništa strašno. Vode se ovakvi i oštriji razgovori desetak godina već. Ranije je bilo ozbiljnih ljudi sa znanjem i stavom. Bilo je mnogo zanimljivije i kulturnije.
I sadržajnije.
Sad se na žalost nagomilalo neznalica i navijača niskog nivoa zadovoljnih da horski grakću i đilkoškim doskočicama upotpunjavaju svoj sajber učinak. Retko svratim i još ređe nađem nekog potkovanog i sa stavom. Najređe da ga isprovociram na dijalog. Ovo je baš bilo provocirajuće. Možda i malo preko mere, ali nisam ništa slagao. Samo sam bio oštar i jedak.
Ali potražite prepiske od ranije. Vrcalo je opasno.

@Bojan Priština

Dečko; Pre nekih par godina zbunjen tvojim haotičnim i nekompetentnim naklapanjem ovde pokušao sam da te podsetim na krupne, važne i nezaobilazne događaje ključne za odnose i situaciju u zemlji. Mislio sam da to izvesno MORAŠ da znaš jer svako normalan ko pretenduje da priča na tu temu barem to zna....
Препоруке:
2
6
144 недеља, 01 мај 2016 20:57
Bojan Todorović
Avaj..!
Ti mi onako naivno i iskreno priznade da si u to vreme bio mali, da nisi živeo u Beogradu već na Kosovu ( ??!! ), da si se tek negde posle 2000. – još uvek kao dete sa roditeljima doselio u Beograd – ili već gde, da ni o čemu što se 90' – 2000. dešavalo blagog pojma nisi imao, a kamo li učestvovao ili gledao.
Kako bi?

Šta se to promenilo pa opet pokušavaš da mi se obratiš?
Препоруке:
1
5
145 недеља, 01 мај 2016 21:50
Бојан, Приштина
@ Bojan Todorovic

Ниси ти оштар и једак него си надмен и умишљен.
Колико видим добро памтиш али и ја ништа лошије. Тада сам ти рекао да сам у то време био младић али си то у недостатку аргумената изврнуо у мали - дисквалификација је увек најбољи излаз.
Исто као што си и сада на све моје чињенице одговорио, што би ти рекао - наклпањем.
Препоруке:
6
0
146 недеља, 01 мај 2016 21:59
љубомир јарић
за Бошка

Нисте успели да ме увредите. Бошко, Ви сте као онај љутко у штрумфовима.

Могу и да се сложим са Вама око Милошевића и комуниста, али Наташу Кандић никад не бих испоручио ни хрватској, за коју је сведочила, а камоли некој другој земљи. Судио бих јој у Србији.
Препоруке:
3
1
147 недеља, 01 мај 2016 22:04
Агент
Иронија судбине или нешто друго....22016-те се браниш од вучићеве крађе са тадићем који те је покрао 2012-те. "puppet masters" мора да се ваљају од смеха.
Препоруке:
8
0
148 понедељак, 02 мај 2016 06:38
@Svetlana nije sa Kosova...
...ona je iz Kosovske,ulice u Beogradu i clan je SNS-a!
Ubedjeni!
Препоруке:
2
1
149 понедељак, 02 мај 2016 10:54
doktor detus
... oko ponovljenih izbora 4. maja - mislim da oni i dalje nameravaju da kradu - verovatno im je taktika da poniste izbore na, na primer, pola izbornih jedinica (visak listica ili nestoo slicno) gde su dss/dveri dobro prosle a da zadrze mesta gde je suprotno - posle bi u zalbenom postupku to anulirali - to sto vucic prica juce da ce proci cenzus i da ce se radovati i slaviti - to je samo taktika da se opozicija opusti... oprez!!!!
Препоруке:
1
1

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер