субота, 20. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Избори 2016 - Вучић је данас слабији него што је био 23. априла

Kоментари (91) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 уторак, 26 април 2016 22:24
Цвико
На рушењу Вучића СНС-а, највише ће допринети они сами. Колико видим, већ у старту, запетљавају се у властите трице и кучине. Из ових трица и кучина вадиће их Шешељ али и поред свега, привидно неће имати снаге. И не само то, у одређеном моменту покушаће да преузме иницјативу. Разбијање СРС од стране Аце и Томе је неопростиво. Следи распад СНС-а. Аца сумња у Шешеља али не може да га избегне. Не може му се одупрети. Стари рачуни се морају расчистити. Тренутно Шешељево гутање критике коју му ми читаоци упућујемо он ладно гута. То му као маскирна радња и одговара. Наша критика ја за њега ништа. Супротно од тога радикалска освета је небо. Небо нема границе.
Препоруке:
128
18
2 уторак, 26 април 2016 22:30
б
12334
Препоруке:
7
10
3 уторак, 26 април 2016 22:53
HAJMO, HAJDE...
Nije gotov. Još. Ali se nazire početak kraja. Do-duše i već pripremljeni naslednik, Radulović.
Препоруке:
103
26
4 уторак, 26 април 2016 22:55
...
Gospodin Antonic, kao i uvek pristrasan kao i njegov kolega.Antonicu ne mozete da pisete analize koje imaju neku tezinu ako favorizujete jednu od strana.Sledeci put izadjite iz koze stranacki opredeljenog coveka i razmisljate slobodno, ako mislite da Vase analize imaju neki smisao i tezinu, ovako se svode samo na jeftinu stranacku propagandu.
Препоруке:
21
226
5 уторак, 26 април 2016 22:56
******
Nasuprot mišljenja autora, mislim da je aktuelna vlast politički jača danas nego 23.aprila 2016.godine i to iz više razloga.
1.Dobila je novi produženi mandat do 2012.godine, sasvim dovoljno da završi predpristupne pregovore sa Evropskom unijom (EU) i da Srbiju dovede u Evropsku uiju ili barem da 2020.godine dobije tačan datum ulaska u EU, naprimjer 2022. godine, što će biti sasvim dovoljan razlog da aktuelna vlast dobije izbore i produži svoj mandat do 2024.godine;
2.U Narodnoj Skupštini "nisu samo zagovornici EU", a što će "ubrzati stvari" jer će EU "upaliti alarm" da "postoji i drugačija politička Srbija", i neće se voditi logikom "svi su za EU", pa može se čekati, pa kad uđu u EU.U tom pogledu SRS i doktor Šešelj će "odigrati svoju ulogu" nešto slično ko i u vrijeme vlasti Slobodana Miloševića "uvijek uz vlast i uvijek kao kontra vlasti", kako kada zatreba.Kad bude trebalo da budu "politička babaroga biće", kad budu trebali "da razbijaju opoziciju razbit će je/se i kao stranka"
Препоруке:
20
160
6 уторак, 26 април 2016 23:00
******
  • 1.Dobila je novi produženi mandat do 2012.godine


Ispravka 2020.godine.
Препоруке:
25
26
7 уторак, 26 април 2016 23:07
Велизар М.
Ја бих овим Антонићевим запажањима додао још једно - погледајмо састав листе СНС. Ту има доста "ванпартијских" личности, шарено друштво (Лазански и компанија) скупљено с коца и конопца, натерано уценама, примамљено новцем или функцијама, све у свему непоуздана екипа. Напустиће Вучића чим му кола крену низбрдо. Вучићу су "имена" била потребна само зарад гласова те ће и он њима радо видети леђа у неком моменту. Али ко ће их заменити? Шешељ? Чеда, Чанак и онај њихов?
Антонић је дакле у праву, конфигурација власти мање је стабилна него што је била и тешко да ће постати стабилнија. Плаши ме сам моменат распада јер тад ће бити вруће. Неко ме је овде, на дан избора, оптужио да призивам грађански рат. То је наравно глупост, ко рат желео у кући му био, али плашим се какве ће последице изазвати клика која се докопала власти, не жели да је се одрекне и не преза ни од чега. Да ли ће они признати пораз када дође време, на неким будућим изборима? И шта ако не признају?
Препоруке:
161
3
8 уторак, 26 април 2016 23:08
uporno netolerantan
"А када ће бити тај последњи корак..."

To se ne zna,jer Vucic ima iskustvo iz devedesetih i propagandu kombinovanu Slobinog i Borisovog stila,ima radikalsku disciplinu medju biracima i DS-ovu glasacku preletacku masineriju,kao i sada vec zasigurno fol opoziciju u obliku radikala.Njegova mutant stranka je uzela od svacijeg programa po nesto-te se lako moze poistovecivati sa krajnim opcijama (i levo i desno).

Jedna od najcrnjih cinjenica jeste da ce nam kurs opet zavisiti od SPS-a,stranke koja u poslednjih 25 godina nije bila na vlasti 4 godine;pogledajte gde smo sada i sta smo sve prosli uz njih...
Препоруке:
91
2
9 уторак, 26 април 2016 23:12
Сећам се!
Пре неких 35 година,од директора правне службе у једном самоуправном предузећу, односно ООУР-у,сам на жалбу да нам неће проћи референдум о једном самоуправном акту,он ми је одговорио дословце:" Ма не брини, није важно гласање, већ бројање"! Тада сам научио лекцију, коју до данас још неки уче. Ћао нема више како је говорио "МИНИМАКС"!
Препоруке:
110
6
10 уторак, 26 април 2016 23:13
телетабис
Има једна реплика у нашем филму: шта је то у људском бићу што га тера ка пићу?

Шта је то у политичком животу Србије који нас тера ка једнопартијском систему?

Па имали смо једнопартијски систем, неко нам рекао да га растуримо, успут смо растурили и државу, и све усхићени направили вишепартијски систем и ткз. демократску државу.

Данас, мање од тридесет година, опет се трудимо да имамо једнопартијски систем, нико ми јавно још не саопшти да смо се заситили оволиких партија и да нам је демократије пресела или то морам да сачекам да ми Вођа саопшти пошто само Он има храбрости за то и објасни нам да је то у ствари једини пут ка нашој најсветлијој будућности.

Шта ми заправо уопште хоћемо?
Препоруке:
61
3
11 уторак, 26 април 2016 23:19
******
Eventualna "vidljiva" opozicija u Skupštini Srbije koja bude ili će biti protiv EU, samo će dati podsticaj EU da "brže progura Srbiju do EU" (iz sličnih razloga kao sa Rumunijom i Bugarskom) , jer bez takve opozicije se činilo "da Srbija ima vremena, pa kad je na neodređeno prime u EU", sa takvom opozicijom "upaliće se u EU signali za opasnost" što će doprinjeti "bržem ulasku u EU" da bi se "stvari držale pod kontrolom".Tim više aktuelna proevropska vlast će biti značajnija i više cijenjena od strane EU kada bude vidjela "i drugo lice političke Srbije" koje bude javno u Skupštini Srbije zagovaralo političke, ekonomske i vojne integracije sa Rusijom (ili budu pominjali ruske vojne baze negdje) i prekid pregovora sa EU.U tom pogledu aktuelna proevropska vlast će dobiti još više na značaju i podršci EU kako politički, tako i ekonomski te u svakom pogledu ubrzat će se "evropski put Srbije u EU", vjerovatno do 2020.godine, najkasnije 2022.godine.
Препоруке:
10
45
12 уторак, 26 април 2016 23:28
Pusti snovi, Antoniću!

Vučko je danas jači no ikada.

Čak mu je i naš premijer Orešković, čim se Aco požalio novinarima, ekspresno čestitao na pobjedi.

No lukavac je Vučić odigrao poput Aljaksandra Lukašenke koji je onomad, vidjevši da je dobio više od 90 posto glasova, naredio objavljivanje vijesti da je za njega glasalo 83 posto birača.
Препоруке:
17
94
13 уторак, 26 април 2016 23:43
посматрано са стране,вађење
Неко од коментатора овде помену СПС и курс владе..
А неко пре избора помену да ће вучић на коленима молити Ивицу да му дође у владу.
нико
Препоруке:
44
5
14 уторак, 26 април 2016 23:51
Molder
Vučiću je sa Zapada produžen rok trajanja samo zbog dve stvari. Menjanje ustava i udaljavanje Srbije od Rusije. Njih ne interesuje put Srbije u EU i NATO, oni nas tamo ne žele. Njima treba neko ko će promeniti Ustav i omogućiti da se priča oko Kosova završi. Onda neko ko će da se obračuna sa Nikolićem koji koliko god da je tupav više je okrenut Istoku. Zato Vučić kopa i rukama i nogama da DSS-Dveri ne uđu u skupštinu.
Препоруке:
113
6
15 уторак, 26 април 2016 23:57
љубомир јарић
Снага Вучића лежи у страном фактору. Ми смо колонија. Док год им буде од користи држаће га изнад воде. А избори ? То је забава за народ.
Препоруке:
166
6
16 среда, 27 април 2016 00:03
Oliver Kromvel
Ova vlada kakva god bude bila ali i ovaj leteći cirkus Monti Pajtona od skupštinskog saziva sa 7 lista i preko 20 stranaka ili ti interesnih grupa je neodrživ.SNS ima trenutno 98 mandata,33 mandata pripadaju koalicionim partnerima ono što znam da Karić ima 3 a Popović ima 4 to su tzv Ruski mandati ma koliko se to nekome ne sviđalo na njih je Moskva igrala a ne na nemuštu srpsku opoziciju tzv patriotsku,njihovim izlaskom pada vlada a tu su još PUPS,SPO,VULIN,SDP,svi oni su teški nekih 20 mandata plus nekoliko slobodnih strelaca,unutar poslaničke grupe SNS-a znači od tih 98 ima barem 20 Nikolićevih spavača koji će spavati dokle god Vučić ne objavi kandidaturu za predsedničke izbore a onda će nastati lom.Čeda-Čanak-Tadić ulaze sigurno i to kao nagradu za vernu službu će dobiti tih 5% koje mislim da nisu dobili,za uzvrat biće koperativni Vučiću ne svi ali će Čeda sigurno povući prvi nogu.

SRS-nije opozicija,Šešelj je razočaran,jasno je i njemu da je ovo limit,niti će više imati ovakvu..
Препоруке:
40
7
17 среда, 27 април 2016 00:08
Жика
Господине Антонићу, свака Вам је на месту. Ја бих додао и да је Шешељ стигао из Хага са задатком да одузме што је могуће више гласова странкама које заговарају окретање Русији и прекид преговора о уласку у ЕУ. Он је за то био најпогоднији. Наводно је русофил и окупља људе који су стварно за најширу сарадњу са Русијом, али казамат је казамат. Претњом да отуда жив неће изаћи, "натеран је" да глуми русофилство. Оваква његова нервоза и напади на ДСС-Двери, јасно указују у ком правцу делује Војвода. Иначе, не буде ли одрадио задатак, ето њега поново у Хагу.
Препоруке:
62
16
18 среда, 27 април 2016 00:15
Oliver Kromvel
...lagodnu kampanju niti više ima farme i haga da mu podižu rejting koji je do 1 marta bio na nekih 5% do 6%,Šešelj će ponuditi savezništvo Vučiću zato je pušten iz Haga,biće koperativan njegovo pozivanje na Rusiju je besmisleno on nema podršku u Moskvi,za njega bi prevremeni izbori bili katastrofa SRS bi ako bi se izbori održali u narednih godinu dana sigurno ostala ispod cenzusa.

SPS-Ivica Dačić će biti pod velikim pritiskom,stranka mu je od 2012 do danas izgubila preko 150 000 glasova,izgubio je trećinu mandata,koalicionog partnera,što je još gore Bajatović je dobro prošao u Vojvodini a poznato je da su Bajatović,Smiljanić,Tončev,Mrkonjić i Škundrić kao i Ružić oponenti Vučiću i žele da ostanu u opoziciji,da stvar bude još gora od 400 000 dobijenih barem 80 000 su glasovi JS a ne SPS-a,ovo su prelomni trenutci za karijeru Ivice Dačića.

DS-stranka na putu da doživi sudbinu SPO-a,gotovo bez šanse za ozbiljan oporavak sa omrznutim u narodu predsednikom,antisrpskom politikom...
Препоруке:
38
7
19 среда, 27 април 2016 00:17
Петар Пантелић
Александру Вучићу тек предстоје непријатности.

РИК није одрадио посао до краја. Сада треба на о-рук, по налогу управитеља, пребацити преко цензуса једну коалицију која није прешла цензус, а сместити испод цензуса другу која има око 6%.

Друга непријатност га чека када са американцима буде формирао владу. Вероватно ће се побунити и рећи да му такав састав не одговара, али ће му они одговорити да га ништа нису питали, већ да уради шта му је речено.

Сигуран сам да велика непријатност мора доћи и од незадовољних у његовим редовима. Чини ми се да нема усхићења и славља међу његовим прилепцима. Све у свему, ко га шиша!
Препоруке:
61
2
20 среда, 27 април 2016 00:18
Bundzija Sumadijski
Slazem se da je diktator slabiji i to sasvim neocekivano ovoliko slabiji, vladajuca koalicija je izgubila 42 mandata jer se opozicija grcevito borila za opstanak tj. cenzus.
Ali, i opozicija je slabija.
Dakle, DS je izgubio 1%, sto i nije mnogo ako se ima u vidu da je ostrica kampanje naprednih radikala bila na njih, ali nije isto kada imate 32%, pa izgubite 1% i kada imate 6%.
SDS i LSD su imale desetak hiljada glasova vise (i to na manju izlaznost) bez LDP-a pre dve godine nego sada sa LDP-om.
DSS-Dveri imaju sada 90.000 glasova manje nego sto iznosi mehanicki zbir njihvih pojedinacnih lista pre dve godine.
OK, imamo SRS i Dosta je bilo kao dve nove opozicione opcije u Narodnoj Skupstini, ali se bojim da i to ne bude trenutni uzlet, prvi zbog haske presude, a drugi zbog dobre Internet kampanje i cinjenice da nisu bili na ostrici udara naprednih radikala.
Препоруке:
26
4
21 среда, 27 април 2016 00:18
српска сарма, а може и пасуљ@ DŠ
Него susjedu, шта ћемо са тиме што су за ГОДИНУ ДАНА у Србији ПРЕДСЕДНИЧКИ ИЗБОРИ!? Још од Слобиног демисионирања са функције Председника Србије 1997, та државна дужност је од протоколарног значаја, али ФАКТИЧКИ је место великог ПРЕСТИЖА!? Тако је Борис Тадић дошавши 2004 на то место кад "нико други није хтео", миц-по-миц до 2007 Коштуницу скрајнуо, а онда 2008 и елиминисао, што се још брже десило при Николићевом доласку на власт 2012!? Коштуница је 2007 могао да "држи на кратком ланцу" Тадића, ал се прерачунао, док је 2012 Дачић могао и друкчију коалицију да прави и ми сад НЕ БИСМО ПРИЧАЛИ о Вучићу!? Укратко, догодине долазак једног ЈАКОГ ЧОВЕКА на мегдан Николићу могао би "СМРСИ КОНЦЕ" Вучићу, тим пре што га овде знамо као нестабилног човека!? Тако, да ако један ЈАК ЧОВЕК постане Председник Србије и при томе не смета ни еврофилима, а ни националистима (а ни Шешељ ништа лоше о њему није рекао!), онда ће се Вучићева власт РАСПАСТИ ко "кула од карата", што УОПШТЕ НИЈЕ ДОБРО за Запад!
Препоруке:
44
6
22 среда, 27 април 2016 00:23
Oliver Kromvel
....oni mogu da se spasu samo povratkom na izvornu politiku iz 1990 koja jeste bila građanska ali ne antisrpska sa ovim rukovodstvom to se neće desiti,DS-u prognoziram tavorenje i skoru potpunu propast.

DJB-Saša RADULOVIĆ je zvezda u usponu neko o kome će se tek pričati,mislim da je projektovan od strane zapada da zameni Vučića u dogledno vreme i ako se ovaj bude kandidovao za predsednika da mu on ili neko sličnog formata bude kontra kandidat.DJB ima zadatak da pokupi i sabere svo građansko glasačko telo posle sledećih izbora da i definitivno počisti Čedu i Borisa i stavi tačku na njih i u bliskoj budućnosti 2 do 4 godine potpuno apsorbuje DS i zauzme njihovo mesto,mislim da je projektovan kao novi ili premijer ili predsednik.

DSS-DVERI-pred njima su odsudni trenutci u ovakvom obliku i na ovaj način neće opstati jedino u slučaju da legnu na rudu okrenu ćurak i postanu naprasno Evropljani u protivnom čeka ih ozbiljna rekonstrukcija ili pad ispod cenzusa posle sledećih izbora.
Препоруке:
33
11
23 среда, 27 април 2016 00:24
Кнежевић Милан
То ће парламент учинити свакако занимљивијим местом него што је био досада. Али, лоше је ако истинску јавну дебату замени ријалити шоу једног човека и једне (тј. његове) странке.

Мислим да му то више неће бити манир, бар не толико упадљиво; народ их је већ једном најурио из Скупштине због таквог понашања, и не верујем да ће се опет приклонити тим испољавањима "ниских страсти".
Иначе- слажем се са Антонићевом проценом да је Вучић слабији данас, него пре избора- условно; јер, резултати још нису коначни, ине зна се да ли су сви прешли цензус...
Мени се чини да је за њега највећа опасност то што у његовој коалицији врви од "прелетача", свих врста и боја; ако само намиришу неку кризу- неће дуго потрајати до нових "избора" (назовимо то тако, за потребе приче).
Бар 2 трећине његове странке су такви; има ту и Томине фракције; коалициони партнери су "падобранци" сваке власти, још од 2000-те.
Брзо ћемо ми на нове "изборе"...
Препоруке:
38
1
24 среда, 27 април 2016 00:34
Кнежевић Милан
телетабис

Шта ми заправо уопште хоћемо?

Оно што неки други Срби неће.
И то је наш највећи проблем, што хоћемо различито, а "демократија" коју су нам увалили одлично сервисира такве концепте...
У Србији је демократија кад ја теби наметнем своје; кад наметнеш ти мени- то је онда диктатура...
Препоруке:
25
2
25 среда, 27 април 2016 00:44
Петар Пантелић
СНС је први у 14 од 17 градских општина града Београда. То неће имати никаквог значаја када се буде гласало за одборнике Скупштине града Београда.

Под условом да се не догоде неки немири у Србији пре тога, а могу бити изазвани било чиме, па чак и страним фактором, 2018. година ће бити година њиховог политичког краха.
Препоруке:
32
2
26 среда, 27 април 2016 01:08
Бојим се да не грешим
Као прво, увек ме радује нови текст господина Антонића, коме немам ништа да додам, нити одузмем, што ми се врло ретко дешава.
Као друго, да цитирам један скорашњи наслов са НСПМ-а потписан од стране поштованог Ђорђа Вукадиновића:
"ОВО ИЗБОРИМА НИЈЕ ДОШЛО, НИТИ ЋЕ ИЗБОРИМА ОТИЋИ !"
Ни Милошевић није отишао изборном вољом народа, јер да се народ питао, он би отишао још 1990. године. Отишао је ВОЉОМ "западних" обавештајних служби, уз помоћ наших компрадора, издашно финансираних и организованих од стране истих "служби". Народне масе су ту одиграле улогу наивног стада, као и увек.
Компрадорима заулареним западним обавештајним службама (читај: ЦИА) је НЕМОГУЋЕ супротставити се на фер и поштен начин, јер те категорије код њих не постоје. Вучић је већ данас најавио да "неће толерисати (???!!!) украјински и македонски сценарио". Обзиром да војске више НЕМА, остаје му "прекомпонована" полиција и у крајњем случају (врло могућем) НАТО трупе. И то ће бити почетак краја окупације и ових сатрапа.
Препоруке:
39
6
27 среда, 27 април 2016 01:20
Djurko NK
Srecna je Srbija sto su njeni najveci umovi, poput Vas i g. Vukadinovica, prije svega posteni ljudi! Takvi kao vi sprecavaju interesnu NATO poltronsku grupu da od Srbije napravi civikizacijsko zastidje kao sto je CG u kojoj vlast nije smijenjena nikada u istoriji. Nakon lazi o 55, pa 54, 53, 52, 51... dodjose na 48 odsto,pa im sada pripomazu NATO analize o navodnom porazu proruskih stranaka koje su, gle cuda, sa 0 skocile na vise od 40 poslanika. Ne mogu da shvatim da bilo ko glasa za premijera koji kaze kako on brine o drzavnoj kasi pa ne moze vjecito da dotira poljoprivrednike, nego ce da prodaje zemlju strancima koje inace dotiraju u njihovom drzavama?! Od autosuperherojstva do medijske tiranije, od super prijateljstva sa CG dukljanima koji progone cak i srpski jezik kojim govore i glasaju za Kosovo u UNESCO i samopriznatim lazovom Blerom, do pokusaja unistavanja SANU, Matice, SNP, Politike... To nije uspjelo ni okupatorima, pa nece ni bilo kojoj nasoj politickoj karikaturi.
Препоруке:
34
5
28 среда, 27 април 2016 02:04
ѕ.ј Ако не дође до додатне крађе, ДСС-Двери су ипак постигли одређен успех
И поред слабе до никакве кампање, која није могла да дотакне никога осим чланове странке или оне који су се трудили да допру до ДСС-а, осим обратно, ипак је постигнут одређен успех. Од сада ће у скупштини седети неких тринаест посланика који ће моћи да подигну свој глад против велеиздајничка политике ове власти. Српска слуштина више неће бити забрањени град за Србе. А политичке расправе се неће сводити на лавеж паса чији сукоб није политичке природе, већ борба за титулу омиљене пудлице заједничких им западних господара.

Разуме се, није било лако пробити се кроз медијску блокаду и изаћи на крај са прљавим триковима Марионетске уније, али било је и доста пропуста и грешака од стране ДСС-Двери. Вукадиновић је томе говорио детаљније. Ипак, било је и пар светлих примера. Интервју Санде Рашковић-Ивић у програму ОКО, ако се не варам, оставио је на мене врло добар утисак. Била је јасна, директна и рекла је све оно што је милионима Срба на уму. Та енергичност мора бити увек присутна.
Препоруке:
31
6
29 среда, 27 април 2016 02:13
цмок Торонто
ПРОМАЈА...да ли је природна појава или људска?
Ако је за утеху ништа није готово...ПОПАРА се крчка.
Препоруке:
19
2
30 среда, 27 април 2016 02:31
небитан
Грешка је фиксирати анализу избора на једну личност. Ми имамо сукоб не између једног вучића и Срба, него између концепта издајничког покварењаштва и опстанка Срба. Анализа тог феномена је много битнија за спас нашег погубљеног народа. Наиме, ако ставимо у једну групу странке које се фанатично залажу за псећу оданост ЕУ/НАТО директивама, онда на тој гомили смећа имамо гомилу отпадака званих СНС,ДС,СДС,ЛДП,ДЈБ,СПО,СДП... А то износи око 200 посланика ако вучић свима допусти да пређу цензус. Веома условно у ову групу нисам сврстао СПС и СРС, мада у њиховој политици има итекако много (код СПСа већ дуже време а код СРСа за сада прикривено) елемената ропске оданости западу, макар и само зарад личног профита. То је прави проблем Србије, то што на изборима добијамо 200 посланика који су за трчање у ЕУ, у НАТО, за поклањање Косова а сутра и "војводине". Вучић ће кад-тад одлетети али ће и даље у дугачком реду стајати гомила ниткова који би да заузму његово место. Како се тога решити?
Препоруке:
36
6
31 среда, 27 април 2016 03:21
Go
Ne razumem čemu ovakva analiza. Nije Vučić problem. Danas se zove Vučić, juče Tadić, sutra ko zna kako. Marioneta se menja, ali onaj koji vuče konce ne. Vučić ima manje poslanika nego juče, ali se stranim upravljačima pružaju mnogo veće mogućnosti za ucene. Dok Vučić nije imao toliko satelita i kolona takozvane opozicije postojala je veća mogućnost za neposlušnost. Malo verovatnom, ali ipak više mogućom. Sada, sa povratnicima, jahačima apokalipse, više od 4 sigurno, Čedom,Čankom, Tadićem, Radulovićen [G17 pod maskom] i inim bukagije stoje još čvršće.

Ako se Srbima može prigovoriti sklonost idolopoklonstvu, može se i prigovoriti naivnost da se uklanjanjem idola nešto menja. Ne dok se sami tvorci i upravitelju skriveni u senkama ne uklone. Oni sada nisu ukonjeni i neće biti uklonjeni izzvorima. Srbija je okupirana. Ako ti okupator organizuje izbore jesu li kroz njih promene moguće? Ne bih rekao. Ako bi se desilo bilo bi prvi put u istoriji. Pravo iz fantazije.
Препоруке:
34
3
32 среда, 27 април 2016 06:39
jovana
teletabis
mi nikada nismo imali istinski visepartijski sistem, jer nismo imali za njega ljude. Jednom, kada su Pasica pitali zasto ne uvede demokratiju po ugledu na onu iz Engleske, odgovorio je pitanjem a gde su mi Englezi? Mi imamo u parlamentu titoisticke brojlere, kojima se stalno sipa i dobro su uhranjeni, ali svakog od njih ceka ista sudbina. Da li ce biti u francuskom sosu,engleskom pudingu, ili u americkoj piti,sve jedno, mi se od njih necemo najesti. Zato treba da se neko dobro zalakti i obrazuje narod, koji je vec uveliko u liberalnom kapitalizmu (a da nije jos izasao ni iz virilizma), kako da konvertuje svoj krvavi rad u korektni drzavni servis.Zato je ovde zadatak intelektualaca (nekada sjajnih prosvetitelja)vrlo znacajan, jer se ovaj jadan narod konstantno koprca u *vrucim* sosovima iz proslosti. Njemu treba jasan pravac i samopouzdanje. Onda mu se nece desiti da ga neko moze kupiti za jadnih dve hiljade dinara, kako bi njegovi potomci skupo placali svoje umiranje.
Препоруке:
30
3
33 среда, 27 април 2016 07:04
Бошко
Цвико
На рушењу Вучића СНС-а, највише ће допринети они сами.
На рушењу Вучића су највише допринели они који су испунили своју патриотску дужност и изашли на гласање и гласали за ДСС-Двери а не они који булазне по НСПМ и позивају на бојкот избора.

Оно што је забрињавајуће у резултатима "избора" је број гласова за Шешеља, те се сигурно после наставка његовог свакодневног баљезгања у скупштин може очекивати да ће дегенерисано и денационализовано инфантилоно инетелектуално инфериорно гласачко тело које се већ 26 година "ваља" између милошевићеваца, шешељоваца, дачићеваца, вучићеваца вратити опет баљезгатору Шешељу који најбоље разуме интелектуално инфериорне као припадник комунистичка партије која је деценијама испрала мозак пионирима и скојевцима, па "мудри старци" на позив на гласање реагују као на "павловљево звонце" и одмах гласају за највећу будалесину која највише лаже на телевизији у "заштити" њихове "зарађене" пензије и стана.
Препоруке:
40
17
34 среда, 27 април 2016 08:06
Цвико
СНС је настао у Скупштини, у Скупштини ће се и распасти. Шешељ је казао да ће "упристојити" Скупштину. То значи да ће уложити напоре да "одбегле" радикале заједно са мандатима, врати у "родну странку". У том случају, Вучићева влада губи већину а Шешељ ће од кума Томе затражити мандат. Све ово је трагикомично али за нас посматраче сасвим реална могућност, односно правац развоја догађаја на нашој политичкој сцени. Друге нема али је могуће...
Препоруке:
29
5
35 среда, 27 април 2016 09:17
Славка Моравка
@ небитан

Апсолутно исправно постављен проблем! Свима осталима (и онима који су веома информисани и промишљени, као Спиридон и Оливер Кромвел)препоручујем да фокус размишљања помере ка Вашем питању!
Препоруке:
11
3
36 среда, 27 април 2016 09:20
Цвико
@Бошко,
У приступу теми под један морате бити пристојни. Под два морате правити разлику између теме која се коментарише и читаоца који држећи се теме покушава да да одговор. Према томе, само са аргументима можете оспоравати било чији одговор на тему. Оног тренутка кад кренете да нападате писца коментара, тог тренутка сте промашили тему, јер писац коментара је само посматрач овог што се дешава и има право да изнесе своје виђење догађаја. Да ли сам ја изашао или нисам изашао на гласање, Ви то не можете проверити. То је небитно. Битно је да се избори нису одржали онако идеално како то неки покушавају да објасне. Или, нека сада објасне откуд ово питање са пребројавањем гласова (не крађа већ пребројавање)? И још један на изглед безазлен детаљ. Влада је техничка, Скупштина је распуштена, РИК у проблему а Председник Србије је у Индонезији. Ко управља државом, укључиво војском за време његове одсутности? А сада имам друга посла, довиђења.
Препоруке:
25
8
37 среда, 27 април 2016 09:28
Фарса од избора
Учествовати или не? Требало је, бар су се неке очигледне махинације обелоданиле!
Препоруке:
16
5
38 среда, 27 април 2016 10:00
Велизар М. @небитан (&Славка Моравка) 1 од 2
То је прави проблем Србије, то што на изборима добијамо 200 посланика који су за трчање у ЕУ, у НАТО, за поклањање Косова а сутра и "војводине". Вучић ће кад-тад одлетети али ће и даље у дугачком реду стајати гомила ниткова који би да заузму његово место.
Тачно! Ипак, то не значи да треба Вучићу и сличнима остављати простора да превише ојачају.
Како се тога решити?

Тешко. Треба напасти узроке, бар оне које можемо дохватити. Образложићу у следећем посту где ћу се послужити мало грубљом аналогијом, тренутно ми боља не пада на памет, не замерите.
Препоруке:
13
3
39 среда, 27 април 2016 10:00
Поштовалац НСПМ
Текст вам је истинит и коректан. Издвојио бих чињенице да је Србија у колонијалном положају као и да опозиција није хомогена и кохерентна. Анализом појединих странака и коалиција у новом скупштинском сазиву дошло би се до тога да у опозиционом делу има још Тројанаца, на крају што би се они разликовали од СПС-а који није гадљив на издају, а сви су лакоми на власт. Мислим да треба указати и на чињеницу која се није променила од задњих избора а то је излазност 2014- 53% изашло 2016- 57% изашло уколико није и мање, ако се узме у озир да 15-20% никад и не излази на изборе кључ проблема је у ових 23% који верујем да нису имали за кога да гласају. Вучићевих садашњих 48% на изборим је отприлике оволико не изашлих на исте. Власт се неће квалитативно променити на изборима она мора бити све са окупаторима збачена, боље на улици али сотоне неће лако препустити доминацију. Живела Србија.
Препоруке:
16
3
40 среда, 27 април 2016 10:02
Зоран Ђорђевић
Molder
Vučiću je sa Zapada produžen rok trajanja samo zbog dve stvari. Menjanje ustava i udaljavanje Srbije od Rusije. Njih ne interesuje put Srbije u EU i NATO, oni nas tamo ne žele.
Њих интересује само да смо на путу ка ЕУ, и траже од нас да са тога пута не скренемо. А примити нас у ЕУ неће никад, само још ми тамо фалимо.
Друго. То путовање ка ЕУ је скупо и економски нас исцрпљује. Ко зна колико чиновника ради у Канцеларији за европске интеграције, колике су им плате, путни трошкови... Ко зна колико кошта превођење оне гомиле докумената... Средства се троше, трошиће се и даље, а сви знају да је то јалов посао.
Ништа није случајно.
Препоруке:
24
1
41 среда, 27 април 2016 10:02
Велизар М. @небитан (&Славка Моравка) 2 од 2
Србија је (као држава, систем) налик занемареном, лоше одржаваном и израубованом аутомобилу чији власник (народ) има избор да га или поправи (избори, постојеће уређење) или купи нов (револуција, промена друштвеног уређења). За нов нема новца а кредити су лихварски. Поправка у овлашћеном сервису такође кошта превише, са кеш кредитом прелази вредност саме машине. Мучени власник одлучује се на трећу варијанту - крпиће га сам (бирати партије које су већ на власти), па како буде. Како такав ауто више не иде него што иде, власник је принуђен да се обраћа другима за услугу превоза и чини им уступке (ЕУ интеграције). Временом ауто још више пропада а власник се све више понаша као слуга онима који га понекад провозају својим лимузинама.
И где је решење? Треба мислити "out of the box". Стиснути зубе, пљунути у шаке и зарадити у зноју лица свог. Препознати моменат одлуке, куповина новог аута или рестаурација старог и платити колико кошта. Слобода нема цену, ма како то звучало као фраза.
Препоруке:
22
2
42 среда, 27 април 2016 10:31
@Nasuprot mišljenja autora, mislim da je aktuelna vlast politički jača...
Непоправљиво мешате СНС и Запад. Запад је данас јачи него у суботу, а не СНС. Од "пута" у Европску унију који помињете користи има само Запад (испуњење услова - њихових интереса), а не колонија (Србија). Хоће ли СНС неку формализовану "награду" за обављени посао искористити 2020. године, остаје да се види. То није извесно.
Препоруке:
13
5
43 среда, 27 април 2016 10:44
Mилић
Господо једно је сигурно ЦИА је опед победила на изборима, као и на сваким организованим од 90-их на овамо. Они су нам направили систем и увели своја правила по којима играмо. Врбовали су своје људе у БИА ( Јовица Станишић) под чијом ингеренцијом су формиране и СПО и СРС и ДС... Ово је само наставак пута којим смо кренули одавно. Тешко да можемо добити игру у којој је унапред изабран победник. Пар руских база у Србији би преокренуле ситуацију у потпуности али мислим да је то тешко остварив сценарио. Русија се према нама понаша у складу са својим интересима, што је и нормално. Почело је све да ме подсећа као када мајка даје дете на усвајање. Жали и тражи најбоље услове за њега , али свесна је да их никад неће добити и ко зна шта ће са њеним дететом бити. Нека нам је бог у помоћ!
Препоруке:
11
5
44 среда, 27 април 2016 10:44
Трећепозивац
УПОМОЋ!
Откуд најезда шешељеваца на НСПМ-у?
Шешељ је само политичка олупина, израубована крнтија коју треба демонтирати и послати на сабиралиште секундарних сировина.
Тај ће у Скупштини гарантовано глуматати неког патриоту не би ли створио привид да је опозиција Вучићу, а у кључним моментима и на кључним питањима лизаће Вучићу потпетице и гласаће за све одлуке које значе суноврат самосталне и слободне Србије.
Својим простачким и примитивним понашањем којег би се застидео и најсировији сеоски билмез, изазиваће у табору своје духовне "деце" одговарајуће реплике на истоветном "интелектуалном" нивоу. То ће додатно увесељавати млатишуме које су гласале за простачку, примитивну, колонијалну, окупирану Србију. За Србију "стручњака" са купљеним дипломама, доктора наука са преписаним докторатима, лекара са завршеним курсевима, сељака који "не знају да гаје свиње", ... бљак!
ПС: Не постоји никакав "европски пут Србије у ЕУ", постоји само пут Србије у колонијално ЕУ ропство!
Препоруке:
35
14
45 среда, 27 април 2016 11:04
Славка Моравка
@ Велизар М.

А шта ће јадан власник ако је син за то да се промени ауто, жена да се и даље крпи па докле иде, деда за услуге приватних превозника, а баби добро и без аута? Какве су шансе да цела породица одлучи да запне и да купи нови ауто?! Слабе!
Препоруке:
20
2
46 среда, 27 април 2016 11:24
Дуциста
Следећи корак јесу председнички избори.
Као правник знам да председник нема никаква овлашћења. Он не креира и не спроводи политику, али у Србији председник има јаку симболичну вредност и најчешће се променом председника мења и власт.
Управо због тога постоји могућност да се 4 парламентарне грађанске опције(демократија, слобода изражавања, јавна расправа о битним питањима, образовани и пристојни људи . . .) договоре да подрже заједничког кандидата, који је прихватљив свим њиховим присталицама и који је способан да следеће године победи. По мом дубоком уверењу, то би могао бити Вук Јеремић.
Препоруке:
15
15
47 среда, 27 април 2016 11:26
Minhen
Teoretski gledano, kad bi medju Srbima postojao odredjen stepen solidarnosti, posto je SNS osvojio manje od 100 mandata, sve ostale stranke zajedno, tu mislim i na delove Vuciceve "koalicije", a siguran sam da bi i Nikolic aktivirao po kojeg od svojih spavaca sa SNS liste bilo bi moguce formirati Vladu Nacionalnog spasa sa ogranicenim rokom od sest meseci koji bi se iskoristili za temeljito ciscenje drzave od prvenstveno kriminalne hobotnice koja se po uzoru na Djukanovica i Tacija stvorila oko AV'a. Pa onda poreznici u Kurir, Informer, provera imovine AV'ove rodbine, kumova i njima slicnih, skidanje hobotnice sa svih nivoa vlasti. I onda raspisati postene izbore pa kom ovojci kom opanci. Nazalost tako nesto nije moguce zato sto je u parlamentu V. Seselj, covek svih rezima, hrvatskog porekla, ko zna od kada vrbovan da radi protiv srpske drzave i naroda. Mozda cak ni sam nije svestan da radi protiv Srba. Postoje i takve stetocine, koje nisu ni svesne stete koju nanose.
Препоруке:
10
10
48 среда, 27 април 2016 11:36
Велизар М. @Славка Моравка
Одлично сте допунили! :)
У том случају неко мора да наметне вољу и да пресече. То може бити:
- неко са традиционалним ауторитетом, као код Албанаца код којих се зна ко је глава и ко доноси одлуке,
- неко са заслугама или потенцијалом, рецимо некаква друштвена елита. Мада, какав нам је образовни систем и какве су нам институције, питање је да ли ми уопште имамо неку бројну елиту осим "олош-елите" како је писао Антонић.
- Неко са довољно енергије, ко би лупио шаком о сто и повео. Бојим се да би такав могао личити на оног омладинца из "Маратонаца".

Сад без шале, треба се окренути оним људима који заиста нешто раде и производе вредност, у земљи и дијаспори. Не онима који живе искључиво од државног буџета. Такви сада ћуте и гледају своја посла али из њихових редова треба, до критичне масе, допунити праву елиту која ће доносити одлуке у име свих.
А да ли ћемо се возити ганц новим аутом или рестаурираним олдтајмером, засад није толико важно. Док год је сигуран, удобан и мало троши.
Препоруке:
10
4
49 среда, 27 април 2016 11:40
S.Z.Ž
Drugi korak mora da bude na silu i prilično brzo. Dosta je bilo glupiranja sa budalama i imbecilima.
Препоруке:
6
3
50 среда, 27 април 2016 11:50
Рђосав
- ја глас`о за опозицију. За Шелета. И баш сам смирен и задовољан... - видим, ви нешто нервозни?
Препоруке:
17
26
51 среда, 27 април 2016 12:02
@Рђосав
- ја глас`о за опозицију. За Шелета."
Zato što liči na tebe. Milionu takvih on je i tribun i babun.
Препоруке:
32
11
52 среда, 27 април 2016 12:10
Jovandeka Babić
Poštovani gospodine Antonić, više je nego jasno da ste sasvim u pravu. Ništa više neće biti isto. To će se videti veoma brzo. Naravno, o svim ostalim tragičnim aspektima naše zbilje, trebali bi se pozabaviti psiholozi, psihijatri, psihoanalitičari i sl. Meni je kao laiku jasno da je u pitanju neobičan, jedinstven i neponovljiv splet nesrećnih okolnosti i patološki slučaj bez presedana. Pretpostaviti nisam mogao da tako nešto postoji, a još manje da će nas zadesiti. Kao da nam nije bilo dosta sveg užasa i tragedije kroz koju decenijama prolazimo. Strah me je da ovo sve skupa ne završi u strašnom haosu i tragediji. Laž, licemerje, bahatost, oholost, drskost, bezobrazluk, vređanje zdravog razuma građana, garnirano sa hvalisanjem i demagogijom svake vrste ne donosi ništa dobro.
Препоруке:
12
5
53 среда, 27 април 2016 13:03
***
Рђосав је у праву. Ако је већ излазио на изборе, онда је једина опција која можда има "м.да" да уђе у клинч с окупационим системом, и која можда може разбуцати НВО, медијску мафију, хрватске тајкуне, и сл. је Шешељ. Кажем "можда", јер би у крчењу српске прашуме Шешељ имао велике противнике и у "противницима окупације".

Све остале "учеснике избора" би ове западне але појеле за доручак.

Очигледно, многи још нису свесни змијског клупка у које су умотани.
Препоруке:
10
20
54 среда, 27 април 2016 13:11
nenad
i bez izbora, Vucic treba da ima apsoluitnu vlast.
izbori su formalnost, aglavno je da je Vuciceva rec u stvari narodna volja, da on razume sta hoce narod (u EU i NATO) i da narod razume njegovu politicku filozofiju
Препоруке:
11
17
55 среда, 27 април 2016 13:15
Драган
Иако у суштини тачна анализа, мислим да су очекивања на основу те анализе превише оптимистична. Имаћемо још 4 године урушавања државе и народа осим ако се на светском нивоу не деси неки поремећај у односу снага и утицаја, пре свега између Русије и запада.
Препоруке:
6
2
56 среда, 27 април 2016 13:28
#####
Premijer Republike Srbije Aleksandar Vučić poručio je da je Srbija na dobrom putu i naveo da će poglavlja sa Evropskom 23 i 24 biti otvorena u junu.


Može li informacija više o tome? Ko zna više? Šta se traži u poglavljima 23 i 24?
Препоруке:
7
1
57 среда, 27 април 2016 13:37
..
http://www.mpravde.gov.rs/files/GIZ_Vodic%20za%20novinare_za%20web%20(1).pdf
Препоруке:
3
2
58 среда, 27 април 2016 13:50
нема нових људи
Мене највише нервира и брине чињеница што су једни исти лоши политичари већ четврт века на власти у Србији; ту мислим на власт и опозицију заједно као на исту интересни групу која се смењује, али све време сарађује и штити се међусобно. Сви знају све о другима, постоји еснафска солидарност да се не пређу границе. Ниједан политичар није кажњен ни за шта, ни за тешко кршење закона, ни за корупцију, огромну штету, грађанска кривична дела ...
Они јесу, у ствари, добри политичари, али у недемократској земљи слабо образованих и несамосталних људи. Ту могу да функционишу и кад не знају шта је држава и шта је систем, шта је култура, и шта је то стандардни језик, и шта су трајни национални циљеви и текућа национална политика. Функционишу као штеточине, не мењајући ништа. Држе се на окупу Мићун, Вук, Чеда, Тома, Дачић, Чанак, Борис, Шешељ, Вучић, Маја, Пајтић и остала НЕКОРИСНА булумента која граби за себе, и НЕ унапређује државу која је пала на зачеље Европе због њих. Све су запосели и држе
Препоруке:
20
2
59 среда, 27 април 2016 14:03
Minhen
Opozicija, odnosno svi koji smatraju da je ova vlast najvece ZLO koje je ikad zadesilo Srbiju bi trebalo da napuste parlament, ignorisu vlast i postepenim narodnim buntom ih skinu sa vlasti na ulici. A onda u zatvor sa mnogima od njih. Kakva demagogija, inace sam za DSS/Dveri, ali optuzivati DS da je namestala i ometala izbore je kao da gledamo Monti Pajton. Neka Veliki Gmaz ponovi cele izbore, ako smatra da je pokraden, pa da vidimo koliko ce onda dobiti. "Kurir" je naprasno zacutao, neka se Veliki Gmaz zapita zasto.
Препоруке:
12
4
60 среда, 27 април 2016 15:11
Не клепећи нанулама
Шта су ови избори показали и најватренијим лајт-радикалним " намештеницима" ? Објективно , да су одржани демократски , слободни избори, посебно са отвореним медијима, тачним бирачким списковима, контролом бирачких тела од свих партија, бројање гласова, искључењем " возова" итд , СНС са булументом тих коалиционих партија , не би добили више од 20% бирачког тела.Хипотетички , њихови политички противници су могли без икаквог соптвеног политичког програма поразити Вучића , само да преко ТВ пуштају његове изјаве , односно оксимороне и лажи , па то је црни хумор.Вучић је готов, следи " гицање".
Препоруке:
19
4
61 среда, 27 април 2016 16:08
Saša
Razumijem da su izbori uzburkali strasti i emocije ali ne mogu da shvatim da se uporno od drveta ne vidi šuma .

Hajde da postavim jedno pitanje :

DA LI BI SITUACIJA U SRBIJI BILA BOLJA ILI GORA DA NEMA VUČIĆA ?

Da li bi uopšte i bilo neke razlike ?

Ko god da je pročitao bilo koji moj komentar do sada zna da ne podržavam Vučića .

Ali zbilja ne mogu da prihvatim logiku onih koji su očigledno sigurni da znaju što je starije kokoška ili jaje .

Po meni , Vučić je jednako jak i danas kao i prošle nedjelje ili da budem precizniji jednako nije jak .

Suštinsko pitanje je koliko su jaki pojedini ambasadori i da li tu ima bilo kakve promjene .

Vučića će na kraju isti oni koji su mu otvorili vrata pustiti niz vodu kada se uruši NJIHOV projekat a na njega će se svaliti krivica kao da je to bio njegov projekat .

I Tadić i Vučić a i naredni ... sve su to samo smokvini listovi za prikrivanje politike stvarnih gospodara .
Препоруке:
20
7
62 среда, 27 април 2016 16:49
Бошко
Saša
Hajde da postavim jedno pitanje :

DA LI BI SITUACIJA U SRBIJI BILA BOLJA ILI GORA DA NEMA VUČIĆA?
Одговори сам себи:

Вучић до сада није опозван и судски одговарао за злоупотребу војнобезбедносних служби за "заштиту" његове проблематичне породице, и чак покренуо судски процес да докаже да је његова злоупотреба "исправна", и није опозван због скандалнозног понашања у влади због сексуалног узнемиравања подређених службеница, а тек због разметања у интервјуима да је био фудбалски хулиган и да се тукао са другим навијачима и био по затворима због тога,

а нарочито ако му није доживотно забрањено учешће у политици и друштвеном животу после претњи са скупштинске говорнице 1995 године пре Сребрнице "да ће "они" за сваког Србина убити 100 муслимана", све је отворено и све је "могуће" у Страдији, ако је особа оваквог понашања стигла до председника владе.

Бучић је врхунац опште криминализације и вулгаризације комплетног друштва које је започело 90тих
Препоруке:
24
8
63 среда, 27 април 2016 16:50
Saša
Naravno da je bitno pitanje Istok ili Zapad ali ima primarnijih tema a nisam zapazio da ih je bilo ko u kampanji spominjao .

Kao prvo , ovaj sistem godišnje potroši nekoliko milijardi eura više nego što prihoduje .

KAKO I NA ČIJI RAČUN ĆE SE UKLONITI OVA NERAVNOTEŽA PRIJE NEGO SE DODJE DO GRČKOG SCENARIJA .

DS je čak obećavao da će povećati plate i penzije pa vidite koliko je to ozbiljna i iskrena politika .

Kako će se i od čega vratiti dosadašnji dugovi ?

Nisam čuo da je bilo ko ovo spomenuo a kamoli ponudio rešenje .

Kako obezbijediti bilo kakav privredni rast i prživljavanje , namjerno ne kažem rast standarda , dok se nastavi stezanje kaiša ?

Da li ste čuli bilo koga da priča o ovim temama osim što svi ponavljaju izlizane floskule .

Do koje mjere je bezidejnost izražena najbolje svjedoči to da se zemlji u XXI vijeku kao rješenje nudi razvoj poljoprivrede ?

Indija lansira satelite u svemir a mi hoćemo da opet učimo kako se sadi krompir ?!
Препоруке:
12
5
64 среда, 27 април 2016 16:56
...
Али, ако се чак три листе налазе на око 5% ценза, а свака листа која не уђе у парламент прелива своје гласове првенствено у СНС корито – онда чак и најмања манипулација може бити пресудна.


Ко то не схвата, тешко да разуме шта су избори, шта је бројање, а шта статистика.

Одлично објасни Антонић Вучићеву фрустрацију! И његову маленкост, узгред!
Препоруке:
19
5
65 среда, 27 април 2016 17:31
Saša
@ Boško

Poštovani , sve ste u pravu.

Medjutim , to i dalje nije odgovor na moje pitanje .

Vučić je to što jeste ali je mnogo veći problem što 1 700 000 ljudi to glasa bez obzira kako je .

Kao što su glasali i Tadića i Dinkića ...

Potpuno se slažem sa Vama da je ovo kulminacija svega negativnog što se decenijama gomila .

Da budem iskren , mislim da ovo nema gdje dalje da ide čak da sjutra dovedu i Šešelja na vlast , to je jedna ista priča i proces .

Ko nije uvidio prije valjda mu je sada jasna kolosalnost propuštene prilike i prevare koja se zvala DOS .

Umjesto da se napravi pristojna i efikasna država došlo se do ovoga .

Na žalost svih , ovo je tragično ali je očigledno i poetska pravda .
Препоруке:
7
7
66 среда, 27 април 2016 18:19
/ SAŠA/
Ако већ хоћеш да расправљаш о " кромпиру" и сателитима, или шта је старије кокош или јаје ,онда респектуј чињеницу да Србија троши на увоз " кромпира" преко милијарду евра.Очигледно да ниси читао програм економске политике уважених економиста из Србије, јер да јеси имао би неку визију.Бошко је сасвим у праву, задњи шлајмери су на политичкој сцени Србије.
Препоруке:
10
8
67 среда, 27 април 2016 18:39
Gojira
Саша, не знам шта сте пратили кад се питате "одакле" али и Двери и ДЈБ су јако прецизно изнијели економски план. И једни и други су за укидање субвенција страним "инвеститорима" на шта се троши милијарда евра годишње. Двери су још уз то за додатно опорезивање страних банака и тајкуна, а ДЈБ за отпуштање партијских запослених ботова који не раде ништа, што, такође, кошта милирадју евра годишње. То је у најраћим могућим сртама одговор на "одакле". Новца има довољно кад се о њему води рачуна!
Препоруке:
22
6
68 среда, 27 април 2016 20:03
Антиреволуционари Војвода и Вејвода
желе да Србија иде истим квислиншким и колонијалним путем којим Влада води.
Препоруке:
8
5
69 среда, 27 април 2016 20:03
Mister X
#небитан
"Kako se toga resiti?"
- Tesko, jako dugo ce ovo trajati, sem ako se ne desi neki geopoliticki tektonski poremecaj..Trpecemo ovo generacijama, bojim se. Slobodno dis-lajkujte, ne dopada se ni meni :-(
Препоруке:
6
4
70 среда, 27 април 2016 20:22
Minhen
Na Informeru lazni Vojvoda preti da ce izvesti cetnike na ulice da zastiti izborne rezultate koji su po njegovoj tvrdnji namesteni od strane zapadnih ambasada. Umesto da napada izdajnicku vlast njemu je glavni cilj da Dveri/DSS ne udju u parlament. Zasto njegov pulen Aleksandar "Milo" Vucic ne optuzi zapadne ambasade da namestaju rezultate. Kad bi Vucic optuzio americku i englesku ambasadu za bilo sta, onda bi Seseljevo urlikanje imalo smisla ovako se tacno vidi zasto je taj pokvareni manijak pusten iz Haga i za koga ovde igra. Vucic ne bi prigovorio Amerikancima ni da mu rodjenu porodicu pobiju pred ocima, takav je to "junak" i nekadasnji veliki cetnik, a sada konvertit i dramoser.
Препоруке:
22
8
71 среда, 27 април 2016 20:41
Saša
Da obavijestim ljude da je gospodin Branko Dragaš živ i da je opet počeo da objavljuje tekstove .

Mislim da najbolje opisuje trenutnu situaciju .
Препоруке:
9
5
72 среда, 27 април 2016 22:04
Srki
ukoliko promeni ustav i da znacajan poticaj samostalnoj vojvodini, Vucic je i vise od stoodsto odradio svoj posao agenta. Britanci ce biti vise nego zadovoljni, pa moze da se povuce agent Alek, a oni ce vec da postave novog. Novi vec negde ceka u redu.
Препоруке:
6
3
73 среда, 27 април 2016 22:15
Krle
Prvi ozbiljan udarac AV ce sam morati sebi da udari vec za koji mesec, jer ce po nalogu mmf morati da otpusti dobar deo stranackog kadra i dobar deo ljudi u stranci ce postati ljuti protivnici svog sefa. Sledeca 2 poteza koje ce povuci, menjanje ustava i prodaja drzavnih firmi, okrenut ce 90% gradjana protiv sebe, a kad tome dodamo da unutar godinu, godinu i po, Srbiji vise niko nece hteti dati kredit, ova vlada ce vladati najvise godinu i po, dve. Dovoljno da strasno poveca stetu koju je vec uradila. Ja resenje vidim u marljivijem i lukavijem radu opozicije, koja bi trebala da organizuje prikupljanje potpisa za referendum o pristupanju eu i za sledece izbore da zahteva serijske brojeve na listicima, skeniranje listica, obradu i prezentaciju rezultata na net-u u realnom vremenu.
Препоруке:
10
3
74 четвртак, 28 април 2016 00:17
tuljanin@Saša
Zapravo ste u krivu. Naše aktuelno stanje je groteskno i ni malo tragično; naša 'propalost' takođe. Da smo iole odvažni u srcu, spremni na izgaranje i odolevanje u pogibelji, to bi obricalo i pripravljalo vasks u vremenu budućem. To bi ga zazivalo. Ali nismo. Mi smo lišeni tragične volje, odlučnosti za odupiranje i otpor, i u tome je nevolja. Nevolja nije u nevolji, već u pomirenosti sa sudbinom, u pomanjkanju ili klonuću volje koja je volja za potvrđivanje i pobedu. Volja za prestvarenje. U tome je problem. U tome je sav naš jad, sva naša propalost...
Препоруке:
14
7
75 четвртак, 28 април 2016 00:37
Dijapazon
Zapad je ovakav rezultat namerno smestio Vucicu i smisljeno ga oslabio, jer mu je neophodna trusna i obezglavljena Srbija, koja nece biti u stanju da pomogne Makedoniji u nastupajucem rastakanju i podeli.
Препоруке:
8
5
76 четвртак, 28 април 2016 07:14
Бошко
Saša
@ Boško

sve ste u pravu.

Medjutim , to i dalje nije odgovor na moje pitanje
Ти су исти гласали за Милошевића и после издаје Срба у хрватској, босни, словенији и Косова исти дегенерисани и денационализовани бивши Срби који сада гласају за снс, спс, срс, дс, сдс, пупс, спо, пс, лсв, лпд, доста је било..

90тих су "разложно образлагали" (и ти би твом сину да си на власти) да је "сасвим у реду" да Милошевићев син има ауто-трке док грађани даним чекају на пумпама за пар литара бензина, да је "могуће зарадит" 5 милиона евра на "ношењу гајбица"

Дегенерисана и денационализована нација под окупацијом комуниста до 2000те сматра да је сасвим нормално пљачкати, издавати, красти, лагати све док њима не дира оно што су "зарадили" и све ће да учине да очувају свој "статус"

Друга незаинтересована половина су они који не излазе на изборе јер су им се родитељи о они толико напљачкали од 1944 до данас да су "недодирљиви"
Препоруке:
5
8
77 четвртак, 28 април 2016 09:46
Бојан, Приштина
Вучић је марионета запада, а Шешељ је марионета Вучића.

Мора се обратити Русији за заштиту и посредовање, док ствари нису отишле предалеко.
Препоруке:
11
6
78 четвртак, 28 април 2016 10:39
Бојан, Приштина
Бошко

Милошевић се борио против Нато пакта, и није се обрукао, срушио им је по неки авион, заробио пар агресорских војника, а на албанској граници оправдао част српског војника.

А шта си ти радио ? Таламбасао по улицама и трговима у пројекту који је финансирао Сорош и ЦИА преко амбасаде САД из Будимпеште.

Неки су изманипулисани несвесно а мени се све више чини да ти припадаш оном свесном делу.
Препоруке:
16
4
79 четвртак, 28 април 2016 11:07
@tuljanin@Saša
Zapravo ste u krivu.
za prau vaskrsenije potrebujemo, u duhu, ne u ploti, i osnaženije iskamo da obstanemo. Zato solzu oka svojega utarimo i pesen zapojmo na polzu roda svojego.
Препоруке:
9
5
80 четвртак, 28 април 2016 13:48
Kurjački
Vučić snuje a gladan narod odlučuje.
Препоруке:
3
3
81 четвртак, 28 април 2016 15:01
@@tuljanin
Мали совјет за дељање при сусрету с покрадателјем гласовах. Кад га сукобиш на мостићу, препознат биће злодеј по жутом трагу око усана својих поганијех. Тад стисни десним палцем десну ноздрву своју, те гениално духни зелену слину, претходно нациљавши у душманско око сељачко. И препусти га нек цичи ко саламандер у огњу паклену, а ти отиди што даље, где цвета лимун жут, ван домашаја слине.
Препоруке:
7
3
82 четвртак, 28 април 2016 16:08
tuljanin@@tuljanin@saša@@@tuljanin
Zapravo i nisam. Ono što ste lapidarno i nadahnuto izkazali još posve pripada u narečenu "volju za prestvarenje", odnosno za preobražaj i volatilizaciju života. Reč je ne tek o narodu, o pesmama na polzu roda, već pevajućem premoćenju sebe, o preobražavajućem ispevavanju božanstvenosti. Cilj je obožanstvenjenje. Vaskrsnuti u duhu takođe povlači i vaskrs u ploti, jer duh je i plot. Duh je zlatom protkivanje bivstvovanja, uspravno, potvrđujuće telo, ozarena i ozarujuća duša. Duh je i telo...

PS. Hvala Vam na savetu :)). Kada dođemo na most Kinvat (a nismo li iznova i iznova na njemu?), setićemo se Vaših dragih nam reči i odelotvoriti kazano. Budite spokojni.

Pozdrav od T.
Препоруке:
8
5
83 четвртак, 28 април 2016 23:14
Zvonimir Bgd
Posto je zakljucak da je gospodar Vucic 25.aprila slabiji nego 23, trebalo bi uociti i to da ce (ijopet) ON da pravi "srpsku vladu".
Ako nastavi ovim tempom da slabi, za ocekivati je da ce postati opozicija tek kada ispuni svoj niz mandata po uzoru na NATO Mila. Znaci, sacekajmo jos dvadesetak godina...

Tesko nama sa nama.
Препоруке:
4
2
84 петак, 29 април 2016 14:47
DrJelaBisic
Postovani prof Antonicu,postovani komentatori/komentatorke,sta mislite:kada ce tzv patriotski deo nase opozicije(pro-ruski,anti-NATO,anti-EU)imati 10%(da ne kazem 20%)gasova birackog tela?2018.?2020.?I sta se,od danas,na tome radi?
Препоруке:
4
1
85 петак, 29 април 2016 21:30
Петер РВ
Ови избори доказују да се Србија дисквалификује од вођства Српства.Једина нада нам остаје - Путин !
Препоруке:
5
6
86 петак, 29 април 2016 22:42
@ DrJelaBisic
"...sta mislite:kada ce tzv patriotski deo nase opozicije(pro-ruski,anti-NATO,anti-EU)imati 10%(da ne kazem 20%)glasova birackog tela?2018.?2020.?I sta se,od danas,na tome radi?..."

Dr Jelice, pa mi i sada imamo više od 20 % glasova u patiotskom bloku stranaka. Ali ne mogu da se slože ko će biti glavni. Jer svi su oni veliki: V. Šešelj, I. Dačić, S. Rašković, B. Obradović, M. Djurdjević. Situacija vam je slična kao u Dušanovom carstvu posle cara Dušana. Nedostaje nam samo Marko Kraljević da ih topuzom nauči pameti.
Препоруке:
8
3
87 субота, 30 април 2016 09:31
Dole Pink!
Da su mediji slobodni i da rade legalno *recimo Pink, rezultati ne bi bili ni priblizno ovakvi kakvi jesu. Osnov osvajanja slobode i negovanja demokratije su nezavisni mediji.
Препоруке:
6
1
88 понедељак, 02 мај 2016 12:25
Турас
@ БОЈИМ СЕ ДА ГРЕШИШ - Милошевић НЕ БИ отишао вољом народа 90тих јер је скупштина запаљена уз помоћ разуларене масе од поменуте ЦИА , МИ6... Као што Вам је познато да се уклоне изборни резултати задњих избора где је убедљиво победио ДОСманлије (леп Шешељев надев). Данас се лепо(за оне који прате)виде плодови ДОСа и радикалских конвертита на челу са ВОЂОМ . Р.Домановић упишао би се од смеха да је жив . Још је снешније што има оних који се још поводе као слепци за ВОЂОМ .
Препоруке:
3
1
89 понедељак, 02 мај 2016 20:11
DrJelaBisic
Hristos voskrese,braco i sestre!Car Dusan je jedini Nemajic koji nije svetac(zbog oceubictva).A Marko je kolaborant.
Препоруке:
0
0
90 понедељак, 02 мај 2016 21:06
Леско
Жао ми је што морам да исправљам омиљеног колумнисту али велеиздајнички тандем Вучић+Дачић ИПАК достижу двотрећинску већину у Скупштини - мерено процентима од ук. броја посланика! То се види већ из доступних (иако некомплетних) података по Донтовом методу - табела је на линку https://goo.gl/MVyKyN
Препоруке:
0
0
91 среда, 04 мај 2016 15:54
Драгославић
....Наравно, то ни изблиза није довољно за очекивање да нам предстоји обарање актуелне колонијалне управе над Србијом. За то ће ипак бити потребно више од избора одржаних у прошлу недељу....
ТАЧНО! Без оружја неће ићи!
Препоруке:
0
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер