петак, 19. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Србија дан после избора или зашто је ипак требало изаћи на гласање

Kоментари (69) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 понедељак, 25 април 2016 11:05
Narod je rekao svoje.
Treba poštovati volju naroda kao nosioca suvereniteta koji ga je na izborima preneo na izabrane ljude koji će ga predstavljati u Narodnoj Skupštini Republike Srbije i drugim Skupštinama na nižim nivoima vlasti.Narod je "rekao na izborima" koga želi da ga predstavlja i svaki glasač je imao mogućnost izbora, jer izbori su tajni i svako može u glasačkoj kabini (sakriven od javnosti) da da svoj glas kome najviše veruje.
Препоруке:
24
154
2 понедељак, 25 април 2016 11:17
Nespojivo u jednom
Никола Н. Живковић:
И квислиншка влада може нешто да уради за земљу и народ, како уосталом показује блистви пример великог српског патриоте, генерала Милана Недића током Другог светског рата.


Nema logike? Treba se jasno odrediti šta je "kvisling (izdajnik) ili blistavi primer velikog srpskog patriote"? Ne može oboje ili po autoru ipak može?

Никола Н. Живковић:
Да закључим. Тамо где сам написао „патриотске“, нисам никога мислио да подучавам, а још мање да вређам.


U vezi sa ovim "gore iznad"? Dosta "zbrkana percepcija patriotizma"? Ili? O čemu se radi?
Препоруке:
53
54
3 понедељак, 25 април 2016 11:28
Role
Uopšte se ne slažem sa tvojim mišljenjem da treća srbija,zavetnici i ostali treba da se utope sa dss/dverima.Ovako kad su pokazali (po meni) solidan uspeh sa 0,5 do 1% osvojenih glasova,u ovim nemogučim uslovima po opoziciju,preporučuju se za neku buduću predizbornu koaliciju sa strankama desnice čime bi sutra imali svog predstavnika u skupštini.Kad bi pre izbora savetovali svoje glasače da daju glas dss/dverima NIKAD ne bi pokazali koliku maju podršku u narodu,a pokazali su da je imaju...
Ovde je prvenstveno reč o nezabeleženoj krađi SNS ekipa na terenu (Bugarski vozovi i ostale kombinacije) podržane od skandaloznog RIK-a koje su celu noć udruženim snagama štelovali izbornu volju građana Srbije!
Duboko sam ubeđen da je SNS osvojio maksimalno do 35% glasova a da je sve preko toga juče na terenu i noćas u RIK-u "korigovano" u korist Vučića.
Jasni mu se videlo na izbezumljenoj faci kad se pojavio na konferenciji da nije očekivao ovakve rezultate i da je dosta podcenio opoziciju.
Препоруке:
85
22
4 понедељак, 25 април 2016 11:46
Srki
Srpska opozicija je nesposobna.Da li u losoj nameri, to ne znam.Da sam ja opozicionar,uslovio bi izlazak na izbore,rokovima obrade rezultata koji bi se morali sa 99% preciznosti znati najkasnije do ponoci.Takodje,listici bi morali imati serijski broj.U protivnom, ne bi bili regularni.Jedno biracko mesto pokrivalo je oko 1500 biraca.Glasanje je bilo zatvoreno u 20h,a 1500 listica moze da se pobroji u roku 2 do 3 sata.Rezultati su mogli biti elektronski prosledjeni i obradjeni u roku najvise desetak minuta.Sluzbeni rezultati sa 99.99% preciznosti su se morali pojaviti najkasnije u ponoc.Oni se pecizno ne znaju ni 14 h nakon zavrsetka izbora,sto daje pravo na sumnju o regularnosti.Kad se tome doda prediznorna kampanja u kojoj je blokada medija za opozicionare bila ogromna,mozemo sa sigurnoscu zakljuciti kako ovi izbori nisu regularni.Zapad na ovo cuti, jer je pobedio njihov covek po ubedjenjima.Pobednici izbora su stranci,strani vlasnici medija i obavestajci.Srbija nije smela ici Rusima
Препоруке:
98
2
5 понедељак, 25 април 2016 11:47
Дино Зоранић
Тачно, али и ови остали се куну у Србију. Ко лаже?!
Већину Срба баш брига за тај"ЕУ рај" а онај покупи кајмак баш на тој причи! Шта даље?!
Спас Србије је на Истоку!
Препоруке:
61
4
6 понедељак, 25 април 2016 12:07
Narod želi u EU
Дино Зоранић
Тачно, али и ови остали се куну у Србију. Ко лаже?!
Већину Срба баш брига за тај"ЕУ рај" а онај покупи кајмак баш на тој причи! Шта даље?!


Rezultati izbora pokazuju da niste u pravu jer narod u Srbiji očigledno želi ulazak Srbije u Evropsku uniju.Da narod u Srbiji zaista želi u EU pokazuje i enorman broj gastarbeitera (radnika srpskog porijekla) u Evropskoj uniji, samo u Nemačkoj nekih 500 hiljada ljudi.Ljudi ipak razmišljaju "stomakom", razmišljaju egzistencijalno "a ideološke priče" pa od "njih se ne zarađuje hleb", makar to nije slučaj sa običnim čovekom, radnikom, seljakom i dr.Nije isključeno "da neko može i na toj priči zaraditi dobar novac", ali takvih je jako malo i nalaze se u političkim strankama i određenim vrstama organizacija ili NVO, što je običnu čovjeku nedostižno da tu nađe svoju egzistencijalnu bezbednost.Takođe pokazatelj da narod u Srbiji želi u EU je i enormna "navala na pasođe država EU" (Mađarske i Bugarske).
Препоруке:
21
87
7 понедељак, 25 април 2016 12:12
negi
"Veliki srpski patriota Nedić",sa takvim stavom neko još želi da pobedi na izborima?!Ako je to jedini argumen na osnovu koga bazirate izlazak na izbore unapred ste izgubili.Vučić je već zauzeo taj prostor i ne vidim šta mu uopšte zamerate.
Препоруке:
32
45
8 понедељак, 25 април 2016 12:23
Цвико
Мислим да није требало изаћи на гласање. Требало је бојкотовати изборе. Ја сам у својим предизборним коментарима покушао да то објасним али нисам прихваћен. Оће Србин да се качи, да покаже да је јачи, нажалост, у кукњави а не у победи. Зато сам се пред саме изборе повукао до нивоа "лична ствар". Чим је ПУПС, у условима окупације, приступио СНС-у, било ми је јасно да ће СНС политика да победи. Пензионери, којима однедавно и ја припадам, су слепци или воле да издржавају своју децу. Зато гласају за политику која их је довела на овај ниво. Чак пристају да им се пензија умањи. Зашто? РИК је ноћас чувао своју "невиност" коју је иначе изгубио кад је саопштио различите податке о броју гласача. То је у најмању руку неозбиљно а правно, кривично дело. Како је могуће да РИК, институција са високообразованим кадровима, најсавременијом рачунарском технологијом не зна тачан број гласача у Србији? Због свега овог што сам навео а неооспорно је , није требало изаћи на изборе.
Препоруке:
41
18
9 понедељак, 25 април 2016 12:30
Majstor Bob
Nije mi jasno ovo: pre 2 godine DSS i Dveri su zajedno imali 9 ili 9,5%, kako sada duplo manje? Tu nešto ozbiljno nije u redu.

Da nije možda greška u njima? Raspadali su se brže od radioaktivnih elemenata. Zbog njih, ne važi više 2 Srbina 3 stranke, sad na 2 Srbina dolazi po 5-6 stranaka.

Što se samih izbora tiče, vreme je da razmislimo o totalnom bojkotu dok se ne promeni izborni zakon i uvede prirodni cenzus.
Препоруке:
47
10
10 понедељак, 25 април 2016 12:32
Милош
Што би Заветници позвали да се гласа за ДСС-Двери кад су то махом радикалски омладинци? Вас је закинула Трећа Србија а остали патуљци су закидали и радикале и Двери-ДСС.
Препоруке:
60
8
11 понедељак, 25 април 2016 12:40
...
Треба бити реалан. Дакле није народ крив за лош избор који му се нудио. Ја спадам у оне који не мисле да је ико требао да се окупља око Двери. Зато и нисам узео у обзир ову сугестију. Заветници један посто, др Слободан Комазец 1 посто, и ко зна ко још. Дакле сујете лилипутанаца из Двери диктирале су расипање гласова.
Жена која ради за нуклеарну индустрију није никакав репер родољубља стога у мом вредносном систему нису ни Двери.
ДСС је друга прича. Да је Коштуница остао на челу свог чеда, другу би игру сада Вучић играо, излазећу!!!
Препоруке:
27
64
12 понедељак, 25 април 2016 12:43
Predlagač
И стварно, то стереотипно понављање да је спас с Русима и с Русијом је ипак само пуко тумарање и олако лупетање. То ми онда личи да дођу руси и отерају "Њих" да би "Ми" онда владали како треба. Павићевић је тачно констатовао да они који нису добили већинску подршку треба да седну и размисле шта нису добро урадили ако су убеђени да им је циљ исправан, дакле, како да постигну свој циљ !! Дијагнозе знају и старе бабе и деца али методологију освајања власти зна понеко паметан и стручан. Свака победа коју ти неко други оствари и донесе није победа већ такође пораз.
Препоруке:
27
19
13 понедељак, 25 април 2016 12:49
Александар
Аутор, уза све поштовање према њему, превиђа једну важну чињеницу. Шешељев СРС није на истој страни са патриотском опозицијом. Видело се то јасно из Шешељеве изјаве да неће сарађивати са Сандом Рашковић Ивић и из оштрих напада радикала на коалицију ДСС - Двери. Ту је Шаровићева изјава само врх леденог брега. Чуди ме да поштовани аутор, ког, да поновим, веома поштујем, прескаче или превиђа. Шешељ је, док је на политичкој сцени Србије, опозиционар с разлогом. И само "опозиционар".
Препоруке:
76
13
14 понедељак, 25 април 2016 13:16
Srki
Danas imamo net. Drzava Srbija treba da ima jedan komadicak softwarea, koji bi bio pristupacan preko web brovsera komisijama na birackim mestima, a koje bi za pristup imale sifru. Kad se broje listici, napise se na tom i tom mestu, pobrojano toliko listica za tu stranku, toliko za neku drugu. Ovo brojenje bi moralo da se zavrsi u najvise 2 sata od zatvaranja biralista jer je u pitanju samo 1500 listica po biralistu. 5 sekunda/listicu je dovoljno da se listic pogleda, sto daje zbirno manje od 2 sata za 1500 listica. Zbirni rezultati bi bili dostupni i srpskoj javnosti na net-u u realnom vremenu.Ovo vladajuca partija ne zeli da uradi.
Препоруке:
46
1
15 понедељак, 25 април 2016 13:41
Спиридон
@ Цвико & ***

Шта да вам кажем сем једно велико хвала што се као и сви нижњи духом сами јавите да вас не треба тражити. Браво свака част и вама и свима што нису изашли јуче на изборе као што сте ето управо вас двојица из локалног одељења за интернет филозофирање и млаћење празне сламе. Браво ви сте најпаметнији, ви сте најлепши, ви све у универзуму знате и наравно ви сте увек за све у праву. Чиста математика каже да таквих ингениозних умова на патриотској страни који су јуче седели има таман онолико колико је било потребно да се сигурно уђе у парламент а не овако да се и даље ништа не ѕна на 96% прбројаних гласова.
Када се излази на улицу у пола митинга од куће један од вас мртав хладан пита: Колико вас тамо има, шта се дешава?!
Када се излази на изборе ви опет седите кући паметујете и навијате да све пропадне само зато да би сутра могли да сеирите и даље интернет паметујете.
Браво свака част...
Препоруке:
47
14
16 понедељак, 25 април 2016 13:46
Георгије Марић
Без зановетања: На изоре грађанин увек треба да изађе и искористи једно од својих основних грађанских политичких права. Из самопоштовања и пијетета према хиљадама петходника и савременика који су убијани у броби за признање универзалности овог човековог права.
Препоруке:
40
6
17 понедељак, 25 април 2016 13:57
Цвико
@Srki,
Не вреди предлагати глупима ништа што је добро, све док их лоше за које се залажу, добро не опаучи. Ако људи поново гласају за оног ко их је преварио, не један пут већ два пута а спрема се и трећи пут, онда је сваки даљи добронамеран коментар бесмислен. У Библији пише "не бацај бисере пред свиње". Ја сам на почетку предизборне кампање предложио јавну електронску контролу изборних резултата. Није прихваћено. И шта сада? Да се жалимо? Коме? У Аустрији су јуче одржани избори. Знају се коначни резултати или доста тачни резултати. Код нас то није могуће, јер мора да се прави циркус како би победа била уверљива. Не знам ко је победник и да ли је победник али добро знам ко је поражен. Да ли је странка која је добила око 23% од укупног броја уписаних гласача представник већине? Зар не излазак гласача није једна врста пораза. Дакле имамо пораженог победника. Да ли су у том случачју његове одлуке правно важеће?
Препоруке:
29
6
18 понедељак, 25 април 2016 14:00
Александар
Ако лаже коза не лаже рог... Шешељ не искључује коалицију са напредњацима.

http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2016&mm=04&dd=24&nav_category=11&nav_id=1123958
Препоруке:
26
6
19 понедељак, 25 април 2016 14:16
Бошко
Цвико
Мислим да није требало изаћи на гласање.


Дај не булазни више, са тобом би турци још набијали Србе на колац.

Ти си класичан дегенерисан и денациоанлизован испран мозак од стране злочиначке комунистичке партије предвођене титом и милошевићем.

А материјално си обезбеђен па баљезгаш до бесвести...
Препоруке:
28
34
20 понедељак, 25 април 2016 14:32
Дане
СРС ће ући у парламент у сваком случају, али он неће ићи против Вучића, односно неће бити стварна опозиција Вучићу.

Ово тврди хрватски "Дневник" који извештава о изборима у Србији. У овом случају потпуно се слажем са изнетом оценом.
Препоруке:
45
7
21 понедељак, 25 април 2016 14:45
negi
@Cviko Nema filozofiranja da ili ne na izbore kada se većina odlučila da ide na izbore.Ni meni se ne sviđa ponuda ali sam izašao i glasao za DSS-Dveri iz jednostavnog razloga.Kada je ovakva dominantna situacija jednog čoveka(ranije Milošević)glasa se za njegovo kolilo-toliko ograničavanje samovoljne vladavine.Dakle,jasno je da je nemoguće pobediti ga ali se njegova vladavina može ograničiti ili ublažiti.Neizlazak na izbore u ovoj situaciji(bez obzira na lično mišljenje)znači dati podršku sadašnjoj vlasti kojom je većina nezadovoljna.Nadam se da će dileme da li se prešlo cenzus za DSS-Dveri pozitivno rešiti i da će u Patlamentu(sa ostalima)biti kvalitetna protiv teža vlasti.Od apstinencije ima samo štete,što se i pokazuje već sada.
Препоруке:
29
6
22 понедељак, 25 април 2016 15:29
Цвико
@negi,
Нема философије, ни пловидбе по курсу како ветар дува. Постоји принцип. Ако многи констатују да је Србија окупирана, онда нема избора. Једноставно ако их неко распише, колективно се бојкотује. Проблем је што многи не осећају окупацију. По Вашој логици, да је Хитлер организовао изборе у земљама које је поробио, нацизам би данас био главна философија. Нажалост, он данас има своје следбенике...
Препоруке:
23
3
23 понедељак, 25 април 2016 15:38
zarobljena pinceza
Lično ne volim da mi niko sugeriše šta i kako.Srbija je razneta kao Država 5.oktobra to je sad sasvim jasno.Defetizam moramo pobediti strpljenjem,do raspada sadašnjeg sveta će sigurno doći,ovo je ne održivo.Mislim da je ogroman uspeh ulaska u parlament DSS,DJB pa i Radikala.Konačno će biti zaustavljeno lupetaranje neškolovanog SNS kadra,Cirkus i ovako imamo poslednjih 15 godina.Moje opredeljenje za Rusiju došlo je prirodnim putem, nametanje boleština sa Zapada jednostavno napravilo je crtu u mojoj Duši,ne mogu za bolesno.Svako od nas neka radi ono što najbolje zna da radi,ostanimo verni pravoslavlju i Srbiji,pobedili smo 1918 Austorugarsku,pobedili smo 1945 fašiste,pobedićemo i ovu belosvetsku ološ Imperiju,ali samo pod uslovom da znamo ko smo.Uostalom 1999 ne zaboravite naši Generali i Vojska su razneli Nato,naučno dokazano,pa i oni sami priznali.Prema tome,rezultatima sam zadovoljna,nemogu da napadam narod koji je glasao za SNS,a uostalom realno i nisu većina.Vučiću,GOTOV SI.Zna ON.
Препоруке:
39
4
24 понедељак, 25 април 2016 15:39
***
Спиридон

Прво, моје је право да ли да изађем, или не, на изборе, ако су они слободни.

Друго, ако и будем некад морао изаћи на изборе,то не значи да морам гласати за неког ко се кандидовао. И која је онда корист од тога?

Да бих изашао на изборе, прво држава мора бити слобода, у супротном, по мом убеђењу, избори су обична самообмана.

Од 90% оних који су на изборним листама странака су страни шпијуни, или они који не могу владати ни собом, а камо ли државом. За њих да гласам? Ја на то не пристајем.

Ево,нпр. победи она Милица. Па њу би ови из НВО и са медија појели за доручак. Таква је и Санда. Змислите Садну да се бори против РТС-а, Милићке, Кандићке, БИА-е,ЦИА-е, Трилатерале...

Ту би једино могао нешто растурити луди Шешељ, а народ њега неће, јер ће "избити рат" и "неће бити плате и пензија", и "увешће нам санкције", а "Русија је далеко".

И шта сада, ја треба да идем да на изборима "пресипам из шупљег у празно"? Не бих ја у томе да учествујем.
Препоруке:
12
34
25 понедељак, 25 април 2016 15:40
Gojira
Добро је да су Двери-ДСС ушли у скупштину али резултат је свакако мршав. Ја сам очекивао да освоје негдје око 8%. Ако се сјећате неколико првих "истраживања" Фактор плус и осталих замајавача јавног мњења, они су приказивали ДСС и Двери одвојено, да би се створила слика како не прелазе ценсус. Они су, појединачно у тим истраживањима имали око 3.5% подршке, што би сабирањем требало да им да 7%. С обзиром да су свима осим СНС-у и СПС-у предвиђали мање него што је то било очекивано, мислио сам да Двери-ДСС могу до 8%.

Али добро. Улазак у скупштину је велики корак и доноси и одређен излазак из дубоког медијског мрака. Ако се добро искористи, подршка само може да иде на горе, никако на доле.
Препоруке:
40
2
26 понедељак, 25 април 2016 15:45
Цвико
@***,
Потпуно сте у праву. Подржавам!
Препоруке:
9
9
27 понедељак, 25 април 2016 15:46
Кнежевић Милан
Majstor Bob
Nije mi jasno ovo: pre 2 godine DSS i Dveri su zajedno imali 9 ili 9,5%, kako sada duplo manje? Tu nešto ozbiljno nije u redu.

Све је у реду, ако пажљиво урачунате све чињенице, везане за то.
Јер- као прво, заједно су имали тачно 7,82 %, Двери нешто више од ДСС; те две године су обе странке ван Парламента, и самим тим редукован им је медијски простор; и у ДСС и у Дверима било је потреса и одлазака (флуктуације кадра) и овај резултат је, с' обзиром на све то- одличан!
Лично- мислим да су га постигли највише захваљујући простору на НСПМ, и горљивом залагању овог портала за њихов "програм".
Да овде нису добили оволико простора- сигуран сам- не би дохватили цензус.
Но- сад наступа најзанимљивији део- наступи у скупштинским клупама. Барем, за мене- јер ће се тек сад видети, дубоко сам уверен- колико је све то бесмислено, осим за оне који у те клупе седну- од тога се сасвим добро живи, а обавезе- не постоје.
Препоруке:
26
3
28 понедељак, 25 април 2016 15:50
Кнежевић Милан
И квислиншка влада може нешто да уради за земљу и народ, како уосталом показује блистви пример великог српског патриоте, генерала Милана Недића током Другог светског рата. Не треба се предавати. Живот је борба, а ко изгуби наду, тај је изабрао смрт. А ја не могу да пристанем на самоубиство народа коме припадам.

Овакву гомилу глупости одавно нисам прочитао.
Јер, по овом "систему"- аутор амнестира ваку колаборацију, па и ову Вучићеву, и све претходне. Испада да је боље приклонити се окупационим снагама, нег прихватити праву борбу:
Гос'н аутору- то, о чему ви говорите, није никаква борба, већ типичан пример рационализације издајничког менталитета.
Препоруке:
24
7
29 понедељак, 25 април 2016 16:07
сер јошка
ко не види да су Заветници, Руска странка и Паровић класична уДБАшка подметачина стварно је за посматрање..

па човече озбиљни покрети су недељама скупљали 10 000 потписа и на памет им није падало да троше на митинге у Сава Центру, а овим клинкама које причају саме глупости и пуће усне на инстаграму скупе потписе за пар дана и напуне им Сава центар
Препоруке:
43
5
30 понедељак, 25 април 2016 16:10
телетабис
У једном свом коментару сам написао: како год будемо гласали вратићемо се у прошлост. Ко разуме схватиће.

Шта сам заправо рекао: највеће шансе за победу на изборима имали су Српски Напредни Радикали, према испитивањима НСПМ видело се да ће велики број гласова добити и СПС (чак и без пензионера), као и велики узлет СРС (назадни радикали).

И ко ће да прави владу? Радикали разних мутација и СПС. Па какав нам је то помак из 90-их?

А цела атмосфера избора је била да у ствари у Србији треба да постоји само једна јака странка (нешто ми паде на памет КПЈ) а опозиција само да глуми опозицију, кобајаги представа звана демократија захтева и то.

Народ је рекао своје, све остало су само празне приче.
Препоруке:
15
10
31 понедељак, 25 април 2016 16:17
Бојан, Приштина
Требло је изаћи, ја сам моје укућане и пар рођака убедио да изађу и глас дају Дверима и екипи, тако да су од мене укупно добили 10 гласова. Мени је савест мирна. Као обични појединац урадио сам онолико колико сам могао за Србију.

А када сам у току изборне ноћи видео да само пар стотина гласова одлучује да ли ће успети да пређу цензус, моје задовољство је додатно порасло.
Препоруке:
57
7
32 понедељак, 25 април 2016 17:03
...
Спиридону

Моје је право да не изађем и не будем овца за шишање.
Нисам веровао ни једној од понуђених листи и доста ми је бирања мањег зла, које некако увек испадне веће!!!
Препоруке:
10
25
33 понедељак, 25 април 2016 17:39
negi
@Cviko@... Ok.nećete na izbore,nećete na proteste, protiv ste ustanka,pa šta hoćete?Da se vlast samoukine,da se neko drugi izbori a da vi držite lekcije i iz tople sobe kuckate vaše "genijalne"misli.A,da zaboravio sam, juče je padala kiša,ko po kiši da ide na izbore!To su srpske "patriote" koje čekaju da im rusi dođu i oslobode ih!
Препоруке:
31
7
34 понедељак, 25 април 2016 18:05
Цвико
@negi,
,nećete na proteste, protiv ste ustanka,pa šta hoćete?
А кад сам ја то написао да сам против протеста? Неизлазак на изборе је протест или гласање пре гласања.
О каквом устанку се ради? Јел у Орашцу?
Хоћу слободу, нећу окупацију, нећу људе који рударе по контејнерима, итд., хоћу да онај ко је добио око 23% гласова од укупног броја гласача, престане да прича да га подржавају сви грађани Србије. Или да бар призна да не зна математику. Или да Ви који сте прихватили принуду да је не преносите на друге.
Препоруке:
10
14
35 понедељак, 25 април 2016 18:18
Иван
Сад су сви паметни,као конзилијум лекара после аутопсије пацијента....
Препоруке:
19
4
36 понедељак, 25 април 2016 18:40
negi
@Cviko Ne vidim zašto uopšte komentarišeš?Izbori su bili,prošli,nisi izašao,ok.tvoje pravo i što sada komentarišeš rezultate.Šta imaš da komentarišeš kad je tvoj rezultat nula u plusu za vlast.Zašto raspravljaš kada ti je rezultat nula?Uživaj.
Препоруке:
29
7
37 понедељак, 25 април 2016 19:55
Мићко
@Цвико

Ма како мислиш да постигнеш то што хоћеш, човече? Ниси за протесте, ниси за изборе. За шта си?
Препоруке:
21
5
38 понедељак, 25 април 2016 20:09
...
Неги

Чему сада јад неуспеха на нама истресати. Не тера се зверски поредак на изборима, па ваљда смо толико научили и од примера Мари Ле Пен, Ципраса, да би се пецали на то!
Срушити ту мимикрију је услов опстанка.
Имате шачицу богатих који у САД гласају и одлучују између идентичних опција, када се један или двојица аутсајдера без везе са естаблишментом појаве, све се уради да се елиминишу и намести се њихов кандидат. Имајући у виду да су то окупатори целокупне бивше ЈУ и то раде у земљи порекла, бесмислено је очекивати да у колонијама избори ишта могу променити.
Једите се Неги на погрешне!
Крађа избора је опште место у Европи и на западу од Саркозија рецимо. Зашто мислите да у Србији то није и то поред сазнања да три сата пре затварања бирачких места ЕУ честита Томи Николићу!
Шта ту није јасно? и одакле вам уверење да избори ишта мењају
Препоруке:
12
10
39 понедељак, 25 април 2016 20:27
negi
@... Ako izbori ništa ne menjaju,šta ih onda može nadomestiti sem revolucije?Ako ste za to,ok.ali onda nemojte to zavijati u oblande i prenemagati se gore nego Vučić.
Препоруке:
22
4
40 понедељак, 25 април 2016 20:36
Цвико
@...,
Не вреди расправљати са оваквима који не могу да понуде јасан аргумент са којим би се супротставили нама. Чим су посегнули за забраном коментарисања на што немају право, онда је јасно да им није до морала те не могу ићи путевима НСПМ-а. Код њих демократија завршава код тачке где задовоље свој его и ту је крај приче. Ако читамо и разумемо остале коментаре на страницама НСПМ-а, видећемо да коментара попут наших има сијасет, само ови то не могу да повежу. Нема им помоћи а и тешко нама са њима.
Препоруке:
8
12
41 понедељак, 25 април 2016 22:36
Владимир Ђилас
Заветници су одиграли , свесно или несвесно, за Вучића.
На великодушну понуду Двери/ДСС да имају пролазно место на листи они су арогантно тражили чак три?!!

Е, драги моји Заветници, ваш уцењивачки капацитет је на овим изборима коначно потрошен. Сада радите оно што мислите да треба да радите.
Препоруке:
26
6
42 понедељак, 25 април 2016 22:46
Мала победа за ДСС-Двери а велика за српску демократију
Тачно је да је упркос потпуно нерегуларним условима у предизборној кампањи требало ићи на изборе. Сваки резултат треба поштовати и не треба давати оставке и растурати странке ако се не пређе цензус. Не треба критиковати гласаче ако нису разумели поруке,јер демократију треба гајити као најнежнију биљку.
Препоруке:
14
6
43 понедељак, 25 април 2016 22:51
Петар Пантелић
За Цвика, Кнежевића, тачкице и разне ћу копирати коментар на други текст, пошто не могу да вам пишем поново.

Желим да честитам заговорницима неизласка на изборе на веома добром резултату. Успели су да победе поприличан број умних глава у Србији које су подржале коалицију Двери-ДСС. Још једном, честитам господо!

Причаће се сада о муљањима са резултатима, крађама на изборима и нефер условима, али то је неважно и без икаквог ефекта. Да је коалиција освојила 8 или 9 процената, не би било могућности да их спусте испод цензуса.

Такође, мислим да није потребан никакав референдум о уласку у ЕУ. Грађани су и на прошлим и на овим изборима рекли шта о томе мисле.

И још, желим пуно среће онима који би са мотком на улицу. Учинио сам колико сам могао, у томе им не могу помоћи.
Препоруке:
17
5
44 уторак, 26 април 2016 03:02
За "Неспојиво у једном"
Замислите ситуацију.Човек има болесно дете. Да би га спасао украде да би му купио лек. Он је лопов, частан човек и диван отац.
Препоруке:
5
3
45 уторак, 26 април 2016 05:27
布尔什维克
Srbijanski komentatorski volovi nisu u stanju baš ništa da shvate. Izborima se ne mogu izboriti promene kojima teže. Zašto je to tako? Iz sasvim prostog razloga izbori se ne mogu dobiti jer predstavljaju dijalektičko jedinstvo sa samim ciljem koji je postavljen. A on je, kako je svima poznato, sadržan u totalnoj preorijentaciji dosadašnje politike. Da li je to moguće s obzirom na strukturu društvene i političke stvarnosti u Srbiji. Institucije koje su uspostavljene ne mogu se na izborima srušiti već se moraju postepeno degradirati legalnim ali i ilegalnim metodima borbe. Postoje li za to snage u ovakvoj Srbiji. Ne postoje, Zašto? Jednostavno zato što je ideologija konzervativna i oslonjena na prevaziđene patriotske obrasce. Stvar nije u patriotizmu, mada je on nužan ali prećutan sastojak ovakvih nastojanja. Ferment promene je u ideologiji koja mora pokrenuti dublje slojeve socijalnog stratuma. A ovi, pak, moraju imati poveznicu sa sličnim nastojanjima u Evropi i svetu.
Препоруке:
10
11
46 уторак, 26 април 2016 07:43
jovana
*Aleksandar*
Seselj je uvek bio univerzalni robot za ciscenje opozicije. Nista drugo. Verovatno ucenjen, vracen nazad u Srbiju da odradi jos jedan prljavi posao.Autoru sve cestitke...
Препоруке:
8
5
47 уторак, 26 април 2016 08:47
***
Прво што треба рећи да изборни систем НИЈЕ ПРАВЕДАН. Неправда је одувек била покретач незадовољства и показатељ да нешто није како треба и да ће пропасти.

Ево примера. Кажу да,после ових избора, сваки посланик у Народној скупштини вреди 15.000 бирача и да га због тога треба поштовати.

О каквој правди и каквом "изборном систему" можемо говорити ако 170.000 гласова не вреди ни једно посланичко место (са отприлике толико гласова се сада не прелази тзв. "цензус")? Или нпр. овај Борко сакупи 30.000 гласова, а не буде заступљен у скупштини. Је ли то та правда за коју се залажу "праведници"?

А све је тако просто. Људи изађу на изборе. Број изашлих се подели са 250(број послника) и добије се са колико гласова се улази у скупштину. Онда се број гласова коју је добила листа подели са бројем гласова "вредности једног посланика" и добија се број посланика по листи. Очигедно је нечији интерес да се увек нешто муља.

Тако би се избегле беспотребне тензије.
Препоруке:
9
6
48 уторак, 26 април 2016 09:13
Gordana
Za razliku od autora smatram da je OGROMNA odgovornost na patriotskim strankama koje su MORALE da razumeju situaciju, da prevazidju sitne interese, sebicnost, sujetu,... i da, upravo oni ,kao najveca stranka takve orjentacije , pozove male stranke da sacine JEDNU listu i program koji je nesporan za sve njih, da nastupe SVI ZAJEDNO sa takvim stavom i, verovatno, na osnovu OPSTEG NEZADOVOLJSTVA GRADJANA , osvoje daleko znacajnije procente i broj poslanika koje , cak ni bahata vlast na krilima zapadnih pomagaca, NEBI MOGLA DA IGNORISE. Ovako, bedni cenzus, sto je ocigledno bio jedini cilj DSS i DVERI nama NISTA NE ZNACI I NE POMAZE.
Verujem da bi pristajanje na takvu listu i program , takodje, jasno izdiferencirao koje stranke su zaista opozicije , a koje podmetacina sto se u ovom galimatijasu nije jasno videlo.
Mudri narod kaze; "Posle kise japundze u trnje!" Pa imamo vremena 4 godine da se preispitujemo i gledamo sunovrat koji nam sledi!
Препоруке:
3
4
49 уторак, 26 април 2016 09:19
Култура дијалога
Имате исту базу као и вадикали, а и сличан начин понашања - погледајте само коментаре верних пратилаца овог сајта. Вадикали су вам узели скоро 100.000 гласова. Култура дијалога вам је страховито пала. Ко још жели да чита "експерте" типа аналитичара, бошка и њима сличних? Ако су вам такви база, немате због чега да се поносите, погубићете и то мало нормалних који су остали на сајту.

Ко су губитници ових избора?

Првенствено:

1. СНС: у много јачој коалицији (осам партија чак) имају само неколико десетака хиљада гласова више, али 27 мандата мање, почетак краја превараната.

2. Чеда, Чанак Борис: чак око 170.000 гласова мање него што су у две колоне имали 2014. Пропала опција - лабудова песма

3. ДСС/Двери: око 95.000 гласова мање него кад су појединачно ишли 2014. Ко ту кога носи и ко је платио цех, нека изанализирају сами.

Победник 2016.

1. Доста је било: процентуално скоро ти пута већа подршка, око 158.000 гласача више. Тенденција страховитог раста!
Препоруке:
7
2
50 уторак, 26 април 2016 09:20
jovana
布尔什维克
Lepa analiza drustveno politickih prilika. Mozda se i slazem, sem sa uvredama upucenim komentatorima, nemocnim od frustracija. Postavlja se samo pitanje, kako doci do zeljenih promena u dubljem socialnom stratumu, koji nije u stanju da pojmi potrebu za sustinskim promenama a da ih se ne uplasi s obzirom na istorijsko iskustvo? Njemu je sada najvaznija promena u kuhinjskom loncu. Za vise nema. Slazem se, da nasilne promene jedino mogu nesto da ucine, ali te dolaze uglavnom spolja. Ovaj narod musav i neobrazovan je konstantno pod nekom vrstom nasilja i prevara. Kako cete vi kao intelektualac da mu idejno pomognete, sem da ga ovako vredjate? Problem srpskih intelektualaca jeste u tome, sto su od naroda otudjeni, cak ga se i stide... Mnogi od njih, narocito sveze priuceni titulari su za ovaj narod nepouzdan stratum. Dajte recept, pa cu vas mozda i podrzati, jer ovome nema kraja a zivot je kratak.
Препоруке:
14
6
51 уторак, 26 април 2016 09:29
Reddy
Po ovom trozvezdastom srboplovcu izgleda da bi promena nepravednog izbornog zakona prevela Stradiju pravo u apsolutni komunizam. Eto, "nepravda" pokreće sve sile ovog sveta. A božja pravda!?!?!? Šta to beše? Pa, na nju se, bar do sada, oslanjahu srbijanske božje dušice. Kome sada da se žale ovi sirotani???
Препоруке:
7
6
52 уторак, 26 април 2016 10:36
布尔什维克
@jovana

Vi ste, očigledno, dobra, smirena i smerna osoba. Prihvatam vaše primedbe. Sebe ne doživljavam intelektualcem i ne znam šta to znači. O njima mislim isto ono što i Bertrand Rasel! A bio sam jedak i gorak upravo s toga. Intelektualna umišljenost posebno nervira. Nje je mnogo kod opozicionih glavara. Njima ovaj neuspeh ništa ne znači! Čak preko "svojih" nalogodavnik komentatora nastavljaju sa starom pričom. Očigledno je da im nije stalo ni do ovog naroda, ni države, isključivo računaju na sebe i svoja rogobatna ubeđenja i ideologije ako tu uopšte i ima neke ideje. Za Srbiju je sreća što nije u pitanju kotao u kome se samo ona "kuva" već je stvar od globalnog korita u kome se našlo "novorođenče" koje niko još uvek nije u stanju ni da okupa! U pitanju su prestarele babice, nesposobne da obave taj zadatak. Zato bi ih trebalo ukloniti a dotle će već i novorođeni iskočiti iz koritanceta i naučiti da hoda. Bolje i tako nego da ga ovi nesposobnjakovići udave po rođenju.
Препоруке:
12
1
53 уторак, 26 април 2016 11:01
Nenad
Prestao sam da čitam kod veliki srpski patriota MIlan Nedić.
Препоруке:
6
4
54 уторак, 26 април 2016 11:20
***
Po ovom trozvezdastom srboplovcu izgleda da bi promena nepravednog izbornog zakona prevela Stradiju pravo u apsolutni komunizam.

Баш ме интересује којом си логиком и памећу тако нешто закључио. Како си закључио да би разнолика,и правдено представљена, воља народа била обједињена "апсолутним комунизмом".

Једино чему си остао доследан то је измишљање да је неко рекао оно што није рекао, што јесте одлика правог комунисте, и на томе ти честитам. Доследан си у измишљањима, а вероватно би користио исте методе као Тито и у елиминисању политичких противника.

Ко је рекао да неправда покреће све силе овог света? За разлику од тебе ја сам прецизан у изражавању.

Што се тиче "божје правде" она је опште позната,и није примењива само на људе. Имаш добар пример код Херодота, када описује змију која после оплодње одгриза главу мужјаку, али њој утробу поједу змијице након што их породи. Видиш, то се зове "божја правда"
Препоруке:
4
7
55 уторак, 26 април 2016 11:37
сер јошка
48% stanovništva izabralo je da se nizašta ne pita и да може да им ради ко шта хоће.. што је још дебилније од оне руље што мора да гласа за Вучића због сендвича ...

уместо шетње у папучама до иза угла, сад ћете имати крваву борбу на улицама деценијама за оно за шта су нам се давно изборили ђедови а нисте знали да цените ..односно ови паметњаковићи што немају за кога да гласају ..
Препоруке:
8
4
56 уторак, 26 април 2016 12:47
negi
Za neke komentatore(koji nisu izašli na izbore)izbori još nisu završeni i što se njih tiče mogli bi večno da traju. Samo tako mogu sebi biti važni i nikome više.Kako vas ne mrzi da guslate tu besmislenu priču.Izbori su završeni, bez vas i vi sada lamentirate,tipa, jesmo li vam rekli! Takvih pametnjakovića koji sve znaju posle završenih bitaka je puna Srbija.Zato i prolazimo ovako kako prolazimo jer ne verujemo u sebe,ne verujemo da kao narod možemo da uradimo nešto za sebe.Za vas je sve unapred osuđeno na neuspeh,samo da vi ostanete netaknuti u svom licemerju.
Препоруке:
10
5
57 уторак, 26 април 2016 13:34
сер јошка
@Култура дијалога

u праву сте сем за ДССвери

90 000 је губитак из породица егзистенцијално уцењених партиократа, пацова који су напустили брод и прешли код Вучића давно..

то је добита а не губитак ..

обе партије су ми биле изразито несимпатичне, да не кажем одвратне баш због глава породица тих 90 000.

сада је много боље и лепше
Препоруке:
4
3
58 уторак, 26 април 2016 14:06
jovana
布尔什维克
Potpuno se slazem sa vama. Trebace nam jos puno izdrzljivosti i hrabrosti. Zelim sve najbolje.
Препоруке:
9
0
59 уторак, 26 април 2016 14:44
Reddy
@trozvezdasti triptihon

Kod tebe ništa nije čudno, sve je odveć poznato. Pošto su komunisti poveli i predvodili narod u borbi i NOR-u, shodno tvojoj eristici, sloboda nije ni izvojevana, a Srbi nisu znali, dok im ti naknadno nisi to objasnio, da su nepunih predesetak godina živeli u mraku i neznanju. Tako, valjda, danas ni Kubanci ne shvataju da žive u slobodi od američkog jarma, jer ih predvodi, danas Raul, juče Fidel Kastro, komunisti od glave do pete!
Препоруке:
8
4
60 уторак, 26 април 2016 15:53
***
sloboda nije ni izvojevana,

Ма јесте, слободу је донео Марко Месић, командант усташке Црне легије и командат Прве југословенске партизанске бригаде. Јеси ли ти човече при себи? Усташа ти донео слободу? Тај је исту слободу доносио и онима у Јасеновцу.

Можда веће поштовање имаш за Фрању Пирца? Он је био командант Павелићеве усташке авијације, а онда, после слободе и командат партизанске авијације друга Тита. Теби је то нормално? Нисам сумњао!

А државу и слободу ти устројаво Кардељ који је 80% "антифашистичке борбе" провео у Павелићевом Загребу, а када је дошла слобода,онда Титовом граду-хероју. Одличну слободу подржаваш.

Да не говоримо о слободи, ко је за Русе иде на Голи оток, под условом да се претходно докаже да је Србин. Ако је Хрват,онда може бити и за Русе, јер сви знају да у ствари није.

Богами, слобода је од Титових партизана стигла за Павелића и Степинца. Павелића уби четник, а Степинца Тито осуди на кућни притвор. Сад ће ти бити светац.
Препоруке:
7
8
61 уторак, 26 април 2016 17:14
Sanacija srpskog uma
@***

U redu, komunisti lažu. No, kako je moguće da tu laž nisu prozreli svi državnici sveta, od 1945. do danas. Sem tebe!?!?!? Kuriozum, non plus ultra!
Препоруке:
7
6
62 уторак, 26 април 2016 19:27
***
No, kako je moguće da tu laž nisu prozreli svi državnici sveta, od 1945. do danas. Sem tebe!?!?!?

Прво, ти мислиш да је некад било другачије него сада. Па јесу ли Србима, ни кривим ни дужним, накалемили Маркале, Рачак, Сребреницу ...?
Је ли "државници света" имају јасан доказ за извршење геноцида над Србима од стране Туђмана(транскрипт његових наређења за "Олују"), и ником ништа.
Видиш шта раде "државници света" у погледу тзв. Косова?
"Државници света" су знали да је Курт Валдхајм био нацистички официр,па су га,ипак,изабрали за ГС УН, итд. итд.

Зато је боље да се ослободиш од испирања мозга од стране "ауторитета", који су најобичнија банда.

Дрго,нисам ја открио лажи. Ја само много читам разне изворе, људи који знају, анализирају, улазе у тајне документе.Прикупљам податке од њих и упоређујем њихову снагу као аргумената. И нпр. не могу да прихватим да ми усташки доглавник Марко Месић "ослобађа" Београд.

То што теби могу продати рог за свећу није мој проблем.
Препоруке:
5
7
63 уторак, 26 април 2016 22:18
Reddy
Tragedija je u tome što mnogo čitaš a malo shvataš. Nesvrstani su za tebe bili obična banda, zar ne!?!?!?Na primer, Nehru, Naser, Sukarno, Kastro, Bumedijen!?!?!? Nemam čak inspiracije ni da te anatemišem.
Препоруке:
6
3
64 уторак, 26 април 2016 22:58
***
Nesvrstani su za tebe bili obična banda, zar ne!?!?!?

Па где су ти несврстани? Наравно да су банда која је гледала само своје лично д... Сваки тај "лидер" се понашао као фараон и сви су били под снажним утицајем ових "сврстаних". На пример твој Тито је био под директном шапом Америке. А нешто се није "мирисао" ни са Фиделом. Осим тога Јованка се хвалила да је то била њена идеја.

Имаш и овај видео "Голи живот" где је гост Бранко Терзић, амерички министар, па послушај шта он прича за однос "несврстаног" Тита и Америке.
https://www.youtube.com/watch?v=8rsp7LrAQCs

Биће, ипак, да ти нити шта, осим литературе КПЈ, читаш, нити слушаш, нити видиш. За знање закључи сам.
Препоруке:
4
7
65 среда, 27 април 2016 07:36
Reddy
@trozvezdasti srboplovac

Zanimljiv si kao tipičan primerak uskogrudog, primitivnog, borniranog i nadasve ideološki hipohondričnog srbijanca. Pročitaj ovo, pročitaj ono, rekao ovaj, rekao onaj.....umeš li, jadniče, izaći iz te samrtne, samovezujuće iluzije? Pojedinačna slika zgubidanskog naroda u kanjonu istorijskih dilema. Epohalno zatucana anadolijsko-šumadijska zatrcanost.....
Препоруке:
6
3
66 среда, 27 април 2016 08:33
***
Јесте,ја сам ускогрудан јер не прихватам да је мене могао ослобађати командант усташке Црне легије, а ти то прихваташ, па си ти широкгруд.

Ја сам примитиван јер те упутим где да сазнаш оно штоне знаш, а ти који мене у сваком коментару вређаш си културан.

Ја сам идеолошки хипохондричан јер критикујем слабости сваког друштвеног система, а ти који си комуниста већи о Маркса, ти ниси хипохондричан.

Ја који све Србе називам Србима грешим, а ти не грешиш који, као што их називају усташе, Србе из Србије називаш србијанцима.

Осим тога износиш толико увредљивих лажи за српски народ,да тако нешто може настати само у мозгу великог српског мрзитеља.

Тако ниподаштаваш Анадолију и Шумадију, не знајући њихову грандиозну српску историју која одувек смета српским и руским непријатељима.

Не мрдај ти даље о Павелића, Тите и Кардеља. Ту си најјачи да их безуспешно браниш, ако ничим другим, оно ћутањем о њиховим делима.
Препоруке:
4
7
67 среда, 27 април 2016 20:37
Цвико
@Reddy,
"Трозвездашу" и мени, Ви и још неки поделили сте лекције. Ајде да сад после ове гужве са бројањем гласачких листића у РИК-у, мало једете оно што се иначе не једе заједно са овима из РИК-а.
Препоруке:
2
7
68 среда, 27 април 2016 21:03
Reddy
@Цвико

O vama do sada nisam ni reč prozborio ali evo, dadoste mi povoda. Samo toliko, neubedljivi ste i prosto nema povoda da se o vama bilo šta, dobro ili loše kaše. Nastavite sa pričom, vaša je za mene totalno neinteresantna i neinspirativna. To što ste saopštili meni samo je vaša crta karaktera.
Препоруке:
6
2
69 петак, 29 април 2016 02:17
Majstor Bob
Svejedno je da li su pre 2 godine imali 7,7 ili 9,5.

Sada se raspravljati oko 4,99 ili 5,01 je prosto rečeno sramota. Trebalo je da pričamo da li je 11 ili 15. Ovo je ništa, i žalosna istina je da se spremimo da ispratmo ove dve stranke u prošlost i do viđenja...
Препоруке:
2
5

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер