Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Srbija, proleće 2016.

Komentari (62) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 utorak, 19 april 2016 23:53
Petar Pantelić
Ne budi baš mnogo nade ovo istraživanje. Bez obzira, izaćiću na izbore i glasati za Dveri-DSS.
Preporuke:
155
17
2 sreda, 20 april 2016 00:27
Sava
Ja sam zato da se treba boriti, ne gubiti nadu, mada ovi rezultati su krajnje poražavajući. I vidi se uticaj medija na kako na jedne tako i na druge (RTS i B92). Ljudi su navikli na fraze, ne razmišljaju svojom glavom, ne zapitaju se nikad, istina do njih ne stiže. Ne poznaju geopolitiku, ne razumeju stvarnost, ne sagledavaju činjenice.

Kada biste pitali ove što su za EU - a zašto ste za EU - verovatno ne biste dobili nikakva suvisao odgovor, ili iracionalan, ili ga ne bi čak ni znali.

Možda bi tom sloju ljudi nešto značilo kada bi im neko (mediji?) donosili istinu i argumente o EU i njenom pljačkaškom pohodu na Srbiju. Mislim da su oni koji su u ovom predizbornom periodu govorili ne u EU, trebali još više da povezuju naše opšte osiromašenje i sve plići džep sa to pričom o pristupanju EU (pod EU treba podrazumevati čitav konglomerat zapadnih lešinara, i sa jedne i druge strane okeana, koji ne moraju formalno da imaju veze sa EU).

Ovako izgledamo kao narod koji je digao ruku na sebe.
Preporuke:
94
6
3 sreda, 20 april 2016 00:28
cisto onako
Iskreno mislim da Vucic ne moze da dodje do ovog procenta, narocito ako izlaznost zaista bude preko 60% kako se ovde predvidja. Takodje mi Ceda-Boris-Canak deluju precenjeno. Mislim da ce se boriti za cenzus i verovatno ga za malo preskociti, jer jelte tako mora.

Raduje me ulazak patriotskih stranaka u Skupstinu (nisam nacisto sa ulogom SRS-a, ali ih i podvodim pod patriotsku opciju).

Jedino bih zamolio ljude koji planiraju da glasaju za ove anti-eu stranke i pokrete koje ce sigurno biti ispod cenzusa, da ne bacaju svoj glas i daju ga radikalima ili dverima/dss. Zasto da SNS dobije jos 1-2% glasova koji mu ne pripadaju.
Preporuke:
107
14
4 sreda, 20 april 2016 00:30
zabrinut
Plašim se da je ovo realno. Ali se ipak uzdam da se mnogi ljudi iz straha lažno izjašnjavaju.
Preporuke:
102
10
5 sreda, 20 april 2016 00:38
Seoski odbor
Ovo neće izaći na dobro.
Preporuke:
58
6
6 sreda, 20 april 2016 00:40
Pufta
Sve u svemu- džaba izbori, biće manje-više isto...
Preporuke:
44
12
7 sreda, 20 april 2016 01:02
Ares
Mocno istrazivanje!
Preporuke:
40
6
8 sreda, 20 april 2016 01:18
nebitan
Ovo istraživanje nagoveštava da je budućnost Srbije poražavajuća. Kad skupite na gomilu glasače SNS, SPS, DS, SDS, LDP i DJB, imate preko 90% glasača koji su manje ili više prihvatili da Srbija postane vazal zapada i da se naša sudbina rešava u skladu sa hirovima i voljom drugih (primer takvih hirova su nam dali hrvati pre neki dan, ucenjivanjem da odustanemo od prava da sudimo hrvatskim i drugim zločincima, mada niko ne očekuje da bi vučićevska hunta ikada sudila nekom ko je ubijao Srbe).
Dakle, većini srpskog naroda je neopozivo slomljena kičma i/ili ugašen mozak i nad tom činjenicom se ne vredi više iznenađivati. Uglavnom, zemlji u kojoj su slabo obrazovani, nemoralni, nekulturni i neuki ljudi većina, a oni "obrazovani" su najčešće antipatriote, ne piše se dobro. Ali baš zato glasajmo u nedelju, ne dozvolimo da nas prozapadna bagra pobedi bez borbe.
Preporuke:
82
19
9 sreda, 20 april 2016 01:35
steva
Nazalost, jedino vucicevu kampanju vode profesionalci.
Nazalost, patriotske stranke su potpuno podbacile, pogotovo DSS. Njihova udarna prica je spoljna - "visoka" politika. Da su bar obezbedili kakvu takvu javnu podrsku Putina...u gladnoj Srbiji to malo koga zanima, pogotovo sto im mediji prikazuju evropu i kosovo kao "gotovu" stvar.
Trebalo je da se bave vucicevim lazima i prevarama - zivotnim temama. Naci dobar razlog da se glasa protiv vlasti za coveka koji razmislja da li da izadje na glasanje.
Davno je trebalo poceti sa kucanjem na vrata, razgovarati sa obicnim svetom o obicnim stvarima... ovako obicnom svetu je ostao televizor i vucic. Tako ce i glasati.
Preporuke:
52
11
10 sreda, 20 april 2016 02:26
ps
Obratite pažnju na obrazovnu i starosnu strukturu SNS-ovih glasača. Uglavnom stara i neobrazovana polupismena pučina, plus nešto mlađih aktivista i karijerista.
Preporuke:
90
6
11 sreda, 20 april 2016 03:16
Nemanja
Manje vise ovo su rezultati.

S tim sto i dalje nisam siguran u rezultat DS-a.Neka predjasnja istrazivanja NSPM su ih kotirali izmedju 9-10%.

Sto se tice SNS-a nadam se,a i mislim da ce ipak biti blizi 40%.
Preporuke:
34
6
12 sreda, 20 april 2016 07:43
Spiridon
Istraživanje javnog mnjenja koje za razliku od svih ostalih koja samo manipulišu sa prezentacijom rezultata uspešno daje realnu sliku stanja i što je još bitnije pruža i odgovore na najvažnija pitanja gde smo, šta smo i kuda idemo. Ovo je Srbija danas, tu su odgovori ko su šta su i odakle su tu došli Vučićevi glasači i zašto mu veruju. Jasno se vidi da ogromnu većinu čini funkcionalno nepismeni polusvet sklon manipulaciji, koji je od titoizma pokupio slepo verovanje u vođu, iz devedesetih nekakav lažni nacionalizam sa kojim sada ne zna šta će a kao tekovine 5. oktobra baštini slepo verovanje u reforme i modernizaciju koje vode u svetlu budućnost. Na prvi pogled izgleda šizofrena situacija u kojoj se isti ljudi zalažu za Rusiju, misle da žive lošije nego pre četiri godine a ipak i dalje glasaju za Vučića ili Dačića ali ključ je u tome da je sve to amorfna lumpenproleterska masa koja prosto intelektualno i obrazovno nije sposobna da sagleda šta se dešava i što je najbitnije zašto se dešava...
Preporuke:
69
4
13 sreda, 20 april 2016 07:45
"Zlo se trpi...
...od straha gorega"
neofasisti su uspeli da zatruju srpski narod.
Preporuke:
45
6
14 sreda, 20 april 2016 08:42
Boško
nebitan
Ovo istraživanje nagoveštava da je budućnost Srbije poražavajuća. Kad skupite na gomilu glasače SNS, SPS, DS, SDS, LDP i DJB, imate preko 90% glasača koji su manje ili više prihvatili da Srbija postane vazal zapada i da se naša sudbina rešava u skladu sa hirovima i voljom drugih
Greška je izostaviti radikale, jer se tu okuplja ista izdajnička i pljačkaška banda kao kod Vučića i Nikolića.

Šešelj je isto ovako baljezgao pred izbore 90tih sve dok nije ušao u vladu, a onda su radikali izdali Kosovo i umesto da se Srbija ocepila od izdajničke miloševićeve jugoslavije i uhapsila izdajnički bračni par, Šešelj, Vučić i Nikolić su postali ne samo saučesnici u izdaji, nego su primili i izdajničku platu za jun 1999 godine u vladi Srbije.

Šešelj je sam u Hagu dokazao da nije Srpski patriota i nacionalista nego običan baljezgar po rijaliti programima jer za 12 godina zločinački Haški tribunal nije uspeo da nađe ni jedan dokaz da je Šešelj uradio bilo šta za Srpski narod.
Preporuke:
55
19
15 sreda, 20 april 2016 08:45
RTS je sinoc dokazala...
... da je najgora profasisticka medijska tvorevina u Srbiji.
Slusao sam izlaganje Obradovica, elegantnog i obrazovanog mladog coveka koji je razlozno izlozio program Dveri i DSS-a.
Naspram njega se postavila jedna novinarska, ne vredjam je ako to kazem jer bih mogao i gore kvalifikacije da joj prisijem, guska koja je, ocigledno po naredbi Vucica, Bujosevica i nezamenljivog urednika Stefanovica, na svaki nacin pokusala da ga omete, ponizi, i eventualno osramoti. Novinarka koja kleci ispred ona tri gore pomenuta, daleko im kuca bila, na najbezobrazniji nacin ga je prekidala i na kraju, po dobrom starom obicaju SNS-ovaca, pokusala da ga optuzi da nije bio korektan u odnosu sa njom, iako je svakom normalnom gledaocu bilo ocigledno da je obratno.
Gospodjo uzmite onih 150 dinara koje smo prinudjeni da vam dajemo pa idite kod psihijatra da vidite sta je to sa vama i zasto volite da robujete!
RTS je gora i od Pink-TV!
Preporuke:
89
5
16 sreda, 20 april 2016 08:51
Boško
Ono što jedino "nedostaje" je nacionalna pripadnost ispitanika, ali verujem da je NSPM namerno odustao od tog pitanja da nebude optužen za "Srpski šovinizam"

NSPM je potvrdio ono što je već poznato, otkako su počeli "slobodni izbori" da degenerisano i denacioanlizovano ostarelo stanovništvo, glasa za najveće izdajnike i pljačkaše koji najlepše lažu na televiziji, ali ono što je zabrinjavajuće je enorman broj degenerisanog stanovnoštva od 40-60 godina koji su prošli samo ispiranje mozga tokom miloševićeve diktature koje samo oni sa teškim oštećenjem mozga i plačkaški profiteri i privredni i klasični kriminalci pamte kao "dobro vreme"

Još jednom se potvrđuje da degenerisani bivši Srbi se izjašnjavaju kao "srbi i pravoslavci" jedino na popisu stanovnika jer ne postoji kategoreija "nesrpska fukara", "antihsrist" "prozapadna i pronato fukara"

Srpsku nacionalnu manjinu u Srbiji očekuje dug put do slobode od okupacije pronemačke nesrpske fukare koja je postala većina u Stradiji.
Preporuke:
48
14
17 sreda, 20 april 2016 09:17
milwood
Izgleda objektivna anketa.Mladi, obrazovani i korisnici interneta su za demokratsku opciju i u debeloj manjini.
Preporuke:
33
4
18 sreda, 20 april 2016 09:36
Spiridon
@ nebitan

Nemojte sabirati babe i žabe jer su na jednoj strani polupismeni lumpenproleteri koji realno nemaju pojma šta zaista žele a na drugoj malograđani koji su pogrešnim obrazovanjem i uz pomoć medija nekritički usvojili Evropu kao ideal svih ideala. U suštini postoji ta amorfmna neobrazovana masa koja je u svom životu lutala od titoizma, preko nakaradnog nacionalizma devedesetih do Vučića danas i kvaziobrazovani malograđanski sloj koji prezire ove prve i divi se do iznemoglosti Evropi. U svakom slučaju potpuno se slažem sa zaključkom da nam se ne piše dobro, zato što nam na jednoj strani temelj društva odnosno ogromnu većinu čine nepismeni i nevaspitani, odnosno što nam na onoj drugoj strani nekakvu " elitu " sačinjava malograđanski kvaziobrazovani sloj. Realno šanse da se nešto pozitivno desi u idućih iks godina a bez upliva sa strane su bukvalno ravne nuli...
Preporuke:
57
6
19 sreda, 20 april 2016 10:11
Solomon
Nikako mi nije jasno, čemu vanredni izbori kada imaš preko 50% u Skupštini? U prvm trenutku sam mislio da je to sa raspisivanjem vanrednih izbora pogrešno i "lutrija", ali nakon ovih predizbornih anketa, počinjem vjerovati da ipak znaju zašto vanredni izbori i da nije baš toliko "lutrija"?
Preporuke:
26
4
20 sreda, 20 april 2016 10:42
Spiridon
@ Solomon

Naravno da raspisivanje izbora nije lutrija kada glasačko telo naprdnjaka i socijalista čini lumpenproleterski polusvet koji će svog Vođu da sledi bukvalno ali do poslednjeg trenutka u provaliju. Neko ovde nezadovoljno reče kako se patriotski blok previše bavio visokom politikom i kako je trebao da ide i kuca na vrata ljudima i njima bi se valjda koliko odmah sve prosvetlilo a ovako im ostaje Vučić i televizor. To kada bi bilo moguće bi bilo mnogo lepo ali nažalost nepismena i nevaspita rulja oduvek veruje svom televizoru ili petparačkom tabloidu i ničemu drugom, odnosno oni bilo kakvu drugu istinu sem onu sa ekrana ili naslovne strane Informera i Kurira nisu sposobni da pojme. Pričati sa njima i nešto im racionalno objašnjavati je nemoguće, oni veruju Vođi, Vođa zna šta radi, Vođa se bori protiv tajkuna i protiv žutih, Vođa nas vodi u svetlu budućnost. Izbori su inače raspisani da bi Vođa mogao na miru da obavi ostatak prljavog posla, jer mu sada predstoje neke bitne odluke.
Preporuke:
35
3
21 sreda, 20 april 2016 10:52
Cviko
@ps,
U pravu ste. Vaša napomena se može povezati sa napomenom M. Šeklera u prethodnom tekstu, u kojem on navodi da se Tito nije bojao seljaka i radnika. Taj mentalitet naših ljudi, za kojeg je karakteristično da im je neki političar "tata", osvojio je današnje stanovništvo u gradovima, gde je i vršena ova anketa. Po njima, sve mora biti kako "tata" kaže. Razmišljanje nije dozvoljeno. Stanovništvo u selima je ne uticajno. Ja spadam u grupu koja ne ide na izbore. Ne idu zajedno izbori i okupacija, a Vi kako hoćete.
Preporuke:
16
8
22 sreda, 20 april 2016 11:18
Dr
SNS - Većina birača im ne koristi internet, skoro polovina starija od 60 godina, i 40 % sa maksimalno osnovnom školom ili funkcionalno nepismeno.

Napredno nema šta
Preporuke:
55
3
23 sreda, 20 april 2016 11:47
Boško
@Cviko
Tito se "nije bojao seljaka" je ordinarna glupost jer je sve učinio da uništi Srpsko seljaštvo, koje iznelo sve oslobodilačke ratove. Zato je i uništio Srpske porodične zadruge (koje je komunistička okupatorska fukara nazivala kulacima) koje su došle do obradive zemlje stotinama godina krčeći šumu. "maksimizacijom zemljišta" automatski se smanjio broj seoskog stanovništva koje 10 hektara okućnice nije moglo da ishani, a višak mladi naterani u gradove da bude "proleterijat" okupatorskoj komunističkoj bandi te upravo Srbija sada je taoc tog ostarelog komunističkog "proleterijata" ispranog degenerisanog i denacionalizovanog mozga.

Osećate se zadovoljno jer na NSPM možete da izrazite svoje mišljenje, ali zaboravljate na stotine hiljada ljudi koji nisu u mogućnosti da čuju i nešto novo osim da Patriotske stranke uđu u skupštinu i da se čuje ponovo glas Srba u skupštini umesto nesrpske fukare koja je sada okupirala skupštinu.

Svaki glas je važan da se čuje da još ostalo Srba u Srbiji.
Preporuke:
39
9
24 sreda, 20 april 2016 12:26
teletabis
PC i Cviko

Valjda je sada postalo jasno zašto sistem obrazovanja se godinama urušavao a može se reći i miniran sa Bolonjom.

I nije čudo što nam je ovako nikako.

Interesuje me da li će se ikad iko proglasiti zločincima od odgovornih što su Srbiju zaglupili jer proces opametnjavanja ima da traje ceo vek.
Preporuke:
19
2
25 sreda, 20 april 2016 12:47
Vera Nastasović
Hvala NSPM što je uradila ovu anketu i potpuno nam otvorila oči. Koliko god se mi nadali da će se nešto promeniti, očigledno je to potpuno nemoguće. Žaba je već do pola skuvana, a dovršiće to naredna vlada koja će na kraju i da ugasi svetlo u Srbiji.
No, bez obzira na to, u nedelju ću izaći na izbore i glasati za SRS,pošto do sada nikada nisam. Krajnje je vreme da se okrenemo nacionalizmu pa šta bude.
Preporuke:
23
10
26 sreda, 20 april 2016 12:50
robokap@Spiridon
Za takozvane demokratsko-Evropske opcije uglavnom glasaju tzv.Dobitnici Komunizma koji su pak nastali Od Posleratnog POLUPISMENOG LUMPENPROLETARIJATA,koji je podržavao svom snagom Tita ,stideći se svojih seljačkih korena i koji misli da je sticanjem obrazovanja i selidbom u grad pobeglo sa sela ,nažalost SELjAČKI mentalitet nikada nije izašao iz njih.Znam gomilu takvih koji se danas stide svojh dedova ili očeva sa sela,i oni su podžavali nekada Slobu ali su onog trnutka kada im je omogućio da za SIĆU otkupe stanove odjedanput postali EUROPLjANI;Počeli da slave SLAVU i da sole pamet kako se znanje u ovoj zemlji malo vrednuje ,zaboravljajući jednu jedinu stvar da nije bilo komunizma i forsiranja takvih kao što su oni,mnogi od NjIH nikada ne bisteklo diplome i položaje koje su imali zahvaljujući TITU: Kao visoko obrazovan mnege koje vi nazivate LUMPENPROLETERIMA nisam mogao da ih 5 oktobra ubedim da ne podržavaju DOS objašnjavajući im da će Lekari,Profesori koji su to bili kod Tita ,Slobe biti iDO.
Preporuke:
10
8
27 sreda, 20 april 2016 13:00
nekoliko stotina hiljada,bre!
u biračkom spisku ima nekoliko stotina hiljada više birača nego što ima stvarnih glasača.

Pa čiji su to glasači?
Treba li da sačekamo da nam cesid kaže ili ste ih možda anketitali?
Biće da su oni adut,kec iz rukava sns-a.
Sa kosmeta sigurno.
niko
Preporuke:
24
1
28 sreda, 20 april 2016 13:06
Izadjite!
Olovku u ruke!
DSS-Dveri!
Razgovarajte sa bliskima, sa svima koji hoce da vas cuju, pomozite da razumeju zasto je vazno i zasto DSS-Dveri!
Preporuke:
47
9
29 sreda, 20 april 2016 13:18
Nije tačno
Rezultati ovakvog istraživanja ne odgovaraju stvarnosti.
Prvo, 1500 ispitanika na celu Srbiju nije reprezentativni uzorak i ne može dati realne rezultate.
U ovoj fazi SNS može dobiti do 35% glasova a na sledećim SLOBODNIM I FER IZBORIMA SNS i Vučić će biti pometeni.
I sada, kada bi narod znao svu štetnost Vučićevih radnji, pomeo bi čitav SNS i njihovog vođu.
ŽIVELA SLOBODNA SRBIJA !!!
Preporuke:
37
4
30 sreda, 20 april 2016 13:27
GEDZA
NEKA IM BUDE..., TIM GLASACIMA ZA VUCICA-NATO-EU, ALI PITAM JA NJIH, HOCETE LI NA ZIMU IMATI ZA OGREV,ZA HLEBA, ZA DECJE SKOLOVAMJE, ZA LECENJE, ILI CE TE SE PROSTO VUCI NA KOLENIMA PO SNS-ODBORIMA I MOLITI ZA BILO KAKAV POSLIC I CINIJU U NARODNOJ KUHINJI???
PA AKO ZA OVAJ IZDAJNIGKI OLOS GLASAJU, NEKA IM VUCIC I OVO STO IMAJU OTME I ZASLZILI SU DA IM SE IME ZATRE !!!
Preporuke:
33
2
31 sreda, 20 april 2016 13:32
Knežević Milan
RTS je sinoc dokazala...
Slusao sam izlaganje Obradovica, elegantnog i obrazovanog mladog coveka koji je razlozno izlozio program Dveri i DSS-a.
jedna novinarska guska koja je, ocigledno po naredbi na svaki nacin pokusala da ga omete, ponizi, i eventualno osramoti.

Ne sekirajte se- nije naročito uspela u tome. A i nije kriva- to je ovaj naopaki pseudo-feminizam, koji se ovde podvaljuje ne baš najbistrijem ženskom svetu.
Bilo je upadljivo da je gospođa došla u studio opremljena da traži švalere (utegnuta u oskudnu, prekratku haljinu broj manju od potrebne) a ne da vodi političku prezentaciju. Ona je roba, kao i sve drugo danas- zato je tako i upakovana; a naljutilo ju je to što Obradović "nije hteo da se igra" po pravilima, za koja su njoj rekli da važe...
Inače, Obradović ubedljiv, koncizan i dobro fokusiran- vrlo solidan nastup.
Preporuke:
54
2
32 sreda, 20 april 2016 13:36
djoka
Vucicev autobuski cirkus je svakodnevno prisutan. Gde god je zakazao promociju svoje stranke, eno tamo su 100 i vise autobusa. Uglavnom putnici u tim autobusima su isti ljudi, ukljuceni su u cirkus iskljucivo za po jedan sendvic uz flasicu vode ili nekog sokica, a nekima se daje i po jedna crvena (1.000,oo din,). Bez obzira sto ti ljudi su stalno uz vucica i aplaudiraju mu, veliki broj njih siguran sam da nece glasati za njega. A sta tek reci o narodu koji ne prisustvuje vucicevoj kampanji. Ti ljudi ga ne mogu videti, a kamoli da glasaju za njega. Kad su u pitanju istrazivanja,veliki broj naroda nece javno da kaze da je protiv vucica,jer se boje da im neko iz porodice ostane bez posla. Svakodnevnim hvalisanjem velikog postotaka,vucicu jedino preostaje KRADJA GLASOVA, sto ce siguran sam to uraditi. Jedino KRADJOM GLASOVA vucic pobedjuje i nikako drugacije. Naucio ga je njegov prijatelj milo djukanovic,kako se to radi, taj uvek pobedjuje u njegov montenegro.
Preporuke:
31
2
33 sreda, 20 april 2016 13:40
Panta
Hvala NSPM što je uradila ovu anketu i potpuno nam otvorila oči. Koliko god se mi nadali da će se nešto promeniti, očigledno je to potpuno nemoguće.

Lepo sam vam više puta rekao da od Srba i Srbije nema ništa još najmanje 44 godine,odnosno do 2060.godine, jer tvorac ovakvih Srba je rekao, pred smrt, Amerikancima:
TOLIKO SAM UNIŠTIO SRBE DA SE NEĆE OPORAVITI 80 GODINA POSLE MOJE SMRTI.


Bukvalno svaki dan, ovi Srbi, u svakom pogledu potvrđuju da je za njih najveći srbin svih vremena Drug Josip Broz Tito-ustaša sa levog ustaškog krila.

I rekao sam, da se Srbi nikad neće osloboditi od OKUPACIJE dok ih ne oslobode RUSI.

I rekao sam, da se Srbi na Dedinju KLANjAJU TOTEMU, da nikakav Tito nije sahranjen u "KUĆI CVEĆA", i da niko ne sme to da proveri.

I rekao sam, da u Beogradu ima više ustaša nego u Zagrebu.

A vi verujte "vašim televizorima".
Preporuke:
27
8
34 sreda, 20 april 2016 13:45
Dragan, Katun
Što reče G. Šekler, kakvi vesnici takvo i proleće. Đavolov raj.
Čitajući noćas, nešto manje od 25 puta, ove razultate, po ko zna koji put sam pop.....
Bio jednom jedan narod, častan, al loš porod izrodio.
----------
za Cvika
Pokušaj da sebe ubediš da je sada 1804, zima, čuješ da se neki od tvijih spremaju na bunu protiv vlasti i kažeš sebi idem da im " " kevu, pa šta bude, kako da pogledam u oči onima koji prežive, kako da živim časno pored siročića onih koji su poginuli. Glasaj za bilo koga, to je ono što Ti i ja sada možemo da uradimo.
Na listi nema nacional-socijalne ponude ali idem da glasam PROTIV euro-atlanskog robstva.

za Boška

Odmeren i tačan komentar.
Preporuke:
25
4
35 sreda, 20 april 2016 13:53
Jura
@Nije tačno

Rezultati ovakvog istraživanja ne odgovaraju stvarnosti.
Prvo, 1500 ispitanika na celu Srbiju nije reprezentativni uzorak i ne može dati realne rezultate.


1500 ispitanika apsolutno jeste kvantitativno dovoljno. Pitanje je da li je struktura ispitanika dovoljno dobra kvalitativno.

Npr. terensko anketiranje je najverovatnije ograniceno na gradove (mozda cak i samo na vece gradove), pa ni ne cudi sto je tu procenat onih koji podrzavaju sns manji. Mozemo raspravljati o tome da li u gradovima zivi obrazovanije stanovnistvo, ali mislim da bi se vecina slozila da je informisanije.
To otvara sledeci problem: da li su telefonski anketirani ispitanici mahom iz krajeva gde nije sprovodjeno terensko ispitivanje? Ako reciprocitet nije zadrzan, onda bi dobijeni rezultat favorizovao gradjanske opcije.

Sve navedeno proistice samo iz mog iskustva u radu sa agencijama za istrazivanje trzista / mnjenja. Kvalitet ispitanika je jako tesko ispratiti i ispuniti.
Preporuke:
20
2
36 sreda, 20 april 2016 14:17
Molder
Ja odoh preko grane sledećeg meseca. Ostajem da bih glasao i obavio svoju dužnost i to je to. Da nabrajam sve razloge zbog kojih me je ova Vlada naterala na takav potez, trebalo bi mi 200 komentara. Vreme da se diže sidro.
Preporuke:
21
14
37 sreda, 20 april 2016 14:37
saša r.
Nažalost, ovo me ne iznenađuje uopšte, "kud svi Turci, tud i mali Mujo".
Tako je bilo uvek, 1941-1945, sem šačice ustanika, uglavnom su se svi mirili sa sudbinom. Posle su svi bili za Tita i Staljina. Onda je preko noći Staljin postao "svinja", pa su svi bili za Tita, a oni koji su iskreno voleli Rusiju, bili su satirani kao kuga i omraženi u društvu. Rusofobno seme koje je tada posejala Udba i dalje donosi plodove. Najveći broj mladih studira na zapadu, retki su oni koji žele na Lomonosov.
Slušam ljude na ulici, u prevozu, i dalje su tu fraze "šta mi imamo sličnog sa Rusima, zapad nam je mnogo bliskiji po mentalitetu", "otarasićemo se Amera, ali ruske čizme nikad", "ne dao ti Bog da te Rus brani", "ne bi bilo loše da nas oslobode, ali nek se odmah vrate nazad" itd.
Dok god se ne zapitamo šta mi možemo da učinimo za Rusiju, nema nam leba.
Najveća greška je bila streljanje Apisa 1917, od tada nas jašu anglofili, i kako stvari stoje, jahaće nas još dugo.
Preporuke:
29
5
38 sreda, 20 april 2016 14:43
Zmaj
Meni je fascinantno ovih nekoliko stotina hiljada fiktivnih glasača. Ovoliki broj je sasvim dovoljan da se rezultati podese onako kako najviše odgovara okupatoru koji ih je i predložio da ne kažem raspisao. Trenutno u Srbiji ne postoje uslovi za fer izbore i samo oni koji pretenduju na poslaničko ili ministarsko mesto mogu imati koristi od njih i niko više. Shvatite to.
Preporuke:
26
1
39 sreda, 20 april 2016 14:54
Cviko
@Boško,
"Tito se "nije bojao seljaka" je ordinarna glupost jer je sve učinio da uništi Srpsko seljaštvo,".
Pišete nerazumno a sve zbog neke svoje mržnje koja Vas zaslepljuje i ne dopušta Vam da racionalno razmišljate a imate potencijal. Ja sam samo prepričao Šeklerovu tezu. Idemo obrnuto. Da se Tito bojao seljaka i radničke klase koja je nastala iz seljačkog miljea, on ih ne bi uništio. Da je srpski seljak bio "otporniji" ne bi ih Tito "navukao". Dakle, mene tu nema osim što kao i drugi pa i Vi nešto konstatujem. Proučite malo psihologiju srpskog seljaka. Manite se junačkih pesama i sličnog. Današnje generacije mladih ne žive u priči koju zagovarate. Njih interesuje pop, rok, krk muzika i baš ih je briga za junačke narodne pesme, za srpstvo. Proučite malo bolje iznetu statistiku. Ne trčite pred rudo...
Preporuke:
15
6
40 sreda, 20 april 2016 15:21
Gojira
Neshvatljiv profil glasača SNS. Penzioner koji gleda Pink, slabo obrazovan, ne koristi internet i vjeruje da je odlično što mu je Vučić smanjio penziju. Najradije bi da Srbija uđe u savez sa Rusijom ili pak ostane neutralna, ali će glasati za Vučića koji vodi državu u EU i NATO. Da li da se smijem ili da plačem?
Preporuke:
53
4
41 sreda, 20 april 2016 15:42
Nemanja-Vera Nastasovic
Voleo bi da znam za koga ste glasali na proslim izborima,odnosno na izborima 2012 i 2014?Voleo bi da mi odgovorite.Prosto da vidim da li je moguce da je bilo onih koji su bili za SNS,ali su se opametili i sad ce glasati za nekog drugo.Ili je ovo samo presipanje glasova iz jednih nacionalnih stranaka u druge.
Preporuke:
23
3
42 sreda, 20 april 2016 17:02
!!!
Anketu treba sprovesti u nekoliko stranih ambasada i eto vam budućih važećih i naravno "demokratskih" rezultata.E tamo se vrši glavna anketa jer Sprdija je okupirana država pardon kolonija.
Ovo ostalo je naravno korisno ali iz same ankete se vidi da je narod što isprepadan što izbezumljen.
Preporuke:
19
4
43 sreda, 20 april 2016 17:32
Goran Maksimovic
Od kukanja nad zlom sudbinom i defetizma, leba nema. Zar je iko osim Seselja ocekivao nesto bitno drugacije u ovom momentu i ovakvim uslovima, pre svega medijskim?! I ovako kad bi bilo to znaci 50 + radikala, Dverjana i DSS-ovaca u skupstini! Malo li je u odnosu na dosadasnjih nula?! A ako izlaznost bude veca, moze ovo da ide jos prema gore. Prema tome narode, pogotovo kolebljivi simpatizeri Dveri-DSS, olovke u ruke! Nikad nije svanulo pre zore. Radikali su disciplinovaniji, oni ce da odrade svoje.
Preporuke:
39
4
44 sreda, 20 april 2016 18:53
negi
Niko ne može toliko da bude razočaran kad ne ide kako on misli kao srpski nacionalista(isto je kod svih nacionalista).Odmah počinje kuknjava na vlastiti narod, Tita,zapad,Putina......Do juče smo bili najbolji narod na svetu a danas ste se svi obrušili na taj narod nazivajući ga svakakvim pogrdnim imenima.Ne ide to tako! Istraživanje je pokazalo dosta realnu sliku stanja biračkog tela.Pre nego što krenete da pljujete po tom biračkom telu moramo da imamo tri stvari u vidu.Prva,izlaznost je oko 60%!Znači da 40% smatra da nema za koga da glasa.To je gotovo polovina birača ili 3.miliona građana koji ne podržavaju vlast.Drugo,ovde se stalno priča Vučić i SNS a pogledajte ko je sve u koaliciji.Da svako od koalicinih partnera osvoji po 1.% glasova i to oduzmemo od koalicije, SNS bi ubedljivo izgubila izbore.Treće,sa ovakvom medijskom blokadom i bez novca opozicija mora da bojkotuje svake izbore.I pored toga,opozicija je preživela izbore i ulazi jača u Parlament.Neće pasti sad ali ima šanse.
Preporuke:
24
3
45 sreda, 20 april 2016 18:54
Petar B.
Prvo veliko hvala NSPM za odlicnu anketu koja je bar meni jasno pokazala sta da ocekujemo. Za razliku od drugih, ne mislim da je ovo losa anketa, bar iz nekoliko razloga:

1.SNS je na oko 44% - to je mimimum minimuma da dobije nadpolovicnu vecinu u Skupstini. Samo mala promena na dole, i ostace ispod 50% a to je priznacete ipak veliki pomak.
2.DSS/Dveri i SRS ulaze u Skupstinu. I dok za SRS nisam bas ubedjen, DSS/Dveri ce da postane ozbiljna opozicija sa desne strane, nesto cega do sada nije bilo.
3.Mnogo je manje "rasipanja" glasova nego pre. Osim DJB (ako ne prodje), sve ostalo je Borko Stefanovic i Vuciceve izmisljene opozicione stranke i sve zajedno su oko 5%. Na prethodnim izborima, ovo rasipanje je bilo preko 20%.
4.Istrazivanje samo kaze gde su SNS slabosti. Njihovo biracko telo jednostavno ne deli njihove vrednosti - samo treba naci nacina da se to objasni pretezno manje obrazovanim slojecima.
5.Hajdemo najzad da resimo problem laznih glasaca za vlast!
Preporuke:
30
5
46 sreda, 20 april 2016 20:08
Vera Nastasović
@Nemanja
Da vam odgovorim na pitanje...glasala sam i 2012 i 2014 za DSS iako sam bila razočarana što poslednji put nisu ušli u predizbornu koaliciju sa bilo kojom patriotskom strankom.
Preporuke:
14
2
47 sreda, 20 april 2016 21:18
POSLEDNjE IZBORNE PROGNOZE NINAMEDIJE I FAKTORA PLUS
ispitanici najviše veruju premijeru i lideru SNS-a Aleksandru Vučiću. On je ujedno jedina ličnost čije reči i postupke više građana odobrava nego što se s njima ne slaže (58 prema 31 odsto).
Slede ga predsednik Srbije Tomislav Nikolić (23 odsto odobrava ono što govori i radi, a 44 procenata ne), lider SPS-a i ministar spoljnih poslova Ivica Dačić (20 odsto odobrava, a 44 ne) i ministarka iz redova naprednjaka Zorana Mihajlović (25 odsto odobrava, a 48 odsto ne).
Od predvodnika opozicije tu su predsednik DS-a Bojan Pajtić (devet odsto odobrava, a 63 procenta ne), lider radikala Vojislav Šešelj (18 odsto odobrava, a 61 ne) i Boris Tadić, predsednik SDS-a (11 procenata odobrava, a 49 odsto ne).
dnevni list „Danas” i agencija Propozitiva izneli su sledeće srednje vrednosti: koalicija „Srbija pobeđuje” imaće 50,6 odsto glasova, slediće je SPS-JS sa 11,4 procenta, a u leđa će im gledati SRS (8,2 odsto), „Savez za bolju Srbiju” (6,9 odsto), DSS–Dveri (5,6 odsto) i „Dosta je bilo” (5,3 procenta)
Preporuke:
7
5
48 sreda, 20 april 2016 21:52
Radonja
Raspoložen sam za istinu i pravdu pa ću u skladu sa tim da glasam, mada znam da od toga slaba vajda. Što kaže Van Dam u filmu Kiborg- Ja nisam stvorio ovaj svet,već samo u njemu živim.

Gledam ove evrofanatike i vidim da je to sve iz istog šinjela. Deru se, urlaju, vrište... Mada ima jedan buckasti koji deluje kao da bi se provukao kao "skoro normalan", bar nije toliko teatralan.

I tako... Psi laju, karavani prolaze. I dok Rusija okleva ili šta već, mi odosmo u NATO (odma), a možda i u EU (tamo kroz jedno sto godina).
Preporuke:
17
4
49 četvrtak, 21 april 2016 00:05
Dane
Verujem da su rezultati tačni, plus-minus po neki procenat, ali to je to uglavnom. Bojim se samo da ova bagra ne pokrade izbore, kako bi napakostili Dverima i DSS-u. A što se tiče velikog dela birača koji pate od amnezije, to je tako, i teško se tu može šta promeniti. Mi se nećemo kao narod podići, dok ne prođemo prvo kroz velika stradanja (poplave, požari, a nije isključen ni rat). A stradanja će sigurno doći, ako se ovako nastavi. Voleo bih da nije tako, ali sve govori u prilog tome.
Preporuke:
13
5
50 četvrtak, 21 april 2016 03:32
cmok Toronto
Koliko *ispitanih* uopšte zna za NSPM?
Ako je za utehu...meni će biti bolje bilo ko da *pokrade* izbore.
Nikome ama baš nikome u Srbiji ne verujem..čak se ne smejem ni na dobar vic.
Preporuke:
3
17
51 četvrtak, 21 april 2016 07:17
karcinom srpskog duha
Ljude koji ne rade, ne čitaju, ne odlaze na koncerte i u galerije kao i pozorišta trebalo bi proterati iz istorije. Srbijanci su prvorazredni kandidati za takvu opciju.
Preporuke:
4
7
52 četvrtak, 21 april 2016 08:33
Spiridon
@ robokap

Hajdete da krenemo od početka i da ne bi išli do Kulina Bana skoncentrišimo se na ono što se desilo od dolaska Tita i partizana 1944 godine, zato što je to bila prekretnica koja određuje većinu onoga što se dešava danas. Dakle koliko vidim slažemo se da Tito dovodi po sovjetskom modelu nepreglednu masu nepismenih lumpenproletera u gradove. Ta faza državnog kapitalizma, obožavanja faraona i ispiranja mozga traje nekih 50 godina. Kvaziobrazovani tzv malograđanski sloj koji se stidi svojih korena je sada u EU taboru, što je logično. Međutim taj sloj je tanak i tek pokorica društva čiji su temelji u titoističkom lumpenproleterijatu koji je i dalje ostao nepismena rulja koja u sebi spaja najgore od sela i najgore od grada, ostajući negde u predgrađu niti tamo ali niti ovamo. Sa dolaskom Miloševića oni se okreću nakaradnom nacionalizmu a tek pred 5. oktobar napuštaju SPS i SRS zato što im krče creva i uplašeni su a ne zato što se menjaju jer oni nisu sposbni da misle iznad stomaka
Preporuke:
10
6
53 četvrtak, 21 april 2016 08:35
Spiridon
@ robokap nastavak

Dakle 5. oktobar prolazi i malograđanski kvaziobrazovani sloj dobija svoj dugo priželjkivani put u Evropu, oni su konačno građani sveta i sa sve svojim prazilukom koji viri iz pozadine oni oduševljeno piju kapućino u Rimu. Međutim lumpenproleterska rulja se oseća prevarenom jer im i dalje krče creva, ostaju bez posla u tranziciji i besni su na novi režim. Okreću se ponovo prvo vadikalima pa onda sa Tomom i Vučićem prihvataju naprdnjake zato što im se to čini bolja opcija od one Šešeljeve. Tu dolazimo u sadašnje vreme i ovo istraživanje koje jasno pokazuje kako je onaj isti funkcionalno nepismeni sloj iz titoističkih predgrađa, koji se sa Miloševićem okrenuo ka nakaradnom nacionalizmu i koji danas čita Kurir, Informer i gleda Pink upravo srce i duša Vučićevih glasača. Kvaziobrazovani malograđani su za evrounijatske opcije a za Patriotski blok glasa u potpuno identičnom procentu sloj ljudi koji su bili protiv Tita i slavili krsnu slavu u vreme titoističke diktature...
Preporuke:
11
7
54 četvrtak, 21 april 2016 09:41
Boško
Petar B.

1.SNS je na oko 44% - to je mimimum minimuma da dobije nadpolovicnu vecinu u Skupstini. Samo mala promena na dole, i ostace ispod 50% a to je priznacete ipak veliki pomak.


"pomak" je razlog jer se razočarani pljačkaši iz "naprednjaka" "vraćaju" u "radikale" i deo pljačkaške penzionerske "elite" je razočaran zbog samanjenih "zarađenih penzija" za zasluge u uništavanju privrede i države na kojima su radili decenijama unazad.

Sasvim mi je svejedno da li će da me pljačka i izdaje, Vučić, Dačić, Nikolić, Šešelj, Drašković, Ljajić, Tadić, Jovanović, Čanak, Pajtić, Palma, Krkobabić, Radulović jer se svi oni bore ko će da bude glavni izdajnik i pljačkaš Srbije sa svojim kanalizacionim strankama.

Vučić ima široki spektar izdajnika za saradnju i nastavak vlasti a najverovatnija je koalicija sa mađarima Pastora, koji je do sada uspešno uništavao i pljačkao vojvodinu sa Pajtićem i Čankom.
Preporuke:
10
7
55 četvrtak, 21 april 2016 11:32
robokap@Spiridon
Vidiš glavni nosioci MALOGRAĐANŠTINE u današnjoj Srbiji su ptomci Predratnog --1944 -LUMPENPROLETARIJATA.To je ona EUROFANATIČNA RULjA,doduše obrazovana koja umaksimum 2 kolenu je sa sela.E takvima je TITO omogućio da se isškoluju ali se oni stide svojih korena.Daću ti primer mojih ŠKOLSKIH drugova i drgarica rođenih 1960.Elem ja potičem iz predratne dobrostojeće Seljačke porodice koja nije za vreme onog rata 1941-1945 bila ni za četnike ni partizane.Posle rata nisu hteli ni u zadruge i onda počinje njen hod po mukama.Prinudni otkup,Onemogućavanje mog oca i ostalih da upišu fakultete,jednom rečju Šikaniranje na sitno.Slava se slavila i u TITOVO doba.I otac i majka iz porodica iz istog mesta,preci iz istog mesta bar 7-8 kolena unazad.nego da se vratimo mojim školskim drugovima u nastavku mog odgovora.
Preporuke:
6
1
56 četvrtak, 21 april 2016 11:46
robokap@Spiridon nastavak 2
Elem ti moji školski drugovi i drugarice nisu poreklom iz mog mesta nego su 1963-4 došli kao nephodan kadar za razvoj opštine.Deo njih potiče iz mešovitih brakova,većina njihovih roditelja je završila fakultete,s tim što mesta odakle potiču možeš jedino na topografskoj karti da pronađeš. i uglavnom njihovih dedova i baka su poreklom Seljaci ili radnici.Dobili su KADROVSKE STANOVE--otkupljene 1992 za PAKLICU CIGARA.Deo je uzeo kredite SEDAMDESETIH --nsu obračunavani u ŠVAJCARCIMA ko danas--pa su rate na kraju bile kopaklica skupljih cigara.Išli smo jedni kod drugih na rođendane i sad sledi poenta.PRVA.Većini njih u životu nisam upoznao ni babu ni dedu ali ni braću i sestre ni sa očeve ili majkine strane ko da su iz doma za nezbrinutu decu.DRUGO:Većina njihovih roditelja je radila u zdravstvu,školstvu,državnoj upravi i javnim preduzećima.Znači na državnim jaslima nisu radili u privredi što znači da u životu nisu bili u situaciji da plata kasni ili je nema.
Preporuke:
8
2
57 četvrtak, 21 april 2016 12:02
robokap@Spiridon nastavak 3
TREĆA.Niko nije slavio slavu osim mog kuma kome sam upravo zahvaljujući toj slavi upoznao i babu i dedu,ujčeve i tetke i sa očeve i majčine strane,ČETVRTO.I njihovi očevi a i oni --moji školski druga su bili ČLANOVI SK.PETO:Svi moji drugari su kao injihovi rodielji uglavnom zaposleni u Školstvu,Zdravstvu,UPRAVI,EPS,Telekom--opet znači sigurica od plate. ŠESTO.1990 svi napuštaju SK i postaju DEMORATE;SPO;DSS i ljute se danas kad ih podsetiš da su bili članovi SK: SEDMO:SLVU počinju da slave tek posle 5 oktobra.Osmo.Dok smo bili u osnovnoj šloli pa do raspada države uglavnom su letovali u HRVATSKOJ a i sada ponovo idu tamo.E vidiš kad sam ono pominjao u onom mom komentaru koji si komentarisao,pokušavam da ti kažem da sam 2000 objašnjavao mojim kolegama s posla da ne idu po ulicama i deru se jer će ceh promena--tj.uništavanja industrije platiti oni a da lekari,profesori su bili potrebni i TITU;SLOBI DOSU VUČIĆU a da današnji LUMPENPROLETARIJAT--Gubitnici tranzicije nisu potrebni nikom.
Preporuke:
5
2
58 četvrtak, 21 april 2016 12:36
@ karcinom srpskog duha
Ti si očiglerdan primer malograđanštine, one prikrivene i zadojene mržnjom prema Srbijancima.
Nije tačno da Srbijanci ne čitaju i ne idu u pozorište. Ti pretpostavljam redovno obilaziš galerije?
Tačno je da ne rade, jer nemaju svi partijske knjižice i tatu na položaju ili šansu da nađu dobro plaćen posao na lepe oči ili bar na znanje. Nisu svi ni u statusu samac, samica, razveden...bez obaveza i nemaju svi slobodno vreme na bacanje. A nisu svi ni u materijalnom položaju da se kulturno uzdižu kao fenseraj šljam kome pripada tzv.elita.Oni i kad idu u pozorište ne idu zbog predstave, niti razumeju to što gledaju, uglavnom.
Preporuke:
8
2
59 četvrtak, 21 april 2016 12:46
Mane@ Karcinom srpskog duha
A ti si pretpostavljam Splićo.
Preporuke:
5
2
60 četvrtak, 21 april 2016 14:05
Spiridon
@ robokap

Drago mi je da ima još neko ko se Tita i njegovog vremena seća upravo onakvog kakvo je zaista i bilo a ne sa tom naknadnom pameću koja se rodila sa dolaskom Miloševića i pojavom kafansko-gibaničarskog kvazinacionalizma devedesetih. Dakle slažem se u potpunosti da je Srbija u ogromnoj većini volela svog maršala Titu u oba svoja agregatna stanja, onom malograđanskom koje ima praziluk ali ga se stidi i sada voli Evropu jer misli kako joj pripada i onom drugom lumpenproleterskom koje se opet nije stidelo rodnog sela ali je umesto krsne slave slavilo Titov rođendan i svečanu trpezu postavljalo uz slet na stadionu JNA. Pojava praziluk evropejske malograđanštine je manje više stalna pojava i prosto nije vezana za Tita a još manje za Srbe i Srbiju, jer sve to potpuno isto prati na primer Ruse već nekih dva veka i ima veze sa pojavom grada, pogrešnim kvaziobrazovanjem pristiglim iz Evrope i našim similarnim plemenskim odnosom prema svemu tome.
Preporuke:
8
4
61 četvrtak, 21 april 2016 14:08
Spiridon
@ robokap nastavak

Međutim ono što je najbitnije i što je akutni problem našeg društva prispeo u terminalnu fazu nije u tom malograđansko-evropejskom sloju, već naprotiv upravo u nevaspitanoj i funkcionalno nepismenoj rulji koja je pokupila sve najgore kako iz titoizma odakle i potiče, tako i od Miloševića i devedesetih pa sve do postpetooktobarskog perioda. Oni su pod jedan 60% većina koja glasa na izborima, oni prosto ne shvataju šta je dobro a šta loše na nacionalno-državnom nivou odnosno SNS koji partijski zapošljava je odličan ako njima zaposli dete, polupismeni ministri i naprdnjačka elita su njihova slika u ogledalu a Vučić bukvalno izabrani mesija koji u sebi spaja Tita, Miloševića i Đinđića u jednoj osobi te kao takav može da im priča i radi bukvalno šta god hoće a oni će i dalje glasati za njega. Jedina šansa da se oni otrgnu iz naprdnjačke hipnoze je da im opet zakrče creva a to Zapad neće dozvoliti jer mu Vučić treba. Tako da smo plašim se u gadnom i teško rešivom problemu...
Preporuke:
7
3
62 četvrtak, 21 april 2016 16:30
Majstor Bob
U celini, iako se dve patriotske stranke vraćaju u skupštinu, loše...

Ali zapazite nešto dobro: za te dve stranke su uglavnom mladi. Dakle, neka pobede ovi još jednom, neka još smanje penzije i smanje broj svojih glasača - za koju godinu će biti bolja situacija :)
Preporuke:
8
3

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner